abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:05:46 #1
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175357503
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Alles is welkom, behalve mensen die niet willen betalen voor de VPRO NPO.
pi_175357512
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:02 schreef Ryon het volgende:
Top. Volledige budget van de NPO wegbezuinigen en de mensen die het wel willen zien kunnen via de Ziggo een abonnement erop nemen.
Schaf dan wel ook de doorgifteplicht af.
pi_175357527
Laten we de kwaal niet vergeten, dat is DWDD. De rest is bijzaak.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:06:49 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_175357531
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
NPO wegbezuinigingen is een paardenmiddel, maar als dat de enige manier is dan moet het maar.
Volgens mij staat er nog ergens in de wet dat overal in Nederland tenminste één publiek net door iedereen gratis te ontvangen moet zijn.
pi_175357547
Buitenlands nieuws kijk ik sowieso liever als dat (gepeupel) van hier.

Nog bekend iemand hier met het oude kijk en luistergeld?

Gelukkig was Edje een voorloper erin, en kon ik reclame slikken, wel tijd voor te zeiken nu onder een film.
pi_175357548
Die Misshobje, dat ze zwanger is joh!
Ja doei.
pi_175357549
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens mij staat er nog ergens in de wet dat overal in Nederland tenminste één publiek net door iedereen gratis te ontvangen moet zijn.
Comedy Central dan maar gratis beschikbaar maken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175357565
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
Laten we de kwaal niet vergeten, dat is DWDD. De rest is bijzaak.
Een #MeToo-kwestie rondom Van Nieuwkerk zou wel smeuig zijn. Vervelende man inderdaad.
pi_175357566
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Schaf dan wel ook de doorgifteplicht af.
Dan is het geen publieke omroep meer.
pi_175357578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan is het geen publieke omroep meer.
Je hebt 'm helemaal door, Igen. :P
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:10:58 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_175357593
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Schaf dan wel ook de doorgifteplicht af.
Oh ja, zo heet dat.
pi_175357603
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Die Misshobje, dat ze zwanger is joh!
Wie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175357606
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wie?
remlof snapt 'm wel 8-) :P
Ja doei.
pi_175357611
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wie?
Een FOK!-user die jaren terug nog veel postte.
pi_175357617
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een #MeToo-kwestie rondom Van Nieuwkerk zou wel smeuig zijn. Vervelende man inderdaad.
Helaas had geen enkele partij dit in hun programma, dus derhalve stem ik maar op partijen die NPO willen verkleinen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175357624
Ik sprong laatst over een losse stoeptegel en landde in een plas. Was ook een mishopje.
pi_175357632
Vrouwen die zichzelf 'miss' noemen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:15:38 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_175357664
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

remlof snapt 'm wel 8-) :P
Huh? Omdat ze lasagna postte op feestboek?

[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 28-11-2017 11:26:12 ]
pi_175357768
quote:
De Australische overheid overlegt met telecombedrijven over betaalde toegang tot een gezichtsherkenningsdatabase die is opgezet uit beveiligingsoogpunt. Ook financiële instellingen zouden interesse in toegang hebben.
Volledige artikel.
Mooi voorbeeld weer van de glijdende schaal/rupsje-nooit-genoeg-mentaliteit die je altijd ziet bij privacy- en datavraagstukken. Kleine stapjes, dan blijft het verzet ertegen beperkt. Dat zie je bijvoorbeeld ook in Nederland waar de politie hun netwerk van kentekenplaatherkenningscamera's. Eerst alleen op de Rijkswagen wegen rondom de grote steden, toen op alle Rijkswegen, nu ook op de provinciale wegen. Want dan werkt het systeem nog beter.
pi_175357791
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Volledige artikel.
Mooi voorbeeld weer van de glijdende schaal/rupsje-nooit-genoeg-mentaliteit die je altijd ziet bij privacy- en datavraagstukken. Kleine stapjes, dan blijft het verzet ertegen beperkt. Dat zie je bijvoorbeeld ook in Nederland waar de politie hun netwerk kentekenplaatherkenningscamera's. Eerst alleen op de Rijkswagen wegen rondom de grote steden, toen op alle Rijkswegen, nu ook op de provinciale wegen. Want dan werkt het systeem nog beter.
Maakt toch niks uit als het om de worst gaan doet zijn ze er toch niet.

Maar rijdt toevallig geen km te snel of vergeet je gordel eens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 11:25:43 ]
pi_175357843
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Volledige artikel.
Mooi voorbeeld weer van de glijdende schaal/rupsje-nooit-genoeg-mentaliteit die je altijd ziet bij privacy- en datavraagstukken. Kleine stapjes, dan blijft het verzet ertegen beperkt. Dat zie je bijvoorbeeld ook in Nederland waar de politie hun netwerk van kentekenplaatherkenningscamera's. Eerst alleen op de Rijkswagen wegen rondom de grote steden, toen op alle Rijkswegen, nu ook op de provinciale wegen. Want dan werkt het systeem nog beter.
Jup. En stapjes terug gebeuren nooit.

Ik vraag me wel eens af of politici hier simpelweg niet van bewust zijn, of dat ze het voor lief nemen. Die gaan gewoon de wet op de Veiligheidsdiensten verdedigen alsof het de enige manier is om het land veilig te houden. Over tien jaar hebben we de volgende stap "omdat de Wet op de Veiligheidsdiensten er ook al is".
pi_175357868
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Volledige artikel.
Mooi voorbeeld weer van de glijdende schaal/rupsje-nooit-genoeg-mentaliteit die je altijd ziet bij privacy- en datavraagstukken. Kleine stapjes, dan blijft het verzet ertegen beperkt. Dat zie je bijvoorbeeld ook in Nederland waar de politie hun netwerk van kentekenplaatherkenningscamera's. Eerst alleen op de Rijkswagen wegen rondom de grote steden, toen op alle Rijkswegen, nu ook op de provinciale wegen. Want dan werkt het systeem nog beter.
Klopt. Het glijdende schaal-argument is vaak terecht, maar wordt makkelijk verworpen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175357879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jup. En stapjes terug gebeuren nooit.

Ik vraag me wel eens af of politici hier simpelweg niet van bewust zijn, of dat ze het voor lief nemen. Die gaan gewoon de wet op de Veiligheidsdiensten verdedigen alsof het de enige manier is om het land veilig te houden. Over tien jaar hebben we de volgende stap "omdat de Wet op de Veiligheidsdiensten er ook al is".
Het is meer gewoon de neiging van politici om er een schepje bovenop te doen, en iets doen is altijd beter dan niets doen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175357911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:27 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Het is meer gewoon de neiging van politici om er een schepje bovenop te doen, en iets doen is altijd beter dan niets doen.
Ja, dat zou kunnen. En er speelt vast ook een soort gedeelde verantwoordelijkheid. Geen enkele politicus en geen enkel wetsvoorstel is immers de oorzaak van de politiestaat. Het is alsof alle bouwvakkers ontkennen dat ze een gebouw aan het maken zijn terwijl ze wel allemaal stenen stapelen.

Totaal cameratoezicht is volgens mij al niet meer te vermijden. We mogen blij zijn dat we in elk geval nog in een relatief vrij land leven waar dat niet schromelijk wordt misbruikt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 11:30:13 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175357919
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Die Misshobje, dat ze zwanger is joh!
Who dat?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175357959
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Huh? Omdat ze lasagna postte op feestboek?
Ja doei.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:35:01 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_175357980
quote:
:')_!

Die van Hobbel lag in de oven :P
pi_175357981
https://www.nu.nl/binnenl(...)shop-checkpoint.html

Weer een nieuw hoofdstuk in de soap rond Coffeeshop Checkpoint. Dit speelt echt al tien jaar, is ook een voorbeeldcasus voor strafrechtstudenten. Niet dat de hints vanuit de rechtspraak opgepikt gaan worden, hoor. Het gedoogbeleid werkt gewoon niet.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:38:16 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175358028
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)shop-checkpoint.html

Weer een nieuw hoofdstuk in de soap rond Coffeeshop Checkpoint. Dit speelt echt al tien jaar, is ook een voorbeeldcasus voor strafrechtstudenten. Niet dat de hints vanuit de rechtspraak opgepikt gaan worden, hoor. Het gedoogbeleid werkt gewoon niet.
Wetgevingsbevel! Tijd om al die rechters te ontslaan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175358054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jup. En stapjes terug gebeuren nooit.
Inderdaad. :{

quote:
Ik vraag me wel eens af of politici hier simpelweg niet van bewust zijn, of dat ze het voor lief nemen. Die gaan gewoon de wet op de Veiligheidsdiensten verdedigen alsof het de enige manier is om het land veilig te houden. Over tien jaar hebben we de volgende stap "omdat de Wet op de Veiligheidsdiensten er ook al is".
Het is ook wel verleidelijk natuurlijk. Op mijn werk hebben we ook prachtige dataverzamelingen beschikbaar, maar zelfs voor experitmentele doeleinden mag je al die dataverzamelingen niet zomaar naar eigen inzicht gebruiken. Terecht natuurlijk, maar af en toe realiseer je je ook dat je daardoor veel interessante koppelingen en analyses aan je neus voorbij moet laten gaan. Daardoor bestaat er vanuit de organisaties die met die dataverzamelingen werken een sterke stimulans om te pleiten voor het mogelijk maken van die koppelingen en analyses. Ik denk inderdaad dat politici (en andere mensen die niet vaak met grote dataverzamelingen werken) zich daar onvoldoende van bewust zijn, zij zouden daar juist een weerwoord tegen moeten hebben in plaats van er in mee te gaan.
pi_175358057
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wetgevingsbevel! Tijd om al die rechters te ontslaan.
Geen wetgevingsbevel, maar een schuldigverklaring zonder strafoplegging. Zoals ook al gebeurde bij die wietkweker in Groningen. Het alternatief is iemand toch bestraffen (maar dat zou onrechtvaardig zijn) of het OM niet-ontvankelijk verklaren (maar dat zou juridisch niet juist zijn).

Eerder een wetgevingssuggestie.
pi_175358111
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)shop-checkpoint.html

Weer een nieuw hoofdstuk in de soap rond Coffeeshop Checkpoint. Dit speelt echt al tien jaar, is ook een voorbeeldcasus voor strafrechtstudenten. Niet dat de hints vanuit de rechtspraak opgepikt gaan worden, hoor. Het gedoogbeleid werkt gewoon niet.
Pfff, wat een ellende voor die eigenaar. Hebben ze die kerel in Thailand eigenlijk al terug?
pi_175358125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Pfff, wat een ellende voor die eigenaar. Hebben ze die kerel in Thailand eigenlijk al terug?
Dat was gewoon een idioot. Daar hoeven we geen moeite aan te verspillen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175358179
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:44 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Dat was gewoon een idioot. Daar hoeven we geen moeite aan te verspillen.
Nou zeg. :D Hij werd volgens mij gearresteerd in Thailand omdat hij hier in Nederland zijn geld met gedoogde drugshandel had verdiend.
pi_175358213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Pfff, wat een ellende voor die eigenaar. Hebben ze die kerel in Thailand eigenlijk al terug?
Is afgelopen zomer veroordeeld tot 75 jaar in een Thaise cel, van uitlevering is nog geen sprake voor zover ik kan vinden. Hij zal dus bij verstek berecht worden in Nederland.
pi_175358221
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:48 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nou zeg. :D Hij werd volgens mij gearresteerd in Thailand omdat hij hier in Nederland zijn geld met gedoogde drugshandel had verdiend.
Er was meer aan de hand he. Maar ook al was het alleen dat, dan nog is het idioot om met je 'legale' drugsgeld naar anti-drugsland nummer één te gaan.

En dan ook dit soort bagger:
quote:
De advocaten van Van Laarhoven kunnen nog niet zeggen of ze in cassatie gaan. "Het belangrijkste is nu dat hij naar Nederland komt om zijn straf uit te zitten", zegt één van de advocaten. "Zodat hij bij zijn gezin kan zijn. Nederland is onzorgvuldig omgesprongen met een Nederlandse burger. Het is nu aan de Nederlandse overheid."
Complete nonsens, het is een grote jongen dus hij is zelf volledig verantwoordelijk voor z'n daden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:51:34 #37
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175358231
Als gekend drugshandelaar naar Thailand gaan, dan vraag je ook wel om moeilijkheden.
pi_175358241
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Er was meer aan de hand he. Maar ook al was het alleen dat, dan nog is het idioot om met je 'legale' drugsgeld naar anti-drugsland nummer één te gaan.

En dan ook dit soort bagger:

[..]

Complete nonsens, het is een grote jongen dus hij is zelf volledig verantwoordelijk voor z'n daden.
Nou nou. Nederland heeft niet echt netjes gehandeld in dezen. Terwijl hij hier ook vervolgd wordt hebben ze opdracht gegeven om hem in Thailand te laten oppakken waardoor hij nu in een Thaise cel zit terwijl hij ook in Nederland vervolgd had kunnen (moeten) worden. Dat is niet bepaald netjes omgaan met je burgers.

En daarna zijn ze altijd blijven ontkennen dat er een verzoek was gestuurd naar de Thaise autoriteiten terwijl dat wel zo was. Het komt mij een beetje over alsof ze hem gewoon liever in een Thaise cel zien als een Nederlandse. Maar dan wel ook nog in Nederland berechten, hè.
pi_175358284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is afgelopen zomer veroordeeld tot 75 jaar in een Thaise cel, van uitlevering is nog geen sprake voor zover ik kan vinden. Hij zal dus bij verstek berecht worden in Nederland.
Forse straf wel. :o
pi_175358316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Forse straf wel. :o
Het Thaise rechtssysteem is niet mals nee. Scheelt dat hij wel na 20 jaar vrijkomt blijkbaar (waar dat op slaat snap ik ook niet).
pi_175358346
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:50 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Er was meer aan de hand he. Maar ook al was het alleen dat, dan nog is het idioot om met je 'legale' drugsgeld naar anti-drugsland nummer één te gaan.

En dan ook dit soort bagger:

[..]

Complete nonsens, het is een grote jongen dus hij is zelf volledig verantwoordelijk voor z'n daden.
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:51 schreef Reya het volgende:
Als gekend drugshandelaar naar Thailand gaan, dan vraag je ook wel om moeilijkheden.
Aha op die manier. Maar dom zijn hoeft toch nog niet met 75 jaar celstraf beloond te worden. Nederland had zich wel wat beter in mogen spannen om de Thai uit te leggen hoe de vork in de steel steekt en dat illegaal ook legaal kan zijn in Nederland.
pi_175358361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou nou. Nederland heeft niet echt netjes gehandeld in dezen. Terwijl hij hier ook vervolgd wordt hebben ze opdracht gegeven om hem in Thailand te laten oppakken waardoor hij nu in een Thaise cel zit terwijl hij ook in Nederland vervolgd had kunnen (moeten) worden. Dat is niet bepaald netjes omgaan met je burgers.

En daarna zijn ze altijd blijven ontkennen dat er een verzoek was gestuurd naar de Thaise autoriteiten terwijl dat wel zo was. Het komt mij een beetje over alsof ze hem gewoon liever in een Thaise cel zien als een Nederlandse. Maar dan wel ook nog in Nederland berechten, hè.
Hij zat toch in Thailand? Nogal wiedes dat hij daar dan (eerst) opgepakt moet worden, helemaal als de Thaise regering ook nog een appeltje met hem te schillen heeft.

Wellicht is dat niet netjes nee maar feit blijft dat hij (volgens zowel Thailand als Nederkand) de wetten heeft overtreden. Ik zie geen reden om vergevingsgezind te zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:00:50 #43
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358415
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:57 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Hij zat toch in Thailand? Nogal wiedes dat hij daar dan (eerst) opgepakt moet worden, helemaal als de Thaise regering ook nog een appeltje met hem te schillen heeft.

Wellicht is dat niet netjes nee maar feit blijft dat hij (volgens zowel Thailand als Nederkand) de wetten heeft overtreden. Ik zie geen reden om vergevingsgezind te zijn.
Niet echt barmhartig dit.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175358416
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:56 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[..]

Aha op die manier. Maar dom zijn hoeft toch nog niet met 75 jaar celstraf beloond te worden. Nederland had zich wel wat beter in mogen spannen om de Thai uit te leggen hoe de vork in de steel steekt en dat illegaal ook legaal kan zijn in Nederland.
Ja dat zijn forse straffen. Echter is dat publieke kennis. En de Thaise autoriteiten weten dat het in Nederland anders is, dat is wellicht een aanleiding geweest waarom ze deze man in eerste instantie hebben opgepakt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175358424
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:57 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Hij zat toch in Thailand? Nogal wiedes dat hij daar dan (eerst) opgepakt moet worden, helemaal als de Thaise regering ook nog een appeltje met hem te schillen heeft.

Wellicht is dat niet netjes nee maar feit blijft dat hij (volgens zowel Thailand als Nederkand) de wetten heeft overtreden. Ik zie geen reden om vergevingsgezind te zijn.
Nee, dat is niet nogal wiedes. Hij zou helemaal niet vervolgd worden in Thailand. Toen is het OM (hier) een onderzoek tegen hem begonnen, en daarna hebben ze de Thaise overheid verzocht om hem óók daar te vervolgen. Als ze dat niet hadden gedaan had hij gewoon uitgeleverd kunnen worden aan Nederland om hier vervolgd te worden. Bovendien is dat verzoek steeds ontkend, alsof het vanuit de Thaise opsporingsdiensten zelf zou komen (wat niet waar is).

Het is geen kwestie van vergevingsgezindheid maar je eigen burgers er niet bij naaien in het buitenland als je ze zelf ook al op de korrel had. In mijn ogen moet het OM er naar streven eigen burgers hier te berechten, zeker als het gaat om feiten die hier hun oorsprong vinden (het ging immers om het witwassen van coffeeshopgeld wat in Nederland verdiend was). Gezien de staat van het Thaise rechtssysteem en gevangeniswezen geldt dat nog meer. Als het om Finland ging was het nog een andere zaak.
pi_175358430
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:00 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Niet echt barmhartig dit.
Barmhartigheid bewaar ik voor de goeden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:02:26 #47
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358442
Volgens mij hebben we een infrastructureel probleempje. Vergeleken met omringende metropolen.

:P


It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:03:10 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_175358456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou nou. Nederland heeft niet echt netjes gehandeld in dezen. Terwijl hij hier ook vervolgd wordt hebben ze opdracht gegeven om hem in Thailand te laten oppakken waardoor hij nu in een Thaise cel zit terwijl hij ook in Nederland vervolgd had kunnen (moeten) worden. Dat is niet bepaald netjes omgaan met je burgers.

En daarna zijn ze altijd blijven ontkennen dat er een verzoek was gestuurd naar de Thaise autoriteiten terwijl dat wel zo was. Het komt mij een beetje over alsof ze hem gewoon liever in een Thaise cel zien als een Nederlandse. Maar dan wel ook nog in Nederland berechten, hè.
alsof ze hem gewoon liever in een Thaise cel zien dan in een Nederlandse
pi_175358465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat is niet nogal wiedes. Hij zou helemaal niet vervolgd worden in Thailand. Toen is het OM (hier) een onderzoek tegen hem begonnen, en daarna hebben ze de Thaise overheid verzocht om hem óók daar te vervolgen. Als ze dat niet hadden gedaan had hij gewoon uitgeleverd kunnen worden aan Nederland om hier vervolgd te worden. Bovendien is dat verzoek steeds ontkend, alsof het vanuit de Thaise opsporingsdiensten zelf zou komen (wat niet waar is).

Het is geen kwestie van vergevingsgezindheid maar je eigen burgers er niet bij naaien in het buitenland als je ze zelf ook al op de korrel had. In mijn ogen moet het OM er naar streven eigen burgers hier te berechten, zeker als het gaat om feiten die hier hun oorsprong vinden (het ging immers om het witwassen van coffeeshopgeld wat in Nederland verdiend was). Gezien de staat van het Thaise rechtssysteem en gevangeniswezen geldt dat nog meer. Als het om Finland ging was het nog een andere zaak.
Akkoord. Ik zal nog even kort zoeken of ik dit kan bevestigen. Klinkt als een rare gang van zaken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:07 #50
104871 remlof
Europees federalist
pi_175358472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:02 schreef Jip141 het volgende:
Volgens mij hebben we een infrastructureel probleempje. Vergeleken met omringende metropolen.

:P


[ afbeelding ]
De Randstad heeft hetzelfde infrastructurele probleempje als het Ruhrgebiet.
pi_175358482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:02 schreef Jip141 het volgende:
Volgens mij hebben we een infrastructureel probleempje. Vergeleken met omringende metropolen.

:P


[ afbeelding ]
Frappant inderdaad, dit is echt bijna elke spits zo.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:59 #52
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358489
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:04 schreef remlof het volgende:

[..]

De Randstad heeft hetzelfde infrastructurele probleempje als het Ruhrgebiet.
Klopt, maar wel ietsjes erger.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175358493
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:04 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Klopt, maar wel ietsjes erger.
Het is net alsof het in de Randstad om twee keer zo veel mensen gaat op minder asfalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:06:27 #54
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358505
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:04 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Frappant inderdaad, dit is echt bijna elke spits zo.
Rekeningrijden invoeren dus, icm knelpunten aanpakken en asfalt.

+OV stimuleren en kwaliteit verhogen


Maar dit wordt ook al 40 jaar geroepen.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:06:28 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_175358506
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:04 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Klopt, maar wel ietsjes erger.
Omdat het gebied is iets groter is.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:06:56 #56
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358517
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat het gebied is iets groter is.
En meer mensen denk ik. :P
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:07:57 #57
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175358533
Maar goed we hebben mensen die meer weten over dit soort dingen: Kowloon, 99.999, GS, schijn jullie heldere lichten over deze casus ?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175358538
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:03 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Akkoord. Ik zal nog even kort zoeken of ik dit kan bevestigen. Klinkt als een rare gang van zaken.
Waar ik je dan wel gelijk in geef is dat het niet al te handig is om naar Thailand te vluchten als je weet dat het OM nog een appeltje met je te schillen heeft.

Sowieso wel populair bij criminelen, heb ik het idee.
pi_175358778
Zeggen jullie nooit "Ik ga om ....."

Bijvoorbeeld: "ik ga om boodschappen" ?
pi_175358799
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:22 schreef skysherrif het volgende:
Zeggen jullie nooit "Ik ga om ....."

Bijvoorbeeld: "ik ga om boodschappen" ?
:') Nee.

Nou ja, soms. "Ik ga om dat gebouw heen lopen" kan prima.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:25:03 #61
104871 remlof
Europees federalist
pi_175358836
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:22 schreef skysherrif het volgende:
Zeggen jullie nooit "Ik ga om ....."

Bijvoorbeeld: "ik ga om boodschappen" ?
Dat is een anglicisme.

"I go for ...".

Ik gebruik het ook nooit.
pi_175358842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

:') Nee.

Nou ja, soms. "Ik ga om dat gebouw heen lopen" kan prima.
Oke, dat is dus blijkbaar echt iets Zeeuws.

Zit nu met een (best leuke hihi) chick in de klas die ook uit Zeeland komt en die vroeg aan mij wat er mis was met die zin omdat iemand anders haar er op aansprak. Zit er zo ingebakken dat ik me ook echt niet kan voorstellen dat het niet klopt.
pi_175358885
Aan het werk labbekakken!
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:27:25 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_175358906
Interessant artikel dat het Britse "Northern Powerhouse" (Manchester, Leeds en omstreken) vergelijkt met het Ruhrgebiet en de Randstad:

http://www.centreforcitie(...)northern-powerhouse/
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:33:14 #65
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175359068
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Aan het werk labbekakken!
Kwetsend voor alle ambtenaren hier.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175359078
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Aan het werk labbekakken!
Morgen is het toch weer hetzelfde waarom nog proberen?

Het sluipt er heel langzaam in, en als er toch geen verbetering plaatsvinden doet waarom dan nog?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 12:34:59 ]
pi_175359113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Morgen is het toch weer hetzelfde waarom nog proberen?

Het sluipt er heel langzaam in, en als er toch geen verbetering plaatsvinden doet waarom dan nog?
? :?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175359125
Ik schaam me nu wel een beetje dat ik ooit even heb geloofd zeer in het begin van de 2016 campaign dat er iets van integriteit in Project Veritas zat :') :')

https://www.volkskrant.nl(...)de-brengen~a4541928/

Artikel, in het kort, ze huurden iemand in die dan weer met een verzonnen verhaal naar WaPo moest gaan dat ze werd aangerand door Moore. Zodat dan weer zou uitkomen om zo de andere verhalen over Moore ook in het diskrediet te brengen.
pi_175359127
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

? :?
Dweilen met de kraan open, doe je dat en hoe lang?
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:40:25 #70
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175359197
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik schaam me nu wel een beetje dat ik ooit even heb geloofd zeer in het begin van de 2016 campaign dat er iets van integriteit in Project Veritas zat :') :')

https://www.volkskrant.nl(...)de-brengen~a4541928/

Artikel, in het kort, ze huurden iemand in die dan weer met een verzonnen verhaal naar WaPo moest gaan dat ze werd aangerand door Moore. Zodat dan weer zou uitkomen om zo de andere verhalen over Moore ook in het diskrediet te brengen.
Ik heb artikel van de WaPo gelezen, echt bizar.
pi_175359215
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:36 schreef skysherrif het volgende:
Artikel, in het kort, ze huurden iemand in die dan weer met een verzonnen verhaal naar WaPo moest gaan dat ze werd aangerand door Moore. Zodat dan weer zou uitkomen om zo de andere verhalen over Moore ook in het diskrediet te brengen.
Ik weet niet wat er van klopt en wat niet, wel een snelle manier om aan geld te komen is het niet?
pi_175359256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er van klopt en wat niet, wel een snelle manier om aan geld te komen is het niet?
Neuh, heeft er alles mee te maken dat er een vrij belangrijke verkiezing in Alabama komt en Moore zo min mogelijk reputatie schade moet krijgen om kans te maken.

Op dit moment is het ongeveer 50/50 in de polls tussen hem en tegenstander Jones. Natuurlijk is Alabama erg republikeins en als voters weer enthousiast over hem worden wint hij het makkelijk.
pi_175359271
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Neuh, heeft er alles mee te maken dat er een vrij belangrijke verkiezing in Alabama komt en Moore zo min mogelijk reputatie schade moet krijgen om kans te maken.

Op dit moment is het ongeveer 50/50 in de polls tussen hem en tegenstander Jones. Natuurlijk is Alabama erg republikeins en als voters weer enthousiast over hem worden wint hij het makkelijk.
Amerika dus ver van mijn bed show.
pi_175359273
Is trouwens vooral een overwinning dan voor Trump, Breitbart, Veritas etc en niet zozeer voor de GOP. Moore is een Trumpist en niet zozeer een Republikein.
pi_175359300
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:06 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Rekeningrijden invoeren dus, icm knelpunten aanpakken en asfalt.

+OV stimuleren en kwaliteit verhogen

Maar dit wordt ook al 40 jaar geroepen.
Rekeningrijden vooral, en laten betalen door de werkgevers. Dan zal flexwerken aantrekkelijker worden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175359322
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:45 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Rekeningrijden vooral, en laten betalen door de werkgevers. Dan zal flexwerken aantrekkelijker worden.
En die werkgevers verhalen dat op hun product en het product wordt niet meer verkocht daar het in het buitenland goedkoper is, men kan het wenden of keren het is ver kapot.
pi_175359340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

En die werkgevers verhalen dat op hun product en het product wordt niet meer verkocht daar het in het buitenland goedkoper is, men kan het wenden of keren het is ver kapot.
De werknemers worden productiever want minder tijd verloren in de file.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175359346
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:48 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

De werknemers worden productiever want minder tijd verloren in de file.
file is min of meer eigen tijd.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175359371
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:48 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

De werknemers worden productiever want minder tijd verloren in de file.
Yep die dweilen met de kraan open met alle negatieve berichten in het nieuws, wat heeft het nog voor doel om productief te zijn, die persoon naast mij krijgt net zoveel als mij en doet nog niet de helft.
pi_175359385
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

file is min of meer eigen tijd.
Met rekeningrijden en wat additionele regels niet meer.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175359415
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:51 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Met rekeningrijden en wat additionele regels niet meer.
U haalt de FNV links in.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175359418
Nog een paar fantasten met leuke plannetjes?
pi_175359427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dweilen met de kraan open, doe je dat en hoe lang?
als 25 jaar.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175359444
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

als 25 jaar.
Als men niet snel met geld begint te strooien werkt niemand meer hard.
pi_175359551
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

U haalt de FNV links in.
Rechts inhalen is verboden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175359562
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

als 25 jaar.
Doe er nog 20 bij wat mij aangaat, en ik vertik het een dezer dagen ook, het heeft toch geen doel, ik rijd het met de kruiwagen binnen en het gaat er met een vrachtwagen weer uit!
1 stap vooruit en 3 terug, het is niet meer te doen hoor, als voor te leven genoeg en verders vertik ik het zolang ik niet aan de spaarcentjes hoef.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 13:00:21 ]
pi_175359676
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Rechts inhalen is verboden.
Nog even en jij verplicht werkgevers dat werknemers zorgdragen voor up-to-date virusscanners.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175359786
Dat was dus een leugen als ik narekenen doe zit op op 17 jr erbij.
pi_175359830
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nog even en jij verplicht werkgevers dat werknemers zorgdragen voor up-to-date virusscanners.
Werknemers zijn idioten, natuurlijk moet de werkgever dat verplichten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175359833
quote:
Een maand na het aantreden noteert het kabinet Rutte III 66 zetels, tien zetels minder dan de coalitiepartijen nu gezamenlijk hebben in de Tweede Kamer. Dat blijkt uit De Stemming, de politieke peiling van EenVandaag, uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK. 50PLUS stijgt met 3 zetels naar zeven. De partij van Krol profiteert vooral van de weerstand tegen de wet-Hillen.

De winst van 50PLUS bestaat uit kiezers van verschillende partijen (VVD, CDA, PVV, SP, CU). Als we vragen waarom ze zijn overgestapt zeggen velen dat andere partijen te weinig voor ouderen doen. Ook de wet-Hillen wordt door veel van deze kiezers genoemd als reden voor de overstap.

De hele zetelverdeling is als volgt: VVD 28 (-2) PVV 23 (+2), CDA 14 (-2), D66 18 (+1), GroenLinks 13, SP 13 (+1), PvdA 11 (-1), ChristenUnie 6, 50PLUS 7 (+3), PvdD 4 (-2), SGP 3, FvD 9 (+1), DENK 1 (-1).
66 zetels in de peilingen. Vrij pijnlijk.
pi_175359878
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

66 zetels in de peilingen. Vrij pijnlijk.
Ze zitten er toch wat maakt het uit, stappen heus niet op nu daardoor, tenzij?

Echter wie regeert het kabinet of de EU?
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:12:20 #92
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175359905
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

66 zetels in de peilingen. Vrij pijnlijk.
Wel vrij zorgelijk dat partijen als GL, PvdA en SP daar niet enorm van profiteren.
Verder zijn peilingen natuurlijk weinig waard op dit punt, maar toch.
pi_175359908
De EU bracht trouwens veel leuke dingen echter nu?
pi_175359938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wel vrij zorgelijk dat partijen als GL, PvdA en SP daar niet enorm van profiteren.
Verder zijn peilingen natuurlijk weinig waard op dit punt, maar toch.
Naar het zuur komt het zoet, hoelang is dat zuur nu al?
pi_175359975
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wel vrij zorgelijk dat partijen als GL, PvdA en SP daar niet enorm van profiteren.
Verder zijn peilingen natuurlijk weinig waard op dit punt, maar toch.
Hmmm, niet helemaal eens. Het geeft aan wat het electoraat vindt van het huidige beleid.
pi_175360029
quote:
Moore Opens Up 49–44 Lead in Alabama; Just 9% of Trump Voters Believe Allegations Against Moore
Alabama Republican Roy Moore has reopened a 49–44 lead over Democrat Doug Jones in the race for U.S. Senate. In Change Research’s third poll since the sexual misconduct allegations against Moore first surfaced on November 9, we found that he has completely erased the 3-point lead Jones had opened up in mid-November. Moore’s lead is now just as large as it was just after the story broke.
What has changed? The largest difference is turnout: many Republicans who ten days ago said they might not vote, now say they plan to show up on Election Day and vote for Moore. In mid-November, 82% of those who voted for Donald Trump in 2016 said they would “definitely” vote on December 12; that number has climbed to 88%. Additionally, Moore has made some gains with his base: his 91–5 lead with them ten days ago has grown to a 93–4 edge. In mid-November, 10% of voters had planned to cast a write-in vote; that number has dropped to 7%.
pi_175360037
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:51 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Met rekeningrijden en wat additionele regels niet meer.
Kijken hoe snel het fileprobleem dan is opgelost.
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:18:41 #98
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175360077
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm, niet helemaal eens. Het geeft aan wat het electoraat vindt van het huidige beleid.
Ik ben het electoraat toch een beetje gaan zien als zeurende peuters die niet altijd snoep krijgen wanneer ze dat willen. Dat er een paar zetels van de regeringspartijen naar populistische partijen wandelen (wel vaak nog binnen de foutmarge) kon iedereen (jammer genoeg) incalculeren.
pi_175360081
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kijken hoe snel het fileprobleem dan is opgelost.
Een enkeling zal het proberen collega s mee te nemen echter als mij iemand in de auto kotst vliegen ze eruit, maakt niet uit waar!
pi_175360099
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind je het gek, met zulke tactieken.

quote:
Zo deed een (onwaar) twitterbericht de ronde dat verslaggevers 1.000 dollar zouden willen betalen aan andere vrouwen die Moore van misbruik wilden betichten. Ook werden kiezers in Alabama gebeld door een bandje met daarop zogenaamd de stem van een verslaggever, die eveneens geld over zou hebben voor 'dirt' over Moore.
https://www.volkskrant.nl(...)de-brengen~a4541928/

Die man wordt gewoon gekozen. Zit er straks een pedofiel in de senaat.
pi_175360122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik ben het electoraat toch een beetje gaan zien als zeurende peuters die niet altijd snoep krijgen wanneer ze dat willen. Dat er een paar zetels van die partijen naar populistische partijen wandelen (wel vaak nog binnen de foutmarge) kon iedereen (jammer genoeg) incalculeren.
Als ik zo vergelijk wat ik hoor wat betreft VVD stemmers moeten die veel meer zetels verloren hebben!
pi_175360188
En eigenlijk zou ik er ook op moeten stemmen echter ik bijt de hand die mij voed niet, en das niet de VVD.
pi_175360232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vind je het gek, met zulke tactieken.

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)de-brengen~a4541928/

Die man wordt gewoon gekozen. Zit er straks een pedofiel in de senaat.
Dat volkskrantlinkje heb ik een paar posts geleden hier gepost :P
pi_175360326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die man wordt gewoon gekozen. Zit er straks een pedofiel in de senaat.
"but her emails"

overigens, vanochtend op SWR een radiodocumentaire over de NY Times, de aandelen daarvan zijn sinds Trump president is met 30% gestegen en hun online betalende lezers zijn met 60% gestegen...
Die zitten in een lucratieve positie, des te meer de president polariseert en de aandacht vasthoud, des te meer willen mensen die berichtgeving lezen

Jobs! Jobs! Jobs! (aan de andere kant, ze bezuinigen wel sterk op hun redigerende personeel en verlagen de salarissen van reporters, om zoveel mogelijk output te generen en hun winsten te maximaliseren...

Straks gaan ze Trump ook stiekem steunen voor herverkiezing, anders zouden ze hun winsten na 2020 geheel zien verdampen en weer terugzakken in een liberale saaie marge...


Soewieso is het toch wel een verfrissende kop om te lezen over 'Battleground-state Alabama' waar de Republikeinen stevig bezig is om te pogen hun achterstand in te halen....
George Wallace approves

[ Bericht 22% gewijzigd door RM-rf op 28-11-2017 13:37:06 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175360335
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat volkskrantlinkje heb ik een paar posts geleden hier gepost :P
Weet ik. Maar wat ik opmerkelijk vond (naast dat hele verhaal van het in diskrediet proberen te brengen van WaPo) is dat er blijkbaar een wijdverspreide propagandacampagne bezig is om de beschuldigingen tegen Moore af te zwakken. Daarom verbaast het me niet dat, zoals je postte, de polls weer meer zijn kant op gaan.
pi_175360395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

"but her emails"
Nu is het, "But Franken"
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:44:46 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_175360742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:12 schreef john2406 het volgende:
De EU bracht trouwens veel leuke dingen echter nu?
Nu nog steeds. Roaming door de hele EU en daardoor overal internet als je op reis bent _O_
pi_175360762
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu nog steeds. Roaming door de hele EU en daardoor overal internet als je op reis bent _O_
Yep mag ook wel met wat men voor de rest betalen doet!
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:45:31 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_175360766
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

66 zetels in de peilingen. Vrij pijnlijk.
Bron?
pi_175360789
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Bron?
Eenvandaag. https://eenvandaag.avrotr(...)aalt-naar-66-zetels/

Inb4 inside joke dat het een nationaalpopulistisch programma is.
pi_175360850
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Eenvandaag. https://eenvandaag.avrotr(...)aalt-naar-66-zetels/

Inb4 inside joke dat het een nationaalpopulistisch programma is.
Ik kreeg als aanbevolen artikel een andere poll van EenVandaag uit september 2015 waarin Wilders net zo veel zetels kreeg toebedicht als VVD en PvdA samen, whehe.

https://eenvandaag.avrotr(...)ijgt-naar-34-zetels/
pi_175360883
Ik hoor het echter ook in mijn kringen dus ergens moet er iets kloppen, en dan vind ik het nog weinig verloren zetels, er zijn ook weinig ondernemers welke ik ken die iets met dividend belasting hebben misschien ligt het daaraan?
En geloof mij ik kan mij van de domme houden als ik iets weten wil hoor!
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:52:05 #113
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175360887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik kreeg als aanbevolen artikel een andere poll van EenVandaag uit september 2015 waarin Wilders net zo veel zetels kreeg toebedicht als VVD en PvdA samen, whehe.

https://eenvandaag.avrotr(...)ijgt-naar-34-zetels/
Dat was dan ook wel de tijd van bezorgde burgers die 'daar moet een piemel in' zongen bij raadsvergaderingen. :{
pi_175360916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat was dan ook wel de tijd van bezorgde burgers die 'daar moet een piemel in' zongen bij raadsvergaderingen. :{
O ja, die parels die bang waren dat vluchtelingen hun Anita's zouden komen verkrachten. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175360918
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Nu nog steeds. Roaming door de hele EU en daardoor overal internet als je op reis bent _O_
Afkomst van (ENF). _O_
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175360922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat was dan ook wel de tijd van bezorgde burgers die 'daar moet een piemel in' zongen bij raadsvergaderingen. :{
Of het was de tijd van peilmethodes waardoor het altijd lijkt alsof populistische partijen goed scoren terwijl mensen veel minder bereid zijn om daadwerkelijk op ze te stemmen als puntje bij paaltje komt.
pi_175360929
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

O ja, die parels die bang waren dat vluchtelingen hun Anita's zouden komen verkrachten. :')
Stoep garantie krijgen ze van mij en niet omruilen!
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:55:16 #118
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175360951
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Of het was de tijd van peilmethodes waardoor het altijd lijkt alsof populistische partijen goed scoren terwijl mensen veel minder bereid zijn om daadwerkelijk op ze te stemmen als puntje bij paaltje komt.
Ik weet niet of het aan de peilmethodes ligt of aan het verantwoordelijkheidsbesef van kiezers.
pi_175360970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik weet niet of het aan de peilmethodes ligt of aan het verantwoordelijkheidsbesef van kiezers.
Selectief groepje nemen tot dat de uitslag je aanstaat?
pi_175360991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik weet niet of het aan de peilmethodes ligt of aan het verantwoordelijkheidsbesef van kiezers.
Bij de peilmethode van 1Vandaag kunnen respondenten vijf stemmen uitdelen, aan één of meerdere partijen. Dit heeft dus tot gevolg dat de ene stem op de VVD (met 5 stemmen) zwaarder kan wegen dan de andere (met 2 op de VVD en drie stemmen op drie andere partijen). Volgens mij is dit een deel van de oorzaak van het feit dat er altijd allerlei partijen hoog scoren waar niet op gestemd wordt. Een rechtse kiezer zal misschien sympathie voor FvD hebben en geeft ze daarom een of meerdere stemmen, maar op de verkiezingsdag is het natuurlijk een binaire keuze om wel/niet op een partij te stemmen.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 13:59:54 #121
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175361029
Kan ik nog iemand blij maken met 4 weken gratis de Volkskrant?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175361047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 4 weken gratis de Volkskrant?
Daarna spammen ze je voor de rest van de eeuwigheid, doe het niet!

Al hebben ze op een of andere manier mijn adres verkeerd in hun systeem staan (terwijl de krant wel altijd goed aankwam). Alle spam gaat nu naar de buren. :')
pi_175361048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 4 weken gratis de Volkskrant?
Zijn daar de overlijdens berichten wel goed gespeld?
pi_175361065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:
Alle spam gaat nu naar de buren. :')
Smiecht.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:01:37 #125
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bij de peilmethode van 1Vandaag kunnen respondenten vijf stemmen uitdelen, aan één of meerdere partijen. Dit heeft dus tot gevolg dat de ene stem op de VVD (met 5 stemmen) zwaarder kan wegen dan de andere (met 2 op de VVD en drie stemmen op drie andere partijen). Volgens mij is dit een deel van de oorzaak van het feit dat er altijd allerlei partijen hoog scoren waar niet op gestemd wordt. Een rechtse kiezer zal misschien sympathie voor FvD hebben en geeft ze daarom een of meerdere stemmen, maar op de verkiezingsdag is het natuurlijk een binaire keuze om wel/niet op een partij te stemmen.
Dat wist ik niet, dat zou inderdaad wel kunnen. Al lijkt 1Vandaag weinig af te wijken van andere peilers. Dus ze lijken toch redelijk goed te kunnen inschatten wat mensen willen stemmen.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 14:02:05 #126
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175361075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daarna spammen ze je voor de rest van de eeuwigheid, doe het niet!

Al hebben ze op een of andere manier mijn adres verkeerd in hun systeem staan (terwijl de krant wel altijd goed aankwam). Alle spam gaat nu naar de buren. :')
Errr..ik ben al abonnee, Tchock, en ik krijg nooit spam van de Volkskrant :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175361088
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, dat zou inderdaad wel kunnen. Al lijkt 1Vandaag weinig af te wijken van andere peilers. Dus ze lijken toch redelijk goed te kunnen inschatten wat mensen willen stemmen.
Je weet natuurlijk niet wat "goed" inschatten is in deze fase. Er zijn geen verkiezingen in het vooruitzicht. Als je bedoelt dat ze goed kunnen inschatten hoe de verkiezingen over lange tijd zullen verlopen ben ik het daar niet mee eens, want dat verschilt juist altijd heel erg. :P
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:02:50 #128
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daarna spammen ze je voor de rest van de eeuwigheid, doe het niet!

Al hebben ze op een of andere manier mijn adres verkeerd in hun systeem staan (terwijl de krant wel altijd goed aankwam). Alle spam gaat nu naar de buren. :')
De spam is wel echt vervelend. Bij een krant die je gratig hebt geprobeerd, vind ik het nog wat minder erg. Maar je hoeft maar één keer aan een goed doel iets te geven of een petitie te ondertekenen en je komt niet meer van de spam af.
pi_175361096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Errr..ik ben al abonnee, Tchock, en ik krijg nooit spam van de Volkskrant :)
Ze spammen jou niet. De persoon die die vier weken proef neemt wel.
pi_175361098
Dat hoeft ook niet jij bent al gevangen.
pi_175361116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

De spam is wel echt vervelend. Bij een krant die je gratig hebt geprobeerd, vind ik het nog wat minder erg. Maar je hoeft maar één keer aan een goed doel iets te geven of een petitie te ondertekenen en je komt niet meer van de spam af.
Hotmail adresje voor maken!
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 14:04:05 #132
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175361118
Nederlanders, zelfs als ze iets gratis kunnen krijgen zeuren ze nog :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175361131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk niet wat "goed" inschatten is in deze fase. Er zijn geen verkiezingen in het vooruitzicht. Als je bedoelt dat ze goed kunnen inschatten hoe de verkiezingen over lange tijd zullen verlopen ben ik het daar niet mee eens, want dat verschilt juist altijd heel erg. :P
Ze hadden iig vrij goed PvdA al ingeschat in 2015 :D
pi_175361141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
Nederlanders, zelfs als ze iets gratis kunnen krijgen zeuren ze nog :P
Als iets te mooi lijkt om waar te wezen is het dat meestal ook!
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:05:38 #135
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk niet wat "goed" inschatten is in deze fase. Er zijn geen verkiezingen in het vooruitzicht. Als je bedoelt dat ze goed kunnen inschatten hoe de verkiezingen over lange tijd zullen verlopen ben ik het daar niet mee eens, want dat verschilt juist altijd heel erg. :P
Dat blijft natuurlijk altijd een punt, ook omdat ik denk dat mensen in het kieshokje vaak toch geneigd zijn om eerder op het establishment te stemmen dan bij een poll voor een peiling. Maar de sfeer proeven is wel mogelijk en als alle peilers onafhankelijk van elkaar ongeveer hetzelfde peilen, dan zijn hun methodes niet volkomen ruk.
pi_175361164
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ze hadden iig vrij goed PvdA al ingeschat in 2015 :D
Ook een stilstaande klok geeft tweemaal daags de goede tijd aan, zei mijn opa dan.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:06:05 #137
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hotmail adresje voor maken!
Dat moet ik inderdaad doen.
pi_175361184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ook een stilstaande klok geeft tweemaal daags de goede tijd aan, zei mijn opa dan.
Ligt aan de tijd dan zie ik het beide keren niet.
pi_175361191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:04 schreef Tijger_m het volgende:
Nederlanders, zelfs als ze iets gratis kunnen krijgen zeuren ze nog :P
Mareh, papieren versie gratis dan? Of online?
pi_175361198
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat moet ik inderdaad doen.
De spam die jij al krijgt gaat er niet van weg hoor.
pi_175361204
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat blijft natuurlijk altijd een punt, ook omdat ik denk dat mensen in het kieshokje vaak toch geneigd zijn om eerder op het establishment te stemmen dan bij een poll voor een peiling. Maar de sfeer proeven is wel mogelijk en als dat alle peilingen onafhankelijk van elkaar ongeveer hetzelfde peilen, dan zijn hun methodes niet volkomen ruk.
Of ze zijn allemaal even ruk. Bovendien speelt er een self-fulfilling prophecy. Maar mijn afkeer jegens peilingen is inmiddels wel bekend.
pi_175361219


Overigens wel terecht dat Baudet het raar vindt dat een leraar dit gebruikt (is geen fake nieuws, leraar geeft het toe). Wat je ook van Thierry vindt, hij heeft nooit gezegd dat hij enkel witte blanke mannen aan de macht wil. Beetje rare frame van een leraar.
pi_175361235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Of ze zijn allemaal even ruk. Bovendien speelt er een self-fulfilling prophecy. Maar mijn afkeer jegens peilingen is inmiddels wel bekend.
Peilingen op 538 die het allemaal met een keurig model doen en context geven is prima.

Fox misbriukt nu ook weer de polls in Alabama en laat nog zien dat Moore het helemaal niet goed doet in de peilingen, zodat ze hopen dat kiezers komen opdagen.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:11:05 #144
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Of ze zijn allemaal even ruk. Bovendien speelt er een self-fulfilling prophecy. Maar mijn afkeer jegens peilingen is inmiddels wel bekend.
Self-fulfilling prophecy is wel heel vervelend inderdaad. Het elke dag peilen en die dan presenteren in DWDD in aanloop naar de verkiezingsdag is gewoon onbehoorlijk.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:13:38 #145
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361290
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Overigens wel terecht dat Baudet het raar vindt dat een leraar dit gebruikt (is geen fake nieuws, leraar geeft het toe). Wat je ook van Thierry vindt, hij heeft nooit gezegd dat hij enkel witte blanke mannen aan de macht wil. Beetje rare frame van een leraar.
Meh, als je zo tekeer gaat tegen vrouwen en mensen met een andere culturele achtergrond (en je eigen culturele achtergrond ophemelt), dan moet je ook niet zeuren als mensen dat dan interpreteren zoals die leraar doet. Het is inderdaad een overdrijving (wat stom is van een docent, dat ben ik met je eens), maar Baudets uitspraken zijn ook niet mals.
pi_175361332
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Overigens wel terecht dat Baudet het raar vindt dat een leraar dit gebruikt (is geen fake nieuws, leraar geeft het toe). Wat je ook van Thierry vindt, hij heeft nooit gezegd dat hij enkel witte blanke mannen aan de macht wil. Beetje rare frame van een leraar.
Nee, dat is het met het FvD hè. Ze suggereren er op los en als je dan iets zegt wat Baudet niet gezegd heeft (zoals dit) klagen ze steen en been.

Ik bedoel, Baudet heeft wel gezegd dat hij wil dat Europa dominant blank blijft, geïnsinueerd dat witte mensen slimmer zijn, dat Europa ten onder gaat door immigratie door mensen die niet blank zijn, etc. Maar hij zou nooit zeggen dat er enkel witte mannen aan de macht moeten zijn.
pi_175361337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Meh, als je zo tekeer gaat tegen vrouwen en mensen met een andere culturele achtergrond (en je eigen culturele achtergrond ophemelt), dan moet je ook niet zeuren als mensen dat dan interpreteren zoals die leraar doet. Het is inderdaad een overdrijving (wat stom is van een docent, dat ben ik met je eens), maar Baudets uitspraken zijn ook niet mals.
Je moet als leraar helemaal geen dingen interpreteren als je ze daarna stellig in een opdracht verwerkt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:16:40 #148
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361351
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je moet als leraar helemaal geen dingen interpreteren als je ze daarna stellig in een opdracht verwerkt.
Iedereen interpreteert, ook docenten.
pi_175361360
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat is het met het FvD hè. Ze suggereren er op los en als je dan iets zegt wat Baudet niet gezegd heeft (zoals dit) klagen ze steen en been.

Ik bedoel, Baudet heeft wel gezegd dat hij wil dat Europa dominant blank blijft, geïnsinueerd dat witte mensen slimmer zijn, dat Europa ten onder gaat door immigratie door mensen die niet blank zijn, etc. Maar hij zou nooit zeggen dat er enkel witte mannen aan de macht moeten zijn.
Bron dat baudet heeft gezegd dat witte mensen slimmer zijn en dat europe ten onder gaat door immigratie van mensen die NIET blank zijn.
pi_175361369
Docenten zijn dan ook voornamelijk links en vullen de geesten van hun leerlingen met linkse propaganda. En maar staken en klagen de hele tijd.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 14:19:30 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175361410
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bron dat baudet heeft gezegd dat witte mensen slimmer zijn en dat europe ten onder gaat door immigratie van mensen die NIET blank zijn.
Volgens mij lees je niet goed wat Tchock zegt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:19:54 #152
104871 remlof
Europees federalist
pi_175361419
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Afkomst van (ENF). _O_
Het enige doel van de ENF is het kapotmaken van de EU.
pi_175361422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet goed wat Tchock zegt.
Dan de insinuatie graag.
pi_175361452
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bron dat baudet heeft gezegd dat witte mensen slimmer zijn en dat europe ten onder gaat door immigratie van mensen die NIET blank zijn.
Dat eerste heeft hij niet gezegd, maar geïnsinueerd, zoals ik al zei.


En over die immigratie van mensen die niet blank zijn, zie o.a.
quote:
Ik [wil] niet dat Europa Afrikaniseert". "Ik wil graag dat Europa dominant blank [..] blijft
quote:
Vroeger, zo suggereert hij, hadden Romeinen een meer Noord-Europees uiterlijk, maar wie vandaag in Italië kijkt ziet dat dit niet langer het geval is. [..] ‘Wie is vandaag de Romein?’
Al dit soort parels zijn trouwens met bronvermelding te vinden op onderstaand blog
http://ikje.blogspot.nl/2(...)n-neofascist-20.html
pi_175361473
Romeinen. _O_
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175361507
Ongeveer het hele wereldbeeld van Baudet draait om de ontvolking van wij, blanke Europeanen, door volkeren die noch blank noch Europeaan zijn. Dat je daar nog een bronvermelding van wil zien verbaast me nogal, hoewel ik die natuurlijk graag geef.
pi_175361512
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat eerste heeft hij niet gezegd, maar geïnsinueerd, zoals ik al zei.
[ afbeelding ]

En over die immigratie van mensen die niet blank zijn, zie o.a.

[..]

[..]

Al dit soort parels zijn trouwens met bronvermelding te vinden op onderstaand blog
http://ikje.blogspot.nl/2(...)n-neofascist-20.html
Dat eerste is dus een citaat uit een privegesprek?
pi_175361528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
Ongeveer het hele wereldbeeld van Baudet draait om de ontvolking van wij, blanke Europeanen, door volkeren die noch blank noch Europeaan zijn. Dat je daar nog een bronvermelding van wil zien verbaast me nogal, hoewel ik die natuurlijk graag geef.
Als hij daadwerkelijk heeft gezegd dat hij mensen emt donkere huidskleur ook minderwaardig vindt is dat best een verschil.
pi_175361539
Even tussendoor, stel die vakantie naar Kenya nog maar even uit

quote:
NAIROBI (Reuters) - Kenyan President Uhuru Kenyatta was sworn in for a second term on Tuesday, shortly before riot police teargassed the convoy of opposition leader Raila Odinga who told supporters he would be sworn in himself on Dec. 12
pi_175361566
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als hij daadwerkelijk heeft gezegd dat hij mensen emt donkere huidskleur ook minderwaardig vindt is dat best een verschil.
Hij insinueert het constant. Als je gaat wachten tot hij letterlijk zegt "Nikkers zijn maar domme sukkels" dan kun je wachten tot je een ons weegt. Het is toch inmiddels wel duidelijk dat hij die richting in hint en zich omringt met mensen die nog veel extremer zijn op dat vlak.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:30:04 #161
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361591
Over zijn minachting jegens vrouwen is hij trouwens wel extreem helder. Echt een fijne vent is het.
pi_175361592
Maar misschien bedoelde hij met "Er is een reden dat alle Nobelprijswinnaars blank zijn" wel gewoon dat er sprake is van discriminatie door het Nobelcomité. Goed dat Baudet dit aan de kaak stelt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 14:30:43 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175361599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over zijn minachting jegens vrouwen is hij trouwens wel extreem helder. Echt een fijne vent is het.
Kansenpareltje noemen we dat, toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:32:49 #164
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kansenpareltje noemen we dat, toch?
Ik vrees dat de 'kansparels' van 17 die vanaf hun scooter naar vrouwen fluiten, meer respect hebben voor vrouwen dan sommige volksvertegenwoordigers. :{
pi_175361636
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Tchock het volgende:
Maar misschien bedoelde hij met "Er is een reden dat alle Nobelprijswinnaars blank zijn" wel gewoon dat er sprake is van discriminatie door het Nobelcomité. Goed dat Baudet dit aan de kaak stelt.


Als dit trouwens waar is neem ik mn woorden terug, nooit gezien maar dit is echt verachtelijk. Dit heb ik Wilders niet eens horen zeggen.
pi_175361660
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Tchock het volgende:
Maar misschien bedoelde hij met "Er is een reden dat alle Nobelprijswinnaars blank zijn" wel gewoon dat er sprake is van discriminatie door het Nobelcomité. Goed dat Baudet dit aan de kaak stelt.
O+ Glas Halfvol Mentaliteit O+
Ja doei.
pi_175361688
Ben even dat interview met Baudet op AmsterdamFM over de vluchtweek aan het terugluisteren dus zal er zo wel achterkomen.
pi_175361721
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dit trouwens waar is neem ik mn woorden terug, nooit gezien maar dit is echt verachtelijk. Dit heb ik Wilders niet eens horen zeggen.
Facebook. :')
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175361732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Over zijn minachting jegens vrouwen is hij trouwens wel extreem helder. Echt een fijne vent is het.
Welnee. Heb je hem ooit ontmoet? Ooit z'n vriendin geweest?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175361781
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dit trouwens waar is neem ik mn woorden terug, nooit gezien maar dit is echt verachtelijk. Dit heb ik Wilders niet eens horen zeggen.
Verzinsel man. Zoiets zeg je niet, maar denk je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:41:50 #171
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175361802
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:38 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Welnee. Heb je hem ooit ontmoet? Ooit z'n vriendin geweest?
Brrrrr, nee. :{
pi_175361854
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Het enige doel van de ENF is het kapotmaken van de EU.
Dat hoeven ze helemaal niet, als het zo door gaat, kan die dat prima zelf vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 14:45:47 ]
pi_175361979
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Het enige doel van de ENF is het kapotmaken van de EU.
Nee, het doel van de ENF is het versterken van de Europese naties en hen weerbaarder maken. Ik hoop dat Poetin dit nobele doel wil subsidiëren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175361981
Deze slowchat weer in de Thierry-haatbui?
pi_175361991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Brrrrr, nee. :{
Oordelen zonder iemand te kennen is niet netjes. Jip141 zal dit beamen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:52 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Deze slowchat weer in de Thierry-haatbui?
Dat is toch gewoon 24/7, zoals het hoort?

Thierry :')
Ja doei.
pi_175362017
Haat? Niets dan lof voor deze man.

pi_175362038
Ik spreek ook liever over "Nog maar 141 zetels te gaan voor FvD" in plaats van "FvD op 9 zetels in de peilingen".
pi_175362050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon 24/7, zoals het hoort?

Thierry :')
Nee, mevrouwtje SJW.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:56:42 #180
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175362060
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:55 schreef Tchock het volgende:
Ik spreek ook liever over "Nog maar 141 zetels te gaan voor FvD" in plaats van "FvD op 9 zetels in de peilingen".
Kom kom, 2/3 meerderheid is wel genoeg om het land te redden.
pi_175362073
Hij zegt inderdaad dat hij Europa blank wil houden, even verder luisteren.
pi_175362149
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Hij zegt inderdaad dat hij Europa blank wil houden, even verder luisteren.
Daarom alle Indonesiërs terug naar Indonesistan!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175362186
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom alle Indonesiërs terug naar Indonesistan!
Hoeveel dadels heb je gegeten in Egypte?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362278
Baudet in dat interview: 'immigranten zijn pas van waarde wanneer ze een wedstrijdje wie maakt de beste mohammed spotcartoon winnen, dat geeft namelijk aan dat ze onze waarden onderschrijven"

Dit was echt een quote.
pi_175362301
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:04 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Hoeveel dadels heb je gegeten in Egypte?
Aardig wat, maar minder dan in Marokko helaarsch.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175362333
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:09 schreef skysherrif het volgende:
Baudet in dat interview: 'immigranten zijn pas van waarde wanneer ze een wedstrijdje wie maakt de beste mohammed spotcartoon winnen, dat geeft namelijk aan dat ze onze waarden onderschrijven"

Dit was echt een quote.
Baudet blaast hoog van de toren over Onze Cultuur en Onze Waarden maar hij heeft schijt aan de vrijheid van godsdienst of het verbod op discriminatie. Dat je in ons land ook moslim mag zijn gaat er niet in.

Ironisch weer, dat iemand die zich de redder van onze cultuur noemt de halve grondwet aan zijn laars zou lappen als het kon.
pi_175362362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat je in ons land ook moslim mag zijn
Bron?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Baudet blaast hoog van de toren over Onze Cultuur en Onze Waarden maar hij heeft schijt aan de vrijheid van godsdienst of het verbod op discriminatie. Dat je in ons land ook moslim mag zijn gaat er niet in.

Ironisch weer, dat iemand die zich de redder van onze cultuur noemt de halve grondwet aan zijn laars zou lappen als het kon.
Ja, maar dat zijn de cultuur en waarden die ons land aan de rand van afgrond hebben gebracht!!11
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175362380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:13 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Bron?
Ik heb dat van Ayatollah Khomeini. Je moet mijn woord er maar voor nemen.
pi_175362402
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn de cultuur en waarden die ons land aan de rand van afgrond hebben gebracht!!11
In de Gouden Eeuw al profiteerde Nederland door onze tolerantie van Portugese Joden en andere mensen die vluchtten voor vervolging. Dat is juist zijn lievelingsperiode!
pi_175362436
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb dat van Ayatollah Khomeini. Je moet mijn woord er maar voor nemen.
Iran is niet zo aardig tegen soennieten.
quote:
Non-Muslims and non-Shia reportedly continued to face societal discrimination,
especially the Bahai community, which reported continuing problems at different
levels of society, including personal harassment.
https://www.state.gov/documents/organization/256477.pdf
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

In de Gouden Eeuw al profiteerde Nederland door onze tolerantie van Portugese Joden en andere mensen die vluchtten voor vervolging. Dat is juist zijn lievelingsperiode!
Wat deden we met katholieke
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:17:36 #193
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175362445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

In de Gouden Eeuw al profiteerde Nederland door onze tolerantie van Portugese Joden en andere mensen die vluchtten voor vervolging. Dat is juist zijn lievelingsperiode!
Toen we al een democratie waren. [bron: volksvertegenwoordiger Baudet]
pi_175362456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

In de Gouden Eeuw al profiteerde Nederland door onze tolerantie van Portugese Joden en andere mensen die vluchtten voor vervolging. Dat is juist zijn lievelingsperiode!
FvD is natuurlijk enkel kritisch over een bepaalde religie die in het Midden Oosten welig tiert.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:18:32 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Baudet blaast hoog van de toren over Onze Cultuur en Onze Waarden maar hij heeft schijt aan de vrijheid van godsdienst of het verbod op discriminatie. Dat je in ons land ook moslim mag zijn gaat er niet in.

Ironisch weer, dat iemand die zich de redder van onze cultuur noemt de halve grondwet aan zijn laars zou lappen als het kon.
Dat is de cultuur van 1870 Tchock, die was pas eckt Nederlands. Gek genoeg wel met vrijheid van godsdienst, ook toen al.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:18:53 #196
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362464
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:18 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

FvD is natuurlijk enkel kritisch over een bepaalde religie die in het Midden Oosten welig tiert.
Ze zijn tegen Joden? Wist ik niet ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362467
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat deden we met katholieke
De katholieke provincies hadden geen stemrecht en werden als kolonies uitgebuit.
pi_175362475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:19 schreef Igen het volgende:

[..]

De katholieke provincies hadden geen stemrecht en werden als kolonies uitgebuit.
Precies, maar dat wou ik even van Thock horen
pi_175362476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze zijn tegen Joden? Wist ik niet ;)
Ik zei welig tieren. Niet 'amper zichtbaar zijn op een wereldkaart'.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:21:03 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362501
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:19 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ik zei welig tieren. Niet 'amper zichtbaar zijn op een wereldkaart'.
Oh, ze zijn anti-semieten? Zeg dat dan :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:21:36 #201
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175362514
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dit trouwens waar is neem ik mn woorden terug, nooit gezien maar dit is echt verachtelijk. Dit heb ik Wilders niet eens horen zeggen.
Kiza Magendane. _O_ Die was in een ver verleden nog best goed bevriend met Thierry. Ze zijn beide even gek.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175362527
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat deden we met katholieke
Tolerantie was (is) vooral iets wat handig is als het uitkomt en financieel gewin oplevert. Zo nuchter zijn we natuurlijk ook wel weer. Desondanks zijn de Katholieken niet uitgeroeid of verdreven. Sterker nog, ze zijn nog steeds de grootste bevolkingsgroep in de klassiek katholieke gebieden. Ontkerking daargelaten.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:51 #203
104871 remlof
Europees federalist
pi_175362534
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, het doel van de ENF is het versterken van de Europese naties en hen weerbaarder maken. Ik hoop dat Poetin dit nobele doel wil subsidiëren.
Het ENF is een eng nationaalpopulistenclubje dat precies doet wat Moskou zegt.

En jij zegt dat we de roaming in de EU aan hen te danken hebben? :')

Bron?
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:56 #204
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175362535
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
Desondanks zijn de Katholieken niet uitgeroeid of verdreven.
Wrijf het er maar in.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175362539
Waar is arib?
speak only if it improves the silence.
pi_175362540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ze zijn anti-semieten? Zeg dat dan :D
;)
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362541
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:21 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kiza Magendane. _O_ Die was in een ver verleden nog best goed bevriend met Thierry. Ze zijn beide even gek.
Maakt de opmerking niet minder racistisch, maar heb hem nog niet kunnen vinden in het debat. Zou wel tof zijn. ALs hij dat heeft gezegd kunnen FvD fans piepen wat ze willen, maar dan kan je echt niet meer ontkennen dat hij een racist is.
pi_175362553
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tolerantie was (is) vooral iets wat handig is als het uitkomt en financieel gewin oplevert. Zo nuchter zijn we natuurlijk ook wel weer. Desondanks zijn de Katholieken niet uitgeroeid of verdreven. Sterker nog, ze zijn nog steeds de grootste bevolkingsgroep in de klassiek katholieke gebieden. Ontkerking daargelaten.
Net zoals er dus een reden was dat we wel even tolerant waren tegenover de Joden. Dus inderdaad zo is de Nederlandse cultuur ook wel weer :P
pi_175362555
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:21 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kiza Magendane. _O_ Die was in een ver verleden nog best goed bevriend met Thierry. Ze zijn beide even gek.
Even gek? Je bedoelt ze zijn beide even geniaal. Jawel.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362571
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:23 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Even gek? Je bedoelt ze zijn beide even geniaal. Jawel.
Je troll modus zit vast
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:24:26 #211
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175362572
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maakt de opmerking niet minder racistisch, maar heb hem nog niet kunnen vinden in het debat. Zou wel tof zijn. ALs hij dat heeft gezegd kunnen FvD fans piepen wat ze willen, maar dan kan je echt niet meer ontkennen dat hij een racist is.
Ik denk niet dat Thierry dat op de radio gezegd heeft maar gewoon na de uitzending.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:24:55 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362578
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maakt de opmerking niet minder racistisch, maar heb hem nog niet kunnen vinden in het debat. Zou wel tof zijn. ALs hij dat heeft gezegd kunnen FvD fans piepen wat ze willen, maar dan kan je echt niet meer ontkennen dat hij een racist is.
Fuhrerprinzip is daar volledig van kracht, alles wat Sjerrie zegt is waar en kan dus geen -isme zijn want waar. Geen ruimte voor kritiek of individueel nadenken, gewoon doen wat Sjerrie zegt en blij zijn dat je erbij mag horen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362579
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je troll modus zit vast
Klepje dicht.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Redactie Games dinsdag 28 november 2017 @ 15:25:06 #214
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175362581
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maakt de opmerking niet minder racistisch, maar heb hem nog niet kunnen vinden in het debat. Zou wel tof zijn. ALs hij dat heeft gezegd kunnen FvD fans piepen wat ze willen, maar dan kan je echt niet meer ontkennen dat hij een racist is.
Maar dan benoem je juist de feiten, de problemen in de samenleving. Daar zijn Fascisten voor Demagogie-ers toch zo'n fan van?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175362586
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:24 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Thierry dat op de radio gezegd heeft maar gewoon na de uitzending.
Zit ik dus al een uur naar dat klote debat te luisteren, verdomme.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:25:49 #216
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362602
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:25 schreef Puddington het volgende:

[..]

Maar dan benoem je juist de feiten, de problemen in de samenleving. Daar zijn Fascisten voor Demagogie-ers toch zo'n fan van?
Alleen Sjerrie's meningen zijn feiten, dat weet je toch hopelijk wel?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Fuhrerprinzip
Oeh bijna goed. Nu enkel nog de dubbele punt.

Driemaal is scheepsrecht. ;)
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:25:55 #218
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175362605
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zit ik dus al een uur naar dat klote debat te luisteren, verdomme.
Een debat tussen die twee intellectuele geweldenaren kan alleen maar mooi zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Redactie Games dinsdag 28 november 2017 @ 15:26:26 #219
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175362618
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:25 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Oeh bijna goed. Nu enkel nog de dubbele punt.

Driemaal is scheepsrecht. ;)
Doe je naam dan ook eer aan en zeg dat het een Umlaut is, nepduitser.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:26:35 #220
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362626
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:25 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Oeh bijna goed. Nu enkel nog de dubbele punt.

Driemaal is scheepsrecht. ;)
Dat wil mijn laptop niet :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362627
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Het ENF is een eng nationaalpopulistenclubje dat precies doet wat Moskou zegt.

En jij zegt dat we de roaming in de EU aan hen te danken hebben? :')

Bron?
Poetin schijnt er sympathie voor te hebben, dus het zal wel ok zijn.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175362637
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Doe je naam dan ook eer aan en zeg dat het een Umlaut is, nepduitser.
In Nederland spreken we Nederlands knul. Of Engels.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362639
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maakt de opmerking niet minder racistisch, maar heb hem nog niet kunnen vinden in het debat. Zou wel tof zijn. ALs hij dat heeft gezegd kunnen FvD fans piepen wat ze willen, maar dan kan je echt niet meer ontkennen dat hij een racist is.
Hij heeft het in elk geval niet ontkend, wat het FvD nogal luidruchtig doet als er iets beweerd wordt wat niet waar is in hun ogen. Dat wil dus zeggen dat
a) Baudet het echt gezegd heeft of
b) Baudet het niet erg vindt dat mensen denken dat hij dit gezegd heeft.
pi_175362669
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:27 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

In Nederland spreken we Nederlands knul. Of Engels.
Dan heet het een trema. Edit: Nee, het Duitse ding heet ook in het Nederlands "umlaut" (zonder hoofdletter).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 15:29:23 ]
pi_175362695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan heet het een trema.
Ach, de taalnazi's zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan heet het een trema. Edit: Nee, het Duitse ding heet ook in het Nederlands "umlaut" (zonder hoofdletter).
Een trema en een umlaut zijn niet hetzelfde.

edit: Oh je was me te snel af. :P
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:30:22 #227
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362711
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:29 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ach, de taalnazi's zijn in geen velden of wegen te bekennen.
De echte nazi's echter...die zijn overal tegenwoordig ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:30:55 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_175362723
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Poetin schijnt er sympathie voor te hebben, dus het zal wel ok zijn.
Waar is je bron dat we EU-wide roaming aan het de Poetinfanclub ENF te danken hebben?
pi_175362733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De echte nazi's echter...die zijn overal tegenwoordig ;)
Het Witte Huis heet niet voor niets zo. ;)
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175362771
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:31 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Het Witte Huis heet niet voor niets zo. ;)
Gelukkig hebben wij admiraal Witte "Dubbelwit" de With.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:34:09 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362809
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:31 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Het Witte Huis heet niet voor niets zo. ;)
Een Witte Huis met een witte man en een witte vrouw en een witte Kerst. Zoals het hoort in Amerika.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een Witte Huis met een witte man en een witte vrouw en een witte Kerst. Zoals het hoort in Amerika.
Zwart werken, zwart geld, zwartrijden, zwartkijken, een zwartboek, op zwart zaad zitten, dat is allemaal niet zo positief.

Racisme!11!!!
pi_175362941
Wel jammer dat Pepe de nieuwe prinsenvlag is.

Misunderstood.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:39:46 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Zwart werken, zwart geld, zwartrijden, zwartkijken, een zwartboek, op zwart zaad zitten, dat is allemaal niet zo positief.

Racisme!11!!!
Word tijd dat Wilders daar eens een discriminatie aanklacht over indient.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175362953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een Witte Huis met een witte man en een witte vrouw en een witte Kerst. Zoals het hoort in Amerika.
Ze kunnen wit zijn wat ze willen, maar ook met geld is goede smaak niet te koop:
171128_1_Xo18DPfEIoykP2ddLUtl_03ov3cDPQIZqrWAKSFQFF3z0jOeFx5fWZg_NJqFruLg81_ViWnEEP3cE1eWbFsZs1024_800_491.jpeg
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175362966
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze kunnen wit zijn wat ze willen, maar ook met geld is goede smaak niet te koop:
[ afbeelding ]
Hoop voor het meisje in achtergrond dat Moore niet in de buurt is.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 15:40:37 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175362973
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze kunnen wit zijn wat ze willen, maar ook met geld is goede smaak niet te koop:
[ afbeelding ]
Het is wit dus goede smaak, pom, zo simpel is de wereld van de white supremacist nu eenmaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:42:21 #238
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175363024
Ik ben al blij dat niet alles goud- en champagnekleurig is.
pi_175363132
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze kunnen wit zijn wat ze willen, maar ook met geld is goede smaak niet te koop:
[ afbeelding ]
5500 meter kerstlichtjes las ik. En alles versierd door 1600 vrijwilligers. :')
pi_175363166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

5500 meter kerstlichtjes las ik. En alles versierd door 1600 vrijwilligers. :')
Da's nog altijd goedkoper dan een een paar vliegtuigladingen Mexicanen te laten invliegen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175363173
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Da's nog altijd goedkoper dan een een paar vliegtuigladingen Mexicanen te laten invliegen.
Anders haal je toch gewoon wat Slovenen of zo... Oh wacht.
pi_175363189
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Da's nog altijd goedkoper dan een een paar vliegtuigladingen Mexicanen te laten invliegen.
Die vliegen met Bad Hombre Airlines.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175363228
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Waar is je bron dat we EU-wide roaming aan het de Poetinfanclub ENF te danken hebben?
Dat was een joke Remlof. Maar ik wilde dat jij ging happen :P
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:01:07 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_175363447
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat was een joke Remlof. Maar ik wilde dat jij ging happen :P
Het leek me al heel erg sterk dat nationaalpopulisten ooit iets zouden doen waar ik beter van zou worden :')
pi_175363688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze zijn tegen Joden? Wist ik niet ;)
Ik ook niet, andersom zijn anderen weer tegen Chinezen las ik eerder, het is pot als deksel dan in mijn ogen.
pi_175364034
Sorry pot als deksel is weer Limburgs de ketel verwijt de pot dat die zwart ziet is dat Nederlands?
pi_175364408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:19 schreef Igen het volgende:

[..]

De katholieke provincies hadden geen stemrecht en werden als kolonies uitgebuit.
De status van Generaliteitslanden was enkel om die infame Brabanders tegen zichzelf te beschermen...
pi_175364433
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tolerantie was (is) vooral iets wat handig is als het uitkomt en financieel gewin oplevert. Zo nuchter zijn we natuurlijk ook wel weer. Desondanks zijn de Katholieken niet uitgeroeid of verdreven. Sterker nog, ze zijn nog steeds de grootste bevolkingsgroep in de klassiek katholieke gebieden. Ontkerking daargelaten.
Die waren nog beter bedreven dan de moslims in dominiantie bereiken via de baarmoeder.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:01:32 #249
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175364442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Zwart werken, zwart geld, zwartrijden, zwartkijken, een zwartboek, op zwart zaad zitten, dat is allemaal niet zo positief.

Racisme!11!!!
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de uitdrukking 'iemand de zwarte piet toespelen' geschrapt gaat worden uit de Dikke van Dale.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:02:56 #250
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175364466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wanneer de uitdrukking 'iemand de zwarte piet toespelen' geschrapt gaat worden uit de Dikke van Dale.
In dat geval slaat 'zwarte piet' toch op de schoppenboer uit het kaartspel?
pi_175364505
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Het leek me al heel erg sterk dat nationaalpopulisten ooit iets zouden doen waar ik beter van zou worden :')
O jawel hoor. Zij zorgen ervoor dat jij leeft in een veiliger land waarin de overheid minder middelen kwijt is voor de opvang van vluchtelingen. Daarnaast is het ook beter voor het milieu als je Nederland minder volpakt met mensen.

Geert doet genoeg goede dingen voor jou :P
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175364527
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die waren nog beter bedreven dan de moslims in dominiantie bereiken via de baarmoeder.
--edit iteejer: geen persoonlijke info posten graag.--

[ Bericht 8% gewijzigd door iteejer op 28-11-2017 18:21:22 ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:08:24 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175364585
quote:
Gebruikers van een scootmobiel moeten verplicht een cursus volgen. Tweede Kamerlid Corrie van Brenk stelt dat dinsdag voor in de Tweede Kamer. Wie geen certificaat haalt, zou niet op een scootmobiel mogen rijden.
We hebben vast nog wel een letter in het alfabet over om ook de scootmobiel op het rijbewijs te kunnen zetten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:09:37 #254
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175364611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

In dat geval slaat 'zwarte piet' toch op de schoppenboer uit het kaartspel?
Volgens mij wel, al ben ik geen volleerd etymoloog. Maar de vraag is of dat veel uitmaakt voor mensen die ook een probleem hebben met negerzoenen en dergelijke.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175364643
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De status van Generaliteitslanden was enkel om die infame Brabanders tegen zichzelf te beschermen...
Drenthe had daarom ook geen stemrecht in de Staten-Generaal?
pi_175364665
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:11 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Drenthe had daarom ook geen stemrecht in de Staten-Generaal?
Dat was een klein bijkomend foutje.
pi_175364694
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was een klein bijkomend foutje.
He klopt dat, net als katten een wonder der natuur?
pi_175364697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Zwart werken, zwart geld, zwartrijden, zwartkijken, een zwartboek, op zwart zaad zitten, dat is allemaal niet zo positief.

Racisme!11!!!
Zwart an sich is een negatief woord, het is afgeleid van het Latijnse "sordus" (vuil). Sommige van die uitdrukkingen zijn ook echt ractisch, maar andere dan weer niet. Op zwart zaad zitten komt bijvoorbeeld van vogels die blijkbaar liever eerst de lichte zaadjes opaten. Blijkbaar verkleuren zaden als ze minder lekker worden, ofzoiets.

Er zijn wel meer van die woorden met een hele negatieve connotatie. Zo is "links" afgeleid van een oud Duits woord voor onhandig (en in het Latijn is het "sinistra", spreekt voor zichzelf).

Taal is mooi.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:16:34 #259
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175364760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Volgens mij wel, al ben ik geen volleerd etymoloog. Maar de vraag is of dat veel uitmaakt voor mensen die ook een probleem hebben met negerzoenen en dergelijke.
Er zullen vast een paar mensen zijn die zonder dat ze de oorsprong weten al in een brul liggen. Maar het is natuurlijk wel een ander geval dan de negerzoen aangezien het woord neger een 'slavernijgeschiedenis' heeft en daardoor erg beladen is.
pi_175364792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Er zullen vast een paar mensen zijn die zonder dat ze de oorsprong weten al in een brul liggen. Maar het is natuurlijk wel een ander geval dan de negerzoen aangezien het woord 'neger' een 'slavernijgeschiedenis' heeft.
Volgens wekt "negerzoen" vooral veel weerstand om de suggestie dat je een zwarte mond krijgt door een neger te zoenen, alsof het afgeeft (net als wanneer je het snoepgoed eet). Dat is behoorlijk racistisch natuurlijk.
pi_175364808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
Corrie van Brenk
Sowieso vrouwen in de 2e kamer :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:19:11 #262
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175364809
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens wekt "negerzoen" vooral veel weerstand om de suggestie dat je een zwarte mond krijgt door een neger te zoenen, alsof het afgeeft (net als wanneer je het snoepgoed eet). Dat is behoorlijk racistisch natuurlijk.
Als ik een negerzoen eet ben ik vooral wit omdat ik overal onder de room zit. Of wat voor goedkoop spuitspul ze daar ook instoppen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:19:44 #263
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175364824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens wekt "negerzoen" vooral veel weerstand om de suggestie dat je een zwarte mond krijgt door een neger te zoenen, alsof het afgeeft (net als wanneer je het snoepgoed eet). Dat is behoorlijk racistisch natuurlijk.
Die suggestie kende ik niet (nooit zo over nagedacht), maar dat is inderdaad racistisch. Al gok ik dat het woord 'neger' ook zonder die suggestie beladen genoeg is om je snoepgoed een andere naam te geven.
pi_175364828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als ik een negerzoen eet ben ik vooral wit omdat ik overal onder de room zit. Of wat voor goedkoop spuitspul ze daar ook instoppen.
Eiwit is het geloof ik. Vind er sowieso weinig aan, dat kleffe wafeltje houdt ook niet over.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:21:29 #265
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175364858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eiwit is het geloof ik. Vind er sowieso weinig aan, dat kleffe wafeltje houdt ook niet over.
Eiwitschuim inderdaad.

Trouwens, van wikipedia:
quote:
Een negerzoen, schuimzoen, choco(lade)zoen (Nederland) of negerinnentet (in Limburg en Vlaanderen)
Dus...
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175365006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Eiwitschuim inderdaad.

Trouwens, van wikipedia:

[..]

Dus...
Eerste keer dat ik het zie die benaming voor zo een zoen, ben ik wel een echte dan?
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:33:53 #267
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175365085
Ah, ik zie dat Friek_ zijn leerlingen een leuke opdracht heeft gegeven:

thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 10:47:28 Ik krijg deze bizarre, schandelijke schoolopdracht van een boze leerling doorgestuurd. Schokkend! Maken anderen dit… https://t.co/Qa4QZGU6yx reageer retweet
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175365142
Weer bijna kerst zou het haast vergeten maar weer voor 1 jr proberen in te slaan.



[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 17:38:08 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:40:09 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, ik zie dat Friek_ zijn leerlingen een leuke opdracht heeft gegeven:

thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 10:47:28 Ik krijg deze bizarre, schandelijke schoolopdracht van een boze leerling doorgestuurd. Schokkend! Maken anderen dit… https://t.co/Qa4QZGU6yx reageer retweet
Sherrie biedt aan om langs te komen met zijn breedbekkikker voor wat gratis propaganda :')
pi_175365235
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Sherrie biedt aan om langs te komen met zijn breedbekkikker voor wat gratis propaganda :')
Jij zou die breedbekkikker niet doen? 8)7
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:43:52 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365267
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

O jawel hoor. Zij zorgen ervoor dat jij leeft in een veiliger land waarin de overheid minder middelen kwijt is voor de opvang van vluchtelingen. Daarnaast is het ook beter voor het milieu als je Nederland minder volpakt met mensen.

Geert doet genoeg goede dingen voor jou :P
Die nationaalpopulistische kneuzen zorgen niet voor beleid want ze zitten in de oppositie.
Als ze al ergens voor zorgen is het voor verdeeldheid zaaien en zo de samenleving minder veilig maken.

Maar jij trapt kennelijk graag in de domme verzinsels van Wilders?
pi_175365273
Wolla net alle chocola opgegeten bij een workshop waar niemand durfde te pakken
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:44:50 #273
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365277
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij zou die breedbekkikker niet doen? 8)7
Jij wel hè? php-alsermaareengatinzit-mystyle :')
pi_175365282
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Wolla net alle chocola opgegeten bij een workshop waar niemand durfde te pakken
Was jij het eerste eraan?

Voila weet je waar het lag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 17:45:43 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:45:45 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365298
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Wolla net alle chocola opgegeten bij een workshop waar niemand durfde te pakken
Ik hoop voor je dat het niet gezoet was met maltitol.
pi_175365324
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het niet gezoet was met maltitol.
Kaas ook diabetes?

Sorry jij bedoeld die vervanger waar men van aan de slinger komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 17:47:56 ]
pi_175365359
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Die nationaalpopulistische kneuzen zorgen niet voor beleid want ze zitten in de oppositie.
Als ze al ergens voor zorgen is het voor verdeeldheid zaaien en zo de samenleving minder veilig maken.

Maar jij trapt kennelijk graag in de domme verzinsels van Wilders?
Die kneuzen hebben 2 jaar gedoogsteun verleend zoals je weet, bovendien worden standpunten door de VVD en CDA overgenomen, zodoende profiteert iedereen uiteindelijk van dat beleid. Van verdeeldheid zaaien kan geen sprake zijn natuurlijk.

Ik trap vooral niet in de verzinsels van Juncker en co.
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij wel hè? php-alsermaareengatinzit-mystyle :')
Kunnen ook wel grappen maar over Jacobi en Klijnsma :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175365369
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het niet gezoet was met maltitol.
huh wat?
pi_175365383
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

huh wat?
Jij kwam al niet op voila en nu dat taalgebruik?
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:50:45 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

huh wat?
Daar kom je van aan de slinger, zeggen ze in Limburg.
pi_175365424
Zal ik iets leuks vertellen: ze zijn een tentamen van mij kwijt geraakt :')

Dit wordt maximaal uitbuiten :9 :9 :9 :9
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175365448
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik iets leuks vertellen: ze zijn een tentamen van mij kwijt geraakt :')

Dit wordt maximaal uitbuiten :9 :9 :9 :9
Ik zou zeggen jij hebt het niet ingeleverd bewijs het maar!
pi_175365477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen jij hebt het niet ingeleverd bewijs het maar!
Jawel, durende het tentamen moet je een handtekening zetten voor aanwezigheid en word je collegekaart a.d.h. id-kaart geverifieerd, daarnaast moet je je werk inleveren wanneer je het lokaal verlaat.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:56:10 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365501
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, durende het tentamen moet je een handtekening zetten voor aanwezigheid en word je collegekaart a.d.h. id-kaart geverifieerd, daarnaast moet je je werk inleveren wanneer je het lokaal verlaat.
Ik weet niet wat hier staat, maar met correct Nederlands heeft het heel weinig te maken.
pi_175365503
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, durende het tentamen moet je een handtekening zetten voor aanwezigheid en word je collegekaart a.d.h. id-kaart geverifieerd, daarnaast moet je je werk inleveren wanneer je het lokaal verlaat.
Ze vragen alles van jouw heb jij ook een bewijs gekregen dat je het ingeleverd hebt?
Kijk daar zijn we er, wat die zijn ben ik ook en geweest! Als ze van U alles vragen heeft U toch zeker het recht ook!
pi_175365533
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hier staat, maar met correct Nederlands heeft het heel weinig te maken.
Dat ik onschuldig ben.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175365537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, ik zie dat Friek_ zijn leerlingen een leuke opdracht heeft gegeven:

thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 10:47:28 Ik krijg deze bizarre, schandelijke schoolopdracht van een boze leerling doorgestuurd. Schokkend! Maken anderen dit… https://t.co/Qa4QZGU6yx reageer retweet
Altijd wel mooi, gelijk dat 'ik heb ook een excuusnegervriend'-argument.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175365544
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ik onschuldig ben.
Is alleen dat van jouw kwijt?
pi_175365558
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ze vragen alles van jouw heb jij ook een bewijs gekregen dat je het ingeleverd hebt?
Kijk daar zijn we er, wat die zijn ben ik ook en geweest! Als ze van U alles vragen heeft U toch zeker het recht ook!
Gast, ga er nu maar vanuit dat als je plaatsneemt in zo'n zaal, je al het aangereikte materiaal (opgaven, antwoordbladen, papier) ook weer ingenomen wordt. De beoordelaar krijgt dus van iedere aanwezige al het materiaal.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175365567
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gast, ga er nu maar vanuit dat als je plaatsneemt in zo'n zaal, je al het aangereikte materiaal (opgaven, antwoordbladen, papier) ook weer ingenomen wordt. De beoordelaar krijgt dus van iedere aanwezige al het materiaal.
Gast is alleen dat van U kwijt?
pi_175365577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is alleen dat van jouw kwijt?
Jou.

Ja, maar het betreffende tentamen mag sowieso al herkanst worden, er zaten diverse fouten in.

Maar dat boeit verder ook niet, om te mogen afstuderen moet je X aantal punten hebben, en door mijn stage in het buitenland kom ik niet aan X norm (gemiste herkansingen).

Dus dit ga ik ook opvoeren waarom ik niet voldoe aan de norm maar desondanks wel wil afstuderen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_175365715
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, durende het tentamen moet je een handtekening zetten voor aanwezigheid en word je collegekaart a.d.h. id-kaart geverifieerd, daarnaast moet je je werk inleveren wanneer je het lokaal verlaat.
Het is:
- gedurende
- wordt
- a.d.h.v.

Best knap voor één zin.
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:13:40 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_175365783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is:
- gedurende
- wordt
- a.d.h.v.

Best knap voor één zin.
Ik hoop voor hem dat ie niet te veel mailt met z'n docenten :')
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:14:11 #294
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175365796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is:
- gedurende
- wordt
- a.d.h.v.

Best knap voor één zin.
Het spellingsonderwijs op het mbo is ook niet meer wat het geweest is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175365965
John en php in gesprek.
pi_175366012
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
John en php in gesprek.
Battle of the giants.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:27:32 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_175366040
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
John en php in gesprek.
Samen hebben ze bijna een normaal IQ.
pi_175366074
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Samen hebben ze bijna een normaal IQ.
Dit zijn de betere sneren.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator dinsdag 28 november 2017 @ 18:40:48 #299
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175366318
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Samen hebben ze bijna een normaal IQ.
80 is normaal?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175366471
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Samen hebben ze bijna een normaal IQ.
Dan heeft PHP wel een heel hoog IQ dan!
pi_175366489
Vol.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')