abonnement Unibet Coolblue
pi_183373032


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_183373064
Goede TA-ers wéten hoe het zit met die risk-reward shizzle toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 25 november 2018 @ 23:23:52 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183373075
VET $0,12 eoy!!
pi_183373081
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goede TA-ers wéten hoe het zit met die risk-reward shizzle toch.
Het is net poker :P

Haha nee dit is flauw naar Eggs toe. Hij verdedigt in ieder geval altijd zijn standpunten met verve en overtuiging :)
pi_183373145
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
VET $0,12 eoy!!
Fathank zit hier eind december dronken van geldzucht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373189
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fathank zit hier eind december dronken van geldzucht.
Dat is best wel vet.
pi_183373233
Maar je hebt serieus wel ballen als je nu nog ff paar doezoe erin klapt. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373348
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar je hebt serieus wel ballen als je nu nog ff paar doezoe erin klapt. :P
Is dit een uitdaging voor users hier of? :P
pi_183373373
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is dit een uitdaging voor users hier of? :P
Fathank ging dit doen toch :P

Nog effe 3k in VET stoppen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373396
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fathank ging dit doen toch :P

Nog effe 3k in VET stoppen.
Een doezoe is geen doezoe zeg ik altijd maar.

Dit is voor het eerst dat ik het woord doezoe gebruik. Hopelijk wordt dit geen gewoonte.
pi_183373503
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een doezoe is geen doezoe zeg ik altijd maar.

Dit is voor het eerst dat ik het woord doezoe gebruik. Hopelijk wordt dit geen gewoonte.
Als shit moen gaat klap jij die doezoes als een moeder. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373540
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als shit moen gaat klap jij die doezoes als een moeder. _O_
Huh? Heeft je moeder het eindelijk verteld?
pi_183373607
De staat Ohio laat je nu je belasting betalen met Bitcoin.

MASS ADOPTION IS HIERRRR
pi_183373615
Oei, we testen nu toch weer die 4k support hard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373639
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:52 schreef illusions het volgende:
De staat Ohio laat je nu je belasting betalen met Bitcoin.

MASS ADOPTION IS HIERRRR
Aan de ene kant zegt het niks want ze ruilen het via een bedrijf gewoon meteen in voor USD. Maar toch, het is vrij lang geleden dat belastingen in andere vorm dan de native currency betaald konden worden in een ontwikkeld land. In dat opzicht is het wel echt uniek :P
pi_183373650
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oei, we testen nu toch weer die 4k support hard.
Raket moet even rusten.
pi_183373652
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:52 schreef illusions het volgende:
De staat Ohio laat je nu je belasting betalen met Bitcoin.

MASS ADOPTION IS HIERRRR
Dit zijn wel de dingen die nodig zijn voor mass adoption natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183373655
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Aan de ene kant zegt het niks want ze ruilen het via een bedrijf gewoon meteen in voor USD. Maar toch, het is vrij lang geleden dat belastingen in andere vorm dan de native currency betaald konden worden in een ontwikkeld land. In dat opzicht is het wel echt uniek :P
Ja, maar het wordt dus wel als middel gebruikt, dus dat vind ik wel positief.

Als ik geld ontvang voor iets in Bitcoin zou ik het ook gelijk verzilveren. Mijn investeringen zijn een ander verhaal, dat hou ik gescheiden van bedrijfsvoering uiteraard.
pi_183373659
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit zijn wel de dingen die nodig zijn voor mass adoption natuurlijk.
Dat zeg ik, Gamma.
pi_183373671
Wat verstaan jullie überhaupt onder mass adoption?
pi_183373681
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, maar het wordt dus wel als middel gebruikt, dus dat vind ik wel positief.

Als ik geld ontvang voor iets in Bitcoin zou ik het ook gelijk verzilveren. Mijn investeringen zijn een ander verhaal, dat hou ik gescheiden van bedrijfsvoering uiteraard.
Klopt. En echt wel uniek dat een land (of een staat) zegt van je mag belasting in X betalen. Vroegahhhh kon dat nog met je oogst van graan etc maar dat is echt wel lang geleden.
pi_183373690
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:58 schreef aTypisch het volgende:
Wat verstaan jullie überhaupt onder mass adoption?
Minimaal 3 miljard gebruikers :Y
pi_183373692
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:58 schreef aTypisch het volgende:
Wat verstaan jullie überhaupt onder mass adoption?
Uh, je kan lezen toch? :P

Mass adoption, het is vrij letterlijk te nemen. :D
pi_183373700
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:58 schreef aTypisch het volgende:
Wat verstaan jullie überhaupt onder mass adoption?
Dit plaatje natuurlijk.

pi_183373705
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef rekoet het volgende:

[..]

Minimaal 3 miljard gebruikers :Y
Gebruikers qua wat? Een adres hebben? Actieve adressen per dag? Holders? Betalers?
pi_183373715
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, je kan lezen toch? :P

Mass adoption, het is vrij letterlijk te nemen. :D
Leg het eens uit in eigen woorden dan. Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
pi_183373716
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Gebruikers qua wat? Een adres hebben? Actieve adressen per dag? Holders? Betalers?
Actieve gebruikers
pi_183373717
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

Klopt. En echt wel uniek dat een land (of een staat) zegt van je mag belasting in X betalen. Vroegahhhh kon dat nog met je oogst van graan etc maar dat is echt wel lang geleden.
Sowieso zien we deze generaties vrij veel progressie, dingen als wiet legalisatie enzo om maar een voorbeeld te noemen. Er komt ook een hoop policor onzin bij die het weer verneukt, maar ik hoop dat dat tijdelijk is.
pi_183373719
Het is namelijk nogal een containerbegrip.
pi_183373734
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Leg het eens uit in eigen woorden dan. Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
Nog helemaal niet, dat zegt ook niemand.
pi_183373736
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef rekoet het volgende:

[..]

Actieve gebruikers
En hoe meet je dat?

Dus als alleen de bevolking van China het gebruikt als nationale currency is het volgens jou geen mass adoption, want het zijn er minder dan 3 miljard.
pi_183373737
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Sowieso zien we deze generaties vrij veel progressie, dingen als wiet legalisatie enzo om maar een voorbeeld te noemen. Er komt ook een hoop policor onzin bij die het weer verneukt, maar ik hoop dat dat tijdelijk is.
Nou ja, dit is niet echt progressie hoor. Ik weet niet of het beter is om belasting af te dragen in een standaard valuta of in wat je maar wil :P

Ik ben ook voor legalisering van wiet & xtc trouwens.
pi_183373738
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:
Het is namelijk nogal een containerbegrip.
Ja ik post toch een perfect plaatje jonguhhhh
pi_183373741
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En hoe meet je dat?

Dus als alleen de bevolking van China het gebruikt als nationale currency is het volgens jou geen mass adoption, want het zijn er minder dan 3 miljard.
Je neemt een troll serieus.
pi_183373749
Ok boys

POW, POS of LPOS zeg het maar :Y
pi_183373751
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Je neemt een troll serieus.
Boeiend, is een interessant onderwerp. Vind het namelijk nogal makkelijk dat constant te gebruiken als maatstaf.
pi_183373756
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 00:03 schreef rekoet het volgende:
Ok boys

POW, POS of LPOS zeg het maar :Y
Ik haat PoW, echt te vaak een CAPTCHA moeten invullen.
pi_183373757
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, dit is niet echt progressie hoor. Ik weet niet of het beter is om belasting af te dragen in een standaard valuta of in wat je maar wil :P

Ik ben ook voor legalisering van wiet & xtc trouwens.
Ik ben voor legalisering van alle drugs, en nog veel meer dingen. Wetten zijn er alleen maar omdat ergens geen oplossing voor is. Als je het illegaal maakt wordt het probleem er niet mee opgelost.

Dus ja, ook legalisatie van cocaïne en heroïne.
pi_183373760
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 00:03 schreef rekoet het volgende:
Ok boys

POW, POS of LPOS zeg het maar :Y
POW natuurlijk. Die spot is overigens ook wel vergeven.

POS en varianten daarop moeten zich nog bewijzen.
pi_183373768
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Boeiend, is een interessant onderwerp. Vind het namelijk nogal makkelijk dat constant te gebruiken als maatstaf.
Het wordt helemaal niet gebruikt als maatstaf, het is een algemeen doel wat elke crypto-adept nastreeft en wat een positief iets op crypto als geheel zal hebben. Niemand, maar dan ook niemand zegt dat er al mass adoption is.
pi_183373769
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Je neemt een troll serieus.
We proberen hier een inhoudelijke discussie te voeren drol :')
pi_183373779
quote:
13s.gif Op maandag 26 november 2018 00:05 schreef rekoet het volgende:

[..]

We proberen hier een inhoudelijke discussie te voeren drol :')
Ben jij dan voor PoW, PoS, DPOS, LPOS?
pi_183373791
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Het wordt helemaal niet gebruikt als maatstaf, het is een algemeen doel wat elke crypto-adept nastreeft en wat een positief iets op crypto als geheel zal hebben. Niemand, maar dan ook niemand zegt dat er al mass adoption is.
Dat stel ik ook helemaal niet. Ik vraag wanneer dat dan is, helder licht.
pi_183373799
PoS is natuurlijk onzin t.o.v. PoW. Dan geef je de macht weer aan de rijken, in de hoop dat je er nog wat voor terug krijgt.
pi_183373804
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:
Het is namelijk nogal een containerbegrip.
Het is ook nog niet duidelijk in welke vorm het massaal gebruikt zal gaan worden.
pi_183373806
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat stel ik ook helemaal niet. Ik vraag wanneer dat dan is, helder licht.
quote:
Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
Helder licht. :') Je hebt een attention span van 2 minuten zie ik.
pi_183373812
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:08 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Helder licht. :') Je hebt een attention span van 2 minuten zie ik.
Wat zet jij hier jezelf vreselijk voor lul. :D
Ik stel daar een vraag.
pi_183373815
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ben jij dan voor PoW, PoS, DPOS, LPOS?
Geen van alle
pi_183373818
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:07 schreef illusions het volgende:
PoS is natuurlijk onzin t.o.v. PoW. Dan geef je de macht weer aan de rijken, in de hoop dat je er nog wat voor terug krijgt.
Ik zie het verschil tussen PoW en PoS hierbij niet. Alleen bij PoS zit je kapitaal intern en bij PoW extern. Daardoor kan je stellen dat PoS zelfs veiliger is :P
pi_183373822
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:09 schreef rekoet het volgende:

[..]

Geen van alle
Wat zijn het uberhaupt? :D
pi_183373824
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat zet jij hier jezelf vreselijk voor lul. :D
Ik stel daar een vraag.
Waarin je toegeeft dat je denkt dat men zegt dat mass adoption al heeft plaatsgevonden. Ik zeg dat niemand dat beweert. Over voor lul zetten gesproken, je bent er goed in.
pi_183373828
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarin je toegeeft dat je denkt dat men zegt dat mass adoption al heeft plaatsgevonden. Ik zeg dat niemand dat beweert. Over voor lul zetten gesproken, je bent er goed in.
Uh, nee.
pi_183373850
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat zijn het uberhaupt? :D
Maak je niet druk de chains die daadwerkelijk gebruikt gaan worden zullen uiteindelijk allemaal closed system zijn :Y
pi_183373852
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Uh, nee.
quote:
Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
Anders toch maar ff Nederlands leren. :P

Deze vraagstelling insinueert dat ik zeg dat dat heeft plaatsgevonden. Vandaar het woordje PLAATSGEVONDEN. _O-
pi_183373859
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:12 schreef rekoet het volgende:

[..]

Maak je niet druk alles de chains die daadwerkelijk gebruikt worden zullen uiteindelijk allemaal closed system zijn :Y
Dit is toch geen antwoord op de vraag :P
pi_183373862
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:12 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Anders toch maar ff Nederlands leren. :P

Deze vraagstelling insinueert dat ik zeg dat dat heeft plaatsgevonden. Vandaar het woordje PLAATSGEVONDEN. _O-
Beetje semantisch dit haha, het werd net inhoudelijk en nu zitten we te zeuren over een woordje.

Lullo.
pi_183373863
Nou, die 4k gaat weer sneuvelen. :P
pi_183373864
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:12 schreef rekoet het volgende:

[..]

Maak je niet druk de chains die daadwerkelijk gebruikt gaan worden zullen uiteindelijk allemaal closed system zijn :Y
sure, maar geen decentrale valuta dan
pi_183373867
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:13 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is toch geen antwoord op de vraag :P
Dan begrijp je niet waar we het over hebben :')
pi_183373868
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:13 schreef KapBak het volgende:

[..]

Beetje semantisch dit haha, het werd net inhoudelijk en nu zitten we te zeuren over een woordje.

Lullo.
Toch belangrijk. :P
pi_183373872
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:14 schreef rekoet het volgende:

[..]

Dan begrijp je niet waar we het over hebben :')
Oke :@
pi_183373877
In principe is 1 BTC nog steeds 1 BTC dus we zijn eigenlijk helemaal niet aan het dalen.

Toch?

:P
pi_183373881
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

sure, maar geen decentrale valuta dan
Decentraal is zo'n bullshit verhaal bedrijfsleven zit daar niet op te wachten
pi_183373884
Op BitMex is hij alweer onder de 4k.
pi_183373890
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:14 schreef illusions het volgende:
In principe is 1 BTC nog steeds 1 BTC dus we zijn eigenlijk helemaal niet aan het dalen.

Toch?

:P
In dat opzicht is de "hard money" van BTC ook helemaal niet nodig want 1 dollar is ook altijd 1 dollar. Het gaat natuurlijk om koopkracht. Adam Smith had al door dat geld eigenlijk gewoon arbeid is die je opspaart/uitgeeft.
pi_183373891
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:15 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentraal is zo'n bullshit verhaal bedrijfsleven zit daar niet op te wachten
Heus wel, bepaalde takken wel.
pi_183373896
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:15 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentraal is zo'n bullshit verhaal bedrijfsleven zit daar niet op te wachten
Dit weer _O-
pi_183373900
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Heus wel, bepaalde takken wel.
Deze boy :')
pi_183373902
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:15 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentraal is zo'n bullshit verhaal bedrijfsleven zit daar niet op te wachten
Ah okay. Net als decentralisatie van informatie, daar zaten we ook helemaal niet op te wachten.
Dat was het internet.

En nu zitten we volgens jou niet te wachten op decentraal geld.
Dat is dus bitcoin.

Agree to disagree dan maar.
pi_183373905
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:16 schreef rekoet het volgende:

[..]

Deze boy :')
Je lijkt er niet veel van te snappen. :D
pi_183373911
Topics gaan wel lekker hard zo. Lijkt wel bull market.
pi_183373913
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ben jij dan voor PoW, PoS, DPOS, LPOS?
50%PoW 50%PoS www.veruscoin.io
pi_183373914
Het notariaat en daarbij het erfrecht heeft wel degelijk veel baat bij een decentrale blockchain, om maar een voorbeeld te noemen. Als je dat niet snapt ben je uit een kont geboren.
pi_183373926
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2018 00:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

50%PoW 50%PoS www.veruscoin.io
quote:
De eigenaar van www.veruscoin.io heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.
Doet het niet :(
pi_183373930
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:18 schreef illusions het volgende:
Het notariaat en daarbij het erfrecht heeft wel degelijk veel baat bij een decentrale blockchain, om maar een voorbeeld te noemen. Als je dat niet snapt ben je uit een kont geboren.
Wat dacht je van elk bedrijf die dagelijks betalingen moet verzenden over de hele wereld. Dat kost nogal wat elke keer bij de bank. Maar daar is dus geen behoefte aan lees ik net.
pi_183373938
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:18 schreef illusions het volgende:
Het notariaat en daarbij het erfrecht heeft wel degelijk veel baat bij een decentrale blockchain, om maar een voorbeeld te noemen. Als je dat niet snapt ben je uit een kont geboren.
Smartcontracts vriend

Nooit gehoord van Corda R3 zeker waar grote partijen aan meedoen waaronder ook ING en SAP
pi_183373942
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat dacht je van elk bedrijf die dagelijks betalingen moet verzenden over de hele wereld. Dat kost nogal wat elke keer bij de bank. Maar daar is dus geen behoefte aan lees ik net.
Snap ik, ik noem enkel een ander voorbeeld, niet de enige. :P Dan is mass adoption toch positief?
pi_183373945
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:19 schreef aTypisch het volgende:
Dat kost nogal wat elke keer bij de bank.
Tja miners moeten uiteindelijk ook betaald worden hoor :P Of Lighting routers.
pi_183373952
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:19 schreef rekoet het volgende:

[..]

Smartcontracts vriend

Nooit gehoord van Corda R3 zeker waar grote partijen aan meedoen waaronder ook ING en SAP
Dus? Dat maakt dat het niemand in het bedrijfsleven op decentralisatie aan het wachten is? :')
pi_183373958
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tja miners moeten uiteindelijk ook betaald worden hoor :P Of Lighting routers.
Dus?
pi_183373967
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:19 schreef KapBak het volgende:

[..]


[..]

Doet het niet :(
Oh lijp https://veruscoin.io
pi_183373976
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dus?
Dus je claimt dat een bank minder efficient is op het gebied van kosten, ik betwist dat. Moet nog maar blijken of voor internationale dagelijkse betalingen in een onderneming Bitcoin echt goedkoper is dan een bank of andere settlement optie.
pi_183373988
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus je claimt dat een bank minder efficient is op het gebied van kosten, ik betwist dat. Moet nog maar blijken of voor internationale dagelijkse betalingen in een onderneming Bitcoin echt goedkoper is dan een bank of andere settlement optie.
Maar daar is dus wel vraag naar, een goedkopere efficiënte manier. We hebben het hier ook over dingen die nog moeten gebeuren.

Al kun je via het lightning netwerk nagenoeg gratis nu al een hele boel leuke dingen doen. En het is pas net live.
pi_183374002
pi_183374003
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus je claimt dat een bank minder efficient is op het gebied van kosten, ik betwist dat. Moet nog maar blijken of voor internationale dagelijkse betalingen in een onderneming Bitcoin echt goedkoper is dan een bank of andere settlement optie.
Ligt eraan hoe groot je betaling is, grote betalingen bij een bank kosten een vermogen.
pi_183374025
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Maar daar is dus wel vraag naar, een goedkopere efficiënte manier. We hebben het hier ook over dingen die nog moeten gebeuren.

Al kun je via het lightning netwerk nagenoeg gratis nu al een hele boel leuke dingen doen. En het is pas net live.
Ik zeg toch ook vrij letterlijk dat het om dingen gaat die nog moeten gebeuren ("moet nog maar blijken") heb alleen iets meer scepsis erbij of dit een goede use case is. Waarmee ik niet uitsluit dat het prima kan he :P

Denk dat het misschien beter werkt voor grote lump sum betalingen grensoverschrijdend. Omdat je heel veel waarde voor heel weinig geld kunt verplaatsen.
pi_183374027
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus? Dat maakt dat het niemand in het bedrijfsleven op decentralisatie aan het wachten is? :')
Denk je nou echt dat ING gaat vertrouwen op een infrastructuur die wordt gedraaid door third parties Harry's die een node draaien op hun zolderkamer of in hun kelder of door een paar leipe Chinezen of Russen.

Closed Enterprise Systems als Corda R3 zijn daarom de toekomst van Blockchain
pi_183374028
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe groot je betaling is, grote betalingen bij een bank kosten een vermogen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:27 schreef KapBak het volgende:
Denk dat het misschien beter werkt voor grote lump sum betalingen grensoverschrijdend. Omdat je heel veel waarde voor heel weinig geld kunt verplaatsen.
Je was me voor :P
pi_183374035
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:27 schreef rekoet het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ING gaat vertrouwen op een infrastructuur die wordt gedraaid door third parties Harry's die een node draaien op hun zolderkamer of in hun kelder of door een paar leipe Chinezen of Russen.

Closed Enterprise Systems als Corda R3 zijn daarom de toekomst van Blockchain
Wie heeft het over ING? Ik noem al een perfect viable voorbeeld, maar dat gaat aan je voorbij.

Het hoeft toch niets met banken te maken hebben, of ben je zo beperkt in je denken?
pi_183374042
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:27 schreef rekoet het volgende:
Denk je nou echt dat ING gaat vertrouwen op een infrastructuur die wordt gedraaid door third parties Harry's die een node draaien op hun zolderkamer of in hun kelder of door een paar leipe Chinezen of Russen.
Niemand weet dit joh. Het is nog allemaal zo experimenteel.
pi_183374045
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:27 schreef rekoet het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ING gaat vertrouwen op een infrastructuur die wordt gedraaid door third parties Harry's die een node draaien op hun zolderkamer of in hun kelder of door een paar leipe Chinezen of Russen.

Closed Enterprise Systems als Corda R3 zijn daarom de toekomst van Blockchain
Dat is nog niet bewezen. Enige toepassing die tot nu toe enige tractie heeft is bitcoin en heel misschien ether.

En stable coins blijkbaar. ;(
pi_183374053
quote:
Ik sta op -87.42% all-time in Delta. Maarja, ik heb daar alleen NavCoin in staan.

:D
pi_183374060
Ik sta op -2,3% op Delta. Heb er alleen Tether in staan.
pi_183374071
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:30 schreef KapBak het volgende:
Ik sta op -2,3% op Delta. Heb er alleen Tether in staan.
:D

Das een mooie manier om die roze bril op te houden.
pi_183374082
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:31 schreef illusions het volgende:

[..]

:D

Das een mooie manier om die roze bril op te houden.
pi_183374088
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 00:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat is nog niet bewezen. Enige toepassing die tot nu toe enige tractie heeft is bitcoin en heel misschien ether.

En stable coins blijkbaar. ;(
De eerste transacties van ING hebben al plaats gevonden via Corda Blockchain doormiddel van gebruik van smartcontracts.

Misschien eens wat minder vaak op reddit en discord rondhangen :')

De wereld draait door

https://www.hsbc.com/news(...)action-press-release
pi_183374090
Net weer door de -80% gebroken in Delta.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183374106
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:32 schreef rekoet het volgende:

[..]

De eerste transacties van ING hebben al plaats gevonden via Corda Blockchain doormiddel van gebruik van smartcontracts.

Misschien eens wat minder vaak op reddit en discord rondhangen :')

De wereld draait door

https://www.hsbc.com/news(...)action-press-release
Ah, ja, dus decentralisatie is overbodig, zit niemand op te wachten. Blockchain buiten het bankwezen is ook ondenkbaar natuurlijk.

:') :')

Welke kant draait die wereld van jou op? :D
pi_183374124
het intranet gaat het ook winnen van het (semi) open internet :)
pi_183374126
Maar ja dit zijn voor mij een beetje de twee afbeeldingen die de Bitcoin investment thesis goed samenvatten. Of je daarin meegaat is natuurlijk altijd zelf kiezen, zelfs van der Laan zegt dat hij geen idee heeft hoe het afloopt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183374128
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, ja, dus decentralisatie is overbodig, zit niemand op te wachten. Blockchain buiten het bankwezen is ook ondenkbaar natuurlijk.

:') :')

Welke kant draait die wereld van jou op? :D
Kijk eens op de website van Corda R3 dan zie je de omvang van het project en de partnerships. ING is dit geval enkel een voorbeeld
pi_183374134
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:36 schreef rekoet het volgende:

[..]

Kijk eens op de website van Corda R3 dan zie je de omvang van het project en de partnerships. ING is dit geval enkel een voorbeeld
Opzich wel goed dat iemand een keer dit soort projecten onder aandacht brengt. Omdat ze geen coins/tokens hebben wordt er niet over gesproken want niemand kan zieke profits maken, maar ze zijn wel een reële alternatief voor alle permissioned crypto platformen met token/coin.
pi_183374135
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:36 schreef rekoet het volgende:

[..]

Kijk eens op de website van Corda R3 dan zie je de omvang van het project en de partnerships. ING is dit geval enkel een voorbeeld
Mijn stelling staat nog steeds. En je geeft er geen antwoord op, ik neem aan dat je begrijpt dat banken niet het enige voorbeeld zijn van crypto/blockchain, en dat decentralisatie op veel manieren toepasbaar is, niet alleen bij banken. Of snap je dat niet?
pi_183374142
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn stelling staat nog steeds. En je geeft er geen antwoord op, ik neem aan dat je begrijpt dat banken niet het enige voorbeeld zijn van crypto/blockchain, en dat decentralisatie op veel manieren toepasbaar is, niet alleen bij banken. Of snap je dat niet?
Hyperledger, Corda en Quorom hebben niet alleen backing van banken hoor. Ook je eerder genoemde notarissen enzo zitten erachter.
pi_183374160
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hyperledger, Corda en Quorom hebben niet alleen backing van banken hoor. Ook je eerder genoemde notarissen enzo zitten erachter.
Maar dat betekent toch niet dat er geen belangstelling is voor decentralisatie?
pi_183374170
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:36 schreef rekoet het volgende:

[..]

Kijk eens op de website van Corda R3 dan zie je de omvang van het project en de partnerships. ING is dit geval enkel een voorbeeld
Een permissioned blockchain tussen banken alleen heeft werkelijk geen enkel voordeel tov het huidige systeem

Behalve dat banken kunnen zeggen "kijk ons eens bezig zijn met blockchain"
pi_183374173
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat betekent toch niet dat er geen belangstelling is voor decentralisatie?
Nee tuurlijk niet, maar decentralisatie is geen binaire keuze.
pi_183374175
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat betekent toch niet dat er geen belangstelling is voor decentralisatie?
Decentralisatie je stopwoordje ofzo :')
pi_183374182
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:41 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentralisatie je stopwoordje ofzo :')
Dit zeggen. :')

Dat was het onderwerp, ei.
pi_183374191
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Een permissioned blockchain tussen banken alleen heeft werkelijk geen enkel voordeel tov het huidige systeem

Behalve dat banken kunnen zeggen "kijk ons eens bezig zijn met blockchain"
Zeker weten heeft het voordelen kostenreductie.Op de eerste transacties via Corda hebben ze al ruim 30% bespaard :7

The transaction demonstrates that blockchain as a solution to trade digitisation, is commercially and operationally viable. Conventional exchanges for paper-based documentation related to letters of credit usually take between 5-10 days. This exchange was done in 24 hours.
pi_183374192
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:41 schreef ChickenMan het volgende:
Een permissioned blockchain tussen banken alleen heeft werkelijk geen enkel voordeel tov het huidige systeem
Waarom niet?
pi_183374248
Al die conmarketcap projectes gaan niet halen de volgende Blockchain klapper koop je gewoon aan de NASDAQ :7
pi_183374253
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:43 schreef KapBak het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat het hele punt van blockchain is om vertrouwen te decentraliseren. Nu moet je alsnog de banken vertrouwen als centraal punt.

Ja ok, goedkopere transactiekosten en snelheid is mooi, maar wel gelul in de marge
pi_183374307
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Omdat het hele punt van blockchain is om vertrouwen te decentraliseren. Nu moet je alsnog de banken vertrouwen als centraal punt.

Ja ok, goedkopere transactiekosten en snelheid is mooi, maar wel gelul in de marge
Bedrijfsleven zit niet te wachten op dat hele decentralisatie verhaal
pi_183374320
Zijn er hier meer mensen die ook hebben gehoord dat december 2018 DE Wavesmaand wordt?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183374325
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:54 schreef rekoet het volgende:

[..]

Bedrijfsleven zit niet te wachten op dat hele decentralisatie verhaal
Er is meer in het leven dan "het bedrijfsleven", en wat is "het bedrijfsleven"? Mooi containerbegrip ook
pi_183374334
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Omdat het hele punt van blockchain is om vertrouwen te decentraliseren. Nu moet je alsnog de banken vertrouwen als centraal punt.

Ja ok, goedkopere transactiekosten en snelheid is mooi, maar wel gelul in de marge
Oke :P

Geen zin meer om een heel antwoord te typen want ik ga zo ervandoor maar ik denk dat het stukje onder HybridChain in deze blog mijn gedachten hierover redelijk weergeeft ( https://prestonbyrne.com/2018/09/10/thoughts-on-geminicoin/).
pi_183374342
Is trouwens geschreven door een van de oprichters van Hyperledger Burrow, dus heeft wel enige ervaring met permissioned platformen.
pi_183374826
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Zijn er hier meer mensen die ook hebben gehoord dat december 2018 DE Wavesmaand wordt?
Nee vertel? Bron? Inside info hier
pi_183374828
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 02:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Nee vertel? Bron? Inside info hier
Elke maand is waves maand :')
pi_183374910
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 02:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Nee vertel? Bron? Inside info hier
mod_russia twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 20:06:28 @sasha35625 When Wavesmonth? reageer retweet
sasha35625 twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 12:03:20 @mod_russia Wavesmonth soon reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183374917
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 04:29 schreef chroestjov het volgende:

[..]

mod_russia twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 20:06:28 @sasha35625 When Wavesmonth? reageer retweet
sasha35625 twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 12:03:20 @mod_russia Wavesmonth soon reageer retweet
wow
pi_183374956
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Omdat het hele punt van blockchain is om vertrouwen te decentraliseren. Nu moet je alsnog de banken vertrouwen als centraal punt.

Ja ok, goedkopere transactiekosten en snelheid is mooi, maar wel gelul in de marge
Niet elke blockchain heeft de behoefte van gedecentraliseerd vertrouwen, bij banken bijvoorbeeld speelt dat minder omdat dit nu ook niet het geval is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183375011
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183375049
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Zijn er hier meer mensen die ook hebben gehoord dat december 2018 DE Wavesmaand wordt?
Enige dat ik heb gehoord is 'volgende maand'.
pi_183375173
De banken gaan Al ripple gebruiken
  maandag 26 november 2018 @ 07:47:56 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183375371
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fathank zit hier eind december dronken van geldzucht.
Lol

Voor de poen hoef ik het niet te doen. Het gaat om die dopaminerush.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 november 2018 @ 07:48:37 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183375377
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar je hebt serieus wel ballen als je nu nog ff paar doezoe erin klapt. :P
Tenzij je liever aan buy high sell low doet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 november 2018 @ 08:22:37 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183375549
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar je hebt serieus wel ballen als je nu nog ff paar doezoe erin klapt. :P
Double down gedaan :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 november 2018 @ 09:06:43 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183375856
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 00:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Een permissioned blockchain tussen banken alleen heeft werkelijk geen enkel voordeel tov het huidige systeem

Behalve dat banken kunnen zeggen "kijk ons eens bezig zijn met blockchain"
Werk je toevallig voor een grote bank?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183378605
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 09:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Werk je toevallig voor een grote bank?
Ik werk voor mezelf. Be your own bank!!!
pi_183378725
Flinke support @ 3950 :P
pi_183378782
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:54 schreef rekoet het volgende:

[..]

Bedrijfsleven zit niet te wachten op dat hele decentralisatie verhaal
Decentralisatie is essentieel voor een (nuttige) blockchain. Daarom is dat gepriegel van het bedrijfsleven met blockchains (anders dan BTC) ook allemaal niet zo interessant. Behalve om te lachen natuurlijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_183378982
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Decentralisatie is essentieel voor een (nuttige) blockchain. Daarom is dat gepriegel van het bedrijfsleven met blockchains (anders dan BTC) ook allemaal niet zo interessant. Behalve om te lachen natuurlijk.
lol

Btc is alles behalve decentraal

Wat een shitshow is dat geworden zeg
pi_183379006
  maandag 26 november 2018 @ 13:07:41 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183379049
Het enige wat ik nog zie werken is nu FOK!coin beginnen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183379354
Wpr is lekker bezig
  maandag 26 november 2018 @ 13:26:37 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183379416
PoW2 _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183379639
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Decentralisatie is essentieel voor een (nuttige) blockchain. Daarom is dat gepriegel van het bedrijfsleven met blockchains (anders dan BTC) ook allemaal niet zo interessant. Behalve om te lachen natuurlijk.
Decentraal is alles behalve essentieel voor een goedwerkende blockchain
pi_183379672
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:37 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentraal is alles behalve essentieel voor een goedwerkende blockchain
We hebben het hier over nut.
pi_183379878
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 13:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het enige wat ik nog zie werken is nu FOK!coin beginnen.
Zou kopen just for fun.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183379893
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou kopen just for fun.
Ik heb nog wel wat FUN tokens voor je.
pi_183379914
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:39 schreef illusions het volgende:

[..]

We hebben het hier over nut.
Het nut van het nut buzzword decentraal :')
pi_183379924
Hambo coin, dat moeten we hebben. Mass adoption door alle burgerrestaurants.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183379925
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:55 schreef rekoet het volgende:

[..]

Het nut van het nut buzzword decentraal :')
Het nut van jouw toevoegingen. :')
pi_183379939
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou kopen just for fun.
Ik heb ze al aangemaakt op de Waves DEX fokcoin :7
pi_183379952
Zolang we decentraal als iets blijven zien wat er is of niet is kom je toch niet verder in dit soort discussies.
pi_183379978
Snap niet wat men hier doet als je niet voor decentralisatie bent, maargoed.
pi_183380020
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:58 schreef illusions het volgende:
Snap niet wat men hier doet als je niet voor decentralisatie bent, maargoed.
Ik word gek he.
pi_183380032
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik word gek he.
loco 8)7
pi_183380449
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:58 schreef illusions het volgende:
Snap niet wat men hier doet als je niet voor decentralisatie bent, maargoed.
Verder nog wat boeiends te melden of houden we het decentraal hier :')
pi_183380470
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:37 schreef rekoet het volgende:

[..]

Decentraal is alles behalve essentieel voor een goedwerkende blockchain
Haha wut. Hoe decentraler een blockchain hoe betrouwbaarder en robuuster die is

Tenzij je dat niet onder goedwerkend wil noemen...
pi_183380490
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:19 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Haha wut. Hoe decentraler een blockchain hoe betrouwbaarder en robuuster die is

Tenzij je dat niet onder goedwerkend wil noemen...
Ja dat hebben we gezien bij Bitcoin _O-
pi_183380510
rekoet snapt er maar weinig van :D
pi_183380591
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:19 schreef rekoet het volgende:

[..]

Ja dat hebben we gezien bij Bitcoin _O-
Idd. Doet al bijna 10jaar ongestoord z'n werk. Een betrouwbaardere blockchain bestaat niet hoor
pi_183380623
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:25 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Idd. Doet al bijna 10jaar ongestoord z'n werk. Een betrouwbaardere blockchain bestaat niet hoor
Het is maar wat je acceptabel vindt
pi_183380746
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 14:27 schreef rekoet het volgende:

[..]

Het is maar wat je acceptabel vindt
Zeg t maar
pi_183380815
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:19 schreef ChickenMan het volgende:
Hoe decentraler een blockchain hoe betrouwbaarder en robuuster die is
Ik weet niet of dit zo is. Decentraal op welke manier?
pi_183380994
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit zo is. Decentraal op welke manier?
Op de manier dat iedereen vrij mee kan doen in het netwerk. Dat er geen single points of failure/attack zijn.

Decentralisatie - centralisatie heeft natuurlijk gradaties en een perfect decentraal systeem bestaat niet denk ik. De een komt er wat meer bij in de buurt dan de ander.
pi_183381554
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit zo is. Decentraal op welke manier?
Op de manier dat iedereen vrij mee kan doen in het netwerk. Dat er geen single points of failure/attack zijn.

Klinkt allemaal leuk op papier maar de realiteit is toch anders dat kunnen we nu wel concluderen na 10 jaar bitcoin.
pi_183381794
-81% breached!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183381814
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:10 schreef rekoet het volgende:

[..]

Klinkt allemaal leuk op papier maar de realiteit is toch anders dat kunnen we nu wel concluderen na 10 jaar bitcoin.
Vertel dan wat je kan concluderen? Want je zegt de hele tijd precies niks
pi_183381834
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 15:21 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Vertel dan wat je kan concluderen? Want je zegt de hele tijd precies niks
Story of this subforum eigenlijk wel. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183382131
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 15:21 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Vertel dan wat je kan concluderen? Want je zegt de hele tijd precies niks
Je roept veel maar zegt weinig
pi_183382448
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Story of this subforum eigenlijk wel. ;(
;( Niet iedereen, gelukkig
pi_183382786
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lol

Btc is alles behalve decentraal

Wat een shitshow is dat geworden zeg
Je kan betwisten of BTC decentraal genoeg is op het gebied van nodes, mining en coding (in volgorde van belangrijkheid)... maar het is van alle coins verreweg het meest decentraal en deels daardoor het veiligst en meest robuust van alle coins. Het is slechts één factor maar wel een essentiële want het zorgt ervoor dat kwaadwillenden het netwerk niet kunnen opdoeken of kapen doormiddel van dwang, geweld of geld. Voorlopers van BTC als eGold en Liberty Reserve konden uiteindelijk opgedoekt worden omdat ze niet decentraal waren.

En ik ben benieuwd welke shitshow je bedoelt want sinds de BCH fork gaat het qua development en qua interne aangelegenheden prima... zo goed zelfs dat het saai te noemen is voor de niet-technische mensen onder ons.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 16:27:20 #167
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183383139
BTC is defacto een Chinese munt. De grote meerderheid van de mining(capaciteit) bevindt zich in China. Als Xi Jinping vandaag besluit dat hij alle BTC wil stelen of BTC wil killen dan kan hij dat direct doen. China is een socialistische dictatuur en als Xi dat wil dan kan hij per decreet alle miningfarms in China nationaliseren en de hele blockchain kapen want hij heeft dan veel meer dan de benodigde 51% in handen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183383181
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je kan betwisten of BTC decentraal genoeg is op het gebied van nodes, mining en coding (in volgorde van belangrijkheid)... maar het is van alle coins verreweg het meest decentraal en deels daardoor het veiligst en meest robuust van alle coins. Het is slechts één factor maar wel een essentiële want het zorgt ervoor dat kwaadwillenden het netwerk niet kunnen opdoeken of kapen doormiddel van dwang, geweld of geld. Voorlopers van BTC als eGold en Liberty Reserve konden uiteindelijk opgedoekt worden omdat ze niet decentraal waren.

En ik ben benieuwd welke shitshow je bedoelt want sinds de BCH fork gaat het qua development en qua interne aangelegenheden prima... zo goed zelfs dat het saai te noemen is voor de niet-technische mensen onder ons.
Zeker pas in december 2017 ingestapt in BTC.

Waarschijnlijk gebruik je het bitcoin netwerk niet dagelijks vandaar dat je dit soort onzin uitkraamt.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2018 @ 16:34:41 #169
230491 Zith
pls tip
pi_183383288
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef SeLang het volgende:
BTC is defacto een Chinese munt. De grote meerderheid van de mining(capaciteit) bevindt zich in China. Als Xi Jinping vandaag besluit dat hij alle BTC wil stelen of BTC wil killen dan kan hij dat direct doen. China is een socialistische dictatuur en als Xi dat wil dan kan hij per decreet alle miningfarms in China nationaliseren en de hele blockchain kapen want hij heeft dan veel meer dan de benodigde 51% in handen.
Miners zijn niet de baas van crypto, ze zijn de slaven. Als China besluit Rogue te gaan dan gaat Bitcoin gewoon door zonder hen.

Net zoals toen 85% van de miners de segwit2X update wilden maar uiteindelijk door de gebruikers werden gestopt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183383321
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 00:18 schreef illusions het volgende:
Het notariaat en daarbij het erfrecht heeft wel degelijk veel baat bij een decentrale blockchain, om maar een voorbeeld te noemen. Als je dat niet snapt ben je uit een kont geboren.
Erfrecht is een niche voor maatwerk. Huizenverkoop en de registratie daarvan daarentegen ^O^ Precies waarom ik mijn masterscriptie erover schrijf :7
mag het weten
  maandag 26 november 2018 @ 16:38:20 #171
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_183383362
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Miners zijn niet de baas van crypto, ze zijn de slaven. Als China besluit Rogue te gaan dan gaat Bitcoin gewoon door zonder hen.

Net zoals toen 85% van de miners de segwit2X update wilden maar uiteindelijk door de gebruikers werden gestopt.
Dit klopt niet. De eerste helft van de Segwit2X update is wel doorgegaan. Namelijk Segwit. De Upgrade naar 2MB blocks is niet doorgegaan omdat deze later uitgevoerd zou worden. Dit was overeengekomen in de NYA maar deze hebben een aantal miners aan hun laars gelapt na de Segwit upgrade.

Tevens is de-centralisatie op dit moment beter te realiseren dan dat Bitcoin doet, kijk bijvoorbeeld naar hoe Ethereum dat wil gaan doen met de Casper upgrade of kijk naar coins als Waves of Nano.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_183383459
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Miners zijn niet de baas van crypto, ze zijn de slaven. Als China besluit Rogue te gaan dan gaat Bitcoin gewoon door zonder hen.

Net zoals toen 85% van de miners de segwit2X update wilden maar uiteindelijk door de gebruikers werden gestopt.
Wie bedoel je met de gebruiker?

Segwit consensus kwam tot stand door middel van de New York Agreement waar zo'n 40 partijen bij betrokken waren lekker decentraal ook :') en bestond uit miners en exchanges. Dus niet de gewone eindgebruiker in dit geval

In november 2017 ging het niet door omdat een deel afhaakte en niet omdat de eindgebruiker dat niet wilde.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 16:47:23 #173
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183383526
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Miners zijn niet de baas van crypto, ze zijn de slaven. Als China besluit Rogue te gaan dan gaat Bitcoin gewoon door zonder hen.

Niets slaven. Wie de hashpower heeft, heeft de macht en kan gewoon de tent overnemen.
https://bitcoin.org/en/glossary/51-percent-attack
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 26 november 2018 @ 16:47:58 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183383538
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef SeLang het volgende:
BTC is defacto een Chinese munt. De grote meerderheid van de mining(capaciteit) bevindt zich in China. Als Xi Jinping vandaag besluit dat hij alle BTC wil stelen of BTC wil killen dan kan hij dat direct doen. China is een socialistische dictatuur en als Xi dat wil dan kan hij per decreet alle miningfarms in China nationaliseren en de hele blockchain kapen want hij heeft dan veel meer dan de benodigde 51% in handen.
Xi Jingpin pusht Vechain de markt in.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183383583
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef SeLang het volgende:
BTC is defacto een Chinese munt. De grote meerderheid van de mining(capaciteit) bevindt zich in China. Als Xi Jinping vandaag besluit dat hij alle BTC wil stelen of BTC wil killen dan kan hij dat direct doen. China is een socialistische dictatuur en als Xi dat wil dan kan hij per decreet alle miningfarms in China nationaliseren en de hele blockchain kapen want hij heeft dan veel meer dan de benodigde 51% in handen.
Wat _O-
pi_183383608
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Niets slaven. Wie de hashpower heeft, heeft de macht en kan gewoon de tent overnemen.
https://bitcoin.org/en/glossary/51-percent-attack
Nee. Dat is niet hoe het werkt.
Ons aller Andreas legde het een paar jaar geleden al uit:
pi_183383613
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Niets slaven. Wie de hashpower heeft, heeft de macht en kan gewoon de tent overnemen.
https://bitcoin.org/en/glossary/51-percent-attack
Veel succes om zoiets te coördineren tussen zoveel partijen zonder dat het van te voren uitkomt. Dat is praktisch onmogelijk dus geen reëel angstbeeld.
pi_183383758
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef SeLang het volgende:
BTC is defacto een Chinese munt. De grote meerderheid van de mining(capaciteit) bevindt zich in China. Als Xi Jinping vandaag besluit dat hij alle BTC wil stelen of BTC wil killen dan kan hij dat direct doen. China is een socialistische dictatuur en als Xi dat wil dan kan hij per decreet alle miningfarms in China nationaliseren en de hele blockchain kapen want hij heeft dan veel meer dan de benodigde 51% in handen.
Dit is niet echt hoe het werkt :P
pi_183383810
Inderdaad, dat is niet hoe het werkt.

Je kan transacties veranderen, maar als jij block #3 wil veranderen terwijl we op block #10 zitten, zul je met hash power moeten komen die block #3 t/m #10 aan kan, terwijl de rest van de wereld alleen met block #10 bezig is.
pi_183383830
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is niet echt hoe het werkt :P
In ieder geval weten we dat een groepje van 50 partijen baasje speelt over BTC en in achterkamertjes onderling dealtjes probeert te sluiten dank je wel NYA ^O^
pi_183383832
Wel mooi dat ik toen ik hierover postte als fake news weggezet werd :P

https://www.coindesk.com/(...)ol-founder-estimates
pi_183383851
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef rekoet het volgende:

[..]

In ieder geval weten we dat een groepje van 50 partijen baasje speelt over BTC en in achterkamertjes onderling dealtjes probeert te sluiten dank je wel NYA ^O^
YOLO zolang mijn dukaten maar in waarde omhoog gaan ja toch.
pi_183383872
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef KapBak het volgende:
Wel mooi dat ik toen ik hierover postte als fake news weggezet werd :P

https://www.coindesk.com/(...)ol-founder-estimates
Bitcoin is gewoon een wandelende dinosaurus 10 jaar na dato
pi_183383879
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:04 schreef rekoet het volgende:

[..]

Bitcoin is gewoon een wandelende dinosaurus 10 jaar na dato
:')

Je moet iets subtieler trollen. Je Corda R3 troll was gisteren zeer geslaagd en krijgt een 5/7.
pi_183383895
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

:')

Je moet iets subtieler trollen. Je Corda R3 troll was gisteren zeer geslaagd en krijgt een 5/7.
Een echte 5/7 kenner. _O_
pi_183383915
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

:')

Je moet iets subtieler trollen. Je Corda R3 troll was gisteren zeer geslaagd en krijgt een 5/7.
Blijven vasthouden aan hopeloos verouderd protocol met serieuze schaalbaarheidsproblemen dat gaat het hem zeker worden :')
pi_183383929
quote:
13s.gif Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef rekoet het volgende:

[..]

Blijven vasthouden aan hopeloos verouderd protocol met serieuze schaalbaarheidsproblemen dat gaat het hem zeker worden :')
Het is geen drukwerk ofzo.

Wat geeft jou het idee dat er niet aan gewerkt wordt of kan worden?
pi_183383937
quote:
13s.gif Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef rekoet het volgende:

[..]

Blijven vasthouden aan hopeloos verouderd protocol met serieuze schaalbaarheidsproblemen dat gaat het hem zeker worden :')
Niks gaat hem zeker worden, het is vooralsnog een groot experiment :P
pi_183383960
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is geen drukwerk ofzo.

Wat geeft jou het idee dat er niet aan gewerkt wordt of kan worden?
Bitcoin Lightning :')

Lekker 2 uurtjes wachten tot je BTC binnen is :')
  maandag 26 november 2018 @ 17:16:46 #190
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_183384076
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:01 schreef illusions het volgende:
Inderdaad, dat is niet hoe het werkt.

Je kan transacties veranderen, maar als jij block #3 wil veranderen terwijl we op block #10 zitten, zul je met hash power moeten komen die block #3 t/m #10 aan kan, terwijl de rest van de wereld alleen met block #10 bezig is.
Is dit een troll poging? :?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_183384211
Gelukkig staat Wings +17% vandaag :7

WIngs DAO een van mijn beste ico's uit 2017 :Y
pi_183384331
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 17:16 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Is dit een troll poging? :?
Je bent zelf een trollpoging.
pi_183384340
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:10 schreef rekoet het volgende:

[..]

Bitcoin Lightning :')

Lekker 2 uurtjes wachten tot je BTC binnen is :')
Matige troll.
pi_183384426
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Matige troll.
De realiteit helaas
pi_183384461
quote:
13s.gif Op maandag 26 november 2018 17:34 schreef rekoet het volgende:

[..]

De realiteit helaas
Slecht op de hoogte gap
pi_183384504
gaan we weer. hout t nooit op?
pi_183384537
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:37 schreef NeeOfTochJA het volgende:
gaan we weer. hout t nooit op?
We klappen vanavond onder de 3K :7

Store of value _O_
pi_183384599
BTC is kapot.
  maandag 26 november 2018 @ 17:42:44 #199
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_183384602
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:39 schreef rekoet het volgende:

[..]

We klappen vanavond onder de 3K :7

Store of value _O_
en terecht, bodem d'r in, inkopen doen en weer omhoog aub.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_183384614
Lager dan het laagst van de vorige keer. Zoals het de afgelopen maanden al gaat
pi_183384634
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:43 schreef woxxel het volgende:
Lager dan het laagst van de vorige keer. Zoals het de afgelopen maanden al gaat
Dit is niet waar :P

Het is (nog) niet lager dan de laagste van de vorige keer.
pi_183384668
De vorige low was op $3453 op Coinbase Pro, nu zat het op $3506. Waarmee ik niet uitsluit dat het wel lager dan $3453 gaat hoor :P
pi_183384717
  maandag 26 november 2018 @ 18:00:23 #204
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183384890
Lager :9~
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † maandag 26 november 2018 @ 18:24:25 #205
230491 Zith
pls tip
pi_183385342
Een jaar geleden vandaag vond de bekende bitconnect conferentie plaats _O_

Mensen die daarin geïnvesteerd hadden ipv andere coins die ook -98% gingen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183385472
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:24 schreef Zith het volgende:
Een jaar geleden vandaag vond de bekende bitconnect conferentie plaats _O_

Mensen die daarin geïnvesteerd hadden ipv andere coins die ook -98% gingen :')
Hoeveel ben je uiteindelijk verloren?
pi_183385485
SarahJamieLewis twitterde op zondag 25-11-2018 om 04:22:05 Titling this thread: "Actually interesting cryptocurrency things" wherein I will list the things happening in cryptocurrency that are actually interesting - maybe not complete or immediately viable, but technically interesting projects that may evolve into amazing systems. reageer retweet
Goed draadje :)
  † In Memoriam † maandag 26 november 2018 @ 18:33:00 #208
230491 Zith
pls tip
pi_183385510
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 18:31 schreef rekoet het volgende:

[..]

Hoeveel ben je uiteindelijk verloren?
Nah had mijn btc stash in December/January verkocht om usdt uit te lenen op bitfinex
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183386174
Sub-3k gaan we niet zien gok ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183386315
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sub-3k gaan we niet zien gok ik.
Wat gaan we dan wel zien?

  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 19:08:20 #211
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183386327
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 16:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nee. Dat is niet hoe het werkt.
Ons aller Andreas legde het een paar jaar geleden al uit:
Hij bevestigt dit toch gewoon? De Chinezen hebben al de overhand met hardware en hoeven dus niets te investeren. Iemand die daar overheen wil moet wel een miljard gaan investeren zegt hij. Inderdaad, niemand gaat dat doen want die miljardeninvestering zou weggegooid geld zijn. Xi kan zijn miners gewoon gratis elektriciteit geven, dus alle andere miners worden uit de markt gedrukt omdat die alleen nog maar met verlies kunnen draaien. Het Chinese aandeel in mining gaat dan dus rap naar 100%, ze kunnen de historische record modificeren, elke nieuwe fork ook aanvallen, etc. Er is geen competing hashpower meer want dat is allemaal verliesgevend. En niemand doet meer BTC transacties want ze zijn onbetrouwbaar geworden. Op dat moment wordt de prijs van BTC ook gewoon nul, aangezien het geen intrinsieke waarde heeft. RIP BTC.

BTC drijft eigenlijk op het idee dat het gedecentraliseerd zou zijn, maar dat is het dus niet (meer). Het is slechts één decreet van Xi verwijderd van een gecentraliseerde munt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183386571
https://www.coindesk.com/spankchain-eth-crypto-porn-camgirl

Ik vind dit een tof project :P

quote:
said she too makes much more money on SpankChain, which only charges performers 5 percent of their earnings compared to the standard 50 percent across the industry.
Echt een gigantisch verschil.
pi_183386612
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is slechts één decreet van Xi verwijderd van een gecentraliseerde munt.
Je leeft echt in een fantasiewereld als je denkt dat dit praktisch haalbaar is
pi_183386651
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je leeft echt in een fantasiewereld als je denkt dat dit praktisch haalbaar is
Heb jij weleens een Chinees geslagen met een keukenrol?
pi_183386657
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:22 schreef KapBak het volgende:
https://www.coindesk.com/spankchain-eth-crypto-porn-camgirl

Ik vind dit een tof project :P

[..]

Echt een gigantisch verschil.
op chaturbate krijgen de camgirls USD 0,05 per token
pi_183386691
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

op chaturbate krijgen de camgirls USD 0,05 per token
En een token is dan 1 USD of ? :P
  maandag 26 november 2018 @ 19:32:02 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183386767
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hij bevestigt dit toch gewoon? De Chinezen hebben al de overhand met hardware en hoeven dus niets te investeren. Iemand die daar overheen wil moet wel een miljard gaan investeren zegt hij. Inderdaad, niemand gaat dat doen want die miljardeninvestering zou weggegooid geld zijn. Xi kan zijn miners gewoon gratis elektriciteit geven, dus alle andere miners worden uit de markt gedrukt omdat die alleen nog maar met verlies kunnen draaien. Het Chinese aandeel in mining gaat dan dus rap naar 100%, ze kunnen de historische record modificeren, elke nieuwe fork ook aanvallen, etc. Er is geen competing hashpower meer want dat is allemaal verliesgevend. En niemand doet meer BTC transacties want ze zijn onbetrouwbaar geworden. Op dat moment wordt de prijs van BTC ook gewoon nul, aangezien het geen intrinsieke waarde heeft. RIP BTC.

BTC drijft eigenlijk op het idee dat het gedecentraliseerd zou zijn, maar dat is het dus niet (meer). Het is slechts één decreet van Xi verwijderd van een gecentraliseerde munt.
BTC wordt nu ook praktisch niet gebruikt IRL. En het minieme gebruik dat er is neemt eerder af dan toe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183386826
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hij bevestigt dit toch gewoon? De Chinezen hebben al de overhand met hardware en hoeven dus niets te investeren. Iemand die daar overheen wil moet wel een miljard gaan investeren zegt hij. Inderdaad, niemand gaat dat doen want die miljardeninvestering zou weggegooid geld zijn. Xi kan zijn miners gewoon gratis elektriciteit geven, dus alle andere miners worden uit de markt gedrukt omdat die alleen nog maar met verlies kunnen draaien. Het Chinese aandeel in mining gaat dan dus rap naar 100%, ze kunnen de historische record modificeren, elke nieuwe fork ook aanvallen, etc. Er is geen competing hashpower meer want dat is allemaal verliesgevend. En niemand doet meer BTC transacties want ze zijn onbetrouwbaar geworden. Op dat moment wordt de prijs van BTC ook gewoon nul, aangezien het geen intrinsieke waarde heeft. RIP BTC.

BTC drijft eigenlijk op het idee dat het gedecentraliseerd zou zijn, maar dat is het dus niet (meer). Het is slechts één decreet van Xi verwijderd van een gecentraliseerde munt.
Het zijn niet zijn miners.
pi_183386842
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

BTC wordt nu ook praktisch niet gebruikt IRL. En het minieme gebruik dat er is neemt eerder af dan toe.
Hoe weet je dit? :P
pi_183386857
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

BTC wordt nu ook praktisch niet gebruikt IRL. En het minieme gebruik dat er is neemt eerder af dan toe.
Dit is niet waar. Volume van transacties is in waarde al een tijdje ongeveer gelijk, een paar miljard (in USD) elke dag. :) Zelfs nu de waarde flink is gedaald. Je zou zelfs kunnen stellen dat het gebruik groeit.

Dat is best aardig, lijkt mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2018 19:36:03 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 19:36:55 #221
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183386888
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 19:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Het zijn niet zijn miners.
Nou en of. China is een totalitaire staat.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183386935
Ik lees hier laatst op twitter wat over. Wat jammer is is dat de mensen die Bitcoin echt gebruiken en nodig hebben er nooit mee te koop zullen lopen. Terwijl de lame investeerders (zoals de mensen op dit forum inclusief mezelf) er wel over zullen lullen. De mensen die het gebruiken voor financiële onafhankelijkheid, grey markets, black markets of om autoritaire regimes te ontwijken zullen het nooit vertellen/marketen want dan wordt het harder aangepakt.

Dus lui die er echt wat aan hebben hebben een incentive om het stil te houden, en mensen die minder toegevoegde waarde ervan hebben willen de prijs opdrijven met marketing praatjes :P
  maandag 26 november 2018 @ 19:45:04 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183387135
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 19:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Volume van transacties is in waarde al een tijdje ongeveer gelijk, een paar miljard (in USD) elke dag. :) Zelfs nu de waarde flink is gedaald. Je zou zelfs kunnen stellen dat het gebruik groeit.

Dat is best aardig, lijkt mij.
Dat is onderlinge handel. Ik had het over echte, irl transacties.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183387150
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is onderlinge handel. Ik had het over echte, irl transacties.
Hoe weet je dan dat dat daalt?
pi_183387170
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:45 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat dat daalt?
TX report van oktober 2018
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 19:46:27 #226
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183387173
De meeste transacties zijn pure speculatie tussen "BTC traders". De belangrijkste irl toepassing is kapitaalvlucht vanuit China. Zie hier een eventueel incentive voor Xi om dat hele circus de nek om te draaien. Belangrijkste barriere is niet om dat te organiseren (makkie, omdat het tegenwoordig zo gecentraliseerd is bij een paar grote Chinese miners) maar het feit dat de partijelite het zelf ook gebruikt om hun eigen geld het land uit te sluizen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183387212
Ik stap binnenkort in halal blockchain :7
pi_183387220
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 19:46 schreef rekoet het volgende:

[..]

TX report van oktober 2018
Link?
pi_183387310
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:46 schreef SeLang het volgende:
De belangrijkste irl toepassing is kapitaalvlucht vanuit China.
En hoe weet jij dit dan weer? :P

Zowel jij als LXIV claimen van alles te weten over waarvoor transacties gebruikt worden terwijl dat zover ik weet bijna niet te verifiëren is (ook niet te ontkrachten daardoor).
pi_183387422
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

En hoe weet jij dit dan weer? :P

Zowel jij als LXIV claimen van alles te weten over waarvoor transacties gebruikt worden terwijl dat zover ik weet bijna niet te verifiëren is (ook niet te ontkrachten daardoor).
Heb op twatter gestaan
pi_183387476
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Heb op twatter gestaan
Nou ja, als er een goede uitleg is hoor ik het graag, zou dat dan ook wel in de gaten willen houden :).

Ben alleen bang dat ik dat niet ga krijgen.
  maandag 26 november 2018 @ 20:10:57 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183387880
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

En hoe weet jij dit dan weer? :P

Zowel jij als LXIV claimen van alles te weten over waarvoor transacties gebruikt worden terwijl dat zover ik weet bijna niet te verifiëren is (ook niet te ontkrachten daardoor).
Het daadwerkelijke gebruik als valuta is.
na 10 jaar nog steeds niet van e grond gekomen. En bottom line zou dat toch het bestaansrecht moeten zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 20:14:56 #233
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183388008
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

En hoe weet jij dit dan weer? :P

Diverse bronnen zoals Financial Times, Bloomberg etc. Ik dacht dat dit wel algemeen bekend zou zijn op een BTC forum maar kennelijk niet. Dit is al jarenlang een thema. Google zelf eventjes, dan vind je het wel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183388087
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

En hoe weet jij dit dan weer? :P

Zowel jij als LXIV claimen van alles te weten over waarvoor transacties gebruikt worden terwijl dat zover ik weet bijna niet te verifiëren is (ook niet te ontkrachten daardoor).
Jij betaalt zeker je boodschappen in Bitcoins? Lekker een uurtje in de winkel wachten tot er minimaal 2 bevestigingen binnen zijn :') Met een cheque betalen is nog sneller _O-

Bitcoin wordt niet of nauwelijks gebruikt voor het verhandelen van goederen of diensten.
  maandag 26 november 2018 @ 20:19:39 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183388126
Het werkt gewoon ook niet met torenhoge transactiekosten en supertraag, hoge volatiliteit en bizar veel veiligheidsissues. Alleen daarom wordt het niet gebruikt. Na zoutblokken is het zo’n beetje de meedt onpraktische valuta denkbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183388151
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:10 schreef LXIV het volgende:
Het daadwerkelijke gebruik als valuta is.
na 10 jaar nog steeds niet van e grond gekomen.
Dit is echt totaal geen uitleg over hoe je weet dat het aantal echte,irl transacties is afgenomen. Het enige wat je kan zien is het aantal transacties, maar jij kan geen onderscheid maken tussen transacties voor handel en "echte irl" transacties (wat de neuk dat ook mag zijn :P).

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:14 schreef SeLang het volgende:

[..]

Diverse bronnen zoals Financial Times, Bloomberg etc. Ik dacht dat dit wel algemeen bekend zou zijn op een BTC forum maar kennelijk niet. Dit is al jarenlang een thema. Google zelf eventjes, dan vind je het wel.
Ja nogmaals totaal niet duidelijk. Dat Bitcoin gebruikt is voor kapitaalvlucht uit China sluit ik niet uit, maar hoe weet je dat dat de belangrijkste use-case is? Wie zegt dat er niet meer kapitaal uit Iran of Rusland is gevlucht? Je kunt dit niet weten en FT en Bloomberg ook niet. Of dat er meer gebruikt is om drugs te kopen?
  maandag 26 november 2018 @ 20:22:21 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388205
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 20:18 schreef rekoet het volgende:

[..]

Jij betaalt zeker je boodschappen in Bitcoins? Lekker een uurtje in de winkel wachten tot er minimaal 2 bevestigingen binnen zijn :') Met een cheque betalen is nog sneller _O-

Bitcoin wordt niet of nauwelijks gebruikt voor het verhandelen van goederen of diensten.
Soon meer dan 25k webshops.
In januari wsl. :D
Buiten dat, ken ik genoeg mensen die reeds jaren betaald hebben hiermee, alszijnde pinpas. Deden gratis boodschappen. Kom even niet meer op die naam van de pas, is ook een crypto.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388246
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:19 schreef LXIV het volgende:
Het werkt gewoon ook niet met torenhoge transactiekosten en supertraag, hoge volatiliteit en bizar veel veiligheidsissues. Alleen daarom wordt het niet gebruikt. Na zoutblokken is het zo’n beetje de meedt onpraktische valuta denkbaar.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:19 schreef LXIV het volgende:
Het werkt gewoon ook niet met torenhoge transactiekosten en supertraag, hoge volatiliteit en bizar veel veiligheidsissues. Alleen daarom wordt het niet gebruikt. Na zoutblokken is het zo’n beetje de meedt onpraktische valuta denkbaar.
De enige reden om BTC aan te houden is daarom ook enkel maar speculatief.
pi_183388261
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 20:18 schreef rekoet het volgende:

[..]

Jij betaalt zeker je boodschappen in Bitcoins? Lekker een uurtje in de winkel wachten tot er minimaal 2 bevestigingen binnen zijn :') Met een cheque betalen is nog sneller _O-

Bitcoin wordt niet of nauwelijks gebruikt voor het verhandelen van goederen of diensten.
Waar zeg ik dat iemand zijn boodschappen met Bitcoin afrekent? Ik vraag me gewoon af hoe LXIV het onderscheid kan maken tussen transacties tussen speculanten en "echte IRL" transacties. En hoe SeLang weet dat de grootste use-case kapitaalvlucht uit China is en niet bijvoorbeeld kapitaal verplaatsen tussen andere landen (VS -> latijns amerika ofzo).
pi_183388295
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Soon meer dan 25k webshops.
In januari wsl. :D
Buiten dat, ken ik genoeg mensen die reeds jaren betaald hebben hiermee, alszijnde pinpas. Deden gratis boodschappen. Kom even niet meer op die naam van de pas, is ook een crypto.
De meeste webshops die Bitcoin aanbieden als betaaloptie gebruiken het als een gimmick. Thuisbezorgd had wel geteld 38 bitcoin betalingen in 12 maanden :') verwaarloosbaar dus.
  maandag 26 november 2018 @ 20:25:38 #241
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388297
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat iemand zijn boodschappen met Bitcoin afrekent? Ik vraag me gewoon af hoe LXIV het onderscheid kan maken tussen transacties tussen speculanten en "echte IRL" transacties. En hoe SeLang weet dat de grootste use-case kapitaalvlucht uit China is en niet bijvoorbeeld kapitaal verplaatsen tussen andere landen (VS -> latijns amerika ofzo).
As far I know, kan dit niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 20:26:23 #242
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388315
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:25 schreef rekoet het volgende:

[..]

De meeste webshops die Bitcoin aanbieden als betaaloptie gebruiken het als een gimmick. Thuisbezorgd had wel geteld 38 bitcoin betalingen in 12 maanden :') verwaarloosbaar dus.
Je negeert even mijn 2e stuk? :)
Hoe goed komt dat uit. Reageer op alles, of niets.
En thuisbezorgd vergelijken, met meer dan 25k webshops. Jezus.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388336
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

As far I know, kan dit niet.
Dat dacht ik ook, daarom kan ik ook echt niet wachten om te horen hoe we daar wel achter kunnen komen! Weet je hoe waardevol die data kan zijn :D
  maandag 26 november 2018 @ 20:27:14 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183388342
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is echt totaal geen uitleg over hoe je weet dat het aantal echte,irl transacties is afgenomen. Het enige wat je kan zien is het aantal transacties, maar jij kan geen onderscheid maken tussen transacties voor handel en "echte irl" transacties (wat de neuk dat ook mag zijn :P).


Een irl transactie vind ik de aankoop van een brood of een biertje in de kroeg

Als je kijkt hoe snel whatts app en Facebook aan gebruikers groeide... btc staat gewoon stil. Het heeft zijn momentum verloren. Daarom gaat het ook echt nooit wat worden en is de echte waarde nul. Bizar dat de marketcal nog zoveel miljard is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 26 november 2018 @ 20:28:03 #245
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388368
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een irl transactie vind ik de aankoop van een brood of een biertje in de kroeg

Als je kijkt hoe snel whatts app en Facebook aan gebruikers groeide... btc staat gewoon stil. Het heeft zijn momentum verloren. Daarom gaat het ook echt nooit wat worden en is de echte waarde nul. Bizar dat de marketcal nog zoveel miljard is.
Joah, dergelijke dingen dachten ze van e-mail ook.
En internet daarvoor.
Amazon door de winkeltjes.
TV's, door de radio's.

Dit gaat hoe dan ook een keer door.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388382
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een irl transactie vind ik de aankoop van een brood of een biertje in de kroeg

Als je kijkt hoe snel whatts app en Facebook aan gebruikers groeide... btc staat gewoon stil. Het heeft zijn momentum verloren. Daarom gaat het ook echt nooit wat worden en is de echte waarde nul. Bizar dat de marketcal nog zoveel miljard is.
En hoe weet jij of het verplaatsen van 0,0001 Bitcoin gebruikt wordt voor biertjes of voor speculatie ?
  maandag 26 november 2018 @ 20:29:10 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183388397
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:26 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je negeert even mijn 2e stuk? :)
Hoe goed komt dat uit. Reageer op alles, of niets.
En thuisbezorgd vergelijken, met meer dan 25k webshops. Jezus.

De omzet van thuisbezorgd is waarschijnlijk hoger idd
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 26 november 2018 @ 20:30:59 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183388445
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Joah, dergelijke dingen dachten ze van e-mail ook.
nee, gebruik daarvan dat groeide 10 jaar na uitgevonden nog met honderden procenten per jaar. Explosief. Btc heeft zijn kans gemist. Vandaar dat het ook niet terugkomst
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 26 november 2018 @ 20:31:09 #249
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388450
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

De omzet van thuisbezorgd is waarschijnlijk hoger idd
Link? Of is dit allemaal beetje onzinnig wat je aan het doen bent?
Kom svp hier met feiten, ipv onderbuikgevoelens. Ik beweer dergelijke dingen niet, behalve dat het adoptie is.

En nogmaals, vrienden van me hebben jaren betaald met BTC op boodschappen
10 mins later, ging BTC omhoog, bam gratis :D
Dus, link feitjes en cijfers.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 20:32:09 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388480
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

nee, gebruik daarvan dat groeide 10 jaar na uitgevonden nog met honderden procenten per jaar. Explosief. Btc heeft zijn kans gemist. Vandaar dat het ook niet terugkomst
Link er 4, allemaal variabele tijdslijn.
Succes ermee, om ze allemaal op je eigen "onderbuik / gedachtes" te negeren.

Edit: Dat is trouwens discussieren. Mijn links, kan je makkelijk googlen. die van jou, is maar mja, no offence. 1 user, die het beter denkt te weten. :X
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388488
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Joah, dergelijke dingen dachten ze van e-mail ook.
En internet daarvoor.
Amazon door de winkeltjes.
TV's, door de radio's.

Dit gaat hoe dan ook een keer door.

Dat blockchain here to stay is dat ben ik volkomen met je eens

Door de hoge transactiekosten, extreme volatiliteit en een extreem langzame netwerk is Bitcoin totaal niet geschikt als currency :Y.
  maandag 26 november 2018 @ 20:32:23 #252
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183388489
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef KapBak het volgende:

[..]

En hoe weet jij of het verplaatsen van 0,0001 Bitcoin gebruikt wordt voor biertjes of voor speculatie ?
Ik ken niemand die ooit iets irl met btc betaald heeft. Ken wel ca 10 man die het ter speculatie gekocht hebben. Het wordt gewoon niet grbruukt, maak jezelf dat niet wijs.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 26 november 2018 @ 20:33:36 #253
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388522
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ken niemand die ooit iets irl met btc betaald heeft. Ken wel ca 10 man die het ter speculatie gekocht hebben. Het wordt gewoon niet grbruukt, maak jezelf dat niet wijs.
Ah... dus omdat jij niemand kent, kloppen jou cijfertjes.
Top, makes sense. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 20:35:07 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388570
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2018 20:32 schreef rekoet het volgende:

[..]

Dat blockchain here to stay is dat ben ik volkomen met je eens

]Door de hoge transactiekosten, extreme volatiliteit en een extreem langzame netwerk is Bitcoin totaal niet geschikt als currency :Y.
Waarom niet?
Kan dat niet improved worden dan? If not, link bewijs?
Daarbij, heeft het zich allang bewezen, het is er 10 jaar.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388629
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ken niemand die ooit iets irl met btc betaald heeft. Ken wel ca 10 man die het ter speculatie gekocht hebben. Het wordt gewoon niet grbruukt, maak jezelf dat niet wijs.
Huh? :P Ik betwist nergens dat Bitcoin momenteel niet hoofdzakelijk voor dagelijkse aankopen gebruikt wordt.

Ik geef alleen aan dat je dingen uit data probeert te halen die je er niet uit kan halen. Jij claimde dat het "echte" gebruik afgenomen was, waarmee je aangeeft dat je wist wat het was aantal "echte" transacties was en wat het nu is. Ik zeg dat je dat niet kan weten.

Wat je wil kan stellen (en waar je nu ook naartoe keert) is dat het echte gebruik er nooit geweest is. Maar je hebt natuurlijk Bitcoin pizza etc gehad, dus er is wel degelijk mee gehandeld voor echte producten.
pi_183388854
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? :P Ik betwist nergens dat Bitcoin momenteel niet hoofdzakelijk voor dagelijkse aankopen gebruikt wordt.

Ik geef alleen aan dat je dingen uit data probeert te halen die je er niet uit kan halen. Jij claimde dat het "echte" gebruik afgenomen was, waarmee je aangeeft dat je wist wat het was aantal "echte" transacties was en wat het nu is. Ik zeg dat je dat niet kan weten.

Wat je wil kan stellen (en waar je nu ook naartoe keert) is dat het echte gebruik er nooit geweest is. Maar je hebt natuurlijk Bitcoin pizza etc gehad, dus er is wel degelijk mee gehandeld voor echte producten.
Deze boy :')

dotmops twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 00:58:13 @btc BTC is also 0.1% the TPS of VISA and it starts struggling at 2-3%, and weeks of unconfirmed transactions if it ever gets to 5+% 🤣 gotta love the complete delusion in the crypto community sometimes https://t.co/TWiM7s4Nj2 reageer retweet
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 26 november 2018 @ 20:46:33 #257
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183388925
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 20:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

As far I know, kan dit niet.
De meeste transacties zijn niet anoniem en je weet dus waar die plaatsvinden. Je weet ook wat het wereldwijde volume is. Zo kun je dus weten dat het overgrote deel zich in China afspeelt. De meeste transacties zijn pure speculatie. Je weet niet alles maar je kunt een educated guess doen op basis van wat je wel weet door meerdere dingen te combineren, bijvoorbeeld hoeveel pizzas er daadwerkelijk worden gekocht (vrijwel geen) en hoeveel appartementen er door Chinezen worden gekocht in Vancouver (zo'n beetje de halve stad).

Overigens gaat de meeste kapitaalvlucht niet via BTC (te makkelijk te tracen en BTC is daarvoor te klein) maar dingen als onderfacturering e.d.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 26 november 2018 @ 20:47:41 #258
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183388957
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:46 schreef SeLang het volgende:

[..]

De meeste transacties zijn niet anoniem en je weet dus waar die plaatsvinden. Je weet ook wat het wereldwijde volume is. Zo kun je dus weten dat het overgrote deel zich in China afspeelt. De meeste transacties zijn pure speculatie. Je weet niet alles maar je kunt een educated guess doen op basis van wat je wel weet door meerdere dingen te combineren, bijvoorbeeld hoeveel pizzas er daadwerkelijk worden gekocht (vrijwel geen) en hoeveel appartementen er door Chinezen worden gekocht in Vancouver (zo'n beetje de halve stad).
Heb je linkje voor ons?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183388968
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef rekoet het volgende:

[..]

Deze boy :')

dotmops twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 00:58:13 @btc BTC is also 0.1% the TPS of VISA and it starts struggling at 2-3%, and weeks of unconfirmed transactions if it ever gets to 5+% 🤣 gotta love the complete delusion in the crypto community sometimes https://t.co/TWiM7s4Nj2 reageer retweet
Dat Bitcoin niet schaalt is ook niet echt nieuws. Ik denk ook dat niemand, zelfs de grooste Bitcoin believers, dat zullen ontkennen.
pi_183388993
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:46 schreef SeLang het volgende:
De meeste transacties zijn niet anoniem en je weet dus waar die plaatsvinden.
Huh? Geen een transactie is anoniem en je weet bijna bij geen een waar die plaatsvinden.
pi_183389016
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:47 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat Bitcoin niet schaalt is ook niet echt nieuws. Ik denk ook dat niemand, zelfs de grooste Bitcoin believers, dat zullen ontkennen.
Zit niet te dromen jonguh eet je pizza :')
  maandag 26 november 2018 @ 20:50:10 #262
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183389036
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef rekoet het volgende:

[..]

Zit niet te dromen jonguh eet je pizza :')
Niveautje hier hoor. :') :W
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183389047
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef rekoet het volgende:

[..]

Zit niet te dromen jonguh eet je pizza :')
Ik bevestig je punt alleen maar :P
  maandag 26 november 2018 @ 20:51:12 #264
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183389068
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik bevestig je punt alleen maar :P
Zijn hier enkel om te trollen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183389094
Maar nu heb ik wel zin in pizza :(
pi_183389118
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik bevestig je punt alleen maar :P
Dan zijn we het over eens dat voor Bitcoin voor dagelijkse aanschaf van goederen en diensten niet of nauwelijks wordt gebruikt eindelijk :7

Eet nu maar je pizza op :Y)
pi_183389276
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 20:52 schreef rekoet het volgende:

[..]

Dan zijn we het over eens dat voor Bitcoin voor dagelijkse aanschaf van goederen en diensten niet of nauwelijks wordt gebruikt eindelijk :7

Eet nu maar je pizza op :Y)
Het ging erover of je kan weten of dat dagelijks gebruik voor de aanschaf van goederen en diensten toeneemt of afneemt.
pi_183389360
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:57 schreef KapBak het volgende:

[..]

Het ging erover of je kan weten of dat dagelijks gebruik voor de aanschaf van goederen en diensten toeneemt of afneemt.
Neemt af je kan nog beter je goederen of diensten verhandelen in Turkse Lira dan in Bitcoin stuk veiliger :')

Ondernemers willen geen koersrisico lopen :Y
  maandag 26 november 2018 @ 21:01:54 #269
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183389411
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:00 schreef rekoet het volgende:

[..]

Neemt af je kan nog beter je goederen of diensten verhandelen in Turkse Lira dan in Bitcoin stuk veiliger :')

Ondernemers willen geen koersrisico lopen :Y
Daarom zijn er tussenoplossingen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183389447
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:00 schreef rekoet het volgende:

[..]

Neemt af je kan nog beter je goederen of diensten verhandelen in Turkse Lira dan in Bitcoin stuk veiliger :')

Ondernemers willen geen koersrisico lopen :Y
pi_183389455
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 21:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Daarom zijn er tussenoplossingen.
Oh ja zoals welke dan? Gaan we nou derivaten verhandelen om bitcoin koersdalingen af te dekken zie ze daar al mee bezig gaan bij Bakker van Kempen _O-
  maandag 26 november 2018 @ 21:17:28 #272
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183389779
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sub-3k gaan we niet zien gok ik.
Ik verwacht BTC onder $3000 en total market cap <100M.

Maar we zullen zien, wie de beste glazen bol heeft gekocht ;)
The best firms advertise the least...
  maandag 26 november 2018 @ 21:25:39 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183390014
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:03 schreef rekoet het volgende:

[..]

Oh ja zoals welke dan? Gaan we nou derivaten verhandelen om bitcoin koersdalingen af te dekken zie ze daar al mee bezig gaan bij Bakker van Kempen _O-
Hoop gedoe voor 1 pizza. Pak gewoon iDeal, klaar
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183390135
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoop gedoe voor 1 pizza. Pak gewoon iDeal, klaar
Dus dat :7

Bitcoin niets meer dan een speculatieve coin niks meer en niks minder :')
pi_183390173
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:17 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik verwacht BTC onder $3000 en total market cap <100M.

Maar we zullen zien, wie de beste glazen bol heeft gekocht ;)
De onrust op de financiële markten neemt snel toe recessie is aanstaande ik zie BTC sub $1000 gaan.
pi_183390263
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef rekoet het volgende:

[..]

Dus dat :7

Bitcoin niets meer dan een speculatieve coin niks meer en niks minder :')
Het hele punt wat ik maakte was dat mensen die Bitcoin "echt" gebruiken (om maar even in de belachelijke terminologie van LXIV te blijven _O- ) geen Ideal kunnen gebruiken omdat ze opereren in een grijze/zwarte markt of in een land waar vermogen eenvoudig afgepakt kan worden etc.
pi_183390410
Groen +je
  maandag 26 november 2018 @ 21:39:10 #278
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183390447
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:03 schreef rekoet het volgende:

[..]

Oh ja zoals welke dan? Gaan we nou derivaten verhandelen om bitcoin koersdalingen af te dekken zie ze daar al mee bezig gaan bij Bakker van Kempen _O-
Ehhh... ik ken er zeker meer dan 3. Kan je zo op google vinden. Jou onderbuikgevoelens echter niet. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183390491
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ehhh... ik ken er zeker meer dan 3. Kan je zo op google vinden. Jou onderbuikgevoelens echter niet. _O-
Wat een fantast ben je ook :W
  maandag 26 november 2018 @ 21:44:20 #280
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183390598
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:40 schreef rekoet het volgende:

[..]

Wat een fantast ben je ook :W
Of jij met alle fantasie verhalen uit je onderbuik _O- :W
Die nergens te vinden zijn. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 21:53:11 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183390883
Hoge transactiekosten zijn zo 2015 :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 november 2018 @ 21:55:46 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183390955
Please kom met wat beters als je komt trollen

Net zoals dat het te traag is.

Banken, die zijn pas traag.

https://www.ccn.com/194-m(...)potential-of-crypto/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 26 november 2018 @ 22:10:00 #283
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183391397
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef rekoet het volgende:

[..]

De onrust op de financiële markten neemt snel toe recessie is aanstaande ik zie BTC sub $1000 gaan.
Dan gooi ik er al mijn reserves in, maar daar gok ik niet op voor mijn huidige plan :)

De NASDAC doet het slecht vanwege 3 kutbedrijven:

1: Apple: Wie gaat een incompatible phone kopen, die niet "hip" meer is.
2: Facebook: Security wordt belangrijker, als je zakelijk serieus genomen wil worden, heb je daar een "fake profile" of helemaal niks.
3: Google: Tja,ze weten teveel. Helaas is dit "kutbedrijf" niet weg te denken in de komende jaren: Kan niet via een IP-blocklist zoals FB.

Daarom crypto _O_
The best firms advertise the least...
pi_183391481
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dan gooi ik er al mijn reserves in, maar daar gok ik niet op voor mijn huidige plan :)

De NASDAC doet het slecht vanwege 3 kutbedrijven:

1: Apple: Wie gaat een incompatible phone kopen, die niet "hip" meer is.
2: Facebook: Security wordt belangrijker, als je zakelijk serieus genomen wil worden, heb je daar een "fake profile" of helemaal niks.
3: Google: Tja,ze weten teveel. Helaas is dit "kutbedrijf" niet weg te denken in de komende jaren: Kan niet via een IP-blocklist zoals FB.

Daarom crypto _O_
Jesus wat krijg jij veel bullshit in 1 post. Bewonderwaardig, _O_
Vakman pur sang
  maandag 26 november 2018 @ 22:15:34 #285
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183391550
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jesus wat krijg jij veel bullshit in 1 post. Bewonderwaardig, _O_
Quote me in 5 years
The best firms advertise the least...
pi_183391596
-82% in Delta. Kan niet wachten totdat ik -90 ga _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183391650
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-82% in Delta. Kan niet wachten totdat ik -90 ga _O_
Hambo!!
pi_183391662
Op -90 ga ik wel een hambo eten ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183391702
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-82% in Delta. Kan niet wachten totdat ik -90 ga _O_
wil het niet weten
pi_183391703
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:15 schreef edcetera het volgende:

[..]

Quote me in 5 years
Geloof me, dan ben ik je uitspraak allang vergeten. Dit is gewoon een mondiale financiële dip, die kan veranderen in een echte koersval.
Vakman pur sang
  maandag 26 november 2018 @ 22:23:36 #291
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183391760
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-82% in Delta. Kan niet wachten totdat ik -90 ga _O_
Alles wat over is naar de klote, maar nieuwe investeringen klaar hebben staan ^O^
The best firms advertise the least...
  maandag 26 november 2018 @ 22:24:30 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183391781
When moen?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 22:25:42 #293
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183391808
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op -90 ga ik wel een hambo eten ja.
Lekker rekt dieet via Euroshopper Hambos: Niks mis mee ;)
The best firms advertise the least...
pi_183391813
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef ssjgoku het volgende:
When moen?
When mass adoption?
pi_183391827
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op -90 ga ik wel een hambo eten ja.
Dan kom ik langs :P
pi_183391839
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan kom ik langs :P
Wedstrijdje van PSV op, beetje Schultenbrau klappen. Topmiddag toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 november 2018 @ 22:27:57 #297
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183391850
quote:
5s.gif Op maandag 26 november 2018 22:25 schreef rekoet het volgende:

[..]

When mass adoption?
Soon®
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 26 november 2018 @ 22:28:29 #298
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183391864
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wedstrijdje van PSV op, beetje Schultenbrau klappen. Topmiddag toch.
Als je iets beter bier hebt, kom ik ook. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183391870
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als je iets beter bier hebt, kom ik ook. ^O^
Dat wordt vechten als je over SEAL begint _O-
  maandag 26 november 2018 @ 22:29:28 #300
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183391880
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat wordt vechten als je over SEAL begint _O-
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183391943
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als je iets beter bier hebt, kom ik ook. ^O^
Okok, AH Brouwersbier. Jezus, willen jullie me arm hebben?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')