Gefeliciteerd Cassandra

Ik kan me voorstellen dat jullie het alle drie even heel pittig hebben gehad. Enig idee hoe lang jullie minimaal moeten blijven?
Noa, ja, ik vind het wel prettig om meer duidelijkheid te hebben. Natuurlijk had ik het beter gevonden als alles vanzelf was gegaan maar er is nog geen enkel teken dat er verder iets aan het gebeuren is.
Takkie, pijnlijk he! Ik had gelezen dat het geen pijn zou doen... Nou, dikke leugen! En als die 2 vingers zo al voelen,hoe moet het dan voelen als er een kind doorheen moet.... Ik hoop dat dit het laatste setje was wat je nodig had om de bevalling op gang te krijgen.
Hier werkt vriendlief gewoon door maar wij hebben dan ook een bedrijf aan huis waardoor hij er toch gewoon veel bij kan zijn en vaak even binnen loopt. Maar wij doen het wel anders dan heel veel anderen zouden doen, mede doordat hij behoorlijk heftig ADHD heeft. Zo zal hij er morgen ook niet de hele dag bij blijven en afwisselen met mijn moeder zodat hij thuis nog wat kan werken en zijn energie kwijt kan. Als hij op de bevalling net zo reageert als op het strippen van donderdag beloofd dat nog wat

.
Ik ben nu thuis de laatste dingen aan het regelen / opruimen / laatste wasjes draaien, dat is wel handig dat je weet dat je dat vandaag voor het laatst kan doen. Ik had gehoopt dat ze vandaag zouden proberen om de vliezen te breken maar het is blijkbaar protocol dat ze dat niet apart doen maar alleen als onderdeel van het inleiden. 05:45 bellen en dan 06:45 melden.