5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef Zwansen het volgende:
Kan wel eens een goede zet zijn van hem...
Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
5 miljoen per jaar is altijd een goede zet. Of je nou op de bank zit of niet.
Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef F1Bas het volgende:
Datum: 12-jul 13:47
De Nederlandse basketballer Dan Gadzuric heeft een nieuw zesjarig contract getekend bij Milwaukee Bucks. Het salaris van de 27-jarige Hagenaar bedraagt circa 5,1 miljoen euro per jaar. De center, afgelopen seizoen goed voor een gemiddelde van 7,3 punten en 8,3 rebounds per wedstrijd, moet bij de Bucks de concurrentiestrijd aan met Andrew Bogut.
De Australiër werd onlangs door Milwaukee als eerste gekozen in de draft, maar hij zal Gadzuric niet zomaar uit de basis spelen. De Nederlander heeft een goed seizoen achter de rug en hoort er in de NBA echt bij. "Ja, ze weten nu wie ik ben", zei hij een week geleden tegen De Telegraaf. "Ze zijn meer op me gaan letten. Vedetten als Kevin Garnett, Tim Duncan, en Shaquille O'Neal respecteren me.
Toch denk ik dat hij geen starter wordt.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij helemaal nog niet tekeken tot 22 juli?? Hoogstens een mondelinge overeenkomst en de intentie om te tekenen mag tot die tijd.. Of zit ik ernaast?
true..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Robertje het volgende:
Begrijpen ze toch niet...
Omdat het daar dus ook niet op mag staan. Zelfs de overeenkomst die ze met Redd hebben is daar niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
true..
maar dus kan er eigenlijk nog van alles gebeuren, zeker gezien ik niets op de bucks website erover kon vinden
Voor 40 miljoen, wil ik best op de bank zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik in de NBA kon spelen zou me dat geld niks interesseren. Liever 1 miljoen en spelen dan 40 en op de bank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |