Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stond gewoon basis de eerste 2 jaar dat ze kampioen werden. En nog dat jaartje met Van Basten.
Kramer kreeg na een goed seizoen bij ADO (Jawel, ADO) een transfer naar China, ketste ongelukkig op het laatste moment af. Zeker wel mogelijk.quote:
Jones heeft gelukkig zijn hele carrière wel enorm veel minuten gemaakt.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.
Geen China.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kramer kreeg na een goed seizoen bij ADO (Jawel, ADO) een transfer naar China, ketste ongelukkig op het laatste moment af. Zeker wel mogelijk.
3 van de 6 seizoenen, maar wat maakt dat precies uit?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, oke. Punt is dat hij meer op de bank zat dan dat ie speelde.
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jones heeft gelukkig zijn hele carrière wel enorm veel minuten gemaakt.
Geen reet, dat was de discussie toch ook niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 van de 6 seizoenen, maar wat maakt dat precies uit?
In de eerste seizoenshelft zat hij ook een paar keer goed mis met hoge ballen maar liep het goed af. Dan vergeet je de blunder snel natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Inderdaad, onzichtbaar in positieve zin. Enige blunder van hem was NEC-uit.
Dat is zeker waar. Alleen kun je dan ook weer stellen dat hij een paar cruciale reddingen heeft gebracht dat ook weer vergeten wordt.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
In de eerste seizoenshelft zat hij ook een paar keer goed mis met hoge ballen maar liep het goed af. Dan vergeet je de blunder snel natuurlijk.
PSV-uitquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Alleen kun je dan ook weer stellen dat hij een paar cruciale reddingen heeft gebracht dat ook weer vergeten wordt.
ajax koopt terwijl de competitie al is begonnen de volgens alle kenners beste speler van de eredivisie. Dit na wekenlang opgehitst te zijn door journalisten die dit als dé oplossing zien om hun favoriete club weer kampioen te laten worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sta hier nog steeds achter. Alleen had ik Jones en Karsdorp ook wel mogen benoemen, maar de selectie van Ajax blijft natuurlijk (veel) sterker. Gio heeft gewoon het maximale gepresteerd.
Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
PSV-uit, daar was hij baas. Blijf erbij: in alle opzichten eredivisiewedstrijd van het jaar (voor Feyenoord).
Ik heb het over de onderkant he. De Watfordjes en de Stokejes van deze wereld.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeker knap. Alleen zou je die vergelijking ook met Janssen kunnen maken. En die komt ook tekort in de PL bij de Spurs. Wat ik al zeg, laat hem een paar jaar bij Feyenoord stabiel presteren en wellicht dat een Watford hem oppikt.
Ik zou het ook doen. De verschillen in beloning zijn echt bizar.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toornstra is al 28.
Zou het heel goed begrijpen als hij nog eens naar het buitenland wil. Waarheen dan ook.
Die wonnen wij vrij eenvoudig? Die redding op die snoeiharde kopbal van Moreno in de allerlaatste minuut bij PSV was echt briljant, en cruciaal.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.
Nog een jaartje CL meepakken met Feyenoord en dan (transfervrij) een bak met geld scheppen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen. De verschillen in beloning zijn echt bizar.
Heb het ook niet over de beste wedstrijd van het jaar, maar wel de wedstrijd waar werd bevestigd dat we voor het kampioenschap gaan. Op zo'n manier, na Man U thuis, de 3 punten uit Eindhoven halen was geweldig.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee doe je AZ uit tekort denk ik. Voor mij was dat de beste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen.
Aha. Jazeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb het ook niet over de beste wedstrijd van het jaar, maar wel de wedstrijd waar werd bevestigd dat we voor het kampioenschap gaan. Op zo'n manier, na Man U thuis, de 3 punten uit Eindhoven halen was geweldig.
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Vermeer gewoon weer nummer 1 worden.
Dat zeiden we ook over Vermeer (maar dan een paar posities lager) toen hij in de basis stond.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Vermeer als eerste doelman had je nu derde gestaan.
Jones is drie klassen beter raar dat niet iedereen dat ziet.
Ja poe poe. Een extra week voorpret. Afschuwelijkquote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat lijkt mij het afschuwelijk, Ben je bijna kampioen moet je NOG langer wachten door de beker finale!
Voorpret?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja poe poe. Een extra week voorpret. Afschuwelijk
Ja, voorpret. Zenuwen zijn na Vitesse-uit wel op de achtergrond verdwenen, nu vooral bezig met voorbereiden op de rote dagquote:Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Voorpret?
Ik persoonlijk zou echt moe worden van de zenuwen en blij zijn als 'het' binnen is.
Als clubs met zulke bedragen komen aanzetten wordt het lastig om hem te behouden.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equipe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Ik vind dat er alleen serieus overwogen moet worden hem te verkopen als er minstens 10 miljoen bovenop die 20 komt. Ligt nog lang genoeg vast en is zo ontzettend belangrijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equipe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
15-20? Lieever 15+20!quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equippe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Ik denk niet dat we iemand halen die het even goed doet als we hem verkopen, dus eigenlijk moet je gewoon elk bod weigeren.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:
Volgens l'equippe wil Olympique Marseille Jorgensen hebben voor 15-20 miljoen.
Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we iemand halen die het even goed doet als we hem verkopen, dus eigenlijk moet je gewoon elk bod weigeren.
Dat zou ik voor elke andere selectiespeler wel zeggen, maar ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke speler is te koop, helemaal in de eredivisie. 25 miljoen moet je altijd accepteren natuurlijk
Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou ik voor elke andere selectiespeler wel zeggen, maar ik zou niet weten wie hem zou moeten vervangen.
quote:Jörgensen, die vorig jaar overkwam van FC Kopenhagen en een contract tot medio 2021 heeft in De Kuip, verklaarde onlangs dat hij ‘honderd procent zeker’ ook volgend seizoen bij Feyenoord speelt. De absurde bedragen waarover wordt gerept in Frankrijk – dertig tot veertig miljoen euro – lijken de Rotterdammers echter niet zomaar te kunnen weigeren.
Ik verwacht niet nog een schot in de roos.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.
Toen waren we ook al 17 jaar geen kampioen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een jaar geleden had je nog nooit van Jorgensen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |