Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2005 16:12 schreef Bowiefan het volgende:
welkom thuis Pea
en nu as de sodemieter die vakantie feauteaus spammen![]()
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, vrolijk ons maar op met mooie vakantie foto's![]()
Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend hadquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Welkom thuis Pea!!Kun je niet alvast 1 zonnetje posten?? aaaaaaah prettyplease???
En toen wilden ze allemaal dat dansje lerenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend hadEen unieke ervaring dus....
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
Onderwater camera geleend?quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijkkan ook aan mezelf liggen. Maar goed, alvast een voorproefje
[afbeelding]
ben je er al uit met die sleutelquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
dat is weer ander werkquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
ben je er al uit met die sleutel
ik kan het niet eens de hele dagquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk
Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
Ja ik postte dit dus vanaf thuis hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk
Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jijquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Ja, ik wil graag zeiken op een bepaalde user die zeikt over onze zeikposts!
Dan zeik ik wel omhoog.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jij
Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ikben
altijd
lief
tegen
iedereeen!
Hoeft toch niet joh. Natte broekspijpen zijn niet fijnquote:
Dat moet haast wel!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepen
Niet tegen mijquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ikben
altijd
lief
tegen
iedereeen!
dat is gewoon erg flauw pdehoogquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal eens aardig zijn voor onze Subje....
Ook een boterhammetje met pindakaas SubDat vind je toch zo lekker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |