abonnement Unibet Coolblue
pi_180987073
Met de opmerking (uit het vorige topic) dat Stroll iedereen het snot voor de ogen zou rijden in een kart ben ik het niet noodzakelijkerwijs mee eens.

Vroeger vaak zat snellere tijden dan Jos neergezet in Echt en Jos was toch echt wel een betere coureur dan heel die Stroll bij elkaar. Ik zeg niet dat ik dat nu nog zou doen, ik ben inmiddels ook 20 jaar ouder, maar stellen dat een matige F1 coureur iedereen het snot voor de ogen zou rijden in een kart vind ik wat kort door de bocht. Er zullen vast nog genoeg jonge knapen hier rond lopen die best aardig een potje kunnen karten lijkt me zo. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:43:30 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180987096
Er zit een groot verschil tussen 1 rondje een strakke tijd neerzetten en een hele race rijden.

;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_180987111
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 17:09 schreef MakkieR het volgende:

[..]

F1 en niet goed genoeg, ben je nu echt zo goedgelovig dat in de F1 het beste van het allerbeste zit? Als je een beetje kunt autorijden en je hebt genoeg geld dan zit je zo in de Formule 1. Vraag dat maar aan Stroll. Verder als ik kijk wie er in aanmerking komen voor een licentie dan zit Tatiana Calderon er echt niet zo ver vanaf als de andere kandidaten op deze oude lijst gezien hun behaalde resultaten.

https://nl.motorsport.com(...)2018-986529/2184569/

Maar de punt wat ik juist belangrijk vind is diversiteit in de F1. Ik wil wel zien hoe goed de allerbeste vrouwelijke coureurs presteren in de Formule 1 circuit. En het is interessant mede omdat de autosport geen voordelen kent voor mannen wat bij andere sporten wel duidelijk aan de hand is. Je kunt deze sport net iets makkelijker gemengd maken.
Ik bedoel dus niet goed genoeg om überhaupt in aanmerking te komen voor een superlicentie. Stroll had wel genoeg punten voor een superlicentie.

Ik ben zelf bezig met een lijst te maken met wie er wel en niet in aanmerking komen voor een super licentie (omdat die ik gevonden heb al van voor 2018 is, waar het jaar 2015 nog meegerekend wordt, dat voor 2019 niet meer meetelt) en daar staat zij (inclusief haar resultaten van 2018) niet op. Na 3 jaar heeft ze nog geen enkel punt gehaald voor haar superlicentie. Dat is in mijn ogen niet goed genoeg. Zelfs niet voor eventuele clementie van de FIA.

En ja, ik zie ook graag diversiteit op de grid, waaronder een vrouw. Maar dan wel op basis van de geldende regels en resultaten. Niet om alleen maar een vrouw op de grid te hebben.

Ter info, ook Mick Schumacher heeft nog niet genoeg punten behaald. Hij heeft er nu 23, waarvan 20 in 2016 zijn behaald. Wil hij volgend jaar F1 mogen rijden moet hij dit jaar minimaal P3 worden in de Formule 3 om aan de vereiste 40 punten te komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:01:02 #5
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180987407
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:42 schreef vosss het volgende:
Met de opmerking (uit het vorige topic) dat Stroll iedereen het snot voor de ogen zou rijden in een kart ben ik het niet noodzakelijkerwijs mee eens.

Vroeger vaak zat snellere tijden dan Jos neergezet in Echt en Jos was toch echt wel een betere coureur dan heel die Stroll bij elkaar. Ik zeg niet dat ik dat nu nog zou doen, ik ben inmiddels ook 20 jaar ouder, maar stellen dat een matige F1 coureur iedereen het snot voor de ogen zou rijden in een kart vind ik wat kort door de bocht. Er zullen vast nog genoeg jonge knapen hier rond lopen die best aardig een potje kunnen karten lijkt me zo. :)
Stroll heeft meerdere resultaten in Canadese kartkampioenschappen neergezet. Dus karten kan hij echt wel.
Snellere tijden dan Jos? Ach, wie zegt dat hij voluit ging?
pi_180987423
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:01 schreef tja77 het volgende:
wie zegt dat hij voluit ging?
Ik, want hij kwam daar 1x per maand om de snelste maandtijd aan flarden te rijden en die paar keer dat ik hem daar zag vloog ie meteen pissed de kelder weer in om sneller te gaan. Dus die deed echt wel een beetje zijn best :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:06:19 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180987535
https://www.racefans.net/(...)gh-tyre-degradation/
quote:
The FIA wants to bring back the high levels of tyre degradation which was previously seen in Formula 1 in 2011 and 2012.

A tender issued to potential tyre suppliers for F1 between 2020 and 2023 sets targets for degradation. It includes a soft tyre compound which becomes two seconds per lap slower over 10% of a race distance.

F1’s official tyre supplier Pirelli was asked to produce high degradation tyres when it returned to the sport in 2011. It was later requested to produce more durable rubber, but the company’s sporting director Mario Isola says the new targets will move it closer to what was seen in 2011.

Advert | Become a RaceFans supporter & go ad-free

Become a RaceFans Supporter

Help us fund original, independent motorsport coverage for just £1 per month (or another currency equivalent):

Click here to find out more and become a RaceFans Supporter
“We are analysing the numbers for degradation,” said Isola. “They’re quite high.

“That’s why before replying we are, with the guys in Milan, trying to make some simulations to understand what we achieve with these numbers. They are probably not far from 2011, 2012. We are making the comparisons to understand.”

Isola pointed out that while the tyre degradation targets can be reached, teams will always be able to reduce how much degradation they experienced by telling drivers to manage their pace.

“Pure degradation [is one thing], a different thing is degradation during the race. Because during the race, the teams have it in all their interests to manage degradation and reduce it without reducing too much the pace in order to achieve the best result. They are in competition, so they have to do that.

“So we need to put on the table all these aspects to understand which is the final result. Because of all these numbers, it’s not very easy to predict that without support from the numbers.”

The degradation levels specified are “high”, Isola stressed. “Honestly they are quite high.”

The FIA’s tyre degradation target for 2020

The FIA has set the following targets for tyre degradation aimed at “improvement of the show” from 2020:

The provider should commit to using their best endeavours to achieve these criteria in 75% of circuits in 2020, and to improve their performance with respect to this objective throughout the whole period of the tyre supply.

Target A1: The provider will make available three compounds at each race event, which, considering the nature of the circuit, will target the following performance and degradation characteristics:

• Hard compound: 2s degradation achieved at 22% race distance. Base lap time
• Medium compound: 2s degradation achieved at 18% race distance. 1.2s/lap quicker than Hard compound
• Soft compound: 2s degradation achieved at 10% race distance. 2.2s/lap quicker than Hard compound

The intent is to create the maximum number of race strategies yielding race times such that multi-stop strategies provide just enough potential of a beneficial outcome to encourage the greatest variety in the racing spectacle.

The FIA has also told tyre suppliers they can suggest changes to the proposed targets for tyre performance.
Zucht :') :') :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:09:31 #8
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_180987602
Zag alleen de reactie op de quote en wist al direct wie dat postte _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:11:04 #9
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180987640
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik, want hij kwam daar 1x per maand om de snelste maandtijd aan flarden te rijden en die paar keer dat ik hem daar zag vloog ie meteen pissed de kelder weer in om sneller te gaan. Dus die deed echt wel een beetje zijn best :P
Dan nog is het de vraag hoe het zit met materiaal, banden, afstelling e.d.
Maar je maakt me niet wijs dat er FOK!ers zijn die beter zijn in racen (dan wel in een kart, dan wel in een ander soort bolide) dan Stroll.
No fucking way.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:36:13 #10
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180988152
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dan nog is het de vraag hoe het zit met materiaal, banden, afstelling e.d.
Maar je maakt me niet wijs dat er FOK!ers zijn die beter zijn in racen (dan wel in een kart, dan wel in een ander soort bolide) dan Stroll.
No fucking way.
Wedden 8-)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:36:57 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180988170
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Zag alleen de reactie op de quote en wist al direct wie dat postte _O-
Ik neem aan dat iedereen dezelfde reactie heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180988215
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:36 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wedden 8-)
Nou tja77; daar is de eerste al. Ik zet een tientje op daNpy. Bij deze.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:55:14 #13
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180988447
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:36 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wedden 8-)
Daar durf ik best een krat bier tegenover te zetten.
Is alleen verdomd lastig te realiseren.
Maar jij hebt ook Formule 3/4 races gewonnen?
Er wordt hier vaak lacherig over Stroll gedaan, maar als je op 11-jarige wordt vastgelegd door de Ferrari Driver Academy, in verschillende raceklasses races wint en kampioen wordt dan kun je echt wel wat.
Natuurlijk heb je veel aan een papa die veel poen heeft, maar zonder talent win je die races en kampioenschappen echt niet.
pi_180988597
Heb geen rijke pa of veel kart ervaring maar kan wel een aardig potje sturen in de simulator en daarin aardig meekomen met de wereld top :)


:P
pi_180989143
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik neem aan dat iedereen dezelfde reactie heeft.
Ik heb liever dat ze betere banden maken en dan het tanken terug brengen. Samen met motoren die minder lang mee hoeven te gaan, maar wel goedkoper geproduceerd kunnen worden, zou dat veel leukere races opleveren. :)

Maar de FIA kennende zal het wel precies tegenovergesteld gaan en gaan we dus naar nog saaiere races kijken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_180989240
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik neem aan dat iedereen dezelfde reactie heeft.
Kunstmatig idd. Ze kunnen beter het tanken weer toestaan i.c.m. vrije keuze van banden.
pi_180989375
Tanken... Nee, gewoon vrije keus banden en aantal liter brandstof.
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:50:03 #18
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_180989569
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Daar durf ik best een krat bier tegenover te zetten.
Is alleen verdomd lastig te realiseren.
Maar jij hebt ook Formule 3/4 races gewonnen?
Er wordt hier vaak lacherig over Stroll gedaan, maar als je op 11-jarige wordt vastgelegd door de Ferrari Driver Academy, in verschillende raceklasses races wint en kampioen wordt dan kun je echt wel wat.
Natuurlijk heb je veel aan een papa die veel poen heeft, maar zonder talent win je die races en kampioenschappen echt niet.
je bent er ook mee bekend dat Pa Stroll een Ferrari Dealership heeft in Noord-Amerika en dat er dus al verregaande relaties waren met Ferrari? Ik zeg niet dat Lance niet kan rijden, maar dat hij destijds enkel geselecteerd is op prestaties om tot het jr. programma toe te treden heb ik wel mijn twijfels over.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:01:16 #19
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180989894
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

je bent er ook mee bekend dat Pa Stroll een Ferrari Dealership heeft in Noord-Amerika en dat er dus al verregaande relaties waren met Ferrari? Ik zeg niet dat Lance niet kan rijden, maar dat hij destijds enkel geselecteerd is op prestaties om tot het jr. programma toe te treden heb ik wel mijn twijfels over.
Dan heeft hij nog steeds races gewonnen in verschillende Formule klasses.
Nogmaals, ik ben geen fan van hem maar het is niet alleen geld waardoor hij in de Formule 1 rijdt. Ook talent. Maar zonder die poen zou hij geen Formule 1 rijden nee.
pi_180990384
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:33 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze betere banden maken en dan het tanken terug brengen. Samen met motoren die minder lang mee hoeven te gaan, maar wel goedkoper geproduceerd kunnen worden, zou dat veel leukere races opleveren. :)

Maar de FIA kennende zal het wel precies tegenovergesteld gaan en gaan we dus naar nog saaiere races kijken.
Je bedoelt 10 jaar terug in de tijd, toen er nauwelijks op de baan ingehaald werd. Door het verbod op bijtanken is dat in ieder geval verbeterd, ook zonder de Pirelli banden en DRS.

Betere banden ja, bijtanken nee.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:07:52 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180993159
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou tja77; daar is de eerste al. Ik zet een tientje op daNpy. Bij deze.
_O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180994452
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik bedoel dus niet goed genoeg om überhaupt in aanmerking te komen voor een superlicentie. Stroll had wel genoeg punten voor een superlicentie.

Ik ben zelf bezig met een lijst te maken met wie er wel en niet in aanmerking komen voor een super licentie (omdat die ik gevonden heb al van voor 2018 is, waar het jaar 2015 nog meegerekend wordt, dat voor 2019 niet meer meetelt) en daar staat zij (inclusief haar resultaten van 2018) niet op. Na 3 jaar heeft ze nog geen enkel punt gehaald voor haar superlicentie. Dat is in mijn ogen niet goed genoeg. Zelfs niet voor eventuele clementie van de FIA.

En ja, ik zie ook graag diversiteit op de grid, waaronder een vrouw. Maar dan wel op basis van de geldende regels en resultaten. Niet om alleen maar een vrouw op de grid te hebben.

Ter info, ook Mick Schumacher heeft nog niet genoeg punten behaald. Hij heeft er nu 23, waarvan 20 in 2016 zijn behaald. Wil hij volgend jaar F1 mogen rijden moet hij dit jaar minimaal P3 worden in de Formule 3 om aan de vereiste 40 punten te komen.
Maar als we eerlijk zijn en we kijken naar vrouwen in de Formule 1. Hoe eerlijk zijn dan de kansen die je krijgt om als vrouw deel te te mogen nemen als F1 coureur. Ik ben er van overtuigd dat er genoeg talent rondloopt die net zo goed kunnen rijden als een F1 coureur. Maar het is juist het onrecht dat vrouwen demotiveert om er alles aan te doen het allerhoogste te bereiken, want al kun je rijden als Hamilton dan nog word je bij een formule team niet aangenomen, gezien dit een mannen wereld is.
pi_180995979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar als we eerlijk zijn en we kijken naar vrouwen in de Formule 1. Hoe eerlijk zijn dan de kansen die je krijgt om als vrouw deel te te mogen nemen als F1 coureur. Ik ben er van overtuigd dat er genoeg talent rondloopt die net zo goed kunnen rijden als een F1 coureur. Maar het is juist het onrecht dat vrouwen demotiveert om er alles aan te doen het allerhoogste te bereiken, want al kun je rijden als Hamilton dan nog word je bij een formule team niet aangenomen, gezien dit een mannen wereld is.
Noem eens een paar talenten dan.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:39:10 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_180996646
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar als we eerlijk zijn en we kijken naar vrouwen in de Formule 1. Hoe eerlijk zijn dan de kansen die je krijgt om als vrouw deel te te mogen nemen als F1 coureur. Ik ben er van overtuigd dat er genoeg talent rondloopt die net zo goed kunnen rijden als een F1 coureur. Maar het is juist het onrecht dat vrouwen demotiveert om er alles aan te doen het allerhoogste te bereiken, want al kun je rijden als Hamilton dan nog word je bij een formule team niet aangenomen, gezien dit een mannen wereld is.
als er een vrouw is die iedereen naar huis rijdt en overwinning op overwinning stapelt in de hoogste klasse onder F1 dan krijgt ze op zeker een kans. Die teams zijn ook niet gek. Publicitair zou het juist geweldig zijn. Ik weet de details niet, maar ik meen dat er in NASCAR ook vrouwen rondrijden
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:28:11 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180997004
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je bedoelt 10 jaar terug in de tijd, toen er nauwelijks op de baan ingehaald werd. Door het verbod op bijtanken is dat in ieder geval verbeterd, ook zonder de Pirelli banden en DRS.

Betere banden ja, bijtanken nee.
Ik vind dat zo'n ongelofelijke dooddoener... Ik geef niks om het aantal inhaalacties op de baan, ik geef om het aantal gevechten op de baan. Als er 70 ronden lang 10 auto's continue in gevecht zijn op de baan maar uiteindelijk komen er maar 8 voorbij hun voorligger dan vind ik dat vele malen boeiender dan een Mercedes die met DRS vanuit de pits naar het podium rijdt.

Met tanken had je in ieder geval veel meer taktiek in het spelletje zitten. Altijd maar gokken of iemand nog wel of niet moest stoppen, of hij wel voldoende benzine bij had om het tot de streep te halen. Mensen die net getankt hadden die alles op alles moesten zetten om de mensen met legere tanks achter zich te houden. Dat vond ik vele malen boeiender!
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:30:19 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180997026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar als we eerlijk zijn en we kijken naar vrouwen in de Formule 1. Hoe eerlijk zijn dan de kansen die je krijgt om als vrouw deel te te mogen nemen als F1 coureur. Ik ben er van overtuigd dat er genoeg talent rondloopt die net zo goed kunnen rijden als een F1 coureur. Maar het is juist het onrecht dat vrouwen demotiveert om er alles aan te doen het allerhoogste te bereiken, want al kun je rijden als Hamilton dan nog word je bij een formule team niet aangenomen, gezien dit een mannen wereld is.
Ik denk dat elk team een vrouwelijke coureur zou willen hebben met het talent van een Hamilton. Of een transgender voor mijn part. Kneitherhard kunnen rijden en een PR magneet
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:01:48 #27
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180997421
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat elk team een vrouwelijke coureur zou willen hebben met het talent van een Hamilton. Of een transgender voor mijn part. Kneitherhard kunnen rijden en een PR magneet
Geen betere PR voor een team dan dat zelfs een vrouw hard kan rijden in jouw bolide.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:16:15 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180997657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Geen betere PR voor een team dan dat zelfs een vrouw hard kan rijden in jouw bolide.
ja maar dat werkt natuurlijk alleen maar als het WK materiaal is, die Danica Patrick kreeg ook veel over haar heen terwijl die echt wel snel was
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:32:33 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180997921
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n ongelofelijke dooddoener... Ik geef niks om het aantal inhaalacties op de baan, ik geef om het aantal gevechten op de baan. Als er 70 ronden lang 10 auto's continue in gevecht zijn op de baan maar uiteindelijk komen er maar 8 voorbij hun voorligger dan vind ik dat vele malen boeiender dan een Mercedes die met DRS vanuit de pits naar het podium rijdt.

Met tanken had je in ieder geval veel meer taktiek in het spelletje zitten. Altijd maar gokken of iemand nog wel of niet moest stoppen, of hij wel voldoende benzine bij had om het tot de streep te halen. Mensen die net getankt hadden die alles op alles moesten zetten om de mensen met legere tanks achter zich te houden. Dat vond ik vele malen boeiender!
Echte fan gespot _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180998102
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat elk team een vrouwelijke coureur zou willen hebben met het talent van een Hamilton. Of een transgender voor mijn part. Kneitherhard kunnen rijden en een PR magneet
Dat. Het probleem dat er geen vrouwen zijn in de F1 heeft helemaal niks te maken met dat ze geen support krijgen, achtergesteld worden, het fysiek niet aan kunnen, of dat de teams het niet willen (integendeel). het begint al veel, veel eerder als ze nog kind zijn en een jaar of 5-8 zijn. De meisjes gaan dan liever paardrijden dan dat ze in een kart stappen. Van daaruit is er gewoon veel minder instroom.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_180998572
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n ongelofelijke dooddoener... Ik geef niks om het aantal inhaalacties op de baan, ik geef om het aantal gevechten op de baan. Als er 70 ronden lang 10 auto's continue in gevecht zijn op de baan maar uiteindelijk komen er maar 8 voorbij hun voorligger dan vind ik dat vele malen boeiender dan een Mercedes die met DRS vanuit de pits naar het podium rijdt.

Met tanken had je in ieder geval veel meer taktiek in het spelletje zitten. Altijd maar gokken of iemand nog wel of niet moest stoppen, of hij wel voldoende benzine bij had om het tot de streep te halen. Mensen die net getankt hadden die alles op alles moesten zetten om de mensen met legere tanks achter zich te houden. Dat vond ik vele malen boeiender!
Het gaat dan ook om de kwaliteit van de inhaalacties. Ik heb liever ook geen DRS en snel slijtende Pirelli banden, maar ook niet alleen maar inhaalacties via de pits. En met bijtanken weet je dat je nauwelijks iets anders krijgt. 2010 vond ik dan ook vele malen beter dan de jaren ervoor.

Doe mij maar auto's die in elkaars slipstream kunnen rijden (grond-effect?) en banden die niet snel slijten. Dan krijg je imho tenminste echte inhaalacties op de baan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:27:44 #32
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_180999144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:43 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dat. Het probleem dat er geen vrouwen zijn in de F1 heeft helemaal niks te maken met dat ze geen support krijgen, achtergesteld worden, het fysiek niet aan kunnen, of dat de teams het niet willen (integendeel). het begint al veel, veel eerder als ze nog kind zijn en een jaar of 5-8 zijn. De meisjes gaan dan liever paardrijden dan dat ze in een kart stappen. Van daaruit is er gewoon veel minder instroom.
Danica Patrick in de F1 :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_180999209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja maar dat werkt natuurlijk alleen maar als het WK materiaal is, die Danica Patrick kreeg ook veel over haar heen terwijl die echt wel snel was
Daar zijn de meningen over verdeeld.

Danica Patrick was niet snel, en de enige reden dat ze uberhaupt in de hogere autosport klassen terecht kwam was het feit dat het PR technisch gunstig was dat ze een vrouw was. Ze was in de junior klassen niet bijzonder snel toen ze in Europa reed, en ook in de VS was ze subtop op een goeie dag. Haar voordeel kwam pas toen ze Indycar ging rijden op ovals. Daar was ze eigenlijk continu subtop, en met wat geluk wist ze daar een aardig aantal keer top 5 te rijden, en zelfs een race te winnen. Na haar overstap naar NASCAR was ze ook weer subtop, maar omdat de subtop daar redelijk breed is heeft ze daar ook eigenlijk nooit potten kunnen breken. Stuk of 8 top 10's en 1 keer een pole position (op Daytona).

Nee, zo goed was ze niet. Ze kreeg alleen wel verrottes veel media aandacht.

Persoonlijk ben ik meer fan van Katherine Legge, maar ook dat is geen F1 materiaal (hoewel ze het nu goed doet in de IMSA, vanaf volgend weekend in de XFinity series op Mid Ohio en Road America gaat rijden, en de eerste bevestigde coureur is voor de support klasse van de Formule E).
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:35:42 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180999355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Echte fan gespot _O_
O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:38:12 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180999421
Ik kan me nu echt twee titanengevechten voor de geest houden. Verstappen vs Ricciardo met maarliefst 1 inhaalactie na een miljoen rondjes en Schumacher vs Alonso San Marino (?) 2005 met geen enkele inhaalactie.

Dat wil ik zien _O_
San Marino _O_

Hongarije is ook gewoon leuk als de regels beter waren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:56:13 #36
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_180999836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:30 schreef TagForce het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Danica Patrick was niet snel, en de enige reden dat ze uberhaupt in de hogere autosport klassen terecht kwam was het feit dat het PR technisch gunstig was dat ze een vrouw was. Ze was in de junior klassen niet bijzonder snel toen ze in Europa reed, en ook in de VS was ze subtop op een goeie dag. Haar voordeel kwam pas toen ze Indycar ging rijden op ovals. Daar was ze eigenlijk continu subtop, en met wat geluk wist ze daar een aardig aantal keer top 5 te rijden, en zelfs een race te winnen. Na haar overstap naar NASCAR was ze ook weer subtop, maar omdat de subtop daar redelijk breed is heeft ze daar ook eigenlijk nooit potten kunnen breken. Stuk of 8 top 10's en 1 keer een pole position (op Daytona).
De hype rond Danica Patrick is als een nachtkaars uitgegaan tijdens haar NASCAR periode.
Kwam er simpelweg niet aan te pas, en dat lag niet aan het team waar ze voor uitkwam.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:05:33 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181000064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:30 schreef TagForce het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Danica Patrick was niet snel, en de enige reden dat ze uberhaupt in de hogere autosport klassen terecht kwam was het feit dat het PR technisch gunstig was dat ze een vrouw was. Ze was in de junior klassen niet bijzonder snel toen ze in Europa reed, en ook in de VS was ze subtop op een goeie dag. Haar voordeel kwam pas toen ze Indycar ging rijden op ovals. Daar was ze eigenlijk continu subtop, en met wat geluk wist ze daar een aardig aantal keer top 5 te rijden, en zelfs een race te winnen. Na haar overstap naar NASCAR was ze ook weer subtop, maar omdat de subtop daar redelijk breed is heeft ze daar ook eigenlijk nooit potten kunnen breken. Stuk of 8 top 10's en 1 keer een pole position (op Daytona).

Nee, zo goed was ze niet. Ze kreeg alleen wel verrottes veel media aandacht.

Persoonlijk ben ik meer fan van Katherine Legge, maar ook dat is geen F1 materiaal (hoewel ze het nu goed doet in de IMSA, vanaf volgend weekend in de XFinity series op Mid Ohio en Road America gaat rijden, en de eerste bevestigde coureur is voor de support klasse van de Formule E).
daarom blijft het moeilijk, er moet een vrouwelijke Verstappen opstaan die de hype dan ook kan waarmaken
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:17:38 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181000393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom blijft het moeilijk, er moet een vrouwelijke Verstappen opstaan die de hype dan ook kan waarmaken
Het is jammer dat Beitske Visser al snel weer uit het RBR juniorteam gewipt is. Ze zakte behoorlijk door het ijs in de Formule Renault
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181000563
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is jammer dat Beitske Visser al snel weer uit het RBR juniorteam gewipt is. Ze zakte behoorlijk door het ijs in de Formule Renault
Van de Formule ADAC (waar ze het best goed deed met een paar overwinningen) naar de Formule Renault 3.5 bleek een te grote stap. Beter had ze eerst naar de FR 2.0 gegaan.
Maar ook dat was geen garantie voor succes. Kijk maar naar Richard Verschoor. Kampioen in de Formule 4, maar valt ook tegen in de FR 2.0.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:58:41 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181001256
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181001342
quote:
Net zoveel vrienden als Verstappen, dus wat dat betreft kan hij Max daar in matchen :Y)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:02:53 #42
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181001357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Van de Formule ADAC (waar ze het best goed deed met een paar overwinningen) naar de Formule Renault 3.5 bleek een te grote stap. Beter had ze eerst naar de FR 2.0 gegaan.
Maar ook dat was geen garantie voor succes. Kijk maar naar Richard Verschoor. Kampioen in de Formule 4, maar valt ook tegen in de FR 2.0.
Jep klopt, had van Verschoor ook wel meer verwacht. Maar die gaat een Frijns-carriere achterna vrees ik
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:04:41 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181001396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Net zoveel vrienden als Verstappen, dus wat dat betreft kan hij Max daar in matchen :Y)
wie is dan een vriend van Max?
pi_181001442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie is dan een vriend van Max?
Ja nou ik heb zijn uitspraken even heel breed geinterpreteerd en dan is Ricciardo na een beetje de ogen toeknijpen zijn enige vriend in de F1. Da hebt onze Maxxie gezeit gezeet tegen de Wilfried de Jong tijdje terug

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 07-08-2018 12:14:28 ]
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:08:01 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181001454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja nou ik heb zijn uitspraken even heel breed geinterpreteerd en dan is Ricciardo na een beetje de ogen toeknijpen zijn enige vriend in de F1
ik vrees dat die gesponsorde vriendschap niet zo lang meer duurt :)
pi_181001519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:43 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dat. Het probleem dat er geen vrouwen zijn in de F1 heeft helemaal niks te maken met dat ze geen support krijgen, achtergesteld worden, het fysiek niet aan kunnen, of dat de teams het niet willen (integendeel). het begint al veel, veel eerder als ze nog kind zijn en een jaar of 5-8 zijn. De meisjes gaan dan liever paardrijden dan dat ze in een kart stappen. Van daaruit is er gewoon veel minder instroom.
waarom gaan meisjes liever paardrijden dan karten, omdat ze met paardrijden een eerlijkere kans krijgen dan met autorijden. Het gaat nu misschien iets beter met de autosport, maar voorheen was voor de vrouw maar een rol weggelegd, pitspoes. Autosport is gewoon al heel lang een echte mannensport.

ps. had Max niet een zus die ook aan autosport deed?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:16:43 #47
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_181001652
Vrienden in topsport bestaan niet, behalve als je MvG of RvB bent.
Hooguit mensen waar je goed mee kunt opschieten. Dat is al heel wat waard.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:26:16 #48
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181001849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:11 schreef MakkieR het volgende:

[..]
waarom gaan meisjes liever paardrijden dan karten, omdat ze met paardrijden een eerlijkere kans krijgen dan met autorijden
Wut?
Dat is onzin natuurlijk.
Volgens mij vinden meisjes paardrijden gewoon leuker.
pi_181001938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:11 schreef MakkieR het volgende:

[..]

waarom gaan meisjes liever paardrijden dan karten, omdat ze met paardrijden een eerlijkere kans krijgen dan met autorijden

Zo, meisjes zijn echt een stuk eerder volwassen dan jongens. Zeker een decennium
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:32:32 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181002008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zo, meisjes zijn echt een stuk eerder volwassen dan jongens. Zeker een decennium
ik vind de theorie dat vrouwen eerder gevaar zien of de gevolgen ervan en daarom voorzichtiger en meteen ook langzamer zijn best een logische maar geen idee of dat wetenschappelijk bewezen is.
pi_181002224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:43 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dat. Het probleem dat er geen vrouwen zijn in de F1 heeft helemaal niks te maken met dat ze geen support krijgen, achtergesteld worden, het fysiek niet aan kunnen, of dat de teams het niet willen (integendeel). het begint al veel, veel eerder als ze nog kind zijn en een jaar of 5-8 zijn. De meisjes gaan dan liever paardrijden dan dat ze in een kart stappen. Van daaruit is er gewoon veel minder instroom.
Maar heeft dat ook niet te maken met de kart cultuur ?
Bedoel waarschijnlijk zullen de vriendinnetjes vaak óók op paardrijden zitten dus wil het meisje dat ook.
pi_181002947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:42 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Maar heeft dat ook niet te maken met de kart cultuur ?
Bedoel waarschijnlijk zullen de vriendinnetjes vaak óók op paardrijden zitten dus wil het meisje dat ook.
Yep.

En het is niet zo dat een meisje (of jongen, eigenlijk maakt het niet uit), met 14 jaar eens denkt laat ik eens met racen beginnen, en zo in de F1 belandt. Dan ben je al veel te laat.

De meeste huidige coureurs in de F1 hebben al een rijke geschiedenis in het racen, komen uberhaupt uit welgestelde milieus. Op die manier wordt er aan de poort al een hoop weggeselecteerd, want wie zal er eerder een stoeltje in een hogere raceklasse krijgen, gewoon een random kind of dat jongetje waarvan een of allebei de ouders al een carriere in het racen hebben, of toevallig een kartbaan bezitten?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_181004072
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n ongelofelijke dooddoener... Ik geef niks om het aantal inhaalacties op de baan, ik geef om het aantal gevechten op de baan. Als er 70 ronden lang 10 auto's continue in gevecht zijn op de baan maar uiteindelijk komen er maar 8 voorbij hun voorligger dan vind ik dat vele malen boeiender dan een Mercedes die met DRS vanuit de pits naar het podium rijdt.

Met tanken had je in ieder geval veel meer taktiek in het spelletje zitten. Altijd maar gokken of iemand nog wel of niet moest stoppen, of hij wel voldoende benzine bij had om het tot de streep te halen. Mensen die net getankt hadden die alles op alles moesten zetten om de mensen met legere tanks achter zich te houden. Dat vond ik vele malen boeiender!
Deze man snapt het ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:06:51 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181004688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja nou ik heb zijn uitspraken even heel breed geinterpreteerd en dan is Ricciardo na een beetje de ogen toeknijpen zijn enige vriend in de F1. Da hebt onze Maxxie gezeit gezeet tegen de Wilfried de Jong tijdje terug
Volgens mij heeft Ricciardo wel al eens gezegd dat hij Max een beetje als zijn kleine broertje ziet. :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181004774
Kees van de Grint doet een Coronelletje:
https://www.gpblog.com/nl(...)ureur-in-f1-is-.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:34:34 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181007418
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181009567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:09 schreef Monolith het volgende:
Kees van de Grint doet een Coronelletje:
https://www.gpblog.com/nl(...)ureur-in-f1-is-.html
Is van de Grind familie van Max?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:20:52 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181009847
quote:
Toro Rosso lijkt me altijd nog beter dan McLaren maar ik las ergens dat die optie alleen voor het Red Bull team telde

wbuxtonofficial twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 13:07:50 Worth remembering Red Bull's option on Sainz was only for him to join the big squad and doesn't expire until September. reageer retweet
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:37:12 #59
408813 crew  trein2000
pi_181010213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toro Rosso lijkt me altijd nog beter dan McLaren maar ik las ergens dat die optie alleen voor het Red Bull team telde

wbuxtonofficial twitterde op vrijdag 03-08-2018 om 13:07:50 Worth remembering Red Bull's option on Sainz was only for him to join the big squad and doesn't expire until September. reageer retweet
Buxton is natuurlijk op zich een goede bron. Maar ik lees wat nergens anders. Dus ik zet er toch ee vraagteken(tje) bij.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181013753
Ook maar even hier

craigslatersky twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 19:38:51 @ForceIndiaF1 to exit administration via consortium led by Laurence Stroll more now on @SkySportsNews reageer retweet
SkySportsNews twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 19:31:02 BREAKING: Formula One team Force India agree deal to come out of administration, saving all 405 jobs at their Silverstone base. #SSN reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:10:01 #61
408813 crew  trein2000
pi_181014171
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ook maar even hier

craigslatersky twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 19:38:51 @ForceIndiaF1 to exit administration via consortium led by Laurence Stroll more now on @SkySportsNews reageer retweet
SkySportsNews twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 19:31:02 BREAKING: Formula One team Force India agree deal to come out of administration, saving all 405 jobs at their Silverstone base. #SSN reageer retweet
Top voor die personeelsleden, kut dat het Stroll is.

Verder, met of zonder prijzengeld?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181014271
Nog een team naar de klote *O*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:18:38 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181014394
Ook hier Nederlandstalige bron: https://www.gpblog.com/nl(...)figuur-in-deal-.html

Lance naar F1 dus wrsch. Benieuwd waar Perez (gerucht is Haas) en Ocon (gerucht was Renault) gaan landen.

Als Hulk naar RBR gaat kan Ocon naar Renault O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:20:01 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181014464
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Top voor die personeelsleden, kut dat het Stroll is.

Verder, met of zonder prijzengeld?
Zonder. Althans, daar zag het naar uit volgens mij.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181014627
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zonder. Althans, daar zag het naar uit volgens mij.
Zelfs zonder het prijzengeld is het nog goedkoper dan dat Mallya er voor vroeg :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181014657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef Goudenvis het volgende:
Nog een team naar de klote *O*
pi_181014686
Mooi toch?
Williams kan zich weer richten op het winnen van prijzen ( :') ) en Stroll gaat helemaal ingemaakt worden door een teamgenoot waarna het team naar de klote mag. Ik ga er even vanuit dat de andere coureur een eerlijke kans op succes krijgt, in het belang van het team. Dat is wel een belangrijke if van mij
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:03:19 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181015831
Maar serieus, als we op de geruchten moeten afgaan (wat we uiteraard niet moeten, maar voor de lol doe ik dat even wel), dan heeft Ocon een probleem.

Stroll en Kubica gaan dan naar FI.

Perez en/of Leclerc gaat dan naar Haas. GRO exit. MAG blijft indien er 1 coureur blijft.

Leclerc kan ook evt naar Ferrari (exit RAI). Of bij Sauber blijven.

SAI gaat naar McLaren.

RIC en Hulk bij Renault.

Ocon kan dan eigenlijk alleen naar Williams of Sauber.

Want Ferrari is uitgesloten omdat Ocon een Merc-talent is. McLaren zie ik niet gebeuren, die willen SAI (en ALO). RBR zie ik ook niet gebeuren gezien de voorgeschiedenis met Max. STR ook niet want Merc-talent en geen absolute rookie meer.

Enige wat in theorie ook nog zou kunnen (al zijn Hulk en RIC feitelijk aangekondigd door Renault, is dat RBR gek gaat doen en Hulk doet en die dat aanneemt (ik zou het toejuichen!), en dat Ocon dan alsnog naar Renault kan. Acht die kans niet heel groot, maar uitgesloten is het niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-08-2018 21:11:45 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181015987
Kubica in FI? Kan het me niet voorstellen, dat wordt toch gewoon Ocon?

Kimi blijft nog een jaartje.

Sainz McLaren weet ik niet. Vandoorne doet het slecht, maar rijdt misschien serieus best ok? (Ik weet niet in hoeverre we die cijfers en artikelen moeten geloven). Alonso blijft en twee Spanjaarden is marketing technisch minder interessant voor een niet Spaans team.

Zou het kunnen dat Leclerc een jaartje Haas gaat doen? Perez vind ik spannend, rijdt gewoon goed
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:12:23 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181016096
Pa Stroll :') Miljoenen spenderen zodat zoonlief in Formule 1 kan blijven
pi_181016101
Wanneer is de stoeltjesdans afgelopen? Voor het einde van de zomerstop?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2018 21:13:44 ]
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:12:55 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181016111
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:08 schreef opgebaarde het volgende:
Kubica in FI? Kan het me niet voorstellen, dat wordt toch gewoon Ocon?

Kimi blijft nog een jaartje.

Sainz McLaren weet ik niet. Vandoorne doet het slecht, maar rijdt misschien serieus best ok? (Ik weet niet in hoeverre we die cijfers en artikelen moeten geloven). Alonso blijft en twee Spanjaarden is marketing technisch minder interessant voor een niet Spaans team.

Zou het kunnen dat Leclerc een jaartje Haas gaat doen? Perez vind ik spannend, rijdt gewoon goed
Gerucht gaat dat pa Stroll Kubica naast zijn zoon wil hebben. En ik ga voor de lol even van geruchten uit zoals ik schreef.

Idem voor ALO/SAI bij McLaren. Is een gerucht.

Perez naar Haas is ook een gerucht en heb ik genoemd.

Leclerc naar Haas idem.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:16:12 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181016200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Wanneer is de stoeltjesdans afgelopen? Voor het einde van de zomerstop?
Als alle teams beide coureurs bevestigd hebben (incl. getekende contracten enzo). Tenzij iemand daarna nog een Rosbergje doet in dec ofzo :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181016246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pa Stroll :') Miljoenen spenderen zodat zoonlief in Formule 1 kan blijven
Als je het kan veroorloven, waarom niet.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:23:31 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181016411
En nóg een keer SAI, het houdt niet op vandaag: https://www.gpblog.com/nl(...)edereen-aankan-.html

Fijn dat je zelfvertrouwen hebt SAI. Moet een profsporter ook zeker hebben. Maar iedereen op de grid aankunnen? Max had je niet in je zak, Hulk heb je niet in je zak en Kvyat was gebroken door het terugzetten naar STR...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181016821
Edit
Built for Speed
pi_181016959
Binnen 3 kwartier waren vanmiddag alle kaarten voor het Ziggo formule1 café weg. 31 augustus hopelijk een leuke uitzending; Monza.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:43:57 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181017135
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar serieus, als we op de geruchten moeten afgaan (wat we uiteraard niet moeten, maar voor de lol doe ik dat even wel), dan heeft Ocon een probleem.

Stroll en Kubica gaan dan naar FI.

Perez en/of Leclerc gaat dan naar Haas. GRO exit. MAG blijft indien er 1 coureur blijft.

Leclerc kan ook evt naar Ferrari (exit RAI). Of bij Sauber blijven.

SAI gaat naar McLaren.

RIC en Hulk bij Renault.

Ocon kan dan eigenlijk alleen naar Williams of Sauber.

Want Ferrari is uitgesloten omdat Ocon een Merc-talent is. McLaren zie ik niet gebeuren, die willen SAI (en ALO). RBR zie ik ook niet gebeuren gezien de voorgeschiedenis met Max. STR ook niet want Merc-talent en geen absolute rookie meer.

Enige wat in theorie ook nog zou kunnen (al zijn Hulk en RIC feitelijk aangekondigd door Renault, is dat RBR gek gaat doen en Hulk doet en die dat aanneemt (ik zou het toejuichen!), en dat Ocon dan alsnog naar Renault kan. Acht die kans niet heel groot, maar uitgesloten is het niet.
Williams verkoopt zijn ziel aan Mercedes, kan er alle onderdelen kopen zoals Haas ook doet bij Ferrari en krijgt in ruil daarvoor Ocon als rijder.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:45:53 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181017182
Neem trouwens aan dat Perez bij het team blijft, dankzij hem bestaan ze ook volgend jaar nog...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181017239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Rossdale het volgende:
Neem trouwens aan dat Perez bij het team blijft, dankzij hem bestaan ze ook volgend jaar nog...
Heeft zijn actie er niet voor gezorgd dat Stroll en partners B.V. een hogere prijs hebben moeten betalen?
pi_181017251
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Williams verkoopt zijn ziel aan Mercedes, kan er alle onderdelen kopen zoals Haas ook doet bij Ferrari en krijgt in ruil daarvoor Ocon als rijder.
Dat wil Williams niet. Dat zie ik FI, zeker nu Stroll daar de baas wordt, eerder doen.

Daarom denk ik ook niet dat Kubica daar gaat rijden, maar dat Ocon daar blijft. En Perez naar Haas gaat.

En Sirotkin (die een meerjarig contract heeft) samen met Russell bij Williams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181017388
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heeft zijn actie er niet voor gezorgd dat Stroll en partners B.V. een hogere prijs hebben moeten betalen?
Nee. Anders waren ze er niet meer geweest. Er was een winding-up petition tegen het team ingediend dat zou leiden tot opheffing van het team, waardoor een koper geen enkele aanspraak zou hebben op een F1 entry.

Perez actie leidde tot een in administration wat betekent dat het team voorlopig door kon gaan tot dat er een koper gevonden zou worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:53:49 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181017493
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat wil Williams niet. Dat zie ik FI, zeker nu Stroll daar de baas wordt, eerder doen.

Daarom denk ik ook niet dat Kubica daar gaat rijden, maar dat Ocon daar blijft. En Perez naar Haas gaat.

En Sirotkin (die een meerjarig contract heeft) samen met Russell bij Williams.
Ocon willen ze wel.

En Russel is ook Mercedes, zelfde verhaal minder ervaring in F1.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181017674
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee. Anders waren ze er niet meer geweest. Er was een winding-up petition tegen het team ingediend dat zou leiden tot opheffing van het team, waardoor een koper geen enkele aanspraak zou hebben op een F1 entry.

Perez actie leidde tot een in administration wat betekent dat het team voorlopig door kon gaan tot dat er een koper gevonden zou worden.
Weet je het zeker? Het bericht ging al snel dat pa Stroll expres aan het wachten was zodat de toko failliet kon worden verklaard om het daarna over te nemen en veel lange termijn contracten zijn dan beëindigd. De curator is op zoek naar zoveel mogelijk geld en een goede bestemming van mensen en middelen, dus het is dan niet definitief over, wel voor dit jaar en zijn al die mensen werkloos met een claim. Ik ben niet bekend met het Engelse faillissementsrecht
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:58:56 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181017676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ocon willen ze wel.

En Russel is ook Mercedes, zelfde verhaal minder ervaring in F1.
Ocon naast Stroll? Stroll gaat dan opzichtig finaal af. Zou Papa Stroll dat doen?

Of bedoel je Ocon bij Williams? Die zullen hem wel willen hebben idd :Y
Maar of Ocon dat een aantrekkelijk vooruitzicht vindt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:00:45 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181017737
Kan Perez als schuldeiser niet een additionele eis op tafel hebben gelegd toen het team in administration ging? Verlenging contract bijvoorbeeld?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:02:49 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181017795
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Het bericht ging al snel dat pa Stroll expres aan het wachten was zodat de toko failliet kon worden verklaard om het daarna over te nemen. De curator is op zoek naar zoveel mogelijk geld en een goede bestemming van mensen en middelen, dus het is dan niet definitief over, wel voor dit jaar en zijn al die mensen werkloos met een claim. Ik ben niet bekend met het Engelse faillissementsrecht
sasquatsch heeft gelijk. Perez en Merc en Dinges startten de rechtszaak om het team draaiende te houden en een curator aan te laten stellen die in het belang vh team zou handelen (itt tot Mallya die alleen flink wou cashen. Het lot vh team boeide hem niet). En dat is gelukt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181017796
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Het bericht ging al snel dat pa Stroll expres aan het wachten was zodat de toko failliet kon worden verklaard om het daarna over te nemen. De curator is op zoek naar zoveel mogelijk geld en een goede bestemming van mensen en middelen, dus het is dan niet definitief over, wel voor dit jaar . Ik ben niet bekend met het Engelse faillissementsrecht
Aan een faillissement hebben ze niets, want dan is er geen F1 entry meer. Nu behouden ze volgens mij dat recht omdat de oorspronkelijke rechtenhouder nog steeds bestaat, echter met een nieuwe eigenaar. Nu is het ook veel goedkoper dan rechtstreeks overnemen van Mallya.

Sowieso zou Perez door het team gevraagd zijn dit te starten om te voorkomen dat ze failliet zouden gaan door die winding-up petitie.

Hier is wat Perez er zelf over zegt: https://www.racefans.net/(...)-case-was-save-team/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:05:59 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181017902
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ocon naast Stroll? Stroll gaat dan opzichtig finaal af. Zou Papa Stroll dat doen?

Of bedoel je Ocon bij Williams? Die zullen hem wel willen hebben idd :Y
Maar of Ocon dat een aantrekkelijk vooruitzicht vindt...
Ik snap sowieso niet waarom Perez voor hem zou gaan. Jong talent vs kleurloos oudje
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:06:49 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181017923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef Rossdale het volgende:
Kan Perez als schuldeiser niet een additionele eis op tafel hebben gelegd toen het team in administration ging? Verlenging contract bijvoorbeeld?
Nee, dat kan niet. Ging om aanstelling (soort) curator. Die moet in het belang vh (voortbestaan van het) team handelen. Beperking daarop zou niet meehelpen en team mogelijk slechter verkoopbaar maken. Daarnaast ging dit dus niet om vorderingen innen, maar om aanstellen curator. Koper overigens moet wel lopende contracten eerbiedigen.

Ook zo in GB begreep ik eerder.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:09:33 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181017994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom Perez voor hem zou gaan. Jong talent vs kleurloos oudje
Perez boven Ocon? Van Perez gaat het gerucht dat hij naar Haas wil/gaat.

En dat Lance en Kubica na koop FI door Stroll naar FI gaan omdat pa Stroll dat wil. Voor Ocon is dan geen plek.

Geruchten he? Zeg niet dat het zo zal gaan...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:10:41 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181018034
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Perez boven Ocon? Van Perez gaat het gerucht dat hij naar Haas wil/gaat.

En dat Lance en Kubica na koop FI door Stroll naar FI gaan omdat pa Stroll dat wil. Voor Ocon is dan geen plek.

Geruchten he? Zeg niet dat het zo zal gaan...
Kubica is gewoon onzin. Ik snap niet waar dat op eens vandaan komt.

Maar goed, dit jaar zou hij ook zeker weten rijden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:12:09 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kubica is gewoon onzin. Ik snap niet waar dat op eens vandaan komt.

Maar goed, dit jaar zou hij ook zeker weten rijden.
Omdat Stroll dan vermoedelijk niet zo schraal afsteekt tegen zijn teamgenoot. En (tot iig in volgend seizoen) publiciteit

Zoals bij Petez of Ocon wel het geval zou zijn. En geen (blijvende) publiciteit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181018256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kubica is gewoon onzin. Ik snap niet waar dat op eens vandaan komt.

Maar goed, dit jaar zou hij ook zeker weten rijden.
Dat gerucht ging/gaat wel, om als een soort mentor voor Stroll op te treden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:20:03 #95
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181018330
Op de korte termijn goed nieuws voor FI, maar op de lange termijn zeer twijfelachtig. Op de korte termijn is dit slecht nieuws voor Williams, maar op de lange termijn misschien juist weer goed. Hopelijk kan Mercedes bij Williams de touwtjes wat meer in handen nemen (misschien kunnen ze zich inkopen zodat ze een echt b-team krijgen?) want de laatste jaren leek het een stuurloos schip. Ik zou er Ocon graag zien landen: het kan er daar alleen maar beter op worden.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:22:42 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:20 schreef beantherio het volgende:
Op de korte termijn goed nieuws voor FI, maar op de lange termijn zeer twijfelachtig. Op de korte termijn is dit slecht nieuws voor Williams, maar op de lange termijn misschien juist weer goed. Hopelijk kan Mercedes bij Williams de touwtjes wat meer in handen nemen (misschien kunnen ze zich inkopen zodat ze een echt b-team krijgen?) want de laatste jaren leek het een stuurloos schip. Ik zou er Ocon graag zien landen: het kan er daar alleen maar beter op worden.
Dat wil Claire niet..
https://www.gpblog.com/nl(...)nooit-gebeuren-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:23:30 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018423
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat gerucht ging/gaat wel, om als een soort mentor voor Stroll op te treden.
Dat is het officiële verhaal ja :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:23:50 #98
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181018435
quote:
Dan neem ik aan dat ze ergens wel een flinke bak geld achter de hand heeft om dat te voorkomen. Maar ik dacht juist dat ze figuren als Stroll binnen haalden omdat dat niet het geval was.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:27:30 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181018523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kubica is gewoon onzin. Ik snap niet waar dat op eens vandaan komt.

Maar goed, dit jaar zou hij ook zeker weten rijden.
Dat gelul over Kubica is puur omdat het zo'n mooie comeback zou zijn. Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Er zijn genoeg talentvolle coureurs met minimaal zijn potentie die wel allebei hun armen kunnen gebruiken.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:28:21 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018536
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat ze ergens wel een flinke bak geld achter de hand heeft om dat te voorkomen. Maar ik dacht juist dat ze figuren als Stroll binnen haalden omdat dat niet het geval was.
Ze wil niet dat het een volledig B-team wordt.
Dat is iets anders dan geen cash kunnen gebruiken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:29:30 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat gelul over Kubica is puur omdat het zo'n mooie comeback zou zijn. Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Er zijn genoeg talentvolle coureurs met minimaal zijn potentie die wel allebei hun armen kunnen gebruiken.
Dat was vorig jaar.
Waarom zou pa Stroll een talentvolle coureur naast Lance willen hebben?!?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:30:53 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181018610
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar.
Waarom zou pa Stroll een talentvolle coureur naast Lance willen hebben?!?
Om de auto te verbeteren misschien? Zodat Stroll ook een keer punten rijdt?
pi_181018667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:20 schreef beantherio het volgende:
Op de korte termijn goed nieuws voor FI, maar op de lange termijn zeer twijfelachtig. Op de korte termijn is dit slecht nieuws voor Williams, maar op de lange termijn misschien juist weer goed. Hopelijk kan Mercedes bij Williams de touwtjes wat meer in handen nemen (misschien kunnen ze zich inkopen zodat ze een echt b-team krijgen?) want de laatste jaren leek het een stuurloos schip. Ik zou er Ocon graag zien landen: het kan er daar alleen maar beter op worden.
Dat probeerde Stroll al, maar kreeg dat niet voor elkaar. Daarom heeft hij FI gekocht, om daar een Mercedes B team van te maken, waar zijn zoon kan rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:33:56 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Om de auto te verbeteren misschien? Zodat Stroll ook een keer punten rijdt?
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:38:09 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181018774
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee.
Hij wil die alleen miljoenen steken in een kut team zodat zijn zoontje achterin het veld kan rijden?

Ook een leuke hobby.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:40:20 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018818
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij wil die alleen miljoenen steken in een kut team zodat zijn zoontje achterin het veld kan rijden?

Ook een leuke hobby.
Ja :s)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:42:50 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181018859
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja :)
Ik snap dat het leuk is om dat te denken. Het lijkt mij echter logischer dat pa zijn zoon ook succes wil laten hebben.

Zet er een ervaren rijder naast die een auto kan ontwikkelen en Stroll maakt misschien nog wel een stap naar een beter team.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:47:10 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181018938
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat het leuk is om dat te denken. Het lijkt mij echter logischer dat pa zijn zoon ook succes wil laten hebben.

Zet er een ervaren rijder naast die een auto kan ontwikkelen en Stroll maakt misschien nog wel een stap naar een beter team.
dat denk dan weer niet maar leuk dat z'n vader het doet
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:48:20 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181018958
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat het leuk is om dat te denken. Het lijkt mij echter logischer dat pa zijn zoon ook succes wil laten hebben.

Zet er een ervaren rijder naast die een auto kan ontwikkelen en Stroll maakt misschien nog wel een stap naar een beter team.
Vader wil een zo goed mogelijke wagen voor zoon, maar zonder teamgenoot die zoon flink overklast.

En Lance moet wel heel sterk verbeteren wil een ander team hem vrijwillig inlijven...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:49:17 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181018971
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vader wil een zo goed mogelijke wagen voor zoon, maar zonder teamgenoot die zoon flink overklast.
A, okey. Sorry, ik wist niet dat jullie zo close zijn.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:49:33 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181018981
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vader wil een zo goed mogelijke wagen voor zoon, maar zonder teamgenoot die zoon flink overklast.
wordt nog moeilijk om die te vinden :)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:51:16 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181019028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

wordt nog moeilijk om die te vinden :)
Vandaar de geruchten over Kubica ;)
Doe zal iig weer moeten opbouwen en die heeft toch een handicap.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:52:44 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181019054
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vandaar de geruchten over Kubica ;)
Doe zal iig weer moeten opbouwen en die heeft toch een handicap.
Als Kubica met zijn tenen moet sturen en met zijn tanden moet schakelen, overklast hij Stroll nog.

Maar daarin is hij niet alleen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:56:30 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181019144
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vandaar de geruchten over Kubica ;)
Doe zal iig weer moeten opbouwen en die heeft toch een handicap.
als ze een Mercedes B team willen worden zal het andere stoeltje uit hun stal komen, kan hij het tegen Ocon of misschien George Russell opnemen en dan lijkt hij me kansloos maar ik laat me graag verrassen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:58:17 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181019177
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als Kubica met zijn tenen moet sturen en met zijn tanden moet schakelen, overklast hij Stroll nog.

Maar daarin is hij niet alleen.
Dat denk ik ook wel. Maar hij zal iig weer moeten opbouwen. Het is niet bijv een Perez met jaren recente ervaring en ook nog eens in de FI..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:59:40 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181019209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ze een Mercedes B team willen worden zal het andere stoeltje uit hun stal komen, kan hij het tegen Ocon of misschien George Russell opnemen en dan lijkt hij me kansloos maar ik laat me graag verrassen
Tegen Ocon is hij sowieso kansloos. Russell begint dan in de F1 from scratch en zal iig even moeten wennen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:03:58 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181019335
Morgen al nieuws over line up RBR en STR?
https://www.gpblog.com/nl(...)heel-snel-rond-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:25:53 #118
408813 crew  trein2000
pi_181019840
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Morgen al nieuws over line up RBR en STR?
https://www.gpblog.com/nl(...)heel-snel-rond-.html
Acht ik onwaarschijnlijk...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:31:57 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181019979
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Acht ik onwaarschijnlijk...
Daar heb je vast een reden voor... O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181020039
Mensen die alweer zeggen dat Marko Ric op non-actief gaat zetten. Dan Gasly direct naar RBR en Dennis naast Hartley.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 00:03:47 #121
408813 crew  trein2000
pi_181020721
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar heb je vast een reden voor... O-)
Omdat het een simpel tweetje is die niet concreet is. En we hier nog niks over gehoord hebben. En RBR echt wel betere opties heeft.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 00:03:58 #122
408813 crew  trein2000
pi_181020728
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:34 schreef mikieu het volgende:
Mensen die alweer zeggen dat Marko Ric op non-actief gaat zetten. Dan Gasly direct naar RBR en Dennis naast Hartley.
:')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181021036
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Acht ik onwaarschijnlijk...
Niet genoeg punten voor een superlicentie. Dus vrij onwaarschijnlijk, inderdaad.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181021637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Om de auto te verbeteren misschien? Zodat Stroll ook een keer punten rijdt?
Die heeft al keer podium gehaald.
pi_181022558
James Allen: 'Helmut Marko heeft Max Verstappen hoger in de pikorde staan dan Daniel Ricciardo'
https://www.autobahn.eu/9(...)an-daniel-ricciardo/
pi_181022611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:21 schreef THEFXR het volgende:
James Allen: 'Helmut Marko heeft Max Verstappen hoger in de pikorde staan dan Daniel Ricciardo'
https://www.autobahn.eu/9(...)an-daniel-ricciardo/
En wanneer Verstappen naast de punten blijft scoren gaat ook dat talent als een nachtkaars uit.
pi_181022702
Verstappen: “Red Bull loopt met haar motor steeds twee races achter”
http://www.f1journaal.be/(...)s-twee-races-achter/
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:32:10 #128
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181022794
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

En wanneer Verstappen naast de punten blijft scoren gaat ook dat talent als een nachtkaars uit.
? Naast de punten blijft scoren?
Verklaar je nader. Zijn talent lost niet op in het niets als z’n auto ermee kapt of niet genoeg vermogen heeft.
pi_181022836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

? Naast de punten blijft scoren?
Verklaar je nader. Zijn talent lost niet op in het niets als z’n auto ermee kapt of niet genoeg vermogen heeft.
In de verkeerde auto ben je in F1 weer snel geschiedenis.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:37:50 #130
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181022887
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

In de verkeerde auto ben je in F1 weer snel geschiedenis.
Max heeft zich toch ook bewezen in een STR?
Leclerc laat nu toch ook van zich spreken in een Sauber?
Talent en rijderskwaliteiten komen echt wel bovendrijven.
pi_181022923
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Max heeft zich toch ook bewezen in een STR?
Leclerc laat nu toch ook van zich spreken in een Sauber?
Talent en rijderskwaliteiten komen echt wel bovendrijven.
Sainz was niet zoveel langzamer in de STR, LeClerc heeft mazzel met ineens aardig goede Sauber.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:43:55 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181022957
quote:
12s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Sainz was niet zoveel langzamer in de STR, LeClerc heeft mazzel met ineens aardig goede Sauber.
Schijnbaar heeft Max zicht toch kunnen onderscheiden en heeft zij zich doorontwikkelt.
Leclerc heeft mazzel met een aardig goede Sauber?
Pardon? Sauber heeft 18 puntjes, alleen Williams doet het slechter.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:49:52 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181023017
quote:
12s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Sainz was niet zoveel langzamer in de STR, LeClerc heeft mazzel met ineens aardig goede Sauber.
Afgezien vd inhoud:
Leclerc

En ook bijv. Vandoorne

Niet LeClerc, Leclerque, Le Clerck etc. Ook niet Van Doorne, van Doorne of afkortingen als vDoorne
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181023026
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Afgezien vd inhoud:
Leclerc

En ook bijv. Vandoorne

Niet LeClerc, Leclerque, Le Clerck etc. Ook niet Van Doorne,van Doorne of afkoryingen als vDoorne
Flikker op met dat geneuzel.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 01:52:27 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181023044
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Flikker op met dat geneuzel.
Flikker op met namen van coureurs fout schrijven. Er zijn maar 20 coureurs en als de sport je interesseert kun je ze prima goed schrijven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181023053
- laten we het gezellig houden -

[ Bericht 94% gewijzigd door Nattekat op 08-08-2018 09:28:15 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 02:02:03 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181023134
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Nattekat op 08-08-2018 09:28:21 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181023671
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 01:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Max heeft zich toch ook bewezen in een STR?
Leclerc laat nu toch ook van zich spreken in een Sauber?
Talent en rijderskwaliteiten komen echt wel bovendrijven.
Maar de STR en Sauber waren/zijn gewoon redelijke middenmoot auto's toendertijd.

Als je bv in de Manor of Sauber van de afgelopen jaren een paar sec achter de rest aan hobbelt wordt dat wel lastiger natuurlijk.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 05:53:58 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181023807
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 04:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar de STR en Sauber waren/zijn gewoon redelijke middenmoot auto's toendertijd.

Als je bv in de Manor of Sauber van de afgelopen jaren een paar sec achter de rest aan hobbelt wordt dat wel lastiger natuurlijk.
Sauber is het op één na slechtste team.
Sorry, maar dat is geen middenmoot.
pi_181023849
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 05:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Sauber is het op één na slechtste team.
Sorry, maar dat is geen middenmoot.
Kwa snelheid bedoel ik he. Kijk de kwalificatie resultaten er maar op na die kunnen gewoon mee met de middenmoot hoor.

Williams is nu het enige achterhoede team wat gewoon echt moeite heeft om mee te komen. Alles daarboven tot aan Red Bull zit redelijk bij elkaar en kan je wat mij betreft tot middenmoot rekenen.

In de Sauber van vorig jaar zou Leclerc veel minder opvallen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 06:47:40 #141
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181023888
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 06:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Kwa snelheid bedoel ik he. Kijk de kwalificatie resultaten er maar op na die kunnen gewoon mee met de middenmoot hoor.

Williams is nu het enige achterhoede team wat gewoon echt moeite heeft om mee te komen. Alles daarboven tot aan Red Bull zit redelijk bij elkaar en kan je wat mij betreft tot middenmoot rekenen.

In de Sauber van vorig jaar zou Leclerc veel minder opvallen.
18 zielige puntjes in de WK stand als team zijnde is echt geen middenmoot. Zoals ik al zei, er is slechts 1 team slechter, en daar rijdt Stroll.
Middenmoot is van Renault (rond de 80 punten) tot McLaren (rond de 50 punten).
STR, Sauber en Williams kun je echt niet bestempelen als middenmoot. STR rijdt sporadisch een goed resultaat maar vergelijk ze en de resultaten met Renault en het verschil is toch behoorlijk groot.
Maar ook in een achterhoede team kun je je onderscheiden. (Daar ging de discussie immers over). Zie Gasly en Leclerc. Als je je teamgenoot (die al heeft aangetoont goed te kunnen sturen) keer op keer om de oren rijdt, dan rij je jezelf echt wel in de picture.
Dus om nu te gaan roepen dat Leclerc, mazzel heeft met z’n goede Sauber. Dat gaat me te ver.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:21:11 #142
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181025091
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 02:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik stam uit de tijd van Jackie Stewart en Fransois Cevert, die kutmuts hoeft mij niks te vertellen.
Je bedoelt François Cevert?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:36:23 #143
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_181025317
Stroll dus naar FI.... _O-
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:39:44 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181025354
Marko ontkent een veto van Verstappen (niet dat ik dacht dat Marca het bij het rechte eind had):
https://www.f1today.net/n(...)pen-over-komst-sainz

https://www.gpblog.com/nl(...)complete-onzin-.html

[ Bericht 28% gewijzigd door Whiskers2009 op 08-08-2018 09:46:14 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181025385
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 06:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

18 zielige puntjes in de WK stand als team zijnde is echt geen middenmoot. Zoals ik al zei, er is slechts 1 team slechter, en daar rijdt Stroll.
Middenmoot is van Renault (rond de 80 punten) tot McLaren (rond de 50 punten).
STR, Sauber en Williams kun je echt niet bestempelen als middenmoot. STR rijdt sporadisch een goed resultaat maar vergelijk ze en de resultaten met Renault en het verschil is toch behoorlijk groot.
Maar ook in een achterhoede team kun je je onderscheiden. (Daar ging de discussie immers over). Zie Gasly en Leclerc. Als je je teamgenoot (die al heeft aangetoont goed te kunnen sturen) keer op keer om de oren rijdt, dan rij je jezelf echt wel in de picture.
Dus om nu te gaan roepen dat Leclerc, mazzel heeft met z’n goede Sauber. Dat gaat me te ver.
Dat is iig al 11 punten meer dan ze de afgelopen 2 seizoenen bij elkaar hebben gescoord en we zijn nog maar halverwege ;)

Verder heb je wel gelijk kwa middenmoot enzo maar bedoel meer dat ze iig de snelheid hebben om aan te sluiten daarop en daardoor soms ook het gevecht aan kunnen gaan. En dat helpt natuurlijk wel enorm als jij je in de picture wil rijden. Natuurlijk kun je ook indruk maken door je teamgenoot constant zoek te rijden maar als je bijvoorbeeld steeds 10 sec voor je team maat en 50 seconden achter de volgende auto eindigt valt dat bij het grote publiek minder op en is er waarschijnlijk ook veel minder actie op de baan om indruk mee te maken.

Neemt niet weg dat dat bij de teams uiteraard wel op zou vallen natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 08-08-2018 09:46:45 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:54:52 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181025642
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marko ontkent een veto van Verstappen (niet dat ik dacht dat Marca het bij het rechte eind had):
https://www.f1today.net/n(...)pen-over-komst-sainz

https://www.gpblog.com/nl(...)complete-onzin-.html
uiteraard maar dan vraag ik me meteen af of het Sainz is die dit soort onzin verspreidt of Marca het zelf gewoon uit hun duim zuigt, ze hadden ook nog een verhaal dat Sainz een minder chassis kreeg dan Verstappen bij STR zodat die er beter uit kwam, rare mensen die Spanjaarden
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:07:43 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181025916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

uiteraard maar dan vraag ik me meteen af of het Sainz is die dit soort onzin verspreidt of Marca het zelf gewoon uit hun duim zuigt, ze hadden ook nog een verhaal dat Sainz een minder chassis kreeg dan Verstappen bij STR zodat die er beter uit kwam, rare mensen die Spanjaarden
En dat Verstappen een voorcontract getekend zou hebben bij Ferrari.

Het is niet vreemd om kamp SAI te verdenken, maar Marca kan het idd ook gewoon zelf verzonnen hebben.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181026872
Marca :')

quote:
Door Harry Vlug Gepubliceerd op 07 juli 2017;

Olav Mol geeft tegenover Ziggo tekst en uitleg over het gerucht rondom het vertrek van Max Verstappen naar Ferrari. Volgens de Nederlandse reporter is dit verhaal gelekt door de familie Sainz. Terwijl hij vrijdagavond in Red Bull Motor Home zat, was Mol getuigen van een opmerkelijk gebeurtenis.

'Nou, dat is nog best wel een verhaal', begint Mol. 'Het gaat nog een staartje krijgen, hoe groot weten we natuurlijk niet. Maar eerst een aantal feiten op een rijtje. Het is naar buiten gekomen via The Independent, een Engelse krant, maar dat is een truuk. Het is namelijk een bericht richting The Independent door Marca en Marca is een Spaanse krant. En door wie wordt die Spaanse krant weer gevoed? Door Spaanstalige. En wie is er nou toevallig Spaanstalig? De oude Sainz en de jonge Sainz.'

Nou heeft de jonge Sainz zich gisteren openlijk geuit over een overstap naar Red Bull. Die heeft gezegd: ''Ik wil graag bij Red Bull racen en anders ga ik ergens anders heen.'' Christian Horner heeft hem daarvoor behoorlijk op zijn plek gezet en ook Helmut Marko heeft daar iets over gezegd. Maar dit was allemaal nog voor dit verhaal naar buiten kwam via The Independent.', constateert de Ziggo-commentator.

'Nou wat is er gebeurd? Ik denk een uur of vijf geleden zat ik in de Red Bull Motor Home en daar stormde Helmut Marko binnen. Wees naar een tafeltje met Vader en Carlos Sainz in de categorie: ''Komen jullie eens even hier''. Daar is een gesprek gevoerd, daar lusten de honden weinig tot geen brood van. Dat weet ik van mensen die het echt kunnen weten.'

'Ze hebben daar onnoemelijk op hun flikker gehad.', vervolgt Mol. 'Vader en Sainz zeiden direct: 'Dat is via een Engelse krant gekomen''. Maar Helmut Marko lijkt misschien soms wel gek, maar dat is hij zeker niet en zegt: ''Dit is alleen maar om onrust te stoken tussen ons en Max Verstappen. Om te hopen dat er wellicht een plekje vrijkomt bij Red Bull voor Carlos om door te groeien.'' Het is dus om te stoken, gel*l en geleuter.'
En think about it: RBR heeft niet direct aangekondigd dat Sainz het stoeltje van RIC krijgt.

Meest waarschijnlijke is Gasly.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 11:30:20 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181027547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:58 schreef Ener-G het volgende:
Marca :')

[..]

En think about it: RBR heeft niet direct aangekondigd dat Sainz het stoeltje van RIC krijgt.

Meest waarschijnlijke is Gasly.
Waren er geruchten dan?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:34:19 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181027602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:58 schreef Ener-G het volgende:
Marca :')

[..]

En think about it: RBR heeft niet direct aangekondigd dat Sainz het stoeltje van RIC krijgt.

Meest waarschijnlijke is Gasly.
En waarom is die dan niet meteen aangekondigd?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181027614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waren er geruchten dan?
Over dat Ferrari verhaal? Nee, behalve uit de koker van Marca/Sainz & co.

En over Sainz Jr en een mogelijke komst naar RBR; Sainz jr is uitgeleend van TR naar Renault, dus in principe nog steeds onder contract bij RB/TR, en een clausule dat hij bij een terugkeer een RBR zitje krijgt en geen TR. Als dat het geval was had RBR dat meteen al aangekondigd na het aangekondigde vertrek van RIC na dit seizoen, het feit dat ze dat niet deden is een slechte zaak voor Sainz.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_181027694
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waarom is die dan niet meteen aangekondigd?
Goeie vraag :) Gasly is wel de betere gegadigde, als je gaat kijken naar wie het zitje zouden kunnen vullen.
Wellicht dat ze bij RB zich achter de oren krabben wie er dan het zitje van Gasly bij TR krijgt, ze schijnen te trekken aan Lando Norris.
Sainz zal waarschijnlijk eerder bij Renault als motorleverancier blijven en naar McLaren vertrekken, plus Gasly heeft nu al ervaring met Honda in de TR, for what it's worth.

Maar dat zijn mijn 2 centen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:16:43 #153
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181028506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:35 schreef Ener-G het volgende:

[..]


En over Sainz Jr en een mogelijke komst naar RBR; Sainz jr is uitgeleend van TR naar Renault, dus in principe nog steeds onder contract bij RB/TR, en een clausule dat hij bij een terugkeer een RBR zitje krijgt en geen TR.
Huh? Waar haal je dit vandaan?
En waarom zou rbr Sainz een zitje beloven bij terugkomst terwijl Max en Daniel [op dat moment] misschien nog enkele jaren voor rbr konden gaan rijden?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181029259
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:16 schreef daNpy het volgende:

[..]

Huh? Waar haal je dit vandaan?
En waarom zou rbr Sainz een zitje beloven bij terugkomst terwijl Max en Daniel [op dat moment] misschien nog enkele jaren voor rbr konden gaan rijden?
Sainz heeft in zijn contract staan dat als ie terugkeert van Renault, ie bij RBR een zitje zou krijgen. Anders is ie vrij om te gaan. En misschien is het je ontgaan, maar Daniel heeft zijn vertrek aangekondigd en rijdt na dit seizoen voor Renault ;)

https://www.gpupdate.net/(...)is-vreemde-situatie/

Of RBR daadwerkelijk Sainz wil terughalen is nog maar de vraag. Renault heeft in ieder geval al aangekondigd dat het gaat rijden met Ricciardo en Hulkenberg, dus Sainz Jr pist daar in ieder geval naast de pot.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:30:39 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181029895
Volgens ALO weet McLaren inmiddels precie waar alle problemen vandaan komen en focussen ze voor 70% op de wagen voor 2019.

https://www.gpblog.com/nl(...)wagen-van-2019-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181030276
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waarom is die dan niet meteen aangekondigd?
omdat men nog even wil kijken of ze een deal kunnen maken met key en norris. En dat zal denk ik wel lukken. Zodra dat rond is bevestigen ze zowel gasly bij rb als ook norris bij tr.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:52:10 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181030386
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

omdat men nog even wil kijken of ze een deal kunnen maken met key en norris. En dat zal denk ik wel lukken. Zodra dat rond is bevestigen ze zowel gasly bij rb als ook norris bij tr.
Ik denk inderdaad dat ze mikken op Norris, maar mocht dat echt niet lukken dan zullen ze Jake Dennis wel in de TR gooien.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181030485
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ze mikken op Norris, maar mocht dat echt niet lukken dan zullen ze Jake Dennis wel in de TR gooien.
Dennis kan niet naar TR. Niet genoeg punten voor de superlicentie. Net zoals ze Ticktum niet in de TR kunnen gooien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181030486
Die licentiepunten kan wel nog een dingetje worden, maar ik dacht dat er ook uitzonderingen mogelijk waren toch? Als iemand voldoende kwaliteit en racecraft had laten zien. Of vergis ik me nu?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 14:01:11 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181030585
Dat licentiepunten onzinverhaal loopt nu precies tegen de voorspelde problemen aan :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181030601
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:56 schreef vosss het volgende:
Die licentiepunten kan wel nog een dingetje worden, maar ik dacht dat er ook uitzonderingen mogelijk waren toch? Als iemand voldoende kwaliteit en racecraft had laten zien. Of vergis ik me nu?
Alleen als je in het verleden een superlicentie hebt gehad. Uit Appendix L (zie 5.1.6):

quote:
5.1 Qualifications
5.1.1 The driver must be the holder of a current FIA International Grade
A licence.
5.1.2 The driver must be the holder of a valid driving licence when he
applies for a Super Licence for the first time.
5.1.3 The driver must be at least 18 years old at the start of the event of
his first F1 race weekend.
5.1.4 a) The first time he applies for a Super Licence or whenever
he applies for a Super Licence under 5.1.6 c), the driver must
successfully complete a question session regarding the most
important points of the International Sporting Code and of the F1
Sporting Regulations.
b) For all successive F1 Super Licence requests, the F1 team
concerned has to certify, through the F1 Super Licence application
form, that they have held a briefing with their driver about the most
important points of the International Sporting Code and of the F1
Sporting Regulations.
5.1.5 The first time he applies for a Super Licence, the driver must have
completed at least 80% of each of two full seasons of any of the
single-seater Championships reported in Supplement 1.
5.1.6 The driver must also satisfy at least one of the following
requirements:
a) Have accumulated at least 40 points during the three-year
period preceding his application (Championships and points listed
in Supplement 1).
b) Have been granted a Super Licence (excluding Free Practice
Only Super Licence) in any of the previous 3 seasons.
c) Have been granted a Super Licence prior to the previous 3
seasons (excluding Free Practice Only Super Licence). In this
case, the driver must be judged by the FIA to have recently and
consistently demonstrated outstanding ability in single-seater
formula cars. The F1 Team concerned must show that the applicant
has driven at least 300 km in a representative Formula One car [1]
consistently at racing speeds, over a maximum period of two days
and completed not more than 180 days prior to the application,
either certified by the ASN of the country in which the test took
place or during an event counting towards the FIA Formula One
World Championship for Drivers.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181031023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen als je in het verleden een superlicentie hebt gehad. Uit Appendix L (zie 5.1.6):

[..]

dan wordt dat dus nog een dingetje denk ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:32:45 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181032965
Dat had ik nog niet meegekregen; voor 2019 minimum gewicht van de coureur 80 kg, anders ballastgewicht mee: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/18637/.html

En 80 kg?!? Volgens mij komt (bijna?) geen enkele coureur daaraan. Zijn volgens mij (bijna?) allemaal lichter.

Ballast in je wagen is niet fijn...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:34:41 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181033024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat had ik nog niet meegekregen; voor 2019 minimum gewicht van de coureur 80 kg, anders ballastgewicht mee: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/18637/.html
dat is wel een goed plan
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:36:48 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181033079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een goed plan
Goed plan?
Zie aanvulling van mijn post.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:42:16 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181033232
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Goed plan?
Zie aanvulling van mijn post.
dan zijn ze allemaal gelijk qua gewicht, dat is toch prima en ballast is afhankelijk van waar je het mag plaatsten
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:51:38 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181033525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dennis kan niet naar TR. Niet genoeg punten voor de superlicentie. Net zoals ze Ticktum niet in de TR kunnen gooien.
Als ze hem genoeg testkilometers laten rijden wel. Moet de FIA het wel goedkeuren
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:52:50 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181033566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat had ik nog niet meegekregen; voor 2019 minimum gewicht van de coureur 80 kg, anders ballastgewicht mee: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/18637/.html

En 80 kg?!? Volgens mij komt (bijna?) geen enkele coureur daaraan. Zijn volgens mij (bijna?) allemaal lichter.

Ballast in je wagen is niet fijn...
Ligt er aan of die ballast een vaste plek heeft of niet. Kun je namelijk wel je balans mee beïnvloeden.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181034756
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ligt er aan of die ballast een vaste plek heeft of niet. Kun je namelijk wel je balans mee beïnvloeden.
Als ze slim zijn, regelen ze dan meteen dat die ballast moet komen op de plek waar de coureur zit, dus in/onder de stoel.
in a crowd you lose humanity
pi_181035002
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat had ik nog niet meegekregen; voor 2019 minimum gewicht van de coureur 80 kg, anders ballastgewicht mee: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/18637/.html

En 80 kg?!? Volgens mij komt (bijna?) geen enkele coureur daaraan. Zijn volgens mij (bijna?) allemaal lichter.

Ballast in je wagen is niet fijn...
Ballast in de wagen is waar alle F1 teams op azen... Daarom altijd proberen de auto onder het minimum gewicht te krijgen. De balast mag je plaatsen waar je wilt, dus daar kun je de balans mee aanpassen... Te veel onderstuur? Meer balast naar voren. Te veel overstuur? Balast naar achteren. Circuit met voornamelijk linker bochten? Balast naar rechts.

De vraag is of de balast om het gewicht van de rijder te compenseren ook overal geplaatst mag worden.
pi_181035049
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als ze hem genoeg testkilometers laten rijden wel. Moet de FIA het wel goedkeuren
Nee, hij heeft nog geen Superlicense gehouden, dus hij moet minimaal 40 punten hebben. Is geen weg onderuit voor ze. Als ze hier een uitzondering gaan maken kunnen ze dat puntensysteem gelijk weer buiten de deur gooien (lijkt mij een goed plan, trouwens).
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 16:48:38 #172
408813 crew  trein2000
pi_181035169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:43 schreef TagForce het volgende:

[..]

Nee, hij heeft nog geen Superlicense gehouden, dus hij moet minimaal 40 punten hebben. Is geen weg onderuit voor ze. Als ze hier een uitzondering gaan maken kunnen ze dat puntensysteem gelijk weer buiten de deur gooien (lijkt mij een goed plan, trouwens).
Dat puntensysteem moet blijven, aanpassen mag wel. Vergeet niet dat dat puntensysteem naast het beschermen van de F1 ook het beschermen van de coureur en het beschermen van de opstapklasses ten doel heeft.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:30:01 #173
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181035956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:02 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Sainz heeft in zijn contract staan dat als ie terugkeert van Renault, ie bij RBR een zitje zou krijgen. Anders is ie vrij om te gaan.
Heb je daar een bron van?

En, als het waar is, waar gaat ie dan naartoe? Niet naar Renault iig _O-

quote:
En misschien is het je ontgaan, maar Daniel heeft zijn vertrek aangekondigd en rijdt na dit seizoen voor Renault ;)
Daarom staat er [op dat moment] in mijn post. Volgens mij wist RBR aan het begin van het seizoen (toen Sainz uitgeleend werd) nog niet dat Daniel in juli over ging stappen, wel?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:31:15 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181035978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ballast in de wagen is waar alle F1 teams op azen... Daarom altijd proberen de auto onder het minimum gewicht te krijgen. De balast mag je plaatsen waar je wilt, dus daar kun je de balans mee aanpassen... Te veel onderstuur? Meer balast naar voren. Te veel overstuur? Balast naar achteren. Circuit met voornamelijk linker bochten? Balast naar rechts.

De vraag is of de balast om het gewicht van de rijder te compenseren ook overal geplaatst mag worden.
Dit ja, ballast is beter dan te zwaar zijn.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181036405
Construeer een afbreekbaar deel aan de voor- of Zijkant met precies het benodigde ballastgewicht wat je in ronde 5 expres eraf rijd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_181037537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?

En, als het waar is, waar gaat ie dan naartoe?
McLaren
Flesje bier
pi_181037632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Construeer een afbreekbaar deel aan de voor- of Zijkant met precies het benodigde ballastgewicht wat je in ronde 5 expres eraf rijd.
En dan? Race uitrijden om erna gedsiqualificeerd te worden? die auto's worden na de race ook gewoon gewogen hoor.
pi_181038142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?
Christian Horner himself:


https://www.autobahn.eu/5(...)e-coureurs-vertrekt/

quote:
En, als het waar is, waar gaat ie dan naartoe? Niet naar Renault iig _O-
Naar McLaren, die momenteel rijdt met, jawel, Renault motoren.

quote:
Daarom staat er [op dat moment] in mijn post. Volgens mij wist RBR aan het begin van het seizoen (toen Sainz uitgeleend werd) nog niet dat Daniel in juli over ging stappen, wel?
Vanuit Sainz zijn oogpunt is het heel interessant om zo'n clausule te hebben, en bij RBR zijn ze ook niet gek, zie ook de uitspraken van Horner. Als Max of Daniel pleite zou gaan wie moeten ze anders op die plek zetten?
Sainz is echt geen pannenkoek en een van de betere rijders die ze onder contract hebben.


Daarom verbaast het me ook dat ze daar bij RBR nog geen duidelijkheid over hebben gegeven, maar het spreekt in ieder geval niet voor Sainz. Zal wel met het akkefietje met de pers en de uitbrander van Marko te maken hebben.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 augustus 2018 @ 19:38:02 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181038172
Die uitspraken kunnen hem duur komen te staan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181038921
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als ze hem genoeg testkilometers laten rijden wel. Moet de FIA het wel goedkeuren
Nee, dat geldt alleen voor coureurs die al een superlicentie (gehad) hebben. Zie mijn eerdere post (161).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:25:06 #181
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181039008
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Christian Horner himself:

https://www.autobahn.eu/5(...)e-coureurs-vertrekt/

[..]
Ik lees daar niet per sé in dat Sainz in de RBR komt. Er staat enkel dat hij altijd terug kan komen naar het RB-kamp, oftewel ook in een TR.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181042342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik lees daar niet per sé in dat Sainz in de RBR komt. Er staat enkel dat hij altijd terug kan komen naar het RB-kamp, oftewel ook in een TR.
Oke, letterlijk gezien misschien. Tussen de regels door lees je gewoon dat als ie terugkeert, ie dat bij de hoofdmacht zal doen. Sainz zal nooit zelf terug willen naar TR als het niet hoeft, dan gaat ie nog eerder naar McLaren.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_181044834
Was deze al voorbij gekomen? Horner beweert dat RIC het niet zag zitten om tweede viool te spelen in een team met VER:
https://www.f1maximaal.nl(...)n-met-verstappen.amp
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 06:17:07 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181046177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 00:48 schreef Monolith het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? Horner beweert dat RIC het niet zag zitten om tweede viool te spelen in een team met VER:
https://www.f1maximaal.nl(...)n-met-verstappen.amp
In het Daniël Ricciardo-topic ;)
Wel andere bron. Betreffende podcast staat daar ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:16:37 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181047322
Horner over wier er een kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner

Alonso dus niet en een jong talent wel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181047399
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat had ik nog niet meegekregen; voor 2019 minimum gewicht van de coureur 80 kg, anders ballastgewicht mee: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/18637/.html

En 80 kg?!? Volgens mij komt (bijna?) geen enkele coureur daaraan. Zijn volgens mij (bijna?) allemaal lichter.

Ballast in je wagen is niet fijn...
Veel discussie hierover zeg. Het hele gewichtverhaal wordt perfect uitgelegd door ChainBearF1! ^O^

gr gr
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:09:36 #188
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181048161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:43 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Oke, letterlijk gezien misschien. Tussen de regels door lees je gewoon dat als ie terugkeert, ie dat bij de hoofdmacht zal doen. Sainz zal nooit zelf terug willen naar TR als het niet hoeft, dan gaat ie nog eerder naar McLaren.
Kortom rbr heeft Sainz aangehouden als wagen vulling tenzij niet nodig, dan is het doeiiiii.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181048340
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kortom rbr heeft Sainz aangehouden als wagen vulling tenzij niet nodig, dan is het doeiiiii.
Dusdat. Anders hadden ze kort na de announcement van RIC al gezegd dat Sainz terugkeert, want Renault was ook vrij duidelijk in hun announcement dat ze verder gaan met RIC en HUL. Dat RBR dat niet doet spreekt boekdelen dat ze niet van plan zijn om Sainz in de RBR te zetten. Met het vertrek van Sainz naar Renault zijn er ook een aantal sponsoren meeverhuisd, dat zal financieel en politiek wel wat gevolgen hebben gehad.

Horner heeft volgens mij ook al gezegd dat ze altijd de voorkeur geven aan hun talentenprogramma. (En dus een rijder van TR doorschuiven).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:40:47 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181048609
En dus pech voor Sainz dat hij niet meer in dat programma zit :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181048735
Sainz is nog steeds een Red Bull coureur, dus onderdeel van het talentenprogramma. Dus hij zou net zo goed doorgeschoven kunnen worden naar het hoofdteam.

Dat de vervanger van Ricciardo nog niet bekend is gemaakt, duidt er voor mij op dat ze het intern nog niet weten of ze Sainz of Gasly in die auto moeten zetten (of dat ze niet weten wie ze in plaats van Gasly in de TR moeten zetten).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181048756
Komt nog bij dat als RBR Sainz toch naast Max zet, Sainz altijd tweede garnituur zal blijven.

Dat gaat op termijn gewoon wringen en gezeik opleveren, net zoals toen Max en Carlos bij TR reden. Marko is ook niet gek.

RIC zag de bui al hangen en moest gewoon iets doen, want als er niks verandert zit ie het komende seizoen weer in hetzelfde schuitje. Denk dat het wel goed is voor RIC, en een verstandige beslissing (even los van de vraag of Renault het gaat fixen komend seizoen).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:53:31 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_181048856

Uitgebreid interview met Horner.. wat toevallig op de dag van Daniels vertrek plaats vond
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:25:21 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181049546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:53 schreef ondeugend het volgende:

Uitgebreid interview met Horner.. wat toevallig op de dag van Daniels vertrek plaats vond
Dat is dus die podcast waar ik naar verwees in post 184 :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:26:48 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_181049575
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is dus die podcast waar ik naar verwees in post 184 :D
Nou dan nog een keer!
Had het niet gezien
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:14:40 #196
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_181050670
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner over wier er een kans maakt op het zitje naast Max: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Alonso RBR Horner

Alonso dus niet en een jong talent wel.
blog van jou of je vriend ofzo? Elke dag wel een paar posts met een link van die blog..
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:55:19 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181053176
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

blog van jou of je vriend ofzo? Elke dag wel een paar posts met een link van die blog..
Nee hoor :D
Ze zijn gewoon snel met nieuws/geruchten ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:11:21 #198
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_181053576
Ha, vrouwlief moet een hondje halen vandaag voor een paar nachten in ons hondenhotel, in Balcarce. De échte F1 liefhebber begrijpt dat ik me spontaan heb aangeboden om wel even heen en weer te rijden (1,5 uur van Mar del Plata) *O* Later vandaag wat foto?s, maar wel met brakke mobiel helaas.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:13:52 #199
192683 AMDB
Visionair.
pi_181055149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:11 schreef flipsen het volgende:
Ha, vrouwlief moet een hondje halen vandaag voor een paar nachten in ons hondenhotel, in Balcarce. De échte F1 liefhebber begrijpt dat ik me spontaan heb aangeboden om wel even heen en weer te rijden (1,5 uur van Mar del Plata) *O* Later vandaag wat foto?s, maar wel met brakke mobiel helaas.
Ben eerlijk gezegd enthousiaster over het feit dat je een hondenhotel runt :@
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:43:13 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181055736
Lief dagboek...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181055798
30 September loopt de optie van RBR op Sainz af toch? Daarna is hij vrij om te gaan.
pi_181056171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:11 schreef flipsen het volgende:
Ha, vrouwlief moet een hondje halen vandaag voor een paar nachten in ons hondenhotel, in Balcarce. De échte F1 liefhebber begrijpt dat ik me spontaan heb aangeboden om wel even heen en weer te rijden (1,5 uur van Mar del Plata) *O* Later vandaag wat foto?s, maar wel met brakke mobiel helaas.
Ben wel benieuwd naar de foto's.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:22:33 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181057835
Crofty denkt dat Max RIC voorbij zal gaan in de punten dit seizoen (o a.).

https://www.gpblog.com/nl(...)appen-dit-jaar-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:23:08 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181057846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:47 schreef Ferry_76 het volgende:
30 September loopt de optie van RBR op Sainz af toch? Daarna is hij vrij om te gaan.
Iig in september. De exacte datum is mij niet bekend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:28:02 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181057923
En Michael Andretti had FI willen kopen kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)orce-india-afgewezen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:51:48 #206
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_181058286
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Lief dagboek...
Excuus, dacht dat dit het SC topic was... Nu effe lunchstop, straks kijken of ik wat foto's kan uploaden. In een apart topic dan maar
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_181058308
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Michael Andretti had FI willen kopen kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)orce-india-afgewezen
Volgend jaar nog maar even bij Williams proberen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:06:45 #208
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_181058551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Volgend jaar nog maar even bij Williams proberen.
Die gaan dus Stroll verliezen en was Martini na 2018 ook niet weg als sponsor? :X
Dat hakt er wel in daar...
pi_181059380
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Michael Andretti had FI willen kopen kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)orce-india-afgewezen
Dat was al een tijdje bekend!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181059504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Die gaan dus Stroll verliezen en was Martini na 2018 ook niet weg als sponsor? :X
Dat hakt er wel in daar...
Ze hebben blijkbaar al een plan voor volgend jaar

JennieGow twitterde op woensdag 08-08-2018 om 09:55:11 I spoke to Claire Williams in Hungary about the future of the team and what would happen if they didn’t have the Stroll millions coming in. She explained they have a plan for the future and didn’t seem worried. Here’s hoping 🤞 #F1 reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181060176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:58 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze hebben blijkbaar al een plan voor volgend jaar

JennieGow twitterde op woensdag 08-08-2018 om 09:55:11 I spoke to Claire Williams in Hungary about the future of the team and what would happen if they didn’t have the Stroll millions coming in. She explained they have a plan for the future and didn’t seem worried. Here’s hoping 🤞 #F1 reageer retweet
Williams/Renault.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:35:06 #212
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_181061042
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Williams/Renault.
verder naar achteren in het WCC kunnen ze toch niet meer :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:36 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181062119
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

verder naar achteren in het WCC kunnen ze toch niet meer :')
Niks te verliezen dus 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:24:01 #214
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_181063293
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 20:33:18 #215
408813 crew  trein2000
pi_181063611
quote:
Gaaf man ^O^
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181064486
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Lief dagboek...
Het is zomerstop, maak je niet druk.
pi_181065123
Red Bull: Max Verstappen 'a large part' of Daniel Ricciardo leaving

.
http://www.skysports.com/(...)tter_impression=true
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:23:40 #218
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181065402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:15 schreef THEFXR het volgende:
Red Bull: Max Verstappen 'a large part' of Daniel Ricciardo leaving

.
http://www.skysports.com/(...)tter_impression=true
Zelfde bericht, andere headlines.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:42:53 #221
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181089985
Formule E-baas: "F1 kan helemaal niet elektrisch worden"

Dit gaat nog een relletje worden denk ik. Ik vraag me af of Liberty en de teams hier van wisten. Los daarvan vraag ik me af of FIA daar wel in z'n eentje over kan beslissen. Vooral de motorenfabrikanten gaan dit niet leuk vinden.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:59:40 #222
408813 crew  trein2000
pi_181091975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:42 schreef beantherio het volgende:
Formule E-baas: "F1 kan helemaal niet elektrisch worden"

Dit gaat nog een relletje worden denk ik. Ik vraag me af of Liberty en de teams hier van wisten. Los daarvan vraag ik me af of FIA daar wel in z'n eentje over kan beslissen. Vooral de motorenfabrikanten gaan dit niet leuk vinden.
Ik vraag me al langer af hoelang de F1 nog bij de FIA blijft. Zou me niks verbazen dat ze op termijn zelfstandig verder gaan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:01:09 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181092010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:42 schreef beantherio het volgende:
Formule E-baas: "F1 kan helemaal niet elektrisch worden"

Dit gaat nog een relletje worden denk ik. Ik vraag me af of Liberty en de teams hier van wisten. Los daarvan vraag ik me af of FIA daar wel in z'n eentje over kan beslissen. Vooral de motorenfabrikanten gaan dit niet leuk vinden.
Hoezo? Alsof F1 elektrisch gaat worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:24:05 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181092466
quote:
Dat is een gerucht. En hoort in het Silly Season-topic.
Waar het ook staat O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181092964
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is een gerucht. En hoort in het Silly Season-topic.
Waar het ook staat O-)
O-)
pi_181093316
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof F1 elektrisch gaat worden.
Dat gaat in 2026 gebeuren.

Bron:
gr gr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:08:29 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181093344
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat gaat in 2026 gebeuren.

Bron:
[ afbeelding ]
Elektrisch is dan allang niet meer hip.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:15:23 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181093553
Klopt dan is het de standaard.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:34:22 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181094058
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat gaat in 2026 gebeuren.

Bron:
[ afbeelding ]
:D. Die is wel grappig ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181094923
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:15 schreef fathank het volgende:
Klopt dan is het de standaard.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:05:47 #232
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181097416
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof F1 elektrisch gaat worden.
Op de langere termijn lijkt me dat zeker. Als er op een gegeven moment alleen nog maar electrische auto's op de weg rijden dan gaat F1 niet nog gebruik kunnen maken van verbrandingsmotoren. Het zou niet eens toegestaan worden.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:21:13 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181097635
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:05 schreef beantherio het volgende:

[..]

Op de langere termijn lijkt me dat zeker. Als er op een gegeven moment alleen nog maar electrische auto's op de weg rijden dan gaat F1 niet nog gebruik kunnen maken van verbrandingsmotoren. Het zou niet eens toegestaan worden.
dan maar naar de historische F1 gaan in m'n V8
pi_181097894
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:42 schreef beantherio het volgende:
Formule E-baas: "F1 kan helemaal niet elektrisch worden"

Dit gaat nog een relletje worden denk ik. Ik vraag me af of Liberty en de teams hier van wisten. Los daarvan vraag ik me af of FIA daar wel in z'n eentje over kan beslissen. Vooral de motorenfabrikanten gaan dit niet leuk vinden.
Ik mag aannemen dat ze dat wisten, omdat dit vorig jaar ook al eens langs is gekomen.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:38:03 #235
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181097980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat ze dat wisten, omdat dit vorig jaar ook al eens langs is gekomen.
Ik had het niet eerder gelezen dus ik keek er van op.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:39:44 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181098015
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:15 schreef fathank het volgende:
Klopt dan is het de standaard.
Gaat nooit gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:40:21 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181098034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:38 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik had het niet eerder gelezen dus ik keek er van op.
als het zover komt zullen ze er ook wel weer uitkomen maar ik denk dat ik dan wel afgehaakt ben
pi_181098165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren.
idd, die Formule E daar hoor alleen gezoem, alsof het een zwerm bijen is
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:47:28 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181098213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren.
Wat gaat dan de standaard worden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:49:04 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181098256
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat gaat dan de standaard worden?
Waterstof ofzo, geen idee.

Elektrisch komt met te grote nadelen die gewoon niet op te lossen zijn binnen de wetten der natuurkunde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181098374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waterstof ofzo, geen idee.

Elektrisch komt met te grote nadelen die gewoon niet op te lossen zijn binnen de wetten der natuurkunde.
Onzin natuurlijk. Vrijwel alle fabrikanten zijn overstag en zetten vol in op elektrisch.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181098416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waterstof ofzo, geen idee.

Elektrisch komt met te grote nadelen die gewoon niet op te lossen zijn binnen de wetten der natuurkunde.
Opladers worden vast nog beter de komende jaren. Gewoon de pits in, ff 5 minuten aan de snellader en je kan de race uitrijden :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:57:06 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181098438
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Vrijwel alle fabrikanten zijn overstag en zetten vol in op elektrisch.
Omdat het hip is ja. Maar de toekomst heeft het niet.

En wat jij zegt is ook onzin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:57:28 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181098444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waterstof ofzo, geen idee.

Elektrisch komt met te grote nadelen die gewoon niet op te lossen zijn binnen de wetten der natuurkunde.
Waterstofauto's zijn ook electrisch, Einstein. Alleen de energiedrager is anders.

Maar waterstof is wel lekker efficient, eerst stroom opwekken om er waterstof van te maken, dan waterstof verbranden om electriciteit op te wekken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:57:59 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181098455
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Opladers worden vast nog beter de komende jaren. Gewoon de pits in, ff 5 minuten aan de snellader en je kan de race uitrijden :+
5 rondjes voor het einde binnen komen :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181098472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat het hip is ja. Maar de toekomst heeft het niet.

En wat jij zegt is ook onzin.
nou alle weet ik niet, maar een hoop wel. Over 5 jaar kan je geen n8euwe diesel meer kopen denk ik. Benzine zal misschien nog 15 jaar langer duren, maar op termijn gaat dat wel eruit lijkt me.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181098490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

5 rondjes voor het einde binnen komen :N
fuck, verkeerd gerekend!!! We hadden 6 minuten moeten snelladen!! :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:00:25 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181098502
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:58 schreef vosss het volgende:

[..]

nou alle weet ik niet, maar een hoop wel. Over 5 jaar kan je geen n8euwe diesel meer kopen denk ik. Benzine zal misschien nog 15 jaar langer duren, maar op termijn gaat dat wel eruit lijkt me.
Zo lang Jan Modaal zo'n auto nog niet kan betalen hoef je nog niet eens te denken aan het verdwijnen van benzine.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181098533
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang Jan Modaal zo'n auto nog niet kan betalen hoef je nog niet eens te denken aan het verdwijnen van benzine.
Jan modaal kon enkele jaren geleden ook geen oled van 165cm betalen ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181098538
Dat wordt van eigens goedkoper
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181098647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang Jan Modaal zo'n auto nog niet kan betalen hoef je nog niet eens te denken aan het verdwijnen van benzine.
Hoe meer er gemaakt worden, hoe goedkoper het wordt. En benzineauto's worden alleen maar duurder (volgende maand al weer bpm verhoging) dus op een gegeven moment is er een omslagpunt en zijn elektrische auto's goedkoper.
Dat kan over 5 jaar zijn of over 10 jaar, maar gebeuren zal het.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181099018
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang Jan Modaal zo'n auto nog niet kan betalen hoef je nog niet eens te denken aan het verdwijnen van benzine.
Denken dat ze rekening gaan houden met Jan Modaal :')

Toen de eerste auto op de markt kwam, was iedereen er ook vel op tegen, want paard en wagen was de toekomst :Y
En kijk waar we nu staan...
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:44:30 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181099331
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:28 schreef GM78 het volgende:

[..]

Denken dat ze rekening gaan houden met Jan Modaal :')

Toen de eerste auto op de markt kwam, was iedereen er ook vel op tegen, want paard en wagen was de toekomst :Y
En kijk waar we nu staan...
het grappige is wel dat er toen ook al elektrische auto's waren
pi_181099468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang Jan Modaal zo'n auto nog niet kan betalen hoef je nog niet eens te denken aan het verdwijnen van benzine.
Wordt al steeds meer geleased.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181099628
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Opladers worden vast nog beter de komende jaren. Gewoon de pits in, ff 5 minuten aan de snellader en je kan de race uitrijden :+
Gewoon de pitstraat zo opbouwen dat je met een drive though op een soort rails gezet wordt waarna door robots een nieuwe accu erin wordt geknald.

https://tweakers.net/nieu(...)-in-90-seconden.html

Is het voor Elon Musk geen optie om de elektrische F1 een boost te geven met de komst van een Tesla team en een Tesla roadster oid? :9
mag het weten
pi_181100561
Zal een trieste dag zijn wanneer de laatste benzine pomp gesloten wordt :'(
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:05:40 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181100578
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:04 schreef Sjemmert het volgende:
Zal een trieste dag zijn wanneer de laatste benzine pomp gesloten wordt :'(
moet je naar een illegaal stokertje
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:05:41 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181100580
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:04 schreef Sjemmert het volgende:
Zal een trieste dag zijn wanneer de laatste benzine pomp gesloten wordt :'(
Ga jij nooit meemaken :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:08:06 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181100609
En sowieso is het in NL relatief makkelijk gezien de afstanden om het vrij snel elektrisch te maken maar in grotere landen ligt dat heel anders, dus 5-10 jaar lijkt me echt onhaalbaar.
pi_181100681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga jij nooit meemaken :P
Ik ga er niet van uit maar uitsluiten doe ik het ook niet.
pi_181100685
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hoe meer er gemaakt worden, hoe goedkoper het wordt. En benzineauto's worden alleen maar duurder (volgende maand al weer bpm verhoging) dus op een gegeven moment is er een omslagpunt en zijn elektrische auto's goedkoper.
Dat kan over 5 jaar zijn of over 10 jaar, maar gebeuren zal het.
stel je woont in een flat, dan moet je buiten je auto opladen, wat let de vandalen om je stekker eruit te trekken of te vernielen?
pi_181100822
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

stel je woont in een flat, dan moet je buiten je auto opladen, wat let de vandalen om je stekker eruit te trekken of te vernielen?
Je hoeft niet in een flat te wonen om je auto buiten te moeten opladen. Gezien de hoeveelheid auto's op straat, staat maar een erg klein deel binnen of op afgesloten terrein.

Volgens mij heb je om de stekker er uit te halen de laadpas nodig. Vernielen kan natuurlijk altijd, maar vandalen kunnen ook altijd je banden leksteken.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:23:46 #263
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181100846
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hoe meer er gemaakt worden, hoe goedkoper het wordt. En benzineauto's worden alleen maar duurder (volgende maand al weer bpm verhoging) dus op een gegeven moment is er een omslagpunt en zijn elektrische auto's goedkoper.
Dat kan over 5 jaar zijn of over 10 jaar, maar gebeuren zal het.
Laten we nu eens zonder kunstmatige ingrijpen als BPM, verhogingen kortingen kijken;
een benzine auto is in NL zonder BPM 40% goedkoper.
Een elektrische auto is zonder subsidie juist duurder. En Tesla bouwt auto's onder de kostprijs; dat is geeneens een houdbaar business model.

Uiteindelijk komt er wel een omslagpunt, de vraag is of het met ingrepen van de overheid weer eens grote wie-houdt-wie-voor-de-gek show wordt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181100920
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:04 schreef Sjemmert het volgende:
Zal een trieste dag zijn wanneer de laatste benzine pomp gesloten wordt :'(
Dat zeker :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181101410
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:04 schreef Sjemmert het volgende:
Zal een trieste dag zijn wanneer de laatste benzine pomp gesloten wordt :'(
Inderdaad... :'(

Nooit meer de geur van uitlaatgassen en benzinedampen :N :'(

Nooit meer het geluid van knallende uitlaten en brullende motoren

:'( :'(

Je hoort alleen nog maar een zoemend geluid van de elektromotor o|O

Fuck ik wil niet meer leven -O-
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:05:18 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_181101642
Crap, dacht ik eventjes in F1 te zitten blijk ik in PTA te zitten :@

Sorry.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_181101739
quote:
18s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Crap, dacht ik eventjes in F1 te zitten blijk ik in PTA te zitten :@

Sorry.....
:')
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:13:29 #268
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_181101772
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:')
:')_!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_181102215
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 12:54 schreef GM78 het volgende:

[..]

Inderdaad... :'(

Nooit meer de geur van uitlaatgassen en benzinedampen :N :'(

Nooit meer het geluid van knallende uitlaten en brullende motoren

:'( :'(

Je hoort alleen nog maar een zoemend geluid van de elektromotor o|O

Fuck ik wil niet meer leven -O-
Renaults die niet meer stuk gaan :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:40:18 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181102249
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Renaults die niet meer stuk gaan :'(
Alles wat beweegt kan kapot.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:48:52 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181102397
Hahahaha, kijk al die petrolheads hier eens mad zijn over de vooruitgang. :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:40:05 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181103653
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gewoon de pitstraat zo opbouwen dat je met een drive though op een soort rails gezet wordt waarna door robots een nieuwe accu erin wordt geknald.
Andere optie is inductie
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:40:29 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181103661
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Renaults die niet meer stuk gaan :'(
Die gaan dan nog steeds stuk hoor. Het is niet voor niets Renault :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181103777
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:48 schreef BadderHaring het volgende:
Hahahaha, kijk al die petrolheads hier eens mad zijn over de vooruitgang. :')
100 jaar geleden zouden ze klagen dat de autosport de paardensport teloor laat gaan.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:43:13 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181104734
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:05 schreef beantherio het volgende:

[..]

Op de langere termijn lijkt me dat zeker. Als er op een gegeven moment alleen nog maar electrische auto's op de weg rijden
Dat is zeer onwaarschijnlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:45:18 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181104747
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Vrijwel alle fabrikanten zijn overstag en zetten vol in op elektrisch.
Onzin. Ze zetten in op marketing wat betreft elektrisch.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181104890
Misschien wat voor de Max fanboys van Fok

https://www.rtlnieuws.nl/(...)5-serieuze-biedingen

Max als privechauffeur krijg je er niet bij, dus je komt altijd op plaats van bestemming !

[ Bericht 30% gewijzigd door DRGod op 11-08-2018 16:02:14 ]
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:37:14 #278
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181106619
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:56 schreef DRGod het volgende:
Misschien wat voor de Max fanboys van Fok

https://www.rtlnieuws.nl/(...)5-serieuze-biedingen

Max als privechauffeur krijg je er niet bij, dus je komt altijd op plaats van bestemming !
Wel een lachen ding :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_181106860
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Renaults die niet meer stuk gaan :'(
Mwa, Renault en electra gaat bij een straatauto ook niet echt goed samen.. :D
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:38:03 #280
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181109020
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is zeer onwaarschijnlijk.
In 2030 gaat er een begin mee gemaakt worden. En in Noorwegen zelfs in 2025. Zie https://www.trouw.nl/groe(...)zine-auto-~a89835e6/

En ja, dan zullen er nog wel een tijdje benzineauto's rond blijven rijden, maar dat zal niet eeuwig blijven duren. En met milieuzones (die nu al in grote steden bestaan voor diesels) zullen ze ook niet meer overal kunnen komen.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:39:51 #281
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181109060
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Ze zetten in op marketing wat betreft elektrisch.
Omdat ze weten welke kant het op gaat met de wetgeving.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:53:55 #282
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181109420
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Omdat ze weten welke kant het op gaat met de wetgeving.
Wetgeving heeft dan ook weinig van doen met de realiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 12-08-2018 14:57:05 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:15:08 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181112302
Zag een video met schreeuwende V8s. Kwam tot de conclusie dat ik het nog steeds mis ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181123613
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Zag een video met schreeuwende V8s. Kwam tot de conclusie dat ik het nog steeds mis ;(
:{w

V10 is veel beter.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:38 schreef beantherio het volgende:

[..]

In 2030 gaat er een begin mee gemaakt worden. En in Noorwegen zelfs in 2025. Zie https://www.trouw.nl/groe(...)zine-auto-~a89835e6/

En ja, dan zullen er nog wel een tijdje benzineauto's rond blijven rijden, maar dat zal niet eeuwig blijven duren. En met milieuzones (die nu al in grote steden bestaan voor diesels) zullen ze ook niet meer overal kunnen komen.
Benzine zie ik nog niet zo snel afgeschaft worden, maar diesel haalt 2030 niet meer denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 12 augustus 2018 @ 10:28:43 #285
176766 crew  zoem
zoemt
pi_181123781
ALO telt af naar de 14e. Ik ben benieuwd.

oeps, spuit 11: F1 / Silly Season 2019
  zondag 12 augustus 2018 @ 11:37:32 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_181125325
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:22 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

:{w

V10 is veel beter.

[..]

Benzine zie ik nog niet zo snel afgeschaft worden, maar diesel haalt 2030 niet meer denk ik.
Ferrari V12
  zondag 12 augustus 2018 @ 12:11:45 #287
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_181125906
Ligt een beetje aan uit welke tijd je komt, tenminste voor mij is de V10 dé F1 motor. Mooiste geluid, met afstand.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 12 augustus 2018 @ 12:43:16 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181126493
Abiteboul roept naar het schijnt nogal rare dingen over RBR én over waar hij Renault verwacht in 2019: https://www.gpblog.com/nl(...)erspeelden-het-.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181128190
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul roept naar het schijnt nogal rare dingen over RBR én over waar hij Renault verwacht in 2019: https://www.gpblog.com/nl(...)erspeelden-het-.html
Die abitaboel is een beetje een pannenkoek. Die zegt dat de renault motor snel genoeg is voor de wereldtitel dit jaar en dat red bull het zelf weggegooid heeft.

Waar staat zijn eigen team eigen? En wat gooien die dan niet allemaal weg?

Raar kereltje dat hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 augustus 2018 @ 14:00:15 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181128299
RB hoeft niet eens op zulke onzin te reageren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181128360
Ergens heeft ie wel een punt. Max had nu op 3 overwinningen moeten staan. Maar die motor is structureelte langzaam en het gat lijkt gedurende het seizoen te groeien.
  zondag 12 augustus 2018 @ 14:08:54 #292
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181128556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:22 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

:{w

V10 is veel beter.

[..]

Benzine zie ik nog niet zo snel afgeschaft worden, maar diesel haalt 2030 niet meer denk ik.
Vanaf 2030 varen er geen boten meer en is er geen vrachtverkeer meer?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 augustus 2018 @ 14:14:46 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181128779
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 14:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vanaf 2030 varen er geen boten meer en is er geen vrachtverkeer meer?
Als één ding wel elektrisch wordt is dat vrachtverkeer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181128857
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als één ding wel elektrisch wordt is dat vrachtverkeer.
Nee joh. Die lobby is veel te sterk en het kost ons allemaal geld.
Dat zie je ook aan het dieselschandaal van Volkswagen. We wisten allang dat het niet klopte en alleen VW heeft klappen gekregen
  zondag 12 augustus 2018 @ 15:08:18 #295
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181130045
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 14:02 schreef aesop het volgende:
Ergens heeft ie wel een punt. Max had nu op 3 overwinningen moeten staan.
Als je heel selectief wilt kijken wel. Het klopt, maar die drie overwinningen waren dan wel meer ondanks dan dankzij de Renault geweest.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:00:34 #296
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181131499
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 14:02 schreef aesop het volgende:
Ergens heeft ie wel een punt. Max had nu op 3 overwinningen moeten staan. Maar die motor is structureelte langzaam en het gat lijkt gedurende het seizoen te groeien.
Klopt, maar als Mercedes en Ferrari geen pech hadden gehad was de voorsprong er ook geweest.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:11:18 #297
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181133336
En als Mercedes, Ferrari en Red Bull allemaal niet finishten de eerste seizoenshelft had Renault miss nog wel om de titel meegedaan. :o
pi_181134308
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:11 schreef YourCaptor het volgende:
Ligt een beetje aan uit welke tijd je komt, tenminste voor mij is de V10 dé F1 motor. Mooiste geluid, met afstand.
O+

Ben idd opgegroeid tijdens het V10 tijdperk, de V12 nooit meegekregen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 augustus 2018 @ 18:00:05 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181134377
Mensen wat een geluid _O_
Monza _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:01:36 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181134404
Abiteboul heeft kennelijk nog wat meer komische uitspraken gedaan: https://www.gpblog.com/nl(...)tm_content=Abiteboul Renault Honda
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 augustus 2018 @ 18:08:19 #301
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_181134546
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul heeft kennelijk nog wat meer komische uitspraken gedaan: https://www.gpblog.com/nl(...)tm_content=Abiteboul Renault Honda
Als je alle losse quotes uit de diverse kampen over de motoren en vermogen naast elkaar zet is de enige conclusie dat er echt geen touw aan vast te knopen is...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')