logischquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:52 schreef Subhuman het volgende:
Dankjewel! Ik ben al de hele week superblij!
Mooiquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:10 schreef Bowiefan het volgende:
veel plezier Suppie
heb je beetje mooi fotogeniek uitzicht
vanuit de oto was het uitzicht in grote regelmaat als onderstaand
[[url=http://img236.exs.cx/img236/9778/reigerindesneeuw5ka.jpg]afbeelding][/URL]klik voor meer
Ben je nu blij omdat je werkdag erop zit, of omdat je werk hebt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef fotoloog het volgende:
Druk,meteen 81 pakjes voor m'n kiezen
In de regio, of ook daarbuiten?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef fotoloog het volgende:
Druk,meteen 81 pakjes voor m'n kiezen
Bliksem!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:58 schreef Subhuman het volgende:
Tja wat zal ik vertellen? Ik ben er superblij mee!Ik verhuis straks van een studentenhuis naar m'n eigen flatje!
Eigen woonkamer, twee slaapkamers, losse keuken, twee balkons, en omdat het de bovenste verdieping is een zolder erboven!
Supergoed onderhouden, ik heb van alles over kunnen nemen. Laminaat lag er pas sinds kort in, echt geweldig. Hoef zelf nauwelijks te klussen!
lolquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:27 schreef fotoloog het volgende:
Alleen in dat Kl*te amsterdam ligt van alles open,zoals gewoonlijk
Lees eens wat vaker de SCquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wist alleen helemaal niet dat je weer aan de slag was
op blijven letten flashquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wist alleen helemaal niet dat je weer aan de slag was
Moe en voldaan,heel juist,Bowiequote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Bowiefan het volgende:
moe maar voldaan loog
eeeh Flash: heb je je Mutz alweer gevonden![]()
Mijn MutZ is nooit ver wegquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Bowiefan het volgende:
eeeh Flash: heb je je Mutz alweer gevonden![]()
Mijn DVD-speler net ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:12 schreef fotoloog het volgende:
Ook toevallig Arrow draait net Fame !![]()
zie je wel... je was dus wel in Emmen afgelopen zondagquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:35 schreef Borelius het volgende:
Vanochtend op de fiets naar het werk met de camera om mijn nek, het was nog vroeg, dus niet veel licht:
Heb je nog een plekje vrij in je kofferquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:44 schreef ElsCapone het volgende:
Morgen ga ik op vakantie!!
Naar de VS.. zal proberen mooie foto's te maken...
Fijne vakantie en heel veul fraaie plaatjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:44 schreef ElsCapone het volgende:
Morgen ga ik op vakantie!!
Naar de VS.. zal proberen mooie foto's te maken...
Ik vrees van niet... en er moet nog heeeel veel bijquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij in je koffer
Naar Los Angeles, en vanaf daar een roadtrip maken langs de parken..quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier ElsCapone, waar ga je precies heen?
wel waar ik heb bewijsquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
NOCH MutZ NOCH ikzelf was in Emmen zondag![]()
Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen wasquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Bowie je vernueckt de layouten NOCH MutZ NOCH ikzelf was in Emmen zondag
![]()
Ja daaaagquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen was
Hoi Pquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daaaagIk heb nog meer slowchats vol te baggeren
Morgen ritje Duivendrecht,en daarna maar eens onderhandelen met de curator...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Eersy al over het hoofd lezen dat fotoloog een nieuwe baan heeft en Oceanonix, Ouwesok, Bowiefan en myself zijn getuige dat Mutz wel in Emmen was
hij had je foto nieteens gezien Bowie
Avond trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |