abonnement Unibet Coolblue
pi_177073457
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

11-2 Wolken - 16-weken echo
15-2 Mrs.Peel - NOD na verse TP
20-2 Arja - echo voor cryo tp
22-2 Kirb - NOD na IUI


In het vorige topic uitgezwaaid:
*O* *O* *O* Peacefulll *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 12-02-2018 18:29:15 ]
pi_177073461
Aanvullingen of wijzigingen voor de OP hoor ik wel.
pi_177073578
@kirb,ik weet niet hoe ons ziekenhuis het aantal zwemmers berekent. Het spul komt terug met een formulier dat wij zelf niet zien en ik moet t doen met de info die gezegd wordt. Ditkeer was het dus voor opwerking 8 miljoen, daarna 3 miljoen met 80% goede beweeglijkheid. Dat is volgens mij het totaal.

Toch wil ik dit volgende keer nog eens navragen. Bij de intake is het sperma beoordeeld en was eigenlijk alles bij mijn man gewoon gemiddeld, niet buitensporig goed maar helemaal niet slecht. Als je dan online leest dat er elke zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen vrijkomen, vraag ik me echt af hoe we dan bij 8 miljoen komen?

Gedoe met die getallen, en hoe langer je ermee bezig bent hoe onzekerder je wordt!
Warempel, een drempel.
pi_177074080
Welkom poelewoep
pi_177075239
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 07:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Aanvullingen of wijzigingen voor de OP hoor ik wel.
Wil je mijn NOD in de OP zetten? De 22e :).

Welkom Poelewoep! Ik hoop ook dat je gauw weer weg bent. Welk traject hebben jullie doorlopen tot nu toe? Hoe ervaar je de ICSI behandeling?

Ja RR ik zag in de OP staan dat er bij jullie geen bijzonderheden zijn gevonden. Maar dit is inderdaad wel wat aan de lage kant toch? Bij ons noemen ze het in ieder geval wel echt verminderde zaadkwaliteit. Aan de andere kant, je bent zwanger geworden met deze behandeling (weet je nog wat de aantallen toen waren toevallig?). Dit moet gewoon werken voor jullie!

Arja hoe lang ben je nu gestopt met de utro? Hopelijk komt het gauw op gang zodat jullie door kunnen. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177075309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:13 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, dit vind ik nou echt ZO cool! _O_ Hebben jullie het al gelezen?
Eerste vruchtbare eicel gekweekt buiten het lichaam - http://nos.nl/l/2216155
Dit is inderdaad wel heel gaaf :D. Ik denk (hoop) echt dat vruchtbaarheidsissues over enkele tientallen jaren gewoon niet meer bestaan.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177075588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel heel gaaf :D. Ik denk (hoop) echt dat vruchtbaarheidsissues over enkele tientallen jaren gewoon niet meer bestaan.
Ja precies!
pi_177077097
Bedankt voor het welkom!

Kirb wij doen icsi omdat de zaadkwaliteit van mijn man te slecht is voor iui en ivf. Ik vind het wel een heftig traject vooral omdat ik door de hormonen me niet echt mezelf voel. Maar de wens is zo groot dat ik dat maar voor lief neem.

Aanstaande maandag heb ik eerste echo, hopelijk kan dan de terugplaatsing worden besproken.
pi_177078059
Ben je al met de progynova begonnen, poelewoep?

Hier het gevoel van een naderende menstruatie, dus tja, daar word ik wel verdrietig van. Nog 4 dagen en dan weet ik iets meer!
pi_177078671
Ik slik nu inderdaad progynova Mrs.Peel.

Ik hoop dat je gevoel niet klopt! Het lastige is natuurlijk wel dat de symptomen van de hormonen ook op zwangerschap kunnen lijken, dat is zo verwarrend! Die krampjes kunnen ook weer bij zwangerschap horen, feitelijk weet je dus niks. Maar het gevoel maakt het weer extra lastig, herkenbaar! Ik ga voor je duimen dat het innestelingskrampjes zijn :*
pi_177078918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:42 schreef poelewoep het volgende:
Ik slik nu inderdaad progynova Mrs.Peel.

Ik hoop dat je gevoel niet klopt! Het lastige is natuurlijk wel dat de symptomen van de hormonen ook op zwangerschap kunnen lijken, dat is zo verwarrend! Die krampjes kunnen ook weer bij zwangerschap horen, feitelijk weet je dus niks. Maar het gevoel maakt het weer extra lastig, herkenbaar! Ik ga voor je duimen dat het innestelingskrampjes zijn :*
Ik hoop dat laatste ook! Geen bloed geeft moed, toch? Bij de vorige keer begon het bloedverlies 4 dagen voor de testdatum. Dat zou dan morgen zijn... Toen testte ik vanavond positief.
pi_177079877
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ben je al met de progynova begonnen, poelewoep?

Hier het gevoel van een naderende menstruatie, dus tja, daar word ik wel verdrietig van. Nog 4 dagen en dan weet ik iets meer!
Ik was er ook 100% van overtuigd dat ik ongesteld zou worden hè? ;) Dus ik duim nog gewoon keihard voor je mee :)

En misschien een beetje flauw dat ik het nu zelf aangeef maar we hebben het vorig topic wel iemand uitgezwaaid ;) en ik wilde nog niet per se uit de OP eigenlijk tot ik een goede echo heb gehad.
pi_177080092
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:17 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik was er ook 100% van overtuigd dat ik ongesteld zou worden hè? ;) Dus ik duim nog gewoon keihard voor je mee :)

En misschien een beetje flauw dat ik het nu zelf aangeef maar we hebben het vorig topic wel iemand uitgezwaaid ;) en ik wilde nog niet per se uit de OP eigenlijk tot ik een goede echo heb gehad.
Ik pas het meteen aan!
pi_177080230
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:17 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik was er ook 100% van overtuigd dat ik ongesteld zou worden hè? ;) Dus ik duim nog gewoon keihard voor je mee :)

En misschien een beetje flauw dat ik het nu zelf aangeef maar we hebben het vorig topic wel iemand uitgezwaaid ;) en ik wilde nog niet per se uit de OP eigenlijk tot ik een goede echo heb gehad.

Nee hoor dat was het topic daarvoor en ik heb ervoor gezorgd dat jij, fuchsia en majo daar werden uitgezwaaid.

Mrs houd moed!

Welkom poelewop.

Ik gebruik sinds donderdag geen utro meer maar nog steeds geen bloed }:|
pi_177080652
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:28 schreef Arja het volgende:

[..]

Nee hoor dat was het topic daarvoor en ik heb ervoor gezorgd dat jij, fuchsia en majo daar werden uitgezwaaid.

Mrs houd moed!

Welkom poelewop.

Ik gebruik sinds donderdag geen utro meer maar nog steeds geen bloed }:|
Oh gemist dat we al weer een topic verder waren ;) Sorry
pi_177081061
Ik doe gewoon wat jullie zeggen, dames 8-)
pi_177081199
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:28 schreef Arja het volgende:

[..]

Nee hoor dat was het topic daarvoor en ik heb ervoor gezorgd dat jij, fuchsia en majo daar werden uitgezwaaid.

Mrs houd moed!

Welkom poelewop.

Ik gebruik sinds donderdag geen utro meer maar nog steeds geen bloed }:|
Bij mij gaan er echt 3 utro-loze dagen overheen en op dag 4 wordt ik dan ongesteld (op dag 3 eind van de middag al wat spotting, kan echt de klok erop gelijk zetten). Komt het bij jou normaal sneller?

Peacefull ik heb je in het vorige topic uit de OP gehaald, sorry.

MrsPeel ik duim voor je.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177081352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:50 schreef Kirb het volgende:

[..]

Bij mij gaan er echt 3 utro-loze dagen overheen en op dag 4 wordt ik dan ongesteld (op dag 3 eind van de middag al wat spotting, kan echt de klok erop gelijk zetten). Komt het bij jou normaal sneller?

Peacefull ik heb je in het vorige topic uit de OP gehaald, sorry.

MrsPeel ik duim voor je.
Ja. Vorige keer had ik knalstrepen maar wel bloed op de testdag en daarna. Stom is dat. Ik menstrueer kennelijk als ik wel zwanger ben en als ik het niet ben, is er geen bloed te bekennen. Stom lijf.
pi_177081410
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:54 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja. Vorige keer had ik knalstrepen maar wel bloed op de testdag en daarna. Stom is dat. Ik menstrueer kennelijk als ik wel zwanger ben en als ik het niet ben, is er geen bloed te bekennen. Stom lijf.
Misschien omdat dat toen een vroege miskraam was? Ik roep maar wat hoor. Vervelend als je lijf niet helemaal mee werkt. Het kan nu niet lang meer duren in ieder geval.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177081590
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:55 schreef Kirb het volgende:

[..]

Misschien omdat dat toen een vroege miskraam was? Ik roep maar wat hoor. Vervelend als je lijf niet helemaal mee werkt. Het kan nu niet lang meer duren in ieder geval.
Ja dat was een vroege miskraam. Maar die had gewoon goed moeten gaan en zonder bloed.
En nu het niet raak is, wil ik bloed zien }:|
pi_177082484
Arja ik hoop dat je nu snel ongesteld wordt! Bij mij gaat het altijd vrij snel, als ik stop met de utro word ik na een dag of 3 ongesteld. Maar dat zal ook verschillen per persoon.

Mrs Peel ik blijf gewoon door duimen voor jou!
pi_177083079
Welkom Poelewoep, en dat je maar weer snel weg mag zijn ;)

Begrijpelijk Arja, zo blijven hangen in het niks is ook gewoon echt niks. Wanneer had je ongesteld moeten worden? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Oke, mindfuck hier. Vanmorgen last van vuurspuwende borsten dus voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en knalpositief. Maar dat kan helemaal niet dus net nog even een duidelijke van Clear Blue gehaald: 3+ weken. Zou ik na 7 maanden nog steeds dus zoveel hormonen in mijn lichaam kunnen hebben? Dat ik lichamelijk niks heb maar qua hormonen als 7 maanden zwanger ben? Ik had namelijk zelf na ongeveer 6 weken na de curettage weer een negatieve test in handen en heb ook bij het uitblijven van een menstruatie een bloedtest gehad en daar waren geen hormonale afwijkingen in te vinden. Dus is het mogelijk dat het HCG na verloop van tijd weer toeneemt? En natuurlijk is dit op een zaterdag dus kan ik pas maandag het ziekenhuis bellen... Het zou wel verklaren waarom ik al maanden zo moe ben.

Echt, ik heb het niet meer. Ik vind mijzelf ook gewoon niet meer geloofwaardig over komen :') Vriendlief is carnaval aan het vieren dus ik zit nu mijzelf gek te maken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177083406
Wolken, jullie kunnen toch gewoon zelf zwanger worden? Het klinkt alsof je zwanger bent... Ik weet het ook niet, maar die testen liegen niet denk ik :o
pi_177083462
Wolken, er is gewoon een arts aanwezig op de fertiliteit nu. Ik zou even bellen voor overleg.
pi_177083494
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wolken, jullie kunnen toch gewoon zelf zwanger worden? Het klinkt alsof je zwanger bent... Ik weet het ook niet, maar die testen liegen niet denk ik :o
Nou, je mag geen hysteroscopie ondergaan als je zwanger bent en de dokter is toen met de camera door het weefsel heen gegaan wat er zit. Lijkt mij niet echt bevorderlijk. Ik hou het er nu gewoon op dat ik door dat restant nog hormonen in mijn bloed heb zitten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177083669
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:07 schreef WupWup het volgende:
Wolken, er is gewoon een arts aanwezig op de fertiliteit nu. Ik zou even bellen voor overleg.
Is het niet raar om daar voor te bellen? Er staat erbij dat het alleen voor spoed is.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177084046
Tja, ik zou zelf wachten tot maandag, hoe moeilijk dat ook is. Tenzij je bijvoorbeeld veel buikpijn of bloedverlies hebt.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 15:41:53 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177084486
Wolken.. als je een hcg bloedonderzoek hebt gehad waar een waarde van 0 uitgekomen is.. dan is er echt geen achtergebleven weefsel meer wat nu weer wel hcg kan produceren....

En ik zou gewoon opbellen.. desnoods niet de fertiliteit arts maar de dienstdoende gynaecoloog van het ziekenhuis waar je de hys hebt gehad....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 15:55:13 #29
269689 crew  Viv
pi_177084792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:13 schreef Wolken het volgende:
Is het niet raar om daar voor te bellen? Er staat erbij dat het alleen voor spoed is.
Dat je ineens weer veel hCG in je lichaam hebt, dát is pas raar. En je staat niet alvast op de stoep bij de SEH hè, ik zou gewoon bellen. :*
pi_177085267
Och jeetje Wolken, dat is vreemd zeg. Je zou toch zeggen dat, als je zo veel HCG in je lichaam hebt, er iets gaande is. Maar ik snap je complete verwarring heel goed!
Ik heb ook wel eens in het weekend gebeld (om door te geven dat ik ongesteld was geworden en een keer dat ik zwanger was). Soms valt het gewoon zo. Dus als je je er toe durft te zetten zou ik er zeker eens een belletje aan wagen. Misschien niet om gelijk langs te komen, maar dan ben je misschien wel maandag als eerste aan de beurt.
pi_177085772
Ik ontlurk even. Wolken, als je HCG na de miskraam getest is op 0, kan er niet ineens weefsel weer heel veel HCG gaan produceren. Dan is het of nooit 0 geweest, of er is nu iets anders aan de hand.
En spoed? Jij zit jezelf nu op te vreten. Dat is echt wel een belletje naar een dienstdoend arts waard. Gezien je voorgeschiedenis gaan ze daar heus niet raar over doen. Hopelijk heb je inmiddels al gebeld en weet je voor nu even hoe nu verder :*
pi_177086027
Wolken :o ik zou nu bellen!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177086376
Wat ontzettend raar Wolken! Je zult inderdaad wel helemaal in de war zijn. Het zou wel een ultiem wondertje zijn als het zo is, maar de kans is natuurlijk nooit helemaal uitgesloten O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:55 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat je ineens weer veel hCG in je lichaam hebt, dát is pas raar. En je staat niet alvast op de stoep bij de SEH hè, ik zou gewoon bellen. :*
Precies dat. In het ergste geval worden ze boos dat je gebeld hebt, nou poeh poeh :')
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:30:28 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177087175
Wolken, ik zou nu bellen. Je bent opnieuw zwanger. De spoed zie ik zeker wel, namelijk dat je zo snel mogelijk moet weten wáar het zit.
pi_177087201
Ik hoop dat je hebt gebeld en meer duidelijkheid hebt?
pi_177087374
Bellen hoor, Wolken! Het is niet dat je random uit het niks dat nummer belt omdat je wil weten of je zachte eieren mag eten na je eisprong ofzo! Met jouw voorgeschiedenis zou ik echt niet eens aarzelen. En misschien doet men nu niks voor je, dan nog heb je wat rust dat er kennelijk geen reden tot zorg en voor directe actie is.
Wat Aventura ook zegt: straks zit het ergens anders.
pi_177087495
Bedankt voor de antwoorden dames! Ik zit mijzelf echt gek te maken.

Ik heb gebeld en zou vandaag nog terug gebeld worden maar dat kan nog tot vanavond laat zijn. Het ligt eraan wanneer de dokter tijd heeft. Een zwangerschap lijkt mij echter zeer onwaarschijnlijk. Reactie van mijn dronken vriend: "ik geloof er geen fuck van!" . Nee, ik ook niet...

Net bedacht ik dat het idd dan goed een BBZ kan zijn omdat mijn baarmoeder het gewoon echt niet aan kan momenteel.

Het probleem is dat ik een beetje in niemandsland zit qua ziekenhuizen. Toch maar UMCU gebeld, mocht het foute boel zijn ben ik daar denk ik goed.

Ik zou ook niet weten hoe lang ik zwanger zou zijn omdat ik al sinds juni geen menstruatie meer heb gehad. .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177087654
Jeminee wolken wat een rollercoaster. Ik hoop toch dat je nog eventjes langs mag komen vanavond :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177087834
Wolken! Wat een vreemde dituatie zo. Ik hoop op snel meer duidelijkheid! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_177087993
Pfff Wolken, wat een rare situatie... Heb je ook nog andere klachten, bijvoorbeeld buikpijn of bloedverlies?
pi_177088113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Wolken het volgende:
Bedankt voor de antwoorden dames! Ik zit mijzelf echt gek te maken.

Ik heb gebeld en zou vandaag nog terug gebeld worden maar dat kan nog tot vanavond laat zijn. Het ligt eraan wanneer de dokter tijd heeft. Een zwangerschap lijkt mij echter zeer onwaarschijnlijk. Reactie van mijn dronken vriend: "ik geloof er geen fuck van!" . Nee, ik ook niet...

Net bedacht ik dat het idd dan goed een BBZ kan zijn
omdat mijn baarmoeder het gewoon echt niet aan kan momenteel.

Het probleem is dat ik een beetje in niemandsland zit qua ziekenhuizen. Toch maar UMCU gebeld, mocht het foute boel zijn ben ik daar denk ik goed.

Ik zou ook niet weten hoe lang ik zwanger zou zijn omdat ik al sinds juni geen menstruatie meer heb gehad. .
Dat zou echt niet fair zijn, als je dat er nog bovenop krijgt ;(

V.w.b. hoe lang, heb je de laatste tijd symptomen gehad? Misselijkheid, pijntjes, gewichtstoename, etc.? Want als dat niet zo is dan zal het vast nog niet zo lang zijn.
pi_177088123
Oops, I did it again. Het voelt precies hetzelfde als de vorige keer, ook precies hetzelfde beloop van klachten in de tijd. Misselijk, buikpijn, rugpijn, pijn in m'n liezen. Dus tja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177088321
Wat gaaf, wat fijn *O* O+ *O* Gefeliciteerd! :*


Troela, waarom test je al zo vroeg? :o Zeker als het de vorige keer 'morgen' fout ging, had ik het toch liever niet geweten..
pi_177088404
Ik ben dan ook minimaal positief gestemd. Ik deed het eigenlijk om zeker te weten dat het negatief was, zodat ik lekker pijnstilling kon innemen :') Dat liep dus even anders...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 18:36:18 #45
269689 crew  Viv
pi_177088640
Mrs.Peel :o *O* Het kan niet nog foutpositief zijn vanwege Pregnyl of zo hè?
pi_177088643
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oops, I did it again. Het voelt precies hetzelfde als de vorige keer, ook precies hetzelfde beloop van klachten in de tijd. Misselijk, buikpijn, rugpijn, pijn in m'n liezen. Dus tja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah! *O* you did it again! Zie je wel, niks menstruatie ;) en dat deze nu maar 8 mooie maanden mag blijven plakken :*
pi_177088698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mrs.Peel :o *O* Het kan niet nog foutpositief zijn vanwege Pregnyl of zo hè?
Nee, dat is nu 14 dagen geleden 5000IE
pi_177088699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef Wolken het volgende:
Bedankt voor de antwoorden dames! Ik zit mijzelf echt gek te maken.

Ik heb gebeld en zou vandaag nog terug gebeld worden maar dat kan nog tot vanavond laat zijn. Het ligt eraan wanneer de dokter tijd heeft. Een zwangerschap lijkt mij echter zeer onwaarschijnlijk. Reactie van mijn dronken vriend: "ik geloof er geen fuck van!" . Nee, ik ook niet...

Net bedacht ik dat het idd dan goed een BBZ kan zijn omdat mijn baarmoeder het gewoon echt niet aan kan momenteel.

Het probleem is dat ik een beetje in niemandsland zit qua ziekenhuizen. Toch maar UMCU gebeld, mocht het foute boel zijn ben ik daar denk ik goed.

Ik zou ook niet weten hoe lang ik zwanger zou zijn omdat ik al sinds juni geen menstruatie meer heb gehad. .
Jemig Wolken, Wat krijg jij ontzettend veel op je bordje :* not fair. Ik duim gewoon mega eigenwijs voor het grootste wonder ever!
pi_177088735
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:38 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jemig Wolken, Wat krijg jij ontzettend veel op je bordje :* not fair. Ik duim gewoon mega eigenwijs voor het grootste wonder ever!
Ik ook ^O^
pi_177088783
Nu ga ik écht niet meer testen tot de testdag, hopelijk dan een knalstreep. Ik heb ook nog maar 1 test, dus dat gaat wel lukken! :Y
pi_177088794
Wolken :* Wat een bizarre wending weer. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt :* en stiekem hoop ik hier ook op een wonder

Mrs Peel voorzichtig gefeliciteerd! *O* Het begin is er, nu vasthouden! :*
pi_177089984
MrsPeel :o *O* *O* *O* ohhh hopelijk gaat het helemaal goed!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177090211
Wolken :D
Ik hoop dat dit toch het wonder is.

Oh mrs wat vroeg. Ik hoop heel hard dat het blijft plakken en je geen bloedverlies hebt.

Hier zijn de dijken door gebroken eindelijk
pi_177090215
Mrs. Peel *O* *O* *O* Nog eventjes geduld...

Ik wist ook niet of ik het hier moest vertellen omdat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden :') .Mocht het foute boel zijn dan verdien ik wel de Pechvogel van het Jaar award. Helaas nog niks van de arts gehoord dus ik blijf in spanning afwachten. Wij gaan er iig vanuit dat er iets niet goed zit en gaan niet uit van een zwangerschap.

Op klachten heb ik niet echt gelet behalve toen mijn borsten vanmiddag vuur gingen spuwen. Ik heb wel vaker dat ik me niet zo lekker voel of wat kramp heb.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177090294
Wolken, je klinkt wel rustig. Voelt dat ook zo?

Ja Arja, weer veel te vroeg getest natuurlijk, dom ook. Maar ik houd er nu veel meer rekening mee dan de vorige keer dat het mis gaat.

Fijn dat je nu vloeit, Arja, dan kan de nieuwe ronde beginnen!
pi_177090582
Ooh Wolken, wat een verwarring zo. Ga je morgen bellen denk je? Of maandag afwachten? Hoop dat de artsen je vlot uitsluitsel kunnen geven. Dit moet echt bizar gevoel zijn nu...

Mrs_peel, 14 dagen na pregnyl kan niet vals positief meer zijn. Je bent gewoon zwanger! Woah! Volhouden dit! :* *O*

Ik heb momenteel helemaal niks. Geen symptomen, gewoon nog even 'rustig' een week wachten op NOD...of OD... We zullen wel zien.
Warempel, een drempel.
pi_177090897
Fijn dat het eindelijk los komt Arja.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wolken, je klinkt wel rustig. Voelt dat ook zo?

Ik wil hysterisch worden maar dat heeft toch geen zin. De tranen zitten wel heel erg hoog en soms loopt het ook even over. Morgen gaan we op stap met mijn ouders en ik denk dat ik het hun wel vertel, dan kunnen zij ook nog even meedenken hoe we er verder mee om moeten gaan. Helaas heeft de arts nog niet terug gebeld dus als hij vandaag niet meer belt dan bel ik morgen gewoon weer. Ik vind het risico op een BBZ nu te groot om af te wachten.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177091048
Sterkte Wolken :*
  zaterdag 10 februari 2018 @ 22:19:37 #59
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177094605
Peel ik doe gewoon een *O* hoor!

Wolken sterkte :*
pi_177099797
Bertha succes met de echo, fingers crossed voor 1 of 2 eitjes.

Wollen hopelijk mag je vandaag even langskomen, wel een beetje geslapen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177099898
Succes B.ertha!

En ik ben ook benieuwd hoe het met Wolken gaat.
pi_177101483
Heel veel succes B.ertha!

Slapen doe ik altijd wel redelijk goed dus vannacht ook ;)

Ik ben gisteren helaas niet teruggebeld... Ze zullen het wel niet belangrijk gevonden hebben.

Ik twijfel nog of ik vandaag weer ga bellen of ga wachten op morgen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177101522
Wolken, ik vind dat je wel moet bellen. Vandaag dus. Nu.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_177101917
Wolken, wat raar dat je ondanks toezegging niet teruggebeld wordt! Hoe voel je je? Ik vind dat je moet doen wat bij jou past, en als je wilt wachten doe je dat en anders bel je nog een keer.
pi_177101934
Bel gewoon. Echt. Waarom zou je het nou niet doen?
pi_177102229
Het gaat niet om wat zij belangeijk vinden, het gaat om jou. En als jij je zorgen maakt of er onrust van ervaart, moet je bellen. Niet morgen, gewoon nu. Je geeft zelf al aan dat het bijna onmogelijk is dat dit goed is, luister naar dat gevoel. En als je niet weet welk ziekenhuis, bel beiden. Het is belangrijk dat je gehoord wordt. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_177102466
Misschien rechtstreeks naar de dienstdoende gynaecoloog vragen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_177102586
Jeetje Wolken wat een bizar verhaal! Kan het echt niet dat je gewoon zwanger bent of is dat onmogelijk in jouw situatie? Er gebeuren vaker wonderen!

Mrs Peel gefeliciteerd! Zo zie je maar dat die kwaaltjes dus echt niet alles zeggen. Hopelijk gaat het nu allemaal goed!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 februari 2018 @ 11:14:35 #69
269689 crew  Viv
pi_177103440
Wolken ik denk eerder dat het terugbellen erbij ingeschoten is dan dat het niet belangrijk genoeg werd gevonden. Hopelijk heb je inmiddels weer gebeld en heb je snel duidelijkheid. :* Ik duim ervoor dat het toch op de goede plek zit! Je zei over het laatste onderzoek dat het slijmvlies er beter uit leek te zien toch?
pi_177103953
Idd wolken, gewoon bellen!

Ik heb één lief eitje O+ Van 24 mm al :o
pi_177104131
Klinkt goed B.ertha, wat is nu het plan?
pi_177104136
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:40 schreef B.ertha het volgende:
Idd wolken, gewoon bellen!

Ik heb één lief eitje O+ Van 24 mm al :o
Yes! Op springen dus! Veel plezier c_/
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177104370
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:40 schreef B.ertha het volgende:
Idd wolken, gewoon bellen!

Ik heb één lief eitje O+ Van 24 mm al :o
Huppa! Goooo ei *O*
pi_177104549
Wolken al iets gehoord inmiddels?

Bertha wat goed! Nu dan snel inseminatie denk ik?
pi_177104623
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Klinkt goed B.ertha, wat is nu het plan?
Alles laten vallen en vrijen O-)
Geen verdere monitoring omdat ik de 20 mm al voorbij ben. Als het niet raak is, weer een ronde met dezelfde dosis.
pi_177104679
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:11 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Alles laten vallen en vrijen O-)
Geen verdere monitoring omdat ik de 20 mm al voorbij ben. Als het niet raak is, weer een ronde met dezelfde dosis.
Wat doe je hier dan nog :D
pi_177104902
Goed nieuws B.ertha!

Ik heb toch gebeld en gelijk een gynaecoloog aan de lijn gehad. We gaan zo richting de eerste hulp ivm verhoogd risico op een bbz.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177105048
Succes Wolken, ik duim voor goed nieuws!
pi_177105470
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:24 schreef Wolken het volgende:
Goed nieuws B.ertha!

Ik heb toch gebeld en gelijk een gynaecoloog aan de lijn gehad. We gaan zo richting de eerste hulp ivm verhoogd risico op een bbz.
Goed dat je nogmaals gebeld hebt! Ik blijf mega hard duimen voor het mooiste wonder ever O+
pi_177105525
Heel goed Wolken, veel succes!
pi_177105774
Goed zo Wolken! Succes :*
pi_177107105
Wolken, duimen draaien als een malle voor je....
Warempel, een drempel.
pi_177107761
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:24 schreef Wolken het volgende:
Goed nieuws B.ertha!

Ik heb toch gebeld en gelijk een gynaecoloog aan de lijn gehad. We gaan zo richting de eerste hulp ivm verhoogd risico op een bbz.
Ik duim ontzettend voor je!
pi_177107812
Lurker duimt ook mee!
pi_177108290
Jeetje Wolken.. ik duim ook mee :*

En fijn bertha dat deze dosering goed lijkt aan te slaan!
Have fun! ;)
pi_177108466
Bertha ja eindelijk een kans!

Wolken spannend. Ik duim ook voor dat wonder
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 16:54:29 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177111950
Ik dacht laat ik eens kijken hoe het hier is en er is superveel gebeurd :o

Arja wat jammer dat deze ronde niet raak was. Ik ga keihard voor je duimen dat de cryo het gaat worden :*

Kirb mooie score! Ik hoop dat het genoeg is voor een plakker *O*

Mrs Peel wat spannend! Ik ga gewoon al voor je mompelen want er staat toch echt een streep *O* Nu duimen voor een mooie plakker :*

B.ertha eindelijk eens een échte kans! Dat wordt gezellig de komende dagen :9

En Wolken, jeetje wat een verhaal!! Ik duim mee voor een wondertje!

Poelewoep welkom hier :)

Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Met mij gaat het steeds wat beter maar merk dat ik nog steeds in een negatieve spiraal zit waar ik uit moet zien te komen. Verschillende zwangerschapsaankondigingen (in het echte leven) helpen dan niet mee ;(

Ik sluip hier dus weer weg, kom af en toe wel even langs :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177112026
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef MaJo het volgende:
....

Mrs Peel wat spannend! Ik ga gewoon al voor je mompelen want er staat toch echt een streep *O* Nu duimen voor een mooie plakker :*

....

Met mij gaat het steeds wat beter maar merk dat ik nog steeds in een negatieve spiraal zit waar ik uit moet zien te komen. Verschillende zwangerschapsaankondigingen (in het echte leven) helpen dan niet mee ;(

Ik sluip hier dus weer weg, kom af en toe wel even langs :)
Dank je! We duimen ons de pleuris hier :o

En een knuffel voor jou, MaJo :*

Wolken, weet je al meer?
pi_177112711
Wolken wat spannend, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou wel heel naar zijn. Ik hoop dat het toch gewoon een wonder is!

Bertha veel plezier haha!
pi_177113031
Ben blij dat je nog een keer gebeld hebt, Wolken. Wel heel benieuwd ondertussen hoe het gaat.
pi_177113070
Nou dames, als je niet meer in wonderen gelooft.

Wij hebben net een zwaaiend, gezond kindje gezien O+ Ik ben waarschijnlijk al ruim 16 weken zwanger en het kindje heeft 2 hysteroscopieen, een klapper van het paard, rauwe vis en kattenbakken overleefd. We zijn totaal in shock en weten even niet wat we ervan moeten denken en hoe dit kan en zijn echt van slag. Zo hebben we net ons parkeerkaartje af proberen te rekenen in een geldwisselautomaat :') .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177113114
Wolken wat doe je!! :o :o :o Ik krijg er gewoon kippenvel van, omg!!! Wat is jullie dit ongelooflijk gegund. Ik weet niet eens meer hoe ik moet jompelen van de shock, maar wát fantastisch!!!! Allermooiste wonder wat je kunt bedenken O+ O+ O+
Warempel, een drempel.
  zondag 11 februari 2018 @ 17:41:32 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177113115
Ohh Wolken!!! O+ O+
Super gefeliciteerd!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177113138
Wolken :o :o :o :o :o :o
OMG!!!!!!!!!!!!

Ik zat te F5en maar DIT had ik niet verwacht. Wat bizar!!! Ik ben ontzettend blij voor je! Wow. Kan me voorstellen dat jullie van slag zijn. :D Hopelijk daalt het nieuws snel in en krijg je nog heul veel mooie echo’s. O+ :*
Dit, dat, alles.
pi_177113144
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:39 schreef Wolken het volgende:
Nou dames, als je niet meer in wonderen gelooft.

Wij hebben net een zwaaiend, gezond kindje gezien O+ Ik ben waarschijnlijk al ruim 16 weken zwanger en het kindje heeft 2 hysteroscopieen, een klapper van het paard, rauwe vis en kattenbakken overleefd. We zijn totaal in shock en weten even niet wat we ervan moeten denken en hoe dit kan en zijn echt van slag. Zo hebben we net ons parkeerkaartje af proberen te rekenen in een geldwisselautomaat :') .
:o :o :o :o

Omg. Wauw! Wat bizar en wat fantastisch! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_177113157
Wow wat bizar! Wonderen bestaan dus gewoon. Gefeliciteerd Wolken, wat een fantastisch nieuws O+
  zondag 11 februari 2018 @ 17:43:23 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177113158
:o

Na een hysteroscopie?? HOE dan? En was die gynaecoloog scheel ofzo?
Van harte gefeliciteerd dame! En gewoon al bijna op de helft :D Stiekem droomt iedereen daar toch van!

(En zo goed dat je gebeld hebt ...het was geheel terecht)!
  zondag 11 februari 2018 @ 17:43:41 #98
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177113165
Wolken! Wow gefeliciteerd meis. Het is je zo gegund *O* *O*
Wonderen ze bestaan meisje :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_177113176
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:39 schreef Wolken het volgende:
Nou dames, als je niet meer in wonderen gelooft.

Wij hebben net een zwaaiend, gezond kindje gezien O+ Ik ben waarschijnlijk al ruim 16 weken zwanger en het kindje heeft 2 hysteroscopieen, een klapper van het paard, rauwe vis en kattenbakken overleefd. We zijn totaal in shock en weten even niet wat we ervan moeten denken en hoe dit kan en zijn echt van slag. Zo hebben we net ons parkeerkaartje af proberen te rekenen in een geldwisselautomaat :') .
NIET! Wauw, wauw, wauw!!! Wat een mega wonder. *O* Bizar!!
Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen :'(
pi_177113209
OMG Wolken :* Ik ben helemaal in shock! Kippenvel en alles, dus kan mij niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Wat ontzettend geweldig en bijzonder, maar ook gewoon heel bizar. Dit kindje wilde er blijkbaar heel graag zijn O+ Gefeliciteerd *O* :* *O*
pi_177113250
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:39 schreef Wolken het volgende:
Nou dames, als je niet meer in wonderen gelooft.

Wij hebben net een zwaaiend, gezond kindje gezien O+ Ik ben waarschijnlijk al ruim 16 weken zwanger en het kindje heeft 2 hysteroscopieen, een klapper van het paard, rauwe vis en kattenbakken overleefd. We zijn totaal in shock en weten even niet wat we ervan moeten denken en hoe dit kan en zijn echt van slag. Zo hebben we net ons parkeerkaartje af proberen te rekenen in een geldwisselautomaat :') .
:o

*O* *O* *O*

O+

Gefeliciteerd! Jullie worden papa en mama *O*

Wauw Wolken, wat een soap-wending :D
pi_177113258
Even ontlurken. Wolken van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*

En Mrs Peel ik duim enorm dat deze blijft plakken.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 17:51:41 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177113296
Godver wolken wat doe je nu :o O+ :'( ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat een ontzettend groot geluk! En wonderen bestaan dus écht O+ *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177113309
Oh wauw, tranen in mijn ogen en kippenvel O+ :'( O+ wat ontzettend gaaf! Is het kindje helemaal gezond? Wat bizar! :o Wat mooi! *O*

En inderdaad, wat een schele arts dat ie daar helemaal langsop heeft gekeken! Dan was je toch 12 weken met de ingreep?

[ Bericht 1% gewijzigd door B.ertha op 11-02-2018 17:59:28 ]
pi_177113432
Wolken! :o *O* Als er dan toch wonderen bestaan, is dit wonder echt op de juiste plek beland. Hopelijk drinkt het geluk snel door en kunnen jullie er vooral van genieten!
pi_177113457
Mijn God Wolken :o wat FANTASTISCH *O* *O* *O* wat een wonder en wat vreselijk gegund!! Kippenvel all over hier O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177113490
Jongens wie doet er even een update? Ik zit mobiel. Dit is wel het nieuws van het jaar hoor O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177113514
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:00 schreef Kirb het volgende:
Jongens wie doet er even een update? Ik zit mobiel. Dit is wel het nieuws van het jaar hoor O+.
Ik zat ook mobiel, daarom duurde het zo lang :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 februari 2018 @ 18:02:37 #109
269689 crew  Viv
pi_177113528
OMG Wolken!! :D Wat een mega plottwist! En wat een bikkel is jullie kindje nu al! O+ Onwijs gefeliciteerd!!! *O*
pi_177113544
Wolken! Wat een ongelofelijk fantastisch mooi wonder O+ *O*! Gefeliciteerd!
pi_177113569
OMG Wolken kippenvel all over the place hier! Wat een verrassing! Wauw! *O* O+
Ik snap dat dit nieuws even moet landen, maar wauw, het eerste trimester heb je maar mooi achter de rug. ;)
  zondag 11 februari 2018 @ 18:05:14 #112
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177113573
Ik moet ervan huilen :D dat gebeurt nooit.

Wat een fantastisch bericht!! Geniet, lieve mensen O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 11 februari 2018 @ 18:05:14 #113
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177113574
Wat gaaf! :o *O* O+ *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177113619
Krijgen wij het wondertje ook te zien als je eraan toe bent? O+
pi_177113628
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:01 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik zat ook mobiel, daarom duurde het zo lang :P
Goed bezig :D mij lukt dat nooit mobiel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:08:04 #116
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177113633
Wolken!!! Wat gaaf’ *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177113635
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:39 schreef Wolken het volgende:
Nou dames, als je niet meer in wonderen gelooft.

Wij hebben net een zwaaiend, gezond kindje gezien O+ Ik ben waarschijnlijk al ruim 16 weken zwanger en het kindje heeft 2 hysteroscopieen, een klapper van het paard, rauwe vis en kattenbakken overleefd. We zijn totaal in shock en weten even niet wat we ervan moeten denken en hoe dit kan en zijn echt van slag. Zo hebben we net ons parkeerkaartje af proberen te rekenen in een geldwisselautomaat :') .
:o :o :o
Wolken!! Nee joh! Wat doe je nu!!
Wát een waanzinnig wonder!!! O+
Niet normaal! M’n maag draait er van om!
Wonderen bestaan!!! O+

Ik hoop dat het nieuws snel binnen komt!
Wat is dit jullie gegund zeg! :*

Maar hóe dan?! O+
pi_177113643
Wowww wat megabijzonder!! O+ Van harte gefeliciteerd Wolken!! *O*
  zondag 11 februari 2018 @ 18:08:49 #119
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177113650
He?! Ik heb het net even allemaal teruggelezen, wat een verhaal Wolken! Onvoorstelbaar... Gefeliciteerd!
  zondag 11 februari 2018 @ 18:09:25 #120
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_177113658
Wauw Wolken, gefeliciteerd! *O* 16 weken gewoon al :D *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_177113697
Wow... wow wow wow... wat een geweldige plottwist!!! Wat is dit gaaf!! Gefeliciteerd lieve Wolken, ik vind het zo tof voor je!!

OMG zoveel uitroeptekens maar ze zijn zo op zijn plaats!!!
pi_177113700
OH MY GAWD! Hoe dan? Wat fijn zeg!!! Mega tof!! Gefeliciteerd wolken O+ !!!

*O* *O*
pi_177113797
En inderdaad, hoe kan dit bij een kijkoperatie over het hoofd gezien zijn. Dat kan toch bijna niet?!
pi_177113970
Wow Wolken daar is dan jullie Wolk van een baby :D

Maar dan was je snel na je miskraam al zwanger toch? Of was het geen miskraam? Ik snap er niks van :D

Maar zou dan dat "restantje foetus" dat ze zagen jouw baby zijn geweest? En heeft die ervoor gezorgd dat je toch voldoende gezond weefsel hebt gehouden?
Wat een wonder. Echt.

Gefeliciteerd gewoon al bijna op de helft OMG *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door Arja op 11-02-2018 18:37:54 ]
pi_177114221
Huuuuuh wooooow dit is echt het bizarste ooit??? Van twijfels of het ooit nog mogelijk zou zijn naar opeens al bijna halverwege?! Ik ben ook superbenieuwd naar meer details, als die er zijn. Maar wat gaaf, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_177114247
De kijkoperatie keek toch gewoon enkel in de baarmoeder? Hoeveel weken ben je toen waarschijnlijk geweest? Echt HOE DAN! Wat bizar! Sorry dit verdient twee posts van verbazing!
pi_177114359
WoW Wolken!
Te bizar! Maar fantastisch O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 februari 2018 @ 18:50:45 #128
269689 crew  Viv
pi_177114490
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:28 schreef Arja het volgende:
Maar dan was je snel na je miskraam al zwanger toch? Of was het geen miskraam? Ik snap er niks van :D
Ze heeft eerst wel een miskraam gehad, want anders was ze nu al ongeveer 38 weken geweest. Ongeveer de helft van de periode sinds de currettage was ze dus alweer zwanger. O+
quote:
Maar zou dan dat "restantje foetus" dat ze zagen jouw baby zijn geweest?
Ik denk het niet, want de arts had daar flink in lopen wroeten zei ze. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 11-02-2018 18:57:57 ]
pi_177114659
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ze heeft eerst wel een miskraam gehad, want anders was ze nu al ongeveer 38 weken geweest. Ongeveer de helft van de periode sinds de curretage was ze dus alweer zwanger. O+

[..]

Ik denk het niet, want de arts had daar flink in lopen wroeten zei ze. :D
Maar waar was de baby dan :D
  zondag 11 februari 2018 @ 18:58:56 #130
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_177114675
:o :o :o :o :o :o

*O* *O* *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 februari 2018 @ 18:58:58 #131
269689 crew  Viv
pi_177114677
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:58 schreef Arja het volgende:
Maar waar was de baby dan :D
Tunnelvisie denk ik? Ze waren natuurlijk niet op zoek naar een zwangerschap. ;)
pi_177114838
Jeetje wolken, wat zullen jullie inderdaad in shock zijn! Maar wauw wauw wauw, wat een ongelooflijk maar zulk mooi nieuws! Gefeliciteerd! *O*
pi_177114854
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Tunnelvisie denk ik? Ze waren natuurlijk niet op zoek naar een zwangerschap. ;)
Zoiets denk ik. Ik was 1,5 jaar geleden of zo bij de gyn voor een poliepje, eind vorig jaar voor een gesprek over de miskramen en hij ging nog even kijken of er toevallig een tussenschot in mijn bm zat of zo. Dus ik vertelde dat hij een jaar eerder of zo al eens hd gekeken voor die poliep, maar toen vertelde hij over een experiment met radiologen of zo. Die dan 30 beeldjes van een CT moesten beoordelen op een bepaalde aandoening en op een aantal hadden ze een gorilla verstopt. Zagen ze niet ;-)

Maar bizar Wolken!! Kan me voorstellen dat jullie van slag zijn nu.. hopelijk gaan de volgende 24 gewoon helemaal goed!
pi_177114872
En misschien vond de baby de scoop eng? “Hoo wat is dat? Snel opzij zwemmen!”
  zondag 11 februari 2018 @ 19:12:18 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177114996
Jemig Wolken!!! Wat een fantastisch nieuws! :o
***
pi_177115250
Wolken. Wat een prachtig mooi wonder. Gefeliciteerd. *O*

Mrs Peel *O*
pi_177115267
Wolken, OMG, Wolken. Zelfs ik moet hiervan huilen.... Wat een ongelooflijk fantastisch prachtig nieuws! Dit is echt het allermooiste nieuws! O+
pi_177115294
Wolken, wat een nieuws. Wat geweldig! *O*
pi_177115363
Wauw Wolken! *O*
pi_177115373
Wolken :o wat een bizar verhaal! Gefeliciteerd! *O*
E.
pi_177115382
WHAT THE FUCK :o Wolken! Hoe enorm bijzonder! Onvoorstelbaar zeg! Hoe reageerde de gynaecoloog, die zal zijn ogen ook wel uitgekeken hebben :o

Hoe dan ook: Heel erg gefeliciteerd! *O*
  zondag 11 februari 2018 @ 19:29:46 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177115422
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:28 schreef BobbyMcGee het volgende:
WHAT THE FUCK :o Wolken! Hoe enorm bijzonder! Onvoorstelbaar zeg! Hoe reageerde de gynaecoloog, die zal zijn ogen ook wel uitgekeken hebben :o

Hoe dan ook: Heel erg gefeliciteerd! *O*
Daar ben ik ook ontzettend benieuwd naar :D
pi_177115425
Wolken *O* *O* wat bijzonder!
  zondag 11 februari 2018 @ 19:31:34 #144
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_177115474
Wolken, wat een schitterende, fantastische wending! Hier ook tranen en kippenvel. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het nieuws landt *O* *O* *O*
pi_177115629
Wait whut? :o Hoe dan? :o :D Wat bizar, wat geweldig! Ik denk dat er een paar dokters beelden van een hysteroscopie gaan zitten terugkijken :D
pi_177115713
Hæ?!
Hoe kan dát zou toch? Ik weet echt niet wat ik moet zeggen :D
pi_177115726
Oh ja gefeliciteerd enzo :D :D

Gewoon bijna halverwege?!?!
  zondag 11 februari 2018 @ 19:42:24 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177115776
Wow wolken! O+ wat een toffe verrassing :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177115829
Wolken!!! *G* *O*
GEFELICITEERD!!!
Met een meidenkwartet
pi_177115846
Wauw Wolken, proficiat! Wat een enorme verrassing na al die eerdere teleurstellende berichten. Hoe mooi O+
pi_177115900
Omg Wolken, wat een nieuws! :o. Ontzettend heel erg ongelooflijk gefeliciteerd!! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_177115999
Oh en als jij en je dronken vriend inmiddels bekomen zijn van deze mega shock, dan willen we allemaal een verslag van de echo. Met paint. En een foto. Nee, twee foto’s.

💛💛💛💛💛💛
  zondag 11 februari 2018 @ 19:53:33 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177116070
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh en als jij en je dronken vriend inmiddels bekomen zijn van deze mega shock, dan willen we allemaal een verslag van de echo. Met paint. En een foto. Nee, twee foto’s.

💛💛💛💛💛💛
Die was waarschijnlijk spontaan nuchter bij de echo en nu weer dronken van geluk 😉
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 februari 2018 @ 19:54:13 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177116088
Oeh! Konden ze het geslacht al zien? 😇
***
  zondag 11 februari 2018 @ 20:08:23 #155
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177116391
Woei, wolken, wat een nieuws! Wat zul je in de wolken zijn! Gefeliciteerd!!
in de haak.
pi_177116426
Omg :o
Wauw Wolken wat een bizar maar geweldig verhaal!!!! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
  zondag 11 februari 2018 @ 20:10:07 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_177116438
Wauw wolken! Alles is al gezegd denk ik. Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_177116465
Wolken!! Wat prachtig, gefeliciteerd O+
♥ J & S
pi_177116471
Wow wolken!!
:o O+ :'( *O*
  zondag 11 februari 2018 @ 20:13:28 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_177116508
WHAAAAT??? :o :o :o

Wow, dat is een mooi verhaal voor het nageslacht zo ;) Gefeliciteerd met dit wonder! O+
pi_177116572
Wolken!! Hoe kan dat nou?!? :D Wat ontzettend gaaf en bizar, gefeliciteerd!! *O* En zelfs de spannende eerste weken al voorbij!
  zondag 11 februari 2018 @ 20:19:46 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177116617
Tranen met tuiten voor Wolken. Wat een wonder. Gefeliciteerd lieverd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177116841
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:36 schreef WupWup het volgende:
Wait whut? :o Hoe dan? :o :D Wat bizar, wat geweldig! Ik denk dat er een paar dokters beelden van een hysteroscopie gaan zitten terugkijken :D
Van twee keer een hysteroscopie, he.
pi_177117904
Wolken, wat doe je nu dan?!! Wat gaaf! Wat een wonder en dan ook gelijk het 1e termijn in the pocket!! Kippenvel all over hier. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 11 februari 2018 @ 21:26:51 #165
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177118061
Wolken van harte gefeliciteerd *O*
Wat een wonder!
pi_177118410
Wauw Wolken wat een bizarre wending! Gefeliciteerd!!
pi_177119755
Wat zijn jullie allemaal lief O+

Zo, weer terug van een bezoekje aan mijn ouders. Ik had ze verteld dat we naar het ziekenhuis moesten dus die waren behoorlijk nerveus. En hun reactie was eigenlijk hetzelfde als die van ons: Hoe kan dit???. De baby heeft inmiddels werknaam Hercules gekregen met alles wat hij/zij heeft moeten doorstaan. Op beide hysteroscopieen is achteraf gezien dus gewoon een goede baby te zien en we zijn echt verbaasd hoe ze dit hebben kunnen missen. Helaas maken ze geen opnames van een hysteroscopie dus je kan niks terugkijken. Maar het is wel een klein wonder dat het nog gewoon leeft na alles wat er gebeurd is.

Er is ook sprake van een zogenoemde vanished twin, een tweede vruchtzakje waar waarschijnlijk al vroeg eentje het niet gered heeft. Maar dat is nu absoluut bijzaak. Morgen moet ik gelijk het ziekenhuis hier bellen en het liefst morgen nog een termijnecho laten maken en het hele traject op starten, ook met de hele medische geschiedenis erbij volgens de gynaecoloog van Utrecht. Als ik morgen kan voor de termijnecho horen we als het goed is ook gelijk het geslacht.

Ik ga overstappen naar Z&G maar wil de dames en heren hier heel veel succes wensen. Jullie liggen mij allemaal nauw aan het hart en leef verschrikkelijk met jullie mee. Ik hoop voor jullie dat jullie net zo een wonder mogen ontvangen als ik vandaag. Ik blijf zeker meelezen en hoop dan ook dat over een paar maanden dit topic helemaal leeg is.

Gewoon bizar dat ik het eerste termijn al door ben. Ik was wel wat moe maar dat heb ik wel vaker
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177120000
Nou Wolken, het is een bijzonder heftig verhaal. Heel veel succes, en ik hoop je gauw te kunnen volgen!
  zondag 11 februari 2018 @ 23:51:46 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_177120872
Hoe kunnen ze zeggen dat het achteraf gezien duidelijk te zien was terwijl er geen opnames zijn gemaakt dan?
disclaimer
pi_177121007
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het achteraf gezien duidelijk te zien was terwijl er geen opnames zijn gemaakt dan?
Wel een foto.

Wolken ik ben nog steeds flabbergasted. Hoe moeten jullie je wel niet voelen.

Ik wens jullie alle geluk van de wereld
pi_177122543
Zijn hier ook dames die veel buikkrampen hadden als bijwerking van de Utrogestan? Het staat wel vermeld in de bijsluiter dat je er krampen in de baarmoeder van kunt krijgen. Ik heb namelijk nog steeds op en af buikpijn :{
pi_177122721
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 06:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zijn hier ook dames die veel buikkrampen hadden als bijwerking van de Utrogestan? Het staat wel vermeld in de bijsluiter dat je er krampen in de baarmoeder van kunt krijgen. Ik heb namelijk nog steeds op en af buikpijn :{
Ik heb daar wel wat last van. Slaat soms ook door op m’n darmen :{. Hopelijk is het suffe bijwerking. Hoe voel je je verder? Wanneer ga je weer testen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177122892
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 07:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik heb daar wel wat last van. Slaat soms ook door op m’n darmen :{. Hopelijk is het suffe bijwerking. Hoe voel je je verder? Wanneer ga je weer testen?
Qua klachten lijkt het op de miskraam, maar vanochtend :') was de streep wel donkerder. Nu overmorgen weer testen als dat nog nodig is.
pi_177123625
Wow Wolken, wat ontzettend bijzonder :o O+. En een kneitergoede plakker als hij/zij zelfs de hysteroscopieën heeft doorstaan. Nu al een doorzettertje :D. Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 12 februari 2018 @ 09:19:12 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_177123734
Peel, helemaal jouw goede nieuws gemist :o wat super! Ik duim dat alles goed gaat :*
disclaimer
pi_177123897
Donkerdere streep voor MrsPeel *O* plak plak!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177123904
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Peel, helemaal jouw goede nieuws gemist :o wat super! Ik duim dat alles goed gaat :*
Dank je! En ook voor de update O+ Officieel mag ik pas donderdag testen, maar ik kon weer niet wachten. Ik ben erg bang voor een miskraam, dus fingers crossed. Mag het bij ons dan na alle tegenslagen ook een keer goed gaan?
pi_177123924
Voor de liefhebber, vannacht om 4 uur :D

pi_177123933
Ik jompel vast voor je hoor *O* !
  maandag 12 februari 2018 @ 09:51:14 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_177124116
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Voor de liefhebber, vannacht om 4 uur :D

[ afbeelding ]
ik vind het een prachtstreep O+
disclaimer
pi_177124193
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Voor de liefhebber, vannacht om 4 uur :D

[ afbeelding ]
Dat is een hele mooie voor vier dagen te vroeg! *O*
pi_177124199
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind het een prachtstreep O+
Lief O+

En iedereen bedankt voor het meeleven en jompelen tot nu toe, ik heb het allemaal gezien en gelezen, maar Wolken had even een beetje prioriteit ^O^
pi_177124235
Gefeliciteerd Peel! Das al een hele mooie streep! *O*
  maandag 12 februari 2018 @ 10:01:00 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177124247
Prima streep hoor! :Y Daar mag iig nu heel hard vooer ge-*O* worden.
En ik duim dat hij blijft plakken hoor!
***
  maandag 12 februari 2018 @ 10:25:45 #185
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177124653
Ik doe gewoon nog een keer *O* voor je peel! Ik duim voor een plakker.
pi_177124712
Woah! Wat een streepjes hier! Wat fijn mrsPeels, gefeliciteerd *O*
♥ J & S
pi_177125000
Ik blijf ook voor je *O* Mrs. Peel!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177125022
Jaaaa Mrs Peel, die is mooi donkerder!! Gefeliciteerd!!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 10:55:26 #189
269689 crew  Viv
pi_177125076
Mrs.Peel dit wordt gewoon een knálstreep op je NOD. *O*
pi_177125704
Jaaa Peel dat zijn streepskes!!
pi_177125778
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Voor de liefhebber, vannacht om 4 uur :D

[ afbeelding ]
Een hele mooie streep O+ plak baby, plak
pi_177126277
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 09:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Voor de liefhebber, vannacht om 4 uur :D

[ afbeelding ]
Midden in de nacht :D gekkerd! Wat een mooie streep al. Deze mijlpaal heb je in elk geval gehaald, je bent echt zwanger *O* Ik duim dat je zwangerschap een maand of 9 zal duren *O*
pi_177126376
Ik slik al 9 dagen provera maar van een menstruatie is nog niets te bekennen :o Ik meende dat het de vorige keren toch echt al eerder doorbrak.

Het is wel raar spul hoor. Ik heb eigenlijk nooit last van bijwerkingen, maar bij provera is het bingo. Elke avond klokslag 11 uur heb ik opvliegers :') en mijn linkerborst is groter en blauw-geaderd (met de rechter is niets aan de hand) 8)7 En ik voel me wat zwak en misselijk en ben grumpy richting man.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:16:37 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177126901
Wauw Wolken wat een wondertje jullie Hercules!! Gefeliciteeerd! *O*
Mrs. Peel streepjes!!! Wauw gefeliciteeeerd! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177126975
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef MaJo het volgende:

Met mij gaat het steeds wat beter maar merk dat ik nog steeds in een negatieve spiraal zit waar ik uit moet zien te komen. Verschillende zwangerschapsaankondigingen (in het echte leven) helpen dan niet mee ;(

Ik sluip hier dus weer weg, kom af en toe wel even langs :)
:* Geef jezelf tijd, het is niet gek dat je nu in een periode van verdriet en negativiteit zit. Je bent altijd erg sterk, steeds maar weer je schouders eronder en doorgaan. Die kracht vind je wel weer terug :*
pi_177126990
En welkom nog, poelewoep!
  maandag 12 februari 2018 @ 13:03:44 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177128000
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef MaJo het volgende:

Met mij gaat het steeds wat beter maar merk dat ik nog steeds in een negatieve spiraal zit waar ik uit moet zien te komen. Verschillende zwangerschapsaankondigingen (in het echte leven) helpen dan niet mee ;(

Majo, neem je tijd.. en voel je niet verplicht..
en kom pas weer terug als het goed voelt :*

hier gaat het nu ook weer beter en merk ik dat ik me weer meer kan intresseren voor dit topic..

komt goed! echt! :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177128331
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:51 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Midden in de nacht :D gekkerd! Wat een mooie streep al. Deze mijlpaal heb je in elk geval gehaald, je bent echt zwanger *O* Ik duim dat je zwangerschap een maand of 9 zal duren *O*
Even ter mijn verdediging: ik moest plassen, en aangezien ik om 6 uur opsta, was 4 uur dus het moment om de test te doen. Vond ik :6

Iedereen bedankt voor het jompelen!

Bobby, wat zijn hormonen toch rare dingen hè? Lekker onvoorspelbaar allemaal...

Barreltje, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je hier weer mee wilt doen. Ik snap zo'n pauze helemaal! Welkom terug :*
  maandag 12 februari 2018 @ 13:19:07 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177128415
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Barreltje, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je hier weer mee wilt doen. Ik snap zo'n pauze helemaal! Welkom terug :*
tnx! en jij gefeliciteerd he! :D O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177128544
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 06:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zijn hier ook dames die veel buikkrampen hadden als bijwerking van de Utrogestan? Het staat wel vermeld in de bijsluiter dat je er krampen in de baarmoeder van kunt krijgen. Ik heb namelijk nog steeds op en af buikpijn :{
Ja. Kan van de utro komen. Maar ook van een zwangerschap of een naderende menstruatie.

Die tweede wachtweek is echt killing he.

Je streep en de afwezigheid van bloed is wel hoopgevend en ja het mag zeker ook bij jullie nu wel eens goed gaan.

Ik heb 20 feb weer een echo om te beoordelen of we de tp kunnen gaan plannen.
pi_177128857
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:24 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja. Kan van de utro komen. Maar ook van een zwangerschap of een naderende menstruatie.

Die tweede wachtweek is echt killing he.

Je streep en de afwezigheid van bloed is wel hoopgevend en ja het mag zeker ook bij jullie nu wel eens goed gaan.

Ik heb 20 feb weer een echo om te beoordelen of we de tp kunnen gaan plannen.
Ja :( Het onzekere, ik kan er slecht tegen.

Ben je al weer begonnen met de progynova?
pi_177133905
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ja :( Het onzekere, ik kan er slecht tegen.

Ben je al weer begonnen met de progynova?
Denk dat iedereen dat heeft mrs en herkenbaar is.

Ja ben weer begonnen.
Wil je 20-2 in de OP zetten voor mijn echo?
En ik denk dat de operatie datum van wolken wel uit de op kan
pi_177135057
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Arja het volgende:

[..]

Denk dat iedereen dat heeft mrs en herkenbaar is.

Ja ben weer begonnen.
Wil je 20-2 in de OP zetten voor mijn echo?
En ik denk dat de operatie datum van wolken wel uit de op kan
Ik kan de OP niet meer wijzigen!
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 19:38:30 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177136879
Thanks lieve meiden :*

Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uit -O- daarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning :X toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee :'(

Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt -O-

Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_177136986
:* voor jou Majo en alle rotdingen!
pi_177137622
Majo :* alles triggert het nu ook hè, zeker dit soort stomme dingen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177137865
Bah MaJo, dat is ook wel wat veel zo kort achter elkaar! Kom maar gezellig hier, we steunen elkaar door dik en dun :*
pi_177137876
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden :*

Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uit -O- daarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning :X toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee :'(

Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt -O-

Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op O+
Och Majo, verschrikkelijk voor je zeg :* :* Ik hoop dat het snel weer lichter voor je wordt :*
  maandag 12 februari 2018 @ 20:31:32 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177137924
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden :*

Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uit -O- daarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning :X toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee :'(

Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt -O-

Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op O+
Ik heb ook 5 maanden voor noppes die module betaald. Elke maand weer die reminder.
Het is gewoon echt even k*t. Hang in there :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_177138424
MaJo :'( Het is gewoon onwijs kut en je ziet op dat moment waarschijnlijk alleen maar zwangere vrouwen om je heen. Ik kreeg na die miskraam ook een mailtje van de verloskundige om een afspraak te maken voor het voorgesprek. Op zo een moment kan je het gewoon niet erbij hebben.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177139653
Ach majo ;(
Miskramen zouden verboden moeten worden. Het is gewoon niet eerlijk dat je er dan eindelijk even aan mag ruiken en het dan toch niet krijgt.

Neem je tijd en dan op een dag besef je je weer dat er nog een hoop nieuwe kansen voor je zijn
pi_177140029
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden :*

Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uit -O- daarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning :X toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee :'(

Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt -O-

Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op O+
Ach Majo, wat verdrietig toch.. :*
Ik hoop ontzettend dat het steeds vaker beter gaat en er steeds minder vaak een klap achteraan komt.
Sterkte. Miskramen zijn gewoon echt heel erg stom..
pi_177140294
Wat gaan jullie snel hier!

Mrs Peel dat is een veelbelovende streep! Begin je er al een beetje vertrouwen in te krijgen?

Bobby wat vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt! Ik moet altijd 5 dagen slikken en dan een dag of 2 later word ik ongesteld. Misschien toch eens navragen bij het ziekenhuis of dit wel klopt?

Ik heb vanochtend echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing! Mag ik erbij in de agenda?
pi_177141083
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef poelewoep het volgende:
Wat gaan jullie snel hier!

Mrs Peel dat is een veelbelovende streep! Begin je er al een beetje vertrouwen in te krijgen?

Bobby wat vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt! Ik moet altijd 5 dagen slikken en dan een dag of 2 later word ik ongesteld. Misschien toch eens navragen bij het ziekenhuis of dit wel klopt?

Ik heb vanochtend echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing! Mag ik erbij in de agenda?
Wat fijn! Ik duim voor een superembryo ^O^

Ik ben nog erg voorzichtig. Ik heb op en af buikpijn en dan vrees ik dat het mis is. Het broekloeren is begonnen, en dat vind ik best wel arelaxed. Ik ben natuurlijk ook nog enkele dagen voor mijn NOD. Ik blijf nog even lekker in dit topic hangen!
pi_177141589
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt -O-

Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op O+
pff dat is inderdaad wel teveel confrontatie voor één dag. Hopelijk gaat het morgen weer beter :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:42 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:* voor jou Majo en alle rotdingen!
Fuchsia, jij had een goede echo las ik? *O*

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef poelewoep het volgende:
Wat gaan jullie snel hier!

Mrs Peel dat is een veelbelovende streep! Begin je er al een beetje vertrouwen in te krijgen?

Bobby wat vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt! Ik moet altijd 5 dagen slikken en dan een dag of 2 later word ik ongesteld. Misschien toch eens navragen bij het ziekenhuis of dit wel klopt?

Ik heb vanochtend echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing! Mag ik erbij in de agenda?
Ja, ik ga morgen even bellen :Y

Wat tof, een terugplaatsing! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik ben nog erg voorzichtig. Ik heb op en af buikpijn en dan vrees ik dat het mis is. Het broekloeren is begonnen, en dat vind ik best wel arelaxed. Ik ben natuurlijk ook nog enkele dagen voor mijn NOD. Ik blijf nog even lekker in dit topic hangen!
Spannend nog hé? Dat afwachten is afschuwelijk, maar elke dag is er weer één. :* Blijf nog maar hier nu, op den duur schoppen we je wel een topic verder ;)
pi_177144742
Shit zeg Majo, dan komt het wel allemaal tegelijk zeg :{

Mrs. Peel, wat een onzekere situatie. Het komt vast allemaal goed, maar tot die tijd blijf je toch lekker hier :*

Spannend Poelewoep, veel succes ^O^

Ik dacht dat ik nuchter in de wedstrijd zat en toch niet te veel hoop had voor deze ronde (want hoe groot is de kans dat het ineens goed gaat), maar ik ben nu al obsessief bezig :')
pi_177145160
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:42 schreef B.ertha het volgende:

Ik dacht dat ik nuchter in de wedstrijd zat en toch niet te veel hoop had voor deze ronde (want hoe groot is de kans dat het ineens goed gaat), maar ik ben nu al obsessief bezig :')
Toch het gevoel van eindelijk een echte kans :D. Kan zomaar dat dit het laatste zetje was. Ik duim voor je hoor :s).

Poelewoep fijn dat de terugplaatsing gepland is! Spannend!

MrsPeel hopelijk kunnen we je heel gauw voor lange tijd uitzwaaien :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177145526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:21 schreef Kirb het volgende:

[..]

Toch het gevoel van eindelijk een echte kans :D. Kan zomaar dat dit het laatste zetje was. Ik duim voor je hoor :s).

Poelewoep fijn dat de terugplaatsing gepland is! Spannend!

MrsPeel hopelijk kunnen we je heel gauw voor lange tijd uitzwaaien :).
Ik hoop het O+ mijn plasstokjes zijn tot nu toe negatief, dus misschien was de lh piek stiekem zaterdag al.. Dan hoop ik maar dat ze zondagmiddagzaadjes snel kunnen zwemmen. Maar ik test nog ff door!
pi_177159270
Graag stel ik hier een vraag wat betreft onderzoek naar meerder miskramen, excuus als dit niet de plek is maar ik weet ‘m even nergens anders te plaatsen.

Vandaag een MA bevestigt gekregen en dit maakt miskraam 3 op rij (juni- sept- feb) en nummer 4 in totaal. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar ervaringen heeft iemand onderzoeken laten doen en kwam er dan nog wat nuttigs uit? Ik merk dat mijn hoofd even overloopt maar zou toch graag willen weten of zo’n onderzoek zin kan hebben.
♥ J & S
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:25:22 #220
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177159468
Klap geen ervaring mee maar wel een dikke :* Wat klote
pi_177159606
Klaproos -O-
Goed dat je verdere stappen overweegt. Volgens mij heeft het wel degelijk zin. Er loopt hier bij mijn weten een dame die ivf met embryoselectie doet vanwege meerdere miskramen veroorzaakt door een dna-foutje (als ik dat goed zeg). En ik heb ook wel eens gelezen over iemand met te weinig bms waardoor het embryo na 5-6 weken in de problemen kwam. Dus afhankelijk van wat de oorzaak is, kan er misschien wel iets aan gedaan worden.

Edit: ik bedoelde cygne, zie spoiler in de OP.
pi_177160776
Hoi! Longtime lurker hier 😊 maar nav de vraag van klaproos toch maar eens een account aangemaakt. Ik ga toevallig volgende week het onderzoek in naar herhaalde miskramen, dus dan kan ik je meer vertellen!

Korte intro: gezonde dochter uit 2015 na heftige zwangerschap met vroegtijdige weeën en ontsluiting en constante dreiging van vroeggeboorte. Sinds begin 2017 drie keer zwanger geweest, maar helaas is t ook drie keer misgegaan. Het zwanger worden is dus niet zo’n probleem, maar het zwanger blijven wel.. mijn lichaam lijkt het gewoon niet te snappen en weer af te stoten😢
We hebben dus volgende week een afspraak staan voor verder onderzoek naar herhaalde miskramen
pi_177161164
Dank jullie snoek en B.ertha

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:04 schreef Bamboobub het volgende:
Hoi! Longtime lurker hier 😊 maar nav de vraag van klaproos toch maar eens een account aangemaakt. Ik ga toevallig volgende week het onderzoek in naar herhaalde miskramen, dus dan kan ik je meer vertellen!

Korte intro: gezonde dochter uit 2015 na heftige zwangerschap met vroegtijdige weeën en ontsluiting en constante dreiging van vroeggeboorte. Sinds begin 2017 drie keer zwanger geweest, maar helaas is t ook drie keer misgegaan. Het zwanger worden is dus niet zo’n probleem, maar het zwanger blijven wel.. mijn lichaam lijkt het gewoon niet te snappen en weer af te stoten😢
We hebben dus volgende week een afspraak staan voor verder onderzoek naar herhaalde miskramen
Klinkt mij heel bekend dit! Ik heb 2 kinderen. Geboren in 2014 en 2016 in dec 2015 een miskraam direct erna zwanger waaruit de jongste is geboren. Nu in 2017 3 keer zwanger waar de laatste miskraam nu van plaatsvind. Het zwanger worden is hier idd ook niet het probleem, dit gaat eigenlijk altijd wel vlug maar het blijven lijkt nu toch wat lastiger.

Zou je je ervaring willen delen zodra je verder in de onderzoeken zit? :* succes verder en hopelijk snel een gezonde zwangerschap.
♥ J & S
pi_177162016
Ja, zal ik zeker doen! Ik ben heel benieuwd wat het allemaal inhoudt en wat er mogelijk uitkomt. Ik kan me haast niet voorstellen dat er bij ons iets uit het chromosomenonderzoek komt, omdat we al een geslaagd exemplaar hebben. Ben dan ook vooral benieuwd naar de mogelijkheden van hormonenonderzoek en de werking van mn schildklier enzo.. maargoed, volgende week meer...

En jij natuurlijk heel veel sterkte met de miskraam nu 😥
pi_177162407
Bobby heb je nog naar het ziekenhuis gebeld of ben je inmiddels zelf ongesteld geworden?

Bertha je had zondag toch de echo? Je lichaam maakt LH aan 24-48 uur voor de eisprong dus het kan zijn dat je de positieve test al gemist hebt en het ei zondag of gisteren is gesprongen. Dan zit je qua vrijen op zondagmiddag dus wel goed ^O^ Misschien vanavond nog een keer extra om dat ei te vangen?

Klaproos wat naar zeg 3 miskramen! Zelf geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je het uit wil laten zoeken.

Bamboobub ook ervaringsdeskundige, heftig hoor! Ben heel benieuwd wat eruit komt. Maar dat je al een kindje hebt hoeft niets te zeggen over een eventuele chromosoomafwijking toch? Het kan ook zijn dat je wel een afwijking hebt maar deze niet overgedragen hebt op je kindje en deze de afwijking niet heeft. Dan kan ze trouwens nog steeds wel drager zijn volgens mij. Maar ik weet er ook het fijne niet van.
pi_177162831
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:36 schreef Bamboobub het volgende:
Ja, zal ik zeker doen! Ik ben heel benieuwd wat het allemaal inhoudt en wat er mogelijk uitkomt. Ik kan me haast niet voorstellen dat er bij ons iets uit het chromosomenonderzoek komt, omdat we al een geslaagd exemplaar hebben. Ben dan ook vooral benieuwd naar de mogelijkheden van hormonenonderzoek en de werking van mn schildklier enzo.. maargoed, volgende week meer...

En jij natuurlijk heel veel sterkte met de miskraam nu 😥
Even een korte reactie hierop...

Het gebeurt vaak dat chromosoomafwijkingen recessief zijn. In dat geval moeten jouw partner én jijzelf het foute chromosoom doorgeven aan het kindje.
In percentages houdt dat in dat er een kans is van 25% dat het niet goed zit. Zo'n recessieve afwijking houdt in dat jij en je partner wel drager zijn van het foute chromosoom, maar dat je er zelf geen last van hebt. Je hebt tenslotte ook nog eenzelfde chromosoom zonder de fout. Het gaat dus pas mis als een kindje van beide ouders het foute chromosoom meekrijgt.
pi_177163210
Klopt hoor, het kan volgens mij zo zijn als jij omschrijft, dus we nemen het ook wel mee in het onderzoek, maar het is meer een voorgevoel dat het dat niet is ofzo
pi_177163368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:45 schreef poelewoep het volgende:

Bertha je had zondag toch de echo? Je lichaam maakt LH aan 24-48 uur voor de eisprong dus het kan zijn dat je de positieve test al gemist hebt en het ei zondag of gisteren is gesprongen. Dan zit je qua vrijen op zondagmiddag dus wel goed ^O^ Misschien vanavond nog een keer extra om dat ei te vangen?


Ik denk dat ie nog komt want ik had vanavond een tuurstreepje.


pi_177163721
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:17 schreef klaprooss het volgende:
Graag stel ik hier een vraag wat betreft onderzoek naar meerder miskramen, excuus als dit niet de plek is maar ik weet ‘m even nergens anders te plaatsen.

Vandaag een MA bevestigt gekregen en dit maakt miskraam 3 op rij (juni- sept- feb) en nummer 4 in totaal. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar ervaringen heeft iemand onderzoeken laten doen en kwam er dan nog wat nuttigs uit? Ik merk dat mijn hoofd even overloopt maar zou toch graag willen weten of zo’n onderzoek zin kan hebben.
Ik stuur je even een pb op fb. :*
pi_177166011
Klaprooss, ik heb er geen ervaring mee. Wat verdrietig dat het zo is gegaan. Veel sterkte :*

B.ertha, zijn dat ovulatietesten? Ik zie op die van vandaag een duidelijk streepje! Heb je al eens vaker deze testen gedaan?
pi_177166657
Ah sterkte klap ;(

Mrs hoe voel je je?
Morgen is het al Valentijnsdag

Bertha je had toch een paar dagen geleden al een groot follikel?
pi_177166800
Mrs Peel, nee ik had eerst andere. Hij is heel licht hoor.. Morgenochtend doe ik nog een test en mijn vriend werkt thuis dus we gaan de pauze sowieso ff benutten >:)

Arja, dat klopt maar ze worden bij mij ook heel groot. De eerste ronde in november was er zelfs een al 26 millimeter en toch was de eisprong toen (uitgaande van een LF van 14d) toch pas een paar dagen later. Dus dit klopt eigenlijk wel met mijn berekeningen :)
pi_177167645
B.ertha, ik zou het in ieder geval om de dag gezellig maken, en ik ben benieuwd hoe ze er morgen uitzien.

Arja, ik heb nog steeds op en af buikpijn, maar het is gelukkig niet meer zo heftig als afgelopen weekend. Morgen nogmaals testen, en dan donderdag nog een keer voor het ziekenhuis.

Hoe gaat het met jou?
pi_177168316
Bertha ik vind het niet echt een tuurstreep hoor. Ik heb zelf nooit knallers gehad en dat zegt echt niet alles. Maar goed om door te testen en natuurlijk het gezellig te maken met je vriend ;)

Mrs Peel vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt. Ik heb deze ronde ook veel buikpijn, ik denk als bijwerking van de progynova (die slik jij ook denk ik?). Elke avond om een uur of 9 verga ik van de kramp en als ik dan naar het toilet ga is het weer over :X Het voelt echt als menstruatiekrampen maar uiteindelijk is het dan toch iets anders zeg maar. En morgen weer testen, spannend hoor!

Arja ben jij uiteindelijk nog ongesteld geworden of nog aan het afwachten?

Morgen Valentijnsdag ja! Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik ga in ieder geval lekker uit eten met mijn man O+
pi_177168406
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:18 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Fuchsia, jij had een goede echo las ik? *O*
Lief van je :* Klopt, gister weer een goede gehad. 10+4 nu, dus bijna bij de 12 weken grens :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:17 schreef klaprooss het volgende:
Graag stel ik hier een vraag wat betreft onderzoek naar meerder miskramen, excuus als dit niet de plek is maar ik weet ‘m even nergens anders te plaatsen.

Vandaag een MA bevestigt gekregen en dit maakt miskraam 3 op rij (juni- sept- feb) en nummer 4 in totaal. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar ervaringen heeft iemand onderzoeken laten doen en kwam er dan nog wat nuttigs uit? Ik merk dat mijn hoofd even overloopt maar zou toch graag willen weten of zo’n onderzoek zin kan hebben.
:*

Ik heb ervaring. Na 3 miskramen ook onderzoek laten doen. Kwam niks uit bij ons. Wat vervelend is, omdat je wilt weten waar het aan ligt en mogelijk is het makkelijk te verhelpen. Maar aan de andere kant ook fijn, omdat er in ieder geval niks ernstigs is.
Mijn baarmoeder is onderzocht op afwijkingen/vorm en bloed is onderzocht op stollingswaardes, afweer en schildklier.
Chromosomen hebben wij niet laten onderzoeken.
Voordeel vind ik dat je bij een nieuwe zwangerschap "extra" goed in de gaten wordt gehouden en voor een vroege echo mag komen, mocht je dat willen. (Ik heb nu 3 echo's gehad met 10 weken)

Site van Freya heeft ook veel info.
pi_177168440
Poelewoep, ik gebruik alleen Utrogestan. Bij een cryo is het inderdaad progynova én Utrogestan.

Valentijnsdag, wij doen er niet aan. Mijn schoonouders komen morgen op bezoek, dus dat wordt heerlijke hutspot met draadjesvlees morgenavond :9 Mijn schoonmoeder neemt alles mee en kookt dan voor ons, verwennerij!

15 april zijn man en ik 18 jaar samen, dan willen we eigenlijk iets doen. Wat dat is, moeten we nog bedenken.
pi_177169532
Ik vond die vroege echo's juist helemaal niet zo fijn. :@

Fuchsia, waarom kozen jullie ervoor de chromosomen juist niet te laten onderzoeken? Hier adviseerden ze die juist wel te doen.

En 10 weken zwanger al, wat goed! O+
pi_177171004
18 jaar! Wauw :o
Fuchs wat fijn van je goede echo. Heb je nu volledig vertrouwen of blijft dat moeilijk?

Wij doen niet aan valentijnsdag :N
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:21:39 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177171254
Ik ontlurk even om het verhaal van mijn beste vriendinnetje te delen voor Klapp...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177171288
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:21 schreef Tink89 het volgende:
Ik ontlurk even om het verhaal van mijn beste vriendinnetje te delen voor Klapp...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rotsituatie :{
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig? ;(
pi_177171365
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is O+ O+
pi_177171415
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is O+ [ afbeelding ] O+
Wat een mooie O+

(omdat deze Valentijnsbaby een heel mooi hartje gaat hebben)
pi_177171433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat een mooie O+
[ afbeelding ]
(omdat deze Valentijnsbaby een heel mooi hartje gaat hebben)
O+
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:47:01 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177171501
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat een rotsituatie :{
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig? ;(
Volgens mij wel ja. De eicel heeft dan een ongebalanceerde translocatie en dan is het niet levensvatbaar.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177171545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. De eicel heeft dan een ongebalanceerde translocatie en dan is het niet levensvatbaar.
Jeetje wat een verhaal! Bedankt wel voor het delen. Hopelijk voor hen snel een gezonde zwangerschap.


En Peel! Das een mooie O+
♥ J & S
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:14:15 #246
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_177171732
Peel dat zijn supermooie streepjes! *O*
pi_177171734
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is O+ [ afbeelding ] O+
Hij is práchtig O+.

Klaproos wat ontzettend verdrietig ;(. Ik heb er verder geen verstand van, maar ik wens je een mooie plakker toe.

RondeRotonde hoe gaat het met jou? Jij zit al in je tweede wachtweek toch? Hoe voel je je?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177172049
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is O+ [ afbeelding ] O+
O+ Van harte!!

En klaproos, ik heb wel ervaring met (2) miskramen, maar (nog) niet met verder onderzoek.
Ik kreeg de keuze destijds om onderzoek te doen.
Na overleg met de arts besloten het voorlopig niet te doen, maar evt bij een derde miskraam wel.
Haar argumenten waren toen dat er bij het gros niks uit komt en dat het nu gewoon ‘botte pech’ is.

Aan de andere kant had een bekende van mij ook twee miskramen, heeft onderzoek laten doen, kwam afweerstoffen tegen de schildklier tegen, kreeg wat medicatie en is nu succesvol zwanger.

Dus Tsja..
Je hebt waarschijnlijk vrij weinig aan m’n verhaal oO< , maar wilde het je ook niet onthouden.

Sterkte :* met het verwerken nu en de keuze.
pi_177172801
Mrs met je valentijnsstrepen *O* *O* *O*

Klap sterkte!

Wij doen verder nooit aan valentijnsdag. Toevallig vandaag met zijn drietjes naar de dierentuin

Met mij op zich wel goed. Wel moe van de progy. Ik heb het idee dat dat altijd in het begin is en later meer went, maar was gister niet vooruit te branden met hardlopen
pi_177174104
Mrs. Peel, dat is wel een hele mooie hoor! *O* *O* *O* *O*

Klaprooss, ik weet alleen van een vriendin die na 6 miskramen naar Belgie is gegaan en daar zijn ze er toen achter gekomen dat ze antistoffen aanmaakt tegen het embryo waardoor het lichaam het iedre keer ging afstoten. Met medicatie begonnen en nu hebben ze een zoontje.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177174246
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is O+ [ afbeelding ] O+
Oh! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_177174255
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat een rotsituatie :{
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig? ;(
Mijn arts zei dat 75-90% van de eicellen aangetast is zelfs. Maar ik denk dat dat per persoon kan verschillen. Er zijn een paar mogelijkheden, ik ga alleen even in op een reciproke translocatie want over een robertsoniaanse weet ik weinig.

Neem maar even mezelf als voorbeeld. Er zit een een stukje van één van de chromosomen 2 op één van de chromosomen 4 en vice versa. De andere twee chromosomen 2 en 4 zijn normaal. Het volgende kan gebeuren:

1. Ik geef een verkeerde 2 en een goede 4 door, dan heeft het kindje te weinig van 2, teveel van 4 = miskraam of gehandicapt.

2. Ik geef een verkeerde 4 en een goede 2 door, dan heeft het kindje te weinig van 4, teveel van 2 = miskraam of gehandicapt.

3. Ik geef van beide het verkeerde chromosoom door, gebalanceerde translocatie = in principe een goede zwangerschap.

4. Ik geef van beide het goede chromosoom door, normaal = in principe een goede zwangerschap.
pi_177174266
Mrs peel! *O*
pi_177175201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:45 schreef poelewoep het volgende:
Bobby heb je nog naar het ziekenhuis gebeld of ben je inmiddels zelf ongesteld geworden?

Ja, ik had gisteren naar het ziekenhuis gebeld en moest gewoon nog even afwachten. Ik was daar wat ontstemd over, maar vandaag zie ik bloed *O* dus ze hadden toch gelijk ;) Ik ben echt opgelucht dat het toch zo snel nog is doorgebroken ^O^
pi_177175247
Mrs_Peel: je kunt er nu niet meer omheen he, je bent echt zwanger *O* Heel erg gefeliciteerd! Wat een mooie streep *O*
pi_177177532
Dank voor al jullie reacties. Ik denk dat we toch onderzoek gaan laten doen. Als we iets kunnen uitsluiten is dat alleen maar fijn.

Dank allemaal :*
♥ J & S
pi_177177846
Mrs Peel oh ja, progynova is alleen bij de cryo. Ik raak elke keer weer in de war door de medicatie, al heb ik het zelf ook allemaal gedaan, elke ronde is weer anders! Veel plezier vanavond (i love stoofvlees!) en die knalstreep, daar kun je inderdaad niet meer omheen hoor. Gefeliciteerd *O*

Bobby wat fijn dat je nu toch ongesteld bent geworden. Ga je er gelijk weer tegenaan?

Arja vermoeidheid is ook hetgene waar ik het meeste last van heb met progynova. Het lijkt inderdaad wel wat te wennen maar luister goed naar je lichaam. Op tijd naar bed en af en toe een middagdutje doen als dat kan. Ik slaap het halve weekend haha.

Cygne wat een verhaal zeg! Gaan jullie nu voor een tweede?
pi_177178800
Poelewoep, ja inderdaad!
pi_177179348
Mrs.peel *O* en dat op Valentijnsdag, wat een knaller O+
pi_177179845
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:44 schreef Cygne het volgende:

[..]

Mijn arts zei dat 75-90% van de eicellen aangetast is zelfs. Maar ik denk dat dat per persoon kan verschillen. Er zijn een paar mogelijkheden, ik ga alleen even in op een reciproke translocatie want over een robertsoniaanse weet ik weinig.

Neem maar even mezelf als voorbeeld. Er zit een een stukje van één van de chromosomen 2 op één van de chromosomen 4 en vice versa. De andere twee chromosomen 2 en 4 zijn normaal. Het volgende kan gebeuren:

1. Ik geef een verkeerde 2 en een goede 4 door, dan heeft het kindje te weinig van 2, teveel van 4 = miskraam of gehandicapt.

2. Ik geef een verkeerde 4 en een goede 2 door, dan heeft het kindje te weinig van 4, teveel van 2 = miskraam of gehandicapt.

3. Ik geef van beide het verkeerde chromosoom door, gebalanceerde translocatie = in principe een goede zwangerschap.

4. Ik geef van beide het goede chromosoom door, normaal = in principe een goede zwangerschap.
75-90%, jezus! Maakt het in jouw geval nog uit wat je partner doorgeeft?

Waar staan jullie nu eigenlijk precies in het proces? Dat heb ik even gemist :@
pi_177182604
In principe maakt het niet uit. Maar hij of ik kunnen natuurlijk ook nog random fouten doorgeven maar dat kan bij iedereen gebeuren.

We hebben 8 maart weer intake. Daarna zal het wachtlijst zijn, zo'n 3-4 maanden.
pi_177182612
Oh en nog een O+ :'( *O* voor mrs peel!
pi_177183186
Oh geweldig, hier was ik al bang voor... Griep heeft toegeslagen, anderhalve week na inseminatie. Rustig aan doen nu met paracetamol en toch stiekem s avonds eem heeeeel klein beetje neusspray... Heb nu verhoging, tegen koorts aan. Zo klote dit! :'(
Warempel, een drempel.
pi_177183495
:{ oh waardeloos Ronde...
Ik hoop dat je de kortdurende variant hebt..!
Rustig aan en beterschap! :*
pi_177183803
Mrs peel, wat een mooie valentijnsstreep! Gefeliciteerd!! Dat het maar een mooie zwangerschap en prachtig kindje op mag leveren!

Cygne, wat een heftige uitkomst.. succes met het vervolgtraject!

Beterschap voor ronderotonde..
pi_177184021
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Morgen bel ik het ziekenhuis, ik verwacht dat we een echo inplannen voor over 3 weken.

Beterschap RR :*

Weer heel veel succes Cygne!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met GV-man gaat...

Kirb, hoe gaat het met het wachten?

Oe, poelewoep, 20 februari terugplaatsing! Spannend, ik ga duimen!
pi_177184298
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

Kirb, hoe gaat het met het wachten?

Goed hoor :). Bijna tweede wachtweek! Wissel een beetje tussen hoop en we-moeten-hier-doorheen-voor-we-ivf-mogen.

RR wat naar! Beterschap!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177185201
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef Cygne het volgende:
In principe maakt het niet uit. Maar hij of ik kunnen natuurlijk ook nog random fouten doorgeven maar dat kan bij iedereen gebeuren.

We hebben 8 maart weer intake. Daarna zal het wachtlijst zijn, zo'n 3-4 maanden.
Oei, dus nog even op je handen zitten! Succes :)
pi_177185729
Poelewoep het halve weekend slapen, kan ik niet meer met een dreumes thuis, maar het lijkt me heerlijk.

Cygne het is al bijna maart. Spannend weer.

Rr beterschap, maar volgens mij maakt het voor de vruchtbaarheid niet uit.
pi_177186020
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 02:21 schreef Cygne het volgende:
Ik vond die vroege echo's juist helemaal niet zo fijn. :@

Fuchsia, waarom kozen jullie ervoor de chromosomen juist niet te laten onderzoeken? Hier adviseerden ze die juist wel te doen.

En 10 weken zwanger al, wat goed! O+
Mijn eerste "vroege" echo was met 7,5 week. Voor de echo met 6 weken heb ik ook vriendelijk bedankt. Maar god het is een optie als je het fijn vindt.

Chromosomen wilden wij in eerste instantie niet gelijk laten testen, omdat we eerste de anderen en goedkopere onderzoeken wilden afwachten. Onze gyn zei trouwens dat er bij een fout in de chromosomen toch niks aan gedaan kon worden. :') Ik wist natuurlijk anders door jouw situatie, maar dat terzijde.
Uiteindelijk pas maanden later alle uitslagen binnen waar niks uit bleek en toen ging het ziekenhuis mijn "zieke" lijf de schuld geven van de miskramen/niet zwanger worden en wilde überhaupt geen onderzoek verder meer doen, dus dat was toen even van de baan en daarna was ik toch zwanger geworden.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:48 schreef B.ertha het volgende:
Fuchs wat fijn van je goede echo. Heb je nu volledig vertrouwen of blijft dat moeilijk?
Lief dat je er naar vraagt :*
Blijft een dingetje ja. Vorige week ging het wel okay, maar deze week niet zo. Ondanks dat ik maandag nog een goede echo had. Ik durf niet blij te zijn of te denken dat het echt gaat gebeuren dit keer.

En nog even jompelen voor de dikke valentijnsstreep voor Mrs Peel *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 14-02-2018 21:16:16 ]
pi_177186127
Wat stom van die gyn zeg. 7.5 week vind ik niet gek vroeg trouwens. Daar was ik toen ook wel blij mee.
pi_177186137
Ik hoop dat je heel binnenkort echt kunt gaan genieten :*
pi_177187665
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef Cygne het volgende:
Wat stom van die gyn zeg. 7.5 week vind ik niet gek vroeg trouwens. Daar was ik toen ook wel blij mee.
Ja super stom. Ben soms echt dankbaar voor Fok. Dat je zo veel beter weet hoe dingen kunnen zijn of er vanaf weet door anderen.
Ik vond 7,5 ook een mooie termijn voor de 1e echo ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:30 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop dat je heel binnenkort echt kunt gaan genieten :*
Ik hoop het ook :*
pi_177191403
Ronderotonde beterschap! Kan dit schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap? Ik weet dat als je koorts hebt dat dit de kans op een miskraam kan vergroten maar zo lang je geen koorts hebt zou dit niet uit moeten maken toch? En paracetamol kun je zonder probleem slikken.

Mrs Peel over 6 dagen inderdaad terugplaatsing, ik ga vandaag beginnen met de utrogestan. Hopelijk kan ik snel met je mee naar het andere topic!

Fuchsia het lijkt me in jouw geval ook erg lastig om vertrouwen te hebben. Je bent nu verder dan je ooit eerder bent gekomen toch? Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten, zwanger zijn zou eigenlijk een mooie roze wolk moeten zijn. Maar kan me voorstellen dat dat voor jou wel lastig is!
pi_177195789
Poelewoep, helaas de hele tijd rond de 38-38.5 graden nu. Ook met griep kun je zwanger raken, maar tis niet zo'n fijn gevoel..

Heb net een enorm vroege test gedaan met kruidvat 2v5, op het begin van dag 11. Krijg zo'n resultaat van 'als je m op de juiste manier in het licht houdt dan zou je dit heel misschien als een streep kunnen interpreteren... Of niet!' :') ben dus niet veel wijzer. Morgen eens zien of het dan meer of minder is..
Warempel, een drempel.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:24:23 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177196491
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Poelewoep, helaas de hele tijd rond de 38-38.5 graden nu. Ook met griep kun je zwanger raken, maar tis niet zo'n fijn gevoel..

Heb net een enorm vroege test gedaan met kruidvat 2v5, op het begin van dag 11. Krijg zo'n resultaat van 'als je m op de juiste manier in het licht houdt dan zou je dit heel misschien als een streep kunnen interpreteren... Of niet!' :') ben dus niet veel wijzer. Morgen eens zien of het dan meer of minder is..
heb je nou een ovulatie of een zw test gedaan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177196624
Oh rr dat zou gaaf zijn als het direct weer raak is!

Poelewoep doe of laat jij nog speciale dingen nu?
Ik vind het trouwens wel irritant dat dan op de echo te zien is dat er een tp gepland kan worden en het dan nog een dikke week duurt. Vroeger was dat wel een paar dagen korter.

Mrs je officiele dag! Ziekenhuis al gebeld?
pi_177197084
De afspraak voor de echo is gemaakt, op 8 maart. Maar waar ik gisteren blij was en me zwanger voelde, ben ik nu vooral heel bang dat het niet goed is of niet goed gaat. Ik heb nog steeds op en af buikpijn. Ik ben zo bang voor bloedverlies :{ Nu heb ik ook behoorlijk last van m'n darmen, dus daar komt ook buikpijn vandaan, maar het onderscheid is zo moeilijk te maken. Bah, ik word er echt somber van.
pi_177197725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Poelewoep, helaas de hele tijd rond de 38-38.5 graden nu. Ook met griep kun je zwanger raken, maar tis niet zo'n fijn gevoel..

Heb net een enorm vroege test gedaan met kruidvat 2v5, op het begin van dag 11. Krijg zo'n resultaat van 'als je m op de juiste manier in het licht houdt dan zou je dit heel misschien als een streep kunnen interpreteren... Of niet!' :') ben dus niet veel wijzer. Morgen eens zien of het dan meer of minder is..
Oi spannend :o. Kun je 'm posten? Ik duim me suf hoor O+.

MrsPeel het is ook superspannend. Houdt in gedachten dat al die krampjes e.d. ook van de utro kunnen komen (of gewoon van iets random anders). Geen bloed is goed toch? Dikke knuffel en dat de tijd maar even vliegt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177198031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
De afspraak voor de echo is gemaakt, op 8 maart. Maar waar ik gisteren blij was en me zwanger voelde, ben ik nu vooral heel bang dat het niet goed is of niet goed gaat. Ik heb nog steeds op en af buikpijn. Ik ben zo bang voor bloedverlies :{ Nu heb ik ook behoorlijk last van m'n darmen, dus daar komt ook buikpijn vandaan, maar het onderscheid is zo moeilijk te maken. Bah, ik word er echt somber van.
Dit is heel herkenbaar. Het leven tussen hoop en vrees. Pijn voelen alsof je ongesteld moet worden, vervolgens shitloads aan bloedverlies. De eerdere miskraam in je achterhoofd en dan tegen alle verwachtingen in een tweeling op de echo zien. Ik prikte de hele dag in mijn borsten om te checken of ze nog pijn deden. En als dat zo was dan zat het vast goed. En dan complete paniek als ze even minder gevoelig waren. :') Die eerste periode van het zwanger zijn vond ik verschrikkelijk. Die continue angst of het wel goed zou komen. Ik hoop dat je de komende weken in ieder geval zonder bloedverlies doorkomt en dat je 8 maart een hele mooie knipper te zien krijgt. Ik ga voor je duimen. :*
pi_177198234
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:40 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dit is heel herkenbaar. Het leven tussen hoop en vrees. Pijn voelen alsof je ongesteld moet worden, vervolgens shitloads aan bloedverlies. De eerdere miskraam in je achterhoofd en dan tegen alle verwachtingen in een tweeling op de echo zien. Ik prikte de hele dag in mijn borsten om te checken of ze nog pijn deden. En als dat zo was dan zat het vast goed. En dan complete paniek als ze even minder gevoelig waren. :') Die eerste periode van het zwanger zijn vond ik verschrikkelijk. Die continue angst of het wel goed zou komen. Ik hoop dat je de komende weken in ieder geval zonder bloedverlies doorkomt en dat je 8 maart een hele mooie knipper te zien krijgt. Ik ga voor je duimen. :*
:'( Zo dus, precies. Het wordt eigenlijk alsmaar zwaarder. Ik durf ook niet meer te fantaseren over een dikke buik, mijn oudste met een baby. Ik vind het heel erg moeilijk. Ineens ook is mijn stemming en gevoel omgeslagen. Dat ken ik hélemaal niet van mezelf.

Ik hoop trouwens dat dit ook in dit topic kan/mag?
pi_177198335
Heel herkenbaar hoor mrs. Het vertrouwen dat het een keer goed gaat moet echt groeien. Bij emmy kwam dit steeds meer na een mijlpaal, zoals het hartje horen en de 12 weken gehaald. Toen de geslachts-echo waardoor het idee van een kind concreter werd. Maar vooral toen ik haar kon voelen en ik ook zo overduidelijk een zwangere buik had.

Bij mijn 2 vroege miskramen had ik al bloedverlies voor de testdatum. Bij emmy alleen 1 keer een paar dagen na de testdatum.

Ik denk echt dat het goed gaat komen en dat je vertrouwen zal groeien, maar die eerste tijd is killing
pi_177198459
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
De afspraak voor de echo is gemaakt, op 8 maart. Maar waar ik gisteren blij was en me zwanger voelde, ben ik nu vooral heel bang dat het niet goed is of niet goed gaat. Ik heb nog steeds op en af buikpijn. Ik ben zo bang voor bloedverlies :{ Nu heb ik ook behoorlijk last van m'n darmen, dus daar komt ook buikpijn vandaan, maar het onderscheid is zo moeilijk te maken. Bah, ik word er echt somber van.
:* Peel, wat naar om te lezen dat je je zo onzeker en rot voelt :*
Ik heb nog nooit een miskraam meegemaakt, dus ik heb die emotionele voorgeschiedenis niet, maar ik herken die onzekerheid wel een beetje. Het liefst had ik een luikje in mijn buik om elke dag even te kunnen kijken hoe het gaat en wat er gebeurd. Met name op de goede dagen (zonder echte kwaaltjes) maakt dat me echt onzeker en neem ik een beetje afscheid van dit kindje. Misschien helpt het je om te weten dat ik in de eerste week ook veel last van mijn darmen heb gehad. Van diaree, krampen tot verstopping.
pi_177198808
Jullie zijn lief :'(

Ik ben echt helemaal niet zo, ik sta er echt van te kijken. Ik ben altijd super nuchter, en zo van we zien het wel... Heel raar is dat. Jullie reacties helpen O+
pi_177199019
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jullie zijn lief :'(

Ik ben echt helemaal niet zo, ik sta er echt van te kijken. Ik ben altijd super nuchter, en zo van we zien het wel... Heel raar is dat. Jullie reacties helpen O+
Je hebt hoop. Hoop op een tweede kindje, hoop op een broertje of zusje voor je eerste, hoop op een gezin van vier. Logisch dat daarnaast de angst bestaat dat dat nooit zou gaan lukken. Zeker als je ooit al eens die hoop hebt gehad en dat weer verloren bent. En dat is ontzettend spannend en dat slingert je heen en weer tussen al die emoties.
Nouja, ik ben geen tovenaar met woorden, maar ik hoop dat je het een beetje kan begrijpen.

En het stukje "zo ben ik normaal nooit" is herkenbaar.. Ik moest heel erg huilen toen Nederland het stadion bij de Olympische Spelen binnen kwam :')
pi_177199040
Ogh Mrs Peel ik wou dat er woorden waren die al je zorgen in een klap konden weg nemen.

Die zijn er alleen helaas niet. Maar mijn duimen draaien wel voor een voortzetting van een prachtige zwangerschap. Net zoals ze voor iedereen draaien natuurlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177199406
@Barrel,een zwangerschapstest. Ik wacht morgen wel ff af. De ovitrelle is 12 dagen geleden dus die zou uit mn lichaam moeten zijn (volgens bijsluiter max 10 dagen valspositief).

Mrs Peel ik herken dat gevoel ook, ik zou ook niet weten hoe je van die eerste weken tot in elk geval de eerste echo zou moeten kunnen 'genieten'. Alles wat je voelt kan hartstikke normaal zijn, of een teken van foute boel en je weet het gewoon pas als je een echo krijgt. Ik duim in elk geval keihard mee dat al je kwaaltjes er juist gewoon bijhoren! :*
Warempel, een drempel.
pi_177204591
Mrs_Peel, deze zorgen mogen zeker wel in dit topic. Het lijkt me heel lastig, die eerste tijd waarin het nog steeds zo onzeker is en je van alles voelt gebeuren in je lichaam. Dat is één van de redenen dat ik liever niet teveel zou willen delen over een vroege zwangerschap met mijn omgeving - het contrast tussen de felicitaties en mijn onzekerheid zou te groot zijn. Maar dat is puur hypothetisch, misschien sta ik er tegen die tijd wel anders in.

RR: een voorzichtige *O* voor jou dus?
pi_177207847
Mrs Peel :*

Ik heb een spierwitte ovulatietest dus het wachten is begonnen! Achteraf denk ik dat die van gisteravond dan positief was en we hebben gisteren netjes gevreeën :+
pi_177208461
Mrs Peel, super herkenbaar hoor je gevoel :* Ik ben normaal ook helemaal niet zo'n doemdenker die alleen maar denkt dat de wereld constant vergaat of bang is voor dingen. Maar de wens is nu zo groot en het is zo pijnlijk als dat lang duurt en/of je het weer kwijt raakt. Ik kan helaas verder niks zeggen wat je helpt of je zekerder laat voelen, want dat is hier met 11 weken ook nog niet gelukt :')

Ronde ik hoop morgen mooie strepen :*

Ik duim Bertha *O*
pi_177208784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef BobbyMcGee het volgende:


RR: een voorzichtige *O* voor jou dus?
De eerste voorzichtige jompels pas als ik morgen een echt definieerbare streep heb... Vind het nog te spannend.
En als die koorts nou ff zou zakken.... Grrrr....
Warempel, een drempel.
pi_177222503
Geen duidelijkheid vanochtend. Ik zag eigenlijk niet echt een streep. Test van gisteren heeft wel een zichtbare indroogstreep gekregen, maar hoe betrouwbaar is dat? Ik wacht maar af, zondag test ik weer, das 14 dagen na inseminatie...
Warempel, een drempel.
pi_177222831
Oe, wat lastig RR! Nog even geduld dan... :*
pi_177223008
Jammer RR, nog even in onzekerheid dus..
pi_177223454
En een clear Blue test doen met weekaanduiding?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:50:04 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_177223476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:49 schreef Wolken het volgende:
En een clear Blue test doen met weekaanduiding?
die kosten 20 euro joh, als je nod pas zondag is zou ik vooral even afwachten ;)
Spannend, rotonde! Ik hoop heel hard!
disclaimer
pi_177224037
Ik hoop dat er zondag een mooie streep verschijnt RR :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_177224055
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die kosten 20 euro joh, als je nod pas zondag is zou ik vooral even afwachten ;)
Spannend, rotonde! Ik hoop heel hard!
ha, ja dat dus :) Dat geduld tot en met zondag kan ik nog wel opbrengen ;)

Test van vanochtend gaf uiteindelijk toch ook wel een heel, heel licht zichtbaar indroogstreepje, Het kan gewoon nog alle kanten op!
Warempel, een drempel.
pi_177224328
Oef Rr daar heb je ook niks aan. Spannend hoor
pi_177224503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:49 schreef Wolken het volgende:
En een clear Blue test doen met weekaanduiding?
Die gaf mij ooit vals positief aan, ik koop die dingen nooit meer. Duur en na die ene keer voor mij geen duidelijkheid.

Wat rot RR hopelijk zondag een duidelijk streepje!
♥ J & S
pi_177226879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:24 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

ha, ja dat dus :) Dat geduld tot en met zondag kan ik nog wel opbrengen ;)

Test van vanochtend gaf uiteindelijk toch ook wel een heel, heel licht zichtbaar indroogstreepje, Het kan gewoon nog alle kanten op!
Hoe lang nadien lees je de test dan nog af?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')