Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 02:21 schreef Stratotanker het volgende:
Natuurlijk, afzeggen en vervolgens iemand direct blokkeren waarmee je diegene expliciet iedere mogelijkheid ontneemt om zichzelf te kunnen verantwoorden is immers een groot teken van een wenselijk ontwikkeld karakter. Hahaha, alsjeblieft zeg.
WHAHAH, ja daar kan niemand omheen. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.
Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.
lol slachtofferrol muchquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als laatste bericht gewoon aangegeven dat ik niet wil daten.
Vind dat vriendelijker dan helemaal niet op komen dagen.
Wat 2 dates ooit mij geflikt hebben. Sta je daar voor lul te wachten. Bij 1 had ik ook een 06 nummer en dan wordt niet opgenomen.
Vind ik toch minder stijl hebben, zeg dan gewoon af.
Draait bij jou dan alles om seks?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Really? Dat argument weer?
Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.
En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
Die past in dezelfde categorie urban myths dat een man met veel partners een fantastische minnaar is of dat veel seks hebben betekent dat je inhoud hebt omdat veel mensen je aantrekkelijk vinden zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Really? Dat argument weer?
Stel dat je er mee wacht, 12 dates bijvoorbeeld, en dan kom je er dan pas achter dat de vrouw van je dromen niet veel anders kan dan standje zeester in bed.
Of de man die je zag als de vader van je kinderen een potlood heeft hangen of nauwelijks wonderen kan verrichten met zijn vingers.
Daar heb je dan op gewacht, met blauwe ballen.
Teleurstellingen groter dan Mandingo.
En waar is het op gebaseerd dat lang wachten met seks zal leiden tot een serieuze relatie/betere opbouw?
Urban myth nummer zoveel.
Dat is alle reactie op mijn preek?!quote:
Weissman wenst niet gepreekt te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:44 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Dat is alle reactie op mijn preek?!
Doet me denken aan t volgende:quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, klinkt goed allemaal. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat het Weiss alleen om de seks gaat is al langer duidelijk
.
Sommige mensen zijn gewoon niet netjes, zowel mannen als vrouwen niet, tis op dat moment gewoon klote als je figuurlijk genaaid wordt en iemand laat je gewoon staan ergens.
Als mensen nu gewoon eens communiceerden dan is het een stuk duidelijker én makkelijker voor beide partijen.
Volgende week 2 dates, we gaan het zien
Ik snap het. Hij weet het beterquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weissman wenst niet gepreekt te worden.
Je staat liever zelf in de preekstoel toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weissman wenst niet gepreekt te worden.
Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Ik doe het juist niet terug.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:35 schreef Weissman het volgende:
2 dates hebben mij dit geflikt dus nu mag ik dit ook terug doen
Hoeveel is handjevol? 3?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik neig iets meer naar Weissman hier. Seks is zeker niet het allerbelangrijkste tijdens het daten, maar na een handjevol dates moet er echt wel meer zijn dan wat gezellige gesprekjes, geflirt en gefriemel. De aantrekkingskracht moet van het niveau zijn dat je het op een gegeven moment niet meer kan houden. Dat is geen kwestie van geduld, maar van twee matchende individuen. Anders gaat die passie er ook nooit komen
Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
Dat deed ze. Ik nooit meer wat laten weten.
Ben ik dan een lul? Nee toch. Als ik zeg ik moet je niet omdat je te fata bent ben ik een lul. Als ik zeg, oh trouwens ik ben trouwens homo geworden vorige week ben ik een lul. Ik kies gewoon voor de zelf-interpretatie-mogelijkheid. Kan ze zelf invullen waarom het stil aan de overkant is.
Lafaard bedoel jequote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
Dat hangt er net vanaf. Geen seks wil niet zeggen geen seksuele spanning. Maar als dat laatste mist dan afkappen als je dat zoektquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
lolquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je bent een lul. Maar vooral een watje eigenlijk....
Hoe kan ik met een aantal komen? Als zo'n date maar max. 1 uurtje duurt of een halve dag, dat scheelt nogal wat. Drie dates van een aanzienlijk aantal uren, waar je misschien al bij elkaar over de vloer bent gekomen, dan voelt dat al heel anders dan 2 avondjes in de kroeg en een etentje.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:53 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Hoeveel is handjevol? 3?
En hangt het minimum no-sex dates niet af van hoe gezellig jullie het samen hebben? Zou je een leuke, lieve, grappige meid na 3 no-sex dates al afkappen?
Maar over dat laatste wordt hier niet gesproken. Enkel het aantal no-sex dates.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt er net vanaf. Geen seks wil niet zeggen geen seksuele spanning. Maar als dat laatste mist dan afkappen toch
Dan zou je wel gewoon durven zeggen dat je een beetje oppervlakkig bent en haar uiterlijk je tegen staat. Hoeft ze niet 95 redenen te bedenken waar het mogelijk aan zou kunnen liggen....quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
lol
BoL een watje noemen
BoL heeft geen haar op zijn ballen, en weet je waarom?
Omdat er geen haar groeit op staal.
BoLGod![]()
![]()
Na 8 dates vermoed ik ook wel dat het voldoende zegt.... tochquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Maar over dat laatste wordt hier niet gesproken. Enkel het aantal no-sex dates.
Dat zegt ook veel eigenlijk
Als iemand telkens een paar dagen niet reageert heeft dat weinig met het soort app te maken vermoed ikquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt![]()
Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.
Toen werd ik geblokkeerd
Maar nogmaals, details wordt hier niet neer geschreven. Alleen het aantal seksloze dates. Daarom snap ik ook niet waarom bijna iedereen meteen zo stellig roept dat zij zolang niet zouden wachten en bla bla. Als de verteller niet meer vertelt dan 8 dates in twee maanden zonder seks, kunnen wij al lezer daar niets over zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:57 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Hoe kan ik met een aantal komen? Als zo'n date maar max. 1 uurtje duurt of een halve dag, dat scheelt nogal wat. Drie dates van een aanzienlijk aantal uren, waar je misschien al bij elkaar over de vloer bent gekomen, dan voelt dat al heel anders dan 2 avondjes in de kroeg en een etentje.
Gezelligheid is één ding, maar is er ook spanning? Daar gaat het om. Zonder spanning, weinig kans op relatie/seks
Misschien. Maar Weissman zou bij 3 al stoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Na 8 dates vermoed ik ook wel dat het voldoende zegt.... toch
Mwa, je bent op Whatsapp vaak wel sneller geneigd om te kijken/reageren, dan op een website denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als iemand telkens een paar dagen niet reageert heeft dat weinig met het soort app te maken vermoed ik
Wat flauw van haar. Is geen rare vraag van je.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou, die dame waarmee ik zo`n klik had op Paiq is einde verhaal
Foto's gezien, ik werd niet weggeklikt![]()
Nog een paar dagen gepraat, en toen vroeg ik of het niet handiger was om via Whatsapp door te gaan omdat we soms best wel lang niet tegen elkaar praten (Gaat soms dagen overheen voordat zij weer online was op Paiq) En dat vond ik jammer, en je voelt hem al aankomen.
Toen werd ik geblokkeerd
Ieder zijn eigen keuze he!quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:03 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Misschien. Maar Weissman zou bij 3 al stoppen.
Precies, en het was nou niet zo dat ik het gelijk vroeg nadat we elkaars foto's zagen, we hebben daarna ook nog een paar dagen gepraat. Maargoed, dat is dan duidelijk hequote:Op vrijdag 25 november 2016 13:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat flauw van haar. Is geen rare vraag van je.
Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiekquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:03 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Maar nogmaals, details wordt hier niet neer geschreven. Alleen het aantal seksloze dates. Daarom snap ik ook niet waarom bijna iedereen meteen zo stellig roept dat zij zolang niet zouden wachten en bla bla. Als de verteller niet meer vertelt dan 8 dates in twee maanden zonder seks, kunnen wij al lezer daar niets over zeggen.
Zo is dat. Ieder zijn eigen intenties, eigen keuzes.quote:
Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiek
jij bent Braddie toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb eens 3 maanden met een meid gedate waar we alles deden behalve seks..
Jij bent de juiste graadmeter ja, geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan is het heel belangrijk dat je nog een keer aan je "intuïtie" moet kijken. Ik drink namelijk geen thee. Geen honing en helemaal geen verse munt gebruiker.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou ik kan al na 2 dagen aan jouw teksten zien dat jij zo'n thee-met-honing-en-verse-munt-drinker bent en dus het lijkt me dat je best conclusies kunt trekken uit 8 (!!!!!) dates zonder erotiek
Was het toch een leuke tijd?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oh ja, heerlijk erotisch gedineerd, gediscussieerd, erotisch kleren uitgezocht en heel erotisch mijn deurklink vastgepaktquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:11 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Dan is het heel belangrijk dat je nog een keer aan je "intuïtie" moet kijken. Ik drink namelijk geen thee. Geen honing en helemaal geen verse munt gebruiker.
Maar de poster van de 8 dates zei niets over erotiek, volgens mij. Alleen seksloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |