Het hele punt wat ik maakte was dat mensen die Bitcoin "echt" gebruiken (om maar even in de belachelijke terminologie van LXIV te blijvenquote:Op maandag 26 november 2018 21:28 schreef rekoet het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Bitcoin niets meer dan een speculatieve coin niks meer en niks minder
Ehhh... ik ken er zeker meer dan 3. Kan je zo op google vinden. Jou onderbuikgevoelens echter niet.quote:Op maandag 26 november 2018 21:03 schreef rekoet het volgende:
[..]
Oh ja zoals welke dan? Gaan we nou derivaten verhandelen om bitcoin koersdalingen af te dekken zie ze daar al mee bezig gaan bij Bakker van Kempen
Wat een fantast ben je ookquote:Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ehhh... ik ken er zeker meer dan 3. Kan je zo op google vinden. Jou onderbuikgevoelens echter niet.
Of jij met alle fantasie verhalen uit je onderbuikquote:
Dan gooi ik er al mijn reserves in, maar daar gok ik niet op voor mijn huidige planquote:Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef rekoet het volgende:
[..]
De onrust op de financiėle markten neemt snel toe recessie is aanstaande ik zie BTC sub $1000 gaan.
Jesus wat krijg jij veel bullshit in 1 post. Bewonderwaardig,quote:Op maandag 26 november 2018 22:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan gooi ik er al mijn reserves in, maar daar gok ik niet op voor mijn huidige plan![]()
De NASDAC doet het slecht vanwege 3 kutbedrijven:
1: Apple: Wie gaat een incompatible phone kopen, die niet "hip" meer is.
2: Facebook: Security wordt belangrijker, als je zakelijk serieus genomen wil worden, heb je daar een "fake profile" of helemaal niks.
3: Google: Tja,ze weten teveel. Helaas is dit "kutbedrijf" niet weg te denken in de komende jaren: Kan niet via een IP-blocklist zoals FB.
Daarom crypto
Quote me in 5 yearsquote:Op maandag 26 november 2018 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus wat krijg jij veel bullshit in 1 post. Bewonderwaardig,
Hambo!!quote:Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-82% in Delta. Kan niet wachten totdat ik -90 ga
wil het niet wetenquote:Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geloof me, dan ben ik je uitspraak allang vergeten. Dit is gewoon een mondiale financiėle dip, die kan veranderen in een echte koersval.quote:
Alles wat over is naar de klote, maar nieuwe investeringen klaar hebben staanquote:Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker rekt dieet via Euroshopper Hambos: Niks mis meequote:Op maandag 26 november 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op -90 ga ik wel een hambo eten ja.
Dan kom ik langsquote:Op maandag 26 november 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op -90 ga ik wel een hambo eten ja.
Wedstrijdje van PSV op, beetje Schultenbrau klappen. Topmiddag toch.quote:
Soon®quote:
Als je iets beter bier hebt, kom ik ook.quote:Op maandag 26 november 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wedstrijdje van PSV op, beetje Schultenbrau klappen. Topmiddag toch.
Dat wordt vechten als je over SEAL begintquote:Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Als je iets beter bier hebt, kom ik ook.
quote:Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat wordt vechten als je over SEAL begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |