abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180987652
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
pi_180987704
Daar zijn ze dan Cass, gefeliciteerd! *O* Wel balen van R's slechte start, hopelijk herstelt hij snel. :*

En o|O voor je vader!
pi_180987713
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Even kort want ik ben zo brak als maar kan. Mijn vader had de geboorte al op zijn Facebook gezet :(
Om half 1 braken mijn vliezen, om 14.17 is M.itchell J.on@than geboren, 2765 gram, om 14.32 volgde R.obin T.homas met 2160 gram. R. heeft een gewicht onder de curve en zijn suiker is te laag, ook heeft hij problemen met ademhalen. Hij is overgeplaatst naar de kinderafdeling ;( ze verwachten dat dit komt door de snelle bevalling. M. Mag bij ons op de kamer blijven.
Gefeliciteerd! O+

Mijn acherneefje en nichtje scheelden ruim een kilo van elkaar, maar zusje heeft broertje goed bijgehaald hoor! Ondanks een beetje extra care die in t begin nodig was. Hopelijk mag je ze snel allebei bij je hebben! O+
Kwak
pi_180987714
quote:
Gefeliciteerd met jullie mannen! Hopelijk gaat het met R. snel beter en kan hij ook lekker bij jullie verblijven.

En dat jij brak bent lijkt me logisch, je hebt 2 mooie mannen op de wereld gezet vandaag O+ ! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!
pi_180987764
quote:
Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat R snel de goede kant op zodat jullie weer compleet zijn!

Vervelend van je vader....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 augustus 2018 @ 19:20:08 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_180987849
Van harte gefeliciteerd cassandra! Turbotweelingbevalling! Hopelijk trekt je kleintje snel bij! :*
disclaimer
pi_180987866
YAY Cas!!! Gefeliciteerd met je kleine knaapjes!! Ik hoop dat R. Snel bijtrekt O+
pi_180987882
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoons! *G* *G*
Ik hoop dat het met R snel beter gaat en hij ook bij jou en z'n broer kan zijn!
pi_180987959
Cass van harte gefeliciteerd met je zoons! O+ Hopelijk snel lekker bij elkaar :*
pi_180987996
Gefeliciteerd Cas! Wat fijn dat ze er zijn, hopelijk kan R snel bij jullie zijn O+
En wat stom van je pa.
♥ J & S
pi_180988036
Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het met R snel ook beter!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_180988124
Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het snel beter met R. en ligt hij rap bij jullie op de kamer.
pi_180988211
Ohhh cass van harte gefeliciteerd !! *O* hopen op een spoedig herstel verder, ook voor R. !
Dat ie ook snel bij jullie op de kamer mag :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_180988237
Gefeliciteerd Cass!! Ik vind de namen echt O+
pi_180988394
Gefeliciteerd Cassandra *O* Ik kan me voorstellen dat jullie het alle drie even heel pittig hebben gehad. Enig idee hoe lang jullie minimaal moeten blijven?

Noa, ja, ik vind het wel prettig om meer duidelijkheid te hebben. Natuurlijk had ik het beter gevonden als alles vanzelf was gegaan maar er is nog geen enkel teken dat er verder iets aan het gebeuren is.

Takkie, pijnlijk he! Ik had gelezen dat het geen pijn zou doen... Nou, dikke leugen! En als die 2 vingers zo al voelen,hoe moet het dan voelen als er een kind doorheen moet.... Ik hoop dat dit het laatste setje was wat je nodig had om de bevalling op gang te krijgen.

Hier werkt vriendlief gewoon door maar wij hebben dan ook een bedrijf aan huis waardoor hij er toch gewoon veel bij kan zijn en vaak even binnen loopt. Maar wij doen het wel anders dan heel veel anderen zouden doen, mede doordat hij behoorlijk heftig ADHD heeft. Zo zal hij er morgen ook niet de hele dag bij blijven en afwisselen met mijn moeder zodat hij thuis nog wat kan werken en zijn energie kwijt kan. Als hij op de bevalling net zo reageert als op het strippen van donderdag beloofd dat nog wat :D .

Ik ben nu thuis de laatste dingen aan het regelen / opruimen / laatste wasjes draaien, dat is wel handig dat je weet dat je dat vandaag voor het laatst kan doen. Ik had gehoopt dat ze vandaag zouden proberen om de vliezen te breken maar het is blijkbaar protocol dat ze dat niet apart doen maar alleen als onderdeel van het inleiden. 05:45 bellen en dan 06:45 melden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180988423
Gefeliciteerd Cassandra *O*
pi_180988560
Dubbel gefeliciteerd Cassandra *O* *O* Wat jammer dat R niet bij jou en z'n broer kan zijn nu, maar wel fijn dat hij veilig in het ziekenhuis is. En zo bijzonder dat ze allebei bij deze fantastische termijn geboren zijn ondanks de dreigende vroeggeboorte eerder in de zwangerschap. En nu aansterken in het ziekenhuis!

Succes morgen Wolken!

Noa ook heel veel succes nu, misschien ben je al aan het babyknuffelen?
pi_180988761
Wow, daar zijn ze! Hartelijk gefeliciteerd lieve Cassandra!! O+ O+
Mama van 3!
pi_180988919
Gefeliciteerd Cassandra! *G* *G*
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:25:13 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180988982
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat jij morgen wel een baby hebt noa :+ of vannacht al. Succes! :%
My thoughts :+ succes Noa, hopelijk zet het door!

Cassandra, gefeliciteerd met je jochies! Ik hoop dat R ook snel bij jullie mag blijven, lijkt me maar niks om je tweeling zo op twee verschillende plaatsen te hebben -O-

En toitoi voor het strippen! Ik vond het strippen destijds ook behoorlijk pijnlijk.

Maar mijn ervaring is ook dat het per persoon die het doet enorm kan verschillen, ik heb 1 x de tranen over mijn wangen gehad van een vk die alleen maar wilde voelen (vrij lomp dus) of ik al iets van ontsluiting had, en verder alle keren nauwelijks wat gevoeld, of iig zeker niet pijnlijk.
pi_180989202
Gefeliciteerd, Cassandra! Goed gedaan! Hopelijk gauw je jongens bij elkaar.
pi_180989236
quote:
Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes *O* O+. Wat een turbobevalling joh! Wat rot dat R nog op de kinderafdeling ligt, hopelijk zijn jullie snel samen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:40:32 #98
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_180989327
Cassandra gefeliciteerd! Daar zijn ze dan. Bevallen in het vertrouwde Flevo?

Wat stom dat je schoonvader het alvast op Facebook moest zetten. Hoe bedenkt hij nou zoiets.

Ik hoop op een spoedig herstel en dat de kleine R gauw beter gaat.
Wat een leuke namen
pi_180989452
Ja daar zijn ze dan *O* Je bent nu mama van 3! O+ Gefeliciteerd met M & R!
Vervelend van de moeilijks start van R, hopelijk mag hij snel ook bij jullie zijn!

En o|O je vader!

Klinkt alsof er al wat aan de gang is hoor noa! Succes :%

Wolken, je klinkt heel zen. Lijkt mij inderdaad fijn wanneer je weet dat het bijna gaat gebeuren, je nog lekker wat dingentjes af kan ronden/voorbereiden.

Ik typ dit vanuit mijn heuse babykamer! Ik ben er helemaal emo van! Een kamer in ons huis voor onze baby! O+ Ik heb zolang gedroomd van dit moment en dan ligt er over een paar weken ook gewoon nog in baby in dat bedje (niet het bedje van de babykamer, maar dat terzijde :+ )
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:54:04 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_180989668
Gefeliciteerd cassandra O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')