Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef MPC60 het volgende:
Iemand al enig bericht gehad over zondag in de kuip?
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.
Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.quote:
Dus zet je 'm in de spits.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.
Kan wel hard rennen, op de counter spelen met Bassie, Elia en Vermeerquote:Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus zet je 'm in de spits.
Wat gebruik jij? Geef me wat
meee eensquote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.
Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
meee eensquote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.
Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meee eens
[..]
Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.
Volgend seizoen komt er minimaal 20 miljoen binnen in de CL.
Ik denk dat Feyenoor met Jorgensen volgend jaar ook landskampioen kan worden. Dan haal je in 2 jaar zo 40 miljoen binnen
Ik hoop dat van Geel een beetje kan rekenen......
Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
Ik ben bang dat wij dat dan ook zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.
Jaaaa.quote:
Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen. De Cl halen wordt dan inderdaad wat lastiger. Maar de 2e titel achter elkaar halen zou fantastisch zijn en ik zie het wel gebeuren als de belangrijke spelers zouden blijven.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
Prima geregeld. Wat een dag gaat dat wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rmen-in-de-kuip.html
Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kanquote:Op maandag 1 mei 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rmen-in-de-kuip.html
Welke titel?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen.
Schitterend!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu pas kunnen kijken...Derksen die mee doet
Dit zijn ook mooie beelden:quote:Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu pas kunnen kijken...Derksen die mee doet
En dan over 18 jaar weer doeken + een titel?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Schitterend!
Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.
Doeken?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan over 18 jaar weer doeken + een titel?![]()
Na het weekend zou er meer info zijn iddquote:Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Ah, had die link even niet gelegd.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21697(...)-met-spandoeken.html
Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kan
Kk bestuur
Je krijgt anders natuurlijk weet ik veel hoeveel duizend mensen die naar De Kuip komen om alsnog binnen te geraken, in hoeverre dat niet alsnog gaat gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.
Ik zie de reservering niet, bel morgen wel even.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.
Zou ie willen concurreren met Jorgensen?quote:Vitessenaar Ricky van Wolfswinkel sluit een overgang naar Feyenoord niet uit. Dat laat de spits, die gisteren met twee treffers hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de bekerwinst van zijn huidige werkgever, weten aan Peptalk.
"Als Feyenoord belt, neem ik wel op", zegt Van Wolfswinkel tegenover het sportprogramma. De kans dat de 28-jarige voetballer daadwerkelijk een overstap maakt naar Rotterdam-Zuid lijkt echter klein. "Ik zou nu zeker niet zomaar meer weggaan. Het bereiken van de Europa League met Vitesse is echt een stap vooruit. Ik ben hier echt op mijn plekkie."
Van Wolfswinkel is bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van Vitesse sinds zijn terugkeer in Nederland en heeft nog een contract tot medio 2019 in Arnhem. Tot dusver was de voormalig speler van Sporting Lissabon goed voor 18 treffers, drie minder dan Eredivisietopscorer Nicolai Jørgensen van Feyenoord.
28 alweer...quote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ie willen concurreren met Jorgensen?
Ik zou het graag willen zien maar zie het niet gebeurenquote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ie willen concurreren met Jorgensen?
Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
28 alweer...
Jammer is dat, want qua kwaliteiten zou ie wel passen denk ik, maar er is erg weinig kans op echte doorverkoopwaarde.
Als we Kongolo, Karsdorp en Vilhena verkopen hebben we nauwelijks nog spelers over met doorverkoopwaarde. Daar moet ook blijvend aandacht aan worden besteed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:08 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?
Die ga je in de Champions League wel nodig hebben namelijk, wil je een enigszins serieuze deelnemer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |