abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:31:16 #26
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176714470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Plus die muur vreet al je infrastructuur budget zo op natuurlijk.
Blijkbaar was hij echt van overtuigd dat mexico er voor zou betalen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:16:22 #27
64792 Mryc
play me one more song
pi_176715493
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:40 schreef Re het volgende:
Ik denk echt dat die gehele kliek om hem heen hem vanaf het begin bewust overal buiten hebben gehouden omdat hij gewoon te dom is om te poepen. En dan nog zal hij het voor elkaar krijgen om erover te liegen want dat kan zijn ego natuurlijk niet aan.
Stel dat hij er inderdaad expres buiten is gehouden, maar ze hem voorhouden dat iedereen er van wist, dan zie ik hem nog wel toegeven dat hij er ook van heeft geweten (al is het maar om niet als 'loser' te worden aangezien)
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 13:22:13 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176715612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef Mryc het volgende:

[..]

Stel dat hij er inderdaad expres buiten is gehouden, maar ze hem voorhouden dat iedereen er van wist, dan zie ik hem nog wel toegeven dat hij er ook van heeft geweten (al is het maar om niet als 'loser' te worden aangezien)
Dan gaat ook iedereen vragen wie nu eigenlijk de baas is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 13:35:02 #29
3928 Ulx
pi_176715920
Day of bombshells takes Mueller probe to critical point

quote:
Finally, inexorably, special counsel Robert Mueller's investigation has clawed all the way up to Donald Trump himself.

Now a foreboding moment looms for his presidency and for the nation.

A stunning barrage of revelations on Tuesday suggested that at least one strand of Mueller's Russia probe is racing toward its end game, emphasizing the gravity of the situation facing the White House and the potential vulnerability of the President.

Mueller's request to question Trump, and news that his team has already interviewed fired FBI Director James Comey and Attorney General Jeff Sessions, indicate that the special counsel has a clear picture of where he is headed in what could turn into an obstruction of justice case, legal experts said.
"It's possible that Mueller is closing in on his determination about what obstruction looks like, whether it is a criminal offense in his mind, whether it is an impeachable offense, or whether it amounts to nothing," Michael Zeldin, a former senior aide to Mueller at the Justice Department, told CNN's Brooke Baldwin.
Tuesday's bombshells came amid new signs that Trump is still pushing up against constitutional norms in his conduct toward judicial authorities usually seen as independent of the President.
The current FBI Director Christopher Wray threatened to quit, a source familiar with the situation told CNN, after coming under pressure from Sessions, to clean out senior leadership figures dating from the Comey era who the President believes are biased against him. The development was first reported by Axios.

The Washington Post reported that Trump had asked then acting FBI director Andrew McCabe who he voted for in the 2016 election in an introductory Oval Office meeting and criticized his wife's Democratic affiliation, in a move that infringed customary treatment of a civil servant.
And there are signs Rick Gates, the former Trump campaign staffer who pleaded not guilty in October to eight charges of money laundering and failing to register foreign lobbying and other business, may be ready to cooperate with Mueller, CNN's Katelyn Polantz reported Tuesday night.
And on a day of intense drama, efforts by Republicans to discredit the Russia probe gathered pace, as the White House said Trump was ready to declassify a memo written by GOP committee staff in the House claiming misconduct by FBI officials investigating the President.
Four Trump associates have so far been charged in the Mueller investigation, but there is still neither proof of wrongdoing by the President nor indications of the special counsel's eventual conclusions.
Yet the prospect of the President of the United States testifying to the investigation would lift the intrigue to an unprecedented level, and would be a spectacle not seen since Bill Clinton's grand jury appearance 20 years ago that led to his eventual impeachment over an affair with White House intern Monica Lewinsky.

[.....]
:9
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:53:58 #30
384435 klappernootopreis
pi_176716268
quote:
Ik ga er van uit dat de vragen van Mueller een heel andere strekking zullen hebben. Mueller had al voor hij met dit onderzoek begon zoveel informatie gekregen van de FBI dat obstructie allang is bewezen of weerlegt is. Daar gaat het nu niet om. Ik denk eerder dat Mueller Trump uit de tent zal lokken. Robert Mueller is als een fret die feilloos de nek van zijn slachtoffer kan vinden. Trump mag zich wel zorgen maken, dit is geen civiel juridisch spelletje..

je zou het kunnen zien als een archeoloog een oude aardewerk pot vindt uit het Romeinse tijdperk, deze trots uit de grond haalt en de munten die blinkend onder die pot liggen negeert.

Mueller heeft een ander doel dan obstructie. ;)
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 13:57:20 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176716317
Het wordt sowieso lastig voor Trump nu. Als hij een interview weigert bij Mueller, dan lijkt het of hij wat te verbergen heeft en als hij gaat praten, dan is de kans groot dat hij wat anders vertelt dan wat al zijn (oud-)personeel voor hem verteld heeft. Ik ben benieuwd wat zijn raadsmannen hem gaan adviseren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:09:55 #32
384435 klappernootopreis
pi_176716506
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:57 schreef Mike het volgende:
Het wordt sowieso lastig voor Trump nu. Als hij een interview weigert bij Mueller, dan lijkt het of hij wat te verbergen heeft en als hij gaat praten, dan is de kans groot dat hij wat anders vertelt dan wat al zijn (oud-)personeel voor hem verteld heeft. Ik ben benieuwd wat zijn raadsmannen hem gaan adviseren.
Ik denk dat die raadsmannen daar ook benieuwd naar zijn. Die weten namelijk niet wat Mueller heeft vernomen van Flynn, Comey, Papadoupoulos en Sessions..

Dus welke raad is het beste??
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:12:51 #33
3928 Ulx
pi_176716552
quote:
Als Trump weigert bitchslapt Mueller hem met een subpoena om de oren. Dan kan Trump uiteraard gaan rellen, maar of dat zin heeft....
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:13:20 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176716560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat die raadsmannen daar ook benieuwd naar zijn. Die weten namelijk niet wat Mueller heeft vernomen van Flynn, Comey, Papadoupoulos en Sessions..

Dus welke raad is het beste??
die gaan natuurlijk tig verschillende scenarios voorleggen en hoe hij daar op moet antwoorden, ben benieuwd of hij dan al bij de eerste vraag alles volkomen is vergeten en gaat freewheelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:16:33 #35
3928 Ulx
pi_176716630
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

die gaan natuurlijk tig verschillende scenarios voorleggen en hoe hij daar op moet antwoorden, ben benieuwd of hij dan al bij de eerste vraag alles volkomen is vergeten en gaat freewheelen
quote:
For the last month I decided not to do interviews, because they give interviews and they chop up your sentences and cut them short. You will have this beautiful flowing sentence where the back of the sentence reverts to the front and they cut the back of the sentence off, and I say I never said that. So, I said, you know what, I am not going to deal with them. They are very dishonest people, I said.
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:41:21 #36
384435 klappernootopreis
pi_176717097
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

Trump schijnt de aandachtsspanne van de lengte van een twitter bericht te hebben.. Dit kan nog leuk worden als hij al bij de eerste vraag van Mueller door de mand valt.. ;)
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:42:36 #37
384435 klappernootopreis
pi_176717120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump weigert bitchslapt Mueller hem met een subpoena om de oren. Dan kan Trump uiteraard gaan rellen, maar of dat zin heeft....
Ik zou Mueller echt niet attaqueren..
pi_176717150
quote:
Ik geloof dat ze aansturen op een soort hybride variant tussen schriftelijke reacties en een daadwerkelijk verhoor. Eerst worden alle vragen schriftelijk beantwoord, en waar dan nog onduidelijkheid over is kan tijdens een verhoor door Trump beperkt toegelicht worden. Dat is althans de optie die zijn team voorstaat.
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:44:09 #39
3928 Ulx
pi_176717155
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump schijnt de aandachtsspanne van de lengte van een twitter bericht te hebben.. Dit kan nog leuk worden als hij al bij de eerste vraag van Mueller door de mand valt.. ;)
Bier en chips staat klaar.
pi_176717163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bier en chips staat klaar.
Je kunt hoe dan ook wel vergeten dat het verhoor openbaar is/wordt gemaakt :P
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:44:50 #41
3928 Ulx
pi_176717166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze aansturen op een soort hybride variant tussen schriftelijke reacties en een daadwerkelijk verhoor. Eerst worden alle vragen schriftelijk beantwoord, en waar dan nog onduidelijkheid over is kan tijdens een verhoor door Trump beperkt toegelicht worden. Dat is althans de optie die zijn team voorstaat.
Dat wil Team Trump. Maar of Mueller dat wil is vers twee.
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 14:45:07 #42
3928 Ulx
pi_176717178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je kunt hoe dan ook wel vergeten dat het verhoor openbaar is/wordt gemaakt :P
#releasethememo
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 15:15:44 #43
3928 Ulx
pi_176717683
Pompeo interviewed in Mueller's Russia probe, Yates cooperating: report

Ik denk dat Mueller toch wel aan Obstruction of Justice denkt......

[ Bericht 14% gewijzigd door Ulx op 24-01-2018 15:21:31 ]
pi_176717977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:15 schreef Ulx het volgende:

Hier had Abramson ook nog een leuk draadje over:

Uit het interview:

quote:
NORAH O'DONNELL, CBS: "What's being done to make sure [Russian election interference] doesn't happen in 2018, and in the next presidential election in 2020?"
MIKE POMPEO, CIA: "It's a great question, Norah—it's a very important question. I can't answer it."
Abramson:

quote:
Pompeo could have--but did not--mention meetings, task forces, benchmarks, cooperation agreements, new regulations, perhaps a public initiative or two. He had *nothing*.
quote:
If Pompeo's unwilling to even say whether Trump has held *one* meeting on preventing future Russian election interference, there's *no reason*—other than politics—for him to be commenting on an ongoing federal criminal investigation that he's not directly privy to in any case.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 24 januari 2018 @ 15:33:44 #45
384435 klappernootopreis
pi_176718010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:15 schreef Ulx het volgende:

Allicht, dat gaat hij hoe dan ook doen. Maar gezien de tegenwerking van al die republikeinen die net een vette tax kluif hebben gekregen, lijkt het me dat Mueller wat meer troeven in de hand wil hebben. Trump zal de dans niet ontlopen.
pi_176718114
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Blijkbaar was hij echt van overtuigd dat mexico er voor zou betalen.
[ afbeelding ]
Als Trump een echte zakenman is zorgt hij ervoor dat het verhoor van hem door Mueller een pay-per-view event wordt. Wat een geld zou dat genereren zeg. Dan betaalt niet alleen Mexico voor de muur, maar de hele wereld! #winning!
pi_176718170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:11 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 15:16:02 Thank you to General John Kelly, who is doing a fantastic job, and all of the Staff and others in the White House, for a job well done. Long hours and Fake reporting makes your job more difficult, but it is always great to WIN, and few have won more than us! reageer retweet
Als een trainer zo'n compliment krijgt van de voorzitter van de voetbalclub zijn zijn dagen meestal geteld.
De laatste zin is trouwens haast nederig te noemen voor Trump, "a few have won more than us"
pi_176718251
MAGA!

US drops to 8th on 'best countries' list

quote:
The U.S. has dropped to eighth place in U.S. News and World Report’s “Best Countries” ranking.

This is the second straight year that the U.S. has dropped in the rankings. In 2017, the U.S. came in 7th place. Switzerland came in at the top spot for the second year in a row.

U.S. News said the drop can be attributed to Trump's unpopularity, with other countries viewing the U.S. as less trustworthy and more politically unstable since he took office.

A Gallup poll recently found that global approval of U.S. leadership sank to its lowest point in nearly two decades during President Trump’s first year in office.
The U.S. has also dropped significantly in the U.S. News rankings of trustworthiness and political stability. The greatest U.S. decline was in rankings of countries having open travel policies, likely related to Trump’s attempts to block visitors to the U.S. via the travel ban.

The publication says the list is based on a survey of more than 21,000 "global citizens" who rank 80 countries in 24 categories, including "cultural influence," "heritage," "adventure" and "quality of life."

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2018 15:56:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 24 januari 2018 @ 16:16:58 #49
3928 Ulx
pi_176718725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

De laatste zin is trouwens haast nederig te noemen voor Trump, "a few have won more than us"
"few have won more than us" kan ik niet nederig vinden.
pi_176718758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

"few have won more than us" kan ik niet nederig vinden.
Voor Trump wel, het betekent namelijk dat er mensen zijn die meer hebben gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')