abonnement Unibet Coolblue
pi_25200855
Omdat ik de vorige vol maakte

En laten we nu maar eens wakker worden met z'n allen..

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25201056
Goedemorgen

En waar gaat de reis heen PdeHoog?

ik kan me er zo op verheugen dat Sven hysterisch 2 vaccins krijgt, oftewel ik krijg hem zo haast niet eens mee
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2005 @ 09:03:50 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25201113
Oew, sterkte beertje_... Christan krijgt woensdag een verlate kinkhoestprik vaccin was op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25201120
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:56 schreef beertje_ het volgende:
Goedemorgen

En waar gaat de reis heen PdeHoog?
De reis gaat naar Sauerland .

Het plan was eerst Luxemburg, vervolgens de Ardennen, daarna bedachten we dat we misschien wel eens naar de Eifel zouden kunnen gaan en uiteindelijk zijn we dus in Sauerland beland
quote:
ik kan me er zo op verheugen dat Sven hysterisch 2 vaccins krijgt, oftewel ik krijg hem zo haast niet eens mee
Ik heb medelijden met hem
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:35:10 #5
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25201426
Goeiemorgen!

* Sub is weer helemaal klaar voor een nieuwe dag!

Alleen waarom sneeuwt het buiten?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:57:32 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25201678
kwek

en het is hier droog buiten, totaal geen sneeuw...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2005 @ 09:58:26 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25201690
Het sneeuwt helemaal niet, de zon schijnt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:00:00 #8
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25201709
Willen jullie ruilen?
pi_25201774
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:57 schreef Shark.Bait het volgende:
kwek
Kwak
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:10:58 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25201813
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:00 schreef Subhuman het volgende:
Willen jullie ruilen?
Ja hoor. geef de sneeuw maar voor zondag ochtend. en dan moet ie er liggen. Met een blauwe hemel. Ga ik foto's maken

Krijg jij zon en 8 graden....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:15:17 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25201854
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Kwak
en kwik natuurlijk


Ik heb em besteld b.t.w.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25201981
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
Ik heb em besteld b.t.w.
Wat?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:37:40 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25202105
Mogguh!!

Wat heb je besteld Shark? Vertelvertelvertel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:43:40 #14
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25202180
Het is nu overgegaan in een halve sneeuwstorm! Zie bijna niks meer als ik door het raam van het legolab naar buiten kijk...

En Puckzzz, je lijkt wel heel erg op PdeHoog nu met je nieuwe plaatje!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:57:07 #15
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25202330
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ja hoor. geef de sneeuw maar voor zondag ochtend. en dan moet ie er liggen. Met een blauwe hemel. Ga ik foto's maken

Krijg jij zon en 8 graden....
Mag ik mijn bestelling nog aanpassen? Ik heb liever zon en 20 graden!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 11:01:36 #16
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25202393
Misschien krijgen we kwantumkorting wanneer ik zon, weinig wind en een graadje of 23 bestel

Doe er dan gelijk de volledige 2005-collectie uit de insectengids bij minus de steekmugdie valt me elke keer weer tegen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:09:08 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25202501
Kan ik ook nog meedoen met de bulkbestelling? Ik ga ook voor een gerieflijke 25 graden, zacht windje, 's nachts regen zo zielig voor de plantjes anders En Ouwesok, vergeet ook niet de extra order wespen te annuleren, vorig jaar heb je wel een beetje teveel besteld hoor. Dacht je dat ze met zijn allen alleen maar voor jouw macrolens gingen zitten ofzo? Er waren er een flink aantal verdwaald mijn kant uit
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2005 @ 11:12:32 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25202552
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:01 schreef Ouwesok het volgende:
Misschien krijgen we kwantumkorting wanneer ik zon, weinig wind en een graadje of 23 bestel

Doe er dan gelijk de volledige 2005-collectie uit de insectengids bij minus de steekmugdie valt me elke keer weer tegen
Ik sluit me aan bij de 23 graden en zo. Wil wel extra veel hommels en geen wespen in de collectie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25202566
Ik hoor net dat het voorjaar nog niet leverbaar is
De levertijd kan oplopen tot 2 maanden...

* exile heeft zijn avatar weer eens veranderd
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:18:02 #20
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25202620
En als extra's uit de optielijst ga ik voor strand, water en bergen!

* Sub kan niet wachten op de zomervakantie!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:20:09 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25202640
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:13 schreef exile0000 het volgende:
Ik hoor net dat het voorjaar nog niet leverbaar is
De levertijd kan oplopen tot 2 maanden...

* exile heeft zijn avatar weer eens veranderd
* Puckzzz ook
Alleen nu krijg ik de melding dat 'ie op die van PdeH lijkt de enige overkeenkomst is het kleurtje en het is een grashalm, de mijne heeft lekker druppels

Wat is het Exile?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25202681
Misschien groot duidelijker:


Het is een spaarlamp in een armatuur
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 11:23:16 #23
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25202687
Borelius:
ik zit nu voor mijn opleiding bij een aannemersbedrijf. zit *nu* in de bouwkeet.
leuk op de bouw dus, en daar beginnen ze vroeg

ben trouwens benieuwd wat s.b. heeft besteld
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:24:37 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25202706
Ja nu zie ik het Groot zijn ze altijd het mooist, die userpicjes mogen van mij best wat groter een max van 550 breed ofzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25202738
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ja nu zie ik het Groot zijn ze altijd het mooist, die userpicjes mogen van mij best wat groter een max van 550 breed ofzo
Goed idee! User-backgrounds. Dan typ je je tekst gewoon over je foto heen!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
pi_25202760
Ze mogen de layout trouwens best oprekken naar 1024 breed, dan kunnen de foto's lekker op 900 max
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:30:33 #27
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25202788
Camerafabrikant Leica in grote problemen

Uitgegeven: 21 februari 2005 20:03
SOLMS - De fameuze camerafabrikant Leica is in grote nood geraakt. Het Duitse bedrijf liet maandag weten dat zijn zes banken de kredietlijnen deels hebben opgezegd. Leica heeft nog geen onmiddellijke liquiditeitsproblemen, maar er moet wel een overgangsregeling met de banken komen tot de aandeelhoudersvergadering van 31 mei kan beslissen over een noodzakelijke kapitaalvergroting.

De banken besloten de kredietverlening te beperken nadat Leica Camera vorige week had meegedeeld in het eind maart aflopende boekjaar een verlies te zullen boeken van ten minste 10 miljoen euro. Het bedrijf lijdt onder de opmars van de digitale fotografie en het hoge koerspeil van de euro.

Bron

Was wel te verwachten. Niet meedoen aan de digitale revolutie is eigenlijk gelijk aan financiele zelfmoord...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 11:32:34 #28
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25202808
Tracht ik even arrebeid te verrichten, zitten ze potdorie de wespen te cancellen .....

Dit jaar wel graag libellen uit de categorie: Totaal niet verlegen.

En als het toch lang duurt ook nog een flinke portie van die grappige springspinnetjes, met van die mooie ogen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 11:39:06 #29
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25202899
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Camerafabrikant Leica in grote problemen

Uitgegeven: 21 februari 2005 20:03
SOLMS - De fameuze camerafabrikant Leica is in grote nood geraakt. Het Duitse bedrijf liet maandag weten dat zijn zes banken de kredietlijnen deels hebben opgezegd. Leica heeft nog geen onmiddellijke liquiditeitsproblemen, maar er moet wel een overgangsregeling met de banken komen tot de aandeelhoudersvergadering van 31 mei kan beslissen over een noodzakelijke kapitaalvergroting.

De banken besloten de kredietverlening te beperken nadat Leica Camera vorige week had meegedeeld in het eind maart aflopende boekjaar een verlies te zullen boeken van ten minste 10 miljoen euro. Het bedrijf lijdt onder de opmars van de digitale fotografie en het hoge koerspeil van de euro.

Bron

Was wel te verwachten. Niet meedoen aan de digitale revolutie is eigenlijk gelijk aan financiele zelfmoord...
Leica tracht wel mee te doen met digitaal maar kennelijk op de verkeerde manier. Het is een loffelijk streven om van de R9 een hybride camera te maken middels een digitale module, men is nu echter al meerdere jaren aan het klooien om het ding productierijp te krijgen. Ook dat is nog niet de grootste fout, dat is namelijk het continue aankondigen van het ding.
Even ter vergelijk: Canon kondigt nooit iets aan, Canon introduceert of zwijgt, en schept daarmee geen verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden, maar maakt dingen waar nog voor ze verwacht worden. Een aantal merken had hier goed van kunnen leren
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:40:34 #30
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25202920
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wat?
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!

Wat heb je besteld Shark? Vertelvertelvertel
Een hoekzoeker



Ik heb nu al toch wel een aantal situaties meegemaakt dat ik dat ding goed kon gebruiken tijdens mijn laatste vakantie bijvoorbeeld. En bij die trip naar de kinderdijk had ik weer zo'n situatie.

Past op twee van mijn camera's en ook handig voor paddo's
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25203114
Is zo'n hoekzoeker er ook voor de D70?

Mijn bestelling: veel bloemen, geen steekgespuis alleen wannabee steekgespuis.
En vergeet de mini kikkertjes niet!
pi_25203587
Ik wil veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi weer en veel mooie landschapjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:43:32 #33
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25203827
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef Oceanonix het volgende:
Is zo'n hoekzoeker er ook voor de D70?

Mijn bestelling: veel bloemen, geen steekgespuis alleen wannabee steekgespuis.
En vergeet de mini kikkertjes niet!
yup, voor mijn camera (en ook de D2X, FM3a, D2H etc.) is er de DR-5

Voor de D100, D70, F80, F75, F55 etc. is er de DR-6
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:52:42 #34
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25203921
Ik kom hier dingen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb Eerst al een ringflits, nu weer een hoekzoeker, het lijken wel namen voor hele ingewikkelde denkspelletjes ofoz

Wat doet een hoekzoeker Shark? een hoek zoeken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:59:55 #35
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25203978
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom hier dingen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb Eerst al een ringflits, nu weer een hoekzoeker, het lijken wel namen voor hele ingewikkelde denkspelletjes ofoz

Wat doet een hoekzoeker Shark? een hoek zoeken?
Hmmm.. leuke voor mijn woordenboek

Emh... je zet dat ding vast op het oculair van je fototoestel, en dan kan je er doorheenkijken (90 graden in dit geval. Dus ipv dat ik achter mijn fototoestel moet zitten/liggen kan ik mijn gezicht erboven houden (soms is er te weinig plek achter de camera. Het werkt als een soort periscoop).


Wellicht dat Ouwesok jou een verantwoordde uitleg kan geven daar issie goed in

[ Bericht 1% gewijzigd door Shark.Bait op 22-02-2005 13:06:00 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:00:32 #36
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25203986
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:39 schreef Ouwesok het volgende:
Leica tracht wel mee te doen met digitaal maar kennelijk op de verkeerde manier. Het is een loffelijk streven om van de R9 een hybride camera te maken middels een digitale module, men is nu echter al meerdere jaren aan het klooien om het ding productierijp te krijgen. Ook dat is nog niet de grootste fout, dat is namelijk het continue aankondigen van het ding.
Even ter vergelijk: Canon kondigt nooit iets aan, Canon introduceert of zwijgt, en schept daarmee geen verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden, maar maakt dingen waar nog voor ze verwacht worden. Een aantal merken had hier goed van kunnen leren
Aha! Er word mij een heleboel duidelijk.. ik zat mij al af te vragen waarom Leica nauwelijks digitale camera's maakte....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 13:18:46 #37
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25204030
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hmmm.. leuke voor mijn woordenboek

Emh... je zet dat ding vast op het oculair van je fototoestel, en dan kan je er doorheenkijken (90 graden in dit geval. Dus ipv dat ik achter mijn fototoestel moet zitten/liggen kan ik mijn gezicht erboven houden (soms is er te weinig plek achter de camera. Het werkt als een soort peroscoop).


Wellicht dat Ouwesok jou een verantwoordde uitleg kan geven daar issie goed in
Ik zou wel willen, maar het meeste is er al over gezegd

Een hoekzoeker is inderdaad behoorlijk nuttig zoniet noodzakelijk als je veel met rare standpunten werkt. In het 'normale' bereik is dat wanneer je laag bij de grond werkt zoals bij paddestoelen of met een ultragroothoek, je ligt dan tenminste niet met één oor in de bagger te fotograferen.
Waar een hoekzoeker ook goeie diensten bewijst is bij het maken van reprodukties waarbij je camera vertikaal hangt en naar beneden fotografeert. Je kunt dan kiezen voor een ladder of een hoekzoeker, waarbij de ladder goedkoper is en de hoekzoeker comfortabeler en minder riskant.
Een laatste toepassing is het ongemerkt fotograferen van mensen, je slachtoffers hebben je minder snel in de smiezen wanneer je niet direct naar ze kijkt.

Voor digitale compactcamera's heeft een zwenkbaar scherm ongeveer dezelfde toepassingen, je kunt onder hele rare hoeken werken
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:34:03 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25204106
Ow okee, het is dus te vergelijken met mijn lens, alleen kan die alleen maar op en neer. gebruik ik ontzettend veel trouwens
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 13:35:34 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25204118
Gaaf S.B.!

Ik heb er ook ooit een keertje naar gekeken, maar de prijs vond ik niet echt aangenaam, of iig niet voor op het korte termijn...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 13:40:27 #40
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25204162
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Aha! Er word mij een heleboel duidelijk.. ik zat mij al af te vragen waarom Leica nauwelijks digitale camera's maakte....
Digilux2...... gaat er al een belletje branden

In de review van dpreview kwam naar voren dat je voor dat geld 3 Canon G5'en koopt, die de digilux op zo ongeveer alle fronten bijhoudt, en hem soms overtreft. Kortom: te duur voor het gebodene, maar wel met een fraai uiterlijk
Overigens was de Digilux2 een Panasonic met flink veel Leica-invloeden. Voor de echte Leica-liefhebber dus niet interessant omdat het geen Leica is, voor de anderen gewoon veel te duur omdat er Leica op staat. Nie goe voor je marketing

Wat Leica nu op gaat breken is het verschijnsel dat de naam op jongere fotografen weinig tot geen indruk meer maakt. In 'mijn tijd' werd er nog tegenop gekeken, .

Misschien kunnen we er in dit topic nog wat zinvolle boeren over laten, het is namelijk wel een teken aan de wand.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 17:13:38 #41
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25205277
Fok doet raar.

weet nou niet of mijn bericht is geplaatst
maar ik ben iig weer thuis.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 17:17:00 #42
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25205298
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Gaaf S.B.!

Ik heb er ook ooit een keertje naar gekeken, maar de prijs vond ik niet echt aangenaam, of iig niet voor op het korte termijn...
Misschien een tipje voor Houten (20-3) : Zoek eens daar tussen de 'vreemde' hoekzoekers of er iets is dat toevallig ook op een D70 past. Zelfde geintje heb ik al eens gedaan, en in mijn tas zit voor het geval ik hem wil gebruiken een Pentax hoekzoeker die stomtoevallig ook perfect op mijn Yashica's past . Misschien niet zo ideaal als een originele Contax hoekzoeker, maar voor die omgerekend 4,54 eur mot je niet mekkeren vind ik dan
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 17:20:48 #43
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25205323
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:17 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Misschien een tipje voor Houten (20-3) : Zoek eens daar tussen de 'vreemde' hoekzoekers of er iets is dat toevallig ook op een D70 past. Zelfde geintje heb ik al eens gedaan, en in mijn tas zit voor het geval ik hem wil gebruiken een Pentax hoekzoeker die stomtoevallig ook perfect op mijn Yashica's past . Misschien niet zo ideaal als een originele Contax hoekzoeker, maar voor die omgerekend 4,54 eur mot je niet mekkeren vind ik dan
dat is idd een leuk prijsje zeker als ie naar behoren werkt

ik moet volgens mij echt op gaan schrijven wat ik allemaal wil hebben op houten
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25205416
Zo zeg, Fok doet 't weer. Kan ik eindelijk weer wat posten
pi_25205509
Dan doe ik weer eens een foto tussendoor.


#4
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 17:49:06 #46
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25205577
wow
wat ziet dat beestje er raar uit
als in, heeel klein.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 17:57:40 #47
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25205670
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
wow
wat ziet dat beestje er raar uit
als in, heeel klein.
Het leeuwaapje ís heel klein en houdt er aan het gedrag te zien niet van om gefotografeerd te worden getuige de vele vluchtpogingen die het leeuwaapje ondernam. Gelukkig wint de aanhouderzat betaald voor zo'n abbo en dan het leeuwaapje niet hebben zeker....

Vanavond niet te vroeg op bed gaan Xilantof, dan mik ik mijn interpretatie van dit doorgaans goedlachse beestje er ook eens tussen, ik neem aan dat leeuwaapjes niet op internet kijken

Nu eerst nog even een klein uurtje arbeiden . Met Fok! voor mijn snufferd en van die lekkere mistige ouwe platen van de Tangerine Dream in mijn oren.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf dinsdag 22 februari 2005 @ 18:02:12 #48
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25205722
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het leeuwaapje ís heel klein en houdt er aan het gedrag te zien niet van om gefotografeerd te worden getuige de vele vluchtpogingen die het leeuwaapje ondernam. Gelukkig wint de aanhouderzat betaald voor zo'n abbo en dan het leeuwaapje niet hebben zeker....

Vanavond niet te vroeg op bed gaan Xilantof, dan mik ik mijn interpretatie van dit doorgaans goedlachse beestje er ook eens tussen, ik neem aan dat leeuwaapjes niet op internet kijken

Nu eerst nog even een klein uurtje arbeiden . Met Fok! voor mijn snufferd en van die lekkere mistige ouwe platen van de Tangerine Dream in mijn oren.
mits je het niet te laat maakt wacht ik er wel op
en trouwens, misschien heeft hun verzorger wel FOK! en kunnen die beestjes vanuit hun binnen verblijf ofzo gezellig mee kijken?

enne, ik begin wel vroeg met werken, maar jij gaat ook lekker lang door zeg
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25205892
doet die het nou
of hebben weer/nog steeds teveel SQL probs

Heeaallueeeuuuwwww allemaal

Flits zijjn Mutz alweer gevonden
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:41:47 #50
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25206026
Woohoo
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 februari 2005 @ 22:45:43 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25206073
Juich maar niet te hard
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25206078
We zijn er weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25206096
ik heb niks gemerkt, ik was de hele avond weg
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:50:20 #54
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25206138
pi_25206229
Fok was weer dramatisch vanavond, de MySQL server was overbelast.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25206294
En dan is er ook nog voetbal op tv
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 23:25:46 #57
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25206338
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:06 schreef beertje_ het volgende:
En dan is er ook nog voetbal op tv
Volg de methode Verdonk , gewoon uitzetten
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25206433
Dan nog maar even Emmenfoto's spammen



"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25206503
Die tweede is leuk....jammer van de takjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25206575
Wij zijn twee vriendjes, jij en ik

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25206577
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:06 schreef beertje_ het volgende:
En dan is er ook nog voetbal op tv
Gelukkig ook op mijn PC, dan heeft mijn vrouw er geen last van. Ik heb tijdens het voetbal kijken zelfs nog wat zitten programmeren en tussen de bedrijven door me nog aan Fok geërgerd. Wat kun je toch een hoop tegelijk doen. Daar ga ik nu van uitrusten, trusten allen!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25206594
Aha de varaan was eens van zijn stammetje gekropen!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25206602
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Borelius het volgende:

[..]

Gelukkig ook op mijn PC, dan heeft mijn vrouw er geen last van. Ik heb tijdens het voetbal kijken zelfs nog wat zitten programmeren en tussen de bedrijven door me nog aan Fok geërgerd. Wat kun je toch een hoop tegelijk doen. Daar ga ik nu van uitrusten, trusten allen!
Boven is ook wel tv maar dat is ook maar ongezellig.
Welterusten Borelius
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 februari 2005 @ 23:44:03 #64
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25206606
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Borelius het volgende:
en tussen de bedrijven door me nog aan Fok geërgerd
Je kunt je inderdaad af en toe kostelijk ergeren als de boel weer eens niet werkt. .
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:46:07 #65
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25206645
Truste Borelius

beertje_, ik heb ook ergens nog zo'n foto van een schildpad met een krokodil geloof ik
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 00:10:47 #66
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25207097
Deze post is verhozen naar het dierentuintopic

[ Bericht 93% gewijzigd door Ouwesok op 23-02-2005 13:27:37 ]
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 00:31:36 #67
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25207466
Herinnert u zich het leeuwaapje nognognognognognognognog

Hier is dan mijn versie


En de rest van de Emmenplaatjes moest maar eens naar het dierentuintopicmaar dan wel morgen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:35:50 #68
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25207532
Ik heb een baan !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_25207607
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb een baan !
Gefeliciteerd

Wie, wat en waar?
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:40:36 #70
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25207620
Gefeliciteerd

Wat ga je doen?
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:43:41 #71
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25207670
Het heeft weinig met fotografie van doen,maar het houdt me van de straat !
Selectvracht !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 00:44:42 #72
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25207686
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb een baan !
, enneh, wat is het precies ja, ik ben de eerste die het vraagt
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 00:46:10 #73
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25207708
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:43 schreef fotoloog het volgende:
Het heeft weinig met fotografie van doen,maar het houdt me van de straat !
Selectvracht !
Dat houdt je juist op de straat .

Feli , ook namens mijn lieve wederhelft
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:47:05 #74
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25207724
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

, enneh, wat is het precies ja, ik ben de eerste die het vraagt
Een soort van PTT beambte,maar dan particulier,met den eigen auto
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:48:19 #75
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25207749
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:46 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dat houdt je juist op de straat .

Feli , ook namens mijn lieve wederhelft
DanQ
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 05:29:01 #76
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25209859
Goedemorgen

leuke foto van het aapje sok!
hoewel mijn eerlijkheid mij dient te zeggen dat ik er niet op heb gewacht

En Fotoloog: Gefeliciteerd!!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25209908
moogguuhhh all

* Bowiefan meld al weer aan het werk

zie dat het na bedtijd nog weer goedgekomen is met fok.
Loog gefeliciteerd en succes
pi_25209914
Een goedemorgen allemaal! Hier nauwelijks sneeuw, een paar vlokjes op het dak en verder nop.

Selectvracht, ik zie ze zowat elke dag, mijn overburen krijgen wekelijks meerdere pakjes bezorgd via deze dienst, het is inderdaad een particuliere bezorgdienst.
Veel plezier fotoloog, maar het houd je niet van de straat, het houd je juist op de straat!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25209923
Gefeliciteerd fotoloog !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25209943
Fotoloog, gefeliciteerd,
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 07:34:16 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25209996
Hartstikke fijn fotoloog, gefeliciteerd! Selectvracht was hier van de week nog aan de deur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25210017
In de tijd dat ik mijn vrouw even gebadderd en aangekleed heb is het gaan sneeuwen! Het is wat lichte poedersneeuw, maar het ziet er zowaar een beetje wit uit, wie weet wordt het nog wat vandaag!
...niet geschoten is altijd mis...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 07:40:22 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25210026
Stuur het ook even deze kant op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25210047
Als ik straks op de fiets zit blaas ik wel naar het zuiden!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25210048
Goedemorgen allen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 07:54:05 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25210073
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 07:46 schreef Borelius het volgende:
Als ik straks op de fiets zit blaas ik wel naar het zuiden!
Afgesproken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25210169
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb een baan !
Feli Fotoloog
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25210179
En goedemorgen natuurlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 08:22:12 #89
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25210218
Môgge

Borelius doet aardig z'n best met blazen, ff ten westen van Hoorn begon het ook te sneeuwen!



tja, en wat zou je zeggen tegen een agent als je wordt aangehouden wegens autorijden tijdens het fotograferen.... "Sorry agent, ik deed het toch écht handsfree, ik gebruikte de zelfontspanner...."
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 08:33:05 #90
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25210276
Autorijden tijdens het fotograferen? of het fotograferen tijdens het autorijden?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 08:35:19 #91
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25210294
Precies !
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 08:37:34 #92
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25210316
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 08:35 schreef CompuMess het volgende:
Precies !
kan een leuke discussie worden dan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 09:20:03 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25210701
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 07:46 schreef Borelius het volgende:
Als ik straks op de fiets zit blaas ik wel naar het zuiden!
Goed geblazen! Het gaat steeds harder sneeuwen hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25210750
dat deed ik tijdje terug ook

sneeuw waait over de weg, slecht zicht, donker en ik maar aanklooien met fototoestel
en dan die auto voor me nog laten schrikken met een flits ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 09:45:43 #95
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25211044
Het gaat hier steeds harder, prachtig Half dagje vanmiddag dus misschien tussen kapper en vaccinatie nog even ergens een paar sneeuwfoto's maken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25211112
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat hier steeds harder, prachtig Half dagje vanmiddag dus misschien tussen kapper en vaccinatie nog even ergens een paar sneeuwfoto's maken
Dat jullie nog zo blij zijn met sneeuw ik wil lentezon.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:59:29 #97
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25211231
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb een baan !
Gefeliciteerd! 14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25211232
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:51 schreef stil het volgende:

[..]

Dat jullie nog zo blij zijn met sneeuw ik wil lentezon.
idd

Landschapjes
Dierentuinen
Bloeiende bloemen
etc. etc. etc.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:00:49 #99
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25211251
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat hier steeds harder, prachtig Half dagje vanmiddag dus misschien tussen kapper en vaccinatie nog even ergens een paar sneeuwfoto's maken
Het word hier 1 graad, dat beterkent geen mooie besneewde landschappen, enkel natte kleffe troep 13.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:00:56 #100
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25211254
Dank jullie wel,allemaal
Ik heb er zin an
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 10:21:26 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25211523
Ik vind sneeuw nu eenmaal leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:28:34 #102
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25211611
Gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was Hier is het ook wit! Goedemorgen

Sneeuw
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:31:38 #103
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25211663
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sneeuw nu eenmaal leuk
IK zal de weergoden verzoeken om alle sneeuw die hier nog zou moeten vallen de komende maanden jouw kant uit te sturen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 10:32:15 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25211668
Graag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 10:35:12 #105
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25211703
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef Rewimo het volgende:
Graag
Ook als je half juni nog staat te krabben 's morgens
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25211708
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:00 schreef fotoloog het volgende:
Dank jullie wel,allemaal
Ik heb er zin an
Kan ik me voorstellen . Al dat thuiszitten is ook niet leuk op een gegeven moment
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 10:36:00 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25211716
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:35 schreef Ouwesok het volgende:
Ook als je half juni nog staat te krabben 's morgens
Ik heb zo'n spuitbus

Samen delen die sneeuw, Offy?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:37:30 #108
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25211745
Ik hoef toch nooit te krabben

(af en toe alleen wat sneeuw van mijn zadel vegen )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:45:15 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25211838
Gefeliciteerd Fotoloog!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25212035
hier (friesland) sneeuwt het ondertussen niet meer.

en voorzover ik het kan zien; weinig interessante sneeuwbeelden in het verschiet voor de huisreis
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:25:15 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25212380
Het was hier spekglad sjippeględ voor de Friezen Ik ben bijna 4 keer gevallen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 11:30:06 #112
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25212453
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Het was hier spekglad sjippeględ voor de Friezen Ik ben bijna 4 keer gevallen
3x gevallen en de vierde keer net niet

of vier kansen op een valpartij en toch rechtop gebleven
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:31:05 #113
101983 exile0000
mad scientist
pi_25212467
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:59 schreef Bowiefan het volgende:
hier (friesland) sneeuwt het ondertussen niet meer.

en voorzover ik het kan zien; weinig interessante sneeuwbeelden in het verschiet voor de huisreis
(Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden)
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:44:13 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25212616
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

3x gevallen en de vierde keer net niet

of vier kansen op een valpartij en toch rechtop gebleven
Antwoord B gelukkig, ik wil me nu niet bezeren, morgen begint mijn 8 daagse rijopleiding
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 12:24:34 #115
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25213092
Zal met dit weer wel een glij-opleiding worden !
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:34:56 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25213239
Nouja, kan ik lekker stapvoets een beetje wennen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25213380
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:31 schreef exile0000 het volgende:
(Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden)
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Herman Finkers

en dit complot kon nog net
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 14:35:02 #118
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25214854
Wordt nog een drukke 8 dagen dan .

En dus over negen dagen gezellig met die kever over 's Heeren wegen Hm....kever....macro....sneeuw....februari......
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 14:48:29 #119
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25215053
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:47 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Herman Finkers

en dit complot kon nog net
die show is zo leuk
(ehbo is mijn lust en mijn leven)

ook zo grappig:
een agent: "meneer wilt u uw gordel om doen?"
Hermen: "agent, mag ik misschien eerst even in stappen?"
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 14:52:01 #120
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25215120
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

die show is zo leuk
(ehbo is mijn lust en mijn leven)

ook zo grappig:
een agent: "meneer wilt u uw gordel om doen?"
Hermen: "agent, mag ik misschien eerst even in stappen?"
Ik deed een plas, stond op en dacht 'Verrek, dat mos andersom'

al zal dat wel weer uit een heel ander programma komen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 14:56:15 #121
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25215178
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:52 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik deed een plas, stond op en dacht 'Verrek, dat mos andersom'

al zal dat wel weer uit een heel ander programma komen
volgens mij komt die idd uit een andere show, maar tis wel een erg leuke opmerking
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 15:49:51 #122
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25215913
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:56 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij komt die idd uit een andere show, maar tis wel een erg leuke opmerking
Moejijnietwerrukkuh
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:50:59 #123
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25215932
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25215979
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
Hoiiii
Leuk gehad??
Foto's van de zon willen we zien
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:54:44 #125
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25215999
Bah!

M'n werk had m'n week verlof verkeerd ingedeeld, nu hebben ze het hersteld maar ik ben het er nog steeds niet mee eens! Stelletje prutsers.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:55:43 #126
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25216017
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Hoiiii
Leuk gehad??
Foto's van de zon willen we zien
Hartstikke leuk gehad ja...heerlijk lui en toch leuke dingen gedaan. Ik heb uiteraard heeeeel veel foto's gemaakt. Als ik ze een beetje heb uitgezocht laat ik wel wat zien
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:57:10 #127
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25216042
Oh en er ligt ook nog van die baggersneeuw buiten!

En ik kreeg vandaag de telefoonrekening die ongeveer 2½ keer zo hoog is als normaal!

Maar voor de rest ben ik heel vrolijk hoor!
pi_25216186
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Subhuman het volgende:
Oh en er ligt ook nog van die baggersneeuw buiten!

En ik kreeg vandaag de telefoonrekening die ongeveer 2½ keer zo hoog is als normaal!

Maar voor de rest ben ik heel vrolijk hoor!
Ik ben niet de enige met pech vandaag

Was ik mijn winterjas uit, hagg hem bij de houtkachel om te drogen, gaat lekker snel. Heel gat in gebrand
Op naar de winkel voor een nieuwe, door die rot sneeuw nog veel te vroeg voor de zomerjas rij ik het knipperlicht stuk tegen een paaltje
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25216213
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:55 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hartstikke leuk gehad ja...heerlijk lui en toch leuke dingen gedaan. Ik heb uiteraard heeeeel veel foto's gemaakt. Als ik ze een beetje heb uitgezocht laat ik wel wat zien
Ja, vrolijk ons maar op met mooie vakantie foto's
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25216250
welkom thuis Pea
en nu as de sodemieter die vakantie feauteaus spammen
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:27:55 #131
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25216416
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:12 schreef Bowiefan het volgende:
welkom thuis Pea
en nu as de sodemieter die vakantie feauteaus spammen
Dank je
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef stil het volgende:

[..]

Ja, vrolijk ons maar op met mooie vakantie foto's
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijk kan ook aan mezelf liggen. Maar goed, alvast een voorproefje

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:30:24 #132
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25216447
Welkom thuis Pea!! Kun je niet alvast 1 zonnetje posten?? aaaaaaah prettyplease???
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:45:00 #133
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25216630
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Welkom thuis Pea!! Kun je niet alvast 1 zonnetje posten?? aaaaaaah prettyplease???
Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend had Een unieke ervaring dus....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 16:57:03 #134
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25216770
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend had Een unieke ervaring dus....
En toen wilden ze allemaal dat dansje leren
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:58:05 #135
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25216778
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
Welkom terug (al had je gezien het weer beter nog ff weg kunnen blijven )
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijk kan ook aan mezelf liggen. Maar goed, alvast een voorproefje

[afbeelding]
Onderwater camera geleend?
Ik had iig 1tje geleend; maakte wel geinige foto's. van de 72 maar 6 die er leuk uitzagen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 17:00:04 #136
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25216805
Hallo

Welkom terug Pea!

en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 17:05:25 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25216867
Ik wil een kameel, geen vis

Welkom terug, Pea!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 17:07:21 #138
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25216892
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
ben je er al uit met die sleutel
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:19 #139
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25217026
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:07 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

ben je er al uit met die sleutel
dat is weer ander werk
maar ik nee ik ben er nog niet uit.
precies 1 sleutel overzoals ik dacht
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25217861
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk

Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:27:00 #141
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25218006
Pea
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 18:29:30 #142
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25218040
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk

Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
ik kan het niet eens de hele dag
ik loop vooral buiten, en maar af en toe dat ik binnen zit

en als jij werkgever was had je zeker overal fok afgesloten, behalve op jou pc?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:13:35 #143
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25218747
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk

Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
Ja ik postte dit dus vanaf thuis hoor. Bij mij op het werk is internet dus al helemaal afgesloten, de enige website waar we op kunnen komen is die van het bedrijf op wiens project ik zit.

Maargoed ik ben zwaar gefrustreerd want planning heeft me een naaistreek geleverd. Niet dat ik geen manieren weet om dat zelf even recht te zetten zonder dat iemand het merkt...
pi_25219398
Stelletje zeikerds zijn jullie zeg

Allemaal zeiken over het werk en anders zeiken over het feit dat iedereen maar zeikt over zijn werk. Nog meer dingen om over te zeiken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:54:15 #145
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25219428
Ja, ik wil graag zeiken op een bepaalde user die zeikt over onze zeikposts!
pi_25219526
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Ja, ik wil graag zeiken op een bepaalde user die zeikt over onze zeikposts!
Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:02:26 #147
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25219556
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jij
Dan zeik ik wel omhoog.
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 20:11:55 #148
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25219677
Goedenavond
nu weer lief zijn tegenelkaar
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:13:54 #149
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25219720
Ik ben altijd lief tegen iedereeen!
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 20:23:28 #150
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25219905
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereeen!
Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 20:28:20 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25219986
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef Subhuman het volgende:
Dan zeik ik wel omhoog.
Hoeft toch niet joh. Natte broekspijpen zijn niet fijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:31:48 #152
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25220054
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepen
Dat moet haast wel!
pi_25220071
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereeen!
Niet tegen mij

Maar dat geeft niet hoor . Ben ik ook niet tegen jou
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25220177
Ik zal eens aardig zijn voor onze Subje....

Ook een boterhammetje met pindakaas Sub Dat vind je toch zo lekker
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 20:43:35 #155
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25220264
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal eens aardig zijn voor onze Subje....

Ook een boterhammetje met pindakaas Sub Dat vind je toch zo lekker
dat is gewoon erg flauw pdehoog
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:44:56 #156
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25220298
* Sub zeikt op advies van Rewimo dan ook maar tegen PdeHoogs broekspijpen aan
pi_25220317
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dat is gewoon erg flauw pdehoog
Nee hoor...pindakaas is niet flauw . Het is zelfs enigzins zoetig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:46:12 #158
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25220331
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Welkom terug (al had je gezien het weer beter nog ff weg kunnen blijven )
[..]

idd, ik had heel optimistisch mijn zomerjasje aan toen ik terugkwam....brrrr

Onderwater camera geleend?
Ik had iig 1tje geleend; maakte wel geinige foto's. van de 72 maar 6 die er leuk uitzagen
Nee zo'n wegwerpding gekocht, het zijn geen spektaculaire foto's, maar wel een leuke herinnering
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25220378
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef Subhuman het volgende:
* Sub zeikt op advies van Rewimo dan ook maar tegen PdeHoogs broekspijpen aan


Dan neem ik mijn lekkere boterhammen met pindakaas wel weer mee hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:49:07 #160
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25220385
Hey Pea, welkom terug we willen foto's zien!
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:06 schreef stil het volgende:
Was ik mijn winterjas uit, hagg hem bij de houtkachel om te drogen, gaat lekker snel. Heel gat in gebrand
Op naar de winkel voor een nieuwe, door die rot sneeuw nog veel te vroeg voor de zomerjas rij ik het knipperlicht stuk tegen een paaltje
Ai, dat is flink pech hebben indaad zeg
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Subhuman het volgende:
En ik kreeg vandaag de telefoonrekening die ongeveer 2½ keer zo hoog is als normaal!
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd lief tegen iedereeen!


* Offy is vandaag heel gezellig alleen de stad in geweest
(altijd kom je leuke cadeautjes tegen, maar net als je iets nodig hebt vind je niets )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 20:50:33 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25220418
Nog wel andere dingen gekocht Offy, in de stad?
nieuwe camera ofzo?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:51:03 #162
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25220427
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
Hallo

Welkom terug Pea!

en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil een kameel, geen vis

Welkom terug, Pea!
Hoi allebei,

1 kameel alvast voor rewimo...

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:53:20 #163
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25220464
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:50 schreef Xilantof het volgende:
Nog wel andere dingen gekocht Offy, in de stad?
nieuwe camera ofzo?
Shit, dát ben ik dus vergeten
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:55:52 #164
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25220513
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:27 schreef fotoloog het volgende:
Pea
Hoi en Offy ook hoi...en iedereen die ik vergeten ben ook hoi

Ik ben hartstikke druk met foto's uitzoeken. Ik heb eerst de onderwaterfoto's gedaan, want die moest ik ook nog scannen...dat waren er maar 20, ik hoef er nu nog maar 300 uit te zoeken
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 februari 2005 @ 20:58:55 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25220561
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:

Hoi allebei,

1 kameel alvast voor rewimo...

[afbeelding]


Ze hebben van die prachtige wimpers, net als giraffen trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25220601
Voor die dierentuinfanaten onder ons
Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:02:42 #167
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25220637
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]



Ze hebben van die prachtige wimpers, net als giraffen trouwens
En zachte lippen dat voelde ik tijdens het voeren ja...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf woensdag 23 februari 2005 @ 21:04:21 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25220665
Harry Jekkers- Kaneel

*en misshcien is er 1 moment dat dat kleine kameeltje denkt van "ik ben een kameel, KUT" *
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:10:25 #169
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25220769
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:04 schreef Xilantof het volgende:
Harry Jekkers- Kaneel

*en misshcien is er 1 moment dat dat kleine kameeltje denkt van "ik ben een kameel, KUT" *
Nou toen ik in die woestijn stond had ik wel zoiets dat ik dacht...ik ben blij dat ik in Nederland geboren ben, en niet hier.....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25220926
xilantof is in de cabaretier modus vandaag

wat er aan die kleine kameel vooraf ging:

"wat doet een kameel de hele dag?"
"naar een oase sjouwen"
"en wat moet je daar dan doen ?"
"Je bulten vol slobberen"
"en daarna"
"naar de volgende oase sjouwen"
pi_25221092
Mag ik ook commentaar op de foto leveren pea naast dat het een leuke kameel is

Ik vind de achtergrond een beetje druk . En van de zijkant lijkt-ie me leuker
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:34:17 #172
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25221238
Bowie en Xil: Don't give up yer day-job
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:39:43 #173
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25221344
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik ook commentaar op de foto leveren pea naast dat het een leuke kameel is

Ik vind de achtergrond een beetje druk . En van de zijkant lijkt-ie me leuker
Ok, ik ga morgen terug en doe hem over

Tuurlijk mag je commentaar geven, ik vond het een guitige foto. Ik heb nog wel meer kamelenfoto's, maar ik was nu bezig met de foto's van het hotel Moet de familie wat laten zien natuurlijk.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25221431
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:39 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ok, ik ga morgen terug en doe hem over
Mag ik mee
quote:
Tuurlijk mag je commentaar geven
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 23:12:46 #175
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25223194
Is de riolering bij iedereen al weer aangesloten . Al een uur geen gezeik meer in dit topic
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25223308
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:12 schreef Ouwesok het volgende:
Is de riolering bij iedereen al weer aangesloten . Al een uur geen gezeik meer in dit topic
Moet dat dan>
...niet geschoten is altijd mis...
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 23:28:12 #177
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25223477
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:18 schreef Borelius het volgende:

[..]

Moet dat dan>
Wat mij betreft niet noodzakelijkerwijs. Ik constateerde alleen dat het gezeik plotseling verstomdeNou is zo'n blaas natuurlijk ook een keer leeg
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 23 februari 2005 @ 23:28:54 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25223493
Oh ik vergeet nog een slowchat Hoi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:36:45 #179
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25223645
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:28 schreef Ouwesok het volgende:
Nou is zo'n blaas natuurlijk ook een keer leeg
Plassen, niet voor 100% ?

Ha Flash
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 23 februari 2005 @ 23:38:23 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25223696
Hoi Offy Ik zie dat Ouwesok ons net weer gaat verlaten?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 23 februari 2005 @ 23:39:38 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25223722
Ik ga trouwens ook maar slapen... morgen weer werken

Wat is werken toch waardeloos
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:40:12 #182
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25223739
Nou, gezellig is dat
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2005 @ 23:46:25 #183
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25223857
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Offy Ik zie dat Ouwesok ons net weer gaat verlaten?
ik ben er nog gewoon hoor
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:40 schreef Offy het volgende:
Nou, gezellig is dat
ik ben er nog gewoon hoor

koppiepeestpost
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:56:00 #184
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25224010
Ik gooi er nog maar een kameel tegenaan, een versierde dit keer, op het strand...

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 00:01:13 #185
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25224104
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik gooi er nog maar een kameel tegenaan
Moet kunnen. Tijdens jouw vakantie is er ook een uitspraak gedaan dat er in de reclamespotjes van perversatel gewoon met duiven mag worden gesmeten.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:06:58 #186
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25224213
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:01 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Moet kunnen. Tijdens jouw vakantie is er ook een uitspraak gedaan dat er in de reclamespotjes van perversatel gewoon met duiven mag worden gesmeten.
Hm...maar een weekje weg en ik loop alweer achter

* pea4fun de reclame in de gaten gaat houden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:22:05 #187
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25224511
Ik ben moe, morgen maar verder met foto's uitzoeken. Welterusten allemaal
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:26:36 #188
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25224618
Weltrusten Peatje

* Offy duikt ook het bedje in
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 00:34:21 #189
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25224789
* lichtknopje een drukkert geeft
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:37:43 #190
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25224871
Waah... Ik zie niks meer!
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:40:14 #191
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25224923

nachtlampje voor Sub
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:41:41 #192
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25224959
Ah dankje Offy. Ik was bijna over je gestruikeld.
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:43:06 #193
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25224987
Ik ben NIET klein! Optische illusie zeg ik je!
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:47:02 #194
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25225058


Ik ga jullie allemaal ook verlaten. Morgen weer een dag! Weltrusten allemaal!
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:51:11 #195
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25225120
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:26 schreef Offy het volgende:
* Offy duikt ook het bedje in
Poging 2 dan maar
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:52:56 #196
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25225153
Weltrusten Offy!
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:54:36 #197
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25225183
Truste Subbie

jij eerst
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:55:53 #198
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25225211
Durf je wel alleen achter te blijven in het donker?
  donderdag 24 februari 2005 @ 01:12:29 #199
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25225478
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 01:14:31 #200
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25225509


Nou aangezien je je duidelijk op je gemak voelt in de donkere kamer laat ik je met een gerust hart achter!

Weltrusten!
  donderdag 24 februari 2005 @ 01:18:57 #201
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25225593
Nog maar een keer weltrusten dan

zo, mijn postgemiddelde voor vandaag ook weer gehaald
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 01:27:01 #202
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25225694
...Echt niemand meer hier? Wat saai
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_25226091
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:27 schreef Offy het volgende:
...Echt niemand meer hier? Wat saai


Nu echt niet meer denk ik, trusten
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 05:25:16 #204
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25227584
Goedemorgen

jullie hebben het weer naar je zin gehad in het topic las ik al weer
vandaag maar kort werkdagje voor mij, ga namelijk ook naar de bouwbeurs
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25227841
Mogguuuhhhh all

* Bowiefan meld
alweer een uur aan het werk, heb het gered ondanks het verslapen van menig zoutstrooier; het was knap wit op de weg.
(de gladheid was te wisselvallig om een feauteautoestel ter hand te nemen, dus het is niet geregistreerd )
pi_25227850
Goede morgen allemaal!
Stand van zaken in Hoorn: beetje sneeuw, niet op de wegen, maar wel op de daken en groenstroken en momenteel valt er wat natte sneeuw, maar veel is het niet. Ik spring straks met een gerust hart op de fiets.
Mocht het onverhoopt een keer zo hard gaan sneeuwen dat de auto en de fiets geen optie meer zijn, kan ik altijd gaan lopen, onder normale omstandigheden is dat 20 minuten, dus dan wellicht een half uurtje, dat is nog wel te doen.
...niet geschoten is altijd mis...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 07:40:32 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25227940
Hier ziet het er prachtig uit, alles onder een laagje sneeuw. Ga zo even kijken of ik hierachter een paar plaatjes kan maken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25227991
Het wordt hier nu ook wat leuker, ik heb vast wat sfeer-impressies rond het huis:

mijn achtertuintje:


de straat aan de voorkant, doordat het nog een beetje schemerig was, is er geflitst en heeft het verkeersbord een spookachtig karakter gekregen:
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25228001
goeie morgen allemaal
en welterusten allemaal ( net thuis van werk dus )
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_25228038
Hier te veel sneeuw. en het sneeuwt nog steeds, dunne stuifsneeuw.
Voor iedereen goedemorgen of welterusten.
Ben vandaag gelukkig vrij.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 08:06:39 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25228039










Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 08:10:12 #212
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25228052
ze zijn een beetje donker Rewimo...
hier was de sneeuw niet over overdadig helaas
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 08:35:09 #213
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25228136
Xila, dat donkere van die foto's komt vast door het tijdstip van afdrukken... 7:45 enzo...

[ Bericht 2% gewijzigd door CompuMess op 24-02-2005 09:37:32 (:)) ]
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:03:43 #214
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25228318
Goedemorgen,

Ik hád een goed voornemen. Ik dacht eerst naar de winkel te gaan vķķr ik achter de pc zou kruipen. Maar nu kijk ik naar buiten en zie sneeuw...brrr...Ik hoop dat het gauw smelt

Ga ik nu toch maar eerst verder met uitzoeken van de zonnige foto's
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25228325
Goeiemorgen allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:07:18 #216
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25228351
Goeiemorgen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 09:21:06 #217
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25228483
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:10 schreef Xilantof het volgende:
ze zijn een beetje donker Rewimo...
hier was de sneeuw niet over overdadig helaas
Het wās ook donker. Zou je toch gemerkt moeten hebben met jouw tijdstip van opstaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:47:44 #218
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25228712
Soms kom je foto's tegen waarvan je denkt...tjonge, hier ben je wel heel erg foute toerist

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 10:16:00 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25229038
Oei ja, aapjes uitbuiten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 februari 2005 @ 10:31:14 #220
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25229276
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Oei ja, aapjes uitbuiten
Het ziet er erger uit als het is hoor, de aapjes zaten gewoon in de kooi, net als in dierentuinen hier. De oppasser was er toevallig bezig en haalde deze er voor mij uit toen ie me moeilijk met het fototoestel door het gaas zag richten.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 10:34:25 #221
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25229319
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:31 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Het ziet er erger uit als het is hoor, de aapjes zaten gewoon in de kooi, net als in dierentuinen hier. De oppasser was er toevallig bezig en haalde deze er voor mij uit toen ie me moeilijk met het fototoestel door het gaas zag richten.
Ik zou me dan al verheugen op wat er gebeurt als je bij de krokodillen door het gaas gaat staan te richten
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 10:39:08 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25229374
't Is filerijden hierbuiten... de nieuwe Ikea is open hier om de hoek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 10:45:56 #223
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25229468
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is filerijden hierbuiten... de nieuwe Ikea is open hier om de hoek.
Drøkte
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 24 februari 2005 @ 10:47:56 #224
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25229498
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:34 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik zou me dan al verheugen op wat er gebeurt als je bij de krokodillen door het gaas gaat staan te richten
Dan had jij er wel met de camera achter willen staan zeker

Ik mocht nog wel bij de pelikanen...die beesten zijn nog best groot van dichtbij, en met die grote snavels kriebelen ze op je rug...

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25229594
Je zou bijna denken dat je het naar je zin gehad hebt pea
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:20:37 #226
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25229867
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je zou bijna denken dat je het naar je zin gehad hebt pea
Goed he?

Ach vakantiekiekjes horen er ook bij. De foto's waar ik mijn best op heb gedaan komen ook nog hoor. Ik moet eerst de foto's uitzoeken die ik wil laten afdrukken, zodat ik de familie de vakantie een beetje kan laten zien, vandaar....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 11:41:34 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25230163
Die is leuk Pea
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:47:22 #228
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25230242
Nou, dat is ook niet erg eerlijk. Overal heeft het gesneeuwd, behalve hier

Haha Pea..meer!
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:53:48 #229
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25231365
In de woestijn met een kameeltje van 5 maanden...achossie

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25231490
Hij / zij vind je wel lief . Nou snap ik waarom je weet dat zo'n beest zachte lippen heeft
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 13:07:55 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25231554
Hij is leuk (maar eh... ik zie maar één bult Dan is het een dromedarisje )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 13:09:25 #232
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25231586
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:47 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik mocht nog wel bij de pelikanen...die beesten zijn nog best groot van dichtbij, en met die grote snavels kriebelen ze op je rug...

[afbeelding]
Whaah, een Peakaan !

gčnige foto!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:16:56 #233
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25231695
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk (maar eh... ik zie maar één bult Dan is het een dromedarisje )
Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dus
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 13:27:00 #234
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25231839
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dus
Ik wist nooit dat die een- of tweecilinderkamelen streekgebonden waren....ik steek hier nog eens wat op
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:22 #235
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25231914
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Ouwesok het volgende:
Ik wist nooit dat die een- of tweecilinderkamelen streekgebonden waren....ik steek hier nog eens wat op
Je dacht toch niet dat die beesten allemaal door elkaar liepen?

Ordnung muss sein
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:34:31 #236
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25231971
Ik moet ff shoppen...er is niks meer in huis. Lastig hoor, ik ben pas bij foto 183....zucht....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:56:42 #237
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25232327
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:47 schreef pea4fun het volgende:
Soms kom je foto's tegen waarvan je denkt...tjonge, hier ben je wel heel erg foute toerist

[afbeelding]

Wat een kleine egyptenaar zeg!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:17:29 #238
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25232634
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dus
De man had het correct. In het engels is een "camel" of een bactrian (2-bulter) of een dromedary (dromedaris).
In het Nederlands is kameel onjuist gebruikt om de baktrische kameel aan te duiden.

Dromedaris: genus: Camelus (kameel) dromedarius (rennend)
Kameel: genus Camelus (kameel) bactrianus ("Bactria"= huidige Uzbekistan,Bokhara)
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:21:36 #239
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25232685
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]


Wat een kleine egyptenaar zeg!
Ik voelde me wat lengte betreft geheel op mijn plaats...geen lange egyptenaren gezien
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:22:38 #240
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25232694
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

De man had het correct. In het engels is een "camel" of een bactrian (2-bulter) of een dromedary (dromedaris).
In het Nederlands is kameel onjuist gebruikt om de baktrische kameel aan te duiden.

Dromedaris: genus: Camelus (kameel) dromedarius (rennend)
Kameel: genus Camelus (kameel) bactrianus ("Bactria"= huidige Uzbekistan,Bokhara)
Dank u voor deze heldere uitleg
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:26:50 #241
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25232756
Hallo allemaal!

* Sub heeft weekend!

En het zonnetje schijnt! Wat wil een mens nog meer!
pi_25233031
Hallo allemaal hier ook eindelijk weekend
Even gauw een foto gemaakt voordat de sneeuw weer weg is

Het leven is net een kroket. Als je weet wat erin zit hoef je niet meer.....
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 15:14:35 #243
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25233567
Goedenmiddag
ben een keertje vroeg thuis
mocht naar de beurs, en ben net thuis
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25233957
en * Bowiefan is ook weer thuis

WEEKKEENNDDDD is begonnen leve de gekaanstekerij
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:44:16 #245
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25233984
Nog maar 12 en 16 nachtjes slapen.
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 15:45:49 #246
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25233996
wat is er dan subhuman?

en voor mij is het nog geen weekend morgen nog werken...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:47:46 #247
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25234015
Krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 15:50:16 #248
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25234047
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
owh! gaaf!
wist nog niet dat je het huis ook echt gekregen had!
gefeli!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:52:26 #249
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25234077
Dankjewel! Ik ben al de hele week superblij!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 15:55:30 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25234116
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
Vertel eens wat meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 15:57:20 #251
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25234143
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:52 schreef Subhuman het volgende:
Dankjewel! Ik ben al de hele week superblij!
logisch
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:58:31 #252
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25234162
Tja wat zal ik vertellen? Ik ben er superblij mee! Ik verhuis straks van een studentenhuis naar m'n eigen flatje!

Eigen woonkamer, twee slaapkamers, losse keuken, twee balkons, en omdat het de bovenste verdieping is een zolder erboven!

Supergoed onderhouden, ik heb van alles over kunnen nemen. Laminaat lag er pas sinds kort in, echt geweldig. Hoef zelf nauwelijks te klussen!
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:05:08 #253
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25234248
Gefeliciteerd subhuman! Leuk vooruitzicht voor je. Hoop dat het dan wat minder slecht weer is, dat verhuist lekkerder...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 16:05:40 #254
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25234253
klinkt heel goed Sub!
veel plezier daaro!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25234321
veel plezier Suppie

heb je beetje mooi fotogeniek uitzicht

vanuit de oto was het uitzicht in grote regelmaat als onderstaand

klik voor meer
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:11:45 #256
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25234336
Dank jullie wel!

Ik moet nu naar een borrel toe, ben al gebeld waar ik toch bleef!

Tot vanavond!

[edit]

Uitzicht niet superfotogeniek volgens mij maar goed genoeg!
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:56:20 #257
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25235584
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:10 schreef Bowiefan het volgende:
veel plezier Suppie

heb je beetje mooi fotogeniek uitzicht

vanuit de oto was het uitzicht in grote regelmaat als onderstaand

[[url=http://img236.exs.cx/img236/9778/reigerindesneeuw5ka.jpg]afbeelding][/URL]klik voor meer
Mooi maar zo koud....
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 18:25:35 #258
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25236092
Wat is dat tegenswoordigs toch met die werkweken Ik moet mag nog een hele dag voordat het een keer weekend is

Van de andere kant: Wat niet werkt maakt geen file

Naar het schijnt blijft het over het weekend winteren. Met een bepoedersuikerd Flevoland lijkt dat erop dat ik eens iets met landschapjes ga doen
maar eerst nog effe een daggie doorstomen, sterker nog, eerst deze werkdag eens tot een eind zien te brengen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:38:29 #259
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25236314
Zo,eerste werkdag zit erop
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 18:41:39 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25236369
Hoe was het, fotoloog?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:42:53 #261
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25236395
Druk,meteen 81 pakjes voor m'n kiezen
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 18:43:26 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25236404
Sub, dat klinkt goed zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 18:44:20 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25236414
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef fotoloog het volgende:
Druk,meteen 81 pakjes voor m'n kiezen
Ben je nu blij omdat je werkdag erop zit, of omdat je werk hebt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25236574
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef fotoloog het volgende:
Druk,meteen 81 pakjes voor m'n kiezen
In de regio, of ook daarbuiten?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:58:37 #265
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25236618
@Rewimo, beide
@stil,Amsterdam -oost 4 postcode's en Diemen en Weesp
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 19:17:48 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25236950
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:58 schreef Subhuman het volgende:
Tja wat zal ik vertellen? Ik ben er superblij mee! Ik verhuis straks van een studentenhuis naar m'n eigen flatje!

Eigen woonkamer, twee slaapkamers, losse keuken, twee balkons, en omdat het de bovenste verdieping is een zolder erboven!

Supergoed onderhouden, ik heb van alles over kunnen nemen. Laminaat lag er pas sinds kort in, echt geweldig. Hoef zelf nauwelijks te klussen!
Bliksem!! Dat doe je goed zeg

Had je flink gespaard of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 19:21:22 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25237033
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef fotoloog het volgende:
Zo,eerste werkdag zit erop
Ehhh mis ik iets??

BIERRRRRRRRRRR
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 19:23:51 #268
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25237077
Alles is ook goed gedaan Fotoloog? je eerste dag?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:27:00 #269
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25237134
Bierrrrrrrrrrrrrrr idd
Alles ging goed,ik had dit werk al eerder gedaan als bijbaan,toen ik nog in loondienst werkte
Alleen in dat Kl*te amsterdam ligt van alles open,zoals gewoonlijk
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 19:33:30 #270
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25237231
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:27 schreef fotoloog het volgende:
Alleen in dat Kl*te amsterdam ligt van alles open,zoals gewoonlijk
lol net als den haag dus
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 19:34:52 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25237254
Ik wist alleen helemaal niet dat je weer aan de slag was
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:38:40 #272
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25237334
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wist alleen helemaal niet dat je weer aan de slag was
Lees eens wat vaker de SC
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 19:39:13 #273
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25237348
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wist alleen helemaal niet dat je weer aan de slag was
op blijven letten flash
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 19:40:59 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25237378
oh okee Maar goed... dusssssssssss

BIER
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25237913
moe maar voldaan loog

eeeh Flash: heb je je Mutz alweer gevonden
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:12:33 #276
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25237950
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Bowiefan het volgende:
moe maar voldaan loog

eeeh Flash: heb je je Mutz alweer gevonden
Moe en voldaan,heel juist,Bowie
Ook toevallig Arrow draait net Fame !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 20:20:05 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25238075
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Bowiefan het volgende:
eeeh Flash: heb je je Mutz alweer gevonden
Mijn MutZ is nooit ver weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25238364
Vanochtend op de fiets naar het werk met de camera om mijn nek, het was nog vroeg, dus niet veel licht:





Eindelijk wat sneeuwplaatjes in Hoorn.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25238465
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:12 schreef fotoloog het volgende:
Ook toevallig Arrow draait net Fame !
Mijn DVD-speler net ook en hij staat te shufflen, Sister Midnight draait nu live Dublin 11-2003
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn MutZ is nooit ver weg
zie je wel... je was dus wel in Emmen afgelopen zondag
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:35 schreef Borelius het volgende:
Vanochtend op de fiets naar het werk met de camera om mijn nek, het was nog vroeg, dus niet veel licht:


Je mag niet fietsen op de stoep

[ Bericht 2% gewijzigd door Bowiefan op 24-02-2005 21:23:45 ]
pi_25238500
Morgen ga ik op vakantie!!
Naar de VS.. zal proberen mooie foto's te maken...
I am ambitious for a motley coat
pi_25238531
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:44 schreef ElsCapone het volgende:
Morgen ga ik op vakantie!!
Naar de VS.. zal proberen mooie foto's te maken...
Heb je nog een plekje vrij in je koffer
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 20:48:55 #282
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25238585
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:44 schreef ElsCapone het volgende:
Morgen ga ik op vakantie!!
Naar de VS.. zal proberen mooie foto's te maken...
Fijne vakantie en heel veul fraaie plaatjes

* nooit op vakantie gaat
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25238612
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Heb je nog een plekje vrij in je koffer
Ik vrees van niet... en er moet nog heeeel veel bij
I am ambitious for a motley coat
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 20:50:21 #284
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25238615
Veel plezier ElsCapone, waar ga je precies heen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25238655
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier ElsCapone, waar ga je precies heen?
Naar Los Angeles, en vanaf daar een roadtrip maken langs de parken..
I am ambitious for a motley coat
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 februari 2005 @ 20:52:19 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25238665
Gaaf! Vergeet niet een wagonlading geheugenkaartjes mee te nemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25238738
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:42 schreef Bowiefan het volgende:
Je mag niet fietsen op de stoep
Ik was afgestapt hoor!
...niet geschoten is altijd mis...
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2005 @ 20:58:06 #288
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25238784
Veel plezier ElsCapone, ik verwacht heel wat gespam bij terugkomst
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25239091
Thanks allemaal!!! Ik ga nu snel weer verder met stressen en inpakken

tot later!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I am ambitious for a motley coat
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:16:29 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25239116
Bowie je vernueckt de layout en NOCH MutZ NOCH ikzelf was in Emmen zondag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:16:57 #291
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25239126
Succes Els !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:19:24 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25239172
O ja doei Els
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25239176
succes Els, en lekker tot RUST komen daar hč

voor zover dat wil in het hektiesche land
pi_25239249
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
NOCH MutZ NOCH ikzelf was in Emmen zondag
wel waar ik heb bewijs
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:28:09 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25239347
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:22 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

wel waar ik heb bewijs


Mijn MutZ is stukken warmer an de kop
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25239389
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Bowie je vernueckt de layout en NOCH MutZ NOCH ikzelf was in Emmen zondag
Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen was

hij had je foto nieteens gezien Bowie

Avond trouwens
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25239397
Goeienavond
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:33:28 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25239438
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen was
Ja daaaag Ik heb nog meer slowchats vol te baggeren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25239463
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja daaaag Ik heb nog meer slowchats vol te baggeren
Hoi P

Prioriteiten Flash
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:39:34 #300
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25239541
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen was

hij had je foto nieteens gezien Bowie

Avond trouwens
Morgen ritje Duivendrecht,en daarna maar eens onderhandelen met de curator...
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 24 februari 2005 @ 21:50:04 #301
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25239727
En vol zit ie
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')