quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef popolon het volgende:
Geruchten:
- Lakers kijken weer naar PaytonJa zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
Larry Brown.quote:
En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Larry Brown.
Lekkere deal he? 50 tot 60 miljoen.
Denk ik ook, 't is ook maar een gerucht dat al maanden/jaren gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..
Ik denk dat de Knicks sowieso dat geld beter uit kunnen geven aan spelers..
Penny en Houston moeten zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Denk ik ook, 't is ook maar een gerucht dat al maanden/jaren gaat.
De Knicks kunnen alleen geen geld uitgeven aan spelers, salary-cap en dergelijkequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En toch kan hij daar zijn gezondheid niet mee kopen..
Ik denk dat de Knicks sowieso dat geld beter uit kunnen geven aan spelers..
Maar niemand wil ze met die contracten hebben. Houston wordt met de nieuwe regeling waarschijnlijk uitgekocht, maar dan nog telt zijn hele contract tegen de salary-capquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:53 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Penny en Houston moeten zo snel mogelijk weg.
Daarom moeten Penny en Houston ook weg... die drukken lekker op de begroting.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:55 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
De Knicks kunnen alleen geen geld uitgeven aan spelers, salary-cap en dergelijke![]()
En Isiah Thomas is nou niet echt bezig dat probleem weg te werken.
Zo voeren we de discussie van achter naar vorenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:56 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Maar niemand wil ze met die contracten hebben. Houston wordt met de nieuwe regeling waarschijnlijk uitgekocht, maar dan nog telt zijn hele contract tegen de salary-cap
Ja Anfernee, vroeger mocht je Penny zeggen, toen ie nog goed wasquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Anfernee bedoelt ipv Penny.
Samen met Marbury en Houston zijn ze al goed voor $50.000.000
http://www.hoopshype.com/salaries.htm
En de Bucks staan er ook lekkerder op nu.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:01 schreef BitetheBullet het volgende:
Het oosten wordt trouwens volgend jaar ook weer eens spannend:
Miami en Detroit blijven sterk
Indiana is weer sterk
New Jersey en Cleveland lijken hun teams ook behoorlijk te hebben versterkt.
En dan zijn we pas net begonnen.
Anfernee is Pennyquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Kut ik zit teveel in die lijstjes te kijkenquote:
Shaq en Eddie Jones bij Miami, ruim 46 miljoen. Al ziet het er naar uit dat Shaq wel terug gaat naar ongeveer 20-22 miljoen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef popolon het volgende:
Denk wel dat de Pacers nog een goede shooter nodig hebben, anders krijgt Jermaine het heel zwaar te verduren onder de basket.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Kut ik zit teveel in die lijstjes te kijken
Maa rgoed, East inderdaad weer een stuk sterker dit jaar.
Zie de Pacers erg ver komen dit seizoen.
Einde Reggie, dus Finley zou een logische kandidaat zijn, zeker met het aantal 3 punters dat Indiana gewend was te schieten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:08 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Denk wel dat de Pacers nog een goede shooter nodig hebben, anders krijgt Jermaine het heel zwaar te verduren onder de basket.
Mobley nog en dan is het wel op met de SG'squote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
Finley is vrij prijzig.
Ben bang dat ie weinig zal willen inleveren.
Denk dat Finley niet meer krijgt dan de midlevel exception van een team. En daar zullen de teams nog wat van proberen af te snoepen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
Finley is vrij prijzig.
Ben bang dat ie weinig zal willen inleveren.
Als iedereen zijn niveau haalt wel, maar het kan altijd nog problemen geven als Hughes en Marshall niet zo dominant mogen zijn als in hun vorige teams.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Lijkt er op dat Sarunas nu een overeenkomst heeft met de Cavs (HoopsHype), dat geeft ze wel een erg sterke starting line-up:
Sarunas
Hughes
Lebron
Donyell Marshall
Ilgauskas
Als Lebron's ontwikkeling doorgaat en Ilgauskas niet geblesseerd raakt, kan dat wel eens de beste starting line-up zijn, iig in het Oosten.
No chance, ze hebben al teveel salarycap.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Einde Reggie, dus Finley zou een logische kandidaat zijn, zeker met het aantal 3 punters dat Indiana gewend was te schieten.
Klinkt aannemelijk maar het team is er nu alleen maar zwakker op geworden dus voorzie ik weinig prijzen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
No chance, ze hebben al teveel salarycap.
Jackson is in principe de opvolger van Reggie en Artest speelt weer gewoon op de plek van Jackson. Tevens moet er gekeken worden hoe die nieuwe rookie het gaat doen, die schijnt al vrij snel aardig wat speeltijd te krijgen.
Dan vergeet ik nog te zeggen dat Fred Jones een steeds grotere rol vanaf de bank krijgt.
Ik wel, Ron Artest die terug is scheelt erg veel, veel meer opties voor de aanval en hij is een super verdediger. Er komt wellicht nog wel een trade aan en bij de Pacers is dat bijna altijd een versterking.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Stephen Jackson of Ron Artest fan.
Ik ook, altijd al geweest. Vroeger was het nog wel leuk met Spike enzo in de Conference Finals, nu zijn ze saai. Maar gelukkig hebben Artest en Jackson andere manieren gevonden om op te vallenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef Robertje het volgende:
Ik vind de Indiana Pacers een net niet team.
Check.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:04 schreef BitetheBullet het volgende:
Vergeet Jefferson niet bij de Nets.
Hopenlijk weten de Pacers hem binnen te halen, hij schijnt erg goed te zijn en een nieuwe leuke speler erbij is nooit weg.quote:The Salt Lake Tribune is reporting that the agent for Sarunas Jasikevicius says that Utah is still in the running to land him.
Interesting. The article states that the Cavs may not be able to meet his salary demands and that the Pacers and Jazz are in a better position to sign him now. The Cleveland Plain Dealer has hinted that it was a done deal and that he was headed to Cleveland. He's supposed to make a decision today or tomorrow, so hopefully we'll know something by then. Jul. 21 - 6:35 pm et
quote:Jasikevicius played for last three Euroleague champs
By Chad Ford
Sarunas Jasikevicius, widely considered the top point guard in Europe, signed a three-year, 12 million deal with the Pacers, his agent Doug Neustadt told ESPN.com.
Jasikevicius also had offers from the Jazz and Cavs, but decided to take less money and fewer minutes to have a shot at an NBA title.
"It really came down to who he could win a championship with next year," Neustadt told ESPN.com. "He saw a chance to contribute and win and couldn't pass it up."
The point guard, who played collegiately at Maryland from 1994-'98, most recently played for Maccabi Tel Aviv from 2003-2005 and F.C. Barcelona from 2000-2003.
Jasikevicius led Maccabi to a second straight Euroleague title in May, and in the process, won the MVP of the Final Four. He scored 22 points on 7-for-12 shooting, shot 3-for-4 from beyond the arc, and had six rebounds and five assists. However, the stats aren't what makes him appealing.
Jasikevicius is a warrior with a great jumper, good size for the position and excellent court vision. Jasikevicius thrives in pressure situations and demands and shoots the ball late in games.
In last summer's Olympics he dropped 28 points on Team USA in a Lithuania victory and 17 points in a loss.
He's lapped the competition in Europe. Now we'll see if he can continue his winning streak in the NBA.
"I was finding it tough to practice this year for the first time," Jasikevicius told ESPN.com in May. "I had trouble motivating myself. I love the competition and it really took the Final Four to begin to bring it out in me again."
NBA teams have flirted with bringing him over in free agency for the past two summers. His asking price last year, $1.6 million, wasn't too high. But general managers, as they are wont to do, always focused on what he couldn't do.
He's too slow. He's not a great athlete. He doesn't play defense. His passion can make him out of control. How will NBA players respond when he chews them out on the court after they make dumb plays?
But after his third straight title, teams began looking at him differently. However, no one pursued him harder than the Pacers. Team president Larry Bird watched Jasikevicius play numerous times over the course of the season and became convinced that Jasikevicius had the character to overcome his physical limitations.
If anyone should be able to spot that, it should be Larry.
Jasikevicius joins a Pacers team primed to make a title run. With Ron Artest returning from a year long suspension, Jermaine O'Neal, Jamaal Tinsley and Jonathan Bender finally getting healthy and first-round pick Danny Granger added to the mix the Pacers suddenly look like the toughest, deepest and most motivated team in the league.
With their starting five already in place, look for Jasikevicius to be an important sixth man coming off the bench.
The loss of Reggie Miller obviously strikes a blow to the heart of the team. But the Pacers are taking a $12 million gamble that Jasikevicius can bring some of that same swagger to Indiana next season. It's a risky move, but it could be the gamble that puts the Pacers over the top.
Wat de Lakers overigens niet hoeven te betalen... doen ze natuurlijk wel (ze betalen sowieso de medical expenses). Ik vind het in elk geval erg jammer, want Turiaf leek mij een zeer goede pick voor de Lakers: Hij is energiek, enthousiast en een doorbijter op zowel offensief als defensief gebied... Het defensieve is natuurlijk heb belangrijkste voor de huidige Lakers...quote:
Ja heh heh lekker makkelijk in de states wonen.... als je iets op wil laten sturen krijg je nog eens 25 dollar verzendkosten erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
Net m'n shirtje binnen, op Ebay gekocht voor $3.95, een echte nieuwe hardwood classic.
[afbeelding]
Oude logo's
[afbeelding]
Die ook voor $3.95
Zo ging de veelbelovende Jay Williams ook verloren als eerste pick nog wel..quote:Op maandag 25 juli 2005 19:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat de Lakers overigens niet hoeven te betalen... doen ze natuurlijk wel (ze betalen sowieso de medical expenses). Ik vind het in elk geval erg jammer, want Turiaf leek mij een zeer goede pick voor de Lakers: Hij is energiek, enthousiast en een doorbijter op zowel offensief als defensief gebied... Het defensieve is natuurlijk heb belangrijkste voor de huidige Lakers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |