abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:44:55 #1
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28188666
pi_28188845
Jammer popo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:55:32 #3
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:18:36 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28189931
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Spurs... slecht voor de NBA...
Ja misschien wel ja, als Shaq tegen Kobe de finale was geweest daarentegen...

Maar ja, die zijn niet goed genoeg he...
pi_28189941
En we zijn weer wakker....

Moet deze niet worden omgedoopt in seizoen 2005-2006 deel I?

Next up, de draft.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:22:25 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28190061
ja het ziet er naar uit dat die Bogut naar de Bucks gaat... Iemand een idee waar Dan heen zal gaan? Of blijft ie?
pi_28190235
Kurt Thomas en een first round pick naar de Suns voor Quentin Richardson, dat staat nu vast.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:37:50 #8
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28190553
Bogut... eerst nog even zijn ogentest afwachten... het schijnt dat hij een oogziekte of iets dergelijks heeft. Althans, dat zegt een ex-coach van Bogut.

Ik vraag me af wat de Lakers gaan doen met hun eerste draft pick... een tradeable player kiezen (elke positie) zodat ze een goede PF kunnen binnenhalen, of een PG selecteren die ze meteen in het systeem kunnen pluggen.
pi_28191112
Lakers praten nog steeds met de blazers over het swappen van de No. 10 en No. 3 pick, om een goede PG/SG te selecteren. Volgens mij hadden ze Gerald Green op het oog.
pi_28191209
Maar Isiah Thomas heeft zijn domme trade van het seizoen dus alweer gemaakt, een kleinere speler met een (veel) duurder contract binnenhalen, terwijl ze juist een tekort aan sterke mannen hebben daar.

Ziet er wel naar uit dat ze met de nieuwe agreement Allen Houston mogen waiven, maar dan komen ze nog niet eens in de buurt van capspace.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:11:58 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28200412
I love Motown.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:55:48 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28201467
Grats Spurs.

Het voelt wel klote maar Detroit heeft 't goed gedaan. Klasseteam.

Lichtpunt: McDyess, geweldige playoffs vanaf de bank

Vind Duncan's MVP uitreiking nou niet echt fantastisch (zie stats), 3 keer opgevreten door Ben Wallace maar goed, de commercie wil ook wat. Viel me juist op dat in deze finals elke keer een andere speler 'opstond'.

Even wat pics en dan uithuilen want we gaan na de zomer alweer beginnen









Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28208851
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:55 schreef popolon het volgende:


[afbeelding]
Toffe hoofdband man. En je vrouw ziet er ook niet onaardig uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:01:06 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28210065
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 23:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Toffe hoofdband man. En je vrouw ziet er ook niet onaardig uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 01:14:21 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28211968
Kijk ik net de wedstrijd nog een keer, en welk nummer spelen ze tijdens een time-out eind 4e kwart?

No Limits van 2Unlimited!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 01:22:54 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28212145
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 01:14 schreef Zwansen het volgende:
Kijk ik net de wedstrijd nog een keer, en welk nummer spelen ze tijdens een time-out eind 4e kwart?

No Limits van 2Unlimited!
Ja, en bij de opkomst altijd 'Ready for this', ook van 2 Untalented.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28212151
Hoe kijk jij de wedstrijd nog een keer. dat wil ik ook
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:32:43 #18
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28220388
downloaden Jammer dat de spurs wonnen. Als detroit won had ik vanaf de 2e ronde alles goed voorspeld... Maar wat een geweldenaren zeg, allebei de teams
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:36:25 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28222325
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 01:23 schreef truSteh het volgende:
Hoe kijk jij de wedstrijd nog een keer. dat wil ik ook
Downloaden. Alleen heb je wel vaak Chinees commentaar.
  zondag 26 juni 2005 @ 11:50:22 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28245349
Die 6 ringen van Horry, is dat niet een soort van record ofzo?
pi_28246974
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Die 6 ringen van Horry, is dat niet een soort van record ofzo?
Does Bill Russel ring a bell?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:35:06 #22
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28247896
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Die 6 ringen van Horry, is dat niet een soort van record ofzo?
Hehe, Jordan en Pippen hebben er ook 6. Kareem 6, Cousy heeft er 6. John Havlicek, Tommy Heinsohn, K. C. Jones hebben er 8 en Bill Russel 11.

Geen record dus.
pi_28248002
Russel won toch ook 1 of meerdere kampioenschappen als coach?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:42:43 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28248079
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:39 schreef Leatherface het volgende:
Russel won toch ook 1 of meerdere kampioenschappen als coach?
Laatste seizoen speler/coach dacht ik...
pi_28248114
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Laatste seizoen speler/coach dacht ik...
Aha, dus toen bestond het fenomeen 'playing manager' al.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:32:27 #26
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28249058
Ik dacht dat Russel 2 ringen won als speler/coach...
pi_28265449
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef BitetheBullet het volgende:
Lakers praten nog steeds met de blazers over het swappen van de No. 10 en No. 3 pick, om een goede PG/SG te selecteren. Volgens mij hadden ze Gerald Green op het oog.
Je hebt gelijk hierover. De blazers hebben interesse getoond in Martell Webster. De Lakers GM Mitch heeft veel lovende woorden uit voor deze jongen. Sommige zeggen zelfs dat hij een McGrday kloon kan zijn over een paar jaar. Het blijft een risico om een High-School gast te draften maar ik denk als de Bender trade ook gebeurd dat de Lakers een zeer goede team aan het opbouwen zijn.

Op Lakersground las ik dit:
quote:
Just writing to give you a quick update on Bynum.
For the second time in the last month, the HS school
phenom Bynum worked out for LA on Saturday morning.
This time around, the Lakers were not interested in his
athletic prowess. They know what they get from this kid
and they're impressed with his footwork, hand eye coordination,
soft touch around the basket, and his strength. Apparently,
Jim Calhoun from UConn told Laker staff that Bynum would
have started at UConn his freshman year and become an offensive
first option inside because there was not one college player who could stop
the kid 5 feet around the basket. The Saturday work out was more
about his ability to learn "triangle embedded sets". LA basically wants to
know how well/fast Bynum can learn and assimilate a system (the triangle). The kid passed with flying colors. He ran the sets with intensity
and was very fluid in running them. Reportedly, some staff joked that
Bynum ran the sets better than Mihm (he's been working on learning the tri) and Shaq (when Jackson first arrived). They don't think that he'll start
right away because Bynum will need to learn about pacing, spacing, and the general nuances of the game in real game situations. The biggest plus is that Bynum has a decent stroke from 10-15 ft (inconsistent but something he can improve). For LA, he projects as a 5-8 min player next season. They are seriously considering him as I posted a day ago. LA Times confirmed Lakers interest in Bynum and Vasquez as possible #10 options today. Vasquez worked out late last week but I don't know how he did. Vasquez, however, is also looking as a strong possibility because Utah who was high on him was dissapointed that he bailed on them in favor of coming to California. Utah was seen as Vasquez's possible destination so now he may fall but not past the lottery. One last line of news: LA has lots of power in determining how picks will turn out afterall. Jackson has been proactive in this draft/offseason. He has advised Mitch to call in a few more workouts (2nd workouts with top 15 players) with hopes of stirring even more confusion in the draft and landing a player they desire who would otherwise not be available at #10. Basically, when LA calls a player they come to workout. Other teams try to follow the lead and try to call that player in but are rejected. Mind games indeed!
Balance
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_28292272
Bender trade?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28295604
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 03:58 schreef F1Bas het volgende:
Bender trade?
Devean George
PPG 7.3
RPG 3.50
APG 0.9

Slava Medvedenko
PPG 3.8
RPG 1.80
APG 0.3

2nd rounder
voor

Bender
en
1st rounder
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:02:15 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28306149
NBA draft zo op televisie

'Mavs may waive Finley', Pistons worden o.a. genoemd om Finley in te lijven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28321061
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:39 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Devean George
PPG 7.3
RPG 3.50
APG 0.9

Slava Medvedenko
PPG 3.8
RPG 1.80
APG 0.3

2nd rounder
voor

Bender
en
1st rounder
Liever niet

Niet echt fan van Medvedenko en George, alhoewel Bender de laatste 2 jaar 90% van de tijd geblesseerd is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28321085
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:02 schreef popolon het volgende:
NBA draft zo op televisie
Hoelaat?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:18:17 #33
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28321113
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hoelaat?
7:00 ET. Dat is 2 uur hier dacht ik...
pi_28324313
1 uur is het trouwens.
pi_28325351
Net begonnen zie ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325354
Bogut nr.1, Marvin Williams nr. 2 niks spannends tot nu toe, maar dat was ook niet te verwachten.
pi_28325368
Voor de geinteresseerden: de draftcast op espn is erg goed en realtime
pi_28325422
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Bogut nr.1, Marvin Williams nr. 2 niks spannends tot nu toe, maar dat was ook niet te verwachten.
Ben altijd wel benieuwd naar de draftpick van de Pacers maar ze zijn pas als 17de.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325457
Wat is het nu van Portland om te ruilen met de nummer Utah?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325462
Ik wil vooral zien hoe laag Chris Taft gaat, dat is toch wel een erg goede speler. Monta Ellis is trouwens als je zijn statistieken ziet ook wel een zeer interessante PG voor de late eerste ronde.
pi_28325514
Goh, Chris Paul op 4, het wordt nu toch wel erg voorstelbaar. Gelukkig heb ik vanaf de vijfde pick geen idee meer wat er gaat komen. (Een goede back-up PF voor Miami?)
pi_28325563
Pacers gaan denk ik voor een SG, McCants wordt vaak genoemd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325649
drie PG achter elkaar
pi_28325684
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef BitetheBullet het volgende:
drie PG achter elkaar
Hoe wordt de draft nu precies bepaald? Positie van dit jaar en loting toch?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325809
Er zijn 14 lottery picks voor de teams die niet in de play-offs zaten. De eerste drie daarvan worden verloot onder die 14 teams, waarbij het slechtste team de meeste kans heeft. Vervolgens worden de overgebleven picks verdeeld volgens het eindresultaat van het seizoen. Tweede ronde begint weer bij het slechtste team en dan gewoon volledig op volgorde.
pi_28325870
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef BitetheBullet het volgende:
Er zijn 14 lottery picks voor de teams die niet in de play-offs zaten. De eerste drie daarvan worden verloot onder die 14 teams, waarbij het slechtste team de meeste kans heeft. Vervolgens worden de overgebleven picks verdeeld volgens het eindresultaat van het seizoen. Tweede ronde begint weer bij het slechtste team en dan gewoon volledig op volgorde.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28325974
Wow, de Lakers kunnen toch nog Green draften, zonder dat ze de no. 3 pick hebben overgenomen. Maar het is wel weer de zoveelste SF/SG, dus zoveel schieten ze er niet mee op.
pi_28326035
Een center voor de Lakers
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28326102
Dat was idd de andere optie, nu kunnen ze Vlade laten gaan, alhoewel ik dat wel een sneu einde van zijn carriere zou vinden
pi_28326464
Danny Granger voor Indiana, nooit van gehoord maar lijkt me wel een aardige speler.

Positives: Granger is a versatile big man with long arms and a sweet shooting stroke. He's shooting 44 percent from 3-point range and grabbing nearly nine rebounds per game. That isn't easy to do. Granger also is known as a superb defender who can guard both forwards and guards. He has a real fiery streak that scouts love and he's a team-first guy who isn't afraid to lead. "He reminds me a little of Joe Johnson," one scout told Insider. "He can guard four positions and play four positions on offense. I think he'll primarily be a three, but he can also play two and even a little one."

Negatives: There isn't much there. The biggest knock on him is that he's stuck in New Mexico. Says one scout, "If he were at Duke, he'd be a top-five pick right now."

http://insider.espn.go.co(...)layer?playerId=18721
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28326521
Die Green is pas als 18de gekozen, door Boston.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 29 juni 2005 @ 06:04:37 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28326994
The Pistons hebben een nieuwe Piston

Maxiell is a mini-Ben Wallace, the strongest and most aggressive big man in the draft. He's undersized, but next to Pistons' front line, he'll be just fine thanks to a 7-foot-3 wingspan and big-time hops. He has what Joe Dumars looks for in a Piston, which is a tough, aggressive, blue-collar approach to the game.

Wat fragmenten van gezien net, kan er weinig over zeggen maar zag er inderdaad goed fel uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28328164
quote:
GSW HOOP: Andrew,Congrat on making the jump to the NBA. How you feel about playing for the Lakers and in the big city such as Los Angeles? Metuchen to New Jersey!!

Andrew Bynum: (8:46 PM ET ) I feel great! I get to play with Phil Jackson and Kobe -- two of the most winning people in the history ofthe NBA. Hopefully I'll get to be able to get another one of those rings. As for the transition, I'm excited about going from a place with crummy weather to a place where there's sunshine all the time.


--------------------------------------------------------------------------------
Kris: Andrew..Welcome to the Lakers! How do you feel about comparisons made between you and former Laker big man Shaq?

Andrew Bynum: (8:47 PM ET ) I feel good about those comparisions because he's an All-Star, not a sixth string player or anything like that. I do believe that in a couple of years, I'll be a lot like Shaq ..... BUT, I can hit my freethrows.


--------------------------------------------------------------------------------
t-boy: Bynum you have playing against kids smaller than you all your life, how do you feel about playing against MEN bigger than you?

Andrew Bynum: (8:48 PM ET ) There's not much difference because, in the post, its all about footwork. It will definitely be harder, but if I work harder than the next man, I should be fine.


--------------------------------------------------------------------------------
Edward Grant: Welcome to the Lakers Andrew Bynum, What goals are you setting for yourself for your rookie season?

Andrew Bynum: (8:48 PM ET ) To be an impact player and make the rookie-sophomore game.


--------------------------------------------------------------------------------
Bart: Bynum, how does it feel going to LA? ARe you mature enough to handle all the distractions?

Andrew Bynum: (8:49 PM ET ) I believe I am... but only time will tell.


--------------------------------------------------------------------------------
BrandonWayland: Mr. Bynum - Do you think it will be difficult adjusting to the NBA and the big men in the west? Do you feel that college would have prepared you more?

Andrew Bynum: (8:50 PM ET ) College does't really ensure that you will be more mature. So, I feel as though I made the right decision and I'll be the youngest player in the draft forever.
Overal ben ik als Laker fan redelijk tevreden over de picks die we kregen maar de Lakers hadden het veel beter kunnen doen. Er zijn nog steeds allerlei geruchten dus ik wacht nog even af maar ik hoop dat Gilchrist en Randolph Morris worden uitgenodigd voor de Summer Camp in LA.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:09:49 #54
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28337687
quote:
- Memphis has been very active and are trying to deal both Jason Williams and Bonzi Wells, but one source told me on Monday that he expects one of these two players to be moved during a Stromile Swift sign-and-trade later this summer.
JAA!!!!!! We blijven hopen he
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_28349559
Gaaf stuk op ESPN.com, met extreem droog en sarcastisch commentaar op de draft van gisteren:

http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/050629&num=0

paar quotes:

All right, I'd like to nominate Fran Vazquez as the odds-on favorite to replace the retiring Shawn Bradley as "The guy who will be dunked on more than anyone else in the league next year." He just went 11th to the Magic and received multiple kisses on the cheek from another man.

Poor Gerald Green – he has a "If I drop four more spots, I'm going to have to return that Hummer and the three Plasmas" look on his face right now.

"Well, Green went No. 3 in just about every mock draft this week – he's supposedly the closest thing in the draft to Kobe and T-Mac since Kobe and T-Mac." (No. 18 pick werd hij)
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:04:31 #56
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28350477
Bucks hebben Gadzuric restricted offer gegeven, dus hij is nu restricted free agent. Dus ze willen hem nog niet kwijt denk ik... Ben benieuwd wat ie volgend seizoen doet.
pi_28350594
Gadzuric en Bogut kunnen samen goed de center-positie opvullen in Milwaukee, al zal Dan dan wel zijn starter-positie moeten opgeven. Persoonlijk acht ik de kans groter dat hij betrokken wordt in een sign-and-trade om daar een leuke speler mee binnen te halen (die weer in de smaak valt bij Michael Redd). Maar Gadzuric zou wel eens duur kunnen worden vanwege zijn restricted contract.
pi_28352300
Bynum workout foto's











Hij moet nog wat aan zijn armspieren doen maar zoals ik van de trainingen heb gehoord ziet het er veel belovend uit voor deze Laker.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:54:42 #59
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28359617
hij ziet er erg fragiel uit vind ik. Beetje T-Shawn style. Maar laten we het hopen voor je.
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_28361013
Pacers schijnen echt een topdraft te hebben gekregen en dat als nr 17

Paar quote's:
quote:
Dime Magazine
--------------------------------------------------------------------------------
Danny Granger at No. 17? Are you kidding? We pictured Larry Bird and Donnie Walsh laughing and high-fiving each other in the war room when it became evident that Granger would somehow, amazingly, still be on the board when their pick came up. Add in 6-10 Erazem Lorbek at No. 44 and the Pacers crushed draft night.
quote:
CHAD FORD, ESPN Insider
--------------------------------------------------------------------------------
To put this into perspective, had Utah not moved up to No. 3, the Jazz had planned to select Granger with the No. 6 pick in the draft. As it stands, the Pacers, who were trying to move up all night, did nothing ... and watched Granger fall into their lap at No. 17.
Granger is the perfect fit for what the Pacers like to do. He is versatile, can shoot and handle the ball, and most importantly can defend three positions. He may be one of the five best prospects in the draft and one of the few who is ready to come in and contribute immediately. Adding Granger gives the Pacers' title hopes a pretty big shot in the arm.

In the second round, the Pacers landed a guy many believe is the top young player in Europe. He's not flashy, but Larry Bird loves him. In a few years, after an extended stay in Europe, he could become a fixture in Indiana.
quote:
BOB KRAVITZ, The Indianapolis Star


--------------------------------------------------------------------------------
True, in 99 percent of all cases, when a team emerges from the draft room and says, "We couldn't believe Player X was still there," it's complete and utter nonsense, a transparent effort by the local management to convince its fans they pulled a fast one on the competition.
This was a 1 per center.

This wasn't supposed to happen. But it did. After a season of the worst luck imaginable, the Pacers got one of the franchise's best-ever breaks, choosing a young man who comes here from the same school that served the franchise well in the past, producing Mel Daniels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:48:09 #61
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28539337
Raja Bell en Kurt Thomas naar de SUNS. (Officieus, pas vanaf 22 juli kan het officieel zijn.)

Hoop op Gadzuric en Elson ook naar de SUNS.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:34:11 #62
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28540091
Gadzuric misschien maar wat heeft Elson nou laten zien?
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:47:56 #63
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28540329
Elson is toch een redelijke speler. Als backup van Stoudemire. Gadzuric mag met Thomas knokken om een plek als startende center.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_28540889
quote:
Ster in de States

Miljoenencontracten liggen klaar voor Haagse basketballer Daniel Gadzuric

MILWAUKEE, woensdag
Zijn club Milwaukee Bucks kwam tegen elke verwachting in als winnaar uit de jaarlijkse loterij om de eerste keus uit alle nieuwe NBA-kandidaten. Het nieuws dat Milwaukee de door iedereen begeerde Australiër Andrew Bogut uitkoos, uitgerekend een concurrent voor zijn positie, mag hem niet deren. Daniel Gadzuric heeft de status bereikt waarop hij niet meer afhankelijk is van dat soort grillen.
De 25-jarige Hagenaar heeft een fantastisch seizoen achter de rug waarin hij zich als basisspeler zodanig onderscheidde onder de borden, dat de halve NBA achter hem aan zit, nu zijn contract met Milwaukee ten einde loopt. Desondanks heeft hij zich, tot grote vreugde van bondscoach Glenn Pinas, ook beschikbaar gesteld voor de EK-kwalificatiewedstijden die Oranje binnenkort moet spelen.
Zijn spel is ontegenzeggelijk completer geworden. Zodra de krachtige center enkele centimeters de ruimte krijgt, schoffelt hij zich een weg naar de ring, waar hij met atletische monsterdunks het publiek op de banken krijgt. „Ze weten nu wie ik ben. Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O’Neal respecteren me."
Dat respect heeft Gadzuric vooral verdiend door zijn buitengewoon imposante reboundcijfers, waarmee hij als nummer één eindigde op de NBA-ranglijst van meeste rebounds per minuut, nog vķķr wereldberoemde centers als O’Neal, Duncan en Garnett. „Er zijn nu veel NBA-clubs in mij geīnteresseerd, er is nauwelijks een limiet. Op dit moment is een salaris van 25 tot 30 miljoen dollar voor vijf jaar vrij realistisch. Dat wordt me nu al aangeboden.”

Toch had niemand voorzien dat de Hagenaar zo ver zou komen. Hij is nog steeds het type van de ruwe bolster, blanke pit; een krachtmens met buitengewoon atletische gaven uit het Haagse Moerwijk. Het begon allemaal met een vriend die hem op zijn dertiende een keer meenam naar de training van een basketbalclub. Gadzuric: „Ik had toen geen idee dat ik het zo ver zou schoppen. Ik was alleen maar lang, kon niet eens dunken. Mijn eerste dunk herinner ik me als de dag van gisteren, ik moet toen een jaar of veertien zijn geweest. Het was in een gymzaal van Jumpers, tijdens een training, ik dunkte uit stand. Ik werd helemaal gek en kon niet meer ophouden.”
Het duurde lang voordat zijn exceptionele talent werd onderkend. De volgende uitdaging kwam, toen Ben Ponsioen, de bondscoach van het Nederlands juniorenteam, hem adviseerde om zijn heil in de Verenigde Staten te zoeken. „Ik nam het allemaal niet serieus. Maar toen Ben met die aanbieding van een Amerikaanse high school kwam, dacht ik: weer een uitdaging, die neem ik aan. We kozen voor Governor Drummond Academy, een school in Massachusets. Ik ging daar op mijn zeventiende naartoe, had beelden van palmbomen, mooi weer, blauw water, zoiets als Miami of Los Angeles. Maar de school bleek tot mijn grote schrik in the middle of nowhere tussen de bossen te liggen. Gelukkig waren de mensen daar echt aardig, hartelijk en gastvrij. Ze hebben me in dat eerste moeilijke anderhalf jaar erdoorheen gesleept.”

Op de Governor Drummond Academy bleek Gadzuric een sensatie. Nadat hij zijn school had voltooid, trachtte de NBA hem zelfs te verleiden om het collegebasketball over te slaan en zich direct verkiesbaar te stellen voor de profcompetitie. Gadzuric besloot om het grote geld nog even te negeren en koos voor een vierjarige collegecarričre bij het vermaarde UCLA. „Ik vond mezelf te jong om al zo vroeg naar de NBA te gaan, ik was er nog niet klaar voor.”

Na vier jaar werd Gadzuric alsnog uitverkoren om in de NBA te spelen. Zijn marktwaarde was inmiddels behoorlijk gezakt, doordat er in de tussentijd nieuwe talenten waren opgestaan en zijn progressie enigszins stokte. Als gevolg daarvan kreeg hij bij de Milwaukee Bucks ’slechts’ een driejarig minimumcontract aangeboden, nog altijd zo’n slordige 300.000 dollar per jaar. Al in zijn eerste seizoen verbaasde hij vriend en vijand door als rookie veel speeltijd af te dwingen en daarin bovendien goede cijfers te produceren. Nu, in zijn derde jaar, is hij definitief doorgestoten tot de elite.
De komende weken wordt er over zijn toekomst beslist. Vaststaat dat hij na zijn basketbalcarričre nooit meer hoeft te werken. Maar voordat het zover is, wil hij deze zomer een bijdrage leveren aan de mogelijke plaatsing van het Nederlands team aan de in september te spelen eindronde van het EK in Belgrado. „Ik heb er echt zin in, ik wil nog beter worden. En daarvoor is het spelen in de zomer met het Nederlands team belangrijk. Francisco Elson en ik bellen elkaar hier regelmatig over op, het lijkt ons fantastisch om eindelijk eens aan zo’n groot toernooi mee te doen.”
Telegraaf.
pi_28542895
LINK
quote:
The next big shot Robert Horry makes in an NBA game will be for the Spurs.

Horry, one of the heroes of the Spurs' 2005 NBA championship run, has agreed to the terms in a three-year contract offer from the Spurs.

Free agents can't sign contracts until terms of the new collective bargaining agreement between the NBA and its players' union are finalized. The league has estimated July 22 as the likeliest date.

"As soon as he is allowed to sign the contract, he is going to sign it," Robert Barr, who represented the 13-year veteran in negotiations, said Tuesday.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_28544452
Jammer, had hem graag nog eens naast Shaq zien spelen, maar daar hebben ze toch genoeg (power)forwards.

Voor hemzelf natuurlijk de beste keuze, een overrated driejarig contract (en dus speeltijd) is nooit weg op je 35e

Ray Allen blijft trouwens bij de Sonics, dus de meest interessante free agent is weg.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:05:48 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28546276
Dan kan wel eens 1 van de bestbetaalde Nederlandse sporters worden...
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:14:38 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28551411
Hoe zeer ik het hem ook gun, ik zie in Gadzuric nog echt geen startende center, zeker niet bij the Suns.

Is wel de ideale backup center, een van de beste.

De bank wordt vaak ondergewaardeerd en die is nou juist zo belangrijk.

Rahim naar the Nets (gerucht), dat begint er weer op te lijken dan.

En Brown blijft bij the Pistons als z'n gezondheid het toestaat.

[ Bericht 28% gewijzigd door popolon op 06-07-2005 15:21:47 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:36:56 #69
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28562987
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef popolon het volgende:
Hoe zeer ik het hem ook gun, ik zie in Gadzuric nog echt geen startende center, zeker niet bij the Suns.

Is wel de ideale backup center, een van de beste.

De bank wordt vaak ondergewaardeerd en die is nou juist zo belangrijk.

Rahim naar the Nets (gerucht), dat begint er weer op te lijken dan.

En Brown blijft bij the Pistons als z'n gezondheid het toestaat.
Back-up van Kurt Thomas bij de SUNS zou ook heel mooi zijn. Denk dat het voor zowel Dan als de SUNS een goede deal is.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:40:29 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28563155
Ik hoop het, the Suns zijn echt fantastisch om naar te kijken en een team in opbouw.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:05:49 #71
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28564218
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:40 schreef popolon het volgende:
Ik hoop het, the Suns zijn echt fantastisch om naar te kijken en een team in opbouw.

Zolang er maar niets met Nash gebeurt, zit het met de Suns wel snor. Ik neem overigens niet aan dat ze een 60 win season gaan draaien. Ze zijn nu een van de top dogs in de league, dus hebben ze zeker een mooie target op de rug
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:37:31 #72
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28565709
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:40 schreef popolon het volgende:
Ik hoop het, the Suns zijn echt fantastisch om naar te kijken en een team in opbouw.

Ja, en ze nemen Bell en Thomas voor de defence. Denk dat Gadzuric en ook wel Elson de ploeg sterker (dieper) maken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:01:13 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28569792
Free agent Frenzy

Leuke opsomming van alle teams wat ze zoeken, laten gaan etc.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 juli 2005 @ 17:15:29 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28685113
Jeffrey Jordan (16), zoon van, zit bij het All Star America Camp.

Leuke beelden op ESPN.

Sommige moves doen aan zn vader denken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:28:23 #75
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28708185
En hij dunkt uit stand....
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 11 juli 2005 @ 16:10:00 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28709289
Dat zou heel knap zijn , hij is krap aan 1.80 meter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:00:04 #77
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28712353
Whehe, zag dat trainingskamp dan! De zoon van Jordan, Jerry West, George Lucas....

Leuk om zulke spelers in je team te hebben. Als je tegen de zoon van Jordan speelt sta je voordat de wedtrijdf begint al 10 punten achter.
pi_28736590
Datum: 12-jul 13:47

De Nederlandse basketballer Dan Gadzuric heeft een nieuw zesjarig contract getekend bij Milwaukee Bucks. Het salaris van de 27-jarige Hagenaar bedraagt circa 5,1 miljoen euro per jaar. De center, afgelopen seizoen goed voor een gemiddelde van 7,3 punten en 8,3 rebounds per wedstrijd, moet bij de Bucks de concurrentiestrijd aan met Andrew Bogut.

De Australiër werd onlangs door Milwaukee als eerste gekozen in de draft, maar hij zal Gadzuric niet zomaar uit de basis spelen. De Nederlander heeft een goed seizoen achter de rug en hoort er in de NBA echt bij. "Ja, ze weten nu wie ik ben", zei hij een week geleden tegen De Telegraaf. "Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O'Neal respecteren me.



Toch denk ik dat hij geen starter wordt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:06:45 #79
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28738651
Kan wel eens een goede zet zijn van hem...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:09:35 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28738735
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef Zwansen het volgende:
Kan wel eens een goede zet zijn van hem...
5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:12:38 #81
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28738836
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.
Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:21:48 #82
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28741010
Ik zag hem dunken op ESPN...hij wil nog 20 cm groter worden.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_28744029
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef F1Bas het volgende:
Datum: 12-jul 13:47

De Nederlandse basketballer Dan Gadzuric heeft een nieuw zesjarig contract getekend bij Milwaukee Bucks. Het salaris van de 27-jarige Hagenaar bedraagt circa 5,1 miljoen euro per jaar. De center, afgelopen seizoen goed voor een gemiddelde van 7,3 punten en 8,3 rebounds per wedstrijd, moet bij de Bucks de concurrentiestrijd aan met Andrew Bogut.

De Australiër werd onlangs door Milwaukee als eerste gekozen in de draft, maar hij zal Gadzuric niet zomaar uit de basis spelen. De Nederlander heeft een goed seizoen achter de rug en hoort er in de NBA echt bij. "Ja, ze weten nu wie ik ben", zei hij een week geleden tegen De Telegraaf. "Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O'Neal respecteren me.



Toch denk ik dat hij geen starter wordt.
Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?
pi_28744563
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?
Inderdaad,

maar om die regels nou weer uit te gaan leggen in een Nederlands persbericht is ook wat overdreven.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:27:55 #85
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28746481
Begrijpen ze toch niet...
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_28747177
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Robertje het volgende:
Begrijpen ze toch niet...
true..

maar dus kan er eigenlijk nog van alles gebeuren, zeker gezien ik niets op de bucks website erover kon vinden
pi_28748925
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

true..

maar dus kan er eigenlijk nog van alles gebeuren, zeker gezien ik niets op de bucks website erover kon vinden
Omdat het daar dus ook niet op mag staan. Zelfs de overeenkomst die ze met Redd hebben is daar niet aangekondigd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:37:09 #88
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28750200
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.
Voor 40 miljoen, wil ik best op de bank zitten
pi_28751668
Best leuk deze week begint de Summerleague, voor de Pacers doet iig Artest weer mee
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 18 juli 2005 @ 14:57:13 #90
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28910562
Rockets laten steeds vaker de naam van Jason Williams vallen (ze hebben niet één echte PG) en Memphis wil hem wel kwijt... Ik kan niet wachten tot de 22e
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 18 juli 2005 @ 22:35:57 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28925627
After back-to-back trips to the NBA Finals under Larry Brown, the Detroit Pistons will have a new coach next season, sources close to the situation told ESPN.com's Marc Stein.

Nou, ik weet 't nog niet wat ik er van denk, geruchten gingen al maanden maar Brown heeft wel een heel goed team van de Pistons weten te maken.

Flip Saunders zou de nieuwe coach moeten worden. We'll see.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:05 #92
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28928193
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:57 schreef J-Will het volgende:
Rockets laten steeds vaker de naam van Jason Williams vallen (ze hebben niet één echte PG) en Memphis wil hem wel kwijt... Ik kan niet wachten tot de 22e
Ik hoorde ook Stoudemire van Portland.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_28970488
Brown definitief weg. Die gaat wel naar de Knicks denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28976413
The Milwaukee Bucks are spending the big bucks this summer.

The agent for center Dan Gadzuric told ESPN.com's Marc Stein on Monday that Gadzuric intends to re-sign with the Bucks later this month.


Dan Gadzuric
Center
Milwaukee Bucks
Profile


2004-2005 SEASON STATISTICS
GM PPG RPG APG FG% FT%
81 7.3 8.3 0.4 .539 .538

The deal is a six-year pact worth $36 million.

"We are committed to signing with the Bucks when the moratorium [on signing contracts] is lifted," said Bob Myers, Gadzuric's agent with SFX.

Free agents cannot officially sign contracts until July 22, which the league office has scheduled as the first day the NBA's new labor agreement takes effect.

"We think Milwaukee's putting forth a winning team as evidenced by the spending," Myers told The Associated Press on Tuesday. "A lot of teams talk about going in that direction, but Milwaukee's putting their money where their mouth is."

The Bucks confirmed that they plan to sign Gadzuric.

After signing No. 1 overall draft pick Andrew Bogut to a $26 million deal on July 2, the Bucks' spending spree began in earnest when they agreed to terms with unrestricted free agent Michael Redd for between $90 million and $96 million, pending final wording in the new collective bargaining agreement.

Then, they lured Los Angeles Clippers swingman Bobby Simmons, the league's reigning Most Improved Player, for $47 million over five years.

General manager Larry Harris, who also traded for Cleveland forward Jiri Welsch on draft day, isn't done. He has said he intends to re-sign restricted free agent Zaza Pachulia, as well.

New coach Terry Stotts will have a vastly improved roster than the one that went 30-52 last season and resulted in Terry Porter's dismissal.

Gadzuric averaged 7.3 points, 8.3 rebounds and 22 minutes for the Bucks last season. He was selected by Milwaukee in the second round of the 2002 draft, with the 34th overall pick out of UCLA.

As a restricted free agent, he could have signed an offer sheet from another team, but it never got that far.

"He was happy staying in Milwaukee. We tried to make it happen and we were able to reach an agreement that works for both sides," Myers said. "The Bucks definitely have shown they're serious about winning right away."

Information from The Associated Press was used in this report.
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:23:21 #95
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28977482
Pistons ontslaan coach Brown
DETROIT - Larry Brown is ontslagen als coach van de Detroit Pistons. De vermaarde trainer leidde de Amerikaanse basketbalploeg de afgelopen twee jaar naar de finale van de profcompetitie NBA. In 2004 veroverden de Pistons de titel. Dit jaar verloren ze van de San Antonio Spurs.


De 64-jarige Brown miste dit seizoen veel wedstrijden door operaties aan zijn heup en blaas. De oefenmeester wilde graag aanblijven, maar kon niet garanderen dat hij volgend seizoen zonder gezondheidsproblemen zou doorstaan. Voor eigenaar Bill Davidson van Detroit was dat reden om Brown aan de kant te zetten.

Dat kost de Pistons wel veel geld, want het arbeidscontract van Brown was 18 miljoen dollar waard en liep nog drie jaar door.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:25:42 #96
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28977549
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Robertje het volgende:
Pistons ontslaan coach Brown
DETROIT - Larry Brown is ontslagen als coach van de Detroit Pistons. De vermaarde trainer leidde de Amerikaanse basketbalploeg de afgelopen twee jaar naar de finale van de profcompetitie NBA. In 2004 veroverden de Pistons de titel. Dit jaar verloren ze van de San Antonio Spurs.


De 64-jarige Brown miste dit seizoen veel wedstrijden door operaties aan zijn heup en blaas. De oefenmeester wilde graag aanblijven, maar kon niet garanderen dat hij volgend seizoen zonder gezondheidsproblemen zou doorstaan. Voor eigenaar Bill Davidson van Detroit was dat reden om Brown aan de kant te zetten.

Dat kost de Pistons wel veel geld, want het arbeidscontract van Brown was 18 miljoen dollar waard en liep nog drie jaar door.
Echt achterlijk van de Pistons. Larry Brown heeft echt het onderste uit de kan weten te halen met dat team.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:27:27 #97
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28977616
Ik vind het ook vreemd...ook al mist ie een paar wedstrijden. 18 miljoen dollar afbetalen is toch best wel veel. Of ze hebben een supertrainer/coach in het goed. Laimbeer?????
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:01:12 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28978761
Zat er een al een half jaar aan te komen, dat Nederlandse bericht mist nogal wat info.

Brown's sjans (tijdens de playoffs) met de Cavs en de Knicks vond men bij Motown nou niet echt charmant.

Misschien wel goed ook, en Flip Saunders (sterk gerucht) is een topcoach en kan zeker dit team nog iets beter maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:26:31 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28979601
Geruchten:

- Lakers kijken weer naar Payton Ja zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:26 #100
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28979917
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef popolon het volgende:
Geruchten:

- Lakers kijken weer naar Payton Ja zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
Is dat Kwame Brown ?
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:53 #101
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28979928
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Is dat Kwame Brown ? of Larry ?
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:49:58 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980237
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef popolon het volgende:
Geruchten:

- Lakers kijken weer naar Payton Ja zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Is dat Kwame Brown ?
Larry Brown.

Lekkere deal he? 50 tot 60 miljoen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:50:59 #103
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980266
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef popolon het volgende:

[..]


[..]

Larry Brown.

Lekkere deal he? 50 tot 60 miljoen.
En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..
Ik denk dat de Knicks sowieso dat geld beter uit kunnen geven aan spelers..
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:52:36 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980311
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..
Ik denk dat de Knicks sowieso dat geld beter uit kunnen geven aan spelers..
Denk ik ook, 't is ook maar een gerucht dat al maanden/jaren gaat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:53:43 #105
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980336
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Denk ik ook, 't is ook maar een gerucht dat al maanden/jaren gaat.
Penny en Houston moeten zo snel mogelijk weg.
too much is not enough....
pi_28980347
Donyell Marshall naar de Cavaliers, zo zijn alle top-PF's onder de free agents ook al weer weg. Alleen Antoine Walker nog, maar die zal wel bij de Celtics blijven.

Benieuwd welke ploeg Sarunas Jasevicikius (of iets dergelijks) nou gaat inlijven. Voor 10 miljoen voor 3 jaar snap ik niet dat niet meer teams het gokje durven te wagen.
pi_28980393
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..
Ik denk dat de Knicks sowieso dat geld beter uit kunnen geven aan spelers..
De Knicks kunnen alleen geen geld uitgeven aan spelers, salary-cap en dergelijke

En Isiah Thomas is nou niet echt bezig dat probleem weg te werken.
pi_28980424
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:53 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Penny en Houston moeten zo snel mogelijk weg.
Maar niemand wil ze met die contracten hebben. Houston wordt met de nieuwe regeling waarschijnlijk uitgekocht, maar dan nog telt zijn hele contract tegen de salary-cap
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:56:45 #109
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980427
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

De Knicks kunnen alleen geen geld uitgeven aan spelers, salary-cap en dergelijke

En Isiah Thomas is nou niet echt bezig dat probleem weg te werken.
Daarom moeten Penny en Houston ook weg... die drukken lekker op de begroting.
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:57:33 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980455
Nog even ter info, klopt wat je zegt BtB

Team Payroll

1. New York Knicks $99,981,795
2. Dallas Mavericks $95,682,887
3. Indiana Pacers $74,060,285
4. Philadelphia 76ers $72,027,150
5. Orlando Magic $65,656,610
6. Los Angeles Lakers $64,268,242
7. Sacramento Kings $58,021,815
8. Memphis Grizzlies $56,121,932
9. Houston Rockets $55,354,005
10. Miami Heat $54,880,192
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:58:15 #111
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980476
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:56 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Maar niemand wil ze met die contracten hebben. Houston wordt met de nieuwe regeling waarschijnlijk uitgekocht, maar dan nog telt zijn hele contract tegen de salary-cap
Zo voeren we de discussie van achter naar voren
Maar het zegt al genoeg dat teams met cap ruimte zat ze niet willen hebben terwijl Houston zeker nog wel kan ballen, als hij de motivatie vind.
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:59:47 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980511
Ik denk dat Anfernee bedoelt ipv Penny.

Samen met Marbury en Houston zijn ze al goed voor $50.000.000

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28980548
Het oosten wordt trouwens volgend jaar ook weer eens spannend:

Miami en Detroit blijven sterk
Indiana is weer sterk
New Jersey en Cleveland lijken hun teams ook behoorlijk te hebben versterkt.

En dan zijn we pas net begonnen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:01:14 #114
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980553
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Anfernee bedoelt ipv Penny.

Samen met Marbury en Houston zijn ze al goed voor $50.000.000

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
Ja Anfernee, vroeger mocht je Penny zeggen, toen ie nog goed was
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:01:43 #115
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980567
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef BitetheBullet het volgende:
Het oosten wordt trouwens volgend jaar ook weer eens spannend:

Miami en Detroit blijven sterk
Indiana is weer sterk
New Jersey en Cleveland lijken hun teams ook behoorlijk te hebben versterkt.

En dan zijn we pas net begonnen.
En de Bucks staan er ook lekkerder op nu.
too much is not enough....
pi_28980569
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Anfernee bedoelt ipv Penny.

Samen met Marbury en Houston zijn ze al goed voor $50.000.000

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
Anfernee is Penny
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:04:15 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980647
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Anfernee is Penny
Kut ik zit teveel in die lijstjes te kijken

Maa rgoed, East inderdaad weer een stuk sterker dit jaar.

Zie de Pacers erg ver komen dit seizoen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:04:36 #118
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28980659
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Anfernee is Penny
Tis meer een stuiver zoals ie basketbalt op het moment...
too much is not enough....
pi_28980693
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Anfernee bedoelt ipv Penny.

Samen met Marbury en Houston zijn ze al goed voor $50.000.000

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
Shaq en Eddie Jones bij Miami, ruim 46 miljoen. Al ziet het er naar uit dat Shaq wel terug gaat naar ongeveer 20-22 miljoen.

Denk trouwens dat de Bucks en Bulls de tegenvallers in het Oosten worden volgend jaar, op basis van verwachtingen en huidig roster.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:06:32 #120
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28980731
Shit ik kan nu al niet meer wachten.

Bring it on !!!

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28980776
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef popolon het volgende:

[..]

Kut ik zit teveel in die lijstjes te kijken

Maa rgoed, East inderdaad weer een stuk sterker dit jaar.

Zie de Pacers erg ver komen dit seizoen.
Denk wel dat de Pacers nog een goede shooter nodig hebben, anders krijgt Jermaine het heel zwaar te verduren onder de basket.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:15:51 #122
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28981014
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Denk wel dat de Pacers nog een goede shooter nodig hebben, anders krijgt Jermaine het heel zwaar te verduren onder de basket.
Einde Reggie, dus Finley zou een logische kandidaat zijn, zeker met het aantal 3 punters dat Indiana gewend was te schieten.
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:16:33 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28981039
Finley is vrij prijzig.

Ben bang dat ie weinig zal willen inleveren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:17:58 #124
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28981082
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
Finley is vrij prijzig.

Ben bang dat ie weinig zal willen inleveren.
Mobley nog en dan is het wel op met de SG's
too much is not enough....
pi_28981166
Mobley is al naar de Clippers.

Allan Houston komt ook nog vrij en die zal toch wel een stuk goedkoper zijn dan Finley, als hij tenminste niet met pensioen gaat.
pi_28981215
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
Finley is vrij prijzig.

Ben bang dat ie weinig zal willen inleveren.
Denk dat Finley niet meer krijgt dan de midlevel exception van een team. En daar zullen de teams nog wat van proberen af te snoepen.
pi_28981316
Lijkt er op dat Sarunas nu een overeenkomst heeft met de Cavs (HoopsHype), dat geeft ze wel een erg sterke starting line-up:

Sarunas
Hughes
Lebron
Donyell Marshall
Ilgauskas

Als Lebron's ontwikkeling doorgaat en Ilgauskas niet geblesseerd raakt, kan dat wel eens de beste starting line-up zijn, iig in het Oosten.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:38:49 #128
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28981643
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Lijkt er op dat Sarunas nu een overeenkomst heeft met de Cavs (HoopsHype), dat geeft ze wel een erg sterke starting line-up:

Sarunas
Hughes
Lebron
Donyell Marshall
Ilgauskas

Als Lebron's ontwikkeling doorgaat en Ilgauskas niet geblesseerd raakt, kan dat wel eens de beste starting line-up zijn, iig in het Oosten.
Als iedereen zijn niveau haalt wel, maar het kan altijd nog problemen geven als Hughes en Marshall niet zo dominant mogen zijn als in hun vorige teams.
too much is not enough....
pi_28982931
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Einde Reggie, dus Finley zou een logische kandidaat zijn, zeker met het aantal 3 punters dat Indiana gewend was te schieten.
No chance, ze hebben al teveel salarycap.
Jackson is in principe de opvolger van Reggie en Artest speelt weer gewoon op de plek van Jackson. Tevens moet er gekeken worden hoe die nieuwe rookie het gaat doen, die schijnt al vrij snel aardig wat speeltijd te krijgen.
Dan vergeet ik nog te zeggen dat Fred Jones een steeds grotere rol vanaf de bank krijgt.

[ Bericht 7% gewijzigd door F1Bas op 20-07-2005 18:52:51 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:56:47 #130
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28983730
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

No chance, ze hebben al teveel salarycap.
Jackson is in principe de opvolger van Reggie en Artest speelt weer gewoon op de plek van Jackson. Tevens moet er gekeken worden hoe die nieuwe rookie het gaat doen, die schijnt al vrij snel aardig wat speeltijd te krijgen.
Dan vergeet ik nog te zeggen dat Fred Jones een steeds grotere rol vanaf de bank krijgt.
Klinkt aannemelijk maar het team is er nu alleen maar zwakker op geworden dus voorzie ik weinig prijzen.
Ik ben dan ook geen Stephen Jackson of Ron Artest fan.
too much is not enough....
pi_28984245
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef WaStEd het volgende:

[..]


Ik ben dan ook geen Stephen Jackson of Ron Artest fan.
Ik wel, Ron Artest die terug is scheelt erg veel, veel meer opties voor de aanval en hij is een super verdediger. Er komt wellicht nog wel een trade aan en bij de Pacers is dat bijna altijd een versterking.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:31:12 #132
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29004233
Ik vind de Indiana Pacers een net niet team.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:59:17 #133
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29004992
De Spurs lijken aardig bij elkaar te blijven. Dus winnen kan Indiana nooit.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:02:13 #134
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29005077
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef Robertje het volgende:
Ik vind de Indiana Pacers een net niet team.
Ik ook, altijd al geweest. Vroeger was het nog wel leuk met Spike enzo in de Conference Finals, nu zijn ze saai. Maar gelukkig hebben Artest en Jackson andere manieren gevonden om op te vallen
too much is not enough....
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:01:40 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29010736
East heeft sterkere teams op papier nu vergeleken met vorig jaar, Nets zien er nu op papier ook leuk uit met Abdur-Rahim nu dit einelijk rond lijkt te zijn: Kidd, Carter, Rahim.

Saunders nieuwe coach Pistons, wordt vanmiddag bekend gemaakt.

Pistond blijven gewoon supergoed, hebben nog steeds wel wat op de bank nodig, graag zelfs.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29012738
Vergeet Jefferson niet bij de Nets.
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:22:25 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29013380
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:04 schreef BitetheBullet het volgende:
Vergeet Jefferson niet bij de Nets.
Check.

Ieder geval een team om lekker naar te kijken.

The Sonics moved quickly to retain All-Star guard Ray Allen, who agreed to a five-year, $80 million deal.

Doh, lekker appeltje voor de dorst zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29013645
Leuk contractje ja, maar niet zo belachelijk als het contract van 90 miljoen voor Michael Redd. (Die echt geen max-contract waard is)
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:34:38 #139
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29023384
Michale Redd, die gozer is alleen goed tegen teams die nog slechter zijn dan de Nuggets. Tja dan gooit die linkspoot er nog wel eens een paar puntjes in. Ik denk dat ie tegen Omniworld niet eens veel scoort.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_29055232
quote:
The Salt Lake Tribune is reporting that the agent for Sarunas Jasikevicius says that Utah is still in the running to land him.
Interesting. The article states that the Cavs may not be able to meet his salary demands and that the Pacers and Jazz are in a better position to sign him now. The Cleveland Plain Dealer has hinted that it was a done deal and that he was headed to Cleveland. He's supposed to make a decision today or tomorrow, so hopefully we'll know something by then. Jul. 21 - 6:35 pm et
Hopenlijk weten de Pacers hem binnen te halen, hij schijnt erg goed te zijn en een nieuwe leuke speler erbij is nooit weg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:01:59 #141
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29058371
Ik vond de Nuggets op het eind van de competitie toch één van de beste teams
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29103963
quote:
Jasikevicius played for last three Euroleague champs
By Chad Ford


Sarunas Jasikevicius, widely considered the top point guard in Europe, signed a three-year, 12 million deal with the Pacers, his agent Doug Neustadt told ESPN.com.

Jasikevicius also had offers from the Jazz and Cavs, but decided to take less money and fewer minutes to have a shot at an NBA title.

"It really came down to who he could win a championship with next year," Neustadt told ESPN.com. "He saw a chance to contribute and win and couldn't pass it up."

The point guard, who played collegiately at Maryland from 1994-'98, most recently played for Maccabi Tel Aviv from 2003-2005 and F.C. Barcelona from 2000-2003.

Jasikevicius led Maccabi to a second straight Euroleague title in May, and in the process, won the MVP of the Final Four. He scored 22 points on 7-for-12 shooting, shot 3-for-4 from beyond the arc, and had six rebounds and five assists. However, the stats aren't what makes him appealing.

Jasikevicius is a warrior with a great jumper, good size for the position and excellent court vision. Jasikevicius thrives in pressure situations and demands and shoots the ball late in games.

In last summer's Olympics he dropped 28 points on Team USA in a Lithuania victory and 17 points in a loss.

He's lapped the competition in Europe. Now we'll see if he can continue his winning streak in the NBA.

"I was finding it tough to practice this year for the first time," Jasikevicius told ESPN.com in May. "I had trouble motivating myself. I love the competition and it really took the Final Four to begin to bring it out in me again."

NBA teams have flirted with bringing him over in free agency for the past two summers. His asking price last year, $1.6 million, wasn't too high. But general managers, as they are wont to do, always focused on what he couldn't do.

He's too slow. He's not a great athlete. He doesn't play defense. His passion can make him out of control. How will NBA players respond when he chews them out on the court after they make dumb plays?

But after his third straight title, teams began looking at him differently. However, no one pursued him harder than the Pacers. Team president Larry Bird watched Jasikevicius play numerous times over the course of the season and became convinced that Jasikevicius had the character to overcome his physical limitations.

If anyone should be able to spot that, it should be Larry.

Jasikevicius joins a Pacers team primed to make a title run. With Ron Artest returning from a year long suspension, Jermaine O'Neal, Jamaal Tinsley and Jonathan Bender finally getting healthy and first-round pick Danny Granger added to the mix the Pacers suddenly look like the toughest, deepest and most motivated team in the league.

With their starting five already in place, look for Jasikevicius to be an important sixth man coming off the bench.

The loss of Reggie Miller obviously strikes a blow to the heart of the team. But the Pacers are taking a $12 million gamble that Jasikevicius can bring some of that same swagger to Indiana next season. It's a risky move, but it could be the gamble that puts the Pacers over the top.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 25 juli 2005 @ 12:11:19 #143
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29107374
Laker draft pick Ronny Turiaf will undergo open-heart surgery to repair an enlarged aortic root and will sit out one season, if not longer, as he recuperates from a condition that could have taken his life if not diagnosed.

Turiaf, 22, will have surgery in four to six weeks to treat the condition, which was detected by Laker doctors after extensive testing. Turiaf, a 6-foot-10 forward selected No. 37 by the Lakers in last month's draft, signed a two-year contract last week that was contingent upon his passing a physical.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 25 juli 2005 @ 18:33:29 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29117705
Zo, en wel net een contract getekend.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:35:36 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29117755
Gerucht wordt hardnekkiger: Michael Finley naar Detroit.

Heb je meteen de gewenste SG, en wat voor één.

Kampioen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:39:57 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29117882
Maar goed, zo'n 100 verschillende geruchten per dag maakt 't allemaal wat onoverzichtelijk en niet echt geloofwaardig
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2005 @ 19:51:10 #147
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29120107
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:33 schreef Zwansen het volgende:
Zo, en wel net een contract getekend.
Wat de Lakers overigens niet hoeven te betalen... doen ze natuurlijk wel (ze betalen sowieso de medical expenses). Ik vind het in elk geval erg jammer, want Turiaf leek mij een zeer goede pick voor de Lakers: Hij is energiek, enthousiast en een doorbijter op zowel offensief als defensief gebied... Het defensieve is natuurlijk heb belangrijkste voor de huidige Lakers...
  maandag 25 juli 2005 @ 22:19:13 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29125149
Net m'n shirtje binnen, op Ebay gekocht voor $3.95, een echte nieuwe hardwood classic.



Oude logo's



Die ook voor $3.95
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:21:42 #149
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29125245
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
Net m'n shirtje binnen, op Ebay gekocht voor $3.95, een echte nieuwe hardwood classic.

[afbeelding]

Oude logo's

[afbeelding]

Die ook voor $3.95
Ja heh heh lekker makkelijk in de states wonen.... als je iets op wil laten sturen krijg je nog eens 25 dollar verzendkosten erbij
too much is not enough....
  maandag 25 juli 2005 @ 22:22:59 #150
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29125294
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wat de Lakers overigens niet hoeven te betalen... doen ze natuurlijk wel (ze betalen sowieso de medical expenses). Ik vind het in elk geval erg jammer, want Turiaf leek mij een zeer goede pick voor de Lakers: Hij is energiek, enthousiast en een doorbijter op zowel offensief als defensief gebied... Het defensieve is natuurlijk heb belangrijkste voor de huidige Lakers...
Zo ging de veelbelovende Jay Williams ook verloren als eerste pick nog wel..
too much is not enough....
  maandag 25 juli 2005 @ 22:30:39 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29125570
Heb twee andere van de 76'ers ook naar NL laten komen, was toen $15 aan verzenden kwijt voor 2 shirts (die elke $10 waren), valt best mee dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:33:20 #152
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29125662
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef popolon het volgende:
Heb twee andere van de 76'ers ook naar NL laten komen, was toen $15 aan verzenden kwijt voor 2 shirts (die elke $10 waren), valt best mee dus.
Kan ze volgens mij beter naar jou laten sturen en dat jij ze naar NL stuurt, als gift, scheelt ook weer invoerrechten
too much is not enough....
  maandag 25 juli 2005 @ 22:39:06 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29125902
Zou kunnen, ik zou even moeten informeren wat het mij kost aan verzendkosten maar ik denk iets van $5 per shirt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:44:20 #154
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29126120
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
Zou kunnen, ik zou even moeten informeren wat het mij kost aan verzendkosten maar ik denk iets van $5 per shirt.
me email staat in me profile, kom er nog wel op terug bij je....
too much is not enough....
  maandag 25 juli 2005 @ 22:51:32 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29126370
Ok.

Nog even gekeken en de meeste betrouwbare verkopers verzenden wereldwijd:

International Shipping is $9.00 for one t-shirt, $12.00 for two, $14.00 for three, $16.00 for four and $18.00 for five.

En veel shirts kun je al winnen voor rond de $5, 't is een beetje zoeken en bepaalde items in je watchlist zetten..

Ok, tot zover het offtopic
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:10:14 #156
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29142472
Wat Moet Michael Finley in een team wat alleen maar kan verdedigen? Hij weet niet eens wat dat is.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:16:19 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29142640
Elke speler valt te coachen, zie de opleving van Billups sinds ie in Detroit speelt.

Darko Milicic naar de Hawks, Al Harrington de omgekeerde weg?

Kom maar, aardige speler maar niet meer dan dat. Pacer he?

En Darko, tja, zou wel eens een eeuwig talent kunnen zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door popolon op 26-07-2005 15:24:11 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:49:39 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29143604
Milicic naar de Hawks?

Was zijn contract afgelopen?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:57:00 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29143781
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Milicic naar de Hawks?

Was zijn contract afgelopen?
Gaat over een swap met Harrington, bron is NY Daily dus tja...

En Detroit heeft al een 'nieuwe' rookie (pick #26) die ook erg lekker in de paint speelt:

Jason Maxiell, Detroit Pistons

A beast in the paint... Very active and aggresive... Great leaping skills... Runs the floor well for his size.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:19:57 #160
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29144392
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Gaat over een swap met Harrington, bron is NY Daily dus tja...

En Detroit heeft al een 'nieuwe' rookie (pick #26) die ook erg lekker in de paint speelt:

Jason Maxiell, Detroit Pistons

A beast in the paint... Very active and aggresive... Great leaping skills... Runs the floor well for his size.
Die hadden ze nog niet genoeg... beasts in the paint..

Pop.. u forgot the Tigers
too much is not enough....
pi_29146397
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:16 schreef popolon het volgende:

Kom maar, aardige speler maar niet meer dan dat. Pacer he?


Trouwens slechter dan vorig jaar kan bijna niet en toen werd het zelfs maar 4-2.
Komend seizoen hebben de Pacers iig een veel beter team dus dat komt goed.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:37:16 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29146570
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Die hadden ze nog niet genoeg... beasts in the paint..

Pop.. u forgot the Tigers
Hoe meer beesten hoe beter.

En de Tigers zitten er tussen hoor.

En Bas, men verwacht veel van de Pacers dus ik zou me niet te druk maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29151659
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef popolon het volgende:

[..]

En Bas, men verwacht veel van de Pacers dus ik zou me niet te druk maken.
Ik maak me ook niet zo druk hoor maar zo'n seizoen als afgelopen jaar maak ik liever niet vaker mee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:27:39 #164
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29162155
Jammergenoeg kunnen de Pacers de verwachtingen nooit waar maken.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:57:16 #165
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29162383
ik denk dat de Pacers dit jaar alle verwachtingen te boven gaan. Artest speelt (offseason, ik weet het) alsof hij nooit is weg geweest en hun nieuwe center 0wnde Bogut een week geleden ofzo. Ik ben erg benieuwd
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:07:31 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29223018
Wat al maanden in de lucht hing: Brown naar the Knicks.

't Is een geweldige coach maar er is meer mis in NY, ik zie dat niet in een of twee seizoenen opgelost worden.

Laat staan dat 't twijfelachtig is of Brown de vier jaar uitzit, z'n gezondheid laat al jaren te wensen over.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:09:05 #167
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29223045
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 03:07 schreef popolon het volgende:
Wat al maanden in de lucht hing: Brown naar the Knicks.

't Is een geweldige coach maar er is meer mis in NY, ik zie dat niet in een of twee seizoenen opgelost worden.

Laat staan dat 't twijfelachtig is of Brown de vier jaar uitzit, z'n gezondheid laat al jaren te wensen over.
Blunder Knicks.. maar goed... we shall see
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:11:47 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29223090
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Blunder Knicks.. maar goed... we shall see
Ik denk eerder andersom.

De organisatie is verre van gezond, de salarissen zijn zo krom als wat, spelers die niet uit de verf komen of over the top zijn.

Nee, ik denk eerder een foutje van Hall of Famer Larry Brown.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:32:48 #169
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29223400
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 03:11 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk eerder andersom.

De organisatie is verre van gezond, de salarissen zijn zo krom als wat, spelers die niet uit de verf komen of over the top zijn.

Nee, ik denk eerder een foutje van Hall of Famer Larry Brown.
wat heeft ie te verliezen met dat salaris ?
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:35:16 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29223434
Niks natuurlijk, maar Brown heeft al 't een en ander verdient natuurlijk en heb 't idee dat ie er wat van wil maken.

Zo'n stad behoort gewoon een groot team te hebben maar dat wil al een tijdje niet echt lukken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:40:46 #171
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29223500
bij de pacers kon hij het ook niet maken destijds....
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:55 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29223580
Dat deed ie expres
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29243517
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 03:35 schreef popolon het volgende:
Niks natuurlijk, maar Brown heeft al 't een en ander verdient natuurlijk en heb 't idee dat ie er wat van wil maken.
quote:
Knicks-coach krijgt hoogste salaris ooit
De dozen met spullen van zijn tijd bij de Detroit Pistons zijn nauwelijks uitgepakt, of succescoach Larry Brown heeft alweer onderdak gevonden bij een ander basketbalteam: de New York Knicks. Zijn contract maakt Brown de bestbetaalde trainer ooit in de sportwereld.

Voor de 64-jarige trainer is zijn overgang naar de Knicks een droom die uitkomt. Niet alleen vanwege de naar verluidt 60 miljoen euro die hij er in vijf jaar kan verdienen, maar ook doordat hij eindelijk het team mag leiden waar hij als kind lyrisch van was. In New York wacht Brown de zware taak de topploeg van weleer (het laatste grote succes dateert van 1973, toen de NBA-titel werd veroverd) nieuw leven in te blazen. Met 33 overwinningen en 49 nederlagen presteerde de ploeg het afgelopen seizoen ver onder de maat; voor de vijfde maal op een rij werden de play-offs niet gehaald. Het rampseizoen kostte drie trainers de kop.

Brown moest weg bij de Detroit Pistons vanwege de nasleep van een heupoperatie. De coach kon niet garanderen dat hij 'blessurevrij' kon werken. Bij de Knicks is dit geen probleem. Bij problemen wordt zijn plek ingenomen door Herb Williams, tot gisteren de hoofdcoach van de ploeg.


En dan zeggen ze dat voetballers te veel verdienen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:23:02 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29243615
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]


[..]



En dan zeggen ze dat voetballers te veel verdienen
MLS spelers verdienen niet echt veel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:26:35 #175
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29243758
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]


[..]



En dan zeggen ze dat voetballers te veel verdienen
En dit is nog maar een coach..
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:28:31 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29243834
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:26 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En dit is nog maar een coach..
Dit is Larry Brown.

Maar die 60 miljoen was een gerucht, hij gaat 'iets' minder verdienen: 8 miljoen per seizoen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29243840
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef popolon het volgende:

[..]

MLS spelers verdienen niet echt veel.
Europese voetballers
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:30:04 #178
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29243885
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Dit is Larry Brown.

Maar die 60 miljoen was een gerucht, hij gaat 'iets' minder verdienen: 8 miljoen per seizoen.
Als Phil Jackson weer zou gaan coachen... gaat ie dat ook overtreffen..
too much is not enough....
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:33:30 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29244007
Als?

Jackson gaat de Lakers coachen, wel opletten he?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:33:36 #180
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29244012
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Als Phil Jackson weer zou gaan coachen... gaat ie dat ook overtreffen..
Phil Jackson coacht ook weer...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:31:26 #181
779 WaStEd
Hellaluha
pi_29247806
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef popolon het volgende:
Als?

Jackson gaat de Lakers coachen, wel opletten he?
Was ff op vakantie.... had dat niet meegekregen.. maar goed.. wat haalt meneer daar op per jaar ?
too much is not enough....
pi_29285016
Ik zit nu in Canada en heb vanmiddag mijn Shaq Jersey gekocht

Vervolgens koopt mijn zusje een Kobe-shirt omdat hij zo mooi geel-paars is en hebben we dus onze eigen machtstrijd in huis.
  zondag 31 juli 2005 @ 03:32:51 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29285600
He bah, een shaq jersey.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 31 juli 2005 @ 10:58:38 #184
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29287822
quote:
Op zondag 31 juli 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik zit nu in Canada en heb vanmiddag mijn Shaq Jersey gekocht

Vervolgens koopt mijn zusje een Kobe-shirt omdat hij zo mooi geel-paars is en hebben we dus onze eigen machtstrijd in huis.
Dan is het wat mij betreft 1-0 voor jouw zusje
  zondag 31 juli 2005 @ 11:54:37 #185
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29288873
Damon Stoudamire naar Memphis. Mixed feelings... Goed voor het team maar gaat wel ten koste van de minuten van J-Will, als die blijft...
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 31 juli 2005 @ 17:29:36 #186
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29298125
WHOOOOOEEHHHHHOOOEEE!!!!

Het is feest bij huize J-Will want dames en heren, my man Jason Williams rot op uit het team van de Memphis 'kleurloos' Grizzlies!
Er komt een drie-team deal met Grizz, Heat en nog een club. Waar hij ook beland, ik kan niet wachten.

Het zijn nog wel rumors maar met de komst van Stoudamire maakt het wel sence. Ik hoop echt dat het doorgaat

www.hoophype.com
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29331718
Hoho, het zijn nog maar geruchten he... En zo slecht had Williams het nog niet bij de Grizzlies vond ik, zo kleurloos was dat team niet... Ze haalden het onderste uit de kan en hebben toch heel wat bereikt in een sterke conference... En stel je voor dat Williams naar een defensive-minded team gestuurd wordt en wellicht een bankplaats krijgt aangewezen, dan kan ie het ook wel vergeten...

Samen met Shaq en Wade in Miami spelen zou wel goed zijn voor hem, ik lees ook dat Memphis en Miami het over een trade hebben waarin Williams en James Posey geruild worden voor Eddie Jones, een aannemelijke deal maar is Jones echt nog wel zoveel waard???

Ook lijkt het er niet meer op dat Joe Johnson nog teruggaat naar Phoenix, een sign-and-trade deal met Atlanta brengt Johnson naar de Dirty South in ruil voor Boris Diaw, twee eersterondedraftkeuzes en een handvol cash... Ik weet echt niet meer wat ik van Atlanta moet denken, een team vol met beloftevolle swingmen, maar geen echte grote en kleine man...
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:45:27 #188
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29333603
Ik hoop echt dat Jason naar Miami gaat. Dat wordt dan echt veruit het mooiste team om naar te kijken volgend jaar! En ja, het zijn geruchten. Maar Jerry West doet er alles aan om Jason weg te krijgen en dat gaat hem echt wel lukken. En het is voor Memphis denk ik wel een goeie deal. Ze hebben nogal een grote selectie met veel helpers maar geen sterren. Jones is een speler van formaat en die kunnen de Grizz wel gebruiken.

Ik vind Memphis trouwens echt één van de saaiste teams om naar te kijken. Naast Jason Williams hoefde je daar echt geen showtime te verwachten. Ik ben ook geen Pau Gasol-fan, daar ligt het misschien aan. Stromile Swift was op zich wel vet maar die gaat naar Houston... Nee ik ben echt heel blij als hij weg is daar
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:10:10 #189
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29339671
Miami met een nķg oudere Shaq...

Ladies and gentlemen... it's the dunking Blob...
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:22:35 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29340217
Heat resigned Shaq voor vijf jaar voor $125 miljoen.

Belachelijk bedrag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:37:28 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29380234
Oh, is nu 100 miljoen geworden.

Klein detail.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:19:39 #192
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29384632
Het zit eraan te komen... J-Will naar de heat. En Antoine Walker naar de Heat...
Mensen, wat een team is dat zeg, slaat echt nergens op. Starting 5 zou zo een All-star team kunnen zijn.
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:37:59 #193
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29386454
quote:
Op zondag 31 juli 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik zit nu in Canada en heb vanmiddag mijn Shaq Jersey gekocht

Vervolgens koopt mijn zusje een Kobe-shirt omdat hij zo mooi geel-paars is en hebben we dus onze eigen machtstrijd in huis.
Eeh...ik hoop dat je daar geld voor krijgt om daar mee te lopen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:42:44 #194
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29388287
de deal is rond J-Will staat niet meer in het roster van de Grizzlies op nba.com
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:45:27 #195
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29388365
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:19 schreef J-Will het volgende:
Het zit eraan te komen... J-Will naar de heat. En Antoine Walker naar de Heat...
Mensen, wat een team is dat zeg, slaat echt nergens op. Starting 5 zou zo een All-star team kunnen zijn.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:49:22 #196
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29388474
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:19 schreef J-Will het volgende:
Het zit eraan te komen... J-Will naar de heat. En Antoine Walker naar de Heat...
Mensen, wat een team is dat zeg, slaat echt nergens op. Starting 5 zou zo een All-star team kunnen zijn.
ik kan me een team herinneren wat een hall of fame team zou kunnen zijn... Nog maar 2 jaar geleden... En dat werd ook niet wat ze verwacht hadden.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:53:49 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29388611
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ik kan me een team herinneren wat een hall of fame team zou kunnen zijn... Nog maar 2 jaar geleden... En dat werd ook niet wat ze verwacht hadden.
Wat, die bejaarden in combinatie met de twee grootste ego's van de NBA?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:55:09 #198
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29388648
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat, die bejaarden in combinatie met de twee grootste ego's van de NBA?
Juist.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:58:29 #199
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29388767
mijn dag kan echt niet meer stuk Dat wordt echt genieten volgend jaar!
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:05:04 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29388993
Dus Eddie en Damon Jones zijn weg bij de Heat? En Butler ook? En nu hebben ze Walker, Posey en Jason Williams?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:14:45 #201
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29389370
Damon is nog niet weg geloof ik
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:45:01 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29390327
Heat zijn er niet echt op vooruit gegaan.

Een paar toch belangrijke spelers zijn weg en er komen een paar 'namen' voor terug.

Zal Van Gundy dat kunnen leiden? Ik moet 't nog zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door popolon op 03-08-2005 13:51:08 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:14:53 #203
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29391228
Met Jason Williams win je volgens mij geen NBA ring. Leuke speler hoor...af en toe een leuke pass maar mijn grootmoe schiet nog beter. ....ze schiet Walker er ook nog wel uit.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_29397620
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner

Ze zijn er zeker sterker op geworden
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:23:38 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29397736
Ik zit nu al te wachten op de eerste clash in de kleedkamer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29398129
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de eerste clash in de kleedkamer.
The Kobe backlash is what they'll call it...
pi_29401004
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner

Ze zijn er zeker sterker op geworden
Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.
Alleen met een oude Shaq heb je toch een echte PF nodig, zou me dan ook niet verbazen als Walker minder speeltijd krijgt als iedereen denkt.
too much is not enough....
pi_29401925
Everybody hoisting up 3's... ya ya, lekker...

There's gonna be some heat in Miami for sure...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:54:18 #209
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29401990
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:21 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.
Alleen met een oude Shaq heb je toch een echte PF nodig, zou me dan ook niet verbazen als Walker minder speeltijd krijgt als iedereen denkt.
Waarom niet gewoon Mourning als powerforward gebruiken. Combineren met Walker en het moet wel goed komen.
pi_29402027
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner

Ze zijn er zeker sterker op geworden
Damon Jones als SF?? Ik denk dat er weinig coaches in de NBA zijn die hun PG als SF op het veld zetten... Daarbij komt ook nogeens dat D. Jones zijn biezen wel zal pakken nu J-Will er vandoor gaat met zijn starting spot, waarschijnlijk gaat ie naar Cleveland...

Ik denk dat de meest waarschijnlijke line-up toch dit is:

C Shaq, PF Haslem, SF Posey, SG Wade, PG WIlliams, 6th Man: Antoine Walker

Dit maakt denk ik toch meer sence, zo heeft de Heat nog wat offence op de bank zitten en ik neem aan dat ze Haslem niet van de bank af laten komen nu hij zo'n vooruitgang heeft geboekt het afgelopen jaar... Die bank is op zich ook vrij verontrustend, van oudjes als Laettner, Smith, Mourning en Anderson worden weinig tegenstanders meer bang denk ik, hoewel ze allen (op Anderson na) supersterren waren op hun hoogtepunt... Met of zonder metamorfose, ook dit team wordt waarschijnlijk kapot verdedigd door een vrijwel onveranderd Pistons-team... Niet verbeterd dus...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:10:44 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29406865
Heeft Shaq voor 5 jaar getekend?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:20:42 #212
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29412263
Ik zie niet hoe jullie denken dat Miami er niet op vooruit zijn gegaan. Jason Williams is geen misselijke speler hoor, die kan het niveau zeker aan! Antoine Walker is ook een grote speler en Eddie Jones was echt over de top.

Het enige wat in dit team inderdaad een vervelende factor kan zijn is de hoeveelheid ego's maar ik denk dat Dyane Wade niet de figuur is die herrie gaat maken en Shaq houdt Jason wel in bedwang. Ben alleen benieuwd naar Walker, die speler ken ik eigenlijk niet goed...
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29412989
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik zie niet hoe jullie denken dat Miami er niet op vooruit zijn gegaan. Jason Williams is geen misselijke speler hoor, die kan het niveau zeker aan! Antoine Walker is ook een grote speler en Eddie Jones was echt over de top.

Het enige wat in dit team inderdaad een vervelende factor kan zijn is de hoeveelheid ego's maar ik denk dat Dyane Wade niet de figuur is die herrie gaat maken en Shaq houdt Jason wel in bedwang. Ben alleen benieuwd naar Walker, die speler ken ik eigenlijk niet goed...
Walker is het net niet.. vandaar zijn trade ook van Boston naar Atlanta/Dallas en weer terug. Hij dacht dat hij de grote superstar was bij de Celtics toen Pierce eraan kwam. Hij heeft het net niet.
too much is not enough....
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:15:04 #214
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29419861
Miami....dat zijn de Lakers van een paar jaar geleden. Te grote ego's en geen titel. Same story other team.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_29426985
Laten we niet vergeten dat er nog meer teams in de NBA spelen dan alleen de Heat...

De Cavaliers hebben ook goeie zaken gedaan door Larry Hughes, Donyell Marshall en Zydrunas Ilgauskas van een contract te voorzien... Dit team kan het nog ver gaan schoppen in de East...

Net als de Nets, die Reef Abdur-Rahim krijgen van de Blazers, deze deal is overigens nog niet officieel wegens onduidelijkheden over zijn fysieke gesteldheid...

Tevens ben ik zeer benieuwd of Kwame Brown gebruik gaat maken van zijn nieuwe start in LA, nu hij samen met Laron Profit naar de Lakers komt in ruil voor Caron Butler en Chucky Atkins...

En verder nog wat weinig verrassende signings: Cuttino Mobley naar LAC, Ray Allen terug naar SEA, Raja Bell naar PHO, Stromile Swift naar HOU en Jerome James naar NY...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:32:53 #216
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29427283
Ik vond de Nets vorig jaar tegenvallen. Op papier hadden zij toch één van de betere backcourts (of is het nou front?!?) Met Kidd, Vince en Jefferson. Jefferson raakte wel geblesseerd maar toch... Ik hoop dat het dit jaar iets beter gaat.

Cavs vond ik vorig jaar ook al wel een leuk team, hebben ze Gooden nog? Die zou misschien weer getrade worden geloof ik, echt zielig voor die man. Maar met Donyell hebben ze wel een hele leuke speler binnengehaald ja, en big Z is belangrijk voor dat team.

Ik lag ook ergens dat ZaZa met de moeilijke achternaam volgend jaar niet voor de Bucks speelt, zou dus een starting plaats voor Dan Gadzuric kunnen betekenen als Bogut op de powerforward gaat staan. Al speelt Dan dan waarschijnlijk nog maar 20 minuten vanwege foul trouble
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29427548
Als A-Rahim daadwerkelijk naar de Nets komt, hebben ze het echt voor elkaar daar... Vorig jaar hadden ze nog Jason Collins en Brian Scalabrine op de PF positie staan, dat was echt huilen met de pet op... Nu hebben ze A-Rahim en de volgende line-up:

C Nenad Krstic (niet te onderschatten) PF Abdur-Rahim SF Jefferson SG Carter PG Kidd

Als deze vijf het hele seizoen meegaan is the sky the limit... Op de bank hebben ze newly acquired Jeff McInnis, die Carter nog kent van hun tijd samen bij North Carolina, en Jacque Vaughn (mocht Kidd zich weer blesseren), Clifford Robinson en Jason Collins zijn een aardige backup-frontcourt en als Ron Mercer nog aan scoren toekomt hebben ze het goed daar in NJ, maar ze moeten het toch vooral van hun basis hebben...

Wat Cleveland betreft hebben ze nu de volgende line-up:

C Ilgauskas PF Gooden SF James SG Hughes PG ?

Of Gooden of Marshall de nieuwe PF wordt is idd de vraag, Gooden kan idd weer getrade worden, en dat is niet goed voor zijn zelfvertrouwen, dat toch al niet uitmuntend is... Marshall zou een goeie zesde man zijn, en voor de PG staat nog alles open: Eric Snow? Marko Jaric? Damon Jones? Erg jammer vindt ik het feit dat Dajuan Wagner waarschijnlijk niet terug mag komen, wat een verspilt talent is dat...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:36:02 #218
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29443762
he, Larry Hughes naar de Cavs...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:26:17 #219
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29447262
ik heb een manier gevonden om een hele goeie stream van ESPN te bekijken! Alleen jammer dat er op het moment niet gespeeld wordt
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:23:52 #220
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29451380
L.A. Clippers waives Kerry Kittles and Rick Brunson.

Portland waives Derek Anderson and Nick Van Exel.

Toch wel aardige spelers. Niet dat je daar kampioen mee wordt. Maar toch. Altijd leuk...left overs.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:08:46 #221
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29452388
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef J-Will het volgende:
ik heb een manier gevonden om een hele goeie stream van ESPN te bekijken! Alleen jammer dat er op het moment niet gespeeld wordt
Vertel
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:43:53 #222
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29453270
Nick van Exel heeft volgens mij alle clubs nu al eens gehad...
pi_29456753
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Nick van Exel heeft volgens mij alle clubs nu al eens gehad...
Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rond

het is toch wel een point guard
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29467827
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rond

het is toch wel een point guard
Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel! (Jamaal Tinsley en Freddie Jones, ik neem aan dat dat de andere twee PG's zijn die je bedoelt, zou ik in ieder geval houden...)
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:21:52 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29469989
"Citing an anonymous source, the newspaper reported that there was talk the Pistons would trade Rasheed Wallace and Ben Wallace plus two first-round picks for Timberwolves forward Kevin Garnett."

Gerucht gaat al een paar dagen, zie het nooit gebeuren.

Lijkt me slechte zaak voor the Pistons.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:31:14 #226
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29470119
Garnett voor Wallace en Wallace? Idd een slechte zaak voor de Pistons...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:35:57 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470180
En twee first round picks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:41:09 #228
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29470266
Dat is echt smerig... Denk niet dat het doorgaat. Vooral Sheed is echt een franchise-player, die hebben ze tot 2011 ofzo onder contract staan. Denk ook niet dat Minesota daaraan wil beginnen. En het is natuurlijk ook geen reële deal, 2 topspelers en wat draftpicks voor 1 superster.
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29470345
Holy crap... ik nu even ESPN te kijken en daar hebben ze City Slam of zo... een soort van combinatie van dunken en hoogspringen....

De winnaar van net springt over een lat die op 1.50 ligt en dunkt de bal met 2 handen + pump fake in de lucht...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:46:39 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470363
Detroit Free Press is er ook erg cynisch over gezien 'the bottomline'.

Gerucht onstaat natuurlijk ook omdat Saunders Garnett goed kent.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:48:12 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470388
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Holy crap... ik nu even ESPN te kijken en daar hebben ze City Slam of zo... een soort van combinatie van dunken en hoogspringen....

De winnaar van net springt over een lat die op 1.50 ligt en dunkt de bal met 2 handen + pump fake in de lucht...
Oh ja, City Slam, al gezien.

Best cool.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29470498
Als ze willen traden voor Garnett, dan zullen beide wallaces wel moeten gezien het salaris van Garnett... Maar deze trade is natuurlijk bogus...

Het lijkt me duidelijk dat Garnett naar de Lakers gaat
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:00:55 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470626
http://www.basketballboards.net

Stikt nu van de KG topics betreft dit.

Leuk forum trouwens, iemand nog meer links met basketballforums ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29470657
Ik kijk meestal even op de message boards van ESPN en CBS sportsline...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:29:14 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29471178
Ja die zijn ook leuk.

Hey SF, als je toch Amerikaanse streams aan 't bekijken bent zap dan door naar ABC, NBA Inside Stuff is er nu op.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29471882
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:22 schreef WinnekeLeen het volgende:

[..]

Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel! (Jamaal Tinsley en Freddie Jones, ik neem aan dat dat de andere twee PG's zijn die je bedoelt, zou ik in ieder geval houden...)
Freddie Jones is geen PG

Ik bedoelde Tinsley, Johnson, Gill en Jasikevicius(de nieuwe 'ster' uit Europa die tekent voor 3 jaar).
Gill mag idd weg maar Johnson als derde PG is zeker niet slecht.

Zit ik even op dat forum van Popolon te kijken lees ik over het gerucht van een Jermaine O'neal - Kevin Garnett trade
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29472936
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:29 schreef popolon het volgende:
Ja die zijn ook leuk.

Hey SF, als je toch Amerikaanse streams aan 't bekijken bent zap dan door naar ABC, NBA Inside Stuff is er nu op.
Ik heb alleen espn Verder ben ik gebonden aan wat er wordt aangeboden...
pi_29473543
Die Garnett-trade voor de Wallace's en twee eerste rondedraftkeuzes is natuurlijk te belachelijk om ooit door te gaan, maar dat maakt het niet minder leuk om erover te fantaseren, want hoe zouden de teams er dan uitzien? De Pistons zouden genoodzaakt zijn om Milicic gelijk in het diepe te gooien, want verder heeft het team geen centers (Antonio McDyess is toch geen center he)...

De Timberwolves komen natuurlijk het beste weg, Ben Wallace zou per direct de beste center zijn die ooit in Minneapolis heeft rondgelopen (sinds wijlen George Mikan uiteraard), maar persoonlijk zou ik Garnett al ruilen tegen Ben Wallace en 1 eerste ronde pick, ware het niet dat contracten ook meespelen...

Zo herinner ik me nog een mooie van 5 jaar geleden: Jason Kidd, Shawn Marion en Jake Tsakalidis van de Suns naar de Lakers in ruil voor Shaq! Yeah Right! :S
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:41:36 #239
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29482381
McDyess is wel een center volgens mij hoor En alleen Big Ben tegen Garnett vind ik niet reëel. Ik denk dat Garnett echt een speler van het formaat Shaq is. Hij maakt een team. Kun je van Ben toch niet zeggen denk ik.

Leuk basketballforum, voor degene die erom vroeg: www.streetball.nl/forum
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29482588
Hmmm ik zou toch zweren dat McDyess altijd PF heeft gespeeld toen ie nog in Denver zat... Maar wellicht dat hij in Detroit wat meer C speelt als dat moet, want de Wallace's hebben ook niet echt center-afmetingen...

B. Wallace (en die eersterondedraftpick he, niet dat die veel verschil maakt ) voor Garnett was mss wat overdreven, maar ik ben altijd een grote fan geweest van Ben, en ik denk dat ie onderschat wordt omdat ie offensief tekort schiet... Defensief is ie echter wel een van de betere spelers ooit, maar als ik de twee qua stats ga vergelijken dan heeft Garnett toch een flinke voorsprong idd... Wallace heeft echter meer gewonnen, en ga nu niet zeggen dat Garnett dat niet kon omdat ie geen goede spelers rond zich gehad heeft...
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:39:04 #241
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29483156
Pistons willen misschien onderaan eindigen dit seizoen. Eerst de coach eruit trappen om vervolgens Wallace & Wallace te traden tegen Garnett. . Garnett is goed, maar niet zo goed.

Als het nou om Duncan ging.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:46:37 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29483292
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
Pistons willen misschien onderaan eindigen dit seizoen. Eerst de coach eruit trappen om vervolgens Wallace & Wallace te traden tegen Garnett. . Garnett is goed, maar niet zo goed.

Als het nou om Duncan ging.
Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:48:15 #243
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29483321
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:46 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...
Die doen alleen voor spek en bonen mee. Dat telt niet.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:50:26 #244
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29483372
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29484858
''It's funny because it's true!''
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:32:45 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29485982
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.

Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.

KG wil ook wel eens een titel winnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29486670
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.

Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.

KG wil ook wel eens een titel winnen.
En Garnett komt zomaar?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:21:24 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29486712
Ga je aan mij vragen?

Zag het in het topic over dit gerucht op bboards, m.a.w. ze worden dus steeds gekker.

Detroit kranten van vandaag melden er niks over dus het zal wel weer overwaaien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:35:17 #249
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29487806
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.

Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.

KG wil ook wel eens een titel winnen.
Dan moet ie naar de Spurs he.... Als backup voor Duncan...
pi_29522351
KG heeft nog een contract tot 2009 dus die gaat de komende tijd nergens naartoe gok ik. Daarna zal hij wel a la Karl Malone een jaartje tekenen bij een team als de Spurs of de Heat (damn KG en Duncan samen lijkt me leuk, als we dan shaq in het midden zetten was het mijn favoriete nba 2000 frontcourt ;-)). Hij heeft geld zat maar die ring zal hij wel willen hebben en in minesota gaat het niet meer lukken de komende 10 jaar.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:35:59 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29532815
Rahim nou weer niet naar the Nets, z'n knie blijkt toch een probleem vindt de medische staf.

Wordt vervolgd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:31:32 #252
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29534503
Marc Jackson gaat van de Sixers naar de Nets. Schijnt toch weer een goed team te worden
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:00:00 #253
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29543001
Over Rahim gaan ook zoveel verhalen de ronde. De ene keer wil hij dolgraag een Net zijn, dan weer niet, dan komt hij, dan weer niet. Beetje vermoeiend begint het te worden
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:07:04 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29543165
Hij gaat niet, niet door de medische keuring gekomen.

om het zo maar even te noemen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29543322
De Nets durven hem geen duur contract meer te geven en Abdur-Rahim voelt zich beledigd... Zijn tweede keuze na de Nets is schijnbaar Sacramento, dus nu gaat ie met de Kings flikflooien...

Marc Jackson bij de Sixers losweken was echt een steal van de Nets... Hij kan zowel PF als C spelen, en wie weet hoe goed hij wel niet kan worden als hij veel speeltijd krijgt... Laten we niet vergeten dat ie in zijn eerste jaar bijna uit het niets Rookie Of The Year werd... Na enkele blessures en een aantal magere jaren in Minnesota lijkt hij weer de oude te zijn geworden in twee jaar Philly, maar hij zal wel minuten moeten delen met Krstic, Collins en Cliffy Robinson...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:48:56 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29564929
Gerucht: Finley naar the Heat

Wat zijn ze aan het doen in Miami, een Real Madrid van de NBA aan 't maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:58:09 #257
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29577375
Madril...sterren maar geen kampioenschap
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:32:13 #258
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29577965
Finley naar de Heat liep al een tijdje, maar ze dachten eerst dat het Antoine Walker OF Michael Finley zou worden. Guess not
Ik ben er persoonlijk trouwens niet zo blij mee... Teveel sterren is niet genoeg. Na Toine hadden ze gewoon moeten kappen.
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29600538
Abdur-Rahim heeft niet lang hoeven zoeken naar een nieuw team, hij is nu officieel King geworden, gewoon als free agent, geen sign and trade-deal...

Interessanter nieuws vind ik toch de Jaric-trade... De Clippers sturen de vers-gesignde Marko Jaric samen met Lionel Chalmers naar Minnesota voor Sam Cassell en een eerste ronde draftpick... Als de Clippers hier niet beter van worden weet ik het ook niet meer, kijk maar naar de volgende line-up, met hun career averages:

C Chris Kaman (7,4 ppg 6,1 rpg)
PF Elton Brand (19,5 ppg 10,4 rpg 2,0 bpg)
SF Corey Maggette (14,8 ppg 4,8 rpg)
SG Cuttino Mobley (17,1 ppg 4,0 rpg .383 3P%)
PG Sam Cassell (16,2 ppg 6,2 apg)

Kaman en Magette zijn al veel beter dan hun averages doen vermoeden, en ik weet niet of Shaun Livingston zal starten ipv Cassell, maar duidelijk mag toch zijn dat hier een zeer degelijke lineup staat, die mss zelfs wel de playoffs kan halen, mits ze een fatsoenlijke bank kunnen regelen...
pi_29600875
Cassell is nu rond de 36 en heeft vorig jaar een erg slecht seizoen gehad. Het is even afwachten of dat vanwege zijn leeftijd was, of vanwege zijn "lage salaris", waardoor hij vond dat hij even niet goed hoefde te spelen...
pi_29623220
Trade rumour:

FInley naar Indiana

Pollard, Bender en Miller contract naar Dallas.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:37:16 #262
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29625067
Pollard, toffe speler is dat
Ik ben zeer benieuwd hoe dat af gaat lopen met Finley...
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_29626495
ALS Finley komt hebben we echt een super team vind ik! Nu ben ik ook al erg tevreden maar het kan altijd beter.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:22 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634669
Ja Finley is nu al met elk team in verband gebracht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:20:23 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:21:14 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29634726
wanneer begint het weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:22:20 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634753
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
wanneer begint het weer
10 oktober, start pre-season
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:23:28 #268
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29634785
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef popolon het volgende:

[..]

10 oktober, start pre-season
Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:24:40 #269
114283 bupatH
ondertitel
pi_29634817
wat is nu btw de goodkoopste manier om NBA te kunnen kijken ? Canal+ ? Of zijn er altternatieven ??
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:25:09 #270
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634833
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
Hey, wel officieel blijven he.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:27:00 #271
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29634870
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Hey, wel officieel blijven he.
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:30:38 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634949
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL
Niet mijn familie, die zijn NFL gek, alleen ik moet nog veel leren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29666221
De eenmalige buyout die de NBA teams aangeboden krijgen om de kosten te drukken heeft al heel wat goede (en dure) spelers op de straatstenen doen belanden:

Aaron McKie (PHI), Doug Christie (ORL), Brian Grant (LAL), Kerry Kittles (LAC), Rick Brunson (LAC), Derek Anderson (POR), Nick Van Exel (POR), Jerome Williams (NYK)

Ik weet overigens niet zeker of Kittles, Brunson en Van Exel ook tot deze buyouts behoren maar feit is dat ze ''gewaived'' zijn... Brunson kreeg wel opvallend snel een nieuwe baan bij de Sonics, Christie gaat waarschijnlijk naar de Mavericks, McKie wss naar de Nets, en Anderson wss naar de Lakers...

Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)

Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
pi_29666426
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
Precies... blijkt dat je talent toch niet kunt kopen...
pi_29667023
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...

C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)

En als je daarvan onder de indruk bent kijk dan eens naar die brede bank van ze:

C Brian Skinner PF Kenny Thomas SF Corliss Williamson SG Kevin Martin PG Jason Hart

Dat in combinatie met nieuwelingen als Francisco Garcia en Ronnie Price en je weet dat mogelijke verliezen van Darius Songaila en Maurice Evans het team totaal niet zullen schaden... Anyone remember Webber???
pi_29668989
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:00 schreef WinnekeLeen het volgende:
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...

C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)
En wie ging er ook alweer defense spelen bij de Kings?

Leuk team voor het reguliere seizoen, maar bye bye come play-off time. En Shareef Abdur Rahim (what's in a name) is echt niet zo'n steal hoor. Brad Miller vind ik eigenlijk het enige lichtpuntje van dat team... + Bibby... als die zijn 2002 vorm weer kan vinden
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:59:05 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29680381
Inderdaad ziet dat roster van the Kings er aardig uit maar ik denk dat je het run-and-gun basketball toch beter aan the Suns kunt overlaten, met zo'n team moet je namelijk elke game ruim boven de 100 eindigen om je zwakkere defense te compenseren.

En the Suns kunnen dat, maar the Kings denk ik niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:33:05 #278
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29707338
Finley krijgt toch echt de jackpot hoor.

51 miljoen krijgt 'ie mee en moet bij the Mavs vertrekken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 04:00:21 #279
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29710180
Plus dat hij ergens anders kan gaan tekenen voor (waarschijnlijk) de mid level exception, is toch ook al gauw zo 5 miljoen per jaar... Ben benieuwd welk team hem gaat signen..
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_29711941
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:

Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)
Miller(Finley dacht ik ook) is al gewaived.

“I’ve spoken with Reggie and he is fine with it," Walsh said. "This will go down as his final assist.”

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:29:15 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29722735
't Is wel heel rustig bij the Pistons, misschien wel een goede zaak, ik weet 't niet.

Namen die vallen zijn Sprewell, Davis en Anderson.

Zelf vind ik het een beetje te rustig maar goed, we zien 't wel.

The Heat daarentegen is constant in het nieuws, onrustig gedoe daar in Miami.

B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.

[ Bericht 5% gewijzigd door popolon op 17-08-2005 16:36:19 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:58:43 #282
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29726865
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:01:32 #283
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29726936
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:58 schreef Magicfrankie het volgende:
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:08:51 #284
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29727125
Sprewell is ook al een ouwe lul dacht ik... Volgens mij schoot die gast ooit eens 12 3-punters raak in 1 wedstrijd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:10:39 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29727172
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:14:33 #286
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29727293
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
Ja ik kan me zo'n ouwe lul herinneren die bij de Spurs op de bank zit en een paar redelijke punten in de Finals maakte...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:14:54 #287
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29727306
Lucky shot.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:32:59 #288
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29731981
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef popolon het volgende:

Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
Meen je dat nou? Dat was me ff ontschoten
Waar ik op doelde was dat Saunders juist is ontslagen omdat de T'Wolves zo slecht draaiden, en daar was Sprewell (samen met Cassell) toch wel 1 van de oorzaken van...
Denk niet dat Saunders het nog een keer wil proberen met Sprewell, en eerlijk gezegd, gelijk heeft hij... ik had altijd wel respect voor Sprewell, zelfs na het incident met Carlesimo, maar afgelopen seizoen heeft hij behoorlijk wat van zijn credits verspeeld bij mij...
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_29759890
Achja, vergane glorie he, het gerucht gaat ook dat Sprewell bij de Rockets zou kunnen tekenen, dat maakt meer sence omdat hij daar een starting spot kan krijgen, en bij Detroit is dat niet het geval... Ik heb Sprewell nooit gemogen maar hij is nog wel te goed voor een bankplaats vindt ik... Wat een nog grotere rol speelt is dat bij Houston Jeff van Gundy coached, en hij heeft Sprewell altijd goed in de tang weten te houden in NY, dus wie weet...

Aangezien de grote vissen in de free-agentvijver lang op zich laten wachten, beginnen de teams al maar met het signen van onbekende role-players, en zo las ik wel dat de Mavs binnenkort Desagana Diop van de Cavs gaan contracteren... Dit beest heeft career averages van 1,6 ppg en 1,7 rpg in vier jaar NBA, maar is nog maar 23 jaar en is 2,13 m lang en 127 kilo zwaar (shaq-size dus)... Afmetingen om van te huiveren maar stats om van te huilen... Een perfect fit dus voor de Mavs, dat kwaliteit genoeg heeft om zich een miskoop te kunnen permitteren maar tevens behoefte heeft aan grote lijven... Kortom, ik zou graag zien dat Diop eindelijk de verwachtigen waarmaakt en een breaktroughseizoentje doormaakt zoals ook een Jermaine ONeal dat deed 5 jaar terug...

http://www.nba.com/media/act_desagana_diop.jpg
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:02:45 #290
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29762953
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef popolon het volgende:


B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.
Nuttige aanwinst denk ik.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:57:07 #291
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29774471
Sterke move van Phoenix. Valt me mee van Gary Payton dat hij tweede viool achter Nash wil gaan spelen
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:45:31 #292
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29780894
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:01:25 #293
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29781395
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Robertje het volgende:
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
Dat weet iedereen al denk ik zelf dat hij dat nog niet weet... Hij liep in LA ook al te klagen dat ie te weinig de bal kreeg.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:21:53 #294
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29782120
Het is wel een leuke back up voor Phoenix. Maar ze komen wel met oudjes aan zeg qua vervanging. Bryan B en nu "The Glove".
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_29786773
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:05:38 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29787130
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef F1Bas het volgende:
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29787577
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
Let jij maar eens op
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:53:39 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29791168
't Is één van de twee.

"The decision on Dale Davis should happen today. Davis is deciding between Seattle and Detroit. Detroit falls out of the picture if Michael Finley goes to Detroit, but the word around the league is that Finley to Miami is a done deal."

Vandaag dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29806145
Among other amnesty cuts, the Heat also has expressed interest in swingman Aaron McKie, who was released by Philadelphia on Saturday, as well as former Portland guard Derek Anderson and ex-Lakers center Brian Grant. According to his agent, Grant likely will sign with Phoenix.

Besides Finley, other amnesty cuts that became available Monday include ex-New York forward Jerome Williams and former New Jersey guard Ron Mercer.

Miami can offer free agents all or part of its $5 million exception, or the veteran's minimum, which tops out at $1.1 million. The Heat likely won't use its exception until it gets an answer from Finley. Players waived must wait a week before signing.

Miami can offer free agent point guard Damon Jones as much as a 20 percent raise over last year's $2.5 million salary without cutting into its exception. Though Jones continues to weigh overtures from Cleveland, he told associates in the past week that he remains interested in returning to the Heat.

• Miami designated ex-Heat swingman Wesley Person with the amnesty tag, which can be used on only one player. Person, due $1.8 million next season, was waived March 1 at his request. He finished last season with Denver. The Heat is about $6 million below the $61.7 million tax threshold.
too much is not enough....
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:04:38 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29842858
http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2L0L6HAR2NU3B1FBYR8EV9AJAJ

NBA opstootjes en valse overtredingen.

13MB groot.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:09:24 #301
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29842991
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')