abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 november 2016 @ 11:29:29 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166773408
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166775273
quote:
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot
Omdat ik er inmiddels wel overheen ben, heb ik nog een (klein) faaldate uit een recent verleden, halverwege mijn studie.

Ik had een date met een heel leuk meisje, nog ouderwets leren kennen van het uitgaan (zo'n typisch studentenfeest). De week er op echt een topdate gehad, dansen, gezoend etc. Het gekke was dat ze twee telefoons had en er eentje nogal vaak oplichtte (tril en geluid stonden uit). Gewoon echt om het kwartier. Op mijn verzoek had ze die maar uitgezet, want "niet belangrijker dan dit". Het was maar iets voor werk ofzo.

Rond half 12, toen ik terugkwam van een toiletbezoekje, had ze haar drukste telefoon in de hand en zei ze een beetje verontschuldigend dat ze nodig moest gaan. Met de boodschap dat we snel (diezelfde week nog) elkaar weer zagen. Prima, dacht ik.

De date erop na een kort drankje in de kroeg en een etentje in haar studiootje op 4 hoog beland. Ik woonde destijds wel iets relaxter met 2 huisgenoten, maar dit volstond ook wel. Gezellig een beetje geflikflooi en ineens zie ik een setje handboeien tussen de bank liggen. Ludiek zeg ik: "Ik wist niet dat je agente was". Lachen en gezegd dat ze die maar beter even weglegt. Stopte ze die in een la onder haar bed. Die la zat serieus vol met bizar veel speeltjes, spullen, zwepen en outfits. Ik zeg... wtf! Waar heb je dat allemaal voor nodig.

Bleek ze dus parttime als sm-meesteres mannen te ontvangen in haar studentenstudio, als bijverdiensten. Ze liet die mannen ook gewoon de kamer opruimen, boodschappen doen etc. :') _O-
Ik vond haar totaal niet een dergelijk uitstraling hebben en zelfs vrij bescheiden en lief, maar dit was toch wel een dealbreaker. Wel seks gehad en daarna nog 2 keer op een feestje gezoend, maar daar is het (gelukkig) bij gebleven. Snapte ineens wel die werktelefoon van dr.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  zondag 20 november 2016 @ 13:53:43 #3
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166776003
Geweldig, heb echt hardop moeten lachen!! :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166776786
Mooi bijbaantje haha, not your cup of tea?

Ik heb zelf wel eens een hachelijke situatie gehad. Aardige jongen ontmoet, eerste date gepland. Was in gezellig bistrootje in bosrijk gebied. En omdat bij zijn huis lastig parkeren was bood ik aan hem op te pikken met mijn auto.

Gezellige avond gehad, aardige gast. En op de terugweg wist hij de weg wel.
Tot we bij een zandweg kwamen, weet je het zeker? 'Jahoor, komt goed. Dit is de kortste weg'
Want mijn kleine lichte wagentje is daar nu niet direct voor gemaakt en het slipte aardig. Beetje lachen en ik mijn best doen de steeds grotere putten en plassen te ontwijken.

Schrrrrr.... bam!

Auto vast, lag met het motorblok op een zandbult en wielen konden alleen nog draaien in het luchtledige.

Sta je dan, met iemand die je net anderhalve avond kent, rond middernacht in een donker bos in het midden van nergens.
Dan knijp je hem toch een beetje.

Hoge hakken ingewisseld voor kaplaarzen uit de achterbank (Ging het daar niet over in het vorige topic?). Iemand gebeld en met vereende krachten en een sleepkabel weer op weg geholpen.

Was lieve jongen, voelde zich nog weken schuldig.... ahh!
  zondag 20 november 2016 @ 15:24:57 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_166778905
Tijd geleden via tinder en au pair vanuit Spanje gematcht.

Lang verhaal kort: Paar keer afgesproken.
Op een bepaalde avond haalde ik haar op met de auto van m'n ouders (mooi opeltje... niks mis mee).
Dus ik dacht ik doe romantisch en zet die auto bij het strand bij ons de buurt neer.
Heeel lang naar haar zitten staren (ze zei dat ze moe was dit dat zus zo... maar naar 'huis' wou ze niet... hoe veel duidelijk moet die hint achteraf zijn geweest).
Dus ik toch na veel nadenken gezoend, wil ik de auto starten:

"Gingg........" ik denk: Dit ga je niet menen...
"Gingg......" kut.....

Ik de ANWB bellen, zegt die zakhooi aan de andere kant dat de auto helemaal niet verzekerd is en ik dus flink wat geld had mogen neer tikken als een collega van hem die auto weer zou starten.

Ik dus met m'n goede gedrag uit die auto gestapt om een poging te doen met het duwen van de auto... dit lukte natuurlijk met geen mogelijkheid.

Dus, eenmaal 1/2 uur 's nachts.. heb ik m'n pa maar gebeld (:') ) en die is met zijn werkauto naar ons toe gekomen en heeft de auto weer aan de praat gekregen.

Dit vergeet ik dus never nooit meer.

Ohja, die Spaanse chick is nog flink uitgevallen omdat ik een grap maakte over haar club Barca die verloren had tegen Realmadrid.

Daarna nooit meer gesproken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166779797
Ze kon er niet om lachen?
  zondag 20 november 2016 @ 16:02:22 #7
416020 K44S
The bearded man
pi_166779927
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:56 schreef meIIyou het volgende:
Ze kon er niet om lachen?
Nope.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166781063
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:22 schreef meIIyou het volgende:
Mooi bijbaantje haha, not your cup of tea?

Hahah, nee, anders was het natuurlijk een topdate :X ~O>
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166781582
Gisteravond voor het eerst mijn date weer gezien die mij twee weken geleden letterlijk het hoofd toe keerde aan het einde van een dagje dierentuin en uit eten. Hadden een etentje van een gezamenlijke vriend die jarig was. Keek er in het begin wel een beetje tegenop omdat ik haar niet meer gesproken had na die dag en was bang dat het allemaal een beetje awkward zou zijn.

Was net aan tafel gaan zitten toen ze binnenkwam en drie keer raden tegenover wie ze ging zitten. :')

Vervolgens begint ze tot mijn verbazing gewoon tegen me te praten over koetjes en kalfjes, alsof er niks gebeurd was. Ik was er echt blij mee omdat het anders een ongemakkelijke avond ging worden. Na een tijdje gaf ze overigens aan haar baan deze week te zijn verloren bij een start-up die failliet gaat en dat ze volgende maand waarschijnlijk vertrekt.

In ieder geval voor mij de eerste keer dat iemand mij na zoiets nog normaal tegen mij blijft doen, was ik heel erg blij mee en verder ben ik nu ook wel blij dat het uiteindelijk niks is geworden want anders was de romance vermoedelijk van korte duur geweest door deze situatie waar ze nu in zit.

Op naar de volgende, volgende week aan de haal met een collega. Eerste date zit in de planning. ^O^

Het leven gaat voort zullen we maar zeggen.
pi_166782195
Heb Paiq maar weer aangeslingerd, nu met een meid aan het praten van mijn leeftijd (26 is ze) En gesprekken zijn nog niet stilgevallen, al ben ik wel (zoals altijd :') ) Bang dat ze zodra mijn foto's zichtbaar zijn wegklikken, maar misschien valt het mee, praten nu een dag of 4 en als zij/ik online zijn dan typen we 10 A4tjes vol _O-

Oh en m.b.t werktelefoon, zo een had ik er ook ooit eens voor m`n kiezen.

Leek een hele leuke onschuldige meid te zijn zei dat ze vrij preuts was, telefoon lag hier terwijl ze even moest plassen en ze had hem niet gelocked dus ik kon het scherm zien waar ze op zat..

Sexjobs :') Zat ze met een klant te praten, ik heb niet met die telefoon in m`n handen gezeten of gescrollt maar dat stond nog open :')
10 minuten later moest ze de bus hebben en toen ik het er met haar over had was het

quote:
Oh, dat? Dat regel ik voor een vriendin van mij, die lijkt op twee druppels water op mij kijk maar
*Laat foto zien van zichzelf met andere haarkleur :') Dat was dan ook gelijk de laatste afspraak..
pi_166782280
Verzonnen verhalen :')
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 17:49:39 #12
447051 crew  Peejtur
pi_166782530
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef Weissman het volgende:
Verzonnen verhalen :')
pi_166782585
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef Weissman het volgende:
Verzonnen verhalen :')
Dit.

Wat een fantasie toch allemaal in dit topic.
pi_166782984
Dat jullie een saai leven hebben kan niemand verder wat aan doen....

Als het echt een fantasieverhaal moet zijn is er wel wat smeuïgers bedenken hoor 😜
pi_166784570
Is paiq veranderd? Dat het 4 dagen met 10 aviertjes kost om de foto's vrij te kletsen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166784857
Ik heb wel het idee dat het langer duurt dan voorheen (sinds ze de lay-out hebben veranderd) Heb je niet "zo" Een foto van iemand anders.
  zondag 20 november 2016 @ 19:49:26 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166785847
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 17:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb Paiq maar weer aangeslingerd, nu met een meid aan het praten van mijn leeftijd (26 is ze) En gesprekken zijn nog niet stilgevallen, al ben ik wel (zoals altijd :') ) Bang dat ze zodra mijn foto's zichtbaar zijn wegklikken, maar misschien valt het mee, praten nu een dag of 4 en als zij/ik online zijn dan typen we 10 A4tjes vol _O-

Oh en m.b.t werktelefoon, zo een had ik er ook ooit eens voor m`n kiezen.

Leek een hele leuke onschuldige meid te zijn zei dat ze vrij preuts was, telefoon lag hier terwijl ze even moest plassen en ze had hem niet gelocked dus ik kon het scherm zien waar ze op zat..

Sexjobs :') Zat ze met een klant te praten, ik heb niet met die telefoon in m`n handen gezeten of gescrollt maar dat stond nog open :')
10 minuten later moest ze de bus hebben en toen ik het er met haar over had was het

[..]

*Laat foto zien van zichzelf met andere haarkleur :') Dat was dan ook gelijk de laatste afspraak..
Ehm braddie, die foto's heeft ze nu toch al lang gezien als jullie zoveel praten op paiq? Die komen immers na 5 a 10 minuten tevoorschijn. Je verhalen zijn wat ongeloofwaardig zo.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166785891
Ik heb van haar nog geen foto's gezien, dus zij van mij ook niet verwacht ik.
Dat duurt sinds die lay-out is veranderd een stuk langer.
  zondag 20 november 2016 @ 23:20:05 #19
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166792795
Ik heb op paiq ook helemaal niet meer veel matches. Moet wel zeggen dat ik er niet echt actief meer ben.
Nieuwe lay out is wel overzichtelijker
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166793289
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb van haar nog geen foto's gezien, dus zij van mij ook niet verwacht ik.
Dat duurt sinds die lay-out is veranderd een stuk langer.
Gewoon je vlogs linken, weet je gelijk of je goed vlees in de kuip hebt. :P
Lambo of Rekt
pi_166794003
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2016 23:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gewoon je vlogs linken, weet je gelijk of je goed vlees in de kuip hebt. :P
Dan rennen ze allemaal weg :')
pi_166794806
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb van haar nog geen foto's gezien, dus zij van mij ook niet verwacht ik.
Dat duurt sinds die lay-out is veranderd een stuk langer.
Geen last van. Als het levendig is zijn ze binnen 10 minuten tevoorschijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 november 2016 @ 09:33:08 #23
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166795569
Mijn date is toch nog doorgegaan, maar liep toch niet zoals ik hoopte. Het was heel gezellig, super mooie meid en gesprek verliep soepel. Toen kwamen toch de verhalen boven dat zij nog haar 'issues' had. En ik werd daarbij meteen even in de "friend zone" geplaatst. Uiteindelijk heeft de date toch nog een uurtje of 4 geduurd. Bij het afscheid afgesproken binnenkort weer wat leuks samen gaan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen het idee had dat dit het laatste was wat ik van haar zou horen. Grappig genoeg belde zij mij later nog een keer op, dat ze echt serieus was over het nog een keertje wat leuks samen doen. Nou ja, prima.

Voorlopig was dit mijn laatste Tinder date. De komende weken wat leuke feestjes gepland, dus kijken of ik op de ouderwetse manier nog leuke dames tegenkom.
  maandag 21 november 2016 @ 09:33:46 #24
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166795579
Deze week bezig met een mixtape voor m'n tinder match :D En een 2e date voor komend weekend gepland. Ze is zelf niet toe aan iets serieus en ik weet ook niet wat ik op korte termijn wil maar ben wel blij dat ik op deze manier zo'n tof persoon heb leren kennen :)
  Redactie Frontpage maandag 21 november 2016 @ 12:26:59 #25
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166798318
Eerste Paiq date gehad. Direct raak. Donderdag dus weer (maar dat had ik al vermeld eerder). Erg fijn hoe het allemaal verloopt :)

En @Braddie: ook met de nieuwe layout heb je de foto's bij een chat van ongeveer 15 minuten gewoon vrijgespeeld hoor...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166805467
Aankomende donderdag een date met een Canadees, maar ik twijfel of ik moet gaan. Heb het heel druk met school, binnenkort weer terug naar Nederland, wat heeft een date dan voor zin. Of denk ik teveel overna? :{
pi_166805514
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Aankomende donderdag een date met een Canadees, maar ik twijfel of ik moet gaan. Heb het heel druk met school, binnenkort weer terug naar Nederland, wat heeft een date dan voor zin. Of denk ik teveel overna? :{
Ligt er aan waarvoor je date denk ik? Als je echt graag een vaste relatie wil is het misschien niet zo handig. Maar als je vooral date om een leuke avond te hebben kan het misschien juist wel fijne afwisseling zijn tussen je schoolwerkzaamheden door.
pi_166805574
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Aankomende donderdag een date met een Canadees, maar ik twijfel of ik moet gaan. Heb het heel druk met school, binnenkort weer terug naar Nederland, wat heeft een date dan voor zin. Of denk ik teveel overna? :{
Laatst had iemand hier een vergelijkbare situatie. Die gene kon gaan werken die avond of gaan daten, twijfelde ook heel erg. Weet niet meer wie het was maar je zou het aan hem kunnen vragen.
  maandag 21 november 2016 @ 18:19:55 #29
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166805595
Ik snap dat Canadees ook niet zo...
pi_166805649
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:19 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap dat Canadees ook niet zo...
Echt hea, gewoon samen uitgaan en daarna mee naar zijn huis is toch goed, nu komt die met een date aan.. geen idee wat ik moet verwachten :')
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 18:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ligt er aan waarvoor je date denk ik? Als je echt graag een vaste relatie wil is het misschien niet zo handig. Maar als je vooral date om een leuke avond te hebben kan het misschien juist wel fijne afwisseling zijn tussen je schoolwerkzaamheden door.
Ik hoef geen relatie, maar mezelf kennende word ik wel snel verliefd, vandaar _O-
pi_166805673
Niet zeuren en neuken dan :{
  maandag 21 november 2016 @ 18:26:10 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166805711
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Echt hea, gewoon samen uitgaan en daarna mee naar zijn huis is toch goed, nu komt die met een date aan.. geen idee wat ik moet verwachten :')

[..]

Ik hoef geen relatie, maar mezelf kennende word ik wel snel verliefd, vandaar _O-
Is het niet gewoon zijn woord/benaming voor naar zijn huis gaan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166805796
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is het niet gewoon zijn woord/benaming voor naar zijn huis gaan?
Geen idee, we kennen elkaar van uitgaan, toen vroeg hij me dus op date ipv naar zijn huis.
Misschien wil hij alleen seks met iemand met persoonlijkheid.

Ik ga wel gewoon donderdag, wil niet op deezer of syndroom lijken :')
  maandag 21 november 2016 @ 18:57:22 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166806495
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen idee, we kennen elkaar van uitgaan, toen vroeg hij me dus op date ipv naar zijn huis.
Misschien wil hij alleen seks met iemand met persoonlijkheid.

Ik ga wel gewoon donderdag, wil niet op deezer of syndroom lijken :')
Kan ook nog.
Of misschien houdt hij niet van random casual seks. Zou het zelf moeilijk vinden, iemand bij me thuis uitnodigen voor seks.

Wat het het ook is, veel plezier donderdag. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 21 november 2016 @ 18:59:21 #35
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166806559
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen idee, we kennen elkaar van uitgaan, toen vroeg hij me dus op date ipv naar zijn huis.
Misschien wil hij alleen seks met iemand met persoonlijkheid.

Ik ga wel gewoon donderdag, wil niet op deezer of syndroom lijken :')
ja of hij denkt dat je geen s l e t bent die gelijk in bed afspreekt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166806796
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan ook nog.
Of misschien houdt hij niet van random casual seks. Zou het zelf moeilijk vinden, iemand bij me thuis uitnodigen voor seks.

Wat het het ook is, veel plezier donderdag. :)
Thanks. Ik laat het jullie weten want het is super interessant *)
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 18:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ja of hij denkt dat je geen s l e t bent die gelijk in bed afspreekt
Ik straal geen sletterigheid uit, yeej.
Maar eerlijk gezegd ook nooit met een random persoon naar huis gegaan, dus hij heeft het wel goed opgemerkt.
  maandag 21 november 2016 @ 19:36:16 #37
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166807489
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Thanks. Ik laat het jullie weten want het is super interessant *)

Ik zit op het puntje van mijn stoel. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166807690
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zit op het puntje van mijn stoel. :)
Goh anders ik wel
  maandag 21 november 2016 @ 19:45:48 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166807836
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zit op het puntje van mijn stoel. :)
En zij op zijn puntje donderdag :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 21 november 2016 @ 19:47:10 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166807881
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goh anders ik wel
Ouwe brombeer.

Heb je nog vrouwen aangesproken tijdens je concerten laatst? Of ervoor en erna bedoel ik meer.
Zal best wat rondlopen voor je toch?

quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2016 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En zij op zijn puntje donderdag :)
Bespeur ik jaloezie?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 21 november 2016 @ 19:48:35 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166807921
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ouwe brombeer.

Heb je nog vrouwen aangesproken tijdens je concerten laatst? Of ervoor en erna bedoel ik meer.
Zal best wat rondlopen voor je toch?

[..]

Bespeur ik jaloezie?
Nee hoor. Ik hoef niet zo nodig op een puntje te zitten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166807953
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik hoef niet zo nodig op een puntje te zitten.
Uhu. ;)
pi_166807985
_O- :')
  maandag 21 november 2016 @ 19:51:53 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166808030
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik hoef niet zo nodig op een puntje te zitten.
Dat is slechts omdat je mij nog niet kent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166808042
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ouwe brombeer.

Heb je nog vrouwen aangesproken tijdens je concerten laatst? Of ervoor en erna bedoel ik meer.
Zal best wat rondlopen voor je toch?

[..]

Bespeur ik jaloezie?
Valt weinig aan te spreken meestal. Ik was wel met een dame naar een concert zaterdag. Maar was geen date.
  maandag 21 november 2016 @ 19:52:41 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166808056
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Uhu. ;)
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is slechts omdat je mij nog niet kent.
Rode oortjes hiero.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 21 november 2016 @ 23:20:11 #47
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166815646
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
  dinsdag 22 november 2016 @ 00:13:24 #48
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166816969
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
Via dm op Fok.nl zo te lezen :D
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 22 november 2016 @ 09:39:54 #49
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166819857
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
Als iemand die van nature ook vrij introvert is, je kunt ons gewoon aanspreken. ;)
  dinsdag 22 november 2016 @ 10:25:46 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166820416
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
Probeer eerst eens een gewoon gesprek aan te gaan en daarin te polsen of ze openstaat om wat met je te gaan doen, al is het maar samen een keer wandelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Frontpage dinsdag 22 november 2016 @ 10:54:47 #51
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166820841
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
Kan of durf je haar aan te spreken? Dat werkt toch echt nog wel het beste normaal gesproken. En als je met haar praat dan opent ze misschien wel wat meer?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:08:22 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166826574
Oe, dateverhalen!

Een keer een date gehad met een GGZ-psychologe (of was ze nou patient.... zou wel meer kloppen). Harstikke leuke eerste date gehad en ook erg knappe vrouw. Maar bij date 2 begon ik steeds meer aparte trekjes te zien tot in het meest absurde waar ze bij date 3 mij de schuld gaf van iets wat zij zelf had gedaan (zo onzeker ook over zichzelf gewoon zonde).

Na date 3 had ik zoiets van.... je bent een leuke meid voor vast een man ergens, maar niet voor mij. Veel onbegrip vanuit haar, hoe ik dit kon doen na alles wat we hadden meegemaakt met elkaar (3 dates... :')) en ze eiste een evaluatiedate (echt whut.....). Niet op ingegaan en ook tegen haar gezegd. Maar ze bleef maar bellen, sms-en, emailen, zelfs via e-matching berichten sturen. Was een beetje raar.

3 maanden na de date was ik allang andere vrouwen aan het daten, maar ik kreeg een anoniem telefoontje. Was het mijn date die huilend aan de telefoon hing, ze snapte het allemaal niet en had het ook aan al haar collega's verteld en die snapten het ook niet.....

Echt.... wtf...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:50:20 #53
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166827328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:39 schreef escalatie het volgende:

[..]

Als iemand die van nature ook vrij introvert is, je kunt ons gewoon aanspreken. ;)
Ik ben ook wel introvert, ik twijfel gewoon altijd snel of een gesprek wel welkom is gezien ik er niet altijd voor sta te springen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Probeer eerst eens een gewoon gesprek aan te gaan en daarin te polsen of ze openstaat om wat met je te gaan doen, al is het maar samen een keer wandelen.
Ik praat gewoon dagelijks met haar maar ik kan haar gevoelens maar niet kraken over mij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Kan of durf je haar aan te spreken? Dat werkt toch echt nog wel het beste normaal gesproken. En als je met haar praat dan opent ze misschien wel wat meer?
Zoals hierboven, wij praten elke dag en dat is ook heel gezellig, ze is ook best wel open en heeft al wel dingen verteld die wel geheim zijn maar ik weet niet of dat nou echt iets moet betekenen.
  dinsdag 22 november 2016 @ 16:53:47 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166827404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef -Splash- het volgende:
Oe, dateverhalen!

Een keer een date gehad met een GGZ-psychologe (of was ze nou patient.... zou wel meer kloppen). Harstikke leuke eerste date gehad en ook erg knappe vrouw. Maar bij date 2 begon ik steeds meer aparte trekjes te zien tot in het meest absurde waar ze bij date 3 mij de schuld gaf van iets wat zij zelf had gedaan (zo onzeker ook over zichzelf gewoon zonde).

Na date 3 had ik zoiets van.... je bent een leuke meid voor vast een man ergens, maar niet voor mij. Veel onbegrip vanuit haar, hoe ik dit kon doen na alles wat we hadden meegemaakt met elkaar (3 dates... :')) en ze eiste een evaluatiedate (echt whut.....). Niet op ingegaan en ook tegen haar gezegd. Maar ze bleef maar bellen, sms-en, emailen, zelfs via e-matching berichten sturen. Was een beetje raar.

3 maanden na de date was ik allang andere vrouwen aan het daten, maar ik kreeg een anoniem telefoontje. Was het mijn date die huilend aan de telefoon hing, ze snapte het allemaal niet en had het ook aan al haar collega's verteld en die snapten het ook niet.....

Echt.... wtf...
Je bent een monster... :o
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166827625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef -Splash- het volgende:
Oe, dateverhalen!

Een keer een date gehad met een GGZ-psychologe (of was ze nou patient.... zou wel meer kloppen). Harstikke leuke eerste date gehad en ook erg knappe vrouw. Maar bij date 2 begon ik steeds meer aparte trekjes te zien tot in het meest absurde waar ze bij date 3 mij de schuld gaf van iets wat zij zelf had gedaan (zo onzeker ook over zichzelf gewoon zonde).

Na date 3 had ik zoiets van.... je bent een leuke meid voor vast een man ergens, maar niet voor mij. Veel onbegrip vanuit haar, hoe ik dit kon doen na alles wat we hadden meegemaakt met elkaar (3 dates... :')) en ze eiste een evaluatiedate (echt whut.....). Niet op ingegaan en ook tegen haar gezegd. Maar ze bleef maar bellen, sms-en, emailen, zelfs via e-matching berichten sturen. Was een beetje raar.

3 maanden na de date was ik allang andere vrouwen aan het daten, maar ik kreeg een anoniem telefoontje. Was het mijn date die huilend aan de telefoon hing, ze snapte het allemaal niet en had het ook aan al haar collega's verteld en die snapten het ook niet.....

Echt.... wtf...
:D :') mi gado
pi_166827727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef -Splash- het volgende:
GGZ-psychologe (of was ze nou patient.... zou wel meer kloppen).
zit wel enige overlap tussen
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:21:09 #57
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166827939
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier hulp voor nodig. Wil graag een klasgenote van mij benaderen voor een date, alleen is ze erg introvert(gaat ook niet echt veel uit huis als het nodig is) en weet ik niet zeker of ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar, maar ik wil het toch proberen. Hoe kan ik haar op een goede manier vragen en wat is het beste voor een erg introvert persoon?
Praat je al wel eens met haar?
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:23:40 #58
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166827970
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Praat je al wel eens met haar?
Dagelijks.
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:48:35 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166828413
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:08 schreef Casiotone het volgende:

[..]

zit wel enige overlap tussen
Veel mensen in de psychiatrie/hulpverlening zitten daar ook idd uit herkenning en daarmee compassie. Niet voor het geld iig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:23 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dagelijks.
Dan vragen of ze eens iets met je wil gaan doen. Wandelen. Museum bezoeken. Koffie drinken. Bibliotheek verstoppertje spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:54:07 #60
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166828535
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan vragen of ze eens iets met je wil gaan doen. Wandelen. Museum bezoeken. Koffie drinken. Bibliotheek verstoppertje spelen.
Dat laatste is wel een goede optie ja, komt er ook nog eens volk. Zal haar vanavond eens vragen.
pi_166831196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef -Splash- het volgende:
Oe, dateverhalen!

Een keer een date gehad met een GGZ-psychologe (of was ze nou patient.... zou wel meer kloppen). Harstikke leuke eerste date gehad en ook erg knappe vrouw. Maar bij date 2 begon ik steeds meer aparte trekjes te zien tot in het meest absurde waar ze bij date 3 mij de schuld gaf van iets wat zij zelf had gedaan (zo onzeker ook over zichzelf gewoon zonde).

Na date 3 had ik zoiets van.... je bent een leuke meid voor vast een man ergens, maar niet voor mij. Veel onbegrip vanuit haar, hoe ik dit kon doen na alles wat we hadden meegemaakt met elkaar (3 dates... :')) en ze eiste een evaluatiedate (echt whut.....). Niet op ingegaan en ook tegen haar gezegd. Maar ze bleef maar bellen, sms-en, emailen, zelfs via e-matching berichten sturen. Was een beetje raar.

3 maanden na de date was ik allang andere vrouwen aan het daten, maar ik kreeg een anoniem telefoontje. Was het mijn date die huilend aan de telefoon hing, ze snapte het allemaal niet en had het ook aan al haar collega's verteld en die snapten het ook niet.....

Echt.... wtf...
Doe mij haar nummer, ben wel nieuwsgierig :).

OT: Vanavond Tinder date gehad, was gezellig met eten (gesplitst uiteraard ;)). Mocht haar niet eens aanraken.. Ok, prima, doen we het rustig aan..
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:48:31 #62
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166831450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel introvert, ik twijfel gewoon altijd snel of een gesprek wel welkom is gezien ik er niet altijd voor sta te springen.

[..]

Ik praat gewoon dagelijks met haar maar ik kan haar gevoelens maar niet kraken over mij.

[..]

Zoals hierboven, wij praten elke dag en dat is ook heel gezellig, ze is ook best wel open en heeft al wel dingen verteld die wel geheim zijn maar ik weet niet of dat nou echt iets moet betekenen.
Wat je over haar vertelt klinkt al goed toch? Ze praat tegen je en is open. Vraag gewoon of ze een keer zin heeft om wat drinken in de binnenstad ergens in een niet al te druk cafe. Zodat je rustig kan praten. En dan kun je ook zien hoe ze is buiten school.
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:28:28 #63
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166834652
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Doe mij haar nummer, ben wel nieuwsgierig :).

OT: Vanavond Tinder date gehad, was gezellig met eten (gesplitst uiteraard ;)). Mocht haar niet eens aanraken.. Ok, prima, doen we het rustig aan..
wtf.. zit je soms onder de schurft dan of zitten je handen vol met wratten? Hoe brengt zo'n meisje dat dan? "Niet aanraken aub" :')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:38:10 #64
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166835000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:28 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

wtf.. zit je soms onder de schurft dan of zitten je handen vol met wratten? Hoe brengt zo'n meisje dat dan? "Niet aanraken aub" :')
Echt he

Als je elkaar ontmoet dan moet je toch iets van iets aanraken....

Effe een omhelzing of zoentje...niet aanrakuh!!!!

Draaide ik gelijk om teringwijf
pi_166835055
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Echt he

Als je elkaar ontmoet dan moet je toch iets van iets aanraken....

Effe een omhelzing of zoentje...niet aanrakuh!!!!

Draaide ik gelijk om teringwijf
hehe zoentje, moet gelijk weer denken aan een geniaal topic op een ander forum jaaaaren geleden waarin een gast een vrouw vroeg: "heb je zin in een zoentje?"

legend
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:42:37 #66
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166835150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:54 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een goede optie ja, komt er ook nog eens volk. Zal haar vanavond eens vragen.
Succes!

Ik hoop op een beetje degelijk weer voor dit weekend, zondag wil ik met m'n date gaan uitwaaien aan zee :)
pi_166835188
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Echt he

Als je elkaar ontmoet dan moet je toch iets van iets aanraken....

Effe een omhelzing of zoentje...niet aanrakuh!!!!

Draaide ik gelijk om teringwijf
Deze man, zoveel goud uit zijn vingers, zoveel waarheid, en na al die jaren zo puur gebleven _O_
pi_166836457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:28 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

wtf.. zit je soms onder de schurft dan of zitten je handen vol met wratten? Hoe brengt zo'n meisje dat dan? "Niet aanraken aub" :')
Niet eens, sommige mensen vinden het niet fijn om aangeraakt te worden. "Dat voelt niet fijn, wil je dat niet doen"
pi_166836650
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet eens, sommige mensen vinden het niet fijn om aangeraakt te worden. "Dat voelt niet fijn, wil je dat niet doen"
Gewoon een smoes, ze vind je niet aantrekkelijk :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:36:02 #70
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166836700
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet eens, sommige mensen vinden het niet fijn om aangeraakt te worden. "Dat voelt niet fijn, wil je dat niet doen"
volgende keer lekker rukken onder tafel en beetje abspritzen over de benen. Hier heb je het zonder aanraken; fijn he
pi_166836792
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

volgende keer lekker rukken onder tafel en beetje abspritzen over de benen. Hier heb je het zonder aanraken; fijn he
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:45:52 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166836970
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet eens, sommige mensen vinden het niet fijn om aangeraakt te worden. "Dat voelt niet fijn, wil je dat niet doen"
Ik zit er bij de meeste mensen ook niet op te wachten. Dierbaren en mensen die leuk zijn sure, maar de rest mag de poten thuis houden.
pi_166839128
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon een smoes, ze vind je niet aantrekkelijk :P
Zover was en ben ik ook :), no worries verder. Het is graag of niet. Niet geschoten is altijd mis, dus gegokt en verloren, weer een mooi "blauwtje" erbij ;)
pi_166839183
Hou zelf ook niet zo van die aanrakerige mensen, vooral niet tijdens eerste date.
Prachtige ongemakkelijke date verhalen by the way.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166839313
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou zelf ook niet zo van die aanrakerige mensen, vooral niet tijdens eerste date.
Prachtige ongemakkelijke date verhalen by the way.
Dat hoeft ook niet, ieder zijn of haar ding en gelukkig maar. Ik heb dat wel en wordt graag (onschuldig) aangeraakt. Zo nu en dan tref je mensen die dat ook hebben en dát is héérlijk O+
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:49:39 #76
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166839404
Mensen bedankt voor jullie hulp, we gaan deze/volgende week een drankje doen. :)
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:55:00 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166839534
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen bedankt voor jullie hulp, we gaan deze/volgende week een drankje doen. :)
Kijk aan!
  woensdag 23 november 2016 @ 06:30:41 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166841871
Hulde! Niets verwachten though, gewoon rustig blijven en gezellig hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 23 november 2016 @ 07:02:27 #79
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166841946
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou zelf ook niet zo van die aanrakerige mensen, vooral niet tijdens eerste date.
Prachtige ongemakkelijke date verhalen by the way.
Ik ook niet. Maar elkaar een welkomskus op de wang of hand geven hoort er wel bij als eerste ontmoeting vind ik
Wie dit leest is een lezer van dit
  Redactie Frontpage woensdag 23 november 2016 @ 08:28:40 #80
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166842370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel introvert, ik twijfel gewoon altijd snel of een gesprek wel welkom is gezien ik er niet altijd voor sta te springen.

[..]

Ik praat gewoon dagelijks met haar maar ik kan haar gevoelens maar niet kraken over mij.

[..]

Zoals hierboven, wij praten elke dag en dat is ook heel gezellig, ze is ook best wel open en heeft al wel dingen verteld die wel geheim zijn maar ik weet niet of dat nou echt iets moet betekenen.
Dit klinkt gewoon goed hoor. Ik denk dat je de stap best wel kan nemen, al begrijp ik dat dit best moeilijk kan zijn.
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen bedankt voor jullie hulp, we gaan deze/volgende week een drankje doen. :)
Had even door moeten lezen. Super, hopelijk hebben jullie een erg leuke tijd :)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166843418
Een zoen op mijn hand bij de eerste date zou mij in lachen doen uitbarsten hoor....
Meestal drie zoenen, dat is spontaan en niet vreemd intiem.
  woensdag 23 november 2016 @ 10:36:01 #82
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166844283
Ik ben elke date gewoon gestart met of drie wangzoenen (volgens goed Nederlands gebruik) of met een knuffel. Hangt een beetje af van de persoon en hoe we tot de date kwamen.
  woensdag 23 november 2016 @ 11:50:16 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166845705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:36 schreef escalatie het volgende:
Ik ben elke date gewoon gestart met of drie wangzoenen (volgens goed Nederlands gebruik) of met een knuffel. Hangt een beetje af van de persoon en hoe we tot de date kwamen.
Dit, tenzij ik helemaal geen hoogte krijg van iemand. Maar dan ben ik al snel klaar...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166848136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:45 schreef meIIyou het volgende:
Een zoen op mijn hand bij de eerste date zou mij in lachen doen uitbarsten hoor....
Meestal drie zoenen, dat is spontaan en niet vreemd intiem.
Je leest het verkeerd haha. Zoenen op wang of een hand ;)
  donderdag 24 november 2016 @ 16:18:48 #85
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166871211
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen bedankt voor jullie hulp, we gaan deze/volgende week een drankje doen. :)
Vanmiddag wat gedronken, was erg gezellig en leuk. Voelde goed dus zal haar vragen voor een tweede date.
pi_166871540
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166871573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vanmiddag wat gedronken, was erg gezellig en leuk. Voelde goed dus zal haar vragen voor een tweede date.
En zo simpel is het, geniet ervan O+
pi_166872412
Had vanavond een date maar toch afgezegd. Online was ze al bij het minste geïrriteerd, gaf mij geen gevoel dat gezellig zou gaan worden.

Gewoon als een autist geblokkeerd met de mededeling dat ik de date niet zie zitten. Zo hoor ik weer bij FOK! O+

Probleem is wel dat ze een wijk verder op woont. Hoop niet dat ze een stalkende psycho is :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166872986
Jezus :')
  donderdag 24 november 2016 @ 17:46:44 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166873013
Forever virgin O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166873116
Gast :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166873170
Toch maar weer foksters daten. Dan weet je tenminste dat je een stabiel iemand hebt :Y
pi_166873173
Wel herkenbaar hoor, als ze online al bij het minste of geringste op tilt slaat, dan is dat al een teken aan de wand natuurljk.. Soms helpt netjes reageren gewoon niet (veel gehoorde en gelezen uitspraak van dames, nu leen ik deze een keer ;)).
pi_166874655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 17:14 schreef Godshand het volgende:
Had vanavond een date maar toch afgezegd. Online was ze al bij het minste geïrriteerd, gaf mij geen gevoel dat gezellig zou gaan worden.

Gewoon als een autist geblokkeerd met de mededeling dat ik de date niet zie zitten. Zo hoor ik weer bij FOK! O+

Probleem is wel dat ze een wijk verder op woont. Hoop niet dat ze een stalkende psycho is :{
Misschien was je ook wel irritant...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  donderdag 24 november 2016 @ 19:08:33 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166874810
Dat is niet netjes om het zo op te lossen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166874905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 17:56 schreef Faxie het volgende:
Toch maar weer foksters daten. Dan weet je tenminste dat je een stabiel iemand hebt :Y
In mijn geval is dit zeker waar.
pi_166875102
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:02 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Misschien was je ook wel irritant...
Dit. In combinatie met de dronken chick van laatst vraag ik me af hoe stabiel je dan zelf bent als je steeds dit soort vrouwen tegen het lijf loopt.
pi_166875240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit. In combinatie met de dronken chick van laatst vraag ik me af hoe stabiel je dan zelf bent als je steeds dit soort vrouwen tegen het lijf loopt.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166875575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit. In combinatie met de dronken chick van laatst vraag ik me af hoe stabiel je dan zelf bent als je steeds dit soort vrouwen tegen het lijf loopt.
En het dan op zo'n manier afzeggen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  donderdag 24 november 2016 @ 19:42:56 #100
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166875870
Oh, ik zou zo'n meid juist wel spannend vinden... :@
  donderdag 24 november 2016 @ 20:12:38 #101
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166876764
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vanmiddag wat gedronken, was erg gezellig en leuk. Voelde goed dus zal haar vragen voor een tweede date.
Goed zo ^O^

Heb zin in zondag :)
pi_166879964
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is niet netjes om het zo op te lossen
Helemaal gelijk, maar we hadden ook geen nummers uitgewisseld, alleen een tijd en een datum.

Na die eerste irritatie vorige week ook geen gezellige gesprekken meer gehad ofzo alleen gisteren even nog over de date. Of het wat later kon, maar ook meteen geïrriteerde reactie.

Toen dacht ik, dit wordt wat morgen. Geen trek in.

En zoveel schade hebben wij nu ook niet, ze kent mij amper en ik haar ook niet :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 24-11-2016 21:51:48 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 november 2016 @ 01:19:43 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166885188
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, maar we hadden ook geen nummers uitgewisseld, alleen een tijd en een datum.

Na die eerste irritatie vorige week ook geen gezellige gesprekken meer gehad ofzo alleen gisteren even nog over de date. Of het wat later kon, maar ook meteen geïrriteerde reactie.

Toen dacht ik, dit wordt wat morgen. Geen trek in.

En zoveel schade hebben wij nu ook niet, ze kent mij amper en ik haar ook niet :)
Wat lees ik over dronken chick? c_/

En gelijk heb je. Ik had er ook voor gepast.
Resistance is futile.
pi_166885358
Natuurlijk, afzeggen en vervolgens iemand direct blokkeren waarmee je diegene expliciet iedere mogelijkheid ontneemt om zichzelf te kunnen verantwoorden is immers een groot teken van een wenselijk ontwikkeld karakter. Hahaha, alsjeblieft zeg. _O-
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:04:29 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166885554
Wel hypocriet weer. Als een date stilzwijgend niks meer zegt en je blokt is het prima ('dat is hun manier om te zeggen "ik moet je niet"').

Maar in een voorstadium iemand blokken omdat diegene toch anders overkomt dan gehoopt, is een schande.

Een like uitdelen was toch niet gelijk aan 'ik wil een date'? Get a grip.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166885735
Vanavond een tweede date voor mij. enorm leuke kerel, via paiq ontmoet, en toen de volgende dag gelijk afgesproken. Na 2 weken bellen en appen komt hij vanavond bij me langs. Ik heb er echt zin in.


Is dat niet het grote voordeel aan online daten. Dat je iemand kan blokken als het niks is. Om welke reden dan ook.
Als je daar niet tegen kunt moet je het niet doen denk ik dan
pi_166885821
Date was super goed, nou groetjes
  vrijdag 25 november 2016 @ 08:26:32 #108
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166885956
Heb laatst wel iemand geblokt tijdens het chatten. Maar dat vantevoren wel gezegd.
Hij bleek niet vrijgezel te zijn en begon over dat z'n relatie niet goed gaat bla bla bla.

Heb hem gezegd dat ik geen interesse heb in gebonden mannen met relatieproblemen die het buiten de deur zoeken en hem geblokkeerd.
Dat verhaal ben ik wel ff klaar mee.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Redactie Frontpage vrijdag 25 november 2016 @ 08:34:37 #109
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166886015
Er leuke tweede date gehad gisteren. Gezellig gegeten (ze vond het resultaat van m'n kookkunsten lekker c_/ ), filmpje gekeken, geknuffeld, gezoend. Zit wel goed O+
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166887553
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 07:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel hypocriet weer. Als een date stilzwijgend niks meer zegt en je blokt is het prima ('dat is hun manier om te zeggen "ik moet je niet"').

Maar in een voorstadium iemand blokken omdat diegene toch anders overkomt dan gehoopt, is een schande.

Een like uitdelen was toch niet gelijk aan 'ik wil een date'? Get a grip.
Je weet toch hoe dat gaat, vrouwen vinden dat ze dat "mogen", want vrijblijvend en "ik ben je niets verplicht" :r.

En dan doet een man het en is de wereld te klein.. :').

Als het online al niet klikt, en ze blijft zeuren dan ben ik ook snel klaar hoor :W
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:29:13 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166887580
fucking huilies; hij maakt toch zeker wel zelf uit wat hij met haar doet (of niet doet). Snap alleen niet waarom het überhaupt tot een date-afspraak is gekomen. Moven gelijk met zon wijf.
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:33:47 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166887660
Ach, paar maanden terug ook echt een tantrum van een meid omdat ik maar liefst een avond minder had gereageerd (ik had een vriend over de vloer) en allerhande directe vragen over mijn levensstijl die af- of goedgekeurd werden...

Jammer de bammer, maar dan zit ik ook niet meer om die date te springen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:37:48 #113
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166887745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, paar maanden terug ook echt een tantrum van een meid omdat ik maar liefst een avond minder had gereageerd (ik had een vriend over de vloer) en allerhande directe vragen over mijn levensstijl die af- of goedgekeurd werden...

Jammer de bammer, maar dan zit ik ook niet meer om die date te springen.
nee tuurlijk niet. Maar wel netjes afzeggen, niet blokkeren, vijfmaal je woorden afwegen, 4x sorry, doosje bonbons opsturen en kaartje met haar verjaardag. Blijven antwoorden op het waarom en netjes aankondigen als je een andere date hebt.
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:39:41 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166887778
Bull. Gewoon aan geven dat dit niet lekker zit en dat je het verder daardoor ook niet ziet zitten is duidelijk, neutraal en transparant.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166887920
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil :')

Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar :')

Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Ich bin Der Kannibale, ich mochte sie esse!
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 10:50:48 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166887963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:48 schreef Der_Kannibale het volgende:
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil :')

Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar :')

Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Wil ze nooit seks gaan hebben? Is ze asexueel ofzo?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166888393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:48 schreef Der_Kannibale het volgende:
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil :')

Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar :')

Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Wilde ze eerst trouwen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166888462
Ik ben geen fan van lang wachten met sex. Ik wil ook weten of het klinkt in bed..

Je zal tot over je oren verliefd worden en dan klinkt het niet. Toch wel erg jammer dan
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:20:46 #119
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166888497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:18 schreef Vinty het volgende:
Ik ben geen fan van lang wachten met sex. Ik wil ook weten of het klinkt in bed..

Je zal tot over je oren verliefd worden en dan klinkt het niet. Toch wel erg jammer dan
klinken ja? Mooi zingen of hard krijsen? Waar geil je op?
pi_166888540
Damn you autocorrect.

Ja ik wil graag een man die in zang uitbarst bij de climax
pi_166888555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:18 schreef Vinty het volgende:
Ik ben geen fan van lang wachten met sex. Ik wil ook weten of het klinkt in bed..

Je zal tot over je oren verliefd worden en dan klinkt het niet. Toch wel erg jammer dan
Mijn ervaring is dat als het goed is/voelt de seks ook goed is. Bij scheurtjes in de relatie is de seks dan ook minder goed.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166888570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wil ze nooit seks gaan hebben? Is ze asexueel ofzo?
Of gewoon wachten tot ze een relatie heeft.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Redactie Frontpage vrijdag 25 november 2016 @ 11:38:04 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166888752
Bij de prille start van een relatie geen seks hebben is niet echt een probleem voor mij. Na een tijdje begint het te erg te kriebelen. Zou het niet maanden uithouden...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:42:54 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166888835
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet. Maar wel netjes afzeggen, niet blokkeren, vijfmaal je woorden afwegen, 4x sorry, doosje bonbons opsturen en kaartje met haar verjaardag. Blijven antwoorden op het waarom en netjes aankondigen als je een andere date hebt.
En andersom hoeft dat niet? Kom op BoL, als een vrouw dit doet mag het en is het creepy als een man om een toelichting vraagt waarom ze toch niet wil daten en andersom moeten we dan ineens omslachtig gaan doen? Wees gewoon eerlijk, duidelijk en direct en leg uit waarom je het niet ziet zitten. Dan kan zij ook weer verder, en jij kunt jezelf nooit iets verwijten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166889082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:48 schreef Der_Kannibale het volgende:
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil :')

Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar :')

Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Als ze na 3 dates nog niet weet hoe mijn zaad smaakt ben ik er al klaar mee.

Echt, 8 (!) dates zonder seks, waar the fuck heb je het dan over en waar wacht je dan op?

Inbe4 ''jij bent een oppervlakkige klootzak'', ''jij bent een PUA'', ''sommige mannen zijn een gentleman''. Hebben we die ook weer gehad :')
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:11:01 #126
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166889213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als ze na 3 dates nog niet weet hoe mijn zaad smaakt ben ik er al klaar mee.

Echt, 8 (!) dates zonder seks, waar the fuck heb je het dan over en waar wacht je dan op?

Inbe4 ''jij bent een oppervlakkige klootzak'', ''jij bent een PUA'', ''sommige mannen zijn een gentleman''. Hebben we die ook weer gehad :')
Dan ben je ook weer ongeduldig.
Er is geen regel voor ofzo
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166889224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als ze na 3 dates nog niet weet hoe mijn zaad smaakt ben ik er al klaar mee.

Voor vrouwen die meer wensen dan jouw zaad slikken, zou dat geen verlies zijn. Dunkt mij :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:20:52 #128
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166889358
Zou voor mij juist meer motivatie zijn om door te gaan. Blijkbaar is ze wel leuk en lekker; da wijf moet toch over te halen zijn om r een keer op r knietjes te zetten.
pi_166889430
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:11 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Voor vrouwen die meer wensen dan jouw zaad slikken, zou dat geen verlies zijn. Dunkt mij :D
Really? Dat argument weer?

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
pi_166889445
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 02:21 schreef Stratotanker het volgende:
Natuurlijk, afzeggen en vervolgens iemand direct blokkeren waarmee je diegene expliciet iedere mogelijkheid ontneemt om zichzelf te kunnen verantwoorden is immers een groot teken van een wenselijk ontwikkeld karakter. Hahaha, alsjeblieft zeg. _O-
Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.

Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.

Wat 2 dates ooit mij geflikt hebben. Sta je daar voor lul te wachten. Bij 1 had ik ook een 06 nummer en dan wordt niet opgenomen.
Vind ik toch minder stijl hebben, zeg dan gewoon af.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:30:56 #131
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166889489
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.

Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.

WHAHAH, ja daar kan niemand omheen. Denk ik.
pi_166889547
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.

Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.

Wat 2 dates ooit mij geflikt hebben. Sta je daar voor lul te wachten. Bij 1 had ik ook een 06 nummer en dan wordt niet opgenomen.
Vind ik toch minder stijl hebben, zeg dan gewoon af.
lol slachtofferrol much

frustrated white male anger alert

2 dates hebben mij dit geflikt dus nu mag ik dit ook terug doen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 12:36:24 ]
pi_166889612
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Really? Dat argument weer?

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
Draait bij jou dan alles om seks?

Iemand die geduldig genoeg is om niet na 3 keer 0 af te haken, heeft nog een reden: hij/zij vindt de ander leuk. Hoopt op iets leuks met hem/haar. Misschien wel blijvends.
Een zeester kan je veranderen in een nimf. Een potlood en vingers die geen wonderen kunnen verrichten, kunnen gestuurd worden. Beide keren is het dan aan jou om het voor jou ook leuk te maken.

Maar ik snap wel dat als je iemand benadert om alleen een seks relatie te hebben, dat je dan geen tijd kunt/wilt verspillen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889614
Haha, klinkt goed allemaal _O-. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat het Weiss alleen om de seks gaat is al langer duidelijk ;).

Sommige mensen zijn gewoon niet netjes, zowel mannen als vrouwen niet, tis op dat moment gewoon klote als je figuurlijk genaaid wordt en iemand laat je gewoon staan ergens.

Als mensen nu gewoon eens communiceerden dan is het een stuk duidelijker én makkelijker voor beide partijen.

Volgende week 2 dates, we gaan het zien :)
pi_166889630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:40 schreef Spriet4 het volgende:

Draait bij jou dan alles om seks?
Nee. :)
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:44:42 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166889672
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Really? Dat argument weer?

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
Die past in dezelfde categorie urban myths dat een man met veel partners een fantastische minnaar is of dat veel seks hebben betekent dat je inhoud hebt omdat veel mensen je aantrekkelijk vinden zeker?

Kom op weiss, laat mensen eens in hun waarde. Jouw waarde is niet DE waarde he? Al zou ik eerlijk gezegd dit waarschijnlijk ook afkappen. Na drie of vier dates weet je echt wel een beetje hoe iemand is en of dat bij je past of niet, dan is na 8 dates zoiets ontdekken wat laat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166889673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee. :)
Dat is alle reactie op mijn preek?!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889688
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:44 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dat is alle reactie op mijn preek?!
Weissman wenst niet gepreekt te worden.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:46:12 #139
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166889692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, klinkt goed allemaal _O-. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat het Weiss alleen om de seks gaat is al langer duidelijk ;).

Sommige mensen zijn gewoon niet netjes, zowel mannen als vrouwen niet, tis op dat moment gewoon klote als je figuurlijk genaaid wordt en iemand laat je gewoon staan ergens.

Als mensen nu gewoon eens communiceerden dan is het een stuk duidelijker én makkelijker voor beide partijen.

Volgende week 2 dates, we gaan het zien :)
Doet me denken aan t volgende:

was met een fokster nota bene (....) best leuk in gesprek en ze leek me echt wel wat; afgaande op wat ze hier schreef en mijn dm-de enzo. Zag ook zo'n foto in haar foto en dat leek allemaal wel prima. We hadden ook al een soort van date staan; nog effe afstemmen welke dag.
Maar toen had ik zoiets van: stuur nog heel effe een full-photo en recent.

Dat deed ze. Ik nooit meer wat laten weten.

Ben ik dan een lul? Nee toch. Als ik zeg ik moet je niet omdat je te fata bent ben ik een lul. Als ik zeg, oh trouwens ik ben trouwens homo geworden vorige week ben ik een lul. Ik kies gewoon voor de zelf-interpretatie-mogelijkheid. Kan ze zelf invullen waarom het stil aan de overkant is.
pi_166889704
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weissman wenst niet gepreekt te worden.
Ik snap het. Hij weet het beter :Y
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889709
Ik heb nu de keuze tussen 3 dingen:

1: Geduldig blijven wachten (Ik merk dat ik nu al minder interesse in haar heb). Misschien oppervlakkig maar geen seks betekent geen band opbouwen voor mij heb ik gemerkt.

2: Andere meiden neuken tot ze zelf wil :D Ik heb nog nooit zo lang droog gestaan. :(

3: Afkappen en andere meiden gaan daten.
Ich bin Der Kannibale, ich mochte sie esse!
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:47:49 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166889712
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weissman wenst niet gepreekt te worden.
Je staat liever zelf in de preekstoel toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:47:53 #143
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166889714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee. :)
Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:49:57 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166889747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Dit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166889748
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:35 schreef Weissman het volgende:

2 dates hebben mij dit geflikt dus nu mag ik dit ook terug doen
Ik doe het juist niet terug.

Leer eens lezen!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166889798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:46 schreef BeamofLight het volgende:

Dat deed ze. Ik nooit meer wat laten weten.

Ben ik dan een lul? Nee toch. Als ik zeg ik moet je niet omdat je te fata bent ben ik een lul. Als ik zeg, oh trouwens ik ben trouwens homo geworden vorige week ben ik een lul. Ik kies gewoon voor de zelf-interpretatie-mogelijkheid. Kan ze zelf invullen waarom het stil aan de overkant is.
Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
pi_166889824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:

[..]

Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
Lafaard bedoel je :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
Dat hangt er net vanaf. Geen seks wil niet zeggen geen seksuele spanning. Maar als dat laatste mist dan afkappen als je dat zoekt :)
pi_166889832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:

[..]

Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
lol :')

BoL een watje noemen _O-

BoL heeft geen haar op zijn ballen, en weet je waarom?

Omdat er geen haar groeit op staal.

BoLGod _O_ _O_ _O_
pi_166889836
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:54 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Lafaard bedoel je :D
Das beter verwoord inderdaad!
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:57:36 #152
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166889859
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
Hoe kan ik met een aantal komen? Als zo'n date maar max. 1 uurtje duurt of een halve dag, dat scheelt nogal wat. Drie dates van een aanzienlijk aantal uren, waar je misschien al bij elkaar over de vloer bent gekomen, dan voelt dat al heel anders dan 2 avondjes in de kroeg en een etentje.
Gezelligheid is één ding, maar is er ook spanning? Daar gaat het om. Zonder spanning, weinig kans op relatie/seks
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166889892
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:55 schreef rival het volgende:

[..]

Dat hangt er net vanaf. Geen seks wil niet zeggen geen seksuele spanning. Maar als dat laatste mist dan afkappen toch :)
Maar over dat laatste wordt hier niet gesproken. Enkel het aantal no-sex dates.
Dat zegt ook veel eigenlijk :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889894
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal :')
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt _O_

Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.

Toen werd ik geblokkeerd :')
pi_166889906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

lol :')

BoL een watje noemen _O-

BoL heeft geen haar op zijn ballen, en weet je waarom?

Omdat er geen haar groeit op staal.

BoLGod _O_ _O_ _O_
Dan zou je wel gewoon durven zeggen dat je een beetje oppervlakkig bent en haar uiterlijk je tegen staat. Hoeft ze niet 95 redenen te bedenken waar het mogelijk aan zou kunnen liggen....

"stiekem weglopen" getuigt niet echt van een sterk persoon ;)
pi_166889914
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Maar over dat laatste wordt hier niet gesproken. Enkel het aantal no-sex dates.
Dat zegt ook veel eigenlijk :D
Na 8 dates vermoed ik ook wel dat het voldoende zegt.... toch ;)
pi_166889925
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal :')
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt _O_

Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.

Toen werd ik geblokkeerd :')
Als iemand telkens een paar dagen niet reageert heeft dat weinig met het soort app te maken vermoed ik :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 13:02:46 ]
pi_166889945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:57 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Hoe kan ik met een aantal komen? Als zo'n date maar max. 1 uurtje duurt of een halve dag, dat scheelt nogal wat. Drie dates van een aanzienlijk aantal uren, waar je misschien al bij elkaar over de vloer bent gekomen, dan voelt dat al heel anders dan 2 avondjes in de kroeg en een etentje.
Gezelligheid is één ding, maar is er ook spanning? Daar gaat het om. Zonder spanning, weinig kans op relatie/seks
Maar nogmaals, details wordt hier niet neer geschreven. Alleen het aantal seksloze dates. Daarom snap ik ook niet waarom bijna iedereen meteen zo stellig roept dat zij zolang niet zouden wachten en bla bla. Als de verteller niet meer vertelt dan 8 dates in twee maanden zonder seks, kunnen wij al lezer daar niets over zeggen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889954
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:01 schreef rival het volgende:

[..]

Na 8 dates vermoed ik ook wel dat het voldoende zegt.... toch ;)
Misschien. Maar Weissman zou bij 3 al stoppen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:02 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als iemand telkens een paar dagen niet reageert heeft dat weinig met het soort app te maken vermoed ik :P
Mwa, je bent op Whatsapp vaak wel sneller geneigd om te kijken/reageren, dan op een website denk ik.

Maar goed, helaas :P
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:04:58 #161
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166889966
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal :')
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt _O_

Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.

Toen werd ik geblokkeerd :')
Wat flauw van haar. Is geen rare vraag van je.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166889971
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:03 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Misschien. Maar Weissman zou bij 3 al stoppen.
Ieder zijn eigen keuze he!
pi_166889995
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat flauw van haar. Is geen rare vraag van je.
Precies, en het was nou niet zo dat ik het gelijk vroeg nadat we elkaars foto's zagen, we hebben daarna ook nog een paar dagen gepraat. Maargoed, dat is dan duidelijk he
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:07:03 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166889996
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:03 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Maar nogmaals, details wordt hier niet neer geschreven. Alleen het aantal seksloze dates. Daarom snap ik ook niet waarom bijna iedereen meteen zo stellig roept dat zij zolang niet zouden wachten en bla bla. Als de verteller niet meer vertelt dan 8 dates in twee maanden zonder seks, kunnen wij al lezer daar niets over zeggen.
Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiek
pi_166890009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:05 schreef rival het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen keuze he!
Zo is dat. Ieder zijn eigen intenties, eigen keuzes.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiek
Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:10:24 #167
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890064
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..
jij bent Braddie toch?
pi_166890070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jij bent Braddie toch?
Ja :') Kom maar met die vooroordelen hoor ;(
pi_166890073
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..
Jij bent de juiste graadmeter ja, geen discussie over mogelijk.
pi_166890095
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiek
Dan is het heel belangrijk dat je nog een keer aan je "intuïtie" moet kijken. Ik drink namelijk geen thee. Geen honing en helemaal geen verse munt gebruiker.
Maar de poster van de 8 dates zei niets over erotiek, volgens mij. Alleen seksloos.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890111
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..
Was het toch een leuke tijd?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:13:08 #172
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:11 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dan is het heel belangrijk dat je nog een keer aan je "intuïtie" moet kijken. Ik drink namelijk geen thee. Geen honing en helemaal geen verse munt gebruiker.
Maar de poster van de 8 dates zei niets over erotiek, volgens mij. Alleen seksloos.
oh ja, heerlijk erotisch gedineerd, gediscussieerd, erotisch kleren uitgezocht en heel erotisch mijn deurklink vastgepakt
pi_166890177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:12 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Was het toch een leuke tijd?
Het was zéker een leuke tijd, het was echt een hele aardige meid, totdat ze mij na haar vakantie friendzonede omdat ze geen gevoelens meer had voor mij (die waren wegge-ebt) En ze mij toen ook tussen neus en lippen door vertelde dat ze 2 weken nadat ze mij had gefriendzoned een vriend had..
pi_166890191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

oh ja, heerlijk erotisch gedineerd, gediscussieerd, erotisch kleren uitgezocht en heel erotisch mijn deurklink vastgepakt
Je kunt ook erotisch zoenen en friemelen, maar nog bang zijn voor seks. Dan is er wel seksuele spanning. Alleen eerst de drempel over.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:16:28 #175
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890195
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Je kunt ook erotisch zoenen en friemelen, maar nog bang zijn voor seks. Dan is er wel seksuele spanning. Alleen eerst de drempel over.
da wijf is 26
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:17:27 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166890227
Is toch juist leuk, een maagd :D


;( :')
pi_166890235
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het was zéker een leuke tijd, het was echt een hele aardige meid, totdat ze mij na haar vakantie friendzonede omdat ze geen gevoelens meer had voor mij (die waren wegge-ebt) En ze mij toen ook tussen neus en lippen door vertelde dat ze 2 weken nadat ze mij had gefriendzoned een vriend had..
Ja, in dit geval denk ik dat jij niet hard genoeg je best hebt gedaan haar geil te maken. Het is wel duidelijk dat ze niet aseksueel is ofzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890251
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Is toch juist leuk, een maagd :D


;( :')
Dat is toch ook exact wat jij zoekt?
pi_166890278
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:17 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ja, in dit geval denk ik dat jij niet hard genoeg je best hebt gedaan haar geil te maken. Het is wel duidelijk dat ze niet aseksueel is ofzo.
Ze was ook best wel kut met d`r opmerkingen soms.
Dingen roepen als "Er mag nog best wel wat vanaf he" Als we naakt naast elkaar lagen..
Of iets roepen als "Ach, zo groot is'ie toch niet "

Op zich wel blij dat ik "van d`r af" Ben, maar vind het ook wel jammer (Ja nog steeds :') Want ik heb in die 2 jaar dat het nu geleden is nog niet echt iemand gevonden die mij hetzelfde gevoel gaf als zij.
pi_166890292
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

da wijf is 26
Zo? Er zijn laatbloeiers. Niet iedereen is al op hun 12e expert.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:20:37 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166890304
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:18 schreef rival het volgende:

[..]

Dat is toch ook exact wat jij zoekt?
Daarom, snap t hele gedoe niet O+
pi_166890330
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze was ook best wel kut met d`r opmerkingen soms.
Dingen roepen als "Er mag nog best wel wat vanaf he" Als we naakt naast elkaar lagen..
Of iets roepen als "Ach, zo groot is'ie toch niet "

Op zich wel blij dat ik "van d`r af" Ben, maar vind het ook wel jammer (Ja nog steeds :') Want ik heb in die 2 jaar dat het nu geleden is nog niet echt iemand gevonden die mij hetzelfde gevoel gaf als zij.
Jullie lagen naakt naast elkaar en er was verder niets gebeurd? Ja, logisch dat ze verder gaat. Waarom deed je niets?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890333
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal :')
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt _O_

Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.

Toen werd ik geblokkeerd :')
Herkenbaar, had ik van de week. Ook op Paiq, lekker chatten, paar dagen stil, zegt ze opeens: Toen was het stil.

Dus wij weer kletsen, was al geen eer meer aan te behalen.. Paar dagen later zeg ik: En toen was het stil.

Meteen commentaar dat ze meer te doen had dan alleen op Paiq kijken en te chatten.. Dus toen maar meteen een schep erbovenop gegooid, dat je daar tijd voor kan maken als je echt interesse hebt.. Toen ging ze door met haar klaagzang.. Heb haar het beste gewenst en toen na een reactie van haar kant geblokt.

Kinderachtig gedrag, bah. Zelf wel mogen zeggen dat het stil is, en als de ander het doet dan voelt ze zich aangevallen, ja doei :W
pi_166890344
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

Ze was ook best wel kut met d`r opmerkingen soms.
Dingen roepen als "Er mag nog best wel wat vanaf he" Als we naakt naast elkaar lagen..
Of iets roepen als "Ach, zo groot is'ie toch niet "
:') Dit verzin je toch niet _O- godver _O-
pi_166890356
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Jullie lagen naakt naast elkaar en er was verder niets gebeurd? Ja, logisch dat ze verder gaat. Waarom deed je niets?
Jawel, er gebeurde genoeg ;)
Maar ze wilde toen geen seks omdat ze zich niet lekker voelde.. Dat zou "De volgende keer" Wel komen, raad eens? Die kwam niet :')
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:23:01 #186
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890361
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, had ik van de week. Ook op Paiq, lekker chatten, paar dagen stil, zegt ze opeens: Toen was het stil.

Dus wij weer kletsen, was al geen eer meer aan te behalen.. Paar dagen later zeg ik: En toen was het stil.

Meteen commentaar dat ze meer te doen had dan alleen op Paiq kijken en te chatten.. Dus toen maar meteen een schep erbovenop gegooid, dat je daar tijd voor kan maken als je echt interesse hebt.. Toen ging ze door met haar klaagzang.. Heb haar het beste gewenst en toen na een reactie van haar kant geblokt.

Kinderachtig gedrag, bah. Zelf wel mogen zeggen dat het stil is, en als de ander het doet dan voelt ze zich aangevallen, ja doei :W
Zo is da maat, laat t ze voelen. Trouwens, hun loss.
pi_166890364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') Dit verzin je toch niet _O- godver _O-
Dit verzin ik niet nee.
Heeft mij ook echt best onzeker gemaakt, denk je met een leuke meid te daten, zegt ze bij de laatste keer afspreken dat.
pi_166890370
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:22 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Jawel, er gebeurde genoeg ;)
Maar ze wilde toen geen seks omdat ze zich niet lekker voelde.. Dat zou "De volgende keer" Wel komen, raad eens? Die kwam niet :')
_O- _O-

Bijna gestikt in een koekje hier

_O- _O-
pi_166890385
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, had ik van de week. Ook op Paiq, lekker chatten, paar dagen stil, zegt ze opeens: Toen was het stil.

Dus wij weer kletsen, was al geen eer meer aan te behalen.. Paar dagen later zeg ik: En toen was het stil.

Meteen commentaar dat ze meer te doen had dan alleen op Paiq kijken en te chatten.. Dus toen maar meteen een schep erbovenop gegooid, dat je daar tijd voor kan maken als je echt interesse hebt.. Toen ging ze door met haar klaagzang.. Heb haar het beste gewenst en toen na een reactie van haar kant geblokt.

Kinderachtig gedrag, bah. Zelf wel mogen zeggen dat het stil is, en als de ander het doet dan voelt ze zich aangevallen, ja doei :W
Doublestandards he :')

Als jij stil bent komt er commentaar van de vrouw en is dat volkomen logisch, maar als de vrouw stil is en jij geeft commentaar dan slaat dat nergens op en moet je haar ruimte geven etc.
pi_166890391
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O- _O-

Bijna gestikt in een koekje hier

_O- _O-
Ja echt heel grappig.
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:27:38 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166890449
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent de juiste graadmeter ja, geen discussie over mogelijk.
Net zo min als jij dat bent weiss
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166890467
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, had ik van de week. Ook op Paiq, lekker chatten, paar dagen stil, zegt ze opeens: Toen was het stil.

Dus wij weer kletsen, was al geen eer meer aan te behalen.. Paar dagen later zeg ik: En toen was het stil.

Meteen commentaar dat ze meer te doen had dan alleen op Paiq kijken en te chatten.. Dus toen maar meteen een schep erbovenop gegooid, dat je daar tijd voor kan maken als je echt interesse hebt.. Toen ging ze door met haar klaagzang.. Heb haar het beste gewenst en toen na een reactie van haar kant geblokt.

Kinderachtig gedrag, bah. Zelf wel mogen zeggen dat het stil is, en als de ander het doet dan voelt ze zich aangevallen, ja doei :W
Het lijkt mij duidelijk dat wanneer iemand stil is, er geen interesse is. In zulke gevallen ga ik ook niet meer een gesprek beginnen. Het blijft dan voor eeuwig stil of als de ander weer iets stuurt, kijk ik hoeveel interesse er in dat bericht staat. Is het een dood bericht, dan reageer ik ook dood en logische gevolg is een vanzelf doodlopend contact. Op deze manier hoeft geen van ons het "uit te maken". Geen gekwetste gevoelens, geen boosheid.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:28:36 #193
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890472
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:27 schreef yats het volgende:

[..]

Net zo min als jij dat bent weiss
Weiss is inderdaad geen graadmeter; hier. Maar de enige, echt de enige, die ik hier om advies zou vragen als ik dat nodig had....
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:29:13 #194
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166890485
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Het lijkt mij duidelijk dat wanneer iemand stil is, er geen interesse is. In zulke gevallen ga ik ook niet meer een gesprek beginnen. Het blijft dan voor eeuwig stil of als de ander weer iets stuurt, kijk ik hoeveel interesse er in dat bericht staat. Is het een dood bericht, dan reageer ik ook dood en logische gevolg is een vanzelf doodlopend contact. Op deze manier hoeft geen van ons het "uit te maken". Geen gekwetste gevoelens, geen boosheid.
ja maar zij begon!!
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:30:15 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166890498
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het was zéker een leuke tijd, het was echt een hele aardige meid, totdat ze mij na haar vakantie friendzonede omdat ze geen gevoelens meer had voor mij (die waren wegge-ebt) En ze mij toen ook tussen neus en lippen door vertelde dat ze 2 weken nadat ze mij had gefriendzoned een vriend had..
Is dat dezelfde waar je eerder verhalen over postte over dingen die jullie volgens jou in bed en in de auto gedaan hadden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166890507
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Weiss is inderdaad geen graadmeter; hier. Maar de enige, echt de enige, die ik hier om advies zou vragen als ik dat nodig had....
pi_166890529
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:22 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Jawel, er gebeurde genoeg ;)
Maar ze wilde toen geen seks omdat ze zich niet lekker voelde.. Dat zou "De volgende keer" Wel komen, raad eens? Die kwam niet :')
Dan klopt er iets niet, hè.
Als er genoeg gebeurde en ze zich toch niet lekker voelde... Was jij waarschijnlijk niet lekker genoeg :P
Voor haar
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja maar zij begon!!
Had ze toch meer ballen dan jij ;)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166890558
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:30 schreef yats het volgende:

[..]

Is dat dezelfde waar je eerder verhalen over postte over dingen die jullie volgens jou in bed en in de auto gedaan hadden?
nee
pi_166890568
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:31 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dan klopt er iets niet, hè.
Als er genoeg gebeurde en ze zich toch niet lekker voelde... Was jij waarschijnlijk niet lekker genoeg :P
Voor haar
Dat zou ook kunnen inderdaad :')
Nouja, gebeurd is gebeurd he _O-
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:33:52 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166890574
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O- _O-

Bijna gestikt in een koekje hier

_O- _O-
Gesundheid ouwe beer.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166890588
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen inderdaad :')
Nouja, gebeurd is gebeurd he _O-
Ja, no need om daar verder over na te denken. Next :)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:35:52 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166890611
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Weiss is inderdaad geen graadmeter; hier. Maar de enige, echt de enige, die ik hier om advies zou vragen als ik dat nodig had....
Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:36:59 #204
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166890630
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

nee
Het lijkt er wel heel erg op?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166890642
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:36 schreef yats het volgende:

[..]

Het lijkt er wel heel erg op?
Dat is haar niet, toen had ik namelijk nog geen rijbewijs :') En met die meid van laatst ga ik wel verder dan alleen een beetje friemelen

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 13:37:57 ]
pi_166890663
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:35 schreef yats het volgende:

[..]

Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.
H_J, baas.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:38:54 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166890664
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:35 schreef yats het volgende:

[..]

Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.
HJ was meer van t scharrelen dan Weiss :')
pi_166890684
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Het lijkt mij duidelijk dat wanneer iemand stil is, er geen interesse is. In zulke gevallen ga ik ook niet meer een gesprek beginnen. Het blijft dan voor eeuwig stil of als de ander weer iets stuurt, kijk ik hoeveel interesse er in dat bericht staat. Is het een dood bericht, dan reageer ik ook dood en logische gevolg is een vanzelf doodlopend contact. Op deze manier hoeft geen van ons het "uit te maken". Geen gekwetste gevoelens, geen boosheid.
Daar heb je ook gelijk in, mijn interesse was ook al weg. Wilde gewoon de reactie eens zien als ik op precies dezelfde manier een gesprek zou proberen te openen zoals zij het deed..

En buiten dat mogen sommige dingen best wel eens gezegd worden, alles binnen houden en laten dood bloeden, nou nee, niet mijn ding.
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:52:08 #209
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166890905
Tja, 8 dates zonder seks... dat vind ik best wel aardig wat. Dan zou het al wel ter sprake zijn gekomen, wat er aan de hand is. En dan moet ze wel heel erg leuk zijn en een goede reden hebben. Seks is gewoon te belangrijk voor mij en bij 8 dates ben je de kennismakingsfase wel voorbij.
pi_166891016
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in, mijn interesse was ook al weg. Wilde gewoon de reactie eens zien als ik op precies dezelfde manier een gesprek zou proberen te openen zoals zij het deed..

En buiten dat mogen sommige dingen best wel eens gezegd worden, alles binnen houden en laten dood bloeden, nou nee, niet mijn ding.
Ik heb op die manier 2 vrienden overgehouden. We hadden geen romantische klik, maar we bleken goed met elkaar te kunnen praten over allerlei zaken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166891054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:52 schreef escalatie het volgende:
Tja, 8 dates zonder seks... dat vind ik best wel aardig wat. Dan zou het al wel ter sprake zijn gekomen, wat er aan de hand is. En dan moet ze wel heel erg leuk zijn en een goede reden hebben. Seks is gewoon te belangrijk voor mij en bij 8 dates ben je de kennismakingsfase wel voorbij.
Ik vind 8 dates zonder seks ook wel veel maar ik wil ook weer niets overhaasten weet je wel :')
Laatste keer dat ik echt een aantal dates met iemand had lagen we de eerste date al boven, maar dat strandde na 4 dates :')

Dus ik doe het dan liever iets rustiger aan, maar inderdaad na 8 dates ben je het kennismaken al voorbij :P
pi_166891230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:48 schreef Der_Kannibale het volgende:
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil :')

Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar :')

Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Zo laat dat je daar achter komt. Ik breng dat meestal bij de 2e date ter sprake.( Als ze het zelf nog niet vroegen) Zijn ervaring, kijk op relaties en seks.. want bij een tweede date heb ik toch een zekere interesse en weet ik graag hoe het verder zou kunnen gaan of juist niet.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166891462
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik vind 8 dates zonder seks ook wel veel maar ik wil ook weer niets overhaasten weet je wel :')
Laatste keer dat ik echt een aantal dates met iemand had lagen we de eerste date al boven, maar dat strandde na 4 dates :')

Dus ik doe het dan liever iets rustiger aan, maar inderdaad na 8 dates ben je het kennismaken al voorbij :P
Jij date me wat af, of niet, neuktijger?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166891872
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:31 schreef yats het volgende:

[..]

Jij hebt inzage in DM?
Ik ben al jaren goed bevriend met hem.
Maar je hebt gelijk.
Een DM zegt veel meer dan een real life conversatie.
:')
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:45:44 #215
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166891919
Nog advies voor mij?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166891934
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog advies voor mij?
Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:47:40 #217
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166891969
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.
Top. Ik neem het mee naar achteren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:53:25 #218
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166892067
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.
wijven...
pi_166892099
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wijven...
Gast :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:15:44 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166892481
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog advies voor mij?
Je piemel in KPD posten en de dm´s van gewillige dames of heren afwachten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:15:49 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166892483
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gast :')
Zullen wij vanavond eens op wijvenjacht gaan? O+
pi_166892489
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zullen wij vanavond eens op wijvenjacht gaan? O+
Goed plan :9~
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:20:58 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166892543
Kan t weer een beetje normaal? Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166895053
Dat meisje van de acht dates kan natuurlijk ook vol hebben gezeten met onzekerheden.
En zich dan groot houden met opmerkingen die niet complimenteus zijn. Komt vaker voor, zeker onder pubers. Maar daar zou je wel overheen moeten groeien op den duur.
pi_166895092
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij date me wat af, of niet, neuktijger?
Was het maar zo`n feest man :')
pi_166895183
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:07 schreef meIIyou het volgende:
Dat meisje van de acht dates kan natuurlijk ook vol hebben gezeten met onzekerheden.
En zich dan groot houden met opmerkingen die niet complimenteus zijn. Komt vaker voor, zeker onder pubers. Maar daar zou je wel overheen moeten groeien op den duur.
Als je 26 bent zou dat toch ook een beetje klaar moeten zijn :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166895228
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Was het maar zo`n feest man :')
Nou je lult hier alsof je wat afneukt. Elke situatie heb je wel een anekdote voor die betrekking heeft op jezelf. _O_
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:25:31 #228
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166895255
Gezien mijn date gister een paar keer over een film begon waar ze heen wou heb ik vandaag gevraagd of ze zin had om volgende week erheen te gaan en daarop werd positief gereageerd. Zin in! :)
pi_166895286
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je 26 bent zou dat toch ook een beetje klaar moeten zijn :?
Dan wordt het wel tijd dat je volwassen wordt, aan je issues uit het verleden kan werken, zelfvertrouwen hebt en weet dat mensen beledigen niks verandert aan je eigenwaarde.
Maargoed, niet iedereen ontwikkelt even snel, sommigen blijven de rest van het leven hangen in dit soort gedrag.
pi_166895301
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou je lult hier alsof je wat afneukt. Elke situatie heb je wel een anekdote voor die betrekking heeft op jezelf. _O_
Heel wat afneuken valt op zich ook wel mee, dit jaar wel met wat dames gedate en heb een scharreltje.
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:55:24 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166895615
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Really? Dat argument weer?

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
Ik kan bij date één met iemand in bed eindigen maar kan ook wel date of wat wachten als ik iemand leuk vind. Maar stand zeester is wel een flinke afknapper...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166895788
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:28 schreef meIIyou het volgende:

[..]

Dan wordt het wel tijd dat je volwassen wordt, aan je issues uit het verleden kan werken, zelfvertrouwen hebt en weet dat mensen beledigen niks verandert aan je eigenwaarde.
Maargoed, niet iedereen ontwikkelt even snel, sommigen blijven de rest van het leven hangen in dit soort gedrag.
Dat geldt voor vrouwen ja. Mannen zijn hier gemiddeld 5-10 jaar later mee
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166895969
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat geldt voor vrouwen ja. Mannen zijn hier gemiddeld 5-10 jaar later mee
Ja, klopt, allemaal de schuld van vrouwen :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:17:04 #234
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166895998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gezien mijn date gister een paar keer over een film begon waar ze heen wou heb ik vandaag gevraagd of ze zin had om volgende week erheen te gaan en daarop werd positief gereageerd. Zin in! :)
Goed bezig, jongen. ^O^ Zeker die Harry Potter film. Ik heb ook zo'n meid die loopt te hinten haar mee te nemen naar die film.
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:29:50 #235
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166896260
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:17 schreef escalatie het volgende:

[..]

Goed bezig, jongen. ^O^ Zeker die Harry Potter film. Ik heb ook zo'n meid die loopt te hinten haar mee te nemen naar die film.
Nee, daar zijn we twee weken(of vorige week, ben het alweer vergeten) terug al heengegaan(toen had ze twee vriendinnen mee en was het ook niet een date), gezien we beiden echt dol zijn op de hele HP serie en alles eromheen(maar het is echt een aanrader, ook al heb je er niets mee). We gaan deze keer naar Doctor Strange(hoorde vandaag goede dingen erover dus leek mij ook wel leuk). Weet eigenlijk niet of ze het echt bedoelde dat ik haar zou vragen voor die film maar ze begon er best vaak over en toen kon ik eigenlijk wel een link leggen naar een volgende date. :P
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:09:38 #236
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166897242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn we twee weken(of vorige week, ben het alweer vergeten) terug al heengegaan(toen had ze twee vriendinnen mee en was het ook niet een date), gezien we beiden echt dol zijn op de hele HP serie en alles eromheen(maar het is echt een aanrader, ook al heb je er niets mee). We gaan deze keer naar Doctor Strange(hoorde vandaag goede dingen erover dus leek mij ook wel leuk). Weet eigenlijk niet of ze het echt bedoelde dat ik haar zou vragen voor die film maar ze begon er best vaak over en toen kon ik eigenlijk wel een link leggen naar een volgende date. :P
Tijdens je eerste date al gezoend of... ?

Ik wilde eigenlijk naar Dr. Strange met die meid van mij, maar zij zat zo overduidelijk te hinten op de HP film. Maakt mij niet zoveel uit, we prikken binnenkort wel een datum.
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:53:25 #237
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166898411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:09 schreef escalatie het volgende:

[..]

Tijdens je eerste date al gezoend of... ?

Ik wilde eigenlijk naar Dr. Strange met die meid van mij, maar zij zat zo overduidelijk te hinten op de HP film. Maakt mij niet zoveel uit, we prikken binnenkort wel een datum.
Nee, ik zal haar na de film wel vragen of ze het drinken en naar de film gaan als een date zag of niet. Denk het eigenlijk wel maar wil het toch even zeker weten. Ben heel ongemakkelijk in fysiek proberen te doen, heb nog niet eens haar durven aan te raken. :P
  vrijdag 25 november 2016 @ 21:33:10 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166899571
Tijdens praten af en toe aanraken zolang dat in het verhaal past, niet overdrijven maar ook niet te voorzichtig zou ik zeggen. Als ze het de eerste keer niet zo leuk vindt niet herhalen en wachten tot zij contact zoekt zou ik zeggen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 25 november 2016 @ 22:03:24 #239
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166900504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Tijdens praten af en toe aanraken zolang dat in het verhaal past, niet overdrijven maar ook niet te voorzichtig zou ik zeggen. Als ze het de eerste keer niet zo leuk vindt niet herhalen en wachten tot zij contact zoekt zou ik zeggen.
Moet eigenlijk eerst nog erachter komen of ze het als een date zag. Ik neem aan van wel maar ze is niet het type die het initiatief durft te nemen, dus wil eerst weten of ze het wel als een date ziet. :)
  zaterdag 26 november 2016 @ 01:18:17 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166904739
Onverwachts mijn Griek weer gezien gisteren. Kreeg een appje om half 9 dat hij in town was maar nog laat aan het werk. Dus ik ben naar zijn hotel gegaan, was... spannend!

Ik krijg geen hoogte van hem. Of trouwens, ik krijg wel hoogte van hem, geen woorden maar daden natuurlijk dus ik weet wat zijn intenties zijn. Als we elkaar zien, gaan we totaal in elkaar op. Beetje chillen en praten, hapje eten, genieten. Zodra hij binnenkomt, is hij binnen een paar minuten totaal ontspannen en dan lang van elkaar genieten. In juli/augustus/september was het bijna elke week, in oktober ging hij terug en sindsdien 1-2 keer per maand. Buiten de uurtjes en nachtjes samen... niets! Geen berichtjes of wat dan ook, af en toe een like op facebook. Ik put veel energie uit de verstandhouding zoals die nu is en dat wil ik zo houden, het is heel spannend en het geeft stof tot nadenken en glimlachen. En meer hoeft het niet te zijn.

In oktober werd hij een beetje emotioneel en gaf hij toe dat hij gevoelens voor me heeft, waarop ik me meer open ging stellen voor hem. Hij sloot zich daarop weer af. Ik ging verder met mijn leven en afgesproken met anderen, ik hou de gesprekken niet meer gaande online en zo. Gisteren praatte hij ineens over mij opzoeken als ik terug ben in Nederland. Dat hij zo weinig tijd heeft, dat het zo zonde is dat onze wegen zich scheiden want er is zoveel chemistry. Grapjes over mijn ouders ontmoeten. Zonder aarzelen zonder condoom en hij weet dondersgoed dat ik moeder hoop te worden binnen de komende paar jaar dus geen anticonceptie. En nee, dit was niet in een dronken bui. Hij is wel een meester in aantrekken/afstoten... En ik krijg de indruk dat je de Grieken in hun liefdesverklaringen met een korreltje zout moet nemen. Afstand bewaren dan maar, het moet leuk blijven, gemixte signalen passen niet in dat plaatje.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 november 2016 @ 01:31:07 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166904848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:03 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Moet eigenlijk eerst nog erachter komen of ze het als een date zag. Ik neem aan van wel maar ze is niet het type die het initiatief durft te nemen, dus wil eerst weten of ze het wel als een date ziet. :)
Iets met een keertje samen dronken worden.
Resistance is futile.
pi_166905233
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Seven. het volgende:
Zonder aarzelen zonder condoom en hij weet dondersgoed dat ik moeder hoop te worden binnen de komende paar jaar dus geen anticonceptie. En nee, dit was niet in een dronken bui.
Jullie denken alle 2 niet na!

Wat moet je je kind vertellen als je wel zwanger werd? Ja je vader wilde alleen zijn zaad kwijt? :')
Beter in een relatie, of als dat niet gewenst is een anonieme donor van een bank die het doordacht heeft. Of iemand die wel seks en co-ouderschap met je wil, maar geen relatie. Dit lijkt nergens op, van jullie 2 niet...

Lijkt me dat je dat een beetje goed door spreekt met elkaar tijdens het daten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 26 november 2016 @ 07:45:06 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166905463
Ik ben nou wel benieuwd hoe Angel-Joy haar date ging. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166906234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 07:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd hoe Angel-Joy haar date ging. :)
Ik had al gepost dat het super goed ging, maar toen werd er plotseling heel veel gepost over braddie en zijn hossel skills
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:00:50 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166906295
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had al gepost dat het super goed ging, maar toen werd er plotseling heel veel gepost over braddie en zijn hossel skills
Helemaal over het hoofd gezien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:22:58 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166910629
Àlle offtopic berichten weg. Interessante discussie, maar niet hier. Sorry.

Back ontopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:31:22 #247
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166910813
Ik vind mijn tindermatch (spreek haar nu al een aardige tijd via wa though :P) echt een tof persoon. Voor binnenkort ook bij een avondje live herrie afgesproken ^O^
pi_166911132
What happend met die vorige? Misschien heb ik even niet opgelet
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:50:27 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166911254
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:45 schreef Allures het volgende:
What happend met die vorige? Misschien heb ik even niet opgelet
Ze is een en dezelfde ;)

Kan haar ook wel als persoon waar ik mee date benoemen, maar tindermatch is minder typwerk :')
pi_166911460
Oh maar ik dacht dat je die al gezien had bij een bandje omdat jullie daar toch allebei waren of zoiets
  zaterdag 26 november 2016 @ 15:05:24 #251
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166911547
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:01 schreef Allures het volgende:
Oh maar ik dacht dat je die al gezien had bij een bandje omdat jullie daar toch allebei waren of zoiets
O ja, op het festival erkaar mis gelopen (blij toe want ik had net te veel bier op, dus zou dan niet de beste indruk maken :') ) dus als troost hebben we de week er op samen ergens wat gedronken, wat erg gezellig was :) . En morgen en volgende week hebben we weer afgesproken ^O^

En gezien onze smaken best wel overeen komen zou het prima kunnen dat we nog heel vaak bij bandjes gaan afspreken :P
pi_166911661
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Ben ik het niet mee eens. Ik heb gehad dat die passie pas na heel veel maanden pas tot uiting kwam, al was het er wel. En prima was het.
pi_166911676
Ah aj. Sorry kreeg het idee dat dit een nieuwe was die je nog niet gezien had.
Al gekust? O-)
  zaterdag 26 november 2016 @ 15:16:36 #254
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166911784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:10 schreef Allures het volgende:
Ah aj. Sorry kreeg het idee dat dit een nieuwe was die je nog niet gezien had.
Al gekust? O-)
Dat nog niet, maar een beetje rustiger tempo vind ik ook wel prima though.
pi_166911798
het valt me wel op dat lelijke mensen vaak meer waarde hechten aan seks in het eerste aantal dates. Daar meten ze een soort van eigenwaarde aan af en daar krijgen ze zelfvertrouwen van, dat lees ik hier ook bij een aantal tussen de regels door. Ik denk dat het de denkwijzen is van 'oh hij of zij wil tóch seks met me dus ik ben goed genoeg' of zo
pi_166911851
PS: en als je dan niet binnen 3 dates seks hebt gehad dan is er geen sprake van passie of aantrekkingskracht

Ik bedoel er zijn zoveel mensen, en zoveel gedragingen, het is niet allemaal zwart-wit
  zaterdag 26 november 2016 @ 15:19:51 #257
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166911861
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:17 schreef Uitgezonderd het volgende:
het valt me wel op dat lelijke mensen vaak meer waarde hechten aan seks in het eerste aantal dates. Daar meten ze een soort van eigenwaarde aan af en daar krijgen ze zelfvertrouwen van, dat lees ik hier ook bij een aantal tussen de regels door. Ik denk dat het de denkwijzen is van 'oh hij of zij wil tóch seks met me dus ik ben goed genoeg' of zo
Mensen zijn mensen, die willen wel eens afwijken van de rest van hun batch en schoonheid is deels ook relatief. Ik denk niet dat je je uitspraak met cijfers zou kunnen onderbouwen.
pi_166911935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:19 schreef Uitgezonderd het volgende:
PS: en als je dan niet binnen 3 dates seks hebt gehad dan is er geen sprake van passie of aantrekkingskracht

Ik bedoel er zijn zoveel mensen, en zoveel gedragingen, het is niet allemaal zwart-wit
wel mooi dat je er een zwart witte uitspraak aan koppelt die verder nergens op gebaseerd is :D
pi_166911936
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mensen zijn mensen, die willen wel eens afwijken van de rest van hun batch en schoonheid is deels ook relatief. Ik denk niet dat je je uitspraak met cijfers zou kunnen onderbouwen.
nee dat kan niet, maar er is wel een verband in mijn ogen

Het is onzekerheid en dan hecht je waarde aan de hoeveelheid seks of hoe snel je seks kan scoren.
pi_166911958
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:23 schreef Allures het volgende:

[..]

wel mooi dat je er een zwart witte uitspraak aan koppelt die verder nergens op gebaseerd is :D
Ik herhaal die uitspraak omdat mensen dat hier zeggen paar pagina's terug

Ik zelf ben het daar niet mee eens
  zaterdag 26 november 2016 @ 15:25:07 #261
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166911980
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:23 schreef Uitgezonderd het volgende:

[..]

nee dat kan niet, maar er is wel een verband in mijn ogen

Het is onzekerheid en dan hecht je waarde aan de hoeveelheid seks of hoe snel je seks kan scoren.
Dat zou wel een insteek (uhuhu) van een onzeker persoon kunnen zijn ja.
pi_166912064
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:24 schreef Uitgezonderd het volgende:

[..]

Ik herhaal die uitspraak omdat mensen dat hier zeggen paar pagina's terug

Ik zelf ben het daar niet mee eens
ik bedoel jouw conclusie dat lelijke mensen daar meer mee bezig zijn
pi_166912689
Als het al zwart/wit is, heb ik meer de indruk dat het andersom is...
pi_166912735
Binnen 3 dates is seks een verplichting?

[ Bericht 26% gewijzigd door Samzz op 26-11-2016 16:07:05 (Niet nodig.) ]
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166912869
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Binnen 3 dates is seks een verplichting?

Ja, je weet hoe dat gaat toch? :P
pi_166912983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:17 schreef Uitgezonderd het volgende:
het valt me wel op dat lelijke mensen vaak meer waarde hechten aan seks in het eerste aantal dates. Daar meten ze een soort van eigenwaarde aan af en daar krijgen ze zelfvertrouwen van, dat lees ik hier ook bij een aantal tussen de regels door. Ik denk dat het de denkwijzen is van 'oh hij of zij wil tóch seks met me dus ik ben goed genoeg' of zo
Het valt me juist op date lelijke mensen er weinig waarde aan hechten (of doen alsof) omdat ze het niet makkelijk kunnen krijgen. Dus verbloemen ze het als ''ik geef meer om innerlijk'' of ''seks vind ik niet zo belangrijk'' of ''ik ben een gentleman'' :') _O-
pi_166913013
Ik ben best een gentlemen, maar seks vind ik ook zeker wel belangrijk.
Alleen ben ik niet iemand die gaat roepen dat 'ie perse na een x aantal dates seks wil / moet hebben met z`n date want dat ligt niet bij mij, maar bij de date in kwestie.
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:25:39 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913076
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben best een gentlemen, maar seks vind ik ook zeker wel belangrijk.
Alleen ben ik niet iemand die gaat roepen dat 'ie perse na een x aantal dates seks wil / moet hebben met z`n date want dat ligt niet bij mij, maar bij de date in kwestie.
Hangt allemaal van de chemistry af denk ik. Maar dat dwingende dat er binnen een x-aantal seks moet zijn, dat snap ik simpelweg niet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:03 schreef Faxie het volgende:
Als het al zwart/wit is, heb ik meer de indruk dat het andersom is...
Wit/zwart?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166913118
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt allemaal van de chemistry af denk ik. Maar dat dwingende dat er binnen een x-aantal seks moet zijn, dat snap ik simpelweg niet...
Wie heeft het over 'dwingende'? Het gaat gewoon over een voorkeur. Als iemand graag snel seks heeft om te zien of het op dat gebied ook op elkaar aansluit, prima toch.
pi_166913123
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt allemaal van de chemistry af denk ik. Maar dat dwingende dat er binnen een x-aantal seks moet zijn, dat snap ik simpelweg niet...
Vind dat ook onzin, en het lijkt mij ook averechts werken dan...
pi_166913149
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Vind dat ook onzin
Daarom neuk je ook nooit _O-
pi_166913151
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Vind dat ook onzin, en het lijkt mij ook averechts werken dan...
Nee, want niet iedereen werkt vanuit een schaarste qua dates. Sommige mensen maken keuzes gebaseerd op hun 'criteria', wanneer iemand daar niet aan voldoet hoef je er niet mee verder te gaan.
pi_166913161
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Daarom neuk je ook nooit _O-
Typische opmerking weer dit :')
pi_166913168
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt allemaal van de chemistry af denk ik. Maar dat dwingende dat er binnen een x-aantal seks moet zijn, dat snap ik simpelweg niet...
Dat gebeurt alleen bij dates waar het doel seks is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:32:18 #276
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166913216
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hangt allemaal van de chemistry af denk ik. Maar dat dwingende dat er binnen een x-aantal seks moet zijn, dat snap ik simpelweg niet...
Jep de ene keer beland je op avond 1 al in bed en de andere keer duurt het even voordat men er aan toe is. Beide wegen zijn evenzogoed fijn als je elkaar maar graag ziet.
pi_166913259
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het valt me juist op date lelijke mensen er weinig waarde aan hechten (of doen alsof) omdat ze het niet makkelijk kunnen krijgen. Dus verbloemen ze het als ''ik geef meer om innerlijk'' of ''seks vind ik niet zo belangrijk'' of ''ik ben een gentleman'' :') _O-
ik ervaar dat niet zo. Mensen die goed in de markt liggen hebben niet als 'doel' of zo dat ze per definitie op date 2 of 3 wel seks moeten hebben gehad. Die zijn daar niet zo mee bezig, want als het goed zit dan zit het wel goed. Juist als je niet goed in de markt ligt (en je dus niet aantrekkelijk bent of sociaal incapabel of iets anders wat je afstotelijk maakt) dan gaan mensen waarde hechten aan 'oh hee ik heb eens seks gehad op de zoveelste date' en ga je het 400x zo bijzonder maken dan dat het in feite is en je eigenwaarde eraan koppelen. Ik zie het ook bij jou in dit topic, maar correct me if I'm wrong.
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:38:43 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wie heeft het over 'dwingende'? Het gaat gewoon over een voorkeur. Als iemand graag snel seks heeft om te zien of het op dat gebied ook op elkaar aansluit, prima toch.
Een grens hanteren maakt het dwingend. Ik wil ook graag weten of het in bed ook klikt, maar of dat nou dezelfde avond is als de kennismaking of drie weken en acht dates verder boeit me dan weer wat minder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913354
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een grens hanteren maakt het dwingend. Ik wil ook graag weten of het in bed ook klikt, maar of dat nou dezelfde avond is als de kennismaking of drie weken en acht dates verder boeit me dan weer wat minder.
Dat boeit jou wat minder, dat hoeft niet te betekenen dat een ander het niet hoeft te boeien. Dit is hetzelfde als stellen dat het ook dwingend is wanneer je geen vrouw met overgewicht (bijvoorbeeld) wilt daten. Moet dat dan toch ook maar wel, terwijl dat niet je voorkeur is?
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:44:37 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913419
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat boeit jou wat minder, dat hoeft niet te betekenen dat een ander het niet hoeft te boeien. Dit is hetzelfde als stellen dat het ook dwingend is wanneer je geen vrouw met overgewicht (bijvoorbeeld) wilt daten. Moet dat dan toch ook maar wel, terwijl dat niet je voorkeur is?
Je vroeg wat het dwingend maakt, gast, daar kreeg je antwoord op. Persoonlijk kan ik bij de eerste date al meteen met de dame naar bed, ik snap alleen niet dat je er moeilijk over doet als dat binnen drie keer niet gebeurd is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je vroeg wat het dwingend maakt, gast, daar kreeg je antwoord op. Persoonlijk kan ik bij de eerste date al meteen met de dame naar bed, ik snap alleen niet dat je er moeilijk over doet als dat binnen drie keer niet gebeurd is.
Wat is er niet te snappen aan persoonlijke voorkeur?
pi_166913483
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat boeit jou wat minder, dat hoeft niet te betekenen dat een ander het niet hoeft te boeien. Dit is hetzelfde als stellen dat het ook dwingend is wanneer je geen vrouw met overgewicht (bijvoorbeeld) wilt daten. Moet dat dan toch ook maar wel, terwijl dat niet je voorkeur is?
het gaat toch niet om wat je wel of niet moet

Al wil je niet met een man daten omdat ie een te kleine schoenmaat heeft, mensen kunnen nog wel een mening hebben daardoor en je alsnog niets verplichten

Het zal mij uiteindelijk aan mijn reet roesten of je na 3 dates geen seks iets hebt van 'ik wil niet meer want ik heb nog geen seks gehad' maar ik denk wel dat daar een diepere oorzaak voor is, namelijk je eigenwaarde aan seks koppelen
pi_166913499
Oh boy, psychologie van de koude grond hier.
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:50:14 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is er niet te snappen aan persoonlijke voorkeur?
Wat is er niet te snappen aan uitleg op je vraag?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913561
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:48 schreef Uitgezonderd het volgende:

[..]

het gaat toch niet om wat je wel of niet moet

Al wil je niet met een man daten omdat ie een te kleine schoenmaat heeft, mensen kunnen nog wel een mening hebben daardoor en je alsnog niets verplichten

Het zal mij uiteindelijk aan mijn reet roesten of je na 3 dates geen seks iets hebt van 'ik wil niet meer want ik heb nog geen seks gehad' maar ik denk wel dat daar een diepere oorzaak voor is, namelijk je eigenwaarde aan seks koppelen
Waarom moet er iets aan vast zitten?
pi_166913563
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh boy, psychologie van de koude grond hier.
Fok's finest _O-

Geweldig _O-

Als je betere dingen te doen hebt dan 5+ dates wachten op een chick in de hoop dat ze ooit op een blauwe maandag aangeeft seks met je te willen heb je zware issues, waterdichte conclusie. _O_
pi_166913641
Wanneer je vanuit schaarste date en seks ziet als iets wat je gegund wordt door de vrouw, dan snap ik waarom je maandenlang blijft hangen in de hoop dat er iets gaat gebeuren.

Het is te hopen dat je er dan niet achter komt dat ze als een lijk in bed ligt en één keer per half jaar een keer wil. Lijkt me toch best vervelend om daar na ruime tijd pas achter te komen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:01:19 #288
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166913682
Ik denk dat het niet zo veel zegt over iemands eigenwaarde of je wel of niet snel met een date het bed in duikt. Als het goed voelt en dat is wat je wilt is het toch helemaal ok?

Als je doet wat je diep van binnen juist niet wilt, dan ben je juist onzeker imo.
Of dat nu meteen in bed duiken met de date of juist krampachtig uitstellen van seks is.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:01:20 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913683
Ik weet nu serieus niet wie er korter door bochten gaat :')!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913759
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat het niet zo veel zegt over iemands eigenwaarde of je wel of niet snel met een date het bed in duikt. Als het goed voelt en dat is wat je wilt is het toch helemaal ok?

Als je doet wat je diep van binnen juist niet wilt, dan ben je juist onzeker imo.
Of dat nu meteen in bed duiken met de date of juist krampachtig uitstellen van seks is.
daar heb ik het niet over he.

Als je er zoveel waarde aan hecht (iemand moet binnen 3 dates met de benen wijd en anders klaar) dan is er sprake van onzekerheid, je ziet het bij Weissman. Hij ziet het als een prestatie dat er seks is. Maakt er een heel gedoe van, bekritiseert anderen van geen seks hebben.
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:05:24 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166913775
Weissman is toch poly/open?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166913842
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Weissman is toch poly/open?
Since 2011 ^O^

Maar ik schijn heel onzeker te zijn ;(
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:12:37 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166913898
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jullie denken alle 2 niet na!

Wat moet je je kind vertellen als je wel zwanger werd? Ja je vader wilde alleen zijn zaad kwijt? :')
Beter in een relatie, of als dat niet gewenst is een anonieme donor van een bank die het doordacht heeft. Of iemand die wel seks en co-ouderschap met je wil, maar geen relatie. Dit lijkt nergens op, van jullie 2 niet...

Lijkt me dat je dat een beetje goed door spreekt met elkaar tijdens het daten?
Je vergeet dat ik geen relatie wil maar wel moeder wil worden. En wat we nu hebben is mooi en bijzonder. Of hij er even veel mee bezig is als ik weet ik niet, maar ik weet dat hij ook kinderen wil. In hoeverre hij erbij betrokken wil zijn als ik zwanger zou raken, die keuze is aan hem. Ik heb me er helemaal op ingesteld dat ik 'ooit' in mijn eentje mijn kind op ga voeden. Wat beter dan met een intelligente, aantrekkelijke man waarmee ik een bijzondere band heb? En bovendien een die zelf ook kinderen wil? Natuurlijk heb ik het er met hem over gehad, een paar keer zelfs. En ik vraag of hij een condoom heeft en ik zeg er nog maar eens bij dat ik zwanger kan raken. Als hij dan toch onbeschermd wil, dan kan ik alleen maar concluderen dat hij er hetzelfde instaat als ik.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:14:36 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166913933
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat het niet zo veel zegt over iemands eigenwaarde of je wel of niet snel met een date het bed in duikt. Als het goed voelt en dat is wat je wilt is het toch helemaal ok?

Als je doet wat je diep van binnen juist niet wilt, dan ben je juist onzeker imo.
Of dat nu meteen in bed duiken met de date of juist krampachtig uitstellen van seks is.
Hear hear!
Resistance is futile.
pi_166913971
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je vergeet dat ik geen relatie wil maar wel moeder wil worden. En wat we nu hebben is mooi en bijzonder. Of hij er even veel mee bezig is als ik weet ik niet, maar ik weet dat hij ook kinderen wil. In hoeverre hij erbij betrokken wil zijn als ik zwanger zou raken, die keuze is aan hem. Ik heb me er helemaal op ingesteld dat ik 'ooit' in mijn eentje mijn kind op ga voeden. Wat beter dan met een intelligente, aantrekkelijke man waarmee ik een bijzondere band heb? En bovendien een die zelf ook kinderen wil? Natuurlijk heb ik het er met hem over gehad, een paar keer zelfs. En ik vraag of hij een condoom heeft en ik zeg er nog maar eens bij dat ik zwanger kan raken. Als hij dan toch onbeschermd wil, dan kan ik alleen maar concluderen dat hij er hetzelfde instaat als ik.
In die conclusie mis je wel een hele boel stappen, misschien wil hij gewoon de gok nemen met het idee dat het zo'n vaart niet zal lopen en dat je het dan maar weg moet laten halen

Je doet echt heel veel aannames. Je kunt geen nieuw mensje creëren op basis van in the heat of the moment aannames

Er is echt niets mis met in je eentje een kind op willen voeden etc, maar de manier waarop je dit nu doet is wel erg laakbaar en ik vind het een beetje raar dat je dat zelf niet lijkt te zien
Als hij jou een kind wil geven kan dat toch ook op een andere manier? Zelfde resultaat en een zuivere weg er naar toe
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:20:45 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166914031
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Since 2011 ^O^

Maar ik schijn heel onzeker te zijn ;(
Mijn ervaring met poly vrouwen zijn wellicht niet doorslaggevend maar die zouden dat wel onderstrepen. My god wat een drama...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:22:38 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166914062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:16 schreef Allures het volgende:

[..]

In die conclusie mis je wel een hele boel stappen, misschien wil hij gewoon de gok nemen met het idee dat het zo'n vaart niet zal lopen en dat je het dan maar weg moet laten halen

Je doet echt heel veel aannames. Je kunt geen nieuw mensje creëren op basis van in the heat of the moment aannames

Er is echt niets mis met in je eentje een kind op willen voeden etc, maar de manier waarop je dit nu doet is wel erg laakbaar en ik vind het een beetje raar dat je dat zelf niet lijkt te zien
Als hij jou een kind wil geven kan dat toch ook op een andere manier? Zelfde resultaat en een zuivere weg er naar toe
:*

Ik ga van mezelf uit in deze. Het doet er niet toe of hij er wel of niet bij betrokken wil zijn op termijn, wat er toe doet is dat ik niet duidelijker had kunnen zijn en dat ik op deze manier oprecht kan zeggen tegen mijn kind dat hij of zij geboren is uit een bijzondere relatie.

En wat ik maar wil zeggen, we zijn er allebei relaxt in. Als het gebeurt, meer dan welkom. Zo niet, dan blijven we gewoon doorgaan op deze basis tot een van ons het niet meer leuk vindt. :)
Resistance is futile.
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:23:07 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166914071
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mijn ervaring met poly vrouwen zijn wellicht niet doorslaggevend maar die zouden dat wel onderstrepen. My god wat een drama...
Vertel eens.. :)
Resistance is futile.
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:24:47 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166914110
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Since 2011 ^O^

Maar ik schijn heel onzeker te zijn ;(
Jij rakker.
Resistance is futile.
pi_166914150
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

:*

Ik ga van mezelf uit in deze. Het doet er niet toe of hij er wel of niet bij betrokken wil zijn op termijn, wat er toe doet is dat ik niet duidelijker had kunnen zijn en dat ik op deze manier oprecht kan zeggen tegen mijn kind dat hij of zij geboren is uit een bijzondere relatie.
Maar dan loopt er wel iemand rond die ook de helft van hem is. Dat is niet iets wat jij in je eentje kunt beslissen
quote:
En wat ik maar wil zeggen, we zijn er allebei relaxt in. Als het gebeurt, meer dan welkom. Zo niet, dan blijven we gewoon doorgaan op deze basis tot een van ons het niet meer leuk vindt. :)
Nu zeg je iets heel anders. Heeft hij echt gezegd 'als het gebeurd meer dan welkom' of heb je hijgerig in zijn oor gekreund dat je wel zwanger kunt raken toen hij er al half in hang en haalde hij toen zijn schouders op? Beetje een ander iets he
pi_166914156
Oh ja, als je een open relatie hebt dan ben je opeens niet meer onzeker. Natuurlijk ben je dat. Dat schreeuw je hier gewoon in al die topics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')