IK zal de weergoden verzoeken om alle sneeuw die hier nog zou moeten vallen de komende maanden jouw kant uit te sturenquote:
Ook als je half juni nog staat te krabben 's morgensquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:00 schreef fotoloog het volgende:
Dank jullie wel,allemaal
Ik heb er zin an![]()
Ik heb zo'n spuitbusquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:35 schreef Ouwesok het volgende:
Ook als je half juni nog staat te krabben 's morgens![]()
3x gevallen en de vierde keer net nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Het was hier spekglad sjippeglêd voor de FriezenIk ben bijna 4 keer gevallen
(Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooienquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:59 schreef Bowiefan het volgende:
hier (friesland) sneeuwt het ondertussen niet meer.
en voorzover ik het kan zien; weinig interessante sneeuwbeelden in het verschiet voor de huisreis
Antwoord Bquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
3x gevallen en de vierde keer net niet
of vier kansen op een valpartij en toch rechtop gebleven
Herman Finkersquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:31 schreef exile0000 het volgende:
(Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden)
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
die show is zo leukquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Herman Finkers
en dit complot kon nog net
Ik deed een plas, stond op en dacht 'Verrek, dat mos andersom'quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die show is zo leuk
(ehbo is mijn lust en mijn leven)
ook zo grappig:
een agent: "meneer wilt u uw gordel om doen?"
Hermen: "agent, mag ik misschien eerst even in stappen?"![]()
volgens mij komt die idd uit een andere show, maar tis wel een erg leuke opmerkingquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik deed een plas, stond op en dacht 'Verrek, dat mos andersom'
al zal dat wel weer uit een heel ander programma komen
Moejijnietwerrukkuhquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:56 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij komt die idd uit een andere show, maar tis wel een erg leuke opmerking
Hoiiiiquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
Hartstikke leuk gehad ja...heerlijk lui en toch leuke dingen gedaan. Ik heb uiteraard heeeeel veel foto's gemaakt. Als ik ze een beetje heb uitgezocht laat ik wel wat zienquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Hoiiii
Leuk gehad??
Foto's van de zon willen we zien
Ik ben niet de enige met pech vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Subhuman het volgende:
Oh en er ligt ook nog van die baggersneeuw buiten!
En ik kreeg vandaag de telefoonrekening die ongeveer 2½ keer zo hoog is als normaal!
Maar voor de rest ben ik heel vrolijk hoor!![]()
![]()
Ja, vrolijk ons maar op met mooie vakantie foto'squote:Op woensdag 23 februari 2005 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hartstikke leuk gehad ja...heerlijk lui en toch leuke dingen gedaan. Ik heb uiteraard heeeeel veel foto's gemaakt. Als ik ze een beetje heb uitgezocht laat ik wel wat zien
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2005 16:12 schreef Bowiefan het volgende:
welkom thuis Pea
en nu as de sodemieter die vakantie feauteaus spammen![]()
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, vrolijk ons maar op met mooie vakantie foto's![]()
Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend hadquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Welkom thuis Pea!!Kun je niet alvast 1 zonnetje posten?? aaaaaaah prettyplease???
En toen wilden ze allemaal dat dansje lerenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt superzonnig hebben we het ook niet gehad hoor. We hadden zelfs regen in de woestijn!!! Nadat de gids verteld had dat het sinds 1996 niet meer geregend hadEen unieke ervaring dus....
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...het ging over vakantie? Nou ik ben weer terug
Onderwater camera geleend?quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben druk bezig met de snorkelfoto's scannen en opknappen. Ik kon het niet laten om ze in Egypte naar de 1 uur service te brengen, wat niet echt een hele superkwaliteitfoto's opleverde, maar of dat aan de centrale ligt kan ik nu niet meer zeggen natuurlijkkan ook aan mezelf liggen. Maar goed, alvast een voorproefje
[afbeelding]
ben je er al uit met die sleutelquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
dat is weer ander werkquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
ben je er al uit met die sleutel
ik kan het niet eens de hele dagquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk
Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
Ja ik postte dit dus vanaf thuis hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Subhuman, Xilantof, Ouwesok...
iedereen klaagt hier maar over zijn werk
Als ik jullie werkgever was zou ik per direct het internet afsluiten. héél de dag FOT-fokken is ook niet echt goed voor de productiviteit
Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jijquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Ja, ik wil graag zeiken op een bepaalde user die zeikt over onze zeikposts!
Dan zeik ik wel omhoog.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Die user is een stuk groter dan jij
Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ikben
altijd
lief
tegen
iedereeen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |