abonnement Unibet Coolblue
pi_164690351
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

9 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn & PiperMaru (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
25 november: _Duckietje_ (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette (meisje)
16 december: Ooi86 (jongen)
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup
11 februari: marel88
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei ***

19 maart: Cygne

6 april: Hilzillah
7 april: Sam1993

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 21-08-2016 20:54:28 ]
pi_164690448
En om even te nuanceren dat een arts het altijd zo goed weet, je moest eens weten hoeveel fouten we per dag eruit halen in de apotheek. Heel verkeerd middel voorschrijven, voor een maand voorschrijven terwijl het max een week bedoeld is (die had ik vandaag nog) en nog veel meer. Als wij daar niet naar zouden kijken zou het met veel mensen toch slecht aflopen hoor!
pi_164690580
Tja dat jouw arts max 3x1 zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat normaal is he. Kan ook off-label zijn. Dat hij-zij daar ervaring mee heeft, maar dit niet is onderzocht en dus niet in de naslagwerken staat. En ja, in zo'n geval moeten wij dan bellen voor overleg. Het kan naturlijk ook nog een typfoutje zijn (komt ook heel vaak voor!!) Een apotheker is mede verantwoordelijk, als er iets gebeurt omdat wij een raar voorschrift doorlaten, staan wij net zo goed voor de tuchtrechter. Dat vergeten mensen wel eens.
Maar zoals ik al zei, een arts weet ook niet alles. Verder hou ik maar op, want zulke discussies hebben we dagelijks in de apotheek 😉
pi_164691078
Welkom Thweedlethee!

En ik las een kloppend hartje bij Hilz! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:49:20 #5
269689 crew  Viv
pi_164691152
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Een apotheker is mede verantwoordelijk, als er iets gebeurt omdat wij een raar voorschrift doorlaten, staan wij net zo goed voor de tuchtrechter. Dat vergeten mensen wel eens.
Het is ook alleen maar goed dat er nog iemand kritisch meekijkt. Niet alleen vanwege (typ)foutjes op het recept, maar bijvoorbeeld ook om het overzicht te bewaken qua allergieën en wisselwerkingen. :Y)

In Cygne's geval was het 2 weken geleden al duidelijk dat ze bij deze apotheek moeilijk zouden doen bij het herhaalrecept, maar ik had ook weer niet verwacht dat ze zelf de dosering zouden aanpassen. }:|
pi_164691279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het is ook alleen maar goed dat er nog iemand kritisch meekijkt. Niet alleen vanwege (typ)foutjes op het recept, maar bijvoorbeeld ook om het overzicht te bewaken qua allergieën en wisselwerkingen. :Y)

In Cygne's geval was het 2 weken geleden al duidelijk dat ze bij deze apotheek moeilijk zouden doen bij het herhaalrecept, maar ik had ook weer niet verwacht dat ze zelf de dosering zouden aanpassen. }:|
Misschien is het een idee om eens naar de apotheker te vragen Cygne. Die assistentes, da's toch een ander intelligentieniveau. Hoewel het ongetwijfeld met de apotheker is overlegd door de assistentes en adh daarvan aangepast. maar het is soms wel fijn om die zelf te spreken misschien. Kan je het ook uitleggen/overleggen. Zou ik zelf in ieder geval wel fijn vinden. Ik zou het zelf vervelend vinden als mijn patiënt zo ontevreden was met mijn apotheek/handelen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:59:04 #7
269689 crew  Viv
pi_164691576
Oh ik was trouwens nog teruggebeld door de huisarts over de kinkhoestvaccinatie: ze had navraag gedaan bij de GGD en een medisch microbioloog gesproken en alles, en die bevestigden precies wat ik vanmorgen al had verteld, dus nou heeft ze het besteld bij de apotheek. 8-)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:01:14 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164691673
Netjes van de huisarts!
pi_164692424
Fijn Vivi!

Ik heb hier voor mijn toen nog baby een keer meegemaakt dat we voor de pseudokroep een totaal ander medicijn hadden gekregen dan de ha eigenlijk vootgeschreven had. Paar uur later heb ik toen de hap terug gebeld dat het echt voor geen meter werkte en alleen maar erger werd. Kreeg ik de betreffende ha aan de lijn die het had voorgeschreven. Zegt ie:' heb je dan geen flesje met dit en dat meegekregen?'

Ik zeg: flesje? Welk flesje? Sta hier met een inhalator in mijn hand met die en die naam.

Hij zegt: ik bel zo terug ...

Bleek bovenstaande dus het geval. Konden we alsnog naar de apotheek midden in de nacht om hetgeen op te halen wat de ha in eerste instantie had voorgeschreven. Ik heb heb mijn man maar gestuurd want ik had iemand over de balie heen getrokken denk ik :@

Justme ... wel goed van jou om de keerzijde van jullie vak hier te beschrijven. Zo had ik er nog niet over nagedacht. Het laat je ook de anderr kant van de medaille zien. Ik geloof best dat je het met enige regelmaat meemaakt. Je denkt dat je als patient wel op de kennis van de ha kan vertrouwen maar blijkbaar ook niet altijd dus -O-

Net terug van de bios. Heerlijk. Voelde alleen mijn voeten opzwellen en die kon ik natuurlijk niet omhoog leggen. Nu olifantpootjes :o .. weet niet wat ik meemaak. Nooit gegad bij die andere twee ondanks ook zwanger in de zomer. En worstvingers. Lastig typen :+
pi_164692427
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om eens naar de apotheker te vragen Cygne. Die assistentes, da's toch een ander intelligentieniveau. Hoewel het ongetwijfeld met de apotheker is overlegd door de assistentes en adh daarvan aangepast. maar het is soms wel fijn om die zelf te spreken misschien. Kan je het ook uitleggen/overleggen. Zou ik zelf in ieder geval wel fijn vinden. Ik zou het zelf vervelend vinden als mijn patiënt zo ontevreden was met mijn apotheek/handelen!
Nouja, ik vind t jammer dat je onterecht bang gemaakt wordt. ;) Ik begrijp wel dat ze voorzichtig moeten zijn. Maar ik kreeg hier bijna een schuldgevoel van.

Overigens was er ook iemand die een te lage dosis hartmedicatie voorgeschreven had gekregen. Daar werd wel even over gebeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cygne op 19-08-2016 22:28:29 ]
pi_164693428
Ik heb ook wel eens verkeerde medicatie meegekregen. En dan let ik nog op... maar kostte maar wat veel moeite dat de apotheker de fout van haar collega toegaf. Na lang praten waarbij zij heel luid de hele apotheek liet meeluisteren heb ik m'n geld terug gekregen.
Maar nooit meer naar die apotheek gegaan.
Ik vind het echt een gevaarlijk idee, ik let dus nog op (soms wel pas thuis, ik bedoel ik heb ook geen zin om altijd maar te moeten opletten), wat dan met al die mensen die maar gewoon slikken wat ze meekrijgen want de arts+apotheek zal het wel weten.
pi_164693488
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nouja, ik vind t jammer dat je onterecht bang gemaakt wordt. ;) Ik begrijp wel dat ze voorzichtig moeten zijn. Maar ik kreeg hier bijna een schuldgevoel van.

Overigens was er ook iemand die een te lage dosis hartmedicatie voorgeschreven had gekregen. Daar werd wel even over gebeld.
Dat is ook zeker niet de bedoeling nee. Waarschuwen is 1 ding. Maar ik vind ook dat als je het overlegd hebt als apotheker met de arts en je bent het eens dat het kan, dan moet je ook achter de arts staan en niet nog stiekem mensen bang maken. Dus dan zijn we het volgens mij toch best eens!
pi_164693570
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb ook wel eens verkeerde medicatie meegekregen. En dan let ik nog op... maar kostte maar wat veel moeite dat de apotheker de fout van haar collega toegaf. Na lang praten waarbij zij heel luid de hele apotheek liet meeluisteren heb ik m'n geld terug gekregen.
Maar nooit meer naar die apotheek gegaan.
Ik vind het echt gevaarlijk wat ik soms zie, ik let dus nog op (soms wel pas thuis, ik bedoel ik heb ook geen zin om altijd maar te moeten opletten), wat dan met al die mensen die maar gewoon slikken wat ze meekrijgen want de arts+apotheek zal het wel weten.
Klopt, zelfs in de apotheek worden fouten gemaakt. En kun je nagaan wat een mensen er dan naar gekeken hebben, meestal minimaal 2 apothekersassistentes én een apotheker (en als het al bij de huisarts is misgegaan, die dus ook nog!)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:53:09 #14
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164693910
Thee&Tweed gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! *O*
Hoera voor het kleine hartje in de buik van Hilz!! *O*

Sq, ogtt is idd ivm bmi (wauw wat een hoop afkortingen! :P).
'Mag' ook weer voor extra groeiecho's. Dat is dan weer wel leuk ;)
Eens kijken of deze ook weer zo'n groot hoofd lijkt te hebben op de echo's..

Vv kan de naam van de baby zeggen.. zooooo schattig! O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164694073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:53 schreef Radyhyn het volgende:
Thee&Tweed gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! *O*
Hoera voor het kleine hartje in de buik van Hilz!! *O*

Sq, ogtt is idd ivm bmi (wauw wat een hoop afkortingen! :P).
'Mag' ook weer voor extra groeiecho's. Dat is dan weer wel leuk ;)
Eens kijken of deze ook weer zo'n groot hoofd lijkt te hebben op de echo's..

Vv kan de naam van de baby zeggen.. zooooo schattig! O+
Dat je dat aandurft... Wij hebben bewust de naam niet aan saar verteld want die flapt m er overal uit. (Al dan niet verstaanbaar).
S. 2014
J. 2016
pi_164694265
waar mensen werken worden fouten gemaakt ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nouja, ik vind t jammer dat je onterecht bang gemaakt wordt. ;) Ik begrijp wel dat ze voorzichtig moeten zijn. Maar ik kreeg hier bijna een schuldgevoel van.

Overigens was er ook iemand die een te lage dosis hartmedicatie voorgeschreven had gekregen. Daar werd wel even over gebeld.
je bent er nu door het verhuizen van deze apotheek af toch?
wat je nog kan doen is het etiket meenemen naar de gyn. misschien wil zij er nog werk van maken dat de apotheek zonder belletje de dosering heeft aangepast.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:00:29 #17
269689 crew  Viv
pi_164694276
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Klopt, zelfs in de apotheek worden fouten gemaakt. En kun je nagaan wat een mensen er dan naar gekeken hebben, meestal minimaal 2 apothekersassistentes én een apotheker (en als het al bij de huisarts is misgegaan, die dus ook nog!)
En zelfs bij een goed voorgeschreven, goed afgeleverd medicijn gaat er alsnog veel fout bij de patiënt thuis (die het niet inneemt, of niet volgens voorschrift). :X
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:06:41 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_164694564
Ik denk dat ik wel een gokje durf te wagen op de naam van radyhyn 8-) er zijn een paar die in mijn hoofd echt super aansluiten bij V O+
disclaimer
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:39:02 #19
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_164696324
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nouja, ik vind t jammer dat je onterecht bang gemaakt wordt. ;) Ik begrijp wel dat ze voorzichtig moeten zijn. Maar ik kreeg hier bijna een schuldgevoel van.

Overigens was er ook iemand die een te lage dosis hartmedicatie voorgeschreven had gekregen. Daar werd wel even over gebeld.
Stom dat het zo gaat Cygne! Hoop dat je niet helemaal een schuldgevoel kreeg, want dat hoeft echt niet.

Als voorschrijver zou ik dit graag terughoren, zodat ik de apotheek hierover kan bellen. Want helemaal eens dat overal fouten worden gemaakt en heel fijn dat er wordt meegedacht, maar zonder overleg een recept veranderen dat niet overduidelijk fout is (een 0 teveel ofzo) kan ik niet waarderen.

Fijn trouwens dat er ook een apotheker in dit topic is!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_164697525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:00 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En zelfs bij een goed voorgeschreven, goed afgeleverd medicijn gaat er alsnog veel fout bij de patiënt thuis (die het niet inneemt, of niet volgens voorschrift). :X
Ai. :X
Ik mag als dat gaat minderen naar 2. Dat probeerde ik dus laatst. Ik hield niet eens meer vocht binnen. Met 3 gaat het gewoon een stuk beter. Al hoop ik dat het straks niet meer nodig is.
pi_164701996
Net weer een test gedaan, ben toch echt zwanger ;) 2-3 weken gaf hij aan ^O^ Klopt wel met wanneer ik eisprong ongeveer ingeschat heb, vaak wat later met pcos. Maar even afwachten wat de vk zegt bij de termijnecho wat de echte uitgerekende datum is.

O+

Fijn weekend allemaal!
pi_164702046
Best heftig Cynge, heb je kans dat dit nog over gaat als je iets verder bent in de zwangerschap?

Fijn Tweedle O+
pi_164702154
Ah Thwistlethee! Ja dat was ik :+
Kwak
pi_164702161
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ah Thwistlethee! Ja dat was ik :+
_O_
pi_164702167
Ah, 2 van de 3 T'tjes zijn gearriveerd zie ik! Wheee!!
Bij voorbaat excuses voor de verwarring die zal ontstaan :P
pi_164702169
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Stom dat het zo gaat Cygne! Hoop dat je niet helemaal een schuldgevoel kreeg, want dat hoeft echt niet.

Als voorschrijver zou ik dit graag terughoren, zodat ik de apotheek hierover kan bellen. Want helemaal eens dat overal fouten worden gemaakt en heel fijn dat er wordt meegedacht, maar zonder overleg een recept veranderen dat niet overduidelijk fout is (een 0 teveel ofzo) kan ik niet waarderen.

Fijn trouwens dat er ook een apotheker in dit topic is!
Het mag ook niet eens, een recept zonder overleg aanpassen!

Hoop dat Cygne het gewoon snel niet meer nodig heeft, want dat betekent dat ze zich een stuk beter voelt!

Tweedle gefeliciteerd! Spannend he!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:36:21 #27
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164702208
Tweed fijn he die wekentest :Y Op naar een mooie termijnecho!

Cygne, fijn dat je straks van die apotheek af bent.. en ik hoop dat je de meds binnenkort zelfs helemaal niet meer nodig hebt!

GM.. wij hebben de naam al tegen alle directe familie verteld :D (ouders/(schoon)broerszussen/neefjes/nichtje).
En als hij het tegen iemand anders zou zeggen snappen ze vast niet dat het de naam is van de baby (Vv zegt nog vanalles wat niet te verstaan is :P).

SQ de naam van Mauw had ik voor haar komst ook al in mijn hoofd bij jullie (oa omdat ik het echt een Brabantse stoere naam vind). Maar dat is achteraf lekker makkelijk om te zeggen he :P
De naam die we nu hebben past, vinden wij, heel goed bij Vv. Krijg er steeds een fijn gevoel bij als we hem gebruiken O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164702215
Goedemorgen! Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren hier!

Genant probleempje hier; ik schijn echt keihard te snurken s nachts. :') Mijn vriend heeft vannacht voor de zoveelste keer oordoppen in gedaan.

Rady: wat leuk dat jullie helemaal uit zijn over de naam. Ik zou willen dat wij al iets hadden. Al was het een shortlist met leuke namen... :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:40:02 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164702226
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Ah, 2 van de 3 T'tjes zijn gearriveerd zie ik! Wheee!!
Bij voorbaat excuses voor de verwarring die zal ontstaan :P
Wie komt er nog meer dan?

Thisteweed en Theeleuter (nogmaals) gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:43:41 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164702251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:37 schreef Ooi86 het volgende:
Rady: wat leuk dat jullie helemaal uit zijn over de naam. Ik zou willen dat wij al iets hadden. Al was het een shortlist met leuke namen... :P
Nou hè!
Wij hebben er gisteren even goed voor gezeten en er staan nog 13 namen op ons lijstje, waar van 6 met een sterretje gemarkeerd (als teken dat we die momenteel leuker vinden dan de andere namen).
Maar ja, ons kind krijgt geen 13 namen, niet eens 6 :+.
(Wel 3 doopdamen omdat we net als bij kuiken willen vernoemen, maar die namen staan al vast).
KuikenGuppy
pi_164702275
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wie komt er nog meer dan?

Thisteweed en Theeleuter (nogmaals) gefeliciteerd *O*.
We zijn er alle drie :D Tweedledee is er ook.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:53:31 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164702326
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:47 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

We zijn er alle drie :D Tweedledee is er ook.
Die had ik denk ik gemist, welkom Tweedledee *O*.

Bij mijn zwangerschap van kuiken waren er ook twee verwarrende usenames, Axia en Alixia. Kwam goed :+. Ik moet alleen wel even extra nadenken nu wie ook alweer wie is, Thee ken ik nog uit diverse andere topics, dus die ken ik nog wel ;). is het voor jou de eerste?

Edit: even snel in je pohi gekeken en ook dat had ik moeten weten, jij hebt er ook een uit 2014 :+. Derde, toch?
KuikenGuppy
pi_164702413
Jup, derde :D Wij poste samen in 2014 toch? Ik ben beter in lurken dan in posten dus ik kan me voorstellen dat je dat niet meer wist :)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:06:59 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164702438
Klopt, kuiken is van maart '14 :).
KuikenGuppy
pi_164702454
Welkom dames O+

Rady, dan scheelt het idd. :P wij noemen de baby "flip" dat is ook uit eigen bescherming, vd week liepen man en ik buiten en ik flap zo zn naam eruit... gelukkig was er niemand in de buurt :P
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:43:18 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164702755
GM :D. Wij noemen zelfs onderling het geslacht van de baby vrijwel nooit. Mijn man heeft zich één keer versproken in het bijzijn van mijn beste vriendin en ik heb me laatst bijna versproken toen mijn moeder hier was. Maar zij heeft toen ook op de (duidelijk geen unisex) babykamer gestofzuigd, dus zal het intussen wel weten :+.
KuikenGuppy
pi_164702793
Ah nr 3 is er ook! Yay!

Haha burd, wel tof dat ze niets zegt dan ;)

Wij zeggen de naam niet hardop. Niet bewust, maar we noemen hem 'lillebror', klein broertje in het Noors. Nou zijn we ook nog niet 100% uit de naam, scheelt ook wel ;) Maar bij O spraken we 'm ook pas na de geboorte uit :D
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:48:02 #38
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164702825
Hier weet wel iedereen t geslacht, de naam houden we nog geheim. Wel moeilijk want we willen t zo graag vertellen en verspreken ons soms bijna :X
Maar we wachten tot ie er is en ze hem voor t eerst zien, ze weten ook dat ze dan pas de naam te horen krijgen want we willen t extra speciaal maken. Voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind en voor mijn mans ouders is de naam waarschijnlijk vrij speciaal want het is een directe vernoeming naar de vader van mijn schoonvader (die een hele toffe naam had :D)


Verder is dr werktitel "lei-ke" (lekker Limburgs) door schoonvader bedacht nadat t de eerste 13 weken liesje was maar liesje een piemel bleek te hebben op de geslachtsbepaling echo :P
pi_164702983
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:06 schreef Burdie het volgende:
Klopt, kuiken is van maart '14 :).
En mijn jongste is van april 2014 ;)
pi_164703092
Hier weet ook iedereen het geslacht, naam heb ik alleen per ongeluk aan 1 iemand verteld. Vriend en ik gebruiken haar naam zo vaak, dat niet verspreken steeds moeilijker wordt :D dus nu maar bij alles wat ik zeg goed nadenken (kan ook niet veel kwaad :') ).
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:19:46 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164703268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha burd, wel tof dat ze niets zegt dan ;)
Ze weet dat we het geslacht niet aan anderen vertellen omdat we het totaal irrelevant vinden of het een jongen of meisje is. De enige reden dat we het zelf weten is een praktische.
KuikenGuppy
pi_164703391
Welkom nieuwe dames!

Wij hebben het geslacht wel aan iedereen verteld, de naam niet, wij gebruiken heel consequent de werknaam (Apie). Alleen aan een vriendenstel dat 6 weken eerder dan wij was uitgerekend hebben we het verteld, omdat we wilden voorkomen dat we dezelfde naam hadden. Gelukkig was dat niet het geval (alhoewel hun naam ook op mijn lijstje stond). We hebben de naam al sinds het prille begin van de zwangerschap en ik kan echt niet wachten om hem met iedereen te delen! Net zoals het geboortekaartje trouwens, daar ben ik ook al zo blij mee O+
pi_164704555
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
pi_164704618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:49 schreef WupWup het volgende:
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
*G*

Leuk! Je hebt al een dochter toch?
S. 2014
J. 2016
pi_164704757
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

*G*

Leuk! Je hebt al een dochter toch?
Twee zelfs!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:05:32 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_164704875
Oh wat ontzettend tof WupWup! :D
disclaimer
pi_164705382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:49 schreef WupWup het volgende:
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
Wat tof! O+
pi_164705532
Dat is nog eens leuk nieuws!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:40:06 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_164705643
Wij zijn net ter oriëntatie naar een beddenwinkel geweest maar ik kan nu al niet wachten tot eind januari en dan walvissen in een nieuw bed O+ wat een onmeunig kutbed hebben we nu eigenlijk :')
disclaimer
pi_164706120
Pff ik heb gisteravond zo iets doms gedaan, al zittende heel ver voorover gebogen om iets te pakken van de grond. Toen al een pijnscheut, en nu al de hele dag een zeurende pijn in mijn buik. Zal mijn buikspier wel niet zo leuk gevonden hebben die actie.. Domdomdom
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:15:58 #51
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164706363
Welkom 3T's!

En een piemel voor wupwup *O*

Rady wat leuk dat VV al de naam van zijn broertje kan zeggen O+
Zegt hij zijn eigen naam trouwens ook?

Hier zegt ze beide nog niet maar zeggen we eigenlijk ook vaker baby of zusje
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:32:29 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164706592
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:15 schreef snoenk het volgende:
Welkom 3T's!
Nu heb ik zo'n fout liedje in mijn hoofd... :').
KuikenGuppy
pi_164706654
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nu heb ik zo'n fout liedje in mijn hoofd... :').
Dees?

Of dees?

_O-
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:38:34 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164706727
Dat genre ja :+.
KuikenGuppy
pi_164706832
Wat leuk Wup, een jongetje erbij! O+
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:54:09 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_164706944
Thanks room.
disclaimer
pi_164707103
Aaah leuk wup O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:18:33 #58
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164707398
Haha die waren helemaal uit mijn geheugen gewist :o

Ik dacht alleen aan k3 en de 3j's

En ik ben lek van boven. Dat had van mij best mogen wachten tot na bevalling eigenlijk. Heb nog weinig zin in pads ed -O-
pi_164707528
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:49 schreef WupWup het volgende:
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
O+ O+
Ik ben zo benieuwd :D vast een jongetje met blonde krullies straks ♡
:)
pi_164707643
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:49 schreef WupWup het volgende:
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
Wat tof!!!
pi_164707685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:49 schreef WupWup het volgende:
We hebben een piemel gemaakt! :o O+ *O*
Skills!
pi_164707852
Wup een jongetje! Gefeliciteerd *O*
pi_164709476
Leuk Wup! *O*
pi_164710667
Wat heerlijk SQ een nieuw bed.

Balen van je lekheid Snoenk. Dat is mij tnt bespaard gebleven (en bij Saar ook)

Vandaag 29 weken, hebben het geboortekaartje afgemaakt. ( O+ ) en hebben vast de laatste dingen vh lijstje in huis gehaald, Ik wilde alles klaar hebben met 30 weken(bij saar begon toen t gelazer met groei en echo's en beweging en rust)0, dat ga ik denk ik net niet redden
S. 2014
J. 2016
pi_164710916
Leuk zeg, een jochie na 2 meiden, wup!

Ohja. Kaartjes. *noteert op ons korte lijstje.
Ergens vind ik eht stom dat we mu geen box/wagen/slaapzakken/beddengoed/bedje/badje/verschoonzooi hoeven kopen. Dat was zo leuk toen, maar nu hebben we alles al!
Wel wat kleertjes en fijne wollen pakjes gekocht, want winterbaby. Oh en twee rekbare doeken :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:06:30 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164710975
Goed bezig, GM :D. Wij hebben echt heel veel nog niet af... :@. Gisteren hebben we toevallig een lijstje gemaakt met dingen die we nog moeten halen of regelen, nog best wat :').
KuikenGuppy
pi_164711681
Wij moeten nog het bedje met toebehoren regelen en dan vast nog genoeg klein spul.. Begin nu met bijna 32 weken wel wat friemelig te worden dat nog niet alles op orde is. Manlief begon vannacht al heel schattig over de vluchttas, wat daar allemaal in moet O+ Hij is zo zorgzaam geworden, was nog steeds knetterverliefd maar dat is alleen maar meer geworden O+

besloten dat ik de meelezers ga negeren, merk dat ik hier proberen aan te haken veel te fijn vind
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_164712398
Quoi? O-)
pi_164712809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:07 schreef Mies_poes het volgende:
Quoi? O-)
Ik was ook net aan het kijken of ze al gepost had vandaag. Ze is erg stil. Zelfs niet verteld of ze goed of slecht geslapen heeft.
pi_164713998
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:07 schreef Mies_poes het volgende:
Quoi? O-)
Hmm, suspicious.

Mijn verlof is ingegaan! *O* *O*
Alles is af, kleertjes zijn gewassen en vluchttas is bijna helemaal ingepakt :')
Daarom vandaag ook maar alvast de isofix in de auto geplaatst. Nu kan ik 6(?) weken met de benen omhoog.
En ik heb al weken last van een lekkende bovenkant, vooral 's nachts. Ik heb bij de Hema een sporttop gekocht en die icm zoogcompressen zorgt ervoor dat er nauwelijks nog lekcidenten zijn.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_164714063
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik was ook net aan het kijken of ze al gepost had vandaag. Ze is erg stil. Zelfs niet verteld of ze goed of slecht geslapen heeft.
Misschien slaapt ze nog! :o
pi_164714627
Ik vond Quoi ook al verdacht stil. Ben benieuwd :D

Fijn dat alles klaarstaat LA. Geniet van je verlof!
pi_164714670
Wup *O*
En L_A verlof wat fijn! Lekker van genieten :*
pi_164714983
Quoi! Ik verwacht van haar wel een live geboorte eigenlijk :D

Wup krijgt een zoon! Wat een mindfuck lijkt me dat na 2 meisjes. Tof hoor! Klopt dat?

Acorn, wat fijn! Voeten omhoog en chill!

Ik ga heel goed! Zo goed dat ik pas donderdag weer op controle hoef. Dan ben ik al 31wk!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_164715177
Dank jullie wel, moet nog een beetje in de verlofmodus komen maar dat gaat vast vanzelf.

Wat fijn V_A! Lekker broeden :)
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:02:32 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164715604
Geen live geboorte hoor. Alleen een late meld ;) Moest ff mijn negatieve energie omzetten in positieve en dat ging online ff niet lukken.

Vanmorgen dus 'gewoon' heerlijk gesport onder leiding van een hele lieve juf O+
Vanmiddag ff wat kadootjes gescoord en verder tukjes gedaan.

De laatste loodjes zijn dus weer te doen :)
pi_164715649
Wat leuk, een jongetje, Wup! Dat lijkt me best even wennen na 2 meisjes!
pi_164715689
Fijn dat het beter gaat quoi!
pi_164715698
Proficiat aan de 'nieuwe zwangeren'!!! *O*

Ik ben vandaag 33 weken. En top tien hier op FOK, zie ik :D. Sinds de 30 weken gaat het plots zo SNEL!!

Ondertussen een pak minder last van harde buiken maar ik lig dan ook heel vaak op de zetel en werk ook vanuit de zetel :Y) (zelfstandige dus zolang werken mogelijk is, doe ik het, en ik kreeg van de gynaecoloog ook groen licht als ik mijn eigen tempo maar bepaal en mij wel houd aan de zetelrust). Verder wel wat last van baby die soms in de weg zit en mij serieus pijn doet, alsook een buik die begint door te wegen, maar ja, dat zal wel normaal zijn :P

Er is sinds een maand wel een beetje een schaduw over mijn zwangerschap geworpen, bij mijn oma (maar eigenlijk tweede mama, ik heb ook meer dan 10 jaar bij haar gewoond) werd een hersentumor vastgesteld. Dat nadat ze maar liefst tweemaal kanker had overwonnen. Sommige mensen hebben toch geen geluk hé op gezondheidsgebied. ;( Eind juli werd ze opgenomen in de kliniek voor een zware hersenoperatie en daar heeft ze een levensbedreigende bacterie opgelopen nog voor de operatie kon doorgaan. Ze is er nu héél slecht aan toe en de kans is zeer klein dat ze er doorkomt. Dat is wel hard. Ze keek zo uit naar de komst van haar achterkleinkind, en nu zal ze dat waarschijnlijk niet eens meer meemaken. ;(
pi_164716926
Meiden, ik kom gedag zeggen hier. M. is ondertussen alweer ruim een week oud, barst uit zn eerste kleding, ruim 300 gram zwaarder en groeit dus als een malle. Een enorm lekker ventje, die buiten de krampjes om, echt enorm makkelijk en relaxed is O+
Bedankt voor het luisterend oor wat ik hier heb kunnen vinden, en het mogen spuien van al mijn drama.
En voor wie het interessant vindt, geboorteverhaal staat in het daarvoor bestemde topic. Ik ben trots!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel succes met jullie verdere zwangerschap!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:08 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_164717054
Marjolijntje wat een rijkdom O+ en omg je hebt ook een jutenjulletje :D

Saarah, wat ontzettend droevig ;(
disclaimer
pi_164717070
Oh marjo wat een mooie foto's! O+
pi_164717109
Marjo O+

Quoi :* .. die laatste loodjes zijn voor sommige zwangeren ook totaal ruk. Hang in there :* .. I feel your pain.

Saarah wat een sneu verhaal van je oma. Veel sterkte de komende tijd!

Een saaier dan saaie bankhangdag hier. Morgenmiddag verjaardag schoonmama .. that means broodnodige afleiding en entertainment voor de kindjes. Fingers crossed dat manlief donderdag vrij krijgt. Dan gaan we misschien met vrienden naar Irrland. Maar ik ga alleen als man vrij krijgt anders trek ik dat niet.
pi_164718969
Marjolijntje, wat mooi. Ik heb je verhaal gelezen, prachtig. Ik hoop dat dit het begin is van een mooie weg omhoog met z'n viertjes!

En Quoi, wat goed dat de laatste loodjes vandaag wat beter te doen waren. En jouw "laatste loodjes" zijn ook best lang zo. Bij de eerste heb ik me geloof ik niet laatste loodjes gevoeld. Ik had in m'n hoofd dat eerste kindjes gemiddeld met 40.6 (ofzo?) komen en dacht: het duurt vast nog eeuwig... Uiteindelijk met 39.6 bevallen.
pi_164719738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:02 schreef Quoi het volgende:
Geen live geboorte hoor. Alleen een late meld ;) Moest ff mijn negatieve energie omzetten in positieve en dat ging online ff niet lukken.
.....:

De laatste loodjes zijn dus weer te doen :)
Snap ik heel goed! Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt ❤
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_164722258
Fijn dat het een stuk beter gaat Marjolijn O+.
Kwam je verhaal stiekem elders al tegen :s).
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:33:41 #87
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164723025
Wup wat leuk een piem0l *O*
Marjolijntje, wat een leukie O+
Saarah wat erg! Sterkte :*
LittleA, lekker genieten van verlof :Y
VA wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.. en nu alwerr 30+ weken ^O^
Leuk van het kaartje GM!

Snoenk, Vv zegt zn eigen naam nog niet. Toevallig gisteren wel iets wat erop lijkt (nadat we hem vroegen het te zeggen).. maar vooral het eerste stuk uitspreken lukt nog niet echt ;)

Vanavond bij opnames nieuw tv programma geweest.. met Gooordon. Gast bleek oa Fred van Leer te zijn (die vind ik toevallig heel tof :P) Nou.. ik heb heel de avond in een scheur gelegen.. was hilarisch. En op t eind kreeg ik er zelfs harde buiken van :')
Mn zus gaat vaker naar dat soort opnames.. ze vroeg me een keertje mee te gaan ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164728443
Ik was van de week bij een vriendin op bezoek. En nu blijkt haar baby de 5e ziekte te hebben. Ik lees op o.a. site RIVM dat het alleen in de eerste 20 weken zwangerschap risky is. Iemand die dit ontkracht of klopt dit? Woensdag weer controle dus dan leg ik het ook nog even voor.
pi_164728610
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik was van de week bij een vriendin op bezoek. En nu blijkt haar baby de 5e ziekte te hebben. Ik lees op o.a. site RIVM dat het alleen in de eerste 20 weken zwangerschap risky is. Iemand die dit ontkracht of klopt dit? Woensdag weer controle dus dan leg ik het ook nog even voor.
Naar mijn idee mag je de informatie van het RIVM wel als betrouwbaar beschouwen.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:35:38 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164730413
Vanwege zijn acrobatische capriolen overwegen we die kleine toch Adriaan te noemen (roepnaam: Aad) :') Verder lak ik nagels, probeer ik zelf een poopycat krabpaal te maken van doosjes, luister het complete oeuvre van Michael Jackson, en wissel elke 10 min van houding.

Straks naar paps (jarig) en als er nog energie is naar bbq van vrienden (goed weer daarvoor). Ofwel: meld.

Twinkle, wat Mies zegt :)

Nazil, beebs nog binnenboord?
pi_164730531
Jup, nu verzint mijn moeder zelfs redenen om mij te appen om te kijken of ik nog niet aan het bevallen ben _O-
pi_164730581
:W

17 weken vandaag en ik groei als een malle. Steeds wat minikramp in mijn baarmoeder en in de avond zie ik er uit als bij 25 weken de vorige keer. Ik hoop dat het allemaal blijft passen. :+

Veel plezier Q.! Lekker weertje inderdaad wel voor een bbq. :+

Wat heerlijk zo samen op die foto Marjolijntje! O+ En hoera voor je roze wolk. *O*

Och Saarah, wat naar. ;( :*
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:18:23 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164731438
31 weken vandaag (toch, Vivi?) *O*.
Komende week weer back to normal, de vakantie is hier voorbij.
KuikenGuppy
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:19:32 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164731467
Nazil :D Jaja. Ik hoor de lastste dagen wat minder. Heb haar ook op het hart gedrukt dat we het écht laten weten.

Selvaria, beebs trekt zich er niks van aan of het past, ben ik achter :P
pi_164733106
Owja ik kan alle LLMs aanraden om woensdag te bevallen. Dan worden leuke mensen geboren 8-) :+
pi_164733777
Ik zal 'm even streng toespreken :+
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:27:17 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164734506
Lijkt me wel wat ^O^
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:59:15 #98
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164735317
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:31 schreef Miezziej het volgende:
Owja ik kan alle LLMs aanraden om woensdag te bevallen. Dan worden leuke mensen geboren 8-) :+
Eens!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164737403
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:31 schreef Miezziej het volgende:
Owja ik kan alle LLMs aanraden om woensdag te bevallen. Dan worden leuke mensen geboren 8-) :+
+1
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 21 augustus 2016 @ 18:11:09 #100
269689 crew  Viv
pi_164738719
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:18 schreef Burdie het volgende:
31 weken vandaag (toch, Vivi?) *O*.
Yup! *O* Dus nog 5 weken tot verlof & tot het klussen en verhuizen klaar moet zijn. :Y)
  zondag 21 augustus 2016 @ 18:22:37 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164739023
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Yup! *O* Dus nog 5 weken tot verlof & tot het klussen en verhuizen klaar moet zijn. :Y)
Woah, nog 5 weken werken :o.
Ik moet mijn verlof nog aanvragen :@ :'). De brief staat al een paar dagen klaar om gepost te worden, maar ik vergeet het steeds :').
KuikenGuppy
pi_164741620
37+2 vandaag... en...we zijn wat grieperig sinds vrijdag avond. Keelpijn snotterig en dat slome gevoel van dat je ziek gaat worden.
Zoonlief heeft ook al koorts }:|
Dus heb mijzelf op de bank geparkeerd en paracetamol ingenomen hopelijk helpt dat wat!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:56:46 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164741673
5 weken is overzichtelijk :)

BBQ v vrienden afgezegd, want vooraf aan mijn pa's verjaardag zat ik al aan een tax (ofwel: hormonale bui). Wel gezellig bij familie geweest. Normaal zeg je: I've laughed my ass off, maar nu: I've laughed my belly off met een soort gezichtsvervormende appjes van mijn nichtjes :D Ik kan alleen nog bulderen van het lachen (whoe-ha-ha-ha) vanwege totale afwezigheid buikspieren.
pi_164742000
Hier verliep het ook effe iets anders. Verjaardag schoonmama waar ik naar uit keek want afleiding. Maar na 1,5 uur kon ik echt niet meer fatsoenlijk zitten op de stoel. Heb toen binnen op de bank gelegen om de boel een klein beetje te laten ontspannen ... terwijl ik mijn kindjes op de achtergrond buiten hoorde kraaien van plezier :'( ... fijn voor hen dat ze het leuk hebben gehad. Maar mijn moederhart baalt enorm. Ik ben echt blij als over een paar weken die momenten weer komen dat IK ze weer kan laten kraaien van plezier omdat IK achter ze aan kan rennen :{

Irrland durf ik donderdag om die reden ook niet aan dus dat ketsen we even af .. voor mijn eigen bestwil.
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:11:48 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164742169
OK, nu wil ik het weten: wat is Irrland?

Balen dat het zo verliep voor je.

En Eresh, hopelijk zet het niet door. Ziek zijn en hoogzwanger lijkt me zo niet fijn. Ik zit al drie dagen aan de versgeperste jus - ideetje? Rust en vitamientjes.
pi_164742591
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef Ereshkigal het volgende:
37+2 vandaag... en...we zijn wat grieperig sinds vrijdag avond. Keelpijn snotterig en dat slome gevoel van dat je ziek gaat worden.
Zoonlief heeft ook al koorts }:|
Dus heb mijzelf op de bank geparkeerd en paracetamol ingenomen hopelijk helpt dat wat!!
37+1 ben je
pi_164742815
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:26 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

37+1 ben je
Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :')

Ja gaan hier morgen ook aan de sapjes en al flink wat fruit op samen met zoonlief komt vast goed
Niet gek ook nu met dit weer...ene dag bloedheet en andere dag bloedheet....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164742869
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :') mocht de kleine blijven zitten tot de uitgerekende datum is de kleine tegelijk jarig met de peetoom ...mooi kadootje voor mijn zwager

Ja gaan hier morgen ook aan de sapjes en al flink wat fruit op samen met zoonlief komt vast goed
Niet gek ook nu met dit weer...ene dag bloedheet en andere dag bloedheet....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164743439
Eresh beterschap!

Geen idee! Nooit eerder in Irrland geweest. Maar schijnt echt supervetcoolrelax te zijn voor de kindjes en het kost werkelijk geen drol.

Maar het vooruitzicht van lekker met mijn batterij in het zwembadje van de kinders de komende week vind ik ook wel okay. Want het wordt HEET. Zul je zien dat ik er niet meer uit kom :')
vorige week moest ik even een boodschapje doen bij de Etos. Uiteraard iets wat helemaal onderin het schap stond. Dus ik op mijn hurken .. moesten dr danes van de Etos me even te hulp schieten want ik kwam echt niet meer overeind :')
pi_164743557
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :')


Fixed. *)
pi_164743856
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Eresh beterschap!

Geen idee! Nooit eerder in Irrland geweest. Maar schijnt echt supervetcoolrelax te zijn voor de kindjes en het kost werkelijk geen drol.

Maar het vooruitzicht van lekker met mijn batterij in het zwembadje van de kinders de komende week vind ik ook wel okay. Want het wordt HEET. Zul je zien dat ik er niet meer uit kom :')
vorige week moest ik even een boodschapje doen bij de Etos. Uiteraard iets wat helemaal onderin het schap stond. Dus ik op mijn hurken .. moesten dr danes van de Etos me even te hulp schieten want ik kwam echt niet meer overeind :')
Haha shit, dat is wel heel erg :D
pi_164755461
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Quoi het volgende:
OK, nu wil ik het weten: wat is Irrland?

Balen dat het zo verliep voor je.

En Eresh, hopelijk zet het niet door. Ziek zijn en hoogzwanger lijkt me zo niet fijn. Ik zit al drie dagen aan de versgeperste jus - ideetje? Rust en vitamientjes.
Irrland is een pretparkachtig iets, met kinderboerderij, springkussens, zwemgelegenheden, speeltuin, kleine attracties en speelvelden, maar het mooiste van alles is dat er overal bbq's staan die je gratis mag gebruiken. Je mag je eigen eten en vlees meenemen of je kunt het daar kopen.
Dus de kinderen kunnen de hele dag spelen, manlief kan bbq-en en vrouw kan in de zon zitten.
Ik meen dat de entree 5 of 6 euro is.
  maandag 22 augustus 2016 @ 06:11:07 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164755480
Dat klinkt best ok, muv die waarschijnlijk honderden duizenden (miljoenen?) kinderen die er rondhupsen :o ;)
pi_164755587
Gewoon buiten de vakanties op een doordeweekse dag gaan (zolang je zelf geen schoolgaande kinderen hebt).
pi_164756013
Vandaag 37 weken zwanger! De baby is af O+ ik ga vandaag maar de hele dag persen :+
pi_164756041
Fijne mijlpaal, Mies_Poes!
Ligt baby ook al ingedaald?
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:49:09 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164756045
Meldplicht voor Mies *O*.
KuikenGuppy
pi_164756060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:48 schreef Savvy. het volgende:
Fijne mijlpaal, Mies_Poes!
Ligt baby ook al ingedaald?
Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...) :')
pi_164756062
O, ik bedenk me net dat ik nog bloed moet laten prikken. Misschien wel fijn om dat te doen voor de termijnecho volgende week, dan kan de verloskundige me dan vertellen of het allemaal goed is.
Even kijken hoe dat ook alweer gaat.
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:52:47 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164756068
Yippie Mies!

Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging :') :D Wie doet er mee?

Verder goed geslapen. En een mooie koele dag om te bevallen.
pi_164756069
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...) :')
:D
pi_164756104
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!

Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging :') :D Wie doet er mee?
Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt :X
pi_164756142
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:49 schreef Burdie het volgende:
Meldplicht voor Mies *O*.
+1! :Y

En verder .. veel koffie en met de gordijnen dicht en hopen dat deze dag heel snel voorbij gaat :{
pi_164756156
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!

Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging :') :D Wie doet er mee?

Verder goed geslapen. En een mooie koele dag om te bevallen.
Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen 8-)
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.

Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot? :(
pi_164756159
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt :X
+1 :D

Peuter met koort dus wij doen ook maar n bankhangdag vandaag.
S. 2014
J. 2016
pi_164756174
Mies meldplicht *O*
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic O+
pi_164756244
Mooie mijlpaal Mies!

Weekendje weg geweest zonder man en kids, geslapen op een slaapzaal, dat doe ik dus ook nooit meer }:| Geen oog dicht gedaan en ik liep al niet over van de energie. Goed, komende dagen maar een beetje bij komen.

De misselijkheid heeft hier nog niet de kop op gestoken, zou toch heel fijn zijn als dat dit keer weg zou blijven, ik duim nog even verder.
pi_164756308
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:04 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen 8-)
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.

Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot? :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164756540
Pfff... ik denk dat ik mijn baby er deze week uit hoest ipv eruit pers!! Mag zo bij pieterburen gaan wonen. Mocht ik gaan bevallen kan ik wel onwijs hard gillen zonder dat iemand er last van heeft...mijn stem is ook foetsie :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 22 augustus 2016 @ 09:44:09 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164756647
Twinkle }:| Kun je misschien 1 van die dingen aanpakken, bijvoorbeeld iemand die even bijspringt qua huishouden? Kun je dat afstrepen tenminste.

Eresh, bleh dat het heeft doorgezet.

Mies, lekker zwemmen! Of bubbelen :)

quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt :X
Je hoefde gelukkig niet op je kop te staan.

Met aangepast tempo en als je de mambo-spring oefening oversloeg ( :D ) was het echt prima te doen. Maar je moet ervan houden natuurlijk. Voor de LLM'ers kan ik alleen maar zeggen: weer een uurtje voorbij en een gratis shotje endorfine ;)
pi_164757643
Twinkle :*
  maandag 22 augustus 2016 @ 10:50:57 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164757824
Twink :*.

Ik heb alweer een tijdje last van chronische hyperventilatie, heel irritant... Heb eigenlijk meer rust en slaap nodig, maar vertel dat aan mijn peuter :').
En ik denk dat we een naam hebben :o.
KuikenGuppy
pi_164757960
Oh! Een naam, ik ben benieuwd.

Kan je partner (weet even niet of je getrouwd ben, zit er nog niet helemaal in hier :)) niet je peuter overnemen 's nachts?
pi_164758215
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?

Pff Twinkle :* niet leuk.
pi_164758397
Twinkle; het is wat het is, alles één ding per keer. Het is inderdaad frustrerend dat niet alles loopt hoe je wil maar ben zeker dat je man ook weet dat je je best doet. Gewoon zeker niet stoppen met praten ^O^
pi_164758819
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:07 schreef ikke_84 het volgende:
Mies meldplicht *O*
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic O+
Dankjewel O+ O+

Twinkle, wat rot allemaal. Snap dat je enorm baalt van de naam, maar kun je niet na de bevalling beslissen of hebben jullie ook geen namen die jullie beide wel leuk vinden?
En helpt het als je man het bedritueel van Boaz overneemt?
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:37:18 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164759775
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?
:Y wij weten het geslacht, dus hoeven gelukkig maar één naam te verzinnen.

@Thistle, mijn man doet idd de peuter 's nachts, maar die slaapt pas rond 21-21.30 uur dus het is steeds kiezen tussen slaap of nog wat tijd voor elkaar/mezelf.
KuikenGuppy
pi_164761648
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vk :D met de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook :6
pi_164762104
Moeilijk hoor Burdie :*
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:49:55 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164762122
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:18 schreef Nazil het volgende:
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vk :D met de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook :6
Yeehaa w/ Wat is het beleid vanaf 40w bij jouw vk praktijk? Ik hoop eigenlijk de volgende ook niet te halen (donderdag), maarja...

@Burdie: Fijn van de naam/namen. Heb je niet dé truc voor Twinkle qua namen bedenken? ;)
pi_164762179
Net de vk aan de telefoon. Ze hadden aanstaande woensdag al een plekje voor me. Voor termijnecho en intake samen. Mijn man heeft vanaf woensdag vakantie opgenomen dus we kunnen samen gaan. O+
pi_164762473
Wat fijn Cygne! O+

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor het SEO. 14 september alweer, gaat snel!

Verder weet ik nu zeker dat baby lekker aan het trappelen is, zo fijn die bevestiging. O+

Twinkle, het is ook niet niks met al 2 van die ukjes thuis en een lichaam dat niet zo meewerkt. :* Lekker zeiken, tanden in een stuk chocola en inderdaad nog maar even doorgaan. ;)

Fijn van de naam Burd! *O*

Mijn dreumes sliep vandaag van 10.15-11.25. :') Een slaapje van 2 uur midden op de dag zoals ze bij de GO doet zou welkom zijn, dan kan ik ook even mijn ogen dichtdoen. :z Ik merk dat mijn energieniveau wel weer rap omlaag gaat nu, beetje jammer wel. :P

Oh en hoera Mies, je baby is klaar voor oplevering! *O*
pi_164762659
"Nieuwe" zwangeren, wat lijkt het allemaal snel te gaan bij jullie: termijnecho's, SEO's! Ik vind het hier wel lang duren allemaal hoor sinds een week of 2... En ik hoef het niet eens lichamelijk te doorstaan allemaal. Maar gewoon het wachten... alles is ook al af hier, ik heb liever iets om m'n tanden in te zetten, dan gaat de tijd wat sneller.

Twinkle, wat balen allemaal! Maar probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! Je hoeft geen superwoman te zijn hè, je deelt de verantwoordelijkheid met je man. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen want jullie kiezen samen voor dit kindje. Jij doet wat je kunt en hij (hoop ik) ook. Wel balen van de naam, maar komt tijd, komt raad!

Burdie, een naam! Ben erg benieuwd, zeker na de suggesties die gegeven zijn in het namentopic. Zaten veel namen bij die ik ook leuk vind :)

Mies_poes een afgebakken baby! *O*
pi_164762748
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al! :o

Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat? :@ Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren. Of ik zeg dat het niet goed gaat (lichamelijk) en dan reageren zij niet meer :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:34:44 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164762782
Gewoon zeggen dat je vergeten bent ze te informeren dat de baby drie weken geleden al geboren is, oid :+

Oh ik lees nu het laatste, dat is gewoon niet tof, al kan het natuurlijk heel goed dat mensen niet weten hoe te reageren, maar dan nog voelt dat niet fijn ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:39:06 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_164762854
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Mies_poes het volgende:
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al! :o

Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat? :@ Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren.
Dan zeg je gewoon "Goed!" Meest handige en tevens gewenste antwoord ;) Ben je ook meteen van het onderwerp af.
Maar da's normaal denk ik. Ik krijg 'm nu al dagelijks. Hoe gaat het met je, hoe voel je je. Mensen willen gewoon graag interesse tonen :)

Leuk Selv, alweer de SEO ingepland! Gaat hard!
Ik ben vandaag de magische dertien weken gepasseerd. En heb mijn 11 centimeter hakken en waxlook skinny nog maar es aangetrokken nu het nog kan. _O-
disclaimer
pi_164762947
Past die nog SQ? :9~ ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten :')

'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren :)
pi_164763010
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:48:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_164763011
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Past die nog SQ? :9~ ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten :')

'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren :)
Ja, nou ja, al mijn kleding heeft sowieso stretch want ik heb vrij uitgelubberd bindweefsel in mijn buik, dus dat scheelt natuurlijk :P
Riem is wel een gaatje ruimer inmiddels :+
disclaimer
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:48:26 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_164763022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
mme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
Gratis doos aangevraagd? O+
disclaimer
pi_164763027
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Past die nog SQ? :9~ ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten :')
Elastiek in het knoopsgat ftw! *O* Wel enkel in combinatie met shirts die lang genoeg zijn. :P :@
pi_164763035
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gratis doos aangevraagd? O+
tuurlijk, graties *)
pi_164763135
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan zeg je gewoon "Goed!" Meest handige en tevens gewenste antwoord ;) Ben je ook meteen van het onderwerp af.
Maar da's normaal denk ik. Ik krijg 'm nu al dagelijks. Hoe gaat het met je, hoe voel je je. Mensen willen gewoon graag interesseCtonen :)

Leuk Selv, alweer de SEO ingepland! Gaat hard!
Ik ben vandaag de magische dertien weken gepasseerd. En heb mijn 11 centimeter hakken en waxlook skinny nog maar es aangetrokken nu het nog kan. _O-
Doe ik nu ook vaak! 'Goed! Hoe was jouw weekend/dag/whatever?'
Snap het ook wel, het is een hele logische vraag, maar laat mij nou maar lekker in mijn cocon :P (en stel nou dat niemand zou vragen hoe het gaat, zou ik gepikeerd zijn :') Het is ook nooit goed)
pi_164763347
Oh van mij mag die vraag graag weg hoor als het niks betekent. Dan heb ik liever dat 'ie me niet gesteld wordt zodat ik geen mooi weer hoef te spelen.
Soms geef ik wel eerlijk antwoord maar heb dan geen zin in vervolgvragen, voor drama ben ik de deur niet uit gekomen :').
pi_164763361
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
:D _O-
Ik bedenk gevatte antwoorden altijd pas achteraf. iig aan de telefoon.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:36:47 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164763890
Jeetje, doet Ouders van Nu aan dat soort telefoontjes? Nooit gehad - thank god. Ik vind jouw (imaginary) antwoord magistraal Wup!

Volgens mij is mijn os pubis/schaambot nu doormidden. Tenminste, zo voelde dat bij het aantrekken van mijn broek. Twijfelde onderaan ons app complex even of ik de boodschappen wel echt zou gaan doen, maar ben het maar heeeeeeel langzaam gaan doen. Was alleen als de dood dat er iemand in mijn weg zou gaan lopen. Absurd weer :D Ik zit/lig weer op de bank vanavond :P

Het informeren naar hoe het gaat vind ik (nog) wel fijn :s) Alleen dus geen drukke WA-groepjes, zoals bekend, dan ga ik bokken.

Vriendin van me appte vanmorgen: "geniet nog even van die bewegingen in je buik!" Dat vind ik erg lief bedoeld, maar ze moest eens weten HOE er wordt bewogen :D (zie buikentopic) Ik vind het stiekem wel fijn hoor, maar het doet soms erg pijn aan mijn ribben.
pi_164764099
Ik vind het stom dat ik hier niet meer hoor nu ik hier allemaal bekende gezichten zie posten :( maar goddank ben ik niet meer preggie zijnde :P.

Lee(f)s nog wel met jullie mee! Voor alle popcorn en aanverwanten O+.
  maandag 22 augustus 2016 @ 17:02:13 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164764337
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Ik vind het stom dat ik hier niet meer hoor nu ik hier allemaal bekende gezichten zie posten :( maar goddank ben ik niet meer preggie zijnde :P.

Lee(f)s nog wel met jullie mee! Voor alle popcorn en aanverwanten O+.
:)
En hoe gaat het met jou en jouw manneke?
pi_164764541
Quoi geen idee eigenlijk wat het beleid vanaf 40 weken is :? Nog niet in mij opgekomen om te vragen
pi_164764986
Pas jij je broeken nog, SQ! Wat chill! Ik al weken niet meer, heb al een fijne nieuwe Noppies broek gekocht omdat jurkjes met dit weer niet zo werken. Sowieso ben ik in een compleet tegenovergesteld seizoen zwanger, dus shoppen! *)

Ik sta in een superdrukke trein en m'n buik is nog te onopvallend om voor me op te staan :{ . Ach, als ik flauwval zal er wel iemand in actie komen, toch?
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:14:48 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164765693
Quoi, ligt de jouwes dwars? Of wel head first?

Volgens mij ligt mijn Guppy nog overdwars -O-. Dat zou overigens wel de keuze qua (bad)bevalling makkelijker maken :').
KuikenGuppy
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:26:57 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164765895
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:14 schreef Burdie het volgende:
Quoi, ligt de jouwes dwars? Of wel head first?

Volgens mij ligt mijn Guppy nog overdwars -O-. Dat zou overigens wel de keuze qua (bad)bevalling makkelijker maken :').
Head first en vast! Hoe hij verder ligt: geeeen idee :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:27:00 #163
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164765899
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:42 schreef marel88 het volgende:


Ik sta in een superdrukke trein en m'n buik is nog te onopvallend om voor me op te staan :{ . Ach, als ik flauwval zal er wel iemand in actie komen, toch?
Ook met 39 weken is het voor veel mensen niet iets om op te staan. Je kan het ook vragen natuurlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164765948
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Head first en vast! Hoe hij verder ligt: geeeen idee :')
Als ik een gok mag doen op basis van je foto: rug rechts voeten links.
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:33:01 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164766049
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Head first en vast! Hoe hij verder ligt: geeeen idee :')
Oh dat is wel fijn! Ik dacht nav je foto even anders ;).
KuikenGuppy
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:33:50 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164766071
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:28 schreef Nazil het volgende:

[..]

Als ik een gok mag doen op basis van je foto: rug rechts voeten links.
Ja vanwege het schoppen links lijkt dat er zeker op, alleen voel ik soms ook een kontje links.
pi_164766098
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:42 schreef marel88 het volgende:
Ik sta in een superdrukke trein en m'n buik is nog te onopvallend om voor me op te staan :{ . Ach, als ik flauwval zal er wel iemand in actie komen, toch?
Zelfs bij omdonderen reken ik er niet meer op :D.
Vragen is dan het meest handig.
Hoop dat de buik hebben daar wel bij helpt, of zeggen dat je zwanger bent. Als ik zonder buik vroeg om ergens te zitten werd ik maar raar aangekeken.
pi_164766819
TV-tip: vanaf vanavond dagelijks om 19.30 op NPO2, Birth Day, over geboortes all over the world. Ik heb ook de serie Wedding Day gezien van dezelfde maakster, was erg interessant!
pi_164767059
Wie had er aan het begin vd zwangerschap een pijnlijke en zeer opgezette buik met 7 weken en 3 dagen? Lijkt alsof ik al een week of 16 ben. Persoonlijk denk ik niet meer dat het de overstimulatie is van icsi.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164767254
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef Sam1993 het volgende:
Wie had er aan het begin vd zwangerschap een pijnlijke en zeer opgezette buik met 7 weken en 3 dagen? Lijkt alsof ik al een week of 16 ben. Persoonlijk denk ik niet meer dat het de overstimulatie is van icsi.
Elke avond opgezette darmen, zo tot week 10 of 12 ongeveer. Vreselijk irritant en ook best pijnlijk ja.
pi_164767344
Zelfs mn pyama broek past niet over mijn buik. Is vanmiddag begonnen erg irritant inderdaad.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164768305
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:34 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Zelfs bij omdonderen reken ik er niet meer op :D.
Vragen is dan het meest handig.
Hoop dat de buik hebben daar wel bij helpt, of zeggen dat je zwanger bent. Als ik zonder buik vroeg om ergens te zitten werd ik maar raar aangekeken.
Het is gelukkig ook nog niet nodig, al is zitten wel comfortabeler dan staan. Maar de drempel om te vragen vind ik wel hoog, ook verder in de zwangerschap :@

Ik ken het niet, Sam. Wel opgezet, niet pijnlijk. Wel last van m'n darmen (kramperig), kan dat het zijn? Ik zou met jouw overstimulatie wel laagdrempelig bellen, geloof ik.
pi_164768683
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef PiperMaru het volgende:
TV-tip: vanaf vanavond dagelijks om 19.30 op NPO2, Birth Day, over geboortes all over the world. Ik heb ook de serie Wedding Day gezien van dezelfde maakster, was erg interessant!
Ik zag bekende melk op tv :+

*kan dit topic nog niet loslaten :@ :+
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:03:07 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164768704
Oh die opgezette buik had ik ook heel erg bij die termijn Sam. Was gewoon bang dat ze alleen maar darm zouden zien bij de echo :')
pi_164771101
Ik had opgeblazen darmen heel erg toen.
pi_164771102
De pijn zit wat hoger in mijn buik zo lang mijn navel beidde kanten daarom dacht ik iet aan overstimulatie. ik kijk het vannacht eventjes aan en anders morgen toch maar bellen ;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164771474
Ik liep met 8 weken al in mn zwangerschap broek rond vanwege opgezette buik...
En als je t niet vertrouwd moet je gewoon bellen...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:46:19 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164771743
Bovenal zeker je eigen gevoel volgen :Y

Ik heb mijn vriend moeten beloven niet meer mee te doen met Nederland in Beweging :D Moet me nu continu omhoog hijsen en het doet gemeen zeer. Muts die ik ook ben.
pi_164771988
Ik bewonder je inzet Quoi, nu niet meer doen :P

Ik knijp m ff een beetje... Morgenmiddag weer controle bij de gyn ivm bloeddruk, en gezien mn koppijn,opgejaagde gevoel en dikke vingers verwacht ik niet dat het heel veel beter is, en dan vrees ik weer opname, En dat terwijl mn peutertje niet lekker is en erg aan mij hangt, en het feit dat ik mij druk maak helpt natuurlijk ook niet maar toch... stom gedoe. ;(
S. 2014
J. 2016
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:10:30 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164772568
Ben het even kwijt. Was je bloeddruk bij de vorige controle ook verhoogd GM?
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:15:36 #181
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164772696
https://instagram.com/p/BJa_p9Uhr8D/

Het valt nog best mee bij je, Quoi, zie dit filmpje :o :o
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164772717
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:10 schreef Quoi het volgende:
Ben het even kwijt. Was je bloeddruk bij de vorige controle ook verhoogd GM?
Vorige week had ik controle en daar bleek idd dat mn bloeddruk aan het oplopen was, gelijk getest op eiwitten en overleg over medicatie en opname, dat was toen nog niet nodig maar ik moest wel na 1 week terugkomen ipv 3
S. 2014
J. 2016
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:19:16 #183
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164772826
Nouk :D
Dat lijkt wel een horrorfilm!

quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vorige week had ik controle en daar bleek idd dat mn bloeddruk aan het oplopen was, gelijk getest op eiwitten en overleg over medicatie en opname, dat was toen nog niet nodig maar ik moest wel na 1 week terugkomen ipv 3
Och ja dat is waar ook. Rustigjes aan maar. Hoop dat het 'gewoon' lichtjes verhoogd blijft.
pi_164772989
Dat filmpje is echt bizar! Lijkt me gewoon pijnlijk.
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:28:08 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_164773095
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
https://instagram.com/p/BJa_p9Uhr8D/

Het valt nog best mee bij je, Quoi, zie dit filmpje :o :o
die mens moet toch zwaar ondervoed zijn of een bindweefselziekte hebben? Ik kaneem zulke dingen nog niet eens als ik mijn vinger van binnenuit uit mijn wang prik? Die huid + buikwand+ baarmoederwand is samen nog geen 5mm?
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 22 augustus 2016 @ 22:29:46 #186
269689 crew  Viv
pi_164773145
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
die mens moet toch zwaar ondervoed zijn of een bindweefselziekte hebben? Ik kaneem zulke dingen nog niet eens als ik mijn vinger van binnenuit uit mijn wang prik? Die huid + buikwand+ baarmoederwand is samen nog geen 5mm?
Ik denk het ook, die buik lijkt wel litteken-achtig ofzo. Of het is fake. :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:30:32 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_164773162
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik denk het ook, die buik lijkt wel litteken-achtig ofzo. Of het is fake. :')
ik denk eerlijk gezegd het laatste...
disclaimer
pi_164773384
Bij zulke dingen moet ik altijd aan de film Alien denken...
S. 2014
J. 2016
pi_164773524
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef Quoi het volgende:
Jeetje, doet Ouders van Nu aan dat soort telefoontjes? Nooit gehad - thank god. Ik vind jouw (imaginary) antwoord magistraal Wup!

Volgens mij is mijn os pubis/schaambot nu doormidden. Tenminste, zo voelde dat bij het aantrekken van mijn broek. Twijfelde onderaan ons app complex even of ik de boodschappen wel echt zou gaan doen, maar ben het maar heeeeeeel langzaam gaan doen. Was alleen als de dood dat er iemand in mijn weg zou gaan lopen. Absurd weer :D Ik zit/lig weer op de bank vanavond :P
Je schaamt bestaat sowieso uit twee delen, wist je dat?
Ik niet igg tot ik na de bevalling bij een osteopaat kwam en hij direct concludeerde dat ze inderdaad niet goed zaten. Ipv 2 rechte 'platen' stonden ze wat getordeerd van elkaar. Pijnlijk! Maar met wat subtiel trekken en sjorren stond het sindsdien weer goed.
Heb je nu niks aan zwanger en wel. Maar hou het ff in de gaten na je bevalling. Dan kan een osteopaat/chiropractor je goed helpen.
pi_164773575
Lijkt me ook fake.

We zijn flink aan het inpakken, althans man. Zodat donderdag alleen de grote spullen nog verhuisd moeten worden. Broer, zus, vader en moeder komen helpen. Kunnen we daar donderdag al gewoon slapen. O+

Geen rooklucht in de slaapkamer, geen buurman met agressieproblemen meer. O+ Nog 3 nachtjes. *O* *O*
pi_164773631
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:41 schreef Cygne het volgende:
Lijkt me ook fake.

We zijn flink aan het inpakken, althans man. Zodat donderdag alleen de grote spullen nog verhuisd moeten worden. Broer, zus, vader en moeder komen helpen. Kunnen we daar donderdag al gewoon slapen. O+

Geen rooklucht in de slaapkamer, geen buurman met agressieproblemen meer. O+ Nog 3 nachtjes. *O* *O*
*O* *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:50:30 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164773902
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:40 schreef danic het volgende:

[..]

Je schaamt bestaat sowieso uit twee delen, wist je dat?
Ik niet igg tot ik na de bevalling bij een osteopaat kwam en hij direct concludeerde dat ze inderdaad niet goed zaten. Ipv 2 rechte 'platen' stonden ze wat getordeerd van elkaar. Pijnlijk! Maar met wat subtiel trekken en sjorren stond het sindsdien weer goed.
Heb je nu niks aan zwanger en wel. Maar hou het ff in de gaten na je bevalling. Dan kan een osteopaat/chiropractor je goed helpen.
Het was meer een grapje. Ik denk/hoop dat het allemaal wel meevalt. Vervelend dat het bij jou zo is gelopen.
pi_164774343
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
Ze hebben mij vandaag ook gebeld. En ze mochten dan wel een fantastisch aanbod doen voor een tijdschrift abonnement. 😕
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 06:33:41 #194
269689 crew  Viv
pi_164778462
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:41 schreef Cygne het volgende:
Geen rooklucht in de slaapkamer
Precies één van de dingen waar ik ook naar uitkijk. :D Hier zit ons slaapkamerraam vlakbij het balkon van de buren die tot diep in de nacht roken en blowen. Erg fijn in de zomer, raam open = rooklucht, raam dicht = veel te warm. :(
pi_164778574
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
:D :D
dat je nog zo'n doos aangevraagd hebt joh! Ik heb het gewoon maar laten zitten bij A.
:)
pi_164778592
Heeft zo'n doos echt toegevoegde waarde qua wat erin zit? Voor mij is alles nieuw en moet alles nog ontdekken, maar heb weinig zin om te tekenen voor 18 jaar reclame...
pi_164778599
Ik was verbaasd dat mensen hun echte telefoonnummer opgeven :P
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:39:02 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164778655
Of je moeder vraagt 'm voor je aan en vult alle shit in. Op de vraag om dat ongedaan te maken 'weet ze niet hoe' en doet vervolgens geen moeite daar achteraan te gaan.... }:|

Afijn, slechte nacht hier. Arme vent van me, want die deed mee en heeft zich gruwelijk verslapen. Net maar even buiten gaan zitten. Niks mooiers dan een warme dag in de vroege ochtend 8-)
pi_164778953
Ik heb daar nooiy echt last van gehad. En sowieso neem ik nooit op bij afgeschermde nummers. Spreken ze de voicemail maar in als het dringend is :Y)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:23:02 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_164779004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:28 schreef Savvy. het volgende:
Ik was verbaasd dat mensen hun echte telefoonnummer opgeven :P
en toch vind ik dat licht asociaal. Wel de gratis spullen graaien maar niet de consequenties aanvaarden :P daarom doe ik het maar niet deze keer :')
disclaimer
pi_164779113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb daar nooiy echt last van gehad. En sowieso neem ik nooit op bij afgeschermde nummers. Spreken ze de voicemail maar in als het dringend is :Y)
Ja ik doe dat dus ook nooit, die afgeschermde nummers opnemen, want irritant. Maar ik merk wel dat het met mijn werk soms fors irritant is als mensen dat niet doen :') Ik bel anoniem als ik met mn eigen nr bel, maar als iemand een anonieme voicemail heeft (als in: waar geen voor- en achternaam op gezegd worden) mag ik hem niet inspreken. Gelukkig zijn er meestal wel mailadressen bekend, maar toch.
:)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:36:16 #202
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164779156
Ik blijf deze keer ook doosloos.. er komt meer spam uit die doos dan leuks :P

GM veel succes met de controle vandaag. Hopelijk valt het allemaal nog mee :*

Cygne lekker verhuizen met 30 graden! Pfffrt! Daarna wel lekker genieten in jullie nieuwe huis! :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_164779164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:27 schreef Tweedledee het volgende:
Heeft zo'n doos echt toegevoegde waarde qua wat erin zit? Voor mij is alles nieuw en moet alles nog ontdekken, maar heb weinig zin om te tekenen voor 18 jaar reclame...
Ik vond het bij de eerste wel leuk, hoort er beetje bij toch? Wat kreeg ik toen ook alweer? een lepeltje, speentje, luiers, toentertijd iets van red bull ook (mannenmarketing :') ) en natuurlijk een shitload aan folders. Ohja en je krijgt een jaar lang dat tijdschrift. Ik vond het wel geinig. Reclame opzeggen kostte wat moeite maar voor nu is het rustig. Hoewel het me niet zou verbazen als mijn dochter straks tampons opgestuurd krijgt als ze 10 (!!) is :X maar goed he das een zorg voor tegen die tijd.

Wat echt de moeite waard is zijn de supermarkt dozen. Vaak op vertoon van geboortekaartje en alleen bij je in de buurt, maar de doos van de jumbo hier was bizar :o zat gewoon voor 40 euro ofzo aan boodschappen in. Wasmiddel, snoetenpotters, potjes voeding, flessen drinken en koekjes en weet ik veel wat nog meer.
:)
pi_164779196
ohja hier, plus heeft hem nog:

https://www.plus.nl/info-kiekeboebox

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en uit mn hoofd hebben jumbo en c1000 ook van die dozen, maar verschilt per vestiging denk ik.
:)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:43:29 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164779203
Jumbo ja? Ik ga dat eens opzoeken! De hele Jumbo leeft al zo mee mijn hele zwangerschap (kleine winkel) :P

Ik heb de serie Cold Feet weer eens opgepakt (sinds jaaaaaaaaren). Aangehaakt bij waar een stel net hun eerste kind heeft en de man nukkig is vanwege jeweetwelz. Vermakelijk :+ klik
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:43:57 #206
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164779208
Ik heb echt geen last gehad van reclame. Nieuwsbrief per mail meteen afgemeld, telefoontje beleefd afgehandeld, en verder qua post alleen dat tijdschrift gekregen wat wel geinig is om door te bladeren en de Prenatal folder 1 keer per kwartaal. En van Becel heb ik 2 keer nog iets gehad (bordje en lepeltjes).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164779221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:43 schreef Quoi het volgende:
Jumbo ja? Ik ga dat eens opzoeken! De hele Jumbo leeft al zo mee mijn hele zwangerschap (kleine winkel) :P

Ik heb de serie Cold Feet weer eens opgepakt (sinds jaaaaaaaaren). Aangehaakt bij waar een stel net hun eerste kind heeft en de man nukkig is vanwege jeweetwelz. Vermakelijk :+ klik
https://www.jumbo.com/content/hallomama
:)
pi_164779234
is niet meer zo te zien...
:)
pi_164779262
Vorige keer de dozen wel aangevraagd, dit keer niks. Misschien dat als we toch langs de Babydump gaan ik er wel een meeneem, dat is een doos zonder gedoe. :P En met een best leuke inhoud!

Vorige keer ben ik door Wij en Ouders van nu gebeld, maar ik kon gewoon zonder dat er gezeurd werd aangeven dat ik geen behoefte had aan een abonnement en ben toen nooit weer lastig gevallen. Ik vond bij die dozen de inhoud nou niet zo denderend, dus die hoef ik niet weer.

Goede tip trouwens van die supermarktdozen! ^O^

Ik sliep vannacht van 0.00-07.30 (thanks dreumes! ^O^ ) zonder ook maar 1 keer naar de wc te hoeven. :o :o :o *O* *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:51:34 #210
269689 crew  Viv
pi_164779277
Ik heb wel alle dozen aangevraagd met mijn echte gegevens, maar ik word nooit gebeld omdat ik overdag niet thuis ben. Tegen de tijd dat ik wél thuis zit, heb ik een ander adres en telefoonnummer want verhuizing. :Y)

Bij sommige babydozen krijg je weer wat als je de naam en geboortedatum van het kind doorgeeft, maar dat doe ik bewust niet.
pi_164779321
Hoogvliet heeft ook een babydoos als je een kaartje inlevert.
S. 2014
J. 2016
pi_164779324
Die van de Plus ziet er wel de moeite waard uit! Voor nu heb ik niet zo'n zin in al mijn gegevens weggeven voor een pak luiers, ik wacht wel tot een hormonenexplosie me daar anders over laat denken :P
pi_164779391
De plus hier heeft ook echt aso grote boxen. En de Jan Linders. Maar da's volgens mij een suoer die ze hier alleen in het Zuiden hebben.

Zo .. effe een bekske koffie :O
en dan naar de supermarkt waggelen met de kinders voor een fles zonnebrand. Kom er net achter dat ie bijna op is en da's niet zo hendig met dit weer. Kan ik gelijk mooi een tijdschriftpakketje voor mezelf scoren :Y) . En maagzuurremmers .. zo op het einde steekt dat 's nachts nog weleens de kop op. Maar ik mag niet klagen.. bij die andere 2 had ik dat al halverwege de zwangerschap :Y)

En dan vanmiddag lekker met mijn batterij in het zwembad met de kindjes :Y) .

Ik denk dat dit zo ongeveer de update voor de komende vier dagen is :D .. wat een weertje! Ben blij voor de basisschoolkids hiero dat die nog twee weken vakantie hebben.

Selvaria heerlijk wat een slaaps *O*
ik deed een 22 - 4 .. toen krijste Bozilla de boel bij elkaar :O . En eenmaal stil was ik klaarwakker.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:05:55 #214
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164779429
quote:
Bummer :{
Wel een zwangerschapsagenda. Beetje mosterd na de maaltijd :P

Soms krijg je hier een bloemetje of beschuit en muisjes als je bevallen bent en je vent verschijnt in de supermarkt. Vind ik nog steeds een bazenactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 23-08-2016 09:11:38 ]
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:10:54 #215
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164779481
Ik heb even bijgelezen.. Liep een beetje achter.
Gm hopelijk is vandaag alles goed! En twinkle ik hoop dat je je weer iets beter voelt. En hoera voor t lekkere slapen van selvaria!

Ik ga straks ook voor de boxen van de plus en de jan linders B-)

En nu wachten bij de HA met mn dktp vaccin :')
Ohja en wij hadden gisteren 3d echo.. Hij was weer eens eigenwijs zoals altijd maar toch weer even kunnen spieken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:20:50 #216
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164779616
Leuk Sproetjes! Zo te zien was hij verstoppertje aan het spelen O+
Dat kan die van ons ook zo goed ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:21:58 #217
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164779640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:20 schreef Radyhyn het volgende:
Leuk Sproetjes! Zo te zien was hij verstoppertje aan het spelen O+
Dat kan die van ons ook zo goed ;)
Jep. Doet ie elke keer :') dus we keken er niet meer van op haha :P
pi_164779651
Die doos van de Plus ziet er gaaf uit!

Wat een heerlijke nacht Selvaria O+

Sproetjes wat een lief neusje O+

Ik vond net wat slijm in m'n onderbroek en met afvegen zag ik net wat licht roze shizzle en hele dunne afscheiding! :o Verder nergens last van dus het zal wel niks betekenen, maar vind het toch spannend.
Zo, dat was mijn update over de inhoud van mijn onderbroek, hoe is die van jullie? :Y)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:26:53 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_164779715
Ik verlies ook sloten slijm, maar dat komt altijd op het wc-papier mee. Bij een tweede begint al die grapperij veel eerder :')
disclaimer
pi_164779785
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verlies ook sloten slijm, maar dat komt altijd op het wc-papier mee. Bij een tweede begint al die grapperij veel eerder :')
Ja ;(

Al was ik gisteren positief verrast dat m'n bekkenbodemspieren nog redelijk functioneerden bij het bootcampen *)
pi_164779827
Spannend Mies! Je baby was er toch klaar voor? :s)
pi_164779961
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:30 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Ja ;(

Al was ik gisteren positief verrast dat m'n bekkenbodemspieren nog redelijk functioneerden bij het bootcampen *)
Ik sta al met de benen gekruist elke keer als ik niezen moet :')
Het gaat nog wel eens mis
pi_164779984
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Spannend Mies! Je baby was er toch klaar voor? :s)
37+1 dus het mag! Maar ga nergens van uit hoor :)

Dit is dan wel mijn eerste kindje, ik geef mezelf altijd van binnen een high five als het me gelukt is om te niezen zonder urine te verliezen :')
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:43:50 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164780055
Mies! Niet voorpiepen hè?
Hier gebeurt gewoon niks noppes nada. Dacht wat lichte kramp te voelen vannacht, maar dat was vanmorgen weer weg.

De inhoud van mijn koffertje klopt nu wel weer, nu het weer wat opknapt: lekkere luchtige zooi.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:12:34 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164780597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:40 schreef Mies_poes het volgende:
... ik geef mezelf altijd van binnen een high five ...
Jezelf of je kind? :P
KuikenGuppy
pi_164780767
Ah, wc-papierslijmboks. :') Kan het me totaal niet herinneren, maar zolang het nog bij enkel het wc-papier blijft.. :7

MI van high five met buikbaby. :') Zijn we daar lenig genoeg voor?
pi_164781174
Ooooh ik heb net even terug zitten lezen in baby 0-1 van eind 2014 O+ Veel dezelfde namen toch nog O+ Ook zo leuk om weer te lezen over die tijd, en het besef dat er straks hopelijk weer zo'n leukerd aan komt O+ O+ O+

Vandaag 8 weken volgens eigen telling, morgen pretecho!!
pi_164781416
Spannend dagje dus Fazz! Mag je al vroeg op de dag of pas ergens op het laatst?

Ik had overigens bij die Jumbo dinges ook dat blauwe konijn erbij gekregen als knuffel-/speendoekje. Die is nu voor de pop van Djenna :D
pi_164781499
Einde van de dag pas Twink! Maar eigenlijk wel zo relaxed, hoef er geen vrij voor te nemen en F is op het KDV dus daar hoeft ook niets voor geregeld te worden ;)
pi_164781840
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:50 schreef Selvaria het volgende:
Vorige keer de dozen wel aangevraagd, dit keer niks. Misschien dat als we toch langs de Babydump gaan ik er wel een meeneem, dat is een doos zonder gedoe. :P En met een best leuke inhoud!
Wat zit daar in dan?
Ik ben nog niet gezwicht voor een doos maar misschien kun je me overhalen :D.
pi_164781947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb wel alle dozen aangevraagd met mijn echte gegevens, maar ik word nooit gebeld omdat ik overdag niet thuis ben. Tegen de tijd dat ik wél thuis zit, heb ik een ander adres en telefoonnummer want verhuizing. :Y)

Bij sommige babydozen krijg je weer wat als je de naam en geboortedatum van het kind doorgeeft, maar dat doe ik bewust niet.
Ik kan wel gewoon "per ongeluk uit automatisme" een van mijn vorige adressen opschrijven. Nieuwe huurders plagen :Y)
pi_164781998
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:20 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Wat zit daar in dan?
Ik ben nog niet gezwicht voor een doos maar misschien kun je me overhalen :D.
Zo even uit mijn hoofd: lepeltjes, 2 plastic bewaarbakjes, 2 plastic tuitbekers, een rompertje, een zeehondenknuffel, en nog of een fles of een speen dacht ik.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:28:28 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_164782033
Das dan wel verbeterd! Oh, hoeveel uren ik heb doorgebracht in dat magazijn om die dozen te vullen :')
disclaimer
pi_164782040
Ik ben niet overtuigd :D. Maar klinkt nog wel het meest nuttig idd van wat ik zo voorbij heb zien komen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:29:19 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_164782056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:28 schreef Unihipili het volgende:
Ik ben niet overtuigd :D.
dan doe je het niet. 't is geen verplicht nummer ofzo.
disclaimer
pi_164782076
Oh niet? Dat dacht ik, dat je dan de moeder-in-spe-politie ervoor in de plaats krijgt.
pi_164782360
Naaaah uni! Dat je je al die dozen niet hebt joh! Belacheluk :+

Ik heb ze deze zwangerschap wel aangevraagd en opgehaald zodat ik samen met peuter al een beetje baby spul kon verzamelen. Hij vond het prachtig elke keer een doos met spul voor de beeeebieee O+
♥ J & S
pi_164782687
Ik had de vorige keer geen blije doos en deze keer wederom niet.
En ik heb niet het idee dat ik er iets van mis.

Had alleen zo'n welkomstkoffertje van de verloskundige met allerhande meuk. Vorige keer zaten er milestonecards in. Helaas deze keer niet dus die moet ik nog even aanschaffen.
pi_164783147
Heb toch even gebeld zkh. Vond voor mijn gezondheid niet dat ik langs hoefde te komen maar omdat ik me een beetje ongerust maak mag ik wel naar de vk vanmiddag inplaats van vrijdag . Hopelijk een k nippertje! Ben vandaag 7 weken en 4 dagen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:37:58 #240
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164783437
Sam goed dat je hebt gebeld. Laat ze je maar ff cheken en een mooie knipper vinden straks :Y

Vorige keer wilden mijn hormonen wel van die zwangerschapsdozen en was er toen ook helemaal heppy mee ;)

Fazz wat leuk morgen pretecho! ^O^

Wat fijn, ik ben niet de enige die met een volle blaas mijn benen gekruist moet houden tijdens het niezen.. yay :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:44:50 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_164783604
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had de vorige keer geen blije doos en deze keer wederom niet.
En ik heb niet het idee dat ik er iets van mis.

Had alleen zo'n welkomstkoffertje van de verloskundige met allerhande meuk. Vorige keer zaten er milestonecards in. Helaas deze keer niet dus die moet ik nog even aanschaffen.
hier zitten daar reclamefolders in, verlopen tijdschriften en een proefsachet buikbalsem. Echt hoor, gewoon papierbakvulling. En dat gratis tijdschriftabonnement hoef ik dit keer ook niet want die zijn ook allemaal ongelezen de papierbak in gegaan :D
disclaimer
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:45:36 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164783626
Nee mam, er gebeurt nog niks. Ik doe een tukje tot 15u, bel dan maar terug.
Nee vriendinnetje, ik hoef de loopkarretjes van jouw zoons (nog) niet. Misschien later.
Nee, de warmte is niet vervelend.
Nee buurvrouw, alles gaat goed. Ik ben niet buiten omdat ik het liefst met blote buik en zonder bh door het huis stiefel.
Ja lieve schat, ik vermaak me prima op de bank O+

Toch stiekem wel fijn dat mensen aan je denken :)

En Sam, fijn dat je eerder terecht kunt!
pi_164783664
Hahaha Rady, hier ook hoor, en lopen met een volle blaas en moeten niezen is een nieuw soort uitdaging :+

Succes Sam.

Hier wel de dozen aangevraagd, veel werd door dochter ingepikt voor haar beebie... prima. Binnenkort gaan we nog naar babydump en dan nemen we gelijk die doos maar mee.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:52:45 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_164783819
Ben je nou eigenlijk weer van je absolute bedrust af, gm?
disclaimer
pi_164783909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:45 schreef Quoi het volgende:
Nee mam, er gebeurt nog niks. Ik doe een tukje tot 15u, bel dan maar terug.
Nee vriendinnetje, ik hoef de loopkarretjes van jouw zoons (nog) niet. Misschien later.
Nee, de warmte is niet vervelend.
Nee buurvrouw, alles gaat goed. Ik ben niet buiten omdat ik het liefst met blote buik en zonder bh door het huis stiefel.
Ja lieve schat, ik vermaak me prima op de bank O+

Toch stiekem wel fijn dat mensen aan je denken :)

En Sam, fijn dat je eerder terecht kunt!
Zo herkenbaar dit :D

ik loop hier savonds ook altijd in mijn blote niksie rond :@ ... heerlijk!

En de warmte trek ik ook goed ^O^
pootjes omhoog in de schaduw terwijl er af en toe wat natte kindjes mij verkoelen met hun gespetter .. ^O^ .. boekje derbij .. gaat helemaal goed komen
pi_164783970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:45 schreef Quoi het volgende:
Nee, de warmte is niet vervelend.
Dat _O- ik heb de laatst-gezien-functie op WhatsApp uitgezet en mobiel op stil. Verder lig ik chagrijnig van de harde buiken op de bank. [/struisvogel] morgen weer een dag. -O-
pi_164784166
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ben je nou eigenlijk weer van je absolute bedrust af, gm?
Officeel niet... maar complete rust met een peuter is gewoon geen doen... Dus ik doe zo min mogelijk.
en hoop dat mn lijf dat accepteert

Bleek weer een blaasontsteking te hebben die een deel vd harde buiken veroorzaakte.
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:48:37 #248
269689 crew  Viv
pi_164785062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Officeel niet... maar complete rust met een peuter is gewoon geen doen...
Tuurlijk wel, maar dan moet je omgeving (nog) meer bijspringen. :Y)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:02:27 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164785367
Zeg Viv, 't gaat jou allemaal wel lekker af tot nu toe he? Begin je wel te merken dat het zwaarder wordt (met werk etc)?
KuikenGuppy
pi_164785803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar dan moet je omgeving (nog) meer bijspringen. :Y)
Die doen al heel heel veel maar peuter wil soms gewoon ff met mama spelen.
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:25:04 #251
269689 crew  Viv
pi_164785902
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:02 schreef Burdie het volgende:
Zeg Viv, 't gaat jou allemaal wel lekker af tot nu toe he? Begin je wel te merken dat het zwaarder wordt (met werk etc)?
Gaat inderdaad prima hier! Het enige waar ik last van kreeg was bandenpijn bij snel naar het station lopen, dus dat heb ik vervangen door rustig fietsen. Het voelt lichamelijk helemaal niet alsof ik al in de laatste weken zit. :)
pi_164786043
Maar geen tekenen van zw-vergiftiging dus, GM? Das wel heel fijn! Wel jamemr van de blaasontsteking weer. Dat heb je wel vaker, toch? Maar had je alleen bedrust voor de harde buiken? Hopelijk worden die minder met de behandeling voor de blaasontsteking, en kan je weer wat meer :)

Fijn dat het zo lekker gaat, Vivi!

Ik ben ook goedgekeurd. Bloeddruk weer 90/50 :') dus we duizelen lekker verder. Verder was alles normaal- de druk in mijn buik, de harde buiken, bekkengedoe, moe, het getrap op mijn schaambot :X En zover ze kon voelen lag ie head-first, en hij had nog lekker veel ruimte in mijn pens :P
Nu even met de benen omhoog. Dat gesjees tussen werk, fysio, verloskundige, en weer naar het kdv is wel vermoeiend. Werk dan wel 50% maar ben alsnog de hele dag in de weer :{
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:48:00 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_164786461
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 14:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Gaat inderdaad prima hier! Het enige waar ik last van kreeg was bandenpijn bij snel naar het station lopen, dus dat heb ik vervangen door rustig fietsen. Het voelt lichamelijk helemaal niet alsof ik al in de laatste weken zit. :)
fijn! Ik had dat de vorige keer ook niet, was het zwangeren ook helemaal niet beu. Heerlijk als het zo kan, ik teken er weer voor!
disclaimer
pi_164786488
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 06:33 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Precies één van de dingen waar ik ook naar uitkijk. :D Hier zit ons slaapkamerraam vlakbij het balkon van de buren die tot diep in de nacht roken en blowen. Erg fijn in de zomer, raam open = rooklucht, raam dicht = veel te warm. :(
Erg he.. Onze buurvrouwen houden hun theekransje op de galerij. Voor ons slaapkamerraam. Met de nodige sigaretten. :') De ene is nog zwanger ook. :') :')
pi_164786654
Oh dat hadden we in ons vorige huis (flat) ook. De buren onder ons stonden bij het ventilatiekanaal te roken (buiten, want o wee als je eigen huis stinkt). Vervolgens trok het alle appartementen in. Blij dat we daar vanaf zijn!
pi_164787284
Ja erg he. _O-
Het ruikt gewoon soms of we zelf in onze slaapkamer hebben gerookt. Maar we roken helemaal niet. Dus erg tof is het niet. Gesprekken zijn wel interessant, zo hoor je nog eens wat over jezelf. _O-
pi_164788264
Wij hebben een knipper 🎉🎉 en precies op schema. 7 weken 4 dagen en 1.5 cm
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:54:51 #258
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164788396
Gefeliciteerd sam!

Ik heb net heel spontaan t toilet geverfd :') benieuwd wat man ervan vind als ie thuis komt straks
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:55:20 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164788417
Fijn Sam! w/
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:38:53 #260
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164789574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Sam1993 het volgende:
Wij hebben een knipper 🎉🎉 en precies op schema. 7 weken 4 dagen en 1.5 cm
*O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:39:51 #261
269689 crew  Viv
pi_164789605
Hoera Sam! *O*

En sproetjes was dit een spontane verfactie in het kader van nesteldrang, of doe je dit soort dingen vaker? :D
pi_164789760
Na weken meelezen en twijfelen over het wel of niet aanmaken van een nieuwe nick (en dat toch maar niet doen dus), meld ik me vandaag met mijn eigen nickname ook in dit topic. Man en ik komen net bij de verloskundige vandaan en ik ben écht zwanger. Er was een flinke knipper te zien, al ben ik wel wat korter zwanger dan we dachten, 6 weken en 6 dagen nu. Zo gaaf, ik vond het echt superspannend! Er zijn nog niet veel mensen op de hoogte, dus best raar om het dan wel op een forum te posten (waar ik vanuit een ander topic wat mensen ken), maar geen zin in andere nicknames. Dus hoi! :W
pi_164789863
Gefeliciteerd sam! En welkom gogo.

Bloeddruk te hoog, tegen de grens aan mijne is 138/92 en de grens is 140/90. Urine was schoon, bloed is geprikt, Donderdag weer terug.
S. 2014
J. 2016
pi_164789944
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:54 schreef sproetjes het volgende:
Gefeliciteerd sam!

Ik heb net heel spontaan t toilet geverfd :') benieuwd wat man ervan vind als ie thuis komt straks
Die laatste zin ook :D _O-

Sam en gogo wat fijn een knipper!

Spannend gm ... :{
pi_164790070
Knippers! *O*

He gets GM. -O- Hopelijk donderdag weer wat gezakt..

Sproetjes :D Hebben je hormonen wel voor een gangbaar kleurtje gekozen of schrikt je man zich straks helemaal wild? _O-
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:06:00 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164790266
GM :{ Gelukkig urine OK enzo.

Had ik het niet over een fijne kleine Jumbo supermarkt die weleens presentjes geeft? Komt mijn vent net binnen met een badeendje O+ Ze vroegen of de kleine man er al was, en gaven alvast maar een presentje mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Na weken meelezen en twijfelen over het wel of niet aanmaken van een nieuwe nick (en dat toch maar niet doen dus), meld ik me vandaag met mijn eigen nickname ook in dit topic. Man en ik komen net bij de verloskundige vandaan en ik ben écht zwanger. Er was een flinke knipper te zien, al ben ik wel wat korter zwanger dan we dachten, 6 weken en 6 dagen nu. Zo gaaf, ik vond het echt superspannend! Er zijn nog niet veel mensen op de hoogte, dus best raar om het dan wel op een forum te posten (waar ik vanuit een ander topic wat mensen ken), maar geen zin in andere nicknames. Dus hoi! :W
Gogooooooooooooooooo *O* *O* *O* Wat gaaf! Gefeliciteerd voor Mossel en jij O+ We kunnen nog net even samen posten.

en wat speciaal hè, zo'n knipper? O+
pi_164790415
Morgenvroeg mogen wij ook weer. Mijn man vroeg net nog: en, wat denk je? Is ze gedraaid?
Ik weet het echt niet .. twee weken terug was ik er echt stellig van overtuigd dat het goed zat en toen bleek dus van niet. We laten ons verrassen.

Ondertussen wel twee weken met rijstkorrels op mijn onderbenen rond gelopen en gewiebeld als een hondje dus we gaan het meemaken ^O^
pi_164790451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:06 schreef Quoi het volgende:

Gogooooooooooooooooo *O* *O* *O* Wat gaaf! Gefeliciteerd voor Mossel en jij O+ We kunnen nog net even samen posten.

en wat speciaal hè, zo'n knipper? O+
Heel speciaal! O+ En inderdaad leuk nog even samen te posten, al hoop ik voor jou dat dat niet al te lang duurt. Hou ik de eer der zwangere hardlopers hoog hier, na Miezziej en jij. ;)
pi_164790744
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:15 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Heel speciaal! O+ En inderdaad leuk nog even samen te posten, al hoop ik voor jou dat dat niet al te lang duurt. Hou ik de eer der zwangere hardlopers hoog hier, na Miezziej en jij. ;)
Ben jij ook zo eigenwijs dan ;)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:29:08 #270
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164790747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoera Sam! *O*

En sproetjes was dit een spontane verfactie in het kader van nesteldrang, of doe je dit soort dingen vaker? :D
Nestelsdrang :7 guilty as charged :P het viert hoogtij hier op t moment :')


Twink ik hoop dat ze netjes headfirst is gaan liggen!
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:58 schreef Selvaria het volgende:

Sproetjes :D Hebben je hormonen wel voor een gangbaar kleurtje gekozen of schrikt je man zich straks helemaal wild? _O-
We hadden nog een restje early dew over van de babykamer dus geen hysterisch paars of geel ofzo *)

Gm spannend... Iig fijn dat je urine goed was!

Welkom gogo en gefeliciteerd :D
pi_164790799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Na weken meelezen en twijfelen over het wel of niet aanmaken van een nieuwe nick (en dat toch maar niet doen dus), meld ik me vandaag met mijn eigen nickname ook in dit topic. Man en ik komen net bij de verloskundige vandaan en ik ben écht zwanger. Er was een flinke knipper te zien, al ben ik wel wat korter zwanger dan we dachten, 6 weken en 6 dagen nu. Zo gaaf, ik vond het echt superspannend! Er zijn nog niet veel mensen op de hoogte, dus best raar om het dan wel op een forum te posten (waar ik vanuit een ander topic wat mensen ken), maar geen zin in andere nicknames. Dus hoi! :W
Gogo! Wat supersupertof voor jullie! *O* *O* O+ Gefeliciteeeeeerd!!
pi_164790880
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:29 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ben jij ook zo eigenwijs dan ;)
Zou er een verband zijn tussen eigenwijsheid en hardlopen? Hmz... ;)

Thanks voor de felicitaties! :D
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:42:18 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164791055
Ik wou al zeggen... Hier denken ze waarschijnlijk: daar komt weer zo'n rouwdouwer :X
;)
pi_164791216
Cygne, wat fijn zeg! Is jouw zwangerschap dan vanaf nu "normaal", of sta je nog steeds onder extra controle?
/ik kom even niet 100% op je achtergrond, sorry!
pi_164791496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Cygne, wat fijn zeg! Is jouw zwangerschap dan vanaf nu "normaal", of sta je nog steeds onder extra controle?
/ik kom even niet 100% op je achtergrond, sorry!
In principe wel ja. Kom gewoon onder controle bij de verloskunde, dus geen medische zwangerschap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164791548
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:54 schreef sproetjes het volgende:
Gefeliciteerd sam!

Ik heb net heel spontaan t toilet geverfd :') benieuwd wat man ervan vind als ie thuis komt straks
Welke kleur? Dat deed ik toen ik zwanger was van Senn ook. Midden in de nacht :') Needless to say, ik was de helft vergeten. Kon vent het alsnog doen want de dag erna had ik geen zin meer :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Sam1993 het volgende:
Wij hebben een knipper 🎉🎉 en precies op schema. 7 weken 4 dagen en 1.5 cm
YAY! Een knipper!

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:46 schreef Gogo83 het volgende:
Na weken meelezen en twijfelen over het wel of niet aanmaken van een nieuwe nick (en dat toch maar niet doen dus), meld ik me vandaag met mijn eigen nickname ook in dit topic. Man en ik komen net bij de verloskundige vandaan en ik ben écht zwanger. Er was een flinke knipper te zien, al ben ik wel wat korter zwanger dan we dachten, 6 weken en 6 dagen nu. Zo gaaf, ik vond het echt superspannend! Er zijn nog niet veel mensen op de hoogte, dus best raar om het dan wel op een forum te posten (waar ik vanuit een ander topic wat mensen ken), maar geen zin in andere nicknames. Dus hoi! :W
Hoi Gogo!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd sam! En welkom gogo.

Bloeddruk te hoog, tegen de grens aan mijne is 138/92 en de grens is 140/90. Urine was schoon, bloed is geprikt, Donderdag weer terug.
Je kwakt jezelf morgen en overmorgen en daarna en daarna In S haar bad in de tuin! Vent laat je sapjes brengen en Sje gietertjes water over je rug gooien O+

Ik heb vandaag voor de tweede keer baby Snorlax gezien... En de werknaam moet anders hoor!



:')

En verder geloof ik nu wel echt dat hij het doet. Die onzekerheid is moordend. Maar dat herkent iedereen wel denk ik ;( Ik kan niet wachten tot ik zelf het hartje kan vinden met de doppler. Of dat ik hem of haar kan voelen.

YAY! Ik krijg gewoon een baby O+ ;( *O* *O*
pi_164791551
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Sam1993 het volgende:
Wij hebben een knipper 🎉🎉 en precies op schema. 7 weken 4 dagen en 1.5 cm
Ohhh fijn! O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:54 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb net heel spontaan t toilet geverfd :') benieuwd wat man ervan vind als ie thuis komt straks
Wat? De pot? De muren? Wut? Pics? :D


En dat is heul geen Snorlax Hilzilla :?
pi_164791676
Ooh dus niet zo vreemd dat ik gisteren de woonkamer en vanmorgen de hal geverfd heb :')

Yay een knipper voor Sam *O*
Gefeliciteerd Gogo! *O*
En een werkende baby voor Hilz *O*

Verdorie ik wil ook mijn baby zien :{
pi_164792318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:08 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ohhh fijn! O+

[..]

Wat? De pot? De muren? Wut? Pics? :D

En dat is heul geen Snorlax Hilzilla :?
Bubble guppy. de Senn zn lievelings :')

Iemand nog een beetje bedreven in de Ramzi theorie? Ik weet zeg maar hoe het werkt. Maar ik heb een echo waarbij Snorlax rechts aan het chillen is. En een foto waar hij links aan het chillen is. Hoe kan ik nou zien welke echo 'goed' is. :')
pi_164792335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Tweedledee het volgende:
Ooh dus niet zo vreemd dat ik gisteren de woonkamer en vanmorgen de hal geverfd heb :')

Yay een knipper voor Sam *O*
Gefeliciteerd Gogo! *O*
En een werkende baby voor Hilz *O*

Verdorie ik wil ook mijn baby zien :{
Wanneer mag jij Tweedle?
pi_164792439
Wat fijn van de goede echo's, Sam en Hilz! Het vertrouwen stijgt hopelijk steeds meer, met af en toe een dalletje ;)

En welkom Gogo! Ga jij ons ook zo lui laten voelen met verhalen over Mom in Balance en zo? :P

En spannend GM... Jouw man is wel thuis, toch? Niet fulltime werkend bedoel ik? Redt hij het nog?
pi_164792478
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

In principe wel ja. Kom gewoon onder controle bij de verloskunde, dus geen medische zwangerschap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu weet ik 't weer! Fijn hoor, na al die zorgen!
pi_164792783
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:55 schreef marel88 het volgende:
En welkom Gogo! Ga jij ons ook zo lui laten voelen met verhalen over Mom in Balance en zo? :P
Ik vrees van wel. ;) Loop nu, op een heel laag pitje, ook gewoon nog hard zo'n twee keer per week. Al moet ik wel zeggen dat ik het vandaag echt te warm vond en waar ik voorheen dan toch meestal wel voor een klein rondje ging, doe ik dat nu echt niet. Dus dat hardlopen komt volgende week ofzo wel weer. :)
pi_164793051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wanneer mag jij Tweedle?
Volgende week intake, week erop echo. Maar die laatste gaat denk ik verzet worden omdat ik dan waarschijnlijk nog geen 8 weken onderweg ben en vanaf dan gaan ze pas kijken. -O- Maar dat horen we dan bij de intake. Dat voelt iig al 'echt'. :)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:51:35 #285
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164793985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:08 schreef Unihipili het volgende:

Wat? De pot? De muren? Wut? Pics? :D
Ik wilde er al bijzetten dat t de muren waren :') foto's onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:08 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Welke kleur? Dat deed ik toen ik zwanger was van Senn ook. Midden in de nacht :') Needless to say, ik was de helft vergeten. Kon vent het alsnog doen want de dag erna had ik geen zin meer :D
Heel pinterest verantwoord early dew van flexa ;) hadden we nog over.
Gelukkig hier alles in 1x goed gedekt en man vond t mooi :') geloofde eerst niet dat ik t alleen had gedaan.
En je baby/snorlax O+

[ Bericht 10% gewijzigd door sproetjes op 23-08-2016 19:58:04 ]
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:08:50 #286
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164794398
Sproetjes, mooi! Zou ook echt iets voor mij zijn :Y

Heb dezelfde kleur een keer spontaan in de badkamer op het bovenste gedeelte vd muur gesmeerd. Kwam ik een keer thuis, was het weer wit. Had mijn meneer het weer even spontaan terug veranderd :')
pi_164794457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:08 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. ;) Loop nu, op een heel laag pitje, ook gewoon nog hard zo'n twee keer per week. Al moet ik wel zeggen dat ik het vandaag echt te warm vond en waar ik voorheen dan toch meestal wel voor een klein rondje ging, doe ik dat nu echt niet. Dus dat hardlopen komt volgende week ofzo wel weer. :)
_O_
Gewoon over blijven schrijven hoor, of ik me dan lui voel is mijn probleem }:| ;)
pi_164794640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:55 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn van de goede echo's, Sam en Hilz! Het vertrouwen stijgt hopelijk steeds meer, met af en toe een dalletje ;)

En welkom Gogo! Ga jij ons ook zo lui laten voelen met verhalen over Mom in Balance en zo? :P

En spannend GM... Jouw man is wel thuis, toch? Niet fulltime werkend bedoel ik? Redt hij het nog?
Klopt en ja hij heeft hulp van mijn moeder en samen redden ze het wel. T is wat t is en ik vind Saar haar welzijn het belangrijkste, de schoonmaak komt wel.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:21:40 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164794759
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:08 schreef Quoi het volgende:
Sproetjes, mooi! Zou ook echt iets voor mij zijn :Y

Heb dezelfde kleur een keer spontaan in de badkamer op het bovenste gedeelte vd muur gesmeerd. Kwam ik een keer thuis, was het weer wit. Had mijn meneer het weer even spontaan terug veranderd :')
:D :')!
KuikenGuppy
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:23:59 #290
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164794824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:08 schreef Quoi het volgende:
Sproetjes, mooi! Zou ook echt iets voor mij zijn :Y

Heb dezelfde kleur een keer spontaan in de badkamer op het bovenste gedeelte vd muur gesmeerd. Kwam ik een keer thuis, was het weer wit. Had mijn meneer het weer even spontaan terug veranderd :')
Thnx :) en whaha dát is pas een actie 8-) :7
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:26:57 #291
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164794910
Quote ik mezelf... }:|

Iig: nu nog een muur in onze slaapkamer iced blue ipv donker grijs verven

En de tafel beschermmat voor onze mooie nieuwe eetkamer tafel kwam ook binnen vandaag dus nu zijn mijn hormonen weer even blij O-)
pi_164794982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:08 schreef Quoi het volgende:
Sproetjes, mooi! Zou ook echt iets voor mij zijn :Y

Heb dezelfde kleur een keer spontaan in de badkamer op het bovenste gedeelte vd muur gesmeerd. Kwam ik een keer thuis, was het weer wit. Had mijn meneer het weer even spontaan terug veranderd :')
No shit :D :X
Ach ja ... baas boven baas enzo he :D
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:38:45 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164795316
Ik dénk altijd maar dat ik de beste ideeën heb en de touwtjes in handen, maar trek op die manier altijd aan het kortste eind. I like O+

Zeg Mies......
pi_164795648
Verrek! :o .. da's ook al verdacht lang geleden na die ene post van der vanmorgen

Mies? O-)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:49:45 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164795660
Ik zag nog een knipper voor Hillz, ben zo blij voor je woman!!! O+!

Sam ook een knipper *O*.

Gogo welkom, altijd gezellig weer nieuwe aanwas *O*.
KuikenGuppy
pi_164796297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:50 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bubble guppy. de Senn zn lievelings :')

Iemand nog een beetje bedreven in de Ramzi theorie? Ik weet zeg maar hoe het werkt. Maar ik heb een echo waarbij Snorlax rechts aan het chillen is. En een foto waar hij links aan het chillen is. Hoe kan ik nou zien welke echo 'goed' is. :')
Het gaat om waar de placenta gaat zijn, toch? http://www.thegenderexperts.com/ramzi-theory.html

Wat fijn van de goede echo! En Sam ook!

En welkom Gogo!
pi_164796508
Gefeliciteerd met de knipper Sam!
Welkom Gogo!

Hier niets aan de hand hoor :)
pi_164796761
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:10 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Het gaat om waar de placenta gaat zijn, toch? http://www.thegenderexperts.com/ramzi-theory.html

Wat fijn van de goede echo! En Sam ook!

En welkom Gogo!
Ja dat is het idd. Ik vraag me af of ik dat nu al kan zien 😂
pi_164796844
Sproet! Ik hou van die kleur!!! En je kan stickers kopen om je tegels evt op te leuken hè O+

Gaan ze niet al stiekem kijken bij de intake Tweedle? Kleine moeite toch? Dan zien ze ivf of er een hartje aan is!
pi_164796846
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja dat is het idd. Ik vraag me af of ik dat nu al kan zien 😂
Jij krijgt gewoon een meid! :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:40:37 #301
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164797335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Sproet! Ik hou van die kleur!!! En je kan stickers kopen om je tegels evt op te leuken hè O+

Gaan ze niet al stiekem kijken bij de intake Tweedle? Kleine moeite toch? Dan zien ze ivf of er een hartje aan is!
Ook zulke grote? Ik vind overal alleen van die vierkante ;( en jaaa die kleur is hier ook favoriet. Maar de babykamer is al 75% early dew, een muur in de woonkamer en nu t toilet dus nu ist klaar ermee haha :P


Ennn dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')