abonnement Unibet Coolblue
pi_181419895
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:11 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ok voor de rest eens - als een rechercheur van het second opinion team in 2002 een collega rechercheur die in de scouting actief is waarschuwt voor Brech, dan is dat meer dan voldoende voor een kruisje achter zijn naam als verdachte. Des te verbazender dat hij in 2010 van de lijst is gehaald voor een DNA onderzoek...
Dat dus. Dat is niet gewoon verbazend, dat is ronduit ridicuul.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181419904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:19 schreef gynaika het volgende:
Ja,

Hoe is het mogelijk dat iemand die eerder betrokken was bij een geseponeerde zedenzaak, twee keer is gehoord als getuige in de zaak-Verstappen, dolgraag bij de scouting met kinderen wilde werken en zich aanmeldde bij kinderdagverblijven 20 jaar buiten beeld kon blijven?
Andere tijden

De vrije jaren '70 gingen nog deels door in de jaren '80 en wellicht nog tot in de jaren '90. Iemand als Paul de Leeuw kwam toen nog weg met een freakshow in grensverleggende TV die nu beslist niet meer kan. Men had andere grenzen qua tolerantie. Pas toen de Dutroux-zaak speelde werd men bewust dat er netwerken van pedofielen waren en werd er gelukkig steeds scherper op gereageerd door de samenleving en de autoriteiten.
pi_181419905
Wat ik als eerste zou doen is noord frankrijk uitkammen. Gewoon systematisch de vogezen afgaan. Rustig rondkijken naar openingen, spelonken, tunnels en grotten. Deze man zou zich overal kunnen verschuilen. Daarna in een cirkel naar een centraal punt gaan.

Die politie snappen gewoon niet hoe je systematisch met tangtechnieken iemand makkelijk kunt vangen. Het is echt geen superman en dat mannetje komt echt wel uit.

Verder moet je in de buurt mannetjes neerzetten die de buurtbewoners ondervragen om informatie te winnen. Ik hoop dat ze hem snel pakken want de blunders van het 1e onderzoek mogen niet herhaalt worden. Mijn advies is om gewoon rustig te blijven en rustig na te denken en vooral goed rond te kijken en de omgeving observeren.
What we do in Life - Echoes in Eternity
pi_181419910
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

ow ok, dus pedo's die dat zelf toegeven jaren later èn in de buurt van plaats delict waren destijds verdienen geen enkele verdere aandacht, ook al zit je zaak muurvast?

Juist ja.

De politie heeft gefaald en hard ook.
Dat zeg ik niet, er waren meer verdachten personen.

Dus de aandacht van de politie ging uit naar anderen. Met de kennis die zij toen hadden was dat niet gek.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:16:15 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181419934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef ObzidiaN het volgende:
Wat ik als eerste zou doen is noord frankrijk uitkammen. Gewoon systematisch de vogezen afgaan. Rustig rondkijken naar openingen, spelonken, tunnels en grotten. Deze man zou zich overal kunnen verschuilen. Daarna in een cirkel naar een centraal punt gaan.

Die politie snappen gewoon niet hoe je systematisch met tangtechnieken iemand makkelijk kunt vangen. Het is echt geen superman en dat mannetje komt echt wel uit.

Verder moet je in de buurt mannetjes neerzetten die de buurtbewoners ondervragen om informatie te winnen. Ik hoop dat ze hem snel pakken want de blunders van het 1e onderzoek mogen niet herhaalt worden. Mijn advies is om gewoon rustig te blijven en rustig na te denken en vooral goed rond te kijken en de omgeving observeren.
Ik heb het even doorgezet naar de politie. Ze gaan morgen een mannetje of wat in de Vogezen neerzetten. En bedanken je voor dit inzicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181419979
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, er waren meer verdachten personen.

Dus de aandacht van de politie ging uit naar anderen. Met de kennis die zij toen hadden was dat niet gek.
Een rechercheur van het second opinion team waarschuwt een collega die bij de scouting zit.
Dat zal niet voor niks zijn. Dat is omdat die Brech in diverse onderzoeken/dossiers benoemt wordt en omdat bekend is dat hij een pedoverleden heeft.

Dan kan je nog zoveel verdachte hebben als je wil, maar met dit feit wat nu vandaag naar buiten is gekomen (die waarschuwing aan de scouting dus), maar dan had Brech hoe dan ook, zonder pardon of verdere bullshitredenen toegevoegd moeten worden aan de lijst van verdachten. En niet in 2010 nog eens geschrapt moeten worden van een lijstje met DNA-ers.

Dat is niet te rijmen en kun je niet af doen met ja andere tijden, met de kennis van nu en meer van dergelijke bullcrap. Je hebt daar als politie gewoon gefaald en hard ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181420006
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die piste Heibloem is nog niet helemaal dicht wat mij betreft. Brech was ook zeer actief in het jeugdwerk. Niet ondenkbaar dat er banden waren, ook al gaat het team naar eigen zeggen niet uit van meer daders...
Er zat een gat in het hek, net achter de tent van Nicky.

Ik heb me vaker afgevraagd hoe hij van het terrein is verdwenen. En hoe een buitenstaander op de hoogte was van het reilen en zeilen op dat terrein.

De laatste leiders gingen om 03:00 slapen en de eerste was rond 06:00 alweer actief...

Blijf bizar, zeker omdat ze met vier jongens in een tent sliepen en niemand wat gehoort had.

Al zijn ze er ook niet zeker van dat Nicky rond 05:00 verdween.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:20:37 #108
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_181420007
Zucht,
Als ik daar was, had ik deze zaak binnen 5 minuten opgelost, serieus. Heel simpel:

a) Kamp, een kampleider of iemand die daar bewust was zou NOOIT een move gemaakt hebben om een kind om te leggen. Je WEET dat de politie eerst bij de bekende kringen gaat zoeken, laat staan dat je met je verleden sowieso code rood hebt.

b) geen maniak gaat random naar een bos om 22:00 om te preyen op kinderen die daar al dan niet heel misschien verblijven. Er zijn dus 2 mogelijkheden:
- Hij is een bushcrafter. Dan kun je random op een plaats zijn en TOCH toegeven aan je verleden. Dit had ik meteen geconcludeerd. Wat deed hij daar om 00.30 bijvoorbeeld? Op zo een moment is 1+1 toch echt 2 en dit had iedereen met een pond hersens kunnen concluderen.
- hij wist dat er een kamp was via pedo netwerken. Dit kan overigens ook via kampleiding of whatever zijn, een indirecte betrokkenheid.

c) DNA onderzoek weigeren, ICM bushcraft, ICM zeden verleden ICM alle andere shizzle en alarmbellen zouden toch echt moeten rinkelen. Nogmaals, die kerel kwam daar niet weg als ik het daar voor het zeggen had.

Ik zou nu gewoon een paar mannetjes in Georgie, Letland en de Balkan neerzetten, alsmede een paar mannetjes in Azie en Zuid Amerika. De Vogezen kun je shaken, de politie liep WEER achter de feiten aan en moet het water drenken. Tijd om PREVENTIEF te gaan handelen ipv continue achter de feiten aan te lopen als een angstig konijntje. Tijd om te HANDELEN! Die kerel lacht zich kapot momenteel.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_181420019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef ObzidiaN het volgende:
Wat ik als eerste zou doen is noord frankrijk uitkammen. Gewoon systematisch de vogezen afgaan. Rustig rondkijken naar openingen, spelonken, tunnels en grotten. Deze man zou zich overal kunnen verschuilen. Daarna in een cirkel naar een centraal punt gaan.

Die politie snappen gewoon niet hoe je systematisch met tangtechnieken iemand makkelijk kunt vangen. Het is echt geen superman en dat mannetje komt echt wel uit.

Verder moet je in de buurt mannetjes neerzetten die de buurtbewoners ondervragen om informatie te winnen. Ik hoop dat ze hem snel pakken want de blunders van het 1e onderzoek mogen niet herhaalt worden. Mijn advies is om gewoon rustig te blijven en rustig na te denken en vooral goed rond te kijken en de omgeving observeren.
Doe het maar dan.

De Vogezen bestrijken een gebied dat Nederland zo'n beetje overlapt met een onherbergzaam landschap. Je "kamt" niet "even" zo'n landschap met succes uit. Dat kan een regering van ieder land die guerilla's bestrijd je vertellen.

De lokale bewoners keken in ieder geval niet op van het feit dat de zoveelste daar "verdwijnt".
pi_181420042
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Een rechercheur van het second opinion team waarschuwt een collega die bij de scouting zit.
Dat zal niet voor niks zijn. Dat is omdat die Brech in diverse onderzoeken/dossiers benoemt wordt en omdat bekend is dat hij een pedoverleden heeft.

Dan kan je nog zoveel verdachte hebben als je wil, maar met dit feit wat nu vandaag naar buiten is gekomen (die waarschuwing aan de scouting dus), maar dan had Brech hoe dan ook, zonder pardon of verdere bullshitredenen toegevoegd moeten worden aan de lijst van verdachten. En niet in 2010 nog eens geschrapt moeten worden van een lijstje met DNA-ers.

Dat is niet te rijmen en kun je niet af doen met ja andere tijden, met de kennis van nu en meer van dergelijke bullcrap. Je hebt daar als politie gewoon gefaald en hard ook.
Ja, das lekker makkelijk.
pi_181420054
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef ObzidiaN het volgende:
Wat ik als eerste zou doen is noord frankrijk uitkammen. Gewoon systematisch de vogezen afgaan. Rustig rondkijken naar openingen, spelonken, tunnels en grotten. Deze man zou zich overal kunnen verschuilen. Daarna in een cirkel naar een centraal punt gaan.

Die politie snappen gewoon niet hoe je systematisch met tangtechnieken iemand makkelijk kunt vangen. Het is echt geen superman en dat mannetje komt echt wel uit.

Verder moet je in de buurt mannetjes neerzetten die de buurtbewoners ondervragen om informatie te winnen. Ik hoop dat ze hem snel pakken want de blunders van het 1e onderzoek mogen niet herhaalt worden. Mijn advies is om gewoon rustig te blijven en rustig na te denken en vooral goed rond te kijken en de omgeving observeren.
Noord-Frankrijk en de Vogezen zijn gelukkig ook niet zo groot he. Net wat groter dan een voetbalveld. En ach, die paar boompjes en heuveltjes mogen geen naam hebben.
Als ze Jean-Claude en Pierre van de verkeerspolitie mee laten zoeken is ie idd zo gevonden.

:')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:23:58 #112
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181420078
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Een rechercheur van het second opinion team waarschuwt een collega die bij de scouting zit.
Dat zal niet voor niks zijn. Dat is omdat die Brech in diverse onderzoeken/dossiers benoemt wordt en omdat bekend is dat hij een pedoverleden heeft.

Dan kan je nog zoveel verdachte hebben als je wil, maar met dit feit wat nu vandaag naar buiten is gekomen (die waarschuwing aan de scouting dus), maar dan had Brech hoe dan ook, zonder pardon of verdere bullshitredenen toegevoegd moeten worden aan de lijst van verdachten. En niet in 2010 nog eens geschrapt moeten worden van een lijstje met DNA-ers.

Dat is niet te rijmen en kun je niet af doen met ja andere tijden, met de kennis van nu en meer van dergelijke bullcrap. Je hebt daar als politie gewoon gefaald en hard ook.
Dat dacht ik ook meteen al : faal van de politie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181420081
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef Michielos het volgende:
Zucht,
Als ik daar was, had ik deze zaak binnen 5 minuten opgelost, serieus. Heel simpel:

a) Kamp, een kampleider of iemand die daar bewust was zou NOOIT een move gemaakt hebben om een kind om te leggen. Je WEET dat de politie eerst bij de bekende kringen gaat zoeken, laat staan dat je met je verleden sowieso code rood hebt.

b) geen maniak gaat random naar een bos om 22:00 om te preyen op kinderen die daar al dan niet heel misschien verblijven. Er zijn dus 2 mogelijkheden:
- Hij is een bushcrafter. Dan kun je random op een plaats zijn en TOCH toegeven aan je verleden. Dit had ik meteen geconcludeerd. Wat deed hij daar om 00.30 bijvoorbeeld? Op zo een moment is 1+1 toch echt 2 en dit had iedereen met een pond hersens kunnen concluderen.
- hij wist dat er een kamp was via pedo netwerken. Dit kan overigens ook via kampleiding of whatever zijn, een indirecte betrokkenheid.

c) DNA onderzoek weigeren, ICM bushcraft, ICM zeden verleden ICM alle andere shizzle en alarmbellen zouden toch echt moeten rinkelen. Nogmaals, die kerel kwam daar niet weg als ik het daar voor het zeggen had.

Ik zou nu gewoon een paar mannetjes in Georgie, Letland en de Balkan neerzetten, alsmede een paar mannetjes in Azie en Zuid Amerika. De Vogezen kun je shaken, de politie liep WEER achter de feiten aan en moet het water drenken. Tijd om PREVENTIEF te gaan handelen ipv continue achter de feiten aan te lopen als een angstig konijntje. Tijd om te HANDELEN! Die kerel lacht zich kapot momenteel.
Men, op het kamp, ging er direct vanuit dat Nicky was weggelopen...

Kamp werd nooit als PD behandeld.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:24:20 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181420084
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zat een gat in het hek, net achter de tent van Nicky.

Ik heb me vaker afgevraagd hoe hij van het terrein is verdwenen. En hoe een buitenstaander op de hoogte was van het reilen en zeilen op dat terrein.

De laatste leiders gingen om 03:00 slapen en de eerste was rond 06:00 alweer actief...

Blijf bizar, zeker omdat ze met vier jongens in een tent sliepen en niemand wat gehoort had.

Al zijn ze er ook niet zeker van dat Nicky rond 05:00 verdween.
Hij was om 05.00 uur nog gezien door een tentgenootje, elders lees ik zelfs dat hij om 05.30 nog met een tentgenootje gepraat zou hebben.

Dan is het dus een heel beperkte tijd waarbinnen hij verdwenen kan zijn.
Maar hij kan ook onderweg van/naar de WC verdwenen zijn, dat zijn voeten schoon waren toen hij gevonden werd zegt wat dat betreft niet zoveel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:24:57 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_181420099
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Men, op het kamp, ging er direct vanuit dat Nicky was weggelopen...

Kamp werd nooit als PD behandeld.
ik bedoel de kampleiding e.d. , niet het kamp zelf :') Daar ging alle aandacht heen om alle foute redenen :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:25:22 #116
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_181420105
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

De politie heeft gefaald en hard ook.
Met de kennis van nu is dat makkelijk oordelen. Met talloze potentiële verdachten lijkt het mij zoeken naar een naald in een hooiberg. En dat in het stenen computertijdperk (1998... 2002... ).

Als je stelt dat de politie hier indertijd mogelijk een steek heeft laten vallen: ja, daar lijkt het op. Keihard falen is daarentegen een waardeoordeel dat denk ik geen recht doet aan alle verrichte inspanningen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_181420116
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, das lekker makkelijk.
Hoezo "ja das lekker makkelijk"???

Je hebt een dood kind wat vermoedelijk verkracht is en je onderzoek zit muurvast.
Je hebt een rechercheur die een collega bij de scouting waarschuwt voor deze knaker vanwege pedogedoe wat ie zelf ook toegeeft.

Daar had men al Brech toe moeten voegen aan lijst met serieuze verdachten. Op zijn minst.

En dat men in 2010 die kerel nog schrapt van een lijst met mensen wiens DNA ze willen is helemaal ronduit te debiel voor woorden.

Hoezo ja das lekker makkelijk?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:11 #118
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_181420123
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoezo "ja das lekker makkelijk"???

Je hebt een dood kind wat vermoedelijk verkracht is en je onderzoek zit muurvast.
Je hebt een rechercheur die een collega bij de scouting waarschuwt voor deze knaker vanwege pedogedoe wat ie zelf ook toegeeft.

Daar had men al Brech toe moeten voegen aan lijst met serieuze verdachten. Op zijn minst.

En dat men in 2010 die kerel nog schrapt van een lijst met mensen wiens DNA ze willen is helemaal ronduit te debiel voor woorden.

Hoezo ja das lekker makkelijk?
helemaal mee eens. Daar had het SOWIESO al moeten eindigen.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:58 #119
192592 SureD1
------------------------------
pi_181420148
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zat een gat in het hek, net achter de tent van Nicky.

Ik heb me vaker afgevraagd hoe hij van het terrein is verdwenen. En hoe een buitenstaander op de hoogte was van het reilen en zeilen op dat terrein.

De laatste leiders gingen om 03:00 slapen en de eerste was rond 06:00 alweer actief...

Blijf bizar, zeker omdat ze met vier jongens in een tent sliepen en niemand wat gehoort had.

Al zijn ze er ook niet zeker van dat Nicky rond 05:00 verdween.
Ik ben benieuwd of er nu mensen van dat kamp naar voren komen met of ze Brech eerder hebben gezien, “verrek die gast heb ik op het terrein gezien of zo”... lijkt me niet dat hij op de hei in de struiken lag te wachten tot er een kind langs kwam, niet?
pi_181420151
Achteraf is het mooi wonen mensen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181420154
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:25 schreef Eix het volgende:
Als je stelt dat de politie hier indertijd mogelijk een steek heeft laten vallen: ja, daar lijkt het op. Keihard falen is daarentegen een waardeoordeel dat denk ik geen recht doet aan alle verrichte inspanningen.
Keihard falen. Er was niets mis met computersystemen in 2002. Die waren wat minder snel dan anno 2018, maar functioneerden gewoon prima hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181420179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Noord-Frankrijk en de Vogezen zijn gelukkig ook niet zo groot he. Net wat groter dan een voetbalveld. En ach, die paar boompjes en heuveltjes mogen geen naam hebben.
Als ze Jean-Claude en Pierre van de verkeerspolitie mee laten zoeken is ie idd zo gevonden.

:')
gewoon het leger inzetten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181420188
De politie is medeverantwoordelijk dat deze zaak zo uitgelopen is. Alle betrokkenen ontslaan en mensen met verstand van zaken plek laten innemen. Het spel heeft nu lang genoeg geduurd en het is vijf voor twaalf!
What we do in Life - Echoes in Eternity
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:28:37 #124
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181420191
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef superniger het volgende:

[..]

gewoon het leger inzetten.
Welk leger?
pi_181420227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:28 schreef ObzidiaN het volgende:
De politie is medeverantwoordelijk dat deze zaak zo uitgelopen is. Alle betrokkenen ontslaan en mensen met verstand van zaken plek laten innemen. Het spel heeft nu lang genoeg geduurd en het is vijf voor twaalf!
Nicky is al 20 jaar dood, dus die krijg je er niet meer mee terug.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')