abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 13:46:31 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174006357



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

Over deze wet is een aanvraag voor een referendum gedaan door een onafhankelijke groep studenten. Veel mensen maken zich zorgen om hun privacy en de effectiviteit van de nieuwe wetgeving. De eerste 10.000 handtekeningen zijn ruim opgehaald. Om het raadgevend referendum, dat bovendien mogelijk wordt afgeschaft door het kabinet Rutte III, mogelijk te maken moeten 300.000 handtekeningen worden ingezameld.

Tekenen voor het referendum kan op de onderstaande webpagina. Teken dan!1!1!1

https://teken.sleepwet.nl/

[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 26-09-2017 14:56:23 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174006447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb jij echt zo veel moeite met lezen?
Het staat er bijna letterlijk. Vrouwen hebben bewondering voor mannen die hen kleineren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 13:55:09 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174006550
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het staat er bijna letterlijk. Vrouwen hebben bewondering voor mannen die hen kleineren.
Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om) heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174006575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om)
Nee, het gaat om vrouwen.

quote:
heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.
Je maakt er weer een ander verhaal van. Er staat gewoon letterlijk dat vrouwen bewondering hebben voor mannen die ze kleineren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 14:01:13 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174006684
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, het gaat om vrouwen.

[..]

Je maakt er weer een ander verhaal van. Er staat gewoon letterlijk dat vrouwen bewondering hebben voor mannen die ze kleineren.
meer bewondering ja. En wat is daar mis mee? Ga jij nu bepalen voor vrouwen tot wie ze zich aangetrokken voelen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174006718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om) heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.
En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo? _O-
Make my day!
pi_174006769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

meer bewondering ja. En wat is daar mis mee? Ga jij nu bepalen voor vrouwen tot wie ze zich aangetrokken voelen?
Dat is toch echt compleet onzin. Hoe kom je hierbij? En ook echt gewoon alle vrouwen over 1 kam scheren..
Ik heb een boodschap voor je: vrouwen zijn gewoon mensen. En die vallen alle typen andere mensen. En niet speciaal op mensen die hen kleineren. Mijn god..
Make my day!
pi_174006801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

meer bewondering ja. En wat is daar mis mee?
Als het zou kloppen, is daar niks mis mee, maar er klopt niet zoveel van. Op een enkeling met een rare fetish na wellicht.
pi_174006824
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo? _O-
Nou ja, vrouwelijk Nederland zit massaal te soppen op 50 shades of grey. Een film die niets meer en niets minder doet dan fysiek en mentaal geweld tegen vrouwen goedkeuren.
pi_174006837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:07 schreef Vesz het volgende:

[..]

Nou ja, vrouwelijk Nederland zit massaal te soppen op 50 shades of grey.
Je verkeert in bijzondere kringen dan gok ik.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 14:18:32 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007045
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:02 schreef agter het volgende:

[..]

En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo? _O-
Staat precies zo in het artikel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:05 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is toch echt compleet onzin. Hoe kom je hierbij? En ook echt gewoon alle vrouwen over 1 kam scheren..
Ik heb een boodschap voor je: vrouwen zijn gewoon mensen. En die vallen alle typen andere mensen. En niet speciaal op mensen die hen kleineren. Mijn god..
Je schetst nu veel te veel een zwart/wit beeld van wat ik zeg. Als ik zeg dat je na 100 worpen met twee dobbelstenen hoogstwaarschijnlijk het vaakst 7 hebt gegooid, zeg ik daarmee niet dat je altijd alleen maar 7 kan gooien met twee dobbelstenen. Sterker nog, die vergelijking van net stelt dat je vaker 7 gooit dan dat je 2 gooit. En ook dat betekent niet dat je nooit 2 kan gooien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174007071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:18 schreef Nattekat het volgende:

Je schetst nu veel te veel een zwart/wit beeld van wat ik zeg.
Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
pi_174007117
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
Zoals gebruikelijk bij Baudet vereisen Zijn uitspraken een interpretatie van Zijn apostelen voordat de leek ze kan doorgronden. Ik begrijp dat het er op het eerste gezicht zo lijkt te staan, maar je moet het echt anders lezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174007121
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je verkeert in bijzondere kringen dan gok ik.
Die film gaat over een mentaal onstabiele man die ieder aspect van het leven van zijn minnares wil controleren, mentale druk op haar uitoefent, haar wensen negeert en haar isoleert van al haar vrienden en familie... Alleen al in Nederland 2,2 miljoen keer over de toonbank en het heeft de SM sector geen windeieren gelegd in ieder geval.
https://www.ad.nl/lifesty(...)tig-tinten~a7112869/
pi_174007130
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk bij Baudet vereisen Zijn uitspraken een interpretatie van Zijn apostelen voordat de leek ze kan doorgronden. Ik begrijp dat het er op het eerste gezicht zo lijkt te staan, maar je moet het echt anders lezen.
Ja, Baudet zegt wel dat vrouwen in het algemeen bewondering hebben voor de man die hen kleineert maar daarmee bedoelt hij niet dat dat voor iedere vrouw geldt. Nee, oké, volgens mij is er ook niemand die dat beweert.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:24:11 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_174007160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:23 schreef Vesz het volgende:

[..]

Die film gaat over een mentaal onstabiele man die ieder aspect van het leven van zijn minnares wil controleren, mentale druk op haar uitoefent, haar wensen negeert en haar isoleert van al haar vrienden en familie... Alleen al in Nederland 2,2 miljoen keer over de toonbank en het heeft de SM sector geen windeieren gelegd in ieder geval.
https://www.ad.nl/lifesty(...)tig-tinten~a7112869/
Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:26:06 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_174007164
Ik dacht dat er 100.000 handtekeningen stond in de OP, die zijn nog steeds niet binnen.
Maar er staat 10.000.

Dit is wat er nu binnen is:


Dat gaat 'm niet worden :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 14:27:51 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007201
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
Ik zeg hoe mijn uitspraak en dat artikel verkeerd geimpreteerd worden en hoe mensen als jij niet verder kunnen kijken dan hun zwart/wit-bril dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174007275
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?
Als de wapenverkoop ineens stijgt of er veel meer moorden worden gepleegd na zo'n film zou je die conclusie wellicht kunnen maken. Feit is dat de (SM) seksindustrie op volle toeren heeft gedraaid na dat boek, hoe komt dat denk je?
pi_174007360
Dus nu is het de schuld van de vrouwen dat Baudet hen minacht?
pi_174007381
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zeg hoe mijn uitspraak en dat artikel verkeerd geimpreteerd worden
Nee, je doet net alsof Baudet zegt dat dat voor alle vrouwen geldt. Dat beweert niemand.
pi_174007419
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
Waar zegt hij dat vrouwen bewondering hebben voor de man die hen kleineert?

Hij heeft het over overrompelen, overheersen en overmannen. Dit houdt in dat veel (niet alle natuurlijk) vrouwen zich specifiek in de slaapkamer onderdanig willen voelen en zich goed voelen dat zo'n geweldige man hen wil. Hier gaat het intrinsiek om. De technieken van Blanc zijn dan ook daarop geënt. De vrouw het gevoel geven dat er een geweldige kerel voor hen staat waarbij ze zich gelukkig zouden mogen prijzen wanneer hij hen wil.

Betekend niet dat vrouwen gekleineerd moeten worden of geen eigen mening mogen hebben omdat ze inferieur(wat niet zo is, maar wel anders generaal sprekend) zouden zijn. Met die column wil hij ook alleen maar stellen dat er veel jonge aardige jongens veel aan de methodes van Blanc zouden hebben waardoor ze het waarschijnlijk beter zouden doen bij het gros van de dames. Niet meer en niet minder.

Alle vrouwenhaat die je hier verder uit haalt komt volledig op konto van jouw onvermogen om stukken tekst te interpreteren en ik ga er dan ook uit dat begrijpend lezen op de lagere school niet een erg sterk vak/onderdeel van jou was op de lagere school.
pi_174007444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:31 schreef Vesz het volgende:

[..]

Als de wapenverkoop ineens stijgt of er veel meer moorden worden gepleegd na zo'n film zou je die conclusie wellicht kunnen maken. Feit is dat de (SM) seksindustrie op volle toeren heeft gedraaid na dat boek, hoe komt dat denk je?
Er staat vooral dat ze dat verwachten te gaan doen, en dan ook allemaal uitgesproken door mensen die er belang bij hebben dat het gebeurt. Het blijkt echter vooral een hype te zijn.

Als ik kijk naar de koers van Beate Ushe ( http://www.finanzen.nl/aandelen/Beate_Uhse-Aandeel-Koers ) staan die er niet erg lekker op, de omzet is in 2015 met een legendarische ton gegroeid, maar die lijken ze weer kwijt te spelen met de boete die ze moeten gaan betalen omdat ze de jaarcijfers dit jaar nog niet hebben aangeleverd. Het jaar daarvoor was de omzetstijging 9 ton. Verder heeft het hele concern een winst van 10 miljoen en hebben ze een kwart van de winkels in Nederland gesloten.

De belangrijkste winst die ze pakken lijken gewoon vrouwen te zijn die naar de winkels gaan, en dat is een trend die zich al jaren heeft ontwikkeld. De verkoop van SM-spullen bleek voornamelijk een tijdelijke hype als ik de cijfers bekijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174007467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:39 schreef Crooyzwans het volgende:
generaal sprekend
En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174007517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:39 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat vrouwen bewondering hebben voor de man die hen kleineert?
Lees de laatste posts van het vorige deel anders nog even.
pi_174007525
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.
Is ook wel mooi Baudetiaans. Termen gebruiken die nergens op slaan of gewoon niet bestaan.
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:46:44 #28
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174007552
Iemand heeft OP gemanipuleerd :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174007584
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?


65% van de vrouwen fantaseert erover gedomineerd te worden. Dus ja veel vrouwen vinden dat stiekem wel tof.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174007598
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.
Waar beticht ik iemand van niet opletten? En excuses dat ik generally speaking verkeerd vertaal, maar bedoelde natuurlijke in zijn algemeenheid. Maar fijn dat je verder inhoudelijk reageert, goed gedaan.
pi_174007624
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:48 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

65% van de vrouwen fantaseert erover gedomineerd te worden. Dus ja veel vrouwen vinden dat stiekem wel tof.
Daar staat dat ze seksueel gedomineerd willen worden, dus in bed. Niet gewoon op straat of achter op de brommer.

Veel vrouwen fantaseren daarnaast ook over verkracht worden, maar ik kan je verklappen dat ze daar in het echt maar héél weinig zin in hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174007639
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:48 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

65% van de vrouwen fantaseert erover gedomineerd te worden. Dus ja veel vrouwen vinden dat stiekem wel tof.
In bed, ja.
pi_174007647
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar staat dat ze seksueel gedomineerd willen worden, dus in bed. Niet gewoon op straat of achter op de brommer.

Veel vrouwen fantaseren daarnaast ook over verkracht worden, maar ik kan je verklappen dat ze daar in het echt maar héél weinig zin in hebben.
Dat staat toch ook in zijn column.
pi_174007663
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In bed, ja.
Het gaat toch ook over het versierspel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174007682
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees de laatste posts van het vorige deel anders nog even.
Jij maakt van een stukje tekst waar hij een situatie schets die veelvuldig voorkomt, dat hij zegt dat vrouwen graag worden gekleineerd. Dat is niet zijn boodschap en dus blijft mijn vraag, waar zegt hij dat vrouwen graag worden gekleineerd?
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:53:36 #36
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174007689
Nattekat moet de link naar de sleepwet wijzigen! Het is gemanipuleerd!!!1!1!
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 14:55:55 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007724
Remlof :')
Kinderachtig weer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:56:35 #38
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174007739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Remlof :')
Kinderachtig weer.
Remlof is toch links? Hij zou toch juist voor die referendum moeten zijn. :?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 26 september 2017 @ 14:58:41 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_174007790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Remlof :')
Kinderachtig weer.
Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt :D
pi_174007797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Het gaat toch ook over het versierspel.
Het gaat er eigenlijk gewoon over dat vrouwen op mannen vallen die hen overrompelen, overheersen en overmannen.

Dat heeft niet zo gek veel te maken met een fantasietje over in bed gedomineerd worden door hun partner. Baudet trekt het breder door te stellen dat mannen die een vrouw niet overheersen ook niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat vrouwen dus gewoon in zijn algemeenheid overheerst willen worden door hun partner.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174007805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:51 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Dat staat toch ook in zijn column.
Nee, Baudet heeft het niet over uitsluitend seks.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 14:59:46 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007811
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt :D
Want iedereen die hier komt heeft die link allang een keer gezien. Het is gewoon kinderachtig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174007815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:53 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Jij maakt van een stukje tekst waar hij een situatie schets die veelvuldig voorkomt, dat hij zegt dat vrouwen graag worden gekleineerd.
Het komt veelvuldig voor dat vrouwen graag worden gekleineerd, ja. Dat is wel een maffe opmerking.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:00:30 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007835
Maar geen respect voor vrouwen... ik moet nog steeds bewijs van dat zien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174007853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar geen respect voor vrouwen... ik moet nog steeds bewijs van dat zien.
Stellen dat vrouwen overheerst en gekleineerd moeten worden komt daar wel op neer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:03:13 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007904
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stellen dat vrouwen overheerst en gekleineerd moeten worden komt daar wel op neer.
:')

Ik heb wel weer genoeg onzin van je gehoord vandaag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:03:35 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174007913
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt :D
of dat al lang gedaan hebben natuurlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174007939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar geen respect voor vrouwen... ik moet nog steeds bewijs van dat zien.
Tenzij hij letterlijk zegt dat vrouwen inferieure üntermenschen zijn denk ik niet dat jij de aangedragen stellingen accepteert als bewijs, dus die hoop kan je wel opgeven.

Wat je wel zou kunnen doen is gewoon een discussie erover aangaan, zoals anderen in dit topic doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:06:27 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174007978
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174007999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar geen respect voor vrouwen... ik moet nog steeds bewijs van dat zien.
Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.
Dat die man het niet moet hebben van zijn respect voor vrouwen is bepaald geen nieuws of iets opmerkelijks. Toch schiet je continu in de verdediging.
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:09:23 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_174008036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want iedereen die hier komt heeft die link allang een keer gezien. Het is gewoon kinderachtig.
Ik moest er wel om lachen _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:12:04 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174008082
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.
Dat die man het niet moet hebben van zijn respect voor vrouwen is bepaald geen nieuws of iets opmerkelijks. Toch schiet je continu in de verdediging.
Om complete bullshit stellingen gebasseerd op de onderbuik ja. En wederom: geef mij eens bewijs voor die onzin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174008095
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het gaat er eigenlijk gewoon over dat vrouwen op mannen vallen die hen overrompelen, overheersen en overmannen.

Dat heeft niet zo gek veel te maken met een fantasietje over in bed gedomineerd worden door hun partner. Baudet trekt het breder door te stellen dat mannen die een vrouw niet overheersen ook niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat vrouwen dus gewoon in zijn algemeenheid overheerst willen worden door hun partner.
Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes. Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.
Dat artikel waar Xa1pt naar verwees, was ook geschreven in het licht dat veel mannen falen in vrouwen versieren. Dus jij trekt het breder, niet Baudet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174008157
En welke link hebben jullie het over?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174008158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Om complete bullshit stellingen gebasseerd op de onderbuik ja. En wederom: geef mij eens bewijs voor die onzin.
Wederom reageer je met je onderbuik in plaats van naar feiten en ratio te kijken.
Dat Baudet het nou niet bepaald van zijn respect voor vrouwen moet hebben kan toch ook voor jou geen nieuws zijn?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 15:17:21 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174008171
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wederom reageer je met je onderbuik in plaats van naar feiten en ratio te kijken.
Dat Baudet het nou niet bepaald van zijn respect voor vrouwen moet hebben kan toch ook voor jou geen nieuws zijn?
Wederom: geef mij zwart op wit bewijs van die onzin van je.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174008216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes.
Sociaal dominant is weer iets anders. Mannen met meer sociale vaardigheden versieren meer vrouwen dan mannen die niets tegen vrouwen durven te zeggen, dat is logisch. Dat zegt echter niets over het feit of die mannen de vrouwen overheersen of kleineren tijdens het versieren.

quote:
Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.
Nou, dat valt ook wel mee hoor. Mijn vriendin vindt het bijvoorbeeld hartstikke leuk als ik haar om de zoveel tijd eens de slaapkamer door slinger, maar ik hoef echt niet in het restaurant haar eten voor haar te bestellen of haar op andere momenten dan in bed te overheersen of overmannen. Dat had ik ook tijdens het versieren niet hoeven te proberen.

Volgens Baudet is het echter zo dat je vrouwen kan versieren door ze te kleineren, en die zijn gerust te vinden, maar hij stelt ook dat vrouwen kleineren ook genoeg is om vrouwen te versieren. Je hebt geen andere eigenschappen nodig dan dominant zijn, wat weer betekent dat vrouwen inherent gedomineerd willen worden door een man. Dat gaat verder dan alleen een bedfantasietje natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174008290
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes. Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.
Dat artikel waar Xa1pt naar verwees, was ook geschreven in het licht dat veel mannen falen in vrouwen versieren. Dus jij trekt het breder, niet Baudet.
Ja, en daarin zegt Baudet: je moet ze kleineren, dat werkt.
pi_174008314
Overigens kan ik alle beta's verklappen dat je gewoon een knappe, grappige, zelfverzekerde man moet zijn, dat levert je het meeste op.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174008351
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.
Dat die man het niet moet hebben van zijn respect voor vrouwen is bepaald geen nieuws of iets opmerkelijks. Toch schiet je continu in de verdediging.
Naar mijn idee houdt Baudet juist van vrouwen, wat hij ook meer dan eens letterlijk uitgesproken heeft.

En naar mijn idee is zijn geschetste haat naar vrouwen dan ook niet haat naar vrouwen in zijn algemeenheid, maar meer haat naar het geklaag van vrouwen over bepaalde zaken die volledig door henzelf in stand wordt gehouden.

Wanneer al deze vrouwen op lieve jongetjes zouden vallen die dames met respect behandelen en zo niet verafgoden, dan zou hij de aardige jongens nooit het advies geven om de methodes van Blanc te gebruiken, omdat dit niet nodig zou zijn.

Is maar net hoe je naar een en ander kijkt, wat voor bril je opzet en hoe je zaken interpreteert. Je kunt via bepaalde interpretaties altijd op jouw gewenste standpunt uitkomen, lekker makkelijk.

Natuurlijk weet ik dat mijn bovenstaande situatie niet geheel juist is, maar de waarheid zal ergens in het midden liggen. Baudet schets een beeld van vrouwen dat in zijn ogen juist is, en dat hij (alsmede ik) in de praktijk vaak genoeg bevestigd heeft zien worden. Hij is zich hier ook engiszins naar gaan gedragen omdat dit in de praktijk vaak werkt. Hij is niet zozeer een vrouwenhater, maar een pragmatist. De door Blanc geschetste methodes blijken in de praktijk vaker succesvol dan door de lieve jongen uit te hangen. Haat je dan vrouwen, ik denk het niet, maar beschouw je vrouwen dan volledig als je gelijke? Dat durf ik ook te betwijfelen. Daarbij is niet alles helemaal zwart wit en heb uit een recentelijk interview begrepen dat hij voor het eerst open staat voor een monogame relatie en dat hij verliefd is. En laat ik je dit vertellen, dat is waarschijnlijk niet op een vrouw die zich helemaal laat overrompelen, maar waarschijnlijk ook een beetje gas terug geeft.
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:43:32 #61
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174008714
Overigens heeft de sleepwet al meer dan 70.000 handtekeningen. :*
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:52:15 #62
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174008884
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oet-doen-wat-leiding

Interessant stukje, ik ben nu nog bezig met het boek van Yanis Farouvakis (voormalige Grieks minister van financiën) over de EU. Als ik deze uit heb ( en dat gaat écht nog wel even duren _O- ) ga ik het boek van Ybeltje maar eens lezen. Bij Pauw had ze overigens al gezegd dat ze al is benaderd door FvD, maar er voorlopig nog niet aan wil beginnen omdat ze de partij nog niet zo goed kent. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174009026
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en daarin zegt Baudet: je moet ze kleineren, dat werkt.
Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.
Wat denk ik ook gewoon klopt en wat verder niet zegt dat ik of hij het gedrag van de kleinerende nozem goedkeur.

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sociaal dominant is weer iets anders. Mannen met meer sociale vaardigheden versieren meer vrouwen dan mannen die niets tegen vrouwen durven te zeggen, dat is logisch. Dat zegt echter niets over het feit of die mannen de vrouwen overheersen of kleineren tijdens het versieren.
Overheersen is ook een vorm van sociaal dominant zijn. Zelfverzekerd op een vrouw aflopen en zeggen, "Kom ga met me naar de bar dan krijg je een drankje van me!", werkt beter dan met je ogen naar de grond kijkend: "Heb je misschien zin om met me mee naar de bar te gaan om een drankje met me te drinken? "

quote:
Nou, dat valt ook wel mee hoor. Mijn vriendin vindt het bijvoorbeeld hartstikke leuk als ik haar om de zoveel tijd eens de slaapkamer door slinger, maar ik hoef echt niet in het restaurant haar eten voor haar te bestellen of haar op andere momenten dan in bed te overheersen of overmannen. Dat had ik ook tijdens het versieren niet hoeven te proberen.
Ik denk ook niet dat hij met overmannen bedoelt het eten voor je date te bestellen, maar meer leidend zijn in bijvoorbeeld het kiezen van het restaurant, of op andere wijze het initiatief nemen.

quote:
Volgens Baudet is het echter zo dat je vrouwen kan versieren door ze te kleineren, en die zijn gerust te vinden, maar hij stelt ook dat vrouwen kleineren ook genoeg is om vrouwen te versieren. Je hebt geen andere eigenschappen nodig dan dominant zijn, wat weer betekent dat vrouwen inherent gedomineerd willen worden door een man. Dat gaat verder dan alleen een bedfantasietje natuurlijk.
Nah dat lees ik er totaal niet in . Zie mijn reactie op Xa1pt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174009112
Dat over die vrouwen en hoe de vrouwenpsyche werkt is een hele lastige vraagstuk. Overdag zijn ze heel onschuldig voorkomend en dragen een sociaal masker. Het is alsof ze dan gemaakt zijn van glas en het minste geringste ze al teveel is. Achter gesloten deuren laten ze echter een heel ander personage zien. Soort Jeckyl and Hyde,
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 16:16:44 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174009373
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oet-doen-wat-leiding

Interessant stukje, ik ben nu nog bezig met het boek van Yanis Farouvakis (voormalige Grieks minister van financiën) over de EU. Als ik deze uit heb ( en dat gaat écht nog wel even duren _O- ) ga ik het boek van Ybeltje maar eens lezen. Bij Pauw had ze overigens al gezegd dat ze al is benaderd door FvD, maar er voorlopig nog niet aan wil beginnen omdat ze de partij nog niet zo goed kent. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spontaan al mijn respect voor Frits Wester kwijt geraakt door dit stuk :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174009388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.
Wat denk ik ook gewoon klopt en wat verder niet zegt dat ik of hij het gedrag van de kleinerende nozem goedkeur.

[..]

Overheersen is ook een vorm van sociaal dominant zijn. Zelfverzekerd op een vrouw aflopen en zeggen, "Kom ga met me naar de bar dan krijg je een drankje van me!", werkt beter dan met je ogen naar de grond kijkend: "Heb je misschien zin om met me mee naar de bar te gaan om een drankje met me te drinken? "

[..]

Ik denk ook niet dat hij met overmannen bedoelt het eten voor je date te bestellen, maar meer leidend zijn in bijvoorbeeld het kiezen van het restaurant, of op andere wijze het initiatief nemen.

[..]

Nah dat lees ik er totaal niet in . Zie mijn reactie op Xa1pt.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
pi_174011221
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt :D
Wat een triest figuur ben je toch ook :r
pi_174011248
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:23 schreef Ludachrist het volgende:
Overigens kan ik alle beta's verklappen dat je gewoon een knappe, grappige, zelfverzekerde man moet zijn, dat levert je het meeste op.
Je bent net zo'n vrouwenhater als Baudet /s
pi_174011465
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.
Wat denk ik ook gewoon klopt en wat verder niet zegt dat ik of hij het gedrag van de kleinerende nozem goedkeur.
quote:
Door al die afwijzing is hij vrouwen nog meer gaan bewonderen dan eerst; en dus valt hem alleen nog maar minder interesse ten deel.
quote:
Aardige jongens halen het slechtste in jonge vrouwen naar boven.
quote:
Wat een hypocrisie om hem ‘misogynie’ te verwijten als vrouwen bij bosjes voor zijn methodes vallen (en massaal het masochistische Vijftig Tinten Grijs lezen).
Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.
pi_174012508
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.
Stel nou dat vrouwen alleen zouden gaan voor een man die hen kleineert, zou jij het dan prima vinden als de mens uitsterft? Het is gewoon waar dat vrouwen eerder voor een bad guy dan een sulletje gaan, en vaak zat ook voor een bad guy i.p.v. een "normaal" iemand. Dat is gewoon de vrouwelijke natuur (eigenlijk ten overvloede: niet zeggende dat dit voor alle vrouwen geldt). Voor die sulletjes geldt nou eenmaal dat je in hun optiek een beetje een klootzak moet zijn. Dat betekent niet gelijk dat je een enorme zak moet zijn. Je doer alsof dat al te ver gaat. Ben je dan zelf zo'n brave knight?

En ja die Blanc gaat soms erg ver in zijn betogen, maar daar heeft Baudet nooit van gezegd dat het goed was. Maar in de kern van het betoog heeft Blanc wel een goed punt.
pi_174012711
quote:
Goed stukje. Hij kaart de problemen goed aan in zo'n korte spreektijd. Ik vraag me af of de 50% werkelijk binnen 2 jaar haalbaar is, maar beginnen een doel te stellen is prettig.
pi_174012795
quote:
Bijeenkomst met Thierry Baudet in Rotterdam uitverkocht

De bijeenkomst met Thierry Baudet van Forum voor Democratie en Leefbaar Rotterdam is uitverkocht. Zaterdag praten Baudet en wethouder Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam in Club Villa Thalia aan de Kruiskade voor het eerst in het openbaar over hun samenwerking.


Baudet heeft een alliantie gesloten met Leefbaar. In plaats van elkaar te beconcurreren heeft Baudet zijn steun aan de nazaten van Pim Fortuyn uitgesproken.

Kaarten kostten tien euro per stuk voor niet-leden van Leefbaar, voor leden waren ze gratis. Hoeveel kaartjes beschikbaar zijn gesteld is onbekend, maar in de zaal passen over het algemeen enkele honderden mensen.
pi_174013711
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:55 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Stel nou dat vrouwen alleen zouden gaan voor een man die hen kleineert, zou jij het dan prima vinden als de mens uitsterft? Het is gewoon waar dat vrouwen eerder voor een bad guy dan een sulletje gaan, en vaak zat ook voor een bad guy i.p.v. een "normaal" iemand. Dat is gewoon de vrouwelijke natuur (eigenlijk ten overvloede: niet zeggende dat dit voor alle vrouwen geldt). Voor die sulletjes geldt nou eenmaal dat je in hun optiek een beetje een klootzak moet zijn. Dat betekent niet gelijk dat je een enorme zak moet zijn. Je doer alsof dat al te ver gaat.
Het gaat te ver om te zeggen dat je met vrouwen kleineren iets wint en dat vrouwen in het algemeen dat bewonderen. En het gaat ook te ver als je zegt dat iemand als Blanc volkomen gelijk heeft. Je begrijpt de betekenis van 'volkomen gelijk' ook, denk ik? Dat betekent niet: "ja, ok, in de kern heeft hij wel een goed punt, maar...". Dat is weer wat jij er van maakt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2017 @ 19:58:22 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174014178
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat te ver om te zeggen dat je met vrouwen kleineren iets wint en dat vrouwen in het algemeen dat bewonderen. En het gaat ook te ver als je zegt dat iemand als Blanc volkomen gelijk heeft. Je begrijpt de betekenis van 'volkomen gelijk' ook, denk ik? Dat betekent niet: "ja, ok, in de kern heeft hij wel een goed punt, maar...". Dat is weer wat jij er van maakt.
Jij snapt de vergelijking uit het artikel niet eens, over het slécht begrijpen van zaken gesproken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174014539
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij snapt de vergelijking uit het artikel niet eens
Ik snap 'm prima.

quote:
Door al die afwijzing is hij vrouwen nog meer gaan bewonderen dan eerst; en dus valt hem alleen nog maar minder interesse ten deel.
Bevestigt dat. En het hypocriet noemen dat Blanc mysoginie verweten wordt... Tja. Blanc is gewoon een mysogist.
pi_174022147
Ik sta aan de kant van de FvD-ers hier en het meeste is al gezegd. Ik wil er nog wel wat context aan toevoegen. Blanc komt uit de stal van RSD, een groep PUA's die voortkwamen uit de stal van Mystery beginjaren '00. Zij prediken versiermethodes die voornamelijk ontwikkeld en afgestemd zijn op de hipste plekken van het uitgaansleven. Plekken waar de meest macho en oppervlakkige mensen elkaar ontmoeten en waar imago extra zwaar telt. Uit dat wereldje komt het idee en met name op die plekken en bij dat soort mensen werkt (een vorm van) kleineren het best. Er zit een heel verhaal van nuance, complexiteit en vaardigheden achter dat kleineren maar dat laat ik maar even achterwegen want de usual suspects in dit topic gaan dat toch niet (willen) begrijpen. Zolang men maar begrijpt dat het niet uit misogynie voortkomt maar uit het versieren van hele oppervlakkige vrouwen in extreem imagogevoelige omgevingen en het breder trekken daarvan is een slippery slope maar waar wel degelijk een kern van waarheid in zit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174025955
RVeelo twitterde op woensdag 27-09-2017 om 09:14:35 Vandaag brengen uw volksvertegenwoordigers 't referendum om zeep, omdat u de verkeerde mening heeft. https://t.co/Z89vqJ2gSe via @volkskrant reageer retweet
pi_174026433
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.
Nope dat beweert hij dus niet. Hij beweert dat dat beter werkt dan heel onzeker en verlegen zijn. Dat je dus met verlegen en onzeker zijn niks bereikt. Vrouwen bewonderen en benaderen alsof ze een halfgod zijn, vrouwen naar de mond praten, werkt niet. Alles eromheen is jouw interpretatie ervan. Ook mbt Blanc, want iemand ergens volkomen gelijk in geven gaat niet over elke zin die hij ooit heeft uitgesproken of alle acties die hij ooit heeft verricht.

Ik kan jou in een post in NWS ergens volledig gelijk geven, en een dag later een post van jou in POL de grootst mogelijke onzin vinden.
quote:
Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera
quote:
Versiercoaches zoals Blanc hebben een methode ontwikkeld om de relatie met vrouwen naar je hand te zetten. Door allerlei slimme technieken voor lichaamshouding, gesprekswending en interactie met de rest van de omgeving leren zij hoe je een vrouw het gevoel kan geven dat je een alfaman bent. Niet zij, maar jij bent de grote prijs van de avond. Het blijkt dat met een aantal truukjes en ‘routines’, de onzekerheden kunnen worden overwonnen en de ene na de andere vrouw kan worden versierd.
Alsjeblieft.

Verder vind ik iedereen in de PUA-scene een sukkel en heb ook geen zin om die lui te verdedigen verder.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174026622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:11 schreef Vesz het volgende:
RVeelo twitterde op woensdag 27-09-2017 om 09:14:35 Vandaag brengen uw volksvertegenwoordigers 't referendum om zeep, omdat u de verkeerde mening heeft. https://t.co/Z89vqJ2gSe via @volkskrant reageer retweet
Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.
  woensdag 27 september 2017 @ 11:22:02 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_174027138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.
:’)

Alleen idioten en opportunisten willen internationale verdragen referendabel maken.
Dat zijn ze zelfs in Zwitserland niet. En niet zonder reden.
pi_174027144
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.
Wat een nonsens.
pi_174027825
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat een nonsens.
Het is nonsense om de keutel in te trekken nadat Macron heeft aangekondigd dieper te willen samen werken in de EU ondanks dat grote groepen burgers het niet zien zitten.
Mensen houden nu eenmaal van hun land en willen dat graag behouden, zulke ingrijpende hervormingen moeten bij het volk voorgelegd worden.
pi_174027871
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:22 schreef remlof het volgende:

[..]

:’)

Alleen idioten en opportunisten willen internationale verdragen referendabel maken.
Dat zijn ze zelfs in Zwitserland niet. En niet zonder reden.
Zwitserland had immers geen moeite om EU lidmaatschap af te wijzen, doormiddel van een referendum.
pi_174028074
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
pi_174028379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
Deel van het FvD-mediakartel?
pi_174028487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
Harry Mens :')_!
Privé :')_______________________!
nee, jij dan!
pi_174028577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
_O-
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. :+
Make my day!
  woensdag 27 september 2017 @ 12:29:10 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174028727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
Samen met Wim van Hanegem dan wel hoop ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 27 september 2017 @ 12:38:17 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_174028957
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zwitserland had immers geen moeite om EU lidmaatschap af te wijzen, doormiddel van een referendum.
En daarna, in 2012, hebben ze (per referendum) besloten dat het aangaan van internationale verdragen niet langer referendabel is: https://www.volkskrant.nl(...)democratie~a3272552/

Dus een toekomstige Zwitserse regering kan zonder referendum besluiten om tot de EU toe te treden.
  woensdag 27 september 2017 @ 12:40:18 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_174029008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
Weet ie dat ie de mensen waarmee ie in discussie gaat in de senaat geen factuur kan sturen?
pi_174029170
HarryGod _O_
  woensdag 27 september 2017 @ 13:14:21 #94
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_174029843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:06 schreef Vesz het volgende:
Bijeenkomst met Thierry Baudet in Rotterdam uitverkocht

De bijeenkomst met Thierry Baudet van Forum voor Democratie en Leefbaar Rotterdam is uitverkocht. Zaterdag praten Baudet en wethouder Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam in Club Villa Thalia aan de Kruiskade voor het eerst in het openbaar over hun samenwerking.

Baudet heeft een alliantie gesloten met Leefbaar. In plaats van elkaar te beconcurreren heeft Baudet zijn steun aan de nazaten van Pim Fortuyn uitgesproken.

Kaarten kostten tien euro per stuk voor niet-leden van Leefbaar, voor leden waren ze gratis. Hoeveel kaartjes beschikbaar zijn gesteld is onbekend, maar in de zaal passen over het algemeen enkele honderden mensen.
Gaat hier iemand naar toe?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_174029938
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:38 schreef remlof het volgende:

[..]

En daarna, in 2012, hebben ze (per referendum) besloten dat het aangaan van internationale verdragen niet langer referendabel is: https://www.volkskrant.nl(...)democratie~a3272552/

Dus een toekomstige Zwitserse regering kan zonder referendum besluiten om tot de EU toe te treden.
Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.
pi_174030037
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.
Een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan, dat maakt het nog geen betrouwbaar instrument om de tijd te bepalen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 13:27:37 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174030087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:14 schreef nils7 het volgende:

[..]

Gaat hier iemand naar toe?
Heb niet zo veel met Roffa te maken :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 27 september 2017 @ 13:37:21 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_174030234
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.
Nee, want voor hetzelfde geld was daar wel een nee uitgekomen en dan zit je met een internationaal vleugellamme regering. Zoals Zwitserland inderdaad 20 jaar heeft gezeten.
  woensdag 27 september 2017 @ 15:47:20 #99
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174032954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
:D :') Die vent
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174033415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Nope dat beweert hij dus niet. Hij beweert dat dat beter werkt dan heel onzeker en verlegen zijn. Dat je dus met verlegen en onzeker zijn niks bereikt. Vrouwen bewonderen en benaderen alsof ze een halfgod zijn, vrouwen naar de mond praten, werkt niet. Alles eromheen is jouw interpretatie ervan.
Vrouwen kleineren en domineren werkt beter dan heel onzeker en verlegen zijn? Voor een bepaald slag vrouwen wellicht die uit een zeker wereldje komen. Het is sowieso een beetje een rare tegenstelling; de middenweg lijkt me beter werken dan eerstgenoemde 2.

quote:
Ook mbt Blanc, want iemand ergens volkomen gelijk in geven gaat niet over elke zin die hij ooit heeft uitgesproken of alle acties die hij ooit heeft verricht.
Hij vindt het hypocriet om Blanc misogynie te verwijten...
pi_174033638
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174033793
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrouwen kleineren en domineren werkt beter dan heel onzeker en verlegen zijn? Voor een bepaald slag vrouwen wellicht die uit een zeker wereldje komen. Het is sowieso een beetje een rare tegenstelling; de middenweg lijkt me beter werken dan eerstgenoemde 2.

[..]

Hij vindt het hypocriet om Blanc misogynie te verwijten...
Ja dat denk ik wel inderdaad. Ik zou echter geen van beide aanraden.

Ik ken die Blanc verder niet om daar een uitspraak over te doen. Ook geen zin om me in die man te verdiepen verder.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 27 september 2017 @ 16:30:00 #103
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174033823
quote:
Die gast snapt echt niets van het leven, prachtig.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174033921
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:30 schreef richolio het volgende:

[..]

Die gast snapt echt niets van het leven, prachtig.

1:10 "Wat deed je dan? " _O- _O- _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174035180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel inderdaad. Ik zou echter geen van beide aanraden.
Als je het kleineren aanraadt of beter vindt dan verlegen zijn dan zegt dat iets over je beeld over vrouwen.
pi_174035427
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van het FVD op de uitspraak van Harry Mens. Die heb ik niet gevonden, wel het onderstaande:
quote:
Ook Baudet zelf heeft flinke ambities, laat de voorman van FvD in hetzelfde artikel weten. ,,Er gaat een hele hoop veranderen als ik premier word."
Mag ik daaruit opmaken dat Baudet alleen voor een zakenkabinet is zolang hij zelf nul kans op meeregeren heeft, maar dat hij als zijn partij ooit de grootste zou worden net zo'n machtsgeile kartelpoliticus is als hij de andere Kamerleden verwijt te zijn?
  woensdag 27 september 2017 @ 17:57:22 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174035479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:54 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van het FVD op de uitspraak van Harry Mens. Die heb ik niet gevonden, wel het onderstaande:

[..]

Mag ik daaruit opmaken dat Baudet alleen voor een zakenkabinet is zolang hij zelf nul kans op meeregeren heeft, maar dat hij als zijn partij ooit de grootste zou worden net zo'n machtsgeile kartelpoliticus is als hij de andere Kamerleden verwijt te zijn?
Dat mag jij. Of het juist is moeten we nog gaan zien.

Kom je dat dan ook even melden als je het verkeerd had?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 september 2017 @ 18:00:42 #108
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174035564
quote:
:D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 27 september 2017 @ 18:18:55 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174035919
quote:
He bah wat een smerige oude seksist, past perfect bij het FVD. HarryGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 18:19:32 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174035935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

He bah wat een smerige oude seksist, past perfect bij het FVD. HarryGod.
Kijk uit dat je niet doorslaat in sarcasme :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174036151

Baudet ziet het niet zitten zo te zien.
pi_174036167
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je het kleineren aanraadt of beter vindt dan verlegen zijn dan zegt dat iets over je beeld over vrouwen.
Zonder die vent nou per se te verdedigen (ik ken alleen zijn excessen namelijk) zijn er natuurlijk wel verschillen in kleineren.
Je kan best wel eens iets zeggen dat niet een compliment is, zonder gelijk iemand echt te kleineren. Je kan best een keer zeggen nou lekker slim van je ofzo (dit zal vast weer fout gaan). Als je daarin te ver gaat verdien je op zijn minst dat die vrouw weggaat. Maar als je de context erbij bekijkt: onzekere nerdjes wat assertiever maken, vind ik de woordkeuze niet heel vreemd.
pi_174038449
Bindend referendum lang uit het zicht

D66 :') Wat een trieste club is dat geworden. Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
  woensdag 27 september 2017 @ 21:06:32 #115
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174040559
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bindend referendum lang uit het zicht

D66 :') Wat een trieste club is dat geworden. Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
Dit dus, ik heb er altijd op gestemd omdat ze pro-referendum waren, maar ik ben blij dat ik het FvD heb gevonden. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174041935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bindend referendum lang uit het zicht

D66 :') Wat een trieste club is dat geworden. Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
Ik was pro referendum. Maar sinds dat Oekraïne gedoe zie ik hoe het populistisch uitgebuit wordt. En ben ik tegen.
Zeker als het internationale verdragen betreft.

Goed dat er partijen zijn die dat ook zo zien.
Make my day!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 22:06:25 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174042178
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:59 schreef agter het volgende:

[..]

Ik was pro referendum. Maar sinds dat Oekraïne gedoe zie ik hoe het populistisch uitgebuit wordt. En ben ik tegen.
Zeker als het internationale verdragen betreft.

Goed dat er partijen zijn die dat ook zo zien.
Één referendum wordt gekaapt door populisten en meteen is het hele idee verwerpelijk?
Dat is alsof je de rest van je leven maar gaat fietsen omdat je eerste auto kapot ging.

Ik stond neutraal in deze kwestie en dat is na vorig jaar niet veranderd. Ik ben wel bereid het een kans te geven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174042230
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:59 schreef agter het volgende:

[..]

Ik was pro referendum. Maar sinds dat Oekraïne gedoe zie ik hoe het populistisch uitgebuit wordt.
Dat is slechts een goedkope frame van degene die het niet met de uitslag eens zijn. Feit is dat maar 7,5% van de tegenstemmen een anti-EU stem was (en 6,7% van de voorstemmen pro-EU).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2017 22:09:50 ]
pi_174042248
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:59 schreef agter het volgende:

[..]

Ik was pro referendum. Maar sinds dat Oekraïne gedoe zie ik hoe het populistisch uitgebuit wordt. En ben ik tegen.
Zeker als het internationale verdragen betreft.

Goed dat er partijen zijn die dat ook zo zien.
Ik vind dat verkeerde imago van het Oekraïne referendum schromelijk overdreven. Er zit zeker een kern van waarheid in maar men doet net alsof het referendum één grote leugen verkondigde.
pi_174042441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bindend referendum lang uit het zicht

D66 :') Wat een trieste club is dat geworden. Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
Weg met kereltje arrogander pechtold en die gutmenschenbende van een Dhimmitude ‘666 :r
pi_174042523
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weg met kereltje arrogander pechtold en die gutmenschenbende van een Dhimmitude ‘666 :r
Spreek ze erop aan bij het volgende congres.

Véééél succes! :D
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174042631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is slechts een goedkope frame van degene die het niet met de uitslag eens zijn. Feit is dat maar 7,5% van de tegenstemmen een anti-EU stem was (en 6,7% van de voorstemmen pro-EU).
Dat is geen feit maar een onderzoekje.
Feit was wel dat bij de campagne van het tegenkamp de inhoud van het verdrag geen serieuze rol speelde. Alles was geoorloofd om de onderbuik te voeden. En met succes.
Als je in een onderzoekje achteraf maar genoeg sociaal wenselijke opties geeft, krijg je vanzelf iets waaruit je lekker kersen kan plukken.

Overigens was het juist het belangrijkste motief van de aanjagers van het referendum. Die boeide de inhoud van het verdrag helemaal niks maar gingen puur voor het beschadigen van de EU en de gevestigde orde.
pi_174042681
Gevestigde orde :r
pi_174042832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bindend referendum lang uit het zicht

D66 :') Wat een trieste club is dat geworden. Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
En straks raadgevend referendum zeker ook -O-
pi_174043005
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is geen feit maar een onderzoekje.
Feit was wel dat bij de campagne van het tegenkamp de inhoud van het verdrag geen serieuze rol speelde. Alles was geoorloofd om de onderbuik te voeden. En met succes.
Als je in een onderzoekje achteraf maar genoeg sociaal wenselijke opties geeft, krijg je vanzelf iets waaruit je lekker kersen kan plukken.

Overigens was het juist het belangrijkste motief van de aanjagers van het referendum. Die boeide de inhoud van het verdrag helemaal niks maar gingen puur voor het beschadigen van de EU en de gevestigde orde.
Dat het referendum nu de prullenbak ingestemd wordt, hebben de initiatiefnemers van GeenPeil, GeenStijl en aanverwanten toch mooi voor elkaar.. :+
Make my day!
pi_174043131
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:28 schreef agter het volgende:

[..]

Dat het referendum nu de prullenbak ingestemd wordt, hebben de initiatiefnemers van GeenPeil, GeenStijl en aanverwanten toch mooi voor elkaar.. :+
Ach, het was een mooie reclamecampagne voor GeenStijl, dat dat bakken met gemeenschapsgeld kostte en het einde van het referendum betekend heeft moeten we dus maar als collateral damage beschouwen.
pi_174043473
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:28 schreef agter het volgende:

[..]

Dat het referendum nu de prullenbak ingestemd wordt, hebben de initiatiefnemers van GeenPeil, GeenStijl en aanverwanten toch mooi voor elkaar.. :+
Net zoals ze (onbewust) hard werken aan het ook zeep helpen van Zwarte Piet.
pi_174043598
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is geen feit maar een onderzoekje.
Omdat de uitslag van het onderzoek je niet bevalt. Neem het eens door zou ik zeggen;
http://content1a.omroep.n(...)81116_referendum.pdf

quote:
Feit was wel dat bij de campagne van het tegenkamp de inhoud van het verdrag geen serieuze rol speelde. Alles was geoorloofd om de onderbuik te voeden.
Alsof dat andersom niet gebeurde, Rutte die zei dat het associatieverdrag met Oekraïne direct invloed op Aleppo zou hebben, Juncker met z'n geblaat dat een nee-stem een continentale crisis zou veroorzaken op het Europees continent, er is een hele waslijst van.

quote:
Als je in een onderzoekje achteraf maar genoeg sociaal wenselijke opties geeft, krijg je vanzelf iets waaruit je lekker kersen kan plukken.
Waarom zou een universiteit dat doen?

quote:
Overigens was het juist het belangrijkste motief van de aanjagers van het referendum. Die boeide de inhoud van het verdrag helemaal niks maar gingen puur voor het beschadigen van de EU en de gevestigde orde.
Boeiend, dat was dus niet van invloed op het stemgedrag van de stemmers. Zolang jij geen bronnen geeft van het tegendeel ben jij degene die hier met een onderbuik zit te spreken.
pi_174043637
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weg met kereltje arrogander pechtold en die gutmenschenbende van een Dhimmitude ‘666 :r
Als je zo makkelijk de 50 jaar oude partijidealen overboord kiepert dan kun je jezelf net zo goed opheffen of gewoon fuseren met de PvdA. Beide partijen zijn toch volledig inwisselbaar. Het ironische is wel dat D66 is afgegleden tot hetzelfde partijpolitieke bestel als dat van Mierlo toendertijd wilde doen laten "ontploffen". As je als partij zover bent afgegleden dan zou je op zijn minst de partijnaam eens moeten aanpassen.
pi_174043754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:44 schreef Vesz het volgende:

[..]

Alsof dat andersom niet gebeurde,
Wat een merkwaardig argument.
Er was al een wet aangenomen en een aantal rellerige websites besloten tot een referendum om die wet tegen te houden. Dan mag je toch aannemen dat ze daar goede inhoudelijke redenen voor hebben. Maar jij probeert het ontbreken daarvan serieus te verdedigen met een "Ja, maar hunnie doen het ook!"?
pi_174044054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat een merkwaardig argument.
Er was al een wet aangenomen en een aantal rellerige websites besloten tot een referendum om die wet tegen te houden. Dan mag je toch aannemen dat ze daar goede inhoudelijke redenen voor hebben. Maar jij probeert het ontbreken daarvan serieus te verdedigen met een "Ja, maar hunnie doen het ook!"?
En als het al zo was stond het natuurlijk in geen enkele verhouding tot wat GS, Baudet c.s. hem en vele anderen hebben wijsgemaakt.
pi_174044157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat een merkwaardig argument.
Er was al een wet aangenomen en een aantal rellerige websites besloten tot een referendum om die wet tegen te houden. Dan mag je toch aannemen dat ze daar goede inhoudelijke redenen voor hebben. Maar jij probeert het ontbreken daarvan serieus te verdedigen met een "Ja, maar hunnie doen het ook!"?
Nogmaals, wat de inhoudelijke redenen van de initiatiefnemers waren heeft geen enkele rol gespeeld op het stemgedrag dus waarom dat telkens weer naar voren wordt gehaald is me een raadsel. Om uberhaupt een referendum te kunnen organiseren heb je 300.000 handtekeningen nodig (450k opgehaald) die het onderwerp belangrijk genoeg vinden en tijdens het verzamelen van die handtekeningen was het nog helemaal niet bekend dat de initiatiefnemers Oekraine maar bijzaak vonden. Dat werd pas een week (!) voor het referendum bekend gemaakt.
pi_174044285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:04 schreef Vesz het volgende:

[..]

Nogmaals, wat de inhoudelijke redenen van de initiatiefnemers waren heeft geen enkele rol gespeeld op het stemgedrag dus waarom dat telkens weer naar voren wordt gehaald is me een raadsel. Om uberhaupt een referendum te kunnen organiseren heb je 300.000 handtekeningen nodig (450k opgehaald) die het onderwerp belangrijk genoeg vinden en tijdens het verzamelen van die handtekeningen was het nog helemaal niet bekend dat de initiatiefnemers Oekraine maar bijzaak vonden. Dat werd pas een week (!) voor het referendum bekend gemaakt.
Dit meen je niet serieus..
het was toch de meeste mensen wel duidelijk dat het rellen om het rellen en anti EU was. Al vanaf het begin.
Jou niet?
Make my day!
pi_174044312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:04 schreef Vesz het volgende:

[..]

Nogmaals, wat de inhoudelijke redenen van de initiatiefnemers waren heeft geen enkele rol gespeeld op het stemgedrag dus waarom dat telkens weer naar voren wordt gehaald is me een raadsel. Om uberhaupt een referendum te kunnen organiseren heb je 300.000 handtekeningen nodig (450k opgehaald) die het onderwerp belangrijk genoeg vinden en tijdens het verzamelen van die handtekeningen was het nog helemaal niet bekend dat de initiatiefnemers Oekraine maar bijzaak vonden. Dat werd pas een week (!) voor het referendum bekend gemaakt.
Het moge inmiddels toch bekend zijn dat GeenStijl buitengewoon effectief is in het bewegen van hun achterban tot gedrag dat die achterban voorheen bar weinig interesseerde.
De voorbeelden zijn talloos, of het nu gaat om de keuze voor een nieuwe naam voor Doritos of het forum van Trots op Nederland (Hint: aambeienzalf). Dat het GeenStijl enkel om het puberaal belletjetrekken te doen was, was overigens van meet af aan al duidelijk (Hint: met deze handtekening heb je Alexander Pechtold heel ongelukkig gemaakt), dus ook dit "argument" dat je aandraagt slaat weer als een lul op een drumstel.
GeenStijl heeft een uiterst slimme methode gevonden om de drempel voor het ophalen van de handtekeningen te verlagen tot een enkele muisklik maar daarmee ook het referendum de doodsteek toegediend omdat die handtekeningen daarmee nauwelijks nog enige waarde hebben.
pi_174044355
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:22 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

En straks raadgevend referendum zeker ook -O-
Als Peggie aanschuift bij de Bilderbergmeetings draagt ie plastic kroonjuwelen, is ook wst waard...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174044371
Maar goed. Bereikt hebben ze dat het referendum nu geen meerderheid vindt.

Zul je als FvD aanhanger niet blij mee zijn. Krabbel eens achter je hoofd.
Make my day!
pi_174044474
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:12 schreef agter het volgende:
Maar goed. Bereikt hebben ze dat het referendum nu geen meerderheid vindt.
Een normale meerderheid was niet voldoende, in dit geval was een meerderheid met minimaal tweederde van de stemmen nodig. Dat is nooit haalbaar geweest, omdat de partijen die in 2013 al tegenstemden (VVD, CDA, SGP en ChristenUnie) over 60 van de 150 zetels beschikken.
pi_174044534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een normale meerderheid was niet voldoende, in dit geval was een meerderheid met minimaal tweederde van de stemmen nodig. Dat is nooit haalbaar geweest, omdat de partijen die in 2013 al tegenstemden (VVD, CDA, SGP en ChristenUnie) over 60 van de 150 zetels beschikken.
I know. Grondwetswijziging vereist dat.

Middelbare school staatsinrichting. Al is dat lang geleden. :D
Make my day!
pi_174044841
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:17 schreef agter het volgende:

...staatsinrichting....
Prachtig woord blijft dat toch.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174045020
JPY_Kurdish twitterde op woensdag 27-09-2017 om 23:38:15 Germany: → In order to push infidel Germans to change their life style Islamic, Muslim cop abuses "Kuffar" woman wh… https://t.co/V7rOJDCUYI reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 00:03:57 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174045189
quote:
15s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
JPY_Kurdish twitterde op woensdag 27-09-2017 om 23:38:15 Germany: → In order to push infidel Germans to change their life style Islamic, Muslim cop abuses "Kuffar" woman wh… https://t.co/V7rOJDCUYI reageer retweet
Ik kijk hier niet eens meer van op.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174045210
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan, dat maakt het nog geen betrouwbaar instrument om de tijd te bepalen.
Je vergelijking gaat mank.
pi_174045232
quote:
15s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
JPY_Kurdish twitterde op woensdag 27-09-2017 om 23:38:15 Germany: → In order to push infidel Germans to change their life style Islamic, Muslim cop abuses "Kuffar" woman wh… https://t.co/V7rOJDCUYI reageer retweet
Over dat aanpassen aan de islam, Elsevier heeft daar een goed artikel over:

Meebuigen met de moslims: hoe de islam Nederland verandert
pi_174045276
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kijk hier niet eens meer van op.
Dito. Toch wel schrijnend om te zien hoe de autochtone agenten ernaar staan te kijken..
pi_174045281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Over dat aanpassen aan de islam, Elsevier heeft daar een goed artikel over:

Meebuigen met de moslims: hoe de islam Nederland verandert
Zo lezen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 00:21:33 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174045360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dito. Toch wel schrijnend om te zien hoe de autochtone agenten ernaar staan te kijken..
Die zijn hun baan niet meer zeker als ze een zielige Moslim discrimineren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174045382
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je vergelijking gaat mank.
Nee, jouw stelling was compleet misplaatst. Dat iets de gewenste uitkomst geeft is op geen enkele manier een indicatie dat dat iets daardoor correct is, zoals ik in mijn vergelijking treffend aangaf.
pi_174045483
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die zijn hun baan niet meer zeker als ze een zielige Moslim discrimineren.
True. Een anonieme klachtbrief hoogstens wrs.
pi_174045736
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:12 schreef agter het volgende:
Maar goed. Bereikt hebben ze dat het referendum nu geen meerderheid vindt.

Zul je als FvD aanhanger niet blij mee zijn. Krabbel eens achter je hoofd.
Hoewel ik de beredenering snap, en er ook een kern van waarheid in zit, slaat het natuurlijk nergens op om geenstijl daarvan de schuld te geven. Geldt evenzeer voor zwarte piet.
pi_174045760
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:01 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Hoewel ik de beredenering snap, en er ook een kern van waarheid in zit, slaat het natuurlijk nergens op om geenstijl daarvan de schuld te geven.
Die zijn anders de initiatiefnemer geweest van dat hele circus wat er vervolgens toe heeft geleid dat het niet meer serieus genomen wordt.
pi_174045824
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die zijn anders de initiatiefnemer geweest van dat hele circus wat er vervolgens toe heeft geleid dat het niet meer serieus genomen wordt.
'Niet meer serieus genomen' (door wie?) óf 'afgeschaft'?

En, waarom zou het eerste (als waar) (vanzelfsprekend) tot het tweede leiden?

Klink eerder alsof het eerste een (fictieve) stok is en aangegrepen om het tweede te vergoelijken.

Laten we eens naast elkaar leggen:

Partijen tegen het referendum.
Partijen voor het associatieverdrag.
pi_174045849
quote:
15s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
JPY_Kurdish twitterde op woensdag 27-09-2017 om 23:38:15 Germany: → In order to push infidel Germans to change their life style Islamic, Muslim cop abuses "Kuffar" woman wh… https://t.co/V7rOJDCUYI reageer retweet
Volgens mij wil hij gewoon dat ze ergens anders gaat staan. Hij doet wel handschoenen aan ik weet niet of hij dat doet omdat hij haar anders aanraakt ofzo. Dus daar zit mogelijk wel een probleem. Maar verder doet hij weinig toch?
  donderdag 28 september 2017 @ 01:16:19 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_174045850
Wat een waardeloze bijdrage van Baudet aan het referendumdebat vanmiddag, alleen z’n standaard gereutel over “het partijkartel”.

Is z’n inspiratie nu al op?
pi_174045859
quote:
13s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:16 schreef remlof het volgende:
Wat een waardeloze bijdrage van Baudet aan het referendumdebat vanmiddag, alleen z’n standaard gereutel over “het partijkartel”.

Is z’n inspiratie nu al op?
Het doet allemaal sterk aan Wilders denken.
pi_174045873
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die zijn anders de initiatiefnemer geweest van dat hele circus wat er vervolgens toe heeft geleid dat het niet meer serieus genomen wordt.
Want de moeder van Hitler is ook de veroorzaker van de holocaust want als ze niet zwanger had geraakt dan had Adolfje niet geboren geweest.
Eigenlijk is het dan ook de schuld van de wetgevers die het raadgevend referendum bij wet mogelijk hebben gemaakt, die hebben daarmee het Oekraïnereferendum mogelijk gemaakt en daarmee het referendum de nek om gedraaid. Dit is de beredenatie en die slaat echt nergens op.
pi_174045890
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die zijn anders de initiatiefnemer geweest van dat hele circus wat er vervolgens toe heeft geleid dat het niet meer serieus genomen wordt.
Nee, dat was het Burgercomité EU
pi_174045892
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:16 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij wil hij gewoon dat ze ergens anders gaat staan. Hij doet wel handschoenen aan ik weet niet of hij dat doet omdat hij haar anders aanraakt ofzo. Dus daar zit mogelijk wel een probleem. Maar verder doet hij weinig toch?
Waarom anders handschoenen? Bacteriefoob? En een vrouw met buggy en al de weg op duwen is 'geen probleem'? En waarom mocht mevr. 2 wel blijven staan? Geen (blaffende) halalhond waar ie gek van werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 01:25:11 ]
pi_174045901
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:09 schreef agter het volgende:

[..]

Dit meen je niet serieus..
het was toch de meeste mensen wel duidelijk dat het rellen om het rellen en anti EU was. Al vanaf het begin.
Jou niet?
Je zegt dus ook dat het onderzoek van de Radboud niet klopt, geef dan ook even aan wat er aan mankeert en waarom jou bewering wel klopt. Door alleen te zeggen dat het wel duidelijk was kan ik niet zoveel mee.

quote:
Maar goed. Bereikt hebben ze dat het referendum nu geen meerderheid vindt.
Ze hebben hele andere redenen om het referendum af te schaffen, dat heb je blijkbaar niet door. Kulargumenten over de totstandkoming van 1 referendum worden aangegrepen om afschaffen te legitimeren.
pi_174045917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het moge inmiddels toch bekend zijn dat GeenStijl buitengewoon effectief is in het bewegen van hun achterban tot gedrag dat die achterban voorheen bar weinig interesseert.
De voorbeelden zijn talloos, of het nu gaat om de keuze voor een nieuwe naam voor Doritos of het forum van Trots op Nederland (Hint: aambeienzalf). Dat het GeenStijl enkel om het puberaal belletjetrekken te doen was, was overigens van meet af aan al duidelijk (Hint: met deze handtekening heb je Alexander Pechtold heel ongelukkig gemaakt), dus ook dit "argument" dat je aandraagt slaat weer als een lul op een drumstel.
Het enige wat ik zeg is dat de inhoudelijke redenen (uit de EU) van de initiatiefnemers geen rol hebben gespeeld op het stemgedrag wat het onderzoek ook uitwijst. Je haalt mijn argument niet onderuit door te suggereren dat GS zijn achterban goed weet te mobiliseren voor zaken waar ze voorheen niet geinteresseerd in waren. Dat is een aanname die je als feit presenteert.

quote:
GeenStijl heeft een uiterst slimme methode gevonden om de drempel voor het ophalen van de handtekeningen te verlagen tot een enkele muisklik maar daarmee ook het referendum de doodsteek toegediend omdat die handtekeningen daarmee nauwelijks nog enige waarde hebben.
Is het dan niet beter om de methode van handtekeningen te verzamelen te veranderen zodat het bij toekomstige referenda beter gaat? Waarom meteen afschaffen?
pi_174045981
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom anders handschoenen? Bacteriefoob? En een vrouw met buggy en al de weg op duwen is 'geen probleem'? En waarom mocht mevr. 2 wel blijven staan? Geen (blaffende) halalhond waar ie gek van werd.
Ja klopt. Daar zit dan ook een probleem (hoewel ik niet de gehele situatie overzie) maar in zijn functie als politieagent heeft hij natuurlijk het recht om die vrouw weg te sturen. Op die straat laat die vrouw de kinderwagen staan dus het is geen autoweg.
pi_174045994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:32 schreef Vesz het volgende:

[..]

Het enige wat ik zeg is dat de inhoudelijke redenen (uit de EU) van de initiatiefnemers geen rol hebben gespeeld op het stemgedrag wat het onderzoek ook uitwijst. Je haalt mijn argument niet onderuit door te suggereren dat GS zijn achterban goed weet te mobiliseren voor zaken waar ze voorheen niet geinteresseerd in waren. Dat is een aanname die je als feit presenteert.

[..]

Is het dan niet beter om de methode van handtekeningen te verzamelen te veranderen zodat het bij toekomstige referenda beter gaat? Waarom meteen afschaffen?
Heel simpel: omdat de burger slechts lastig is. Ze doen allemaal (hopelijk) wat zij denken dat goed is. Ze doen dat in opdracht van de burger, maar simpelweg accepteren dat de bevolking dat geen goed idee is, en dan de idealen maar opgeven, willen ze niet.
pi_174046826
quote:
13s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:16 schreef remlof het volgende:
Wat een waardeloze bijdrage van Baudet aan het referendumdebat vanmiddag, alleen z’n standaard gereutel over “het partijkartel”.

Is z’n inspiratie nu al op?
Hij kwam wel met argumenten waarbij weer niet naar de burger is geluisterd. Waarschijnlijk stond de uitslag al vast.
pi_174049303
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:33 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hij kwam wel met argumenten waarbij weer niet naar de burger is geluisterd. Waarschijnlijk stond de uitslag al vast.
Beetje mal argument. De burger heeft vrij recent de nieuwe volksvertegenwoordiging verkozen. En daarin is geen meerderheid meer voor dit type referendum. Immers enkel SP, PVV en FvD zien dit nog zitten en die vertegenwoordigen slecht een klein en immer ongesteld deel van het electoraat.
Men luistert dis juist naar de burger.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 11:29:27 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174049542
Want mensen stemmen op een partij omdat ze voor of tegen een referendum zijn :')

Tuurlijk joh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174049597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Want mensen stemmen op een partij omdat ze voor of tegen een referendum zijn :')

Tuurlijk joh.
Ik heb iemand in dit topic nog horen zeggen dat hij overgestapt is naar het FvD vanwege het referendum-standpunt, normaal stemde hij D66 vanwege het referendum-standpunt.

Dus tja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174049622
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Want mensen stemmen op een partij omdat ze voor of tegen een referendum zijn :')

Tuurlijk joh.
Dat is naast een hekel aan buitenlanders de voornaamste reden die ik hier gehoord heb om op de FvD te stemmen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 11:38:47 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174049706
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb iemand in dit topic nog horen zeggen dat hij overgestapt is naar het FvD vanwege het referendum-standpunt, normaal stemde hij D66 vanwege het referendum-standpunt.

Dus tja.
Ze zullen er vast wel tussen zitten ja. Punt is dat de meeste mensen niet om één reden op een partij stemmen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174049790
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze zullen er vast wel tussen zitten ja. Punt is dat de meeste mensen niet om één reden op een partij stemmen.
Nee maar als ze een onderwerp belangrijk vinden, dan houden ze daar wel rekening mee. Verreweg de meeste Nederlanders boeien referenda dus helemaal niets.
pi_174050039
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze zullen er vast wel tussen zitten ja. Punt is dat de meeste mensen niet om één reden op een partij stemmen.
Ik denk dat meer inspraak in het politieke proces best een belangrijke reden is voor veel mensen, eigenlijk. Ik vermoed, maar ik heb geen bron, dat er een redelijk grote groep one-issue stemmers is rondom dat standpunt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 september 2017 @ 12:03:48 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174050188
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat meer inspraak in het politieke proces best een belangrijke reden is voor veel mensen, eigenlijk. Ik vermoed, maar ik heb geen bron, dat er een redelijk grote groep one-issue stemmers is rondom dat standpunt.
Ze zullen er best zijn ja. Maar doen alsof de meerderheid tegen referenda zijn omdat het zo verdeeld is in de kamer zou alleen kunnen als 100% van de kiezers dat in overweging zou nemen.

Ik val er al buiten, om even een indruk te geven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 28 september 2017 @ 12:03:57 #172
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_174050190
ik vond de heer Hiddema zo leuk met de politie corruptie, ik vinde deze man bijzonder goed in het onderwerpen kiezen en niet zoals de heer Baudet met partij kartel dat steeds terugkomt.

ook zijn verwoording is zeer sterk en makkelijk te snappen

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_174050525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze zullen er best zijn ja. Maar doen alsof de meerderheid tegen referenda zijn omdat het zo verdeeld is in de kamer zou alleen kunnen als 100% van de kiezers dat in overweging zou nemen.

Ik val er al buiten, om even een indruk te geven.
Aha alleen 100% van de kiezers is een meerderheid. Klinkt logisch...
pi_174055860
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Beetje mal argument. De burger heeft vrij recent de nieuwe volksvertegenwoordiging verkozen. En daarin is geen meerderheid meer voor dit type referendum. Immers enkel SP, PVV en FvD zien dit nog zitten en die vertegenwoordigen slecht een klein en immer ongesteld deel van het electoraat.
Men luistert dis juist naar de burger.
Ik bedoelde uitslag van de stemming. Trouwens in rest debat ging Baudet er wel dieper op in.
pi_174064709
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Beetje mal argument. De burger heeft vrij recent de nieuwe volksvertegenwoordiging verkozen. En daarin is geen meerderheid meer voor dit type referendum. Immers enkel SP, PVV en FvD zien dit nog zitten en die vertegenwoordigen slecht een klein en immer ongesteld deel van het electoraat.
Men luistert dis juist naar de burger.
Je lult gewoon zoals het je uitkomt.
pi_174064723
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je lult gewoon zoals het je uitkomt.
Niet liev om de zwakzinnige medemensch zo te kakken te zetten...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174065202
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:21 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Niet liev om de zwakzinnige medemensch zo te kakken te zetten...
Dat doet hij zelf door dit soort redenaties te voeren.
pi_174065213
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat doet hij zelf door dit soort redenaties te voeren.
Joh?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174065354
quote:
Nou meid hé _O-
pi_174065927
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is naast een hekel aan buitenlanders de voornaamste reden die ik hier gehoord heb om op de FvD te stemmen.
Dan ben je echt wel een debiel die selectief leest en meedoet aan een bepaalde hetze.
pi_174066079
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 02:28 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan ben je echt wel een debiel...
So true.

En sinds wanneer ben jij mod?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174066508
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 02:28 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan ben je echt wel een debiel die selectief leest en meedoet aan een bepaalde hetze.
Neuh, welke andere serieuze redenen hebben mensen hier dan genoemd voor hun stem op de FvD?
pi_174068779
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

So true.

En sinds wanneer ben jij mod?
En waarvan is ook een legitieme vraag.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 10:42:39 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174068961
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, welke andere serieuze redenen hebben mensen hier dan genoemd voor hun stem op de FvD?
Zat, alleen heb jij daar geen boodschap aan door je blinde haat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174069311
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zat, alleen heb jij daar geen boodschap aan door je blinde haat.
Vertel dan eens? In plaats van weer op de man te spelen...
pi_174070637
Forum voor Democratie is een sekte die bestaat uit een bende narcisten. Zo is het dedain van een Carola Dieudonné is niet te filmen.
pi_174071262
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, welke andere serieuze redenen hebben mensen hier dan genoemd voor hun stem op de FvD?
Ik heb mensen horen zeggen dat:
- Ze gestemd hebben op FvD omdat ze willen dat er een sterker, robuuster en harder vreemdelingenbeleid komt. Dat heeft (op ongetwijfeld een paar uitzonderingen na) vrij weinig met een hekel aan buitenlanders te maken.
- Zelf heb ik hier gepost (waar jij zelfs nog op hebt gequote), dat ik voor FvD heb gekozen en daar op heb gestemd omdat ik mij bij meerdere punten van het partijprogramma, gehoord voel.
- Ik heb gezien dat mensen op FvD hebben gestemd omdat ze het de kartelpartijen simpelweg zat waren.
- Ik heb gezien dat mensen jhebben gestemd op FvD omdat zij denken dat met het IQ en elan van Baudet, er wel eens mooie dingen konden gebeuren.

Genoeg voorbeelden van users die hier een reden hadden/hebben om op FvD te stemmen, niet gevoed door blinde vreemdelingenhaat.
pi_174071280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Forum voor Democratie is een sekte die bestaat uit een bende narcisten. Zo is het dedain van een Carola Dieudonné is niet te filmen.
Zou je wat voorbeelden aan kunnen hangen om deze claim te versterken??
pi_174071425
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:45 schreef Monopoly het volgende:
- Ik heb gezien dat mensen jhebben gestemd op FvD omdat zij denken dat met het IQ en elan van Baudet, er wel eens mooie dingen konden gebeuren.
Beetje vreemd, want Baudet is zich nu al aan het ontpoppen als de nieuwe Wilders. Maar goed, mensen denken nu ook eenmaal dat er met Wilders aan de macht mooie dingen gaan gebeuren.
pi_174071432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Forum voor Democratie is een sekte die bestaat uit een bende narcisten. Zo is het dedain van een Carola Dieudonné is niet te filmen.
Inhoudelijke argumenten heb je dan weer niet natuurlijk
pi_174071523
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:45 schreef Monopoly het volgende:
- Ik heb gezien dat mensen jhebben gestemd op FvD omdat zij denken dat met het IQ en elan van Baudet, er wel eens mooie dingen konden gebeuren.
Dit is natuurlijk een beetje algemeen, want op welke mooie dingen hopen ze dan precies? Net zoals dat mensen op ze stemmen vanwege 'meerdere punten van het partijprogramma'.

Ja, goh.

Als ik zou moeten gokken op basis van wat ik hier lees heb je eigenlijk drie groepen FvD-stemmers: een groep die het vooral gaat om migratie maar Wilders een rare gek vinden, een groep die meer inspraak wil in de democratie en een groep die gewoon een proteststem wil laten horen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174071579
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:45 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zou je wat voorbeelden aan kunnen hangen om deze claim te versterken??
Zo maar 3 dingen.

1. Het gedrag van Forum voor Democratie-leden tijdens het debat tussen Yernaz Ramautarsing en Anne Fleur Dekker. Hoewel Dekker een wereldvreemde communistische troela is, was het gedrag van de leden van FvD werkelijk stuitend.Telkens werd er door haar heen geschreeuwd.
2. De manier waarop Baudet aanboden wordt. Hij doet als hij de godfather is en zijn volgelingen laten zich als een mak lammetje leiden.
3. Dieudonné kijkt neer op alles wat volgens haar politiek gezien afwijkt van FvD. Ik ga niet zeggen hoe ik haar ken, maar ik ken haar.
pi_174071591
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:54 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Inhoudelijke argumenten heb je dan weer niet natuurlijk
Oneliners bekken lekker.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 13:15:10 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174071766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Oneliners bekken lekker.
Dit is POL hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174071775
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is POL hè.
:')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 13:34:39 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174072061
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Goed punt...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174072257
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Goed punt...
Het is uit jouw mond vrij ironisch dat je erop wijst dat dit POL is en er inhoudelijk(er) gereageerd moet worden. That's all.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 13:52:33 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174072343
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is uit jouw mond vrij ironisch dat je erop wijst dat dit POL is en er inhoudelijk(er) gereageerd moet worden. That's all.
Pas me aan aan vele anderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174072437
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Pas me aan aan vele anderen.
Ah, dat is het.
pi_174072505
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174073338
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is POL hè.
Ik gaf net speciaal voor jou drie punten.
pi_174075578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Zo maar 3 dingen.

1. Het gedrag van Forum voor Democratie-leden tijdens het debat tussen Yernaz Ramautarsing en Anne Fleur Dekker. Hoewel Dekker een wereldvreemde communistische troela is, was het gedrag van de leden van FvD werkelijk stuitend.Telkens werd er door haar heen geschreeuwd.
2. De manier waarop Baudet aanboden wordt. Hij doet als hij de godfather is en zijn volgelingen laten zich als een mak lammetje leiden.
3. Dieudonné kijkt neer op alles wat volgens haar politiek gezien afwijkt van FvD. Ik ga niet zeggen hoe ik haar ken, maar ik ken haar.
Ik zal dan hier maar op reageren, i.p.v. je te wijzen op jouw onzin, want dan heb ik het gedaan. Jij zegt: het FvD is een sekte van narcisten.

1) Ergens doorheen roepen lijkt me meer onaangepast kinderachtig gedrag dan sektarisch/ narcistisch. Ook vraag ik me af hoe serieus je de sfeer/situatie werkelijk moeten nemen in dat debat. Het was niet in de tweede kamer, en met een reller als AfD zijn dit reacties logischer en minder asociaal dan in bijv. een debat met politici.
2) Dit is meer jouw analyse, dan de waarheid. Denk je er bij GL overigens ook zo over, want die zijn op zijn minst geen haar beter dan "wij"? Doet hij werkelijk alsof jij dat is? Ik vind het wel meevallen. Ook de makke lammetjesvergelijking zie ik niet massaal terug. Zou het ook een optie zijn dat mensen het gewoon echt met hem eens zijn? Ik heb namelijk nagenoeg geen wijzigingen in opinie gehad in de periode dat ik het FvD heb leren kennen.
3) Tsja hier kan ik weinig mee. Komt op mij over als de gemiddelde politicus, of persoon in het algemeen. Alsof Jesse Klaver of Pechtold zo tolerant is voor andere meningen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 16:59:46 #203
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174075621
Dat sektarische zie ik bij de achterban inmiddels ook wel terugkomen bij het bezoeken van debatten. Kinderachtig is het zeker, maar ook een tikkeltje scary. Het ziet diep.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174075665
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
Dat sektarische zie ik bij de achterban inmiddels ook wel terugkomen bij het bezoeken van debatten. Kinderachtig is het zeker, maar ook een tikkeltje scary. Het ziet diep.
Gebeurd dat veel dan? Ik ken het voorbeeld van het zorgdebat, maar heb verder weinig gehoord.

Is sektarisch overigens niet sowieso een piesie overdreven?
pi_174075683
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:56 schreef Mr.Major het volgende:

[..]


3) Tsja hier kan ik weinig mee. Komt op mij over als de gemiddelde politicus, of persoon in het algemeen. Alsof Jesse Klaver of Pechtold zo tolerant is voor andere meningen.
De partij van Pechtold heeft zo veel minachting voor de kiezer dat hij van mening is dat de kiezer zich helemaal niet meer mag uitspreken over internationale verdragen.
Dat mag je eens in de vier jaar doen en daarna gewoon je mond dicht houden, het ultieme bewijs dat er totaal geen tolerantie voor andere meningen is bij het partijkartel.
  vrijdag 29 september 2017 @ 17:08:50 #206
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174075776
Heeft er iemand taart? FvD bestaat één jaar *O* *G* *O* w/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 september 2017 @ 17:12:22 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174075834
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft er iemand taart? FvD bestaat één jaar *O* *G* *O* w/
:D *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174075887
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:56 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zal dan hier maar op reageren, i.p.v. je te wijzen op jouw onzin, want dan heb ik het gedaan. Jij zegt: het FvD is een sekte van narcisten.

1) Ergens doorheen roepen lijkt me meer onaangepast kinderachtig gedrag dan sektarisch/ narcistisch. Ook vraag ik me af hoe serieus je de sfeer/situatie werkelijk moeten nemen in dat debat. Het was niet in de tweede kamer, en met een reller als AfD zijn dit reacties logischer en minder asociaal dan in bijv. een debat met politici.
2) Dit is meer jouw analyse, dan de waarheid. Denk je er bij GL overigens ook zo over, want die zijn op zijn minst geen haar beter dan "wij"? Doet hij werkelijk alsof jij dat is? Ik vind het wel meevallen. Ook de makke lammetjesvergelijking zie ik niet massaal terug. Zou het ook een optie zijn dat mensen het gewoon echt met hem eens zijn? Ik heb namelijk nagenoeg geen wijzigingen in opinie gehad in de periode dat ik het FvD heb leren kennen.
3) Tsja hier kan ik weinig mee. Komt op mij over als de gemiddelde politicus, of persoon in het algemeen. Alsof Jesse Klaver of Pechtold zo tolerant is voor andere meningen.
Nou ja, bij geen enkele andere partij zie ik de adoratie van 1 of 2 leden zo sterk terug als bij het FvD.
pi_174076003
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:56 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zal dan hier maar op reageren, i.p.v. je te wijzen op jouw onzin, want dan heb ik het gedaan. Jij zegt: het FvD is een sekte van narcisten.

1) Ergens doorheen roepen lijkt me meer onaangepast kinderachtig gedrag dan sektarisch/ narcistisch. Ook vraag ik me af hoe serieus je de sfeer/situatie werkelijk moeten nemen in dat debat. Het was niet in de tweede kamer, en met een reller als AfD zijn dit reacties logischer en minder asociaal dan in bijv. een debat met politici.
2) Dit is meer jouw analyse, dan de waarheid. Denk je er bij GL overigens ook zo over, want die zijn op zijn minst geen haar beter dan "wij"? Doet hij werkelijk alsof jij dat is? Ik vind het wel meevallen. Ook de makke lammetjesvergelijking zie ik niet massaal terug. Zou het ook een optie zijn dat mensen het gewoon echt met hem eens zijn? Ik heb namelijk nagenoeg geen wijzigingen in opinie gehad in de periode dat ik het FvD heb leren kennen.
3) Tsja hier kan ik weinig mee. Komt op mij over als de gemiddelde politicus, of persoon in het algemeen. Alsof Jesse Klaver of Pechtold zo tolerant is voor andere meningen.
1) Dat is dan jouw interpratie. Ik zag jongens en meisjes met erge errrjetjus elkaar napraten en zich voortdurend intimiderend misdragen. 2) Er zijn zeker raakvlakken tussen Baudet en Klaver, maar de achterban van GroenLinks acht ik kritischer dan die van FvD. Ik ken GroenLinksers die verbolgen zijn dat Klaver niet wenst mee te reageren. Waar is het kritische geluid binnen FvD op Baudet? De man krijgt geen tegengeluid vanwege zijn praatjes en zijn looks.
3) Oneens. Pechtold is veel pragmatischer dan Dieudonné. Klaver lijkt mij een bijtertje. Maar goed, het is een beetje flauw dat ik achter Dieudonnés rug om kritiek op haar lever.
pi_174076657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:23 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

1) Dat is dan jouw interpratie. Ik zag jongens en meisjes met erge errrjetjus elkaar napraten en zich voortdurend intimiderend misdragen. 2) Er zijn zeker raakvlakken tussen Baudet en Klaver, maar de achterban van GroenLinks acht ik kritischer dan die van FvD. Ik ken GroenLinksers die verbolgen zijn dat Klaver niet wenst mee te reageren. Waar is het kritische geluid binnen FvD op Baudet? De man krijgt geen tegengeluid vanwege zijn praatjes en zijn looks.
3) Oneens. Pechtold is veel pragmatischer dan Dieudonné. Klaver lijkt mij een bijtertje. Maar goed, het is een beetje flauw dat ik achter Dieudonnés rug om kritiek op haar lever.
1) Ja ze waren irritant. Vond het een verschrikkelijk kutdebat dus heb het niet afgekeken. De vraag is wat dat zegt over het FvD als geheel. Niet zo veel volgens mij. Misschien ga ik het nog wel een keer afkijken.
2) Dat betwijfel ik ten zeerste. De harde kern is zeker zeer kritisch (wat waarschijnlijk juist leidde tot die niet-regeren actie) maar de 12 extra zetels die ze nu hebben is in merendeel volgens mij eerder afkomstig van 18 jarige meisjes die een keer op een leuke lijsttrekker stemden dan dat ze politiek onderlegd zijn. Ik ben ervan overtuigd dat er op Klaver meer niet standpunt gerelateerde kritiek geleverd kan worden dan op Baudet.
Er is wat betreft Baudet niet zo veel dat hij fout doet. Er zijn zeker wel dingetjes, maar niks om hem op af te straffen. Dat een "links" persoon daar anders over denkt lijkt me vanzelfsprekend.
3) Pragmatisme is niet hetzelfde als tolerantie. Als het 'm politiek uitkomt zal hij iets accepteren. Maar tolerant kan ik 'm niet noemen. Wat je m.b.t. Klaver bedoeld weet ik niet helemaal.
pi_174076861
Partijkartel gespot.

RTLnieuws twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 18:17:39 Jetta Klijnsma wordt commissaris van de koning in Drenthe https://t.co/qqlGVGSgrc https://t.co/1GSCunZA5J reageer retweet
I´m back.
pi_174076904
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Partijkartel gespot.

RTLnieuws twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 18:17:39 Jetta Klijnsma wordt commissaris van de koning in Drenthe https://t.co/qqlGVGSgrc https://t.co/1GSCunZA5J reageer retweet
Zij heeft natuurlijk heel veel bereikt, en dit is wel het minste dat we daarvoor kunnen doen :')
pi_174076916
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:21 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zij heeft natuurlijk heel veel bereikt, en dit is wel het minste dat we daarvoor kunnen doen :')
Kunnen ze in Drenthe met moestuintjes aan de slag in ieder geval... :').

I´m back.
pi_174077784
quote:
Waar is het kritische geluid binnen FvD op Baudet? De man krijgt geen tegengeluid vanwege zijn praatjes en zijn looks.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:06 schreef Mr.Major het volgende:

Er is wat betreft Baudet niet zo veel dat hij fout doet. Er zijn zeker wel dingetjes, maar niks om hem op af te straffen.
Passend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174077989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
Dat sektarische zie ik bij de achterban inmiddels ook wel terugkomen bij het bezoeken van debatten. Kinderachtig is het zeker, maar ook een tikkeltje scary. Het ziet diep.
Hoe uit zich dat dan? Jonge pokdalige studentjes die vol adoratie en een half harde penis naar Baudet luisteren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2017 19:33:40 ]
pi_174078278
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


[..]

Passend.
Dit kan je niet menen... Dus als je nog op dezelfde partij stemt als bij de verkiezingen ben je een kritiekloze sektevolger :')? Jij wisselt dan ook wekelijks van partij natuurlijk.
pi_174078534
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:43 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit kan je niet menen... Dus als je nog op dezelfde partij stemt als bij de verkiezingen ben je een kritiekloze sektevolger :')? Jij wisselt dan ook wekelijks van partij natuurlijk.
Eh, nee. Ik vind het gewoon grappig dat iemand zegt 'er is geen kritiek op Baudet' en dat jij dan zegt 'komt omdat Baudet niks fout doet'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174078834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen ze in Drenthe met moestuintjes aan de slag in ieder geval... :').

[ afbeelding ]
Zijn we klaar mee in Drenthe :(
Ze heeft nog nooit een dag in haar leven in het bedrijfsleven gewerkt, haar hele carriere draaide ze mee op de baantjescarrousel van de PvdA
pi_174078866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Zijn we klaar mee in Drenthe :(
Arm Drenthe idd...
quote:
Ze heeft nog nooit een dag in haar leven in het bedrijfsleven gewerkt, haar hele carriere draaide ze mee op de baantjescarrousel van de PvdA
Ik weet eigenlijk niet wat haar cv is, en wil het ook niet weten ook...
Als dit de linksen zijn, dan heb je geen rechtsen nodig, zeg ik nu even tegen Klopkoek.
I´m back.
pi_174079815
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eh, nee. Ik vind het gewoon grappig dat iemand zegt 'er is geen kritiek op Baudet' en dat jij dan zegt 'komt omdat Baudet niks fout doet'.
Dat staat er niet eens. Sorry hoor maar waar ben je nou mee bezig :')
pi_174079817
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:59 schreef agter het volgende:
Ik was pro referendum. Maar sinds dat Oekraïne gedoe zie ik hoe het populistisch uitgebuit wordt. En ben ik tegen.
En de info van het "voor" kamp was zeker wel objectief over met hun "het is alleen een handelsverdrag" :')
Alexander Pechtold die het associatieverdrag heftig verdedigde had het verdrag zelf niet eens gelezen, heeft ie wel eens gezegd.
quote:
Zeker als het internationale verdragen betreft.
Juist bij internationale verdragen vind ik dat de bevolking er over moet kunnen oordelen.
Voor je het weer ben je als land weer ergens in gerommeld met verstrekkende gevolgen.
"Dat hebben we decennia geleden met elkaar afgesproken" |:(
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:16 schreef 99.999 het volgende:
Feit was wel dat bij de campagne van het tegenkamp de inhoud van het verdrag geen serieuze rol speelde. Alles was geoorloofd om de onderbuik te voeden. En met succes.
Het tegenkamp voorspelde ook hel en verdoemenis als we tegen zouden stemmen. :{w
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:28 schreef agter het volgende:
Dat het referendum nu de prullenbak ingestemd wordt, hebben de initiatiefnemers van GeenPeil, GeenStijl en aanverwanten toch mooi voor elkaar.. :+
Beetje raar dat je daar GeenPeil, GeenStijl en aanverwanten de schuld van geeft ?
quote:
15s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
JPY_Kurdish twitterde op woensdag 27-09-2017 om 23:38:15 Germany: → In order to push infidel Germans to change their life style Islamic, Muslim cop abuses "Kuffar" woman wh… https://t.co/V7rOJDCUYI reageer retweet
moslims gonna moslim |:(
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:18 schreef 99.999 het volgende:
Beetje mal argument. De burger heeft vrij recent de nieuwe volksvertegenwoordiging verkozen. En daarin is geen meerderheid meer voor dit type referendum.
Kon je bij de tweede kamerverkiezingen ook stemmen voor wel of geen referendum ?
Hmmm, dan heb ik dat vakje vergeten om in te kleuren.
quote:
Immers enkel SP, PVV en FvD zien dit nog zitten en die vertegenwoordigen slecht een klein en immer ongesteld deel van het electoraat.
Waardeloze reenering, net alsof mensen daarom op een partij van hun keuze hebben gestemd
quote:
Men luistert dis juist naar de burger.
Nee, men luistert dus niet naar de burger, want de burger is niet gevraagd of ze wel of geen referendum willen hebben :{w
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:33 schreef 99.999 het volgende:
Dat is naast een hekel aan buitenlanders de voornaamste reden die ik hier gehoord heb om op de FvD te stemmen.
FvD stemmers hebben FvD gestemd omdat ze een hekel hebben aan Belgen of Duitsers en blijkbaar nooit op vakantie gaan naar het buitenland ?
Hele aparte redenering van jou :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:23 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Waar is het kritische geluid binnen FvD op Baudet?
De man krijgt geen tegengeluid vanwege zijn praatjes en zijn looks.
Waarover zouden ze binnen het FvD dan tegengeluid moeten geven aan Baudet ?
pi_174079839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Zijn we klaar mee in Drenthe :(
Ze heeft nog nooit een dag in haar leven in het bedrijfsleven gewerkt, haar hele carriere draaide ze mee op de baantjescarrousel van de PvdA
Eigenlijk is de PvdA ook gewoon een uitkering. En nog een die zichzelf uitbreidt ook.
pi_174079853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]

Waarover zouden ze binnen het FvD dan tegengeluid moeten geven aan Baudet ?
Het racisme, fascisme, nazisme, populisme, xenofobie, en vrouwenhaat natuurlijk :')

quote:
Zeker als het internationale verdragen betreft.
Het probleem zit 'm er natuurlijk in dat we niks meer te zeggen hebben. Dat is hetzelfde als nu de provincie Utrecht een veto gaat uitspreken tegen bepaalde Nederlandse wetgeving. Daarom is het voor een referendum eigenlijk onmogelijk. Maar ja: daar zit dan ook precies het probleem.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mr.Major op 29-09-2017 21:06:54 ]
pi_174079905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat haar cv is, en wil het ook niet weten ook...
Ik doe het toch >:)
quote:
Jetta Klijnsma wordt in 1982 medewerker van de PvdA-fractie in de Tweede Kamer, in het bijzonder van André van der Louw, Marcel van Dam en Thijs Wöltgens.
Tot 1998 is ze hoofd van de beleidsafdeling van de PvdA-fractie.
Daarnaast is ze van 1990 tot 2002 gemeenteraadslid voor de PvdA in Den Haag.

In 1998 wordt Klijnsma in Den Haag wethouder van welzijn, volksgezondheid en emancipatie. Van 2006 tot eind 2008 is ze er vervolgens wethouder van cultuur en financiën. Ook is ze in van januari tot maart 2008 waarnemend burgemeester van Den Haag.

Op 18 december 2008 wordt Jetta Klijnsma benoemd tot staatssecretaris van Sociale zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV.

Vanaf 17 juni 2010 is Klijnsma lid van de Tweede Kamer voor de PvdA.

Mevrouw drs. J. Klijnsma is op 5 november 2012 benoemd tot staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Rutte-Asscher.
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:43:55 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_174083318
quote:
Haarscherpe analyse van wat Baudet zoal uitkraamt, heb het net gezien.

Wat vinden de Baudet-adepten hier ervan?
pi_174084018
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Haarscherpe analyse van wat Baudet zoal uitkraamt, heb het net gezien.

Wat vinden de Baudet-adepten hier ervan?
Niet echt serieus te nemen. Soms wel een paar goede punten. Maar te vooringenomen. Ze hadden er 5 a 10 minuten materiaal uit moeten nemen, dan had het een goed filmpje geweest.

Overigens vond ik het een leuke speech van Baudet. Inderdaad geregeld wat hoogdravend of hoe wil je het noemen, maar dat is zijn stijl.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Major op 30-09-2017 00:31:15 ]
  zaterdag 30 september 2017 @ 01:16:30 #227
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174084790
Nou medeleden en medestanders, van harte met het éénjarig bestaan en dat er nog 1000 jaar FvD mag zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost, ik drink er eentje op. :9
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 30 september 2017 @ 01:46:20 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_174085052
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Niet echt serieus te nemen. Soms wel een paar goede punten. Maar te vooringenomen. Ze hadden er 5 a 10 minuten materiaal uit moeten nemen, dan had het een goed filmpje geweest.

Overigens vond ik het een leuke speech van Baudet. Inderdaad geregeld wat hoogdravend of hoe wil je het noemen, maar dat is zijn stijl.
Het concept van De Snijtafel is nu juist dat ze iets helemaal analyseren, van begin tot eind, dat maakt het juist uniek.

En het liet me verl punten van Baudet zien die mij nog niet waren opgevallen, met name z’n hypocrisie en het regelmatig tegenspreken van zichzelf.
pi_174086298
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
Dat sektarische zie ik bij de achterban inmiddels ook wel terugkomen bij het bezoeken van debatten. Kinderachtig is het zeker, maar ook een tikkeltje scary. Het ziet diep.
Het is inderdaad een vorm van politiek Hooligan-gedrag. Best bijzonder en een fenomeen wat we eerder eigenlijk niet zo kenden in Nederland.
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:27:59 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174087236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
Dat sektarische zie ik bij de achterban inmiddels ook wel terugkomen bij het bezoeken van debatten. Kinderachtig is het zeker, maar ook een tikkeltje scary. Het ziet diep.
Wat precies ontwaar jij dat je dit kwalificeert als sektarisch? Wat doet de achterban precies dat jij omschrijft in termen van sekte?
Hoe verhoudt jouw opvatting bijvoorbeeld bij de meet-up's van Jesse Klaver? Waarom is de achterban bij de bijeenkomsten van GroenLinks ook of juist niet te kwalificeren als sektarisch?
Wat is de bepalende factor dat de ene achterban die bijeenkomt gekwalificeerd kan worden als sektarisch en een andere achterban bij een andere bijeenkomst niet?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174087273
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat precies ontwaar jij dat je dit kwalificeert als sektarisch? Wat doet de achterban precies dat jij omschrijft in termen van sekte?
Hoe verhoudt jouw opvatting bijvoorbeeld bij de meet-up's van Jesse Klaver? Waarom is de achterban bij de bijeenkomsten van GroenLinks ook of juist niet te kwalificeren als sektarisch?
Wat is de bepalende factor dat de ene achterban die bijeenkomt gekwalificeerd kan worden als sektarisch en een andere achterban bij een andere bijeenkomst niet?
Waarom kan je niet gewoon kritisch naar deze club kijken zonder (wederom bijna sektarisch) naar GL te wijzen?
Het gedrag van de FvD aanhang wijkt gewoon flink af van wat we bij andere partijen zien. Dat is verder ook prima en de FvD is er ook trots op. Dus waarom zou dat niet gewoon benoemd kunnen worden?
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:31:42 #232
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174087296
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom kan je niet gewoon kritisch naar deze club kijken zonder (wederom bijna sektarisch) naar GL te wijzen?
Het gedrag van de FvD aanhang wijkt gewoon flink af van wat we bij andere partijen zien. Dat is verder ook prima en de FvD is er ook trots op. Dus waarom zou dat niet gewoon benoemd kunnen worden?
Ik heb de vraag niet aan jou gesteld, dus ik begrijp niet helemaal waarom je je geroepen voelt te reageren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174087324
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb de vraag niet aan jou gesteld, dus ik begrijp niet helemaal waarom je je geroepen voelt te reageren.
Het is een discussieforum waarop je heen en weer kan reageren. Jij deed een opmerkelijke uitspraak, daar reageerde ik op. Hoe jij nu reageert past overigens ook wel weer mooi bij het geconstateerde politieke hooligangedrag.
pi_174087378
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat precies ontwaar jij dat je dit kwalificeert als sektarisch? Wat doet de achterban precies dat jij omschrijft in termen van sekte?
Een voorbeeld wat vrij treffend was voor de houding van sommige FVD-aanhangers in dit topic waren de reacties op de berichtgeving rond de vermeende samenwerking met de NVU.
Een aantal mensen hier reageerden heel volwassen als "Ik mag hopen dat dit niet klopt, want met zo'n club wil ik niets te maken hebben", een veel groter deel ging echter meteen roepen dat de schermprints van de conversaties tussen een NVU'er en FVD nep waren. Toen FVD bevestigde dat deze wel degelijk echt waren, verplaatste men de focus op de boodschappers, die waren toen de grote boeman.
Dat totaal ontbreken van enige vorm van een kritische blik zou je sektarisch kunnen noemen.
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:37:56 #235
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174087403
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is een discussieforum waarop je heen en weer kan reageren. Jij deed een opmerkelijke uitspraak, daar reageerde ik op. Hoe jij nu reageert past overigens ook wel weer mooi bij het geconstateerde politieke hooligangedrag.
Ik stelde een aantal vragen, omdat ik benieuwd ben wat precies de grondslag is van het gebruik van de term sektarisch.
Ik kan die vraag enkel stellen aan degene die dit ventileert.
Aan gissen heeft niemand wat aan, in elk geval ik niet, als ik wat meer verdieping wil over dat bericht.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 30-09-2017 10:44:09 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:43:40 #236
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174087517
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een voorbeeld wat vrij treffend was voor de houding van sommige FVD-aanhangers in dit topic waren de reacties op de berichtgeving rond de vermeende samenwerking met de NVU.
Een aantal mensen hier reageerden heel volwassen als "Ik mag hopen dat dit niet klopt, want met zo'n club wil ik niets te maken hebben", een veel groter deel ging echter meteen roepen dat de schermprints van de conversaties tussen een NVU'er en FVD nep waren. Toen FVD bevestigde dat deze wel degelijk echt waren, verplaatste men de focus op de boodschappers, die waren toen de grote boeman.
Dat totaal ontbreken van enige vorm van een kritische blik zou je sektarisch kunnen noemen.
Dit mag dan voor jou op deze manier gelden, maar als dit de sociaal-maatschappelijke geaccepteerde drempel wordt dan gaat 'sektarisch' nu nog het woord van 2017 worden.

Ik waag het me te betwijfelen of zaken consequent op deze manier gekwalificeerd worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174087549
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit mag dan voor jou op deze manier gelden, maar als dit de sociaal-maatschappelijke geaccepteerde drempel wordt dan gaat 'sektarisch' nu nog het woord van 2017 worden.

Ik waag het me te betwijfelen of zaken consequent op deze manier gekwalificeerd worden.
De term komt in deze pas naar voren nadat heel wat acties en voorvallen samen worden bekeken. Het is bepaald niet lichtvoetig gebruikt.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:03:25 #238
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174087870
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De term komt in deze pas naar voren nadat heel wat acties en voorvallen samen worden bekeken. Het is bepaald niet lichtvoetig gebruikt.
Noem er eens vijf!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174087903
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Noem er eens vijf!
Noem eens vijf punten van kritiek op Baudet.
Make my day!
pi_174087904
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Haarscherpe analyse van wat Baudet zoal uitkraamt, heb het net gezien.

Wat vinden de Baudet-adepten hier ervan?
'Scherpe analyse'

[1] Sarcastische toon: ''Islam is een ander verhaal, hè..''

0 onderbouwing welke het sarcasme zou moeten rechtvaardigen.

[2] 'Extreem pretentieus...'

^O^ :')

[3] ''Ik wil het hier opnemen voor die islamitische cultuur die de 'klassieke oudheid' geïncorporeerd heeft, zie:

a. Averroes 'herintroduceerde' de klassieke geschriften
b. Rennesaince Bagdad ''

Geen uitleg over op welke wijze die 'klassieke oudheid' in de islamitische cultuur geïncorporeerd was door bovenstaande voorbeelden. Hier hoe het echt zat in Bagdad: https://www.trouw.nl/cult(...)van-bagdad~af31a0d0/ - waarom het niet 'vanwege' de islam was ontstaan, of waarom het hard valt te maken dat hetgeen toentertijd ontwikkelt was in de islam verwerkt is.

[4] ''Hitler zijn succes zou ondenkbaar zijn zonder het christendom. '' maw, 'Het christendom was ook kut.''

Joh ^O^

[5] ''Hij noemt hier niet nieuwe ideeën ook, hè, daar had ie het net wel over.
Maar als ie het opnoemt, noemt hij alleen materiële dingen.''

Hij suggereert het, maar specificeert het niet; dus maken ze maar het punt, dat ie het niet erkent?

[6]''Wij maakte onszelf tot leidraad. Hij ontkent dat wij andere hebben gedomineerd.''

Niet toelichten =/= ontkennen

[7] ''Angst voor vreemde mensen en gebruiken is een algemeen menselijke eigenschap''

=/= xenofobie

[8] ''Ik vind dat Thierry die rem eraf probeert te halen.''

Ik niet ^O^.

[9] ''Pompeus gezwets''

:'(

Het is wel weer leuk geweest met die kinderen.
pi_174087940
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Noem er eens vijf!
De aanhangers op het internet in vele vormen (agressie, Calimerogedrag, altijd aangevallen voelen etc).
Als publiek bij verkiezingsdebatten
Het bedreigen en intimideren van mensen met kritiek op de club
Het politieke hooligangedrag in vele vormen
De overdaad aan domme memes en gifjes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:10 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088107
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Noem er eens vijf!
Je onderschat zijn fantasie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:15:40 #243
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088147
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:05 schreef agter het volgende:

[..]

Noem eens vijf punten van kritiek op Baudet.
Ik wil mijn vragen over het gebruik van de term sektarisch beantwoord hebben. Dit is direct gericht aan degene die deze term in zijn/haar bericht gebruikte.
Ik weet niet precies waarom jij je groepen voelt hieraan aan te haken?
Kun je gedachte lezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 30-09-2017 11:50:22 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088296
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik wil mijn vragen over het gebruik van de term sektarisch beantwoord hebben. Dit is direct gericht aan degenen die deze term in zijn/haar bericht gebruikte.
Ik weet niet precies waarom jij je groepen voelt hieraan aan te haken?
Kun je gedachte lezen?
Als je geen reacties van anderen wil kun je in de toekomst wellicht beter kiezen voor een privébericht in plaats van een openbaar forum.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:22:53 #245
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088317
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je onderschat zijn fantasie.
Schromelijk, evident.

Het gebruik van mêmes als een van de bepalende factoren om het gebruik van de term sektarisch te vergoelijken om een mêlee van mensen te kwalificeren die een bijeenkomst bijwonen.

Ik zeg hulde voor alle psychologen en psychotherapisten voor alles dat ze betekenen voor deze samenleving.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:24:27 #246
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je geen reacties van anderen wil kun je in de toekomst wellicht beter kiezen voor een privébericht in plaats van een openbaar forum.
De reacties van anderen beantwoorden mijn vragen niet. Zo moeilijk is dit niet om te begrijpen, vind ik.
Ben jij wel een gedachte lezer?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je geen reacties van anderen wil kun je in de toekomst wellicht beter kiezen voor een privébericht in plaats van een openbaar forum.
De sekte trekt bijzondere kostgangers, dat is wel duidelijk :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:30:42 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088461
En zich maar afvragen waarom niemand met hem een 'discussie' wil...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174088502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:30 schreef Nattekat het volgende:
En zich maar afvragen waarom niemand met hem een 'discussie' wil...
Oh, daar heb ik geen problemen mee. Ik vraag me wel oprecht af wat jij in een politiek discussieforum teoeken hebt als je nooit een inhoudelijke discussie aangaat en enkel maar op de man wil spelen.
Kan je dat wellicht wel toelichten?
pi_174088521
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

De reacties van anderen beantwoorden mijn vragen niet. Zo moeilijk is dit niet om te begrijpen, vind ik.
Ben jij wel een gedachte lezer?
Het lijkt me nog veel eenvoudiger te begrijpen dat als je een vraag stelt op een openbaar discussieforum je reacties van meer personen zult krijgen dan wanneer je dezelfde vraag in een privébericht stelt. En nee, daar hoef ik geen gedachten voor te lezen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:36:31 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088559
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik geen problemen mee. Ik vraag me wel oprecht af wat jij in een politiek discussieforum teoeken hebt als je nooit een inhoudelijke discussie aangaat en enkel maar op de man wil spelen.
Kan je dat wellicht wel toelichten?
Je bent een vervelende zuiger met een zwarte bril op. Kan je dat toelichten?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174088565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:30 schreef Nattekat het volgende:
En zich maar afvragen waarom niemand met hem een 'discussie' wil...
Ja mooi is dat he, en dan anderen betichten van hooliganisme terwijl hij degene is die constant de tegenstander/confrontatie opzoekt met denigrerende opmerkingen en als er vervolgens gehapt wordt de ander uitmaakt voor hooligan. Geeft wel goed z'n niveau aan, kinderachtiger dan hem heb ik zelden meegemaakt.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:40:48 #253
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088639
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik geen problemen mee. Ik vraag me wel oprecht af wat jij in een politiek discussieforum teoeken hebt als je nooit een inhoudelijke discussie aangaat en enkel maar op de man wil spelen.
Kan je dat wellicht wel toelichten?
Volgens mij omschrijf je nu je eigen pennenvruchten.
Hoewel mijn vragen niet aan jou gericht zijn, reageer je alleen (en geef je geen antwoord) met en passent de opmerking erbij dat omdat ik deze vragen stel ook tot een sekte behoor.
Dit lijkt me een flagrant voorbeeld van op de man spelen, terwijl ik hier niet eens zo vaak berichten plaatst.
Sterker nog dit was mijn eerste bericht sinds weken en meteen de suggestie dat ik, volgens jouw redenatie, tot een sekte behoor..
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088677
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent een vervelende zuiger met een zwarte bril op. Kan je dat toelichten?
Beschouw jij iedereen die er een andere mening dan jezelf op nahoudt als een vervelende zuiger met een zwarte bril op of is er een andere reden dat je ook richting andere gebruikers nog nooit op een inhoudelijke reactie te betrappen bent geweest?
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:42:26 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het lijkt me nog veel eenvoudiger te begrijpen dat als je een vraag stelt op een openbaar discussieforum je reacties van meer personen zult krijgen dan wanneer je dezelfde vraag in een privébericht stelt. En nee, daar hoef ik geen gedachten voor te lezen.
Ik vroeg niet om een reactie maar om een antwoord. Ik hoop dat het verschil begrijpt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088693
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vroeg niet om een reactie maar om een antwoord. Ik hoop dat het verschil begrijpt.
En dus mag niemand anders reageren? Ik hoop niet dat je anderen het zwijgen probeert op te leggen op een openbaar forum.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:46:05 #257
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En dus mag niemand anders reageren? Ik hoop niet dat je anderen het zwijgen probeert op te leggen op een openbaar forum.
Wat bedoel je met 'mag niet'?

Van wie mag je welke dingen niet? Je reageert toch gewoon, zonder enige beperking?
En welke magische trucjes waarover ik moet beschikken om anderen het zwijgen op te leggen dicht je me toe? Ik heb dezelfde forumrechten als andere gebruikers.

Ik kan alleen met de gegeven reacties niet zoveel mee. Kun je dit begrijpen?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Beschouw jij iedereen die er een andere mening dan jezelf op nahoudt als een vervelende zuiger met een zwarte bril op of is er een andere reden dat je ook richting andere gebruikers nog nooit op een inhoudelijke reactie te betrappen bent geweest?
Ik ben bang dat enige inhoudelijke discussie voeren gewoon wat te ingewikkeld voor hem is. Dan resteert er weinig anders dan steeds op de man spelen tegen iedereen die het niet met hem eens is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:48:34 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Beschouw jij iedereen die er een andere mening dan jezelf op nahoudt als een vervelende zuiger met een zwarte bril op of is er een andere reden dat je ook richting andere gebruikers nog nooit op een inhoudelijke reactie te betrappen bent geweest?
Nee hoor, ik beoordeel hier puur op hoe iemand zich gedraagt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174088816
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'mag niet'?

Van wie mag je welke dingen niet? Je reageert toch gewoon, zonder enige beperking?

Ik kan er alleen niet zoveel mee. Kun je dit begrijpen?
Nee, ik kan niet zo goed begrijpen dat je vragen stelt op een openbaar forum en dan zo spastisch gaat reageren als je daarop een reactie krijgt van andere mensen.
pi_174088831
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee hoor, ik beoordeel hier puur op hoe iemand zich gedraagt.
Maar waarom voer jij dan met niemand een inhoudelijke discussie hier?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:51:31 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088843
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar waarom voer jij dan met niemand een inhoudelijke discussie hier?
Jij bent iedereen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174088854
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Haarscherpe analyse van wat Baudet zoal uitkraamt, heb het net gezien.

Wat vinden de Baudet-adepten hier ervan?
Goeie, staat nu op, even afkijken.
I´m back.
pi_174088863
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij bent iedereen?
Nee, zeker niet. Maar ook met andere personen hier weiger je iedere inhoudelijke discussie aan te gaan. Dat ligt dus niet bepaald aan mij, hoewel ik natuurlijk graag als zondebok fungeer hoor.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:54:38 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088895
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Maar ook met andere personen hier weiger je iedere inhoudelijke discussie aan te gaan. Dat ligt dus niet bepaald aan mij, hoewel ik natuurlijk graag als zondebok fungeer hoor.
Tuurlijk joh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:56:43 #266
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174088942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, ik kan niet zo goed begrijpen dat je vragen stelt op een openbaar forum en dan zo spastisch gaat reageren als je daarop een reactie krijgt van andere mensen.
Prima.
Ik weet in elk geval dat ik met de eerste reactie niet zoveel kon. Was ook meteen op de man. En ik heb op jouw bericht gereageerd.
Dit laat onverlet dat ik vragen stelde naar de beweegredenen en de argumentatie daarachter. En hoeverre deze gedachtegang consequent toepasbaar is.
Als jij niet voor hem spreekt of geen gedachten kunt lezen dan heb ik weinig aan jouw inbreng. Zo simpel ligt het.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 30-09-2017 12:02:19 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174088966
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Inderdaad, dat is het geval. Maar kan je ook aangeven waar dat door komt? Hoe is het gekomen dat je niet met enige kritiek op je helden om kan gaan? Is dat toch dat voetbalfangedrag wat je kopieert naar de politiek?

En waarom ben je niet in staat om enige inhoudelijke discussie te voeren?
Dat kan je echt niet allemaal op mij schuiven...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 11:59:18 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174088988
_O-

Ik stel me nu echt die treitervlogger voor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174089060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:59 schreef Nattekat het volgende:
_O-

Ik stel me nu echt die treitervlogger voor.
En wederom geen inhoudelijke reactie...
Is dat echt te moeilijk voor je? Ennzo ja, wat doe je dan in hemelsnaam op een discussieforum?
pi_174089100
pi_174089145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
[ afbeelding ]
Zit bij jou inhoudelijk reageren er wel in? Of blijf je ook weer bij dit kinderachtige gedrag?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:07:58 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174089217
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:19:06 #273
104871 remlof
Europees federalist
pi_174089450
Goeie column vandaag in de Volkskrant: De welgestelden die op Baudet stemmen: elitair & kortzichtig

https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20170930-8737962

¤0,39
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:23:49 #274
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174089593
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat precies ontwaar jij dat je dit kwalificeert als sektarisch? Wat doet de achterban precies dat jij omschrijft in termen van sekte?
Hoe verhoudt jouw opvatting bijvoorbeeld bij de meet-up's van Jesse Klaver? Waarom is de achterban bij de bijeenkomsten van GroenLinks ook of juist niet te kwalificeren als sektarisch?
Wat is de bepalende factor dat de ene achterban die bijeenkomt gekwalificeerd kan worden als sektarisch en een andere achterban bij een andere bijeenkomst niet?
De bijna religieuze gedrevenheid waarmee 21-jarige hbo'ertjes Baudet weten te verheerlijken. Ik ben ook bij meet-up's van Klaver geweest en vond de sfeer daar erg tam. De gedrevenheid daar stond op het podium, niet in de zaal. Het zal er ook mee te maken hebben dat niet iedereen van GroenLinks (de harde kern) overtuigd is van de rol die Klaver nu inneemt.

De obsessie met GroenLinks van veel FVD'ers valt trouwens ook. Ironisch genoeg bevestig je die met deze vraagstelling nu ook weer.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174089632
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef remlof het volgende:
Goeie column vandaag in de Volkskrant: De welgestelden die op Baudet stemmen: elitair & kortzichtig

https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20170930-8737962

¤0,39
Ja, dat is een goede dat filmpje van Jansen en Van Laarhoven en nu maar hopen dat veel aanhangers er ook eens naar kijken.
I´m back.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:26:02 #276
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174089649
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef remlof het volgende:
Goeie column vandaag in de Volkskrant: De welgestelden die op Baudet stemmen: elitair & kortzichtig

https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20170930-8737962

¤0,39
https://www.volkskrant.nl(...)a887139b2b065917d7bb

Ik heb hem hier als gratis social media link.

Ik vond het stuk van Huff niet goed. Veel tekst, weinig inhoud. Warrig geschreven ook. Is dit stuk therapeutisch bedoeld om zijn eigen jeugd in het Gooi te verwerken (het thema van bijna al zijn schijfwerk) of is het bedoeld als kritiek op Baudet? Durf keuzes te maken.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:27:17 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174089676
Denk dat je die complete polarisatie vooral moet gaan zoeken achter de gigantische dosis stront die Baudet, de partij en de stemmers over zich heen hebben gekregen. Ik denk dat slechts weinigen echt gigantisch gedreven zijn, het is die stront die de aanhang standvastiger maakt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174089766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat je die complete polarisatie vooral moet gaan zoeken achter de gigantische dosis stront die Baudet, de partij en de stemmers over zich heen hebben gekregen. Ik denk dat slechts weinigen echt gigantisch gedreven zijn, het is die stront die de aanhang standvastiger maakt.
Waarom zorgt kritiek ervoor dat jij en veel andere aanhangers niet meer kritisch lijken te kunnen denken?
pi_174089803
Complimenten voor het getroll van kansenjongere en -99.999 op de vorige twee pagina's :')
pi_174089823
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zit bij jou inhoudelijk reageren er wel in? Of blijf je ook weer bij dit kinderachtige gedrag?
Zeker wel maar niet bij jou, je hebt bij mij je kruit verschoten door te suggereren dat de meeste FvD'ers hier op FvD stemmen vanwege hun buitenlanderhaat waarmee je dus impliceert dat de meeste FvD'ers hier racist zijn.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:33:37 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174089834
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef remlof het volgende:
Goeie column vandaag in de Volkskrant: De welgestelden die op Baudet stemmen: elitair & kortzichtig

https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20170930-8737962

¤0,39
Nieuwsflash: dat heeft niks met het FvD te maken. Praktisch alle welgestelden zijn elitair en kortzichtig. Uit diezelfde groep komen kiezers die maar wat graag duizenden gelukszoekers willen binnenhalen waarmee ze de onderlaag willen opzadelen, hebben zij toch geen last van.

Weer een trieste poging om een partij met een andere mening de grond in te trappen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174089872
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom zorgt kritiek ervoor dat jij en veel andere aanhangers niet meer kritisch lijken te kunnen denken?
De "kritiek" die komt is bevestigend van een aantal problemen die er zijn, zoals politiek correctheid, dat wat wordt samengevat als het partijkartel, oikofobie etc. Ook "kritiek" in de trant van: het FvD is sektarisch en dit niet gelijk bevestigen is een bevestiging van het kritiekloze aspect van leden van een sekte draagt daar aan bij.
pi_174089971
Het FvD is elitair
Het FvD is populistisch

Criticasters:
pi_174090089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Praktisch alle welgestelden zijn elitair en kortzichtig.
Kun je dat ook uitgebreider onderbouwen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174090177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:33 schreef Vesz het volgende:

[..]

Zeker wel maar niet bij jou, je hebt bij mij je kruit verschoten door te suggereren dat de meeste FvD'ers hier op FvD stemmen vanwege hun buitenlanderhaat waarmee je dus impliceert dat de meeste FvD'ers hier racist zijn.
Tja, als je geen hekel hebt aan buitenlanders, dan heb je natuurlijk niet zo heel veel bij een zusterpartij van de PVV te zoeken. De andere excuses zijn dan toch vooral mooie schaamlapjes. Overigens speel je al veel langer voornamelijk op de man. Dit kan dus niet echt het excuus zijn.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:47:52 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174090189
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kun je dat ook uitgebreider onderbouwen?
Not sure if sarcastic...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174090213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Not sure if sarcastic...
Waarom zouden bijna alle mensen met geld elitair en kortzichtig zijn. Oprechte vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174090232
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, als je geen hekel hebt aan buitenlanders, dan heb je natuurlijk niet zo heel veel bij een zusterpartij van de PVV te zoeken. De andere excuses zijn dan toch vooral mooie schaamlapjes. Overigens speel je al veel langer voornamelijk op de man. Dit kan dus niet echt het excuus zijn.
Ik zal m'n Argentijnse vriendin vandaag even zeggen dat ik d'r eigenlijk haat.
pi_174090243
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:47 schreef 99.999 het volgende:

[..] Overigens speel je al veel langer voornamelijk op de man. Dit kan dus niet echt het excuus zijn.
Jij speelt bijna non stop op de man, houd toch op man :') als we mazzel hebben is het slechts een ongefundeerde generalisatie.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:51:41 #290
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174090268
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

De bijna religieuze gedrevenheid waarmee 21-jarige hbo'ertjes Baudet weten te verheerlijken. Ik ben ook bij meet-up's van Klaver geweest en vond de sfeer daar erg tam. De gedrevenheid daar stond op het podium, niet in de zaal. Het zal er ook mee te maken hebben dat niet iedereen van GroenLinks (de harde kern) overtuigd is van de rol die Klaver nu inneemt.

De obsessie met GroenLinks van veel FVD'ers valt trouwens ook. Ironisch genoeg bevestig je die met deze vraagstelling nu ook weer.
Over de laatste opmerking lijkt mij het volkomen gerechtvaardigd om de stelselmatigheid daarvan volgens jouw gedachtegang te meten in een vergelijking.
GroenLinks vind ik een van de weinige partijen die zich meer dan alleen rondom de verkiezingen haar achterban polst.
Vlak voor de verkiezingen kwamen 5000 bezoekers op de bijeenkomst af en jij noemt dit tam? Dit vind ik vrij opmerkelijk.

En om in te gaan op jouw beantwoording. Ik lees twee dingen. Jij noemt de sfeer van de bijeenkomst van GroenLinks 'tam' en als het gaat over de bezoekers van FvD gaat heb jij het over 'bijna religieuze gedrevenheid'.
Dit is volgens jou de bepalende factor voor het verschil om de ene politieke partij of een bijeenkomst van een politieke partij een sekte te noemen en een andere politieke partij of een bijeenkomst van een politieke partij als zodanig te benoemen?
Begrijp ik dit goed?
Waarin uit zich deze bijna religieuze gedrevenheid van de bezoekers van een FvD-bijeenkomst? En hoe 'tam' moeten bezoekers aan een bijeenkomst zijn om niet gekwalificeerd te worden als sektarisch?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174090280
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zouden bijna alle mensen met geld elitair en kortzichtig zijn. Oprechte vraag.
Ik zou het ook echt niet weten, oprecht. Heeft verder weinig met het FvD te maken maar goed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 12:53:13 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174090307
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zouden bijna alle mensen met geld elitair en kortzichtig zijn. Oprechte vraag.
Ik heb het niet over mensen met geld, ik heb het over context! die mensen in het Gooi.

En als je het zo graag wil weten, vraag het ze.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174090330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:36 schreef Kansenjongere het volgende:
Dat totaal ontbreken van enige vorm van een kritische blik zou je sektarisch kunnen noemen.
Het vertekent natuurlijk wel een beetje omdat het FvD topic veruit het grootste topic van een politieke partij is op Fok! (75% van de posts is FvD en Baudet bashers, maar dat is weer een andere kwestie...), de PVV topicreeks heeft 69 delen, maar deeltje 69 met wel 3 pagina`s loopt al vanaf Augstus 2015 :D

JFVD heeft wel het lef gehad om daar Anne Fleur Dekker uit te nodigen.
Hoe zou dat gaan als een FvDer bij een GroenLinks evenement wordt uitgenodigd met een zaal vol Jessias adepten/bakvissen ?
Denk je dat de zaal dan rustig blijft ?
pi_174090355
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Over de laatste opmerking lijkt mij het volkomen gerechtvaardigd om de stelselmatigheid daarvan volgens jouw gedachtegang te meten in een vergelijking.
GroenLinks vind ik een van de weinige partijen die zich meer dan alleen rondom de verkiezingen haar achterban polst.
Vlak voor de verkiezingen kwamen 5000 bezoekers op de bijeenkomst af en jij noemt dit tam? Dit vind ik vrij opmerkelijk.

En om in te gaan op jouw beantwoording. Ik lees twee dingen. Jij noemt de sfeer van de bijeenkomst van GroenLinks 'tam' en als het gaat over de bezoekers van FvD gaat heb jij het over 'bijna religieuze gedrevenheid'.
Dit is volgens jou de bepalende factor voor het verschil om de ene politieke partij of een bijeenkomst van een politieke partij een sekte te noemen en een andere politieke partij of een bijeenkomst van een politieke partij als zodanig te benoemen?
Begrijp ik dit goed?
Waarin uit zich deze bijna religieuze gedrevenheid van de bezoekers van een FvD-bijeenkomst? En hoe 'tam' moeten bezoekers aan een bijeenkomst zijn om niet gekwalificeerd te worden als sektarisch?
Als ze nou zouden zeggen dat het bij beiden zo was zou je het nog serieus kunnen nemen, of het nou waar is of niet. Er zouden zelfs wat verschillen gevonden konden worden, waarin GL het "beter" doet, of juist het FvD dat doet. Maar nee: de GL aanhang is een tamme maar kritische kiezer, en de FvD aanhang bestaat blinde sekteleden. Dit verdedigen en de vergelijking met GL maken bevestigt deze stellingen uiteraard alleen maar :')
pi_174090385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mensen met geld, ik heb het over context! die mensen in het Gooi.

En als je het zo graag wil weten, vraag het ze.
Dat stond er niet zo, maar oke. Alsof er een groot verschil is tussen beide groepen waardoor het dan opeens wel waar is. Dat ga je natuurlijk nu uitleggen.

Toch niet; oke af.

Hier ga je toch echt de mist in hoor ;)
pi_174090425
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:54 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Het vertekent natuurlijk wel een beetje omdat het FvD topic veruit het grootste topic van een politieke partij is op Fok! (75% van de posts is FvD en Baudet bashers, maar dat is weer een andere kwestie...), de PVV topicreeks heeft 69 delen, maar deeltje 69 met wel 3 pagina`s loopt al vanaf Augstus 2015 :D

JFVD heeft wel het lef gehad om daar Anne Fleur Dekker uit te nodigen.
Hoe zou dat gaan als een FvDer bij een GroenLinks evenement wordt uitgenodigd met een zaal vol Jessias adepten/bakvissen ?
Denk je dat de zaal dan rustig blijft ?
pi_174090429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mensen met geld, ik heb het over context! die mensen in het Gooi.

En als je het zo graag wil weten, vraag het ze.
Je zegt 'praktisch alle welgestelden' in een post waarin het Gooi niet genoemd wordt. Dan is dat niet direct een voor de hand liggende context.

Maar oke, waarom zou bijna iedereen met geld in het Gooi kortzichtig zijn volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 13:01:44 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174090441
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zegt 'praktisch alle welgestelden' in een post waarin het Gooi niet genoemd wordt. Dan is dat niet direct een voor de hand liggende context.

Maar oke, waarom zou bijna iedereen met geld in het Gooi kortzichtig zijn volgens jou?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Nattekat het volgende:
En als je het zo graag wil weten, vraag het ze.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174090451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]


[..]

Gozer :')

FvD'ers zijn sekteleden. Als je wil weten waarom: vraag het ze.
pi_174090472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]


[..]

Ik vraag me toch af waarom mensen jou er van betichten nooit inhoudelijk te worden. Een heus mysterie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2017 @ 13:03:46 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174090481
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:02 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Gozer :')

FvD'ers zijn sekteleden. Als je wil weten waarom: vraag het ze.
Je hebt te veel sarcasme gedronken ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')