The Kobe backlash is what they'll call it...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de eerste clash in de kleedkamer.
Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:
PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq
+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner
Ze zijn er zeker sterker op geworden
Waarom niet gewoon Mourning als powerforward gebruiken. Combineren met Walker en het moet wel goed komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:21 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.
Alleen met een oude Shaq heb je toch een echte PF nodig, zou me dan ook niet verbazen als Walker minder speeltijd krijgt als iedereen denkt.
Damon Jones als SF?? Ik denk dat er weinig coaches in de NBA zijn die hun PG als SF op het veld zetten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:
PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq
+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner
Ze zijn er zeker sterker op geworden
Walker is het net niet.. vandaar zijn trade ook van Boston naar Atlanta/Dallas en weer terug. Hij dacht dat hij de grote superstar was bij de Celtics toen Pierce eraan kwam. Hij heeft het net niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik zie niet hoe jullie denken dat Miami er niet op vooruit zijn gegaan. Jason Williams is geen misselijke speler hoor, die kan het niveau zeker aan! Antoine Walker is ook een grote speler en Eddie Jones was echt over de top.
Het enige wat in dit team inderdaad een vervelende factor kan zijn is de hoeveelheid ego's maar ik denk dat Dyane Wade niet de figuur is die herrie gaat maken en Shaq houdt Jason wel in bedwang. Ben alleen benieuwd naar Walker, die speler ken ik eigenlijk niet goed...
Vertelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef J-Will het volgende:
ik heb een manier gevonden om een hele goeie stream van ESPN te bekijken! Alleen jammer dat er op het moment niet gespeeld wordt![]()
Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Nick van Exel heeft volgens mij alle clubs nu al eens gehad...
Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rond
het is toch wel een point guard![]()
Oh ja, City Slam, al gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Holy crap... ik nu even ESPN te kijken en daar hebben ze City Slam of zo... een soort van combinatie van dunken en hoogspringen....
De winnaar van net springt over een lat die op 1.50 ligt en dunkt de bal met 2 handen + pump fake in de lucht...
Freddie Jones is geen PGquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:22 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel!(Jamaal Tinsley en Freddie Jones, ik neem aan dat dat de andere twee PG's zijn die je bedoelt, zou ik in ieder geval houden...)
Ik heb alleen espnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:29 schreef popolon het volgende:
Ja die zijn ook leuk.
Hey SF, als je toch Amerikaanse streams aan 't bekijken bent zap dan door naar ABC, NBA Inside Stuff is er nu op.
Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
Pistons willen misschien onderaan eindigen dit seizoen. Eerst de coach eruit trappen om vervolgens Wallace & Wallace te traden tegen Garnett.![]()
. Garnett is goed, maar niet zo goed.
Als het nou om Duncan ging.![]()
Die doen alleen voor spek en bonen mee. Dat telt niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...
En Garnett komt zomaar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.
Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.
KG wil ook wel eens een titel winnen.
Dan moet ie naar de Spurs he.... Als backup voor Duncan...quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.
Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.
KG wil ook wel eens een titel winnen.
10 oktober, start pre-seasonquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
wanneer begint het weer
Hey, wel officieel blijven he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFLquote:
Niet mijn familie, die zijn NFL gek, alleen ik moet nog veel leren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL![]()
Precies... blijkt dat je talent toch niet kunt kopen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
En wie ging er ook alweer defense spelen bij de Kings?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:00 schreef WinnekeLeen het volgende:
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...
C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)
Miller(Finley dacht ik ook) is al gewaived.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:58 schreef Magicfrankie het volgende:
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
Ja ik kan me zo'n ouwe lul herinneren die bij de Spurs op de bank zit en een paar redelijke punten in de Finals maakte...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
Meen je dat nou? Dat was me ff ontschotenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef popolon het volgende:
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
Nuttige aanwinst denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef popolon het volgende:
B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.
Dat weet iedereen al denk ik zelf dat hij dat nog niet weet... Hij liep in LA ook al te klagen dat ie te weinig de bal kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Robertje het volgende:
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef F1Bas het volgende:
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
Let jij maar eens opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |