abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28326521
Die Green is pas als 18de gekozen, door Boston.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 29 juni 2005 @ 06:04:37 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28326994
The Pistons hebben een nieuwe Piston

Maxiell is a mini-Ben Wallace, the strongest and most aggressive big man in the draft. He's undersized, but next to Pistons' front line, he'll be just fine thanks to a 7-foot-3 wingspan and big-time hops. He has what Joe Dumars looks for in a Piston, which is a tough, aggressive, blue-collar approach to the game.

Wat fragmenten van gezien net, kan er weinig over zeggen maar zag er inderdaad goed fel uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28328164
quote:
GSW HOOP: Andrew,Congrat on making the jump to the NBA. How you feel about playing for the Lakers and in the big city such as Los Angeles? Metuchen to New Jersey!!

Andrew Bynum: (8:46 PM ET ) I feel great! I get to play with Phil Jackson and Kobe -- two of the most winning people in the history ofthe NBA. Hopefully I'll get to be able to get another one of those rings. As for the transition, I'm excited about going from a place with crummy weather to a place where there's sunshine all the time.

--------------------------------------------------------------------------------
Kris: Andrew..Welcome to the Lakers! How do you feel about comparisons made between you and former Laker big man Shaq?

Andrew Bynum: (8:47 PM ET ) I feel good about those comparisions because he's an All-Star, not a sixth string player or anything like that. I do believe that in a couple of years, I'll be a lot like Shaq ..... BUT, I can hit my freethrows.

--------------------------------------------------------------------------------
t-boy: Bynum you have playing against kids smaller than you all your life, how do you feel about playing against MEN bigger than you?

Andrew Bynum: (8:48 PM ET ) There's not much difference because, in the post, its all about footwork. It will definitely be harder, but if I work harder than the next man, I should be fine.

Edward Grant: Welcome to the Lakers Andrew Bynum, What goals are you setting for yourself for your rookie season?

Andrew Bynum: (8:48 PM ET ) To be an impact player and make the rookie-sophomore game.

Bart: Bynum, how does it feel going to LA? ARe you mature enough to handle all the distractions?

Andrew Bynum: (8:49 PM ET ) I believe I am... but only time will tell.

BrandonWayland: Mr. Bynum - Do you think it will be difficult adjusting to the NBA and the big men in the west? Do you feel that college would have prepared you more?

Andrew Bynum: (8:50 PM ET ) College does't really ensure that you will be more mature. So, I feel as though I made the right decision and I'll be the youngest player in the draft forever.
Overal ben ik als Laker fan redelijk tevreden over de picks die we kregen maar de Lakers hadden het veel beter kunnen doen. Er zijn nog steeds allerlei geruchten dus ik wacht nog even af maar ik hoop dat Gilchrist en Randolph Morris worden uitgenodigd voor de Summer Camp in LA.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:09:49 #54
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28337687
quote:
- Memphis has been very active and are trying to deal both Jason Williams and Bonzi Wells, but one source told me on Monday that he expects one of these two players to be moved during a Stromile Swift sign-and-trade later this summer.
JAA!!!!!! We blijven hopen he
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_28349559
Gaaf stuk op ESPN.com, met extreem droog en sarcastisch commentaar op de draft van gisteren:

http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/050629&num=0

paar quotes:

All right, I'd like to nominate Fran Vazquez as the odds-on favorite to replace the retiring Shawn Bradley as "The guy who will be dunked on more than anyone else in the league next year." He just went 11th to the Magic and received multiple kisses on the cheek from another man.

Poor Gerald Green – he has a "If I drop four more spots, I'm going to have to return that Hummer and the three Plasmas" look on his face right now.

"Well, Green went No. 3 in just about every mock draft this week – he's supposedly the closest thing in the draft to Kobe and T-Mac since Kobe and T-Mac." (No. 18 pick werd hij)
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:04:31 #56
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28350477
Bucks hebben Gadzuric restricted offer gegeven, dus hij is nu restricted free agent. Dus ze willen hem nog niet kwijt denk ik... Ben benieuwd wat ie volgend seizoen doet.
pi_28350594
Gadzuric en Bogut kunnen samen goed de center-positie opvullen in Milwaukee, al zal Dan dan wel zijn starter-positie moeten opgeven. Persoonlijk acht ik de kans groter dat hij betrokken wordt in een sign-and-trade om daar een leuke speler mee binnen te halen (die weer in de smaak valt bij Michael Redd). Maar Gadzuric zou wel eens duur kunnen worden vanwege zijn restricted contract.
pi_28352300
Bynum workout foto's

Hij moet nog wat aan zijn armspieren doen maar zoals ik van de trainingen heb gehoord ziet het er veel belovend uit voor deze Laker.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:54:42 #59
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28359617
hij ziet er erg fragiel uit vind ik. Beetje T-Shawn style. Maar laten we het hopen voor je.
met dank aan SF
pi_28361013
Pacers schijnen echt een topdraft te hebben gekregen en dat als nr 17

Paar quote's:
quote:
Dime Magazine
Danny Granger at No. 17? Are you kidding? We pictured Larry Bird and Donnie Walsh laughing and high-fiving each other in the war room when it became evident that Granger would somehow, amazingly, still be on the board when their pick came up. Add in 6-10 Erazem Lorbek at No. 44 and the Pacers crushed draft night.
quote:
CHAD FORD, ESPN Insider
To put this into perspective, had Utah not moved up to No. 3, the Jazz had planned to select Granger with the No. 6 pick in the draft. As it stands, the Pacers, who were trying to move up all night, did nothing ... and watched Granger fall into their lap at No. 17.
Granger is the perfect fit for what the Pacers like to do. He is versatile, can shoot and handle the ball, and most importantly can defend three positions. He may be one of the five best prospects in the draft and one of the few who is ready to come in and contribute immediately. Adding Granger gives the Pacers' title hopes a pretty big shot in the arm.

In the second round, the Pacers landed a guy many believe is the top young player in Europe. He's not flashy, but Larry Bird loves him. In a few years, after an extended stay in Europe, he could become a fixture in Indiana.
quote:
BOB KRAVITZ, The Indianapolis Star

True, in 99 percent of all cases, when a team emerges from the draft room and says, "We couldn't believe Player X was still there," it's complete and utter nonsense, a transparent effort by the local management to convince its fans they pulled a fast one on the competition.
This was a 1 per center.

This wasn't supposed to happen. But it did. After a season of the worst luck imaginable, the Pacers got one of the franchise's best-ever breaks, choosing a young man who comes here from the same school that served the franchise well in the past, producing Mel Daniels.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:48:09 #61
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_28539337
Raja Bell en Kurt Thomas naar de SUNS. (Officieus, pas vanaf 22 juli kan het officieel zijn.)

Hoop op Gadzuric en Elson ook naar de SUNS.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:34:11 #62
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28540091
Gadzuric misschien maar wat heeft Elson nou laten zien?
met dank aan SF
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:47:56 #63
30220 Barca
pi_28540329
Elson is toch een redelijke speler. Als backup van Stoudemire. Gadzuric mag met Thomas knokken om een plek als startende center.
pi_28540889
quote:
Ster in de States

Miljoenencontracten liggen klaar voor Haagse basketballer Daniel Gadzuric

MILWAUKEE, woensdag
Zijn club Milwaukee Bucks kwam tegen elke verwachting in als winnaar uit de jaarlijkse loterij om de eerste keus uit alle nieuwe NBA-kandidaten. Het nieuws dat Milwaukee de door iedereen begeerde Australiër Andrew Bogut uitkoos, uitgerekend een concurrent voor zijn positie, mag hem niet deren. Daniel Gadzuric heeft de status bereikt waarop hij niet meer afhankelijk is van dat soort grillen.
De 25-jarige Hagenaar heeft een fantastisch seizoen achter de rug waarin hij zich als basisspeler zodanig onderscheidde onder de borden, dat de halve NBA achter hem aan zit, nu zijn contract met Milwaukee ten einde loopt. Desondanks heeft hij zich, tot grote vreugde van bondscoach Glenn Pinas, ook beschikbaar gesteld voor de EK-kwalificatiewedstijden die Oranje binnenkort moet spelen.
Zijn spel is ontegenzeggelijk completer geworden. Zodra de krachtige center enkele centimeters de ruimte krijgt, schoffelt hij zich een weg naar de ring, waar hij met atletische monsterdunks het publiek op de banken krijgt. „Ze weten nu wie ik ben. Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O’Neal respecteren me."
Dat respect heeft Gadzuric vooral verdiend door zijn buitengewoon imposante reboundcijfers, waarmee hij als nummer één eindigde op de NBA-ranglijst van meeste rebounds per minuut, nog vóór wereldberoemde centers als O’Neal, Duncan en Garnett. „Er zijn nu veel NBA-clubs in mij geïnteresseerd, er is nauwelijks een limiet. Op dit moment is een salaris van 25 tot 30 miljoen dollar voor vijf jaar vrij realistisch. Dat wordt me nu al aangeboden.”

Toch had niemand voorzien dat de Hagenaar zo ver zou komen. Hij is nog steeds het type van de ruwe bolster, blanke pit; een krachtmens met buitengewoon atletische gaven uit het Haagse Moerwijk. Het begon allemaal met een vriend die hem op zijn dertiende een keer meenam naar de training van een basketbalclub. Gadzuric: „Ik had toen geen idee dat ik het zo ver zou schoppen. Ik was alleen maar lang, kon niet eens dunken. Mijn eerste dunk herinner ik me als de dag van gisteren, ik moet toen een jaar of veertien zijn geweest. Het was in een gymzaal van Jumpers, tijdens een training, ik dunkte uit stand. Ik werd helemaal gek en kon niet meer ophouden.”
Het duurde lang voordat zijn exceptionele talent werd onderkend. De volgende uitdaging kwam, toen Ben Ponsioen, de bondscoach van het Nederlands juniorenteam, hem adviseerde om zijn heil in de Verenigde Staten te zoeken. „Ik nam het allemaal niet serieus. Maar toen Ben met die aanbieding van een Amerikaanse high school kwam, dacht ik: weer een uitdaging, die neem ik aan. We kozen voor Governor Drummond Academy, een school in Massachusets. Ik ging daar op mijn zeventiende naartoe, had beelden van palmbomen, mooi weer, blauw water, zoiets als Miami of Los Angeles. Maar de school bleek tot mijn grote schrik in the middle of nowhere tussen de bossen te liggen. Gelukkig waren de mensen daar echt aardig, hartelijk en gastvrij. Ze hebben me in dat eerste moeilijke anderhalf jaar erdoorheen gesleept.”

Op de Governor Drummond Academy bleek Gadzuric een sensatie. Nadat hij zijn school had voltooid, trachtte de NBA hem zelfs te verleiden om het collegebasketball over te slaan en zich direct verkiesbaar te stellen voor de profcompetitie. Gadzuric besloot om het grote geld nog even te negeren en koos voor een vierjarige collegecarrière bij het vermaarde UCLA. „Ik vond mezelf te jong om al zo vroeg naar de NBA te gaan, ik was er nog niet klaar voor.”

Na vier jaar werd Gadzuric alsnog uitverkoren om in de NBA te spelen. Zijn marktwaarde was inmiddels behoorlijk gezakt, doordat er in de tussentijd nieuwe talenten waren opgestaan en zijn progressie enigszins stokte. Als gevolg daarvan kreeg hij bij de Milwaukee Bucks ’slechts’ een driejarig minimumcontract aangeboden, nog altijd zo’n slordige 300.000 dollar per jaar. Al in zijn eerste seizoen verbaasde hij vriend en vijand door als rookie veel speeltijd af te dwingen en daarin bovendien goede cijfers te produceren. Nu, in zijn derde jaar, is hij definitief doorgestoten tot de elite.
De komende weken wordt er over zijn toekomst beslist. Vaststaat dat hij na zijn basketbalcarrière nooit meer hoeft te werken. Maar voordat het zover is, wil hij deze zomer een bijdrage leveren aan de mogelijke plaatsing van het Nederlands team aan de in september te spelen eindronde van het EK in Belgrado. „Ik heb er echt zin in, ik wil nog beter worden. En daarvoor is het spelen in de zomer met het Nederlands team belangrijk. Francisco Elson en ik bellen elkaar hier regelmatig over op, het lijkt ons fantastisch om eindelijk eens aan zo’n groot toernooi mee te doen.”
Telegraaf.
pi_28542895
LINK
quote:
The next big shot Robert Horry makes in an NBA game will be for the Spurs.

Horry, one of the heroes of the Spurs' 2005 NBA championship run, has agreed to the terms in a three-year contract offer from the Spurs.

Free agents can't sign contracts until terms of the new collective bargaining agreement between the NBA and its players' union are finalized. The league has estimated July 22 as the likeliest date.

"As soon as he is allowed to sign the contract, he is going to sign it," Robert Barr, who represented the 13-year veteran in negotiations, said Tuesday.
pi_28544452
Jammer, had hem graag nog eens naast Shaq zien spelen, maar daar hebben ze toch genoeg (power)forwards.

Voor hemzelf natuurlijk de beste keuze, een overrated driejarig contract (en dus speeltijd) is nooit weg op je 35e

Ray Allen blijft trouwens bij de Sonics, dus de meest interessante free agent is weg.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:05:48 #67
68638 Zwansen
pi_28546276
Dan kan wel eens 1 van de bestbetaalde Nederlandse sporters worden...
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:14:38 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28551411
Hoe zeer ik het hem ook gun, ik zie in Gadzuric nog echt geen startende center, zeker niet bij the Suns.

Is wel de ideale backup center, een van de beste.

De bank wordt vaak ondergewaardeerd en die is nou juist zo belangrijk.

Rahim naar the Nets (gerucht), dat begint er weer op te lijken dan.

En Brown blijft bij the Pistons als z'n gezondheid het toestaat.

[ Bericht 28% gewijzigd door popolon op 06-07-2005 15:21:47 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:36:56 #69
30220 Barca
pi_28562987
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef popolon het volgende:
Hoe zeer ik het hem ook gun, ik zie in Gadzuric nog echt geen startende center, zeker niet bij the Suns.

Is wel de ideale backup center, een van de beste.

De bank wordt vaak ondergewaardeerd en die is nou juist zo belangrijk.

Rahim naar the Nets (gerucht), dat begint er weer op te lijken dan.

En Brown blijft bij the Pistons als z'n gezondheid het toestaat.
Back-up van Kurt Thomas bij de SUNS zou ook heel mooi zijn. Denk dat het voor zowel Dan als de SUNS een goede deal is.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:40:29 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28563155
Ik hoop het, the Suns zijn echt fantastisch om naar te kijken en een team in opbouw.

woensdag 6 juli 2005 @ 21:05:49 #71
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28564218
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:40 schreef popolon het volgende:
Ik hoop het, the Suns zijn echt fantastisch om naar te kijken en een team in opbouw.

Zolang er maar niets met Nash gebeurt, zit het met de Suns wel snor. Ik neem overigens niet aan dat ze een 60 win season gaan draaien. Ze zijn nu een van de top dogs in de league, dus hebben ze zeker een mooie target op de rug
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:37:31 #72
30220 Barca
pi_28565709
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:40 schreef popolon het volgende:

Ja, en ze nemen Bell en Thomas voor de defence. Denk dat Gadzuric en ook wel Elson de ploeg sterker (dieper) maken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:01:13 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28569792
Free agent Frenzy

Leuke opsomming van alle teams wat ze zoeken, laten gaan etc.
  zondag 10 juli 2005 @ 17:15:29 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28685113
Jeffrey Jordan (16), zoon van, zit bij het All Star America Camp.

Leuke beelden op ESPN.

Sommige moves doen aan zn vader denken.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:28:23 #75
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28708185
En hij dunkt uit stand....
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 11 juli 2005 @ 16:10:00 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28709289
Dat zou heel knap zijn , hij is krap aan 1.80 meter.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:00:04 #77
68638 Zwansen
pi_28712353
Whehe, zag dat trainingskamp dan! De zoon van Jordan, Jerry West, George Lucas....

Leuk om zulke spelers in je team te hebben. Als je tegen de zoon van Jordan speelt sta je voordat de wedtrijdf begint al 10 punten achter.
pi_28736590
Datum: 12-jul 13:47

De Nederlandse basketballer Dan Gadzuric heeft een nieuw zesjarig contract getekend bij Milwaukee Bucks. Het salaris van de 27-jarige Hagenaar bedraagt circa 5,1 miljoen euro per jaar. De center, afgelopen seizoen goed voor een gemiddelde van 7,3 punten en 8,3 rebounds per wedstrijd, moet bij de Bucks de concurrentiestrijd aan met Andrew Bogut.

De Australiër werd onlangs door Milwaukee als eerste gekozen in de draft, maar hij zal Gadzuric niet zomaar uit de basis spelen. De Nederlander heeft een goed seizoen achter de rug en hoort er in de NBA echt bij. "Ja, ze weten nu wie ik ben", zei hij een week geleden tegen De Telegraaf. "Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O'Neal respecteren me.

Toch denk ik dat hij geen starter wordt.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:06:45 #79
68638 Zwansen
pi_28738651
Kan wel eens een goede zet zijn van hem...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:09:35 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28738735
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef Zwansen het volgende:
Kan wel eens een goede zet zijn van hem...
5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:12:38 #81
68638 Zwansen
pi_28738836
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.
Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:21:48 #82
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28741010
Ik zag hem dunken op ESPN...hij wil nog 20 cm groter worden.
pi_28744029
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef F1Bas het volgende:
Datum: 12-jul 13:47

De Nederlandse basketballer Dan Gadzuric heeft een nieuw zesjarig contract getekend bij Milwaukee Bucks. Het salaris van de 27-jarige Hagenaar bedraagt circa 5,1 miljoen euro per jaar. De center, afgelopen seizoen goed voor een gemiddelde van 7,3 punten en 8,3 rebounds per wedstrijd, moet bij de Bucks de concurrentiestrijd aan met Andrew Bogut.

De Australiër werd onlangs door Milwaukee als eerste gekozen in de draft, maar hij zal Gadzuric niet zomaar uit de basis spelen. De Nederlander heeft een goed seizoen achter de rug en hoort er in de NBA echt bij. "Ja, ze weten nu wie ik ben", zei hij een week geleden tegen De Telegraaf. "Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O'Neal respecteren me.

Toch denk ik dat hij geen starter wordt.
Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?
pi_28744563
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?
Inderdaad,

maar om die regels nou weer uit te gaan leggen in een Nederlands persbericht is ook wat overdreven.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:27:55 #85
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28746481
Begrijpen ze toch niet...
pi_28747177
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Robertje het volgende:
Begrijpen ze toch niet...
true..

maar dus kan er eigenlijk nog van alles gebeuren, zeker gezien ik niets op de bucks website erover kon vinden
pi_28748925
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

true..

maar dus kan er eigenlijk nog van alles gebeuren, zeker gezien ik niets op de bucks website erover kon vinden
Omdat het daar dus ook niet op mag staan. Zelfs de overeenkomst die ze met Redd hebben is daar niet aangekondigd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:37:09 #88
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28750200
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.
Voor 40 miljoen, wil ik best op de bank zitten
pi_28751668
Best leuk deze week begint de Summerleague, voor de Pacers doet iig Artest weer mee
  maandag 18 juli 2005 @ 14:57:13 #90
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_28910562
Rockets laten steeds vaker de naam van Jason Williams vallen (ze hebben niet één echte PG) en Memphis wil hem wel kwijt... Ik kan niet wachten tot de 22e
met dank aan SF
  maandag 18 juli 2005 @ 22:35:57 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28925627
After back-to-back trips to the NBA Finals under Larry Brown, the Detroit Pistons will have a new coach next season, sources close to the situation told ESPN.com's Marc Stein.

Nou, ik weet 't nog niet wat ik er van denk, geruchten gingen al maanden maar Brown heeft wel een heel goed team van de Pistons weten te maken.

Flip Saunders zou de nieuwe coach moeten worden. We'll see.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:05 #92
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28928193
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:57 schreef J-Will het volgende:
Rockets laten steeds vaker de naam van Jason Williams vallen (ze hebben niet één echte PG) en Memphis wil hem wel kwijt... Ik kan niet wachten tot de 22e
Ik hoorde ook Stoudemire van Portland.
pi_28970488
Brown definitief weg. Die gaat wel naar de Knicks denk ik.
pi_28976413
The Milwaukee Bucks are spending the big bucks this summer.

The agent for center Dan Gadzuric told ESPN.com's Marc Stein on Monday that Gadzuric intends to re-sign with the Bucks later this month.

Dan Gadzuric
Center
Milwaukee Bucks
Profile

2004-2005 SEASON STATISTICS
GM PPG RPG APG FG% FT%
81 7.3 8.3 0.4 .539 .538

The deal is a six-year pact worth $36 million.

"We are committed to signing with the Bucks when the moratorium [on signing contracts] is lifted," said Bob Myers, Gadzuric's agent with SFX.

Free agents cannot officially sign contracts until July 22, which the league office has scheduled as the first day the NBA's new labor agreement takes effect.

"We think Milwaukee's putting forth a winning team as evidenced by the spending," Myers told The Associated Press on Tuesday. "A lot of teams talk about going in that direction, but Milwaukee's putting their money where their mouth is."

The Bucks confirmed that they plan to sign Gadzuric.

After signing No. 1 overall draft pick Andrew Bogut to a $26 million deal on July 2, the Bucks' spending spree began in earnest when they agreed to terms with unrestricted free agent Michael Redd for between $90 million and $96 million, pending final wording in the new collective bargaining agreement.

Then, they lured Los Angeles Clippers swingman Bobby Simmons, the league's reigning Most Improved Player, for $47 million over five years.

General manager Larry Harris, who also traded for Cleveland forward Jiri Welsch on draft day, isn't done. He has said he intends to re-sign restricted free agent Zaza Pachulia, as well.

New coach Terry Stotts will have a vastly improved roster than the one that went 30-52 last season and resulted in Terry Porter's dismissal.

Gadzuric averaged 7.3 points, 8.3 rebounds and 22 minutes for the Bucks last season. He was selected by Milwaukee in the second round of the 2002 draft, with the 34th overall pick out of UCLA.

As a restricted free agent, he could have signed an offer sheet from another team, but it never got that far.

"He was happy staying in Milwaukee. We tried to make it happen and we were able to reach an agreement that works for both sides," Myers said. "The Bucks definitely have shown they're serious about winning right away."

Information from The Associated Press was used in this report.
too much is not enough....
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:23:21 #95
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28977482
Pistons ontslaan coach Brown
DETROIT - Larry Brown is ontslagen als coach van de Detroit Pistons. De vermaarde trainer leidde de Amerikaanse basketbalploeg de afgelopen twee jaar naar de finale van de profcompetitie NBA. In 2004 veroverden de Pistons de titel. Dit jaar verloren ze van de San Antonio Spurs.

De 64-jarige Brown miste dit seizoen veel wedstrijden door operaties aan zijn heup en blaas. De oefenmeester wilde graag aanblijven, maar kon niet garanderen dat hij volgend seizoen zonder gezondheidsproblemen zou doorstaan. Voor eigenaar Bill Davidson van Detroit was dat reden om Brown aan de kant te zetten.

Dat kost de Pistons wel veel geld, want het arbeidscontract van Brown was 18 miljoen dollar waard en liep nog drie jaar door.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:25:42 #96
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28977549
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef Robertje het volgende:
Pistons ontslaan coach Brown
DETROIT - Larry Brown is ontslagen als coach van de Detroit Pistons. De vermaarde trainer leidde de Amerikaanse basketbalploeg de afgelopen twee jaar naar de finale van de profcompetitie NBA. In 2004 veroverden de Pistons de titel. Dit jaar verloren ze van de San Antonio Spurs.

De 64-jarige Brown miste dit seizoen veel wedstrijden door operaties aan zijn heup en blaas. De oefenmeester wilde graag aanblijven, maar kon niet garanderen dat hij volgend seizoen zonder gezondheidsproblemen zou doorstaan. Voor eigenaar Bill Davidson van Detroit was dat reden om Brown aan de kant te zetten.

Dat kost de Pistons wel veel geld, want het arbeidscontract van Brown was 18 miljoen dollar waard en liep nog drie jaar door.
Echt achterlijk van de Pistons. Larry Brown heeft echt het onderste uit de kan weten te halen met dat team.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:27:27 #97
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_28977616
Ik vind het ook vreemd...ook al mist ie een paar wedstrijden. 18 miljoen dollar afbetalen is toch best wel veel. Of ze hebben een supertrainer/coach in het goed. Laimbeer?????
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:01:12 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28978761
Zat er een al een half jaar aan te komen, dat Nederlandse bericht mist nogal wat info.

Brown's sjans (tijdens de playoffs) met de Cavs en de Knicks vond men bij Motown nou niet echt charmant.

Misschien wel goed ook, en Flip Saunders (sterk gerucht) is een topcoach en kan zeker dit team nog iets beter maken.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:26:31 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28979601
Geruchten:

- Lakers kijken weer naar Payton Ja zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:38:26 #100
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28979917
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef popolon het volgende:
Geruchten:

- Lakers kijken weer naar Payton Ja zo wordt het daar nooit wat.
- Abdur Rahim zo goed als rond met the Nets.
- Brown kan voor 5 jaar bij NY tekenen: $50.000.000-$60.000.000 contract, maar goed dat kon ie vorig jaar ook al.
- Finley wordt met zo'n beetje elk team in de NBA in verband gebracht.
Is dat Kwame Brown ?
too much is not enough....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')