abonnement Unibet Coolblue
pi_176257541
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_176257589
De vraag is, moet ik nu verkassen naar het "In het buitenland"-topic of niet.. :P

Ze stuurde me net om 7:00 lokale tijd het eerste berichtje vanaf daar.. :) Dus ze is me nog niet vergeten *)
pi_176257615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig bij iPhone als promo zien dat iemand je geliked heeft. Je krijgt dan een vervaagde foto te zien. Als je die vervaagde foto goed bestudeert kun je hem zo herkennen als die foto weer voorbij komt.
Tot nog toe elke keer gelukt en net even iets beter kijken ;)
Mmkay. Beetje InnerCircle-achtig dus :+ Waarom krijgt de iPhone altijd dat soort geintjes? :{

Op Happn had ik laats wel iets geinigs. Daar kon je dan 4 mensen zien,waarvan 1 je geliked had, maar dan moest jij raden wie van de 4. Bij fout zijn ze ook weg. Alhoewel je met flink terugscrollen je ze wellicht nog wel kon vinden.
pi_176257643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:43 schreef Themeparktommy het volgende:
De vraag is, moet ik nu verkassen naar het "In het buitenland"-topic of niet.. :P

Ze stuurde me net om 7:00 lokale tijd het eerste berichtje vanaf daar.. :) Dus ze is me nog niet vergeten *)
Waarom niet? Het is hier baggerweer dus een leuke trip naar het buitenland met een leuke kluif daar is veel voor te zeggen. Ik zou zeggen gaan met die banaan.
pi_176257666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:44 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Op Happn had ik laats wel iets geinigs. Daar kon je dan 4 mensen zien,waarvan 1 je geliked had, maar dan moest jij raden wie van de 4. Bij fout zijn ze ook weg. Alhoewel je met flink terugscrollen je ze wellicht nog wel kon vinden.
Ja, ik krijg die melding dus elke dag met dezelfde mensen, op gegeven moment herken je de terugkomende wel en nu heb ik alleen een paar mensen die ik zelf niet leuk vindt, maar je kunt ze dan alleen overslaan. Niet weigeren.. Raar.. Dus af en toe dan voeg ik iedereen toe en verwijder ik ze maar weer...
pi_176257677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:43 schreef Themeparktommy het volgende:
De vraag is, moet ik nu verkassen naar het "In het buitenland"-topic of niet.. :P

Ze stuurde me net om 7:00 lokale tijd het eerste berichtje vanaf daar.. :) Dus ze is me nog niet vergeten *)
Hebben jullie ondertussen eigenlijk al gezoend? Of nog een keer gedate?
pi_176257679
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Foto anders geloven we je niet :P
Er zijn genoeg fokkers die weten hoe ik eruit zie :P Vraag maar aan hen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_176257689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Hebben jullie ondertussen eigenlijk al gezoend? Of nog een keer gedate?
Nee... Ik wilde haar laatste vrije avond gunnen aan haar moeder, maar dat was haar enige mogelijkheid nog. Dus helaas... Wel nog telefonisch contact gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Themeparktommy op 03-01-2018 13:58:14 ]
pi_176257763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:44 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Mmkay. Beetje InnerCircle-achtig dus :+ Waarom krijgt de iPhone altijd dat soort geintjes? :{

Op Happn had ik laats wel iets geinigs. Daar kon je dan 4 mensen zien,waarvan 1 je geliked had, maar dan moest jij raden wie van de 4. Bij fout zijn ze ook weg. Alhoewel je met flink terugscrollen je ze wellicht nog wel kon vinden.
Happn is veel te commercieel: allerlei reclames, een creditsysteem. Heb er slechts een 'crush' na een week of 3, eentje met een bedenkelijk uiterlijk. Beduidend minder dan Tinder.
pi_176257818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:46 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, ik krijg die melding dus elke dag met dezelfde mensen, op gegeven moment herken je de terugkomende wel en nu heb ik alleen een paar mensen die ik zelf niet leuk vindt, maar je kunt ze dan alleen overslaan. Niet weigeren.. Raar.. Dus af en toe dan voeg ik iedereen toe en verwijder ik ze maar weer...
Je kan ze even opzoeken en kruisje toch?

Ik kreeg 4 maanden geleden 1x die melding, maar ook meteen een shitload aan opties. Sindsdien niet meer gezien. Terwijl ik er toch best veel fout had :P

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee... Ik wilde haar laatste vrije avond gunnen aan haar moeder, maar dat was haar enige mogelijk nog. Dus helaas...
Tsja, ik zou gewoon een beetje het contact warm blijven houden. Af en toe vragen hoe het er is. Vraag om een vlogje ofzo, maar geef 'r de ruimte. Uiteindelijk gewoon afwachten tot ze terug is dan maar en daarna zo snel mogelijk een date proberen te plannen. En ondertussen de apps uit blijven spelen :+
pi_176257845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:50 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Happn is veel te commercieel: allerlei reclames, een creditsysteem. Heb er slechts een 'crush' na een week of 3, eentje met een bedenkelijk uiterlijk. Beduidend minder dan Tinder.
Dat zei je al eerder ja. En ik zei al eerder dat dat in tegenstelling tot Tinder echt niet klopt. Maar als je 1 crush in 3 weken hebt, ligt het misschien ook wel gewoon aan iets anders dan aan de app.
pi_176257993
Wat ik bij Tinder vaak ook merk is dat ik (soms tot 4 keer toe) dezelfde mensen voorbij zie komen. Is dat ergens een technisch foutje?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176258193
[quote]0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:59 schreef Stoney3K het volgende:
Wat ik bij Tinder vaak ook merk is dat ik (soms tot 4 keer toe) dezelfde mensen voorbij zie komen. Is dat ergens een technisch foutje?
[/quote

Ik zie dat ook vaak.
Kan zijn dat dit mensen zijn die hun account wissen en opnieuw beginnen, dan wordt je namelijk opnieuw voorgesteld aan mensen.
pi_176258274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:54 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Dat zei je al eerder ja. En ik zei al eerder dat dat in tegenstelling tot Tinder echt niet klopt. Maar als je 1 crush in 3 weken hebt, ligt het misschien ook wel gewoon aan iets anders dan aan de app.
Je bedoelt dat ik lelijke fotoos heb?
dat zou kunnen natuurlijk, maar op tinder heb ik wel aanspraak.
Het creditsysteem ligt er natuurlijk ook wel dik bovenop. Waarom denk je dat er zo'n creditsysteem er is? Dat zou toch niet nodig zijn als die app goed werkt?
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:19:14 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_176258512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg fokkers die weten hoe ik eruit zie :P Vraag maar aan hen ;)
Ik ben geen mee loper, ik vorm graag m’n eigen mening en ga niet af of wat anderen zeggen of vinden :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_176258557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik lelijke fotoos heb?
dat zou kunnen natuurlijk, maar op tinder heb ik wel aanspraak.
Het creditsysteem ligt er natuurlijk ook wel dik bovenop. Waarom denk je dat er zo'n creditsysteem er is? Dat zou toch niet nodig zijn als die app goed werkt?
Of je lelijke foto's hebt weet ik niet, maar het zou gewoon zeker kunnen. En dan kunnen we 10x zeggen dat het aan van alles en nog wat ligt. Maar sommige mensen vallen nou eenmaal wat minder in de smaak dan anderen.

Daarbij moet je wel bedenken dat Happn 'lastiger' is dan Tinder. Gewoon, omdat de kwaliteit wat hoger ligt.

Ik snap je kritiek op dat creditsysteem verder ook niet zo. Je hebt een onbeperkt aantal likes, en als je wil kan je 'hi' zeggen dmv credits te kopen. Ik kan je vertellen, ik heb ooit eens die gratis 'hi's' van het aanmaken opgemaakt. Volgens mij geen reacties op teruggekregen, nooit iets bijgekocht en ook totaal nooit de behoefte gehad om credits bij te kopen. Simpelweg, omdat het niet nodig is. Bijna niemand gebruikt die zooi. En buiten die 'hi's' ben je vrij om te gaan en te staan waar je wil binnen Happn.

Op Tinder daarentegen, heb je maar een beperk aantal likes en wordt er continu reclame gemaakt voor gold en die andere. Neemt niet weg dat je van mij gewoon bij Tinder mag blijven zweren t.o.v. Happn hoor. Ieder zijn eigen ervaring natuurlijk.

Maar, omdat je 2 matches meer hebt op Tinder dan op Happn, werkt Tinder beter dan Happn dus eigenlijk..? Daarom ga ik er eigenlijk wel gewoon vanuit dat het niet zozeer aan die apps ligt, maar aan -wellicht- je foto's ja.
pi_176258621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg fokkers die weten hoe ik eruit zie :P Vraag maar aan hen ;)
Hoe vind ik je op Tinder, Godin?
pi_176258631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Of je lelijke foto's hebt weet ik niet, maar het zou gewoon zeker kunnen. En dan kunnen we 10x zeggen dat het aan van alles en nog wat ligt. Maar sommige mensen vallen nou eenmaal wat minder in de smaak dan anderen.

Daarbij moet je wel bedenken dat Happn 'lastiger' is dan Tinder. Gewoon, omdat de kwaliteit wat hoger ligt.

Ik snap je kritiek op dat creditsysteem verder ook niet zo. Je hebt een onbeperkt aantal likes, en als je wil kan je 'hi' zeggen dmv credits te kopen.

Op Tinder daarentegen, heb je maar een beperk aantal likes en wordt er continu reclame gemaakt voor gold en die andere. Neemt niet weg dat je van mij gewoon bij Tinder mag blijven zweren t.o.v. Happn hoor. Ieder zijn eigen ervaring natuurlijk.

Maar, omdat je 2 matches meer hebt op Tinder dan op Happn, werkt Tinder beter dan Happn dus eigenlijk..? Daarom ga ik er eigenlijk wel gewoon vanuit dat het niet zozeer aan die apps ligt, maar aan -wellicht- je foto's ja.
Op Tinder kun je tenminste wel onbeperkt berichten sturen terwijl je daar bij Happn voor moet betalen.

Bij Once is dat nog een stuk erger, als je een chatverzoek krijgt mag je gaan betalen, en alleen als je een wederzijdse like krijgt (je krijgt per dag 1 match aangeboden) kun je onbetaald chatten, maar je kan wel betalen om niet-matches een bericht te sturen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176258673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Of je lelijke foto's hebt weet ik niet, maar het zou gewoon zeker kunnen. En dan kunnen we 10x zeggen dat het aan van alles en nog wat ligt. Maar sommige mensen vallen nou eenmaal wat minder in de smaak dan anderen.

Daarbij moet je wel bedenken dat Happn 'lastiger' is dan Tinder. Gewoon, omdat de kwaliteit wat hoger ligt.

Ik snap je kritiek op dat creditsysteem verder ook niet zo. Je hebt een onbeperkt aantal likes, en als je wil kan je 'hi' zeggen dmv credits te kopen. Ik kan je vertellen, ik heb ooit eens die gratis 'hi's' van het aanmaken opgemaakt. Volgens mij geen reacties op teruggekregen, nooit iets bijgekocht en ook totaal nooit de behoefte gehad om credits bij te kopen. Simpelweg, omdat het niet nodig is. Bijna niemand gebruikt die zooi. En buiten die 'hi's' ben je vrij om te gaan en te staan waar je wil binnen Happn.

Op Tinder daarentegen, heb je maar een beperk aantal likes en wordt er continu reclame gemaakt voor gold en die andere. Neemt niet weg dat je van mij gewoon bij Tinder mag blijven zweren t.o.v. Happn hoor. Ieder zijn eigen ervaring natuurlijk.

Maar, omdat je 2 matches meer hebt op Tinder dan op Happn, werkt Tinder beter dan Happn dus eigenlijk..? Daarom ga ik er eigenlijk wel gewoon vanuit dat het niet zozeer aan die apps ligt, maar aan -wellicht- je foto's ja.
Op Happn heb ik de leeftijdsgrens best wel ruim gezet, maar het aanbod boven de 40 is echt minimaal. Wel veel vrouwen in de categorie 20-30 jaar waar ik natuurlijk geen bezwaar tegen heb maar die kiezen niet voor een 40+ man.
pi_176258735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:24 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Op Tinder kun je tenminste wel onbeperkt berichten sturen terwijl je daar bij Happn voor moet betalen.
? Weet ik serieus niks van. Is dat zo ja?

quote:
Bij Once is dat nog een stuk erger, als je een chatverzoek krijgt mag je gaan betalen, en alleen als je een wederzijdse like krijgt (je krijgt per dag 1 match aangeboden) kun je onbetaald chatten, maar je kan wel betalen om niet-matches een bericht te sturen.
Once is me wel eens aanbevolen.. Maar nah, ik vond 2 genoeg. En mijn uitstapje naar InnerCircle (ook zo'n gedoe met de bedoeling je vooral te laten betalen) vond ik ook maar tegenvallend. Alhoewel ik daar de meest zieke verhalen over gehoord heb :+
pi_176258786
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Op Happn heb ik de leeftijdsgrens best wel ruim gezet, maar het aanbod boven de 40 is echt minimaal. Wel veel vrouwen in de categorie 20-30 jaar waar ik natuurlijk geen bezwaar tegen heb maar die kiezen niet voor een 40+ man.
Ja, oke. Aan de leeftijd kan het ook gewoon zomaar liggen natuurlijk :+
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:39:51 #22
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176262101
Heb vrijdag weer eens een date, dus ik mag me hier ook weer melden. :W
Via Tinder en ik heb halve twijfels omdat ze tussen Kerst en O&N niks stuurde, maar ik zal wel zien. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176263352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:20 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Daarbij moet je wel bedenken dat Happn 'lastiger' is dan Tinder. Gewoon, omdat de kwaliteit wat hoger ligt.
Je bedoelt mooiere mensen?
pi_176263427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je bedoelt mooiere mensen?
Yes
pi_176263529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:34 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Yes
Dat maakt het wat lastiger als je niet zelf super knap bent of een 5 of 6 en heel erg grappig/interessant.
pi_176264758
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben geen mee loper, ik vorm graag m’n eigen mening en ga niet af of wat anderen zeggen of vinden :{w
Maaaaaaaarkje! Hoe is de huisboombeestleef? :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:43:09 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176264928
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:46:39 #28
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176265016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
Is ook niet echt handig van je om te zeggen.
Doe dat maar nooit meer.

Vrouwen zijn zelden tevreden over hun gewicht.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176265288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
Dat moet je ook gewoon voor je houden. Waarom zou je het benoemen? Ik denk dan ook dat je mij alleen maar ziet als een fetish-object en niet als mens.

Is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op mannen met een scheve neus valt. Een compliment in een belediging bijna.
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:59:29 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176265299
Zo goed als klaar voor m'n date.
Ben echter sinds vanmiddag goed verkouden geworden, dus maar even kijken hoelang ik 't volhoudt.
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:00:15 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176265318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
Nooit zo letterlijk zeggen, zal zelden goed ontvangen worden.
pi_176265379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
Vrouwen kunnen zelfs tijdens de seks nog over hun gewicht of lichaam beginnen. Gewoon niet benoemen die shit _O-
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:04:26 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176265400
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat moet je ook gewoon voor je houden. Waarom zou je het benoemen? Ik denk dan ook dat je mij alleen maar ziet als een fetish-object en niet als mens.

Is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op mannen met een scheve neus valt. Een compliment in een belediging bijna.
Was een antwoord op de vraag welke dingen ik aantrekkelijk vind aan vrouwen. En dan meldt ik natuurlijk alleen dingen die op haar van toepassing zijn (bij een aantrekkelijke slanke vrouw zou ik natuurlijk wat anders uitkiezen). Normaal heb ik het ook niet pro actief over uiterlijkheden.

Maargoed zal deze ook maar voor me houden verder.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is ook niet echt handig van je om te zeggen.
Doe dat maar nooit meer.

Vrouwen zijn zelden tevreden over hun gewicht.
En dat terwijl sommige stevig gebouwde vrouwen ronduit prachtig zijn. :'(

Maargoed de wereld past zich niet aan mij aan.
pi_176265421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Was een antwoord op de vraag welke dingen ik aantrekkelijk vind aan vrouwen. En dan meldt ik natuurlijk alleen dingen die op haar van toepassing zijn (bij een aantrekkelijke slanke vrouw zou ik natuurlijk wat anders uitkiezen). Normaal heb ik het ook niet pro actief over uiterlijkheden.

Maargoed zal deze ook maar voor me houden verder.

[..]

En dat terwijl sommige stevig gebouwde vrouwen ronduit prachtig zijn. :'(

Maargoed de wereld past zich niet aan mij aan.
Ik denk dat ze bedoelde welke eigenschappen je aantrekkelijk vind :P
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:05:50 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176265428
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelde welke eigenschappen je aantrekkelijk vind :P
Nee ging echt over uiterlijk :)
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:07:09 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176265464
Misschien had ze de hoop dat ze nog onder normaal valt en dan noem je har stevig/mollig ;(
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:08:41 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176265491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Misschien had ze de hoop dat ze nog onder normaal valt en dan noem je har stevig/mollig ;(
In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank" :')
pi_176265514
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is ook niet echt handig van je om te zeggen.
Doe dat maar nooit meer.

Vrouwen zijn zelden tevreden over hun gewicht.
Is goed, slankie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176265519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank" :')
Slank is hier het keyword.
Ze is nog in ontkenning dat ze dik is :P
pi_176265554
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Slank is hier het keyword.
Ze is nog in ontkenning dat ze dik is :P
Sommigen gaan met maten smijten:

"Ik ben geen maatje 34!". Geen idee wat daar bij past, ik trek geen vrouwen kleding aan :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:19:52 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176265739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In haar profiel noemde ze zichzelf "volslank" :')
. Dan moet jij zeggen dat dat volle wel meevalt ;)
pi_176265752
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sommigen gaan met maten smijten:

"Ik ben geen maatje 34!". Geen idee wat daar bij past, ik trek geen vrouwen kleding aan :P
Niemand is maatje 34 dus dat zegt inderdaad niks _O-

Ik heb op m'n okcupid gewoon staan dat ik een dikke nerd ben. Dan is het voor iedereen duidelijk :Y
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:21:26 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176265765
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

. Dan moet jij zeggen dat dat volle wel meevalt ;)
Dat soort discussies heb ik al lang geleden afgeleerd. Ik zeg meestal dat het me niet uitmaakt.

Dat is ook wel de waarheid want ik kan op zowel slanke als dikke vrouwen vallen.
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:26:51 #44
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176265877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat soort discussies heb ik al lang geleden afgeleerd. Ik zeg meestal dat het me niet uitmaakt.

Dat is ook wel de waarheid want ik kan op zowel slanke als dikke vrouwen vallen.
Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky over
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:38:18 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176266148
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky over
Zonde eigenlijk dat men zoiets als freaky ervaart. Ik kan oprecht genieten van het zien van zo'n mooie stevige vrouw met volle borsten in daarbij passende kleding

Maargoed door schade en schande zal je wijzer worden :P
pi_176266178
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gewoon niet te snel beginnen over het postuur van de dame. Komt beetje Freaky over
Als je dat al freaky vindt.... :D
pi_176266823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
daar doet ze moeilijk over? :')
pi_176266895
Ik heb in mijn tinderprofiel al gezet dat ik chubby ben :+ De meeste mannen wilden direct weten wat ik met chubby bedoel. Vind het opzich geen vreemde vraag. Ieder heeft zijn eigen voorkeur.
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:13:53 #49
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176266999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb in mijn tinderprofiel al gezet dat ik chubby ben :+ De meeste mannen wilden direct weten wat ik met chubby bedoel. Vind het opzich geen vreemde vraag. Ieder heeft zijn eigen voorkeur.
Wel dom dat ze dat moeten vragen :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:14:32 #50
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176267016
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Als je dat al freaky vindt.... :D
Ja in het begin wel.
Dan komt het over alsof ze alleen daar op kicken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176267017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:43 schreef Hexagon het volgende:
Ook een leuke. Een mollige vrouw die als een wesp gestoken reageert als ik meldt dat ik vrouwen met "een maatje meer" wel aantrekkelijk vind. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb in mijn tinderprofiel al gezet dat ik chubby ben :+ De meeste mannen wilden direct weten wat ik met chubby bedoel. Vind het opzich geen vreemde vraag. Ieder heeft zijn eigen voorkeur.
MATCH! *O*

Wanneer gaan jullie daten?

En zijn wij uitgenodigd op de trouwerij?
pi_176267034
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:14 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[..]

MATCH! *O*

Wanneer gaan jullie daten?

En zijn wij uitgenodigd op de trouwerij?
:')
pi_176267064
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wel dom dat ze dat moeten vragen :')
nah vind ik niet. Het referentiekader is vrij ruim. Net als sommige vrouwen zich oneindig als volslank definiëren.
pi_176267088
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wel dom dat ze dat moeten vragen :')
Nou ja, ik kom genoeg profielen tegen van vrouwen die zich volslank noemen die echt een volstrekt normaal of eerder slank postuur hebben. Of vrouwen die zich als normaal omschrijven maar voller zijn dan volslank. Allemaal prima, maar verschillende mensen hebben dus verschillende ideeën bij dergelijke termen.
Kan dus voor vragen zorgen als er niet een foto bij zit waarop een en ander te zien is.
A mind with a heart of it's own
pi_176267186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nou ja, ik kom genoeg profielen tegen van vrouwen die zich volslank noemen die echt een volstrekt normaal of eerder slank postuur hebben. Of vrouwen die zich als normaal omschrijven maar voller zijn dan volslank. Allemaal prima, maar verschillende mensen hebben dus verschillende ideeën bij dergelijke termen.
Kan dus voor vragen zorgen als er niet een foto bij zit waarop een en ander te zien is.
Of vrouwen met alleen maar foto's van hun gezicht. En/of in hun profiel hebben staan dat ze zo graag sporten. Maar uiteindelijk blijken ze gewoon echt dik te zijn.

Lot _O_
pi_176267206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:22 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Of vrouwen met alleen maar foto's van hun gezicht. En/of in hun profiel hebben staan dat ze zo graag sporten. Maar uiteindelijk blijken ze gewoon echt dik te zijn.

Lot _O_
Denksport is ook een sport :6
pi_176267262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Denksport is ook een sport :6
Moeten ze er niet zo'n haltertje oid achterzetten :(
pi_176267271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:22 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Of vrouwen met alleen maar foto's van hun gezicht. En/of in hun profiel hebben staan dat ze zo graag sporten. Maar uiteindelijk blijken ze gewoon echt dik te zijn.

Lot _O_
Nou ik mag best graag sporten maar ben toch ook nog chubby, dat kan wel degelijk hand in hand ;)
pi_176267325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nou ik mag best graag sporten maar ben toch ook nog chubby, dat kan wel degelijk hand in hand ;)
Dit dus :D
pi_176267359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:15 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:')
Ik wil gewoon zo graag wat meer romantiek in dit topic zien. ;(

Zijn jullie al aan het DM-en? *O*
pi_176267395
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:29 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik wil gewoon zo graag wat meer romantiek in dit topic zien. ;(

Zijn jullie al aan het DM-en? *O*
awwh speciaal voor jou:

pi_176267403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nou ik mag best graag sporten maar ben toch ook nog chubby, dat kan wel degelijk hand in hand ;)
Maar jij bent eerlijk. Die anderen verbergen het dus. Dat is het verschil. ,
pi_176267513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:31 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Maar jij bent eerlijk. Die anderen verbergen het dus. Dat is het verschil. ,
Ik denk dat ik er tegenwoordig nuchterder insta (mede dankzij een aantal fokkers). Het heeft ook geen zin om het te verhullen want vroeg of laat zit je irl met elkaar opgescheept en dan kan je het ook niet meer verhullen.
pi_176267600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:31 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Maar jij bent eerlijk. Die anderen verbergen het dus. Dat is het verschil. ,
Hoe verberg je het dan :?
pi_176267626
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe verberg je het dan :?
Ooit gehoord van de MySpace-angle?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176267630
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe verberg je het dan :?
Genoeg vrouwen die hele tactische foto's nemen.
A mind with a heart of it's own
pi_176267635
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe verberg je het dan :?
Door dus alleen foto's van je gezicht bijvb te gebruiken
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:40:19 #68
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_176267636
Ik zie bij sommige vrouwen hele levensverhalen voorbij komen op tinder, dat verwachten ze van mij toch niet hoop ik...

Edit: in de profieltekst bedoel ik dan
Oude user in een nieuw jasje.
pi_176267643
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe verberg je het dan :?
Dat zei ik net nog
pi_176267686
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Door dus alleen foto's van je gezicht bijvb te gebruiken
Dat doe ik ook, ik heb geen grote spiegel en ik vind het zo stom om aan vriendinnen te vragen of ze een foto van mij willen maken :')

Zo kan je overal wel wat achter zoeken natuurlijk.
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:51:01 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_176267921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maaaaaaaarkje! Hoe is de huisboombeestleef? :*
Goed hoor! Vriendin gaat goed, dochter van ruim 1.5jaar oud gaat goed en dochter nummer 2 komt eind Maart en die doet het nu ook goed!

En met u dan? Nog aan de man of weer beschikbaar in date land?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_176268163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

awwh speciaal voor jou:

[ afbeelding ]
O+ Het zijn zelfs twee kaarsjes! O+
pi_176269271
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goed hoor! Vriendin gaat goed, dochter van ruim 1.5jaar oud gaat goed en dochter nummer 2 komt eind Maart en die doet het nu ook goed!

En met u dan? Nog aan de man of weer beschikbaar in date land?
*O* leuk man, dochter II *O*

Ik ben nog steeds aan de man. Hij is leuk. Ik ben leuk. Wij zijn leuk. O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176269496
Ik altijd maar denken dat Super-likes afschrikken, hier was er juist iemand die extra goed ging kijken.
En voila, een match. En ook al een leuk, spontaan gesprek gehad. Ze woont alleen iets verder weg dan normaal... :P
pi_176270206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:40 schreef Stoney3K het volgende:
Ooit gehoord van de MySpace-angle?
Neuh, maar wel van MySpace Angels. :P
pi_176270285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, ik heb geen grote spiegel en ik vind het zo stom om aan vriendinnen te vragen of ze een foto van mij willen maken :')

Zo kan je overal wel wat achter zoeken natuurlijk.


Ik geloof verder best dat jij het met een onschuldige(re) insteek doet hoor
pi_176270327
Iedereen moet gewoon een gay besty voor de foto's!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176270462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen moet gewoon een gay besty voor de foto's!
Zeg je nu dat we allemaal dik zijn? :'(
pi_176270738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen moet gewoon een gay besty voor de foto's!
die heb ik maar die vraag ik niet om pics te maken :P
pi_176270810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik geloof verder best dat jij het met een onschuldige(re) insteek doet hoor
Aha! Dit is dus zo'n "liggen in het gras" foto waar MGTOW het over had. Ik snapte het niet helemaal. Nu wel :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:51:51 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176272080
Zo, date weer voorbij. Was weer gezellig :)
pi_176272527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]

En dat terwijl sommige stevig gebouwde vrouwen ronduit prachtig zijn. :'(
Moet er niet aan denken :X.

Maar ieder zijn of haar ding.

Chatcontact verloopt slecht, weinig tot geen input, gaat niets worden, jammer, ze leek mij wel leuk ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 00:24:03 (Haakje) ]
pi_176272618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik geloof verder best dat jij het met een onschuldige(re) insteek doet hoor
Je kan zeggen wat je wil, maar is denk ik wel een goeie met doggy
pi_176272626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik geloof verder best dat jij het met een onschuldige(re) insteek doet hoor
Drama dit ja, ik snap het niet, wáárom doe je dit? (even als voorbeeld, zijn nog tig andere dingen die ik voorbij heb zien komen).

Uiteindelijk spreek je af en zie je elkaar, dan valt er toch niets meer te verbergen? Meteen anticlimax en de heer voelt zich genept.. tenzij het eerder besproken is en de persoon het aantrekkelijk vind ;).

En de vrouw die verbaast is (sorry, zit mobiel), dat mensen vragen hoe chubby dan? Dankzij bovenstaande foto :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 00:31:40 ]
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:15:09 #85
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176273095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:22 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Of vrouwen met alleen maar foto's van hun gezicht. En/of in hun profiel hebben staan dat ze zo graag sporten. Maar uiteindelijk blijken ze gewoon echt dik te zijn.

Lot _O_
Daar hoeft niet altijd iets achter te steken. Toen ik nog op datingssites stond had ik ook alleen maar een foto van mijn hoofd. De reden waarom ik dat niet deed was omdat ik op al mijn foto's waar ik compleet opsta groeps- of familiefoto's zijn.
  donderdag 4 januari 2018 @ 07:08:55 #86
438758 zeer
Opritsjniki
pi_176273981
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:15 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Daar hoeft niet altijd iets achter te steken. Toen ik nog op datingssites stond had ik ook alleen maar een foto van mijn hoofd. De reden waarom ik dat niet deed was omdat ik op al mijn foto's waar ik compleet opsta groeps- of familiefoto's zijn.
en ben je wel slank
pi_176274382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Drama dit ja, ik snap het niet, wáárom doe je dit? (even als voorbeeld, zijn nog tig andere dingen die ik voorbij heb zien komen).

Uiteindelijk spreek je af en zie je elkaar, dan valt er toch niets meer te verbergen? Meteen anticlimax en de heer voelt zich genept.. tenzij het eerder besproken is en de persoon het aantrekkelijk vind ;).

Ik snap dat ook niet. Anders voordoen dan zoals je bent, dat komt toch altijd wel uit. Je wint er niks mee.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176274472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Aha! Dit is dus zo'n "liggen in het gras" foto waar MGTOW het over had. Ik snapte het niet helemaal. Nu wel :{
Dan met name de eerste foto waar je alleen de voorkant ziet.
pi_176274542
Date 3 met de Zuid-Amerikaanse expat dame ook weer gepland. Can’t wait till sunday O+ O+ O+ :@
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176274698
Een aantrekkelijke dame op Tinder die heel toevallig het zelfde specialisme (beroep) heeft.
Alleen..............psychische probleempjes en thans gedeeltelijk arbeidsongeschikt.
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
pi_176274739
:')
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:27:30 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176274761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:20 schreef MGTOW het volgende:
Een aantrekkelijke dame op Tinder die heel toevallig het zelfde specialisme (beroep) heeft.
Alleen..............psychische probleempjes en thans gedeeltelijk arbeidsongeschikt.
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
Kun je dit dan ook doortrekken naar jou zelf?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:31:15 #93
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176274819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:20 schreef MGTOW het volgende:
Een aantrekkelijke dame op Tinder die heel toevallig het zelfde specialisme (beroep) heeft.
Alleen..............psychische probleempjes en thans gedeeltelijk arbeidsongeschikt.
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
Je bent zelf niet goed bij je hoofd
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176274876
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je bent zelf niet goed bij je hoofd
Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
pi_176274922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
Dat zegt waarschijnlijk meer over het type vrouw dat jij date dan over de vrouwen in het algemeen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:39:00 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176274989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
Dat jij geen relatie kunt aangaan of behouden zegt ook iets over jou.

Het leven loopt niet altijd vlekkeloos en mensen hebben soms issues ja, zowel lichamelijk als geestelijk is dat mogelijk. En naarmate je ouder wordt neemt die kans toe.

Als jij denkt dat jij zelf wel imperfecties kunt hebben en je partner to be kan dat absoluut niet dan gaat dat natuurlijk nooit werken, tenzij domme doos die voor je geld gaat ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176275042
Het is generaliserend maar als het in zeker 90% van de gevallen klopt dan heb je gewoon een aardige leidraad te pakken.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat jij geen relatie kunt aangaan of behouden zegt ook iets over jou.

Het leven loopt niet altijd vlekkeloos en mensen hebben soms issues ja, zowel lichamelijk als geestelijk is dat mogelijk. En naarmate je ouder wordt neemt die kans toe.

Als jij denkt dat jij zelf wel imperfecties kunt hebben en je partner to be kan dat absoluut niet dan gaat dat natuurlijk nooit werken, tenzij domme doos die voor je geld gaat ^O^
Iedereen heeft wel wat en dat is natuurlijk niet erg, maar zaken als arbeidsongeschiktheid, tja, is weer van een andere orde. Dat betekent dat iemand het leven even totaal niet op de rit heeft. Dat is wat anders dus dan imperfecties. Jij trekt de zaken weer totaal uit het verband.
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:44:13 #98
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176275073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
Je lult maar wat. Sommige vrouwen richten zich liever op hun carričre of voelen die moedergevoelens niet dat ze aan kinderen willen beginnen. Die zijn dan niet gek ofzo.

En soms loopt het gewoon ook anders in het leven en komt het er niet van.

Met jou is overduidelijk we iets aan de hand. :Y

Begin me steeds meer te storen aan de negatieve aanwezigheid van dit profiel hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:45:31 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176275099
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:42 schreef MGTOW het volgende:
Het is generaliserend maar als het in zeker 90% van de gevallen klopt dan heb je gewoon een aardige leidraad te pakken.

[..]

Iedereen heeft wel wat en dat is natuurlijk niet erg, maar zaken als arbeidsongeschiktheid, tja, is weer van een andere orde. Dat betekent dat iemand het leven even totaal niet op de rit heeft. Dat is wat anders dus dan imperfecties. Jij trekt de zaken weer totaal uit het verband.
Als je arbeidsongeschiktheid bent wil dat niet zeggen dat je je leven (even) niet op de rit hebt. Het wil zeggen dat je niet (volledig) in staat bent tot het verrichten van betaalde werkzaamheden.
Ook dat kunnen prima mensen zijn om te daten.

Handiger als je gewoon naar de persoon zelf kijkt. Dát maakt uiteindelijk uit.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176275166
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je lult maar wat. Sommige vrouwen richten zich liever op hun carričre of voelen die moedergevoelens niet dat ze aan kinderen willen beginnen. Die zijn dan niet gek ofzo.

En soms loopt het gewoon ook anders in het leven en komt het er niet van.

Met jou is overduidelijk we iets aan de hand. :Y

Begin me steeds meer te storen aan de negatieve aanwezigheid van dit profiel hier.
En er zullen best een paar echte carrieretijgers zijn, maar dat soort vrouwen zie ik niet op datingsites.......
Ik spreek namens de ervaring die ik heb met het daten van vrouwen. Die ervaring heb jij niet.
Tot nu toe klopt de regel bijna altijd: 40+ en kinderloos = crazy catlady
pi_176275207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:20 schreef MGTOW het volgende:
Een aantrekkelijke dame op Tinder die heel toevallig het zelfde specialisme (beroep) heeft.
Alleen..............psychische probleempjes en thans gedeeltelijk arbeidsongeschikt.
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
Ik zal je even mijn verhaal vertellen, door omstandigheden is er fysiek iets met mij gebeurd, waardoor ik anders beweeg.

Sindsdien heb ik meer dates gehad dan ooit tevoren. Veel dingen daar kies je niet voor, die overkomen je en je hebt er maar mee (leren) om te gaan.

Mijn relatie van toen is gesneuveld omdat mevrouw er niet mee om kon gaan, tja, wacht maar tot jezelf iets overkomt (dacht ik toen). Was niet relaxed, klap op klap op klap én meer!

Dus lang verhaal kort, iedereen heeft wel iets en het ligt er maar aan hoe je daarmee omgaat. Ga je zitten janken in een hoekje of pak je door en maak je er iets van. Ik heb gekozen voor optie 2!
pi_176275332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:20 schreef MGTOW het volgende:
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
_O- _O- _O- _O- _O- Ik moest heel hard lachen! Ben je wereldvreemd?

Ik begrijp verder wel dat je geen date wil met iemand die psychische problemen heeft en gedeeltelijk arbeidsongeschikt is.
pi_176275334
Wanneer je anders beweegt hoeft dat geen beperking te zijn in de zin van je functioneren in de maatschappij.
Ik heb het hier ook specifiek over vrouwen die flink in de shit zitten zodat ze gedeeltelijk afhankelijk zijn van uitkering, subsidies en weet ik wat nog meer.
Ik kom via datingsites en apps relatief vaak vrouwen tegen die in de shit zitten en 'between jobs; is het meest voorkomende maar ik denk dat ik inmiddels wel alle DSM-V criteria heb voorbij zien komen.
Hamvraag: in hoeverre staat zoiets een relatie in de weg?

Mijn credo: ruim eerst je eigen zooi op voordat je gaat daten.
Als er visite komt ruim je thuis toch ook op?
pi_176275375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zal je even mijn verhaal vertellen, door omstandigheden is er fysiek iets met mij gebeurd, waardoor ik anders beweeg.

Sindsdien heb ik meer dates gehad dan ooit tevoren. Veel dingen daar kies je niet voor, die overkomen je en je hebt er maar mee (leren) om te gaan.

Mijn relatie van toen is gesneuveld omdat mevrouw er niet mee om kon gaan, tja, wacht maar tot jezelf iets overkomt (dacht ik toen). Was niet relaxed, klap op klap op klap én meer!

Dus lang verhaal kort, iedereen heeft wel iets en het ligt er maar aan hoe je daarmee omgaat. Ga je zitten janken in een hoekje of pak je door en maak je er iets van. Ik heb gekozen voor optie 2!
Klopt, maar fysiek iets is weer anders dan psychisch. Ik zou er niet voor kiezen, ook al zou dat hard kunnen overkomen. Binnen een relatie lijkt me dat echt verschrikkelijk, als iemand psychisch alles niet op een rij heeft. Dat beīnvloedt alles.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:01:09 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176275432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:56 schreef MGTOW het volgende:
Wanneer je anders beweegt hoeft dat geen beperking te zijn in de zin van je functioneren in de maatschappij.
Ik heb het hier ook specifiek over vrouwen die flink in de shit zitten zodat ze gedeeltelijk afhankelijk zijn van uitkering, subsidies en weet ik wat nog meer.
Ik kom via datingsites en apps relatief vaak vrouwen tegen die in de shit zitten en 'between jobs; is het meest voorkomende maar ik denk dat ik inmiddels wel alle DSM-V criteria heb voorbij zien komen.
Hamvraag: in hoeverre staat zoiets een relatie in de weg?

Mijn credo: ruim eerst je eigen zooi op voordat je gaat daten.
Als er visite komt ruim je thuis toch ook op?
En als zoiets niet op te ruimen is?

Naar het fysieke doorgetrokken, iemand met een beenamputatie vraag je toch ook niet wanneer het been weer is aangegroeid en dat je dan wel wilt daten?

Soms zijn dingen permanent, in geval van DSM-V zaken is dat toch wel regelmatig zo.
Wil je dat niet, prima. Maar jij komt hier online toch ook wel 'bijzonder' over en je weet gezien je in het werkveld zegt te zitten wat ze over mensen die 'bijzonder' zijn zeggen ;)

Ik ken bijzonder toffe mensen die een Wajong hebben, ik ken draken van mensen die huurtoeslag hebben, ik ken vreselijke mensen die een WW hebben of een WIA. En alles er tussenin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176275505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:56 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- Ik moest heel hard lachen! Ben je wereldvreemd?

Het lijkt me dat dat wel duidelijk was uit zijn postgedrag :X
A mind with a heart of it's own
pi_176275522
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:01 schreef Molo het volgende:

[..]

En als zoiets niet op te ruimen is?

Naar het fysieke doorgetrokken, iemand met een beenamputatie vraag je toch ook niet wanneer het been weer is aangegroeid en dat je dan wel wilt daten?

Soms zijn dingen permanent, in geval van DSM-V zaken is dat toch wel regelmatig zo.
Wil je dat niet, prima. Maar jij komt hier online toch ook wel 'bijzonder' over en je weet gezien je in het werkveld zegt te zitten wat ze over mensen die 'bijzonder' zijn zeggen ;)

Ik ken bijzonder toffe mensen die een Wajong hebben, ik ken draken van mensen die huurtoeslag hebben, ik ken vreselijke mensen die een WW hebben of een WIA. En alles er tussenin
Precies, dit is niet "op te ruimen" of beter te maken en heel veel psychische dingen ook niet, al roepen veel mensen van wel.

Soms weet je het niet van tevoren, waar je mee in zee gaat. En kom je er pas achter als het kind er is :X.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:08:29 #108
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_176275561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:56 schreef MGTOW het volgende:
is het meest voorkomende maar ik denk dat ik inmiddels wel alle DSM-V criteria heb voorbij zien komen.
Voor iemand die elke keer tussendoor zegt dat 'ie in de psychische (gezondheids)zorg werkt lijk je bijzonder weinig verstand te hebben van hoe een DSM-V werkt.
WFPB!
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:10:47 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176275595
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, dit is niet "op te ruimen" of beter te maken en heel veel psychische dingen ook niet, al roepen veel mensen van wel.

Soms weet je het niet van tevoren, waar je mee in zee gaat. En kom je er pas achter als het kind er is :X.
Nou, dan heb je ook wel boter op je hoofd hoor. Of je begint gewoon te snel aan kinderen.

Soms begint ellende pas als je al samen bent, kan ook nog. Leven is niet perfect, dit dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176275597
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, dit is niet "op te ruimen" of beter te maken en heel veel psychische dingen ook niet, al roepen veel mensen van wel.

Soms weet je het niet van tevoren, waar je mee in zee gaat. En kom je er pas achter als het kind er is :X.
Ieder stelt zijn eigen criteria ten aanzien van zijn of haar dates, maar mijn ervaring is toch wel dat het prettig is als iemand gewoon goed in zijn vel zit en de boel op de rit heeft.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:13:31 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176275635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ieder stelt zijn eigen criteria ten aanzien van zijn of haar dates, maar mijn ervaring is toch wel dat het prettig is als iemand gewoon goed in zijn vel zit en de boel op de rit heeft.
Tuurlijk is dat prettig, naast een geweldig geil lijf, intelligent, rijk, perfecte arbeidsethos, thuis een briljante sexy vrouw terwijl ze het huishouden tussendoor doet en lekker kookt, pornohakjes aan, lief, aanbidt jou etc etc.

Dat zou perfect zijn O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:13:36 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176275637
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
ik ben 40+ en aan t daten met een 37-jarige. Ik kinderen; zij 0. Ze is leuk en lekker. No strings attached. T bestaat echt hoor.
pi_176275654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ieder stelt zijn eigen criteria ten aanzien van zijn of haar dates, maar mijn ervaring is toch wel dat het prettig is als iemand gewoon goed in zijn vel zit en de boel op de rit heeft.
Uiteraard, in een ideale wereld wel, helaas leven wij niet in een ideale wereld.

Genoeg mensen gedate waar het "leek" alsof alles op de rit was en uiteindelijk kwamen er toch dingen naar boven, en ik heb daar geen moeite mee. Want als je ouder wordt dan maken mensen meer mee en is die kans gewoon groter.

Als ik iedereen af ga wijzen omdat ze "iets" hebben, dan blijft er bijna niemand over.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:15:59 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176275674
Zullen we anders gewoon weer date verhalen doen. En dit evt in een ander topic?
pi_176275675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ieder stelt zijn eigen criteria ten aanzien van zijn of haar dates, maar mijn ervaring is toch wel dat het prettig is als iemand gewoon goed in zijn vel zit en de boel op de rit heeft.
Ja no shit Sherlock :')
Tuurlijk is dat prettig. Maar dat wil niet zeggen dat het met mensen die de boel iets minder op de rit hebben niet kan klikken he.
A mind with a heart of it's own
pi_176275681
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik ben 40+ en aan t daten met een 37-jarige. Ik kinderen; zij 0. Ze is leuk en lekker. No strings attached. T bestaat echt hoor.
Vraag je dan wel af of ze niet snel nog een kind van je wilt voor het te laat is.......
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:19:32 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176275733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vraag je dan wel af of ze niet snel nog een kind van je wilt voor het te laat is.......
_O- _O-

Damn dude :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176275792
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik ben 40+ en aan t daten met een 37-jarige. Ik kinderen; zij 0. Ze is leuk en lekker. No strings attached. T bestaat echt hoor.
No strings attached? Dan denk ik meteen aan: "Alleen leuk voor de seks" :@
pi_176275851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:48 schreef MGTOW het volgende:

[..]

En er zullen best een paar echte carrieretijgers zijn, maar dat soort vrouwen zie ik niet op datingsites.......
Ik spreek namens de ervaring die ik heb met het daten van vrouwen. Die ervaring heb jij niet.
Tot nu toe klopt de regel bijna altijd: 40+ en kinderloos = crazy catlady
_O- Nou daar gaan mijn kansen, gelukkig heb ik al een kat w/
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:28:12 #120
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176275869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vraag je dan wel af of ze niet snel nog een kind van je wilt voor het te laat is.......
ze mag t 5000 keer proberen maar zal niet lukken
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:34:33 #121
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176275993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:34 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ga maar eens vrouwen daten en check it for yourself:
zeker 40+ en kinderloos (maar wel vruchtbaar) is bijna altijd iets aan de hand...........
Op een enkele droeftoeter na is werkelijk niemand in deze reeks het überhaupt ooit met je eens geweest, misschien moet je je eigen ervaringen maar niet als leidend zien.

Ok 1 ding geef ik je gelijk in: datingsites en apps zijn beduidend minder fijn dan vrouwen irl leren kennen. Maar dat ligt aan het gemak waarmee men mogelijke matches mee af kan serveren zonder uit de comfortzone te komen, niet aan dat het alleen zgn maar vol met debielen zou zitten.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:34:53 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176276004
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ze mag t 5000 keer proberen maar zal niet lukken
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176276007
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

_O- Nou daar gaan mijn kansen, gelukkig heb ik al een kat w/
heeey GB ben je verdwaald :P

Het zal echt wel loslopen denk ik, met de crazy catladies.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176276028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

heeey GB ben je verdwaald :P

Het zal echt wel loslopen denk ik, met de crazy catladies.
Boven de 40 zeker? :7 Ja ik moet mijn Fok visie verbreden voor 3 weken nog :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176276168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:34 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Op een enkele droeftoeter na is werkelijk niemand in deze reeks het überhaupt ooit met je eens geweest, misschien moet je je eigen ervaringen maar niet als leidend zien.

Ok 1 ding geef ik je gelijk in: datingsites en apps zijn beduidend minder fijn dan vrouwen irl leren kennen. Maar dat ligt aan het gemak waarmee men mogelijke matches mee af kan serveren zonder uit de comfortzone te komen, niet aan dat het alleen zgn maar vol met debielen zou zitten.
Op een doorsnee datingsite zitten veel meer dan mannen dan vrouwen. Oftewel de vraag naar vrouwen is er groter dan het aanbod. Volgens het vraag/aanbod principe stijgt de vrouw dan in waarde. Daarom zie je op datingsites vaak zeer veel kieskeurige vrouwen met tal van eisen die onverschaamd worden gepostuleerd en zijn mannen al blij dat ze een date kunnen regelen al is het maar met een vrouw die eigenlijk niet zo aantrekkelijk is.
Pas tijdens de date komen dan tal van problemen aan het licht of ze is in werkelijkheid een kilootje of 20 zwaarder.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:44:58 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176276189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Op een doorsnee datingsite zitten veel meer dan mannen dan vrouwen. Oftewel de vraag naar vrouwen is er groter dan het aanbod. Volgens het vraag/aanbod principe stijgt de vrouw dan in waarde. Daarom zie je op datingsites vaak zeer veel kieskeurige vrouwen met tal van eisen die onverschaamd worden gepostuleerd en zijn mannen al blij dat ze een date kunnen regelen al is het maar met een vrouw die eigenlijk niet zo aantrekkelijk is.
Pas tijdens de date komen dan tal van problemen aan het licht of ze is in werkelijkheid een kilootje of 20 zwaarder.
Ik heb dit verhaal in net even andere vorm nu al denk ik twintig keer van je gehoord

Heb je Korsakov ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176276276
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:36 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Boven de 40 zeker? :7 Ja ik moet mijn Fok visie verbreden voor 3 weken nog :')
joh, ik dacht dat ze je al losgelaten hadden :o

Ja nou meer dat die user die het postte er een bepaalde visie op vrouwen en daten op na houdt. Het zal vast wel meevallen denk ik.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:02:36 #128
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176276562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vraag je dan wel af of ze niet snel nog een kind van je wilt voor het te laat is.......
Blabla. Zullen we gewoon afspreken dat je hier pas weer post nadat je een date hebt gehad?

:O
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176277057
quote:
9s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Blabla. Zullen we gewoon afspreken dat je hier pas weer post nadat je een date hebt gehad?

:O
Sorry maar ik kan nu moeilijk een van mn assistenten nu gaan daten om verder te mogen typen......
pi_176277677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:20 schreef MGTOW het volgende:
Een aantrekkelijke dame op Tinder die heel toevallig het zelfde specialisme (beroep) heeft.
Alleen..............psychische probleempjes en thans gedeeltelijk arbeidsongeschikt.
Ik kom dat wel erg vaak tegen op sites en apps, namelijk vrouwen waar wat mee aan de hand is......
Ze heeft geen geen kinderen en dat sluit aan bij mijn ervaring; vrouwen op leeftijd (35+) die (even onvruchtbaarheid uitgesloten) nooit kinderen hebben gehad daar is psychisch vaak wat mee aan de hand........
True veel damaged goods, die moet je vermijden. Dat moet je jezelf niet aan willen doen. Die mensen moeten daar maar eerst wat aan gaan doen. :)
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:11:05 #131
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176277975
Ja maar.... ;(

35+ en geen kinderwens is niet goed. Iemand met kinderen ook niet -> want ik ben geen geldschieters voor andermans jong :(
Iemand met een kinderwens is ook niet goed, want hele leven naar de knoppen door kinderen en geldschieter.

Wat is dan wel nog goed???! :( lees zelf eens al die bizarre eisen terug. :( :( :9
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176278331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Ja maar.... ;(

35+ en geen kinderwens is niet goed. Iemand met kinderen ook niet -> want ik ben geen geldschieters voor andermans jong :(
Iemand met een kinderwens is ook niet goed, want hele leven naar de knoppen door kinderen en geldschieter.

Wat is dan wel nog goed???! :( lees zelf eens al die bizarre eisen terug. :( :( :9
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Ja maar.... ;(

35+ en geen kinderwens is niet goed. Iemand met kinderen ook niet -> want ik ben geen geldschieters voor andermans jong :(
Iemand met een kinderwens is ook niet goed, want hele leven naar de knoppen door kinderen en geldschieter.

Wat is dan wel nog goed???! :( lees zelf eens al die bizarre eisen terug. :( :( :9
iemand met kids kan best maar ik ga daar niet mee samenwonen.

kinderwens en 35+ zou ook nog kunnen maar het is vaak een 'moetje' voordat de laatste eicellen verschrompelen......

Eigenlijk valt het wel mee met die bizarre eisen van mij.

Als je eisen wilt lezen moet je maar eens vrouwenprofielen op datingsites bestuderen. Vermoedelijk heb je dat nog nooit gedaan en ik kan je het aanraden want het is enorm verhelderend.
Ik heb mijn vader, een wijs man met veel levenservaring, de profielen laten lezen en hij lag schuddebuikend op de bank. Nooit geweten dat datingsites zo vermakelijk kunnen zijn.
Een aanrader is e-matching waar over het paard getilde prinsessen met een zeer matig uiterlijk zichzelf profileren als filmsterren. Vaak met een onbenullige genderstudie maar dus wel zeur heug opgeleid!
pi_176278353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:31 schreef MGTOW het volgende:

[..]


[..]

iemand met kids kan best maar ik ga daar niet mee samenwonen.

kinderwens en 35+ zou ook nog kunnen maar het is vaak een 'moetje' voordat de laatste eicellen verschrompelen......

Eigenlijk valt het wel mee met die bizarre eisen van mij.

Als je eisen wilt lezen moet je maar eens vrouwenprofielen op datingsites bestuderen. Vermoedelijk heb je dat nog nooit gedaan en ik kan je het aanraden want het is enorm verhelderend.
Ik heb mijn vader, een wijs man met veel levenservaring, de profielen laten lezen en hij lag schuddebuikend op de bank. Nooit geweten dat datingsites zo vermakelijk kunnen zijn.
Een aanrader is e-matching waar over het paard getilde prinsessen met een zeer matig uiterlijk zichzelf profileren als filmsterren. Vaak met een onbenullige genderstudie maar dus wel zeur heug opgeleid!
Je plaat hangt weer vast :O
A mind with a heart of it's own
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:34:38 #134
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176278381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 07:08 schreef zeer het volgende:

[..]

en ben je wel slank
Ja, dit is geen gewichtskwestie voor mij. Ik neem gewoon de privacy van anderen net zo serieus als mijn eigen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Buurtzwaan op 04-01-2018 13:14:43 ]
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:37 #135
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176278828
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:48 schreef MGTOW het volgende:

[..]

En er zullen best een paar echte carrieretijgers zijn, maar dat soort vrouwen zie ik niet op datingsites.......
Ik spreek namens de ervaring die ik heb met het daten van vrouwen. Die ervaring heb jij niet.
Tot nu toe klopt de regel bijna altijd: 40+ en kinderloos = crazy catlady
Jij verkoopt je mening en ervaringen hier als feiten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176278831
Ik heb ergens gelezen dat gewicht iets is waar vrouwen het meest over liegen.
En mannen schijnen het meest over lengte te liegen.
Is me regelmatig overkomen dat mevrouw veels te dik is.
pi_176278838
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:59 schreef MGTOW het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat gewicht iets is waar vrouwen het meest over liegen.
En mannen schijnen het meest over lengte te liegen.
Is me regelmatig overkomen dat mevrouw veels te dik is.
:D En toen?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176278890
- Klaar nu -

[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 04-01-2018 13:44:32 ]
pi_176279005
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:59 schreef MGTOW het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat gewicht iets is waar vrouwen het meest over liegen.
En mannen schijnen het meest over lengte te liegen.
Is me regelmatig overkomen dat mevrouw veels te dik is.
De corpulente vrouwelijke medemens kan vaak creatief met foto's omspringen om het te verhullen.

Maar veel te dik is mij gelukkig nooit overkomen. Iemand met wat overgewicht vind ik sowieso niet aantrekkelijk.

Dan is het na 1 drankje einde avond.
pi_176279417
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jij bent aan het trollen.

Modjes kan dit account niet worden geblokkeerd?

Zit op m’n mobiel en kan de Posts niet melden. :'(

Ben er klaar mee dit figuur. Er valt niet overheen te lezen in topics.
Ik zat ook al naar de TR knop te zoeken op mobiel. Gaat weer helemaal nergens over
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 13:34:05 #141
447051 crew  Peejtur
pi_176279506
TR gemacht.
pi_176279569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:34 schreef Peejtur het volgende:
TR gemacht.
Thanks!
A mind with a heart of it's own
pi_176279595
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jouw vrouwbeeld :N

Volgens mij ben je zelf een onverzorgde verlepte vent die alleen maar hetzelfde soort vrouw aantrekt, om er vervolgens over te piepen.
Ja :D je word toch wel benieuwd hoe zo iemand er dan zelf uitziet, maar ik vermoed ook een trol .
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176279608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:34 schreef Peejtur het volgende:
TR gemacht.
Ik ook. Die vent heeft professionele hulp nodig, geen date.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:39:56 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176279617
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ook. Die vent heeft professionele hulp nodig, geen date.
Misschien is het stiekem wel een jaloerse vrouw?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176279710
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien is het stiekem wel een jaloerse vrouw?
Dan nog. Loopt hier een beetje anderen keihard te veroordelen over een succesvolle date en gaat dan verder met opscheppen over hoe men vrouwen als minderwaardig vlees denkt te mogen behandelen. Fokking schandalig gewoon, hij/zij/het hoort ergens in een hoekje te gaan huilen en aan zelfreflectie te doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:44:23 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176279726
quote:
13s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan nog. Loopt hier een beetje anderen keihard te veroordelen over een succesvolle date en gaat dan verder met opscheppen over hoe men vrouwen als minderwaardig vlees denkt te mogen behandelen. Fokking schandalig gewoon, hij/zij/het hoort ergens in een hoekje te gaan huilen en aan zelfreflectie te doen.
Was een grapje hč :@

Maar het is een draakje ja, dat klopt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176279775
Mods mogen mijn posts weghalen trouwens, tis allemaal offtopic. Ik lees hier graag, that's it. Maar nu kon ik me weer eens niet inhouden :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176279823
_O- Lekker geëscaleerd hier opeens.
pi_176279875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:48 schreef Mr.ACE het volgende:
_O- Lekker geëscaleerd hier opeens.
Niet opeens. Gaat al tijden zo als deze user aan het posten is -O-
A mind with a heart of it's own
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:52:23 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176279931
Als mensen 'm dan gewoon eens zouden negeren...
pi_176280018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen 'm dan gewoon eens zouden negeren...


We kunnen weer door ;) :)
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:58:05 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176280065
Begin ik wel weer (alsof dat zo normaal is :') )
Wss ga ik morgenavond weer met date afspreken.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:58:16 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176280068
Zo.. Nu de rest :)
pi_176280929
Ik krijg een kat te logeren die vrij vals is, dus ik ben even date vrij :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176280988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg een kat te logeren die vrij vals is, dus ik ben even date vrij :D
Kun je wel testen of je date goed met dieren om kan gaan :+
pi_176281431
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kun je wel testen of je date goed met dieren om kan gaan :+
:D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176283792
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Begin ik wel weer (alsof dat zo normaal is :') )
Wss ga ik morgenavond weer met date afspreken.
hoeveelste date met die gast?
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:38:18 #159
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176283864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

hoeveelste date met die gast?
3 jonge let nou es op
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:54:00 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176284166
Dat dus idd. Maar staat nog niet vast ofzo.
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:05:01 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176286827
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken :X.

Maar ieder zijn of haar ding.
Een keertje seks ermee en je bent helemaal om :7
pi_176286938
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Als jij denkt dat jij zelf wel imperfecties kunt hebben en je partner to be kan dat absoluut niet dan gaat dat natuurlijk nooit werken, tenzij domme doos die voor je geld gaat ^O^
Je moet ze de kost geven, de vrouwen die heel naīef denken dat een vent nooit wat mag mankeren. Heb er een redelijk aantal afgesproken die zich totaal onaantastbaar opstelden en als het onderwerp ziekte oid ter sprake kwam daar totaal koud op reageerden. Dikke afknapper als je het mij vraagt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:19:55 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_176287120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Dat dus idd. Maar staat nog niet vast ofzo.
Jij zet nooit wat vast toch qua afspreken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_176287834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je moet ze de kost geven, de vrouwen die heel naīef denken dat een vent nooit wat mag mankeren. Heb er een redelijk aantal afgesproken die zich totaal onaantastbaar opstelden en als het onderwerp ziekte oid ter sprake kwam daar totaal koud op reageerden. Dikke afknapper als je het mij vraagt.
Tja, weet je, iedereen heeft wel wat, mentaal, fysiek, tik opgelopen ergens van. En dus mankeer je iets.

Veel mensen praten daar ook niet makkelijk of snel over. Mijn ex kwam er pas in maand 3 mee, hoe wat en waar.. Was best heftig.

Denken dat niemand iets heeft is een illusie. Maar ik heb ze ook gedate hoor, "ik zoek perfectie"! Lekker verder zoeken, want ik ben het niet ;).
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:01:41 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176287947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je moet ze de kost geven, de vrouwen die heel naīef denken dat een vent nooit wat mag mankeren. Heb er een redelijk aantal afgesproken die zich totaal onaantastbaar opstelden en als het onderwerp ziekte oid ter sprake kwam daar totaal koud op reageerden. Dikke afknapper als je het mij vraagt.
Klopt, dat lijken me dan ook geen prettige vrouwen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:06:13 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176288041
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:19 schreef ook_gek het volgende:

Jij zet nooit wat vast toch qua afspreken?
Meestal wel. Ligt er maar net aan de afspraak en hoe en wanneer die tot stand komt :')
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:08:27 #167
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176288082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je moet ze de kost geven, de vrouwen die heel naīef denken dat een vent nooit wat mag mankeren. Heb er een redelijk aantal afgesproken die zich totaal onaantastbaar opstelden en als het onderwerp ziekte oid ter sprake kwam daar totaal koud op reageerden. Dikke afknapper als je het mij vraagt.
Ik vraag me serieus af als ik die posts van jou lees wat jouw selectiecriteria zijn. Jouw date-ervaringen lijken enkel uit slechte ervaringen te bestaan.
pi_176288343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen 'm dan gewoon eens zouden negeren...
Cue_4mod!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176288623
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
pi_176288795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:36 schreef Ayreon84 het volgende:
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
Nou, na 13 jaar heb jij ze blijkbaar nog steeds snel geīnteresseerd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176290021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:36 schreef Ayreon84 het volgende:
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
Lekker hoor ^O^
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176290044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:36 schreef Ayreon84 het volgende:
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176290080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:36 schreef Ayreon84 het volgende:
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
Tindertijger hoor. :7
pi_176290188
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zal je even mijn verhaal vertellen, door omstandigheden is er fysiek iets met mij gebeurd, waardoor ik anders beweeg.

Sindsdien heb ik meer dates gehad dan ooit tevoren. Veel dingen daar kies je niet voor, die overkomen je en je hebt er maar mee (leren) om te gaan.

Mijn relatie van toen is gesneuveld omdat mevrouw er niet mee om kon gaan, tja, wacht maar tot jezelf iets overkomt (dacht ik toen). Was niet relaxed, klap op klap op klap én meer!

Dus lang verhaal kort, iedereen heeft wel iets en het ligt er maar aan hoe je daarmee omgaat. Ga je zitten janken in een hoekje of pak je door en maak je er iets van. Ik heb gekozen voor optie 2!
Hoe zit dat precies dat iemand er niet mee om kon gaan?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176290282
quote:
11s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:08 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af als ik die posts van jou lees wat jouw selectiecriteria zijn. Jouw date-ervaringen lijken enkel uit slechte ervaringen te bestaan.
Het is dan ook heel naīef van je om te denken dat alle vrouwen maar lief en begripvol en behulpzaam zijn. Want surprise dat is niet zo. Niet enkel uit slechte ervaringen maar op het gebied van op tijd komen, fatsoen en empathie tonen is het gewoon niet heel best. Ik kan daar ook niks aan doen want ik weet als ik iemand op datingsite XYZ tegenkom niet hoe die persoon zal reageren, zelfs al leg ik mijn woorden op een goudschaaltje (wat niet zou moeten want je moet gewoon jezelf zijn).

Of bedoel je dat ik strenger moet selecteren om dit soort praktijken te voorkomen? Ik heb zoveel verschillende types afgesproken dat er geen peil op te trekken is hoe iemand gaat zijn. Je hebt een bepaald idee (hetzij bellen, hetzij in real life) maar dan nog.

Ik kan wel gaan daten en JEEEEEEEEEEJ feest maar als ik voor een serieuze relatie ga en geen scharreltje wil ik ook wel een serieuze noot hebben in een date. Ik heb niet het idee dat ik betere dates krijg als ik kies voor super veel onzin en gein of super veel serieus. Het is een mix denk ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door W00fer op 04-01-2018 21:57:02 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176290432
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, weet je, iedereen heeft wel wat, mentaal, fysiek, tik opgelopen ergens van. En dus mankeer je iets.

Veel mensen praten daar ook niet makkelijk of snel over. Mijn ex kwam er pas in maand 3 mee, hoe wat en waar.. Was best heftig.

Denken dat niemand iets heeft is een illusie. Maar ik heb ze ook gedate hoor, "ik zoek perfectie"! Lekker verder zoeken, want ik ben het niet ;).
Wat mij pijn doet is die ogenschijnlijke onaantastbaarheid en totale verbaasdheid. Als ik iemand rond de 30 afspreek verwacht ik op zijn minst dat ze het besef heeft dat het leven niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Ik kom situaties tegen dat ze nauwelijks tot nooit daarover nagedacht hebben. Dan denk ik: heb jij geen familie of vrienden of kennissen die XYZ hebben. Het leven is niet alleen maar de wereld rondreizen, feestjes laten zien op Instagram enz. Zelfs al zit je to-taal niet te wachten op de shit van een ander ga er dan alsjeblieft mee om van mens tot mens, gewoon normaal. En zelfs dat gebeurt dan niet.
Ik merk wel dat ik daardoor een soort schild ontwikkel dat ik daar sterk afstand van neem.

Ik praat er juist wél makkelijk over en mensen mogen dat ook heel snel bij mij kwijt. Het is gelijk een mooie proef op de som. Als er geen ruimte voor is dan is het vrij snel exit, want in een relatie gaat dat toch niet werken als je niet praat.

[ Bericht 4% gewijzigd door W00fer op 04-01-2018 22:01:14 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176290651
Moet je nog steeds een FB account hebben voor Tinder?
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:06:28 #178
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176290718
quote:
3s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:03 schreef Techno het volgende:
Moet je nog steeds een FB account hebben voor Tinder?
Nee.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176291541
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:36 schreef Ayreon84 het volgende:
Na een match op tinder en een paar dagen whatsappen, hebben we nu een date volgende week donderdag. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus het wordt mijn eerste date in 13 jaar. :')
^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:54:10 #180
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176291933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het is dan ook heel naīef van je om te denken dat alle vrouwen maar lief en begripvol en behulpzaam zijn. Want surprise dat is niet zo. Niet enkel uit slechte ervaringen maar op het gebied van op tijd komen, fatsoen en empathie tonen is het gewoon niet heel best. Ik kan daar ook niks aan doen want ik weet als ik iemand op datingsite XYZ tegenkom niet hoe die persoon zal reageren, zelfs al leg ik mijn woorden op een goudschaaltje (wat niet zou moeten want je moet gewoon jezelf zijn).

Of bedoel je dat ik strenger moet selecteren om dit soort praktijken te voorkomen? Ik heb zoveel verschillende types afgesproken dat er geen peil op te trekken is hoe iemand gaat zijn. Je hebt een bepaald idee (hetzij bellen, hetzij in real life) maar dan nog.

Ik kan wel gaan daten en JEEEEEEEEEEJ feest maar als ik voor een serieuze relatie ga en geen scharreltje wil ik ook wel een serieuze noot hebben in een date. Ik heb niet het idee dat ik betere dates krijg als ik kies voor super veel onzin en gein of super veel serieus. Het is een mix denk ik.
Ik denk dat niemand hier gaat beweren dat alle mensen lief en aardig tegen elkaar zijn, maar als elke ervaring negatief is ligt het toch niet meer aan domme pech hebben. Het kan zijn dat online daten je niet zo ligt en in het echt meer succes hebt. De online wereld vind ik in het algemener lomper dan reallife, maar als je meer fatsoen wenst kun je ook bijvoorbeeld meedoen aan een single-reis. Het nadeel is dat het een bepaalde verwachting creëert als je samen met potentiële dates op vakantie gaat, maar het voordeel is wel dat je de persoon beter leert kennen en kunt inschatten dan een chat op een datingssites. Maakt ook het selecteren veel makkelijker.
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:02:51 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_176292124
"huuuh vrouwen kijken alleen naar uiterlijk :'( "
Maar zelf dikke vrouwen afwijzen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:10:51 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176292288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:31 schreef MGTOW het volgende:

[..]


[..]

iemand met kids kan best maar ik ga daar niet mee samenwonen.

Dat hoor ik vaker. Maar waarom eigenlijk niet? En waarom zou je er dan aan beginnen, want ik neem aan dat je per saldo toch liever samenwoont met je partner.
pi_176292336
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe zit dat precies dat iemand er niet mee om kon gaan?
Dat moet je aan haar vragen. Ze zag het niet zitten om (tijdelijk), voor mij te zorgen. 3 dagen later heeft ze al haar spullen opgehaald en was ze weg.
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:15:32 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176292390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:55 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We kunnen weer door ;) :)
oh dit zie ik nu pas
pi_176292399
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

oh dit zie ik nu pas
Hij kan wel meelezen nog _O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176292429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat mij pijn doet is die ogenschijnlijke onaantastbaarheid en totale verbaasdheid. Als ik iemand rond de 30 afspreek verwacht ik op zijn minst dat ze het besef heeft dat het leven niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Ik kom situaties tegen dat ze nauwelijks tot nooit daarover nagedacht hebben. Dan denk ik: heb jij geen familie of vrienden of kennissen die XYZ hebben. Het leven is niet alleen maar de wereld rondreizen, feestjes laten zien op Instagram enz. Zelfs al zit je to-taal niet te wachten op de shit van een ander ga er dan alsjeblieft mee om van mens tot mens, gewoon normaal. En zelfs dat gebeurt dan niet.
Ik merk wel dat ik daardoor een soort schild ontwikkel dat ik daar sterk afstand van neem.

Ik praat er juist wél makkelijk over en mensen mogen dat ook heel snel bij mij kwijt. Het is gelijk een mooie proef op de som. Als er geen ruimte voor is dan is het vrij snel exit, want in een relatie gaat dat toch niet werken als je niet praat.
Ik praat er sowieso over, in ieder geval al vķķr de date. Altijd een spannend moment als ik het ga vertellen :+.

En ja, wereldvreemden die niets hebben meegemaakt of gezien bij familie of vrienden, kunnen het zich vaak niet voorstellen hoe het je leven beīnvloed.

Aan de andere kant heb ik ook hele leuke dates, prachtige mensen leren kennen, met vele nu nog contact, voornamelijk ouder dan ik zelf ben. (voor ik zometeen het verwijt krijg dat ál mijn dates negatief zijn :P).
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:30:06 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176292690
In het prille contact krijg ik ook liever niet de shit van een ander over me heen. Ik ben tamelijk serieus maar zodra een man binnen 5 gesprekken laat vallen dat ie ergens om moest huilen dan denk ik oh nee he. Of tragedische verhalen, liever niet. Tussen neus en lippen door dat en dat is me overkomen / heb ik meegemaakt, maar blabla, prima, hoort erbij. Maar onverwerkte trauma’s, van een potentiele partner, wat dagelijks triggert, sla mij maar over.
pi_176292787
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:30 schreef Marrije het volgende:
In het prille contact krijg ik ook liever niet de shit van een ander over me heen. Ik ben tamelijk serieus maar zodra een man binnen 5 gesprekken laat vallen dat ie ergens om moest huilen dan denk ik oh nee he. Of tragedische verhalen, liever niet. Tussen neus en lippen door dat en dat is me overkomen / heb ik meegemaakt, maar blabla, prima, hoort erbij. Maar onverwerkte trauma’s, van een potentiele partner, wat dagelijks triggert, sla mij maar over.
In mijn geval is het zichtbaar, dus vind ik zelf dat ik het wel "moet" vertellen, zodat ze het iig weet (en niet verrast wordt op de date zelf), de rest kan later en hoeft écht niet meteen. Tenzij ze erop staat en het perse wil weten ;).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 23:36:15 ]
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:34:23 #189
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176293678
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

(voor ik zometeen het verwijt krijg dat ál mijn dates negatief zijn :P).
Snap wel dat het fijn is om af en toe je gal te spuien in zo'n topic, maar als je constant aan het klagen bent dan doe je toch iets verkeerd. :+
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:38:59 #190
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176293741
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:30 schreef Marrije het volgende:
In het prille contact krijg ik ook liever niet de shit van een ander over me heen. Ik ben tamelijk serieus maar zodra een man binnen 5 gesprekken laat vallen dat ie ergens om moest huilen dan denk ik oh nee he. Of tragedische verhalen, liever niet. Tussen neus en lippen door dat en dat is me overkomen / heb ik meegemaakt, maar blabla, prima, hoort erbij. Maar onverwerkte trauma’s, van een potentiele partner, wat dagelijks triggert, sla mij maar over.
Huilen is juist een mooi onderwerp, als je allebei zelfspot een beetje hoog in het vaandel hebt iig.
pi_176293919
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Huilen is juist een mooi onderwerp, als je allebei zelfspot een beetje hoog in het vaandel hebt iig.
[sarcasme] emoties zijn eng en mág je niet uiten! [/sarcasme]

Precies, zelfspot is ook erg belangrijk :Y ^O^
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:56:16 #192
174940 W00fer
Maar echt
pi_176293988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand hier gaat beweren dat alle mensen lief en aardig tegen elkaar zijn, maar als elke ervaring negatief is ligt het toch niet meer aan domme pech hebben. Het kan zijn dat online daten je niet zo ligt en in het echt meer succes hebt. De online wereld vind ik in het algemener lomper dan reallife, maar als je meer fatsoen wenst kun je ook bijvoorbeeld meedoen aan een single-reis. Het nadeel is dat het een bepaalde verwachting creëert als je samen met potentiële dates op vakantie gaat, maar het voordeel is wel dat je de persoon beter leert kennen en kunt inschatten dan een chat op een datingssites. Maakt ook het selecteren veel makkelijker.
Ik hou al niet van het woordje "selecteren". Dat klinkt alsof je mensen bewust geen kans geeft.
Vind ik heel eng klinken. Ik wilde misschien een speeddate avond doen binnenkort ^O^
Ik hoor er diverse verhalen over. Van ontzettend wow tot 3x verschrikkelijk. Ik ga erheen met een nothing to lose (behalve het inschrijfgeld :') ) mentaliteit en dan zie ik wel.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:57:03 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_176293996
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik praat er sowieso over, in ieder geval al vķķr de date. Altijd een spannend moment als ik het ga vertellen :+.

En ja, wereldvreemden die niets hebben meegemaakt of gezien bij familie of vrienden, kunnen het zich vaak niet voorstellen hoe het je leven beīnvloed.

Aan de andere kant heb ik ook hele leuke dates, prachtige mensen leren kennen, met vele nu nog contact, voornamelijk ouder dan ik zelf ben. (voor ik zometeen het verwijt krijg dat ál mijn dates negatief zijn :P).
Gek is dat hč, dat oudere dames het wél lijken te snappen.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:30 schreef Marrije het volgende:
In het prille contact krijg ik ook liever niet de shit van een ander over me heen. Ik ben tamelijk serieus maar zodra een man binnen 5 gesprekken laat vallen dat ie ergens om moest huilen dan denk ik oh nee he. Of tragedische verhalen, liever niet. Tussen neus en lippen door dat en dat is me overkomen / heb ik meegemaakt, maar blabla, prima, hoort erbij. Maar onverwerkte trauma’s, van een potentiele partner, wat dagelijks triggert, sla mij maar over.
Dit klinkt gewoon naīef want als jij huilie huilie wilt doen en meneer toont geen schouder dan kan hij ook wieberen. Ik noem dit gewoon hypocriet. Want oh wat ben je stoer. Ik heb er genoeg gedate die zo arrogant waren maar zodra ze dan (gechargeerd) een vingernagel gebroken hadden of hun vlucht naar tropisch oord was vertraagd dan wáren ze me toch niet te genieten. Boh boh.

Ik zal nooit vergeten dat een van hen gewoon zich enorm zat aan te stellen dat je dik werd van alle taart die je op het werk kreeg en dat was een mega probleem want want want. Dan denk ik word eens wakker, er zijn grotere problemen op deze wereld.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

[sarcasme] emoties zijn eng en mág je niet uiten! [/sarcasme]

Precies, zelfspot is ook erg belangrijk :Y ^O^
Dit heb ik wel gehanteerd bij moeilijkere onderwerpen. Zo van voor mij is het deel van mijn leven, het heeft best impact maar is verder geen enorme big deal ofzo want ik leef gewoon verder. Gekke is dat dat dus nog net niet de trick deed. Wellicht moet ik het vertellen met een bulderende schaterlach _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door W00fer op 05-01-2018 01:06:28 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 5 januari 2018 @ 05:24:25 #194
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176294684
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:30 schreef Marrije het volgende:
In het prille contact krijg ik ook liever niet de shit van een ander over me heen. Ik ben tamelijk serieus maar zodra een man binnen 5 gesprekken laat vallen dat ie ergens om moest huilen dan denk ik oh nee he. Of tragedische verhalen, liever niet. Tussen neus en lippen door dat en dat is me overkomen / heb ik meegemaakt, maar blabla, prima, hoort erbij. Maar onverwerkte trauma’s, van een potentiele partner, wat dagelijks triggert, sla mij maar over.
Ik denk dat dat mijn makke is geweest. Ben de afgelopen 5 jaar de helft van mijn gezin verloren, dat hakt erin. En niemand wil tijdens dates geconfronteerd worden met de dood. Maar erover zwijgen en een verhaal ophangen over je familie wat niet klopt is ook weer zo.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:17:31 #195
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176294932
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 05:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik denk dat dat mijn makke is geweest. Ben de afgelopen 5 jaar de helft van mijn gezin verloren, dat hakt erin. En niemand wil tijdens dates geconfronteerd worden met de dood. Maar erover zwijgen en een verhaal ophangen over je familie wat niet klopt is ook weer zo.
Wat heftig zeg. Wat erg voor je.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:40:56 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176294989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Gek is dat hč, dat oudere dames het wél lijken te snappen.

[..]

Dit klinkt gewoon naīef want als jij huilie huilie wilt doen en meneer toont geen schouder dan kan hij ook wieberen. Ik noem dit gewoon hypocriet. Want oh wat ben je stoer. Ik heb er genoeg gedate die zo arrogant waren maar zodra ze dan (gechargeerd) een vingernagel gebroken hadden of hun vlucht naar tropisch oord was vertraagd dan wáren ze me toch niet te genieten. Boh boh.

Ik zal nooit vergeten dat een van hen gewoon zich enorm zat aan te stellen dat je dik werd van alle taart die je op het werk kreeg en dat was een mega probleem want want want. Dan denk ik word eens wakker, er zijn grotere problemen op deze wereld.

[..]

Dit heb ik wel gehanteerd bij moeilijkere onderwerpen. Zo van voor mij is het deel van mijn leven, het heeft best impact maar is verder geen enorme big deal ofzo want ik leef gewoon verder. Gekke is dat dat dus nog net niet de trick deed. Wellicht moet ik het vertellen met een bulderende schaterlach _O-
wat heeft naiviteit daarmee te maken? Nog los van het feit dat ik niet van de huilie huilie ben heb ik het over het prille contact he. In het prille contact heb ik geen behoefte aan de sores van een ander. Dat je op een gegeven moment wat dieper op eea ingaat ala.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:49:16 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176295026
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 05:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik denk dat dat mijn makke is geweest. Ben de afgelopen 5 jaar de helft van mijn gezin verloren, dat hakt erin. En niemand wil tijdens dates geconfronteerd worden met de dood. Maar erover zwijgen en een verhaal ophangen over je familie wat niet klopt is ook weer zo.
ik heb ook met mannen gechat die hun ouder(s) waren verloren en als iemand dat in het eerste prille contact meldt, dan lijkt me dat logisch. Als iemand daar meteen in blijft hangen wordt het minder. Dat je later samen door die periode gaat hoort erbij.
Maar met veryit de meerderheid van de mannen waar ik mee praat kom ik niet verder dan tien gesprekken. Dan zijn die onderwerpen in gesprek 3 best zwaar, zeker wanneer iemand daarin blijft hangen. Ik chat niet op een datingsite om een schouder aan te bieden.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:54:23 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176295056
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik hou al niet van het woordje "selecteren". Dat klinkt alsof je mensen bewust geen kans geeft.
Vind ik heel eng klinken. Ik wilde misschien een speeddate avond doen binnenkort ^O^
Ik hoor er diverse verhalen over. Van ontzettend wow tot 3x verschrikkelijk. Ik ga erheen met een nothing to lose (behalve het inschrijfgeld :') ) mentaliteit en dan zie ik wel.
zo raar is selecteren toch niet? Er zijn plenty mannen die bij voorbaat geen kans maken. Jongens wiens moeder ik zou kunnen zijn bijvoorbeeld. Je selecteert toch ook omdat je anders tijd te kort hebt? Daar is niks engs aan wat mij betreft.

Ik chat niet als tijdverdrijf of om de ander een plezier te doen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:59:49 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176295082
Die vaste regels voor hoe een gesprek wel of niet zou moeten lopen, bizar en star zeg.
Het loopt toch zoals het loopt.

Er zijn mensen geweest met wie ik binnen tien minuten over de meest heftige dingen heb gepraat en dat was ok, en mensen met wie dat na vijftien gesprekken niets werd of niet fijn voelde om te zeggen of aan te horen.
Dynamiek enzo, op gevoel, ik zou daar nooit regels of normen voor hanteren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 januari 2018 @ 07:27:47 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176295244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 06:59 schreef Molo het volgende:
Die vaste regels voor hoe een gesprek wel of niet zou moeten lopen, bizar en star zeg.
Het loopt toch zoals het loopt.

Er zijn mensen geweest met wie ik binnen tien minuten over de meest heftige dingen heb gepraat en dat was ok, en mensen met wie dat na vijftien gesprekken niets werd of niet fijn voelde om te zeggen of aan te horen.
Dynamiek enzo, op gevoel, ik zou daar nooit regels of normen voor hanteren
haak je in op mij?
Het is voor iedereen verschillend denk ik, niks bizars aan. Zo heb ik ook geen behoefte aan ‘Mis je de intimiteit niet’. Voor mezelf heb ik in het algemeen wel wat richtlijnen en weet ik wat goed voelt voor mij en wat niet.

En dat klikt met iemand of niet.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:00:15 #201
442280 Prisha
Moonshine!
pi_176295808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]e
.... Ik wilde misschien een speeddate avond doen binnenkort ^O^
Ik hoor er diverse verhalen over. Van ontzettend wow tot 3x verschrikkelijk. Ik ga erheen met een nothing to lose (behalve het inschrijfgeld :') ) mentaliteit en dan zie ik wel.
Leuk! Ga ik ook doen. Stond eerst voor volgende week gepland maar dat gaat niet door.
Heb al een tijdje dat ik het wil proberen, eens kijken hoe het is. Geen verwachtingen, gewoon een leuk avondje uit.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:36:01 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176296241
Weer twee nieuwe dates geregeld. :7

Dat boek dat ik ooit ga maken wordt wel goed gevuld onderhand.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:55:57 #203
442280 Prisha
Moonshine!
pi_176296563
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:36 schreef Hexagon het volgende:
Weer twee nieuwe dates geregeld. :7

Dat boek dat ik ooit ga maken wordt wel goed gevuld onderhand.
^O^ doe je toch iets goed :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:19:18 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176296869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

^O^ doe je toch iets goed :P
Ik wordt er steeds vaardiger in. :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:36 #205
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176297235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik wordt er steeds vaardiger in. :)
Nu je grammatica nog. ;( :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176297728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

Leuk! Ga ik ook doen. Stond eerst voor volgende week gepland maar dat gaat niet door.
Heb al een tijdje dat ik het wil proberen, eens kijken hoe het is. Geen verwachtingen, gewoon een leuk avondje uit.
Speeddate is leuk, lekker van genieten en er een fijne avond van maken :D.
pi_176298375
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

Leuk! Ga ik ook doen. Stond eerst voor volgende week gepland maar dat gaat niet door.
Heb al een tijdje dat ik het wil proberen, eens kijken hoe het is. Geen verwachtingen, gewoon een leuk avondje uit.
:D Oh ben benieuwd dat lijkt me zo akward, en je kan 10 blauwtjes lopen in 1 keer dan.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176299020
Ik organiseer binnenkort een speeddate-sessie speciaal voor FOK!kies. Deelname is gratis, DM voor meer informatie. :9
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:19:32 #209
442280 Prisha
Moonshine!
pi_176299080
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Speeddate is leuk, lekker van genieten en er een fijne avond van maken :D.
ja toch :) Heb je het wel eens gedaan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:D Oh ben benieuwd dat lijkt me zo akward, en je kan 10 blauwtjes lopen in 1 keer dan.
20 zelfs :P

Nah dat is toch geen instelling, dan ben je al negatief eer je er aan begonnen ben :D Je krijgt de dag erna pas te horen wat je matches zijn (dus dat je een persoon aanvinkt en die heeft jou ook aangevinkt) en hoeveel je hebben aangevinkt. Wellicht ben je toch een aantal keer aangevinkt, kan ook he. En ach anders niet. Heb je toch dit weer meegemaakt en een leuk avond gehad.

Het lijkt me gewoon leuk. Ik ben even de nieuwe datums aan t afwachten nu. En dan: yihaaa *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176299197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja toch :) Heb je het wel eens gedaan?

[..]

20 zelfs :P

Nah dat is toch geen instelling, dan ben je al negatief eer je er aan begonnen ben :D Je krijgt de dag erna pas te horen wat je matches zijn (dus dat je een persoon aanvinkt en die heeft jou ook aangevinkt) en hoeveel je hebben aangevinkt. Wellicht ben je toch een aantal keer aangevinkt, kan ook he. En ach anders niet. Heb je toch dit weer meegemaakt en een leuk avond gehad.

Het lijkt me gewoon leuk. Ik ben even de nieuwe datums aan t afwachten nu. En dan: yihaaa *O*
Oh ik dacht dat je dat gelijk hoorde :D dan is het wel te doen ja :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176299375
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja toch :) Heb je het wel eens gedaan?

Jazeker! Het enige nadeel vond ik dat er veel vrouwen samen met vriendinnen kwamen (groepjes van 2 a 4), en dan samen de mannen gingen "keuren" om vervolgens de match keuze alsnog te veranderen, maw geen eigen keus durven maken..

Verder is het druk, leuk gezellig, en aan het einde van de avond zit je hoofd vol ;).
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:45:20 #212
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176299526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik hou al niet van het woordje "selecteren". Dat klinkt alsof je mensen bewust geen kans geeft.
Vind ik heel eng klinken. Ik wilde misschien een speeddate avond doen binnenkort ^O^
Ik hoor er diverse verhalen over. Van ontzettend wow tot 3x verschrikkelijk. Ik ga erheen met een nothing to lose (behalve het inschrijfgeld :') ) mentaliteit en dan zie ik wel.
Niet dat ik een selectie ronde houd, maar ik geef mensen tot op zekere hoogte een kans. Beperkingen of problemen zijn bijvoorbeeld niet direct afknappers, maar iemand met zware psychische problematiek zou ik niet daten. True story, ik was eens met iemand aan het chatten die psychische problemen had en zei dat hij vond dat hij aan de verkeerde kant van de tafel zat bij zo'n gesprek. :') Meteen afgekapt en kort daarna bleek ook dat dat een verstandige keus was geweest. :D

Speeddates zijn op zich wel leuk. Een goede vriend van me heeft daar eens aan meegedaan. De serieusheid van speeddaten overigens valt en staat met de intenties van de dates. Soms had die vriend van mij dat veel meiden zich voor de lol hadden opgegeven en niks serieus wilden, andere keren was er een leuk gesprek en leidde het tot een tweede date.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:01:56 #213
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176299782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja toch :) Heb je het wel eens gedaan?

[..]

20 zelfs :P

Nah dat is toch geen instelling, dan ben je al negatief eer je er aan begonnen ben :D Je krijgt de dag erna pas te horen wat je matches zijn (dus dat je een persoon aanvinkt en die heeft jou ook aangevinkt) en hoeveel je hebben aangevinkt. Wellicht ben je toch een aantal keer aangevinkt, kan ook he. En ach anders niet. Heb je toch dit weer meegemaakt en een leuk avond gehad.

Het lijkt me gewoon leuk. Ik ben even de nieuwe datums aan t afwachten nu. En dan: yihaaa *O*
de dag erna horen met wie je matcht??

Knap dat ik dat van een ander moet horen...
Ik neem aan dat ik zelf ook wel zou merken met wie ik match, erna nog praat of sta te tongen.
pi_176299846
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de dag erna horen met wie je matcht??

Knap dat ik dat van een ander moet horen...
Ik neem aan dat ik zelf ook wel zou merken met wie ik match, erna nog praat of sta te tongen.
Wat een player ben je ook hč :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:07:04 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176299862
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de dag erna horen met wie je matcht??

Knap dat ik dat van een ander moet horen...
Ik neem aan dat ik zelf ook wel zou merken met wie ik match, erna nog praat of sta te tongen.
Of je beiden een 'ja' hebt aangegeven. Natuurlijk kan het op[ zo'n avond wel klikken, maar betekent niet dat ze dan willen dat er contactgegevens worden uitgewisseld -O-
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:07:17 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176299865
En date komt idd vanavond naar mijn kroeg toe, gezellig :)
pi_176301080
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of je beiden een 'ja' hebt aangegeven. Natuurlijk kan het op[ zo'n avond wel klikken, maar betekent niet dat ze dan willen dat er contactgegevens worden uitgewisseld -O-
Precies, of ze hebben 3 a 4 matches, dan is er alsnog keuze en mag je de competitie aangaan met de anderen. :{
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:13:49 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176301284
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of je beiden een 'ja' hebt aangegeven. Natuurlijk kan het op[ zo'n avond wel klikken, maar betekent niet dat ze dan willen dat er contactgegevens worden uitgewisseld -O-
of lichaamssappen
pi_176301832
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, of ze hebben 3 a 4 matches, dan is er alsnog keuze en mag je de competitie aangaan met de anderen. :{
Die andere 3 ros je in mekaar gewoon :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176302013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Die andere 3 ros je in mekaar gewoon :7
Wat een agressie :o
pi_176302028
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat een agressie :o
Valt mee :P maar ik snap je punt wel, zeker als ze al met groepjes erheen gaan al
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176304259
kga vanavond Thais eten met een date, maar ik heb geen zin. Ben verkouden enzo, wil afzeggen maar dat is denk ik ook weer niet netjes. Probleempjes.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:14:38 #223
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176304322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Daargaatze het volgende:
kga vanavond Thais eten met een date, maar ik heb geen zin. Ben verkouden enzo, wil afzeggen maar dat is denk ik ook weer niet netjes. Probleempjes.
vraag aan woofer of weetnietwiemeer wat te doen
pi_176304359
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vraag aan woofer of weetnietwiemeer wat te doen
Ik ga gewoon, t is gratis voer in een goed restaurantje!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:21:42 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176304459
Hoeveelste date is 't dan?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:22:00 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176304471
En in hoeverre zou je makkelijk nieuwe datum kunnen plannen?
pi_176304528
Niet! Dus ik ga wel, maaar geen zin in. Teken a d wand dat ik hem niet leuk genoeg vind denk ik :W maarja maar even kijken nog. Geef t deze date nog n kansje en als ik dan denk nee dan is het toedeloe
pi_176304535
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vraag aan woofer of weetnietwiemeer wat te doen
Troll gespot! :o

Lees dat je al gaat, succes! Lekker pittig eten, gaat je neus van lopen :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:25:43 #229
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176304548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef Stratotanker het volgende:
Ik organiseer binnenkort een speeddate-sessie speciaal voor FOK!kies. Deelname is gratis, DM voor meer informatie. :9
Je bedoelt alleen vrouwen? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176304550
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Troll gespot! :o

Lees dat je al gaat, succes! Lekker pittig eten, gaat je neus van lopen :P
Oook zo'n dingetje _O- bahbah. Maar om nou 1,5 uur van tevoren af te zeggen is ook weer zo flauw.
pi_176304560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:16 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Ik ga gewoon, t is gratis voer in een goed restaurantje!
Dit is dan weer jammer ;( :{ :N
pi_176304623
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is dan weer jammer ;( :{ :N
Maak n grapje jh :P
pi_176304651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:28 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Maak n grapje jh :P
Ow, mijn grapjes meter was even stuk :@ :Y)
pi_176304694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Oook zo'n dingetje _O- bahbah. Maar om nou 1,5 uur van tevoren af te zeggen is ook weer zo flauw.
Is het niet flauwer om hem 1,5 uur in de waan te houden dan dat je nu gewoon hem opbelt en zegt dat het sowieso niets gaat worden? Ook al omdat je zo gemotiveerd bent ;)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:33:19 #235
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176304715
Als je er eigenlijk geen zin in hebt en je niet lekker voelt de date afzeggen, het wordt zo vast geen groot succes.

Iedereen kan ziek worden en ook net vantevoren.
Wel aangeven dat je het jammer vindt en graag een nieuwe afspraak wilt maken ( als je je beter voelt).
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176304727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Is het niet flauwer om hem 1,5 uur in de waan te houden dan dat je nu gewoon hem opbelt en zegt dat het sowieso niets gaat worden? Ook al omdat je zo gemotiveerd bent ;)
ja wie weet is het vanavond leuk. :P
pi_176304985
ja ik kijk wel! ik ga niks afzeggen iig, vind ik laf en geef hem nog voordeel van de twijfel. :+ maar ben ondertussen met een andere bezig waar ik veel meer feeling mee heb, dus dat heb ik altijd dat ik anderen niet echt zie staan, even kijken hoe dat gaat verlopen ook. voor nu ga ik me maar effe omkleden. :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:46:42 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176305005
Enthousiasme straat er vanaf iig! Mja Tis gratis.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:47:34 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176305019
Hoezo gratis eigenlijk? De ander trakteert?
pi_176305024
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:45 schreef Daargaatze het volgende:
ja ik kijk wel! ik ga niks afzeggen iig, vind ik laf en geef hem nog voordeel van de twijfel. :+ maar ben ondertussen met een andere bezig waar ik veel meer feeling mee heb, dus dat heb ik altijd dat ik anderen niet echt zie staan, even kijken hoe dat gaat verlopen ook. voor nu ga ik me maar effe omkleden. :P
Ik denk dat je date van vanavond heel blij is als hij weet hoe jij er nu al instaat :P
pi_176305038
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat je date van vanavond heel blij is als hij weet hoe jij er nu al instaat :P
ik geef hem nog een kansje he.. :P wie weet!
pi_176305053
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
Enthousiasme straat er vanaf iig! Mja Tis gratis.
het is maar getypt, ik straaaaaal *) nee maar even serieus; ik had een klik met hem, maar ik voelde een soort afstandelijkheid.. dus kijk het gewoon even aan ;) is nu eenmaal afgesproken dus dan maak ik t beste ervan!
pi_176305153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:45 schreef Daargaatze het volgende:
ja ik kijk wel! ik ga niks afzeggen iig, vind ik laf en geef hem nog voordeel van de twijfel. :+ maar ben ondertussen met een andere bezig waar ik veel meer feeling mee heb, dus dat heb ik altijd dat ik anderen niet echt zie staan, even kijken hoe dat gaat verlopen ook. voor nu ga ik me maar effe omkleden. :P
Lekker dan, ja de ander is leuker maar hij krijgt een kans. En hoe denk je dat hij zich straks voelt als je na het etentje (of 1 a 2 dagen later) alsnog zegt dat het niets gaat worden?

Terwijl je dat stiekem nu al weet en een andere leukere klaar hebt staan? -O-
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:55:33 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176305188
Ow je hebt ook al een ander? Dan afzeggen. Wel zo netjes.
pi_176305227
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker dan, ja de ander is leuker maar hij krijgt een kans. En hoe denk je dat hij zich straks voelt als je na het etentje (of 1 a 2 dagen later) alsnog zegt dat het niets gaat worden?

Terwijl je dat stiekem nu al weet en een andere leukere klaar hebt staan? -O-
niet anders, want zo gaat dat soms in het leven.
pi_176305309
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

niet anders, want zo gaat dat soms in het leven.
Je weet dat hij straks gaat vragen waarom hč, wat zeg jij dan?

* weethetevennietmeer vraagt zich af of mensen hier het nog zo gek vinden dat mensen hier af en toe negatief posten over bepaald gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 17:56:32 (Typo) ]
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:18:46 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176305658
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

het is maar getypt, ik straaaaaal *) nee maar even serieus; ik had een klik met hem, maar ik voelde een soort afstandelijkheid.. dus kijk het gewoon even aan ;) is nu eenmaal afgesproken dus dan maak ik t beste ervan!
Hij denkt straks jouw username.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176305999
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij denkt straks jouw username.
:D Als die slim is dan betaald hij de rekening niet
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:43:31 #249
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_176306132
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

ik geef hem nog een kansje he.. :P
Poh wat een bofferd. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_176306804
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je bedoelt alleen vrouwen? :')
Wel nee joh, ik ben niet lomp. Is gewoon serieus bedoeld. FOK!Speeddate. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 18:19:21 ]
  vrijdag 5 januari 2018 @ 18:55:29 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176307590
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker dan, ja de ander is leuker maar hij krijgt een kans. En hoe denk je dat hij zich straks voelt als je na het etentje (of 1 a 2 dagen later) alsnog zegt dat het niets gaat worden?

Terwijl je dat stiekem nu al weet en een andere leukere klaar hebt staan? -O-
Nouja, het is aan hem om die andere gast eventjes een poepje te laten ruiken.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 18:56:33 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176307613
Ook grappig, een profiel van een hoofddoekje dat geen traditioneel ingestelde man wil.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:17:57 #253
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176308110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:56 schreef Hexagon het volgende:
Ook grappig, een profiel van een hoofddoekje dat geen traditioneel ingestelde man wil.
Moslimman zal ze bedoelen.

Ja, ik vind dat er best wat pittige zelfstandige moslimdames met hoofddoekje rondlopen hoor :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:35:19 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176308511
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Moslimman zal ze bedoelen.

Ja, ik vind dat er best wat pittige zelfstandige moslimdames met hoofddoekje rondlopen hoor :)
Ik vond het nogal een tegenstrijdig idee. Van iemand vragen dat hij niet traditioneel is ingesteld en vervolgens wel koketteren met een traditionele seksuele moraal.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:06:35 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176309227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vond het nogal een tegenstrijdig idee. Van iemand vragen dat hij niet traditioneel is ingesteld en vervolgens wel koketteren met een traditionele seksuele moraal.
als zij een conservatie moslimman zoekt dan past dat prima bij een traditioneel seksueel moraal...?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:09:07 #256
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176309307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vond het nogal een tegenstrijdig idee. Van iemand vragen dat hij niet traditioneel is ingesteld en vervolgens wel koketteren met een traditionele seksuele moraal.
Je kunt toch aan de hand van die hoofddoek niet weten hoe traditioneel ze is?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:34:35 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176309889
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt toch aan de hand van die hoofddoek niet weten hoe traditioneel ze is?
het kan best een indicatie zijn (hip naar achteren in de nek, een sjaal tot boven of over de boezem of een doek tot op de heup of knie).
pi_176317900
Beste mensen,

Ik kom met een heel verhaal... Maar in het kort: iemand op een dating site gevonden, klik gehad, ex vriend heeft het password van de dating site geraden, ingelogd, alles gelezen, mij onder druk gezet en ervoor gezorgd dat ik mijn potentiële date heb afgewezen en mijn account heb verwijderd.

Volgende dag enorm veel spijt gekregen, geprobeerd om potentiële date weer op te speuren, zijn website en e-mail gevonden. E-mail gestuurd en alles uitgelegd maar nog geen antwoord gekregen. Ben bang dat het in de spam map beland is... Om het spannend te maken: mijn potentiële date zit in dit draadje. :p /wave

Heb het contact met de ex vriend nu helemaal verbroken, dit was het druppeltje dat de emmer deed overlopen, hij heeft nog gedreigd met zelfmoord (niet voor de eerste keer), heb de politie gebeld, dus niet meer mijn pakkie aan.

Wil graag mijn potentiële date terug, ben nog steeds benieuwd naar dat nieuwtje wat hij aan mij wou vertellen aan de telefoon... (ben een erg nieuwsgierig type, ik krijg slapeloze nachten als ik hier niet achter kom!)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:13:30 #259
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176318031
Hoe kan jouw ex dat allemaal doen? Wonen jullie nog samen onder 1 dak ofzo?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:20:06 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318077
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:51 schreef Zonnebloem4d het volgende:
Beste mensen,

Ik kom met een heel verhaal... Maar in het kort: iemand op een dating site gevonden, klik gehad, ex vriend heeft het password van de dating site geraden, ingelogd, alles gelezen, mij onder druk gezet en ervoor gezorgd dat ik mijn potentiële date heb afgewezen en mijn account heb verwijderd.

Volgende dag enorm veel spijt gekregen, geprobeerd om potentiële date weer op te speuren, zijn website en e-mail gevonden. E-mail gestuurd en alles uitgelegd maar nog geen antwoord gekregen. Ben bang dat het in de spam map beland is... Om het spannend te maken: mijn potentiële date zit in dit draadje. :p /wave

Heb het contact met de ex vriend nu helemaal verbroken, dit was het druppeltje dat de emmer deed overlopen, hij heeft nog gedreigd met zelfmoord (niet voor de eerste keer), heb de politie gebeld, dus niet meer mijn pakkie aan.

Wil graag mijn potentiële date terug, ben nog steeds benieuwd naar dat nieuwtje wat hij aan mij wou vertellen aan de telefoon... (ben een erg nieuwsgierig type, ik krijg slapeloze nachten als ik hier niet achter kom!)
Klinkt allemaal lekker gezond, en die laatste alinea _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:22:15 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176318085
Mijn god _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176318094
Nee, al maanden niet meer. Maar we hadden nog contact. Gewoon emotionele chantage en allemaal manieren om mij te overtuigen om terug te komen... Te lang verhaal, ben erdoor behoorlijk getraumatiseerd. Nooit eerder zoiets meegemaakt en hoop zoiets nooit meer mee te maken.
pi_176318102
Oh, mijn reply was op MissButterflyy, jullie posten te snel. ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:27:15 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176318126
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt toch aan de hand van die hoofddoek niet weten hoe traditioneel ze is?
Mja, het idee achter het dragen van een hoofddoek is toch een nogal conservatief en traditioneel beeld van omgang met seks in mijn ogen
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:27:25 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318128
En hoe weet je nou dat je klik/date op Fok zit. Ik ken eigenlijk niemand die dat zo zou vertellen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:27:50 #266
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176318136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:23 schreef Zonnebloem4d het volgende:
Nee, al maanden niet meer. Maar we hadden nog contact. Gewoon emotionele chantage en allemaal manieren om mij te overtuigen om terug te komen... Te lang verhaal, ben erdoor behoorlijk getraumatiseerd. Nooit eerder zoiets meegemaakt en hoop zoiets nooit meer mee te maken.
Beter contact helemaal te verbreken dan! Of hebben jullie ook kinderen samen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176318199
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:27 schreef Molo het volgende:
En hoe weet je nou dat je klik/date op Fok zit. Ik ken eigenlijk niemand die dat zo zou vertellen
Hij had mij iets gestuurd waaruit zijn user name te herleiden was. Met wat cross checking weet ik 99, 99% zeker dat hij het is. Ben best vindingrijk. ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:33:57 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Hij had mij iets gestuurd waaruit zijn user name te herleiden was. Met wat cross checking weet ik 99, 99% zeker dat hij het is. Ben best vindingrijk. ;)
_O- _O- _O-

En jij een kloontje nu dus? Mooi verhaal in wording weer dit *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176318210
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Beter contact helemaal te verbreken dan! Of hebben jullie ook kinderen samen?
Nee gelukkig niet. :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:34:57 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176318222
Gewoon zeggen dat je ex voor jouw part builenpest kan krijgen en verder contact negeren
pi_176318240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon zeggen dat je ex voor jouw part builenpest kan krijgen en verder contact negeren
Dat komt wel goed. Nu nog mijn potentiële date terugvinden, dan ben ik blij. :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:37:31 #272
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176318242
Wordt nog spannend hier dus. :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:37:39 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:34 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon zeggen dat je ex voor jouw part builenpest kan krijgen en verder contact negeren
lang niet gehoord, mooie dit O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:37:58 #274
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176318247
Wie???????!!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:38:32 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318260
Date was leuk! :)
pi_176318288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef BeamofLight het volgende:
Wie???????!!!
Vertel ik niet, weet niet of hij dat zou willen, dat beetje privacy gun ik hem nog. ;)
pi_176318289
Zou het w00fer zijn?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176318293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Date was leuk! :)
*O* Vertel, vertel!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:50:02 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318399
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:41 schreef Barbusse het volgende:


*O* Vertel, vertel!
Nou vooruit :P
Hij is ook een biljarter, dus meegenomen naar mijn kroeg voor een partij met twee teamgenoten. Dat was erg gezellig.
Daarna door naar 't café, even leuk met z'n tweeën gepraat.
Uiteindelijk aan tafel bij twee kennissen van hem beland en daar nog heel gezellig mee geouwehoerd.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:53:32 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318441
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou vooruit :P
Hij is ook een biljarter, dus meegenomen naar mijn kroeg voor een partij met twee teamgenoten. Dat was erg gezellig.
Daarna door naar 't café, even leuk met z'n tweeën gepraat.
Uiteindelijk aan tafel bij twee kennissen van hem beland en daar nog heel gezellig mee geouwehoerd.
En daarmee eindigde het? Gesprek met die kennissen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:56:19 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318480
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:53 schreef Molo het volgende:


En daarmee eindigde het? Gesprek met die kennissen?
Zijn naar mijn huis gelopen, hebben gezoend en toen is ie naar huis gegaan.
pi_176318494
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zijn naar mijn huis gelopen, hebben gezoend en toen is ie naar huis gegaan.
Klinkt goed ^O^ Vervolgdate?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:57:18 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176318498
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zijn naar mijn huis gelopen, hebben gezoend en toen is ie naar huis gegaan.
Leuk! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:00:10 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef Barbusse het volgende:

Klinkt goed ^O^ Vervolgdate?
Zeker. Misschien donderdag naar een cabaretdingetje.
En hij wou zaterdag evt komen kijken bij m'n gewichthefmeet.
Even kijken wat de precieze planning wordt.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:02:20 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318559
Vind het vooral fijn om te merken dat hij me echt leuk vindt en ook niet bang is om met me gezien te worden of met z'n vrienden kennis te maken bv
pi_176318761
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Vind het vooral fijn om te merken dat hij me echt leuk vindt en ook niet bang is om met me gezien te worden of met z'n vrienden kennis te maken bv
waarom zou hij bang zijn om met jou gezien te worden? Je bent kei leuk O+
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:23:48 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176318797
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:20 schreef Lot88 het volgende:

waarom zou hij bang zijn om met jou gezien te worden? Je bent kei leuk O+
Iets met nieuwe date en misschien niet gelijk aan iedereen laten zien enzo. Eerst bekijken hoe 't loopt.

Hehe, tnx :*
pi_176318927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Zou het w00fer zijn?
Ik zeg niks. :P
pi_176318995
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Vertel ik niet, weet niet of hij dat zou willen, dat beetje privacy gun ik hem nog. ;)
En jij bent een man en hebt een nieuwe man gevonden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176319041
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met nieuwe date en misschien niet gelijk aan iedereen laten zien enzo. Eerst bekijken hoe 't loopt.

Hehe, tnx :*
Vrij snel dan al kennis gemaakt. Als ik nog in dating fase zit no way dat ik dan iemand naar mijn stamkroeg meeneem waar al mijn vrienden ook komen. Die intro komt pas als het zeker is. :)
pi_176319042
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:40 schreef Godshand het volgende:
En jij bent een man en hebt een nieuwe man gevonden?
Ja, een man die zichzelf Zonnebloem noemt... :D
pi_176319082
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Vertel ik niet, weet niet of hij dat zou willen, dat beetje privacy gun ik hem nog. ;)
Eerlijk gezegd. Hij reageert niet op je pogingen om contact te zoeken. Gevalletje get the message?
pi_176319088
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Ja, een man die zichzelf Zonnebloem noemt... :D
Och, niets is mij vreemd op dit forum.

Vergeet professor Zonnebloem van Kuifje niet ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176319160
Hier was de date ook weer erg geslaagd. Snel weer een volgende.


Zonnebloem4d, klinkt heftig allemaal! Ik kan me best voorstellen dat je date niet reageert op dit drama, zeker als hij op zoek is naar iets serieus. Je hebt uiteindelijk zelf je account verwijderd zonder iets te zeggen en dat is gewoon niet zo netjes (en jouw keuze geweest). Daarnaast klinkt het als een hoop drama allemaal. Dus kan me, zonder negatief naar jou te zijn, best voorstellen dat hij daarvan geschrokken is en daarom niet reageert. Dat zou ik wel als optie open houden.
pi_176319175
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd. Hij reageert niet op je pogingen om contact te zoeken. Gevalletje get the message?
Is mogelijk maar ik denk eerder een gevalletje nog niet online geweest.
pi_176319212
Als je echt getraumatiseerd bent zou ik me trouwens wel daar op storten voor je je weer ergens instort. Gewoon zorgen dat je emotioneel gezond en stabiel bent. Hoeft niet natuurlijk, maar lijkt me fijner voor jezelf.
pi_176319234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:49 schreef blondetrien het volgende:
Je hebt uiteindelijk zelf je account verwijderd zonder iets te zeggen en dat is gewoon niet zo netjes
Ik heb het wel gezegd. Ik ben niet zonder iets te zeggen verdwenen. Dat zou ik ook niet netjes vinden. Maar goed, ik zal nu maar rustig afwachten.
pi_176319249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:54 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Ik heb het wel gezegd. Ik ben niet zonder iets te zeggen verdwenen. Dat zou ik ook niet netjes vinden. Maar goed, ik zal nu maar rustig afwachten.
Oh oké. Dan ligt het al anders idd.


In ieder geval iedere mogelijkheid van ex om contact te zoeken blocken en ik zou ook even al mijn wachtwoorden wijzigen!
pi_176319260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:53 schreef blondetrien het volgende:
Als je echt getraumatiseerd bent zou ik me trouwens wel daar op storten voor je je weer ergens instort. Gewoon zorgen dat je emotioneel gezond en stabiel bent. Hoeft niet natuurlijk, maar lijkt me fijner voor jezelf.
Ik zei ook niet dat ik me meteen weer full speed in een relatie ga storten. Maar zou het wel jammer vinden om niet tenminste een nieuwe vriendschap erbij te hebben...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:57:54 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176319274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Craptacular het volgende:

Vrij snel dan al kennis gemaakt. Als ik nog in dating fase zit no way dat ik dan iemand naar mijn stamkroeg meeneem waar al mijn vrienden ook komen. Die intro komt pas als het zeker is. :)
Ja idd.. Aan de andere kant, als dat niet werkt is 't ook handig om te weten.
Voelt gelukkig allemaal niet ongemakkelijk aan ofzo.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:58:42 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176319290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:56 schreef Zonnebloem4d het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat ik me meteen weer full speed in een relatie ga storten. Maar zou het wel jammer vinden om niet tenminste een nieuwe vriendschap erbij te hebben...
Een nieuwe vriendschap O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')