abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:43:42 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36312281
Vandaag liep ik door de supermarkt, toen ik een klein Marokkaans jochie 'i'm a Barbie Girl' van Aqua hoorde zingen. Ik dacht nog, vaag...Hoe kan dat knulletje zo'n oud nummer kennen?
Nu net zit ik even rond te bladeren op www.YouTube.com te kijken...zie ik bij de meest recent bekeken filmpjes de clip 'Barbie Girl' staan. Heb die nu aanstaan...Zoiets is toch best heel erg toevallig?
Maken jullie ook weleens zoiets mee?
pi_36312591
Zit net een Fok topic te lezen over hoeveel pijn mensen wel eens hebben gehad. Lees een specifiek bericht over iemand die in brand had gestaan, komt precies op dat moment mijn neefje online op MSN (dat is al zeldzaam) die ook een tijdje geleden ernstige brandwonden had opgelopen in precies zo'n zelfde situatie.
pi_36312610
een jaar of 6 geleden, een vriend van me was op excursie met school ergens heen, ik zat hier thuis (vrij van school ofzo), en ik was smiddags een cd gaan kopen hier in het dorp. 's avonds belt hij mij op en na een tijdje zeg ik "ja, ik heb vandaag een cd gekocht", dus hij zegt "ja ik ook, welke heb jij gekocht?" "ja <albumtitel> van <bandnaam>" "wtf! die heb ik ook gekocht!"

hadden we dus op precies dezelfde dag, dezelfde cd gekocht terwijl we niet van elkaar wisten dat we die cd wilden kopen
pi_36312612
Heel vreemd, ik heb wel eens bij mensen die ik al een heeeeele tijd niet meer gezien heb dat ik ze dan op een dag tegenkom, en sindsdien zie ik ze heel vaak weer :S
Zo zie je 'm nooit, zo zie je 'm heel vaak. En dan is dat niet omdat hij een langdurige vakantie heeft gehad..
tis gewoon appart
pi_36312643
Nee nooit.
pi_36312694
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef Burbo het volgende:
Nee nooit.
bedankt voor je nuttige bijdrage
pi_36312744
dat ik net klaar was met het typen van een sms en op het moment dat ik m wil verzenden krijg ik een sms van die persoon
Too much is never enough!
pi_36312745
* kan nu een heel verhaal over deja vu's af gaan steken, maar gokt op nul interesse
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:56:23 #9
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_36312800
Soms denk ik was ik maar miljonair maar gebeurt eigelijk nooit

Stom toeval
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_36312850
Op vakantie, ik wil doorbellen naar familie waar ik uithang en krijg ik in gesprekstoon.
Na enkele keren bellen krijg ik kontakt, blijken ze mij ook te bellen
En dat terwijl ik al 3 dagen niet gebeld had.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36312871
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef The6thgate het volgende:
dat ik net klaar was met het typen van een sms en op het moment dat ik m wil verzenden krijg ik een sms van die persoon
hetzelfde hier..
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:59:38 #12
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36312914
Nog veel toevalliger ik had gister het idee van: ojee vanavond word ik opgepakt door de politie, niks gebeurt tot ik even weg ging om me auto vol te tanken aangehouden en mocht even een nachtje de cel in wegens openstaande bekeuringen (eigen schuld )
pi_36313009
Dat heb ik weleens meegemaakt ja..

Ik was bij een klant aan het werk, een uitvaartonderneming in dit geval, en zoals wel vaker kijk ik dan wel eens rond. Zoals ook toen, er hing wat papierwerk op een prikbord. Ik begon het te lezen en het leek een toespraak te zijn. Al lezende viel mij wat op, het ging namelijk over m'n vader.. Vol verbazing vroeg ik aan de mensen daar hoe ze aan dit papier kwamen.. "Buiten op de stoep gevonden vorige week, hoezo, is het van jou ?". Ik zei dus dat het papier de toespraak was die gegeven werd toen mijn vader 25 jaar bij zijn baas werkte. Dat was echter al 10 jaar geleden ! Nu zat m'n vader in de uitvaartverzekeringen maar hij had die toespraak zelf niet op papier.

Ik heb het papier meegenomen en aan m'n vader laten zien. Het moest wel van degene zijn geweest die de toespraak had geschreven. Die was echter al jaren met pensioen. Ook al zou diegene bij dat bedrijf op bezoek zijn geweest, hij zou het papier al die tijd op zak moeten hebben gehad en uitgerekend een week voordat ik daar kom verloren moeten hebben.

We zijn er nooit achter gekomen..
pi_36313010
Op station Den Haag was mijn vriend vergeten het tweede kaartje te pakken uit de kaartautomaat (een van de vele automaten op Den Haag Centraal). Toen de conducteur vervolgens in de (zeer lange) trein (één van de vele gereedstaande treinen op DH centraal) kwam controleren kwam mijn vriend tot de conclusie dat hij maar 1 kaartje had gepakt. Hij was het net aan de conducteur aan het uitleggen toen mensen naast ons mij plots geld gaven...zij hadden dat jaartje uit één van de vele kaartautomaten gepakt, ingeleverd bij het loket, geld gekregen en vervolgens waren ze naast ons gaan zitten in de zeer lange trein met vele zitplaatsen. Toeval bestaat niet he.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:04:20 #15
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_36313102
Ik heb wel eens dat ik hetzelfde zeg als iemand anders aan de andere kant van het lokaal. Maar niet iets als het antwoord op de vraag van de docent ofzo, maar iets wat helemaal niet in de situatie thuishoort. Vaak fluister ik het dan net tegen een klasgenoot naast me en soms gebeurt het wel twee of drie keer achter elkaar.
The best thing about the truth is that you can make it up...
pi_36315496
Ik werkte in 1998 bij een bedrijfje dat failliet dreigde te gaan. Mijn baas en een andere collega zijn daar vervolgens weggegaan om een eigen bedrijf te beginnen (een aantal andere collega's gingen met hen mee) en kort daarna heb ik er zelf ook ontslag genomen en ben heel ergens anders gaan werken. Een maand nadat ik weg was ofzo heb ik nog een keer een e-mailtje gestuurd naar het algemene e-mailadres van dat nieuwe bedrijfje van mijn oud-collega's om ze succes te wensen, maar ik had verder helemaal geen contact meer met hen, zo heel goed kende ik mijn oude baas en de mensen die met hem waren meegegaan nou ook weer niet, zij hadden vrijwel allemaal aan andere projecten gewerkt dan ik. Een paar maanden later zat ik op een middag op mijn nieuwe werk en ik zat een beetje na te denken over mijn nieuwe baan, die ik niet zo heel leuk vond, en om de één of andere reden vroeg ik me af wat ik zou doen als N. (mijn oude baas) mij zou vragen of ik voor hem wilde komen werken. Heel raar, want ik had me dat nog nooit eerder afgevraagd. Die vraag heeft zeker een uur door mijn hoofd gespookt en ik zat er vergaand over na te denken of ik dat zou willen, terwijl er absoluut geen aanleiding voor was om me dat af te vragen, ik had allang geen contact meer met N. en mijn oud-collega's. Een uurtje later ofzo checkte ik mijn e-mail en bleek ik een e-mailtje te hebben gekregen van een oud-collega die ook naar dat nieuwe bedrijf van N. was meegegaan. Ik kende haar nauwelijks, zij had altijd op een andere afdeling gewerkt, dus ik was verbaasd een mailtje van haar te krijgen, ze had mijn e-mailadres door dat ene mailtje dat ik ze een paar maanden daarvóór had gestuurd. Ze schreef: "Hé hoi, hoe gaat het ermee? Hoe bevalt je nieuwe baan, heb je het er een beetje naar je zin? Ja, eigenlijk vraag ik dit niet zomaar, N. wil dit weten. Hij wil weten of je geïnteresseerd bent in een baan bij ons, dus mocht je niet tevreden zijn waar je nu werkt, kom dan een keer langs voor een gesprek en als je wel tevreden bent, kom dan óók langs, misschien kunnen wij je iets beters bieden. Groetjes, ..."

Ik moet zeggen dat ik toen ik terugmailde toch wel een beetje trillende vingers had, het was zo bizar. Het maffe is dat ik eigenlijk helemaal niet echt daar wilde werken, dat type werk trok me gewoon niet zo meer. Ik had op dat moment ook een andere sollicitatie ergens lopen, maar door dit bizarre toeval dacht ik, misschien moet ik er dan toch in ieder geval maar een keer naar toe gaan, dit lijkt bijna 'meant to be' zo... Dus ik ben er een paar dagen later langs gegaan en had er een heel genoeglijk gesprek, maar ik zag mezelf er niet werken eigenlijk en diezelfde avond kreeg ik bericht n.a.v. die andere sollicitatie dat ik daar was aangenomen. Dus daarmee eindigde het, maar raar blijft het wel, ik zal het nooit vergeten.
pi_36315845
Nog zoiets raars: in de jaren tachtig had je in Engeland een bandje genaamd Danny Wilson. Zij hadden een liedje op single uit dat ik toen prachtig vond, het heette Mary's Prayer, maar het werd geen hit en stierf een stille dood en in Nederland deed de single al helemáál niks. Een paar jaar later werd ik op een donderdagochtend wakker met zomaar opeens dat liedje in m'n hoofd, terwijl ik het al jaren niet meer gehoord had. Een paar tellen later deed ik de radio aan en precies dát liedje was op de radio. En het was nog maffer, want het liedje bleek opnieuw op single te zijn uitgebracht en was de hele dag bij de TROS de Paradeplaat, dus ik hoorde het nummer die dag ook nog eens vrijwel ieder uur opnieuw.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Floddertje_ op 24-03-2006 00:21:48 ]
pi_36316085
Het zou toeval zijn als er op een dag niets toevalligs gebeurt.
pi_36316618
Hm ja laatst, er lag een klein vergrootglasje op tafel en die wou ik even uitproberen, dus ik was woorden uit de krant aan het vergroten, terwijl de tv aanstond. Hoor ik op een bepaald moment het woord 'cash', en precies op dat moment vergrootte ik met dat vergrootglasje het woord ' cash' in de krant! Was echt heel bizar
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:01:57 #20
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36319360
Pasmet wat vrienden de film "Donnie Darko" gekeken. Daarin heet een personage in vertaald nederlands "Opoe graftak". De rest van die dag was ik een beetje melig met vrienden. En was dat woord graftak nog enkele malen gevallen.
Toen zaten we s'avonds Idols te kijken (toevallig), en toen stond er zo in beeld bij de gegevens van zo'n gast: "Favoriete bloemstuk: Graftak". Dat was nog eens toeval...
"Damn you, vile woman!"
pi_36319392
Hier was toch al een topic over? Die staat nog ergens in m'n AT... Was nog niet vol! Maar dat was met wat meer diepgang...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_36319408
Ik doe niet aan toevalligheden.
pi_36319486
Ja wat ik vaak heb, dat ik een 'nieuw' (engels) woordje hoor op TV ofzo, waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb, en dat ik dat dan in de dagen erna kei vaak hoor. Misschien dat het me van tevoren nooit opviel, maar het is wel toevallig..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_36319572
Dat er foto's zijn gemaakt van die administratief medewerkster en leerling, iemand foto's maakt en DAN toevallig z'n e-mail wordt gekraakt uhuh
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:43:19 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36319932
Ik heb een soortgelijk verhaal als FLoddertje. Een collega planner bij mijn vorige baas, waar ik ontzettend goed mee op on schieten, ging weg om roostermaker te worden op een school. Toen hij weg ging zei ik "bel memaar als er een vacature is, dan kom ik gelijk"

De sfeer op mijn oude werk werd met de dagslechter, en op een gegeven moment zat ik op een dag met de kolere in mijn lijf achter mijn bureau, en had zoiets van: jammer dat hij nog niet gebeld heeft, ik wil hier eigenlijk wel weg. Nog geen dertig !! seconden later nadat ik dat dacht ging de telefoon, en had ik de oudcollega aan de lijn, die me fijntjes meedeelde dat er een fulltime vacature roostermaker was, en of ik nog dezelfde middag langs kon komen voor een gesprek.

Ik heb uiteraard ja gezged. Maandagmiddag mijn eerste gesprek gehad, en woensdag getekend. En nog geen seconde spijt gehad van de overstap..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')