Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:58 schreef Escrotterdam het volgende:
Krijgen we nog weer repetities voor morgen .. ben het spoor bijster
Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie.quote:
Eigenlijk moeten we al heel tevreden zijn áls ze morgenavond nog kunnen zingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
Dat word je als artiest toch ook echt hélemaal gek van je eigen nummer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag repetitie. Vanavond juryshow finale. Morgenmiddag weer repetitie en morgenavond finale.
En dat is waarom je met een leuk ende goed liedje mee moet doenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat word je als artiest toch ook echt hélemaal gek van je eigen nummer.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie de juryrepetitie vanavond weer live volgen? Heb er eigenlijk geen zin in, maar het voelt toch een beetje als een verplichting
Ik zal jou er nooit toe verplichten, natuurlijk. Ik ga ze wel weer volgen, maar dat is vooral omdat ik er zin in heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaan jullie de juryrepetitie vanavond weer live volgen? Heb er eigenlijk geen zin in, maar het voelt toch een beetje als een verplichting
Hoe vaak moet je een optreden van 3 minuten repeterenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
Oh die zin komt wel weer hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal jou er nooit toe verplichten, natuurlijk. Ik ga ze wel weer volgen, maar dat is vooral omdat ik er zin in heb.![]()
Zat net al te kijken of de stream al online was, maar dat issie nog niet.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie.
Ik heb nog wel een beetje hoop, maar dan zal het een 8e,9e of 10e plek worden. Misschien als ze afsluiten met 'We love you mum' en een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:10 schreef Childofthe90s het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat we binnen de top 10 gaan eindigen, met deze running order geloof ik er niet meer in.
Denk niet dat de Oekraïners meewerken met het bevoordelen van de artiest die door de Russen het meest gesteund wordt. Het deed wel even zeer toen hij hem meteen trok, met zo'n over de top enthousiaste reactie. Eerste helft scheelt Og3ne zomaar 4/5 plekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:07 schreef lashatumbai het volgende:
Zie dit stukje..![]()
Het is zo overduidelijk (vind ik) dat ze Bulgarije in de tweede helft wilde hebben. Hij kwam als eerste uit de envelop waardoor hij als eerste een lootje mocht kiezen. Er wordt niet eens gehusseld eerst en hij pakt meteen degene die het meest 'vrij' ligt. Ze willen blijkbaar het songfestival in het oosten houden daar haha
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die borsten zijn echt zó aanwezig dat ik alleen maar dat zie.
Oh zo, ja dat kan ik me wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh die zin komt wel weer hoor. Ik vind het gewoon een beetje een mehh jaar.
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we al heel tevreden zijn áls ze morgenavond nog kunnen zingen.
Gelijk heeft ie, waarschijnlijk zien we z'n zus nog een keer optredenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Greys het volgende:
En onze lieve filterloze Portugees roept vanmiddag waarschijnlijk al "Whát the hell? Rehearsals agáin??"
Het kan vind ik veel makkelijker:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Dave het volgende:
Als die running order echt zo bepalend is, zouden ze daar wat mee moeten doen. Alleen is dan de vraag: wat zouden ze er aan kunnen doen. Kleiner percentage van de stemmen meetellen naar mate je later aan de beurt bent? Jurypunten zwaarder laten wegen naar mate je later aan de beurt bent? Of naar kwart finales, van de 10 landen er 5 door laten, big 5 in de halve finales, er weer 5 door laten, en dan een finale met de 10 beste?
/brainstorm
Die vond die repetitie op de middag van de semi al overdreven. Die had gewoon zonder repetitie het podium op gewild. "I know the song, man.."quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, waarschijnlijk zien we z'n zus nog een keer optreden![]()
Vind ik ook, een handvol (Zweedse) producers kunnen nu enorm veel invloed uitoefenen op de winnaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
Elk jaar de running order laten loten door de deelnemers zelf. Duidelijk in beeld zodat er geen enkele twijfel over is dat het eerlijk ging.
Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat iedereen nog niet schor is!
En onze lieve filterloze Portugees roept vanmiddag waarschijnlijk al "Whát the hell? Rehearsals agáin??"
Occidentali's Karmaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten.
Precies. Zweden heeft weer een uitstekende startpositie gekregen ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vind ik ook, een handvol (Zweedse) producers kunnen nu enorm veel invloed uitoefenen op de winnaar.
Was dat eerst niet ook het geval, loten voor de startplek?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan vind ik veel makkelijker:
Elk jaar de running order laten loten door de deelnemers zelf. Duidelijk in beeld zodat er geen enkele twijfel over is dat het eerlijk ging.
Ja dan heb je een wat andere show omdat er wat ballads achter elkaar kunnen komen en de kans dat een favoriet moet beginnen maar dan kan niemand meer zeuren.
Zou me helemaal niks verbazen. Dat zong hij op de rode loper ook toen iemand hem vroeg een stuk van zijn liedje te zingen.quote:
Had je gezien dat een interviewer vroeg "kan je even een stukje zingen" (zijn eigen nummer bedoelen uiteraard) en dat Salvador het Italiaanse nummer inzette compleet met zwaaiarmen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een van de repetities even een compleet ander nummer zingen, gewoon om even zijn kop te luchten.
Zaten allebei laat in de eerst helft (plek 10 en verder).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:24 schreef Em31 het volgende:
Alleen als je echt opvalt, win je ook wel vanuit de eerste helft (Conchita en Mans bijv.). Denk daarom dat ze het niet veranderen, omdat het toch uiteindelijk alleen gaat om de winnaar (en een goede show).
Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zaten allebei laat in de eerst helft (plek 10 en verder).
Of gewoon weer loten onder toezicht van een notaris. Ik heb liever dat het lot bepaalt dan de menschquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:18 schreef Dave het volgende:
Als die running order echt zo bepalend is, zouden ze daar wat mee moeten doen. Alleen is dan de vraag: wat zouden ze er aan kunnen doen. Kleiner percentage van de stemmen meetellen naar mate je later aan de beurt bent? Jurypunten zwaarder laten wegen naar mate je later aan de beurt bent? Of naar kwart finales, van de 10 landen er 5 door laten, big 5 in de halve finales, er weer 5 door laten, en dan een finale met de 10 beste?
/brainstorm
Dat is wat mij betreft nog altijd beter dan 'maar als de producers Portugal later hadden gezet'.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.
Die is er dan ook vooral om extra kaartjes te kunnen verkopen en zo meer te kunnen verdienenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vond die repetitie op de middag van de semi al overdreven. Die had gewoon zonder repetitie het podium op gewild. "I know the song, man.."![]()
Ik heb liever gezeur over een slechte, maar eerlijke loting dan gezeur en twijfel over de eerlijkheid van het hele proces en het wel of niet oneerlijk bevoordelen van 'favorieten'.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja favorieten krijgen sowieso wel een goed plekje. Zou je dan juist niet meer gezeik krijgen als bijvoorbeeld Portugal tweede plek zou loten en Italië 23. Dat je dan jaren hoort, jaa maar stél dat Portugal later had geloot dan zouden die hebben gewonnen.
Tssssquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef Wuwwa het volgende:
I really don't want to like the Netherlands. But god damn it, they sound amazing.
Dank u..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken gisteren. Lijkt mij eerlijkerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:35 schreef Dave het volgende:
Voor mijn gevoel is het ook eerlijker om tijdens de trekking van de eerste halve finale er maar 10 ballen/briefjes in te doen, 5 om 5, en in de tweede halve finale ook. Maar dat zal statistisch gezien wel niet te onderbouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |