Ik ben bang dat wij dat dan ook zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.
Jaaaa.quote:
Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen. De Cl halen wordt dan inderdaad wat lastiger. Maar de 2e titel achter elkaar halen zou fantastisch zijn en ik zie het wel gebeuren als de belangrijke spelers zouden blijven.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
Prima geregeld. Wat een dag gaat dat wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rmen-in-de-kuip.html
Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kanquote:Op maandag 1 mei 2017 19:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rmen-in-de-kuip.html
Welke titel?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet in ieder geval proberen de titel te prolongeren volgend seizoen.
Schitterend!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu pas kunnen kijken...Derksen die mee doet
Dit zijn ook mooie beelden:quote:Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu pas kunnen kijken...Derksen die mee doet
En dan over 18 jaar weer doeken + een titel?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Schitterend!
Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.
Doeken?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan over 18 jaar weer doeken + een titel?![]()
Na het weekend zou er meer info zijn iddquote:Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie nog niks op tickets staan over de kuip op 7 mei.
Ah, had die link even niet gelegd.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21697(...)-met-spandoeken.html
Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi kut dat je niet na de wedstrijd de Kuip in kan
Kk bestuur
Je krijgt anders natuurlijk weet ik veel hoeveel duizend mensen die naar De Kuip komen om alsnog binnen te geraken, in hoeverre dat niet alsnog gaat gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze moeten wat. Vind het geen heeeeel rare beslissing.
Ik zie de reservering niet, bel morgen wel even.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Je kan tm woensdag je eigen plek terugkopen.
Zou ie willen concurreren met Jorgensen?quote:Vitessenaar Ricky van Wolfswinkel sluit een overgang naar Feyenoord niet uit. Dat laat de spits, die gisteren met twee treffers hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de bekerwinst van zijn huidige werkgever, weten aan Peptalk.
"Als Feyenoord belt, neem ik wel op", zegt Van Wolfswinkel tegenover het sportprogramma. De kans dat de 28-jarige voetballer daadwerkelijk een overstap maakt naar Rotterdam-Zuid lijkt echter klein. "Ik zou nu zeker niet zomaar meer weggaan. Het bereiken van de Europa League met Vitesse is echt een stap vooruit. Ik ben hier echt op mijn plekkie."
Van Wolfswinkel is bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van Vitesse sinds zijn terugkeer in Nederland en heeft nog een contract tot medio 2019 in Arnhem. Tot dusver was de voormalig speler van Sporting Lissabon goed voor 18 treffers, drie minder dan Eredivisietopscorer Nicolai Jørgensen van Feyenoord.
28 alweer...quote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ie willen concurreren met Jorgensen?
Ik zou het graag willen zien maar zie het niet gebeurenquote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
28 alweer...
Jammer is dat, want qua kwaliteiten zou ie wel passen denk ik, maar er is erg weinig kans op echte doorverkoopwaarde.
Als we Kongolo, Karsdorp en Vilhena verkopen hebben we nauwelijks nog spelers over met doorverkoopwaarde. Daar moet ook blijvend aandacht aan worden besteed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:08 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wil je niet het liefst gewoon een kwalitatief goede selectie?
Die ga je in de Champions League wel nodig hebben namelijk, wil je een enigszins serieuze deelnemer zijn.
Eens, maar dat vind ik geen reden om dit soort mogelijke buitenkansjes maar te laten liggen. Het heeft in mijn ogen geen prioriteit boven het hebben van goede spelers (die uiteraard ook niet voor hoge bedragen moeten worden aangetrokken, misschien dat daar een misverstand over bestaat).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Kongolo, Karsdorp en Vilhena verkopen hebben we nauwelijks nog spelers over met doorverkoopwaarde. Daar moet ook blijvend aandacht aan worden besteed.
Hebben ze ook aangegeven welk weekend ze bedoelden?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na het weekend zou er meer info zijn idd
Gewoon dit nummer opnieuw opnemen met de huidige selectie. Elia in de rol van Ed de Goeij. Jørgensen in plaats van Kiprich. En een stiekeme cameo van Peter Bosz om het af te maken.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Schitterend!
Maar zoals Pim Bijl vandaag in het AD schreef, ik verwacht ook wel een kampioenslied van de selectie, zoals die van '92.
Wat een god.quote:Giovanni van Bronckhorst kan zondag in een illuster rijtje treden. Slechts vier trainers in het bestaan van Feyenoord pakten zowel het landskampioenschap als de KNVB-beker, zo zocht het Algemeen Dagblad uit.
Willy Kment, Ben Peeters, Thijs Libregts en Willem van Hanegem zijn de trainers die beide prijzen al omhoog mochten houden. De pas 42-jarige Van Bronckhorst won vorig seizoen de KNVB-beker in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord. Zondag kan de Feyenoorder de kampioensschaal pakken op Woudestein
Als je die oeh ah Elia inbrengt voor het stukje over De Goeij, en "met Bradje in het doel" ipv "met Edje in het doel", en "Dirkie is gelukkig ook weer thuis" ipv "Willempie is gelukkig ook weer thuis' en dan kun je gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon dit nummer opnieuw opnemen met de huidige selectie. Elia in de rol van Ed de Goeij. Jørgensen in plaats van Kiprich. En een stiekeme cameo van Peter Bosz om het af te maken.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 07:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je die oeh ah Elia inbrengt voor het stukje over De Goeij, en "met Bradje in het doel" ipv "met Edje in het doel", kun je gaan met die banaan.
Maarja, de PlayStation-generatie zal dat wel niet willen.
Staat toch gewoon al sinds gisteren op de site?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze ook aangegeven welk weekend ze bedoelden?
Uber god😀quote:
Dat gaat ie dan wel verliezen, ik denk dat hij dat ook wel inziet, dus dan denk ik dat ie niet wilt.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, beter dan Kramer in elk geval. En uiteraard zou ie die strijd verliezen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat gaat ie dan wel verliezen, ik denk dat hij dat ook wel inziet, dus dan denk ik dat ie niet wilt.
Als vervanger van Jorgenson wilt hij wel denk ik, die strijd met Kramer durft ie wel aan neem ik aan
Ik heb ook niet per se het idee dat Van Wolfswinkel nou een goede pinchhitter zou zijn.
Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)das-omdoen~a4491845/
Uhh oke dus we blijven in het allerergste geval op het financiele niveau van nu. Gevolg volgens dit opiniestuk is dat er veel minder supporters gaan komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)das-omdoen~a4491845/
Vernieuwbouw is al heel lang uitgesloten. Het is dit plan of niks.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.
Ben benieuwd of dit komende week geloofwaardig weerlegd gaat worden.
Als je de financiering zonder dergelijke 'hulp' niet rond kan krijgen, moet je dan niet gewoon een streep door het plan zetten en alsnog voor vernieuwbouw gaan...
'het is mogelijk dat'...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten. Verontrustend. Vooral die ondoorzichtige duurbetaalde opdrachten in ruil voor financiering, met een peperduur stadion tot gevolg. Een verkapte woekerrente dus eigenlijk.
Ben benieuwd of dit komende week geloofwaardig weerlegd gaat worden.
Als je de financiering zonder dergelijke 'hulp' niet rond kan krijgen, moet je dan niet gewoon een streep door het plan zetten en alsnog voor vernieuwbouw gaan...
Het is een mening. Die mag geventileerd wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Tsjalle is niet echt serieus te nemen naar het schijnt. Die man had ook een plan ingediend voor renovatie van Kuip, door o.a. het veld te verlagen (wat niet mogelijk is heb ik mij laten vertellen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |