quote:O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017
O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.
Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.
Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.
Laten we de polonaise nog maar niet gaan lopenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KOEKOEK GENOT. Mijn voorspelling gaat uitkomen; Jury top 3 van ALLE landen![]()
![]()
ZO IS DAT KURWA CYKA BYLATquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Laten we de polonaise nog maar niet gaan lopen. Je weet het nooit met dit soort vage berichtgeving, hoopvol is het wel
. Jury's in de tweede halve finale zouden zich ook flink moeten schamen wanneer ze OG3NE niet in hun top 5 hadden.
Valt wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:44 schreef Greys het volgende:
Een jurylid was vervangen omdat ie iets lulligs over Ierland had gezegd
Is ook een probleem, maar moet eerst even geverifieerd worden dat dit ook daadwerkelijk zo is.quote:maar punten lekken is geen probleem
Ik vertrouw die hele EBU ook niet joh. Corrupte bende.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Redefine het volgende:
Voorgaande jaren is er ook altijd wel wat geweest met jury's en juryleden. Volgens mij wordt er wel jaarlijks een jurylid geschorst. En dan spreken we nog niet eens over discutabele zaken die aan het ligt worden gebracht door de mensen om het festival heen. Dat er naar buiten wordt gebracht dat er onregelmatigheden zijn geweest met een land, maar er vervolgens helemaal niets meegedaan wordt.![]()
Daarom vind ik het altijd nog kneuterig dat JOS elke keer komt vertellen dat alles in orde is en er geen enkele onregelmatigheden zijn voorbijgekomen
Nee er klopt inderdaad geen hol van. Maar het vervelende is dat ik hier slechts selectief kritisch op ben, omdat ik de 'haters' geen extra voer wil geven om het festival af te gaan zeiken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hele EBU ook niet joh. Corrupte bende.
Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee er klopt inderdaad geen hol van. Maar het vervelende is dat ik hier slechts selectief kritisch op ben, omdat ik de 'haters' geen extra voer wil geven om het festival af te gaan zeiken.
Het is zelfs de grootste entertainmentshow ter wereld. Ik wist dat het groot was, maar zo grootquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.
Net als bij sport niet te veel over nadenken en gewoon een gezellig avondje van maken
Ik vond jurylid ook terecht. Absoluut. Maar dat andere is minstens zo erg idd als het waar is. Maar goed weten we nog dat filmpje van het jurylid dat tijdens het beoordelen dus alleen maar zichzelf zat te filmen? Hun stemmen telden gewoon mee. Pruts-Ola, soms .quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen natuurlijk.
Als je afgeeft op iemand voor je de act hebt gezien is het een beetje moeilijk je neutraliteit vol te houden.
[..]
Is ook een probleem, maar moet eerst even geverifieerd worden dat dit ook daadwerkelijk zo is.
Het blijft altijd wel grappig hoe Humberto en ook anderen reageren als er iemand onverwachts kritisch is/zich niet aan het script houdtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:40 schreef messi124 het volgende:
Iemand op tv die kritiek durft te geven Humberto schrikt zich kapot.
Oh er een gezellig avondje van maken doe ik sowieso wel. Ik ben een enorme sportliefhebber, maar vooral bij de OS adem ik het hele evenement en ook het ESF vind ik heel erg leuk door alles wat eromheen is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is 't gewoon leuk massavolksvermaak.
Net als bij sport niet te veel over nadenken en gewoon een gezellig avondje van maken
Nachtrust hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Poepz0r bedankt voor topic openen.
Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat
Dat mens vorig jaar bedoel je, die zichzelf tijdens het jureren via periscope zat te hoereren?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond jurylid ook terecht. Absoluut. Maar dat andere is minstens zo erg idd als het waar is. Maar goed weten we nog dat filmpje van het jurylid dat tijdens het beoordelen dus alleen maar zichzelf zat te filmen? Hun stemmen telden gewoon mee. Pruts-Ola, soms .
Daar heb ik ook altijd wel last van zo rond het ESF. De topics zijn veel te leuk om te volgen, waardoor vroeg slapen er niet in zitquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Nu echt slapen. Derde nacht op rij drie uur. Het esf is zo slecht voor m'n nachtrust en het is hier vaak te leuk nog tot laat
Zeker, zelfs sommige Amerikanen zijn er jaloers op.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is zelfs de grootste entertainmentshow ter wereld. Ik wist dat het groot was, maar zo groot
Haha niet herkenbaar ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Slapen doe je maar na het ESF.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:57 schreef Greys het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:00 schreef Poepz0r het volgende:
Martijn Krabbe; De grootste outsider is..... ZWITSERLAND!
Die zijn niet door Martijn....
DAT MEEN JE NIET
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:00 schreef Poepz0r het volgende:
Martijn Krabbe; De grootste outsider is..... ZWITSERLAND!
Die zijn niet door Martijn....
DAT MEEN JE NIET
Heb Humberto niet gekeken, zoals meestal.quote:
Enige wat zou scoren is Kensington. Puur omdat die overal populair zijn, zelfs in Rusland uitverkochte stadions koekoek. Maar eens ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Redefine het volgende:
Ik heb geen zin om in dat topic te posten, omdat ik helemaal geen zin heb om lang in die discussie te verzeilen.
Maar waarom worden er zo vaak rockbands genoemd als suggestie om in te gaan sturen voor de volgende editie van het ESF? En dan met de bedoeling om Nederland weer eens te laten winnen. Ik snap echt niet hoe ESF volgers het voor elkaar krijgen om een suggestie te doen voor een serieuze winstkandidaat en dan met een rockband aan te komen. Als er iets niet of nauwelijks scoort is het wel rock (wat ik heel erg jammer vind).
Carlo zegt ook nog weleens domme dingen. Maar hij is wel degene van al de zogenaamde experts die ik het meeste zinnige dingen heb horen zeggen. Hij zegt vaak veel meer zinnige dingen dan veel artiesten die een grotere kenner zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb Humberto niet gekeken, zoals meestal.
Moge iig duidelijk zijn dat we Martijn dan nooit als expert gaan vragen. Dan nog liever Carlo.
Mwah ik denk dat Kensington alsnog niet best zou gaan scoren, want hoezeer zijn die fans daadwerkelijk ESF kijkers. Eigenlijk heeft alleen maNga het echt goed gedaan als rockband, maar ja die hebben dan ook wel de wind mee als Turkse band (en hadden toen ook een geweldig nummer).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige wat zou scoren is Kensington. Puur omdat die overal populair zijn, zelfs in Rusland uitverkochte stadions koekoek. Maar eens ja.
Romy Monteiro volgend jaar
Lordi was ook al bekend hequote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat Kensington alsnog niet best zou gaan scoren, want hoezeer zijn die fans daadwerkelijk ESF kijkers. Eigenlijk heeft alleen maNga het echt goed gedaan als rockband, maar ja die hebben dan ook wel de wind mee als Turkse band (en hadden toen ook een geweldig nummer).
Lordi reken ik niet tot scoren, omdat het rock is. Die wonnen alleen maar vanwege de gimmick inderdaad en toen hoorde je ook veel mensen die nooit stemden opeens dat ze gingen stemmen, puur om het festival te jennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lordi was ook al bekend heMaar die hebben vooral gewonnen want die kregen veel gimmickstemmen.
Ja idd zegquote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lordi reken ik niet tot scoren, omdat het rock is. Die wonnen alleen maar vanwege de gimmick inderdaad en toen hoorde je ook veel mensen die nooit stemden opeens dat ze gingen stemmen, puur om het festival te jennen.
Sowieso waren die jaren wel de hoogtij van het hele kermis gebeuren.
Die outfits waren wel heel tof jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja idd zegVond die outfits wel baas overigens
Klopt, en daarbij verwacht ik van hem toch zeker dat hij weet dat iemand is uitgeschakeld vlak nadat hij de show gekeken heeft waarin ze werden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Carlo zegt ook nog weleens domme dingen. Maar hij is wel degene van al de zogenaamde experts die ik het meeste zinnige dingen heb horen zeggen. Hij zegt vaak veel meer zinnige dingen dan veel artiesten die een grotere kenner zouden moeten zijn.
Het laat goed zien hoe ongeïnteresseerd sommige mensen ergens naar kijken. En hoezeer mensen gewoon onzin roepen als zogenaamde experts. Zodra je ergens wat meer verstand van hebt, verbaas je jezelf erover hoeveel fouten men maakt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, en daarbij verwacht ik van hem toch zeker dat hij weet dat iemand is uitgeschakeld vlak nadat hij de show gekeken heeft waarin ze werden uitgeschakeld.
Aan de andere kant geeft Turkije/Erdogan de laatste tijd wel enorm af op alles wat maar een beetje Europees is. Om dan aan een Europese populariteitswedstrijd mee te gaan doen...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:12 schreef Redefine het volgende:
Overigens verbaas ik mij er nogal over dat Turkije dit jaar niet is teruggekeerd naar het festival. Ze zijn toen afgehaakt, omdat ze het niet eens waren met de puntentelling (diaspora voting werd nogal gefilterd). Maar gezien de nieuwe puntentelling, moet dit toch wel de natte droom van de Turken zijn? Zie Polen vorig jaar. Bovendien lijkt mij het huidige Turkije het juist wel lekker te vinden om de landgenoten in het buitenland extra te betrekken bij het vaderland en natuurlijk Erdogan en co het wel leuk zouden vinden om hoog te scoren.
Dat is waar, maar dergelijke populisten zijn zo hypocriet als de pest.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant geeft Turkije/Erdogan de laatste tijd wel enorm af op alles wat maar een beetje Europees is. Om dan aan een Europese populariteitswedstrijd mee te gaan doen...
Ja, maar naast hypocriet vaak ook sluw.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dergelijke populisten zijn zo hypocriet als de pest.
eens, behalve dat ik België lager verwacht, rond plek 10, zelfde contreien waar ik Nederland ook verwacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:30 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft het qua televote in W-Europa best goed gedaan denk ik, kijkend naar Itunes.
6e startplek is niet eens zo beroerd, in ieder geval niet gesandwitched tussen Italie en Portugal.
Italië, Portugal, Bulgarije en België gaan vechten voor de winst
België scoort geweldig op Itunes en die startpositie doet me vermoeden dat ze 1e of 2e was dinsdagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, behalve dat ik België lager verwacht, rond plek 10, zelfde contreien waar ik Nederland ook verwacht.
Ik had niet beter verwacht qua beelden. Tot de verhalen kwamen hoe mooi het in beeld gebracht zou worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:00 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het optreden nog eens terug gekeken. Het enige wat echt van wereldklasse is, is de zang. De beelden, het camerawerk, de mimiek is allemaal verstoken van enige emotie. Bij een nummer als dit zou je geraakt moeten worden, maar dit ziet er gewoon uit als een minutieus ingestudeerde opvoering van een stukje en niet als iets wat uit het hart komt. Terwijl dat toch wel de bedoeling is.
Bij de bookmakers doen we het nog steeds best goed, als ik het zo bekijk. Toch ga ik niet uit van een top 10 klassering. Zelfs in een jaar waar er maar een stuk of 7 nummers écht goed zijn, zie ik het met deze uitvoering niet gebeuren. Ik had hoge verwachtingen na de repetities en de lof die ze werd toegezwaaid, maar het totaalplaatje was toch teleurstellend.
Dat ding dat door moet gaan als engel.. Totaal overbodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:19 schreef Fascination het volgende:
Vond het optreden van OG3NE absoluut niet slecht, best leuk uitgedacht, maar het steekt niet boven de rest uit zoals Portugal en Bulgarije. Qua visuals vond ik het dan wel weer een karige bedoening. Zelfs de armste landen blazen ons weg met de visuals.
En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:21 schreef Moira. het volgende:
Ze moeten in de finale weer als 6e, vlak voor Moldavië, Hongarije en Italië.
In principe niet zo'n hele goeie positie toch?
Sterker nog, dat weet ik wel zeker wat betreft televoting. Daarom denk ik maximaal plek 12 in de finale.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.
Mja Armenië vind ik sowieso niks, zie dat niet echt als concurrentiequote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
En na Armenië. Denk dat ze wegvallen.
Die moesten vrijwel aan het eind en hadden een break vlak voor hun optredenquote:
Oh, huilenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Die moesten vrijwel aan het eind en hadden een break vlak voor hun optreden
De familie is buiten de zang van de zussen niet heel getalenteerd, en dat is een understatement. Dat de tekst en de muziek uit hun koker komt is leuk voor de familieplakboeken, maar voor het resultaat is het dus desastreus. Gezien alle lof voor hun zang weet je gewoon dat ze met een goede tekstschrijver, goede producer en goede staging gewoon de winst zouden pakken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer met 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.
Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
Het schijnt opgenomen te zijn in Wisseloord? Net als Calm After the Storm dus. Maar daar zat wel JB Meijers achter de knoppen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer met 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.
Echt zonde als je bekijkt hoe het trio is ontvangen in Europa, ze hadden beter verdiend. Prima dat papa een nummer schrijft, maar de productie had ie aan profi's over moeten laten.
Ach Og3ne kan nu het grote publiek bereiken en ontdekt worden, waar deze meiden veel groter is dan het kneuzen feestje ESC. zij moeten het hebben van hun stem, en die is zeker wereldster waardig.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:58 schreef ato het volgende:
Nogmaals de video gekeken en de regie is om te huilen.
Meiden doen het prima, maar de achtergrond is te donker. Te veel camerashots van veraf.
Die teksten op de achtergrond hoeft van mij ook niet.
Als de camera op hun gericht is, komen zij goed over.
Maak daar meer gebruik van.
kleding steekt ook donker af op achtergrond, het tweede gedeelte had meer light gemogen..
Maar papa laat niet los, alles draait om die vader (en moeder). Geef die meiden een goeie manager en schrijver...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 08:34 schreef Wuwwa het volgende:
Dit nummer wordt volledig gedragen door de perfecte en unieke zang. Nu we het nummer 'op z'n best' hebben kunnen beluisteren valt pas echt op hoe armoedig de productie en instrumentals zijn. Mijn hemel, echt belabberd. Ik overdrijf niet als ik denk dat dit bij de vijf minst goede producties van het jaar zit. Richard Molendijk had gisteren bij rtl ln gewoon gelijk wat dat betreft, saai liedje etc.
Misschien omdat dat niet vaak voorkomt op ESF. Dat dat dan onderscheidend isquote:Op vrijdag 12 mei 2017 03:06 schreef Redefine het volgende:
Ik heb geen zin om in dat topic te posten, omdat ik helemaal geen zin heb om lang in die discussie te verzeilen.
Maar waarom worden er zo vaak rockbands genoemd als suggestie om in te gaan sturen voor de volgende editie van het ESF? En dan met de bedoeling om Nederland weer eens te laten winnen. Ik snap echt niet hoe ESF volgers het voor elkaar krijgen om een suggestie te doen voor een serieuze winstkandidaat en dan met een rockband aan te komen. Als er iets niet of nauwelijks scoort is het wel rock (wat ik heel erg jammer vind).
Krijgen we nu weer pagina's lang gezeur over die vader? Als die meiden iets voelen bij dit nummer, moeten ze het vooral zingen. En papa Vol, in tegenstelling tot wat velen hier denken, heeft best wat aardige nummers op z'n naam staan. Als ze met iets als Wait a Minute naar het songfestival waren gegaan, waren ze zeker in de top-3 gekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar papa laat niet los, alles draait om die vader (en moeder). Geef die meiden een goeie manager en schrijver...
Eargasmquote:Op vrijdag 12 mei 2017 06:56 schreef WhiteBeard het volgende:
Ook even de commentaren lezen. Klaarblijkelijk hebben sommigen hier een olifantenhuid
België? Die hebben een zak aardappelen gestuurd. Ik vind het al bijzonder dat ze door mocht (lijkt mij een gevalletje sympathy vote).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 07:30 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft het qua televote in W-Europa best goed gedaan denk ik, kijkend naar Itunes.
6e startplek is niet eens zo beroerd, in ieder geval niet gesandwitched tussen Italie en Portugal.
Italië, Portugal, Bulgarije en België gaan vechten voor de winst
De laatste rockers die het goed deden waren Manga (Turkije, tweede).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Misschien omdat dat niet vaak voorkomt op ESF. Dat dat dan onderscheidend is
Dat Ajax precies op dat moment scoort was wel toevallig jaquote:Ajax wint van OG3NE... maar er is veel gezapt
De strijd om de meeste televisiekijkers is gisteravond gewonnen door Ajax. Ruim 2,6 miljoen mensen zagen bij RTL 7 hoe de Amsterdamse club ten koste van Lyon de finale van de Europa League bereikte. Daarnaast keken enkele tienduizenden mensen de wedstrijd op Fox Sports.
Naar de halve finale van het Eurovisie Songfestival keken gemiddeld bijna 2,5 miljoen mensen. Ook daar was Nederlands succes: het trio OG3NE hoorde bij de beste tien en staat zaterdag in de finale.
Honderdduizenden missen doelpunt
Het optreden van OG3NE viel precies samen met het enige doelpunt van Ajax. Dat is daardoor door veel minder mensen gezien dan er gemiddeld naar de wedstrijd keken. 'Slechts' 1,9 miljoen mensen zagen Kasper Dolberg in de 27ste minuut live de 0-1 maken.
In de tien minuten voor het optreden van OG3NE schakelden een miljoen mensen over naar NPO 1. Van hen kwamen er zo'n 600.000 van Ajax. Uiteindelijk zagen ruim 3,5 miljoen mensen hoe Lisa, Amy en Shelley Vol in Kiev hun nummer Lights and shadows zongen.
Hans Pannecoucke als regisseur was sowieso logischer geweest.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:52 schreef Andromache het volgende:
Precies dezelfde producers als van hun album hebben dit geproduceerd. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het daaraan ligt. Liedkwaliteit is in de basis matig. Dat had allemaal opgekrikt kunnen worden met een vette videoproductie. Het is zo amateuristisch een-op-een uit de clip gekopieerd. Met "lights and shadows" zie je van heel veraf lichten aan en uitgaan. Veel te simpel. Choreografietje is te klein voor de manier waarop het in beeld is gebracht.
Pleidooi: vj, designers en andere regisseur voor het podiumoptreden erbij.
Met de meesten wel eens, maar Roemenië of UK kan even goed onder NL eindigen, terwijl Azerbeidzjan en Israel er net zo goed boven kunnen komen. Die onderste helft van de Top 10 vind ik dit jaar erg lastig in te schatten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk dat de landen in het rood sowieso boven OG3NE gaan eindigen. Het zal er dus om gaan hangen of dat we in de top 10 eindigen vermoed ik.
[ link | afbeelding ]Schermafbeelding 2017-05-12 om 10.06.41 by wdewit9 wit, on Flickr
Alsnog met de vlaggetjes zwaaien morgen hoor![]()
![]()
Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:25 schreef Fred_B het volgende:
De huidige ranking van kansen op een plek in de Top 10 van de bookmakers is trouwens als volgt:
1. Italie
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Zweden
5. Belgie
6. Armenie
7. Roemenie
8. UK
9. Frankrijk
10. Azerbeidzjan
11. Moldavie
12. Hongarije
13. Kroatië
14. Nederland
Eens. Op Rob na. Want die heet Rolf.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat ik een speciaalzaak in Azijn moet gaan openen, heb 'm doelgroep al gevonden.![]()
Zonder gekheid, het optreden zat redelijk in elkaar. Goede kleding, zeer goed gezongen, goed de camera gevonden. Maarrrrr, de visuals waren niet bepaald van hoog niveau, dat valt me vies tegen van Rob Meter, die stelt dat ie zelf er bij was toen ze gemaakt werden. Camerawerk was wel oke opzich, weinig bijzonders eigenlijk. Alleen te veel shots van afstand op het einde imo.
Kortom, prima optreden van de dames en een tegenvallende regisseur.
Ik heb na gisteren Bulgarije ook als winnaar. Niet omdat het het mooiste liedje is, dat niet. Maar gewoon de beste performance.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds?
Oh. Nou. Rob is z'n bijnaam vanaf nu dan.quote:
Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Bulgarije voorbij Portugal in de odds?
Ik zou prima kunnen leven met Bulgarije als winnaar trouwens hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb na gisteren Bulgarije ook als winnaar. Niet omdat het het mooiste liedje is, dat niet. Maar gewoon de beste performance.
Ohquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.
Hoe werkt dat? Als je een grotere kans hebt om te winnen, zou je toch ook een grotere kans op Top 10 moeten hebben?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is voor Top 10 (en met minieme verschillen bij die eerste 3). Voor de winst is Portugal nog wel de nummer 2 achter Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |