Jaquote:Op maandag 12 februari 2018 13:24 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja. Kan van de utro komen. Maar ook van een zwangerschap of een naderende menstruatie.
Die tweede wachtweek is echt killing he.
Je streep en de afwezigheid van bloed is wel hoopgevend en ja het mag zeker ook bij jullie nu wel eens goed gaan.
Ik heb 20 feb weer een echo om te beoordelen of we de tp kunnen gaan plannen.
Denk dat iedereen dat heeft mrs en herkenbaar is.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
JaHet onzekere, ik kan er slecht tegen.
Ben je al weer begonnen met de progynova?
Ik kan de OP niet meer wijzigen!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Arja het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat heeft mrs en herkenbaar is.
Ja ben weer begonnen.
Wil je 20-2 in de OP zetten voor mijn echo?
En ik denk dat de operatie datum van wolken wel uit de op kan
Och Majo, verschrikkelijk voor je zegquote:Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden![]()
Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uitdaarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning
toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee
Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt![]()
Het goede nieuws in dit topic vrolijkt me dan wel weer op
Ik heb ook 5 maanden voor noppes die module betaald. Elke maand weer die reminder.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden![]()
Vandaag weer een rotdag. Eerst werd ik bij de huisarts lief toegesproken over de miskraam dus was een beetje emo. Toen kwam ik bij de apotheek en zei de apotheker "ik krijg een melding dat je zwanger bent!" Eh ja, die kan er dus uitdaarna zag ik dat de extra verzekering afgeschreven was van mijn bankrekening vanwege de extra module gezinsplanning
toen ik daarna nog een mail kreeg met een rekening van de verzekering vanwege medicatie die onder mijn eigen risico valt had was ik er echt even klaar mee
Het gaat eigenlijk heel wisselend. Het lijkt wel dat als het iets beter gaat er gelijk weer een klap achteraan komt![]()
Ach Majo, wat verdrietig toch..quote:Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden![]()
Wat fijn! Ik duim voor een superembryoquote:Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef poelewoep het volgende:
Wat gaan jullie snel hier!
Mrs Peel dat is een veelbelovende streep! Begin je er al een beetje vertrouwen in te krijgen?
Bobby wat vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt! Ik moet altijd 5 dagen slikken en dan een dag of 2 later word ik ongesteld. Misschien toch eens navragen bij het ziekenhuis of dit wel klopt?
Ik heb vanochtend echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing! Mag ik erbij in de agenda?
pff dat is inderdaad wel teveel confrontatie voor één dag. Hopelijk gaat het morgen weer beterquote:Op maandag 12 februari 2018 19:38 schreef MaJo het volgende:
Fuchsia, jij had een goede echo las ik?quote:Op maandag 12 februari 2018 19:42 schreef Fuchsia_roze het volgende:
voor jou Majo en alle rotdingen!
Ja, ik ga morgen even bellenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef poelewoep het volgende:
Wat gaan jullie snel hier!
Mrs Peel dat is een veelbelovende streep! Begin je er al een beetje vertrouwen in te krijgen?
Bobby wat vervelend dat je menstruatie niet doorbreekt! Ik moet altijd 5 dagen slikken en dan een dag of 2 later word ik ongesteld. Misschien toch eens navragen bij het ziekenhuis of dit wel klopt?
Ik heb vanochtend echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing! Mag ik erbij in de agenda?
Spannend nog hé? Dat afwachten is afschuwelijk, maar elke dag is er weer één.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik ben nog erg voorzichtig. Ik heb op en af buikpijn en dan vrees ik dat het mis is. Het broekloeren is begonnen, en dat vind ik best wel arelaxed. Ik ben natuurlijk ook nog enkele dagen voor mijn NOD. Ik blijf nog even lekker in dit topic hangen!
Toch het gevoel van eindelijk een echte kansquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat ik nuchter in de wedstrijd zat en toch niet te veel hoop had voor deze ronde (want hoe groot is de kans dat het ineens goed gaat), maar ik ben nu al obsessief bezig![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:21 schreef Kirb het volgende:
[..]
Toch het gevoel van eindelijk een echte kans. Kan zomaar dat dit het laatste zetje was. Ik duim voor je hoor
.
Poelewoep fijn dat de terugplaatsing gepland is! Spannend!
MrsPeel hopelijk kunnen we je heel gauw voor lange tijd uitzwaaien.
Klinkt mij heel bekend dit! Ik heb 2 kinderen. Geboren in 2014 en 2016 in dec 2015 een miskraam direct erna zwanger waaruit de jongste is geboren. Nu in 2017 3 keer zwanger waar de laatste miskraam nu van plaatsvind. Het zwanger worden is hier idd ook niet het probleem, dit gaat eigenlijk altijd wel vlug maar het blijven lijkt nu toch wat lastiger.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:04 schreef Bamboobub het volgende:
Hoi! Longtime lurker hier 😊 maar nav de vraag van klaproos toch maar eens een account aangemaakt. Ik ga toevallig volgende week het onderzoek in naar herhaalde miskramen, dus dan kan ik je meer vertellen!
Korte intro: gezonde dochter uit 2015 na heftige zwangerschap met vroegtijdige weeën en ontsluiting en constante dreiging van vroeggeboorte. Sinds begin 2017 drie keer zwanger geweest, maar helaas is t ook drie keer misgegaan. Het zwanger worden is dus niet zo’n probleem, maar het zwanger blijven wel.. mijn lichaam lijkt het gewoon niet te snappen en weer af te stoten😢
We hebben dus volgende week een afspraak staan voor verder onderzoek naar herhaalde miskramen
Even een korte reactie hierop...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:36 schreef Bamboobub het volgende:
Ja, zal ik zeker doen! Ik ben heel benieuwd wat het allemaal inhoudt en wat er mogelijk uitkomt. Ik kan me haast niet voorstellen dat er bij ons iets uit het chromosomenonderzoek komt, omdat we al een geslaagd exemplaar hebben. Ben dan ook vooral benieuwd naar de mogelijkheden van hormonenonderzoek en de werking van mn schildklier enzo.. maargoed, volgende week meer...
En jij natuurlijk heel veel sterkte met de miskraam nu 😥
Ik denk dat ie nog komt want ik had vanavond een tuurstreepje.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:45 schreef poelewoep het volgende:
Bertha je had zondag toch de echo? Je lichaam maakt LH aan 24-48 uur voor de eisprong dus het kan zijn dat je de positieve test al gemist hebt en het ei zondag of gisteren is gesprongen. Dan zit je qua vrijen op zondagmiddag dus wel goedMisschien vanavond nog een keer extra om dat ei te vangen?
Ik stuur je even een pb op fb.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:17 schreef klaprooss het volgende:
Graag stel ik hier een vraag wat betreft onderzoek naar meerder miskramen, excuus als dit niet de plek is maar ik weet ‘m even nergens anders te plaatsen.
Vandaag een MA bevestigt gekregen en dit maakt miskraam 3 op rij (juni- sept- feb) en nummer 4 in totaal. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar ervaringen heeft iemand onderzoeken laten doen en kwam er dan nog wat nuttigs uit? Ik merk dat mijn hoofd even overloopt maar zou toch graag willen weten of zo’n onderzoek zin kan hebben.
Lief van jequote:Op maandag 12 februari 2018 23:18 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Fuchsia, jij had een goede echo las ik?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:17 schreef klaprooss het volgende:
Graag stel ik hier een vraag wat betreft onderzoek naar meerder miskramen, excuus als dit niet de plek is maar ik weet ‘m even nergens anders te plaatsen.
Vandaag een MA bevestigt gekregen en dit maakt miskraam 3 op rij (juni- sept- feb) en nummer 4 in totaal. Nu ben ik toch nieuwsgierig naar ervaringen heeft iemand onderzoeken laten doen en kwam er dan nog wat nuttigs uit? Ik merk dat mijn hoofd even overloopt maar zou toch graag willen weten of zo’n onderzoek zin kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:21 schreef Tink89 het volgende:
Ik ontlurk even om het verhaal van mijn beste vriendinnetje te delen voor Klapp...Wat een rotsituatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig?![]()
Wat een mooiequote:Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Omdat het kan en omdat het Valentijnsdag is[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat een mooie
[ afbeelding ]
(omdat deze Valentijnsbaby een heel mooi hartje gaat hebben)
Volgens mij wel ja. De eicel heeft dan een ongebalanceerde translocatie en dan is het niet levensvatbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat een rotsituatie
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig?
Jeetje wat een verhaal! Bedankt wel voor het delen. Hopelijk voor hen snel een gezonde zwangerschap.quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. De eicel heeft dan een ongebalanceerde translocatie en dan is het niet levensvatbaar.
Hij is práchtigquote:Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oh! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn arts zei dat 75-90% van de eicellen aangetast is zelfs. Maar ik denk dat dat per persoon kan verschillen. Er zijn een paar mogelijkheden, ik ga alleen even in op een reciproke translocatie want over een robertsoniaanse weet ik weinig.quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat een rotsituatie
Betekent 'foute' eicel dat het sowieso niet goed gaat? Ze is dus echt afhankelijk van die 50% van heel weinig?
Ja, ik had gisteren naar het ziekenhuis gebeld en moest gewoon nog even afwachten. Ik was daar wat ontstemd over, maar vandaag zie ik bloedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:45 schreef poelewoep het volgende:
Bobby heb je nog naar het ziekenhuis gebeld of ben je inmiddels zelf ongesteld geworden?
75-90%, jezus! Maakt het in jouw geval nog uit wat je partner doorgeeft?quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mijn arts zei dat 75-90% van de eicellen aangetast is zelfs. Maar ik denk dat dat per persoon kan verschillen. Er zijn een paar mogelijkheden, ik ga alleen even in op een reciproke translocatie want over een robertsoniaanse weet ik weinig.
Neem maar even mezelf als voorbeeld. Er zit een een stukje van één van de chromosomen 2 op één van de chromosomen 4 en vice versa. De andere twee chromosomen 2 en 4 zijn normaal. Het volgende kan gebeuren:
1. Ik geef een verkeerde 2 en een goede 4 door, dan heeft het kindje te weinig van 2, teveel van 4 = miskraam of gehandicapt.
2. Ik geef een verkeerde 4 en een goede 2 door, dan heeft het kindje te weinig van 4, teveel van 2 = miskraam of gehandicapt.
3. Ik geef van beide het verkeerde chromosoom door, gebalanceerde translocatie = in principe een goede zwangerschap.
4. Ik geef van beide het goede chromosoom door, normaal = in principe een goede zwangerschap.
Goed hoorquote:Op woensdag 14 februari 2018 19:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Kirb, hoe gaat het met het wachten?
Oei, dus nog even op je handen zitten! Succesquote:Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef Cygne het volgende:
In principe maakt het niet uit. Maar hij of ik kunnen natuurlijk ook nog random fouten doorgeven maar dat kan bij iedereen gebeuren.
We hebben 8 maart weer intake. Daarna zal het wachtlijst zijn, zo'n 3-4 maanden.
Mijn eerste "vroege" echo was met 7,5 week. Voor de echo met 6 weken heb ik ook vriendelijk bedankt. Maar god het is een optie als je het fijn vindt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:21 schreef Cygne het volgende:
Ik vond die vroege echo's juist helemaal niet zo fijn.![]()
Fuchsia, waarom kozen jullie ervoor de chromosomen juist niet te laten onderzoeken? Hier adviseerden ze die juist wel te doen.
En 10 weken zwanger al, wat goed!
Lief dat je er naar vraagtquote:Op woensdag 14 februari 2018 07:48 schreef B.ertha het volgende:
Fuchs wat fijn van je goede echo. Heb je nu volledig vertrouwen of blijft dat moeilijk?
Ja super stom. Ben soms echt dankbaar voor Fok. Dat je zo veel beter weet hoe dingen kunnen zijn of er vanaf weet door anderen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:29 schreef Cygne het volgende:
Wat stom van die gyn zeg. 7.5 week vind ik niet gek vroeg trouwens. Daar was ik toen ook wel blij mee.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 14 februari 2018 20:30 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop dat je heel binnenkort echt kunt gaan genieten
heb je nou een ovulatie of een zw test gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2018 08:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Poelewoep, helaas de hele tijd rond de 38-38.5 graden nu. Ook met griep kun je zwanger raken, maar tis niet zo'n fijn gevoel..
Heb net een enorm vroege test gedaan met kruidvat 2v5, op het begin van dag 11. Krijg zo'n resultaat van 'als je m op de juiste manier in het licht houdt dan zou je dit heel misschien als een streep kunnen interpreteren... Of niet!'ben dus niet veel wijzer. Morgen eens zien of het dan meer of minder is..
Oi spannendquote:Op donderdag 15 februari 2018 08:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Poelewoep, helaas de hele tijd rond de 38-38.5 graden nu. Ook met griep kun je zwanger raken, maar tis niet zo'n fijn gevoel..
Heb net een enorm vroege test gedaan met kruidvat 2v5, op het begin van dag 11. Krijg zo'n resultaat van 'als je m op de juiste manier in het licht houdt dan zou je dit heel misschien als een streep kunnen interpreteren... Of niet!'ben dus niet veel wijzer. Morgen eens zien of het dan meer of minder is..
Dit is heel herkenbaar. Het leven tussen hoop en vrees. Pijn voelen alsof je ongesteld moet worden, vervolgens shitloads aan bloedverlies. De eerdere miskraam in je achterhoofd en dan tegen alle verwachtingen in een tweeling op de echo zien. Ik prikte de hele dag in mijn borsten om te checken of ze nog pijn deden. En als dat zo was dan zat het vast goed. En dan complete paniek als ze even minder gevoelig waren.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
De afspraak voor de echo is gemaakt, op 8 maart. Maar waar ik gisteren blij was en me zwanger voelde, ben ik nu vooral heel bang dat het niet goed is of niet goed gaat. Ik heb nog steeds op en af buikpijn. Ik ben zo bang voor bloedverliesNu heb ik ook behoorlijk last van m'n darmen, dus daar komt ook buikpijn vandaan, maar het onderscheid is zo moeilijk te maken. Bah, ik word er echt somber van.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar. Het leven tussen hoop en vrees. Pijn voelen alsof je ongesteld moet worden, vervolgens shitloads aan bloedverlies. De eerdere miskraam in je achterhoofd en dan tegen alle verwachtingen in een tweeling op de echo zien. Ik prikte de hele dag in mijn borsten om te checken of ze nog pijn deden. En als dat zo was dan zat het vast goed. En dan complete paniek als ze even minder gevoelig waren.Die eerste periode van het zwanger zijn vond ik verschrikkelijk. Die continue angst of het wel goed zou komen. Ik hoop dat je de komende weken in ieder geval zonder bloedverlies doorkomt en dat je 8 maart een hele mooie knipper te zien krijgt. Ik ga voor je duimen.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
De afspraak voor de echo is gemaakt, op 8 maart. Maar waar ik gisteren blij was en me zwanger voelde, ben ik nu vooral heel bang dat het niet goed is of niet goed gaat. Ik heb nog steeds op en af buikpijn. Ik ben zo bang voor bloedverliesNu heb ik ook behoorlijk last van m'n darmen, dus daar komt ook buikpijn vandaan, maar het onderscheid is zo moeilijk te maken. Bah, ik word er echt somber van.
Je hebt hoop. Hoop op een tweede kindje, hoop op een broertje of zusje voor je eerste, hoop op een gezin van vier. Logisch dat daarnaast de angst bestaat dat dat nooit zou gaan lukken. Zeker als je ooit al eens die hoop hebt gehad en dat weer verloren bent. En dat is ontzettend spannend en dat slingert je heen en weer tussen al die emoties.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jullie zijn lief
Ik ben echt helemaal niet zo, ik sta er echt van te kijken. Ik ben altijd super nuchter, en zo van we zien het wel... Heel raar is dat. Jullie reacties helpen
De eerste voorzichtige jompels pas als ik morgen een echt definieerbare streep heb... Vind het nog te spannend.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef BobbyMcGee het volgende:
RR: een voorzichtigevoor jou dus?
die kosten 20 euro joh, als je nod pas zondag is zou ik vooral even afwachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:49 schreef Wolken het volgende:
En een clear Blue test doen met weekaanduiding?
ha, ja dat dusquote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kosten 20 euro joh, als je nod pas zondag is zou ik vooral even afwachten
Spannend, rotonde! Ik hoop heel hard!
Die gaf mij ooit vals positief aan, ik koop die dingen nooit meer. Duur en na die ene keer voor mij geen duidelijkheid.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:49 schreef Wolken het volgende:
En een clear Blue test doen met weekaanduiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |