SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Referendum sleepwet![]()
Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.
Over deze wet is een aanvraag voor een referendum gedaan door een onafhankelijke groep studenten. Veel mensen maken zich zorgen om hun privacy en de effectiviteit van de nieuwe wetgeving. De eerste 10.000 handtekeningen zijn ruim opgehaald. Om het raadgevend referendum, dat bovendien mogelijk wordt afgeschaft door het kabinet Rutte III, mogelijk te maken moeten 300.000 handtekeningen worden ingezameld.
Tekenen voor het referendum kan op de onderstaande webpagina. Teken dan!1!1!1
https://teken.sleepwet.nl/
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 26-09-2017 14:56:23 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het staat er bijna letterlijk. Vrouwen hebben bewondering voor mannen die hen kleineren.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij echt zo veel moeite met lezen?
Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om) heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het staat er bijna letterlijk. Vrouwen hebben bewondering voor mannen die hen kleineren.
Nee, het gaat om vrouwen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om)
Je maakt er weer een ander verhaal van. Er staat gewoon letterlijk dat vrouwen bewondering hebben voor mannen die ze kleineren.quote:heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.
meer bewondering ja. En wat is daar mis mee? Ga jij nu bepalen voor vrouwen tot wie ze zich aangetrokken voelen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, het gaat om vrouwen.
[..]
Je maakt er weer een ander verhaal van. Er staat gewoon letterlijk dat vrouwen bewondering hebben voor mannen die ze kleineren.
En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, een tiener (want daar gaat het hier ook om) heeft meer bewondering voor de kleinerende tokkie dan voor het watje. En is dat niet precies hoe het ook gaat? De typische nerd is vrouwenvreemd, terwijl de typische afgetrainde tokkie ze allemaal langs gegaan is.
Dat is toch echt compleet onzin. Hoe kom je hierbij? En ook echt gewoon alle vrouwen over 1 kam scheren..quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
meer bewondering ja. En wat is daar mis mee? Ga jij nu bepalen voor vrouwen tot wie ze zich aangetrokken voelen?
Als het zou kloppen, is daar niks mis mee, maar er klopt niet zoveel van. Op een enkeling met een rare fetish na wellicht.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
meer bewondering ja. En wat is daar mis mee?
Nou ja, vrouwelijk Nederland zit massaal te soppen op 50 shades of grey. Een film die niets meer en niets minder doet dan fysiek en mentaal geweld tegen vrouwen goedkeuren.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:02 schreef agter het volgende:
[..]
En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo?
Je verkeert in bijzondere kringen dan gok ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:07 schreef Vesz het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwelijk Nederland zit massaal te soppen op 50 shades of grey.
Staat precies zo in het artikel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:02 schreef agter het volgende:
[..]
En dat heb je wetenschappelijk onderzocht ofzo?
Je schetst nu veel te veel een zwart/wit beeld van wat ik zeg. Als ik zeg dat je na 100 worpen met twee dobbelstenen hoogstwaarschijnlijk het vaakst 7 hebt gegooid, zeg ik daarmee niet dat je altijd alleen maar 7 kan gooien met twee dobbelstenen. Sterker nog, die vergelijking van net stelt dat je vaker 7 gooit dan dat je 2 gooit. En ook dat betekent niet dat je nooit 2 kan gooien.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is toch echt compleet onzin. Hoe kom je hierbij? En ook echt gewoon alle vrouwen over 1 kam scheren..
Ik heb een boodschap voor je: vrouwen zijn gewoon mensen. En die vallen alle typen andere mensen. En niet speciaal op mensen die hen kleineren. Mijn god..
Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Je schetst nu veel te veel een zwart/wit beeld van wat ik zeg.
Zoals gebruikelijk bij Baudet vereisen Zijn uitspraken een interpretatie van Zijn apostelen voordat de leek ze kan doorgronden. Ik begrijp dat het er op het eerste gezicht zo lijkt te staan, maar je moet het echt anders lezen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
Die film gaat over een mentaal onstabiele man die ieder aspect van het leven van zijn minnares wil controleren, mentale druk op haar uitoefent, haar wensen negeert en haar isoleert van al haar vrienden en familie... Alleen al in Nederland 2,2 miljoen keer over de toonbank en het heeft de SM sector geen windeieren gelegd in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je verkeert in bijzondere kringen dan gok ik.
Ja, Baudet zegt wel dat vrouwen in het algemeen bewondering hebben voor de man die hen kleineert maar daarmee bedoelt hij niet dat dat voor iedere vrouw geldt. Nee, oké, volgens mij is er ook niemand die dat beweert.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk bij Baudet vereisen Zijn uitspraken een interpretatie van Zijn apostelen voordat de leek ze kan doorgronden. Ik begrijp dat het er op het eerste gezicht zo lijkt te staan, maar je moet het echt anders lezen.
Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:23 schreef Vesz het volgende:
[..]
Die film gaat over een mentaal onstabiele man die ieder aspect van het leven van zijn minnares wil controleren, mentale druk op haar uitoefent, haar wensen negeert en haar isoleert van al haar vrienden en familie... Alleen al in Nederland 2,2 miljoen keer over de toonbank en het heeft de SM sector geen windeieren gelegd in ieder geval.
https://www.ad.nl/lifesty(...)tig-tinten~a7112869/
Ik zeg hoe mijn uitspraak en dat artikel verkeerd geimpreteerd worden en hoe mensen als jij niet verder kunnen kijken dan hun zwart/wit-bril dus.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet heeft het in algemene termen over vrouwen en dan kom jij met een raar verhaal over dobbelstenen. Vrouwen hebben bewondering voor de man die hen kleineert. Tja.
Als de wapenverkoop ineens stijgt of er veel meer moorden worden gepleegd na zo'n film zou je die conclusie wellicht kunnen maken. Feit is dat de (SM) seksindustrie op volle toeren heeft gedraaid na dat boek, hoe komt dat denk je?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?
Nee, je doet net alsof Baudet zegt dat dat voor alle vrouwen geldt. Dat beweert niemand.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg hoe mijn uitspraak en dat artikel verkeerd geimpreteerd worden
Waar zegt hij dat vrouwen bewondering hebben voor de man die hen kleineert?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er staat vooral dat ze dat verwachten te gaan doen, en dan ook allemaal uitgesproken door mensen die er belang bij hebben dat het gebeurt. Het blijkt echter vooral een hype te zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:31 schreef Vesz het volgende:
[..]
Als de wapenverkoop ineens stijgt of er veel meer moorden worden gepleegd na zo'n film zou je die conclusie wellicht kunnen maken. Feit is dat de (SM) seksindustrie op volle toeren heeft gedraaid na dat boek, hoe komt dat denk je?
En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.quote:
Lees de laatste posts van het vorige deel anders nog even.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:39 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat vrouwen bewondering hebben voor de man die hen kleineert?
Is ook wel mooi Baudetiaans. Termen gebruiken die nergens op slaan of gewoon niet bestaan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Films waarin dodelijk geweld voorkomt doen het doorgaans ook wel redelijk. Betekent dat nu dat veel mensen dodelijk geweld stiekem wel tof vinden?
Waar beticht ik iemand van niet opletten? En excuses dat ik generally speaking verkeerd vertaal, maar bedoelde natuurlijke in zijn algemeenheid. Maar fijn dat je verder inhoudelijk reageert, goed gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van niet opletten op de lagere school.
Daar staat dat ze seksueel gedomineerd willen worden, dus in bed. Niet gewoon op straat of achter op de brommer.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:48 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
65% van de vrouwen fantaseert erover gedomineerd te worden. Dus ja veel vrouwen vinden dat stiekem wel tof.
In bed, ja.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:48 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
65% van de vrouwen fantaseert erover gedomineerd te worden. Dus ja veel vrouwen vinden dat stiekem wel tof.
Dat staat toch ook in zijn column.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar staat dat ze seksueel gedomineerd willen worden, dus in bed. Niet gewoon op straat of achter op de brommer.
Veel vrouwen fantaseren daarnaast ook over verkracht worden, maar ik kan je verklappen dat ze daar in het echt maar héél weinig zin in hebben.
Het gaat toch ook over het versierspel.quote:
Jij maakt van een stukje tekst waar hij een situatie schets die veelvuldig voorkomt, dat hij zegt dat vrouwen graag worden gekleineerd. Dat is niet zijn boodschap en dus blijft mijn vraag, waar zegt hij dat vrouwen graag worden gekleineerd?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees de laatste posts van het vorige deel anders nog even.
Remlof is toch links? Hij zou toch juist voor die referendum moeten zijn.quote:
Het gaat er eigenlijk gewoon over dat vrouwen op mannen vallen die hen overrompelen, overheersen en overmannen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Het gaat toch ook over het versierspel.
Nee, Baudet heeft het niet over uitsluitend seks.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:51 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in zijn column.
Want iedereen die hier komt heeft die link allang een keer gezien. Het is gewoon kinderachtig.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt
Het komt veelvuldig voor dat vrouwen graag worden gekleineerd, ja. Dat is wel een maffe opmerking.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:53 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Jij maakt van een stukje tekst waar hij een situatie schets die veelvuldig voorkomt, dat hij zegt dat vrouwen graag worden gekleineerd.
Stellen dat vrouwen overheerst en gekleineerd moeten worden komt daar wel op neer.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar geen respect voor vrouwen... ik moet nog steeds bewijs van dat zien.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stellen dat vrouwen overheerst en gekleineerd moeten worden komt daar wel op neer.
of dat al lang gedaan hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat men er nu pas achter komt geeft wel aan dat er niemand op die link klikt
Tenzij hij letterlijk zegt dat vrouwen inferieure üntermenschen zijn denk ik niet dat jij de aangedragen stellingen accepteert als bewijs, dus die hoop kan je wel opgeven.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want iedereen die hier komt heeft die link allang een keer gezien. Het is gewoon kinderachtig.
Om complete bullshit stellingen gebasseerd op de onderbuik ja. En wederom: geef mij eens bewijs voor die onzin.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.
Dat die man het niet moet hebben van zijn respect voor vrouwen is bepaald geen nieuws of iets opmerkelijks. Toch schiet je continu in de verdediging.
Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes. Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het gaat er eigenlijk gewoon over dat vrouwen op mannen vallen die hen overrompelen, overheersen en overmannen.
Dat heeft niet zo gek veel te maken met een fantasietje over in bed gedomineerd worden door hun partner. Baudet trekt het breder door te stellen dat mannen die een vrouw niet overheersen ook niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat vrouwen dus gewoon in zijn algemeenheid overheerst willen worden door hun partner.
Wederom reageer je met je onderbuik in plaats van naar feiten en ratio te kijken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om complete bullshit stellingen gebasseerd op de onderbuik ja. En wederom: geef mij eens bewijs voor die onzin.
Wederom: geef mij zwart op wit bewijs van die onzin van je.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wederom reageer je met je onderbuik in plaats van naar feiten en ratio te kijken.
Dat Baudet het nou niet bepaald van zijn respect voor vrouwen moet hebben kan toch ook voor jou geen nieuws zijn?
Sociaal dominant is weer iets anders. Mannen met meer sociale vaardigheden versieren meer vrouwen dan mannen die niets tegen vrouwen durven te zeggen, dat is logisch. Dat zegt echter niets over het feit of die mannen de vrouwen overheersen of kleineren tijdens het versieren.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes.
Nou, dat valt ook wel mee hoor. Mijn vriendin vindt het bijvoorbeeld hartstikke leuk als ik haar om de zoveel tijd eens de slaapkamer door slinger, maar ik hoef echt niet in het restaurant haar eten voor haar te bestellen of haar op andere momenten dan in bed te overheersen of overmannen. Dat had ik ook tijdens het versieren niet hoeven te proberen.quote:Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.
Ja, en daarin zegt Baudet: je moet ze kleineren, dat werkt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Op mannen vallen, dus in het versierspel ja. Dan hebben de mannen die sociaal dominant zijn meer succes. Daar heb ik ook wel veel anekdotisch bewijs voor en dat zal vast ook wel ergens onderzocht zijn dat dat zo is. En dat heeft zeker wel met seksuele fantasieën te maken, tijdens het versieren probeer je elkaars seksualiteit ook te prikkelen.
Dat artikel waar Xa1pt naar verwees, was ook geschreven in het licht dat veel mannen falen in vrouwen versieren. Dus jij trekt het breder, niet Baudet.
Naar mijn idee houdt Baudet juist van vrouwen, wat hij ook meer dan eens letterlijk uitgesproken heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan en wil jij dit wel zien? Je staat nou niet bepaald open voor enige kritiek op Baudet.
Dat die man het niet moet hebben van zijn respect voor vrouwen is bepaald geen nieuws of iets opmerkelijks. Toch schiet je continu in de verdediging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en daarin zegt Baudet: je moet ze kleineren, dat werkt.
Overheersen is ook een vorm van sociaal dominant zijn. Zelfverzekerd op een vrouw aflopen en zeggen, "Kom ga met me naar de bar dan krijg je een drankje van me!", werkt beter dan met je ogen naar de grond kijkend: "Heb je misschien zin om met me mee naar de bar te gaan om een drankje met me te drinken? "quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sociaal dominant is weer iets anders. Mannen met meer sociale vaardigheden versieren meer vrouwen dan mannen die niets tegen vrouwen durven te zeggen, dat is logisch. Dat zegt echter niets over het feit of die mannen de vrouwen overheersen of kleineren tijdens het versieren.
Ik denk ook niet dat hij met overmannen bedoelt het eten voor je date te bestellen, maar meer leidend zijn in bijvoorbeeld het kiezen van het restaurant, of op andere wijze het initiatief nemen.quote:Nou, dat valt ook wel mee hoor. Mijn vriendin vindt het bijvoorbeeld hartstikke leuk als ik haar om de zoveel tijd eens de slaapkamer door slinger, maar ik hoef echt niet in het restaurant haar eten voor haar te bestellen of haar op andere momenten dan in bed te overheersen of overmannen. Dat had ik ook tijdens het versieren niet hoeven te proberen.
Nah dat lees ik er totaal niet in . Zie mijn reactie op Xa1pt.quote:Volgens Baudet is het echter zo dat je vrouwen kan versieren door ze te kleineren, en die zijn gerust te vinden, maar hij stelt ook dat vrouwen kleineren ook genoeg is om vrouwen te versieren. Je hebt geen andere eigenschappen nodig dan dominant zijn, wat weer betekent dat vrouwen inherent gedomineerd willen worden door een man. Dat gaat verder dan alleen een bedfantasietje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oet-doen-wat-leiding
Interessant stukje, ik ben nu nog bezig met het boek van Yanis Farouvakis (voormalige Grieks minister van financiën) over de EU. Als ik deze uit heb ( en dat gaat écht nog wel even duren) ga ik het boek van Ybeltje maar eens lezen. Bij Pauw had ze overigens al gezegd dat ze al is benaderd door FvD, maar er voorlopig nog niet aan wil beginnen omdat ze de partij nog niet zo goed kent.
Spontaan al mijn respect voor Frits Wester kwijt geraakt door dit stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.
Wat denk ik ook gewoon klopt en wat verder niet zegt dat ik of hij het gedrag van de kleinerende nozem goedkeur.
[..]
Overheersen is ook een vorm van sociaal dominant zijn. Zelfverzekerd op een vrouw aflopen en zeggen, "Kom ga met me naar de bar dan krijg je een drankje van me!", werkt beter dan met je ogen naar de grond kijkend: "Heb je misschien zin om met me mee naar de bar te gaan om een drankje met me te drinken? "
[..]
Ik denk ook niet dat hij met overmannen bedoelt het eten voor je date te bestellen, maar meer leidend zijn in bijvoorbeeld het kiezen van het restaurant, of op andere wijze het initiatief nemen.
[..]
Nah dat lees ik er totaal niet in . Zie mijn reactie op Xa1pt.
Wat een triest figuur ben je toch ookquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent net zo'n vrouwenhater als Baudet /squote:Op dinsdag 26 september 2017 15:23 schreef Ludachrist het volgende:
Overigens kan ik alle beta's verklappen dat je gewoon een knappe, grappige, zelfverzekerde man moet zijn, dat levert je het meeste op.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, hij stelt in die column 2 uitersten, de kleinerende nozem en de verlegen onzekere goedzak, en dat de vrouw dan eerder voor de kleinerende nozem zal kiezen.
Wat denk ik ook gewoon klopt en wat verder niet zegt dat ik of hij het gedrag van de kleinerende nozem goedkeur.
quote:Door al die afwijzing is hij vrouwen nog meer gaan bewonderen dan eerst; en dus valt hem alleen nog maar minder interesse ten deel.
quote:Aardige jongens halen het slechtste in jonge vrouwen naar boven.
Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.quote:Wat een hypocrisie om hem ‘misogynie’ te verwijten als vrouwen bij bosjes voor zijn methodes vallen (en massaal het masochistische Vijftig Tinten Grijs lezen).
Stel nou dat vrouwen alleen zouden gaan voor een man die hen kleineert, zou jij het dan prima vinden als de mens uitsterft? Het is gewoon waar dat vrouwen eerder voor een bad guy dan een sulletje gaan, en vaak zat ook voor een bad guy i.p.v. een "normaal" iemand. Dat is gewoon de vrouwelijke natuur (eigenlijk ten overvloede: niet zeggende dat dit voor alle vrouwen geldt). Voor die sulletjes geldt nou eenmaal dat je in hun optiek een beetje een klootzak moet zijn. Dat betekent niet gelijk dat je een enorme zak moet zijn. Je doer alsof dat al te ver gaat. Ben je dan zelf zo'n brave knight?quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.
Goed stukje. Hij kaart de problemen goed aan in zo'n korte spreektijd. Ik vraag me af of de 50% werkelijk binnen 2 jaar haalbaar is, maar beginnen een doel te stellen is prettig.quote:
quote:Bijeenkomst met Thierry Baudet in Rotterdam uitverkocht
De bijeenkomst met Thierry Baudet van Forum voor Democratie en Leefbaar Rotterdam is uitverkocht. Zaterdag praten Baudet en wethouder Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam in Club Villa Thalia aan de Kruiskade voor het eerst in het openbaar over hun samenwerking.
Baudet heeft een alliantie gesloten met Leefbaar. In plaats van elkaar te beconcurreren heeft Baudet zijn steun aan de nazaten van Pim Fortuyn uitgesproken.
Kaarten kostten tien euro per stuk voor niet-leden van Leefbaar, voor leden waren ze gratis. Hoeveel kaartjes beschikbaar zijn gesteld is onbekend, maar in de zaal passen over het algemeen enkele honderden mensen.
Het gaat te ver om te zeggen dat je met vrouwen kleineren iets wint en dat vrouwen in het algemeen dat bewonderen. En het gaat ook te ver als je zegt dat iemand als Blanc volkomen gelijk heeft. Je begrijpt de betekenis van 'volkomen gelijk' ook, denk ik? Dat betekent niet: "ja, ok, in de kern heeft hij wel een goed punt, maar...". Dat is weer wat jij er van maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:55 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Stel nou dat vrouwen alleen zouden gaan voor een man die hen kleineert, zou jij het dan prima vinden als de mens uitsterft? Het is gewoon waar dat vrouwen eerder voor een bad guy dan een sulletje gaan, en vaak zat ook voor een bad guy i.p.v. een "normaal" iemand. Dat is gewoon de vrouwelijke natuur (eigenlijk ten overvloede: niet zeggende dat dit voor alle vrouwen geldt). Voor die sulletjes geldt nou eenmaal dat je in hun optiek een beetje een klootzak moet zijn. Dat betekent niet gelijk dat je een enorme zak moet zijn. Je doer alsof dat al te ver gaat.
Jij snapt de vergelijking uit het artikel niet eens, over het slécht begrijpen van zaken gesproken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat te ver om te zeggen dat je met vrouwen kleineren iets wint en dat vrouwen in het algemeen dat bewonderen. En het gaat ook te ver als je zegt dat iemand als Blanc volkomen gelijk heeft. Je begrijpt de betekenis van 'volkomen gelijk' ook, denk ik? Dat betekent niet: "ja, ok, in de kern heeft hij wel een goed punt, maar...". Dat is weer wat jij er van maakt.
Ik snap 'm prima.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij snapt de vergelijking uit het artikel niet eens
Bevestigt dat. En het hypocriet noemen dat Blanc mysoginie verweten wordt... Tja. Blanc is gewoon een mysogist.quote:Door al die afwijzing is hij vrouwen nog meer gaan bewonderen dan eerst; en dus valt hem alleen nog maar minder interesse ten deel.
twitter:RVeelo twitterde op woensdag 27-09-2017 om 09:14:35Vandaag brengen uw volksvertegenwoordigers 't referendum om zeep, omdat u de verkeerde mening heeft. https://t.co/Z89vqJ2gSe via @volkskrant reageer retweet
Nope dat beweert hij dus niet. Hij beweert dat dat beter werkt dan heel onzeker en verlegen zijn. Dat je dus met verlegen en onzeker zijn niks bereikt. Vrouwen bewonderen en benaderen alsof ze een halfgod zijn, vrouwen naar de mond praten, werkt niet. Alles eromheen is jouw interpretatie ervan. Ook mbt Blanc, want iemand ergens volkomen gelijk in geven gaat niet over elke zin die hij ooit heeft uitgesproken of alle acties die hij ooit heeft verricht.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Baudet prikt niet door de retoriek van Blanc heen maar valt er als een blok voor. Hij nuanceert niets, hij bevestigt hetgeen Blanc zegt alleen maar. Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera, en hoe belangrijk die elementen zijn maar dat zegt-ie allemaal niet. Het is hypocriet om Blanc misogynie te verwijten (de man die roept dat hij het gezicht van vrouwen in zijn kruis drukt en aanrandt) want het werkt. Dan sla je de plank een beetje mis, want niet het vernederen, kleineren en domineren van vrouwen - en er dus ook een minderwaardig beeld van vrouwen op nahouden - werkt. En dat is wel wat Baudet beweert in dat artikel.
quote:Hij had het ook over zelfvertrouwen kunnen hebben, sociale vaardigheden, lichaamstaal, et cetera
Alsjeblieft.quote:Versiercoaches zoals Blanc hebben een methode ontwikkeld om de relatie met vrouwen naar je hand te zetten. Door allerlei slimme technieken voor lichaamshouding, gesprekswending en interactie met de rest van de omgeving leren zij hoe je een vrouw het gevoel kan geven dat je een alfaman bent. Niet zij, maar jij bent de grote prijs van de avond. Het blijkt dat met een aantal truukjes en ‘routines’, de onzekerheden kunnen worden overwonnen en de ene na de andere vrouw kan worden versierd.
Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:11 schreef Vesz het volgende:
twitter:RVeelo twitterde op woensdag 27-09-2017 om 09:14:35Vandaag brengen uw volksvertegenwoordigers 't referendum om zeep, omdat u de verkeerde mening heeft. https://t.co/Z89vqJ2gSe via @volkskrant reageer retweet
:’)quote:Op woensdag 27 september 2017 10:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alles om de Europese droom in stand te houden, zaken zoals principes en democratie staan alleen maar in de weg.
Het is nonsense om de keutel in te trekken nadat Macron heeft aangekondigd dieper te willen samen werken in de EU ondanks dat grote groepen burgers het niet zien zitten.quote:
Zwitserland had immers geen moeite om EU lidmaatschap af te wijzen, doormiddel van een referendum.quote:Op woensdag 27 september 2017 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
:’)
Alleen idioten en opportunisten willen internationale verdragen referendabel maken.
Dat zijn ze zelfs in Zwitserland niet. En niet zonder reden.
Deel van het FvD-mediakartel?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Harry Mens wil voor FvD de Eerste Kamer in, aldus de Privé.
Harry Mensquote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Samen met Wim van Hanegem dan wel hoop ik.quote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
En daarna, in 2012, hebben ze (per referendum) besloten dat het aangaan van internationale verdragen niet langer referendabel is: https://www.volkskrant.nl(...)democratie~a3272552/quote:Op woensdag 27 september 2017 11:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zwitserland had immers geen moeite om EU lidmaatschap af te wijzen, doormiddel van een referendum.
Weet ie dat ie de mensen waarmee ie in discussie gaat in de senaat geen factuur kan sturen?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Gaat hier iemand naar toe?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:06 schreef Vesz het volgende:
Bijeenkomst met Thierry Baudet in Rotterdam uitverkocht
De bijeenkomst met Thierry Baudet van Forum voor Democratie en Leefbaar Rotterdam is uitverkocht. Zaterdag praten Baudet en wethouder Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam in Club Villa Thalia aan de Kruiskade voor het eerst in het openbaar over hun samenwerking.
Baudet heeft een alliantie gesloten met Leefbaar. In plaats van elkaar te beconcurreren heeft Baudet zijn steun aan de nazaten van Pim Fortuyn uitgesproken.
Kaarten kostten tien euro per stuk voor niet-leden van Leefbaar, voor leden waren ze gratis. Hoeveel kaartjes beschikbaar zijn gesteld is onbekend, maar in de zaal passen over het algemeen enkele honderden mensen.
Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna, in 2012, hebben ze (per referendum) besloten dat het aangaan van internationale verdragen niet langer referendabel is: https://www.volkskrant.nl(...)democratie~a3272552/
Dus een toekomstige Zwitserse regering kan zonder referendum besluiten om tot de EU toe te treden.
Een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan, dat maakt het nog geen betrouwbaar instrument om de tijd te bepalen.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.
Nee, want voor hetzelfde geld was daar wel een nee uitgekomen en dan zit je met een internationaal vleugellamme regering. Zoals Zwitserland inderdaad 20 jaar heeft gezeten.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat referenda ook wel eens in jou voordeel kunnen zijn.
quote:Op woensdag 27 september 2017 12:03 schreef Vesz het volgende:
Vrouwen kleineren en domineren werkt beter dan heel onzeker en verlegen zijn? Voor een bepaald slag vrouwen wellicht die uit een zeker wereldje komen. Het is sowieso een beetje een rare tegenstelling; de middenweg lijkt me beter werken dan eerstgenoemde 2.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Nope dat beweert hij dus niet. Hij beweert dat dat beter werkt dan heel onzeker en verlegen zijn. Dat je dus met verlegen en onzeker zijn niks bereikt. Vrouwen bewonderen en benaderen alsof ze een halfgod zijn, vrouwen naar de mond praten, werkt niet. Alles eromheen is jouw interpretatie ervan.
Hij vindt het hypocriet om Blanc misogynie te verwijten...quote:Ook mbt Blanc, want iemand ergens volkomen gelijk in geven gaat niet over elke zin die hij ooit heeft uitgesproken of alle acties die hij ooit heeft verricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |