abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 21:11:56 #226
375570 crew  Cyan9
pi_173589432
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 19:57 schreef iBenny het volgende:
Aaah! Je bent er ook zo bij gekomen?

https://www.rodekruis.nl/(...)dig-voor-bangladesh/
Inderdaad, alleen dan voor de update. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 4 september 2017 @ 21:26:07 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173589687
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond Esten heel prettig, maar ze waren inderdaad net als Finnen. Heel onderkoeld. Het land ziet er ook heel Scandinavisch uit. Dat viel mij ook op toen ik vanuit Letland Estland in kwam gereden. Overal ineens naaldbomen en bordjes die waarschuwen voor elanden.
Ondanks mijn opmerkingen vond ik ze ook juist heel prettige mensen hoor. Je weet in ieder geval wat je aan ze hebt en ze zijn wel gewoon vriendelijk. Mijn ervaring met Finnen was wel nog wat anders, alhoewel er wel overeenkomsten inzitten. En Estland is inderdaad anders dan Letland, daar is de Russische invloed nog wat groter. Sowieso heeft die stad toch weer een net iets andere geschiedenis gehad. Hetzelfde geldt voor Litouwen. Daardoor zijn de drie toch wel behoorlijk verschillend, ondanks dat ze toch ook wel weer een sterke band hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 4 september 2017 @ 21:29:14 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173589784
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 12:13 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik doe vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis, gewoon vanuit huis. Ik ben aan het mappen. Het houdt eigenlijk in dat je gebouwen, straten en rivieren intekent aan de hand van satellietbeelden. Hierdoor hebben hulpverlenersdiensten betere kaarten om mensen te helpen.
Ik ben nu met Nepal bezig, waar zo veel overstromingen zijn de laatste tijd. Door al dat water is het landschap helemaal veranderd, maar aan de hand van die kaarten kunnen hulpverleningsdiensten zien waar oorspronkelijk mensen woonden etc etc.
Mooi dat je het doet :) ^O^ En lijkt mij inderdaad ook best interessant.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 4 september 2017 @ 23:47:33 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173592676
Eerste dagverslag Riga is inmiddels ook af. Hopelijk komende twee dagen ook gewoon steeds één schrijven, zodat ik dan de eerste van Tallinn (en de reis ernaartoe) af heb. Donderdag een trouwerij, dus zal daarna wel vrijdag en zaterdag worden om de rest af te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 01:12:58 #230
375570 crew  Cyan9
pi_173593189
Je hebt het er maar druk mee.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 5 september 2017 @ 01:14:14 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173593197
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
Je hebt het er maar druk mee.
Het lijkt haast wel werk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 01:26:07 #232
375570 crew  Cyan9
pi_173593262
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het lijkt haast wel werk.
Als reizen naar exotische landen en er verslagen over schrijven je werk is, heb je niks te klagen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 5 september 2017 @ 01:30:38 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173593285
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:26 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als reizen naar exotische landen en er verslagen over schrijven je werk is, heb je niks te klagen.
Dat zou leuk zijn ja. Maar is helaas niet het geval. Na één dag werken, besef ik weer hoe zat ik het ben. Maar ja, daar is op korte termijn niet veel aan te doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 5 september 2017 @ 02:31:38 #234
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173593420
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:12 schreef Redefine het volgende:
maar het komt er op neer dat de Esten zo slecht zijn in small talk en sociale interacties met vrienden, dat ik nu eindelijk volkomen snap dat de Esten bij het songfestival zulke rare blikken in de camera werpen (ja ik bedoel jullie Koit en Jüri :W). Ze weten gewoon niet beter
Wat nu juist zo jammer was, is dat Jüri (Jüri Pootsmann neem ik aan) het eerst juist wél beter leek te weten. Zijn optreden in de Estse voorronde was geweldig (geen "rare blikken" en zo, maar gewoon mooi en sexy (imo)), daar zou zelfs ik nog voor gestemd hebben. Het was pas op het Eurovisie podium dat het raar werd.

Zo jammer. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 5 september 2017 @ 02:32:33 #235
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173593422
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 12:13 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik doe vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis, gewoon vanuit huis. Ik ben aan het mappen. Het houdt eigenlijk in dat je gebouwen, straten en rivieren intekent aan de hand van satellietbeelden. Hierdoor hebben hulpverlenersdiensten betere kaarten om mensen te helpen.
Ik ben nu met Nepal bezig, waar zo veel overstromingen zijn de laatste tijd. Door al dat water is het landschap helemaal veranderd, maar aan de hand van die kaarten kunnen hulpverleningsdiensten zien waar oorspronkelijk mensen woonden etc etc.
Oh, dat is nog best belangrijk werk ook. _O_
Heb je daar geen training voor nodig of zo? Ik zou met een satellietbeeld geen idee hebben waar ik moest beginnen om daar een kaart van te maken. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 5 september 2017 @ 04:48:22 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173593621
Ok, vannacht geen 'Gewoon omdat het kan', maar meer een: "Ik ben morgen vrij en alleen thuis dus het is niet erg als ik in ietwat beschonken toestand 's nachts esf nummers van de afgelopen paar jaar luister waarvan ik er een paar wil delen omdat het (imo) echt onderschatte pareltjes waren". :P
Dusss....

(nummers in de top 5 laat ik buiten beschouwing, die hebben nl niks te klagen wmb :7 )

_____
Dit nummer werd in 2009 door velen niet gewaardeerd, vandaar de op twee na laatste plaats.
Voor mij was het en van mijn favorieten dat jaar, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;(

_____
Ok, deze is niet echt laag geëindigd, maar had wmb toch een stuk hoger dan 8e mogen komen.

_____
Nog een uit 2009 (goed jaar).
Normaal gesproken niet echt mijn soort muziek, maar dit sprak me toch heel erg aan.
Tikje 'Amerikaans over the top', maar wel op een prettige manier. Beter kan ik het niet uitleggen:

_____
Ja, hij haalde in 2010 een heel belangrijke noot niet (heel erg niet :X ), maar ik had hem toch graag hoger dan een 14e plaats gezien. Ondanks die noot een heel mooi nummer imo.

en ja, het is imo ook nog eens een hele mooie jongen, maar dat heeft hier nergens iets mee te maken. :+
_____
Buiten de top 5 kan ik me maar drie nummers herinneren uit 2015, dit was er een van:
Had minstens top 3 gemogen van mij.

_____
Dit was de tweede. Had ook zo in de top 3 gemogen, al scoorde ze met een 6e plaats niet slecht voor zo'n nummer.

____
En de derde:
Deze had ook echt wel wat, lekker rauw tussen de rest.
geen top drie of zo, maar had voor mij wel hoger mogen eindigen. :Y


Ok, hier laat ik het voorlopig bij.

Er zijn natuurlijk nog veel meer nummers die ik graag hoger had zien eindigen, maar daar kom ik op een andere avond misschien nog wel op terug. :P

Voor vanavond/ochtend zullen jullie het hiermee moeten doen. :7

En voel je vooral vrij om je eigen ondergewaardeerde favorieten te posten. :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Roger_Epiales op 05-09-2017 04:59:32 ]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 13:06:43 #237
375570 crew  Cyan9
pi_173598682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 02:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, dat is nog best belangrijk werk ook. _O_
Heb je daar geen training voor nodig of zo? Ik zou met een satellietbeeld geen idee hebben waar ik moest beginnen om daar een kaart van te maken. :@
Ik heb twee youtube instructie filmpjes bekeken. Meer training krijg je niet, en is ook je eigen verantwoordelijkheid. Maar al je werk wordt sowieso gecontroleerd door experts.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_173604151
Een nieuwe week en weer een nieuw land. Deze week iets verder van huis namelijk Oekraïne *O*

ESF / ESF-Land van de week (Deel 12): OEKRAÏNE
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:47:35 #239
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173604349
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb twee youtube instructie filmpjes bekeken. Meer training krijg je niet, en is ook je eigen verantwoordelijkheid. Maar al je werk wordt sowieso gecontroleerd door experts.
Waren alle trainingen maar zoo makkelijk.

Wordt er bij een sollicitatie gevraagd naar je kwalificaties, zeg je gewoon: "Wel meneer/mevrouw, ik heb toch zeker wel drie youtube filmpjes gekeken. :7 "
Wordt je meteen directeur. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2017 @ 17:50:16 #240
368283 ato
pi_173604418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, vannacht geen 'Gewoon omdat het kan', maar meer een: "Ik ben morgen vrij en alleen thuis dus het is niet erg als ik in ietwat beschonken toestand 's nachts esf nummers van de afgelopen paar jaar luister waarvan ik er een paar wil delen omdat het (imo) echt onderschatte pareltjes waren". :P
Dusss....

(nummers in de top 5 laat ik buiten beschouwing, die hebben nl niks te klagen wmb :7 )

_____
Dit nummer werd in 2009 door velen niet gewaardeerd, vandaar de op twee na laatste plaats.
Voor mij was het en van mijn favorieten dat jaar, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;(

_____
Ok, deze is niet echt laag geëindigd, maar had wmb toch een stuk hoger dan 8e mogen komen.

_____
Nog een uit 2009 (goed jaar).
Normaal gesproken niet echt mijn soort muziek, maar dit sprak me toch heel erg aan.
Tikje 'Amerikaans over the top', maar wel op een prettige manier. Beter kan ik het niet uitleggen:

_____
Ja, hij haalde in 2010 een heel belangrijke noot niet (heel erg niet :X ), maar ik had hem toch graag hoger dan een 14e plaats gezien. Ondanks die noot een heel mooi nummer imo.

en ja, het is imo ook nog eens een hele mooie jongen, maar dat heeft hier nergens iets mee te maken. :+
_____
Buiten de top 5 kan ik me maar drie nummers herinneren uit 2015, dit was er een van:
Had minstens top 3 gemogen van mij.

_____
Dit was de tweede. Had ook zo in de top 3 gemogen, al scoorde ze met een 6e plaats niet slecht voor zo'n nummer.

____
En de derde:
Deze had ook echt wel wat, lekker rauw tussen de rest.
geen top drie of zo, maar had voor mij wel hoger mogen eindigen. :Y


Ok, hier laat ik het voorlopig bij.

Er zijn natuurlijk nog veel meer nummers die ik graag hoger had zien eindigen, maar daar kom ik op een andere avond misschien nog wel op terug. :P

Voor vanavond/ochtend zullen jullie het hiermee moeten doen. :7

En voel je vooral vrij om je eigen ondergewaardeerde favorieten te posten. :Y
Van dit rijtje vind ik Lithouwen goed, ondergewaardeerd liedje.
Verder natuurlijk Frankrijk 2009 en Noorwegen 2015 beiden hadden absoluut hoger moeten eindigen.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 19:07:58 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173606142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week en weer een nieuw land. Deze week iets verder van huis namelijk Oekraïne *O*

ESF / ESF-Land van de week (Deel 12): OEKRAÏNE
*O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173608013
quote:
Aminata _O_
Als wij toch ooit zoiets zouden sturen, dan blink ik echt van trots.

Alleen Warrior uit je rijtje vind ik tof. De rest is allemaal mijn smaak niet.
Ik hou (bij ESF) alleen van rauw, rock, experimenteel (en mooie ballads). Tof dat dat steeds vaker meedoet bij het ESF. Variatie is zo tof.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 05-09-2017 20:25:14 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2017 @ 20:43:52 #243
368283 ato
pi_173608805
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Aminata _O_
Als wij toch ooit zoiets zouden sturen, dan blink ik echt van trots.

Alleen Warrior uit je rijtje vind ik tof. De rest is allemaal mijn smaak niet.
Ik hou (bij ESF) alleen van rauw, rock, experimenteel (en mooie ballads). Tof dat dat steeds vaker meedoet bij het ESF. Variatie is zo tof.
Oh ja ik vergat Aminata, geweldig live-optreden.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:52:44 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173609139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 02:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat nu juist zo jammer was, is dat Jüri (Jüri Pootsmann neem ik aan) het eerst juist wél beter leek te weten. Zijn optreden in de Estse voorronde was geweldig (geen "rare blikken" en zo, maar gewoon mooi en sexy (imo)), daar zou zelfs ik nog voor gestemd hebben. Het was pas op het Eurovisie podium dat het raar werd.

Zo jammer. :N
Ja dat gebeurd helaas wel eens vaker dat een tof nummer opeens helemaal niet goed uit de verf komt tijdens het ESF. Dit jaar vielen een aantal van mijn favoriete nummers erg tegen tijdens de halve finales. Zonde.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:02:01 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173609479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week en weer een nieuw land. Deze week iets verder van huis namelijk Oekraïne *O*

ESF / ESF-Land van de week (Deel 12): OEKRAÏNE
Tof! Oekraïne heeft vaak toch wel interessante en/of leuke inzendingen gehad.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:26 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173609599
Aminata! Wat een strot en wat een prachtig optreden was dat. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2017 @ 22:42:47 #247
368283 ato
pi_173612033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat gebeurd helaas wel eens vaker dat een tof nummer opeens helemaal niet goed uit de verf komt tijdens het ESF. Dit jaar vielen een aantal van mijn favoriete nummers erg tegen tijdens de halve finales. Zonde.
Ja bij mij vielen er ook veel acts tegen, MonteNegro, IJsland, Ierland..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:11:08 #248
163650 Greys
pi_173613204
Het gaat nu echt niet goed met Salvador. Zie Portugal topic. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 september 2017 @ 01:59:15 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173613631
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Aminata _O_
Als wij toch ooit zoiets zouden sturen, dan blink ik echt van trots.
Ja, ik ook.
Ik ben alleen bang dat 'wij' dat nooit zullen aandurven, stamppot met spekjes is al spannend genoeg zeg maar. :{
quote:
Alleen Warrior uit je rijtje vind ik tof. De rest is allemaal mijn smaak niet.
Ik hou (bij ESF) alleen van rauw, rock, experimenteel (en mooie ballads). Tof dat dat steeds vaker meedoet bij het ESF. Variatie is zo tof.
Dat kan, niks mis mee, ieder zijn ding enzo. :P
Ik kan van bijna elk genre genieten, mits goed nummer en goed gezongen naruurlijk, (behalve die Amerikaanse "gangster rap" shit met hun 'bitches en guns en zo' :{w . Mede daarom vind ik het vaak zo moeilijk om een duidelijke top 10 samen te stellen bij het ESF. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 6 september 2017 @ 02:07:18 #250
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173613641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat gebeurd helaas wel eens vaker dat een tof nummer opeens helemaal niet goed uit de verf komt tijdens het ESF. Dit jaar vielen een aantal van mijn favoriete nummers erg tegen tijdens de halve finales. Zonde.
Voor mij niet een aantal, eigenlijk maar een.

Macedonië, dat nummer leende gewoon zoveel kracht uit de videoclip dat het live gewoon niet meer over kwam. Jammer...

Kijkend naar de video vind ik het nog steeds geweldig.
Kijkend naar het optreden... meh... :{

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')