abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:11:01 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_166889213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als ze na 3 dates nog niet weet hoe mijn zaad smaakt ben ik er al klaar mee.

Echt, 8 (!) dates zonder seks, waar the fuck heb je het dan over en waar wacht je dan op?

Inbe4 ''jij bent een oppervlakkige klootzak'', ''jij bent een PUA'', ''sommige mannen zijn een gentleman''. Hebben we die ook weer gehad :')
Dan ben je ook weer ongeduldig.
Er is geen regel voor ofzo
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_166889224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als ze na 3 dates nog niet weet hoe mijn zaad smaakt ben ik er al klaar mee.

Voor vrouwen die meer wensen dan jouw zaad slikken, zou dat geen verlies zijn. Dunkt mij :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:20:52 #128
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166889358
Zou voor mij juist meer motivatie zijn om door te gaan. Blijkbaar is ze wel leuk en lekker; da wijf moet toch over te halen zijn om r een keer op r knietjes te zetten.
pi_166889430
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:11 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Voor vrouwen die meer wensen dan jouw zaad slikken, zou dat geen verlies zijn. Dunkt mij :D
Really? Dat argument weer?

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
pi_166889445
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 02:21 schreef Stratotanker het volgende:
Natuurlijk, afzeggen en vervolgens iemand direct blokkeren waarmee je diegene expliciet iedere mogelijkheid ontneemt om zichzelf te kunnen verantwoorden is immers een groot teken van een wenselijk ontwikkeld karakter. Hahaha, alsjeblieft zeg. _O-
Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.

Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.

Wat 2 dates ooit mij geflikt hebben. Sta je daar voor lul te wachten. Bij 1 had ik ook een 06 nummer en dan wordt niet opgenomen.
Vind ik toch minder stijl hebben, zeg dan gewoon af.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:30:56 #131
242666 BeamofLight
pi_166889489
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

WHAHAH, ja daar kan niemand omheen. Denk ik.
pi_166889547
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat 2 dates ooit mij geflikt hebben. Sta je daar voor lul te wachten. Bij 1 had ik ook een 06 nummer en dan wordt niet opgenomen.
Vind ik toch minder stijl hebben, zeg dan gewoon af.
lol slachtofferrol much

frustrated white male anger alert

2 dates hebben mij dit geflikt dus nu mag ik dit ook terug doen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 12:36:24 ]
pi_166889612
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.

En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Draait bij jou dan alles om seks?

Iemand die geduldig genoeg is om niet na 3 keer 0 af te haken, heeft nog een reden: hij/zij vindt de ander leuk. Hoopt op iets leuks met hem/haar. Misschien wel blijvends.
Een zeester kan je veranderen in een nimf. Een potlood en vingers die geen wonderen kunnen verrichten, kunnen gestuurd worden. Beide keren is het dan aan jou om het voor jou ook leuk te maken.

Maar ik snap wel dat als je iemand benadert om alleen een seks relatie te hebben, dat je dan geen tijd kunt/wilt verspillen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_166889614
Haha, klinkt goed allemaal _O-. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat het Weiss alleen om de seks gaat is al langer duidelijk ;).

Sommige mensen zijn gewoon niet netjes, zowel mannen als vrouwen niet, tis op dat moment gewoon klote als je figuurlijk genaaid wordt en iemand laat je gewoon staan ergens.

Als mensen nu gewoon eens communiceerden dan is het een stuk duidelijker én makkelijker voor beide partijen.

Volgende week 2 dates, we gaan het zien :)
pi_166889630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:40 schreef Spriet4 het volgende:

Draait bij jou dan alles om seks?
Nee. :)
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:44:42 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166889672
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Die past in dezelfde categorie urban myths dat een man met veel partners een fantastische minnaar is of dat veel seks hebben betekent dat je inhoud hebt omdat veel mensen je aantrekkelijk vinden zeker?

Kom op weiss, laat mensen eens in hun waarde. Jouw waarde is niet DE waarde he? Al zou ik eerlijk gezegd dit waarschijnlijk ook afkappen. Na drie of vier dates weet je echt wel een beetje hoe iemand is en of dat bij je past of niet, dan is na 8 dates zoiets ontdekken wat laat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166889673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat is alle reactie op mijn preek?!
pi_166889688
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:44 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dat is alle reactie op mijn preek?!
Weissman wenst niet gepreekt te worden.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:46:12 #139
242666 BeamofLight
pi_166889692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, klinkt goed allemaal _O-. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat het Weiss alleen om de seks gaat is al langer duidelijk ;).

Sommige mensen zijn gewoon niet netjes, zowel mannen als vrouwen niet, tis op dat moment gewoon klote als je figuurlijk genaaid wordt en iemand laat je gewoon staan ergens.

Als mensen nu gewoon eens communiceerden dan is het een stuk duidelijker én makkelijker voor beide partijen.

Volgende week 2 dates, we gaan het zien :)
Doet me denken aan t volgende:

was met een fokster nota bene (....) best leuk in gesprek en ze leek me echt wel wat; afgaande op wat ze hier schreef en mijn dm-de enzo. Zag ook zo'n foto in haar foto en dat leek allemaal wel prima. We hadden ook al een soort van date staan; nog effe afstemmen welke dag.
Maar toen had ik zoiets van: stuur nog heel effe een full-photo en recent.

Dat deed ze. Ik nooit meer wat laten weten.

Ben ik dan een lul? Nee toch. Als ik zeg ik moet je niet omdat je te fata bent ben ik een lul. Als ik zeg, oh trouwens ik ben trouwens homo geworden vorige week ben ik een lul. Ik kies gewoon voor de zelf-interpretatie-mogelijkheid. Kan ze zelf invullen waarom het stil aan de overkant is.
pi_166889704
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik snap het. Hij weet het beter :Y
pi_166889709
Ik heb nu de keuze tussen 3 dingen:

1: Geduldig blijven wachten (Ik merk dat ik nu al minder interesse in haar heb). Misschien oppervlakkig maar geen seks betekent geen band opbouwen voor mij heb ik gemerkt.

2: Andere meiden neuken tot ze zelf wil :D Ik heb nog nooit zo lang droog gestaan. :(

3: Afkappen en andere meiden gaan daten.
Ich bin Der Kannibale, ich mochte sie esse!
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:47:49 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166889712
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je staat liever zelf in de preekstoel toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:47:53 #143
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166889714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:49:57 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166889747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Dit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166889748
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:35 schreef Weissman het volgende:

2 dates hebben mij dit geflikt dus nu mag ik dit ook terug doen
Ik doe het juist niet terug.

Leer eens lezen!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166889798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
pi_166889811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:46 schreef BeamofLight het volgende:

Dat deed ze. Ik nooit meer wat laten weten.

Ben ik dan een lul? Nee toch. Als ik zeg ik moet je niet omdat je te fata bent ben ik een lul. Als ik zeg, oh trouwens ik ben trouwens homo geworden vorige week ben ik een lul. Ik kies gewoon voor de zelf-interpretatie-mogelijkheid. Kan ze zelf invullen waarom het stil aan de overkant is.
Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
pi_166889824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:

[..]

Lafaard bedoel je :D
pi_166889831
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
Dat hangt er net vanaf. Geen seks wil niet zeggen geen seksuele spanning. Maar als dat laatste mist dan afkappen als je dat zoekt :)
pi_166889832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:

[..]

lol :')

BoL een watje noemen _O-

BoL heeft geen haar op zijn ballen, en weet je waarom?

Omdat er geen haar groeit op staal.

BoLGod _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')