Hoeft toch niet joh. Natte broekspijpen zijn niet fijnquote:
Dat moet haast wel!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh, dan heb ik de vorige berichten van je zeker verkeerd begrepen
Niet tegen mijquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ikben
altijd
lief
tegen
iedereeen!
dat is gewoon erg flauw pdehoogquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal eens aardig zijn voor onze Subje....
Ook een boterhammetje met pindakaas SubDat vind je toch zo lekker
![]()
Nee hoor...pindakaas is niet flauwquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is gewoon erg flauw pdehoog
Nee zo'n wegwerpding gekocht, het zijn geen spektaculaire foto's, maar wel een leuke herinneringquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welkom terug (al had je gezien het weer beter nog ff weg kunnen blijven
)
[..]
idd, ik had heel optimistisch mijn zomerjasje aan toen ik terugkwam....brrrr
Onderwater camera geleend?
Ik had iig 1tje geleend; maakte wel geinige foto's. van de 72 maar 6 die er leuk uitzagen
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef Subhuman het volgende:
* Sub zeikt op advies van Rewimo dan ook maar tegen PdeHoogs broekspijpen aan
Ai, dat is flink pech hebben indaad zegquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:06 schreef stil het volgende:
Was ik mijn winterjas uit, hagg hem bij de houtkachel om te drogen, gaat lekker snel. Heel gat in gebrand
Op naar de winkel voor een nieuwe, door die rot sneeuw nog veel te vroeg voor de zomerjas rij ik het knipperlicht stuk tegen een paaltje![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:57 schreef Subhuman het volgende:
En ik kreeg vandaag de telefoonrekening die ongeveer 2½ keer zo hoog is als normaal!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
Ikben
altijd
lief
tegen
iedereeen!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
Hallo
Welkom terug Pea!
en Ouwesok, ik moet wel werken, maar er wat toen even niets te doen
Hoi allebei,quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil een kameel, geen vis
Welkom terug, Pea!
Shit, dát ben ik dus vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:50 schreef Xilantof het volgende:
Nog wel andere dingen gekocht Offy, in de stad?
nieuwe camera ofzo?
Hoiquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allebei,
1 kameel alvast voor rewimo...
[afbeelding]
En zachte lippenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hebben van die prachtige wimpers, net als giraffen trouwens
Nou toen ik in die woestijn stond had ik wel zoiets dat ik dacht...ik ben blij dat ik in Nederland geboren ben, en niet hier.....quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:04 schreef Xilantof het volgende:
Harry Jekkers- Kaneel
*en misshcien is er 1 moment dat dat kleine kameeltje denkt van "ik ben een kameel, KUT" *![]()
Ok, ik ga morgen terug en doe hem overquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik ook commentaar op de foto leveren pea![]()
naast dat het een leuke kameel is
Ik vind de achtergrond een beetje druk. En van de zijkant lijkt-ie me leuker
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, ik ga morgen terug en doe hem over![]()
quote:Tuurlijk mag je commentaar geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |