abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:31:08 #1
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181770670
quote:
Advocaat Lili en Howick: ‘We kunnen uitzetting niet voorkomen’

De in Nederland opgegroeide Armeense kinderen Lili (12) en Howick (13) zijn “heel erg verdrietig en boos” nu hun uitzetting onafwendbaar lijkt, zo zeiden ze woensdag in het NOS Jeugdjournaal. In dezelfde uitzending liet de advocaat van de kinderen, Flip Schüller, weten dat hij niets meer voor de kinderen kan doen.

“Ik heb sinds vrijdag goed uitgezocht of er nog mogelijkheden zijn om bij een nog hogere, internationale rechter door te gaan. En helaas kan dat niet. We kunnen de uitzetting niet voorkomen”, zei de advocaat. Afgelopen vrijdag oordeelde de Raad van State dat de beide kinderen terug moeten naar hun geboorteland, waar hun moeder vorig jaar al naar is uitgezet. Uiterlijk 8 september moeten ze terug.

Dit is een angstaanjagende periode”, aldus Howick. “Hoe moeten we daar leven, we hebben daar niks. We spreken de taal niet, we hebben er geen familie en vrienden. We kunnen er niet wonen.” “Het is gemeen en niet eerlijk. Daar denk je de hele dag aan”, aldus Lili. Als de twee worden uitgezet, komen ze waarschijnlijk terecht in een weeshuis. Hun moeder is te kleinbehuisd om de twee op te vangen, vertelde Howick.

De enige die de uitzetting nog kan voorkomen is staatssecretaris Mark Harbers van Immigratie, maar hij zei woensdag dat “het niet voor de hand ligt dat we tot een ander oordeel komen”. Een onmenselijk oordeel, vindt Howick. “We hopen dat hij een beetje menselijk wordt en ons toch kan helpen.”

Ook Defence for Children heeft die hoop nog niet opgegeven, zegt een woordvoerster. Volgens haar toont deze zaak aan dat de politiek er werk van moet maken om kinderrechten een voorname rol te laten spelen in migratiewetgeving.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 13:31:33 #2
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181770680
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:30 schreef trein2000 het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk; waarom stond er geen politie voor de deur. Dit had je kunnen zien aankomen.
Dat zeg ik toch, nu doet ineens iedereen verbaasd terwijl je dit op twee vingers kan natellen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181770686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef indiaantje89 het volgende: Walgelijk dat iemand als Peter R. de Vries onze rechtstaat vergelijkt met WO2 praktijken. Die kinderen moeten gewoon zo dicht mogelijk bij hun ouder(s) zijn. En dat is in dit geval in Armenië. Iedereen die meewerkt aan onderduiking van deze kinderen gewoon strafbaar stellen. Er worden paychologische spelletjes met deze kinderen gespeeld, en ze maken het maar erger en erger.
Precies dit. Alles wat ze de afgelopen tijd meemaken is mentaal vele malen zwaarder dan een nieuw leven opbouwen in Armenië.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181770687
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, nu doet ineens iedereen verbaasd terwijl je dit op twee vingers kan natellen.
De politie wou gewoon niet meewerken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181770701
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:31 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Precies dit. Alles wat ze de afgelopen tijd meemaken is mentaal vele malen zwaarder dan een nieuw leven opbouwen in Armenië.
Als ze in 2009 gewoon naar armenie waren gegaan, dan was de kans groter dat ze een normaal leven konden opbouwen dan nu...
Gewoon gokken met kinderlevens....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181770706
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, nu doet ineens iedereen verbaasd terwijl je dit op twee vingers kan natellen.
Het verbaast mij ten zeerste inderdaad hoe de mensen die die kinderen moeten beschermen ze juist steeds verder de afgrond in helpen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:32:59 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770712
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Ehhh nee? Er zijn heel wat afspraken gemaakt. De kinderen komen tijdelijk in een GOEDE opvang terecht tot hun moeder stopt met de boel tegen te werken en de hulp eindelijk eens accepteert wat haar al die tijd al aangeboden is.
Het enige obstakeltje is de taal waarvan ze beweren dat ze die niet spreken, terwijl hun moeder die taal spreekt. Ik denk dat die grootouders vast ook beter Armeens spreken dan Nederlands.
"ze beweren", "ik denk".. Echt een basis om op te handelen, ja.En wat voor 'Goede opvang'? Waar? Bij wie?

Er zijn wel een paar puntjes waar ik toch problemen mee heb. Zoals het wreken van de daden van de moeder op deze kinderen. Ze zijn nu 12 en 13. Ze hebben dus in deze tien jaar niets kunnen doen om tegen mama te zeggen: Hou nou op, we moeten weg. Ze hebben geen zeggenschap. Hun moeder heeft hen in dit parket gebracht door niet in 2009 direct te vertrekken. Prima. Smijt mama eruit, die heeft de boel genaaid. Kindjes zijn gewoon braaf naar school gegaan, spreken beter Nederlands dan menige tweede of derde generatie Marokkaan, die hier geboren en opgegroeid is en worden vervolgens in hun nekvel gepakt en over de grens geflikkerd, omdat mama (die allang weg is) gesaboteerd heeft (of liever: gebruik gemaakt heeft van de mogelijkheden die de wet haar bood).

Ik denk dat we meer positieve bijdragen krijgen van deze twee 'illegalen' dan van menige hier geboren 'legale' met een andere achtergrond. Sterker nog, we halen types die in Syrie voor de vernietiging van onze waarden zijn gaan knokken terug en gooien deze twee eruit. Ik vind het lastig uit te leggen aan mensen van buiten ons land. Net als het feit, dat er illegalen open en bloot huizen kraken en dat die gewoon kunnen blijven zitten, terwijl twee kinderen, die braaf naar school gaan, in hun nekvel gepakt worden en over de grens getyft naar een land dat ze niet kennen. En of ze nu wel of geen Armeens spreken is eigenlijk secundair daaraan. Ik spreek ook Latijn, maar als je mij in het Rome van de eerste eeuw neerflikkert, overleef ik het ook niet lang. Ze kennen de gewoonten niet, de instanties niet, de manier van leven niet.

Zoals eerder gezegd is de levensstandaard daar dusdanig, dat het regelmatig voorkomt dat kinderen worden ingezet om te gaan werken en niet naar school gaan.

Doe eens net zoveel moeite om de echt waardeloze illegalen eruit te gooien als je doet om twee kinderen te naaien en kom dan nog eens terug met je 'regels zijn regels'.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:33:29 #8
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181770722
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181770724
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als ze in 2009 gewoon naar armenie waren gegaan, dan was de kans groter dat ze een normaal leven konden opbouwen dan nu...
Gewoon gokken met kinderlevens....
Jep. En nu pakt het verkeerd uit, ligt het opeens aan iedereen behalve de instanties, personen en moeder die deze roulette hebben gespeeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181770740
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben het gedoe met die kinderen langzaamaan beu, zet ze uit als ze niet mogen blijven, of laat ze blijven, dit spelletje slaat nergens meer op.

Het hele zaakje stinkt sws.

Val maar over mij heen als je wilt, maar ik ben denk ik niet de enige die er inmiddels zo over denkt.
De meeste Nederlanders denken er ook zo over.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181770751
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jep. En nu pakt het verkeerd uit, ligt het opeens aan iedereen behalve de instanties, personen en moeder die deze roulette hebben gespeeld.
De moeder is voornamelijk de dader, want de instanties willen gewoon hun brood blijven verdienen, die kan je niks kwalijk nemen. Dat ze over lijken gaan is niks nieuws....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:34:47 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770755
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jep. En nu pakt het verkeerd uit, ligt het opeens aan iedereen behalve de instanties, personen en moeder die deze roulette hebben gespeeld.
En dus wreek je je, omdat je die instanties en de moeder niet kunt aanpakken, door ijzerenheinig 'Befehl ist Befehl' te roepen en smijt je twee kinderen, die er niets aan konden doen, over de schutting. Goed bezig.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181770773
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dus wreek je je, omdat je die instanties en de moeder niet kunt aanpakken, door ijzerenheinig 'Befehl ist Befehl' te roepen en smijt je twee kinderen, die er niets aan konden doen, over de schutting. Goed bezig.
Dus je wilt een vrijbrief geven aan elke niet-euer?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181770786
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
Dit. Die dader wel direct vervolgen aub. Dit soort types plegen een nog groter vergrijp dan dit gezin zelf.
pi_181770807
quote:
De politie roept burgers op om mee te zoeken naar Lili en Howick. Volgens een persbericht zijn de broer en zus gisteravond weggelopen vanuit Wijchen, waar ze bij hun grootouders verbleven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181770808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dus wreek je je, omdat je die instanties en de moeder niet kunt aanpakken, door ijzerenheinig 'Befehl ist Befehl' te roepen en smijt je twee kinderen, die er niets aan konden doen, over de schutting. Goed bezig.
:')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:37:33 #17
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181770811
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dus wreek je je, omdat je die instanties en de moeder niet kunt aanpakken, door ijzerenheinig 'Befehl ist Befehl' te roepen en smijt je twee kinderen, die er niets aan konden doen, over de schutting. Goed bezig.
Jij hebt er wel een handje van de schuld bij iedereen neer te leggen behalve bij degene die dit daadwerkelijk veroorzaken.

Ik heb die procedures niet aangespannen en ik heb de gok niet genomen. De overheid ook niet. En de kinderen zijn de dupe, maar dat is dus ook niet de schuld van mij of de overheid.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:38:46 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dus je wilt een vrijbrief geven aan elke niet-euer?
Hmm, vreemd, kan me niet herinneren dat ik dat getypt heb. Ik zeg alleen dat je kinderen anders moet behandelen dan volwassenen. Dat doen we binnen het strafrecht ook. Dus dat kan hier ook. Ouders saboteren de boel en blijven illegaal? Moven. Kinderen doen hun best, gaan naar school en konden er niets aan doen? Mooi, hier houden, opvoeden, onderwijzen en lekker hun leven laten leiden. Huilende ouders? jammer dan, eigen schuld. Willen de kinderen dan vrijwillig mee? Prima, wuiven met witte zakdoekjes en een ferme handdruk.

Hoe moeilijk kan het zijn om de verantwoordelijken aan te pakken en de onschuldigen met rust te laten?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:39:10 #19
74056 crew  ToT
pi_181770833
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

"ze beweren", "ik denk".. Echt een basis om op te handelen, ja.En wat voor 'Goede opvang'? Waar? Bij wie?

Er zijn wel een paar puntjes waar ik toch problemen mee heb. Zoals het wreken van de daden van de moeder op deze kinderen. Ze zijn nu 12 en 13. Ze hebben dus in deze tien jaar niets kunnen doen om tegen mama te zeggen: Hou nou op, we moeten weg. Ze hebben geen zeggenschap. Hun moeder heeft hen in dit parket gebracht door niet in 2009 direct te vertrekken. Prima. Smijt mama eruit, die heeft de boel genaaid. Kindjes zijn gewoon braaf naar school gegaan, spreken beter Nederlands dan menige tweede of derde generatie Marokkaan, die hier geboren en opgegroeid is en worden vervolgens in hun nekvel gepakt en over de grens geflikkerd, omdat mama (die allang weg is) gesaboteerd heeft (of liever: gebruik gemaakt heeft van de mogelijkheden die de wet haar bood).

Ik denk dat we meer positieve bijdragen krijgen van deze twee 'illegalen' dan van menige hier geboren 'legale' met een andere achtergrond. Sterker nog, we halen types die in Syrie voor de vernietiging van onze waarden zijn gaan knokken terug en gooien deze twee eruit. Ik vind het lastig uit te leggen aan mensen van buiten ons land. Net als het feit, dat er illegalen open en bloot huizen kraken en dat die gewoon kunnen blijven zitten, terwijl twee kinderen, die braaf naar school gaan, in hun nekvel gepakt worden en over de grens getyft naar een land dat ze niet kennen. En of ze nu wel of geen Armeens spreken is eigenlijk secundair daaraan. Ik spreek ook Latijn, maar als je mij in het Rome van de eerste eeuw neerflikkert, overleef ik het ook niet lang. Ze kennen de gewoonten niet, de instanties niet, de manier van leven niet.

Zoals eerder gezegd is de levensstandaard daar dusdanig, dat het regelmatig voorkomt dat kinderen worden ingezet om te gaan werken en niet naar school gaan.

Doe eens net zoveel moeite om de echt waardeloze illegalen eruit te gooien als je doet om twee kinderen te naaien en kom dan nog eens terug met je 'regels zijn regels'.
"Ze beweren". Ja, maar er zijn genoeg aanwijzingen die het tegendeel beweren. Daarbij leren die koters die taal heus wel snel.
Goede opvang: TIJDELIJK opvangtehuis tot mama stopt met alle aangeboden hulp te weigeren.
En ja; er zijn ergere boeven in Nederland die het land uit zouden moeten, maar jij bent zeker ook eentje die bij een verkeersboete roept: "Ga eens achter echte boeven aan vangen!" ?
pi_181770839
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
.
pi_181770849
Huh op NOS teletekst staat dat ze zijn weggelopen bij hun grootouders in wijchen. Wonen die dan wel in NL?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:39:52 #22
74056 crew  ToT
pi_181770852
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
Mee eens! :Y
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:40:07 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770856
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:37 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij hebt er wel een handje van de schuld bij iedereen neer te leggen behalve bij degene die dit daadwerkelijk veroorzaken.

Ik heb die procedures niet aangespannen en ik heb de gok niet genomen. De overheid ook niet. En de kinderen zijn de dupe, maar dat is dus ook niet de schuld van mij of de overheid.
En ook niet van de kinderen zelf. Als je begrijpend zou kunnen lezen (maar ik leg het nog wel even uit, hoor) had je gezien dat ik de schuld nadrukkelijk bij de mama neerleg. Ik zeg dan ook dat die aangepakt moet worden. Die kinderen waren tussen 2 en 3 en 12 en 13. Wat kunnen die eraan doen?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181770859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hmm, vreemd, kan me niet herinneren dat ik dat getypt heb. Ik zeg alleen dat je kinderen anders moet behandelen dan volwassenen. Dat doen we binnen het strafrecht ook. Dus dat kan hier ook. Ouders saboteren de boel en blijven illegaal? Moven. Kinderen doen hun best, gaan naar school en konden er niets aan doen? Mooi, hier houden, opvoeden, onderwijzen en lekker hun leven laten leiden. Huilende ouders? jammer dan, eigen schuld. Willen de kinderen dan vrijwillig mee? Prima, wuiven met witte zakdoekjes en een ferme handdruk.

Hoe moeilijk kan het zijn om de verantwoordelijken aan te pakken en de onschuldigen met rust te laten?
Uit onderzoek naar onder andere adopties, is het altijd en altijd beter om kinderen bij hun biologische ouders te houden, ook in armoede.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181770864
quote:
Volgens het Nidos was er op het moment van de verdwijning geen beveiliging aanwezig die de kinderen kon tegenhouden.

,,We weten niet waar ze zijn. Het ligt nu in de handen van de politie'', aldus een woordvoerster.
Lekker makkelijk.
pi_181770866
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hmm, vreemd, kan me niet herinneren dat ik dat getypt heb. Ik zeg alleen dat je kinderen anders moet behandelen dan volwassenen. Dat doen we binnen het strafrecht ook. Dus dat kan hier ook. Ouders saboteren de boel en blijven illegaal? Moven. Kinderen doen hun best, gaan naar school en konden er niets aan doen? Mooi, hier houden, opvoeden, onderwijzen en lekker hun leven laten leiden. Huilende ouders? jammer dan, eigen schuld. Willen de kinderen dan vrijwillig mee? Prima, wuiven met witte zakdoekjes en een ferme handdruk.

Hoe moeilijk kan het zijn om de verantwoordelijken aan te pakken en de onschuldigen met rust te laten?
Enorm moeilijk als je verdragen wilt respecteren waarin het recht op gezinshereniging is vastgelegd.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:41:02 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181770870
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En ook niet van de kinderen zelf. Als je begrijpend zou kunnen lezen (maar ik leg het nog wel even uit, hoor) had je gezien dat ik de schuld nadrukkelijk bij de mama neerleg. Ik zeg dan ook dat die aangepakt moet worden. Die kinderen waren tussen 2 en 3 en 12 en 13. Wat kunnen die eraan doen?
Het is niet de schuld van de kinderen, dat ben ik met je eens.
Maar ze zijn er wel de dupe van.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181770871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:39 schreef Max23 het volgende:
Huh op NOS teletekst staat dat ze zijn weggelopen bij hun grootouders in wijchen. Wonen die dan wel in NL?
Ik 'denk' dat het geen échte grootouders zijn, maar 'opvanggrootouders'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:41:41 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770876
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:39 schreef ToT het volgende:

[..]

"Ze beweren". Ja, maar er zijn genoeg aanwijzingen die het tegendeel beweren. Daarbij leren die koters die taal heus wel snel.
Goede opvang: TIJDELIJK opvangtehuis tot mama stopt met alle aangeboden hulp te weigeren.
En ja; er zijn ergere boeven in Nederland die het land uit zouden moeten, maar jij bent zeker ook eentje die bij een verkeersboete roept: "Ga eens achter echte boeven aan vangen!" ?
Ik krijg nooit verkeersboetes, want ik hou me aan de wet. En de vergelijking slaat nergens op. En ik zie een hoop woorden, maar geen bewijs. 'Tijdelijk opvangtehuis'? En wie gaat controleren hoe 'tijdelijk' dat is? En wat voor opvangtehuis? Oliver Twist zat ook in een opvangtehuis.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181770877
Ooit was Nederland een tolerant land.

Moet je zien hoe druk men maakt om twee kinderen die al tien jaar in Nederland wonen. Weg moeten ze, weg. Alsof wij een Bananenland zijn
pi_181770885
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
Valse hoop. Nieuw kabinet weer nieuwe kans.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_181770887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:39 schreef Max23 het volgende:
Huh op NOS teletekst staat dat ze zijn weggelopen bij hun grootouders in wijchen. Wonen die dan wel in NL?
De grootouders van hun opvanggezin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181770901
PeterRdeV twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 13:04:37 Ha... de politie roept de hulp in van burgers omdat ze zich zorgen maken over de veiligheid van Howick en Lili... pfff... alsof ze in handen van justitie beter af zijn. Wat een gotspe!! Ze mogen bij mij onderduiken iedereen die hen aangeeft is een NSB’er... #howickenlili https://t.co/epFsh4w7fQ reageer retweet
:')
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:42:44 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181770903
Wat heeft deze poppenkast een geld gekost zeg...
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:42:55 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181770905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Enorm moeilijk als je verdragen wilt respecteren waarin het recht op gezinshereniging.
Oh, maar heel rechts FOK! roept altijd om het hardst dat verdragen aangepast of opgezegd kunnen worden, dus dat moet geen probleem zijn voor het almachtige Kabinet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181770910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De grootouders van hun opvanggezin.
Ah op die fiets
pi_181770912
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
Ooit was Nederland een tolerant land.

Moet je zien hoe druk men maakt om twee kinderen die al tien jaar in Nederland wonen. Weg moeten ze, weg. Alsof wij een Bananenland zijn
Tolerantie heeft ook zijn grenzen en die zijn al jaren geleden overtreden....

Jij hebt vast en zeker asielzoekers in je huis opgevangen een paar jaar geleden? Of ben je zelf niet zo tolerant?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:44:43 #38
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181770945
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En ook niet van de kinderen zelf. Als je begrijpend zou kunnen lezen (maar ik leg het nog wel even uit, hoor) had je gezien dat ik de schuld nadrukkelijk bij de mama neerleg. Ik zeg dan ook dat die aangepakt moet worden. Die kinderen waren tussen 2 en 3 en 12 en 13. Wat kunnen die eraan doen?
Je hebt gelijk hoor. Ook in je voorgaande betoog. Het is wrang om te zien dat twee keurige kinderen het land uit moeten, terwijl uitschot zoals die Jone van We are here met een verblijfsvergunning beloond wordt.
Maar hoe wil je de moeder aanpakken zonder die kinderen te raken? Zij wel blijven en moeders niet?
Dan doet ze binnen no time een succesvol beroep op gezinshereniging. En heeft ze alsnog haar beloning.

Nee, het is wrang, het is zuur. Maar daarnaast ook het enig mogelijke.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181770954
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, maar heel rechts FOK! roept altijd om het hardst dat verdragen aangepast of opgezegd kunnen worden, dus dat moet geen probleem zijn voor het almachtige Kabinet.
Ik ben ook van mening dat er een eigen europees verdrag moet komen maar voorlopig zit dat er niet in.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181770961
quote:
Naast de grootouders, was ook voogdij-instelling Nidos aanwezig bij de kinderen op het moment dat ze wegliepen. De voogdij-instelling had aangedrongen op een menselijke opvang en wilde niet dat de kinderen naar een detentiecentrum zouden moeten.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rgen.html?redirect=1

Buiten dat er geen politie aanwezig was (want je kon dit met tien vingers in de neus natellen) is dit wel érg kwalijk. Nidos blijft hier ernstig in gebreke.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181770968
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Ook in je voorgaande betoog. Het is wrang om te zien dat twee keurige kinderen het land uit moeten, terwijl uitschot zoals die Jone van We are here met een verblijfsvergunning beloond wordt.
Maar hoe wil je de moeder aanpakken zonder die kinderen te raken? Zij wel blijven en moeders niet?
Dan doet ze binnen no time een succesvol beroep op gezinshereniging. En heeft ze alsnog haar beloning.

Nee, het is wrang, het is zuur. Maar daarnaast ook het enig mogelijke.
Omdat het systeem fouten bezit is inderdaad dit het enige mogelijke om toekomstige vrijbrieven voor niet-euers te voorkomen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:46:39 #42
74056 crew  ToT
pi_181770978
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Enorm moeilijk als je verdragen wilt respecteren waarin het recht op gezinshereniging is vastgelegd.
De kinderen hebben idd het recht om bij de moeder te zijn.
De enige correcte manier om dat voor elkaar te krijgen is hen naar haar toe te sturen.
Haar hier naar toe halen zou een enorm onrecht zijn tegen het hele rechtssysteem.

[ Bericht 13% gewijzigd door ToT op 08-09-2018 13:49:54 (Verkeerde gequote) ]
pi_181770998
Moet je de reacties eens lezen op Facebook over dat Lily en Howick zijn weggelopen en dat de politie hulp vraagt van mensen. Heel veel mensen zeggen dat ze de kinderen in hun huis zouden doen ipv de politie in te lichten. Uniek hoeveel mensen bereid zijn om zoiets te doen.

https://www.facebook.com/(...)notif_t=feed_comment

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 13:49:23 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:48 #44
74056 crew  ToT
pi_181771000
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik krijg nooit verkeersboetes, want ik hou me aan de wet. En de vergelijking slaat nergens op. En ik zie een hoop woorden, maar geen bewijs. 'Tijdelijk opvangtehuis'? En wie gaat controleren hoe 'tijdelijk' dat is? En wat voor opvangtehuis? Oliver Twist zat ook in een opvangtehuis.
Of je leest je GOVERDOMME een beetje in in deze situatie! :')
Het opvangtehuis is heel netjes, en het is tijdelijk tot mama stopt met tegen te werken en gewoon een huis accepteert dat ze aangeboden heeft gekregen en een baan die ze ook aangeboden heeft gekregen en alle andere hulp.
En de vergelijking is sowieso wel treffend; kleine zaakjes maar niet aanpakken omdat er ergere dingen in de wereld zijn?
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:48:21 #45
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771011
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Omdat het systeem fouten bezit is inderdaad dit het enige mogelijke om toekomstige vrijbrieven voor niet-euers te voorkomen.
Ik ben bang van wel. Al vind ik het erg voor die kinderen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181771013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:47 schreef vigen98 het volgende:
Moet je de reacties eens lezen op Facebook over dat Lily en Howick zijn weggelopen en dat de politie hulp vraagt van mensen. Heel veel mensen zeggen dat ze de kinderen in hun huis zouden doen ipv de politie in te lichten. Uniek hoeveel mensen bereid zijn om zoiets te doen.
Het gros van de mensen kent het verhaal van de moeder niet, dus dat verbaasd me niks.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181771038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het gros van de mensen kent het verhaal van de moeder niet, dus dat verbaasd me niks.
De rechters wel.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 13:49:48 #48
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181771042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat heeft deze poppenkast een geld gekost zeg...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181771044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

De rechters wel.
En die hebben juist geoordeeld gelukkig. Dan doen ze ook nog eens iets goeds.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:50:20 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181771048
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Of je leest je GOVERDOMME een beetje in in deze situatie! :')
En de vergelijking is sowieso wel treffend; kleine zaakjes maar niet aanpakken omdat er ergere dingen in de wereld zijn?
Nee, niet meten met twee maten. Als je twee (illegale) kinderen, waarvan je weet waar ze zitten, kunt buitensmijten, kun je ook illegale volwassenen waarvan je weet waar ze zitten buitensmijten. Loop dat kraakpand in, pak die lui op, prop ze in een bus naar Schiphol, prop ze in een vliegtuig en geef het een zetje richting waar ze vandaan komen. Dat is niks moeilijker of groter of anders dan hetzelfde doen met kinderen van 12 en 13.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181771049
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

En die hebben juist geoordeeld gelukkig. Dan doen ze ook nog eens iets goeds.
8x zelfs
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:50:30 #52
74056 crew  ToT
pi_181771050
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dankzij de tegenwerking van het gezin.
Als je als overheid opgeeft, gaat iedereen net zo hard tegenwerken om de uitzetting ook te voorkomen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:50:45 #53
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat heeft deze poppenkast een geld gekost zeg...
Dat geld zal me worst zijn. Het gesol over de rug van die kinderen vind ik erger.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181771060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Tolerantie heeft ook zijn grenzen en die zijn al jaren geleden overtreden....

Jij hebt vast en zeker asielzoekers in je huis opgevangen een paar jaar geleden? Of ben je zelf niet zo tolerant?
Haha. Alsof je een godwin uithaalt. Word je dagelijks gemarteld door asielzoekers ofzo?
pi_181771066
Linksom of rechtsom - als kinderen zo lang in NL wonen moet je ze niet eruit flikkeren, onmenselijk om zo met kinderlevens om te gaan.

Wat je wel moet doen is ervoor zorgen dat er niet meer van dit soort gevallen ontstaan door de procedures te versimpelen, verkorten en strikt afdwingen.
pi_181771075


Meer van dit soort reacties op Facebook te lezen.
pi_181771078
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En ook niet van de kinderen zelf. Als je begrijpend zou kunnen lezen (maar ik leg het nog wel even uit, hoor) had je gezien dat ik de schuld nadrukkelijk bij de mama neerleg. Ik zeg dan ook dat die aangepakt moet worden. Die kinderen waren tussen 2 en 3 en 12 en 13. Wat kunnen die eraan doen?
Elke minderjarige die hier met z'n ouders komt dus automatisch een verblijfsvergunning. Duidelijk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:52:10 #58
74056 crew  ToT
pi_181771085
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, niet meten met twee maten. Als je twee (illegale) kinderen, waarvan je weet waar ze zitten, kunt buitensmijten, kun je ook illegale volwassenen waarvan je weet waar ze zitten buitensmijten. Loop dat kraakpand in, pak die lui op, prop ze in een bus naar Schiphol, prop ze in een vliegtuig en geef het een zetje richting waar ze vandaan komen. Dat is niks moeilijker of groter of anders dan hetzelfde doen met kinderen van 12 en 13.
Die van We Are Here zitten niet aan het eind van hun uitzettingsprocedure. De landen van herkomst willen hen niet terug hebben, of ze hebben geen paspoort meer en er is niet te achterhalen waar ze vandaan komen.
Met deze 2 kinderen is alles helemaal rond en ze komen in een gespreid bedje terecht.

En opnieuw: moet je criminelen ook zomaar laten gaan omdat er anderen zijn die door de mazen van de wet glippen?
pi_181771089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:51 schreef Underdoggy het volgende:
Linksom of rechtsom - als kinderen zo lang in NL wonen moet je ze niet eruit flikkeren, onmenselijk om zo met kinderlevens om te gaan.

Wat je wel moet doen is ervoor zorgen dat er niet meer van dit soort gevallen ontstaan door de procedures te versimpelen, verkorten en strikt afdwingen.
Nu leg je de schuld bij de overheid, terwijl de moeder in 2009 naar armenie had moeten gaan als zr het beste voor haar kinderen wou.
Zie hetzelfde bij vechtscheidingen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:52:38 #60
74056 crew  ToT
pi_181771094
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:50 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat geld zal me worst zijn. Het gesol over de rug van die kinderen vind ik erger.
Wees maar boos op die moeder, maar die zit al in Armenië.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:52:57 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181771097
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Die van We Are Here zitten niet aan het eind van hun uitzettingsprocedure. De landen van herkomst willen hen niet terug hebben, of ze hebben geen paspoort meer en er is niet te achterhalen waar ze vandaan komen.
Met deze 2 kinderen is alles helemaal rond en ze komen in een gespreid bedje terecht.

En opnieuw: moet je criminelen ook zomaar laten gaan omdat er anderen zijn die door de mazen van de wet glippen?
We zullen jouw kinderen eens naar eenzelfde 'gespreid bedje' sturen en kijken hoe ze zich redden, oke?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:53:27 #62
74056 crew  ToT
pi_181771101
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:51 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Meer van dit soort reacties op Facebook te lezen.
Kudo's voor Nicole de Meer! ^O^
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:53:41 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771104
Was Rutte ook maar zo hard voor multinationals die op kosten van de hardwerkende burger uit de staatsruif vreten, dan kwam het nog eens goed met dit land.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:54:54 #64
74056 crew  ToT
pi_181771118
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Elke minderjarige die hier met z'n ouders komt dus automatisch een verblijfsvergunning. Duidelijk.
Nee, de ouders moeten wel eerst het systeem volledig frustreren door continu te liegen en ons keer op keer op keer aan te klagen. DAN zijn de kindertjes zielig en moeten ze volgens velen automatisch een Nederlands paspoort krijgen en onder het mom van gezinsvorming de ouders ook een paspoort, huis en uitkering geven.
pi_181771119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We zullen jouw kinderen eens naar eenzelfde 'gespreid bedje' sturen en kijken hoe ze zich redden, oke?
Ik zou m'n kinderen in ieder geval voorbereiden op een terugkeer na de eerste afwijzing zoals de Armeense taal machtig te maken enzovoort. Dan kan je altijd nog doorprocederen.
pi_181771120
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We zullen jouw kinderen eens naar eenzelfde 'gespreid bedje' sturen en kijken hoe ze zich redden, oke?
Ik zou het beste voor hebben met mijn kinderen en niet eindeloos kansloos procederen over de rug van mijn kinderen.
Soms verlies je een gevecht en dan leg je je erbij neer en bouw je je leven verder op.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:55:43 #68
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771131
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Wees maar boos op die moeder, maar die zit al in Armenië.
Die is dit hele gebeuren ook aan te rekenen ja.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181771149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:54 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik zou m'n kinderen in ieder geval voorbereiden op een terugkeer na de eerste afwijzing zoals de Armeense taal machtig te maken enzovoort. Dan kan je altijd nog doorprocederen.
Inderdaad je neemt een twee wegen plan zodat je het beste voor je kinderen voor hebt....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:57:46 #71
74056 crew  ToT
pi_181771160
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We zullen jouw kinderen eens naar eenzelfde 'gespreid bedje' sturen en kijken hoe ze zich redden, oke?
Mijn zoontje wordt binnenkort hier in Nederland geboren. Er is geen reden om hem naar een land te sturen waar hij absoluut niets mee te maken heeft.
Ik ben geen immigrant die de overheid keer op keer aanklaagt en de boel loopt te frustreren.
Ze hadden 10 jaar geleden al terug naar hun eigen land moeten gaan maar hebben dat steeds tegengehouden met rechtszaken en onderduiken. Hoe langer dit duurt, hoe erger het voor hen is.
Ik vind de situatie overigens totaal niet anders dan die Syrische kindjes die huis en haard verlaten en HIER in een gespreid bedje terecht komen. Die redden zich ook prima, en die zijn NET 17x verhuisd en hebben NIET op 13 verschillende scholen gezeten zoals deze Armeense kinderen, waardoor die 2 hier sowieso totaal ontwricht zijn. In eigen land kunnen ze tenminste EINDELIJK een keer vastigheid en zekerheid krijgen en een toekomst opbouwen.
pi_181771162
quote:
Sow wat een reacties zeg :o
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:58:22 #73
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771173
quote:
Krokodillentranen. Toen die ellende met We are here speelde, hoorde je hem en de andere BN’ers niet.
Dit is profileren over de rug van die kinderen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 13:59:15 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181771195
Leve de rechtspraak! Leve het uitzetten van twee kinderen! Gerechtigheid! Laten we er de dag van de Rechtspraak van maken! Jawel!
pi_181771207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Inderdaad je neemt een twee wegen plan zodat je het beste voor je kinderen voor hebt....
Maar als ze dat had gedaan, hadden ze taal natuurlijk niet als argument kunnen gebruiken bij volgende procedures.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 13:59:53 #76
74056 crew  ToT
pi_181771213
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:54 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik zou m'n kinderen in ieder geval voorbereiden op een terugkeer na de eerste afwijzing zoals de Armeense taal machtig te maken enzovoort. Dan kan je altijd nog doorprocederen.
En ja, in het hypothetische geval van dat een ander land rijker zou zijn als Nederland en ik zo'n lul was dat ik me daar als vluchteling van een ander land zou inschrijven, zou ik m'n kinderen sowieso voorbereiden op het feit dat we waarschijnlijk snel terug naar Nederland zouden moeten gaan door hen in IEDER geval de Nederlandse taal te leren idd. :Y
pi_181771216
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Krokodillentranen. Toen die ellende met We are here speelde, hoorde je hem en de andere BN’ers niet.
Dit is profileren over de rug van die kinderen.
Niks nieuws onder de zon.. het halve verhaal vertellen en emotionele tv brengen, daar smullen de tokkies in NL van.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:01:08 #78
74056 crew  ToT
pi_181771241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik zou het beste voor hebben met mijn kinderen en niet eindeloos kansloos procederen over de rug van mijn kinderen.
Soms verlies je een gevecht en dan leg je je erbij neer en bouw je je leven verder op.
Ik snap sowieso niet waarom dat wijf hier naar toe kwam met haar gezin, maar zodra ze merkte dat haar kinderen PTSS kregen door dit hele gedoe had ze echt haar biezen moeten pakken om DAAR een goede toekomst met hen op te bouwen.
pi_181771243

En er zijn natuurlijk mensen die de overheid willen helpen :P

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 14:01:26 ]
pi_181771249
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Leve de rechtspraak! Leve het uitzetten van twee kinderen! Gerechtigheid! Laten we er de dag van de Rechtspraak van maken! Jawel!
Het uitzetten van 2 kinderen heeft te maken met de acties van de moeder en niet de rechtspraak.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:01:52 #81
74056 crew  ToT
pi_181771255
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar als ze dat had gedaan, hadden ze taal natuurlijk niet als argument kunnen gebruiken bij volgende procedures.
Wel als ze gewoon thuis Armeens met hen sprak en hen publiekelijk zou laten zeggen dat ze de taal totaal niet kennen.
pi_181771259
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom dat wijf hier naar toe kwam met haar gezin, maar zodra ze merkte dat haar kinderen PTSS kregen door dit hele gedoe had ze echt haar biezen moeten pakken om DAAR een goede toekomst met hen op te bouwen.
Iedere buitenlander kan in NL asiel aanvragen, ook een duitser of een belg volgens mij.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:03:09 #83
74056 crew  ToT
pi_181771285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Iedere buitenlander kan in NL asiel aanvragen, ook een duitser of een belg volgens mij.
Dat is laatst ook gebeurd! :Y NWS / Teleurgestelde Belg vraagt Asiel aan in AZC Budel
Maar waarom wil zij per sé hier wonen met haar gezin, over de ruggen van haar kinderen en de Nederlandse overheid en belastingbetaler?
pi_181771298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

"ze beweren", "ik denk".. Echt een basis om op te handelen, ja.En wat voor 'Goede opvang'? Waar? Bij wie?

Er zijn wel een paar puntjes waar ik toch problemen mee heb. Zoals het wreken van de daden van de moeder op deze kinderen. Ze zijn nu 12 en 13. Ze hebben dus in deze tien jaar niets kunnen doen om tegen mama te zeggen: Hou nou op, we moeten weg. Ze hebben geen zeggenschap. Hun moeder heeft hen in dit parket gebracht door niet in 2009 direct te vertrekken. Prima. Smijt mama eruit, die heeft de boel genaaid. Kindjes zijn gewoon braaf naar school gegaan, spreken beter Nederlands dan menige tweede of derde generatie Marokkaan, die hier geboren en opgegroeid is en worden vervolgens in hun nekvel gepakt en over de grens geflikkerd, omdat mama (die allang weg is) gesaboteerd heeft (of liever: gebruik gemaakt heeft van de mogelijkheden die de wet haar bood).

Ik denk dat we meer positieve bijdragen krijgen van deze twee 'illegalen' dan van menige hier geboren 'legale' met een andere achtergrond. Sterker nog, we halen types die in Syrie voor de vernietiging van onze waarden zijn gaan knokken terug en gooien deze twee eruit. Ik vind het lastig uit te leggen aan mensen van buiten ons land. Net als het feit, dat er illegalen open en bloot huizen kraken en dat die gewoon kunnen blijven zitten, terwijl twee kinderen, die braaf naar school gaan, in hun nekvel gepakt worden en over de grens getyft naar een land dat ze niet kennen. En of ze nu wel of geen Armeens spreken is eigenlijk secundair daaraan. Ik spreek ook Latijn, maar als je mij in het Rome van de eerste eeuw neerflikkert, overleef ik het ook niet lang. Ze kennen de gewoonten niet, de instanties niet, de manier van leven niet.

Zoals eerder gezegd is de levensstandaard daar dusdanig, dat het regelmatig voorkomt dat kinderen worden ingezet om te gaan werken en niet naar school gaan.

Doe eens net zoveel moeite om de echt waardeloze illegalen eruit te gooien als je doet om twee kinderen te naaien en kom dan nog eens terug met je 'regels zijn regels'.
Op diezelfde fiets is het natuurlijk ook niet uit te leggen aan alle afgewezen vluchtelingen (waaronder ook genoeg kinderen) die wel netjes vertrekken, wanneer we zouden besluiten dat deze kinderen nu wel mogen blijven.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:04:05 #85
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181771303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
En er zijn natuurlijk mensen die de overheid willen helpen :P
Klopt. Bij elk regime. Ten goede en ten kwade. Soms heten ze 'patriotten' en op een ander moment 'collaborateurs'.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:04:08 #86
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Iedere buitenlander kan in NL asiel aanvragen, ook een duitser of een belg volgens mij.
Een Duitser of Belg mag hier gewoon komen wonen. Vrije vestiging voor EU burgers.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181771307
Dat grootouder verhaal vind ik wel weer opmerkelijk. Het lijkt er toch op dat het de echte grootouders zijn en geen pleeg grootouders of wat dan ook:

quote:
Vrijdagavond waren de kinderen, nadat de rechter had besloten dat ze mgen worden uitgezet, naar hun grootouders in Wijchen gegaan. De politie kan niet zeggen sinds wanneer de grootouders in Nederland zijn.

Bron: www.nu.nl/binnenland/5453(...)akt-zich-zorgen.html

Zijn ze overgekomen om de kleinkinderen te begeleiden, zitten ze zelfstandig in een asielprocedure of iets anders?
pi_181771314
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is laatst ook gebeurd! :Y NWS / Teleurgestelde Belg vraagt Asiel aan in AZC Budel
Maar waarom wil zij per sé hier wonen met haar gezin, over de ruggen van haar kinderen en de Nederlandse overheid en belastingbetaler?
Het lijkt me dat ze hier wou wonen vanwege de welvaart. Dat lukte niet, geheel terecht, en kon ging het over de ruggen van haar kinderen, die ze helemaal stuk heeft gemaakt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181771324
Waarom gaan ze niet naar België daar lekker verder procederen en daarna naar Suriname
pi_181771334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

De moeder is voornamelijk de dader, want de instanties willen gewoon hun brood blijven verdienen, die kan je niks kwalijk nemen. Dat ze over lijken gaan is niks nieuws....
Natuurlijk kan je die dat wel kwalijk nemen. Alsof men bij het verdienen van geld opeens geen ethisch besef meer hoeft te hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181771341
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een Duitser of Belg mag hier gewoon komen wonen. Vrije vestiging voor EU burgers.
Dan nog kunnen ze asiel aanvragen in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:06:25 #92
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181771342
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je die dat wel kwalijk nemen. Alsof men bij het verdienen van geld opeens geen ethisch besef meer hoeft te hebben.
Wel eens van 'advocaten' gehoord?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181771352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je die dat wel kwalijk nemen. Alsof men bij het verdienen van geld opeens geen ethisch besef meer hoeft te hebben.
de gehele financiele wereld zit vol met gewetenloze mensen die hun geld verdienen over de lijken van mensen. Waarom zou de maatschappelijke hulpverlening anders zijn?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:07:06 #94
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771354
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan nog kunnen ze asiel aanvragen in NL.
Dat is waar.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:07:43 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771361
Deze hype komt de VVD heel goed uit, kunnen ze weer de “rechtvaardige gewonemensenpartij” spelen in plaats van het zooitje corrupte landverkankeraars dat ze werkelijk zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:08:33 #96
74056 crew  ToT
pi_181771371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze hier wou wonen vanwege de welvaart. Dat lukte niet, geheel terecht, en kon ging het over de ruggen van haar kinderen, die ze helemaal stuk heeft gemaakt.
En die zijn nu dus ondertussen zielig waardoor ze het recht zouden moeten hebben hier te blijven wonen, samen met diezelfde mama die hen kapot heeft gemaakt i.v.m. gezinshereniging.
pi_181771374


Tekenen van de burgeroorlog beginnen al te verschijnen ;(
pi_181771381
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, maar heel rechts FOK! roept altijd om het hardst dat verdragen aangepast of opgezegd kunnen worden, dus dat moet geen probleem zijn voor het almachtige Kabinet.
Het verdrag over recht op gezinshereniging dan maar opzeggen? En dan heeft vanaf nu elk opgesplitst vluchtelingengezin pech?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:09:39 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
de gehele financiele wereld zit vol met gewetenloze mensen die hun geld verdienen over de lijken van mensen. Waarom zou de maatschappelijke hulpverlening anders zijn?
Omdat die hulpverleners anders wel een baan in de financiële dienstverlening hadden gezocht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181771392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:04 schreef maan_man het volgende:
Dat grootouder verhaal vind ik wel weer opmerkelijk. Het lijkt er toch op dat het de echte grootouders zijn en geen pleeg grootouders of wat dan ook:

[..]

Zijn ze overgekomen om de kleinkinderen te begeleiden, zitten ze zelfstandig in een asielprocedure of iets anders?
Waarom zijn er hier uberhaupt asielzoekers uit Armenië? Waarom is vigen98 hier in Nederland? Armenie is een veilig land. Ze zijn hier de boel aan het bedonderen. Ze zijn hier voor het gratis geld.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:10:45 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771402
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:09 schreef polderturk het volgende:
Waarom zijn er hier uberhaupt asielzoekers uit Armenië? Waarom is vigen98 hier in Nederland? Armenie is een veilig land. Ze zijn hier de boel aan het bedonderen. Ze zijn hier voor het gratis geld.
Het lijken goddomme wel Turken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181771403
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:09 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom zijn er hier uberhaupt asielzoekers uit Armenië? Waarom is vigen98 hier in Nederland? Armenie is een veilig land. Ze zijn hier de boel aan het bedonderen. Ze zijn hier voor het gratis geld.
Ik kom niet uit Armenië hoor, noch heb ik familie of iets degelijks in Armenië. Waarom lieg je over mij?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 14:12:30 ]
pi_181771405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Tekenen van de burgeroorlog beginnen al te verschijnen ;(
Dit is nog niks. Volkswoede onderlung op NOS en nu.nl begint steeds hogere vormen aan te nemen.

Die reacties op Powned zijn ook weer van een bedenkelijk niveau. "Lekker oprotten, bye bye kut koters" en dat soort walgelijke reacties.
AFCA!
pi_181771421
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, niet meten met twee maten. Als je twee (illegale) kinderen, waarvan je weet waar ze zitten, kunt buitensmijten, kun je ook illegale volwassenen waarvan je weet waar ze zitten buitensmijten. Loop dat kraakpand in, pak die lui op, prop ze in een bus naar Schiphol, prop ze in een vliegtuig en geef het een zetje richting waar ze vandaan komen. Dat is niks moeilijker of groter of anders dan hetzelfde doen met kinderen van 12 en 13.
Als je even denkt aan alle gezinnen met kinderen die wel vrijwillig vertrokken zijn nadat ze geen verblijfsvergunning kregen, zou er wel degelijk sprake zijn van 'meten met twee maten' als deze kinderen (en dus uiteindelijk ook hun moeder) wel mogen blijven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181771453
Iedereen snapt natuurlijk wel dat het voor die kinderen beter is om hier te blijven, alleen zijn regels, regels en weggestuurd = weggestuurd. Dit had al jaren geleden moeten gebeuren, en dat is ook gebeurt alleen die domme rot moeder heeft het verpest.

We moeten niet boos zijn op de Nederlandse staat, maar op die moeder / ouder / verzorgers van die kinderen. Want volgens de logica van alle boze huismoeders moeten jongeren die hun paspoort verbrand hebben wel weg, maar waarom? In hun geval is het ook beter om hier te blijven.

Regels zijn regels en weg is weg.

En nu opdonderen met die zielige berichten in de media, en dit is uiteraard perfecte reclame voor bijv. Jesse Klaver.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181771463
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Wel als ze gewoon thuis Armeens met hen sprak en hen publiekelijk zou laten zeggen dat ze de taal totaal niet kennen.
Ik geloof ook niet dat ze geen Armeens spreken. De moeder heeft de afgelopen jaren, als Armeense, enkel Nederlands met ze gesproken? Welnee, niet logisch.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181771470
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wel eens van 'advocaten' gehoord?
Ja. Ik zeg dan ook nergens dat er geen mensen zijn die werken zonder ethisch besef. Ik zeg dat je ze dat dan wel degelijk kwalijk kan en mag nemen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181771475
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:10 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit is nog niks. Volkswoede onderlung op NOS en nu.nl begint steeds hogere vormen aan te nemen.

Die reacties op Powned zijn ook weer van een bedenkelijk niveau. "Lekker oprotten, bye bye kut koters" en dat soort walgelijke reacties.
Je ziet duidelijk dat emoties hoog op lopen en dat er 2 groepen zijn ontstaan. De 1e groep wilt ze terug brengen naar Armenië en de wet naleven, de 2e groep wilt genade in hun hart vinden en de kinderen de kans geven om hier op te groeien. Beide groepen hebben een punt.
pi_181771478
En zet die grootouders van Lili en Howick ook maar het land uit. Hopelijk gaat de media hen ook onder de loep nemen.
pi_181771482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef polderturk het volgende:
En zet die grootouders van Lili en Howick ook maar het land uit. Hopelijk gaat de media hen ook onder de loep nemen.
Komt je innerlijke Türk al naar buiten? :')
pi_181771484
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Die kinderen worden nu waarschijnlijk verborgen gehouden door iemand waardoor ze weer valse hoop krijgen. Te triest voor woorden eigenlijk.
Bij van dat soort volk wat altijd loopt te schreeuwen dat 'geen mens illegaal is'.

Ik zou het daar zoeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:15:07 #112
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181771491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef polderturk het volgende:
En zet die grootouders van Lili en Howick ook maar het land uit. Hopelijk gaat de media hen ook onder de loep nemen.
Hopelijk zetten ze jouw grootouders ook het land uit.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181771492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

de gehele financiele wereld zit vol met gewetenloze mensen die hun geld verdienen over de lijken van mensen. Waarom zou de maatschappelijke hulpverlening anders zijn?
Dat ontken ik nergens. Ik reageerde alleen maar op het 'dat valt ze niet kwalijk te nemen'. Natuurlijk valt het iemand wel kwalijk te nemen wanneer diegene gewetenloos handelt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181771497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kom niet uit Armenië hoor, noch heb ik familie of iets degelijks in Armenië. Waarom lieg je over mij?
En hoe zijn jouw ouders naar Nederland gekomen? Waren ze ook asielzoekers? Hebben ze ook de boel zitten belazeren?
pi_181771513
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ze geen Armeens spreken. De moeder heeft de afgelopen jaren, als Armeense, enkel Nederlands met ze gesproken? Welnee, niet logisch.
Zou inderdaad wel gek zijn, want als de kinderen geen Armeens praten kunnen ze ook niet communiceren met de directe familie. En deze kinderen werden geprezen om hun intelligentie, dus een beetje Armeens kunnen ze wel (snel) leren.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181771514
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Komt je innerlijke Türk al naar buiten? :')
Een turk over Armemen inderdaad :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:16:13 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181771519
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ze geen Armeens spreken. De moeder heeft de afgelopen jaren, als Armeense, enkel Nederlands met ze gesproken? Welnee, niet logisch.
Precies, dat is bullshit. Al die multiculti kinderen zijn tweetalig.
pi_181771523
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

En hoe zijn jouw ouders naar Nederland gekomen? Waren ze ook asielzoekers? Hebben ze ook de boel zitten belazeren?
Jezus christus gast, vraag ook ff meteen naar z'n salaris, pincode en hoe hij de ideale orgasme ervaart. :')
pi_181771536
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

En hoe zijn jouw ouders naar Nederland gekomen? Waren ze ook asielzoekers? Hebben ze ook de boel zitten belazeren?
_O-
:')

Mijn familie komt uit Irak die oorlog en onderdrukking hebben ontvlucht. Wat een naar mannetje ben jij ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 14:17:16 ]
pi_181771553
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk dat emoties hoog op lopen en dat er 2 groepen zijn ontstaan. De 1e groep wilt ze terug brengen naar Armenië en de wet naleven, de 2e groep wilt genade in hun hart vinden en de kinderen de kans geven om hier op te groeien. Beide groepen hebben een punt.
Laat groep 2 dan ook even denken aan de honderden zo niet duizenden gezinnen met kinderen die wel vrijwillig vertrokken zijn.

Als iemand het 'niet uit vindt te leggen' dat die 2 kinderen weg moeten, ben ik heel erg benieuwd wat diegene tegen al die gezinnen zou zeggen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181771563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Komt je innerlijke Türk al naar buiten? :')
Wat doen die grootouders hier? Als ze asielzoekers zijn, dan moeten ze het land uit omdat Armenie een veilig land is. Als ze de boel belazeren moeten ze het land uit.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:19:00 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:10 schreef vigen98 het volgende:
Ik kom niet uit Armenië hoor, noch heb ik familie of iets degelijks in Armenië. Waarom lieg je over mij?
Rara, wat klopt er niet?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181771575
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat doen die grootouders hier? Als ze asielzoekers zijn, dan moeten ze het land uit omdat Armenie een veilig land is. Als ze de boel belazeren moeten ze het land uit.
Hoe moet ik dat weten dan? Wtf? Ik heb toch geen toegang tot wat de IND weet?
pi_181771576
Net langs geweest bij de politie en dit meegekregen.

  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:19:12 #125
74056 crew  ToT
pi_181771584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:14 schreef polderturk het volgende:
En zet die grootouders van Lili en Howick ook maar het land uit. Hopelijk gaat de media hen ook onder de loep nemen.
_O- Ik mag jou wel! :D Jij bent wel vaker kritisch over de massale import van mensen hier naar toe, ondanks dat je zelf een Turkse achtergrond hebt. :) Goed geïntegreerd, een echte polderturk idd, lijkt me zo! :Y
pi_181771591
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Rara, wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
Ik ben etnisch Armeens... Jezus Christus is dit zo moeilijk te snappen _O- Je kan Armeens zijn en niet uit Armenië komen noch familie hebben in Armenië. Je hebt bijvoorbeeld Turkse groepen in Irak. Irakees is geen etniciteit, zo iemand noemen we dan een Irakees met een Turkse etniciteit. Of een Irakees met een Armeense etniciteit.

Duidelijk zo? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 14:22:01 ]
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:20:30 #127
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771601
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:18 schreef polderturk het volgende:
Wat doen die grootouders hier? Als ze asielzoekers zijn, dan moeten ze het land uit omdat Armenie een veilig land is. Als ze de boel belazeren moeten ze het land uit.
Net als Charles Aznavour, wat heeft die ouwe clown in Frankrijk te zoeken??
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 14:20:43 #128
368283 ato
pi_181771604
Hopelijk gaat dit thema opnieuw kritisch besproken worden in de tweede kamer.
En ook internationaal.

Ik vind de situatie nu wel zeer schrijnend.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:20:47 #129
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771605
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat doen die grootouders hier? Als ze asielzoekers zijn, dan moeten ze het land uit omdat Armenie een veilig land is. Als ze de boel belazeren moeten ze het land uit.
Ga je nou echt dit topic voor je achterlijke stammenstrijd gebruiken? :')
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181771625
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:13 schreef DieselTank het volgende:
Iedereen snapt natuurlijk wel dat het voor die kinderen beter is om hier te blijven, alleen zijn regels, regels en weggestuurd = weggestuurd. Dit had al jaren geleden moeten gebeuren, en dat is ook gebeurt alleen die domme rot moeder heeft het verpest.

We moeten niet boos zijn op de Nederlandse staat, maar op die moeder / ouder / verzorgers van die kinderen. Want volgens de logica van alle boze huismoeders moeten jongeren die hun paspoort verbrand hebben wel weg, maar waarom? In hun geval is het ook beter om hier te blijven.

Regels zijn regels en weg is weg.

En nu opdonderen met die zielige berichten in de media, en dit is uiteraard perfecte reclame voor bijv. Jesse Klaver.
Kritische houding van media richting de moeder heb ik sowieso wel gemist.
pi_181771627
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Net als Charles Aznavour, wat heeft die ouwe clown in Frankrijk te zoeken??
Legende in Frankrijk zijn, dat heeft hij daar te zoeken.
pi_181771630
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:20 schreef ato het volgende:
Hopelijk gaat dit thema opnieuw kritisch besproken worden in de tweede kamer.
En ook internationaal.

Ik vind de situatie nu wel zeer schrijnend.
En waar hoop je dan op? Een ruimer kinderpardon of het inkorten van rechten voor asielzoekers zodat men niet eindeloos door kan procederen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:23:34 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181771636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En waar hoop je dan op? Een ruimer kinderpardon of het inkorten van rechten voor asielzoekers zodat men niet eindeloos door kan procederen?
Misschien wel allebei!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181771638
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:20 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ga je nou echt dit topic voor je achterlijke stammenstrijd gebruiken? :')
Dit heeft geen zak met stammenstrijd te maken. Als het Turken waren geweest had ik hetzelfde gezegd. Echte asielzoekers die voor vervolging en oorlog zijn gevlucht moeten we toelaten. Illegalen die de boel bedriegen en oplichten moeten het land uit.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:23:49 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181771639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Tekenen van de burgeroorlog beginnen al te verschijnen ;(
Facebook volk zou ik niet als maatstaaf nemen, die snappen vaak niet eens wat van de materie.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:25:24 #136
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181771659
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dit heeft geen zak met stammenstrijd te maken. Als het Turken waren geweest had ik hetzelfde gezegd. Echte asielzoekers die voor vervolging en oorlog zijn gevlucht moeten we toelaten. Illegalen die de boel bedriegen en oplichten moeten het land uit.
Oh, je gaf me even een ander idee.
Verder wel roerend met je eens.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:27:00 #137
74056 crew  ToT
pi_181771698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Kritische houding van media richting de moeder heb ik sowieso wel gemist.
Daarmee maak je je niet populair in medialand. Dan ben je meteen een PVV'er.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:27:00 #138
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181771699
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Facebook volk zou ik niet als maatstaaf nemen, die snappen vaak niet eens wat van de materie.
Wat dat betreft zijn het net Fok!kers.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 14:29:36 #139
368283 ato
pi_181771737
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En waar hoop je dan op? Een ruimer kinderpardon of het inkorten van rechten voor asielzoekers zodat men niet eindeloos door kan procederen?
Duidelijkheid, dus het laatste.
Ik heb echt te doen met de twee kinderen, het lijkt nu wel een heksen jacht aan het worden.
Die kinderen kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ook raar dat moeder uitgezet is en de 2 kinderen nog hier waren.
En voordat iedereen begint te roepen dat de kinderen toen ook weggelopen waren.
Waarom is er niet gewacht, tot gezin compleet was?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 14:31:21 #140
368283 ato
pi_181771755
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Misschien wel allebei!
Of dit.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181771784
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:29 schreef ato het volgende:

[..]

Duidelijkheid, dus het laatste.
Ik heb echt te doen met de twee kinderen, het lijkt nu wel een heksen jacht aan het worden.
Die kinderen kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ook raar dat moeder uitgezet is en de 2 kinderen nog hier waren.
En voordat iedereen begint te roepen dat de kinderen toen ook weggelopen waren.
Waarom is er niet gewacht, tot gezin compleet was?
De moeder had de kinderen verstopt dus tsja..dan kan je lang wachten tot het gezin compleet is.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 14:36:26 #142
368283 ato
pi_181771845
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De moeder had de kinderen verstopt dus tsja..dan kan je lang wachten tot het gezin compleet is.
Dus moeder er uit zetten en de kinderen hierhouden is de oplossing?
Hoe lang waren de kinderen weg? Niet lang toch?

Nogmaals laat de regering en Europa maar kritischer kijken naar de uitzettingprocedures en asiel beleid.
Er komt nu steeds meer bij kijken.
Life can be a bitch, so like it..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:37:19 #143
74056 crew  ToT
pi_181771862
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:29 schreef ato het volgende:

[..]

Duidelijkheid, dus het laatste.
Ik heb echt te doen met de twee kinderen, het lijkt nu wel een heksen jacht aan het worden.
Die kinderen kunnen hier niets aan doen.

Ik vind het ook raar dat moeder uitgezet is en de 2 kinderen nog hier waren.
En voordat iedereen begint te roepen dat de kinderen toen ook weggelopen waren.
Waarom is er niet gewacht, tot gezin compleet was?
Ze moesten uitgezet worden.
Ontbreken er 2, dan betekent dat niet dat die 3e automatisch kan blijven. Zou ook een HEEL slechte boodschap uitzenden aan de anderen die in soortgelijke situaties zitten.
Daarbij ZOU het een motivatie voor die kinderen moeten zijn om terug naar Armenië te gaan als mama daar zit. Blijkbaar niet dus...
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:37:58 #144
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181771876
Onder het mom van "laten we de hysterie nog een tikkeltje opvoeren": 'Iedereen die kinderen aangeeft is NSB'er' :')
pi_181771936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:37 schreef beantherio het volgende:
Onder het mom van "laten we de hysterie nog een tikkeltje opvoeren": 'Iedereen die kinderen aangeeft is NSB'er' :')
WO3 is gestart lijkt wel :')
SOONY
pi_181771950
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:37 schreef beantherio het volgende:
Onder het mom van "laten we de hysterie nog een tikkeltje opvoeren": 'Iedereen die kinderen aangeeft is NSB'er' :')
Ik zou het niet kunnen in ieder geval...Dus ja als je dat zou kunnen doen ben je best wel vuil mens.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:43:49 #147
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181771967
ArthurJapin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 14:11:00 Historische dag. Keerpunt in de Nederlandse geschiedenis: burgers wordt gevraagd kinderen aan te geven, niet om ze in veiligheid te brengen maar om ze uit te leveren aan het ongewisse. Ongehoord. Is @MinPres te druk met feesten om te zien dat dit zijn politieke Waterloo is? https://t.co/TwQfyJqQ0E reageer retweet
Jaja een keerpunt in de Nederlandse geschiedenis.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:43:52 #148
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181771968
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen in ieder geval...Dus ja als je dat zou kunnen doen ben je best wel vuil mens.
Want de kinderen zijn beter af om de rest van hun leven te schuilen voor de NL politie en te overleven in de bossen?
Dit is gewoon raar :l
pi_181771970
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen in ieder geval...Dus ja als je dat zou kunnen doen ben je best wel vuil mens.
Sadist. Dan blijf je maar hopen op een mirakel voor de kinderen waar elk rationeel mens niet meer in gelooft.

Ze moeten uit hun lijden worden verlost.
pi_181772008
diep triest dat de rechtelijke macht, de politiek en de politie zo hard falen/gefaald hebben;
wmb heeft nederland zijn recht op spreken over mensenrechten situaties in andere landen volledig verspilt.
pi_181772014
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:43 schreef beantherio het volgende:
ArthurJapin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 14:11:00 Historische dag. Keerpunt in de Nederlandse geschiedenis: burgers wordt gevraagd kinderen aan te geven, niet om ze in veiligheid te brengen maar om ze uit te leveren aan het ongewisse. Ongehoord. Is @MinPres te druk met feesten om te zien dat dit zijn politieke Waterloo is? https://t.co/TwQfyJqQ0E reageer retweet
Jaja een keerpunt in de Nederlandse geschiedenis.
Ja ja. Niet de moeder en de grootouders die de boel belazeren zijn fout. De rechters en de politie die niet willen dat de boel belazerd wordt zijn fout.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:47:00 #152
74056 crew  ToT
pi_181772017
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:46 schreef mschol het volgende:
diep triest dat de rechtelijke macht, de politiek en de politie zo hard falen/gefaald hebben;
wmb heeft nederland zijn recht op spreken over mensenrechten situaties in andere landen volledig verspilt.
Dat zei je ook al in een vorig topic, maar het is toch echt de moeder en haar advocaten die dit op hun geweten hebben.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:47:53 #153
74056 crew  ToT
pi_181772023
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Sadist. Dan blijf je maar hopen op een mirakel voor de kinderen waar elk rationeel mens niet meer in gelooft.

Ze moeten uit hun lijden worden verlost.
DIT! ABSOLUUT!

Die kinderen weten niet wat realistisch is en wat het beste voor hen is.
Ze zouden PTSS hebben, dan moet je vooral doorgaan met dit soort shit! Wat denken de Peter R. de Vriezen van dit land wat dit nou gaat helpen?
pi_181772049
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ja ja. Niet de moeder en de grootouders die de boel belazeren zijn fout. De rechters en de politie die niet willen dat de boel belazerd wordt zijn fout.
Dat beweert hij niet.
pi_181772063
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zei je ook al in een vorig topic, maar het is toch echt de moeder en haar advocaten die dit op hun geweten hebben.
nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.


het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
pi_181772075
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.

het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
Klopt het systeem is fout, wat niet wil zeggen dat de kinderen moeten blijven in NL vanwege een vrijbrief voor elke buitenlander.

De moeder daarintegen heeft 10 jaar gehad om de kinderen voor te bereiden op hun terugkeer door de taal te leren, etc.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772080
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.


het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
Wat is er erg aan Armenie?
pi_181772081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Sadist. Dan blijf je maar hopen op een mirakel voor de kinderen waar elk rationeel mens niet meer in gelooft.

Ze moeten uit hun lijden worden verlost.
Het zal allemaal best, maar ik zal ze niet aangeven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:52:59 #159
74056 crew  ToT
pi_181772085
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.

het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
Ja foei Nederland, dat je het volgens internationale wetten toestaat keer op keer door die moeder aangeklaagd te worden! Foei Nederland, schaam je diep! Negeer die Europese regels en schop ze direct het land uit terwijl er een proces tegen je loopt zodat het gezin later bij het Europese hof van de rechten van de mens of zo kan aankloppen om alsnog z'n gelijk te halen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:53:43 #160
74056 crew  ToT
pi_181772095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het zal allemaal best, maar ik zal ze niet aangeven.
Ik woon er helaas niet dicht genoeg meer bij in de buurt om het te doen.
pi_181772098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het zal allemaal best, maar ik zal ze niet aangeven.
Ik wel, maar ik heb niet de illusie dat de politie dan komt. Ze zelf meenemen mag niet tegen hun wil in.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772112
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Leve de rechtspraak! Leve het uitzetten van twee kinderen! Gerechtigheid! Laten we er de dag van de Rechtspraak van maken! Jawel!
Een partij van de rechtvaardigheid kan er dan ook nog wel. Erdogan z'n partij draagt het in de naam.
pi_181772118
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.

het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
geen enkel weldenkende moeder zou haar kinderen in die 10 jaar niet voorbereiden op terugkeer en over de rug van de kinderen in NL willen blijven wonen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772155
Deruit met die zooi
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:57:43 #165
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181772158
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.

het zijn kinderen die nog nooit het land waar ze naartoe worden verbannen gezien hebben, geen enkel weldenkend mens kan zoiets goed praten
Ben je ook altijd boos als je het tv-programma 'ik vertrek' kijkt?
Dit is gewoon raar :l
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:57:54 #166
74056 crew  ToT
pi_181772159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

geen enkel weldenkende moeder zou haar kinderen in die 10 jaar niet voorbereiden op terugkeer en over de rug van de kinderen in NL willen blijven wonen....
Geen enkele weldenkende moeder zou haar kinderen PTSS laten oplopen door 10 jaar lang tegen hun terugkeer naar eigen land te vechten waarbij je een vreselijk doemscenario voor de toekomst van je kinderen fantaseert en ondertussen 17x verhuist en je kinderen naar 13 verschillende scholen laat gaan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 14:58:14 #167
74056 crew  ToT
pi_181772167
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ben je ook altijd boos las je het tv-programma 'ik vertrek' kijkt?
_O_
pi_181772195
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik heb niet de illusie dat de politie dan komt.
jawel

dit heeft in NL topprioriteit!
pi_181772198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef JanCees het volgende:
Deruit met die zooi
Rutte?
pi_181772214
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:00 schreef riazop het volgende:

[..]

jawel

dit heeft in NL topprioriteit!
Dan moeten de agenten wel een bivak muts ophebben, anders liggen de ruiten eruit vanavond
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772264
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:37 schreef beantherio het volgende:
Onder het mom van "laten we de hysterie nog een tikkeltje opvoeren": 'Iedereen die kinderen aangeeft is NSB'er' :')
Anarchie rulezzz, einzzz!!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181772272
Maar zijn die kinderen weggelopen of ontvoert?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181772274
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ben je ook altijd boos las je het tv-programma 'ik vertrek' kijkt?
boos? ik? _O-

Daarnaast hebben we het dan over 2 verschillende zaken, hier worden de kinderen in een wees/opvanghuis gedumpt en is de kans dat ze hun moeder langere tijd niet zien enorm groot.
pi_181772278
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen enkele weldenkende moeder zou haar kinderen PTSS laten oplopen door 10 jaar lang tegen hun terugkeer naar eigen land te vechten waarbij je een vreselijk doemscenario voor de toekomst van je kinderen fantaseert en ondertussen 17x verhuist en je kinderen naar 13 verschillende scholen laat gaan.
Met de kennis van nu zal zij het ook wel graav anders gedaan hebben.
pi_181772311
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

geen enkel weldenkende moeder zou haar kinderen in die 10 jaar niet voorbereiden op terugkeer en over de rug van de kinderen in NL willen blijven wonen....
kennelijk laat de staat dit gewoon toe, want ze zijn echt niet de enige.
geweldig, die politiek hier :')
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:09:10 #176
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181772317
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:06 schreef mschol het volgende:

[..]

boos? ik? _O-

Daarnaast hebben we het dan over 2 verschillende zaken, hier worden de kinderen in een wees/opvanghuis gedumpt en is de kans dat ze hun moeder langere tijd niet zien enorm groot.
Want hun moeder zien ze nu wel?
Dit is gewoon raar :l
pi_181772322
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:08 schreef mschol het volgende:

[..]

kennelijk laat de staat dit gewoon toe, want ze zijn echt niet de enige.
geweldig, die politiek hier :')
Het bemoeien met de opvoeding van kinderen is een taboe gelukkig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:11:16 #178
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772354
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:51 schreef mschol het volgende:

nee, de politiek en de rechtelijke macht laten die mogelijkheid bestaan, daarin hebben ze gefaald en niet zon beetje ook.
Binnen een jaar dat de kinderen in Nederland waren, hebben ze al te horen gekregen dat ze geen verblijfsvergunning zouden krijgen. Dan mag jij blijven piepen over de rechterlijke macht, ik leg de schuld toch hoofdzakelijk bij de moeder en haar advocaten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772355
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:00 schreef riazop het volgende:

[..]

Rutte?
ook..
pi_181772357
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:06 schreef mschol het volgende:

[..]

boos? ik? _O-

Daarnaast hebben we het dan over 2 verschillende zaken, hier worden de kinderen in een wees/opvanghuis gedumpt en is de kans dat ze hun moeder langere tijd niet zien enorm groot.
Tja, dat gebeurt wel vaker bij ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden, zoals in dit geval ook zo is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:11:42 #181
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181772361
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:08 schreef mschol het volgende:

[..]

kennelijk laat de staat dit gewoon toe, want ze zijn echt niet de enige.
geweldig, die politiek hier :')
De staat laat wel meer dingen toe die absoluut niet in het belang van kinderen zijn. Dat is een stukje vrijheid van opvoeding.

En dat de staat het toelaat, betekent dus niet dat je dat ook moet doen als moeder.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181772364
misschien heeft Jos B die kinderen te pakken
pi_181772367
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Binnen een jaar dat de kinderen in Nederland waren, hebben ze al te horen gekregen dat ze geen verblijfsvergunning zouden krijgen. Dan mag jij blijven piepen over de rechterlijke macht, ik leg de schuld toch hoofdzakelijk bij de moeder en haar advocaten.
zo snel al? :o
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:12:18 #184
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772370
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het zal allemaal best, maar ik zal ze niet aangeven.
Want je denkt dat je daarmee hun leven beter maakt, of zo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772382
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Want je denkt dat je daarmee hun leven beter maakt, of zo?
sommige mensen houden ervan om kinderen psychisch te verkloten... Facebook staat er vol mee.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:13:39 #186
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

zo snel al? :o
Yep, zo snel al. Alinea 5, geloof ik.

https://www.nu.nl/binnenl(...)l#coral_talk_wrapper
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan moeten de agenten wel een bivak muts ophebben, anders liggen de ruiten eruit vanavond
Welnee

Het militante links is uit Nederland zo goed als verdwenen

die zijn nu ook bezig te graaien, terwijl ze vroeger elk pvv lid zouden hebben lastiggevallen
pi_181772421
is die voogdij medewerker al opgepakt?

voogdij-instelling Nidos faalt of zit in het complot,
pi_181772423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Welnee

Het militante links is uit Nederland zo goed als verdwenen

die zijn nu ook bezig te graaien, terwijl ze vroeger elk pvv lid zouden hebben lastiggevallen
Hier werd laatst een moletov naar een moskee gegooid, varkenshoofden bij de bouwplaats van een AZC gelegd en hing een hele wijk vol met spandoeken met weg buitenlanders....

Nee, als een agent hier komt om hun weg te halen dan is een bivakmuts geen overbodige luxe.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772424
In Weert hoeven wij niet te zoeken, aldus de burgemeester:

quote:
Burgemeester Heijmans: 'Lili en Howick zijn niet in Weert'

Jos Heijmans, burgemeester van Weert, volgt het nieuws over de weggelopen Lili en Howick op de voet. "Maar in Weert zijn ze niet."

Dit laat Heijmans aan L1 weten. Eerder deze week trok Heijmans in verschillende media zich het lot aan van de twee.

Pleeggezin
Lili en Howick wonen al tien jaar in ons land en worden uitgezet naar Armenië. Het was de bedoeling dat de twee rond deze tijd uit Nederland zouden vertrekken, maar afgelopen nacht zijn ze weggelopen bij hun pleeggezin. De politie is naar de kinderen op zoek en roept nu ook de hulp in van burgers bij de zoektocht.

Duitsland
Ruim twee jaar geleden ontfermde de burgemeester zich al over een Syrisch gezin. Hij hielp de vrouw en haar kinderen met onderduiken om te voorkomen dat ze terug moesten naar Duitsland.

Aankloppen
In het tv-programma Pauw maakte de D66'er zich deze week sterk voor Lili en Howick. De Weerter burgemeester vertelde daar ook dat verschillende partijgenoten bij hem aankloppen vanwege het Syrische gezin dat hij eerder hielp onderduiken.

Bron: www.1limburg.nl/burgemees(...)wick-zijn-niet-weert
Dan heb jij het als burgemeester ver gebracht als de media gelijk jouw kant opkijkt als er een paar kinderen verdwenen zijn.
pi_181772441
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Binnen een jaar dat de kinderen in Nederland waren, hebben ze al te horen gekregen dat ze geen verblijfsvergunning zouden krijgen. ....
Toen waren ze 2 en 3

die zullen dat perfect begrepen hebben zeker?
pi_181772452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:16 schreef riazop het volgende:

[..]

Toen waren ze 2 en 3

die zullen dat perfect begrepen hebben zeker?
Dan hadden ze in ieder geval nu wel de taal gesproken en zouden ze naar een armeense school kunnen gaan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772459
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Hier werd laatst een moletov naar een moskee gegooid, varkenshoofden bij de bouwplaats van een AZC gelegd en hing een hele wijk vol met spandoeken met weg buitenlanders....

...
rechts is momenteel veel militanter dan links in NL
pi_181772462
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan hadden ze in ieder geval nu wel de taal gesproken en zouden ze naar een armeense school kunnen gaan.
Alsof je op je 12e geen taal kan leren. Er komen toch allerlei vluchtelingen naar Nederland die nog ouder zijn dan dat?
pi_181772463
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:17 schreef riazop het volgende:

[..]

rechts is momenteel veel militanter dan links in NL
links, rechts, boven, onder, achter, voor, maakt mij geen ruk uit wie het doet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772465
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:15 schreef maan_man het volgende:
In Weert hoeven wij niet te zoeken, aldus de burgemeester:


zijn er eigenlijk joden in Weert?

zal die burgemeester ook wel weten dan
pi_181772468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Alsof je op je 12e geen taal kan leren. Er komen toch allerlei vluchtelingen naar Nederland die nog ouder zijn dan dat?
uiteraard, dat schrijf ik ook niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 15:19:45 #198
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181772479
Als ik zo door dit topic heen lees dan denk ik; konden we de afgelopen 45 jaar nog maar eens overdoen met de kennis die 'we' nu hebben.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181772480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:18 schreef riazop het volgende:

[..]

zijn er eigenlijk joden in Weert?

zal die burgemeester ook wel weten dan
De top 10 meest gezocht criminelen in NL wonen er in ieder geval niet, want dan zou de burgemeester ze wel aangeven, mag ik hopen.... Zulke burgermeesters moeten er meer zijn in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772484
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik zo door dit topic heen lees dan denk ik; konden we de afgelopen 45 jaar nog maar eens overdoen met de kennis die 'we' nu hebben.
mensen blijven mensen, dus er verandert niks.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

uiteraard, dat schrijf ik ook niet
Nee, maar daarmee boet jij argument wel aan kracht in.
pi_181772497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, maar daarmee boet jij argument wel aan kracht in.
nee :?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:22:15 #203
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181772509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Alsof je op je 12e geen taal kan leren. Er komen toch allerlei vluchtelingen naar Nederland die nog ouder zijn dan dat?
Jahoor, en ook genoeg mensen die met hun 12jarige kinderen emigreren voor werk etc. Talen pik je dan nog snel genoeg op, al geldt wel hoe jonger hoe makkelijker.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:28:19 #204
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:16 schreef riazop het volgende:

[..]

Toen waren ze 2 en 3

die zullen dat perfect begrepen hebben zeker?
En je maakt deze domme opmerking, omdat....?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772592
D66-achterban roert zich, ChristenUnie wil geen uitzetting Lili en Howick

https://nos.nl/artikel/22(...)-lili-en-howick.html
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:30:28 #206
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772599
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:29 schreef riazop het volgende:
D66-achterban roert zich, ChristenUnie wil geen uitzetting Lili en Howick

Ja, en?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772608
CU werkt niet langer meer mee aan uitzetting

Joël Voordewind
@JoelVoordewind

Zeer begaan met Lili/Howick. Heb contact met veel betrokkenen over hen. We hopen dat ze kunnen blijven. Van uitzetting kan geen sprake zijn als leefomstandigheden (oa huisvesting/scholing) niet vooraf goed geregeld zijn. We blijven pleiten voor ruimhartige toepassing kinderpardon

https://www.ad.nl/politie(...)iet-deugen~a7da3367/
pi_181772617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, en?
dan kan het kabinet vallen

Tsja, som s moet je hard zijn...
pi_181772633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, en?
Hebben vermoedelijk iets meer bereik dan jij en anderen hier.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:33:27 #210
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772634
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:32 schreef riazop het volgende:

dan kan het kabinet vallen
Nee, hoor. Het kabinet heeft hier namelijk niets mee van doen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Het kabinet heeft hier namelijk niets mee van doen.
het kabinet spreekt met 1 mond

niet meer zo lijkt het
pi_181772666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Het kabinet heeft hier namelijk niets mee van doen.
Jawel want de Staatssecretaris kan uitzetting voorkomen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:35:30 #213
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181772670
Weet Joël Voordewind dat in Afrika de "leefomstandigheden" van 1,2 miljard mensen "niet vooraf goed geregeld" zijn? Ik stel voor dat we alle vluchtelingen die daar vandaan komen vanaf nu gaan opvangen om die reden.
pi_181772708
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:35 schreef beantherio het volgende:
Weet Joël Voordewind dat in Afrika de "leefomstandigheden" van 1,2 miljard mensen "niet vooraf goed geregeld" zijn? Ik stel voor dat we alle vluchtelingen die daar vandaan komen vanaf nu gaan opvangen om die reden.
nee, het is een emotionele mening geen rationele mening.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181772711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, en?
Nou ja, op zich kan de politiek er iets aan doen, toch? Als ze willen.

Ik las op Twitter wel iets waar ik even over moest nadenken :
"De rechter zei: je MAG uitzetten.
De rechter zei: de procedures zijn nageleefd
De rechter zei niet: je MOET uitzetten
De rechter zei niet: de procedures zijn goed
#ikwerknietmee"

Kortom, politiek kan er nog tegenin gaan. Of het verstandig is, is een tweede....


Overigens niet verrassend dat Joel Voordewind zich roert. Om hem liep ook bijna de formatie stuk omdat hij het harde asielbeleid niet voor zichzelf kon verantwoorden.
Somebody that I used to know
pi_181772725
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:35 schreef beantherio het volgende:
Weet Joël Voordewind dat in Afrika de "leefomstandigheden" van 1,2 miljard mensen "niet vooraf goed geregeld" zijn? Ik stel voor dat we alle vluchtelingen die daar vandaan komen vanaf nu gaan opvangen om die reden.
Als een kind jaren in NL is en Nederlands spreekt zou dat idd direct moeten gebeuren
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:40:08 #217
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:35 schreef riazop het volgende:

het kabinet spreekt met 1 mond

niet meer zo lijkt het
Is in deze kwestie niet relevant. En ze hebben niets te zeggen over de rechterlijke macht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772741
Er komt zo nieuws van staatssecretaris Harbers over Armeense kinderen Howick en Lily. Naar verluidt zouden ze in ieder geval voorlopig in Nederland kunnen blijven.
pi_181772754
het is klaar
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:41:31 #220
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772758
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:38 schreef Postbus100 het volgende:

Kortom, politiek kan er nog tegenin gaan. Of het verstandig is, is een tweede....
Dan moeten ze de vreemdelingenwet veranderen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772764
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Want je denkt dat je daarmee hun leven beter maakt, of zo?
Nee, maar ik ga ook niet helpen met hun uitzetting. Van mij mogen ze blijven.
pi_181772768
mhahahaha wat een land is Nederland zeg. :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 15:42:18 #224
74056 crew  ToT
pi_181772772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:15 schreef maan_man het volgende:
In Weert hoeven wij niet te zoeken, aldus de burgemeester:

[..]

Dan heb jij het als burgemeester ver gebracht als de media gelijk jouw kant opkijkt als er een paar kinderen verdwenen zijn.
Gezinnen helpen onder te duiken en dan nog steeds niet ontslagen worden als burgemeester? :X
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:42:39 #225
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181772777
:')

Dus alles zoveel mogelijk frustreren loont. Okay.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:42:52 #226
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:41 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nee
Dus je doet het voor jezelf? Uit een soort egoisme?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:42:52 #227
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_181772780
Nou je weet het nu wel. Zo lang mogelijk blijven rekken en vervolgens verstoppen en je krijgt je zin.
Ik denk dat ik ook zo mijn belastingaangifte ga doen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:43:03 #228
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181772785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:41 schreef bbfakir het volgende:
Ze mogen blijven.
Hehe. O+
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181772786
Jaaaaa ze mogen blijven !!! Gerechtigheid
pi_181772792
En die moeder dan? Die mag dan waarschijnlijk ook terug.
pi_181772798
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dus je doet het voor jezelf? Uit een soort egoisme?
Einde discussie, ze mogen blijven. Ik ben tevreden :)
pi_181772800
Leuk voor die kinderen maar slecht voor de geloofwaardigheid van het asielbeleid.
pi_181772803
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
En die moeder dan? Die mag dan waarschijnlijk ook terug.
Van mij wel.
woef
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 september 2018 @ 15:43:56 #234
862 Arcee
Look closer
pi_181772804
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:40 schreef riazop het volgende:
Er komt zo nieuws van staatssecretaris Harbers over Armeense kinderen Howick en Lily. Naar verluidt zouden ze in ieder geval voorlopig in Nederland kunnen blijven.
Niet voorlopig, maar definitief, lijkt me:

quote:
HOWICK EN LILI MOGEN BLIJVEN

De Armeense kinderen Howick en Lili
mogen in Nederland blijven,zo heeft
staatssecretaris van Justitie Harbers
besloten.Hij maakt gebruik van zijn
bevoegdheid om van de regels af te
wijken.De twee kinderen verloren alle
procedures in hun strijd voor een
permanent verblijf in Nederland.
pi_181772811
Lekker, zo veel mogelijk liegen en bedriegen wordt weer eens beloond! Geweldig _O_
pi_181772821
De VVD die weer inbindt wat een verrassing
pi_181772822
en weer geeft de overheid toe aan gelukszoekers. Wat een land zonder ballen.
pi_181772825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Jaaaaa ze mogen blijven !!! Gerechtigheid
Gerechtigheid? Hoe? Ze zijn illegaal. Zo kun je heel Afrika hier wel heen halen.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:44:27 #239
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181772826
Haha man man, de geloofwaardigheid van de politiek gaat weer omlaag. Frustreren loont dus :')
Dit is gewoon raar :l
pi_181772827
Fijn dat ze mogen blijven!

Hopelijk kunnen we het nu eindelijk zo inrichten dat dit niet meer voor gaat komen.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_181772828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
Leuk voor die kinderen maar slecht voor de geloofwaardigheid van het asielbeleid.
Die kun je ook op andere manieren uitvoeren, zodat de goede niet lijden onder de kwade.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:44:39 #242
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef Odaiba het volgende:

Einde discussie
Je ontwijkt het antwoord. Dat is niet hetzelfde
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
En die moeder dan? Die mag dan waarschijnlijk ook terug.
Dit. Op basis van gezinshereniging zou je zeggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:44:46 #244
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181772832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
En die moeder dan? Die mag dan waarschijnlijk ook terug.
Mag aannemen van wel ja.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181772838
De asielindustrie heeft weer gewonnen!
pi_181772839
Nou gaat dus ieder gezin deze tactieken gebruiken. :')
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:45:34 #247
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_181772846
Zou Joel gedreigd hebben met het kabinet te laten vallen en zag Rutte daardoor zijn Shell en Unilever-plannetjes mislukken waardoor hij Harbers toch maar heeft opgedragen om van zijn bevoegdheid gebruik te maken?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:45:40 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181772847
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Jaaaaa ze mogen blijven !!! Gerechtigheid
Het is tegen een gerechtelijke uitspraak in dus dit lijkt me vrij letterlijk onrecht.
Laffe huichelaar
pi_181772848
Lol... Nederland weer hoor. Als je maar genoeg stennis schopt wordt je beloond.. die krakers ook al en nu deze 3.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181772849
Procederen kun je leren.
pi_181772852
Nederland heeft gewonnen!!
pi_181772856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je ontwijkt het antwoord. Dat is niet hetzelfde
Ik ontwijk niks. Ik vind dat ze in Nederland mogen blijven, hoezo is dat egoistisch van mij?
pi_181772858
Binnenkort elke week een nieuw uitgeprocedeerd gezinnetje in het nieuws.
pi_181772860
Dit had ik vanmorgen al gepost dat die kinders mogen blijven :') Sta er dan ook niet van te kijken.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:46:23 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181772864
Belachelijke beslissing :'). Halbers mag nu wel opstappen, alle geloofwaardigheid compleet verloren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!fotograaf zaterdag 8 september 2018 @ 15:46:33 #256
842 Zorro
Z
pi_181772869
Ik zal voortaan mijn boetes niet meer betalen. Steeds procederen en zo. En dan als ik uiteindelijk toch moet betalen zeg ik: Flikker op, ik ga echt niet betalen!

En dan hoeft het niet. Top!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 15:46:35 #257
74056 crew  ToT
pi_181772871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:42 schreef Drekkoning het volgende:
:')

Dus alles zoveel mogelijk frustreren loont. Okay.
Echt ja....

Beste buitenlanders; heeft u veel geduld en je bent bereid je kinderen een levenslang trauma op te leveren? Kom naar Nederland, het land van melk en honing! *O* Maakt niet uit waar je vandaan komt en hoe veilig het in je eigen land is; zolang je ons maar blijft aanklagen en zorgt dat je kinderen goed getraind zijn in zielig kijken en je je schepen verbrandt in eigen land zodat je niks meer hebt om terug naar te gaan en liegt over alle mogelijkheden die je daar nog hebt, mag je uiteindelijk gewoon blijven! *O* Kom hierheen, kom hierheen, kom hierheen! *O*
pi_181772875
Er moeten nog veel meer kinderen worden geregulariseerd
pi_181772877
Waarom nu ineens wel? Omdat ze weggelopen zijn?
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:47:07 #260
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_181772878
Fantastisch nieuws voor die kinderen en ik gun het ze.
Maar de politiek en hun asielbeleid zijn wat mij betreft definitief hun geloofwaardigheid kwijt.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_181772879
Ben wel benieuwd naar de verklaring van de regering. Waarom gaan zij nu wel overstag?
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_181772883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef tralalala het volgende:
Binnenkort elke week een nieuw uitgeprocedeerd gezinnetje in het nieuws.
We hebben al die gezinnen nodig in Nederland met de vergrijzing die eraan komt.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:47:15 #263
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181772884
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181772885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:45 schreef riazop het volgende:
Nederland heeft gewonnen!!
Gewonnen? Een hoge piet zit zijn macht te misbruiken.
pi_181772887
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ik zal voortaan mijn boetes niet meer betalen. Steeds procederen en zo. En dan als ik uiteindelijk toch moet betalen zeg ik: Flikker op, ik ga echt niet betalen!

En dan hoeft het niet. Top!
Dit is top. In het slechtste geval krijg je gratis kost en inwoning.
pi_181772890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Waarom nu ineens wel? Omdat ze weggelopen zijn?
politieke winst woog niet meer op tegen politieke schade
pi_181772894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Waarom nu ineens wel? Omdat ze weggelopen zijn?
Denk het. En de publieke opinie.
pi_181772895
laat iedereen maar blijven joh!!!!!!!!!!! als je zielig doet mag je toch blijven!! kkrutte opdonderen
pi_181772896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Waarom nu ineens wel? Omdat ze weggelopen zijn?
Omdat ze zieluggg zijn
pi_181772897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
Mensen zijn PVV tokkies omdat ze vinden dat de uitspraak van de rechter opgevolgd moeten worden ja? :') Ze hebben al 10 jaar rechtszaken lopen aanspannen en de uitkomst was elke keer, volledig volgens ons gerechtssysteem, DOEI. Simpel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 15:49:07 ]
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:48:09 #271
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181772898
Man man man....
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:48:15 #272
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181772900
Wat een bullshit. Ik dacht na Blok dat de VVD niet nog minder ruggegraat kon tonen. Fout dus.

De komende tijd nog veel meer van die kutkinderen in de media waarschijnlijk.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:48:19 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_181772901
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:45 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Joel gedreigd hebben met het kabinet te laten vallen en zag Rutte daardoor zijn Shell en Unilever-plannetjes mislukken waardoor hij Harbers toch maar heeft opgedragen om van zijn bevoegdheid gebruik te maken?
Lijkt er op. Dit soort dingen ga je krijgen met de gristenunie.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_181772902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verklaring van de regering. Waarom gaan zij nu wel overstag?
wol twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 15:45:33 Harbers: “Actuele ontwikkelingen die zich in deze zaak hebben voorgedaan hebben er echter toe geleid dat het welzijn en de veiligheid van de kinderen niet meer voldoende kunnen worden gewaarborgd.” https://t.co/v0fwJOXBuN reageer retweet
wol twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 15:46:19 MinJus: “De staatssecretaris heeft daarom, alles overwegend, besloten dat de kinderen in Nederland mogen blijven. De betrokken instanties doen er alles aan om te weten te komen of de kinderen nu veilig zijn en waar zij zijn.” reageer retweet
pi_181772905
Zeer goed nieuws. Het is wel erg bizar geweest alleen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:48:24 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181772907
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
:')
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:48:29 #277
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181772909
Het blijkt dat je met oneindig lang doorprocederen en rekken gewoon een verblijfsvergunning kunt regelen. Hopelijk zorgt dit niet voor een aanzuigende werking. Fijn voor die kinderen, maar dit is een nederlaag voor de rechtsstaat.
pi_181772910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
Niks PVV's aan. Iemand misbruikt zijn macht. Die kinderen moesten jaren geleden al uitgezet worden. Niks onveiligs in dat land. Ze kunnen zonder probleem terug. Nee ze willen gratis geld. Net zo als wij die rechtbank hebben betaald.
pi_181772911
Wat een afgang, vertrouwen in onze regering daalt hiermee lekker door
pi_181772912
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:06 schreef mschol het volgende:

[..]

boos? ik? _O-

Daarnaast hebben we het dan over 2 verschillende zaken, hier worden de kinderen in een wees/opvanghuis gedumpt en is de kans dat ze hun moeder langere tijd niet zien enorm groot.
Die moeder heeft ze nu al maandenlang niet gezien, schijnt haar niet te interesseren!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181772914
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een bullshit. Ik dacht na Blok dat de VVD niet nog minder ruggegraat kon tonen. Fout dus.

De komende tijd nog veel meer van die kutkinderen in de media waarschijnlijk.
Kut kinderen? :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:49:05 #282
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772917
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef Odaiba het volgende:

Ik ontwijk niks. Ik vind dat ze in Nederland mogen blijven, hoezo is dat egoistisch van mij?
Je hebt zelf toegegeven dat de kinderen niet aangeven niet beter voor hun leven is. Als dat zo is, voor wie doe je het dan? Precies. Voor jezelf. Dat noemen ze egoisme.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772920
we staan WEER voor schut de gelukzoekers krijgen weer hun zin!
pi_181772922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
Beetje flauw dit. Heb niks tegen die kinderen. Maar als je het op een grotere schaal bekijkt is dit wel een beetje een faillissement van het asielbeleid. Waar zijn dan al die jaren al die procedures voor gevoerd?
pi_181772924
Vet ik ga maar eens opzoek naar een mooi grachtenpand, lijkt me wel wat toch gratis allemaal tegenwoordig.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:49:24 #286
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181772926
Of het is gewoon een list om ze tevoorschijn te krijgen :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181772930
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kut kinderen? :')
Allemachtig :')
pi_181772935
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
Of het is gewoon een list om ze tevoorschijn te krijgen :')
Jullie kunnen de verblijfsvergunning ophalen in Armenië! :')
pi_181772936
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:48 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Niks PVV's aan. Iemand misbruikt zijn macht. Die kinderen moesten jaren geleden al uitgezet worden. Niks onveiligs in dat land. Ze kunnen zonder probleem terug. Nee ze willen gratis geld. Net zo als wij die rechtbank hebben betaald.
Maakt alleen maar dat partijen die tegen immigratie zijn, straks populairder zullen zijn.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:07 #290
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181772938
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heerlijk om al die PVV tokkies weer te zien haten. _O-
Jij bent 5?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181772942
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Beetje flauw dit. Heb niks tegen die kinderen. Maar als je het op een grotere schaal bekijkt is dit wel een beetje een faillissement van het asielbeleid. Waar zijn dan al die jaren al die procedures voor gevoerd?
Dit. Dat hele beleid is een wassen neus.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:16 #292
842 Zorro
Z
pi_181772943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
Of het is gewoon een list om ze tevoorschijn te krijgen :')
Ja die droom had ik ook. Even. En toen werd ik weer wakker.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:17 #293
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181772944
En alle andere Lili's en Howick's dan? Alsof er morgen niet anderen worden uitgezet naar echte probleemlanden. Oh wacht, die hebben niet zo'n mooie PR-campagne op kunnen zetten. :')
pi_181772946
Maar blijven.. Misschien een domme vraag, maar is dit voor onbepaalde tijd?
pi_181772947
Ik ben voor een harde lijn, maar niet over de rug van kinderen. Mijn inziens zou het beter zijn dat als jonge asielzoekers in Nederland komen ze alleen Engelse les krijgen, en dat een procedure maximum 2 jaar mag duren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:26 #296
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181772948
Wtf. Hoe kan dit? Schijt aan de wet hebben om vervolgens je zin te krijgen?

Typisch links dit. Gadverdamme. :') :r
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:30 #297
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181772949
Ik vind dit zo typisch Nederlands. Lekker zeuren, zaniken en de slachtofferrol aannemen en je krijgt altijd je zin. En dan heb ik het over de moeder, niet de kinderen want die kunnen hier niets aan doen.
pi_181772956
En als ze dan gevonden zijn: GEFOPT



.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 15:50:42 #299
74056 crew  ToT
pi_181772957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:48 schreef Bolasie het volgende:

[..]

wol twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 15:45:33 Harbers: “Actuele ontwikkelingen die zich in deze zaak hebben voorgedaan hebben er echter toe geleid dat het welzijn en de veiligheid van de kinderen niet meer voldoende kunnen worden gewaarborgd.” https://t.co/v0fwJOXBuN reageer retweet
wol twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 15:46:19 MinJus: “De staatssecretaris heeft daarom, alles overwegend, besloten dat de kinderen in Nederland mogen blijven. De betrokken instanties doen er alles aan om te weten te komen of de kinderen nu veilig zijn en waar zij zijn.” reageer retweet
De mensen in Armenië willen hen bij aankomst lynchen vanwege al dit gezeik?
pi_181772958
Wat ongelooflijk weer. Zeer triest. :r
Noot noot.
pi_181772960
Ik ben heel benieuwd wat dan precies die actuele ontwikkelingen zijn waardoor de situatie nu is veranderd en ze wel mogen blijven...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')