abonnement Unibet Coolblue
pi_170874502
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee. Wel een regisseur genaamd Rob Meter.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.




Schema van de dames:



De outfits:



De dames op de rode loper:



w/ w/ w/
pi_170874508
Ik pak nog even een ijsje :9~
pi_170874511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

KOEKOEK GENOT. Mijn voorspelling gaat uitkomen; Jury top 3 van ALLE landen *O* *O* *O*
Laten we de polonaise nog maar niet gaan lopen :P. Je weet het nooit met dit soort vage berichtgeving, hoopvol is het wel *O*. Jury's in de tweede halve finale zouden zich ook flink moeten schamen wanneer ze OG3NE niet in hun top 5 hadden.
pi_170874515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:48 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Laten we de polonaise nog maar niet gaan lopen :P. Je weet het nooit met dit soort vage berichtgeving, hoopvol is het wel *O*. Jury's in de tweede halve finale zouden zich ook flink moeten schamen wanneer ze OG3NE niet in hun top 5 hadden.
ZO IS DAT KURWA CYKA BYLAT _O_ _O_
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:49:11 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874516
Voorgaande jaren is er ook altijd wel wat geweest met jury's en juryleden. Volgens mij wordt er wel jaarlijks een jurylid geschorst. En dan spreken we nog niet eens over discutabele zaken die aan het ligt worden gebracht door de mensen om het festival heen. Dat er naar buiten wordt gebracht dat er onregelmatigheden zijn geweest met een land, maar er vervolgens helemaal niets meegedaan wordt. :')

Daarom vind ik het altijd nog kneuterig dat JOS elke keer komt vertellen dat alles in orde is en er geen enkele onregelmatigheden zijn voorbijgekomen _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:49:12 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874517
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:44 schreef Greys het volgende:
Een jurylid was vervangen omdat ie iets lulligs over Ierland had gezegd
Valt wat voor te zeggen natuurlijk.
Als je afgeeft op iemand voor je de act hebt gezien is het een beetje moeilijk je neutraliteit vol te houden. :P
quote:
maar punten lekken is geen probleem _O-
Is ook een probleem, maar moet eerst even geverifieerd worden dat dit ook daadwerkelijk zo is. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170874521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Redefine het volgende:
Voorgaande jaren is er ook altijd wel wat geweest met jury's en juryleden. Volgens mij wordt er wel jaarlijks een jurylid geschorst. En dan spreken we nog niet eens over discutabele zaken die aan het ligt worden gebracht door de mensen om het festival heen. Dat er naar buiten wordt gebracht dat er onregelmatigheden zijn geweest met een land, maar er vervolgens helemaal niets meegedaan wordt. :')

Daarom vind ik het altijd nog kneuterig dat JOS elke keer komt vertellen dat alles in orde is en er geen enkele onregelmatigheden zijn voorbijgekomen _O-
Ik vertrouw die hele EBU ook niet joh. Corrupte bende.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:50:59 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vertrouw die hele EBU ook niet joh. Corrupte bende.
Nee er klopt inderdaad geen hol van. Maar het vervelende is dat ik hier slechts selectief kritisch op ben, omdat ik de 'haters' geen extra voer wil geven om het festival af te gaan zeiken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874528
Wat is die Shelley trouwens toch een schoonheid :@
pi_170874532
Hold On van Wilson Philips stond op het album: Shadows and Lights. KOEKOEK toeval ILLUMINATI
pi_170874534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee er klopt inderdaad geen hol van. Maar het vervelende is dat ik hier slechts selectief kritisch op ben, omdat ik de 'haters' geen extra voer wil geven om het festival af te gaan zeiken.
Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.
Net als bij sport niet te veel over nadenken en gewoon een gezellig avondje van maken ^O^
pi_170874543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.
Net als bij sport niet te veel over nadenken en gewoon een gezellig avondje van maken ^O^
Het is zelfs de grootste entertainmentshow ter wereld. Ik wist dat het groot was, maar zo groot _O_
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:55:52 #13
163650 Greys
pi_170874545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Valt wat voor te zeggen natuurlijk.
Als je afgeeft op iemand voor je de act hebt gezien is het een beetje moeilijk je neutraliteit vol te houden. :P

[..]

Is ook een probleem, maar moet eerst even geverifieerd worden dat dit ook daadwerkelijk zo is. :+
Ik vond jurylid ook terecht. Absoluut. Maar dat andere is minstens zo erg idd als het waar is. Maar goed weten we nog dat filmpje van het jurylid dat tijdens het beoordelen dus alleen maar zichzelf zat te filmen? Hun stemmen telden gewoon mee. Pruts-Ola, soms .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:55:53 #14
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:40 schreef messi124 het volgende:
Iemand op tv die kritiek durft te geven Humberto schrikt zich kapot.
Het blijft altijd wel grappig hoe Humberto en ook anderen reageren als er iemand onverwachts kritisch is/zich niet aan het script houdt :P

Overigens heeft hij wel gelijk dat het een saai liedje is (maar toch een van de betere dit jaar). Maar dat vind ik bijna altijd wel van de Nederlandse inzendingen. Slow Down vind ik ook een saai nummer (maar perfect gebracht door DB) en ook CATS is eigenlijk best saai (al kan dat ook doordat ik andere verwachtingen vooraf had door een liedje van Waylon) en ook weer perfect gebracht, Birds vind ik ook nog steeds niet veel aan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:57:19 #15
163650 Greys
pi_170874551
Poepz0r bedankt voor topic openen.

Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:57:39 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.
Net als bij sport niet te veel over nadenken en gewoon een gezellig avondje van maken ^O^
Oh er een gezellig avondje van maken doe ik sowieso wel. Ik ben een enorme sportliefhebber, maar vooral bij de OS adem ik het hele evenement en ook het ESF vind ik heel erg leuk door alles wat eromheen is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874556
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Poepz0r bedankt voor topic openen.

Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat _O-
Nachtrust hebben _O- _O-

WE GAAN NAAR DE GRACHTEN ZATERDAG *O* *O* :B :B
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:59:26 #18
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874560
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond jurylid ook terecht. Absoluut. Maar dat andere is minstens zo erg idd als het waar is. Maar goed weten we nog dat filmpje van het jurylid dat tijdens het beoordelen dus alleen maar zichzelf zat te filmen? Hun stemmen telden gewoon mee. Pruts-Ola, soms .
Dat mens vorig jaar bedoel je, die zichzelf tijdens het jureren via periscope zat te hoereren?
Zij was daarna toch ook uit de jury gezet? Haar score deed iig niet meer mee, dacht ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:59:37 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874562
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Poepz0r bedankt voor topic openen.

Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat _O-
Daar heb ik ook altijd wel last van zo rond het ESF. De topics zijn veel te leuk om te volgen, waardoor vroeg slapen er niet in zit _O- Het is dat ik deze hele week vrij ben, al was dat niet eens bewust.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:00:02 #20
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is zelfs de grootste entertainmentshow ter wereld. Ik wist dat het groot was, maar zo groot _O_
Zeker, zelfs sommige Amerikanen zijn er jaloers op. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170874567
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Poepz0r bedankt voor topic openen.

Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat _O-
Haha niet herkenbaar ofzo :D Ik zit hier mee te lezen en nog op een aantal andere fora... ben ergens wel blij als het weer over is. Terug naar het normale leven.
~The present is all there is~
pi_170874569
Martijn Krabbe; De grootste outsider is..... ZWITSERLAND!

Die zijn niet door Martijn....

DAT MEEN JE NIET :')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:01:13 #23
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874570
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Poepz0r bedankt voor topic openen.

Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat _O-
Slapen doe je maar na het ESF. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:02:13 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:00 schreef Poepz0r het volgende:
Martijn Krabbe; De grootste outsider is..... ZWITSERLAND!

Die zijn niet door Martijn....

DAT MEEN JE NIET :')
Serieus?
Dat is best triest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:02:15 #25
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:00 schreef Poepz0r het volgende:
Martijn Krabbe; De grootste outsider is..... ZWITSERLAND!

Die zijn niet door Martijn....

DAT MEEN JE NIET :')
:') _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Serieus?
Dat is best triest.
Ja was bij Humbertotje vandaag HAHAHAAH
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:04:02 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja was Humbertotje vandaag HAHAHAAH
Heb Humberto niet gekeken, zoals meestal.

Moge iig duidelijk zijn dat we Martijn dan nooit als expert gaan vragen. Dan nog liever Carlo. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170874582
Martijn: Top 3
Ronald Molendijk: Top 5
Jim: Top 5
Vincent Bijlo: 9de (maar die heeft niks gezien vanavond HAHAHA)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:06:00 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874585
Ik heb geen zin om in dat topic te posten, omdat ik helemaal geen zin heb om lang in die discussie te verzeilen.

Maar waarom worden er zo vaak rockbands genoemd als suggestie om in te gaan sturen voor de volgende editie van het ESF? En dan met de bedoeling om Nederland weer eens te laten winnen. Ik snap echt niet hoe ESF volgers het voor elkaar krijgen om een suggestie te doen voor een serieuze winstkandidaat en dan met een rockband aan te komen. Als er iets niet of nauwelijks scoort is het wel rock (wat ik heel erg jammer vind).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Redefine het volgende:
Ik heb geen zin om in dat topic te posten, omdat ik helemaal geen zin heb om lang in die discussie te verzeilen.

Maar waarom worden er zo vaak rockbands genoemd als suggestie om in te gaan sturen voor de volgende editie van het ESF? En dan met de bedoeling om Nederland weer eens te laten winnen. Ik snap echt niet hoe ESF volgers het voor elkaar krijgen om een suggestie te doen voor een serieuze winstkandidaat en dan met een rockband aan te komen. Als er iets niet of nauwelijks scoort is het wel rock (wat ik heel erg jammer vind).
Enige wat zou scoren is Kensington. Puur omdat die overal populair zijn, zelfs in Rusland uitverkochte stadions koekoek. Maar eens ja.

Romy Monteiro volgend jaar _O_
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:07:22 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Heb Humberto niet gekeken, zoals meestal.

Moge iig duidelijk zijn dat we Martijn dan nooit als expert gaan vragen. Dan nog liever Carlo. :P
Carlo zegt ook nog weleens domme dingen. Maar hij is wel degene van al de zogenaamde experts die ik het meeste zinnige dingen heb horen zeggen. Hij zegt vaak veel meer zinnige dingen dan veel artiesten die een grotere kenner zouden moeten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:09:21 #32
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enige wat zou scoren is Kensington. Puur omdat die overal populair zijn, zelfs in Rusland uitverkochte stadions koekoek. Maar eens ja.

Romy Monteiro volgend jaar _O_
Mwah ik denk dat Kensington alsnog niet best zou gaan scoren, want hoezeer zijn die fans daadwerkelijk ESF kijkers. Eigenlijk heeft alleen maNga het echt goed gedaan als rockband, maar ja die hebben dan ook wel de wind mee als Turkse band (en hadden toen ook een geweldig nummer).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat Kensington alsnog niet best zou gaan scoren, want hoezeer zijn die fans daadwerkelijk ESF kijkers. Eigenlijk heeft alleen maNga het echt goed gedaan als rockband, maar ja die hebben dan ook wel de wind mee als Turkse band (en hadden toen ook een geweldig nummer).
Lordi was ook al bekend he ;) Maar die hebben vooral gewonnen want die kregen veel gimmickstemmen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:12:06 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874600
Overigens verbaas ik mij er nogal over dat Turkije dit jaar niet is teruggekeerd naar het festival. Ze zijn toen afgehaakt, omdat ze het niet eens waren met de puntentelling (diaspora voting werd nogal gefilterd). Maar gezien de nieuwe puntentelling, moet dit toch wel de natte droom van de Turken zijn? Zie Polen vorig jaar. Bovendien lijkt mij het huidige Turkije het juist wel lekker te vinden om de landgenoten in het buitenland extra te betrekken bij het vaderland en natuurlijk Erdogan en co het wel leuk zouden vinden om hoog te scoren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:14:02 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lordi was ook al bekend he ;) Maar die hebben vooral gewonnen want die kregen veel gimmickstemmen.
Lordi reken ik niet tot scoren, omdat het rock is. Die wonnen alleen maar vanwege de gimmick inderdaad en toen hoorde je ook veel mensen die nooit stemden opeens dat ze gingen stemmen, puur om het festival te jennen.

Sowieso waren die jaren wel de hoogtij van het hele kermis gebeuren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170874606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Lordi reken ik niet tot scoren, omdat het rock is. Die wonnen alleen maar vanwege de gimmick inderdaad en toen hoorde je ook veel mensen die nooit stemden opeens dat ze gingen stemmen, puur om het festival te jennen.

Sowieso waren die jaren wel de hoogtij van het hele kermis gebeuren.
Ja idd zeg :D Vond die outfits wel baas overigens _O-
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:16:04 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja idd zeg :D Vond die outfits wel baas overigens _O-
Die outfits waren wel heel tof ja :) Maar zelfs los van die pakken, kon het in die tijd gewoon niet gek genoeg zijn. Dustin the Turkey, Verka, We Are the Winners etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:16:39 #38
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874611
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Carlo zegt ook nog weleens domme dingen. Maar hij is wel degene van al de zogenaamde experts die ik het meeste zinnige dingen heb horen zeggen. Hij zegt vaak veel meer zinnige dingen dan veel artiesten die een grotere kenner zouden moeten zijn.
Klopt, en daarbij verwacht ik van hem toch zeker dat hij weet dat iemand is uitgeschakeld vlak nadat hij de show gekeken heeft waarin ze werden uitgeschakeld. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:18:14 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874613
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Klopt, en daarbij verwacht ik van hem toch zeker dat hij weet dat iemand is uitgeschakeld vlak nadat hij de show gekeken heeft waarin ze werden uitgeschakeld. :D
Het laat goed zien hoe ongeïnteresseerd sommige mensen ergens naar kijken. En hoezeer mensen gewoon onzin roepen als zogenaamde experts. Zodra je ergens wat meer verstand van hebt, verbaas je jezelf erover hoeveel fouten men maakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:18:48 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:12 schreef Redefine het volgende:
Overigens verbaas ik mij er nogal over dat Turkije dit jaar niet is teruggekeerd naar het festival. Ze zijn toen afgehaakt, omdat ze het niet eens waren met de puntentelling (diaspora voting werd nogal gefilterd). Maar gezien de nieuwe puntentelling, moet dit toch wel de natte droom van de Turken zijn? Zie Polen vorig jaar. Bovendien lijkt mij het huidige Turkije het juist wel lekker te vinden om de landgenoten in het buitenland extra te betrekken bij het vaderland en natuurlijk Erdogan en co het wel leuk zouden vinden om hoog te scoren.
Aan de andere kant geeft Turkije/Erdogan de laatste tijd wel enorm af op alles wat maar een beetje Europees is. Om dan aan een Europese populariteitswedstrijd mee te gaan doen...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:21:27 #41
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Aan de andere kant geeft Turkije/Erdogan de laatste tijd wel enorm af op alles wat maar een beetje Europees is. Om dan aan een Europese populariteitswedstrijd mee te gaan doen...
Dat is waar, maar dergelijke populisten zijn zo hypocriet als de pest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 03:24:58 #42
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dergelijke populisten zijn zo hypocriet als de pest.
Ja, maar naast hypocriet vaak ook sluw.
Als er een redelijke kans is om niet zo hoog te eindigen zullen ze er snel voor kiezen om maar liever niet mee te doen. Natuurlijk omdat ze er te goed voor zijn oid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170874630
Commentaren onder de YT video;

Goosebumps!

Amsterdam 2018

I cried

Etc etc

TOETERTJESSSSSSS

  ESF Reporter vrijdag 12 mei 2017 @ 03:53:18 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_170874663
Breda 2018 WHOOOHOOO HET GAAT GEBEUREN. *O*
pi_170874671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:53 schreef Cee het volgende:
Breda 2018 WHOOOHOOO HET GAAT GEBEUREN. *O*
ZiggoDome lieverd
pi_170874764
Allereerst mijn felicitaties aan O'G3ne. Ik herinner mij het begin van deze discussie zo'n 9 maanden terug waar O'G3ne hier op FOK voornamelijk werd afgebrand tot op het bot. Dikke meiden, nep, veel te veel handgebaren en wat ze ook deden werd altijd in het negatieve getrokken door vele mensen hier. Ik werd er soms kotsmisselijk van. Ik wist dat Nederland met O'G3ne niks had om zich voor te moeten schamen en mijn profetie is waarheid geworden.

O'G3ne heeft het keurig gedaan. Professioneel een nummer en act gekozen. En nu in de finale. Hup meiden. Goed gedaan. Proficiat

[ Bericht 1% gewijzigd door WhiteBeard op 12-05-2017 06:57:01 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_170874938

Ook even de commentaren lezen. Klaarblijkelijk hebben sommigen hier een olifantenhuid
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_170874955
6e positie in de finale is niet ideaal, maar statistisch gezien niet één van de slechtste posities in de eerste helft.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:09:32 #49
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_170874975
Oei, de gokkers zijn afgehaakt. 12 op oddschecker.

iTunes gaat beter momenteel met een 6de plek
pi_170874993
Hmm ik verwacht een eindpositie tussen 8-12 :Y
pi_170875012
Krijgen we nu in de finale wel een fatsoenlijke achtergrond en beelden? Of blijven we als enige el cheapo daar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170875053
Nederland heeft het qua televote in W-Europa best goed gedaan denk ik, kijkend naar Itunes.

6e startplek is niet eens zo beroerd, in ieder geval niet gesandwitched tussen Italie en Portugal.

Italië, Portugal, Bulgarije en België gaan vechten voor de winst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170875085
Als ik die meiden van Og3ne was, dan zou ik de inmiddels beroemde echo in het nummer brengen :P
Aan de andere kant is Og3ne veel te groot voor dit kneuzen feestje dat ESF heet.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:48:00 #54
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_170875129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:30 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft het qua televote in W-Europa best goed gedaan denk ik, kijkend naar Itunes.

6e startplek is niet eens zo beroerd, in ieder geval niet gesandwitched tussen Italie en Portugal.

Italië, Portugal, Bulgarije en België gaan vechten voor de winst
eens, behalve dat ik België lager verwacht, rond plek 10, zelfde contreien waar ik Nederland ook verwacht.
Same shit, different day
SC hopper present
pi_170875150
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]

eens, behalve dat ik België lager verwacht, rond plek 10, zelfde contreien waar ik Nederland ook verwacht.
België scoort geweldig op Itunes en die startpositie doet me vermoeden dat ze 1e of 2e was dinsdag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170875215
Ik heb het optreden nog eens terug gekeken. Het enige wat echt van wereldklasse is, is de zang. De beelden, het camerawerk, de mimiek is allemaal verstoken van enige emotie. Bij een nummer als dit zou je geraakt moeten worden, maar dit ziet er gewoon uit als een minutieus ingestudeerde opvoering van een stukje en niet als iets wat uit het hart komt. Terwijl dat toch wel de bedoeling is.

Bij de bookmakers doen we het nog steeds best goed, als ik het zo bekijk. Toch ga ik niet uit van een top 10 klassering. Zelfs in een jaar waar er maar een stuk of 7 nummers écht goed zijn, zie ik het met deze uitvoering niet gebeuren. Ik had hoge verwachtingen na de repetities en de lof die ze werd toegezwaaid, maar het totaalplaatje was toch teleurstellend.
pi_170875292
Ben ik de enige die de tieten van Liza er niet uit vind zien in die jurk? Ik vind het eigenlijk sws geen gezicht.
pi_170875331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:00 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het optreden nog eens terug gekeken. Het enige wat echt van wereldklasse is, is de zang. De beelden, het camerawerk, de mimiek is allemaal verstoken van enige emotie. Bij een nummer als dit zou je geraakt moeten worden, maar dit ziet er gewoon uit als een minutieus ingestudeerde opvoering van een stukje en niet als iets wat uit het hart komt. Terwijl dat toch wel de bedoeling is.

Bij de bookmakers doen we het nog steeds best goed, als ik het zo bekijk. Toch ga ik niet uit van een top 10 klassering. Zelfs in een jaar waar er maar een stuk of 7 nummers écht goed zijn, zie ik het met deze uitvoering niet gebeuren. Ik had hoge verwachtingen na de repetities en de lof die ze werd toegezwaaid, maar het totaalplaatje was toch teleurstellend.
Ik had niet beter verwacht qua beelden. Tot de verhalen kwamen hoe mooi het in beeld gebracht zou worden.
Er was niks mooi. Het was leeg.
De meiden zongen goed. Verder was het niets. Dus waar die verhalen nu vandaan zijn gekomen? Of was het eerst nog veel erger dan nu?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170875337
Vond het optreden van OG3NE absoluut niet slecht, best leuk uitgedacht, maar het steekt niet boven de rest uit zoals Portugal en Bulgarije. Qua visuals vond ik het dan wel weer een karige bedoening. Zelfs de armste landen blazen ons weg met de visuals.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170875348
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:19 schreef Fascination het volgende:
Vond het optreden van OG3NE absoluut niet slecht, best leuk uitgedacht, maar het steekt niet boven de rest uit zoals Portugal en Bulgarije. Qua visuals vond ik het dan wel weer een karige bedoening. Zelfs de armste landen blazen ons weg met de visuals.
Dat ding dat door moet gaan als engel.. Totaal overbodig.

Zingen kunnen ze, dat is een ding wat zeker is. Maar dat is helaas niet genoeg....
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 08:21:49 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170875352
Ze moeten in de finale weer als 6e, vlak voor Moldavië, Hongarije en Italië.
In principe niet zo'n hele goeie positie toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170875366
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:21 schreef Moira. het volgende:
Ze moeten in de finale weer als 6e, vlak voor Moldavië, Hongarije en Italië.
In principe niet zo'n hele goeie positie toch?
En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170875374
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.
Sterker nog, dat weet ik wel zeker wat betreft televoting. Daarom denk ik maximaal plek 12 in de finale.
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 08:25:16 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170875377
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.
Mja Armenië vind ik sowieso niks, zie dat niet echt als concurrentie :@

Ben benieuwd hoe dat gaat morgen :o

Op welke plek moesten TCL?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:25:51 #65
194695 franklop
Fran knock
pi_170875383
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Op welke plek moesten TCL?
Die moesten vrijwel aan het eind en hadden een break vlak voor hun optreden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 08:32:57 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170875437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:25 schreef franklop het volgende:

[..]

Die moesten vrijwel aan het eind en hadden een break vlak voor hun optreden
Oh, huilen :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170875454
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.

Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
pi_170875489
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer met 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.

Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
De familie is buiten de zang van de zussen niet heel getalenteerd, en dat is een understatement. Dat de tekst en de muziek uit hun koker komt is leuk voor de familieplakboeken, maar voor het resultaat is het dus desastreus. Gezien alle lof voor hun zang weet je gewoon dat ze met een goede tekstschrijver, goede producer en goede staging gewoon de winst zouden pakken.
pi_170875511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer met 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.

Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
Het schijnt opgenomen te zijn in Wisseloord? Net als Calm After the Storm dus. Maar daar zat wel JB Meijers achter de knoppen.

De productie is inderdaad verschrikkelijk slecht, het klinkt als een demo uit de jaren '90. Met name in de bridge zit iets wat op koperblazers moet lijken, maar klinkt als mijn oude CASIO synthesizer. Het rare is dat het album van OG3NE is opgenomen in Londen, ook grotendeels geschreven door vader Vol. Ik overdrijf niet als ik zeg dat elk nummer op dat album beter was geweest dan Lights and Shadows, en qua productie ook veel beter en eigentijdser is.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 08:58:34 #70
368283 ato
pi_170875656
Nogmaals de video gekeken en de regie is om te huilen.
Meiden doen het prima, maar de achtergrond is te donker. Te veel camerashots van veraf.

Die teksten op de achtergrond hoeft van mij ook niet.

Als de camera op hun gericht is, komen zij goed over.
Maak daar meer gebruik van.

kleding steekt ook donker af op achtergrond, het tweede gedeelte had meer light gemogen..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170875682
het zit allemaal niet mee, 6e plaats, na armenie ook met een rustig nummer en voor moldavie met een druk nummer. En dan ook nog Bulgarije als een na laatste, die een ideale uitgangspunt heeft om te winnen. :(
pi_170875708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:58 schreef ato het volgende:
Nogmaals de video gekeken en de regie is om te huilen.
Meiden doen het prima, maar de achtergrond is te donker. Te veel camerashots van veraf.

Die teksten op de achtergrond hoeft van mij ook niet.

Als de camera op hun gericht is, komen zij goed over.
Maak daar meer gebruik van.

kleding steekt ook donker af op achtergrond, het tweede gedeelte had meer light gemogen..
Ach Og3ne kan nu het grote publiek bereiken en ontdekt worden, waar deze meiden veel groter is dan het kneuzen feestje ESC. zij moeten het hebben van hun stem, en die is zeker wereldster waardig.
  Moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 09:08:29 #73
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170875752
-

[ Bericht 33% gewijzigd door ijs_beer op 12-05-2017 09:12:07 (Laat maar. ) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170875793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.

Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
Maar papa laat niet los, alles draait om die vader (en moeder). Geef die meiden een goeie manager en schrijver...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170875826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Redefine het volgende:
Ik heb geen zin om in dat topic te posten, omdat ik helemaal geen zin heb om lang in die discussie te verzeilen.

Maar waarom worden er zo vaak rockbands genoemd als suggestie om in te gaan sturen voor de volgende editie van het ESF? En dan met de bedoeling om Nederland weer eens te laten winnen. Ik snap echt niet hoe ESF volgers het voor elkaar krijgen om een suggestie te doen voor een serieuze winstkandidaat en dan met een rockband aan te komen. Als er iets niet of nauwelijks scoort is het wel rock (wat ik heel erg jammer vind).
Misschien omdat dat niet vaak voorkomt op ESF. Dat dat dan onderscheidend is
pi_170876021
Volle bak rooten voor Portugal en België dan maar, O'g3ne wordt 9e.

Kregen de lieden die de loting hebben bekeken ook lichtelijk agressieve neigingen toen ze die Bulgaar 2e helft zagen pakken gisteren? Wat een stompbaar ventje is dat
pi_170876055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar papa laat niet los, alles draait om die vader (en moeder). Geef die meiden een goeie manager en schrijver...
Krijgen we nu weer pagina's lang gezeur over die vader? Als die meiden iets voelen bij dit nummer, moeten ze het vooral zingen. En papa Vol, in tegenstelling tot wat velen hier denken, heeft best wat aardige nummers op z'n naam staan. Als ze met iets als Wait a Minute naar het songfestival waren gegaan, waren ze zeker in de top-3 gekomen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:37:30 #78
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_170876069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 06:56 schreef WhiteBeard het volgende:

Ook even de commentaren lezen. Klaarblijkelijk hebben sommigen hier een olifantenhuid
Eargasm _O-
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:48:23 #79
3542 Gia
User under construction
pi_170876190
Ik stem in het voordeel van Ogene.....niet.
pi_170876245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:30 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft het qua televote in W-Europa best goed gedaan denk ik, kijkend naar Itunes.

6e startplek is niet eens zo beroerd, in ieder geval niet gesandwitched tussen Italie en Portugal.

Italië, Portugal, Bulgarije en België gaan vechten voor de winst
België? Die hebben een zak aardappelen gestuurd. Ik vind het al bijzonder dat ze door mocht (lijkt mij een gevalletje sympathy vote).
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:52:11 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170876248
Precies dezelfde producers als van hun album hebben dit geproduceerd. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het daaraan ligt. Liedkwaliteit is in de basis matig. Dat had allemaal opgekrikt kunnen worden met een vette videoproductie. Het is zo amateuristisch een-op-een uit de clip gekopieerd. Met "lights and shadows" zie je van heel veraf lichten aan en uitgaan. Veel te simpel. Choreografietje is te klein voor de manier waarop het in beeld is gebracht.

Pleidooi: vj, designers en andere regisseur voor het podiumoptreden erbij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:53:33 #82
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170876271
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Misschien omdat dat niet vaak voorkomt op ESF. Dat dat dan onderscheidend is
De laatste rockers die het goed deden waren Manga (Turkije, tweede).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 09:55:16 #83
43556 miss_dynastie
pi_170876305
Het lijkt me heerlijk om altijd maar te horen van je ouders hoe goed en fantastisch je bent, echt... maar om dat dan naar buiten toe ook zo uit te dragen is misschien minder verstandig: Og3ne haalt absoluut top 5, naar eigen zeggen: http://www.telegraaf.nl/p(...)soluut_top_5___.html

Ze menen sterker te worden, maar ik vind de zang juist achteruit hobbelen.....

Oh en volgens mij is een felicitatie aan de PROG3NES alhier wel gepast, dus hierbij: van harte gefeliciteerd *O*
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:57:52 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170876352
Zang strak
Outfit strak
Choreo strak en klein, maar tot in de puntjes gestudeerd

Ik vond t sowieso de best gezongen, maar ook de professioneelste van de avond.

Alleen die videbeelden vind ik zo cheesy :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170876369
quote:
Ajax wint van OG3NE... maar er is veel gezapt

De strijd om de meeste televisiekijkers is gisteravond gewonnen door Ajax. Ruim 2,6 miljoen mensen zagen bij RTL 7 hoe de Amsterdamse club ten koste van Lyon de finale van de Europa League bereikte. Daarnaast keken enkele tienduizenden mensen de wedstrijd op Fox Sports.

Naar de halve finale van het Eurovisie Songfestival keken gemiddeld bijna 2,5 miljoen mensen. Ook daar was Nederlands succes: het trio OG3NE hoorde bij de beste tien en staat zaterdag in de finale.

Honderdduizenden missen doelpunt
Het optreden van OG3NE viel precies samen met het enige doelpunt van Ajax. Dat is daardoor door veel minder mensen gezien dan er gemiddeld naar de wedstrijd keken. 'Slechts' 1,9 miljoen mensen zagen Kasper Dolberg in de 27ste minuut live de 0-1 maken.

In de tien minuten voor het optreden van OG3NE schakelden een miljoen mensen over naar NPO 1. Van hen kwamen er zo'n 600.000 van Ajax. Uiteindelijk zagen ruim 3,5 miljoen mensen hoe Lisa, Amy en Shelley Vol in Kiev hun nummer Lights and shadows zongen.
Dat Ajax precies op dat moment scoort was wel toevallig ja :D
pi_170876547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:52 schreef Andromache het volgende:
Precies dezelfde producers als van hun album hebben dit geproduceerd. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het daaraan ligt. Liedkwaliteit is in de basis matig. Dat had allemaal opgekrikt kunnen worden met een vette videoproductie. Het is zo amateuristisch een-op-een uit de clip gekopieerd. Met "lights and shadows" zie je van heel veraf lichten aan en uitgaan. Veel te simpel. Choreografietje is te klein voor de manier waarop het in beeld is gebracht.

Pleidooi: vj, designers en andere regisseur voor het podiumoptreden erbij.
Hans Pannecoucke als regisseur was sowieso logischer geweest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:10:28 #87
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170876559
Ik denk dat de landen in het rood sowieso boven OG3NE gaan eindigen. Het zal er dus om gaan hangen of dat we in de top 10 eindigen vermoed ik.

Schermafbeelding 2017-05-12 om 10.06.41 by wdewit9 wit, on Flickr

Alsnog met de vlaggetjes zwaaien morgen hoor *O* w/ :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:16:22 #88
163650 Greys
pi_170876685
Van de NO'G3NES ben ik geloof ik nog de meest positieve achteraf. Wie had dat gedacht! :D

Ik denk nog steeds gewoon in de top tien.

Want ja, sommige dingen zoals dat uitgebrande Baantjer-lijk op de grond waren slecht, maar de kanonnen van Roemenië en hun hele schooluitvoering-dansje vond ik een stuk amateuristischer overkomen dan de hele act van Og3ne bv. En hoe leuk ik het Italiaanse lied ook vind, van wat ik tot nu toe van die podiumact zag met die flut backings die zo van straat lijken geplukt hebben die qua act ook een dikke steek laten vallen. En zo zijn er nog veel meer.

Al met al vond ik het best meevallen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170876792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat de landen in het rood sowieso boven OG3NE gaan eindigen. Het zal er dus om gaan hangen of dat we in de top 10 eindigen vermoed ik.

[ link | afbeelding ]Schermafbeelding 2017-05-12 om 10.06.41 by wdewit9 wit, on Flickr

Alsnog met de vlaggetjes zwaaien morgen hoor *O* w/ :Y
Met de meesten wel eens, maar Roemenië of UK kan even goed onder NL eindigen, terwijl Azerbeidzjan en Israel er net zo goed boven kunnen komen. Die onderste helft van de Top 10 vind ik dit jaar erg lastig in te schatten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170876912
De huidige ranking van kansen op een plek in de Top 10 van de bookmakers is trouwens als volgt:

1. Italie
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Zweden
5. Belgie
6. Armenie
7. Roemenie
8. UK
9. Frankrijk
10. Azerbeidzjan
11. Moldavie
12. Hongarije
13. Kroatië
14. Nederland
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 10:28:34 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170876984
Ik denk dat ik een speciaalzaak in Azijn moet gaan openen, heb m'n doelgroep al gevonden. ;)

Zonder gekheid, het optreden zat redelijk in elkaar. Goede kleding, zeer goed gezongen, goed de camera gevonden. Maarrrrr, de visuals waren niet bepaald van hoog niveau, dat valt me vies tegen van Rob Meter, die stelt dat ie zelf er bij was toen ze gemaakt werden. Camerawerk was wel oke opzich, weinig bijzonders eigenlijk. Alleen te veel shots van afstand op het einde imo.

Kortom, prima optreden van de dames en een tegenvallende regisseur. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 12-05-2017 10:34:53 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:32:26 #92
163650 Greys
pi_170877041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:25 schreef Fred_B het volgende:
De huidige ranking van kansen op een plek in de Top 10 van de bookmakers is trouwens als volgt:

1. Italie
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Zweden
5. Belgie
6. Armenie
7. Roemenie
8. UK
9. Frankrijk
10. Azerbeidzjan
11. Moldavie
12. Hongarije
13. Kroatië
14. Nederland
Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:33:25 #93
163650 Greys
pi_170877062
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat ik een speciaalzaak in Azijn moet gaan openen, heb 'm doelgroep al gevonden. ;)

Zonder gekheid, het optreden zat redelijk in elkaar. Goede kleding, zeer goed gezongen, goed de camera gevonden. Maarrrrr, de visuals waren niet bepaald van hoog niveau, dat valt me vies tegen van Rob Meter, die stelt dat ie zelf er bij was toen ze gemaakt werden. Camerawerk was wel oke opzich, weinig bijzonders eigenlijk. Alleen te veel shots van afstand op het einde imo.

Kortom, prima optreden van de dames en een tegenvallende regisseur. :)
Eens. Op Rob na. Want die heet Rolf. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877063
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds? :o
Ik heb na gisteren Bulgarije ook als winnaar. Niet omdat het het mooiste liedje is, dat niet. Maar gewoon de beste performance.
  Moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 10:34:17 #95
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170877075
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Op Rob na. Want die heet Rolf. :P
Oh. Nou. Rob is z'n bijnaam vanaf nu dan. :+ :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:35:29 #96
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_170877091
Ze zongen prachtig en ze zagen er goed uit.En ze straalden een prettige positieve energie uit op het podium :).

Alleen vond ik het totaalplaatje flets. Slechte visuals, matig camerawerk en gewoon een te saai liedje.

Waar ik bij Portugal en Italie het geheel echt voel (had ik trouwens ook in iets mindere mate bij Hongarije :o ) miste ik hier het totaalplaatje, het raakte me niet voldoende.

Ik gok rond de 10e plek in de finale.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_170877102
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds? :o
Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:37:11 #98
163650 Greys
pi_170877118
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb na gisteren Bulgarije ook als winnaar. Niet omdat het het mooiste liedje is, dat niet. Maar gewoon de beste performance.
Ik zou prima kunnen leven met Bulgarije als winnaar trouwens hoor. :) Inderdaad uitstekende performance, heel goed gezongen, maar voor mijn eigen smaak is het lied ietsie te saai. Maar kwalitatief uitstekend verder.

Ik zie op de eurovision odds site Portugal gewoon nog op twee staan dus ik snap weer eens iets niet denk ik van dat lijstje hierboven :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:38:04 #99
163650 Greys
pi_170877134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.
Oh :@ Ik ben er vast te dom voor maar ik snap het verschil niet in deze top tien en die van de bookies :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.
Hoe werkt dat? Als je een grotere kans hebt om te winnen, zou je toch ook een grotere kans op Top 10 moeten hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:38:47 #101
163650 Greys
pi_170877150
Oh goddank ik ben niet de enige O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:52 schreef Andromache het volgende:
Precies dezelfde producers als van hun album hebben dit geproduceerd. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het daaraan ligt. Liedkwaliteit is in de basis matig. Dat had allemaal opgekrikt kunnen worden met een vette videoproductie. Het is zo amateuristisch een-op-een uit de clip gekopieerd. Met "lights and shadows" zie je van heel veraf lichten aan en uitgaan. Veel te simpel. Choreografietje is te klein voor de manier waarop het in beeld is gebracht.

Pleidooi: vj, designers en andere regisseur voor het podiumoptreden erbij.
Dat verrast me, ik vind hun album beter/eigentijdser qua productie dan dit. Het nummer is natuurlijk ook niet geweldig, maar met een wat minder houterige productie was er al veel mogelijk. De akoestische versie is al veel beter, terwijl die qua zang identiek is.

Wat betreft het beeld: ja, dat is ook niet geweldig, maar beter dan Blanche, en die scoort wel als een tierelier, dus tsja...
  Moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 10:39:46 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_170877167
Heb vannacht gedroomd dat ze 9de worden.
pi_170877169


:')



:')
pi_170877185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Als je een grotere kans hebt om te winnen, zou je toch ook een grotere kans op Top 10 moeten hebben?
Ja uiteraard, maar landen met veel buren/diaspora, zoals Bulgarije met een Russische zanger, hebben een grotere kans om bij een matig optreden alsnog Top 10 te scoren dan een land als Portugal, met nauwelijks bevriende landen. Maar het gaat hier echt om 1,06 tegen 1,08, dus zoek er niet te veel achter :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:42:10 #106
163650 Greys
pi_170877221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar landen met veel buren/diaspora, zoals Bulgarije met een Russische zanger, hebben een grotere kans om bij een matig optreden alsnog Top 10 te scoren dan een land als Portugal, met nauwelijks bevriende landen. Maar het gaat hier echt om 1,06 tegen 1,08, dus zoek er niet te veel achter :)
Oh god ja, daar zeg je wat.. Niet aan gedacht aan Russische zanger en Portugal met amper bevriende landen op Spanje na. Zo klinkt het wel weer logisch. Dank je voor de uitleg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877873
Kijkend naar http://esctracker.com/ moeten we er niet heel veel van verwachten :') . Bij de bookmakers behoren we ook niet (meer) tot de favorieten ofzo
pi_170877924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:25 schreef Fred_B het volgende:
De huidige ranking van kansen op een plek in de Top 10 van de bookmakers is trouwens als volgt:

1. Italie
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Zweden
5. Belgie
6. Armenie
7. Roemenie
8. UK
9. Frankrijk
10. Azerbeidzjan
11. Moldavie
12. Hongarije
13. Kroatië
14. Nederland
Ik moet even zoeken wat Bulgarije ook alweer was :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170877930
Eigenlijk moeten ze dat hele zielige verhaal van hun moeder tot op het bot uitbuiten. Iig moet dat gewoon telkens in het voorstukje verteld worden. 'Dat mams het jaar waarschijnlijk niet gaat volmaken'. Trekt extra stemmen. Net als vrouwen met baarden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 11:25:48 #110
163650 Greys
pi_170877973
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moet even zoeken wat Bulgarije ook alweer was :D
Dat jonge knappe nerdje met dat mooie haar met goed gezongen ballad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877988
't is ook weer een plaat waar alleen NL (alle Muziekfeest op het Plein, Beste Zangers van NL kijkers) van geniet. Daarbuiten vind niemand het top 5 waardig. Wordt nog verder opgehyped door de dames zelf (zeker top 5) en omgeving (Papa: we kunnen zelfs winnen!). Om na afloop weer te melden dat het een politiek oostblokfeestje is, kwaliteit niet beloond wordt, het om de gimmick gaat, we moeten stoppen met gaan etc
pi_170878027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Krijgen we nu weer pagina's lang gezeur over die vader? Als die meiden iets voelen bij dit nummer, moeten ze het vooral zingen. En papa Vol, in tegenstelling tot wat velen hier denken, heeft best wat aardige nummers op z'n naam staan. Als ze met iets als Wait a Minute naar het songfestival waren gegaan, waren ze zeker in de top-3 gekomen.
Ik reageerde op iemand die zei dat de productie door een ander had moeten worden gedaan, niks over het lied waar ze voor kozen hoor. En met andere manager / schrijver bedoel ik met name over de toekomst. Of moeten ze tot hun 40e bij papa liedjes opdreunen? Het is toch leuk als ze een grotere carrière tegemoet kunnen (mogen) gaan.
En ja op een forum staat het iedereen vrij te schrijven wat we willen. Je hóeft niet te quoten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170878077
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat jonge knappe nerdje met dat mooie haar met goed gezongen ballad.
Oh ja, die vond ik ook goed!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170878107
Door die visuals werd het trouwens wel echt een christelijk EO Jongerendag-geheel
pi_170878118
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik reageerde op iemand die zei dat de productie door een ander had moeten worden gedaan, niks over het lied waar ze voor kozen hoor. En met andere manager / schrijver bedoel ik met name over de toekomst. Of moeten ze tot hun 40e bij papa liedjes opdreunen? Het is toch leuk als ze een grotere carrière tegemoet kunnen (mogen) gaan.
En ja op een forum staat het iedereen vrij te schrijven wat we willen. Je hóeft niet te quoten.
Hij komt over als een fijne vent, en zal ongetwijfeld erg aardig zijn, daar gaan we ook niet over oordelen.
Een hippe moderne volwassen plaat produceren is hem echter nog niet gelukt, en daar mogen we best iets over zeggen. Birds, CATS en SlowDown waren ook niet modern, maar daar spatte nog steeds de kwaliteit van de muziekband af.
pi_170878135
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:32 schreef iBenny het volgende:
Door die visuals werd het trouwens wel echt een christelijk EO Jongerendag-geheel
Echt hè? Het eerste wat ik dacht was "Hallo Evangelische toestand" :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170878161
Enige wat ik tegen vond vallen waren de visuals... beetje 'too on the nose' had beter en subtieler gekund. Dat ene shot bij de break op de vloer was wel heel goed. De zang en het nummer was top notch... vond de clip en studio versie zo truttig maar live komt dit nummer veel beter uit de verf. Belgie vind ik misschien een beter nummer, maar dat komt totaal niet over met zo'n fragiel schaap... werd nerveus voor haar.
pi_170878163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt hè? Het eerste wat ik dacht was "Hallo Evangelische toestand" :')
Yup. Ver-schrik-ke-lijk :')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:40:38 #119
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170878307
Ik vond het meevallen, of het viel me minder tegen dan ik had gevreesd misschien? Paar dagen geleden een stukje van een concert van hun gezien op TV, en dat vond ik heel matig. Maar om eens iets positief te zeggen, ze hebben strak gezongen. Er waren misschien wat zwakke momentjes, maar echt de mist in gaan met uithalen, zoals veel andere landen, deden ze niet. Wat dat betreft moet je misschien wel zeggen dat papa Vol een perfect nummer voor ze heeft gemaakt, het gaat precies tot de grenzen van wat de meiden kunnen. Dat is ook een kwaliteit.
De podium act is wel van een stuitende cheapness, maar dat is elk jaar zo, de Tros wil kennelik nooit dokken voor een fatsoenlijke podium act! Dus laten we daar over ophouden.
Ik zie mensen posten dat Belgie hoger komt dan wij, ik zie dat dus niet, ik vond Belgie super zwak, snap niet dat die in de finale staan!
Winnen wordt het zeker niet,er zijn teveel andere leuke nummers. Mijn dark horse is nu eigelijk dat Ierse jongetje met de meisjes stem, of die Hongaarse zigeuner. Politiek helemaal correct, en een goed nummer, en hij kan zingen! Maar ik support nog steed Italie denk ik het meest!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170878358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vond het meevallen, of het viel me minder tegen dan ik had gevreesd misschien? Paar dagen geleden een stukje van een concert van hun gezien op TV, en dat vond ik heel matig. Maar om eens iets positief te zeggen, ze hebben strak gezongen. Er waren misschien wat zwakke momentjes, maar echt de mist in gaan met uithalen, zoals veel andere landen, deden ze niet. Wat dat betreft moet je misschien wel zeggen dat papa Vol een perfect nummer voor ze heeft gemaakt, het gaat precies tot de grenzen van wat de meiden kunnen. Dat is ook een kwaliteit.
De podium act is wel van een stuitende cheapness, maar dat is elk jaar zo, de Tros wil kennelik nooit dokken voor een fatsoenlijke podium act! Dus laten we daar over ophouden.
Ik zie mensen posten dat Belgie hoger komt dan wij, ik zie dat dus niet, ik vond Belgie super zwak, snap niet dat die in de finale staan!
Winnen wordt het zeker niet,er zijn teveel andere leuke nummers. Mijn dark horse is nu eigelijk dat Ierse jongetje met de meisjes stem, of die Hongaarse zigeuner. Politiek helemaal correct, en een goed nummer, en hij kan zingen! Maar ik support nog steed Italie denk ik het meest!
Uhhm dan heb ik slecht nieuws voor je
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:43:34 #121
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170878370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Uhhm dan heb ik slecht nieuws voor je
hahahah ;)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:43:53 #122
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170878373
Wel een heel donker paard
pi_170878403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt hè? Het eerste wat ik dacht was "Hallo Evangelische toestand" :')
Ik ben benieuwd hoe de EO het echt zou aanpakken
pi_170878407
En dit he...

:')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:46:00 #125
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170878418
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Uhhm dan heb ik slecht nieuws voor je
Is die niet door? Ik was gisteren vroeg gan slapen wegens beetje ziek...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170878451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Is die niet door? Ik was gisteren vroeg gan slapen wegens beetje ziek...
Nee niet door :P
pi_170878510
Hoe doen ze dat eigenlijk met die ODDS. Ze schatten het vaak toch redelijk in. Of hebben ze een stel kenners in dienst?:P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170878568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met die ODDS. Ze schatten het vaak toch redelijk in. Of hebben ze een stel kenners in dienst?:P
De Maltese jury :P
pi_170878584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met die ODDS. Ze schatten het vaak toch redelijk in. Of hebben ze een stel kenners in dienst?:P
Reactionair, voornamelijk gebaseerd op de aantallen waarin er ingezet wordt.
pi_170878600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:50 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met die ODDS. Ze schatten het vaak toch redelijk in. Of hebben ze een stel kenners in dienst?:P
Voor de oorspronkelijke odds:

Zullen wel wat kenners zitten, maar het zijn vooral algoritmes. Je kunt YT-comments scannen, nieuwsberichten en commentaren op andere social media en zo een beeld krijgen van wat men er van denkt. Combineer dat met stemhistorie van landen en je kunt al iets over de popular vote zeggen.

Om de juryvote te voorspellen is het vaak al voldoende om een "educated guess" te maken over de kwaliteit van het liedje. Hoe zit het in elkaar, etcetera.

En zoals hierboven gezegd, het gaat ook over wie wat waar op in zet.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:56:05 #131
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170878629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee niet door :P
Ik zal eens de finalelijst opzoeken voor ik nog meer domme dingen zeg :@
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170878647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:54 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Reactionair, voornamelijk gebaseerd op de aantallen waarin er ingezet wordt.
Jep, maar ik heb ook het idee dat veel mensen beïnvloed worden m.b.t. stemmen. Als ik nu zou gaan luisteren naar acts ga ik voor favorieten, omdat ik dan aanneem dat ze goed zijn.

Gokkers lijken me bovendien ook geen kenners ofzo, maar blijkbaar kunnen ze wel de stem van de meerderheid inschatten. :P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170878660
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:45 schreef iBenny het volgende:
En dit he...
[ afbeelding ]
:')
Dat lijken net te nieuw-gezette siliconen :D
Het haar van de blonde, had minder krul, zag er mooi uit. Alle 3 zagen ze er ook mooi uit met haar en make-up ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170878671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Uhhm dan heb ik slecht nieuws voor je
Ik wilde net gaan juichen of ik het dan gemist had. Vond hem ook wel bijzonder :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170878680
Wauw, Macedonië is gewoon tweede in de YouTube views van de optredens gisteren. Moet dus wel een heeel groot gat zitten, tussen wat ze kregen van de televoting en de jury's. Nederland staat dan wel weer boven Roemenië :P
pi_170878697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij komt over als een fijne vent, en zal ongetwijfeld erg aardig zijn, daar gaan we ook niet over oordelen.
Een hippe moderne volwassen plaat produceren is hem echter nog niet gelukt, en daar mogen we best iets over zeggen. Birds, CATS en SlowDown waren ook niet modern, maar daar spatte nog steeds de kwaliteit van de muziekband af.
Dit bedoel ik dus, de opmerkingen zijn vaak nogal slecht onderbouwd. Hij heeft die nummers namelijk niet zelf geproduceerd, maar een Brits producersduo dat ook veel doet voor Kpop-acts en andere meidengroepen.

En veel van die nummers zijn helemaal niet zo slecht. Zeker naar Nederlandse maatstaven, we hebben hier niet zoveel goede songwriters. Ik zou eigenlijk geen Nederlandse songwriter weten die internationaal meetelt, behalve Giorgio Tuinfort misschien. Oh, en die gast die Firestone van Kygo schreef.
pi_170878745
Odds dalen nog steeds flink hoor, gat met de top 10 wordt nu best groot (kom er maar in poepzor). Kroatië is de grootste stijger.
pi_170878766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:57 schreef Pisces29 het volgende:

Dat lijken net te nieuw-gezette siliconen :D

Misschien is het gewoon om af te leiden van het feit dat ze vrij stevig gebouwd zijn.

Of de enige met een normaal figuur heeft niet genoeg voorhanden om zo te showen.
pi_170878849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor de oorspronkelijke odds:

Zullen wel wat kenners zitten, maar het zijn vooral algoritmes. Je kunt YT-comments scannen, nieuwsberichten en commentaren op andere social media en zo een beeld krijgen van wat men er van denkt. Combineer dat met stemhistorie van landen en je kunt al iets over de popular vote zeggen.

Om de juryvote te voorspellen is het vaak al voldoende om een "educated guess" te maken over de kwaliteit van het liedje. Hoe zit het in elkaar, etcetera.

En zoals hierboven gezegd, het gaat ook over wie wat waar op in zet.
Een site als Betfair is in principe gewoon vergelijkbaar met een aandelenmarkt. Je kunt immers inzetten op iets wel of niet te laten gebeuren. Daardoor worden te hoge en te lage odds vanzelf weggehandeld, en komt er een redelijke voorspelling uit.

Uiteraard blijven er altijd verrassingen over en is er een oververtegenwoordiging van Britse gokkers, waardoor UK vaak te hoog wordt ingeschat, maar over het algemeen is het meestal wel correct.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170878894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:02 schreef aarontje112 het volgende:
Odds dalen nog steeds flink hoor, gat met de top 10 wordt nu best groot (kom er maar in poepzor). Kroatië is de grootste stijger.
De startpositie, meteen na een vermoedelijk Top 3-land in de eerste semi Armenië, suggereert dat Nederland in elk geval geen Top 3 in onze semi heeft gescoord.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170879087
Ik vond het gisteren echt tegenvallen. Ik had nog niet eens zoveel last van de visuals zelf, maar de camera had meer bij hen moeten blijven. Intiemer ipv het grote geheel. Ik zelf had de tekst 'all alone and insecure' en 'through light and shadows' weggelaten. Te veel tekst, waardoor ze inderdaad breed moesten filmen. Jammer. Ik had nav de reacties van mensen die de beelden gezien hadden meer verwacht. Vocals blijven wel overeind en ze zijn verdiend naar de finale gegaan, maar ik denk niet dat ze daar hoger gaan eindigen dan Douwe.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:22:43 #142
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170879151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De startpositie, meteen na een vermoedelijk Top 3-land in de eerste semi Armenië, suggereert dat Nederland in elk geval geen Top 3 in onze semi heeft gescoord.
Er is gisteren toch gewoon eerlijk geloot betreft de startpositie. Heeft toch niets te maken met de prestaties in de halve finale?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:23:55 #143
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170879176
Bij de Odds nog op een twaalfde plaats.
pi_170879225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:23 schreef Oliver23 het volgende:
Bij de Odds nog op een twaalfde plaats.
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze 21e worden. Dat is gelet op het niveau van het liedje ook een prima plek.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:37:20 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170879404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:22 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Er is gisteren toch gewoon eerlijk geloot betreft de startpositie. Heeft toch niets te maken met de prestaties in de halve finale?
Ze loten alleen voor 1e of 2e helft. De precieze startpositie wordt bepaald door de organiserende omroep. Daarbij wordt gekeken naar soort nummer en de odds van de nummers.
Prestaties in de semi zijn alleen bekend bij de EBU en wegen niet mee.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170879516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ze loten alleen voor 1e of 2e helft. De precieze startpositie wordt bepaald door de organiserende omroep. Daarbij wordt gekeken naar soort nummer en de odds van de nummers.
Prestaties in de semi zijn alleen bekend bij de EBU en wegen niet mee.
In de praktijk gelooft uiteraard geen hond dit, maar ze kunnen moeilijk hardop zeggen je aan de startvolgorde de eerdere uitslagen kan lezen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 12:45:58 #147
163650 Greys
pi_170879551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:18 schreef Momazie het volgende:
Ik vond het gisteren echt tegenvallen. Ik had nog niet eens zoveel last van de visuals zelf, maar de camera had meer bij hen moeten blijven. Intiemer ipv het grote geheel. Ik zelf had de tekst 'all alone and insecure' en 'through light and shadows' weggelaten. Te veel tekst, waardoor ze inderdaad breed moesten filmen. Jammer. Ik had nav de reacties van mensen die de beelden gezien hadden meer verwacht. Vocals blijven wel overeind en ze zijn verdiend naar de finale gegaan, maar ik denk niet dat ze daar hoger gaan eindigen dan Douwe.
Goed gezegd ja. Door die lappen tekst moesten er steeds héél erg veraf shots in zitten. En die hele letters sloegen nergens op want ze zingen prima verstaanbaar en de kijkers zijn negen van de tien keer niet doof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170879598
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef Greys het volgende:
en de kijkers zijn negen van de tien keer niet doof.
Stemresultaten op Eurovisie doen anders vermoeden :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2017 12:49:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 12:54:22 #149
163650 Greys
pi_170879690
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:48 schreef CrashO het volgende:

[..]

Stemresultaten op Eurovisie doen anders vermoeden :+
Oké daar heb je een punt _O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170879738
Filmpje van gisteravond:
pi_170879760
Krijgen we nog weer repetities voor morgen .. ben het spoor bijster
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 12:59:48 #152
163650 Greys
pi_170879777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:58 schreef Escrotterdam het volgende:
Krijgen we nog weer repetities voor morgen .. ben het spoor bijster
Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:02:04 #153
163650 Greys
pi_170879804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:57 schreef aarontje112 het volgende:
Filmpje van gisteravond:
Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:03:18 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170879825
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
Eigenlijk moeten we al heel tevreden zijn áls ze morgenavond nog kunnen zingen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170879841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
Dat word je als artiest toch ook echt hélemaal gek van je eigen nummer. :D
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:05:36 #156
43556 miss_dynastie
pi_170879860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat word je als artiest toch ook echt hélemaal gek van je eigen nummer. :D
En dat is waarom je met een leuk ende goed liedje mee moet doen :P
pi_170879867
Gaan jullie de juryrepetitie vanavond weer live volgen? Heb er eigenlijk geen zin in, maar het voelt toch een beetje als een verplichting :')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:07:04 #158
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170879879

Zie dit stukje.. :{

Het is zo overduidelijk (vind ik) dat ze Bulgarije in de tweede helft wilde hebben. Hij kwam als eerste uit de envelop waardoor hij als eerste een lootje mocht kiezen. Er wordt niet eens gehusseld eerst en hij pakt meteen degene die het meest 'vrij' ligt. Ze willen blijkbaar het songfestival in het oosten houden daar haha
pi_170879881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie de juryrepetitie vanavond weer live volgen? Heb er eigenlijk geen zin in, maar het voelt toch een beetje als een verplichting :')
Uiteraard. :B
~The present is all there is~
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:08:35 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170879904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie de juryrepetitie vanavond weer live volgen? Heb er eigenlijk geen zin in, maar het voelt toch een beetje als een verplichting :')
Ik zal jou er nooit toe verplichten, natuurlijk. Ik ga ze wel weer volgen, maar dat is vooral omdat ik er zin in heb. :D
Zat net al te kijken of de stream al online was, maar dat issie nog niet. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170879911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
Hoe vaak moet je een optreden van 3 minuten repeteren :')
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:09:17 #162
368283 ato
pi_170879913
Ach ik vind het ook leuk voor hun moeder.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170879928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik zal jou er nooit toe verplichten, natuurlijk. Ik ga ze wel weer volgen, maar dat is vooral omdat ik er zin in heb. :D
Zat net al te kijken of de stream al online was, maar dat issie nog niet. :@
Oh die zin komt wel weer hoor :P. Ik vind het gewoon een beetje een mehh jaar.
pi_170879930
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie. :D
:Y
Areola'sTepelhoven schijnen ook gewoon door dat jurkje heen. :')
Die arme designer is gewoon gewend om alleen maar met homo's mannen te werken :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2017 13:11:27 ]
pi_170879937
Zijn er nog mensen die denken dat we binnen de top 10 gaan eindigen, met deze running order geloof ik er niet meer in.
pi_170879965
Hoewel ik met Anouk, TCL en Douwe Bob heel optimistisch was over een hoge classering, heb ik er gewoon weinig vertrouwen in. Gok zo rond plek 15. Of ze moeten hun beste optredens voor vanavond en morgen hebben bewaard :D
pi_170880010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:10 schreef Childofthe90s het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat we binnen de top 10 gaan eindigen, met deze running order geloof ik er niet meer in.
Ik heb nog wel een beetje hoop, maar dan zal het een 8e,9e of 10e plek worden. Misschien als ze afsluiten met 'We love you mum' en een traantje wegpinken :@ dat ze winnen de top 5 instormen (nah, denk het niet). Realistisch: plek tussen 8-13. Een plek bij de laatste 5 zou ik echt onverdiend vinden. Ik heb goede hoop dat de jury ze een beetje gaat helpen. Vocaal is het uniek dit jaar.
~The present is all there is~
pi_170880041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:07 schreef lashatumbai het volgende:

Zie dit stukje.. :{

Het is zo overduidelijk (vind ik) dat ze Bulgarije in de tweede helft wilde hebben. Hij kwam als eerste uit de envelop waardoor hij als eerste een lootje mocht kiezen. Er wordt niet eens gehusseld eerst en hij pakt meteen degene die het meest 'vrij' ligt. Ze willen blijkbaar het songfestival in het oosten houden daar haha
Denk niet dat de Oekraïners meewerken met het bevoordelen van de artiest die door de Russen het meest gesteund wordt. Het deed wel even zeer toen hij hem meteen trok, met zo'n over de top enthousiaste reactie. Eerste helft scheelt Og3ne zomaar 4/5 plekken
pi_170880042
Ik heb trouwens het gevoel dat de jury Noorwegen ook heeft geholpen, waarschijnlijk van 'hé, dit klinkt radio-friendly'...
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:16:07 #170
436222 Japepk
Padvinder
pi_170880045
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie. :D
't Echte en 't ware!
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 13:18:11 #171
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170880088
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat plaatsen morgen. Kan top 10 zijn, kan ook plek 20 zijn heb ik nu het gevoel :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:18:32 #172
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170880094
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:10 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Oh die zin komt wel weer hoor :P. Ik vind het gewoon een beetje een mehh jaar.
Oh zo, ja dat kan ik me wel weer voorstellen.
Zal waarschijnlijk ook per stream verschillen. In de escXtra stream hoor je de muziek wat minder, dus je zit met 35 repetities niet 35 keer alleen maar dezelfde knullige liedjes te luisteren. Ze praten daar ook wat meer, dus er gebeurt wat meer en door het relatief lage aantal kijkers kunnen ze ook wat makkelijker op de chat reageren, je krijgt zo nu en dan dus ook gewoon antwoord ergens op. Maakt het allemaal wat minder een verplichting. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:18:42 #173
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170880098
Als die running order echt zo bepalend is, zouden ze daar wat mee moeten doen. Alleen is dan de vraag: wat zouden ze er aan kunnen doen. Kleiner percentage van de stemmen meetellen naar mate je later aan de beurt bent? Jurypunten zwaarder laten wegen naar mate je later aan de beurt bent? Of naar kwart finales, van de 10 landen er 5 door laten, big 5 in de halve finales, er weer 5 door laten, en dan een finale met de 10 beste?
/brainstorm
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:18:47 #174
163650 Greys
pi_170880101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten we al heel tevreden zijn áls ze morgenavond nog kunnen zingen. :P
Ja :D

Dat iedereen nog niet schor is!

En onze lieve filterloze Portugees roept vanmiddag waarschijnlijk al "Whát the hell? Rehearsals agáin??" _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170880137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Greys het volgende:
En onze lieve filterloze Portugees roept vanmiddag waarschijnlijk al "Whát the hell? Rehearsals agáin??"
Gelijk heeft ie, waarschijnlijk zien we z'n zus nog een keer optreden ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:20:45 #176
163650 Greys
pi_170880149
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Dave het volgende:
Als die running order echt zo bepalend is, zouden ze daar wat mee moeten doen. Alleen is dan de vraag: wat zouden ze er aan kunnen doen. Kleiner percentage van de stemmen meetellen naar mate je later aan de beurt bent? Jurypunten zwaarder laten wegen naar mate je later aan de beurt bent? Of naar kwart finales, van de 10 landen er 5 door laten, big 5 in de halve finales, er weer 5 door laten, en dan een finale met de 10 beste?
/brainstorm
Het kan vind ik veel makkelijker:

Elk jaar de running order laten loten door de deelnemers zelf. Duidelijk in beeld zodat er geen enkele twijfel over is dat het eerlijk ging.

Ja dan heb je een wat andere show omdat er wat ballads achter elkaar kunnen komen en de kans dat een favoriet moet beginnen maar dan kan niemand meer zeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:22:16 #177
163650 Greys
pi_170880172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie, waarschijnlijk zien we z'n zus nog een keer optreden ;)
Die vond die repetitie op de middag van de semi al overdreven. Die had gewoon zonder repetitie het podium op gewild. "I know the song, man.." :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170880173
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
Elk jaar de running order laten loten door de deelnemers zelf. Duidelijk in beeld zodat er geen enkele twijfel over is dat het eerlijk ging.
Vind ik ook, een handvol (Zweedse) producers kunnen nu enorm veel invloed uitoefenen op de winnaar.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:23:32 #179
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170880201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D

Dat iedereen nog niet schor is!

En onze lieve filterloze Portugees roept vanmiddag waarschijnlijk al "Whát the hell? Rehearsals agáin??" _O-
Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170880218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten. _O-
Occidentali's Karma
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:24:30 #181
163650 Greys
pi_170880225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:22 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Vind ik ook, een handvol (Zweedse) producers kunnen nu enorm veel invloed uitoefenen op de winnaar.
Precies. Zweden heeft weer een uitstekende startpositie gekregen ook.

Gewoon alles duidelijk in beeld loten. Laten zien welke briefjes erin gaan, stop ze in een balletje, alles husselen en pak er maar eentje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170880226
Alleen als je echt opvalt, win je ook wel vanuit de eerste helft (Conchita en Mans bijv.). Denk daarom dat ze het niet veranderen, omdat het toch uiteindelijk alleen gaat om de winnaar (en een goede show).
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:24:54 #183
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170880238
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het kan vind ik veel makkelijker:

Elk jaar de running order laten loten door de deelnemers zelf. Duidelijk in beeld zodat er geen enkele twijfel over is dat het eerlijk ging.

Ja dan heb je een wat andere show omdat er wat ballads achter elkaar kunnen komen en de kans dat een favoriet moet beginnen maar dan kan niemand meer zeuren.
Was dat eerst niet ook het geval, loten voor de startplek?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:25:52 #184
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170880264
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Occidentali's Karma
Zou me helemaal niks verbazen. Dat zong hij op de rode loper ook toen iemand hem vroeg een stuk van zijn liedje te zingen. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:26:11 #185
163650 Greys
pi_170880269
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten. _O-
Had je gezien dat een interviewer vroeg "kan je even een stukje zingen" (zijn eigen nummer bedoelen uiteraard) en dat Salvador het Italiaanse nummer inzette compleet met zwaaiarmen? _O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 13:26:27 #186
163650 Greys
pi_170880275
Ah, ja dus :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170880280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:24 schreef Em31 het volgende:
Alleen als je echt opvalt, win je ook wel vanuit de eerste helft (Conchita en Mans bijv.). Denk daarom dat ze het niet veranderen, omdat het toch uiteindelijk alleen gaat om de winnaar (en een goede show).
Zaten allebei laat in de eerst helft (plek 10 en verder).
pi_170880349
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:26 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zaten allebei laat in de eerst helft (plek 10 en verder).
Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:32:08 #189
43556 miss_dynastie
pi_170880384
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Dave het volgende:
Als die running order echt zo bepalend is, zouden ze daar wat mee moeten doen. Alleen is dan de vraag: wat zouden ze er aan kunnen doen. Kleiner percentage van de stemmen meetellen naar mate je later aan de beurt bent? Jurypunten zwaarder laten wegen naar mate je later aan de beurt bent? Of naar kwart finales, van de 10 landen er 5 door laten, big 5 in de halve finales, er weer 5 door laten, en dan een finale met de 10 beste?
/brainstorm
Of gewoon weer loten onder toezicht van een notaris. Ik heb liever dat het lot bepaalt dan de mensch :P
pi_170880407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.
Dat is wat mij betreft nog altijd beter dan 'maar als de producers Portugal later hadden gezet'.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:32:52 #191
43556 miss_dynastie
pi_170880414
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Die vond die repetitie op de middag van de semi al overdreven. Die had gewoon zonder repetitie het podium op gewild. "I know the song, man.." :D O+
Die is er dan ook vooral om extra kaartjes te kunnen verkopen en zo meer te kunnen verdienen :P
pi_170880469
Nog wat buitenlandse reacties over NL.
The Dutch just vocally teared this place up y'all
Word coming out of Kyiv from the press is they haven't missed a note in any run through yet.
The Netherlands is perfect in giving me songs I think I'll hate but end up liking for some reason
Netherlands with the strongest performance thus far! The song is way too 90s for my taste but I'm sure they'll qualify on the strength of their singing alone.
is that a fucking lyric video? Get out of here, Netherlands.
The Netherlands - meh song but OH BOY do those girls elevate it. Yessss vocals!
Wilson Phillips aged really well
I like Netherlands simply because their vocals are always perfection
Netherlands has some really, really strong vocals to push themselves through, but the song is a little on the nice but forgettable side.
The Dutchie Chicks. I like it
Perfect vocal performance by The Netherlands, but the song is just dull.
Thank god at least three people in this competition can actually sing.
I really don't want to like the Netherlands. But god damn it, they sound amazing.
Gee Netherlands, how come your mom lets you get two key changes?
Netherlands easily best so far, even if it's not my cup of tea
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:35:40 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170880474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.
Ik heb liever gezeur over een slechte, maar eerlijke loting dan gezeur en twijfel over de eerlijkheid van het hele proces en het wel of niet oneerlijk bevoordelen van 'favorieten'.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:35:57 #194
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170880477
Voor mijn gevoel is het ook eerlijker om tijdens de trekking van de eerste halve finale er maar 10 ballen/briefjes in te doen, 5 om 5, en in de tweede halve finale ook. Maar dat zal statistisch gezien wel niet te onderbouwen zijn. :P
:o)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:38:01 #195
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170880533
Geen Finale Songfestival voorspellingstopic??
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:38:41 #196
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170880561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef Wuwwa het volgende:

I really don't want to like the Netherlands. But god damn it, they sound amazing.

Tssss :(
pi_170880602
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
Dank u..
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:41:00 #198
368283 ato
pi_170880626
Anouk klonk wat timide en somber bij DWDD gisteren. Zij gaat een Nederlandstalige cd maken, wat zij gisteren zong klonk wel mooi.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:43:41 #199
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170880691
Denk dat ze ook veel over haar heen krijgt met haar zwarte-pieten standpunt.
:o)
pi_170880718
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef Dave het volgende:
Voor mijn gevoel is het ook eerlijker om tijdens de trekking van de eerste halve finale er maar 10 ballen/briefjes in te doen, 5 om 5, en in de tweede halve finale ook. Maar dat zal statistisch gezien wel niet te onderbouwen zijn. :P
Ja daar zat ik ook aan te denken gisteren. Lijkt mij eerlijker
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:48:22 #201
368283 ato
pi_170880803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:43 schreef Dave het volgende:
Denk dat ze ook veel over haar heen krijgt met haar zwarte-pieten standpunt.
Zij zong er ook over dat ze een masker opzette en dat er mensen zijn die haar haten. Ik denk dat zij het wel zich aantrekt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170880828
quote:
That leaves a potential 3-4 places up for grabs in the lower reaches of the Top 10. One song with plenty going for it is ‘Lights and Shadows’ from The Netherlands. This is an evocative performance with classy and tasteful staging which should be appreciated by both televoters and juries alike. The narrative of the OG3NE sisters’ dying mother is portrayed very effectively with the imagery on the LED floor and video backdrop.

Despite a first half draw, The Netherlands looks the value pick to finish Top 10 at 2/1 because of the way the performance emotionally connects with its audience. The vocals on display are also arguably the strongest in the competition.
bron: https://www.oddschecker.c(...)betting-tips-preview
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 13:51:15 #203
43556 miss_dynastie
pi_170880877
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:48 schreef ato het volgende:

[..]

Zij zong er ook over dat ze een masker opzette en dat er mensen zijn die haar haten. Ik denk dat zij het wel zich aantrekt.
Ik vind het zo lastig, want bij sommige dingen denk ik ook: ze deelt heel makkelijk uit, maar incasseert lastiger. Zoals dat akkefietje met die dvd van Ilse, moest dat nou?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:51:25 #204
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170880881
quote:


Wat is deze? :') Met de vlag van Bosnië & Herzegovina in plaats van Oekraïne.
pi_170880885
De eerste helft is niet zo'n probleem, maar het feit je net voor publiekslieveling Moldavië zit wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170880982


Dit eindshot is toch ook waardeloos, waarom zo veraf. |:(
pi_170881006

Vind Og3ne er toch wel uitspringen, ook al zit Moldavie na ons. Dat Cry no more blijft hangen en de vocalen vallen gewoon direct op.
~The present is all there is~
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:04:54 #208
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170881173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:51 schreef Voszje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is deze? :') Met de vlag van Bosnië & Herzegovina in plaats van Oekraïne.
Waarschijnlijk gemaakt door zo'n zeer geïnteresseerde expert a la Carlo. "De vlag van Oekraine is geel bet blauw? Ok, *pakt willekeurige geel/blauwe vlag*, dat zal deze dan wel zijn." :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170881189
Jammer. Van 80/1 naar 500/1 inmiddels. Blij zijn met een plek tussen 5-10 idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:06:03 #210
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170881192
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gemaakt door zo'n zeer geïnteresseerde expert a la Carlo. "De vlag van Oekraine is geel bet blauw? Ok, *pakt willekeurige geel/blauwe vlag*, dat zal deze dan wel zijn." :')
Klinkt aannemelijk inderdaad. :')
pi_170881288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien is het gewoon om af te leiden van het feit dat ze vrij stevig gebouwd zijn.

Of de enige met een normaal figuur heeft niet genoeg voorhanden om zo te showen.
Ik zie nu pas bij het filmpje waarop ze juichen ook hoe enorm die bovenarmen zijn. Idd een goeie afleider die borsten ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170881322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas bij het filmpje waarop ze juichen ook hoe enorm die bovenarmen zijn. Idd een goeie afleider die borsten ;)
Jan had wel over andere inzendingen over de borsten te "klagen", maar bij Ogene zegt ie niets he :P
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:14:40 #213
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170881369
Jan hoeft volgend jaar niet mee naar Lissabon wat mij betreft.
:o)
pi_170881373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas bij het filmpje waarop ze juichen ook hoe enorm die bovenarmen zijn. Idd een goeie afleider die borsten ;)
Waar is deze constante body shaming voor nodig? Nee, de dames van OG3NE zijn geen schoonheden, maar ze werken met wat ze hebben.
pi_170881382
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:12 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Jan had wel over andere inzendingen over de borsten te "klagen", maar bij Ogene zegt ie niets he :P
Ik vond het gister geñant, opmerkingen als "als het goed is hebben we er gelukkig geen last van bij de finale". Like, wtf. 8)7
Alsof mensen thuis geen mening vormen, zo erg waren sommige inzendingen niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170881388
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:14 schreef Dave het volgende:
Jan hoeft volgend jaar niet mee naar Lissabon wat mij betreft.
Voor mij het eerste jaar dat ik hier echt 'ja' op zeg.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170881405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas bij het filmpje waarop ze juichen ook hoe enorm die bovenarmen zijn. Idd een goeie afleider die borsten ;)
oh wacht heb ik gister avond een vleeskeuring zitten kijken?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:19:05 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170881446
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:17 schreef isax het volgende:

[..]

oh wacht heb ik gister avond een vleeskeuring zitten kijken?
Jij had het idee dat het over muziek ging ofzo? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170881490
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jij had het idee dat het over muziek ging ofzo? :P
ja.
zal wel aan mij liggen hoor.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:22:26 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170881509
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:21 schreef isax het volgende:

[..]

ja.
zal wel aan mij liggen hoor.
Och, ik dacht het eerst ook, maar gelukkig weten we nu beter. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170881525
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:14 schreef Dave het volgende:
Jan hoeft volgend jaar niet mee naar Lissabon wat mij betreft.
Nou inderdaad. Van de week maakte hij een filmpje dat ze naar het commentaarhok liepen. Komen ze Lucie Jones (UK) tegen. Vraagt eerst aan Cornald 'wie is dit?' en roept vervolgens twee keer Lizzy. :') Was ook duidelijk dat hij dat hele optreden van Zweden nog nooit gezien had.
pi_170881539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond het gister geñant, opmerkingen als "als het goed is hebben we er gelukkig geen last van bij de finale". Like, wtf. 8)7
Alsof mensen thuis geen mening vormen, zo erg waren sommige inzendingen niet.
Ik had ook vaker het gevoel dat Jan vaak die uitspraken deed zodat de kijkers thuis niet op die landen ging stemmen, want sommige inzendingen vond ik echt niet heel vals. of ik heb geen verstand van muziek.. maarja Jan heeft dat ook niet .. scheelt!
pi_170881563
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:23 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Ik had ook vaker het gevoel dat Jan vaak die uitspraken deed zodat de kijkers thuis niet op die landen ging stemmen, want sommige inzendingen vond ik echt niet heel vals. of ik heb geen verstand van muziek.. maarja Jan heeft dat ook niet .. scheelt!
Heel jammer als dat echt zo is. Flauw ook gewoon...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170881583
Nederland atm 8e qua YouTube views, blijft een beetje achter. Hongarije heeft bijvoorbeeld het dubbele aantal.
pi_170881585
Kijk bij sommige optredens zegt elke commentator iets, maar Jan praat over alles negatief wat niet doorsnee is.
Soms vond ik een optreden toch best heel oké, krijg je de zure reactie van Jan. :')

Carlo had ook van die domme blikken bij Boulevard toen het erover ging. Zure nicht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:27:16 #226
43556 miss_dynastie
pi_170881617
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gemaakt door zo'n zeer geïnteresseerde expert a la Carlo. "De vlag van Oekraine is geel bet blauw? Ok, *pakt willekeurige geel/blauwe vlag*, dat zal deze dan wel zijn." :')
Mogen nog blij zijn dat ze niet de vlag van Ikea hebben gepakt :P

quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:14 schreef Dave het volgende:
Jan hoeft volgend jaar niet mee naar Lissabon wat mij betreft.
Ik snap niet waarom Jan er überhaupt opeens bij zat, maar ik zou hem geen seconde missen :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:17 schreef isax het volgende:

[..]

oh wacht heb ik gister avond een vleeskeuring zitten kijken?
Nou, de armen van Israël zijn in elk geval goedgekeurd :9
pi_170881639
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk bij sommige optredens zegt elke commentator iets, maar Jan praat over alles negatief wat niet doorsnee is.
Soms vond ik een optreden toch best heel oké, krijg je de zure reactie van Jan. :')

Carlo had ook van die domme blikken bij Boulevard toen het erover ging. Zure nicht.
Maar owee als je een niet populaire mening over Ogene hebt! pas maar op hoor!
pi_170881648
*oeps*
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:29:21 #229
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170881659
Ik ben het eens met miss_dynastie
:o)
pi_170881669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:26 schreef aarontje112 het volgende:
Nederland atm 8e qua YouTube views, blijft een beetje achter. Hongarije heeft bijvoorbeeld het dubbele aantal.
AvroTros heeft het optreden ook geupload en heeft behoorlijk wat views. Doet ook niet elke omroep. Natuurlijk hebben andere landen net zo goed gespreide views.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:31:44 #231
43556 miss_dynastie
pi_170881714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:28 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Maar owee als je een niet populaire mening over Ogene hebt! pas maar op hoor!
Maar dat is ook hier op 't forum inmiddels, maar zo gaat het bijna altijd met Nederlandse inzendingen _O-

quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:29 schreef Dave het volgende:
Ik ben het eens met miss_dynastie
[ afbeelding ]
Jeetje, dat we dat nog mee mogen maken :o . Maar 't is dan ook wel een lekker stuk :9~
pi_170881729
Oods stijgen echt als een malle. Bij Betfair nu al 427, terwijl we gisterenmiddag nog op 70 ongeveer stonden.
pi_170881746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat is ook hier op 't forum inmiddels, maar zo gaat het bijna altijd met Nederlandse inzendingen _O-

Ik ben wel fan van ogene en vind dat ze het goed gedaan hebben.. maar ik kan ook zeeeeeeer goed begrijpen dat mensen er geen zak aan kunnen vinden. :p
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:33:41 #234
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170881753
Stijgen of dalen?
:o)
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:34:48 #235
43556 miss_dynastie
pi_170881771
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:32 schreef TheArt het volgende:
Oods stijgen echt als een malle. Bij Betfair nu al 427, terwijl we gisterenmiddag nog op 70 ongeveer stonden.
Nou, dan moeten ze zelf gauw op zichzelf gaan wedden, want ze zijn nog heilig overtuigd van top 5 :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:35:53 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170881788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Mogen nog blij zijn dat ze niet de vlag van Ikea hebben gepakt :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:37:11 #237
163650 Greys
pi_170881804
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef Dave het volgende:
Voor mijn gevoel is het ook eerlijker om tijdens de trekking van de eerste halve finale er maar 10 ballen/briefjes in te doen, 5 om 5, en in de tweede halve finale ook. Maar dat zal statistisch gezien wel niet te onderbouwen zijn. :P
Dat kunnen ze helemaal weglaten als ze na de 2e semi gewoon allemaal een lootje trekken voor de startvolgorde van de finale.

Snap echt niet dat ze het zo moeilijk doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:39:32 #238
43556 miss_dynastie
pi_170881845
Oh fuck de repetitie is al bezig???
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:39:48 #239
163650 Greys
pi_170881852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk bij sommige optredens zegt elke commentator iets, maar Jan praat over alles negatief wat niet doorsnee is.
Soms vond ik een optreden toch best heel oké, krijg je de zure reactie van Jan. :')

Carlo had ook van die domme blikken bij Boulevard toen het erover ging. Zure nicht.
Bij Australië die klonk als nagels over een schoolbord "goed gezongen", bij Oostenrijk dat over het algemeen prima overkwam "nou die had duidelijk last van de zenuwen zeg". Schiet mij maar lek. :D

Disclaimer: ik heb de helft niet kunnen horen in de kroeg dus mss zong Oostenrijk wel echt heel slecht. Ik ga nu terugkijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:40:16 #240
163650 Greys
pi_170881862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh fuck de repetitie is al bezig???
Die sla ik echt effe over _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:41:07 #241
43556 miss_dynastie
pi_170881882
Pfoe, nog op tijd. De armen van Israël gemist, maar die zien we nu toch niet. Nummer 4 is aan het repeteren, Nederland moet als zesde, voor wie wil kijken...
pi_170881899
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij Australië die klonk als nagels over een schoolbord "goed gezongen", bij Oostenrijk dat over het algemeen prima overkwam "nou die had duidelijk last van de zenuwen zeg". Schiet mij maar lek. :D

Disclaimer: ik heb de helft niet kunnen horen in de kroeg dus mss zong Oostenrijk wel echt heel slecht. Ik ga nu terugkijken.
Oostenrijk was matig.
pi_170881919
Het gaat morgen tussen Italie, Portugal, Bulgarije en Belgie voor de winst met Zweden als grote outsider. Deze landen lijken zowel qua televote als bij jury's potentieel te hebben. Og3ne zal wel ergens tussen plek 10-20 uitkomen. Ik denk dat landen als GB, Frankrijk, Moldavie, Roemenië, Armenie en Azerbaijan meer kans hebben om de top 10 te halen dan Og3ne qua televote en startpositie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:43:53 #244
163650 Greys
pi_170881934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, nog op tijd. De armen van Israël gemist, maar die zien we nu toch niet. Nummer 4 is aan het repeteren, Nederland moet als zesde, voor wie wil kijken...
Welke link ook alweer? Want dan kan ik alleen met Ned en Portugal ff kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:43:55 #245
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170881935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat morgen tussen Italie, Portugal, Bulgarije en Belgie voor de winst met Zweden als grote outsider. Deze landen lijken zowel qua televote als bij jury's potentieel te hebben. Og3ne zal wel ergens tussen plek 10-20 uitkomen. Ik denk dat landen als GB, Frankrijk, Moldavie, Roemenië, Armenie en Azerbaijan meer kans hebben om de top 10 te halen dan Og3ne qua televote en startpositie.
Serieus, België? :X
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:44:25 #246
163650 Greys
pi_170881948
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Oostenrijk was matig.
Oh jammer. Ik vind het zo'n lief joch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:44:49 #247
43556 miss_dynastie
pi_170881957
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke link ook alweer? Want dan kan ik alleen met Ned en Portugal ff kijken.
Ik kijk nu deze, niet de gewone hoofden:

Want hij houdt zijn mond behoorlijk tussendoor :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:46:15 #248
163650 Greys
pi_170881988
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Serieus, België? :X
Jup. Denk ik ook. Helaas. Ze vinden haar zo leuk en het lied zo leuk dat ze haar die gruwelijk slechte live performances compleet vergeven. Ai.

En begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar zeker top tien. Maar absoluut geen winst, puur door de vreselijke presentatie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170881989
Jantje Smit kwam een dag van te voren aan, heeft het draaiboek/optredens doorgenomen met Cornald en daar met een Volendams accent twee zinnetjes bij geschreven. Vervolgens lepelt hij die zinnetjes steevast bij ieder optreden op, om afsluitend te zeggen of hij het wel goed (skyradiomuziek, goedkope ballade die er makkelijk ingaat, maar zat er af en toe ietsiepietsie naast) of slecht vond (alternatieve muziek, rock, electronisch, geen gevaar etc).
Dat kan Cornald zelf ook, zet er dan iemand naast die iets over een act kan zeggen of die wel gevat is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:47:45 #250
163650 Greys
pi_170882011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:46 schreef Wuwwa het volgende:
Jantje Smit kwam een dag van te voren aan, heeft het draaiboek/optredens doorgenomen met Cornald en daar met een Volendams accent twee zinnetjes bij geschreven. Vervolgens lepelt hij die zinnetjes steevast bij ieder optreden op, om afsluitend te zeggen of hij het wel goed (skyradiomuziek, goedkope ballade die er makkelijk ingaat, maar zat er af en toe ietsiepietsie naast) of slecht vond (alternatieve muziek, rock, electronisch, geen gevaar etc).
Dat kan Cornald zelf ook, zet er dan iemand naast die iets over een act kan zeggen of die wel gevat is.
GEER *O*

Die Jan Smit is idd compleet mister Eurovisie geworden met het commentaar en z'n bepalende stem wie er voor Nederland gaat. En niemand weet hoe dat ooit in godsnaam heeft kunnen gebeuren. ;( :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170882012
O'gene zit tussen een betere, originelere song en een gunfactor memekanon in. Linkerrijtje wordt lastig.
pi_170882026
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Serieus, België? :X
Yes, ze staat al de hele week overal in de Ituneslijsten en ik denk dat de jury's ook naar de kwaliteit van het lied zelf kijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:48:21 #253
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170882031
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup. Denk ik ook. Helaas. Ze vinden haar zo leuk en het lied zo leuk dat ze haar die gruwelijk slechte live performances compleet vergeven. Ai.

En begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar zeker top tien. Maar absoluut geen winst, puur door de vreselijke presentatie.
Ik had vooral het idee dat ze ieder moment in huilen uit kon barsten. Ik vind het liedje zelf niks, maar een top 10 gun ik haar ook wel.. Omdat België. :Y)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:48:31 #254
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat morgen tussen Italie, Portugal, Bulgarije en Belgie voor de winst met Zweden als grote outsider. Deze landen lijken zowel qua televote als bij jury's potentieel te hebben. Og3ne zal wel ergens tussen plek 10-20 uitkomen. Ik denk dat landen als GB, Frankrijk, Moldavie, Roemenië, Armenie en Azerbaijan meer kans hebben om de top 10 te halen dan Og3ne qua televote en startpositie.
Ik begrijp Portugal, ik begrijp Bulgarije en ik begrijp zelfs Italië en België enigszins. Wat ik niet begrijp is waarom zo veel mensen zo weg lijken te zijn van Zweden. Ik kan echt niks interessants aan die inzending ontdekken.

Het doet mee, maar daar is imo ook alles mee gezegd. Die hele act staat op dat podium als een zachtgekookt ei zonder zout. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:48:41 #255
163650 Greys
pi_170882036
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kijk nu deze, niet de gewone hoofden:

Want hij houdt zijn mond behoorlijk tussendoor :P
Oh dat is dat prettige hoofd ja! Dankjewel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:49:01 #256
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170882041
Nu Nederland aan het repeteren
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:49:10 #257
43556 miss_dynastie
pi_170882044
Ik vind het begin van Og3ne steeds slechter worden om eerlijk te zijn.... en ze houden zich weer in, maar dat is nu logischer.

Camera-issue roept die gast.
pi_170882068
You're a angel?
pi_170882097
Niets gemist qua rehearsal, ook na een nachtje innemen, doorhalen en door de vriendjes kapot te zijn gemaakt zat het er weer prima op.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 14:52:25 #260
43556 miss_dynastie
pi_170882099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:50 schreef Wuwwa het volgende:
You're a angel?
Als dat het ergste taalkundige probleem was, had je mij verder niet gehoord :D

Camera-issue was een camera die tien seconden richting publiek bleef hangen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:53:50 #261
163650 Greys
pi_170882135
Ik merk dat ik zelf ook die repetities zat begin te worden, kan je nagaan hoe de artiesten zich voelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170882162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:46 schreef Wuwwa het volgende:
Jantje Smit kwam een dag van te voren aan, heeft het draaiboek/optredens doorgenomen met Cornald en daar met een Volendams accent twee zinnetjes bij geschreven. Vervolgens lepelt hij die zinnetjes steevast bij ieder optreden op, om afsluitend te zeggen of hij het wel goed (skyradiomuziek, goedkope ballade die er makkelijk ingaat, maar zat er af en toe ietsiepietsie naast) of slecht vond (alternatieve muziek, rock, electronisch, geen gevaar etc).
Dat kan Cornald zelf ook, zet er dan iemand naast die iets over een act kan zeggen of die wel gevat is.
Of dingen als "het is net Halo van Beyonce". Hoera.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170882170
Moldavië mag ook wel top 5 van mij, het beste uptempo dit jaar (zegt iets over het niveau)
pi_170882177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik begrijp Portugal, ik begrijp Bulgarije en ik begrijp zelfs Italië en België enigszins. Wat ik niet begrijp is waarom zo veel mensen zo weg lijken te zijn van Zweden. Ik kan echt niks interessants aan die inzending ontdekken.

Het doet mee, maar daar is imo ook alles mee gezegd. Die hele act staat op dat podium als een zachtgekookt ei zonder zout. :{
Jong, hip, flitsend, lekker, had ik al jong gezegd. Tja. Ik snap het wel. Het is de top 40 wat je hoort.

Ik vind het niks hoor ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170882187
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik merk dat ik zelf ook die repetities zat begin te worden, kan je nagaan hoe de artiesten zich voelen.
Voordat ze naar Kiev al opzn minst 15x gezongen... en dan nog de repetities 20x op z'n minst.. en dan nog voor de repetities paar zinnetjes oefenen.... mijn god je zou zeggen dat ze dadelijk het nummer nog zelfs gaan haten :P
pi_170882203
Is er nog kans dat de visuals veranderen cq aanpassen, nee zeker hè?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170882221
Ligt het aan mij of gaat het dit jaar erg veel technisch mis?.. kan me dat niet echt bij voorgaande jaren herinneren.
pi_170882248
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Voordat ze naar Kiev al opzn minst 15x gezongen... en dan nog de repetities 20x op z'n minst.. en dan nog voor de repetities paar zinnetjes oefenen.... mijn god je zou zeggen dat ze dadelijk het nummer nog zelfs gaan haten :P
Volgens mij is dat ook wat de gemiddelde zanger of groep ook roept, hoe erg het is als je jaar in jaar uit een liedje zingt. Dat ze het niet meer kunnen en willen zingen. Osjien zing het een aantal weken. Of papa moet het al maanden jaren op de kast hebben liggen :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170882255
Al opgevallen hier dat Hey Mama na Nederland komt? :@ :{ _O-
pi_170882260
Ik vind Europeanen wel een apart slag volk zeg, de smaak van sommige liedjes die favoriet zijn. Roemenie...dat kan toch niet :?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:00:06 #271
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jong, hip, flitsend, lekker, had ik al jong gezegd. Tja. Ik snap het wel. Het is de top 40 wat je hoort.

Ik vind het niks hoor ;)
Hm, misschien beginnen mijn ogen oud te worden dan, want ik vind hem niet jong ogen en ik vind hem ook niet hip, flitsend of lekker. Voor mij blijft het een zoutloos ei. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:00:59 #272
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170882281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:59 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind Europeanen wel een apart slag volk zeg, de smaak van sommige liedjes die favoriet zijn. Roemenie...dat kan toch niet :?
Je kan het moeilijk als één volk zien :P
pi_170882300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Voordat ze naar Kiev al opzn minst 15x gezongen... en dan nog de repetities 20x op z'n minst.. en dan nog voor de repetities paar zinnetjes oefenen.... mijn god je zou zeggen dat ze dadelijk het nummer nog zelfs gaan haten :P
Op het eind van ieder interview / op de rode loper etc.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 15:02:14 #274
43556 miss_dynastie
pi_170882318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Voordat ze naar Kiev al opzn minst 15x gezongen... en dan nog de repetities 20x op z'n minst.. en dan nog voor de repetities paar zinnetjes oefenen.... mijn god je zou zeggen dat ze dadelijk het nummer nog zelfs gaan haten :P
Weten ze ook eens wat ik voel *O*
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:02:15 #275
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882319
Gorilla danser van Italië heeft blijkbaar zijn pak niet aan, alleen het masker op.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170882334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:00 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je kan het moeilijk als één volk zien :P
ik moest meteen hier aan denken lol

pi_170882353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, misschien beginnen mijn ogen oud te worden dan, want ik vind hem niet jong ogen en ik vind hem ook niet hip, flitsend of lekker. Voor mij blijft het een zoutloos ei. :{
Ik denk dat veel jonge mensen hem wel lekker vinden, net als dat de mannen die jodelmeid lekker vinden. Ik kan beide wel begrijpen.

Zweden maakt soms goeie dingen, en soms weer hippe ellende.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170882364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Lamballert het volgende:

[..]

Voordat ze naar Kiev al opzn minst 15x gezongen... en dan nog de repetities 20x op z'n minst.. en dan nog voor de repetities paar zinnetjes oefenen.... mijn god je zou zeggen dat ze dadelijk het nummer nog zelfs gaan haten :P
De 3JS zongen het in elk geval pas op de eerste repetitiedag (soort van) voor het eerst. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170882368
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gorilla danser van Italië heeft blijkbaar zijn pak niet aan, alleen het masker op.
dat nummer kun je toch ook niet serieus nemen...Amerikanen lachen zich dood, als dit de crème de la crème is van de Europese muziekwereld.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:06:04 #280
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat veel jonge mensen hem wel lekker vinden, net als dat de mannen die jodelmeid lekker vinden. Ik kan beide wel begrijpen.

Zweden maakt soms goeie dingen, en soms weer hippe ellende.
Ja, dat zou wel eens kunnen.

He wacht, noem je mij nu oud? :o :(

:P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170882403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, dat zou wel eens kunnen.

He wacht, noem je mij nu oud? :o :(

:P
Ik zie je altijd voor me als 18 en 2 meter. Zoiets.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:07:12 #282
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170882405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:05 schreef MakkieR het volgende:

[..]

dat nummer kun je toch ook niet serieus nemen...Amerikanen lachen zich dood, als dit de crème de la crème is van de Europese muziekwereld.
Een winnaar van het ESF zou ik überhaupt niet kwalificeren als de crème de la crème..
pi_170882455
Ik vraag mij af hoeveel mensen in Nederland gaan kijken tot het zesde liedje en dan zo snel mogelijk wegzappen :P
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:14:58 #284
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170882536
Zijn er nog veranderingen in de uitslag? Ik vond dat vorig jaar een beetje een sof.
:o)
pi_170882550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:10 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel mensen in Nederland gaan kijken tot het zesde liedje en dan zo snel mogelijk wegzappen :P
Ik vind het tof, nu blijven de betere over en hoor je soms iets voor de tweede keer, kijkt altijd lekker O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:17:49 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:05 schreef MakkieR het volgende:

[..]

dat nummer kun je toch ook niet serieus nemen...Amerikanen lachen zich dood, als dit de crème de la crème is van de Europese muziekwereld.
Ok, ik zie niet in wat de Amerikanen hiermee te maken hebben en waarom wij ons ook maar iets zouden moeten aantrekken van wat zij over onze muziek vinden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:18:28 #287
163650 Greys
pi_170882599
Ohhhh jongens die rehearsal van Portugal net, jullie hebben wat gemist hoor. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:18:48 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170882606
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie je altijd voor me als 18 en 2 meter. Zoiets.
Klopt wel ongeveer. O-)
(give or take a decade :P )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 15:19:39 #289
368283 ato
pi_170882615
Ik heb net op mijn Facebook RTL boulevard live of zoiets de repetities kunnen volgen tot en met OG3NE.

Zij klonken weer goed hoor en staan met zelvertrouwen.
Maar die achtergrond is toch vreselijk en het liedje is niet super.
Armenië klonk sterk, die gaat al hoger eindigen dan Nederland daarna Moldavië wat al een stuk frisser klinkt.

Nee Nederland gaat buiten de top 10) vallen en god ik heb deze reactie ook geplaatst alle OG3NE fans konden mij wel vermoorden 😄
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 15:20:09 #290
368283 ato
pi_170882623
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Ohhhh jongens die rehearsal van Portugal net, jullie hebben wat gemist hoor. _O-
Wat dan?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:23:04 #291
163650 Greys
pi_170882663
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:20 schreef ato het volgende:

[..]

Wat dan?
Zie Portugal topic. ;) anders moet ik het weer helemaal mobiel typen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 15:23:28 #292
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170882668
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Ohhhh jongens die rehearsal van Portugal net, jullie hebben wat gemist hoor. _O-
Ik ben vanavond pas thuis ;( what did i miss?

Edit: oh ff checke
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170882787

De vlaggenceremonie ziet er dan wel weer gelikt uit. Amy mocht wel iets later timen :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:32:38 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170882829
Ik vind dit lied en al helemaal de uitvoering met kop en schouders boven de rest uitkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:39:49 #295
163650 Greys
pi_170882970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef Wuwwa het volgende:

De vlaggenceremonie ziet er dan wel weer gelikt uit. Amy mocht wel iets later timen :)
Die telling klopt niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170882981
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Die telling klopt niet _O-
In Oekraine kunnen ze maar tot 6 tellen helaas
pi_170883028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:40 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

In Oekraine kunnen ze maar tot 6 tellen helaas
Hmm 6... Dat doet me denken: O'G3NE is in de 2e halve finale als 6e gestart, in de finale als 6e gestart en als ze nou eens als 6e eindigen dan heb je 666... Dat is wel duivels goed!
pi_170884420
Ik vind het jammer dat de schoonheid van dit nummer en het waanzinnige talent dat alle drie meiden beschikken niet wordt begrepen door Europa. Alleen al dat echoën is gewoon te bizar voor woorden. Og3ne verdiend veel meer dan de 12e positie waar ze nu staan.
pi_170884435
Ik las dat er na NL een korte break is. Dat zou mooi zijn, zodat Moldavie niet meteen NL doet vergeten. Net als gisteravond kwam die break op een goed moment. NL sloot de eerste rij met 6 nummers af en blijft dan gewoon beter hangen, dan wanneer je direct een ander lied erna laat starten.
~The present is all there is~
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:42:25 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170884460
Ik vond ze gisteren wel een beetje vaak van veraf gefilmd.
pi_170884498
Ik ook... als ze zo naar voren lopen met zijn drietjes .. dat moet meer in beeld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')