abonnement Unibet Coolblue
pi_180961190
Uitgerekende data:

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
11 augustus: NicolasJoy (papa)
26 augustus: silliegirl (meisje)

7 september: Fuchsia_roze
7 september: VKV (jongen)
9 september: Loj (meisje)
13 september: Jemoeder (meisje)
14 september: Helsinki (jongen)
14 september: Feyre (meisje)
16 september: Soof-87
16 september: ToT ( papa)
17 september: lunapuella (jongen)
29 september: Peacefulll (jongen)

6 oktober: Priemgirl (jongen)
20 oktober: Mrs.Peel
31 oktober: eponine

17 november: aapieannie (tweeling jongens)
19 november: JaleesaJoia (jongen)
25 november: Tink89

14 december: Hilzillah

2019:

27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 08-08-2018 19:53:03 ]
pi_180962070
Cassandra, gaan ze ze morgen bij jou nou definitief halen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180962232
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:01 schreef Wolken het volgende:
Cassandra, gaan ze ze morgen bij jou nou definitief halen?
Ja, morgen definitief ingeleid. Al zegt dat nog niet dat ze er morgen ook zijn als de bevalling lang duurt, maar bij deze oudste ingeleid en vanaf het moment van het breken van de vliezen tot aan geboorte heeft 3 uur en 58 minuten geduurd dus ik ga een beetje van het dubbele uit :')
Ik zit nog steeds op 3cm ontsluiting dus gelukkig geen gedoe met ballonnetje of wat dan ook
pi_180962364
Spannend cassandra! Hoe groot worden ze geschat nu?
pi_180962415
Wat fijn dat ze zo lang zijn blijven zitten *O*
pi_180962492
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja, morgen definitief ingeleid. Al zegt dat nog niet dat ze er morgen ook zijn als de bevalling lang duurt, maar bij deze oudste ingeleid en vanaf het moment van het breken van de vliezen tot aan geboorte heeft 3 uur en 58 minuten geduurd dus ik ga een beetje van het dubbele uit :')
Ik zit nog steeds op 3cm ontsluiting dus gelukkig geen gedoe met ballonnetje of wat dan ook
Hoe laat moet je? Zie je er erg tegenop? 4 uurtjes per kind is prima te doen toch? Of had je de vorige keer een weeënstorm?

Ik kijk er nu iig echt naar uit, dat schietlontje wat ik nog had begint steeds korter te worden en wil echt door niemand lastig gevallen worden. Alleen de poes mag momenteel nog in de buurt komen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180962798
4 uurtjes per kind is prima te doen inderdaad, maar volgens mij komt de tweede sneller. De :') is meer omdat ik niet weet wat ik kan verwachten, vind het doodeng.
Bij de oudste kwam ik binnen met 3 cm, direct weeenstorm, en na anderhalf a 2 uur had ik maar liefst 1 cm extra. Toen om ruggenprik gevraagd, want nog 6 uur minimaal trok ik niet, onderweg naar de ruggenprik ging ik van 4 naar 10 cm in 20 minuten, persen ging ook onder verdoving dus niets van gevoeld.
Ik krijg nu preventief een ruggenprik gezien de eerste bevalling, ze willen het risico niet lopen dat ze de tweede inwendig moeten draaien of naar beneden moeten trekken zonder pijnstilling.


Moet om 7 uur melden en ik zie vooral tegen de mogelijke risico's op maar kijk er vooral naar uit. Alles loopt van een leien dakje, zelfs de fotograaf die de bevalling van de oudste heeft gefotografeerd blijkt onverwacht vrij tte zijn O+

Ik ben mega trots op deze termijn *O* gezien de aanloop. Geen idee hoe zwaar ze zijn, ik gok 2400/2500. Met 34 weken waren ze 2100 en zaten ze in totaliteit op p20 ongeveer. Met 36 weken was er te weinig ruimte om op te meten.
Oudste was 2800 met 38+4 dus ik maak ze niet zo groot :')
pi_180963171
Succes morgen Cassandra! De tweede komt binnen een uur over het algemeen (meestal zo'n 15 minuten later) en schijnt als ze niet raar gaan draaien relatief makkelijk te zijn (want de ander heeft de weg al vrij gemaakt). Maar ik spreek niet uit eigen ervaring.

Houd er overigens rekening mee dat melden om 7 uur voor een inleiding meestal betekend dat ze pas rond 9 uur gaan starten met iets. Maar het scheelt al wel dat je al wat ontsluiting hebt (toch?), dan kun je dat hele voortraject met ballonnetjes en tabletten hopelijk overslaan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_180963313
Spannend cassandra! Zowel leuk spannend als ‘eng’ spannend, maar wat goed dat je deze termijn gehaald hebt! Vanavond nog even van je huidige gezinssamenstelling genieten! Alvast succes morgen!
pi_180963319
Succes morgen Cassandra! Hopelijk heb je morgen vlot je mannen in je armen!
pi_180963541
Heel veel succes Cassandra!
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:27:35 #12
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_180963754
Succes morgen Cassandra!

Ik ben volgens mij vandaag m’n slijmprop verloren, dus ik hoop ook op actie vannacht..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_180963825
Alle andere dames ook succes! Het zal wel een drukke week worden :D

Wij hebben vandaag de kraamweek afgesloten. Onze geweldige kraamhulp die we niet mochten houden uitgezwaaid ;( Onze B doet het super en M is zo’n lieve grote zus O+ Zelf helaas een beetje ziek sinds gisteren, dus voel me nog niet echt heel fit, maar dat komt vast snel goed :)

Tot snel bij de baby’s!
pi_180963883
Tot over een tijdje IMA! Het kán al over 8 weken :o Beterschap!

Heel veel succes morgen, Cassandra! Morgen mama van 3 O+
pi_180963998
Succes en veel plezier Cassandra!
pi_180964076
Wat spannend morgen Cassandra! Heel erg veel succes en ik duim voor een vlotte bevalling.

En ook heel erg veel succes voor de dames die op knappen staan. Ik ben zo benieuwd naar jullie ukkies! :D Zal wel een drukke week worden. Dat komt goed uit, want ik heb niet zo veel te doen ;)

Wat ben ik blij met deze relatief koele dag. Heerlijk!
Ik ben gisteren echt compleet verrast met een babyshower O+ Bijna iedereen was er (mijn moeder was helaas op vakantie en een vriendin aan het reizen) en ik ben vreselijk verwend. Ze hadden de kamer ook zo mooi versierd. We hebben vooral erg veel lol gehad, mega gelachen en veel (te veel) gegeten. Blijf het bijzonder vinden om dit soort dingen te kunnen vieren met alle dierbare vriendinnen om je heen. Ondanks de kwaaltjes en het brakke lijf ga ik even op een blauwe wolk zweven ;) O+
  zondag 5 augustus 2018 @ 18:58:58 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180964372
Leuk dat ze dat voor je georganiseerd hebben, peace!

Cassandra alvast heel veel succes voor jullie speciale dag morgen! Nog even en je hebt drie zoons :o snap wel dat je het spannend vindt, al ben je sowieso in goede handen en het is al heel fijn om zo'n goede termijn te hebben bereikt ^O^

Hier nog alles rustig op felle lage steken na. Wat een verschil temperatuur maakt... Gisteren zat ik er echt even helemaal doorheen, met name omdat ik me zo naar voelde door de hitte, en vandaag heb ik veel in de schaduw gewandeld en van alles ondernomen en voel ik me duizend keer beter. Scheelt ook nogal dat de kinderen wat minder muitend de dag door gaan als het niet 33 graden is :')

Gaan jullie maar lekker voor 6 augustus, ik ga voor de 8e!
pi_180964689
Cassandra veel succes morgen en een mooie ontmoeting gewenst!

Peace! Wat leuk O+
♥ J & S
  zondag 5 augustus 2018 @ 19:53:30 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_180965354
Succes morgen!

En wat leuk peace. Ik hoop stiekem ook dat iemand iets gezelligs voor me organiseert, maar reken nergens op. Heb wel vriendinnen en familie, maar babyshowers zijn niet gebruikelijk.

Ons kamertje is zo goed als af! Morgen gaat manlief met z'n vader onze beide trappen schuren en beginnen met schilderen. Zie er tegenop, al dat stof... Maar het is straks wel heel fijn als alles er eindelijk netjes uitziet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_180965360
Heel veel succes morgen Cassandra en een voorspoedige bevalling gewenst! Op naar de eerste, bijzondere ontmoeting met je jongens O+ *;

Jullie maken het allemaal wel spannend, benieuwd hoeveel datumtweelingen er gaan komen de komende tijd! Doe maar snel bevallen :* :+
Als iedereen uit het augustus lijstje bevallen is, sta ik gewoon op nummer 1. Nooit gedacht dit mee te maken O+ :'( O+

Wat leuk en lief Peace O+

:W IMA! Fijn dat je meiden het zo goed doen. En beterschap!

Ik ben ook heel blij met het wat koelere weer! Hierna nog 2 dagen heet, maar ‘s nachts gelukkig koel. Ben er wel een beetje klaar mee.
Morgen laatste beetje behangen in t kamertje en dan kan eindelijk het bedje in elkaar, de stoel de kamer in en kan ik de boel gaan aankleden en inrichten. Zin in! O+
pi_180967122
Veel plezier morgen Cass! En ook een beetje succes natuurlijk!
Ja, en 9 moeders die al mogen! Ben heel benieuwd wie er verder als eerste gaan :)

Ik ben 35 weken vandaag.. Word toch wel een beetje zenuwachtig denkend aan de termijn van de oudste, maar ik ga voor september :) Dan zit de oudste ook weer op school! En ik moet nog de kinderwagen schoonmaken en mijn badkamer heel goed schoonmaken (en geboortekaartje, en weer namentwijfel en nog mijn bevalplan en nog muziek uitzoeken voor tijdens de bevalling ;) )

Veel plezier met inrichten Fuchsia! En Tink, je mag toch niet stofzuigen dus dat stof moet gewoon iemand anders opruimen ;)

Leuk Peace! Gezellig een babyshower O+
pi_180967162
Nouk; ik hoop voor je mee! Kom maar op met die baby-boom!

IMA; fijn dat jullie zo’n heerlijke kraamweek hebben gehad. Beterschap voor jou nu! En hopelijk snel tot ziens in het babytopic!

Peace; wat lief van je vriendinnen! Lekker op je blauwe wolk van nagenieten!

Spees: 08-08 is ook makkelijk te onthouden ;) benieuwd of je gelijk gaat krijgen.

Tink; fijn dat jullie kamertje zo goed als af is! Succes morgen met het stof en de herrie.

Fuchsia; heerlijk hè, bezig kunnen zijn met het inrichten van het kamertje!

Vandaag met vriend verschillende scenario’s besproken voor aankomende week. Wat willen we nu al qua mogelijke stappen en waar willen we nog mee wachten. Uiteraard alles afhankelijk van het advies van de arts maar het is fijn om samen een soort van plan te hebben en dit morgen te kunnen bespreken. Een spontane bevalling verwachten we nu steeds minder maar ik wil m’n lichaam wel zo lang mogelijk de kans geven. Geprobeerd wetenschappelijke onderzoeken te vinden over wel/niet inleiden bij 41+ weken maar er is weinig te vinden. Er is in Nederland een groot onderzoek geweest (INDEX-studie) maar het laatste bericht daarover is dat de resultaten zo snel mogelijk gepubliceerd zullen worden. Ik gok zo dat dit niet snel genoeg voor mij gaat zijn :{
Dat wat we wel zeker weten is dat we niet voorbij de 42 weken zwangerschap willen gaan. Dus hoe dan ook; volgende week is ons meisje er! O+
pi_180967306
Heel veel succes en plezier morgen Cass!! Je baby’s!!

EIN-DE-LIJK!!

*rolo’s geeft*

O+ O+ O+
pi_180967407
Cassandra
Succes morgen! Geniet van je tweeling! :D Je hebt het mooi volgehouden al zo, 37 weken!

Hopelijk ben je het startschot tot heel veel baby's deze week. O+

Wij staan niet in het lijstje, maar doen heel heel graag mee met de baby-boom-week. *O*
pi_180967513
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:08 schreef Takkie88 het volgende:
Vandaag met vriend verschillende scenario’s besproken voor aankomende week. Wat willen we nu al qua mogelijke stappen en waar willen we nog mee wachten. Uiteraard alles afhankelijk van het advies van de arts maar het is fijn om samen een soort van plan te hebben en dit morgen te kunnen bespreken. Een spontane bevalling verwachten we nu steeds minder maar ik wil m’n lichaam wel zo lang mogelijk de kans geven. Geprobeerd wetenschappelijke onderzoeken te vinden over wel/niet inleiden bij 41+ weken maar er is weinig te vinden. Er is in Nederland een groot onderzoek geweest (INDEX-studie) maar het laatste bericht daarover is dat de resultaten zo snel mogelijk gepubliceerd zullen worden. Ik gok zo dat dit niet snel genoeg voor mij gaat zijn :{
Dat wat we wel zeker weten is dat we niet voorbij de 42 weken zwangerschap willen gaan. Dus hoe dan ook; volgende week is ons meisje er! O+
Heb je wel goed.. Wij hebben het eigenlijk nog nergens over gehad als het langer zou duren. Misschien wel verstandig. Laten ze mensen eigenlijk vaak over de 42 weken heen gaan?

En yay! Maximaal een week dan nog! O+
pi_180967540
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
4 uurtjes per kind is prima te doen inderdaad, maar volgens mij komt de tweede sneller. De :') is meer omdat ik niet weet wat ik kan verwachten, vind het doodeng.
Bij de oudste kwam ik binnen met 3 cm, direct weeenstorm, en na anderhalf a 2 uur had ik maar liefst 1 cm extra. Toen om ruggenprik gevraagd, want nog 6 uur minimaal trok ik niet, onderweg naar de ruggenprik ging ik van 4 naar 10 cm in 20 minuten, persen ging ook onder verdoving dus niets van gevoeld.
Ik krijg nu preventief een ruggenprik gezien de eerste bevalling, ze willen het risico niet lopen dat ze de tweede inwendig moeten draaien of naar beneden moeten trekken zonder pijnstilling.


Moet om 7 uur melden en ik zie vooral tegen de mogelijke risico's op maar kijk er vooral naar uit. Alles loopt van een leien dakje, zelfs de fotograaf die de bevalling van de oudste heeft gefotografeerd blijkt onverwacht vrij tte zijn O+

Ik ben mega trots op deze termijn *O* gezien de aanloop. Geen idee hoe zwaar ze zijn, ik gok 2400/2500. Met 34 weken waren ze 2100 en zaten ze in totaliteit op p20 ongeveer. Met 36 weken was er te weinig ruimte om op te meten.
Oudste was 2800 met 38+4 dus ik maak ze niet zo groot :')
Heel veel succes morgen! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat!
pi_180967868
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 21:16 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij staan niet in het lijstje, maar doen heel heel graag mee met de baby-boom-week.
Nu wel!

Cassandra, succes en veel plezier morgen! *G* *G*
  zondag 5 augustus 2018 @ 21:36:09 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180967950
Wauw Cass, wat spannend en gaaf! Morgen je jongens ontmoeten O+ een hele mooie dag gewenst! :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180968016
Ik ben vandaag 37 weken, dus in principe mag baby komen. Ik heb voor haar ontwikkeling toch liever dat ze nog minimaal een weekje blijft zitten (en dan is die hitte misschien ook eindelijk is wat voorbij :P ). Dus ik ben voor baby boom week, maar ik sluit nog ff niet aan hoor!

En wij hebben hier naam-stress. Man twijfelt ineens aan de naam die we gekozen hebben, dus we zijn opnieuw aan het zoeken. En daar worden mijn hormonen NIET blij van. Dus baby moet minimaal blijven zitten tot we definitief uit de naam zijn _O-
pi_180970101
Succes morgen cass! :*

En ik kijk ook even voorzichtig het hoekje om, weet nog niet hoelang ik blijf.. Hopelijk tot maart. ;)
pi_180970740
Heel veel succes morgen Cass! Je bent in goede handen en jullie worden goed in de gaten gehouden. Zet m op! *O*

Gefeliciteerd nog Cygne, leuk! ^O^
pi_180970869
Heel veel succes morgen, Cass! Ik wens jullie een hele fijne ontmoeting toe. :*
pi_180970915
Veel succes morgen Cass! *O* Lijkt me toch bijzonder, zo te weten wanneer het gaat gebeuren (tenzij ze je vannacht nog verrassen :P )

Cygne *O*

Morgen 34 weken! :o Raar idee dat het dan over 3 weken 'mag'. Maar peuter kwam met 41+1 dus ik verwacht weinig.
pi_180971084
Heel veel succes morgen Cassandra! Op naar een mooie ontmoeting met je jongens O+

En nog gefeliciteerd Cygne!
pi_180971435
Heel veel succes Cassandra! En hopelijk word het een datum drieling. Of vierling. Of vijfling

NJ, ze laten je niet over de 42 weken lopen omdat de functie van de placenta steeds minder word en je kindje dus op een gegeven moment niet meer voldoende meer binnen krijgt. En de groei van je kindje neemt dat laatste weken dan ook wat af. Hoewel Bikkel een maand geleden al ongeveer 3300 gram was dus ik vermoed dat hij wel over de 8 pond is als hij er van de week uit komt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180971681
Cygneeeeeeeeeeeee! OMGIKBENZOBLIJ!! O+
pi_180974721
Succes vandaag Cas! *) :%


En cygne O+ *O*
pi_180974777
Cassandra succes vandaag O+!

Cygne welkom!
pi_180975041
Cassandra succes op naar een mooie ontmoeting.
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:36:03 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_180975295
Go Cassandra! Succes!
disclaimer
pi_180975404
ik wilde nog even vertellen dat het thuiswerken vrijdag echt heerlijk was! *O* Korte broek, geen schoenen aan, zalig. Fijn dat mijn motivatiedipje herkenbaar is. Is het na het eerste trimester nog goed gekomen, Spees?

Wat bij mij nog meer niet meehielp is dat bij mij op kantoor altijd extreem lastig wordt gedaan over thuiswerken. Zwanger of niet, als ik een keertje wil thuiswerken, moet dat gewoon kunnen vind ik. Het is voor mijn werk niet van belang dat ik fysiek aanwezig ben, maar even overleggen is opeens heel lastig als er iemand thuis werkt. Naja, jammer dan. Ik heb vrijdag eindelijk weer eens een keertje twee uur achter elkaar ongestoord kunnen werken. :6

Naast Cass, ben ik ook heel benieuwd hoe het met Wolken is. Wat rot dat je werknemers zich ziek hadden gemeld. Ik vind het ook stiekem best wel aso. :@ Er had er eentje wel even kunnen helpen met de zwaarste dingen? (er is een reden dat ik geen baas ben. Of HR-manager for that matter.. :') ). Om niet te spreken van die dief. Wat een naar gevoel moet dat geven.
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:50:53 #42
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180975473
Ja kwam goed hoor Limone, denk na een week of 14 zoiets? Jammer dat ze bij jou op het werk zo principieel doen over thuiswerken, zelfs als het sporadisch is.

Cassandra, zet m op vandaag! Hoop dat je een heel mooie ervaring hebt straks O+

Ik check de kalender, heb mn UD bereikt *O*
pi_180975569
Cygne daar ben je dan O+
♥ J & S
pi_180975588
Oh dat is goed om te horen, Spees! En jeej voor de UD! *O* Bij welke termijn kwamen S&S?
pi_180975607
Lekker spees, je UD!

Laat al die baby’s maar komen O+
♥ J & S
pi_180975613
UD voor Spees *O*

Jammer van de thuiswerk-malaise inderdaad Limone. Ik prijs me gelukkig met mijn werk, waar thuiswerken standaard is (klein bedrijf met nog kleiner kantoor - als we allemaal tegelijk in dezelfde ruimte willen werken, moeten we er eentje afhuren, want het past niet in de gewone locatie :') ). Is met deze temperaturen wel heel fijn geweest. Ook al is mijn werkkamer op zolder niet de koelste, het scheelt dat ik met blote voeten voor een ventilator kan gaan zitten en regelmatig een ijsje kan pakken.
pi_180975789
Succes Cass! *O*
  maandag 6 augustus 2018 @ 09:21:40 #48
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_180975887
Succes Cas!

En welkom Cygne 😘
pi_180975973
Cassandra, succes vandaag! En veel plezier met de ontmoeting O+
pi_180976334
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:51 schreef Cygne het volgende:
Succes morgen cass! :*

En ik kijk ook even voorzichtig het hoekje om, weet nog niet hoelang ik blijf.. Hopelijk tot maart. ;)
:* O+ Hoe voel je je?

UD voor Spees *O*

Limone lekker vaker thuiswerken dus als het zo goed bevallen is! Ongestoord door kunnen werken is zo fijn. Leren ze er vanaf een keer mee dealen O-)

Zo benieuwd naar Cass :%
pi_180976751
Veel succes cass!!! O+

UD voor spees woohoo *O*

Welkom cygne :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:10:18 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_180976765
Ik kom echt af en toe even spieken in de hoop op verse baby's...

En ik vergat gisteren te jompelen voor de - voor mijn gevoel - magische grens van 24 weken. Zusjelief was er dit weekend en die heeft ukkie voor het eerst ook echt voelen schoppen/koppeltjeduiken/watukkiedanookaanhetdoenwasdaarbinnen. Vond ze echt supertof. Ze wordt zo'n ontzettend leuke tante! :D

En verder zit ik op kantoor de uren af te tellen. Na vandaag nog 18 keer naar kantoor. Is het nog steeds geen oktober? -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_180976877
Welkom cygne! *O*

*O* voor het behalen van de UD van .... (zeef, ben vergeten wie :') )

Wij gaan zo weer op weg naar het ziekenhuis voor controle. De harde buiken/ voor-weeën zijn weer volop terug sinds vannacht. Laten we hopen dat het iets doet of gedaan heeft en doorzet!

*O* ter aanmoediging van de babyboom deze week! *O*
pi_180976975
Hier loopt het vertraging op. Ik reageerde erg heftig op de ruggenprik. Bloeddruk ging van 170/150 met pols van 150 naar 70/50. Nu eerst bijkomen voor ze de vliezen breken.
pi_180977063
Poe spannende week voor velen!

Spees UD! Blijft toch een bijzondere dag ❤
Tink 24 weken is zeker een mijlpaal, dat mag gevierd worden 🎉
Takkie ben benieuwd naar je afspraak.
Cass hopelijk voel je je snel goed genoeg om de bevalling voort te zetten en zie je je jongens snel!

Ik had vannacht vanaf 3 uur ook voor het eerst wat gerommel. Krampen elke 10 minuten. Toch wel paar uur van wakker gelegen. Stopte wel steeds als ik op stond. Nu dus ook vrijwel helemaal weg. Toch fijn dat er iets gebeurt!

[ Bericht 5% gewijzigd door noa11 op 06-08-2018 10:32:52 (Ik vergeet Spees! ) ]
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:45:30 #56
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_180977370
Succes cassandra! Straks mama van 3 mooie jongetjes 💙
pi_180977584
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 09:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

:* O+ Hoe voel je je?

Zit nog heel erg in de ontkenningsfase. Dat ik af en toe wat rozeverlies heb, helpt ook niet mee, al had ik dat bij Wolfje ook. Woensdag echo, dan zou ik 7 weken moeten zijn.
pi_180979802
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier loopt het vertraging op. Ik reageerde erg heftig op de ruggenprik. Bloeddruk ging van 170/150 met pols van 150 naar 70/50. Nu eerst bijkomen voor ze de vliezen breken.
Pf, pittig. Rustig bijkomen en we denken aan je! O+
pi_180979836
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:27 schreef noa11 het volgende:
Poe spannende week voor velen!

Spees UD! Blijft toch een bijzondere dag ❤
Tink 24 weken is zeker een mijlpaal, dat mag gevierd worden 🎉
Takkie ben benieuwd naar je afspraak.
Cass hopelijk voel je je snel goed genoeg om de bevalling voort te zetten en zie je je jongens snel!

Ik had vannacht vanaf 3 uur ook voor het eerst wat gerommel. Krampen elke 10 minuten. Toch wel paar uur van wakker gelegen. Stopte wel steeds als ik op stond. Nu dus ook vrijwel helemaal weg. Toch fijn dat er iets gebeurt!
Klinkt in elk geval alsof er iets gebeurt! *O*

UD Spees! *O*

--

Hier (helaas) weer een redelijk rustige nacht gehad. Mentaal zakt m'n vriendin behoorlijk in, maar fysiek had ze een redelijke nacht. Wel continu een gespannen buik, harde buiken en pijn. Maar de pijn eigenlijk van het schoppen, denk dat er een rib gesneuveld is.. Tellen de uren af naar de afspraak bij de VK woensdag, duimen dat er in elk geval iets is gebeurt..

Nu mentaal een beetje voorbereiden op de 38 graden hier morgen. |:(
  maandag 6 augustus 2018 @ 12:50:12 #60
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_180979931
Even een *O* voor Cassandra en Spees haar UD!

Welkom Cygne :). Ik duim voor een mooie knipper woensdag.

Dit weekend hebben we de babykamer geschilderd. Maar komend weekend moet het nog een keertje omdat het op sommige stukjes niet goed heeft gepakt. Verder weinig energie om actief mee te posten maar ik lees af en toe mee en denk aan jullie :).
pi_180980322
Hier nog geen baby. Morgenochtend mogen we ons melden in het ziekenhuis en gaan ze de bevalling inleiden. Nog even een dagje geduld hebben...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180980338
Spannend Wolken!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_180980992
Fijn om duidelijkheid te hebben Wolken? Spannend hoor!

Benieuwd hoe het bij Cass is!
pi_180982109
Cassandra; hopelijk ben je snel weer bijgetrokkken en verloopt de rest wel volgens plan!

Spannend wolken! Krijg je gelijk een infuus of eerst nog gel?

Vanochtend dus in het ziekenhuis geweest ter controle. Een uur aan de ctg gelegen want ukje was veel aan het slapen. Uiteindelijk toen ik op m’n zij lag werd uk wakker. Waar er vanochtend thuis max 10 min tussen de krampen zat, was dat tijdens de ctg veel minder, 4x maar.
Maar het was niet voor niks! 2cm ontsluiting en er is gestript! *O* de krampen zijn nu weer volop terug dus hopen dat het doorzet.

Vind het trouwens wel het understatement van het jaar als een gynecaoloog of verloskundige zegt “ik ga je even aanraken” :X _O-
pi_180982329
't kan dus allemaal gebeuren, baby boom week! *O*
pi_180982409
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:56 schreef Cygne het volgende:

[..]

Zit nog heel erg in de ontkenningsfase. Dat ik af en toe wat rozeverlies heb, helpt ook niet mee, al had ik dat bij Wolfje ook. Woensdag echo, dan zou ik 7 weken moeten zijn.
O dat snap ik helemaal. Wat een spanning :* Mijn duimen draaien heel hard voor julllie!

En wat een ontwikkelingen allemaal!
Cass, hopelijk is je lijf bijgetrokken en kunnen jullie door met de inleiding :%
Wolken morgen aan de beurt! Spannend. Heel veel succes en een mooie ontmoeting gewenst :*
Bij Takkie en noa de boel onrustig. Hopelijk zet het door! Babyboom *O*

Nicolas, het klinkt wel echt pittig voor je vrouw als ze mentaal zo op raakt. Zeker met een bevalling en kraamtijd die er nog aan komt, vind ik dat best zorgelijk.

Helsinki :* voor je lage energielevel.

Mijn bekken is met 35 weken in protest. 2 uur zitten schuren op een stoel en daarna kon ik nauwelijks opstaan en lopen door mn heup die “op slot” zat. Dus nu lig ik plat en mag ik absoluut niks meer doen van man. Die is het allerlaatste beetje behang aan het aanbrengen O+
pi_180985421
Cass hopelijk heb je inmiddels je mannetjes ontmoet en is alles voorspoedig verlopen!

Wolken spannend! Vind je het een fijn vooruitzicht, dat je weet dat morgen (/overmorgen) waarschijnlijk de dag gaat worden?

Noa/takkie/NJ hopelijk zet het bij jullie ook door een dezer dagen.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_180985580
Hoe doen bij jullie de mannen het eigenlijk qua werken?

Plannen jullie al iets qua vrije dagen/tijd/vakantie rond de uitgerekende datum? Of is de man gewoon aan het werk en staat hij on call?

Merk dat ik het erg lastig vind echt met m'n hoofd bij m'n werk te zijn, al komt dat natuurlijk ook doordat m'n vriendin het alleen zijn op 't moment lastig vindt. Maar om er nu al voor vrij te nemen.. Straks duurt het nog anderhalf/twee weken..
pi_180985873
Mijn man heeft nu zomervakantie maar is als ik uitgerekend ben gewoon aan het werk. Nou werkt hij ook in het onderwijs, dus sowieso weinig keus in zijn vrije dagen, maar er al vrije dagen omheen plannen is anders ook geen doen. Je hebt toch een periode van 5 weken waarin het 'mag'.
pi_180985955
NJ, mijn vriend heeft vantevoren bij zijn manager aangegeven dat hij rondom de uitgerekende datum 3 weken vakantie wilde opnemen, maar wel pas nadat de kraamzorg weg zou zijn. Zo was er nog even iets van tijd om wat dingen af te ronden. De dag van de bevalling zelf nam hij natuurlijk vrij op dat moment. Voor ons was dat een vrijdag dus we hadden daarna ook nog het weekend samen. Daarna heeft hij dus nog 5 dagen gewerkt (want kraamzorg) en daarna 3 weken vakantie opgenomen.
pi_180986390
NJ, mijn man heeft na de kraamweek 2 weken vrij genomen, was voor mij echt heerlijk omdat ik moest herstellen van een keizersnede en daarvoor wat meer ruimte had. Van tevoren plannen is niet te doen, ik liep 5 dagen overtijd en dan zit je gezellig samen te wachten terwijl je die dagen beter er na kan gebruiken is mijn mening :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180986417
Mijn man heeft geen belangrijke afspraken meer en zijn vakantie gaat in als ik hem bel. Fijn dat dat kan! Hij zei dat concentratie beetje op en af gaat, begrijpelijk!

Hier nu 1,5 uur om de 4-6 minuten kramp die zon 40-60 seconden aanhoud. Denk toch nog dat het voorwerk is. Moet wel echt even stilstaan en goed ademen maar heb het idee dat echte weeen pittiger moeten zijn.. Vanavond controle dus gaan het zien!
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:16:45 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_180986699
Ik denk dat jij morgen wel een baby hebt noa :+ of vannacht al. Succes! :%
disclaimer
pi_180987337
@ Lunapuella, Aure en rena
Thanks for the insights! Is toch wel interessant om te zien hoe iedereen het doet.. Is natuurlijk ook bij elk werk anders te regelen..

@noa11
Succes vanavond, hoop voor je dat het stiekem toch al een beetje het echte werk is! :D

--

Ik probeer mezelf een klein beetje overtallig in te plannen waar mogelijk, zodat ik nog wel gewoon m'n uren maak, maar dat als er ineens iets gebeurt ik ook ieder moment weg kan. Dat lukt voor 4 dagen in de week, 2 dagen lukt dat eigenlijk niet. Maar ja, als het zover is is het gewoon zo. Is nu vooral met de afspraken inplannen al passen en meten. :P Afhankelijk van hoeveel we wel of niet over tijd gaan hoop ik ~ 2 weken vakantie te hebben. 1e week volledig, 2e week eventueel één á twee halve dagen werken en derde week weer meer, maar misschien nog af en toe de tijden iets aanpassen, afhankelijk van hoe makkelijk het herstel en het kindje is.. Lastige is alleen dat de derde week misschien vrij veel werknemers op vakantie zijn en dan moet ik wel echt weer. Hoewel ik zelf september 2017 voor 't laatst een weekje vrij ben geweest. :+
pi_180987614
Bij onze eerste is man 1,5 week thuis geweest. Dat ging prima. Ik was toen voldoende hersteld om voor de kleine te zorgen. Uiteraard waren er wel eens dagen pittig, maarja, dat was ook weken later nog.

Nu neemt man 3 weken vrij na de geboorte. Niet zozeer voor de baby, maar omdat we ook peuter nog hebben rondlopen. Om er ook voor hem goed te kunnen zijn, leek het ons nu beter als man wat langer thuis bleef deze keer.
pi_180987652
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
pi_180987704
Daar zijn ze dan Cass, gefeliciteerd! *O* Wel balen van R's slechte start, hopelijk herstelt hij snel. :*

En o|O voor je vader!
pi_180987713
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
Gefeliciteerd! O+

Mijn acherneefje en nichtje scheelden ruim een kilo van elkaar, maar zusje heeft broertje goed bijgehaald hoor! Ondanks een beetje extra care die in t begin nodig was. Hopelijk mag je ze snel allebei bij je hebben! O+
Kwak
pi_180987714
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
Gefeliciteerd met jullie mannen! Hopelijk gaat het met R. snel beter en kan hij ook lekker bij jullie verblijven.

En dat jij brak bent lijkt me logisch, je hebt 2 mooie mannen op de wereld gezet vandaag O+ ! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!
pi_180987764
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat R snel de goede kant op zodat jullie weer compleet zijn!

Vervelend van je vader....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:20:08 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_180987849
Van harte gefeliciteerd cassandra! Turbotweelingbevalling! Hopelijk trekt je kleintje snel bij! :*
disclaimer
pi_180987866
YAY Cas!!! Gefeliciteerd met je kleine knaapjes!! Ik hoop dat R. Snel bijtrekt O+
pi_180987882
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoons! *G* *G*
Ik hoop dat het met R snel beter gaat en hij ook bij jou en z'n broer kan zijn!
pi_180987959
Cass van harte gefeliciteerd met je zoons! O+ Hopelijk snel lekker bij elkaar :*
pi_180987996
Gefeliciteerd Cas! Wat fijn dat ze er zijn, hopelijk kan R snel bij jullie zijn O+
En wat stom van je pa.
♥ J & S
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:30:12 #86
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_180988036
Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het met R snel ook beter!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_180988124
Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het snel beter met R. en ligt hij rap bij jullie op de kamer.
pi_180988211
Ohhh cass van harte gefeliciteerd !! *O* hopen op een spoedig herstel verder, ook voor R. !
Dat ie ook snel bij jullie op de kamer mag :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_180988237
Gefeliciteerd Cass!! Ik vind de namen echt O+
pi_180988394
Gefeliciteerd Cassandra *O* Ik kan me voorstellen dat jullie het alle drie even heel pittig hebben gehad. Enig idee hoe lang jullie minimaal moeten blijven?

Noa, ja, ik vind het wel prettig om meer duidelijkheid te hebben. Natuurlijk had ik het beter gevonden als alles vanzelf was gegaan maar er is nog geen enkel teken dat er verder iets aan het gebeuren is.

Takkie, pijnlijk he! Ik had gelezen dat het geen pijn zou doen... Nou, dikke leugen! En als die 2 vingers zo al voelen,hoe moet het dan voelen als er een kind doorheen moet.... Ik hoop dat dit het laatste setje was wat je nodig had om de bevalling op gang te krijgen.

Hier werkt vriendlief gewoon door maar wij hebben dan ook een bedrijf aan huis waardoor hij er toch gewoon veel bij kan zijn en vaak even binnen loopt. Maar wij doen het wel anders dan heel veel anderen zouden doen, mede doordat hij behoorlijk heftig ADHD heeft. Zo zal hij er morgen ook niet de hele dag bij blijven en afwisselen met mijn moeder zodat hij thuis nog wat kan werken en zijn energie kwijt kan. Als hij op de bevalling net zo reageert als op het strippen van donderdag beloofd dat nog wat :D .

Ik ben nu thuis de laatste dingen aan het regelen / opruimen / laatste wasjes draaien, dat is wel handig dat je weet dat je dat vandaag voor het laatst kan doen. Ik had gehoopt dat ze vandaag zouden proberen om de vliezen te breken maar het is blijkbaar protocol dat ze dat niet apart doen maar alleen als onderdeel van het inleiden. 05:45 bellen en dan 06:45 melden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180988423
Gefeliciteerd Cassandra *O*
pi_180988560
Dubbel gefeliciteerd Cassandra *O* *O* Wat jammer dat R niet bij jou en z'n broer kan zijn nu, maar wel fijn dat hij veilig in het ziekenhuis is. En zo bijzonder dat ze allebei bij deze fantastische termijn geboren zijn ondanks de dreigende vroeggeboorte eerder in de zwangerschap. En nu aansterken in het ziekenhuis!

Succes morgen Wolken!

Noa ook heel veel succes nu, misschien ben je al aan het babyknuffelen?
pi_180988761
Wow, daar zijn ze! Hartelijk gefeliciteerd lieve Cassandra!! O+ O+
Mama van 3!
pi_180988919
Gefeliciteerd Cassandra! *G* *G*
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:25:13 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180988982
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat jij morgen wel een baby hebt noa :+ of vannacht al. Succes! :%
My thoughts :+ succes Noa, hopelijk zet het door!

Cassandra, gefeliciteerd met je jochies! Ik hoop dat R ook snel bij jullie mag blijven, lijkt me maar niks om je tweeling zo op twee verschillende plaatsen te hebben -O-

En toitoi voor het strippen! Ik vond het strippen destijds ook behoorlijk pijnlijk.

Maar mijn ervaring is ook dat het per persoon die het doet enorm kan verschillen, ik heb 1 x de tranen over mijn wangen gehad van een vk die alleen maar wilde voelen (vrij lomp dus) of ik al iets van ontsluiting had, en verder alle keren nauwelijks wat gevoeld, of iig zeker niet pijnlijk.
pi_180989202
Gefeliciteerd, Cassandra! Goed gedaan! Hopelijk gauw je jongens bij elkaar.
pi_180989236
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes *O* O+. Wat een turbobevalling joh! Wat rot dat R nog op de kinderafdeling ligt, hopelijk zijn jullie snel samen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:40:32 #98
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_180989327
Cassandra gefeliciteerd! Daar zijn ze dan. Bevallen in het vertrouwde Flevo?

Wat stom dat je schoonvader het alvast op Facebook moest zetten. Hoe bedenkt hij nou zoiets.

Ik hoop op een spoedig herstel en dat de kleine R gauw beter gaat.
Wat een leuke namen
pi_180989452
Ja daar zijn ze dan *O* Je bent nu mama van 3! O+ Gefeliciteerd met M & R!
Vervelend van de moeilijks start van R, hopelijk mag hij snel ook bij jullie zijn!

En o|O je vader!

Klinkt alsof er al wat aan de gang is hoor noa! Succes :%

Wolken, je klinkt heel zen. Lijkt mij inderdaad fijn wanneer je weet dat het bijna gaat gebeuren, je nog lekker wat dingentjes af kan ronden/voorbereiden.

Ik typ dit vanuit mijn heuse babykamer! Ik ben er helemaal emo van! Een kamer in ons huis voor onze baby! O+ Ik heb zolang gedroomd van dit moment en dan ligt er over een paar weken ook gewoon nog in baby in dat bedje (niet het bedje van de babykamer, maar dat terzijde :+ )
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:54:04 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_180989668
Gefeliciteerd cassandra O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_180989944
Gefeliciteerd Cassandra! Hopelijk snel je gezinnetje bij elkaar 😍

Verloskundige is geweest. Bmm helemaal verstreken en vingertopje ontsluiting. Ze verwachtte wel dat ze ons vannacht terug zou zien! Nog even door dus 💪🏻
pi_180990173
Jaaaa spannend Noa!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:13:01 #103
342418 VKV
Plausibel
pi_180990240
Gefeliciteerd Cassandra!! Hoop dat jullie snel weer lekker bij elkaar mogen zijn O+

Succes Noa! :D
pi_180990248
Van harte gefeliciteerd cassandra!! *O* Hopelijk mag R zich snel bij jullie voegen. Heeft grote broer zn kleine broertjes al ontmoet? :)

Noa spannend!! Heel veel succes :%

Fuchs O+. Staan er foto’s in het kinderkamertopic toevallig? O-)
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_180990276
Gefeliciteerd Cassandra!! Hopelijk knapt R snel op!

Succes noa!!
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:23:55 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180990461
Wauw Cass, daar zijn ze! Je hebt het gedaan! Van harte met de geboorte van je twee jongens O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180990477
Van harte Cass! O+
pi_180990674
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie beide jongens *O* Mam van 3! O+
En wat zuur dat je vader de geboorte al op Facebook heeft gezet. Dat zou gewoon niet moeten kunnen.

Noa, heel veel succes vannacht *O* Ik duim voor een voorspoedige bevalling O+

En Wolken, morgen is het zo ver. Spannend zeg! Ik wens je een goede bevalling en een prachtige ontmoeting toe. Wat een wonder is dit ventje O+

En Fuchs O+ jouw liefde spat van het scherm. Het is je zo ontzettend gegund dat er nu eindelijk een prachtig kindje bij jullie komt wonen!
pi_180990732
Gefeliciteerd Cassandra! Hopelijk trekt R gauw bij en kun je ze beiden bij je hebben O+
pi_180990820
Gefeliciteerd Cassandra! *O*
pi_180991462
Jaaa Cassandra daar zijn ze! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat het snel beter met R en kan hij snel weer naar jou en zijn tweelingbroertje <3 terug.
pi_180991551
Gefeliciteerd Cass!! Mooie namen en hopelijk zijn ze snel samen :*

Veel plezier met puffen Noa ;)

En succes en vooral veel plezier morgen Wolken!

En dan vergeet ik Takkie nog, kan nooit meer lang duren ;)

Oh en UD voor Spees... de vorige keer was je niet heel veel overtijd toch?
pi_180991618
Cas, gefeliciteerd!

Bijzonder he fuchs! Ik vond het echt nog wel een hele poos onwerkelijk. Tot ruim naar de geboorte nog. Maar ook zo O+ tegelijkertijd.
pi_180991745
Gefeliciteerd cassandra.
Wolken succes morgen.
pi_180991779
Gefeliciteerd Cassandra! O+ O+
pi_180991913
Gefeliciteerd Cassandra! Hopelijk kunnen ze snel weer samen zijn en voel jij je ook snel sterk(er)! Kun je je vader even zeggen dat hij een oen is. :P

Wolken succes morgen! :D

Noa, succes vannacht! :D

--

Zie, babyboomweek! Nu maar duimen dat de baby's hier ook invloed hebben op de status bij ons thuis. O-)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 augustus 2018 @ 22:28:08 #117
269689 crew  Viv
pi_180992134
Cassandra gewoon mama van 3 kindjes!! O+ O+ O+
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:45 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik typ dit vanuit mijn heuse babykamer! Ik ben er helemaal emo van! Een kamer in ons huis voor onze baby! O+ Ik heb zolang gedroomd van dit moment en dan ligt er over een paar weken ook gewoon nog in baby in dat bedje (niet het bedje van de babykamer, maar dat terzijde :+ )
Het is je zo, zo gegund! O+
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:29:13 #118
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180992165
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:02 schreef Loj het volgende:
Gefeliciteerd Cass!! Mooie namen en hopelijk zijn ze snel samen :*

Veel plezier met puffen Noa ;)

En succes en vooral veel plezier morgen Wolken!

En dan vergeet ik Takkie nog, kan nooit meer lang duren ;)

Oh en UD voor Spees... de vorige keer was je niet heel veel overtijd toch?
Klopt! 1e keer 41+3, 2e keer 40+3. Ik hoop meer in de buurt van de vorige keer te komen ;)
pi_180996272
Gefeliciteerd Cassandra! *O* Twee nieuwe mannen in je Kevin :D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:18:59 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_180996419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 06:58 schreef krijgerrtje het volgende:
Gefeliciteerd Cassandra! *O* Twee nieuwe mannen in je Kevin :D
Deze moet ik even quoten O+
disclaimer
pi_180996489
Cassandra gefeliciteerd, hopenlijk gauw R ook bij jullie op de kamer!

Wolken succes vandaag!

En alle andere LLM! Als het goed is de laatste echt hete dag voorlopig, nog even volhouden!

Ik ben onderweg naar het ziekenhuis voor de jammie jammie suikertest... blegh haha
pi_180996946
Gefeliciteerd Cassandra! Hoe is de eerste nacht gegaan?

Succes Wolken! Ik hoop dat het jongetje dat heel graag in jouw buik wilde zijn tóch een beetje soepel eruit komt.

Noa en takkie hebben misschien hun baby’tjes wel..

Laatste warme dag! *O* hang in there, ook als je niet LLM bent! ;)
pi_180997001
Ja!!!
Laatste warme dag *O*

Gisteren een tweeling, dan zeg ik vandaag een datum drieling O+

Nou Spees, dan is het tijd om vandaag te werpen :) vannacht ons oktoberforum van bijna vier jaar geleden terug gelezen :) O+

Succes Aapie!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:36:47 #124
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_180997091
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:45 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja daar zijn ze dan *O* Je bent nu mama van 3! O+ Gefeliciteerd met M & R!
Vervelend van de moeilijks start van R, hopelijk mag hij snel ook bij jullie zijn!

En o|O je vader!

Klinkt alsof er al wat aan de gang is hoor noa! Succes :%

Wolken, je klinkt heel zen. Lijkt mij inderdaad fijn wanneer je weet dat het bijna gaat gebeuren, je nog lekker wat dingentjes af kan ronden/voorbereiden.

Ik typ dit vanuit mijn heuse babykamer! Ik ben er helemaal emo van! Een kamer in ons huis voor onze baby! O+ Ik heb zolang gedroomd van dit moment en dan ligt er over een paar weken ook gewoon nog in baby in dat bedje (niet het bedje van de babykamer, maar dat terzijde :+ )
Leuk he O+. Ik ben zo blij voor je!

En de jongens van Cass zijn er *O*. Gefeliciteerd!
pi_180997207
Gefeliciteerd, Cass! Hopelijk gaat en gauw goed en mogen jullie snel naar huis. <3
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:06:42 #126
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180997509
Succes vandaag Wolken ^O^
Ben ook heel benieuwd naar Noa!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:20:54 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_180997739
Gefeliciteerd Cass!

En heel veel succes Wolken. Hoop dat het allemaal spoedig verloopt.

Hoe is het met Noa?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_180998079
Succes Wolken! ^O^

En ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar Noa!
pi_180998895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Deze moet ik even quoten O+
Kut ;(

Het was vroeg _O-
pi_180998957
Ik ben ook benieuwd naar noa, maar ook naar Takkie! Hoop dat alles goed verloopt, of dat er lekker al gebabyknuffeld kan worden. O+

Deze hete dag jongens, ik ben er nu al klaar mee, en dan is het nog niet eens half 11. ;(
pi_180999040
Ook klaar met deze dag :’) om half tien hadden peuter en ik al 4 spelletjes gedaan en waren we naar de speeltuin geweest (en afgedropen omdat het toen al te warm was). In principe vind ik dit heerlak zomerweer maar heb wel het idee dat het de vermoeidheid een stuk erger maakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181000947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:19 schreef lunapuella het volgende:

Deze hete dag jongens, ik ben er nu al klaar mee, en dan is het nog niet eens half 11. ;(
Zo dit!
En dan moet ik zo een kwartier fietsen, dan 5 min metro dan overstappen op de tram met twee kids die geen zin hebben om baby te spieken :(

Oh en ik ga mij de rest van de maand opsluiten in huis... haat aan wespen...

Maar verder gaat het prima hoor ;) #zeurmodusuit

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 07-08-2018 11:48:53 ]
pi_181001051
O+ gefeliciteerd met je twee kleine nieuwe mannetjes Cass! Hoop dat jullie allemaal snel herstellen.
pi_181001265
Nog geen baby. Na nacht pittige beenweeen pas op 2,5cm. Nu in ziekenhuis met ruggenprik helaas. Kan wel echt even bijkomen dus goede keuze.
pi_181001358
Dat klinkt als een zware nacht, noa! Kom maar even lekker bij inderdaad. :*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:08:41 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181001470
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Ook klaar met deze dag :’) om half tien hadden peuter en ik al 4 spelletjes gedaan en waren we naar de speeltuin geweest (en afgedropen omdat het toen al te warm was). In principe vind ik dit heerlak zomerweer maar heb wel het idee dat het de vermoeidheid een stuk erger maakt.

Ik zat echt te lang na te denken wat een haarlak zomer zou zijn :')

Noa wat jammer dat het nog weinig effect heeft gehad. Heel veel succes nog en fijn dat je even bij kunt komen! Het zal sowieso vast 7 augustus worden!

Loj succes, het klinkt als een hele onderneming nu 😅.

Ik prijs me wel gelukkig dat op deze snikhete dag onze opvang weer open is na vakantiesluiting en beide S'jes de hele dag daar onder de pannen zijn. Voor henzelf vast ook een welkome afwisseling na weken thuis met een saaie moeder die weinig tofs met ze kan ondernemen :7
pi_181001546
Pittig noa! Succes nog!
pi_181001567
Cassandra, van harte met je twee mannen. Hopelijk zijn ze snel weer samen bij je! O+ O+

Noa nog veel sterkte, hopelijk gauw je kleine in je armen... En alle andere zwangeren ook, die hitte is niet grappig meer.
pi_181002110
Sterkte en succes nog even Noa!
pi_181002245
Wolken, succes vandaag *O*

Noa, dat klinkt heel pittig zeg. Even bijkomen nu voordat het zware werk weer begint.

Takkie, ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

NJ, nog alles rustig bij jullie?

En een dikke :* aan alle dames die de hitte nog in moeten vandaag. Ik twijfel heel erg om nog even te gaan zwemmen. Het nadeel is dat het liggen/zitten op een handdoekje op het grasveld mij niet zo goed bevallen is gisteren. Alles deed zeer en ik kon geen houding vinden. Misschien alleen even baantjes zwemmen (alsof dat mogelijk is met alle springende en spetterende kinderen :') )
En wij hebben vanochtend weer een meting gehad van mijn placenta. Goede nieuws: het kind doet het heerlijk, heeft een dikke neus en dikke lippen (manlief en ik zijn nog even in conclaaf van wie hij dat in hemelsnaam heeft) en groeit precies gemiddeld.
Minder goed nieuws: placenta ligt nog steeds op 0.8 cm van de bmm. Met 34 weken terugkomen voor nieuwe meting (want stel je voor dat hij nog omhoog kruipt :') ) en allerlei voorlichtingen over de keizersnede en de opname.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:00:43 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181002733
En een ligbed meenemen Peace? Ik heb de laatste tijd als ik ging zwemmen telkens gewoon onze zweefligstoel uit de tuin meegenomen :+ op een handdoek liggen op de grond is toch geen doen hoogzwanger, joh 😅😅
pi_181004995
Cass gefeliciteerd! *O* O+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:18:59 #143
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181005124
Brr, moet er niet aan denken om ergens op een handoekje te moeten liggen. Mijn moeder heeft nu vakantie en stelde ook al een paar keer een dagje strand voor. Lijkt me helemaal niks nu; dus ik ga zometeen gewoon het zwembadje in en dat is helemaal prima.

Ik ontving vandaag een pakje van een webwinkel en daar zat dit knuffeltje in:



Omdat er iets met de betaling niet goed was gegaan had ik contact met socialmediateam van de webwinkel en grapte ik dat mijn vriend het geen ramp vond dat de bestelling niet door was gekomen omdat het knuffeldoekje hem deed denken aan een konijn dat al een paar keer onder de auto terecht was gekomen en dat ik hoopte dat het ding wat beter in de smaak zal vallen bij onze septemberbaby :').
Dus op het kaartje dat erbij zat stond dat m'n vriend deze hopelijk wel wat meer kon waarderen (en nog belangrijker: dat de baby ervan geniet) _O-. Ik vond het wel leuk van ze!

Hoop dat de baby's van Takkie en Noa maar gauw buiten komen spelen :) O+.
pi_181005763
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet snapt dat je bij de gyn altijd minstens een half uur zit te wachten?
Ik zit dus nu alweer 40 min in de wachtkamer :(
pi_181007520
Geen sticker trouwens :’(
pi_181007639
@Peacefull
Erg rustig.. Lijkt wel rustiger te zijn geworden sinds het strippen. Veel harde buiken, houden ook erg lang aan, maar geen regelmaat en weinig krampen.. Dus heel benieuwd hoe het morgen is met de controle. In principe wilden ze ons als het er morgen niet is doorverwijzen naar het ziekenhuis.. Vind het alleen heel moeilijk waar we goed aan doen..

Jammer dat bij jou de placenta niet toch stiekem is gaan wandelen. Blijven hopen dat er toch iets gebeurt, maar voorbereiden op de andere stappen..

@Helsinki
Haha, tof, leuk konijn! :D

@Loj
Tot 34 weken hadden wij dat probleem niet, maar de laatste weken.. Ze zeggen ook wel dat het heel druk is, maar inderdaad af en toe belachelijk lang wachten. Zeker nu ze eigenlijk niet meer lang fijn zit..

Geen sticker? :(
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:44:00 #147
342418 VKV
Plausibel
pi_181007693
Hebben jullie dat ook, dat mensen aardiger tegen je zijn omdat ze weten dat je zwanger bent en er veel uit handen wordt genomen? Ik kan er echt van genieten haha voel me soms net een koningin.
Sommige mensen gaan er wel teveel in door en praten me nog net niet aan dat ik nu wel heel zielig moet zijn met deze hitte maar goed :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:57:26 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_181008003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:38 schreef Loj het volgende:
Geen sticker trouwens :’(
wat is er loos?
disclaimer
pi_181008104
Ik had het berichtje nog even verder willen afmaken, maar ik werd geroepen voor bloed prikken.

Bloeddruk was 3x te hoog. Bloed geprikt, urine ingeleverd en nu thuis afwachten op een telefoontje....

Ze had goede hoop op de warmte en donderdag sowieso terug (en hopelijk vanavond niet).
Zo thuis mijn vluchttas toch maar gaan inpakken...
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:07:34 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_181008222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:01 schreef Loj het volgende:
Ik had het berichtje nog even verder willen afmaken, maar ik werd geroepen voor bloed prikken.

Bloeddruk was 3x te hoog. Bloed geprikt, urine ingeleverd en nu thuis afwachten op een telefoontje....

Ze had goede hoop op de warmte en donderdag sowieso terug (en hopelijk vanavond niet).
Zo thuis mijn vluchttas toch maar gaan inpakken...
Ah jakkes, hoe hoog zat je? Ik hoop dat het gewoon de warmte is :*
disclaimer
pi_181008282
129/89
Andere arm 148/98
En daarna nog een keer 136/92
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:11:50 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_181008322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:10 schreef Loj het volgende:
129/89
Andere arm 148/98
En daarna nog een keer 136/92
Oh dat is wel hoog, maar nog niet acute alarmfase hoog toch?
In jouw geval kan ik me de stress wel voorstellen tho.
Kan dat eigenlijk, dat je dat 1 zwangerschap skipt?
disclaimer
pi_181008455
Vervelend Loj.. Wat als het niet door het warme weer komt? Krijg je dan medicatie om je bloeddruk te verlagen?
pi_181008486
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:00 schreef Spees_Eend het volgende:
En een ligbed meenemen Peace? Ik heb de laatste tijd als ik ging zwemmen telkens gewoon onze zweefligstoel uit de tuin meegenomen :+ op een handdoek liggen op de grond is toch geen doen hoogzwanger, joh 😅😅
Ja, duh! Heb ik zelf nog helemaal niet aan gedacht. We hebben geen ligbed, maar wel een campingstoel. Die kan prima mee.

Maar goed.. laat maar, ik heb van half 2 tot 4 geslapen En nu ben ik zo brak dat ik geen zin meer heb :') De problemen des levens... ;)

Loj, stom dat je geen sticker hebt gekregen :* Ik duim dat de verhoging komt door de warmte vandaag. Wel verstandig om het e.a. klaar te zetten ja. Vanaf wanneer doe je dat eigenlijk, een vluchttas klaarzetten?

Helsinki, ik vind het een schattig knuffeltje O+ Deze valt vast in de smaak.

NJ, afwachten dus nog maar. Sterkte voor jou en je vriendin
pi_181008698
Nee, niet alarmfase 1...
Dus daarom mag ik nu naar huis en een telefoontje afwachten over mijn bloed/urine uitslagen...

Verder heb ik de gyn niet gesproken meer daarna... dus geen idee allemaal!
Ik hoop en gok gewoon op warmte..
pi_181008920
Pff, hoor nu natuurlijk super enthousiaste verhalen over het afkoelen, maar dat valt volgens mij goed mee/tegen. :P

Di - 38
Woe - 30
Do - 30
Vr - 23
Za - 27
Zo - 31
Ma - 25
(25/23/25/26/27/26.. Maar ja, lange termijn.. )

één dagje dus onder de 25, de rest lijkt alweer dicht bij de 30 te zitten.. :+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:36:57 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_181008958
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:35 schreef NicolasJoy het volgende:
Pff, hoor nu natuurlijk super enthousiaste verhalen over het afkoelen, maar dat valt volgens mij goed mee/tegen. :P

Di - 38
Woe - 30
Do - 30
Vr - 23
Za - 27
Zo - 31
Ma - 25
(25/23/25/26/27/26.. Maar ja, lange termijn.. )

één dagje dus onder de 25, de rest lijkt alweer dicht bij de 30 te zitten.. :+
woon jij in zuid-limburg ofzo?
disclaimer
pi_181009078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

woon jij in zuid-limburg ofzo?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

woon jij in zuid-limburg ofzo?
Achterhoek, qua temperaturen net zulke buitenlanders als Limburg. :9
Ergens is het heerlijk, tenminste weer 'ns zomer. Maar waarom nu net dit jaar?! :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:42:30 #159
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181009116
Ik zat net te kijken, wij wonen toch in een regio die meestal bij de warmere gebieden van NL hoort maar ik zie wel andere temperaturen hoor :+. Ook wel dagen met 27, maar dat vind ik hoewel warm al een wereld van verschil met die 30+ dagen.

Loj ik hoop met je mee dat de oorzaak de hitte van vandaag is! En de irritatie van het lange wachten ;)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:45:21 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_181009170
haha ja, vrijdag zelfs 22.
Wat ik dan wel matig vind, want uitgerekend dan heb ik mijn jaarlijkse kindloze uitstapje (wacht maar, first timers) bij een openluchtconcert :')
Naja, veel bier er in en goan 8-)
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:49:44 #161
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181009248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
haha ja, vrijdag zelfs 22.
Wat ik dan wel matig vind, want uitgerekend dan heb ik mijn jaarlijkse kindloze uitstapje (wacht maar, first timers) bij een openluchtconcert :')
Naja, veel bier er in en goan 8-)
Dat is wel minder ja. Hopelijk heb je er wel een zonnetje bij 8-)
pi_181009254
Ik heb hier ook lagere temperaturen opstaan gelukkig. 1 dag nog 28 graden, de rest 25 of lager.

Loj, wat vervelend! Hopelijk is het inderdaad de warmte en blijkt er niks aan de hand verder..

Hoe zou het met Wolken en Noa zijn?
pi_181009266
Moet wel zeggen dat deze temperaturen van buienradar zijn. Als ik via Weeronline zoek dan valt het al snel 1-2 graden koeler uit per dag. Ik zorg wel dat m'n vriendin daar gaat kijken i.p.v. buienradar. :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:08:16 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181009589
Loj, mijn gyn gaat er prat op dat hij zelden uitloopt en dat lukt hem meestal inderdaad prima. Vaak zelfs precies op tijd :)

En spannend van je bloeddruk, hoop dat het meevalt allemaal!

Ik heb net alle babykleertjes uitgezocht. Ik heb blijkbaar helemaal geen rompertjes in 50. Mag dus alsnog even shoppen. En een spijkerlegging die ik voor uk gekocht had in 62 blijkt naast al het andere 62 wel heel klein uit te vallen, dus die ga ik toch maar even omruilen.

En nu ben ik kapot. Zo blij dat het eindelijk minder warm wordt! Dan worden m'n enkels hopelijk ook iets minder dik...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181009767
I O+ ruggenprik. Weeënstorm met rugweeen niet zo. Zit verder nog niet heel veel schot in.

En airco O+
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:20:44 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_181009843
Ohh Wolken, sterkte met de storm! Bijna BABY!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181010201
Zet 'm op Wolken! *O* :% (en een kusje voor de rugweeën, die zijn gemeen inderdaad)

Hoop dat alles bij noa inmiddels ook wat voorspoediger verloopt!
pi_181010642
Oooh Wolken, vandaag gaat het gebeuren O+ Succes ^O^
pi_181010718
Heh wat balen loj, ik duim voor je dat het een reactie op de warmte van vandaag is..

Wolken bijna baby!! Succes! :%
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181010820
Goed nieuws, geen eiwitten en nog geen verontrustende bloeduitslagen.
Wel de “je moet rustiger aan” preek gehad (hoe dan?!) en donderdag terug.. oh en ik krijg donderdag ook al mijn uiterste houdbaarheidsdatum :o

Gelukkig maar!

Pufse Noa en Wolken :*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:06:23 #171
342418 VKV
Plausibel
pi_181010934
Zet em op Wolken en Noa! Jullie kunnen het!
pi_181011116
Bedankt voor de lieve reacties gisteravond O+ Ik heb al lekker last van voorbereidende slapenloosheid, dus heb vannacht ook nog gelukkig zitten zijn en gerommeld in mijn babykamer :')

Wolken zet m op :% Jammer dat er nog niet veel schot in zit, maar hoera voor de airco!
Benieuwd hoe het bij Takkie en Noa is!

Wat fijn dat de uitslagen goed zijn Loj *O* Zal vast een hele opluchting zijn. Hopelijk is donderdag je bloeddruk ook weer okay.

Ik woon aan de kust en morgen wordt het een heerlijke 22 graden en vrijdag zelfs 19! Ik vind het even helemaal prima :)
pi_181011156
Succes wolken en noa!

Loj fijn dat er verder niks geks is gevonden. Het weer werkt natuurlijk ook niet heel erg mee..

Spees genoten van een dagje zonder de s'jes?

Tink, dikke enkels boks! Maaar ondanks de warmte vandaag valt het bij mij nu wel weer mee.

Vanmorgen dus voor de suikertest geweest, niet lekker maar wel te doen. Ik vond het eerste uur het vervelends omdat het niet echt leek te zakken. Maar na een korte wandeling voelde ik me eigenlijk wel weer oke en vloog het volgende uur voorbij.

Thuis zaten vriend en kleuter er al helemaal klaar voor om naar de speeltuin met strand te gaan dus daar hebben we de rest van de dag doorgebracht. Heerlijk ontspannen dagje dus verder. Donderdag weer naar de gyn daar horen we ook de uitslag van de suikertest.
pi_181012477
Gefeliciteerd CAS! O+

Zet hem op Wolken :%
pi_181013028
Wolken
Takkie
Noa

O+
Houd vol dames. *O*
pi_181013101
Morgen gaan wij weer naar de verloskundige. Sowieso controle (39+4 morgen), hoogstwaarschijnlijk weer strippen en waarschijnlijk een verwijzing naar het ziekenhuis..

Maar nu de dag dichterbij komt twijfelen we meer en meer waar we op aan willen/moeten sturen. Enerzijds trekt m'n vriendin het amper nog, anderzijds heeft ze nu twee redelijke dagen gehad. Als de komende 17 (?) dagen zo blijven zoals deze dagen mag het 'prima' 42 weken worden. Maar ja, krijgen we weer van die dagen vol pijn en mentale hobbels, dan trekt ze het niet meer.. Met dat idee is de verwijzing naar het ziekenhuis wel erg prettig. Maar ja, inleiden is ook niet alles. Weer allerlei risico's, mogelijk veel afspraken verder (want ja, eerst praten en wie weet wat er dan eerst gedaan wordt qua ballontje/gel/... Vanavond samen maar eens goed gaan zitten en praten wat we nu 'willen' en kunnen..
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:39:14 #177
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181013428
Cassandra gefeliciteerd met je 2 jongens! Goed gedaan! Ik hoop dat je ze snel allebei bij je kan hebben.

En de rest: hou vol... :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:41:55 #178
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181013493
Gefeliciteerd Cass!

Succes Wolken en Noa.

Hier op frustrerend voorwerk na, weinig actie. Ben er zooooooo klaar mee.. :{
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:01:46 #179
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181013974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Morgen gaan wij weer naar de verloskundige. Sowieso controle (39+4 morgen), hoogstwaarschijnlijk weer strippen en waarschijnlijk een verwijzing naar het ziekenhuis..

Maar nu de dag dichterbij komt twijfelen we meer en meer waar we op aan willen/moeten sturen. Enerzijds trekt m'n vriendin het amper nog, anderzijds heeft ze nu twee redelijke dagen gehad. Als de komende 17 (?) dagen zo blijven zoals deze dagen mag het 'prima' 42 weken worden. Maar ja, krijgen we weer van die dagen vol pijn en mentale hobbels, dan trekt ze het niet meer.. Met dat idee is de verwijzing naar het ziekenhuis wel erg prettig. Maar ja, inleiden is ook niet alles. Weer allerlei risico's, mogelijk veel afspraken verder (want ja, eerst praten en wie weet wat er dan eerst gedaan wordt qua ballontje/gel/... Vanavond samen maar eens goed gaan zitten en praten wat we nu 'willen' en kunnen..
Met 39+4 voor de tweede keer gestript als ik het goed begrijp? Misschien heb ik het verkeerd onthouden, maar ik dacht dat strippen rond die termijn vrij zinloos was? Staat me wat van bij in ieder geval.

Inleiden is inderdaad ook niet zaligmakend en vaak heftig, hopelijk kunnen jullie samen een goede keuze maken.

Noa ik hoop dat je inmiddels alles achter de rug hebt! Wolken ook succes nog!

Edit: oh en takkie ook bezig, lees ik? Had ik even gemist, zet m op!
pi_181014246
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Met 39+4 voor de tweede keer gestript als ik het goed begrijp? Misschien heb ik het verkeerd onthouden, maar ik dacht dat strippen rond die termijn vrij zinloos was? Staat me wat van bij in ieder geval.

Inleiden is inderdaad ook niet zaligmakend en vaak heftig, hopelijk kunnen jullie samen een goede keuze maken.
Klopt, vorige week (met 38+4) voor het eerst gestript in de hoop iets op gang te krijgen omdat m'n vriendin er op dat moment fysiek en mentaal volledig doorheen zat. Zag er toen heel erg naar uit dat we deze week sowieso in het ziekenhuis zouden zitten. (Vriendin zit al sinds week 20 halve dagen en 24 hele dagen thuis door harde buiken, voorweeën en overige 'kwaaltjes'). 't rommelt nu sinds 2-2,5 week redelijk, (Misselijk, slecht op de buik, voorweeën, meer en heftigere harde buiken, lichte menstruatiekrampen) maar het zet niet door.

Merk vooral gewoon dat ik haar echt zo nu en dan af zie glijden.. Maak me wel echt zorgen om hoe het moet rondom de bevalling en na die tijd. Nu al bijna 4 maanden vrijwel niks doen heeft echt z'n weerslag gehad.
pi_181018292
Even zonder uitgebreid bijlezen; gefeliciteerd cassandra!

En we zetten de babyboom door: vannacht om 1.13 is onze dochter S.ar.a geboren! Het is ineens heel snel gegaan. Het uitgebreide verhaal volgt nog in het desbetreffende topic. Maar met onze dame gaat alles goed! En we zitten heerlijk op een roze wolk O+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:21:43 #182
342418 VKV
Plausibel
pi_181018380
Jaaa Takkie wat leuk! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! *O* *O*
pi_181018397
Jaaaa Takkie, daar is ze dan! *O* gefeliciteerd! O+
pi_181018426
Gefeliciteerd Takkie met de geboorte van jullie dochter! *O* Benieuwd naar je verhaal.

Woehoe voor de babyboom *O*
pi_181019084
Gefeliciteerd Takkie *O* Lekker genieten dan op de roze wolk O+
pi_181019120
Gefeliciteerd Takkie *O* Mooie naam heeft jullie dochter gekregen. Spoedig herstel toegewenst en een fijne (kraam)tijd :)
pi_181019323
*O* gefeliciteerd takkie, mooie naam O+
pi_181019436
Takkie gefeliciteerd!! Geniet van elkaar! O+

Wat een heerlijkheid al die verse baby’s!

quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 22:51 schreef Cygne het volgende:
..
Succes morgen’ ik duim hard voor een mooie knipper O+
♥ J & S
pi_181019812
Gefeliciteerd Takkie! *O*
pi_181019930
Gefeliciteerd, Takkie. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_181020567
Jaa takkie daar is ze dan eindelijk! *O* van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie roze wolk O+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181023799
Gefeliciteerd Takkie, geniet ervan O+

Hier is na een lange en zware bevalling uiteindelijk.met een spoed keizersnee Om 03:00 op 08-08 Jo.ep Jo.han.nes huilend en met de ogen open ter wereld gekomen. Niet hoe we het ons voor hadden gesteld maar super gelukkig dat hij bij ons is. Nu wachten tot de pijnstilling in gaat werken en dan proberen even wat te slapen. Ik ben doodop.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181023803
Geen datum 4ling maar gewoon elke dag 1? Gefeliciteerd takkie en wolken!
Klinkt erg pittig Wolken, hopelijk kom je snel tot rust!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 05:52:47 #194
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181023804
Gefeliciteerd Wolken en Takkie! Wat een lieve namen ❤

Nicholas, ik wens je vriendin sterkte. Laatste loodjes lijken me heel zwaar met deze hitte
pi_181023854
Gefeliciteerd Takkie en Wolken! *O*
Een goed herstel en geniet van jullie kindjes O+
pi_181023863
Drie bevallingen in korte tijd w/
Gefeliciteerd Takkie *O* Wolken *O* en Cassandra *O* *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 06:34:38 #197
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181023868
Gefeliciteerd Wolken en Takkie O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181023882
@Takkie
Gefeliciteerd met jullie dochter! Heel benieuwd hoe alles is gegaan. O+

@Wolken:
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat je snel wat opknapt en van je zoon kan gaan genieten! :*

@VenusFlyTrap:
Thanks, probeer haar er gewoon doorheen te slepen. :) :9

--

Zitten we al op 4 baby's deze week! Nu nog even duimen voor Fien10, Nouk84, Spees_Eend, Noa en stiekem een beetje voor mezelf.

(Hoezee voor UD van Noa11 vandaag!)

Zullen we gewoon elke dag eentje blijven doen? *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 06:50:50 #199
342418 VKV
Plausibel
pi_181023900
Wolken gefeliciteeeerd!! *O* *O* Ik hoop dat je je snel beter voelt!
pi_181023942
Takkie en Wolken gefeliciteerd met jullie baby’s O+ O+ *O*
pi_181023949
Welkom op de wereld S.a.r.a en J.o.e.p! Alle geluk gewenst met jullie kindjes Takkie en Wolken O+ O+ .
pi_181024107
Gefeliciteerd Takkie en Wolken!
Geniet ervan :*

Succes NJ en Cygne vandaag!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 07:46:11 #203
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181024175
Jaaa gefeliciteerd Wolken en Takkie O+. Leuke namen ook! Ik wens jullie allebei een voorspoedig herstel toe en een fijne kraamweek *O*.
pi_181024204
Wolken, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* Wat een mooie namen! Hij had het duidelijk heel erg naar zijn zin in jouw buik :D Succes met het herstel en ik hoop een mooie kraamtijd. Het is jullie zo gegund :*
pi_181024316
Gefeliciteerd Wolken en Takkie met jullie kindjes! O+
pi_181024365
Wolken, geweldig zeg, je wonderkind is er O+ Gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedig herstel van de keizersnede.

Takkie ook van harte met je dochter!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_181024439
Gefeliciteerd Takkie en Wolken *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 8 augustus 2018 @ 08:47:16 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181024656
2 baby's erbij! Gefeliciteerd Takkie en Wolken! *O*

Sterkte ook met het herstel!

Ik had vannacht voor het eerst heel even "zou het..?" met af en toe vrij pijnlijke harde buiken. Maar het bleef daarbij, misschien gewoon van het vele wakker liggen en draaien door de keiharde onweersbuien ( O+ ) die onder ons schuine dakraam nogal spectaculair klonken. Niks meer aan de hand iig hier :+
pi_181024758
wolken van harte gefeliciteerd!! *O* Ik wens je een spoedig herstel en een heerlijke kraamtijd.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181024779
*O* Daar is hij dan Wolken, jullie Bikkel! *O* Wat een strijd heb je moeten leveren. Bikkel vond het veel te fijn bij jou ;) Heel erg veel succes met herstellen en lekker genieten van jullie mannetje O+
pi_181024834
Gefeliciteerd takkie en wolken O+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:07:12 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181024914
Gefeliciteerd Wolken en Takkie!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:11:34 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_181024983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:18 schreef Takkie88 het volgende:
Even zonder uitgebreid bijlezen; gefeliciteerd cassandra!

En we zetten de babyboom door: vannacht om 1.13 is onze dochter S.ar.a geboren! Het is ineens heel snel gegaan. Het uitgebreide verhaal volgt nog in het desbetreffende topic. Maar met onze dame gaat alles goed! En we zitten heerlijk op een roze wolk O+
van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van elkaar O+
disclaimer
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:22:49 #214
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_181025110
Gefeliciteerd Takkie en Wolken *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_181025166
Gefeliciteerd Wolken! *O* Je bikkel is er dan eindelijk!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:36:10 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_181025310
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 05:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Takkie, geniet ervan O+

Hier is na een lange en zware bevalling uiteindelijk.met een spoed keizersnee Om 03:00 op 08-08 Jo.ep Jo.han.nes huilend en met de ogen open ter wereld gekomen. Niet hoe we het ons voor hadden gesteld maar super gelukkig dat hij bij ons is. Nu wachten tot de pijnstilling in gaat werken en dan proberen even wat te slapen. Ik ben doodop.
boh, wat een heftige bevalling! Maar wat fijn dat hij er is! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_181025456
Het klinkt als een heftige bevalling, Wolken! Ik hoop dat de pijnstilling gedaan heeft wat het moet doen en dat je snel mag genieten van een roze wolk.
pi_181025572
Gefeliciteerd Wolken *O* Jullie wonderbaby is er O+ Klinkt als een pittige bevalling. Goed herstel gewenst en geniet :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 10:05:39 #219
269689 crew  Viv
pi_181025871
Wolken wat pittig, maar je Bikkel is er! O+ Heel veel geluk samen.
pi_181026150
Baby boom! Gefeliciteerd Cassandra, Takkie en Wolken! Tot in het volgende topic! *O*
pi_181026421
Gefeliciteerd wolken en takkie!
pi_181026468
Heb jij al een echo gehad vandaag, Cygne?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:39:45 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_181026494
Kunnen er niet al wat nieuwe mensen in de OP inmiddels? We hebben aanwas nodig met deze leegloop!
disclaimer
pi_181026673
Met al die baby's die geboren worden sta ik wel ineens vrij hoog in de OP. Zo lang ben ik toch nog niet zwanger?

Zo krom he, aan de ene kant ben ik klaar met het hele zwanger zijn, want moe, pijn, en allerlei stomme kwaaltjes.
En aan de andere kant realiseer ik me dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ben (of nahjah, we hebben geen derde kind in de planning) en daarom mag het nog best een tijdje duren.
pi_181026677
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen er niet al wat nieuwe mensen in de OP inmiddels? We hebben aanwas nodig met deze leegloop!
Met alle liefde, maar het vlot niet zo }:|

Wolken, wat een prachtige kroon op al jouw verdriet O+ Van harte gefeliciteerd *O*
Ik volg speciaal voor jou dit topic tijdelijk en blijf nog even plakken voor de foto O+ Daarna snel weer weg want het voelt toch wel heel dubbel..
pi_181026819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:37 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Heb jij al een echo gehad vandaag, Cygne?
Ja, knipper! *O* Vruchtje was wel zo'n 4 dagen kleiner dan zou moeten. Maar dat is het nadeel van zo'n vroege echo ook.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:58:07 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181026857
Cygne, wat fijn! (had het al gelezen in het andere topic). En ja, in het begin is een afwijking van 0,5 mm al genoeg voor een paar dagen meer of minder. Wanneer heb je nu weer een echo/controle?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181026911
Gefeliciteerd Wolken! Eindelijk is hij er. O+ Ik hoop dat je snel herstelt en je helemaal kan onderdompelen in die blauwe wolk.
pi_181026982
Fijn Cygne! Maar het blijft nog even spannend, niet? Komt er nog een onderzoek naar de translocatie(s)?

Takkie, ik had jou nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat ze er is en ik hoop dat je nog heel lang op een roze wolk mag blijven zitten.
pi_181027051
Takkie van harte gefeliciteerd met jullie meid! Mooie naam O+
Wolken WoW heftig maar daar is ie dan jullie bikkel, ook al een leuke naam en nu genieten O+

Cygne knipper jaaaa *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181027088
Tink, over 2 weken weer.

Limone, ja als alles goed blijft gaan komt er een vlokkentest. Als die afwijkend is zullen we de zwangerschap afbreken.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:12:48 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181027189
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Cygne het volgende:
Tink, over 2 weken weer.

Limone, ja als alles goed blijft gaan komt er een vlokkentest. Als die afwijkend is zullen we de zwangerschap afbreken.
Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181027204
Gefeliciteerd Takkie en Wolken! *O* allebei erg mooie namen O+
pi_181027211
Ik jompel gewoon hier nog een keer Cygne *O*
pi_181027324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.
Nipt kijkt naar down, edwards en patau en eventuele nevenbevindingen. Is voor zover ik weet niet geschikt voor mijn translocatie. Vlokkentest is betrouwbaarder.
pi_181027538
Nog een baby! Op 7-8 is om kwart over 6 savonds onze zoon geboren! Na 2 uur persen, flinke knip en dreiging met vacuum kwam hij perfect gezond ter wereld 💙
Heb flink bloed verloren en alles doet pijn maar ik ben trots en gelukkig!
pi_181027591
Gefeliciteerd noa!
pi_181027646
Gefeliciteerd noa! *O* Wat een heerlijke babyboom. Klinkt wel als een heftige bevalling, succes met het herstel :*

Knipper voor Cygne *O*

Ik kreeg gisteren de illustraties voor het geboortekaartje en heb de 1e versie al in elkaar geshopt (we ontwerpen en drukken het kaartje zelf) en word er zo blij van O+
pi_181027655
Toch nog een datumtweeling *O*
Gefeliciteerd noa met jullie zoon O+ Klinkt ook pittig! Goed herstel gewenst en geniet :*

Spees, bij jou alles rustig nog na vanacht ? Je had ingezet op 8-8 toch? :+

Leuk luna! En handig dat je dat zelf kan.
pi_181027701
Noa *O* van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ben benieuwd naar de naam. Klinkt als een pittig einde. Goed herstel toegewenst

Cygne *O* de eerste hobbel is genomen. Ik gun jullie zo een gezond kindje op eigen kracht O+

Luna, je klinkt helemaal tevreden met het kaartje O+ Wij hebben 5 proefdrukken in de kast liggen en kunnen niet kiezen :') Of het is gewoon nog niet HET kaartje..
pi_181029120
Jaa nog een baby! Gefeliciteerd noa! *O* een goed en voorspoedig herstel gewenst :*.

Ik ben voorbij de termijn van peuter *O* bijna 35wkn nu, nog nooit zo lang zwanger geweest :P. En nog steeds geen definitieve naam en kaartje :X. We moeten echt knopen gaan doorhakken nu.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181029127
Noa, gefeliciteerd! :D
Goed herstel gewenst en geniet van elkaar! <3

't wordt echt een baby boom deze week, dat is al 5!
pi_181029200
Wij zijn weer thuis van de verloskundige. Waren er al op ingesteld, maar toch een kleine tegenvaller.. Niks verandert deze week, baarmoedermond lijkt zelfs wel teruggekanteld als dat al mogelijk is. Deze verloskundige kon er in elk geval niet voldoende bij om te strippen, dus dat is vandaag dan ook niet gedaan..

Na het gesprek over hoe het nu gaat (fysiek en mentaal) maken ze zich op de praktijk toch ook wel langzaamaan wat zorgen over het vervolg van de zwangerschap/bevalling en vooral de kraamtijd. Om dat stukje gaan we contact zoeken met het ziekenhuis en eens gaan praten over de (on)mogelijkheden.

't is even frustrerend.. Weinig tot geen slaap, continu harde buiken met pijn, nagenoeg niets meer kunnen maar geen resultaat. De 42 weken zijn nog maar 17 dagen ver weg, maar zoals het nu gaat geeft m'n vriendin aan dat elke dag voelt als een week. Ik weet ook niet goed meer wat ik kan doen om het haar makkelijker te maken.
pi_181029381
Voor het idee qua temperatuur, kennelijk deze hoek van het land het heetste stuk Nederland volgens Powned. (Heel betrouwbaar medium natuurlijk!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181029399
*O* Cygne! Aftellen naar de volgende datum, wat moet het spannend zijn voor jullie.

Gefeliciteerd met jullie zoon, Noa! *G*
pi_181029426
Gefeliciteerd Noa! Geniet ervan :)

Ja!! Knipper bij Cygne... nu afwachten :(

Goed dat jullie gaan praten in het ziekenhuis NJ! Sterkte..

En inderdaad... waar blijft de nieuwe aanwas... want als augustus en september zo weg zijn...
pi_181029622
Gefeliciteerd Noa! Het is dat Bikkel er geen zin in had anders hadden we een datumdrieling O+
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181029718
Wat een babyboom O+
Cassandra gefeliciteerd met je 2 zonen! *O*
Takkie gefeliciteerd met je dochter *O*
Wolken gefeliciteerd met J. *O*
Noa gefeliciteerd *O*
pi_181029783
Takkie gefeliciteerd! *O*
Wolken gefeliciteerd! *O*
Noa gefeliciteerd! *O*
O+ O+ O+
pi_181030175
Wolken en Noa ook gefeliciteerd! *O*
Cygne wat fijn van de knipper! Duimen draaien hier dat je zeker tot maart in de lijst mag blijven staan!

Bedankt voor alle lieve reacties! O+

We hebben een wat onrustige nacht gehad met 3 uur lang achter elkaar hard huilen. Maar ze ligt nu heerlijk naast me te slapen en dan ben je die nacht zo weer vergeten. De borstvoeding gaat al heel goed, blij mee! Fysiek met mij gaat het redelijk, we gaan gewoon voor elke dag een stukje beter. Ben blij als ik weer zonder hulp kan opstaan uit bed of stoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181030290
Noa gefeliciteerd! O+

En ahwww, verse mooie baby van Takkie O+
pi_181030361
Gefeliciteerd noa! *O*

Ohhh takkie *;
pi_181030365
Ooo Takkie O+ O+ O+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:54:30 #254
342418 VKV
Plausibel
pi_181030439
Noa gefeliciteerd!! *O* *O*

En wat lievvvvv Takkie!
pi_181030554
Ohhhh noa jaaaa *O* O+ Van harte O+ O+ O+ Ohhh heerlijk zo'n babyweek mnohhh *;
Ohhh Takkie kiek dan *; *;

Luna wat leuk! Hier het kaartje ook zo goed als af. Ontwerp nog wat aangepast; maar verder simpel gehouden; lekker op tijd ook maar ja wij wisten de naam zowat al voor ik zwanger was :') :@ Steeds een nieuw lijstje gemaakt en die ene naam kwam toch steeds weer naar boven; dus toen maar gelijk de knoop doorgehakt dat het gewoon die naam móet worden :+ Mijn vriend en ik zitten precies op 1 lijn hierin. Ook met het kaartje. Gelijk goed gekeurd :D
Hier afgelopen maandag wederom controle bij vk. Nog steeds lekker gemiddeld nu (duuuussss :') ) enkel mijn bloeddruk wat laag maar had er geen last van (niet duizelig of wat dan ook). En ik had al een vermoeden dat ie sinds ruim een week met zijn hoofdje naar beneden lag; dat bevestigde ze nu ook en schijnbaar is ie al wat ingedaald :o Zit al goed 'in' mijn bekken (en dat heb ik gevoeld... Zoooo... Ze ging even duwen om te 'voelen' hoe z'n hoofdje lag :X ). Alsnog de liggingsecho ingepland over 3 weken :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181031126
Ahw Takkie, wat een dropje! Super mooie foto! O+ O+ O+
pi_181031282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:53 schreef Feyre het volgende:

Ik ben voorbij de termijn van peuter *O* bijna 35wkn nu, nog nooit zo lang zwanger geweest :P. En nog steeds geen definitieve naam en kaartje :X. We moeten echt knopen gaan doorhakken nu.
Wat een fijne mijlpaal Feyre! *O*
Hier bijna 36 weken en ook nog niet definitief een naam of kaartje hoor O-)
Kaartje zijn we denk wel bijna uit, maar die naam :X

Nicolas, wat fijn dat het ziekenhuis mee gaat denken over hoe nu verder.

Takkie O+ Wat een dropje *; Hopelijk herstel je snel, maar neem je tijd en laat je vertroetelen :*

Fijn dat alles goed was Priem. En dat duwen op je buik bij ingedaalde baby is niet prettig nee :N

En kom maar op met de nieuwe aanwas *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Fuchsia_roze op 08-08-2018 14:33:08 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:47:43 #258
342418 VKV
Plausibel
pi_181031773
Haha Priem dat is echt herkenbaar van dat voelen hoe de baby ligt, eerste keer deed het verrot zeer, had ook niet aan zien komen dat ze het ging doen. Tweede keer andere verloskundige die zei dat ik uit moest ademen toen ze ging voelen en toen deed het helemaal geen zeer ;)
pi_181031837
Verse baby’s O+ Gefeliciteerd nog Noa en Wolken!

En cygne O+ Wat fijn! Ik duim verder voor jullie door!
♥ J & S
pi_181031885
Oh hier een vk afspraak gehad vandaag. Hartje geluisterd O+ Blij dat te horen! De baby voel ik wel al af en toe maar het begin is altijd zo ‘voel ik nou een baby of een darm :')’ volgens de vk voel ik duidelijk de baby! Maar goed, weer enorm gerustgesteld deze baby komt gewoon in januari bij ons!
♥ J & S
pi_181031906
Noa, gefeliciteerd *O* Nu bijkomen, herstellen en heel veel knuffelen O+ Veel geluk samen.

Lieve foto, Takkie O+ Het wachten waard!

Gefeliciteerd Cygne, al weer een horde genomen, op naar de volgende :*

Fijne leegloop zo, maar er moet echt nog wat nieuwe aanwas bij!
pi_181032239
Takkie O+
Wat een lieve foto!

Fijn Priem, een sticker O+

Klap, weer hartje geluisterd O+ Zo fijn O+

Hier ook nog geen naam, geen geboortekaartje en een vieze kinderwagen... :@
Wel een boze man, ik heb vandaag het hele huis gedweild (en ga nu nog een boodschapje doen) :@
pi_181032441
Ik moet eigenlijk die stomme vluchttas wel is een beetje gaan klaarzetten, maar ik heb daar echt nog geen zin 8)7 .

Naam is hier ook nog een vraagteken. Kaartjes heb ik wel. Maarja. Welke naam moet daar dan op :X
pi_181032616
Wolken en Noa gefeliciteerd! *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:24:07 #265
342418 VKV
Plausibel
pi_181034576
Net na werk even voor de halfjaarlijkse tandarts- en mondhygiënisteafspraak langsgegaan (is het gek dat ik meer op zie tegen naar de tandarts gaan dan bevallen?). Nu nog één dag werken *O* *O* *O* en dan de rest van het jaar niet meer! Het voelt net alsof ik ontslag heb genomen, met alles afronden en afscheid van collega's etc., heel gek. Maar ik kijk er zó naar uit om straks lekker vrij te zijn en op nog maar één ding te hoeven focussen!

Overigens even een "vind ik leuk" voor het weer vandaag en de komende weken O+
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 16:50:47 #266
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181035219
Maandag bij de gynaecoloog geweest. Omdat ons kind nogal groot is uitgevallen hebben we wat extra echo's gekregen. Ze zit namelijk aan de top van de curve (normaal gewicht is 2200 gr in wk 34, ons meisje weegt al 2900 gr). Verder is ze geheel gezond en zijn er geen redenen in de paniekstand te schieten.

Nu blijkt ze echter in stuitligging te liggen. Volgende week woensdag gaan we voor een externe versie, in week 35 dus al. Normaal gesproken gebeurt dit pas in week 36/37, maar omdat onze meid zo groot is gaat het nu al gebeuren.

Mocht de versie niet lukken, dan moeten we volgens de gynaecoloog gaan nadenken over keizersnede of natuurlijke geboorte in stuitligging. Bij die laatste optie is er dan 50% kans dat er alsnog een noodkeizersnede moet worden gedaan. Even afwachten dus op de versie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181035705
Ik zag laatst een mooi filmpje over zo’n versie, JeMoeder: https://m.facebook.com/Ve(...)ge_internal&mt_nav=0

Ik had geen idee hoe zoiets ging, vond het bizar om te zien. Misschien interessant voor jullie om te bekijken?
pi_181035780
Wolken, van harte met je mooie bikkel! Wat een avontuur is het voor jullie geweest en nu in je armen!

Noa gefeliciteerd! Klinkt heel pittig, rustig aan!

Takkie, eindelijk dan toch na al het gerommel! Gefeliciteerd!

En cygne, die is in elk geval in de pocket! Succes nog!
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 17:36:59 #269
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181036058
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Jentin het volgende:
Ik zag laatst een mooi filmpje over zo’n versie, JeMoeder: https://m.facebook.com/Ve(...)ge_internal&mt_nav=0

Ik had geen idee hoe zoiets ging, vond het bizar om te zien. Misschien interessant voor jullie om te bekijken?
Thanks, gaan we hier samen even bekijken!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:18:56 #270
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181036786
Gefeliciteerd ook Noa! O+ Benieuwd naar de naam!

Hier al de hele middag venijnige krampen die me doen pauzeren en komen nu steeds sneller, hopen dat het doorzet...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:28:08 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181036930
Noa ook al! Gefeliciteerd! *O* Klinkt als een pittige ervaring, succes met je herstel!

Cygne, wat fijn dat je echo goed was! Met die termijn is een 'afwijking' inderdaad heel snel gemaakt. So far so good in ieder geval!

Nouk, spannend hoor, het klinkt zo alsof er wel wat gaande is ^O^

Mijn 8-8 voorspelling zal niet uitkomen. Tenminste ik heb behalve harde buiken die soms ongemakkelijk zijn geen enkele activiteit.
pi_181036990
Succes Nouk! Dat klinkt inderdaad hoopgevend. *O* :%
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:31:21 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_181036997
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Noa ook al! Gefeliciteerd! *O* Klinkt als een pittige ervaring, succes met je herstel!

Cygne, wat fijn dat je echo goed was! Met die termijn is een 'afwijking' inderdaad heel snel gemaakt. So far so good in ieder geval!

Nouk, spannend hoor, het klinkt zo alsof er wel wat gaande is ^O^

Mijn 8-8 voorspelling zal niet uitkomen. Tenminste ik heb behalve harde buiken die soms ongemakkelijk zijn geen enkele activiteit.
Ik vind 10-8-18 wel een mooie :Y
disclaimer
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:39:13 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181037109
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind 10-8-18 wel een mooie :Y
Ik ook! Dat is mn volgende goal :7.

Kan iemand van jullie hier nog iets zinnigs over adviseren? Ik voel me eigenlijk fysiek nog heel goed, zeker nu de hitte weg is. Het mag van mij gebeuren want ben er klaar voor, maar ik heb niet het gevoel 'ik ben er klaar mee en ik wil dat het NU begint' of teleurstelling in de ochtend als het niet gebeurd is. Daarom zou strippen voor mij nog niet per se nodig zijn. Maar ik vroeg me af of morgen of overmorgen strippen me wel nog een voordeel op kan leveren mbt het afwenden van een -stel dat-
inleiding op latere termijn? Dus dat een tweede strippoging ergens bij 41+nogwat meer kans van slagen heeft als ik al eerder een strippoging heb gehad? Want dan is het het overwegen misschien wel waard.

Of is dat complete nonsens :')

Ik heb morgen afspraak bij de verloskundige en ik kan het natuurlijk aan haar vragen, maar vind het ook wel fijn om daar nu al wat meer tijd voor te hebben om over na te denken.

Morgen ben ik 40+3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 08-08-2018 18:45:30 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:03:46 #275
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181037526
Even heel kort (door de bocht): nee niet zinnig. Strippen helpt alleen als je lichaam er al praktisch klaar voor is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181037532
Ik hoor nu ook steeds de reclame van de staatsloterij in m'n hoofd..

"De 10e kan het gebeuren!"
pi_181037590
Wij mogen ons trouwens morgen in het ziekenhuis melden. Intakegesprek wordt het denk ik. Horen hoe de situatie is, wat zij verwachten, adviseren, kunnen betekenen.. Gaan er maar gewoon blanco in zonder al te veel verwachtingen.. Willen vooral de lijntjes kort hebben voor als het mentaal of fysiek echt niet meer te doen is. Verloskundige heeft zelf met de gynaecoloog gebeld, wilde niet dat wij zouden bellen want dan was de kans groter dat we 'afgescheept' zouden worden. Ben benieuwd..

--

M.b.t. de geboortekaartjes en de naam. Wij waren (zijn!) er eigenlijk al wel uit sinds wek 28. Twijfelden lang (en stiekem nog steeds) tussen de naam die het nu is geworden (maar wel in de top 10 namen staat) en een vrijwel onbekende naam.. Maar hebben nu de kaart klaarstaan met de populaire naam. Nu de laatste dagen ineens meerdere kindjes met dezelfde naam zien komen.. Begin ik toch weer te twijfelen. :@
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:41:49 #278
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181038242
JeMoeder, ik ga ervan uit dat ze je goed voorlichten daar hoor, maar wat misschien wel nuttig kan zijn: als je begint aan een vaginale stuitbevalling en gaandeweg wordt het toch een keizersnee, dan is dat niet perse nood of spoed. Als je baby het goed maakt wordt er niet gerend en kan er zelfs wel meer dan een uur zitten tussen de beslissing en de operatie. Beter zou zijn om het ongepland te noemen (vs gepland als je bij voorbaat kiest voor een keizersnee).

Hopelijk lukt de versie gewoon!

NicolasJoy sterkte voor jullie. Ik lees vaak dingen van je als ‘ik weet niet wat ik verder nog kan doen’. Ik denk dat je niks kan en dat dat ook niet hoeft. Er zijn, beschikbaar zijn, zo nodig spreekbuis zijn. Lief zijn. Soms onverwacht sfeerveranderend misschien. Maar voor jou is het ook spannend en zwaar!

Leuk al die verse baby’s ^O^ . Kom maar door met meer!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181039130
Zou strippen gemakkelijker/sneller gaan als het je derde kind is? Ik kan mij van Js herinneren dat ze liever niet wilden strippen, maar heb geen idee meer waarom.

Wat vervelend jemieder. Hopelijk lukt de versie :*

Fijn dat je morgen al een afspraak hebt NJ! Succes :*
En qua naam heb ik geen advies ;) Ik denk dat ik pas besluit als het meisje eruit is ofzo :@

(Oh en de gyn (ergens rond de 40 jaar gok ik) zei gisteren dat ze met pensioen zou gaan als dit geen meisje is, dus ik begin eindelijk te geloven dat ik straks mijn twee boys en een meisje heb :o )
Willen jullie trouwens even mee hopen dat de oplopende hoofdpijn, mijn oplopende rugpijn en mijn opvliegers gewoon spanningshoofdpijn/rugpijn/opvliegers zijn..... voel me niet zo fijn vandaag... Maar morgen krijg ik vast goed nieuws te horen toch!
pi_181039171
Voor strippen heb je al wat verweking/beginnende ontsluiting nodig toch? Dat heb je bij een 2/3/4e vaak eerder, dus dat zal strippen ook makkelijker maken dan.

Hoop dat het niks is Loj!
pi_181039205
Noa gefeliciteerd! O+ *O* rust lekker uit en neem je tijd om bij te komen :*

Knipperbol cygne! *O* In ieder geval een eerste goed teken, nu duimen voor het volgende :D

Takkke O+ wat een prachtige foto O+

Sterkte voor je vrouw NJ, klinkt heel zwaar :* hopelijk komt er wat uit het gesprek morgen!
pi_181039524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
NicolasJoy sterkte voor jullie. Ik lees vaak dingen van je als ‘ik weet niet wat ik verder nog kan doen’. Ik denk dat je niks kan en dat dat ook niet hoeft. Er zijn, beschikbaar zijn, zo nodig spreekbuis zijn. Lief zijn. Soms onverwacht sfeerveranderend misschien. Maar voor jou is het ook spannend en zwaar!
't is gewoon moeilijk je vriendin zo te zien aftakelen. Dan wil ik graag iets doen, maar ja.. Je kunt zo weinig hé. Probeer nu maar de (koel)kast aangevuld te houden voor de cravings, alles te doen de warmte uit huis te houden en alles wat ik nog kan verzinnen. Maar ja, pijn of gevoel overnemen gaat helaas nog steeds niet. :9

Zullen morgen wel zien hoe of wat er uit komt. Hoeven absoluut geen oplossing of datum á 'even het kindje halen'. Maar misschien dat er gewoon iets gedaan kan worden dat de natuur een klein handje helpt dat er in elk geval iets blijft gebeuren..
pi_181040065
Niet bijgelezen en het is me deze zwangerschap niet gelukt om trouw bij te lezen en schrijven, maar gisteravond is onze zoon geboren na een sneltreinvaart bevalling. Jullie allemaal nog een mooie voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!
pi_181040357
Gefeliciteerd met je babyboy Fien! *O*

Loj ik duim voor je, hoe laat krijg je bericht morgen?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181040383
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:08 schreef Fien10 het volgende:
Niet bijgelezen en het is me deze zwangerschap niet gelukt om trouw bij te lezen en schrijven, maar gisteravond is onze zoon geboren na een sneltreinvaart bevalling. Jullie allemaal nog een mooie voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!
Gefeliciteerd met je zoon!

Mocht je nog 'ns tijd hebben voor je verhaal (en/of de naam? O-) ) ben ik wel benieuwd!

Genieten O+

(Dat is al baby #6 deze week! :o )
pi_181040443
Wow babyboom!
Gefeliciteerd aan alle moeders en veel geluk gewenst.
Wolken wat een reis hebben jullie afgelegd en nu dan toch jullie Wolk van een baby in jullie armen O+
pi_181040502
Wauw!! O+

Allemaal nieuwe wondertjes op de wereld... Welkom lieve kindjes!!! O+

Dames, ik hoop dat jullie een fijne kraamweek hebben en dat jullie kunnen genieten van jullie mini’s.

Cass, extra :* voor jou!! Ik hoop dat je fijne mensen daar om je heen hebt. :)
:)
pi_181040515
Gefeliciteerd Fien! *O*
pi_181040748
Fien gefeliciteerd! *O* Een heuse babyboom hier :D
pi_181040762
Gefeliciteerd Fien *O* Toch een datumdrieling. Of was het al een vierling?

Als ik een beetje hersteld ben zal ik mijn bevallingsverhaal schrijven. Het ging natuurlijk weer anders dan anders en heb een record van 3 ruggenprikken gehad :D .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181041525
Gefeliciteerd met je zoon, fien! *O*
pi_181041648
Gefeliciteerd Fien!
Geniet ervan!

Klinkt heftig Wolken, hopelijk ben je snel thuis :*

En hoe zou het met Nouk zijn :)

Ik moet pas morgen eind van de middag, eigenlijk ook geen idee wat voor afspraak het precies wordt. Alleen bloeddruk of ook bloed... ik zie het wel :)
pi_181041874
Fien gefeliciteerd *O*

Loj succes morgen, ik duim voor goed nieuws!

Spees 10-8 is ook een mooie dag. Bij kleuter ben ik 3 keer gestript zonder resultaat, dus ik geloof er niet meer zo in.

Nj op de momenten dat ik mij zo rot voel vind ik het alleen al fijn als ik mijn vriend om mij heen heb. Ik denk ook niet dat je nog veel meer voor haar kunt doen dan gewoon er zijn. Succes morgen in het ziekenhuis.

Wij mogen ook morgen weer, eerst even babyspieken en daarna door naar de gyn. Ben benieuwd hoe de jongens erbij liggen!
pi_181041999
Wauwww babyboom! Gefeliciteerd allemaal! *O* O+
pi_181042211
Fien, gefeliciteerd met je zoon! *O*
Datumdrieling is het dan geloof ik gister!
Nouk kan nog voor een datumtweeling zorgen vandaag. Ben benieuwd hoe het met haar is :%

Loj, let je goed op jezelf en bel je als je je echt niet goed voelt?

Wow Wolken, 3 ruggenprikken. Klinkt intens. Net als de “start” van je zwangerschap eigenlijk. Bijzondere verhalen horen bij jullie geloof ik!

En 10-8 is zeker ook mooi Spees. Wat ontzettend fijn dat je je nog zo goed voelt trouwens!

Veel plezier morgen aapie met kijken naar je jongens O+

Het lijstje ruimt zo wel lekker op trouwens. Nog maar een paar voor mij :o

Ik heb zo genoten van het koelere weer vandaag. Lekker wat babywasjes gedaan zonder te baden in het zweet :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 23:09:54 #296
269689 crew  Viv
pi_181042920
Fien10 gefeliciteerd!! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
Beter zou zijn om het ongepland te noemen (vs gepland als je bij voorbaat kiest voor een keizersnee).
Ik vind "proefbaring" ook een mooie term in deze context, dat klinkt ook minder paniekerig dan een spoedkeizersnee. Gewoon zo van "we proberen het eerst vaginaal, maar wat niet lukt, dat lukt niet". :Y)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 01:34:41 #297
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181045403
Nouk is in recordtempo van 4u bevallen van zoon Daan. Om 23:10 dus nog op 8-8-18 O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181045653
Nog eentje! Gefeliciteerd Nouk O+
pi_181045846
Nouk, wat snel! Gefeliciteerd *O* En mooie naam ook O+ Alles goed met jullie? Nu lekker knuffelen!

Fien, gefeliciteerd *O*
  donderdag 9 augustus 2018 @ 06:36:12 #300
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_181046215
Whoe! Babyboom hier!

Van harte gefeliciteerd Cassandra, Takkie, Noa, Wolken, Fien en Nouk! *O* *G* *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_181046268
Jaaaa nou gefeliciteerd met je zoon! O+ *O*

Verse babies :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')