quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:04 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen![]()
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.
Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde gelukkig niet op je kop te staan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:
[..]
Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt
Dankjewelquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:07 schreef ikke_84 het volgende:
Mies meldplicht![]()
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic
quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?
Yeehaaquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:18 schreef Nazil het volgende:
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vkmet de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook
Dan zeg je gewoon "Goed!" Meest handige en tevens gewenste antwoordquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Mies_poes het volgende:
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al!
Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat?Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren.
Ja, nou ja, al mijn kleding heeft sowieso stretch want ik heb vrij uitgelubberd bindweefsel in mijn buik, dus dat scheelt natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Past die nog SQ?ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten
![]()
'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren
Gratis doos aangevraagd?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
mme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |