abonnement Unibet Coolblue
pi_170564326


Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.



[ Bericht 6% gewijzigd door klaasweetalles op 29-04-2017 15:55:50 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170564337
Wat is dit voor kut TT
* Verwijderd *
pi_170564348
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

PSV okay, maar waar zou Ajax zich moeten schamen? Die pakken gewoon meer dan genoeg punten maar zijn gewoon aan de streep (terecht) minder geweest dan Feyenoord. Ik geloof er niet in dat dit team kwalitatief minder is dan het team van Ajax en PSV, het enige verschil is dat we niets op de bank hebben zitten dat van toegevoegde waarde is.
Omdat ze nu al 3 jaar droog staan , en afgelopen zomer/winter ook nog eens voor +- 30 miljoen hebben uitgegeven.
pi_170564350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is dit voor kut TT
vind ik ook

hoe wijzig ik dit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170564392
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vind ik ook

hoe wijzig ik dit
Naar boven scrollen en op uitloggen drukken.
* Verwijderd *
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:21:53 #6
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170564409
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Omdat ze nu al 3 jaar droog staan , en afgelopen zomer/winter ook nog eens voor +- 30 miljoen hebben uitgegeven.
Die gasten worden volgend jaar fluitend kampioen, dan is die streak ook weer voorbij. Maarja, die som aan geld loopt natuurlijk hoog op als je zo'n Neres haalt (je ziet al aan die domme ogen van die jongen dat hij het niet gaat redden).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170564453
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

PSV okay, maar waar zou Ajax zich moeten schamen? Die pakken gewoon meer dan genoeg punten maar zijn gewoon aan de streep (terecht) minder geweest dan Feyenoord. Ik geloof er niet in dat dit team kwalitatief minder is dan het team van Ajax en PSV, het enige verschil is dat we niets op de bank hebben zitten dat van toegevoegde waarde is.
Dat is inderdaad het grote verschil: De bank

Als je de 11 vaste basisspeler tegen het licht houdt, die doen niet onder voor ajax en psv.

Vandaar dat dit ook een grote prestatie is dat Feyenoord met een beperkte selectie zo ver is gekomen dit seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170564482
Sorry maar ik ga echt huilen van het lachen als jullie niet kampioen worden volgende week. Schaal uitreiken in de kuip :D schaamteloos.
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 15:26:20 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170564489
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vind ik ook

hoe wijzig ik dit
zeg maar wat het moet worden..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170564507
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Naar boven scrollen en op uitloggen drukken.
:D
pi_170564508
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:26 schreef Gert het volgende:

[..]

zeg maar wat het moet worden..
De terechte kampioen, 34 wedstrijden bovenaan

zeker te lang?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 15:29:14 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170564550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De terechte kampioen, 34 wedstrijden bovenaan

zeker te lang?
Yep, hij komt t/m 'wedstrijden'
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170564564
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Yep, hij komt t/m 'wedstrijden'
haal 34 wedstrijden dan weg net als deze post :z
en bedankt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170564605
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:26 schreef Brammess het volgende:
Sorry maar ik ga echt huilen van het lachen als jullie niet kampioen worden volgende week. Schaal uitreiken in de kuip :D schaamteloos.
Schaamteloos was het falen van ajax in die laatste wedstrijd vorig seizoen :o
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170564720
Luckassen? Was dat niet die speler die een paar jaar terug helemaal zoek werd gespeeld en door Pellè publiekelijk werd beschermd (omdat AZ dit naliet)?
Van alles is weer waardeloos.
pi_170564782
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:39 schreef Oldground het volgende:
Luckassen? Was dat niet die speler die een paar jaar terug helemaal zoek werd gespeeld en door Pellè publiekelijk werd beschermd (omdat AZ dit naliet)?
Kazim was dat. Die ging toen de kleedkamer van AZ binnen _O-
pi_170564792
quote:
Giovanni van Bronckhorst behoort volgens de Franse krant l'Équipe tot de top 50 beste trainers ter wereld. De Feyenoord-coach is samen met Ronald Koeman en Louis van Gaal op de ranglijst te vinden en vertegenwoordigt de 46e plaats.

'Gio', die overigens de enige Eredivisie-coach op de lijst is, heeft zijn plek te danken aan de grote successen die Feyenoord tot nu toe boekte in de competitie. 'Van Bronckhorst is dit seizoen in strijd met Ajax om de landstitel, die Feyenoord al sinds 1999 niet meer gewonnen heeft', aldus l'Équipe.

'Hij is met 42 jaar een van de vijf jongste coaches in de ranking en zal naar verwachting binnenkort zijn kennis exporteren naar het buitenland', geeft de Franse krant aan, doelend op een mogelijk vertrek van de hoofdtrainer.
pi_170564817
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kazim was dat. Die ging toen de kleedkamer van AZ binnen _O-
Oh ja! :D

Wat een baas.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170564937
Ja godverdomme:

quote:
De speler van Feyenoord gaan na de mogelijke titelwinst bij Excelsior niet per helikopter naar de Kuip. Dat meldt VI-verslaggever Iwan van Duren.
Zit ik net een hele rant op Feesboek te plaatsen. WANBELEID KK BESTUUR
pi_170564984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Ja godverdomme:

[..]

Zit ik net een hele rant op Feesboek te plaatsen. WANBELEID KK BESTUUR
:z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170565003
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij gaat wel stijgen volgend seizoen ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:04:18 #22
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170565081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Ja godverdomme:

[..]

Zit ik net een hele rant op Feesboek te plaatsen. WANBELEID KK BESTUUR
Chaotische busrittaferelen, dat wordt genieten _O_
pi_170565174
quote:
Giovanni van Bronckhorst est un homme fidèle. Après avoir commencé et terminé à Feyenoord sa belle carrière de joueur, qui l’a vu porter les maillots du Barça et d’Arsenal, c’est tout naturellement que l’ancien capitaine des Oranje y a véritablement débuté sa nouvelle vie d’entraîneur, via un bref détour comme assistant des espoirs néerlandais. Assistant de Ronald Koeman à Rotterdam de 2011 à 2014, il a eu le temps de s’imprégner des principes de son aîné, lui-même un disciple de Johan Cruyff. Propulsé numéro un à l’été 2015, Van Bronckhorst a décroché d’entrée la Coupe des Pays-Bas, premier titre du club en huit ans. Cette saison, il est à la lutte avec l’Ajax pour un titre de champion qui échappe à Feyenoord depuis 1999. A seulement 42 ans, il fait partie des cinq entraîneurs les plus jeunes de notre classement et ne devrait pas tarder à exporter son savoir-faire au-delà des frontières étriquées de son pays.
na vertaling in google translate

quote:
Giovanni van Bronckhorst is een trouwe man. Na Feyenoord begon en eindigde zijn mooie spel carrière die hem zag het dragen van de shirts van Barça en Arsenal, is het logisch dat de voormalige kapitein van Oranje werkelijk begon zijn nieuwe leven coaching via een korte omweg als assistent van Nederlands hoop. Tovenaar van Ronald Koeman in Rotterdam 2011-2014, had hij de tijd om de principes van zijn oudere, zelf een leerling van Johan Cruyff absorberen. Aangedreven nummer één in de zomer van 2015, Van Bronckhorst won binnenkomst Cup Nederland, de eerste titel van de club in acht jaar. Dit seizoen is hij in de strijd met Ajax voor een landstitel dat Feyenoord ontgaat sinds 1999. Op slechts 42, hij is een van de vijf de jongste coaches in onze ranking en zal naar verwachting binnenkort haar kennis te exporteren -hoe buiten de enge grenzen van zijn land.
https://www.lequipe.fr/To(...)a0e7c1.1493474767172
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170565186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Ja godverdomme:

[..]

Zit ik net een hele rant op Feesboek te plaatsen. WANBELEID KK BESTUUR
_O-

Ze hebben gewoon ff een roddeltje de wereld in geholpen, ff kijken hoe er op gereageerd wordt?

Maar busrit naar de Kuip gaat ook wel mooie plaatjes opleveren gok ik, ik hoop dat ze stukken van die rit live uitzenden op de Kuip-schermen :7
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_170565229
Ik denk dat het bestuur van Feyenoord geen klote te vertellen heeft over die huldiging.

Dat wordt helemaal geregisseerd door Aboutaleb.

In principe is het logische want we hebben met terreurdreiging te maken. We moeten er niet aan denken dat 1 of ander gekkie wat flikt tijdens die huldiging

En we hebben met de geschiedenis van 1999 te maken waarbij de halve stad werd gesloopt.

Ik kan het allemaal wel begrijpen alle maatregelen..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170565372
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

_O-

Ze hebben gewoon ff een roddeltje de wereld in geholpen, ff kijken hoe er op gereageerd wordt?

Maar busrit naar de Kuip gaat ook wel mooie plaatjes opleveren gok ik, ik hoop dat ze stukken van die rit live uitzenden op de Kuip-schermen :7
Hehe dat zal vast wel, FOX zal er bovenop zitten ;). Rijnmond zal er ook wel bij zijn :). Ik zei het al eerder voor de grap; na het kampioenschap kan je een hele week vrij nemen om te genieten van alle beelden enzo.
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:52:04 #27
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_170565941
Even tussendoor, heeft er nog iemand een adresje voor een nieuwe lever?
pi_170566335
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hehe dat zal vast wel, FOX zal er bovenop zitten ;). Rijnmond zal er ook wel bij zijn :). Ik zei het al eerder voor de grap; na het kampioenschap kan je een hele week vrij nemen om te genieten van alle beelden enzo.
Ik heb maandag en dinsdag in ieder geval vrij, dus wordt de dinsdag inderdaad lekker brak filmpjes kijken :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:21:17 #29
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170566568
Mooi dat ze toch gewoon met de bus willen gaan. Maakt het ook leuker om naar Zuid te gaan voor de wedstrijd.
pi_170566598
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Helicopters :'). Echt, elke beslissing die genomen word staat zo'n beetje recht tegenover van wat ik in gedachten had qua kampioensfeest. Het enige wat 'normaal' is is dat ze huldigen (oke, een dag te laat) op de Coolsingel.
En zelfs dat is nog niet zeker toch?

Anyway, lijkt me handig om de route van Woudensteijn naar de Kuip af te zetten met hekken zodat de bus wel gewoon door kan rijden maar er ook horden mensen langs de weg kunnen staan.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:25:54 #31
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170566687
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:22 schreef exile79 het volgende:

[..]

En zelfs dat is nog niet zeker toch?

Anyway, lijkt me handig om de route van Woudensteijn naar de Kuip af te zetten met hekken zodat de bus wel gewoon door kan rijden maar er ook horden mensen langs de weg kunnen staan.
Zolang iedereen zich gedraagt is er niks aan de hand en staan we maandagochtend op de Coolsingel. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170566725
Zou leuk zijn als Excelsior ineens wint.
Gino ♥
pi_170566816
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:22 schreef exile79 het volgende:

[..]

En zelfs dat is nog niet zeker toch?

Anyway, lijkt me handig om de route van Woudensteijn naar de Kuip af te zetten met hekken zodat de bus wel gewoon door kan rijden maar er ook horden mensen langs de weg kunnen staan.
Niets is zeker ;). Nee, al denk ik dat de huldiging sowieso gewoon doorgaat, en dat het meer zoiets was "we kunnen het beter gezegd hebben, wie weet houd dat mensen toch af van gedoe maken".

Wel jammer dat het zo'n geregisseerd feestje word. Ik zag het allemaal al voor me; schaal op woudenstein, het halve veld vol met supporters. Spelers door het dolle in een open bus richting de Kuip, hordes mensen langs de kant waar geen einde aan lijkt te komen, onthaal bij de Kuip met vuurwerk, supporters, dolle vreugde, tranen van geluk, spelers naar binnen. Supporters in de Kuip wachten nog altijd rustig af wat er gaat gebeuren, en zien dan de tunnel opengaan (zoals toen met het feestje na Heerenveen uit voor de voorronde CL) en zodra er genoeg ruimte is sprinten de spelers het veld op, Kuyt als eerst die als een dolle de schaal aan elke hoek laat zien, overal over het veld rennende en springende spelers, supporters worden helemaal dol, en dan nadat het spontane feestje even heeft geduurd, neemt Peter Houtman het woord en.. etc.

Ach ja.
pi_170567448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets is zeker ;). Nee, al denk ik dat de huldiging sowieso gewoon doorgaat, en dat het meer zoiets was "we kunnen het beter gezegd hebben, wie weet houd dat mensen toch af van gedoe maken".

Wel jammer dat het zo'n geregisseerd feestje word. Ik zag het allemaal al voor me; schaal op woudenstein, het halve veld vol met supporters. Spelers door het dolle in een open bus richting de Kuip, hordes mensen langs de kant waar geen einde aan lijkt te komen, onthaal bij de Kuip met vuurwerk, supporters, dolle vreugde, tranen van geluk, spelers naar binnen. Supporters in de Kuip wachten nog altijd rustig af wat er gaat gebeuren, en zien dan de tunnel opengaan (zoals toen met het feestje na Heerenveen uit voor de voorronde CL) en zodra er genoeg ruimte is sprinten de spelers het veld op, Kuyt als eerst die als een dolle de schaal aan elke hoek laat zien, overal over het veld rennende en springende spelers, supporters worden helemaal dol, en dan nadat het spontane feestje even heeft geduurd, neemt Peter Houtman het woord en.. etc.

Ach ja.
Godver. Nu gaat alles tegenvallen ;(

Laat nou maar zitten hoor
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 29 april 2017 @ 17:59:52 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170567511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets is zeker ;). Nee, al denk ik dat de huldiging sowieso gewoon doorgaat, en dat het meer zoiets was "we kunnen het beter gezegd hebben, wie weet houd dat mensen toch af van gedoe maken".

Wel jammer dat het zo'n geregisseerd feestje word. Ik zag het allemaal al voor me; schaal op woudenstein, het halve veld vol met supporters. Spelers door het dolle in een open bus richting de Kuip, hordes mensen langs de kant waar geen einde aan lijkt te komen, onthaal bij de Kuip met vuurwerk, supporters, dolle vreugde, tranen van geluk, spelers naar binnen. Supporters in de Kuip wachten nog altijd rustig af wat er gaat gebeuren, en zien dan de tunnel opengaan (zoals toen met het feestje na Heerenveen uit voor de voorronde CL) en zodra er genoeg ruimte is sprinten de spelers het veld op, Kuyt als eerst die als een dolle de schaal aan elke hoek laat zien, overal over het veld rennende en springende spelers, supporters worden helemaal dol, en dan nadat het spontane feestje even heeft geduurd, neemt Peter Houtman het woord en.. etc.

Ach ja.
De schaaluitreiking is echt pas in de Kuip he, met een podium en al. Dus Kuyt heeft de schaal nog niet als hij de tunnel uit komt.

Daar ging je theorie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170567543
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:59 schreef Caland het volgende:

[..]

De schaaluitreiking is echt pas in de Kuip he, met een podium en al. Dus Kuyt heeft de schaal nog niet als hij de tunnel uit komt.

Daar ging je theorie.
Wat snap je niet aan "ik zag het al helemaal voor me"?
pi_170568111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vind ik ook

hoe wijzig ik dit
Gewoon geen topics meer openen is ook een optie.

Voordat je het topicnummer weer weghaalt en met de OP gaat lopen klooien.
Ik ben inmiddels overleden.
  zaterdag 29 april 2017 @ 19:59:29 #38
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_170570112
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Even tussendoor, heeft er nog iemand een adresje voor een nieuwe lever?
http://www.china.com
In Libië schijnen ze ook voor vrij weinig over de toonbank te gaan.
pi_170574482
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:24 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Gewoon geen topics meer openen is ook een optie.

Voordat je het topicnummer weer weghaalt en met de OP gaat lopen klooien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 00:49:19 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170576845
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:27 schreef Tjacka het volgende:
Zou leuk zijn als Excelsior ineens wint.
Excelsior heeft nog één punt nodig om deelname aan de Eredivisie volgend seizoen definitief veilig te stellen. Als ze die punt, of meer, tegen Feyenoord kunnen behalen zullen ze dat uiteraard niet laten. Daarbij hebben ze sinds de winterstop thuis gelijkgespeeld tegen ajax en gewonnen van Heerenveen en Vitesse.

Dat Feyenoord daar wel even gaat winnen is dus nog lang niet zeker. En als Feyenoord daar niét wint, ligt er een flinke druk op de pot tegen Heracles.
ik zou nog wel wat hoop hebben, als neus.

Maar een echte kampioen wint van Excelsior, viert in dat kleine stadion het eerste feestje, en maakt dan een helicoptervlucht met een landingsplaats die zó waanzinnig kicken is dat ze dat nooit in hele leven meer zullen vergeten.

Ik verwacht dat laatste. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 30 april 2017 @ 01:55:07 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170577556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het grote verschil: De bank

Als je de 11 vaste basisspeler tegen het licht houdt, die doen niet onder voor ajax en psv.

Vandaar dat dit ook een grote prestatie is dat Feyenoord met een beperkte selectie zo ver is gekomen dit seizoen.
Het verschil in kwaliteit als Jorgensen, Vilhena en Kongolo niet meedoen werd wel pijnlijk duidelijk tegen Ajax ja.
2000 light years from home
  zondag 30 april 2017 @ 02:10:55 #42
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170577683
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Excelsior heeft nog één punt nodig om deelname aan de Eredivisie volgend seizoen definitief veilig te stellen. Als ze die punt, of meer, tegen Feyenoord kunnen behalen zullen ze dat uiteraard niet laten. Daarbij hebben ze sinds de winterstop thuis gelijkgespeeld tegen ajax en gewonnen van Heerenveen en Vitesse.

Dat Feyenoord daar wel even gaat winnen is dus nog lang niet zeker. En als Feyenoord daar niét wint, ligt er een flinke druk op de pot tegen Heracles.
ik zou nog wel wat hoop hebben, als neus.

Maar een echte kampioen wint van Excelsior, viert in dat kleine stadion het eerste feestje, en maakt dan een helicoptervlucht met een landingsplaats die zó waanzinnig kicken is dat ze dat nooit in hele leven meer zullen vergeten.

Ik verwacht dat laatste. :)
Maar het is nu gewoon een wezenlijk andere situatie voor Excelsior dan in die wedstrijden. Je gaat niet meer door het gaatje als je weet dat je 99% veilig bent, bijna heel de business club Feyenoord kampioen wilt zien worden, en 90% van het stadion fan zullen zijn van de uitclub. Ik zie het gewoon een soort Vitesse - Feyenoord worden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170577822
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar het is nu gewoon een wezenlijk andere situatie voor Excelsior dan in die wedstrijden. Je gaat niet meer door het gaatje als je weet dat je 99% veilig bent, bijna heel de business club Feyenoord kampioen wilt zien worden, en 90% van het stadion fan zullen zijn van de uitclub. Ik zie het gewoon een soort Vitesse - Feyenoord worden.
In de kk en
Gino ♥
  zondag 30 april 2017 @ 08:33:47 #44
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170578924
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

In de kk en
Spam
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170578977
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Excelsior heeft nog één punt nodig om deelname aan de Eredivisie volgend seizoen definitief veilig te stellen. Als ze die punt, of meer, tegen Feyenoord kunnen behalen zullen ze dat uiteraard niet laten. Daarbij hebben ze sinds de winterstop thuis gelijkgespeeld tegen ajax en gewonnen van Heerenveen en Vitesse.

Dat Feyenoord daar wel even gaat winnen is dus nog lang niet zeker. En als Feyenoord daar niét wint, ligt er een flinke druk op de pot tegen Heracles.
ik zou nog wel wat hoop hebben, als neus.

Maar een echte kampioen wint van Excelsior, viert in dat kleine stadion het eerste feestje, en maakt dan een helicoptervlucht met een landingsplaats die zó waanzinnig kicken is dat ze dat nooit in hele leven meer zullen vergeten.

Ik verwacht dat laatste. :)
Gaat gewoon 0-6 worden joh, Excelsior gaat op zijn gemak een balletje trappen en Feyenoord kleunt erin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 30 april 2017 @ 09:10:02 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170579133
Excelsior moet nog tegen ADO wat al veilig is. Salonremise ditdat.
pi_170579244
13 Excelsior Excelsior 32 -17 34
14 PEC Zwolle PEC Zwolle 32 -26 32
15 Roda JC Kerkrade Roda JC 32 -23 30
16 Sparta Rotterdam Sparta Rotterdam 32 -22 28
17 NEC NEC 32 -30 28
18 Go Ahead Eagles Go Ahead Eagles 32 -35 23

Waarom heeft Excelsior nog een punt nodig?Het doelsaldo van die onderste 3 is vele malen slechter. Moet echt een wonder gebeuren wil dat veranderen want ik geloof er niets van dat die onderste 3 alles nu ineens gaat winnen.

Feyenoord moet er 2 ofzo maken en dan maar lekker die wedstrijd uitspelen......
excelsior is al veilig, is allemaa theoretische bullshit dat ze nog niet veilig zijn.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 09:29:08 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170579267
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:26 schreef klaasweetalles het volgende:
13 Excelsior Excelsior 32 -17 34
14 PEC Zwolle PEC Zwolle 32 -26 32
15 Roda JC Kerkrade Roda JC 32 -23 30
16 Sparta Rotterdam Sparta Rotterdam 32 -22 28
17 NEC NEC 32 -30 28
18 Go Ahead Eagles Go Ahead Eagles 32 -35 23

Waarom heeft Excelsior nog een punt nodig?Het doelsaldo van die onderste 3 is vele malen slechter. Moet echt een wonder gebeuren wil dat veranderen want ik geloof er niets van dat die onderste 3 alles nu ineens gaat winnen.

Feyenoord moet er 2 ofzo maken en dan maar lekker die wedstrijd uitspelen......
excelsior is al veilig, is allemaa theoretische bullshit dat ze nog niet veilig zijn.
Feyenoord is al kampioen maar toch niet, is zo'n beetje hetzelfde
  zondag 30 april 2017 @ 09:31:22 #49
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170579289
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:26 schreef klaasweetalles het volgende:
13 Excelsior Excelsior 32 -17 34
14 PEC Zwolle PEC Zwolle 32 -26 32
15 Roda JC Kerkrade Roda JC 32 -23 30
16 Sparta Rotterdam Sparta Rotterdam 32 -22 28
17 NEC NEC 32 -30 28
18 Go Ahead Eagles Go Ahead Eagles 32 -35 23

Waarom heeft Excelsior nog een punt nodig?Het doelsaldo van die onderste 3 is vele malen slechter. Moet echt een wonder gebeuren wil dat veranderen want ik geloof er niets van dat die onderste 3 alles nu ineens gaat winnen.

Feyenoord moet er 2 ofzo maken en dan maar lekker die wedstrijd uitspelen......
excelsior is al veilig, is allemaa theoretische bullshit dat ze nog niet veilig zijn.
pi_170579300
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:31 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
doe is een beetje rustig met die dure laptop goser
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170579350
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar het is nu gewoon een wezenlijk andere situatie voor Excelsior dan in die wedstrijden. Je gaat niet meer door het gaatje als je weet dat je 99% veilig bent, bijna heel de business club Feyenoord kampioen wilt zien worden, en 90% van het stadion fan zullen zijn van de uitclub. Ik zie het gewoon een soort Vitesse - Feyenoord worden.
Ik snap dat hypocriete gedoe steeds niet om Vitesse - Feyenoord. Een paar jaar terug hadden we de salonremise van Heracles - Ajax nog. Dat was ook een grap hoe de Heraclieden 17 keer de bal in hun eigen 16 rondspeelden.
pi_170579379
quote:
7s.gif Op zondag 30 april 2017 09:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap dat hypocriete gedoe steeds niet om Vitesse - Feyenoord. Een paar jaar terug hadden we de salonremise van Heracles - Ajax nog. Dat was ook een grap hoe de Heraclieden 17 keer de bal in hun eigen 16 rondspeelden.
Lekker belangrijk.
pi_170579390
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.
Ja, gelijk heb je. :s)
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 10:52:06 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170580081
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:26 schreef klaasweetalles het volgende:
13 Excelsior Excelsior 32 -17 34
14 PEC Zwolle PEC Zwolle 32 -26 32
15 Roda JC Kerkrade Roda JC 32 -23 30
16 Sparta Rotterdam Sparta Rotterdam 32 -22 28
17 NEC NEC 32 -30 28
18 Go Ahead Eagles Go Ahead Eagles 32 -35 23

Waarom heeft Excelsior nog een punt nodig?Het doelsaldo van die onderste 3 is vele malen slechter. Moet echt een wonder gebeuren wil dat veranderen want ik geloof er niets van dat die onderste 3 alles nu ineens gaat winnen.

Feyenoord moet er 2 ofzo maken en dan maar lekker die wedstrijd uitspelen......
excelsior is al veilig, is allemaa theoretische bullshit dat ze nog niet veilig zijn.
Als het allemaal bullshit zou zijn hoef je die wedstrijden niet meer te spelen.
Uiteraard is de kans heel groot dat Excelsior zelfs bij 2x verliezen in de eredivisie blijft. Maar zolang het mogelijk is dat Sparta ze nog inhaalt, zullen ze geen enkele wedstrijd wel even laten lopen.

En "doelsaldo vele malen slechter"? Het scheelt maar 5 goals. EXC nog 2x verliezen en SPA nog 2x winnen en het verschil is ingelopen en EXC moet misschien nog de play offs in.
Dus reken je gewoon niet al te rijk. FEY moet er vol in kleunen en dan komt het wel goed. Maar rekenen op medewerking van EXC is heel dom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 30-04-2017 11:00:25 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170580257
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Als het allemaal bullshit zou zijn hoef je die wedstrijden niet meer te spelen.
Uiteraard is de kans heel groot dat Excelsior zelfs bij 2x verliezen in de eredivisie blijft. Maar zolang het mogelijk is dat Sparta ze nog inhaalt, zullen ze geen enkele wedstrijd wel even laten lopen.

En "doelsaldo vele malen slechter"? Het scheelt maar 5 goals. EXC nog 2x verliezen en SPA nog 2x winnen en het verschil is ingelopen en EXC moet de play offs in.
Dus reken je gewoon niet al te rijk. FEY moet er vol in kleunen en dan komt het wel goed. Maar rekenen op medewerking van EXC is heel dom.
Waar zeg ik dat Feyenoord moet rekenen op medewerking van Excelsior?

Ik zeg juist dat excelsior moet rekenen op medewerking van Feyenoord dat het doelpunten aantal niet te groot moet maken.

Ik zei een paar weken geleden dat Feyenoord de laatste 4 wedstrijden ging winnen omdat ze gewoon meer kwaliteit hadden dan die 4. En dan hoor ik overal in de media en hier bij elke wedstrijd dat de tegenstander zo geweldig is....

Excelsior moet dat laatste puntje maar lekker in die laatste wedstrijd gaan halen en misschien hebben ze die punt helemaal niet meer nodig. Dat weten we volgende week.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170580265
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Als het allemaal bullshit zou zijn hoef je die wedstrijden niet meer te spelen.
Uiteraard is de kans heel groot dat Excelsior zelfs bij 2x verliezen in de eredivisie blijft. Maar zolang het mogelijk is dat Sparta ze nog inhaalt, zullen ze geen enkele wedstrijd wel even laten lopen.

En "doelsaldo vele malen slechter"? Het scheelt maar 5 goals. EXC nog 2x verliezen en SPA nog 2x winnen en het verschil is ingelopen en EXC moet misschien nog de play offs in.
Dus reken je gewoon niet al te rijk. FEY moet er vol in kleunen en dan komt het wel goed. Maar rekenen op medewerking van EXC is heel dom.
Nee, PEC Zwolle en Roda JC staan nog onder Excelsior.

Dus als Sparta 2 keer wint, en Excelsior 2 keer verliest, dan moeten Roda JC en PEC Zwolle ook een punt of 4 pakken in die laatste 2 wedstrijden, wil Excelsior pas veroordeeld zijn tot die play-offs.

De kans dat die 3 ploegen allemaal ineens alle punten gaan pakken lijkt me uitermate klein.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 11:13:52 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170580400
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, PEC Zwolle en Roda JC staan nog onder Excelsior.

Dus als Sparta 2 keer wint, en Excelsior 2 keer verliest, dan moeten Roda JC en PEC Zwolle ook een punt of 4 pakken in die laatste 2 wedstrijden, wil Excelsior pas veroordeeld zijn tot die play-offs.

De kans dat die 3 ploegen allemaal ineens alle punten gaan pakken lijkt me uitermate klein.
Daarom ook 'misschien nog' toegevoegd', door jou ook gequote.
Je hoeft mij echt niet uit te leggen dat de kans heel groot is dat EXC volgend jaar eredivisie speelt. Dat post ik ook letterlijk toch? Maar met nog één puntje er bij weten ze het 100% zeker en als ze ruiken dat dit ene puntje tegen FEY te halen is dan gaan ze daar gewoon voor.
En ik lees hier steeds weer verhalen over dat EXC een businessclub heeft die enorm pro FEY is etcetera. Zal allemaal wel, maar je moet gewoon zélf die wedstrijd winnen. Gelukkig lijken de spelers dat wél te beseffen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_170582136


De schaal wordt door iemand uit het kampioenelftal van 1999 uitgereikt naar het schijnt...wie o wie? Ferry de Haan die gelijk van excelsior meerijdt naar de kuip?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170582141
quote:
7s.gif Op zondag 30 april 2017 09:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap dat hypocriete gedoe steeds niet om Vitesse - Feyenoord. Een paar jaar terug hadden we de salonremise van Heracles - Ajax nog. Dat was ook een grap hoe de Heraclieden 17 keer de bal in hun eigen 16 rondspeelden.
prachtige vergelijking weer
  zondag 30 april 2017 @ 12:47:43 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170582170
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

De schaal wordt door iemand uit het kampioenelftal van 1999 uitgereikt naar het schijnt...wie o wie? Ferry de Haan die gelijk van excelsior meerijdt naar de kuip?
Van Gastel was toen de aanvoerder, zou ik het mooist vinden maar kan eigenlijk niet.

Tomasson of Bosvelt? Beste is Gyan _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170582183
quote:
7s.gif Op zondag 30 april 2017 09:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik snap dat hypocriete gedoe steeds niet om Vitesse - Feyenoord. Een paar jaar terug hadden we de salonremise van Heracles - Ajax nog. Dat was ook een grap hoe de Heraclieden 17 keer de bal in hun eigen 16 rondspeelden.
Ja omdat ze door dat ene punt veilig waren. Slimmerd
pi_170582186
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Gastel was toen de aanvoerder, zou ik het mooist vinden maar kan eigenlijk niet.

Tomasson of Bosvelt? Beste is Gyan _O_
Gyan. _O_
pi_170582205


Dit Transportbedrijf twijfelt niet....en doet wij hij moet doen _O-


quote:
Transportbedrijf kent geen twijfel: Feyenoord wordt kampioen

SPIJK/LOBITH - Feyenoord mag dan officieel nog geen kampioen zijn, volgens transportbedrijf Küper uit Spijk kan het echt niet meer misgaan. Vanaf maandag rijdt het bedrijf door het land met een oplegger die niets aan de verbeelding overlaat: twee grote stickers van het logo van Feyenoord en de tekst 'Landskampioen 2016/2017' zijn prominent op de oplegger geplakt.


Zaterdag legden medewerkers van Küper de laatste hand aan de bestickering. Op Facebook post het bedrijf: 'Daar waar de rijn het land binnenkomt steunt de mensen waar de rijn het land verlaat'.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 12:50:15 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170582213
Vitesse was simpel te verklaren toch, op het moment dat Feyenoord er echt een fysieke wedstrijd van ging maken dan ga je daar niet in mee als je een week later geschiedenis kan schrijven. Niet meer dan logisch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 30 april 2017 @ 12:54:47 #65
357045 Grifte
Feijenoord
pi_170582277
quote:
14s.gif Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gyan. _O_


Gyan _O_
  zondag 30 april 2017 @ 12:55:11 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170582284
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:50 schreef Caland het volgende:
Vitesse was simpel te verklaren toch, op het moment dat Feyenoord er echt een fysieke wedstrijd van ging maken dan ga je daar niet in mee als je een week later geschiedenis kan schrijven. Niet meer dan logisch.
en ook al hadden ze dat wel gedaan, ook op dat vlak komen ze gewoon tekort
pi_170582334
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:54 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gyan _O_
Hij werkt inmiddels keihard in de Rotterdamse Haven. Ik weet niet wat hij precies doet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 13:01:08 #68
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170582365
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Dit Transportbedrijf twijfelt niet....en doet wij hij moet doen _O-

[..]

O man, doe dat lekker als we het zeker weten. :') :N
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170582403
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:01 schreef MPC60 het volgende:

[..]

O man, doe dat lekker als we het zeker weten. :') :N
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170582422
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:54 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gyan _O_
Wat een held.

Mag de schaal wel uitreiken. Met als voorwaarde dat ie ook even gaat warmlopen.
pi_170582442
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:01 schreef MPC60 het volgende:

[..]

O man, doe dat lekker als we het zeker weten. :') :N
Als het nog misgaat krijgen we dat inderdaad de komende 20 jaar nog te horen. :')

Gelukkig is die kans maar erg klein.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 april 2017 @ 13:18:05 #72
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170582622
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het nog misgaat krijgen we dat inderdaad de komende 20 jaar nog te horen. :')

Gelukkig is die kans maar erg klein.
Ik zat gisteravond al aan tafel met een gniffelende lamp, Haha Hihi als jullie dit nu nog laten lopen. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170582751
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik zat gisteravond al aan tafel met een gniffelende lamp, Haha Hihi als jullie dit nu nog laten lopen. :{
Zit heel De Kuip al vol. _O- Kunnen ze gewoon op die plek een nieuwe bouwen.
pi_170582753
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 12:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja omdat ze door dat ene punt veilig waren. Slimmerd
Ja nou? Feitelijk klopt het toch wat ik zeg? Vitesse idem dito, ze hebben toch al de play offs, zelfs als ze 9e worden nog geloof ik.
pi_170582774
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170582783
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 13:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik zat gisteravond al aan tafel met een gniffelende lamp, Haha Hihi als jullie dit nu nog laten lopen. :{
Zou wel typisch Feyenoord zijn. :P

Maar goed, we mogen in het uiterste geval nog 2 keer gelijkspelen, dus dat komt echt wel goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170583158
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het bestuur van Feyenoord geen klote te vertellen heeft over die huldiging.

Dat wordt helemaal geregisseerd door Aboutaleb.

In principe is het logische want we hebben met terreurdreiging te maken. We moeten er niet aan denken dat 1 of ander gekkie wat flikt tijdens die huldiging

En we hebben met de geschiedenis van 1999 te maken waarbij de halve stad werd gesloopt.

Ik kan het allemaal wel begrijpen alle maatregelen..
:')
:')
:')
:')
pi_170583492
quote:
conclusie de zoveelste faal van 020.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 15:00:13 #80
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170585044
Ok, een weekje wachten hé. Ondertussen ouwehoeren of Feyenoord dit jaar wel of niet kampioen wordt. Het hoeft van mij allemaal niet.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_170585449
quote:
8s.gif Op zondag 30 april 2017 15:00 schreef PandaDrop het volgende:
Ok, een weekje wachten hé. Ondertussen ouwehoeren of Feyenoord dit jaar wel of niet kampioen wordt. Het hoeft van mij allemaal niet.
Geduld is een schone zaak.
Komt allemaal goed. Het enige wat ik hoop is dat het geen grote teringzooi wordt in de stad.
pi_170587071
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou wel typisch Feyenoord zijn. :P

Maar goed, we mogen in het uiterste geval nog 2 keer gelijkspelen, dus dat komt echt wel goed.
Misschien is 1 punt zelfs wel genoeg volgende week als 020 weer gaat falen na een europa cup wedstrijd......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 16:23:11 #83
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170587172
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien is 1 punt zelfs wel genoeg volgende week als 020 weer gaat falen na een europa cup wedstrijd......
Die spelen tegen GAE :')
pi_170587197
Misschien niet ideaal, maar een puntje tegen Excelsior vind ik ook niet zo erg.
pi_170587303
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 16:23 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Die spelen tegen GAE :')
Je weet het maar nooit ...

Maar ik ga gewoon uit van winst voor Feyenoord volgende week, krachtsverschil met excelsior is te groot. Ik denk dat ze er weer volop gaan vliegen zo groot is de honger van die spelers op dit moment. Feyenoord speelt gewoon een thuiswedstrijd volgende week.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170587937
quote:
Clubliefde van spelers bestaat echt niet. :D
Doet me trouwens denken aan Ziyech vorig jaar
pi_170588417
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 13:42 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')
:')
:')
:')
jij vind het grappig\??

Tijdens de rotterdam marathon hadden ze beide kanten van de coolsingel afgesloten zodat er gekkies de coolsingel op konden rijden....
https://www.npo.nl/extra-(...)-2016/WO_NOS_3680519

quote:
Zware trucks in straten Rotterdam
09 APR 2017
ROTTERDAM - Om de Rotterdamse marathon te beveiligen zijn zondag op verschillende toegangswegen tot de stad zware trucks te zien. De beveiliging in de stad lijkt ten opzichte van voorgaande jaren flink aangescherpt. Europa werd afgelopen jaar getroffen door aanslagen met vrachtwagens op massa’s mensen in Nice, Berlijn en Stockholm.

Een deel van de straten richting het centrum is afgesloten voor al het verkeer. Zware vrachtwagens staan overdwars geparkeerd, om zo te voorkomen dat er een aanslag wordt gepleegd met rijdende vrachtwagens. Zo staan bij de Erasmusbrug drie vrachtwagens geparkeerd. Op andere plaatsen staan ook betonblokken.

Aanslagen
Vorig jaar juli kwamen er in Nice (Frankrijk) ruim 80 mensen om het leven toen een vrachtwagen met hoge snelheid inreed op een mensenmassa op de Promenade des Anglais. 14 juli is de dag dat de Fransen het begin van de Franse revolutie vieren.

In december volgde de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn, waar 12 mensen om het leven kwamen. Aanslagpleger Amis Amri reed met een truck in op de mensenmassa en over de voetgangerszone die was vrijgemaakt voor de jaarlijkse kerstmarkt.

Deze week werd Stockholm opgeschud toen een 39-jarige Oezbeek inreed op voetgangers in een drukke winkelstraat. Bij de aanslag kwamen vier mensen om het leven en raakten vijftien mensen gewond. Volgens Zweedse media zijn zeven mensen gehoord in verband met de zaak. Of zij ergens van worden verdacht, is niet duidelijk.


Dit gaat volgende week dus ook gebeuren.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170591256
quote:
Alleen afgekeken vanwege dat blondje
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 30 april 2017 @ 19:29:38 #89
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170591570
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 12:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

De schaal wordt door iemand uit het kampioenelftal van 1999 uitgereikt naar het schijnt...wie o wie? Ferry de Haan die gelijk van excelsior meerijdt naar de kuip?
Meer teamfoto's met containerschepen! _O_
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 30 april 2017 @ 20:12:30 #90
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170593338
Fruitschaal tegen Vitesse. Als ik daarheen ga is dat louter om een goldcard te halen, god wat een treurige wedstrijd zal dat zijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 30 april 2017 @ 20:20:28 #91
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170593634
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:12 schreef Keyos het volgende:
Fruitschaal tegen Vitesse. Als ik daarheen ga is dat louter om een goldcard te halen, god wat een treurige wedstrijd zal dat zijn.
In een nog treuriger stadion.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 30 april 2017 @ 20:29:26 #92
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170593890
quote:
Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_170595976
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 april 2017 @ 21:32:22 #94
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170596073
quote:
Witte BSS-keiformaatjes naast rode SBS-waalformaatjes. :') :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witte SBS bestaat ook hoor. Maar het was zeker te duur. :P

http://wienerberger.nl/pr(...)ctType:1366209185675;Colour:1366213574038#collapse-collapse1366232660168

[ Bericht 5% gewijzigd door PandaDrop op 30-04-2017 21:40:12 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 30 april 2017 @ 21:43:30 #95
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_170596393
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 30 april 2017 @ 21:43:58 #96
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170596408
quote:
Nu al?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 30 april 2017 @ 21:45:51 #97
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170596460
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:12 schreef Keyos het volgende:
Fruitschaal tegen Vitesse. Als ik daarheen ga is dat louter om een goldcard te halen, god wat een treurige wedstrijd zal dat zijn.
Fruitschaal in het Fruitstadion :D
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  maandag 1 mei 2017 @ 00:15:34 #98
436302 Brammess
Fina jou3
pi_170599542
Gaan jullie dan eindelijk eens sinds 12 jaar winnen in Amsterdam? :o
  maandag 1 mei 2017 @ 00:56:33 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_170599958
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 00:15 schreef Brammess het volgende:
Gaan jullie dan eindelijk eens sinds 12 jaar winnen in Amsterdam? :o
:D
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 mei 2017 @ 01:05:50 #100
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170600012
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 00:15 schreef Brammess het volgende:
Gaan jullie dan eindelijk eens sinds 12 jaar winnen in Amsterdam? :o
Wie weet? Kan de derde prijs worden in 2 seizoenen. :o
Van alles is weer waardeloos.
pi_170600827
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.
quote:
PETER BOSZ VERVROEGD IN DIENST BIJ FEYENOORD

Oorspronkelijk zou Peter Bosz pas op 1 juli aan zijn nieuwe functie als technisch manager van Feyenoord beginnen, maar inmiddels is in overleg besloten dat Bosz al per 19 juni van start gaat in De Kuip. De Apeldoorner is per die datum onder meer mede verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid van Feyenoord en de samenstelling van de selectie. ‘ Ik heb er heel veel zin in om weer dagelijks aan de slag te gaan in De Kuip’, aldus Bosz.
Hoe is het om terug te keren op het oude nest?
‘ Ik moet je zeggen dat het heerlijk is. Ik heb er dan ook ontzettend veel zin in om hier weer dagelijks aan de slag te zijn. Dit is mijn club.


Officieel zou je pas per 1 juli beginnen. Toch ben je al een tijdje zeer regelmatig aanwezig in De Kuip en nu is ook je datum van indiensttreding officieel vervroegd.
‘Vanaf het moment dat Heracles veilig was, ben ik me al deels met Feyenoord bezig gaan houden. Dat moet ook wel in dit vak. De zomer is een hele drukke periode waarin er heel veel gebeurt. Er worden spelers verkocht en aangetrokken. Er moeten plannen gemaakt worden, het zijn allemaal dingen waarmee je niet kan wachten tot 1 juli. Bovendien vind ik het belangrijk om de mensen waar ik straks fulltime mee ga werken te leren kennen en om me in te leven. Daarom heb ik mijn gezicht al af en toe laten zien.’

Is het geen grote omschakeling van het veldwerk naar het bureau?
‘Nou, in deze periode in ieder geval niet. Bij Heracles was ik in feite ook technisch directeur en had ik het aankoopbeleid als een van mijn taken. Daar was ik heel nadrukkelijk mee bezig. Verkopen deden we daar niet zo veel alleen. Bij Feyenoord komen die taken ook allemaal op mijn schouders. En met name in deze periode ben je bezig met het samenstellen van de selectie. In Almelo deed ik dat erbij. Nu is het mijn hoofdtaak en specialisme geworden.’

Bij de buitenwacht bestaat het beeld dat alleen Wim Jansen het technisch beleid bij Feyenoord bepaalt.
‘Bij mijn aantreden kreeg ik te horen dat Feyenoord het heel belangrijk vindt dat er in teamverband gewerkt wordt. Daar was ik blij mee, want vanuit mijn verleden bij Heracles was ik niet anders gewend. Daar werkten Hendrie Krüzen, de voorzitter en ik nauw samen. Bij Feyenoord is het technische team veel groter. Uiteraard is Jansen een hele belangrijke pion, omdat hij verschrikkelijk veel verstand van voetbal heeft. Daarnaast is Michel Beukers met Mika Lipponen en Rinus Israel nadrukkelijk aanwezig. In de directie hebben we ook mensen met veel know how, die vooral aan kunnen geven wat er op zakelijk gebied verstandig is. Dan zijn er nog Joris van Benthem met zijn kennis op juridisch gebied en uiteraard de trainers Erwin Koeman, Henk Duut en John Metgod. Eens in de zo veel tijd komen we in wisselende samenstelling bij elkaar en bespreken we wat voor Feyenoord het beste is. Daar nemen we dan met zijn allen een beslissing over. Dus iedere beslissing die op technisch gebied wordt genomen wordt breed gedragen in de club, dat is goed. Ik ben er nu al een paar keer bijgeweest om geïnformeerd te worden over de mogelijkheden. Ja, de visie die we hebben is hetzelfde, we weten waar we naartoe willen met de club. Maar over de invullingen bestaan natuurlijk wel verschillende meningen. Dat maakt het ook interessant. Iedereen heeft zijn argumenten en in prima harmonie kijken we wat het beste is voor de club. Tien weten meer dan één, zeg ik altijd maar.’

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60648
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170600833
Is de buit al binnen? Zo'n bekerfinale geeft ook niet echt inspiratie.
pi_170600968
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 05:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

:)
Nieuwsbericht uit 06-06-06. Toepasselijk wel.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 07:51:40 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170601079
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef PIETR het volgende:
Prima doelstelling. Met deze selectie doen we zeker niet onder voor Ajax of PSV.
PIETR _O_
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Och jonge toch.
PIETR heeft toch gelijk of wat :?
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelachen
Waarom :?
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Van onder zeker....
HAHAHAHA. Idioot.
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hahah
Waarom lach je :?
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:33 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik spreek je in mei weer. :)
Het is vandaag 1 mei Vasion. Wat wilde je nog met PIETR bespreken? :s)
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Denk dat al een stuk eerder duidelijk zal zijn dat Feyenoord geen kampioen gaat worden aankomend seizoen.
Je dacht. Dat was het probleem :)
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Teveel druk en matige aankopen gaat Feyenoord opbreken. Ik denk echter wel dat Ajax met Bosz echt een klote seizoen gaan draaien.
Ok Vasion.
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

PSV gaat echt met een straatlengte kampioen worden dit jaar, Ajax derde
Come again?
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:04 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Je wist dat het ging komen, maar als een Martin van Geel dan daadwerkelijk uitspreekt dat de doelstelling het kampioenschap is, is het toch wel even lachen, gieren en brullen. Ook omdat zelfs de meeste Feyenoorders dat - terecht - als zo goed als onmogelijk zien.
Geelgod _O_
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef PIETR het volgende:
Wat lopen die mafkezen hier nou te lachen om onze doelstelling? Ik ga ervan uit dat Berghuis ook nog komt dus dan gaat de basis er zo uitzien:

Jones
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo
Vilhena - El Ahmadi
Kuijt
Berghuis - Jorgensen - Elia

Prima basis. Het is echt niet zo dat Ajax of PSV hier ver bovenuit steken. Feyenoord zal dit jaar zeker langer mee gaan doen om de titel.
PIETR _O_ Wat.Een.God.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Alleen Vilhena, El Ahmadi , Kongolo en misschien Dirk zijn goed genoeg voor Ajax en PSV. Verder gewoon een bijzonder matig elftal. Zeker die achterhoede man.
Wat zegt dit dan over de rest. Ajax en PSV mokerslecht? :')
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord als derde club benoemen is feitelijk juist, maar doet geen recht aan de verhoudingen.

Eigenlijk is Feyenoord 'best of the rest' en dan is een kampioens doelstelling best wel lachwekkend. Gewoon lekker uitspreken dat je voor plek 3 gaat, dat scheelt weer een hoop hoongelach vanaf begin december als je weer 10 punten achter de top aan hobbelt.
Ok Badr. Log uit. Idioot.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:37 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Als je ziet waar je vandaan komt, is het toch ook geen schande om je te focussen op het direct kwalificeren voor de Europa League? In 2020 ofzo kun je dan altijd nog eens kijken of er wat meer inzit.
Oh ok man ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 07:51:53 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170601080
Zo PIETR. Kom je gram maar halen ouwe reus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 mei 2017 @ 08:13:03 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_170601178
quote:
6s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PIETR _O_

[..]

PIETR heeft toch gelijk of wat :?

[..]

Waarom :?

[..]

HAHAHAHA. Idioot.

[..]

Waarom lach je :?

[..]

Het is vandaag 1 mei Vasion. Wat wilde je nog met PIETR bespreken? :s)

[..]

Je dacht. Dat was het probleem :)

[..]

Ok Vasion.

[..]

Come again?

[..]

Geelgod _O_

[..]

PIETR _O_ Wat.Een.God.

[..]

Wat zegt dit dan over de rest. Ajax en PSV mokerslecht? :')

[..]

Ok Badr. Log uit. Idioot.

[..]

Oh ok man ^O^
Gaat het goed met je?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 08:13:20 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170601181
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaat het goed met je?
Uitstekend. En met jou?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170601425
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 00:15 schreef Brammess het volgende:
Gaan jullie dan eindelijk eens sinds 12 jaar winnen in Amsterdam? :o
Beetje net als Utrecht-uit voor Ajax. Een club waarvan Ajax zegt dat ze niet serieus nemen, maar wel jarenlang punten bij inleveren.
  maandag 1 mei 2017 @ 09:06:41 #109
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_170601561
Wat een ziener die PIETR. Pietr de zienr.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_170601834
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ziener die PIETR. Pietr de zienr.
Eerder PIETR de rasoptimist. :D
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 09:31:40 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170601888
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Eerder PIETR de rasoptimist. :D
Te groot voelen om je ongelijk toe te geven :')

Je zou zo maar een Frontpage-medewerkertje kunnen zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170601891
Giogod
pi_170602167
quote:
15s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Te groot voelen om je ongelijk toe te geven :')

Je zou zo maar een Frontpage-medewerkertje kunnen zijn.
Ik bespeur hier crewbash, ik zou maar oppassen. :{
pi_170602297
Ik hoop dat de spelers beseffen dat het nog niet gedaan is, maar als ik al die vakantiefoto's van ze zag dit weekend...
pi_170602335
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik bespeur hier crewbash, ik zou maar oppassen. :{
:')
pi_170602659
quote:
6s.gif Op maandag 1 mei 2017 07:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PIETR _O_

[..]

PIETR heeft toch gelijk of wat :?

[..]

Waarom :?

[..]

HAHAHAHA. Idioot.

[..]

Waarom lach je :?

[..]

Het is vandaag 1 mei Vasion. Wat wilde je nog met PIETR bespreken? :s)

[..]

Je dacht. Dat was het probleem :)

[..]

Ok Vasion.

[..]

Come again?

[..]

Geelgod _O_

[..]

PIETR _O_ Wat.Een.God.

[..]

Wat zegt dit dan over de rest. Ajax en PSV mokerslecht? :')

[..]

Ok Badr. Log uit. Idioot.

[..]

Oh ok man ^O^
Ik sta hier nog steeds achter. Alleen had ik Jones en Karsdorp ook wel mogen benoemen, maar de selectie van Ajax blijft natuurlijk (veel) sterker. Gio heeft gewoon het maximale gepresteerd.
pi_170602820
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik sta hier nog steeds achter. Alleen had ik Jones en Karsdorp ook wel mogen benoemen, maar de selectie van Ajax blijft natuurlijk (veel) sterker. Gio heeft gewoon het maximale gepresteerd.
Een Jorgensen en Elia zouden ook gewoon een basisplaats hebben bij Ajax of PSV.

Die vergeet je nog.

Dan zit je onderhand al aan het complete basiselftal, op Botteghin, Van der Heijden en Toornstra na dan. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 1 mei 2017 @ 10:30:52 #118
15408 Luni
Irie!
pi_170602906
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

_O-

Ze hebben gewoon ff een roddeltje de wereld in geholpen, ff kijken hoe er op gereageerd wordt?

Maar busrit naar de Kuip gaat ook wel mooie plaatjes opleveren gok ik, ik hoop dat ze stukken van die rit live uitzenden op de Kuip-schermen :7
Moet je hopen dat ze niet over de Van Brienenoordbrug gaan!
pi_170603092
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 16:23 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Die spelen tegen GAE :')
Welke, dankzij een winst tegen ajax, alsnog de nacompetitie kan halen. De week erop spelen ze nl tegen een directe concurrent ;). Kan de egeltjes best nog wel eens bloedfanatiek maken, tegen een (mogelijk) vermoeid ajax.
pi_170603184
Wat gaat er volgend seizoen met de keepers gebeuren? Dat we van Mulder en Lamperou naar Jones,Vermeer en Hahn zijn gegaan _O-
pi_170603259
neem aan gewoon Vermeer weer.
  maandag 1 mei 2017 @ 10:57:01 #122
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170603330
Als het aan mij ligt gewoon Vermeer. Misschien moeten we Hahn maar eens gaan verkopen met een terugverkoopclausule als hij niet meer verhuurd wilt worden. Je kunt die jongen niet 6 jaar aan het lijntje houden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170603398
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:57 schreef Keyos het volgende:
Als het aan mij ligt gewoon Vermeer. Misschien moeten we Hahn maar eens gaan verkopen met een terugverkoopclausule als hij niet meer verhuurd wilt worden. Je kunt die jongen niet 6 jaar aan het lijntje houden.
Nja, die jongen wilt gewoon draai-uren maken, en als je dat kunt realiseren door steeds te verlengen en te verhuren (als ze tevreden zijn over zijn ontwikkeling), kan hij daar best mee akkoord gaan. Zeker als wij meer salaris bieden dan de ploegen waar hij naartoe zou kunnen..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_170603468
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een Jorgensen en Elia zouden ook gewoon een basisplaats hebben bij Ajax of PSV.

Die vergeet je nog.

Dan zit je onderhand al aan het complete basiselftal, op Botteghin, Van der Heijden en Toornstra na dan. :)
# Speler -Team MVP-Punten
1. Nicolai Jørgensen - Feyenoord: 32 (21+11)
2. Ricky van Wolfswinkel - Vitesse:23 (18+5)
2. Jens Toornstra - Feyenoord: 23 (14+9)

Waarbij Toornstra gewoon gedeeld tweede staat in MVP klassement, meest productieve middenvelder van de eredivisie :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 mei 2017 @ 11:05:35 #125
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170603473
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:01 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, die jongen wilt gewoon draai-uren maken, en als je dat kunt realiseren door steeds te verlengen en te verhuren (als ze tevreden zijn over zijn ontwikkeling), kan hij daar best mee akkoord gaan. Zeker als wij meer salaris bieden dan de ploegen waar hij naartoe zou kunnen..
Dat is voor Feyenoord inderdaad het beste scenario. Maar op de één of andere manier heb ik het idee dat Hahn daar een beetje klaar mee is. Als hij het voor het geld zou doen moet Feyenoord inderdaad maar een mooi salaris bieden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170603547
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat is voor Feyenoord inderdaad het beste scenario. Maar op de één of andere manier heb ik het idee dat Hahn daar een beetje klaar mee is. Als hij het voor het geld zou doen moet Feyenoord inderdaad maar een mooi salaris bieden.
Nja, op zich moet ie natuurlijk wel iets van perspectief krijgen, bijvoorbeeld van "nog 1 jaartje Vermeer, dan gaat ie in het buitenland kijken en dan ben je onze eerste keus, maar we verhuren je liever dan dat we je op de bank zetten."

Dan kun je Jones nog een jaartje binden, en komend seizoen weer met Jones, Vermeer en Bijlow starten. Ik weet inderdaad niet of Hahn dat geduld heeft, maar het lijkt me voor hem ook niet zo een slecht traject. Ik denk dat ie wel liever weg gaat dan wekelijks bij Feyenoord op de bank te starten :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_170603601
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

# Speler -Team MVP-Punten
1. Nicolai Jørgensen - Feyenoord: 32 (21+11)
2. Ricky van Wolfswinkel - Vitesse:23 (18+5)
2. Jens Toornstra - Feyenoord: 23 (14+9)

Waarbij Toornstra gewoon gedeeld tweede staat in MVP klassement, meest productieve middenvelder van de eredivisie :)
Nu alleen nog scoren in uitduels en de transfer naar Madrid kan niet meer misgaan. *)
pi_170604298
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat is voor Feyenoord inderdaad het beste scenario. Maar op de één of andere manier heb ik het idee dat Hahn daar een beetje klaar mee is. Als hij het voor het geld zou doen moet Feyenoord inderdaad maar een mooi salaris bieden.
Eigenlijk Hahn eerste keeper maken en Vermeer verkopen.
pi_170604379
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:51 schreef Dr_Strange het volgende:

[..]

Eigenlijk Hahn eerste keeper maken en Vermeer verkopen.
Op basis waarvan moet Hahn eerste keeper worden?
pi_170604388
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:14 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nu alleen nog scoren in uitduels en de transfer naar Madrid kan niet meer misgaan. *)
Wel leuke speler voor de onderkant premier league als hij dit kan doorzetten.
pi_170604397
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:51 schreef Dr_Strange het volgende:

[..]

Eigenlijk Hahn eerste keeper maken en Vermeer verkopen.
Nah, je hebt de keuze tussen Vermeer en Jones, twee topkeepers, waarom voor Hahn gaan?
pi_170604404
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:56 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nah, je hebt de keuze tussen Vermeer en Jones, twee topkeepers, waarom voor Hahn gaan?
Vermeer is geen topkeeper.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_170604420
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wel leuke speler voor de onderkant premier league als hij dit kan doorzetten.
Ik denk eerlijk gezegd dat de PL te hoog gegrepen is voor hem. Zou voor hem gewoon prima als hij gewoon nog jaren bij Feyenoord blijft en ooit een zandbak doet.
pi_170604422
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vermeer is geen topkeeper.
Eens.
pi_170604432
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vermeer is geen topkeeper.
Mijn voorkeur gaat naar Jones. Ik vind Vermeer te onrustig met z'n gegrabbel.
pi_170604443
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens.
Kun je dat onderbouwen? :P
pi_170604444
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, op zich moet ie natuurlijk wel iets van perspectief krijgen, bijvoorbeeld van "nog 1 jaartje Vermeer, dan gaat ie in het buitenland kijken en dan ben je onze eerste keus, maar we verhuren je liever dan dat we je op de bank zetten."

Dan kun je Jones nog een jaartje binden, en komend seizoen weer met Jones, Vermeer en Bijlow starten. Ik weet inderdaad niet of Hahn dat geduld heeft, maar het lijkt me voor hem ook niet zo een slecht traject. Ik denk dat ie wel liever weg gaat dan wekelijks bij Feyenoord op de bank te starten :)
Ik verwacht niet dat Jones het ziet zitten om te banken. Eerst maak je de club kampioen en dan mag Vermeer ineens eerste keeper worden. Vermeer wil daarnaast waarschijnlijk min of meer de garantie dat hij eerste keeper wordt gezien hij dat voor zijn blessure ook was. M.a.w één van de twee moet gewoon weg. Hahn laten komen om te banken is ook onzinnig.
pi_170604450
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat naar Jones. Ik vind Vermeer te onrustig met z'n gegrabbel.
Ik heb me eigenlijk amper lopen ergeren aan Jones dit seizoen. Wat mij betreft blijft hij lekker staan.
pi_170604460
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Op basis waarvan moet Hahn eerste keeper worden?
Niet direct, maar op termijn is dat wel een optie. Beginnen met Jones en Hahn en dan afscheid nemen van Kenneth.
pi_170604468
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb me eigenlijk amper lopen ergeren aan Jones dit seizoen. Wat mij betreft blijft hij lekker staan.
Inderdaad, onzichtbaar in positieve zin. Enige blunder van hem was NEC-uit.
pi_170604477
Vermeer > Jones.
pi_170604492
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Typisch het volgende:
Vermeer > Jones.
In helemaal niets.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_170604509
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb me eigenlijk amper lopen ergeren aan Jones dit seizoen. Wat mij betreft blijft hij lekker staan.
Eens :Y
Zelfs nadat hij openlijk in de fout ging tegen Zwolle, Vermeer doet te vaak rare dingen en is net te vaak onzeker.
De wedstrijd die hij dit seizoen speelde had hij wederom een paar momenten waarbij hij op klungelige manier onder de bal door ging.
pi_170604538
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Dr_Strange het volgende:

[..]

Eens :Y
Zelfs nadat hij openlijk in de fout ging tegen Zwolle, Vermeer doet te vaak rare dingen en is net te vaak onzeker.
De wedstrijd die hij dit seizoen speelde had hij wederom een paar momenten waarbij hij op klungelige manier onder de bal door ging.
Oja, Zwolle was ook een brainfreeze van hem ja :')
pi_170604540
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kun je dat onderbouwen? :P
Dat heb jij al gedaan.
pi_170604580
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat heb jij al gedaan.
Ondanks dat, wel al jaren onder de lat van Ajax gestaan, veel prijzen gepakt en een stabiel jaar bij Feyenoord gedraaid. Wel een topkeeper, maar we hebben een betere in huis. Dat wil ik zeggen.
pi_170604589
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Dr_Strange het volgende:

[..]

Niet direct, maar op termijn is dat wel een optie. Beginnen met Jones en Hahn en dan afscheid nemen van Kenneth.
Nouja. Ik twijfel sterk aan de kwaliteiten van Hahn. Net als Vermeer vind ik het een zeer onrustige keeper wat zijn uitwerking heeft op de verdediging.
pi_170604602
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de PL te hoog gegrepen is voor hem. Zou voor hem gewoon prima als hij gewoon nog jaren bij Feyenoord blijft en ooit een zandbak doet.
Vergeet niet dat hij tot 2009 gewoon nog in de amateurs bij Alphense Boys speelde. Hij begint nu eigenlijk pas echt te draaien, ik zie hem nu ook als enige in de selectie ballen keihard inspelen op zijn teamgenoten. Hij maakt ineens volleys en hij geeft voorzetjes op maat. Kiest slim positie. Ik vind de ontwikkeling echt knap. Er gaat enorm veel power van dat ventje uit. Daarnaast kan hij blijkbaar een hoger gehalte zuurstof opnemen in zijn bloed waardoor hij minder snel verzuurt dan andere spelers. (https://www.vi.nl/nieuws/(...)ze-vorm-aan-longarts)
pi_170604618
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ondanks dat, wel al jaren onder de lat van Ajax gestaan, veel prijzen gepakt en een stabiel jaar bij Feyenoord gedraaid. Wel een topkeeper, maar we hebben een betere in huis. Dat wil ik zeggen.
Jaren op de bank van Ajax bedoel je. Hij heeft 1 jaar geloof ik niet op de bank gezeten.
pi_170604631
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nouja. Ik twijfel sterk aan de kwaliteiten van Hahn. Net als Vermeer vind ik het een zeer onrustige keeper wat zijn uitwerking heeft op de verdediging.
Hahn is wel echt veel minder dan Vermeer.
pi_170604653
Nou, mooi. Vermeer kan er dus niks van. Zijn we daar ook weer over uit. :)
  maandag 1 mei 2017 @ 12:05:57 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170604656
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat naar Jones. Ik vind Vermeer te onrustig met z'n gegrabbel.
Ik kan me geen één keer gegrabbel herinneren van Vermeer vorig seizoen :')

Jones maakt misschien geen blunders, maar die eerste goal van PEC valt niet bij Vermeer. Die is ijzersterk in 1-op-1, heeft minstens net zo'n goede reflexen en is een betere voetballende keeper. Wat mij betreft wordt Vermeer volgend seizoen weer eerste doelman
pi_170604666
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij tot 2009 gewoon nog in de amateurs bij Alphense Boys speelde. Hij begint nu eigenlijk pas echt te draaien, ik zie hem nu ook als enige in de selectie ballen keihard inspelen op zijn teamgenoten. Hij maakt ineens volleys en hij geeft voorzetjes op maat. Kiest slim positie. Ik vind de ontwikkeling echt knap. Er gaat enorm veel power van dat ventje uit. Daarnaast kan hij blijkbaar een hoger gehalte zuurstof opnemen in zijn bloed waardoor hij minder snel verzuurt dan andere spelers. (https://www.vi.nl/nieuws/(...)ze-vorm-aan-longarts)
Zeker knap. Alleen zou je die vergelijking ook met Janssen kunnen maken. En die komt ook tekort in de PL bij de Spurs. Wat ik al zeg, laat hem een paar jaar bij Feyenoord stabiel presteren en wellicht dat een Watford hem oppikt.
pi_170604694
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik kan me geen één keer gegrabbel herinneren van Vermeer vorig seizoen :')

Jones maakt misschien geen blunders, maar die eerste goal van PEC valt niet bij Vermeer. Die is ijzersterk in 1-op-1, heeft minstens net zo'n goede reflexen en is een betere voetballende keeper. Wat mij betreft wordt Vermeer volgend seizoen weer eerste doelman
Natuurlijk moet Vermeer gewoon weer nummer 1 worden.
pi_170604708
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jaren op de bank van Ajax bedoel je. Hij heeft 1 jaar geloof ik niet op de bank gezeten.
Ik vind dat je hem tekort doet om hem geen topkeeper te noemen.
pi_170604713
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zeker knap. Alleen zou je die vergelijking ook met Janssen kunnen maken. En die komt ook tekort in de PL bij de Spurs. Wat ik al zeg, laat hem een paar jaar bij Feyenoord stabiel presteren en wellicht dat een Watford hem oppikt.
Toornstra is al 28.

Zou het heel goed begrijpen als hij nog eens naar het buitenland wil. Waarheen dan ook.
pi_170604723
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hahn is wel echt veel minder dan Vermeer.
Dat ben ik met je eens.
pi_170604730
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Toornstra is al 28.

Zou het heel goed begrijpen als hij nog eens naar het buitenland wil. Waarheen dan ook.
Zandbak of China wellicht.
pi_170604731
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik vind dat je hem tekort doet om hem geen topkeeper te noemen.
Dat mag je vinden.
  maandag 1 mei 2017 @ 12:09:00 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170604743
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jaren op de bank van Ajax bedoel je. Hij heeft 1 jaar geloof ik niet op de bank gezeten.
Stond gewoon basis de eerste 2 jaar dat ze kampioen werden. En nog dat jaartje met Van Basten.
pi_170604747
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zandbak of China wellicht.
:'). Die gozer is 28.
pi_170604764
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Stond gewoon basis de eerste 2 jaar dat ze kampioen werden. En nog dat jaartje met Van Basten.
Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.
pi_170604787
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Die gozer is 28.
Kramer kreeg na een goed seizoen bij ADO (Jawel, ADO) een transfer naar China, ketste ongelukkig op het laatste moment af. Zeker wel mogelijk.
pi_170604796
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.
Jones heeft gelukkig zijn hele carrière wel enorm veel minuten gemaakt. :D
pi_170604804
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kramer kreeg na een goed seizoen bij ADO (Jawel, ADO) een transfer naar China, ketste ongelukkig op het laatste moment af. Zeker wel mogelijk.
Geen China.
  maandag 1 mei 2017 @ 12:11:38 #166
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170604817
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.
3 van de 6 seizoenen, maar wat maakt dat precies uit?
pi_170604824
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jones heeft gelukkig zijn hele carrière wel enorm veel minuten gemaakt. :D
:?

Dat zou alleen relevant zijn als het bankzitten bij Ajax een argument was om Vermeer niet op te stellen.
pi_170604834
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

3 van de 6 seizoenen, maar wat maakt dat precies uit?
Geen reet, dat was de discussie toch ook niet?
  maandag 1 mei 2017 @ 12:13:51 #169
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170604854
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Inderdaad, onzichtbaar in positieve zin. Enige blunder van hem was NEC-uit.
In de eerste seizoenshelft zat hij ook een paar keer goed mis met hoge ballen maar liep het goed af. Dan vergeet je de blunder snel natuurlijk.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170604878
Misschien moet je ook gewoon toegeven dat Van Beek een veel matigere verdediger is dat wie er nu staan. Met zijn 5 eigen doelpunten vorig seizoen ;( .
Zou ik als keeper ook stress van krijgen. Benieuwd hoe Kenneth zich profileert met Jan Scharie en Botteghin als die allebei blijven ( en spelen) _O_
pi_170604902
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

In de eerste seizoenshelft zat hij ook een paar keer goed mis met hoge ballen maar liep het goed af. Dan vergeet je de blunder snel natuurlijk.
Dat is zeker waar. Alleen kun je dan ook weer stellen dat hij een paar cruciale reddingen heeft gebracht dat ook weer vergeten wordt.
  maandag 1 mei 2017 @ 12:16:24 #172
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170604942
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Alleen kun je dan ook weer stellen dat hij een paar cruciale reddingen heeft gebracht dat ook weer vergeten wordt.
PSV-uit _O_ , daar was hij baas. Blijf erbij: in alle opzichten eredivisiewedstrijd van het jaar (voor Feyenoord).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 12:19:13 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170605016
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik sta hier nog steeds achter. Alleen had ik Jones en Karsdorp ook wel mogen benoemen, maar de selectie van Ajax blijft natuurlijk (veel) sterker. Gio heeft gewoon het maximale gepresteerd.
ajax koopt terwijl de competitie al is begonnen de volgens alle kenners beste speler van de eredivisie. Dit na wekenlang opgehitst te zijn door journalisten die dit als dé oplossing zien om hun favoriete club weer kampioen te laten worden.
In De Volkskrant sméékte sportjournalist fanboy Bart Vlietstra de leiding van ajax haast om Ziyech aan te trekken.

In de winterstop wordt voor een budget ter waarde van de complete voorhoede van Feyenoord nog een Zuid-Amerikaan aangetrokken.

Ja, in theorie is ajax inderdaad sterker. Met name op de bank (wat tijdens AJA-FEY zichtbaar werd).

In de praktijk staat ajax na 32 wedstrijden 4 punten achter op Feyenoord, een club met een begroting van tientallen miljoenen lager. Wie niet sterk(er) is moet slim zijn. En daardoor ben je uiteindelijk toch de sterkste. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 12:19:33 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170605026
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

PSV-uit _O_ , daar was hij baas. Blijf erbij: in alle opzichten eredivisiewedstrijd van het jaar (voor Feyenoord).
Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170605055
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zeker knap. Alleen zou je die vergelijking ook met Janssen kunnen maken. En die komt ook tekort in de PL bij de Spurs. Wat ik al zeg, laat hem een paar jaar bij Feyenoord stabiel presteren en wellicht dat een Watford hem oppikt.
Ik heb het over de onderkant he. De Watfordjes en de Stokejes van deze wereld.
pi_170605065
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Toornstra is al 28.

Zou het heel goed begrijpen als hij nog eens naar het buitenland wil. Waarheen dan ook.
Ik zou het ook doen. De verschillen in beloning zijn echt bizar.
pi_170605151
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.
Die wonnen wij vrij eenvoudig? Die redding op die snoeiharde kopbal van Moreno in de allerlaatste minuut bij PSV was echt briljant, en cruciaal.
PEC had hij ondanks zijn blunder ook nog een geniale redding waardoor je die wedstrijd niet verliest.
pi_170605166
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zou het ook doen. De verschillen in beloning zijn echt bizar.
Nog een jaartje CL meepakken met Feyenoord en dan (transfervrij) een bak met geld scheppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2017 12:25:46 ]
  maandag 1 mei 2017 @ 12:28:05 #179
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170605232
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.
Heb het ook niet over de beste wedstrijd van het jaar, maar wel de wedstrijd waar werd bevestigd dat we voor het kampioenschap gaan. Op zo'n manier, na Man U thuis, de 3 punten uit Eindhoven halen was geweldig.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 12:29:34 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170605265
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb het ook niet over de beste wedstrijd van het jaar, maar wel de wedstrijd waar werd bevestigd dat we voor het kampioenschap gaan. Op zo'n manier, na Man U thuis, de 3 punten uit Eindhoven halen was geweldig.
Aha. Jazeker.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 mei 2017 @ 12:46:05 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170605730
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Natuurlijk moet Vermeer gewoon weer nummer 1 worden.
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.

Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170605751
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.

Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
Dat zeiden we ook over Vermeer (maar dan een paar posities lager) toen hij in de basis stond.

Het is niet raar dat mensen andere meningen hebben, dat is vrij normaal. :)
  maandag 1 mei 2017 @ 13:19:55 #184
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170606469
Wat lijkt mij het afschuwelijk, Ben je bijna kampioen moet je NOG langer wachten door de beker finale!
pi_170606486
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat lijkt mij het afschuwelijk, Ben je bijna kampioen moet je NOG langer wachten door de beker finale!
Ja poe poe. Een extra week voorpret. Afschuwelijk :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170606691
Best benieuwd wat er komende transferperiode allemaal gaat gebeuren.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 1 mei 2017 @ 13:29:51 #187
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170606722
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja poe poe. Een extra week voorpret. Afschuwelijk :r
Voorpret?
Ik persoonlijk zou echt moe worden van de zenuwen en blij zijn als 'het' binnen is.
pi_170606854
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Voorpret?
Ik persoonlijk zou echt moe worden van de zenuwen en blij zijn als 'het' binnen is.
Ja, voorpret. Zenuwen zijn na Vitesse-uit wel op de achtergrond verdwenen, nu vooral bezig met voorbereiden op de rote dag :P
Donor staat klaar, flinke lading spaargeld ligt klaar. Zolang ze in Rotterdam zorgen voor het bier ben ik tevree.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 1 mei 2017 @ 13:37:02 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170606908
Volgens l'equippe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170606928
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equipe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Als clubs met zulke bedragen komen aanzetten wordt het lastig om hem te behouden.
Met Kramer de CL in heeft ook wel wat.
pi_170606929
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equipe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Ik vind dat er alleen serieus overwogen moet worden hem te verkopen als er minstens 10 miljoen bovenop die 20 komt. Ligt nog lang genoeg vast en is zo ontzettend belangrijk.
pi_170606933
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equippe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
15-20? Lieever 15+20!
#VanGeelGod
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170606948
15-20 miljoen :').
  maandag 1 mei 2017 @ 13:45:07 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170607093
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equippe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Ik denk niet dat we iemand halen die het even goed doet als we hem verkopen, dus eigenlijk moet je gewoon elk bod weigeren.
  maandag 1 mei 2017 @ 13:46:32 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170607134
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we iemand halen die het even goed doet als we hem verkopen, dus eigenlijk moet je gewoon elk bod weigeren.
Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 mei 2017 @ 13:48:55 #196
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170607219
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
Dat zou ik voor elke andere selectiespeler wel zeggen, maar ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen.
  maandag 1 mei 2017 @ 13:49:44 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170607241
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat zou ik voor elke andere selectiespeler wel zeggen, maar ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen.
Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 13:50:46 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170607271
quote:
Jörgensen, die vorig jaar overkwam van FC Kopenhagen en een contract tot medio 2021 heeft in De Kuip, verklaarde onlangs dat hij ‘honderd procent zeker’ ook volgend seizoen bij Feyenoord speelt. De absurde bedragen waarover wordt gerept in Frankrijk – dertig tot veertig miljoen euro – lijken de Rotterdammers echter niet zomaar te kunnen weigeren.
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 mei 2017 @ 13:52:55 #199
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170607341
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.
Ik verwacht niet nog een schot in de roos.

Zou Van Wolfswinkel het goed doen bij ons?
pi_170607348
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.
Toen waren we ook al 17 jaar geen kampioen. :D
  maandag 1 mei 2017 @ 13:56:35 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170607453
Nog steeds niks bekend over zondag ondanks dat ze naar eigen zeggen al wekenlang bezig zijn met voorbereiden :')

Feyenoordgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170607915
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Caland het volgende:
Nog steeds niks bekend over zondag ondanks dat ze naar eigen zeggen al wekenlang bezig zijn met voorbereiden :')

Feyenoordgod
Gelukkig zijn er nog veel dagen voor een vlekkeloze kaartverkoop. :')

(en fix je sig nou eens man)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2017 14:13:12 ]
pi_170607951
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Caland het volgende:
Nog steeds niks bekend over zondag ondanks dat ze naar eigen zeggen al wekenlang bezig zijn met voorbereiden :')

Feyenoordgod
Begint irritant te worden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170608214
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Caland het volgende:
Nog steeds niks bekend over zondag ondanks dat ze naar eigen zeggen al wekenlang bezig zijn met voorbereiden :')

Feyenoordgod
VraagFeyenoord twitterde op maandag 01-05-2017 om 10:19:35 @roog0172 De verwachting is in loop van vandaag, maar zekerheden geven we nog niet. De laatste (maar belangrijke) details worden ingevuld. reageer retweet
Ze kunnen nu echt onmogelijk minder kaarten uitgeven dan er SCC'ers zijn, want een zelfde fiasco als de kaartverkoop met de Europa League destijds kunnen ze zich qua tijd nu echt niet veroorloven....

[ Bericht 3% gewijzigd door Casual-T op 01-05-2017 14:30:09 ]
pi_170608323
Schitterende foto van Karsdorp :D

  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 mei 2017 @ 14:35:37 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170608491
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat er alleen serieus overwogen moet worden hem te verkopen als er minstens 10 miljoen bovenop die 20 komt. Ligt nog lang genoeg vast en is zo ontzettend belangrijk.
Verkopen en Vermeer in de spits zetten toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170608576
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Verkopen en Vermeer in de spits zetten toch.
Waarom zou je je beste keeper in de spits zetten? :?
pi_170608710
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik verwacht niet nog een schot in de roos.

Zou Van Wolfswinkel het goed doen bij ons?
Pelle, Guidetti, Jorgensen.

Vast nog wel een schotje in de roos. Piece of cake.

Alleen Kramertje is t net niet.
pi_170608771
Gewoon Guidetti halen ja toch niet dan.
  maandag 1 mei 2017 @ 14:47:50 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170608782
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Pelle, Guidetti, Jorgensen.

Vast nog wel een schotje in de roos. Piece of cake.

Alleen Kramertje is t net niet.
Kazim alweer vergeten?
pi_170608875
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kazim alweer vergeten?
Zolang Pierre zijn mond houdt is er niks aan de hand.
pi_170608966
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja, voorpret. Zenuwen zijn na Vitesse-uit wel op de achtergrond verdwenen, nu vooral bezig met voorbereiden op de rote dag :P
Donor staat klaar, flinke lading spaargeld ligt klaar. Zolang ze in Rotterdam zorgen voor het bier ben ik tevree.
Hoe meer Feyenoorders er al blind van uit gaan dat ze kampioen worden, hoe banger ik word voor een rampscenario. Ik zie het zondag rond 16:30 wel of ze kampioen zijn geworden.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 mei 2017 @ 14:55:42 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170608978
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zou je je beste keeper in de spits zetten? :?
Vermeer de man die helden als Jorgensen en Jones vergeten kan!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 14:57:18 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170609034
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vermeer de man die helden als Jorgensen en Jones vergeten kan!
Waar héb jij het over :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 mei 2017 @ 14:58:26 #215
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170609061
Voor 5-10 miljoen haal je zo weer een spits van het kaliber Jørgensen.

Ben er (net zoals hij zelf) alleen niet erg voor, aangezien ik hem wel op zijn plek vind. Vind hem ook niet boven de rest van de groep uitsteken zoals Guidetti en Pellè dat wel deden (al kwam dat zeker bij de eerste ook voornamelijk door de rest van de groep).

Het mooie is juist dat hij nét niet goed genoeg is voor Europese top, maar Feyenoord wel naar een hoger plan trekt. Dus wat mij betreft blijft hij gewoon in Rotterdam.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170609081
Ik wil eigenlijk gewoon dat Jorgensen blijft. Als ie dit al in zijn eerste jaar laat zien, ben ik heel benieuwd wat een tweede jaar in ongeveer hetzelfde team gaat zijn.
  maandag 1 mei 2017 @ 15:00:07 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170609103
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Hoe meer Feyenoorders er al blind van uit gaan dat ze kampioen worden, hoe banger ik word voor een rampscenario. Ik zie het zondag rond 16:30 wel of ze kampioen zijn geworden.
Precies.
  maandag 1 mei 2017 @ 15:02:56 #218
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170609168
Ik hoop echt dat het team zoveel mogelijk bij elkaar blijft. Als Jorgensen nog een jaar zo presteert en dan ook nog eens wat laat zien in de cl vang je zo 40-45 miljoen tegenwoordig. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 15:07:19 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170609268
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Precies.
Denk eens aan je hartslag bij het volgende scenario :

quote:
Feyenoord speelt zondag een draak van een wedstrijd. Op Woudenstein slepen ze ternauwernood een gelijkspel uit het vuur. Waar de concurrentie uit de hoofdstad met een 7-0 overwinning GAE definitief terug de Juup in trapt.

Denk er eens aan wat voor een druk er dan ontstaat op de laatste speelronde :') :{ ;( :'(
Alles staat of valt dan met die 90 minuten voetbal. De Kuip, de eens onneembare vesting voor Feyenoord wordt dan het toneel waarbij ruim 50.000 zielen tussen hoop en vrees zitten voor 90 minuten + wat extra tijd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170609309
quote:
9s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denk eens aan je hartslag bij het volgende scenario :

[..]

Bij dat scenario, sla ik op voorhand een enorme hoeveelheid hartmedicatie in.
pi_170609420
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoe meer Feyenoorders er al blind van uit gaan dat ze kampioen worden, hoe banger ik word voor een rampscenario. Ik zie het zondag rond 16:30 wel of ze kampioen zijn geworden.
Joh, Nelom schiet de 2-3 binnen in de 95ste minuut.

Ben er ook nog niet hélemaal gerust op, maar heb wel vertrouwen in een goede afloop
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 1 mei 2017 @ 15:14:42 #222
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170609427
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:09 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Bij dat scenario, sla ik op voorhand een enorme hoeveelheid hartmedicatie in.
Ik heb nog wel wat metropolol over jongens. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170609459
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:14 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat metropolol over jongens. :7
Zitten daar nog leuke bijwerkingen aan vast? O-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170609496
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Joh, Nelom schiet de 2-3 binnen in de 95ste minuut.

Ben er ook nog niet hélemaal gerust op, maar heb wel vertrouwen in een goede afloop
Het gaat mij dan ook niet om het vertrouwen, maar om het blinde geloof ;). Feyenoord heeft me al te vaak teleurgesteld. Ik kan dus nog niet geloven.

Vertrouwen is enigszins aanwezig, mede dankzij het programma van de rest onder Excelsior ;) O-)
pi_170609524
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het gaat mij dan ook niet om het vertrouwen, maar om het blinde geloof ;). Feyenoord heeft me al te vaak teleurgesteld. Ik kan dus nog niet geloven.

Vertrouwen is enigszins aanwezig, mede dankzij het programma van de rest onder Excelsior ;) O-)
We zijn zó dichtbij en het geloof is er nog niet? :P Man man, zwaar leven.

;)
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 15:19:54 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170609537
2 punten voor 2 wedstrijdjes, Excelsior/Heracles.

Dat kampioenschap is gewoon binnen man :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170609540
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:18 schreef Divje het volgende:

[..]

We zijn zó dichtbij en het geloof is er nog niet? :P Man man, zwaar leven.

;)
Als je struikelt voor de finish, heb je je race nog niet uitgelopen
pi_170609568
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als je struikelt voor de finish, heb je je race nog niet uitgelopen
Wat zijn dit voor frontpage wijsheden :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170609581
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor frontpage wijsheden :D
De enige wijsheden die je nodig het in het leven :P
pi_170609592
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De enige wijsheden die je nodig het in het leven :P
Maak dat de katse kut wijs.

:P
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 1 mei 2017 @ 15:47:09 #231
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170610086
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Zitten daar nog leuke bijwerkingen aan vast? O-)
Je wordt er voornamelijk best wel lam van. ;(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170610109
Als het nog mis gaat vallen er doden.
pi_170610128
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:47 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je wordt er voornamelijk best wel lam van. ;(
Niet de goede soort lam dus? ;(

quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Als het nog mis gaat vallen er doden.
Oke fukforce :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170610143
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Niet de goede soort lam dus? ;(

[..]

Oke fukforce :D
Grapjas. Inso gaat zich livestreamend van een flat afgooien als we geen kampioen worden. Ik lieg niet.
pi_170610194
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Grapjas. Inso gaat zich livestreamend van een flat afgooien als we geen kampioen worden. Ik lieg niet.
Beter worden we kampioen. Heb geen zin in een brakke periscope-stream.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170611312
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Als het nog mis gaat vallen er doden.
hopelijk overtreffen jullie 14 mei 1940 dan

zo daar was ik even een internethooligan zeg
Gino ♥
pi_170611610
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

hopelijk overtreffen jullie 14 mei 1940 dan

zo daar was ik even een internethooligan zeg
An sich wel een leuk "argument" om het kampioenschap een weekje uit te stellen :P
  maandag 1 mei 2017 @ 17:29:28 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170612413
Grote schermen dus op het Stadhuisplein. Zal wel weer tandjesdruk worden.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:39:56 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170612686
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Dekatria het volgende:
Grote schermen dus op het Stadhuisplein. Zal wel weer tandjesdruk worden.
Wil je toch ook niet dood gevonden worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 mei 2017 @ 17:46:05 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170612822
Iemand al enig bericht gehad over zondag in de kuip?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 1 mei 2017 @ 17:46:47 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170612842
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef MPC60 het volgende:
Iemand al enig bericht gehad over zondag in de kuip?
Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 mei 2017 @ 17:47:13 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170612852
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.
:D

Het zou me niet eens verbazen. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 mei 2017 @ 17:48:28 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170612885
quote:
5s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar héb jij het over :?
Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170612970
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.
Dus zet je 'm in de spits.

Wat gebruik jij? Geef me wat :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170613927
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Dus zet je 'm in de spits.

Wat gebruik jij? Geef me wat :9
Kan wel hard rennen, op de counter spelen met Bassie, Elia en Vermeer
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_170614084
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.

Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
meee eens ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170614160
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.

Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
meee eens ;)
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.

Volgend seizoen komt er minimaal 20 miljoen binnen in de CL.

Ik denk dat Feyenoor met Jorgensen volgend jaar ook landskampioen kan worden. Dan haal je in 2 jaar zo 40 miljoen binnen

Ik hoop dat van Geel een beetje kan rekenen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 1 mei 2017 @ 18:45:22 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170614364
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

meee eens ;)

[..]

Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.

Volgend seizoen komt er minimaal 20 miljoen binnen in de CL.

Ik denk dat Feyenoor met Jorgensen volgend jaar ook landskampioen kan worden. Dan haal je in 2 jaar zo 40 miljoen binnen

Ik hoop dat van Geel een beetje kan rekenen......
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 mei 2017 @ 18:46:51 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170614399
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_170614766
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170614939
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.
Ik ben bang dat wij dat dan ook zijn. :X
-nee-
  maandag 1 mei 2017 @ 19:18:52 #252
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170615188
quote:
Jaaaa. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170615247
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen. De Cl halen wordt dan inderdaad wat lastiger. Maar de 2e titel achter elkaar halen zou fantastisch zijn en ik zie het wel gebeuren als de belangrijke spelers zouden blijven.

Het ligt natuurlijk ook aan Jorgensen, als een club stras bereid is 2 x het salaris te betalen wat Feyenoord nu betaald dan moet je Jorgensen gewoon laten gaan. Dan moet je die goser gewoon niet aan zijn contract houden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170615540
Alle scc houders kunnen in elk geval een kaart kopen voor zondag
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 19:34:18 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170615607
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170616002


Café Dixi in Brielle is klaar voor de kampioenswedstrijd van Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170616083
quote:
Prima geregeld. Wat een dag gaat dat worden O+
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 mei 2017 @ 19:54:28 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170616146
quote:
Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kan

Kk bestuur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170616407
quote:
Nu pas kunnen kijken... _O- Derksen die mee doet _O-
pi_170616525
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:

Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen.
Welke titel?
  maandag 1 mei 2017 @ 20:10:54 #261
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170616644
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nu pas kunnen kijken... _O- Derksen die mee doet _O-
Schitterend!

Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.

Van alles is weer waardeloos.
  maandag 1 mei 2017 @ 20:22:17 #262
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170617021
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nu pas kunnen kijken... _O- Derksen die mee doet _O-
Dit zijn ook mooie beelden:

Van alles is weer waardeloos.
pi_170617792
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:10 schreef Oldground het volgende:

[..]

Schitterend!

Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.

En dan over 18 jaar weer doeken + een titel? :X :')
  maandag 1 mei 2017 @ 20:48:37 #264
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170618004
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En dan over 18 jaar weer doeken + een titel? :X :')
Doeken? :?
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 1 mei 2017 @ 21:26:41 #266
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170619567
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170619814
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Na het weekend zou er meer info zijn idd :(
  maandag 1 mei 2017 @ 21:33:47 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170619872
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 mei 2017 @ 21:41:19 #270
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170620172
quote:
Ah, had die link even niet gelegd.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170620471
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:54 schreef Caland het volgende:

Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kan

Kk bestuur
Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.
  maandag 1 mei 2017 @ 22:27:04 #272
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170621726
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.
Je krijgt anders natuurlijk weet ik veel hoeveel duizend mensen die naar De Kuip komen om alsnog binnen te geraken, in hoeverre dat niet alsnog gaat gebeuren.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 1 mei 2017 @ 22:27:12 #273
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170621728
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.
Ik zie de reservering niet, bel morgen wel even. :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170621848
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170621877
Feyenoord city op nieuwsuur nu
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_170622786
quote:
Vitessenaar Ricky van Wolfswinkel sluit een overgang naar Feyenoord niet uit. Dat laat de spits, die gisteren met twee treffers hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de bekerwinst van zijn huidige werkgever, weten aan Peptalk.

"Als Feyenoord belt, neem ik wel op", zegt Van Wolfswinkel tegenover het sportprogramma. De kans dat de 28-jarige voetballer daadwerkelijk een overstap maakt naar Rotterdam-Zuid lijkt echter klein. "Ik zou nu zeker niet zomaar meer weggaan. Het bereiken van de Europa League met Vitesse is echt een stap vooruit. Ik ben hier echt op mijn plekkie."

Van Wolfswinkel is bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van Vitesse sinds zijn terugkeer in Nederland en heeft nog een contract tot medio 2019 in Arnhem. Tot dusver was de voormalig speler van Sporting Lissabon goed voor 18 treffers, drie minder dan Eredivisietopscorer Nicolai Jørgensen van Feyenoord.
Zou ie willen concurreren met Jorgensen? :D
  maandag 1 mei 2017 @ 23:15:30 #277
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170622924
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou ie willen concurreren met Jorgensen? :D
28 alweer...

Jammer is dat, want qua kwaliteiten zou ie wel passen denk ik, maar er is erg weinig kans op echte doorverkoopwaarde.
pi_170623318
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou ie willen concurreren met Jorgensen? :D
Ik zou het graag willen zien maar zie het niet gebeuren
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 00:08:40 #279
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170624188
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

28 alweer...

Jammer is dat, want qua kwaliteiten zou ie wel passen denk ik, maar er is erg weinig kans op echte doorverkoopwaarde.
Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?

Die ga je in de Champions League wel nodig hebben namelijk, wil je een enigszins serieuze deelnemer zijn.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 00:17:14 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170624355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 00:08 schreef Oldground het volgende:

[..]

Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?

Die ga je in de Champions League wel nodig hebben namelijk, wil je een enigszins serieuze deelnemer zijn.
Als we Kongolo, Karsdorp en Vilhena verkopen hebben we nauwelijks nog spelers over met doorverkoopwaarde. Daar moet ook blijvend aandacht aan worden besteed.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 00:51:36 #281
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170624721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als we Kongolo, Karsdorp en Vilhena verkopen hebben we nauwelijks nog spelers over met doorverkoopwaarde. Daar moet ook blijvend aandacht aan worden besteed.
Eens, maar dat vind ik geen reden om dit soort mogelijke buitenkansjes maar te laten liggen. Het heeft in mijn ogen geen prioriteit boven het hebben van goede spelers (die uiteraard ook niet voor hoge bedragen moeten worden aangetrokken, misschien dat daar een misverstand over bestaat).

Je noemt nu ook alleen de spelers U23 op, maar ook jongens als Jorgensen en Toornstra zullen veel interesse krijgen. Daarnaast komt Nieuwkoop net door en liggen Bilal en Tapia door hun status als international ook prima in de markt.

Spelers met transferwaarde kosten ook gewoon veel geld, als ze niet uit je eigen jeugdopleiding komen. Of je moet ineens flink investeren in je scoutingsnetwerk, maar ook dat blijft altijd afwachten.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 01:40:07 #282
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170625086
Ricky naar Feyenoord zou echt top zijn _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_170625459
quote:
7s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Na het weekend zou er meer info zijn idd :(
Hebben ze ook aangegeven welk weekend ze bedoelden?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 04:45:25 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_170625483
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:10 schreef Oldground het volgende:

[..]

Schitterend!

Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.

Gewoon dit nummer opnieuw opnemen met de huidige selectie. Elia in de rol van Ed de Goeij. Jørgensen in plaats van Kiprich. En een stiekeme cameo van Peter Bosz om het af te maken.
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 07:37:13 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170625756
quote:
Frontpage, niet geklikt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170625771
quote:
Giovanni van Bronckhorst kan zondag in een illuster rijtje treden. Slechts vier trainers in het bestaan van Feyenoord pakten zowel het landskampioenschap als de KNVB-beker, zo zocht het Algemeen Dagblad uit.
Willy Kment, Ben Peeters, Thijs Libregts en Willem van Hanegem zijn de trainers die beide prijzen al omhoog mochten houden. De pas 42-jarige Van Bronckhorst won vorig seizoen de KNVB-beker in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord. Zondag kan de Feyenoorder de kampioensschaal pakken op Woudestein
Wat een god. _O_
  dinsdag 2 mei 2017 @ 07:47:08 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170625810
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 04:45 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Gewoon dit nummer opnieuw opnemen met de huidige selectie. Elia in de rol van Ed de Goeij. Jørgensen in plaats van Kiprich. En een stiekeme cameo van Peter Bosz om het af te maken.
Als je die oeh ah Elia inbrengt voor het stukje over De Goeij, en "met Bradje in het doel" ipv "met Edje in het doel", en "Dirkie is gelukkig ook weer thuis" ipv "Willempie is gelukkig ook weer thuis' en dan kun je gaan met die banaan.

Maarja, de PlayStation-generatie zal dat wel niet willen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 02-05-2017 07:53:24 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170625829
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als je die oeh ah Elia inbrengt voor het stukje over De Goeij, en "met Bradje in het doel" ipv "met Edje in het doel", kun je gaan met die banaan.

Maarja, de PlayStation-generatie zal dat wel niet willen.
Ik ook niet.

Al hoor ik wel bij die generatie. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2017 07:49:59 ]
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 08:34:39 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170626162
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat een god. _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_170626333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 04:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hebben ze ook aangegeven welk weekend ze bedoelden?
Staat toch gewoon al sinds gisteren op de site?
https://www.feyenoord.nl/(...)-schermen-in-de-kuip
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_170626357
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 07:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat een god. _O_
Uber god😀
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170626424
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou ie willen concurreren met Jorgensen? :D
Dat gaat ie dan wel verliezen, ik denk dat hij dat ook wel inziet, dus dan denk ik dat ie niet wilt.
Als vervanger van Jorgenson wilt hij wel denk ik, die strijd met Kramer durft ie wel aan neem ik aan :P

Ik heb ook niet per se het idee dat Van Wolfswinkel nou een goede pinchhitter zou zijn.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_170626615
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat gaat ie dan wel verliezen, ik denk dat hij dat ook wel inziet, dus dan denk ik dat ie niet wilt.
Als vervanger van Jorgenson wilt hij wel denk ik, die strijd met Kramer durft ie wel aan neem ik aan :P

Ik heb ook niet per se het idee dat Van Wolfswinkel nou een goede pinchhitter zou zijn.
Nouja, beter dan Kramer in elk geval. En uiteraard zou ie die strijd verliezen.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 09:19:27 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170626626
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 09:33:40 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_170626839
quote:
Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.
Ben benieuwd of dit komende week geloofwaardig weerlegd gaat worden.

Als je de financiering zonder dergelijke 'hulp' niet rond kan krijgen, moet je dan niet gewoon een streep door het plan zetten en alsnog voor vernieuwbouw gaan...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:58:36 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627149
quote:
Uhh oke dus we blijven in het allerergste geval op het financiele niveau van nu. Gevolg volgens dit opiniestuk is dat er veel minder supporters gaan komen.

Die komt zeker uit Amsterdam, die man? Bij ons gaat dat niet zo
Laffe huichelaar
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:02:26 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170627215
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.
Ben benieuwd of dit komende week geloofwaardig weerlegd gaat worden.

Als je de financiering zonder dergelijke 'hulp' niet rond kan krijgen, moet je dan niet gewoon een streep door het plan zetten en alsnog voor vernieuwbouw gaan...
Vernieuwbouw is al heel lang uitgesloten. Het is dit plan of niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:02:27 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627216
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.
Ben benieuwd of dit komende week geloofwaardig weerlegd gaat worden.

Als je de financiering zonder dergelijke 'hulp' niet rond kan krijgen, moet je dan niet gewoon een streep door het plan zetten en alsnog voor vernieuwbouw gaan...
'het is mogelijk dat'...

Waarom moet je in vredesnaam factfree speculaties gaan weerleggen? Er is helemaal niemand van plan dergelijke 'hulp' te gebruiken, en die verdachtmaking van de beste ma is nergens op gebaseerd.

Men noemt het alleen opinie als je geen feiten hebt voor een echt artikel. Ik zou hier niet teveel aandacht aan besteden
Laffe huichelaar
pi_170627218
Tsjalle is niet echt serieus te nemen naar het schijnt. Die man had ook een plan ingediend voor renovatie van Kuip, door o.a. het veld te verlagen (wat niet mogelijk is heb ik mij laten vertellen).
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 10:05:42 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170627273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Tsjalle is niet echt serieus te nemen naar het schijnt. Die man had ook een plan ingediend voor renovatie van Kuip, door o.a. het veld te verlagen (wat niet mogelijk is heb ik mij laten vertellen).
Het is een mening. Die mag geventileerd worden :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 10:05:46 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170627274
Dicht!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:10:55 #302
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170627343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Tsjalle is niet echt serieus te nemen naar het schijnt. Die man had ook een plan ingediend voor renovatie van Kuip, door o.a. het veld te verlagen (wat niet mogelijk is heb ik mij laten vertellen).
Hij stelt ook steeds dat het noeuwe stadion Feyenoord de kop kan kosten maar licht nergens toe hoe dan.

Het stadion is niet van de club, Feyenoord krijgt enkel geld omdat ze erin spelen. Dit is als de winst tegenvalt evenveel als ze nu krijgen.

Nou big shocker, we gaan er dus in het ergste geval niet op achteruit.

Het enige gevaar is dat het stadion failliet gaat en Feyenoord dan een ander onderkomen moet zoeken, maar dat lijkt helemaal niet zo waarschijnlijk, want als het stadion hetzelfde bezoekersaantal haalt als nu, kan het gewoon rondkomen en meneer zegt zelf dat mocht het écht nodig zijn, de belangen zo groot zijn dat de gemeente zeer waarschijnlijk bijspringt.

Daar mag je allemaal van vinden wat je wil, of je nu de Kuip wil behouden, een beter nieuwbouwplan wil of alles best vindt als de gemeente maar niet oo hoeft te draven, het is gewoon een spookverhaal dat het de club de kop kan kosten. Onzin, ongefundeerd en stemmingmakerij omdat deze beste vriend nieuwbouw niet ziet zitten.

Prima, maar voer die strijd dan op basis van eerlijke, onderbouwde argumenten in plaats van bangmakerij
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')