SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je struikelt voor de finish, heb je je race nog niet uitgelopenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:18 schreef Divje het volgende:
[..]
We zijn zó dichtbij en het geloof is er nog niet?Man man, zwaar leven.
Wat zijn dit voor frontpage wijshedenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je struikelt voor de finish, heb je je race nog niet uitgelopen
Maak dat de katse kut wijs.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige wijsheden die je nodig het in het leven
Je wordt er voornamelijk best wel lam van.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten daar nog leuke bijwerkingen aan vast?
Niet de goede soort lam dus?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je wordt er voornamelijk best wel lam van.
Oke fukforcequote:
Grapjas. Inso gaat zich livestreamend van een flat afgooien als we geen kampioen worden. Ik lieg niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet de goede soort lam dus?
[..]
Oke fukforce
Beter worden we kampioen. Heb geen zin in een brakke periscope-stream.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjas. Inso gaat zich livestreamend van een flat afgooien als we geen kampioen worden. Ik lieg niet.
hopelijk overtreffen jullie 14 mei 1940 danquote:
An sich wel een leuk "argument" om het kampioenschap een weekje uit te stellenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hopelijk overtreffen jullie 14 mei 1940 dan
zo daar was ik even een internethooligan zeg
Wil je toch ook niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Dekatria het volgende:
Grote schermen dus op het Stadhuisplein. Zal wel weer tandjesdruk worden.
Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef MPC60 het volgende:
Iemand al enig bericht gehad over zondag in de kuip?
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bericht komt waarschijnlijk vrijdag ofzo.
Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.quote:
Dus zet je 'm in de spits.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sommige lui zien liever Vermeer als eerste doelman volgend seizoen en IPV van Jones.
Kan wel hard rennen, op de counter spelen met Bassie, Elia en Vermeerquote:Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus zet je 'm in de spits.
Wat gebruik jij? Geef me wat
meee eensquote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.
Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
meee eensquote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.
Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meee eens
[..]
Het domste wat Feyenoord nu kan doen is Jorgensen verkopen.
Volgend seizoen komt er minimaal 20 miljoen binnen in de CL.
Ik denk dat Feyenoor met Jorgensen volgend jaar ook landskampioen kan worden. Dan haal je in 2 jaar zo 40 miljoen binnen
Ik hoop dat van Geel een beetje kan rekenen......
Kampioens voorrondes zijn wel echt easy. Geen enkele club uit sterkere landen. Allemaal pauper landen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend seizoen plaatst de kampioen zich niet meer direct voor de CL, Klaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |