van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van elkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:18 schreef Takkie88 het volgende:
Even zonder uitgebreid bijlezen; gefeliciteerd cassandra!
En we zetten de babyboom door: vannacht om 1.13 is onze dochter S.ar.a geboren! Het is ineens heel snel gegaan. Het uitgebreide verhaal volgt nog in het desbetreffende topic. Maar met onze dame gaat alles goed! En we zitten heerlijk op een roze wolk
boh, wat een heftige bevalling! Maar wat fijn dat hij er is! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 05:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Takkie, geniet ervan![]()
Hier is na een lange en zware bevalling uiteindelijk.met een spoed keizersnee Om 03:00 op 08-08 Jo.ep Jo.han.nes huilend en met de ogen open ter wereld gekomen. Niet hoe we het ons voor hadden gesteld maar super gelukkig dat hij bij ons is. Nu wachten tot de pijnstilling in gaat werken en dan proberen even wat te slapen. Ik ben doodop.
Met alle liefde, maar het vlot niet zoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen er niet al wat nieuwe mensen in de OP inmiddels? We hebben aanwas nodig met deze leegloop!
Ja, knipper!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:37 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Heb jij al een echo gehad vandaag, Cygne?
Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Cygne het volgende:
Tink, over 2 weken weer.
Limone, ja als alles goed blijft gaan komt er een vlokkentest. Als die afwijkend is zullen we de zwangerschap afbreken.
Nipt kijkt naar down, edwards en patau en eventuele nevenbevindingen. Is voor zover ik weet niet geschikt voor mijn translocatie. Vlokkentest is betrouwbaarder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien beetje rare vraag, maar waarom een vlokkentest? Bij de NIPT kunnen ze translocaties toch ook zien? En da's zonder risico's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijne mijlpaal Feyre!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:53 schreef Feyre het volgende:
Ik ben voorbij de termijn van peuterbijna 35wkn nu, nog nooit zo lang zwanger geweest
. En nog steeds geen definitieve naam en kaartje
. We moeten echt knopen gaan doorhakken nu.
Thanks, gaan we hier samen even bekijken!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:15 schreef Jentin het volgende:
Ik zag laatst een mooi filmpje over zo’n versie, JeMoeder: https://m.facebook.com/Ve(...)ge_internal&mt_nav=0
Ik had geen idee hoe zoiets ging, vond het bizar om te zien. Misschien interessant voor jullie om te bekijken?
Ik vind 10-8-18 wel een mooiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Noa ook al! Gefeliciteerd!Klinkt als een pittige ervaring, succes met je herstel!
Cygne, wat fijn dat je echo goed was! Met die termijn is een 'afwijking' inderdaad heel snel gemaakt. So far so good in ieder geval!
Nouk, spannend hoor, het klinkt zo alsof er wel wat gaande is![]()
Mijn 8-8 voorspelling zal niet uitkomen. Tenminste ik heb behalve harde buiken die soms ongemakkelijk zijn geen enkele activiteit.
Ik ook! Dat is mn volgende goalquote:
't is gewoon moeilijk je vriendin zo te zien aftakelen. Dan wil ik graag iets doen, maar ja.. Je kunt zo weinig hé. Probeer nu maar de (koel)kast aangevuld te houden voor de cravings, alles te doen de warmte uit huis te houden en alles wat ik nog kan verzinnen. Maar ja, pijn of gevoel overnemen gaat helaas nog steeds niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
NicolasJoy sterkte voor jullie. Ik lees vaak dingen van je als ‘ik weet niet wat ik verder nog kan doen’. Ik denk dat je niks kan en dat dat ook niet hoeft. Er zijn, beschikbaar zijn, zo nodig spreekbuis zijn. Lief zijn. Soms onverwacht sfeerveranderend misschien. Maar voor jou is het ook spannend en zwaar!
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:08 schreef Fien10 het volgende:
Niet bijgelezen en het is me deze zwangerschap niet gelukt om trouw bij te lezen en schrijven, maar gisteravond is onze zoon geboren na een sneltreinvaart bevalling. Jullie allemaal nog een mooie voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!
Ik vind "proefbaring" ook een mooie term in deze context, dat klinkt ook minder paniekerig dan een spoedkeizersnee. Gewoon zo van "we proberen het eerst vaginaal, maar wat niet lukt, dat lukt niet".quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Lemijn het volgende:
Beter zou zijn om het ongepland te noemen (vs gepland als je bij voorbaat kiest voor een keizersnee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |