Gesundheid ouwe beer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:23 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna gestikt in een koekje hier![]()
Ja, no need om daar verder over na te denken. Nextquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad
Nouja, gebeurd is gebeurd he
Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Weiss is inderdaad geen graadmeter; hier. Maar de enige, echt de enige, die ik hier om advies zou vragen als ik dat nodig had....
Het lijkt er wel heel erg op?quote:
Dat is haar niet, toen had ik namelijk nog geen rijbewijsquote:
H_J, baas.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.
HJ was meer van t scharrelen dan Weissquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat niet, tenzij het om scharrelen gaat. Jammer dat HJ er niet meer is, die had ondanks de grappen nuttige adviezen waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.
Daar heb je ook gelijk in, mijn interesse was ook al weg. Wilde gewoon de reactie eens zien als ik op precies dezelfde manier een gesprek zou proberen te openen zoals zij het deed..quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:28 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk dat wanneer iemand stil is, er geen interesse is. In zulke gevallen ga ik ook niet meer een gesprek beginnen. Het blijft dan voor eeuwig stil of als de ander weer iets stuurt, kijk ik hoeveel interesse er in dat bericht staat. Is het een dood bericht, dan reageer ik ook dood en logische gevolg is een vanzelf doodlopend contact. Op deze manier hoeft geen van ons het "uit te maken". Geen gekwetste gevoelens, geen boosheid.
Ik heb op die manier 2 vrienden overgehouden. We hadden geen romantische klik, maar we bleken goed met elkaar te kunnen praten over allerlei zaken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, mijn interesse was ook al weg. Wilde gewoon de reactie eens zien als ik op precies dezelfde manier een gesprek zou proberen te openen zoals zij het deed..
En buiten dat mogen sommige dingen best wel eens gezegd worden, alles binnen houden en laten dood bloeden, nou nee, niet mijn ding.
Ik vind 8 dates zonder seks ook wel veel maar ik wil ook weer niets overhaasten weet je welquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:52 schreef escalatie het volgende:
Tja, 8 dates zonder seks... dat vind ik best wel aardig wat. Dan zou het al wel ter sprake zijn gekomen, wat er aan de hand is. En dan moet ze wel heel erg leuk zijn en een goede reden hebben. Seks is gewoon te belangrijk voor mij en bij 8 dates ben je de kennismakingsfase wel voorbij.
Zo laat dat je daar achter komt. Ik breng dat meestal bij de 2e date ter sprake.( Als ze het zelf nog niet vroegen) Zijn ervaring, kijk op relaties en seks.. want bij een tweede date heb ik toch een zekere interesse en weet ik graag hoe het verder zou kunnen gaan of juist niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:48 schreef Der_Kannibale het volgende:
Na 2 maanden en 8 dates erachter komen dat ik een 26 jarige maagd aan het daten ben en ze geen seks wil
Ineens beseffen waarom alle mannen stopte met daten met haar
Hoeveel geduld zouden jullie hebben?
Jij date me wat af, of niet, neuktijger?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind 8 dates zonder seks ook wel veel maar ik wil ook weer niets overhaasten weet je wel
Laatste keer dat ik echt een aantal dates met iemand had lagen we de eerste date al boven, maar dat strandde na 4 dates
Dus ik doe het dan liever iets rustiger aan, maar inderdaad na 8 dates ben je het kennismaken al voorbij
Ik ben al jaren goed bevriend met hem.quote:
Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.quote:
Top. Ik neem het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.
wijven...quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijven blokkeren als ze je niet aanstaan omdat zij dat ook zomaar zonder aanleiding mogen doen, dus dan mag jij dat ook.
Je piemel in KPD posten en de dm´s van gewillige dames of heren afwachten.quote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond eens op wijvenjacht gaan?
Was het maar zo`n feest manquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij date me wat af, of niet, neuktijger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |