abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181023949
Welkom op de wereld S.a.r.a en J.o.e.p! Alle geluk gewenst met jullie kindjes Takkie en Wolken O+ O+ .
pi_181024107
Gefeliciteerd Takkie en Wolken!
Geniet ervan :*

Succes NJ en Cygne vandaag!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 07:46:11 #203
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181024175
Jaaa gefeliciteerd Wolken en Takkie O+. Leuke namen ook! Ik wens jullie allebei een voorspoedig herstel toe en een fijne kraamweek *O*.
pi_181024204
Wolken, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *O* Wat een mooie namen! Hij had het duidelijk heel erg naar zijn zin in jouw buik :D Succes met het herstel en ik hoop een mooie kraamtijd. Het is jullie zo gegund :*
pi_181024316
Gefeliciteerd Wolken en Takkie met jullie kindjes! O+
pi_181024365
Wolken, geweldig zeg, je wonderkind is er O+ Gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedig herstel van de keizersnede.

Takkie ook van harte met je dochter!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_181024439
Gefeliciteerd Takkie en Wolken *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 08:47:16 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181024656
2 baby's erbij! Gefeliciteerd Takkie en Wolken! *O*

Sterkte ook met het herstel!

Ik had vannacht voor het eerst heel even "zou het..?" met af en toe vrij pijnlijke harde buiken. Maar het bleef daarbij, misschien gewoon van het vele wakker liggen en draaien door de keiharde onweersbuien ( O+ ) die onder ons schuine dakraam nogal spectaculair klonken. Niks meer aan de hand iig hier :+
pi_181024758
wolken van harte gefeliciteerd!! *O* Ik wens je een spoedig herstel en een heerlijke kraamtijd.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181024779
*O* Daar is hij dan Wolken, jullie Bikkel! *O* Wat een strijd heb je moeten leveren. Bikkel vond het veel te fijn bij jou ;) Heel erg veel succes met herstellen en lekker genieten van jullie mannetje O+
pi_181024834
Gefeliciteerd takkie en wolken O+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:07:12 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181024914
Gefeliciteerd Wolken en Takkie!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:11:34 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_181024983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:18 schreef Takkie88 het volgende:
Even zonder uitgebreid bijlezen; gefeliciteerd cassandra!

En we zetten de babyboom door: vannacht om 1.13 is onze dochter S.ar.a geboren! Het is ineens heel snel gegaan. Het uitgebreide verhaal volgt nog in het desbetreffende topic. Maar met onze dame gaat alles goed! En we zitten heerlijk op een roze wolk O+
van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van elkaar O+
disclaimer
pi_181025110
Gefeliciteerd Takkie en Wolken *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_181025166
Gefeliciteerd Wolken! *O* Je bikkel is er dan eindelijk!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:36:10 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_181025310
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 05:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Takkie, geniet ervan O+

Hier is na een lange en zware bevalling uiteindelijk.met een spoed keizersnee Om 03:00 op 08-08 Jo.ep Jo.han.nes huilend en met de ogen open ter wereld gekomen. Niet hoe we het ons voor hadden gesteld maar super gelukkig dat hij bij ons is. Nu wachten tot de pijnstilling in gaat werken en dan proberen even wat te slapen. Ik ben doodop.
boh, wat een heftige bevalling! Maar wat fijn dat hij er is! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_181025456
Het klinkt als een heftige bevalling, Wolken! Ik hoop dat de pijnstilling gedaan heeft wat het moet doen en dat je snel mag genieten van een roze wolk.
pi_181025572
Gefeliciteerd Wolken *O* Jullie wonderbaby is er O+ Klinkt als een pittige bevalling. Goed herstel gewenst en geniet :*
  Manager PR/Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 10:05:39 #219
269689 crew  Viv
pi_181025871
Wolken wat pittig, maar je Bikkel is er! O+ Heel veel geluk samen.
pi_181026150
Baby boom! Gefeliciteerd Cassandra, Takkie en Wolken! Tot in het volgende topic! *O*
pi_181026421
Gefeliciteerd wolken en takkie!
pi_181026468
Heb jij al een echo gehad vandaag, Cygne?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:39:45 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_181026494
Kunnen er niet al wat nieuwe mensen in de OP inmiddels? We hebben aanwas nodig met deze leegloop!
disclaimer
pi_181026673
Met al die baby's die geboren worden sta ik wel ineens vrij hoog in de OP. Zo lang ben ik toch nog niet zwanger?

Zo krom he, aan de ene kant ben ik klaar met het hele zwanger zijn, want moe, pijn, en allerlei stomme kwaaltjes.
En aan de andere kant realiseer ik me dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ben (of nahjah, we hebben geen derde kind in de planning) en daarom mag het nog best een tijdje duren.
pi_181026677
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen er niet al wat nieuwe mensen in de OP inmiddels? We hebben aanwas nodig met deze leegloop!
Met alle liefde, maar het vlot niet zo }:|

Wolken, wat een prachtige kroon op al jouw verdriet O+ Van harte gefeliciteerd *O*
Ik volg speciaal voor jou dit topic tijdelijk en blijf nog even plakken voor de foto O+ Daarna snel weer weg want het voelt toch wel heel dubbel..
pi_181026819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:37 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Heb jij al een echo gehad vandaag, Cygne?
Ja, knipper! *O* Vruchtje was wel zo'n 4 dagen kleiner dan zou moeten. Maar dat is het nadeel van zo'n vroege echo ook.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:58:07 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181026857
Cygne, wat fijn! (had het al gelezen in het andere topic). En ja, in het begin is een afwijking van 0,5 mm al genoeg voor een paar dagen meer of minder. Wanneer heb je nu weer een echo/controle?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181026911
Gefeliciteerd Wolken! Eindelijk is hij er. O+ Ik hoop dat je snel herstelt en je helemaal kan onderdompelen in die blauwe wolk.
pi_181026982
Fijn Cygne! Maar het blijft nog even spannend, niet? Komt er nog een onderzoek naar de translocatie(s)?

Takkie, ik had jou nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat ze er is en ik hoop dat je nog heel lang op een roze wolk mag blijven zitten.
pi_181027051
Takkie van harte gefeliciteerd met jullie meid! Mooie naam O+
Wolken WoW heftig maar daar is ie dan jullie bikkel, ook al een leuke naam en nu genieten O+

Cygne knipper jaaaa *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181027088
Tink, over 2 weken weer.

Limone, ja als alles goed blijft gaan komt er een vlokkentest. Als die afwijkend is zullen we de zwangerschap afbreken.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:12:48 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181027189
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Cygne het volgende:
Tink, over 2 weken weer.

Limone, ja als alles goed blijft gaan komt er een vlokkentest. Als die afwijkend is zullen we de zwangerschap afbreken.
Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.
pi_181027204
Gefeliciteerd Takkie en Wolken! *O* allebei erg mooie namen O+
pi_181027211
Ik jompel gewoon hier nog een keer Cygne *O*
pi_181027324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.
Nipt kijkt naar down, edwards en patau en eventuele nevenbevindingen. Is voor zover ik weet niet geschikt voor mijn translocatie. Vlokkentest is betrouwbaarder.
pi_181027538
Nog een baby! Op 7-8 is om kwart over 6 savonds onze zoon geboren! Na 2 uur persen, flinke knip en dreiging met vacuum kwam hij perfect gezond ter wereld 💙
Heb flink bloed verloren en alles doet pijn maar ik ben trots en gelukkig!
pi_181027591
Gefeliciteerd noa!
pi_181027646
Gefeliciteerd noa! *O* Wat een heerlijke babyboom. Klinkt wel als een heftige bevalling, succes met het herstel :*

Knipper voor Cygne *O*

Ik kreeg gisteren de illustraties voor het geboortekaartje en heb de 1e versie al in elkaar geshopt (we ontwerpen en drukken het kaartje zelf) en word er zo blij van O+
pi_181027655
Toch nog een datumtweeling *O*
Gefeliciteerd noa met jullie zoon O+ Klinkt ook pittig! Goed herstel gewenst en geniet :*

Spees, bij jou alles rustig nog na vanacht ? Je had ingezet op 8-8 toch? :+

Leuk luna! En handig dat je dat zelf kan.
pi_181027701
Noa *O* van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ben benieuwd naar de naam. Klinkt als een pittig einde. Goed herstel toegewenst

Cygne *O* de eerste hobbel is genomen. Ik gun jullie zo een gezond kindje op eigen kracht O+

Luna, je klinkt helemaal tevreden met het kaartje O+ Wij hebben 5 proefdrukken in de kast liggen en kunnen niet kiezen :') Of het is gewoon nog niet HET kaartje..
pi_181029120
Jaa nog een baby! Gefeliciteerd noa! *O* een goed en voorspoedig herstel gewenst :*.

Ik ben voorbij de termijn van peuter *O* bijna 35wkn nu, nog nooit zo lang zwanger geweest :P. En nog steeds geen definitieve naam en kaartje :X. We moeten echt knopen gaan doorhakken nu.
pi_181029127
Noa, gefeliciteerd! :D
Goed herstel gewenst en geniet van elkaar! <3

't wordt echt een baby boom deze week, dat is al 5!
pi_181029200
Wij zijn weer thuis van de verloskundige. Waren er al op ingesteld, maar toch een kleine tegenvaller.. Niks verandert deze week, baarmoedermond lijkt zelfs wel teruggekanteld als dat al mogelijk is. Deze verloskundige kon er in elk geval niet voldoende bij om te strippen, dus dat is vandaag dan ook niet gedaan..

Na het gesprek over hoe het nu gaat (fysiek en mentaal) maken ze zich op de praktijk toch ook wel langzaamaan wat zorgen over het vervolg van de zwangerschap/bevalling en vooral de kraamtijd. Om dat stukje gaan we contact zoeken met het ziekenhuis en eens gaan praten over de (on)mogelijkheden.

't is even frustrerend.. Weinig tot geen slaap, continu harde buiken met pijn, nagenoeg niets meer kunnen maar geen resultaat. De 42 weken zijn nog maar 17 dagen ver weg, maar zoals het nu gaat geeft m'n vriendin aan dat elke dag voelt als een week. Ik weet ook niet goed meer wat ik kan doen om het haar makkelijker te maken.
pi_181029381
Voor het idee qua temperatuur, kennelijk deze hoek van het land het heetste stuk Nederland volgens Powned. (Heel betrouwbaar medium natuurlijk!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181029399
*O* Cygne! Aftellen naar de volgende datum, wat moet het spannend zijn voor jullie.

Gefeliciteerd met jullie zoon, Noa! *G*
pi_181029426
Gefeliciteerd Noa! Geniet ervan :)

Ja!! Knipper bij Cygne... nu afwachten :(

Goed dat jullie gaan praten in het ziekenhuis NJ! Sterkte..

En inderdaad... waar blijft de nieuwe aanwas... want als augustus en september zo weg zijn...
pi_181029622
Gefeliciteerd Noa! Het is dat Bikkel er geen zin in had anders hadden we een datumdrieling O+
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181029718
Wat een babyboom O+
Cassandra gefeliciteerd met je 2 zonen! *O*
Takkie gefeliciteerd met je dochter *O*
Wolken gefeliciteerd met J. *O*
Noa gefeliciteerd *O*
pi_181029783
Takkie gefeliciteerd! *O*
Wolken gefeliciteerd! *O*
Noa gefeliciteerd! *O*
O+ O+ O+
pi_181030175
Wolken en Noa ook gefeliciteerd! *O*
Cygne wat fijn van de knipper! Duimen draaien hier dat je zeker tot maart in de lijst mag blijven staan!

Bedankt voor alle lieve reacties! O+

We hebben een wat onrustige nacht gehad met 3 uur lang achter elkaar hard huilen. Maar ze ligt nu heerlijk naast me te slapen en dan ben je die nacht zo weer vergeten. De borstvoeding gaat al heel goed, blij mee! Fysiek met mij gaat het redelijk, we gaan gewoon voor elke dag een stukje beter. Ben blij als ik weer zonder hulp kan opstaan uit bed of stoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181030290
Noa gefeliciteerd! O+

En ahwww, verse mooie baby van Takkie O+
pi_181030361
Gefeliciteerd noa! *O*

Ohhh takkie *;
pi_181030365
Ooo Takkie O+ O+ O+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:54:30 #254
342418 VKV
Plausibel
pi_181030439
Noa gefeliciteerd!! *O* *O*

En wat lievvvvv Takkie!
pi_181030554
Ohhhh noa jaaaa *O* O+ Van harte O+ O+ O+ Ohhh heerlijk zo'n babyweek mnohhh *;
Ohhh Takkie kiek dan *; *;

Luna wat leuk! Hier het kaartje ook zo goed als af. Ontwerp nog wat aangepast; maar verder simpel gehouden; lekker op tijd ook maar ja wij wisten de naam zowat al voor ik zwanger was :') :@ Steeds een nieuw lijstje gemaakt en die ene naam kwam toch steeds weer naar boven; dus toen maar gelijk de knoop doorgehakt dat het gewoon die naam móet worden :+ Mijn vriend en ik zitten precies op 1 lijn hierin. Ook met het kaartje. Gelijk goed gekeurd :D
Hier afgelopen maandag wederom controle bij vk. Nog steeds lekker gemiddeld nu (duuuussss :') ) enkel mijn bloeddruk wat laag maar had er geen last van (niet duizelig of wat dan ook). En ik had al een vermoeden dat ie sinds ruim een week met zijn hoofdje naar beneden lag; dat bevestigde ze nu ook en schijnbaar is ie al wat ingedaald :o Zit al goed 'in' mijn bekken (en dat heb ik gevoeld... Zoooo... Ze ging even duwen om te 'voelen' hoe z'n hoofdje lag :X ). Alsnog de liggingsecho ingepland over 3 weken :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181031126
Ahw Takkie, wat een dropje! Super mooie foto! O+ O+ O+
pi_181031282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:53 schreef Feyre het volgende:

Ik ben voorbij de termijn van peuter *O* bijna 35wkn nu, nog nooit zo lang zwanger geweest :P. En nog steeds geen definitieve naam en kaartje :X. We moeten echt knopen gaan doorhakken nu.
Wat een fijne mijlpaal Feyre! *O*
Hier bijna 36 weken en ook nog niet definitief een naam of kaartje hoor O-)
Kaartje zijn we denk wel bijna uit, maar die naam :X

Nicolas, wat fijn dat het ziekenhuis mee gaat denken over hoe nu verder.

Takkie O+ Wat een dropje *; Hopelijk herstel je snel, maar neem je tijd en laat je vertroetelen :*

Fijn dat alles goed was Priem. En dat duwen op je buik bij ingedaalde baby is niet prettig nee :N

En kom maar op met de nieuwe aanwas *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Fuchsia_roze op 08-08-2018 14:33:08 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:47:43 #258
342418 VKV
Plausibel
pi_181031773
Haha Priem dat is echt herkenbaar van dat voelen hoe de baby ligt, eerste keer deed het verrot zeer, had ook niet aan zien komen dat ze het ging doen. Tweede keer andere verloskundige die zei dat ik uit moest ademen toen ze ging voelen en toen deed het helemaal geen zeer ;)
pi_181031837
Verse baby’s O+ Gefeliciteerd nog Noa en Wolken!

En cygne O+ Wat fijn! Ik duim verder voor jullie door!
♥ J & S
pi_181031885
Oh hier een vk afspraak gehad vandaag. Hartje geluisterd O+ Blij dat te horen! De baby voel ik wel al af en toe maar het begin is altijd zo ‘voel ik nou een baby of een darm :')’ volgens de vk voel ik duidelijk de baby! Maar goed, weer enorm gerustgesteld deze baby komt gewoon in januari bij ons!
♥ J & S
pi_181031906
Noa, gefeliciteerd *O* Nu bijkomen, herstellen en heel veel knuffelen O+ Veel geluk samen.

Lieve foto, Takkie O+ Het wachten waard!

Gefeliciteerd Cygne, al weer een horde genomen, op naar de volgende :*

Fijne leegloop zo, maar er moet echt nog wat nieuwe aanwas bij!
pi_181032239
Takkie O+
Wat een lieve foto!

Fijn Priem, een sticker O+

Klap, weer hartje geluisterd O+ Zo fijn O+

Hier ook nog geen naam, geen geboortekaartje en een vieze kinderwagen... :@
Wel een boze man, ik heb vandaag het hele huis gedweild (en ga nu nog een boodschapje doen) :@
pi_181032441
Ik moet eigenlijk die stomme vluchttas wel is een beetje gaan klaarzetten, maar ik heb daar echt nog geen zin 8)7 .

Naam is hier ook nog een vraagteken. Kaartjes heb ik wel. Maarja. Welke naam moet daar dan op :X
pi_181032616
Wolken en Noa gefeliciteerd! *O*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:24:07 #265
342418 VKV
Plausibel
pi_181034576
Net na werk even voor de halfjaarlijkse tandarts- en mondhygiënisteafspraak langsgegaan (is het gek dat ik meer op zie tegen naar de tandarts gaan dan bevallen?). Nu nog één dag werken *O* *O* *O* en dan de rest van het jaar niet meer! Het voelt net alsof ik ontslag heb genomen, met alles afronden en afscheid van collega's etc., heel gek. Maar ik kijk er zó naar uit om straks lekker vrij te zijn en op nog maar één ding te hoeven focussen!

Overigens even een "vind ik leuk" voor het weer vandaag en de komende weken O+
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 16:50:47 #266
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181035219
Maandag bij de gynaecoloog geweest. Omdat ons kind nogal groot is uitgevallen hebben we wat extra echo's gekregen. Ze zit namelijk aan de top van de curve (normaal gewicht is 2200 gr in wk 34, ons meisje weegt al 2900 gr). Verder is ze geheel gezond en zijn er geen redenen in de paniekstand te schieten.

Nu blijkt ze echter in stuitligging te liggen. Volgende week woensdag gaan we voor een externe versie, in week 35 dus al. Normaal gesproken gebeurt dit pas in week 36/37, maar omdat onze meid zo groot is gaat het nu al gebeuren.

Mocht de versie niet lukken, dan moeten we volgens de gynaecoloog gaan nadenken over keizersnede of natuurlijke geboorte in stuitligging. Bij die laatste optie is er dan 50% kans dat er alsnog een noodkeizersnede moet worden gedaan. Even afwachten dus op de versie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181035705
Ik zag laatst een mooi filmpje over zo’n versie, JeMoeder: https://m.facebook.com/Ve(...)ge_internal&mt_nav=0

Ik had geen idee hoe zoiets ging, vond het bizar om te zien. Misschien interessant voor jullie om te bekijken?
pi_181035780
Wolken, van harte met je mooie bikkel! Wat een avontuur is het voor jullie geweest en nu in je armen!

Noa gefeliciteerd! Klinkt heel pittig, rustig aan!

Takkie, eindelijk dan toch na al het gerommel! Gefeliciteerd!

En cygne, die is in elk geval in de pocket! Succes nog!
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 17:36:59 #269
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181036058
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Jentin het volgende:
Ik zag laatst een mooi filmpje over zo’n versie, JeMoeder: https://m.facebook.com/Ve(...)ge_internal&mt_nav=0

Ik had geen idee hoe zoiets ging, vond het bizar om te zien. Misschien interessant voor jullie om te bekijken?
Thanks, gaan we hier samen even bekijken!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:18:56 #270
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181036786
Gefeliciteerd ook Noa! O+ Benieuwd naar de naam!

Hier al de hele middag venijnige krampen die me doen pauzeren en komen nu steeds sneller, hopen dat het doorzet...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:28:08 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181036930
Noa ook al! Gefeliciteerd! *O* Klinkt als een pittige ervaring, succes met je herstel!

Cygne, wat fijn dat je echo goed was! Met die termijn is een 'afwijking' inderdaad heel snel gemaakt. So far so good in ieder geval!

Nouk, spannend hoor, het klinkt zo alsof er wel wat gaande is ^O^

Mijn 8-8 voorspelling zal niet uitkomen. Tenminste ik heb behalve harde buiken die soms ongemakkelijk zijn geen enkele activiteit.
pi_181036990
Succes Nouk! Dat klinkt inderdaad hoopgevend. *O* :%
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:31:21 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_181036997
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Noa ook al! Gefeliciteerd! *O* Klinkt als een pittige ervaring, succes met je herstel!

Cygne, wat fijn dat je echo goed was! Met die termijn is een 'afwijking' inderdaad heel snel gemaakt. So far so good in ieder geval!

Nouk, spannend hoor, het klinkt zo alsof er wel wat gaande is ^O^

Mijn 8-8 voorspelling zal niet uitkomen. Tenminste ik heb behalve harde buiken die soms ongemakkelijk zijn geen enkele activiteit.
Ik vind 10-8-18 wel een mooie :Y
disclaimer
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:39:13 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181037109
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind 10-8-18 wel een mooie :Y
Ik ook! Dat is mn volgende goal :7.

Kan iemand van jullie hier nog iets zinnigs over adviseren? Ik voel me eigenlijk fysiek nog heel goed, zeker nu de hitte weg is. Het mag van mij gebeuren want ben er klaar voor, maar ik heb niet het gevoel 'ik ben er klaar mee en ik wil dat het NU begint' of teleurstelling in de ochtend als het niet gebeurd is. Daarom zou strippen voor mij nog niet per se nodig zijn. Maar ik vroeg me af of morgen of overmorgen strippen me wel nog een voordeel op kan leveren mbt het afwenden van een -stel dat-
inleiding op latere termijn? Dus dat een tweede strippoging ergens bij 41+nogwat meer kans van slagen heeft als ik al eerder een strippoging heb gehad? Want dan is het het overwegen misschien wel waard.

Of is dat complete nonsens :')

Ik heb morgen afspraak bij de verloskundige en ik kan het natuurlijk aan haar vragen, maar vind het ook wel fijn om daar nu al wat meer tijd voor te hebben om over na te denken.

Morgen ben ik 40+3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 08-08-2018 18:45:30 ]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:03:46 #275
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181037526
Even heel kort (door de bocht): nee niet zinnig. Strippen helpt alleen als je lichaam er al praktisch klaar voor is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181037532
Ik hoor nu ook steeds de reclame van de staatsloterij in m'n hoofd..

"De 10e kan het gebeuren!"
pi_181037590
Wij mogen ons trouwens morgen in het ziekenhuis melden. Intakegesprek wordt het denk ik. Horen hoe de situatie is, wat zij verwachten, adviseren, kunnen betekenen.. Gaan er maar gewoon blanco in zonder al te veel verwachtingen.. Willen vooral de lijntjes kort hebben voor als het mentaal of fysiek echt niet meer te doen is. Verloskundige heeft zelf met de gynaecoloog gebeld, wilde niet dat wij zouden bellen want dan was de kans groter dat we 'afgescheept' zouden worden. Ben benieuwd..

--

M.b.t. de geboortekaartjes en de naam. Wij waren (zijn!) er eigenlijk al wel uit sinds wek 28. Twijfelden lang (en stiekem nog steeds) tussen de naam die het nu is geworden (maar wel in de top 10 namen staat) en een vrijwel onbekende naam.. Maar hebben nu de kaart klaarstaan met de populaire naam. Nu de laatste dagen ineens meerdere kindjes met dezelfde naam zien komen.. Begin ik toch weer te twijfelen. :@
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:41:49 #278
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181038242
JeMoeder, ik ga ervan uit dat ze je goed voorlichten daar hoor, maar wat misschien wel nuttig kan zijn: als je begint aan een vaginale stuitbevalling en gaandeweg wordt het toch een keizersnee, dan is dat niet perse nood of spoed. Als je baby het goed maakt wordt er niet gerend en kan er zelfs wel meer dan een uur zitten tussen de beslissing en de operatie. Beter zou zijn om het ongepland te noemen (vs gepland als je bij voorbaat kiest voor een keizersnee).

Hopelijk lukt de versie gewoon!

NicolasJoy sterkte voor jullie. Ik lees vaak dingen van je als ‘ik weet niet wat ik verder nog kan doen’. Ik denk dat je niks kan en dat dat ook niet hoeft. Er zijn, beschikbaar zijn, zo nodig spreekbuis zijn. Lief zijn. Soms onverwacht sfeerveranderend misschien. Maar voor jou is het ook spannend en zwaar!

Leuk al die verse baby’s ^O^ . Kom maar door met meer!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181039130
Zou strippen gemakkelijker/sneller gaan als het je derde kind is? Ik kan mij van Js herinneren dat ze liever niet wilden strippen, maar heb geen idee meer waarom.

Wat vervelend jemieder. Hopelijk lukt de versie :*

Fijn dat je morgen al een afspraak hebt NJ! Succes :*
En qua naam heb ik geen advies ;) Ik denk dat ik pas besluit als het meisje eruit is ofzo :@

(Oh en de gyn (ergens rond de 40 jaar gok ik) zei gisteren dat ze met pensioen zou gaan als dit geen meisje is, dus ik begin eindelijk te geloven dat ik straks mijn twee boys en een meisje heb :o )
Willen jullie trouwens even mee hopen dat de oplopende hoofdpijn, mijn oplopende rugpijn en mijn opvliegers gewoon spanningshoofdpijn/rugpijn/opvliegers zijn..... voel me niet zo fijn vandaag... Maar morgen krijg ik vast goed nieuws te horen toch!
pi_181039171
Voor strippen heb je al wat verweking/beginnende ontsluiting nodig toch? Dat heb je bij een 2/3/4e vaak eerder, dus dat zal strippen ook makkelijker maken dan.

Hoop dat het niks is Loj!
pi_181039205
Noa gefeliciteerd! O+ *O* rust lekker uit en neem je tijd om bij te komen :*

Knipperbol cygne! *O* In ieder geval een eerste goed teken, nu duimen voor het volgende :D

Takkke O+ wat een prachtige foto O+

Sterkte voor je vrouw NJ, klinkt heel zwaar :* hopelijk komt er wat uit het gesprek morgen!
pi_181039524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
NicolasJoy sterkte voor jullie. Ik lees vaak dingen van je als ‘ik weet niet wat ik verder nog kan doen’. Ik denk dat je niks kan en dat dat ook niet hoeft. Er zijn, beschikbaar zijn, zo nodig spreekbuis zijn. Lief zijn. Soms onverwacht sfeerveranderend misschien. Maar voor jou is het ook spannend en zwaar!
't is gewoon moeilijk je vriendin zo te zien aftakelen. Dan wil ik graag iets doen, maar ja.. Je kunt zo weinig hé. Probeer nu maar de (koel)kast aangevuld te houden voor de cravings, alles te doen de warmte uit huis te houden en alles wat ik nog kan verzinnen. Maar ja, pijn of gevoel overnemen gaat helaas nog steeds niet. :9

Zullen morgen wel zien hoe of wat er uit komt. Hoeven absoluut geen oplossing of datum á 'even het kindje halen'. Maar misschien dat er gewoon iets gedaan kan worden dat de natuur een klein handje helpt dat er in elk geval iets blijft gebeuren..
pi_181040065
Niet bijgelezen en het is me deze zwangerschap niet gelukt om trouw bij te lezen en schrijven, maar gisteravond is onze zoon geboren na een sneltreinvaart bevalling. Jullie allemaal nog een mooie voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!
pi_181040357
Gefeliciteerd met je babyboy Fien! *O*

Loj ik duim voor je, hoe laat krijg je bericht morgen?
pi_181040383
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:08 schreef Fien10 het volgende:
Niet bijgelezen en het is me deze zwangerschap niet gelukt om trouw bij te lezen en schrijven, maar gisteravond is onze zoon geboren na een sneltreinvaart bevalling. Jullie allemaal nog een mooie voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!
Gefeliciteerd met je zoon!

Mocht je nog 'ns tijd hebben voor je verhaal (en/of de naam? O-) ) ben ik wel benieuwd!

Genieten O+

(Dat is al baby #6 deze week! :o )
pi_181040443
Wow babyboom!
Gefeliciteerd aan alle moeders en veel geluk gewenst.
Wolken wat een reis hebben jullie afgelegd en nu dan toch jullie Wolk van een baby in jullie armen O+
pi_181040502
Wauw!! O+

Allemaal nieuwe wondertjes op de wereld... Welkom lieve kindjes!!! O+

Dames, ik hoop dat jullie een fijne kraamweek hebben en dat jullie kunnen genieten van jullie mini’s.

Cass, extra :* voor jou!! Ik hoop dat je fijne mensen daar om je heen hebt. :)
:)
pi_181040515
Gefeliciteerd Fien! *O*
pi_181040748
Fien gefeliciteerd! *O* Een heuse babyboom hier :D
pi_181040762
Gefeliciteerd Fien *O* Toch een datumdrieling. Of was het al een vierling?

Als ik een beetje hersteld ben zal ik mijn bevallingsverhaal schrijven. Het ging natuurlijk weer anders dan anders en heb een record van 3 ruggenprikken gehad :D .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181041525
Gefeliciteerd met je zoon, fien! *O*
pi_181041648
Gefeliciteerd Fien!
Geniet ervan!

Klinkt heftig Wolken, hopelijk ben je snel thuis :*

En hoe zou het met Nouk zijn :)

Ik moet pas morgen eind van de middag, eigenlijk ook geen idee wat voor afspraak het precies wordt. Alleen bloeddruk of ook bloed... ik zie het wel :)
pi_181041874
Fien gefeliciteerd *O*

Loj succes morgen, ik duim voor goed nieuws!

Spees 10-8 is ook een mooie dag. Bij kleuter ben ik 3 keer gestript zonder resultaat, dus ik geloof er niet meer zo in.

Nj op de momenten dat ik mij zo rot voel vind ik het alleen al fijn als ik mijn vriend om mij heen heb. Ik denk ook niet dat je nog veel meer voor haar kunt doen dan gewoon er zijn. Succes morgen in het ziekenhuis.

Wij mogen ook morgen weer, eerst even babyspieken en daarna door naar de gyn. Ben benieuwd hoe de jongens erbij liggen!
pi_181041999
Wauwww babyboom! Gefeliciteerd allemaal! *O* O+
pi_181042211
Fien, gefeliciteerd met je zoon! *O*
Datumdrieling is het dan geloof ik gister!
Nouk kan nog voor een datumtweeling zorgen vandaag. Ben benieuwd hoe het met haar is :%

Loj, let je goed op jezelf en bel je als je je echt niet goed voelt?

Wow Wolken, 3 ruggenprikken. Klinkt intens. Net als de “start” van je zwangerschap eigenlijk. Bijzondere verhalen horen bij jullie geloof ik!

En 10-8 is zeker ook mooi Spees. Wat ontzettend fijn dat je je nog zo goed voelt trouwens!

Veel plezier morgen aapie met kijken naar je jongens O+

Het lijstje ruimt zo wel lekker op trouwens. Nog maar een paar voor mij :o

Ik heb zo genoten van het koelere weer vandaag. Lekker wat babywasjes gedaan zonder te baden in het zweet :)
  Manager PR/Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 23:09:54 #296
269689 crew  Viv
pi_181042920
Fien10 gefeliciteerd!! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
Beter zou zijn om het ongepland te noemen (vs gepland als je bij voorbaat kiest voor een keizersnee).
Ik vind "proefbaring" ook een mooie term in deze context, dat klinkt ook minder paniekerig dan een spoedkeizersnee. Gewoon zo van "we proberen het eerst vaginaal, maar wat niet lukt, dat lukt niet". :Y)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 01:34:41 #297
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181045403
Nouk is in recordtempo van 4u bevallen van zoon Daan. Om 23:10 dus nog op 8-8-18 O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181045653
Nog eentje! Gefeliciteerd Nouk O+
pi_181045846
Nouk, wat snel! Gefeliciteerd *O* En mooie naam ook O+ Alles goed met jullie? Nu lekker knuffelen!

Fien, gefeliciteerd *O*
  donderdag 9 augustus 2018 @ 06:36:12 #300
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_181046215
Whoe! Babyboom hier!

Van harte gefeliciteerd Cassandra, Takkie, Noa, Wolken, Fien en Nouk! *O* *G* *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')