abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:14:45 #201
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29389370
Damon is nog niet weg geloof ik
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:45:01 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29390327
Heat zijn er niet echt op vooruit gegaan.

Een paar toch belangrijke spelers zijn weg en er komen een paar 'namen' voor terug.

Zal Van Gundy dat kunnen leiden? Ik moet 't nog zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door popolon op 03-08-2005 13:51:08 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:14:53 #203
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29391228
Met Jason Williams win je volgens mij geen NBA ring. Leuke speler hoor...af en toe een leuke pass maar mijn grootmoe schiet nog beter. ....ze schiet Walker er ook nog wel uit.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_29397620
Meest waarschijnlijke Line-up Miami:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner

Ze zijn er zeker sterker op geworden
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:23:38 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29397736
Ik zit nu al te wachten op de eerste clash in de kleedkamer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29398129
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:23 schreef popolon het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de eerste clash in de kleedkamer.
The Kobe backlash is what they'll call it...
pi_29401004
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

+ Mourning, Dooling, Haslem, Posey en ook bballers als Smith, Doleac en Laettner

Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.
Alleen met een oude Shaq heb je toch een echte PF nodig, zou me dan ook niet verbazen als Walker minder speeltijd krijgt als iedereen denkt.
too much is not enough....
pi_29401925
Everybody hoisting up 3's... ya ya, lekker...

There's gonna be some heat in Miami for sure...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:54:18 #209
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29401990
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:21 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Op Shaq na heb je een leuk stelletje 3 puntschieters bij elkaar.
Alleen met een oude Shaq heb je toch een echte PF nodig, zou me dan ook niet verbazen als Walker minder speeltijd krijgt als iedereen denkt.
Waarom niet gewoon Mourning als powerforward gebruiken. Combineren met Walker en het moet wel goed komen.
pi_29402027
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef Toolmannetje het volgende:

PG Jason Williams
SG Dwayne Wade
SF Damon Jones
PF Antoine Walker
C Shaq

Damon Jones als SF?? Ik denk dat er weinig coaches in de NBA zijn die hun PG als SF op het veld zetten... Daarbij komt ook nogeens dat D. Jones zijn biezen wel zal pakken nu J-Will er vandoor gaat met zijn starting spot, waarschijnlijk gaat ie naar Cleveland...

Ik denk dat de meest waarschijnlijke line-up toch dit is:

C Shaq, PF Haslem, SF Posey, SG Wade, PG WIlliams, 6th Man: Antoine Walker

Dit maakt denk ik toch meer sence, zo heeft de Heat nog wat offence op de bank zitten en ik neem aan dat ze Haslem niet van de bank af laten komen nu hij zo'n vooruitgang heeft geboekt het afgelopen jaar... Die bank is op zich ook vrij verontrustend, van oudjes als Laettner, Smith, Mourning en Anderson worden weinig tegenstanders meer bang denk ik, hoewel ze allen (op Anderson na) supersterren waren op hun hoogtepunt... Met of zonder metamorfose, ook dit team wordt waarschijnlijk kapot verdedigd door een vrijwel onveranderd Pistons-team... Niet verbeterd dus...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:10:44 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29406865
Heeft Shaq voor 5 jaar getekend?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:20:42 #212
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29412263
Ik zie niet hoe jullie denken dat Miami er niet op vooruit zijn gegaan. Jason Williams is geen misselijke speler hoor, die kan het niveau zeker aan! Antoine Walker is ook een grote speler en Eddie Jones was echt over de top.

Het enige wat in dit team inderdaad een vervelende factor kan zijn is de hoeveelheid ego's maar ik denk dat Dyane Wade niet de figuur is die herrie gaat maken en Shaq houdt Jason wel in bedwang. Ben alleen benieuwd naar Walker, die speler ken ik eigenlijk niet goed...
met dank aan SF
pi_29412989
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik zie niet hoe jullie denken dat Miami er niet op vooruit zijn gegaan. Jason Williams is geen misselijke speler hoor, die kan het niveau zeker aan! Antoine Walker is ook een grote speler en Eddie Jones was echt over de top.

Het enige wat in dit team inderdaad een vervelende factor kan zijn is de hoeveelheid ego's maar ik denk dat Dyane Wade niet de figuur is die herrie gaat maken en Shaq houdt Jason wel in bedwang. Ben alleen benieuwd naar Walker, die speler ken ik eigenlijk niet goed...
Walker is het net niet.. vandaar zijn trade ook van Boston naar Atlanta/Dallas en weer terug. Hij dacht dat hij de grote superstar was bij de Celtics toen Pierce eraan kwam. Hij heeft het net niet.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:15:04 #214
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29419861
Miami....dat zijn de Lakers van een paar jaar geleden. Te grote ego's en geen titel. Same story other team.
pi_29426985
Laten we niet vergeten dat er nog meer teams in de NBA spelen dan alleen de Heat...

De Cavaliers hebben ook goeie zaken gedaan door Larry Hughes, Donyell Marshall en Zydrunas Ilgauskas van een contract te voorzien... Dit team kan het nog ver gaan schoppen in de East...

Net als de Nets, die Reef Abdur-Rahim krijgen van de Blazers, deze deal is overigens nog niet officieel wegens onduidelijkheden over zijn fysieke gesteldheid...

Tevens ben ik zeer benieuwd of Kwame Brown gebruik gaat maken van zijn nieuwe start in LA, nu hij samen met Laron Profit naar de Lakers komt in ruil voor Caron Butler en Chucky Atkins...

En verder nog wat weinig verrassende signings: Cuttino Mobley naar LAC, Ray Allen terug naar SEA, Raja Bell naar PHO, Stromile Swift naar HOU en Jerome James naar NY...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:32:53 #216
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29427283
Ik vond de Nets vorig jaar tegenvallen. Op papier hadden zij toch één van de betere backcourts (of is het nou front?!?) Met Kidd, Vince en Jefferson. Jefferson raakte wel geblesseerd maar toch... Ik hoop dat het dit jaar iets beter gaat.

Cavs vond ik vorig jaar ook al wel een leuk team, hebben ze Gooden nog? Die zou misschien weer getrade worden geloof ik, echt zielig voor die man. Maar met Donyell hebben ze wel een hele leuke speler binnengehaald ja, en big Z is belangrijk voor dat team.

Ik lag ook ergens dat ZaZa met de moeilijke achternaam volgend jaar niet voor de Bucks speelt, zou dus een starting plaats voor Dan Gadzuric kunnen betekenen als Bogut op de powerforward gaat staan. Al speelt Dan dan waarschijnlijk nog maar 20 minuten vanwege foul trouble
met dank aan SF
pi_29427548
Als A-Rahim daadwerkelijk naar de Nets komt, hebben ze het echt voor elkaar daar... Vorig jaar hadden ze nog Jason Collins en Brian Scalabrine op de PF positie staan, dat was echt huilen met de pet op... Nu hebben ze A-Rahim en de volgende line-up:

C Nenad Krstic (niet te onderschatten) PF Abdur-Rahim SF Jefferson SG Carter PG Kidd

Als deze vijf het hele seizoen meegaan is the sky the limit... Op de bank hebben ze newly acquired Jeff McInnis, die Carter nog kent van hun tijd samen bij North Carolina, en Jacque Vaughn (mocht Kidd zich weer blesseren), Clifford Robinson en Jason Collins zijn een aardige backup-frontcourt en als Ron Mercer nog aan scoren toekomt hebben ze het goed daar in NJ, maar ze moeten het toch vooral van hun basis hebben...

Wat Cleveland betreft hebben ze nu de volgende line-up:

C Ilgauskas PF Gooden SF James SG Hughes PG ?

Of Gooden of Marshall de nieuwe PF wordt is idd de vraag, Gooden kan idd weer getrade worden, en dat is niet goed voor zijn zelfvertrouwen, dat toch al niet uitmuntend is... Marshall zou een goeie zesde man zijn, en voor de PG staat nog alles open: Eric Snow? Marko Jaric? Damon Jones? Erg jammer vindt ik het feit dat Dajuan Wagner waarschijnlijk niet terug mag komen, wat een verspilt talent is dat...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:36:02 #218
68638 Zwansen
pi_29443762
he, Larry Hughes naar de Cavs...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:26:17 #219
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29447262
ik heb een manier gevonden om een hele goeie stream van ESPN te bekijken! Alleen jammer dat er op het moment niet gespeeld wordt
met dank aan SF
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:23:52 #220
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29451380
L.A. Clippers waives Kerry Kittles and Rick Brunson.

Portland waives Derek Anderson and Nick Van Exel.

Toch wel aardige spelers. Niet dat je daar kampioen mee wordt. Maar toch. Altijd leuk...left overs.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:08:46 #221
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29452388
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef J-Will het volgende:
ik heb een manier gevonden om een hele goeie stream van ESPN te bekijken! Alleen jammer dat er op het moment niet gespeeld wordt
Vertel
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:43:53 #222
68638 Zwansen
pi_29453270
Nick van Exel heeft volgens mij alle clubs nu al eens gehad...
pi_29456753
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Nick van Exel heeft volgens mij alle clubs nu al eens gehad...
Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rond

het is toch wel een point guard
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29467827
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben ik ff blij dat de Pacers al 4!!! point guards hebben, anders was de cirkel rond

het is toch wel een point guard
Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel! (Jamaal Tinsley en Freddie Jones, ik neem aan dat dat de andere twee PG's zijn die je bedoelt, zou ik in ieder geval houden...)
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:21:52 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29469989
"Citing an anonymous source, the newspaper reported that there was talk the Pistons would trade Rasheed Wallace and Ben Wallace plus two first-round picks for Timberwolves forward Kevin Garnett."

Gerucht gaat al een paar dagen, zie het nooit gebeuren.

Lijkt me slechte zaak voor the Pistons.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:31:14 #226
68638 Zwansen
pi_29470119
Garnett voor Wallace en Wallace? Idd een slechte zaak voor de Pistons...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:35:57 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470180
En twee first round picks.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:41:09 #228
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29470266
Dat is echt smerig... Denk niet dat het doorgaat. Vooral Sheed is echt een franchise-player, die hebben ze tot 2011 ofzo onder contract staan. Denk ook niet dat Minesota daaraan wil beginnen. En het is natuurlijk ook geen reële deal, 2 topspelers en wat draftpicks voor 1 superster.
met dank aan SF
pi_29470345
Holy crap... ik nu even ESPN te kijken en daar hebben ze City Slam of zo... een soort van combinatie van dunken en hoogspringen....

De winnaar van net springt over een lat die op 1.50 ligt en dunkt de bal met 2 handen + pump fake in de lucht...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:46:39 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470363
Detroit Free Press is er ook erg cynisch over gezien 'the bottomline'.

Gerucht onstaat natuurlijk ook omdat Saunders Garnett goed kent.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:48:12 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470388
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Holy crap... ik nu even ESPN te kijken en daar hebben ze City Slam of zo... een soort van combinatie van dunken en hoogspringen....

De winnaar van net springt over een lat die op 1.50 ligt en dunkt de bal met 2 handen + pump fake in de lucht...
Oh ja, City Slam, al gezien.

Best cool.
pi_29470498
Als ze willen traden voor Garnett, dan zullen beide wallaces wel moeten gezien het salaris van Garnett... Maar deze trade is natuurlijk bogus...

Het lijkt me duidelijk dat Garnett naar de Lakers gaat
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:00:55 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29470626
http://www.basketballboards.net

Stikt nu van de KG topics betreft dit.

Leuk forum trouwens, iemand nog meer links met basketballforums ?
pi_29470657
Ik kijk meestal even op de message boards van ESPN en CBS sportsline...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:29:14 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29471178
Ja die zijn ook leuk.

Hey SF, als je toch Amerikaanse streams aan 't bekijken bent zap dan door naar ABC, NBA Inside Stuff is er nu op.
pi_29471882
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:22 schreef WinnekeLeen het volgende:

[..]

Ik zou mijn Anthony Johnson en Eddie Gill anders toch graag van de hand doen voor een Van Exel! (Jamaal Tinsley en Freddie Jones, ik neem aan dat dat de andere twee PG's zijn die je bedoelt, zou ik in ieder geval houden...)
Freddie Jones is geen PG

Ik bedoelde Tinsley, Johnson, Gill en Jasikevicius(de nieuwe 'ster' uit Europa die tekent voor 3 jaar).
Gill mag idd weg maar Johnson als derde PG is zeker niet slecht.

Zit ik even op dat forum van Popolon te kijken lees ik over het gerucht van een Jermaine O'neal - Kevin Garnett trade
pi_29472936
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:29 schreef popolon het volgende:
Ja die zijn ook leuk.

Hey SF, als je toch Amerikaanse streams aan 't bekijken bent zap dan door naar ABC, NBA Inside Stuff is er nu op.
Ik heb alleen espn Verder ben ik gebonden aan wat er wordt aangeboden...
pi_29473543
Die Garnett-trade voor de Wallace's en twee eerste rondedraftkeuzes is natuurlijk te belachelijk om ooit door te gaan, maar dat maakt het niet minder leuk om erover te fantaseren, want hoe zouden de teams er dan uitzien? De Pistons zouden genoodzaakt zijn om Milicic gelijk in het diepe te gooien, want verder heeft het team geen centers (Antonio McDyess is toch geen center he)...

De Timberwolves komen natuurlijk het beste weg, Ben Wallace zou per direct de beste center zijn die ooit in Minneapolis heeft rondgelopen (sinds wijlen George Mikan uiteraard), maar persoonlijk zou ik Garnett al ruilen tegen Ben Wallace en 1 eerste ronde pick, ware het niet dat contracten ook meespelen...

Zo herinner ik me nog een mooie van 5 jaar geleden: Jason Kidd, Shawn Marion en Jake Tsakalidis van de Suns naar de Lakers in ruil voor Shaq! Yeah Right! :S
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:41:36 #239
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29482381
McDyess is wel een center volgens mij hoor En alleen Big Ben tegen Garnett vind ik niet reëel. Ik denk dat Garnett echt een speler van het formaat Shaq is. Hij maakt een team. Kun je van Ben toch niet zeggen denk ik.

Leuk basketballforum, voor degene die erom vroeg: www.streetball.nl/forum
met dank aan SF
pi_29482588
Hmmm ik zou toch zweren dat McDyess altijd PF heeft gespeeld toen ie nog in Denver zat... Maar wellicht dat hij in Detroit wat meer C speelt als dat moet, want de Wallace's hebben ook niet echt center-afmetingen...

B. Wallace (en die eersterondedraftpick he, niet dat die veel verschil maakt ) voor Garnett was mss wat overdreven, maar ik ben altijd een grote fan geweest van Ben, en ik denk dat ie onderschat wordt omdat ie offensief tekort schiet... Defensief is ie echter wel een van de betere spelers ooit, maar als ik de twee qua stats ga vergelijken dan heeft Garnett toch een flinke voorsprong idd... Wallace heeft echter meer gewonnen, en ga nu niet zeggen dat Garnett dat niet kon omdat ie geen goede spelers rond zich gehad heeft...
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:39:04 #241
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29483156
Pistons willen misschien onderaan eindigen dit seizoen. Eerst de coach eruit trappen om vervolgens Wallace & Wallace te traden tegen Garnett. . Garnett is goed, maar niet zo goed.

Als het nou om Duncan ging.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:46:37 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29483292
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
Pistons willen misschien onderaan eindigen dit seizoen. Eerst de coach eruit trappen om vervolgens Wallace & Wallace te traden tegen Garnett. . Garnett is goed, maar niet zo goed.

Als het nou om Duncan ging.
Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:48:15 #243
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29483321
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:46 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Onderaan eindigen lukt niet als je in dezelfde conference zit als de Hawks...
Die doen alleen voor spek en bonen mee. Dat telt niet.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:50:26 #244
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29483372
met dank aan SF
pi_29484858
''It's funny because it's true!''
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:32:45 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29485982
Dumars weet van niks, gerucht is ook al weer een paar dagen oud.

Garnett komt naar de Pistons en W&W blijven ook nog eens.

KG wil ook wel eens een titel winnen.
pi_29486670
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:

En Garnett komt zomaar?
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:21:24 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29486712
Ga je aan mij vragen?

Zag het in het topic over dit gerucht op bboards, m.a.w. ze worden dus steeds gekker.

Detroit kranten van vandaag melden er niks over dus het zal wel weer overwaaien.
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:35:17 #249
68638 Zwansen
pi_29487806
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef popolon het volgende:

Dan moet ie naar de Spurs he.... Als backup voor Duncan...
pi_29522351
KG heeft nog een contract tot 2009 dus die gaat de komende tijd nergens naartoe gok ik. Daarna zal hij wel a la Karl Malone een jaartje tekenen bij een team als de Spurs of de Heat (damn KG en Duncan samen lijkt me leuk, als we dan shaq in het midden zetten was het mijn favoriete nba 2000 frontcourt ;-)). Hij heeft geld zat maar die ring zal hij wel willen hebben en in minesota gaat het niet meer lukken de komende 10 jaar.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 02:35:59 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29532815
Rahim nou weer niet naar the Nets, z'n knie blijkt toch een probleem vindt de medische staf.

Wordt vervolgd.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:31:32 #252
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29534503
Marc Jackson gaat van de Sixers naar de Nets. Schijnt toch weer een goed team te worden
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:00:00 #253
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29543001
Over Rahim gaan ook zoveel verhalen de ronde. De ene keer wil hij dolgraag een Net zijn, dan weer niet, dan komt hij, dan weer niet. Beetje vermoeiend begint het te worden
met dank aan SF
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:07:04 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29543165
Hij gaat niet, niet door de medische keuring gekomen.

om het zo maar even te noemen
pi_29543322
De Nets durven hem geen duur contract meer te geven en Abdur-Rahim voelt zich beledigd... Zijn tweede keuze na de Nets is schijnbaar Sacramento, dus nu gaat ie met de Kings flikflooien...

Marc Jackson bij de Sixers losweken was echt een steal van de Nets... Hij kan zowel PF als C spelen, en wie weet hoe goed hij wel niet kan worden als hij veel speeltijd krijgt... Laten we niet vergeten dat ie in zijn eerste jaar bijna uit het niets Rookie Of The Year werd... Na enkele blessures en een aantal magere jaren in Minnesota lijkt hij weer de oude te zijn geworden in twee jaar Philly, maar hij zal wel minuten moeten delen met Krstic, Collins en Cliffy Robinson...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:48:56 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29564929
Gerucht: Finley naar the Heat

Wat zijn ze aan het doen in Miami, een Real Madrid van de NBA aan 't maken.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:58:09 #257
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29577375
Madril...sterren maar geen kampioenschap
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:32:13 #258
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29577965
Finley naar de Heat liep al een tijdje, maar ze dachten eerst dat het Antoine Walker OF Michael Finley zou worden. Guess not
Ik ben er persoonlijk trouwens niet zo blij mee... Teveel sterren is niet genoeg. Na Toine hadden ze gewoon moeten kappen.
met dank aan SF
pi_29600538
Abdur-Rahim heeft niet lang hoeven zoeken naar een nieuw team, hij is nu officieel King geworden, gewoon als free agent, geen sign and trade-deal...

Interessanter nieuws vind ik toch de Jaric-trade... De Clippers sturen de vers-gesignde Marko Jaric samen met Lionel Chalmers naar Minnesota voor Sam Cassell en een eerste ronde draftpick... Als de Clippers hier niet beter van worden weet ik het ook niet meer, kijk maar naar de volgende line-up, met hun career averages:

C Chris Kaman (7,4 ppg 6,1 rpg)
PF Elton Brand (19,5 ppg 10,4 rpg 2,0 bpg)
SF Corey Maggette (14,8 ppg 4,8 rpg)
SG Cuttino Mobley (17,1 ppg 4,0 rpg .383 3P%)
PG Sam Cassell (16,2 ppg 6,2 apg)

Kaman en Magette zijn al veel beter dan hun averages doen vermoeden, en ik weet niet of Shaun Livingston zal starten ipv Cassell, maar duidelijk mag toch zijn dat hier een zeer degelijke lineup staat, die mss zelfs wel de playoffs kan halen, mits ze een fatsoenlijke bank kunnen regelen...
pi_29600875
Cassell is nu rond de 36 en heeft vorig jaar een erg slecht seizoen gehad. Het is even afwachten of dat vanwege zijn leeftijd was, of vanwege zijn "lage salaris", waardoor hij vond dat hij even niet goed hoefde te spelen...
pi_29623220
Trade rumour:

FInley naar Indiana

Pollard, Bender en Miller contract naar Dallas.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:37:16 #262
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29625067
Pollard, toffe speler is dat
Ik ben zeer benieuwd hoe dat af gaat lopen met Finley...
met dank aan SF
pi_29626495
ALS Finley komt hebben we echt een super team vind ik! Nu ben ik ook al erg tevreden maar het kan altijd beter.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:22 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634669
Ja Finley is nu al met elk team in verband gebracht.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:20:23 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:21:14 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29634726
wanneer begint het weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:22:20 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634753
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
wanneer begint het weer
10 oktober, start pre-season
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:23:28 #268
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29634785
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef popolon het volgende:

[..]

10 oktober, start pre-season
Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:24:40 #269
114283 bupatH
ondertitel
pi_29634817
wat is nu btw de goodkoopste manier om NBA te kunnen kijken ? Canal+ ? Of zijn er altternatieven ??
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:25:09 #270
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634833
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het seizoen begint pas ná de Superbowl hoor...
Hey, wel officieel blijven he.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:27:00 #271
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29634870
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Hey, wel officieel blijven he.
Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:30:38 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29634949
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nou ja... voor jou begint het wel ná de Superbowl, omdat your family jou nog veel te leren heeft over de NFL
Niet mijn familie, die zijn NFL gek, alleen ik moet nog veel leren.
pi_29666221
De eenmalige buyout die de NBA teams aangeboden krijgen om de kosten te drukken heeft al heel wat goede (en dure) spelers op de straatstenen doen belanden:

Aaron McKie (PHI), Doug Christie (ORL), Brian Grant (LAL), Kerry Kittles (LAC), Rick Brunson (LAC), Derek Anderson (POR), Nick Van Exel (POR), Jerome Williams (NYK)

Ik weet overigens niet zeker of Kittles, Brunson en Van Exel ook tot deze buyouts behoren maar feit is dat ze ''gewaived'' zijn... Brunson kreeg wel opvallend snel een nieuwe baan bij de Sonics, Christie gaat waarschijnlijk naar de Mavericks, McKie wss naar de Nets, en Anderson wss naar de Lakers...

Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)

Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
pi_29666426
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:
Allemaal sterren ooit, maar geld verpest het spelletje weereens...
Precies... blijkt dat je talent toch niet kunt kopen...
pi_29667023
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...

C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)

En als je daarvan onder de indruk bent kijk dan eens naar die brede bank van ze:

C Brian Skinner PF Kenny Thomas SF Corliss Williamson SG Kevin Martin PG Jason Hart

Dat in combinatie met nieuwelingen als Francisco Garcia en Ronnie Price en je weet dat mogelijke verliezen van Darius Songaila en Maurice Evans het team totaal niet zullen schaden... Anyone remember Webber???
pi_29668989
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:00 schreef WinnekeLeen het volgende:
Idd, maar nu ik zo eens rondkijk hoe de rosters er op dit moment bijstaan, schrik ik toch echt van de wonderen die Sacramento weereens verricht! Kijk hier...

C Brad Miller (de best passende center in the game)
PF Shareef Abdur-Rahim (zo onder de neus van Jersey weggekaapt, wat een steal zeg)
SF Peja Stojakovic (nog steeds een geweldig schutter en AllStar-kanshebber)
SG Bonzi Wells (als ie niet gaat bokken kan ie Mobley enigszins doen vergeten)
PG Mike Bibby (o zo betrouwbaar en nog steeds een van de betere PG's in de NBA)
En wie ging er ook alweer defense spelen bij de Kings?

Leuk team voor het reguliere seizoen, maar bye bye come play-off time. En Shareef Abdur Rahim (what's in a name) is echt niet zo'n steal hoor. Brad Miller vind ik eigenlijk het enige lichtpuntje van dat team... + Bibby... als die zijn 2002 vorm weer kan vinden
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:59:05 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29680381
Inderdaad ziet dat roster van the Kings er aardig uit maar ik denk dat je het run-and-gun basketball toch beter aan the Suns kunt overlaten, met zo'n team moet je namelijk elke game ruim boven de 100 eindigen om je zwakkere defense te compenseren.

En the Suns kunnen dat, maar the Kings denk ik niet.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:33:05 #278
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29707338
Finley krijgt toch echt de jackpot hoor.

51 miljoen krijgt 'ie mee en moet bij the Mavs vertrekken.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 04:00:21 #279
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29710180
Plus dat hij ergens anders kan gaan tekenen voor (waarschijnlijk) de mid level exception, is toch ook al gauw zo 5 miljoen per jaar... Ben benieuwd welk team hem gaat signen..
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_29711941
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef WinnekeLeen het volgende:

Mogelijk volgers: Michael Finley (DAL), Reggie Miller (IND), Ron Mercer (NJN)
Miller(Finley dacht ik ook) is al gewaived.

“I’ve spoken with Reggie and he is fine with it," Walsh said. "This will go down as his final assist.”

woensdag 17 augustus 2005 @ 16:29:15 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29722735
't Is wel heel rustig bij the Pistons, misschien wel een goede zaak, ik weet 't niet.

Namen die vallen zijn Sprewell, Davis en Anderson.

Zelf vind ik het een beetje te rustig maar goed, we zien 't wel.

The Heat daarentegen is constant in het nieuws, onrustig gedoe daar in Miami.

B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.

[ Bericht 5% gewijzigd door popolon op 17-08-2005 16:36:19 ]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:58:43 #282
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29726865
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:01:32 #283
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29726936
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:58 schreef Magicfrankie het volgende:
hmmm... de ultieme badboy Sprewell in beeld bij de Pistons... nice... alleen vindt Pistons coach Flip Saunders dat ook?
Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:08:51 #284
68638 Zwansen
pi_29727125
Sprewell is ook al een ouwe lul dacht ik... Volgens mij schoot die gast ooit eens 12 3-punters raak in 1 wedstrijd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:10:39 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29727172
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:14:33 #286
68638 Zwansen
pi_29727293
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Voor op de bank zijn dat soort mensen uiterst nuttig.
Ja ik kan me zo'n ouwe lul herinneren die bij de Spurs op de bank zit en een paar redelijke punten in de Finals maakte...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:14:54 #287
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29727306
Lucky shot.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:32:59 #288
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_29731981
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef popolon het volgende:

Sprewell heeft net twee seizoenen achter de rug onder Saunders.
Meen je dat nou? Dat was me ff ontschoten
Waar ik op doelde was dat Saunders juist is ontslagen omdat de T'Wolves zo slecht draaiden, en daar was Sprewell (samen met Cassell) toch wel 1 van de oorzaken van...
Denk niet dat Saunders het nog een keer wil proberen met Sprewell, en eerlijk gezegd, gelijk heeft hij... ik had altijd wel respect voor Sprewell, zelfs na het incident met Carlesimo, maar afgelopen seizoen heeft hij behoorlijk wat van zijn credits verspeeld bij mij...
pi_29759890
Achja, vergane glorie he, het gerucht gaat ook dat Sprewell bij de Rockets zou kunnen tekenen, dat maakt meer sence omdat hij daar een starting spot kan krijgen, en bij Detroit is dat niet het geval... Ik heb Sprewell nooit gemogen maar hij is nog wel te goed voor een bankplaats vindt ik... Wat een nog grotere rol speelt is dat bij Houston Jeff van Gundy coached, en hij heeft Sprewell altijd goed in de tang weten te houden in NY, dus wie weet...

Aangezien de grote vissen in de free-agentvijver lang op zich laten wachten, beginnen de teams al maar met het signen van onbekende role-players, en zo las ik wel dat de Mavs binnenkort Desagana Diop van de Cavs gaan contracteren... Dit beest heeft career averages van 1,6 ppg en 1,7 rpg in vier jaar NBA, maar is nog maar 23 jaar en is 2,13 m lang en 127 kilo zwaar (shaq-size dus)... Afmetingen om van te huiveren maar stats om van te huilen... Een perfect fit dus voor de Mavs, dat kwaliteit genoeg heeft om zich een miskoop te kunnen permitteren maar tevens behoefte heeft aan grote lijven... Kortom, ik zou graag zien dat Diop eindelijk de verwachtigen waarmaakt en een breaktroughseizoentje doormaakt zoals ook een Jermaine ONeal dat deed 5 jaar terug...

http://www.nba.com/media/act_desagana_diop.jpg
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:02:45 #290
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29762953
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef popolon het volgende:

B. Grant tekent spoedig bij the Suns. Payton is in geprek met Phoenix.
Nuttige aanwinst denk ik.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:57:07 #291
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_29774471
Sterke move van Phoenix. Valt me mee van Gary Payton dat hij tweede viool achter Nash wil gaan spelen
met dank aan SF
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:45:31 #292
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29780894
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:01:25 #293
68638 Zwansen
pi_29781395
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Robertje het volgende:
Payton weet toch wel dat ie "over the hill" is
Dat weet iedereen al denk ik zelf dat hij dat nog niet weet... Hij liep in LA ook al te klagen dat ie te weinig de bal kreeg.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:21:53 #294
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_29782120
Het is wel een leuke back up voor Phoenix. Maar ze komen wel met oudjes aan zeg qua vervanging. Bryan B en nu "The Glove".
pi_29786773
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:05:38 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29787130
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef F1Bas het volgende:
Dale Davis waarschijnlijk naar de Sonics
Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
pi_29787577
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee hoor, die komt op de bank bij Detroit, is al bijna rond.
Let jij maar eens op
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:53:39 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29791168
't Is één van de twee.

"The decision on Dale Davis should happen today. Davis is deciding between Seattle and Detroit. Detroit falls out of the picture if Michael Finley goes to Detroit, but the word around the league is that Finley to Miami is a done deal."

Vandaag dus.
pi_29806145
Among other amnesty cuts, the Heat also has expressed interest in swingman Aaron McKie, who was released by Philadelphia on Saturday, as well as former Portland guard Derek Anderson and ex-Lakers center Brian Grant. According to his agent, Grant likely will sign with Phoenix.

Besides Finley, other amnesty cuts that became available Monday include ex-New York forward Jerome Williams and former New Jersey guard Ron Mercer.

Miami can offer free agents all or part of its $5 million exception, or the veteran's minimum, which tops out at $1.1 million. The Heat likely won't use its exception until it gets an answer from Finley. Players waived must wait a week before signing.

Miami can offer free agent point guard Damon Jones as much as a 20 percent raise over last year's $2.5 million salary without cutting into its exception. Though Jones continues to weigh overtures from Cleveland, he told associates in the past week that he remains interested in returning to the Heat.

• Miami designated ex-Heat swingman Wesley Person with the amnesty tag, which can be used on only one player. Person, due $1.8 million next season, was waived March 1 at his request. He finished last season with Denver. The Heat is about $6 million below the $61.7 million tax threshold.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:04:38 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29842858
http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2L0L6HAR2NU3B1FBYR8EV9AJAJ

NBA opstootjes en valse overtredingen.

13MB groot.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:09:24 #301
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29842991
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')