abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 december 2017 @ 13:43:35 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549323


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Boottocht Amsterdam Light Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549328
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Jullie maken de middenstand kapot!111~
Met liefde B-).

Moet je maar niet alleen open zijn tijdens werktijden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549332
Geen TT, beste TT
pi_175549342
Assen disagrees :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met liefde B-).

Moet je maar niet alleen open zijn tijdens werktijden :').
Mee eens hoor, was meer een advocaat van de duivel dingetje :P
mag het weten
pi_175549355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met liefde B-).

Moet je maar niet alleen open zijn tijdens werktijden :').
"Bla bla, met je 9-5 kantoor baan..."

Die heb je zelf ook, stomme kut :(
pi_175549362
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mee eens hoor, was meer een advocaat van de duivel dingetje :P
Echt weer zo'n branche die alleen maar klaagt en er niets zelf aan wil doen. Al waren ze maar tot 19:00 open zou het ze echt al bakken geld schelen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 december 2017 @ 13:45:20 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Met liefde B-).

Moet je maar niet alleen open zijn tijdens werktijden :').
Nou, daar verbaas ik me ook over. Ik zou daar als winkelier wel op inspelen door de avond open te gaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549373
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mezelf dan wel eens kut :@. Want ik gun winkeleigenaren ook hun inkomen.
Nah. Dat zou ik hebben bij een kleine ondernemer, maar toch écht niet bij zulke grote zaken. Beste prijs is beste prijs. :D En in sommige gevallen kies ik voor de winkel waar het iets duurder is, maar waarvan ik gewoon de service fijn vind. Zoals Coolblue.
pi_175549383
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, daar verbaas ik me ook over. Ik zou daar als winkelier wel op inspelen door de avond open te gaan.
Maar de koopavonden lijken vaak juist erg rustig.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:46:41 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549386
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nah. Dat zou ik hebben bij een kleine ondernemer, maar toch écht niet bij zulke grote zaken. Beste prijs is beste prijs. :D En in sommige gevallen kies ik voor de winkel waar het iets duurder is, maar waarvan ik gewoon de service fijn vind. Zoals Coolblue.
Ik heb t ook over de kleinere ondernemer, grote ketens hebben we hier niet.

Maar goed, ik ben het wel met je eens hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 13:47:09 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar de koopavonden lijken vaak juist erg rustig.
Ja? Ik zou t niet weten eigenlijk :@. Sluis is altijd druk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt weer zo'n branche die alleen maar klaagt en er niets zelf aan wil doen. Al waren ze maar tot 19:00 open zou het ze echt al bakken geld schelen.
True. Van mij mogen ze van 12:00 tot 20:00 uur open zijn ipv 09:00 tot 17:00. Of ala Mediamarkt van tien tot tien. Ideaal om na het werk nog even binnen te kijken en zooi op te halen.
mag het weten
pi_175549394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt weer zo'n branche die alleen maar klaagt en er niets zelf aan wil doen. Al waren ze maar tot 19:00 open zou het ze echt al bakken geld schelen.
Of op zaterdag langer openblijven.
Tap tap tap
pi_175549398
Of op zondag open blijven
pi_175549403
En op koopavond is het stervensdruk overal.
pi_175549413
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
En op koopavond is het stervensdruk overal.
[ afbeelding ]
Doldwaze dagen van Bijenkorf dat :+
mag het weten
pi_175549423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Of op zondag open blijven
Of 24-7 open blijven!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549425
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
En op koopavond is het stervensdruk overal.
[ afbeelding ]
Catfight *O*
pi_175549436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Catfight *O*
Stoeltje neerzetten en toekijken
pi_175549441
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Stoeltje neerzetten en toekijken
Vergeet de popcorn niet!
mag het weten
  donderdag 7 december 2017 @ 13:50:12 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549442
Ik zou wel eens met een unlimited creditcard op naam van een ander willen winkelen :@.

En dan aan t eind van de dag alles terug brengen omdat ik t niet zou kunnen houden :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549443
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Doldwaze dagen van Bijenkorf dat :+
Standaard zaterdagmiddag in de Primark volgens mij :P
A mind with a heart of it's own
pi_175549448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt weer zo'n branche die alleen maar klaagt en er niets zelf aan wil doen. Al waren ze maar tot 19:00 open zou het ze echt al bakken geld schelen.
Ja denk je daar echt zo over? Want waar blijft je gezinsleven als je tot 19:00 ooen blijft? En het zijn uiteindelijk ook mensen toch? Om maar 1 probleem te noemen

En de lage prijzen van multinationals zijn leuk, ik doe er ook aan mee. Maar als je echt na gaat denken over waar die lage prijzen vandaan komen en wat dat op de lange termijn met de wereld doet..
pi_175549450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Standaard zaterdagmiddag in de Primark volgens mij :P
Zou zo maar kunnen _O-
mag het weten
pi_175549489
Ik ben echt nog niet van het online shoppen, gedoe met dat het er toch net anders uit ziet dan op het plaatje, dat het niet past enz. Moet je de boel weer terug gaan sturen.... Ik hoi het (met name voor kleding) gewoon bij shoppen in de stad.
A mind with a heart of it's own
pi_175549492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens met een unlimited creditcard op naam van een ander willen winkelen :@.
Je bent nog niet de juiste persoon tegengekomen denk ik
  donderdag 7 december 2017 @ 13:53:12 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549517
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Je bent nog niet de juiste persoon tegengekomen denk ik
Dat klopt. Maar alsnog ben ik niet de makkelijkste met cadeau's :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549524
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen _O-
1 keer op een zaterdag geweest. Tegen de tijd dat ik me naar de roltrap geworsteld had was ik er al klaar mee :')
A mind with a heart of it's own
pi_175549531
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of 24-7 open blijven!
Nog beter
pi_175549533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben echt nog niet van het online shoppen, gedoe met dat het er toch net anders uit ziet dan op het plaatje, dat het niet past enz. Moet je de boel weer terug gaan sturen.... Ik hoi het (met name voor kleding) gewoon bij shoppen in de stad.
Kleding shoppen is echt kut online ja... Gesodemieter met retourneren de hele tijd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549535
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Standaard zaterdagmiddag in de Primark volgens mij :P
echt he, 1x binnen geweest ben wel genezen.
pi_175549544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja denk je daar echt zo over? Want waar blijft je gezinsleven als je tot 19:00 ooen blijft? En het zijn uiteindelijk ook mensen toch? Om maar 1 probleem te noemen

En de lage prijzen van multinationals zijn leuk, ik doe er ook aan mee. Maar als je echt na gaat denken over waar die lage prijzen vandaan komen en wat dat op de lange termijn met de wereld doet..
Alsof er niet genoeg mensen zijn die andere tijden zouden kunnen/willen werken. Laat open in de ochtend en je kan je kinderen rustig naar school brengen. Andere mensen willen misschien wel tot laat opblijven en later beginnen etc.

Dit is precies de instelling waardoor de middenstand het zo zwaar heeft. Niet denken in oplossingen voor een veranderende wereld maar alleen maar klagen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549547
Ik vind dat er service in de HB trouwens ook echt meer dan super. En daarvoor wil ik ook best betalen hoor

Net 2 meisjes die me hielpen zoeken naar iets en toen ze niet precies hadden wat ik wilde had ze een andere winkel als tip
pi_175549570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof er niet genoeg mensen zijn die andere tijden zouden kunnen/willen werken. Laat open in de ochtend en je kan je kinderen rustig naar school brengen. Andere mensen willen misschien wel tot laat opblijven en later beginnen etc.

Dit is precies de instelling waardoor de middenstand het zo zwaar heeft. Niet denken in oplossingen voor een veranderende wereld maar alleen maar klagen.
De primark is een winkel die tot 19:00 uur open is doordeweeks. Ga anders eens aan het personeel vragen hoe goed ze behandeld worden en bekijk waar de kleding vandaan komt. Dan is het toch eigenlijk meer een hoax dat ze tot 19:00 open kunnen zijn?
pi_175549576
als ik een doos helemaal loshaal en dan opvouw en er met ductape bij elkaar tape mag hij dan nog met oudpapier mee?
pi_175549583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:54 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat er service in de HB trouwens ook echt meer dan super. En daarvoor wil ik ook best betalen hoor

Net 2 meisjes die me hielpen zoeken naar iets en toen ze niet precies hadden wat ik wilde had ze een andere winkel als tip
Die service heb ik ook in andere winkels meegemaakt. Beetje meedenken met de klant is wel zo fijn inderdaad.
mag het weten
pi_175549584
In Gouda roepen mensen ook al jaren dat het elke zondag koopzondag moet zijn. Nu is er allen de eerste zondag van de maand koopzondag en dan kan je in de binnenstad een kanon afschieten; er loopt gewoon niemand. Het kost meer dan dat het oplevert om op zondag open te zijn.
Ik snap niet dat mensen dan ook elke zondag koopzondag willen hebben want ze komen die ene zondag in de maand al niet :')

Ik kreeg dubbel betaald op de zondag dus ik vond het allang best :') maar het was wel een lange kutmiddag waarin je soms nog verlies draaide ook als er 1 kuttekop was die iets terug kwam brengen :P
pi_175549589
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De primark is een winkel die tot 19:00 uur open is doordeweeks. Ga anders eens aan het personeel vragen hoe goed ze behandeld worden en bekijk waar de kleding vandaan komt. Dan is het toch eigenlijk meer een hoax dat ze tot 19:00 open kunnen zijn?
Dat is 1 winkel, de supermarkten en de mediamarkt kunnen het toch ook?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens met een unlimited creditcard op naam van een ander willen winkelen :@.

En dan aan t eind van de dag alles terug brengen omdat ik t niet zou kunnen houden :').
zo voelt kerst bijna voor mij :D
Niet alleen moet ik veel cadeautjes geven, ik krijg er natuurlijk ook veel O+

Ik was inspiratie op doe voor mijn lijstje in de HB net dus O+
pi_175549613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef Elvi het volgende:
In Gouda roepen mensen ook al jaren dat het elke zondag koopzondag moet zijn. Nu is er allen de eerste zondag van de maand koopzondag en dan kan je in de binnenstad een kanon afschieten; er loopt gewoon niemand. Het kost meer dan dat het oplevert om op zondag open te zijn.
Ik snap niet dat mensen dan ook elke zondag koopzondag willen hebben want ze komen die ene zondag in de maand al niet :')

Ik kreeg dubbel betaald op de zondag dus ik vond het allang best :') maar het was wel een lange kutmiddag waarin je soms nog verlies draaide ook als er 1 kuttekop was die iets terug kwam brengen :P
Hier is alles al jaren op zondag open, en het is stervensdruk altijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof er niet genoeg mensen zijn die andere tijden zouden kunnen/willen werken. Laat open in de ochtend en je kan je kinderen rustig naar school brengen. Andere mensen willen misschien wel tot laat opblijven en later beginnen etc.

Dit is precies de instelling waardoor de middenstand het zo zwaar heeft. Niet denken in oplossingen voor een veranderende wereld maar alleen maar klagen.
Volgens mij wil toch echt het gros van de mensen kantoortijden werken en een regelmatig vrij weekend. En ik kan me ook niet voorstellen dat mensen in de retail zitten te wachten op nóg onregelmatiger werktijden.

Het blijkt ook maar heel weinig op te leveren, de steeds ruimer wordende openingstijden zijn vooral een manier om marktaandeel te behouden, als de concurrent het doet moet je bijna wel mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef Elvi het volgende:
In Gouda roepen mensen ook al jaren dat het elke zondag koopzondag moet zijn. Nu is er allen de eerste zondag van de maand koopzondag en dan kan je in de binnenstad een kanon afschieten; er loopt gewoon niemand. Het kost meer dan dat het oplevert om op zondag open te zijn.
Ik snap niet dat mensen dan ook elke zondag koopzondag willen hebben want ze komen die ene zondag in de maand al niet :')

Ik kreeg dubbel betaald op de zondag dus ik vond het allang best :') maar het was wel een lange kutmiddag waarin je soms nog verlies draaide ook als er 1 kuttekop was die iets terug kwam brengen :P
ja precies. Ik hoor ook van de middenstand dat ze liever niet mee doen aan die extra openingstijden omdat er niemand komt
En dan wel vanaf de bank allemaal roepen dat ze open moeten :') ga dan! Geef je geld uit!
pi_175549651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier is alles al jaren op zondag open, en het is stervensdruk altijd.
Dat zijn die verdorven Amsterdammers he. Hier wonen alleen goed-gristelijke mensen en zondag is een rustdag :Y

Gouwenaars zijn gewoon zeikerds :')
pi_175549659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:55 schreef Lot88 het volgende:
als ik een doos helemaal loshaal en dan opvouw en er met ductape bij elkaar tape mag hij dan nog met oudpapier mee?
Ductape is geen papier dus nee
pi_175549667
In Den Haag is het ook teringdruk op zondagmiddag.
pi_175549678
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ductape is geen papier dus nee
hoe moet ik het dan vervoerbaar maken :')
pi_175549681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier is alles al jaren op zondag open, en het is stervensdruk altijd.
Hier als in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht?

Hier in Zwolle was het op 3 december nog koopzondag. Eerstvolgende is voor de kerstdagen. Maar dat is al heel wat: tweemaal in dezelfde maand koopzondag. Normaal is het maar tien keer in het jaar.
mag het weten
pi_175549702
In Nijmegen zijn alle winkels altijd open. Heerlijk. Zeker op zondag, aangezien ik dan weekend heb, want ik werk doordeweeks.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175549704
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hier als in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht?

Hier in Zwolle was het op 3 december nog koopzondag. Eerstvolgende is voor de kerstdagen. Maar dat is al heel wat: tweemaal in dezelfde maand koopzondag. Normaal is het maar tien keer in het jaar.
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat ik zo'n vertiefde arrogante Amsterdammer ben :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is 1 winkel, de supermarkten en de mediamarkt kunnen het toch ook?
De mediamarkt is toch ook een multinational. Dat is toch ook geen middenstand?

En de supermarkt valt in een totaal andere klasse dan kledingwinkels of een mediamarkt vind ik.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:00:07 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier is alles al jaren op zondag open, en het is stervensdruk altijd.
In Sluis ook. Al decennia open op zondag en je wil er dan echt niet lopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat zijn die verdorven Amsterdammers he. Hier wonen alleen goed-gristelijke mensen en zondag is een rustdag :Y

Gouwenaars Nederlanders zijn gewoon zeikerds :')
Fixed
pi_175549721
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
In Nijmegen zijn alle winkels altijd open. Heerlijk. Zeker op zondag, aangezien ik dan weekend heb, want ik werk doordeweeks.
:o werk jij?
pi_175549724
En losse supermarkten zie je sowieso niet meer want wie wint er nu nog van die grootinkopers.
pi_175549725
Rotterdam is op zondag altijd druk. Zo fijn dat je er nooit over na hoeft te denken of de winkels open zijn.
pi_175549727
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef Allures het volgende:

[..]

ja precies. Ik hoor ook van de middenstand dat ze liever niet mee doen aan die extra openingstijden omdat er niemand komt
En dan wel vanaf de bank allemaal roepen dat ze open moeten :') ga dan! Geef je geld uit!
Het mooie is dat degenen die het hardste roepen over uitgebreidere openingstijden zelf doorgaans een kantoorurenbaan hebben :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef Fripsel het volgende:
En losse supermarkten zie je sowieso niet meer want wie wint er nu nog van die grootinkopers.
Turkse en Poolse supermarkten, voornamelijk.
pi_175549746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

hoe moet ik het dan vervoerbaar maken :')
Je hebt toch een station? Past t makkelijk in
pi_175549749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:o werk jij?
Ja joh, hoe denk je dat ik mijn alcohol- en sigarettenverslaving op hou?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:01:18 #61
186611 Haags
pi_175549751
:W
Zonder wrijving geen glans
pi_175549763
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het mooie is dat degenen die het hardste roepen over uitgebreidere openingstijden zelf doorgaans een kantoorurenbaan hebben :P
Daarom dus juist :').

Ik kan alleen op de teringdrukke tijden kleren kopen, niet ff een overhemd halen na mijn werk oid. Dus ja, dan maar online he?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je hebt toch een station? Past t makkelijk in
ik moet het van mijn huis naar de straatvervoeren.
pi_175549768
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die service heb ik ook in andere winkels meegemaakt. Beetje meedenken met de klant is wel zo fijn inderdaad.
Hier zit een nieuw kledingzaakje, die jongens hebben het echt begrepen. Kwam daar een maand gekeden binnen, even kijken wat ze zoal hadden maar geen tijd om te passen. Kom ik daar drie weken later weer binnen, krijg ik een vriendelijke "welkom terug" te horen. Verder goed behulpzaam, maar niet opdringerig. Daar geef ik dan graag een paar eruro meer uit dan bij zo'n geote kwten waar het personeel exht geen fuck interesseert of je daar iets koop of niet en je met een neppe glimlach nog net te woord kunt worden gestaan.
A mind with a heart of it's own
pi_175549772
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja joh, hoe denk je dat ik mijn alcohol- en sigarettenverslaving op hou?
:D
pi_175549776
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Turkse en Poolse supermarkten, voornamelijk.
Turkse supermarkt _O_
pi_175549779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik moet het van mijn huis naar de straatvervoeren.
Dan bind je het even bij elkaar, of haal je de ductape er weer uit bij de auto.
pi_175549786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef Myraela het volgende:
Rotterdam is op zondag altijd druk. Zo fijn dat je er nooit over na hoeft te denken of de winkels open zijn.
Maar in de stad is dat ook heel anders natuurlijk. :Y

Hier zijn de koopzondagen in de supermarkt vaak rustig. Dat je aan 3 a 4 caissières genoeg hebt terwijl je 10 kassa’s en een balie hebt.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:02:31 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het mooie is dat degenen die het hardste roepen over uitgebreidere openingstijden zelf doorgaans een kantoorurenbaan hebben :P
Nou ja, niet zo heel gek dat je dan graag zou hebben dat de winkels na je werk nog even open zijn zodat je kunt gaan, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik moet het van mijn huis naar de straatvervoeren.
Zijn je armen geamputeerd?
pi_175549801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik moet het van mijn huis naar de straatvervoeren.
Daar hebben ze zwaartekracht voor uitgevonden toch?
A mind with a heart of it's own
pi_175549808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom dus juist :').

Ik kan alleen op de teringdrukke tijden kleren kopen, niet ff een overhemd halen na mijn werk oid. Dus ja, dan maar online he?
Maar jij zou wel graag onregelmatig willen werken dan? Weekenden, avonden, nachten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom dus juist :').

Ik kan alleen op de teringdrukke tijden kleren kopen, niet ff een overhemd halen na mijn werk oid. Dus ja, dan maar online he?
En zaterdag dan en koopavond? Eigenlijk komen ze je al tegemoet maar je wil meer. En koopzondagen.
pi_175549832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat zijn die verdorven Amsterdammers he. Hier wonen alleen goed-gristelijke mensen en zondag is een rustdag :Y

Gouwenaars zijn gewoon zeikerds :')
De Zwolse gemeenteraad is gewoon biblebelt hiero. CDA, CU zitten met VVD samen en koopzondag is een hot topic. VVD is voor, de rest tegen openstelling van de zondag.

De gehele lobby van Ikea, Mediamarkt en meer middenstand krijgt het al jaren niet voor elkaar _O-
mag het weten
pi_175549833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan bind je het even bij elkaar, of haal je de ductape er weer uit bij de auto.
maar hier word het opgehaald hoef het niet weg te brengen. Dus als ik het bij elkaar bind en dan bij de straat weer los haal dan is dat voor de papiermannen toch ook niet handig :@
pi_175549835
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En zaterdag dan en koopavond? Eigenlijk komen ze je al tegemoet maar je wil meer. En koopzondagen.
Hij heeft het toch over teringdrukke tijden, exact de dagen die jij nu noemt omdat iedereen dan moet.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:04:00 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549838
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hier zit een nieuw kledingzaakje, die jongens hebben het echt begrepen. Kwam daar een maand gekeden binnen, even kijken wat ze zoal hadden maar geen tijd om te passen. Kom ik daar drie weken later weer binnen, krijg ik een vriendelijke "welkom terug" te horen. Verder goed behulpzaam, maar niet opdringerig. Daar geef ik dan graag een paar eruro meer uit dan bij zo'n geote kwten waar het personeel exht geen fuck interesseert of je daar iets koop of niet en je met een neppe glimlach nog net te woord kunt worden gestaan.
Zit die aan de Havestraatpassage?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549845
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zijn je armen geamputeerd?
}:|
pi_175549862
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar jij zou wel graag onregelmatig willen werken dan? Weekenden, avonden, nachten?
Er zijn zat mensen die juist graag avonden en weekenden werken.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:04:41 #80
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175549866
Bij ons in het dorp is het op de koopavonden uitgestorven. Koopzondagen zijn er alleen rond Sinterklaas en kerst, dan zal het wel druk zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175549867
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar jij zou wel graag onregelmatig willen werken dan? Weekenden, avonden, nachten?
Lang genoeg gedaan. En als ik het niet wil zijn er vast anderen die het wel willen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175549884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

maar hier word het opgehaald hoef het niet weg te brengen. Dus als ik het bij elkaar bind en dan bij de straat weer los haal dan is dat voor de papiermannen toch ook niet handig :@
Dan gewoon lekker die tape laten zitten.
pi_175549893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lang genoeg gedaan. En als ik het niet wil zijn er vast anderen die het wel willen.
Zeker in een stad als Amsterdam.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 7 december 2017 @ 14:05:57 #84
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175549915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

maar hier word het opgehaald hoef het niet weg te brengen. Dus als ik het bij elkaar bind en dan bij de straat weer los haal dan is dat voor de papiermannen toch ook niet handig :@
Volgens mij mag ducttape gewoon hoor. Zie ik hier ook vaak genoeg dat er dozen mee vast geplakt zitten.
En veel dozen die je via internet krijgt zitten ook dicht met tape, die gaan ook gewoon zo bij het oud papier.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175549934
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zit die aan de Havestraatpassage?
Ja Klof heet het. Alleen herenkleding.
A mind with a heart of it's own
pi_175549942
Sinds een paar weken is er hier een supermarkt op zondag tot 8 uur open. Als ik er kom is het altijd druk.

Ideaal _O_
pi_175549946
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou ja, niet zo heel gek dat je dan graag zou hebben dat de winkels na je werk nog even open zijn zodat je kunt gaan, toch?
Qua supermarkt moet dat vrijwel altijd wel lukken. Voor minder reguliere aankopen vereist het wat meer planning. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175549949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:05 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Volgens mij mag ducttape gewoon hoor. Zie ik hier ook vaak genoeg dat er dozen mee vast geplakt zitten.
En veel dozen die je via internet krijgt zitten ook dicht met tape, die gaan ook gewoon zo bij het oud papier.
das waar ja.. Ik plak het met ductape wel bij elkaar. :Y
  donderdag 7 december 2017 @ 14:06:55 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ja Klof heet het. Alleen herenkleding.
Ken m, langsgelopen voor een paar wekej terug, pa is er enthousiast over.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175549961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

maar hier word het opgehaald hoef het niet weg te brengen. :@
Ohja niet WEER vergeten dat ze vanavond rommel komen halen... 4e afspraak :@
pi_175549974
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds een paar weken is er hier een supermarkt op zondag tot 8 uur open. Als ik er kom is het altijd druk.

Ideaal _O_
Hier bijna elke dag tot 10, helemaal fan van.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175549976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hij heeft het toch over teringdrukke tijden, exact de dagen die jij nu noemt omdat iedereen dan moet.
Maar dat kun je ook een beetje plannen. Op een regenachtige koopzondag is het rustiger dan een zonnige. Net als dat je niet de koopzondag voor sinterklaas moet gaan. Het is dus niet alsof ze middenklasse dus helemaal niet tegemoet wil komen. Maar ze kunnen moeilijk 24/7 open zijn omdat iedereen een ander ritme heeft. Dat is voor de grote bedrijven misschien haalbaar maar lang niet voor iedereen. Zeker niet buiten de randstad.
pi_175549984
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef rival het volgende:

[..]

Ohja niet WEER vergeten dat ze vanavond rommel komen halen... 4e afspraak :@
4de afspraak voor dezelfde mensen? :o
pi_175549991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lang genoeg gedaan. En als ik het niet wil zijn er vast anderen die het wel willen.
Maar nu heb je er geen zin meer in dus? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:07:54 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175549996
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Qua supermarkt moet dat vrijwel altijd wel lukken. Voor minder reguliere aankopen vereist het wat meer planning. :P
Ja supermarkten zijn tot een uur of tien open. Maar drogisterijen bijboorbeeld zijn om half zes dicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550023
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja supermarkten zijn tot een uur of tien open. Maar drogisterijen bijboorbeeld zijn om half zes dicht.
Is de supermarkt tot 10 open bij jou ja? :o

Hier niet. ;(
pi_175550024
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die juist graag avonden en weekenden werken.
Wie dan vraag ik me altijd af?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175550031
Samzz ik ben begonnen met dynasty en idd is een toffe serie
  donderdag 7 december 2017 @ 14:08:52 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550036
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar nu heb je er geen zin meer in dus? :P
Wat wil je nu? Omdat hij het nu niet meer zou willen wil verder niemand anders het?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550051
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar dat kun je ook een beetje plannen. Op een regenachtige koopzondag is het rustiger dan een zonnige. Net als dat je niet de koopzondag voor sinterklaas moet gaan. Het is dus niet alsof ze middenklasse dus helemaal niet tegemoet wil komen. Maar ze kunnen moeilijk 24/7 open zijn omdat iedereen een ander ritme heeft. Dat is voor de grote bedrijven misschien haalbaar maar lang niet voor iedereen. Zeker niet buiten de randstad.
Ja, en dan moet ik op een regenachtige koopzondag in de zeik naar de stad.
pi_175550053
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Omdat hij het nu niet meer zou willen wil verder niemand anders het?
Nuance gok ik. :+
  donderdag 7 december 2017 @ 14:09:22 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550056
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef Lot88 het volgende:
Samzz ik ben begonnen met dynasty en idd is een toffe serie
Ja he _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie dan vraag ik me altijd af?
Nou, ik werk bijvoorbeeld tot half 11 vanavond. *O* Maar voldoende studenten die best zo'n winkel een avondje open kunnen houden.
pi_175550082
Als student vond ik het heerlijk om in de avond en op zondag te werken. Combineerde uitstekend en betaalde meer dan overdag.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:10:01 #105
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175550089
Waar ik eerst woonde was de AH tot 10 uur open. De Jumbo volgens mij tot 9uur.
In mijn huidige dorp is alles maar tot 8uur open ;( Toch even wennen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 7 december 2017 @ 14:10:05 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550092
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is de supermarkt tot 10 open bij jou ja? :o

Hier niet. ;(
Nee, tot 20:00 of 21:00, maar genoeg plaatsen waar ze tot 22:00 open zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

4de afspraak voor dezelfde mensen? :o
Voor het ophalen van grofvuil, maar ik vergeet het steeds buiten te zetten op de dag dat ze komen halen :')
pi_175550102
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Als student vond ik het heerlijk om in de avond en op zondag te werken. Combineerde uitstekend en betaalde meer dan overdag.
:Y
pi_175550106
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ken m, langsgelopen voor een paar wekej terug, pa is er enthousiast over.
Ik zal er wel vaker heen gaan ook. Oprecht vriendelijke lui, kennen hun klanten en verkopen ook nog wel spul wat ik mooi vind.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 7 december 2017 @ 14:10:21 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175550110
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nuance gok ik. :+
Dat is die manke van Lingo :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175550127
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja supermarkten zijn tot een uur of tien open. Maar drogisterijen bijboorbeeld zijn om half zes dicht.
Het vervelende vind ik dat de Boni sluit om acht uur, Jumbo om negen uur en een paar verderop om tien uur. Zeg maar hoe verder ik moet fietsen hoe langer het open blijft qua supermarkt _O-
mag het weten
pi_175550128
Nu werk ik ook op de meest debiele tijden maar dat komt omdat ik geen discipline heb. Ander verhaal weer.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:10:49 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550131
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nuance gok ik. :+
Ja leuk, maar dat zegt niet veel. Er zijn mensen die niet 's avonds willen werken, daar tegenover staan er meer dan genoeg die er geen probleem mee hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:10 schreef rival het volgende:

[..]

Voor het ophalen van grofvuil, maar ik vergeet het steeds buiten te zetten op de dag dat ze komen halen :')
_O- herkenbaar wel.
pi_175550148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, en dan moet ik op een regenachtige koopzondag in de zeik naar de stad.
Dan bestel je je online omdat het blijkbaar allemaal teveel gedoe is voor jezelf.

En niet voor die winkeleigenaar.
pi_175550157
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar dat kun je ook een beetje plannen. Op een regenachtige koopzondag is het rustiger dan een zonnige. Net als dat je niet de koopzondag voor sinterklaas moet gaan. Het is dus niet alsof ze middenklasse dus helemaal niet tegemoet wil komen. Maar ze kunnen moeilijk 24/7 open zijn omdat iedereen een ander ritme heeft.
Plannen om te shoppen. Het is er omdat ze geld willen verdienen, dus dan zijn ze maar open als IK tijd heb. Bij wijze van, natuurlijk.

En zover ik weet werken de meeste mensen 5 dagen tussen 8 en 6.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 7 december 2017 @ 14:11:59 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550158
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan bestel je je online omdat het blijkbaar allemaal teveel gedoe is voor jezelf.

En niet voor die winkeleigenaar.
En dan kan de winkelier klagen dat iedereen maar online bestelt en zo is het cirkeltje weer rond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550161
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan bestel je je online omdat het blijkbaar allemaal teveel gedoe is voor jezelf.

En niet voor die winkeleigenaar.
Dan kan ik het weer niet passen, en gaat die winkeleigenaar weer klagen dat hij niet genoeg omzet draait.
pi_175550168
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat zegt niet veel. Er zijn mensen die niet 's avonds willen werken, daar tegenover staan er meer dan genoeg die er geen probleem mee hebben.
Ja maar jij weet toch ook wel dat er bij een winkel open houden in de avond wel wat meer komt kijken dan een personeelslid vinden dat in de avond wil werken.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:12:43 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550179
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Plannen om te shoppen. Het is er omdat ze geld willen verdienen, dus dan zijn ze maar open als IK tijd heb. Bij wijze van, natuurlijk.

En zover ik weet werken de meeste mensen 5 dagen tussen 8 en 6.
En als je dan slim bent, zorg je dat je open bent wanneer de meerderheid vrij is.

Er zijn gelukkig winkels die dat wel begrepen hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:13:18 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar jij weet toch ook wel dat er bij een winkel open houden in de avond wel wat meer komt kijken dan een personeelslid vinden dat in de avond wil werken.
In de avond open zijn kost niet meer dan overdag open zijn. De tijden verschuif je dan, bijvoorbeeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550203
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Plannen om te shoppen. Het is er omdat ze geld willen verdienen, dus dan zijn ze maar open als IK tijd heb. Bij wijze van, natuurlijk.

En zover ik weet werken de meeste mensen 5 dagen tussen 8 en 6.
Ik kom overdag veel in de stad, en je zou denken dat half Nederland werkloos is. O-)
pi_175550220
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de avond open zijn kost niet meer dan overdag open zijn. De tijden verschuif je dan, bijvoorbeeld.
Ja maar hoe vaak zijn jullie overdag in de stad dan? Het is niet alsof er dan niemand is.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:14:27 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175550228
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar hoe vaak zijn jullie overdag in de stad dan? Het is niet alsof er dan niemand is.
Wat klagen die middenstanders dan :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175550233
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kom overdag veel in de stad, en je zou denken dat half Nederland werkloos is. O-)
Zou me niets verbazen met de hoeveelheid belasting die ik voor dat tuig betaal ja :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175550238
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen met de hoeveelheid belasting die ik voor dat tuig betaal ja :r
_O-
  donderdag 7 december 2017 @ 14:15:38 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550259
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar hoe vaak zijn jullie overdag in de stad dan? Het is niet alsof er dan niemand is.
Niemand zegt dat er overdag niemand in de stad is. Er wordt gezegd dat het slim is op je hoofddoelgroep te anticiperen. En de doelgroep van de meeste winkeliers werkt over het algemeen tussen 8 en 18.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550287
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen met de hoeveelheid belasting die ik voor dat tuig betaal ja :r
Hoi Dopfles.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175550296
Fuck ik stress :')

Mn ouders zijn morgen 40 jaar getrouwd en met pijn en moeite heb ik in ieder geval een kado :P maar ik was vergeten een kaart te kopen :') dus ik zwengel Greetz aan, leuke kaart gemaakt met hun trouwfoto.... zie ik ineens bij de extra kadoos ook cijferbalons en nu denk ik weer "kut ik had het huis moeten versieren! :o " maar misschien vinden ze dat juist niks :')

Ik word soms zo moe van mezelf en op momenten zoals dit mis ik nog iemand naast me. Een partner of broer of zus ofzo. Zodat ik dit soort dingen niet allemaal zelf hoef te doen en te bedenken en niet in mn eigen stress rondtol.

Dat even tussendoor :P
pi_175550298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat klagen die middenstanders dan :{w.
Misschien hadden ze vroeger een grotere winstmarge per product? Steeds meer kosten voor een pand? Er kunnen zoveel bijkomende factoren zijn waardoor een winkel houden moeilijker is geworden.
pi_175550309
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niemand zegt dat er overdag niemand in de stad is. Er wordt gezegd dat het slim is op je hoofddoelgroep te anticiperen. En de doelgroep van de meeste winkeliers werkt over het algemeen tussen 8 en 18.
Die hebben ook meer geld dan dat werkschuw tuig :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 7 december 2017 @ 14:17:01 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175550317
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze vroeger een grotere winstmarge per product? Steeds meer kosten voor een pand? Er kunnen zoveel bijkomende factoren zijn waardoor een winkel houden moeilijker is geworden.
En 1 daarvan is een veranderende markt/wereld :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175550324
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze vroeger een grotere winstmarge per product? Steeds meer kosten voor een pand? Er kunnen zoveel bijkomende factoren zijn waardoor een winkel houden moeilijker is geworden.
Meegaan met de tijd, anders haalt de tijd jou wel in. Helaas, maar zo gaat het.
pi_175550341
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niemand zegt dat er overdag niemand in de stad is. Er wordt gezegd dat het slim is op je hoofddoelgroep te anticiperen. En de doelgroep van de meeste winkeliers werkt over het algemeen tussen 8 en 18.
Heb je ook een onderzoek die dat onderbouwd?
  donderdag 7 december 2017 @ 14:17:48 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550343
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze vroeger een grotere winstmarge per product? Steeds meer kosten voor een pand? Er kunnen zoveel bijkomende factoren zijn waardoor een winkel houden moeilijker is geworden.
Ja, de moeilijkheid zit m in weinig flexibiliteit en de online markt die 24/7 beschikbaar is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef Elvi het volgende:
Fuck ik stress :')

Mn ouders zijn morgen 40 jaar getrouwd en met pijn en moeite heb ik in ieder geval een kado :P maar ik was vergeten een kaart te kopen :') dus ik zwengel Greetz aan, leuke kaart gemaakt met hun trouwfoto.... zie ik ineens bij de extra kadoos ook cijferbalons en nu denk ik weer "kut ik had het huis moeten versieren! :o " maar misschien vinden ze dat juist niks :')

Ik word soms zo moe van mezelf en op momenten zoals dit mis ik nog iemand naast me. Een partner of broer of zus ofzo. Zodat ik dit soort dingen niet allemaal zelf hoef te doen en te bedenken en niet in mn eigen stress rondtol.

Dat even tussendoor :P
pi_175550369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En 1 daarvan is een veranderende markt/wereld :).
Ja daarom in het begin dus ook mijn vraag of dat dat ondanks de lage prijzen nou wel perse het juiste is als je naar de lange termijn kijkt.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:19:36 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550401
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb je ook een onderzoek die dat onderbouwd?
Nee. Dat is logisch nadenken. Of denk je dat winkeliers zich richten op daklozen en kinderen.

Nee, die gaan voor de werkende klant, want die hebben het geld. En vooralsnog zijn de meeste betaalde banen de banen die tussen 8 en 18 u zitten. Uitzonderingen als horeca en zorg daargelaten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef Elvi het volgende:
Fuck ik stress :')

Mn ouders zijn morgen 40 jaar getrouwd en met pijn en moeite heb ik in ieder geval een kado :P maar ik was vergeten een kaart te kopen :') dus ik zwengel Greetz aan, leuke kaart gemaakt met hun trouwfoto.... zie ik ineens bij de extra kadoos ook cijferbalons en nu denk ik weer "kut ik had het huis moeten versieren! :o " maar misschien vinden ze dat juist niks :')

Ik word soms zo moe van mezelf en op momenten zoals dit mis ik nog iemand naast me. Een partner of broer of zus ofzo. Zodat ik dit soort dingen niet allemaal zelf hoef te doen en te bedenken en niet in mn eigen stress rondtol.

Dat even tussendoor :P
Lijkt me lastig in je eentje ja. Maar je doet het sowieso goed hoor, je bent er zo mee bezig. :*
pi_175550419
Vroeger hadden we veel meer eenverdieners, maarja nu moet moeders de vrouw ook werken voor de hond, de hypotheek en de station.

Wat ik nu vaak overdag rond zie lopen zijn scholieren en pensionado's.

Aaaaah, toen je 15 was en een dag van 8.45 tot 14.30 uur debiel lang vond duren O+ _O-
  donderdag 7 december 2017 @ 14:20:37 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550442
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Die hebben ook meer geld dan dat werkschuw tuig :{
Ja goed, het is toch logisch dat je als winkelier de werkende klant binnen wilt halen :P. Daar zit idd, over het algemeen, het meeste geld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:20 schreef Harmankardon het volgende:
Vroeger hadden we veel meer eenverdieners, maarja nu moet moeders de vrouw ook werken voor de hond, de hypotheek en de station.

Wat ik nu vaak overdag rond zie lopen zijn scholieren en pensionado's.

Aaaaah, toen je 15 was en een dag van 8.45 tot 14.30 uur debiel lang vond duren O+ _O-
Het is nodig dat moeders de vrouw nu ook werkt, juist omdat de vrouwen zijn gaan werken. Allemaal de schuld van de vrouw. :(
pi_175550452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:20 schreef Harmankardon het volgende:
Vroeger hadden we veel meer eenverdieners, maarja nu moet moeders de vrouw ook werken voor de hond, de hypotheek en de station.

Wat ik nu vaak overdag rond zie lopen zijn scholieren en pensionado's.

Aaaaah, toen je 15 was en een dag van 8.45 tot 14.30 uur debiel lang vond duren O+ _O-
Whaaaat... en ook nog een tussenuur voor die laatste les? slavendrijvers zijn het :( :r :N
  donderdag 7 december 2017 @ 14:21:16 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550463
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is nodig dat moeders de vrouw nu ook werkt, juist omdat de vrouwen zijn gaan werken. Allemaal de schuld van de vrouw. :(
Zal mezelf billenkoek geven vanavond ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550469
Vroeger was ook alles dicht op zondag.
En waren de openingstijden tot 18:00.
En een dag koopavond tot 20:00.

Altijd loei druk op zaterdag.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175550482
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Dat is logisch nadenken. Of denk je dat winkeliers zich richten op daklozen en kinderen.

Nee, die gaan voor de werkende klant, want die hebben het geld. En vooralsnog zijn de meeste betaalde banen de banen die tussen 8 en 18 u zitten. Uitzonderingen als horeca en zorg daargelaten.
“Logisch nadenken”

Waarom sta ik overdag in de rij bij de kassa dan? En volgens mij ging het er juist ook over dat steeds meer mensen geen standaard kantoorbaan tijden hebben. Dus die kunnen prima overdag. Net als studenten bijvoorbeeld, thuismoeders, parttimers, gepensioneerde.

Ja ja, logisch nadenken.
pi_175550486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef rival het volgende:

[..]

Whaaaat... en ook nog een tussenuur voor die laatste les? slavendrijvers zijn het :( :r :N
Vroegah O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175550487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Dat is logisch nadenken. Of denk je dat winkeliers zich richten op daklozen en kinderen.

Nee, die gaan voor de werkende klant, want die hebben het geld. En vooralsnog zijn de meeste betaalde banen de banen die tussen 8 en 18 u zitten. Uitzonderingen als horeca en zorg daargelaten.
Al die mensen die overdag in de stad lopen kunnen toch ook vanaf 12 uur, ipv 9 uur 's ochtends? Dan pak je 's middags en 's avonds mee, lijkt me beter dan alleen overdag open zijn.
pi_175550489
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zal mezelf billenkoek geven vanavond ;(.
Jaloers ;(
pi_175550501
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zal mezelf billenkoek geven vanavond ;(.
:9
pi_175550508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

“Logisch nadenken”

Waarom sta ik overdag in de rij bij de kassa dan? En volgens mij ging het er juist ook over dat steeds meer mensen geen standaard kantoorbaan tijden hebben. Dus die kunnen prima overdag. Net als studenten bijvoorbeeld, thuismoeders, parttimers, gepensioneerde.

Ja ja, logisch nadenken.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al die mensen die overdag in de stad lopen kunnen toch ook vanaf 12 uur, ipv 9 uur 's ochtends? Dan pak je 's middags en 's avonds mee, lijkt me beter dan alleen overdag open zijn.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:23:56 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

“Logisch nadenken”

Waarom sta ik overdag in de rij bij de kassa dan? En volgens mij ging het er juist ook over dat steeds meer mensen geen standaard kantoorbaan tijden hebben. Dus die kunnen prima overdag. Net als studenten bijvoorbeeld, thuismoeders, parttimers, gepensioneerde.

Ja ja, logisch nadenken.
Geen idee, waarom sta ik op zaterdag en zondag in een rij tot achterin de winkel en is er op donderdagmiddag geen kut te doen?

En vooralsnog heb ik het over de hoofddoelgroep, de werkende klant. En die werkt over het algemeen van 8 tot 18u.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:24:43 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al die mensen die overdag in de stad lopen kunnen toch ook vanaf 12 uur, ipv 9 uur 's ochtends? Dan pak je 's middags en 's avonds mee, lijkt me beter dan alleen overdag open zijn.
Ja dat lijkt mij ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]


[..]

Ja maar dan doe je dus wel de aanname dat jullie groep groter is. Ipv groot genoeg om het verschil te maken.

Dus dat lijkt me toch een mooi moment om met bronnen te komen.
pi_175550568
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

“Logisch nadenken”

Waarom sta ik overdag in de rij bij de kassa dan? En volgens mij ging het er juist ook over dat steeds meer mensen geen standaard kantoorbaan tijden hebben. Dus die kunnen prima overdag. Net als studenten bijvoorbeeld, thuismoeders, parttimers, gepensioneerde.

Ja ja, logisch nadenken.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar dan doe je dus wel de aanname dat jullie groep groter is. Ipv groot genoeg om het verschil te maken.

Dus dat lijkt me toch een mooi moment om met bronnen te komen.
Over aannames gesproken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175550590
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lijkt me lastig in je eentje ja. Maar je doet het sowieso goed hoor, je bent er zo mee bezig. :*
Het voelt alleen als nooit genoeg. Ik ben altijd bang dat 1 van de 2 ontevreden is of teleurgesteld omdat ik iets niet goed heb gedaan.

En ze hebben nu zelf ook een taart en bloemen besteld _O- uit eten wilden ze ook niet omdat het anders te vaak is :') Allemaal dingen die ik voor ze wilde doen maar dat nu dus door henzelf geregeld is :') Dan is het lastig bedenken wat je dan nog kan doen.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:27:58 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het voelt alleen als nooit genoeg. Ik ben altijd bang dat 1 van de 2 ontevreden is of teleurgesteld omdat ik iets niet goed heb gedaan.

En ze hebben nu zelf ook een taart en bloemen besteld _O- uit eten wilden ze ook niet omdat het anders te vaak is :') Allemaal dingen die ik voor ze wilde doen maar dat nu dus door henzelf geregeld is :') Dan is het lastig bedenken wat je dan nog kan doen.
Waarom ben je daar eigenlijk bang voor?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het voelt alleen als nooit genoeg. Ik ben altijd bang dat 1 van de 2 ontevreden is of teleurgesteld omdat ik iets niet goed heb gedaan.

En ze hebben nu zelf ook een taart en bloemen besteld _O- uit eten wilden ze ook niet omdat het anders te vaak is :') Allemaal dingen die ik voor ze wilde doen maar dat nu dus door henzelf geregeld is :') Dan is het lastig bedenken wat je dan nog kan doen.
Mijn ouders zijn al blij als ik eraan denk en een smsje stuur om ze te feliciteren :+
pi_175550627
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]


[..]

Over aannames gesproken.
Ik ben niet degene die stelt dat de middenklasse te koppig is om iets te veranderen en daarom ten onder gaat.

Het lijkt me logisch dat als je zoiets zegt en de huidige situatie wil veranderen en dat wanneer dat ook zo logisch is dat je zo een paar bronnen hebt om dat te onderbouwen.

Maar ik moet nu dus bronnen gaan zoeken om de huidige keuze van de winkeliers te verdedigen? :D
pi_175550660
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar dan doe je dus wel de aanname dat jullie groep groter is. Ipv groot genoeg om het verschil te maken.

Dus dat lijkt me toch een mooi moment om met bronnen te komen.
quote:
In Nederland wonen 12,7 miljoen mensen van 15 tot 75 jaar. Hiervan hadden er in februari ruim 8,3 miljoen betaald werk. Het gaat hierbij om 4,5 miljoen mannen en 3,8 miljoen vrouwen.
4,2 miljoen werkt voltijd
4 miljoen werkt in een vorm van deeltijd

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/11/meer-mensen-aan-het-werk
  donderdag 7 december 2017 @ 14:30:26 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550664
Bluuuuuuuh, ik ga me maar eens aankleden en naar de winkel :{.

Ik wilde vandaag een huispakdag maken, maar zonder eten is dat lastig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

4,2 miljoen werkt voltijd
4 miljoen werkt in een vorm van deeltijd

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/11/meer-mensen-aan-het-werk
Dus dan kun je met logisch verstand zeggen dat de koopkracht bij die mensen ligt over het algemeen, en derhalve tussen 8 en 6 werken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175550687
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Omdat hij het nu niet meer zou willen wil verder niemand anders het?
Precies wat ik vraag: of hij er nu nog zin in heeft.

Het valt mij gewoon op dat vrijwel iedereen vindt dat ánderen best op onregelmatige kunnen werken maar dat de animo bij henzelf vaak ontbreekt. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175550695
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus dan kun je met logisch verstand zeggen dat de koopkracht bij die mensen ligt over het algemeen, en derhalve tussen 8 en 6 werken.
Daarnaast zijn de deeltijd cijfers gebaseerd op de voornaamste baan, als iemand meerdere banen heeft staat deze alsnog onder deeltijd. Vertekend beeld ook nog.
pi_175550696
Sowieso bejaarden die in het weekend naar de supermarkt gaan 20% extra laten betalen. Stel opgewarmde lijken die het gangpad blokkeren met hun gezever.
pi_175550697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:21 schreef steelhead het volgende:
Vroeger was ook alles dicht op zondag.
En waren de openingstijden tot 18:00.
En een dag koopavond tot 20:00.

Altijd loei druk op zaterdag.
ik heb net 10 min naar jouw ui gestaard voor ik zag wat het was -O-
pi_175550698
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus dan kun je met logisch verstand zeggen dat de koopkracht bij die mensen ligt over het algemeen, en derhalve tussen 8 en 6 werken.
Je vergeet de golddiggers, die andersmans geld uitgeven. :)
pi_175550708
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef Harmankardon het volgende:
Sowieso bejaarden die in het weekend naar de supermarkt gaan 20% extra laten betalen. Stel opgewarmde lijken die het gangpad blokkeren met hun gezever.
_O_
  donderdag 7 december 2017 @ 14:33:02 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550714
quote:
3s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies wat ik vraag: of hij er nu nog zin in heeft.

Het valt mij gewoon op dat vrijwel iedereen vindt dat ánderen best op onregelmatige kunnen werken maar dat de animo bij henzelf vaak ontbreekt. :P
Ik vind dat anderen best op onregelmatige tijden kunnen werken als zij daar zelf voor kiezen.

En de groep mensen die daarvoor kiezen is best groot te noemen ook :o. Horeca en zorg o.a..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:34:07 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550732
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus dan kun je met logisch verstand zeggen dat de koopkracht bij die mensen ligt over het algemeen, en derhalve tussen 8 en 6 werken.
Helemaal als je bedenkt dat de zakelijke dienstverlening en de bouw de grootste branches zijn.

Ik heb nog nooit een bouwvakker om 20u 's avonds zien werken :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:35:05 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550750
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef Harmankardon het volgende:
Sowieso bejaarden die in het weekend naar de supermarkt gaan 20% extra laten betalen. Stel opgewarmde lijken die het gangpad blokkeren met hun gezever.
Ik snap aan de ene kant wel waarom ze dat doen :@. Maar irritant is het idd wel als je enkel de zaterdag en zondag hebt om uitgebreid boodschappen te doen als werkende.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550755
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helemaal als je bedenkt dat de zakelijke dienstverlening en de bouw de grootste branches zijn.

Ik heb nog nooit een bouwvakker om 20u 's avonds zien werken :P.
Ook nog nooit 1 tot 18:00.
pi_175550757
Verder kent iedereen toch wel iemand die overdag niet werkt en die als ze echt iets nodig hebben even voor ze naar een 8 tot 6 winkel kan gaan, waarom moeten die winkeliers per se langer open gaan.
pi_175550762
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helemaal als je bedenkt dat de zakelijke dienstverlening en de bouw de grootste branches zijn.

Ik heb nog nooit een bouwvakker om 20u 's avonds zien werken :P.
Komt tegenwoordig wel vaak voor bij grote bouwprojecten.
pi_175550770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik heb net 10 min naar jouw ui gestaard voor ik zag wat het was -O-
Kan gebeuren :D . Ik dacht bij 'ui' ook eerst aan een daadwerkelijke ui _O- .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:36:08 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550775
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef rival het volgende:

[..]

Ook nog nooit 1 tot 18:00.
Dat wel. Regelmatig zelfs. Maar dat zegt niet veel over de hele branche.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
Verder kent iedereen toch wel iemand die overdag niet werkt en die als ze echt iets nodig hebben even voor ze naar een 8 tot 6 winkel kan gaan, waarom moeten die winkeliers per se langer open gaan.
Moet niet perse, maar dan moeten ze ook niet mekkeren over teruglopende inkomsten en dat iedreen maar online koopt. :+
pi_175550792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom ben je daar eigenlijk bang voor?
Ze zijn beide zo anders en ik wil dus dat ze beide blij zijn.

En ik vind mezels al een teleurstelling en ik wil ze niet verder teleurstellen :') waardoor ik dus nu zit te huilen omdat ik geen cijferbalonnen heb gehaald :@
pi_175550793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]


[..]

4,2 miljoen werkt voltijd
4 miljoen werkt in een vorm van deeltijd

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/11/meer-mensen-aan-het-werk
Als je dan de studenten die niet werken, de thuismoeders, en de gepensioneerde en de niet kantoortijden erbij bedenkt klopt mijn stelling toch?
  donderdag 7 december 2017 @ 14:37:26 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
Verder kent iedereen toch wel iemand die overdag niet werkt en die als ze echt iets nodig hebben even voor ze naar een 8 tot 6 winkel kan gaan, waarom moeten die winkeliers per se langer open gaan.
Niet langer, op tijden die voor de werkende mens over het algemeen wat logischer uitkomt.

Dus ipv 08:00 tot 18:00, van 10:00 tot 20:00 of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:38:16 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ze zijn beide zo anders en ik wil dus dat ze beide blij zijn.

En ik vind mezels al een teleurstelling en ik wil ze niet verder teleurstellen :') waardoor ik dus nu zit te huilen omdat ik geen cijferbalonnen heb gehaald :@
Doe niet zo gek :@. Ze hebben toch wel door dat je moeite doet? Dat is toch wat telt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ze zijn beide zo anders en ik wil dus dat ze beide blij zijn.

En ik vind mezels al een teleurstelling en ik wil ze niet verder teleurstellen :') waardoor ik dus nu zit te huilen omdat ik geen cijferbalonnen heb gehaald :@
Ze zullen vast blij zijn dat je er al moeite in hebt gestoken. Toch? :) .
Gewoon doen wat je kunt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175550823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Moet niet perse, maar dan moeten ze ook niet mekkeren over teruglopende inkomsten en dat iedreen maar online koopt. :+
De meesten die online kopen zouden denk ik ook niet naar de winkel fietsen als ze wel tijd hadden, digitaal winkelen is gewoon makkelijker.
pi_175550850
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet langer, op tijden die voor de werkende mens over het algemeen wat logischer uitkomt.

Dus ipv 08:00 tot 18:00, van 10:00 tot 20:00 of zo.
Winkels gaan sowieso pas om half 10/10 uur open in een centrum gemiddeld genomen toch. :?
pi_175550856
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef Harmankardon het volgende:
Sowieso bejaarden die in het weekend naar de supermarkt gaan 20% extra laten betalen. Stel opgewarmde lijken die het gangpad blokkeren met hun gezever.
Bejaarden moeten verplicht hun boodschappen thuis laten bezorgen. Krijgen ze ook meteen minder lichaamsbeweging en zijn ze eerder dood, besparen we op zorg, AOW en pensioenen. Win-win-win-win-situatie. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:40:25 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550866
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bejaarden moeten verplicht hun boodschappen thuis laten bezorgen. Krijgen ze ook meteen minder lichaamsbeweging en zijn ze eerder dood, besparen we op zorg, AOW en pensioenen. Win-win-win-win-situatie. *O*
Je klinkt als Q :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:40:59 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Winkels gaan sowieso pas om half 10/10 uur open in een centrum gemiddeld genomen toch. :?
Als dat zo is, what's the harm in 's avonds tot 19:00 open blijven, zou je denken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550886
Je bent toch vrij op zaterdag, wat maakt het uit dat je er wat langer over doet vanwege bejaarden :')
pi_175550896
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als dat zo is, what's the harm in 's avonds tot 19:00 open blijven, zou je denken.
Omdat ze eerder in de winkel zijn voor andere werkzaamheden. En na het sluiten om 18:00 niet meteen weg zijn.

Heb jij nooit in een winkel gewerkt?
pi_175550898
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Moet niet perse, maar dan moeten ze ook niet mekkeren over teruglopende inkomsten en dat iedreen maar online koopt. :+
Het loont gewoon niet voor veel winkels om lang open te zijn. De totale bestedingen nemen er niet door toe maar je moet wel je personeel betalen, pand verlichten, warm stoken etc.

Simple economics :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175550909
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je klinkt als Q :o.
Zit 'm in het kapsel denk ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:43:05 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Je bent toch vrij op zaterdag, wat maakt het uit dat je er wat langer over doet vanwege bejaarden :')
Mwa, ik heb op zich geen zin mijn halve vrije dag te besteden aan boodschappen doen omdat Mien van de hoek dan met haar gammele rollator door de paden wandelt :@.

Mien heeft alle tijd van de wereld, ik niet :P. Om het maar even heel zwart-wit en zonder nuance te brengen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als je dan de studenten die niet werken, de thuismoeders, en de gepensioneerde en de niet kantoortijden erbij bedenkt klopt mijn stelling toch?
Alles van 15-75 jaar valt onder de beroepsbevolking.

Voor het gemak nemen we aan dat alles boven de 75 over het algemeen niet meer voor de lol door een winkelstraat gaat sjokken. Alles onder de 15 heeft niets te spenderen.

Dan komen we uit op het volgende:

4,26 miljoen full time
4,04 miljoen parttime (eventueel met meerdere banen)
0.61 miljoen werklozen

Zou me als winkelier toch echt richten op een combinatie van beide te bedienen.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:43:49 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat ze eerder in de winkel zijn voor andere werkzaamheden. En na het sluiten om 18:00 niet meteen weg zijn.

Heb jij nooit in een winkel gewerkt?
Ja. Mijn halve leven. Daarom snap ik het probleem niet zo. Uurtje later open, uurtje later dicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550970
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, ik heb op zich geen zin mijn halve vrije dag te besteden aan boodschappen doen omdat Mien van de hoek dan met haar gammele rollator door de paden wandelt :@.

Mien heeft alle tijd van de wereld, ik niet :P. Om het maar even heel zwart-wit en zonder nuance te brengen.
wie zegt dat?

Misschien ligt Mien door de week wel flink te seksen met Jan, Gerrit en Klaas.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:45:08 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zit 'm in het kapsel denk ik.
Ik wist niet dat jij sans cheveux was :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175550989
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, ik heb op zich geen zin mijn halve vrije dag te besteden aan boodschappen doen omdat Mien van de hoek dan met haar gammele rollator door de paden wandelt :@.

Mien heeft alle tijd van de wereld, ik niet :P. Om het maar even heel zwart-wit en zonder nuance te brengen.
Stel je niet aan, je hebt geen kinderen, geen partner en geen leven anders zat je niet op fok, als crew nota bene! Tijd zat dus :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175550991
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

wie zegt dat?

Misschien ligt Mien door de week wel flink te seksen met Jan, Gerrit en Klaas.
de sloerie. Mien is zeker de moeder van Fleur?
  donderdag 7 december 2017 @ 14:45:37 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175550995
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

wie zegt dat?

Misschien ligt Mien door de week wel flink te seksen met Jan, Gerrit en Klaas.
Dat zou kunnen. Daarom zeg ik: even heel zwart-wit zonder nuance.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551005
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij sans cheveux was :@.
Alleen op m'n hoofd :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:46:01 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551006
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Stel je niet aan, je hebt geen kinderen, geen partner en geen leven anders zat je niet op fok, als crew nota bene! Tijd zat dus :{w
Ik ga al in m'n hok ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 14:46:32 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551022
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen op m'n hoofd :+
In mijn hoofd heb jij een wilde bos zwarte krullen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551026
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

wie zegt dat?

Misschien ligt Mien door de week wel flink te seksen met Jan, Gerrit en Klaas.
Was dat niet met Koos?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551033
wat een scheitweer zeg. Heb weinig motivatie om zo naar de sportschool te gaan.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:47:20 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef Lot88 het volgende:
wat een scheitweer zeg. Heb weinig motivatie om zo naar de sportschool te gaan.
Ook af en aan regen :(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551044
Overigens heb ik in de supermarkt/kruidvat/hema/whatever meer last van huismoeders dan van bejaarden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

de sloerie. Mien is zeker de moeder van Fleur?
Fleur ook al?
pi_175551055
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ook af en aan regen :(?
met bakken komt het uit de lucht ;(
pi_175551059
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens heb ik in de supermarkt/kruidvat/hema/whatever meer last van huismoeders dan van bejaarden.
Kinderwagens :r
Tap tap tap
pi_175551061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef steelhead het volgende:

[..]

Was dat niet met Koos?
Nee, die is dood.
pi_175551062
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens heb ik in de supermarkt/kruidvat/hema/whatever meer last van huismoeders dan van bejaarden.
Bij mij zijn het altijd bejaarden die niemand hebben om mee te praten en gaan ouwehoeren en niet optyfen als ze klaar zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175551067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef steelhead het volgende:

[..]

Was dat niet met Koos?
Nee :o
pi_175551079
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga al in m'n hok ;(.
*gooit Samzz wat brokken achterna voor in hok
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

In mijn hoofd heb jij een wilde bos zwarte krullen.
Nooit gehad. Vroegah wel heel dik bruin haar :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 14:49:22 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551096
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens heb ik in de supermarkt/kruidvat/hema/whatever meer last van huismoeders dan van bejaarden.
Huismoeders wanen zich king of the world idd :D.

En je dan chagrijnig aankijken als je netjes vraagt of je er even langs mag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551108
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja. Mijn halve leven. Daarom snap ik het probleem niet zo. Uurtje later open, uurtje later dicht.
Nouja ik heb in de supermarkt van mijn 15e van de prijsstickertjes van de grond krabben tot uiteindelijk de deuren op slot draaien en het geld in de kluizen stoppen gedaan.

En om van 8 tot 10 open te zijn als supermarkt zijn er van 6 tot minstens 11 mensen aan personeel aanwezig. En dan heb je X man personeel en ben je onderdeel van Ahold.

Ik zou oprecht niet weten, hoe je als Saskia met je leuke kledingwinkel van 10 tot 7 of 8 open moet blijven, terwijl je je eigen kost verdient, en dus ook genoeg personeel kan betalen om je eigen kledingwinkel op een doenbare manier draaiende te houden naast een H&M.

Dus hoe zie jij dat dan in de praktijk voor je dan? Want het is überhaupt al bijna niet meer te doen volgens mij. Dus dan juist dat extra personeelslid is misschien wel dat risico dat je kopje onder doet gaan. Om het dus nog maar niet over het veilig stellen van de kassaprocedure en het sluiten te hebben. Want dat kun je ook niet iedere nieuwe medewerker laten doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 14:51:07 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 14:50:12 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551117
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bij mij zijn het altijd bejaarden die niemand hebben om mee te praten en gaan ouwehoeren en niet optyfen als ze klaar zijn.
Die zitten hier bij t koffieapparaat. Die heel handig, midden op de drukste kruising van paden staat :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huismoeders wanen zich king of the world idd :D.

En je dan chagrijnig aankijken als je netjes vraagt of je er even langs mag.
Gewoon beuken, waar is zo'n winkelwagentje anders voor?
pi_175551127
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kinderwagens :r
Vooral het moeilijk doen bij de kassa. "Oh valt dit niet onder die aanbieding?!?! Dan pak ik even een ander!", "Loopt die en die actie nog?", "Wanneer krijgen jullie weer dit en dat???", "Deze wil ik ruilen. Hoezo te laat mee?", allemaal van dat soort werk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551138
Gewoon van 11 tot 8 open. Opgelost slotje
pi_175551156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nouja ik heb in de supermarkt van mijn 15e van de prijsstickertjes van de grond krabben tot uiteindelijk de deuren op slot draaien en het geld in de kluizen stoppen gedaan.

En om van 8 tot 10 open te zijn als supermarkt zijn er van 6 tot minstens 11 mensen aan personeel aanwezig. En dan heb je X man personeel en ben je onderdeel van Ahold.

Ik zou oprecht niet weten, hoe je als Saskia met je leuke kledingwinkel van 10 tot 7 of 8 open moet blijven, terwijl je je eigen kost verdient, en dus ook genoeg personeel kan betalen om je eigen kledingwinkel op een doenbare manier draaiende te houden naast een H&M.

Dus hoe zie jij dat dan in de praktijk voor je dan? Want het is überhaupt al bijna niet meer te doen volgens mij. Dus dan juist dat extra personeelslid is misschien wel dat risico dat je kopje onder doet gaan. Om het dus nog maar niet over het veilig stellen van de kassaprocedure en het sluiten te hebben. Want dat kun je ook niet iedere nieuwe medewerker laten doen.
Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
pi_175551157
De supermarkt/kruidvat ligt recht naast mijn werk. Altijd ff snel tussen de middag.
Nergens geen last van. Lekker rustig dan. :D
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551174
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon van 11 tot 8 open. Opgelost slotje
Ja en ben je dan tot 8 in je winkel? En dan kun je dus geen gezin meer beginnen als je graag een winkel hebt? Omdat Piet en Klaas geen geduld hebben voor miep op zaterdag. :P
pi_175551177
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe niet zo gek :@. Ze hebben toch wel door dat je moeite doet? Dat is toch wat telt?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:38 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ze zullen vast blij zijn dat je er al moeite in hebt gestoken. Toch? :) .
Gewoon doen wat je kunt.
Ik hoop het... Ik vind zelf dat het altijd beter kan :')
pi_175551180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
sakia wil ook savonds eten m half 6.
pi_175551182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
Dan wil Saskia ook met haar voeten op tafel voor de buis hangen. Denk ik.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon van 11 tot 8 open. Opgelost slotje
Ja en ben je dan tot 8 in je winkel? En dan kun je dus geen gezin meer beginnen als je graag een winkel hebt? Omdat Piet en Klaas geen geduld hebben voor miep op zaterdag. :P
pi_175551191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:52 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dan wil Saskia ook met haar voeten op tafel voor de buis hangen. Denk ik.
Dan moet Saskia maar een andere baan gaan zoeken. :+
pi_175551210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef steelhead het volgende:
De supermarkt/kruidvat ligt recht naast mijn werk. Altijd ff snel tussen de middag.
Nergens geen last van. Lekker rustig dan. :D
Des avonds is er hier ook geen hond in de supermarkt, alleen is de keuze in het brood dan nogal 'beperkt'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet Saskia maar een andere baan gaan zoeken. :+
Of jij ;)
pi_175551221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet Saskia maar een andere baan gaan zoeken. :+
Saskia zei tegen mij dat jij je kleren dan maar op een ander moment moet komen kopen. Bijvoorbeeld op je doordeweeks vrijgenomen shopdag.
pi_175551222
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Of jij ;)
Ik loop niet te mekkeren over teruglopende omzet en dat iedereen maar online koopt. :+
pi_175551225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet Saskia maar een andere baan gaan zoeken. :+
Zolang Saskia genoeg geld binnen krijgt, zal dat vast aan der reet jeuken.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551236
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:54 schreef steelhead het volgende:

[..]

Zolang Saskia genoeg geld binnen krijgt, zal dat vast aan der reet jeuken.
En dat geld verdienen is dus het probleem met die houding tegenwoordig. _O-
pi_175551243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
Omdat Saskia ook nog boodschappen moet doen en d'r vent na een dag kantoor om zes uur vreten wil en ze d'r kind ook nog eens wil zien voor die om half zeven naar bed gaat.
Tap tap tap
pi_175551245
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:54 schreef steelhead het volgende:

[..]

Zolang Saskia genoeg geld binnen krijgt, zal dat vast aan der reet jeuken.
Saskia wil inderdaad 's avonds ook nog fitgirlen in de sportschool waar Dino naar zijn schoenenstaart
pi_175551250
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja en ben je dan tot 8 in je winkel? En dan kun je dus geen gezin meer beginnen als je graag een winkel hebt? Omdat Piet en Klaas geen geduld hebben voor miep op zaterdag. :P
Waarom kan dat niet? Ken genoeg gezinnen waarbij allebei de ouders werken, waarvan 1 overdag en de ander onregelmatig (en dus avond/nachtdiensten)
pi_175551256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar waarom kan Saskia dan niet van 12 tot 8 open ipv van 10 tot 6?
Alsof al die deeltijdvrouwen die bij Saskia kopen geen tijd hebben om van 10 tot 6 te shoppen. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551270
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet? Ken genoeg gezinnen waarbij allebei de ouders werken, waarvan 1 overdag en de ander onregelmatig (en dus avond/nachtdiensten)
is wel kut hoor. Je leeft dan wel langs elkaar.
pi_175551275
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:55 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet? Ken genoeg gezinnen waarbij allebei de ouders werken, waarvan 1 overdag en de ander onregelmatig (en dus avond/nachtdiensten)
Omdat Saskia's winkel zes a zeven dagen in de week open moet zijn.
Tap tap tap
  donderdag 7 december 2017 @ 14:56:24 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551279
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nouja ik heb in de supermarkt van mijn 15e van de prijsstickertjes van de grond krabben tot uiteindelijk de deuren op slot draaien en het geld in de kluizen stoppen gedaan.

En om van 8 tot 10 open te zijn als supermarkt zijn er van 6 tot minstens 11 mensen aan personeel aanwezig. En dan heb je X man personeel en ben je onderdeel van Ahold.

Ik zou oprecht niet weten, hoe je als Saskia met je leuke kledingwinkel van 10 tot 7 of 8 open moet blijven, terwijl je je eigen kost verdient, en dus ook genoeg personeel kan betalen om je eigen kledingwinkel op een doenbare manier draaiende te houden naast een H&M.

Dus hoe zie jij dat dan in de praktijk voor je dan? Want het is überhaupt al bijna niet meer te doen volgens mij. Dus dan juist dat extra personeelslid is misschien wel dat risico dat je kopje onder doet gaan. Om het dus nog maar niet over het veilig stellen van de kassaprocedure en het sluiten te hebben. Want dat kun je ook niet iedere nieuwe medewerker laten doen.
Van 10 tot 19 is negen uur open, tot 20 is 10 uur. Dat is niet dramatisch lang. Ik stond in mijn eentje zulke diensten te draaien, incl. afsluiten en kassa.

Als zelfstandige kun je juist heel goed zelf je openingstijden bepalen, dan is het toch alleen maar slim wanneer je open bent wanneer de meerderheid van je potentiele klanten vrij is?

Dus in de middag/avond en op zaterdag/zondag. Bijvoorbeeld woe tot vrij van 13:00 tot 20:00 en za en zo van 10:00 tot 18:00.

Ik denk dat veel mensen in de retail/horeca zouden tekenen voor die werktijden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:54 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Saskia zei tegen mij dat jij je kleren dan maar op een ander moment moet komen kopen. Bijvoorbeeld op je doordeweeks vrijgenomen shopdag.
Nee, men gaat dan online bestellen ipv een dag vrij nemen.
pi_175551293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik loop niet te mekkeren over teruglopende omzet en dat iedereen maar online koopt. :+
Nouja, zoals ik in het begin al zei. Ik doe zelf ook mee aan de lage prijzen etc.

Maar als ik dan toch echt eens over de lange termijn enzo na ga denken, en naar wat zonder korte termijn denken misschien wel beter is voor de maatschappij dan denk ik soms toch Hmm..

Maar dat is niet omdat ik het antwoord denk te weten he. Ik denk alleen niet dat het zo simpel is als “die is te koppig om”.

Want net als die Primark praktijken, eigenlijk is het niet ok.
pi_175551294
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, men gaat dan online bestellen ipv een dag vrij nemen.
Toch de omgekeerde wereld dit, dat klanten maar rekening moeten gaan houden met de wensen van de winkelier. _O- _O-
pi_175551297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Omdat Saskia ook nog boodschappen moet doen en d'r vent na een dag kantoor om zes uur vreten wil en ze d'r kind ook nog eens wil zien voor die om half zeven naar bed gaat.
Dan heeft Saskia wel een lamme tak van een vent. FF zelf koken. Of pizza opwarmen. Van dat kind kan ik dan nog wel enigszins inkomen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551298
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, men gaat dan online bestellen ipv een dag vrij nemen.
Zou ik ook doen.
pi_175551301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Omdat Saskia's winkel zes a zeven dagen in de week open moet zijn.
Als Saskia dat niet wil mot ze niet miepen dat er geen hond in haar winkel komt.
pi_175551302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Saskia wil inderdaad 's avonds ook nog fitgirlen in de sportschool waar Dino naar zijn schoenenstaart
_O-
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:57:39 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:52 schreef Elvi het volgende:

[..]


[..]

Ik hoop het... Ik vind zelf dat het altijd beter kan :')
Ik denk dat dat je eigen perfectionisme is en niet zozeer hun gedachten :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551307
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Van 10 tot 19 is negen uur open, tot 20 is 10 uur. Dat is niet dramatisch lang. Ik stond in mijn eentje zulke diensten te draaien, incl. afsluiten en kassa.

Als zelfstandige kun je juist heel goed zelf je openingstijden bepalen, dan is het toch alleen maar slim wanneer je open bent wanneer de meerderheid van je potentiele klanten vrij is?

Dus in de middag/avond en op zaterdag/zondag. Bijvoorbeeld woe tot vrij van 13:00 tot 20:00 en za en zo van 10:00 tot 18:00.

Ik denk dat veel mensen in de retail/horeca zouden tekenen voor die werktijden.
Dan zou iedereen die nieuwe openingstijden moeten hanteren en niet alleen dat snoezige zaakje aan het eind van de straat, want dan komt er dus niemand als de rest om zes uur sluit.
Tap tap tap
pi_175551317
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dan heeft Saskia wel een lamme tak van een vent. FF zelf koken. Of pizza opwarmen. Van dat kind kan ik dan nog wel enigszins inkomen.
wettelijk gezien mag dat niet.
pi_175551324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Toch de omgekeerde wereld dit, dat klanten maar rekening moeten gaan houden met de wensen van de winkelier. _O- _O-
Kost je een vrije dag én de waarde van de aankoop :')
pi_175551326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wettelijk gezien mag dat niet.
:') _O-
pi_175551333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Toch de omgekeerde wereld dit, dat klanten maar rekening moeten gaan houden met de wensen van de winkelier. _O- _O-
Als het ze niet bevalt gaan ze toch naar een andere winkelier?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:') _O-
:@
pi_175551338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

is wel kut hoor. Je leeft dan wel langs elkaar.
Ja lijkt me ook niet heel relaxed.
pi_175551345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het ze niet bevalt gaan ze toch naar een andere winkelier?
Dat is toch de hele discussie hier, lezen is ook lastig merk ik.
pi_175551355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is toch de hele discussie hier, lezen is ook lastig merk ik.
pas op hoor, hij bijt.
pi_175551356
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:54 schreef steelhead het volgende:

[..]

Zolang Saskia genoeg geld binnen krijgt, zal dat vast aan der reet jeuken.
Ik las 'der reet neuken'
  donderdag 7 december 2017 @ 14:59:49 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175551358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het ze niet bevalt gaan ze toch naar een andere winkelier?
En dat doen "we" dus ook en klagen ze erover en gaan failliet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175551360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is toch de hele discussie hier, lezen is ook lastig merk ik.
Moet je je ogen na laten kijken als dat niet meer zo goed gaat hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175551363
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Van 10 tot 19 is negen uur open, tot 20 is 10 uur. Dat is niet dramatisch lang. Ik stond in mijn eentje zulke diensten te draaien, incl. afsluiten en kassa.

Als zelfstandige kun je juist heel goed zelf je openingstijden bepalen, dan is het toch alleen maar slim wanneer je open bent wanneer de meerderheid van je potentiele klanten vrij is?

Dus in de middag/avond en op zaterdag/zondag. Bijvoorbeeld woe tot vrij van 13:00 tot 20:00 en za en zo van 10:00 tot 18:00.

Ik denk dat veel mensen in de retail/horeca zouden tekenen voor die werktijden.
Ik streef toch liever naar een samenleving waar mensen geen 5 dagen 10 a 11 uur op hun benen hoeven te staan om hun dromen na te kunnen streven naast “de grote bazen”.
pi_175551364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wettelijk gezien mag dat niet.
_O- .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 7 december 2017 @ 15:00:15 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan zou iedereen die nieuwe openingstijden moeten hanteren en niet alleen dat snoezige zaakje aan het eind van de straat, want dan komt er dus niemand als de rest om zes uur sluit.
Als je duidelijk je openingstijden communiceert komen de mensen wel :Y.

Mits je ook verkoopt waar markt voor is. Dat vraag ik me ook wel eens af bij bepaalde winkels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551385
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik streef toch liever naar een samenleving waar mensen geen 5 dagen 10 a 11 uur op hun benen hoeven te staan om hun dromen na te kunnen streven naast “de grote bazen”.
Ze kunnen ook een webshop openen natuurlijk in de nieuwe samenleving
pi_175551388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:00 schreef steelhead het volgende:

[..]

_O- .
Gister nog een artikel over kindbruidjes gelezen.
pi_175551394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is toch de hele discussie hier, lezen is ook lastig merk ik.
Waar gaat het over, WAAR GAAT HET OVER!?

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175551401
Er zijn nu ook een aantal winkels in Gouda die dan op zaterdag dicht zijn en zondag open :?
Omdat Saskia denk ik ook eens thuis wil zijn en zelf boodschappen moet doen :P
pi_175551404
Vaak zijn de wat kleinere winkels tegenwoordig toch voornamelijk niche winkels?
Waar je alleen daar dat soort zooi kunt krijgen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551406
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waar gaat het over, WAAR GAAT HET OVER!?

[ afbeelding ]
die is niet echt :9~
pi_175551411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Gister nog een artikel over kindbruidjes gelezen.
Ja ik zag laatst nog een video over hoeveel dat nog gebeurt in de USA, best ernstig.
pi_175551413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat doen "we" dus ook en klagen ze erover en gaan failliet :').
Blijkbaar nog genoeg winkels die het wel overleven. Ik zie het probleem dan ook niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 15:01:56 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551414
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik streef toch liever naar een samenleving waar mensen geen 5 dagen 10 a 11 uur op hun benen hoeven te staan om hun dromen na te kunnen streven naast “de grote bazen”.
Dat hoeft ook niet. Dat kun je als zelfstandige namelijk heel goed zelf indelen.

En wil je per se van 10 tot 18 open, ook prima. Maar dan denk ik wel dat je een grote groep potentiele klanten die na hun werk nog even snel door de stad lopen misloopt. Dat is een keuze.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551418
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een webshop openen natuurlijk in de nieuwe samenleving
Natuurlijk. Maar dat doet niks af aan het feit dat sommige dingen gewoon krom zijn.
pi_175551435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja ik zag laatst nog een video over hoeveel dat nog gebeurt in de USA, best ernstig.
:'( Te bizar voor woorden ook gewoon. Als man zijnde ben je toch van het padje af als je dat wilt :+
pi_175551444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Gister nog een artikel over kindbruidjes gelezen.
Ik ook. En zonder grappen, schrik ik daar toch wel van.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

die is niet echt :9~
Dat was dan ook niet de bedoeling, Lottemetot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 7 december 2017 @ 15:03:43 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551467
Ik snap niet zo goed hoe het krom is je aan te passen naar de markt die je bedient :@.

Ja, het moet wel menselijk blijven. Maar een uur later opengaan en dus een uur later sluiten is toch geen issue :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551468
Als ik een kleine winkel zou runnen zou ik eerder 12-8 open gaan, niet vies laat en nog gewoon tijd om op een normaal tijdstip naar bed te gaan, maar laat genoeg zodat mensen na hun werk nog even kunnen komen. En in de ochtend tijd voor je eigen boodschappen en dergelijke.
pi_175551469
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat was dan ook niet de bedoeling, Lottemetot.
Lot is een beetje tochtig.
pi_175551472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ik ook. En zonder grappen, schrik ik daar toch wel van.
Ja ik vind het ook schokkend. Snap ook niet wat dergelijke mensen bezielt. Betwijfel daarnaast ook of je er met een behandeling van kunt genezen.
pi_175551475
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar dat doet niks af aan het feit dat sommige dingen gewoon krom zijn.
Zoals open zijn tijdens werktijden van het gros van de bevolking.
pi_175551480
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat was dan ook niet de bedoeling, Lottemetot.
o barbie
  donderdag 7 december 2017 @ 15:04:24 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja ik zag laatst nog een video over hoeveel dat nog gebeurt in de USA, best ernstig.
Kindbruidjes in de USA :o?

Wow.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een kleine winkel zou runnen zou ik eerder 12-8 open gaan, niet vies laat en nog gewoon tijd om op een normaal tijdstip naar bed te gaan, maar laat genoeg zodat mensen na hun werk nog even kunnen komen. En in de ochtend tijd voor je eigen boodschappen en dergelijke.
_O_
pi_175551500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lot is een beetje tochtig.
nee ik was mij aan het verbazen over kindbruidjes.
pi_175551501
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik las 'der reet neuken'
A dirty mind is a joy forever. Ofzoiets...
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lot is een beetje tochtig.
TochtLot ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175551518
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

TochtLot ;(
:( niet waar.
  donderdag 7 december 2017 @ 15:05:36 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een kleine winkel zou runnen zou ik eerder 12-8 open gaan, niet vies laat en nog gewoon tijd om op een normaal tijdstip naar bed te gaan, maar laat genoeg zodat mensen na hun werk nog even kunnen komen. En in de ochtend tijd voor je eigen boodschappen en dergelijke.
Ja dat wordt steeds gezegd, maar dat is van de duivel of zo... Snap het niet :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:04 schreef Lot88 het volgende:

[..]

o barbie
*swoon*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175551530
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*swoon*
wat? :@
  donderdag 7 december 2017 @ 15:06:04 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175551534
quote:
Ref=android. Niet geklikt :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 december 2017 @ 15:06:11 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175551536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook schokkend. Snap ook niet wat dergelijke mensen bezielt. Betwijfel daarnaast ook of je er met een behandeling van kunt genezen.
Ik vraag me dan af of en hoeveel zoiets in NL dan nog voorkomt...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175551538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kindbruidjes in de USA :o?

Wow.
http://www.independent.co(...)ristie-a7830266.html
pi_175551549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ref=android. Niet geklikt :{w.
http://9gag.com/gag/aVM6RAM
pi_175551553
Toen ik klein was noemde m'n moeder een vagina de 'lotte'. Kan je mijn verwarring voorstellen toen ik erachter kwam dat het een gewone voornaam was? :')
pi_175551558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook schokkend. Snap ook niet wat dergelijke mensen bezielt. Betwijfel daarnaast ook of je er met een behandeling van kunt genezen.
Ik weet er wel een behandeling met een mini guillotine die werkt.

Maar wat ik van een vriendin van me hoor die werkt in een instelling met dat soort mannen, is het niet te genezen, alleen te onderdrukken. Ik vind het knap dat ze er mee kan werken. Ik zou dat niet kunnen namelijk.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175551569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een kleine winkel zou runnen zou ik eerder 12-8 open gaan, niet vies laat en nog gewoon tijd om op een normaal tijdstip naar bed te gaan, maar laat genoeg zodat mensen na hun werk nog even kunnen komen. En in de ochtend tijd voor je eigen boodschappen en dergelijke.
Wat let je? Als ik het goed begrijp kan je er stinkend rijk mee worden omdat echt íedereen na werktijd bij je binnen komt lopen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 december 2017 @ 15:07:34 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175551571
quote:
Nou ok :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175551577
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kindbruidjes in de USA :o?

Wow.
Sta er ook van te kijken.

Vraag me af of dat in zwaar christelijk contreien is in de USA.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')