abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:09:16 #51
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36425044
De aanval is door Nike gesponsord, kijk maar naar de broek van het tweede plaatje. Mensen zoek eens uit wat de winst van Nike is geweest na 9/11.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36425863
FEIT:

Zacarias Moussaoui wist voor 9/11 af van de aanslagen:
quote:
Bin Laden wilde aanslag Witte Huis
De terreurverdachte Moussaoui heeft gezegd dat hij met een vliegtuig een aanslag moest plegen op het Witte Huis. Dat moest op 11 september 2001 de vijfde aanslag zijn.

Moussaoui staat in de VS terecht voor zijn aandeel in de aanslagen van 11 september. Hij zei dat Osama bin Laden hem persoonlijk opdracht heeft gegeven voor een zelfmoordaanslag op het Witte Huis. Moussaoui werd een maand voor de aanslagen van 11 september opgepakt.

Hij zegt dat hij van de aanslagen op het World Trade Center en het Pentagon op de hoogte was. Daarvoor kan hij de doodstraf krijgen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C651C9E2D2C476.html
geen
pi_36427150
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:20 schreef natte-flamoes het volgende:
FEIT:

[..]

nu.nl:
quote:
Bin Laden wilde aanslag op Witte Huis
bron : Nu,nl

ALEXANDRIA - De terreurverdachte Zacarias Moussaoui heeft maandag gezegd dat hij van terroristenleider Osama Bin Laden de opdracht kreeg om op 11 september 2001 met een vliegtuig het Witte Huis in te vliegen. De Fransman lijkt daarmee zijn eigen doodvonnis te hebben getekend. Hij zei ook destijds tegen zijn verhoorders te hebben gelogen om de voorbereidingen voor '11/9' niet in gevaar te brengen.

Moussaoui verklaarde dat voor een federale rechtbank in Alexandria (Virginia) waar hij terechtstaat. Zijn getuigenis duurde vijf uur en in rap tempo speelde hij de aanklagers in de kaart. Hij had de aanslag op het Witte Huis in Washington moeten plegen met Richard Reid, de Brit met de bomschoenen, zei hij onder meer.

Moussaoui was kalm, en gaf vriendelijk en beheerst antwoord. Dat zal het voor zijn advocaten ook nog eens moeilijker maken om hem ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren. Die hadden hem overigens aangeraden vooral zijn mond te houden om zichzelf niet in de problemen te brengen.

Doodstraf

Moussaoui kan de doodstraf krijgen. De aanklagers hadden al de doodstraf geëist omdat mede door zijn 'leugens' 3000 mensen het leven verloren op 11 september 2001. Moussaoui (37) werd een maand voor de aanslagen opgepakt, maar hield in de gevangenis tegen verhoorders zijn mond over de ophanden zijnde gruweldaden. Maandag zei hij dat hij de operatie van zijn handlangers niet in gevaar had willen brengen.

Osama bin Laden

"Osama bin Laden", antwoordde Moussaoui, toen advocaat Gerald Zerkin hem vroeg wie hem de opdracht voor de aanslag had gegeven.

Ook gaf hij toe dat hij in het complot voor de aanslagen van 11 september 2001 in Washington en New York zat. Zo wist hij van het plan om de Twin Towers te verwoesten, verklaarde hij, en dat is natuurlijk koren op de molen van de aanklagers.

11 september

Aanvankelijk had hij verklaard zijn aanslag te hebben moeten plegen ná de grote aanslagen op 11 september. Van die aanslagen zei hij eerst niets te weten. Lang is gedacht dat Moussaoui de 'twintigste' kaper was, omdat drie vliegtuigen waren gekaapt door vijf mannen en een door vier mannen.

Het brein achter de terreuraanslagen, de gedetineerde Khaled Sheikh Mohammed, pleitte juist voor Moussaoui. Hij stelde maandag in een door anderen voorgelezen verklaring dat die niets te maken had met '11/9'. Sheikh Mohammed, in 2003 opgepakt in Pakistan en destijds derde man binnen Al Qaida, zei dat de Fransman wel in training was voor een tweede golf aanslagen.
geen
pi_36427211
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Als die plaatjes er echt in hebben gestan zou dat toch best een communicatiemiddel van de terroristen geweest zijn... Osama stuurt een onschuldig smsje naar zijn vriendjes ' heb je het griekse E-magazine al gelezen?' en voila zijn vriendjes weten wanneer ze moeten aanvallen.
Interssant, welke boodschap denk je dat er dan overgedragen is met deze illustratie?
Denk je niet dat het risico dat de ontvangers de boodschap niet geheel begrijpen niet erg groot is?
IK bedoel, wij weten allemaal wat er al gebeurd is en dan is het makkelijk de verbanden te zien, maar zouden de ontvangers dit beeld begrepen hebben _voordat_ de aanslag plaatsvond?

En wie waren dan de ontvangers, ik bedoel, de terroristen waren allang in de VS en hadden al vliegcursussen ontvangen en zich stevig voorbereid op de aanslag, voor hen was het nu net geen verrassing meer wat er over 16 dagen te gebeuren stond, dus zij hadden die illustratie niet nodig....

Verder, niemand plaatst 'zomaar' een illustratie in een blad, hierbij is een volledige redactie betrokken, hoeveel 'medeweters' zouden wel niet op die redactie moeten werken om zulke boodschappen te verwerken in hun uitgave .... en het risico wordt dan wel heel erg groot dat er dan mensen 'lekken' ...

nee sory, ik weet dat het een populair geloof is dat 'onderbewuste boodschappen' in media verspreid worden en dat daar allerlei zaken voorspeld worden..., maar praktsich gezien is hetb zo onlogisch en zo onuitvoerbaar dat het gewoon een veel logischer is dat zulke illustraties die veel overeenkomsten zijn 'zoevalligheden' zijn, die juist komen omdat de 'iconografische' taal van mensen veel dubbel uitlegbare zaken en terugkerende elementen kent
quote:
FEIT:

[..]

goh..., dat is net zoveel nieuws als beweren 'Mohammed Atta' wist van de aanslagen:
Moussaoui wordt niet voor niks 'de 20e vliegtuigkaper' genoemd, het was voorgezien dat hij tot de groep behoorde, maar hij werd voorheen gearresteerd ...

Nu probeert hijzelf juist een doodvonnis te bereiken, omdat hij daarmee hoopt zijn 'eer' te redden, en waarschijnlijk is hij zeer bang om verder continue verhoord te worden, omdat hij nu eenmaal een der beste bronnen is over de planning van 9/11 ...

Interssanter is natuurlijk waarom de FBI wel hem arresteerde, maar verder niet ingreep in de mogelijke terroristische plannen die daarmee waarschijnlijk leken, bv was Moussaoui in het bezit van een laptop met daarop redelijk exacte plannen van de aanslag ... maar de FBI 'vergat' een doorzoekingsbevel aan te vragen hiervoor .....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:39:13 #55
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36427332
Moet dit niet hier?

Ik vind dit wel raar hoor. Maar waarom heb ik dit niet eerder gehoord? Als dit echt zo is komt dit toch veel eerder in het nieuws o.i.d.?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36427573
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:32 schreef RM-rf het volgende:
Interssanter is natuurlijk waarom de FBI wel hem arresteerde, maar verder niet ingreep in de mogelijke terroristische plannen die daarmee waarschijnlijk leken,
, precies mijn vraag, waarom hem WEL en de rest niet? Het is niet zo dat de fbi/cia niet wisten om welke groep het ging, dat had de mossad ze immers al doorgegeven.
Het lijkt er veel op dat ze er 1tje nodig hadden om HUN versie te ondersteunen in "a court of law"
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36427654
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:49 schreef Resonancer het volgende:
, precies mijn vraag, waarom hem WEL en de rest niet? Het is niet zo dat de fbi/cia niet wisten om welke groep het ging, dat had de mossad ze immers al doorgegeven.
Het lijkt er veel op dat ze er 1tje nodig hadden om HUN versie te ondersteunen in "a court of law"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36429830
28/3/06 Moussaoui graaft in recordtempo eigen graf op 9/11-proces

De terreurverdachte Zacarias Moussaoui heeft maandag gezegd dat hij van terroristenleider Osama Bin Laden de opdracht kreeg om op 11 september 2001 met een vliegtuig het Witte Huis in te vliegen. De Fransman lijkt daarmee zijn eigen doodvonnis te hebben getekend. Hij zei ook destijds tegen zijn verhoorders te hebben gelogen om de voorbereidingen voor '11/9' niet in gevaar te brengen.

Moussaoui verklaarde dat voor een federale rechtbank in Alexandria (Virginia) waar hij terechtstaat. Zijn getuigenis duurde vijf uur en in rap tempo speelde hij de aanklagers in de kaart. Hij had de aanslag op het Witte Huis in Washington moeten plegen met Richard Reid, de Brit met de bomschoenen, zei hij onder meer.

Moussaoui was kalm, en gaf vriendelijk en beheerst antwoord. Dat zal het voor zijn advocaten ook nog eens moeilijker maken om hem ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren. Die hadden hem overigens aangeraden vooral zijn mond te houden om zichzelf niet in de problemen te brengen.

Moussaoui kan de doodstraf krijgen. De aanklagers hadden al de doodstraf geëist omdat mede door zijn 'leugens' 3.000 mensen het leven verloren op 11 september 2001. Moussaoui (37) werd een maand voor de aanslagen opgepakt, maar hield in de gevangenis tegen verhoorders zijn mond over de ophanden zijnde gruweldaden. Maandag zei hij dat hij de operatie van zijn handlangers niet in gevaar had willen brengen.

„Osama Bin Laden”, antwoordde Moussaoui, toen advocaat Gerald Zerkin hem vroeg wie hem de opdracht voor de aanslag had gegeven. Ook gaf hij toe dat hij in het complot voor de aanslagen van 11 september 2001 in Washington en New York zat. Zo wist hij van het plan om de Twin Towers te verwoesten, verklaarde hij, en dat is natuurlijk koren op de molen van de aanklagers.

Aanvankelijk had hij verklaard zijn aanslag te hebben moeten plegen ná de grote aanslagen op 11 september. Van die aanslagen zei hij eerst niets te weten. Lang is gedacht dat Moussaoui de 'twintigste' kaper was, omdat drie vliegtuigen waren gekaapt door vijf mannen en een door vier mannen.

Het brein achter de terreuraanslagen, de gedetineerde Khaled Sheikh Mohammed, pleitte juist voor Moussaoui. Hij stelde maandag in een door anderen voorgelezen verklaring dat die niets te maken had met '9/11'. Sheikh Mohammed, in 2003 opgepakt in Pakistan en destijds derde man binnen Al Qaida, zei dat de Fransman wel in training was voor een tweede golf aanslagen.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_187531.html?wt.bron=homeHVDN
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36431428
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:09 schreef UncleScorp het volgende:
Ik mis het even, wat is de lol ervan?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:51:20 #60
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_36432496
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:32 schreef RM-rf het volgende:
Interssant, welke boodschap denk je dat er dan overgedragen is met deze illustratie?
Denk je niet dat het risico dat de ontvangers de boodschap niet geheel begrijpen niet erg groot is?
IK bedoel, wij weten allemaal wat er al gebeurd is en dan is het makkelijk de verbanden te zien, maar zouden de ontvangers dit beeld begrepen hebben _voordat_ de aanslag plaatsvond?

En wie waren dan de ontvangers, ik bedoel, de terroristen waren allang in de VS en hadden al vliegcursussen ontvangen en zich stevig voorbereid op de aanslag, voor hen was het nu net geen verrassing meer wat er over 16 dagen te gebeuren stond, dus zij hadden die illustratie niet nodig....
Nou ja, ik ken het artikel bij het plaatje verder niet dus weet niet wat de context is. Misschien stond het er in als advertentie?

En het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat de uitvoerende terroristen al lang van te voren wisten op welke datum precies ze moesten gaan toeslaan. Die 'need-to-know' informatie hadden ze nog niet nodig tijdens hun vlieglessen.

Verder lijkt het mij dat als deze illustraties inderdaad iets aangeven over 9/11 dat dat dan alleen door de terroristen erin gezet kan zijn. Iemand anders met die voorkennis zal er wel iets heel anders mee gedaan hebben.

En anders is het gewoon toeval inderdaad
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_36433156
quote:
Dit is zoo brilliant! Las dit vandaag ook in de Volkskrant. Ze hebben niet eens de moeite genomen de feiten aan te passen, want in het artikel stond verder dat Reid in december 2001 is opgepakt met zijn bomschoen. 3 maanden later.. en die wordt opeens gekoppeld aan Moussaoui.

Het zou me niets verbazen, wanneer meneer Moussaoui tot levenslang wordt veroordeeld en dan vervolgens ergens anders onder een andere naam weer vrijkomt en rustig verder leeft. Want de doodstraf zou betekenen dat ie ook echt dood moet.. lastig voor de FBI lijkt me toch, hun enige troef kaput gemacht... Ik vind het zo'n gelul, dat verhaal van de 20e kaper. Maar goed, daarom is het ook 9/11 geworden..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_36444574
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:01 schreef Resonancer het volgende:
Nou, dan gooi ik nog ff Numerologie met de 11er tegenaan.
van 9292ov kun je 9292 = 11:11 maken
pi_36494056
quote:
FEIT:

[..]
zelfbedachtFEIT:

Zacarias Moussaoui is een tijdlang hoofdredacteur geweest van het Griekse tijdschrift 'F', waarvan de redactie in hetzelfde gebouw zit als het tijdschrift 'E'.

Toeval?

Er bestaat geen toeval.
Zeker niet achteraf, met plaatjes waarvan niemand controleert of ze idd vooraf gepubliceerd zijn.

Bestaat er wel een tijdschrift 'E' in Griekenland, dat zou ik wel eens willen weten.
pi_36497366
Toeval:
John O’Neill de FBI-topman die vòòr 9/11 het onderzoek naar Bin Laden leidde stopt 2 weken voor 9/11 na een 30-jarige carrière bij de FBI. Het was O’Neill die samen met Richard A. Clarke, Bin Laden “ontdekte” als wereldwijde “terreur-mastermind”. Hij wordt hoofd beveiliging (via het bedrijf Kroll Associates) van het WTC. 11 September was zijn eerste werkdag. Jerry Hauer van Kroll Associates, de man die deze baan voor O’Neill regelde, identificeerde O’Neill’s lichaam tussen de puinhopen. Hauer zegt: “his remains were nothing the family ought to view".
In juli 2001 verblijft Mohammed Atta in Madrid. Hij bespreekt hier met Binalshibh de laatste details omtrent 9/11. Op hetzelfde moment verblijft ook John O’Neill in Madrid om anti-terreuraanpak te bespreken met de Spaanse Politiechef en Europol topman Juan Cotino. Atta’s vorige trip naar Madrid was in Januari 2001. Op hetzelfde moment dat ook de eerste Europol-coneferentie over terreur plaatsvond in Madrid. Later werd er in een hotel in Salou, Spanje een terreur-conferentie gehouden, waarbij ook John O’Neill aanwezig was. Slechts een paar dagen eerder had Mohammed Atta precies in datzelfde hotel verbleven op zijn allerlaatste internationale trip voor 9/11.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_36497889
26-08 + 17 dagen wordt toch 12/9
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36497936
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:22 schreef One_of_the_few het volgende:
26-08 + 17 dagen wordt toch 12/9
Probleem had ik eerst ook. Maar dan moet je het eerste stipje dus als de 26e zien. Dan kom je wel uit op 11/9...
pi_36498174
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Probleem had ik eerst ook. Maar dan moet je het eerste stipje dus als de 26e zien. Dan kom je wel uit op 11/9...
sorry, maar ik vind het wel heel ver gezocht.

En het nike teken is het signaal naar de ingehuurde mensen. Just do it.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36498958
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef RM-rf het volgende:
het is niet zo vreemd om het WTC te zien als Target voor terrorisme, het was ook 8 jaar eerder doelwit van een aanslag van moslim terroristen, die als voorbeeld golden voor de daders van 9/11
Dat is natuurlijk nog maar de vraag. Uit de verhalen en tapes van Emad Salem blijkt toch duidelijk dat de FBI erachter zat. Maargoed dat verhaal zal ook wel weer worden afgedaan als een conspiracy theory...
pi_36500905

gaaf zeg..die strepen op z'n broek
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36513462
Het is alleen jammer dat ie geen gave nike air max schoenen draagt, zou het hele plaatje gelijk een stuk geloofwaardiger maken. Want wie draagt er nou geen schoenen in New York??
De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben en mensen die hun vingers verbranden kunnen niet met vuur spelen ! ! ! ! ! !
pi_36515560
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:01 schreef giropas het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nog maar de vraag. Uit de verhalen en tapes van Emad Salem blijkt toch duidelijk dat de FBI erachter zat. Maargoed dat verhaal zal ook wel weer worden afgedaan als een conspiracy theory...
Men heeft toen in het gebouw nog niet geexplodeerde bommen gevonden. heel veel live footage van te vinden enzo
http://home.neo.rr.com/takeoverworld/#1993-Schoenman
Btje hetzelfde verhaal als de handgranaten van de hofstadgroep.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37403026
Oudje zeker?

Interessant:

Video: 911 Loose Change 2nd Edition with extra footage
quote:
"This is the best damn 9-11 documentary out there." -Dave vonKleist, Producer of "911:In Plane Site" Loose Change is an ... all » extremely hard hitting, heavily referenced documentary. It has the best footage that I have seen to date, of all the bombs and explosions going off at the World Trade Center. He covers each individual aspect of 9/11 in keen detail, and after watching 'Loose Change' it is almost impossible to walk away and not believe that 9/11 was engineered, not by Osama, but by our own Government.

Heres a quote from Tom Flocco regarding Dylan Avery's brand new 911 documentary;

"...The best packaged DVD footage for sharing actual TV coverage & interviews shown only once during WTC / Pentagon attacks--evidence strangely removed from repeat broadcasts ...striking visual and narrative analysis--shown frame by frame--pointing to government-linked mass murder and a new Pearl Harbor ...every school class should see !

"Loose Change 2nd Edition" is the follow-up to the most provocative 9-11 documentary on the market today.

This film shows direct connection between the attacks of September 11, 2001 and the United States government.

Evidence is derived from news footage, scientific fact, and most important, Americans who suffered through that tragic day.

IT IS THE DUTY OF EVERY AMERICAN TO VIEW THIS FILM! «
pi_37403222
Ik zie de plaatjes niet.
pi_37403541
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Men heeft toen in het gebouw nog niet geexplodeerde bommen gevonden. heel veel live footage van te vinden enzo
http://home.neo.rr.com/takeoverworld/#1993-Schoenman
Btje hetzelfde verhaal als de handgranaten van de hofstadgroep.
Om eventjes duidelijk te zijn, Emad Ali Salem was zelf de contactpersoon van de FBI, was geinfiltreerd in die groep iov de FBI; maar had ook het contact dat hij had met zijn FBI-begeleiders opgenomen... daaruit bleek dus dat zijn waarschuwing voor de aanslag die gepland was, genegeerd werden:
men vond vooral dat hij door moest gaan met zijn diensten aan de terroristen, om verder te infiltereren ....

Dat wijst eerder op een ander punt ... en mogelijk iets dat voor diensten als de FBI en CIA nóg een stukje pijnlijker is dan de traditionele paranoide 'conspiracy'-ideeen ....

Deze gaan er meestal nog steeds vanuit dat de FBi en CIA almachtige, efficiente en alles-wetende diensten zijn, de de gang van zaken volledig controleren ...
De werkelijk is eerder dat de FBI en CIA-mensen zelf veelal enorm in het donker tasten, enorme fouten gemaakt worden en soms door handelen van deze diensten mee schade wordt angericht dan dat ze feitelijk bestrijden....

In werkelijkheid zijn die overheidsdiensten inefficiente, bureaucratische verzakers... en dàt te verhullen is voor deze diensten waarschijnlijk belangrijker dan het verhullen van de ware toedracht van 9 september 2001.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:10:20 #75
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37412866
Dat deze diensten naief zijn geweest en daarom enorme fouten hebben gemaakt is juist wat "ze" ons het liefst doen geloven natuurlijk, wanneer het op verdachte handelingen aankomt, die niet via regulier beleid of fatsoenlijke normen te verklaren zijn.

Voorpublicaties als in dat griekse tijdschrift dienen volgens mij eerder ter lering* en vermaak van de ingeweiden (wereldwijd) dan dat er een operationeel doel mee gediend wordt.

*met de daadwerkelijke uitvoering van de aangekondigde aanslag wordt de macht van de organisatie getoont, hetgeen de leden standvastiger moet maken en eventuele afvalligheid moet voorkomen.
follow the money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')