Oh dat is wel hoog, maar nog niet acute alarmfase hoog toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:10 schreef Loj het volgende:
129/89
Andere arm 148/98
En daarna nog een keer 136/92
Ja, duh! Heb ik zelf nog helemaal niet aan gedacht. We hebben geen ligbed, maar wel een campingstoel. Die kan prima mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:00 schreef Spees_Eend het volgende:
En een ligbed meenemen Peace? Ik heb de laatste tijd als ik ging zwemmen telkens gewoon onze zweefligstoel uit de tuin meegenomenop een handdoek liggen op de grond is toch geen doen hoogzwanger, joh 😅😅
woon jij in zuid-limburg ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:35 schreef NicolasJoy het volgende:
Pff, hoor nu natuurlijk super enthousiaste verhalen over het afkoelen, maar dat valt volgens mij goed mee/tegen.
Di - 38
Woe - 30
Do - 30
Vr - 23
Za - 27
Zo - 31
Ma - 25
(25/23/25/26/27/26.. Maar ja, lange termijn.. )
één dagje dus onder de 25, de rest lijkt alweer dicht bij de 30 te zitten..
quote:
Achterhoek, qua temperaturen net zulke buitenlanders als Limburg.quote:
Dat is wel minder ja. Hopelijk heb je er wel een zonnetje bijquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
haha ja, vrijdag zelfs 22.
Wat ik dan wel matig vind, want uitgerekend dan heb ik mijn jaarlijkse kindloze uitstapje (wacht maar, first timers) bij een openluchtconcert![]()
Naja, veel bier er in en goan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |