Het wàs ook donker. Zou je toch gemerkt moeten hebben met jouw tijdstip van opstaanquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:10 schreef Xilantof het volgende:
ze zijn een beetje donker Rewimo...
hier was de sneeuw niet over overdadig helaas
Het ziet er erger uit als het is hoor, de aapjes zaten gewoon in de kooi, net als in dierentuinen hier. De oppasser was er toevallig bezig en haalde deze er voor mij uit toen ie me moeilijk met het fototoestel door het gaas zag richten.quote:
Ik zou me dan al verheugen op wat er gebeurt als je bij de krokodillen door het gaas gaat staan te richtenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het ziet er erger uit als het is hoor, de aapjes zaten gewoon in de kooi, net als in dierentuinen hier. De oppasser was er toevallig bezig en haalde deze er voor mij uit toen ie me moeilijk met het fototoestel door het gaas zag richten.
Drøktequote:Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is filerijden hierbuiten... de nieuwe Ikea is open hier om de hoek.
Dan had jij er wel met de camera achter willen staan zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou me dan al verheugen op wat er gebeurt als je bij de krokodillen door het gaas gaat staan te richten![]()
Goed he?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Je zou bijna denken dat je het naar je zin gehad hebt pea
Whaah, een Peakaan !quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik mocht nog wel bij de pelikanen...die beesten zijn nog best groot van dichtbij, en met die grote snavels kriebelen ze op je rug...
[afbeelding]
Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk(maar eh... ik zie maar één bult
Dan is het een dromedarisje
)
Ik wist nooit dat die een- of tweecilinderkamelen streekgebonden waren....ik steek hier nog eens wat opquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dus
Je dacht toch niet dat die beesten allemaal door elkaar liepen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Ouwesok het volgende:
Ik wist nooit dat die een- of tweecilinderkamelen streekgebonden waren....ik steek hier nog eens wat op
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:47 schreef pea4fun het volgende:
Soms kom je foto's tegen waarvan je denkt...tjonge, hier ben je wel heel erg foute toerist
[afbeelding]
De man had het correct. In het engels is een "camel" of een bactrian (2-bulter) of een dromedary (dromedaris).quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat zei ik ook, maar de (engelstalige) gids hield vol dat er 2 soorten kamelen waren, met 1 bult en met 2 bulten, en in dat gebied hebben ze alleen kamelen met 1 bult....dromedarissen dus
Ik voelde me wat lengte betreft geheel op mijn plaats...geen lange egyptenaren gezienquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat een kleine egyptenaar zeg!
Dank u voor deze heldere uitlegquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De man had het correct. In het engels is een "camel" of een bactrian (2-bulter) of een dromedary (dromedaris).
In het Nederlands is kameel onjuist gebruikt om de baktrische kameel aan te duiden.
Dromedaris: genus: Camelus (kameel) dromedarius (rennend)
Kameel: genus Camelus (kameel) bactrianus ("Bactria"= huidige Uzbekistan,Bokhara)
owh! gaaf!quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |