Kan ze volgens mij beter naar jou laten sturen en dat jij ze naar NL stuurt, als gift, scheelt ook weer invoerrechtenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef popolon het volgende:
Heb twee andere van de 76'ers ook naar NL laten komen, was toen $15 aan verzenden kwijt voor 2 shirts (die elke $10 waren), valt best mee dus.
me email staat in me profile, kom er nog wel op terug bij je....quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
Zou kunnen, ik zou even moeten informeren wat het mij kost aan verzendkosten maar ik denk iets van $5 per shirt.
Gaat over een swap met Harrington, bron is NY Daily dus tja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Milicic naar de Hawks?
Was zijn contract afgelopen?
Die hadden ze nog niet genoeg... beasts in the paint..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaat over een swap met Harrington, bron is NY Daily dus tja...
En Detroit heeft al een 'nieuwe' rookie (pick #26) die ook erg lekker in de paint speelt:
Jason Maxiell, Detroit Pistons
A beast in the paint... Very active and aggresive... Great leaping skills... Runs the floor well for his size.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:16 schreef popolon het volgende:
Kom maar, aardige speler maar niet meer dan dat. Pacer he?
Hoe meer beesten hoe beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die hadden ze nog niet genoeg... beasts in the paint..
Pop.. u forgot the Tigers![]()
Ik maak me ook niet zo druk hoor maar zo'n seizoen als afgelopen jaar maak ik liever niet vaker mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
En Bas, men verwacht veel van de Pacers dus ik zou me niet te druk maken.
Blunder Knicks.. maar goed... we shall seequote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:07 schreef popolon het volgende:
Wat al maanden in de lucht hing: Brown naar the Knicks.
't Is een geweldige coach maar er is meer mis in NY, ik zie dat niet in een of twee seizoenen opgelost worden.
Laat staan dat 't twijfelachtig is of Brown de vier jaar uitzit, z'n gezondheid laat al jaren te wensen over.
Ik denk eerder andersom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blunder Knicks.. maar goed... we shall see
wat heeft ie te verliezen met dat salaris ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom.
De organisatie is verre van gezond, de salarissen zijn zo krom als wat, spelers die niet uit de verf komen of over the top zijn.
Nee, ik denk eerder een foutje van Hall of Famer Larry Brown.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:35 schreef popolon het volgende:
Niks natuurlijk, maar Brown heeft al 't een en ander verdient natuurlijk en heb 't idee dat ie er wat van wil maken.
quote:Knicks-coach krijgt hoogste salaris ooit
De dozen met spullen van zijn tijd bij de Detroit Pistons zijn nauwelijks uitgepakt, of succescoach Larry Brown heeft alweer onderdak gevonden bij een ander basketbalteam: de New York Knicks. Zijn contract maakt Brown de bestbetaalde trainer ooit in de sportwereld.
Voor de 64-jarige trainer is zijn overgang naar de Knicks een droom die uitkomt. Niet alleen vanwege de naar verluidt 60 miljoen euro die hij er in vijf jaar kan verdienen, maar ook doordat hij eindelijk het team mag leiden waar hij als kind lyrisch van was. In New York wacht Brown de zware taak de topploeg van weleer (het laatste grote succes dateert van 1973, toen de NBA-titel werd veroverd) nieuw leven in te blazen. Met 33 overwinningen en 49 nederlagen presteerde de ploeg het afgelopen seizoen ver onder de maat; voor de vijfde maal op een rij werden de play-offs niet gehaald. Het rampseizoen kostte drie trainers de kop.
Brown moest weg bij de Detroit Pistons vanwege de nasleep van een heupoperatie. De coach kon niet garanderen dat hij 'blessurevrij' kon werken. Bij de Knicks is dit geen probleem. Bij problemen wordt zijn plek ingenomen door Herb Williams, tot gisteren de hoofdcoach van de ploeg.
MLS spelers verdienen niet echt veel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan zeggen ze dat voetballers te veel verdienen
En dit is nog maar een coach..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan zeggen ze dat voetballers te veel verdienen
Dit is Larry Brown.quote:
Europese voetballersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
[..]
MLS spelers verdienen niet echt veel.
Als Phil Jackson weer zou gaan coachen... gaat ie dat ook overtreffen..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is Larry Brown.
Maar die 60 miljoen was een gerucht, hij gaat 'iets' minder verdienen: 8 miljoen per seizoen.
Phil Jackson coacht ook weer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als Phil Jackson weer zou gaan coachen... gaat ie dat ook overtreffen..
Was ff op vakantie.... had dat niet meegekregen.. maar goed.. wat haalt meneer daar op per jaar ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef popolon het volgende:
Als?
Jackson gaat de Lakers coachen, wel opletten he?
Dan is het wat mij betreft 1-0 voor jouw zusjequote:Op zondag 31 juli 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik zit nu in Canada en heb vanmiddag mijn Shaq Jersey gekocht![]()
Vervolgens koopt mijn zusje een Kobe-shirt omdat hij zo mooi geel-paars is en hebben we dus onze eigen machtstrijd in huis.
Eeh...ik hoop dat je daar geld voor krijgt om daar mee te lopenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik zit nu in Canada en heb vanmiddag mijn Shaq Jersey gekocht![]()
Vervolgens koopt mijn zusje een Kobe-shirt omdat hij zo mooi geel-paars is en hebben we dus onze eigen machtstrijd in huis.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:19 schreef J-Will het volgende:
Het zit eraan te komen... J-Will naar de heat. En Antoine Walker naar de Heat...
Mensen, wat een team is dat zeg, slaat echt nergens op. Starting 5 zou zo een All-star team kunnen zijn.
ik kan me een team herinneren wat een hall of fame team zou kunnen zijn... Nog maar 2 jaar geleden... En dat werd ook niet wat ze verwacht hadden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:19 schreef J-Will het volgende:
Het zit eraan te komen... J-Will naar de heat. En Antoine Walker naar de Heat...
Mensen, wat een team is dat zeg, slaat echt nergens op. Starting 5 zou zo een All-star team kunnen zijn.
Wat, die bejaarden in combinatie met de twee grootste ego's van de NBA?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik kan me een team herinneren wat een hall of fame team zou kunnen zijn... Nog maar 2 jaar geleden... En dat werd ook niet wat ze verwacht hadden.
Juist.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat, die bejaarden in combinatie met de twee grootste ego's van de NBA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |