Leg het eens uit in eigen woorden dan. Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?quote:Op maandag 26 november 2018 00:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Uh, je kan lezen toch?
Mass adoption, het is vrij letterlijk te nemen.
Actieve gebruikersquote:Op maandag 26 november 2018 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gebruikers qua wat? Een adres hebben? Actieve adressen per dag? Holders? Betalers?
Sowieso zien we deze generaties vrij veel progressie, dingen als wiet legalisatie enzo om maar een voorbeeld te noemen. Er komt ook een hoop policor onzin bij die het weer verneukt, maar ik hoop dat dat tijdelijk is.quote:Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef KapBak het volgende:
[..]
Klopt. En echt wel uniek dat een land (of een staat) zegt van je mag belasting in X betalen. Vroegahhhh kon dat nog met je oogst van graan etc maar dat is echt wel lang geleden.
Nog helemaal niet, dat zegt ook niemand.quote:Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Leg het eens uit in eigen woorden dan. Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
En hoe meet je dat?quote:
Nou ja, dit is niet echt progressie hoor. Ik weet niet of het beter is om belasting af te dragen in een standaard valuta of in wat je maar wilquote:Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Sowieso zien we deze generaties vrij veel progressie, dingen als wiet legalisatie enzo om maar een voorbeeld te noemen. Er komt ook een hoop policor onzin bij die het weer verneukt, maar ik hoop dat dat tijdelijk is.
Ja ik post toch een perfect plaatje jonguhhhhquote:Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:
Het is namelijk nogal een containerbegrip.
Je neemt een troll serieus.quote:Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En hoe meet je dat?
Dus als alleen de bevolking van China het gebruikt als nationale currency is het volgens jou geen mass adoption, want het zijn er minder dan 3 miljard.
Boeiend, is een interessant onderwerp. Vind het namelijk nogal makkelijk dat constant te gebruiken als maatstaf.quote:
Ik ben voor legalisering van alle drugs, en nog veel meer dingen. Wetten zijn er alleen maar omdat ergens geen oplossing voor is. Als je het illegaal maakt wordt het probleem er niet mee opgelost.quote:Op maandag 26 november 2018 00:02 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja, dit is niet echt progressie hoor. Ik weet niet of het beter is om belasting af te dragen in een standaard valuta of in wat je maar wil
Ik ben ook voor legalisering van wiet & xtc trouwens.
POW natuurlijk. Die spot is overigens ook wel vergeven.quote:
Het wordt helemaal niet gebruikt als maatstaf, het is een algemeen doel wat elke crypto-adept nastreeft en wat een positief iets op crypto als geheel zal hebben. Niemand, maar dan ook niemand zegt dat er al mass adoption is.quote:Op maandag 26 november 2018 00:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Boeiend, is een interessant onderwerp. Vind het namelijk nogal makkelijk dat constant te gebruiken als maatstaf.
Ben jij dan voor PoW, PoS, DPOS, LPOS?quote:Op maandag 26 november 2018 00:05 schreef rekoet het volgende:
[..]
We proberen hier een inhoudelijke discussie te voeren drol
Dat stel ik ook helemaal niet. Ik vraag wanneer dat dan is, helder licht.quote:Op maandag 26 november 2018 00:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet gebruikt als maatstaf, het is een algemeen doel wat elke crypto-adept nastreeft en wat een positief iets op crypto als geheel zal hebben. Niemand, maar dan ook niemand zegt dat er al mass adoption is.
Het is ook nog niet duidelijk in welke vorm het massaal gebruikt zal gaan worden.quote:Op maandag 26 november 2018 00:01 schreef aTypisch het volgende:
Het is namelijk nogal een containerbegrip.
quote:Op maandag 26 november 2018 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat stel ik ook helemaal niet. Ik vraag wanneer dat dan is, helder licht.
Helder licht.quote:Wanneer heeft dat volgens jou plaatsgevonden?
Wat zet jij hier jezelf vreselijk voor lul.quote:Op maandag 26 november 2018 00:08 schreef illusions het volgende:
[..]
[..]
Helder licht.Je hebt een attention span van 2 minuten zie ik.
Geen van allequote:Op maandag 26 november 2018 00:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ben jij dan voor PoW, PoS, DPOS, LPOS?
Ik zie het verschil tussen PoW en PoS hierbij niet. Alleen bij PoS zit je kapitaal intern en bij PoW extern. Daardoor kan je stellen dat PoS zelfs veiliger isquote:Op maandag 26 november 2018 00:07 schreef illusions het volgende:
PoS is natuurlijk onzin t.o.v. PoW. Dan geef je de macht weer aan de rijken, in de hoop dat je er nog wat voor terug krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |