10 oktober, start pre-seasonquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
wanneer begint het weer
Hey, wel officieel blijven he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFLquote:
Niet mijn familie, die zijn NFL gek, alleen ik moet nog veel leren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL![]()
Precies... blijkt dat je talent toch niet kunt kopen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
En wie ging er ook alweer defense spelen bij de Kings?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:00 schreef WinnekeLeen het volgende:
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...
C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)
Miller(Finley dacht ik ook) is al gewaived.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:58 schreef Magicfrankie het volgende:
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
Ja ik kan me zo'n ouwe lul herinneren die bij de Spurs op de bank zit en een paar redelijke punten in de Finals maakte...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
Meen je dat nou? Dat was me ff ontschotenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef popolon het volgende:
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
Nuttige aanwinst denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef popolon het volgende:
B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.
Dat weet iedereen al denk ik zelf dat hij dat nog niet weet... Hij liep in LA ook al te klagen dat ie te weinig de bal kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Robertje het volgende:
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef F1Bas het volgende:
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
Let jij maar eens opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |