Just do it!quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:12 schreef Clourhide het volgende:
.. die beschouw ik als onbetrouwbaar, en iedereen begrijpt wel waarom, denk ik.
Als je gaat dreigen, dan blijf ik wel weg. Blijf dan maar gewoon doorbaggeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verzoek inlezen Truth Feedback 18
Niet gaan discissieren over betrouwbaarheid van bronnen,
Weerleg de feiten met andere feiten of blijf gewoon weg aub.
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:44 schreef Oversight het volgende:
OP zondag 26-08-2001 publiceerde het griekse tijdschrift "E" het volgende plaatje:
[afbeelding]
...
Neem de publicatie-datum 26-08-2001 en tel in gedachten (met de klok mee) 1 dag verder voor iedere grijze stip in het rondje (klok/ vliegtuigraam) om de man heen...
Hij kijkt naar 11 September!
...
Die vliegen dezelfde koers als de terroristen 16 dagen later zullen doen.....
...
Ik lees eerder 10 voor half 10 ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:44 schreef Oversight het volgende:
In de witte lijnen op het shirt van de man zou je een klok kunnen herkennen die 08:30 uur aanwijst, tijdstip waarop de aanval begon...
het zijn er idd 17quote:Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die hier 17 ipv 16 grijze stippen telt?
Het is dat je in andere topics aangaande 11-9 hebt laten zien wel meer kennis te hebben hierover, want als dit je eerste post was had ik een truth-ban voor je aangevraagd...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:44 schreef Oversight het volgende:
grieks gekrabbel
Probeer die relatie eens te bewoorden? Waarom zou wanneer sprake is van voorkennis dit via een grieks magazine naar buiten moeten worden gebracht? En met welk doel? Stel het doel is om mensen te waarschuwen, dan pak je dat toch wel ietsie anders aan? Stel het doel was om op te scheppen (zoals verdachten soms wel eens in de bak opscheppen over hun daad), dan zou dit de amerikaanse overheid toch alleen maar tegenwerken? Ik bedoel, dan ben je zo 'slim' om een plan te ontwikkelen waarbij met vliegtuigen aanslagen te plegen, en dan geef je dat alles op door zoiets? Zoiets waarbij zelfs de grootste droplul een connectie kan leggen? Dat rijmt toch niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vergezocht, doch doet zet het me enigzins aan het denken qua voorkennis.
1. Allereerst is het publiceren van een plaatje als dit (mits het waar is) overduidelijk een teken van voorkennis. Onomstotelijk bewijs dat er aanslagen komen op het wtc.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
1. Probeer die relatie eens te bewoorden?
Waarom zou wanneer sprake is van voorkennis dit via een grieks magazine naar buiten moeten worden gebracht? En met welk doel?
2. Stel het doel is om mensen te waarschuwen, dan pak je dat toch wel ietsie anders aan?
3. Stel het doel was om op te scheppen (zoals verdachten soms wel eens in de bak opscheppen over hun daad), dan zou dit de amerikaanse overheid toch alleen maar tegenwerken?
4. Ik bedoel, dan ben je zo 'slim' om een plan te ontwikkelen waarbij met vliegtuigen aanslagen te plegen, en dan geef je dat alles op door zoiets?
5. Zoiets waarbij zelfs de grootste droplul een connectie kan leggen? Dat rijmt toch niet?
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Tsja, ik vind het heel diebiel, maar het is een oversight topic en ik wil op zijn manier communiceren wil ik feiten kunnen weerleggen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef Una_Piedra het volgende:
Ben ik nu de enige die hier 17 ipv 16 grijze stippen telt?
Maar er zijn toch ook andere data waarop belangrijke dingen hebben plaatsgevonden? Dat zou je in dit context er ook bij moeten plaatsen. Op deze manier lijkt het alsof enkel op 11 september dergelijke zaken hebben plaatsgevonden. Net als het paspoort, het lijkt net of tussen al het smeulende puin van het wtc enkel een ongeschonden paspoort uitstak.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef Resonancer het volgende:
11 (sept) door de eeuwen heen.
September 11, 1777: American Flag First Used in Battle
May 22, 1962 - Continental Airlines Flight 11, a Boeing 707, becomes the first known commercial airliner to be sabotaged when a bomb explodes onboard in mid-flight killing 45 people aboard.
September 11, 1941 - Construction on the Pentagon begins.
Sept. 11, 1972: The troubled Munich Olympic Games end on September 11, 1972 Eleven Israelis are killed by terrorists.
September 11, 1973 - Chilean armed forces headed by General Augusto Pinochet and allegedly backed by the U.S. CIA take control of the country in a coup d'etat against President Salvador Allende.
• September 11, 1981 - Dylan Klebold of Columbine infamy is born.
September 11, 1990 - President George H. W. Bush twice references the phrase "new world order" in an address before congress about the Persian Gulf crisis and the federal budget deficit.
overzichtje
http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=12248&highlight=
En dan is er nog dat kaartspelletje...freaky
http://www.cuttingedge.org/news/n1753.cfm
En de gevouwen dollar biljetten.
http://www.glennbeck.com/news/05172002.shtml
Tja, feiten zijn het, maar hoe je ze interpreteert das wat anders, mooi onderwerpje voor in tru toch?
Ook het verschil in aantal motoren en het dat het rechter vliegtuig de rechter toren voorbij vliegt wat dus betekent dat beide vliegtuigen het linker toren in zullen vliegen?quote:
vliegtuigen hebben niet hetzelfde aantal motorenquote:Er staan 2 vliegtuigen getekend.
vliegtuigen vliegen niet dezelfde koers als op 9/11quote:Die vliegen dezelfde koers als de terroristen 17 dagen later zullen doen.....
Of het linker vliegtuig vliegt tegen de rechter toren en het rechter vliegtuig tegen de linker. Niet meteen als een mongool FEIT gaan roepen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef natte-flamoes het volgende:
FEIT:
Het rechter vliegtuig vliegt langs de rechter toren, het linker vliegtuig koerst af op de linker toren. Feit zal hier dus zijn dat beide vliegtuigen in de linker toren zullen vliegen.
jazeker, op 1 sept werd ik geborenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:27 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook andere data waarop belangrijke dingen hebben plaatsgevonden? Dat zou je in dit context er ook bij moeten plaatsen. Op deze manier lijkt het alsof enkel op 11 september dergelijke zaken hebben plaatsgevonden. Net als het paspoort, het lijkt net of tussen al het smeulende puin van het wtc enkel een ongeschonden paspoort uitstak.
Kijk, oversight heeft het over feiten die zichtbaar zijn in de afbeeldingen. In het bepalen van die feiten is hij redelijk precies. 2 vliegtuigen, tijdstip aangewezen door de rennende persoon, aantal stippen. Alleen is het dan ook denk ik goed om volledig te zijn en daadwerkelijk ALLES te noteren wat zichtbaar is.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef EKG het volgende:
[..]
Of het linker vliegtuig vliegt tegen de rechter toren en het rechter vliegtuig tegen de linker. Niet meteen als een mongool FEIT gaan roepen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verzoek inlezen Truth Feedback 18
Niet gaan discussieren over betrouwbaarheid van bronnen,
Weerleg de feiten met andere feiten of blijf gewoon weg aub.
Kijk, ik vind de meeste discussies over elf september en de achterliggende machinaties interessant, maar dit is gewoon onzinnig. Wat jij laatst aanhaalde van de BBC, over de inlichtichtingen die de Mossad aan de CIA had overgebracht, dat is tenminste grond voor discussie. Dit moet je willen zien, en cdan zegt het nog niets.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef Resonancer het volgende:
Johan, Johan, in welk onderdeel van het forum post je ? retorisch
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Ik vind wel dat het woordje feiten in dit forum niet helemaal klopt, maar tot nu toe zijn het feiten en de interpretaties daarvan.
Ja, natuurlijk. Maar meer ook niet. Ik heb op de link geklikt en ik heb verder wat op Internet gezocht, maar ik vind er niets over. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat, maar het is hoe dan ook volstrekt onduidelijk wat hier achter zou moeten zitten.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef SCH het volgende:
Die vliegtuigen zijn toch vrij duidelijk Johan?
quote:LOS ANGELES (Reuters) - Striking a macabre note, a new album cover by hip-hop band The Coup -- whose music has a strong anti-capitalist bent -- had until recently depicted the World Trade Center exploding, the band's label said on Wednesday.
``We changed the artwork as soon as we saw what had happened,'' said Daria Kelly, director of sales for 75 Ark, the band's label.
Kelly said the picture, which eerily shows group member ''Boots'' Riley holding a detonator in front of the exploding towers, was yanked from the San Francisco-based company's Web site at (http://www.75ark.com) by 9:30 a.m. PDT on Tuesday, hours after two hijacked airliners actually smashed into the World Trade Center's twin towers and brought them down, possibly causing thousands of deaths.
Kelly said the artwork was done about two months ago for the band's upcoming album, ``Party Music,'' which features a single called ``5 Million Ways to Kill a CEO'' and is due to hit stores on November 6.
``We were going to print them this week. Thank goodness we hadn't yet printed them,'' she said, adding that the new album cover would probably just bear the band's logo.
While the label quickly moved to delete the image -- which shows explosions in the towers at about the same level as the actual blasts -- the picture has begun to circulate on the Internet and generate a lot of reaction.
It was featured Wednesday on lifestyle-culture Web site at (http://www.ammocity.com) accompanied by the following message: ''The album cover for hip-hop group 'The Coup' manages to even outweird the quotes from Nostradamus doing the email rounds today.''
Kelly said she had not received any e-mails about the cover, noting it hadn't been circulated by the label very much.
``We just started press about a month ago,'' she said describing the Oakland, Calif.-band's music as focusing on the ''destruction of corporate America.''
The band, considered among the more overtly political rap bands, was formed in the early 1990s. Lead rapper/producer Boots Riley, whose real name is Raymond Riley, was involved in political activism before becoming a musician, according to music industry sources.
Released in 1993, the Coup's debut album ``Kill My Landlord'' was a highly charged blend of leftist resistance and 70s funk, which received wide critical praise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |