Woah, nog 5 weken werkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Yup!Dus nog 5 weken tot verlof & tot het klussen en verhuizen klaar moet zijn.
37+1 ben jequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef Ereshkigal het volgende:
37+2 vandaag... en...we zijn wat grieperig sinds vrijdag avond. Keelpijn snotterig en dat slome gevoel van dat je ziek gaat worden.
Zoonlief heeft ook al koorts![]()
Dus heb mijzelf op de bank geparkeerd en paracetamol ingenomen hopelijk helpt dat wat!!
Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te gevenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te gevenmocht de kleine blijven zitten tot de uitgerekende datum is de kleine tegelijk jarig met de peetoom ...mooi kadootje voor mijn zwager
Ja gaan hier morgen ook aan de sapjes en al flink wat fruit op samen met zoonlief komt vast goed
Niet gek ook nu met dit weer...ene dag bloedheet en andere dag bloedheet....
Fixed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven![]()
Haha shit, dat is wel heel ergquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Eresh beterschap!
Geen idee! Nooit eerder in Irrland geweest. Maar schijnt echt supervetcoolrelax te zijn voor de kindjes en het kost werkelijk geen drol.
Maar het vooruitzicht van lekker met mijn batterij in het zwembadje van de kinders de komende week vind ik ook wel okay. Want het wordt HEET. Zul je zien dat ik er niet meer uit kom![]()
vorige week moest ik even een boodschapje doen bij de Etos. Uiteraard iets wat helemaal onderin het schap stond. Dus ik op mijn hurken .. moesten dr danes van de Etos me even te hulp schieten want ik kwam echt niet meer overeind
Irrland is een pretparkachtig iets, met kinderboerderij, springkussens, zwemgelegenheden, speeltuin, kleine attracties en speelvelden, maar het mooiste van alles is dat er overal bbq's staan die je gratis mag gebruiken. Je mag je eigen eten en vlees meenemen of je kunt het daar kopen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Quoi het volgende:
OK, nu wil ik het weten: wat is Irrland?
Balen dat het zo verliep voor je.
En Eresh, hopelijk zet het niet door. Ziek zijn en hoogzwanger lijkt me zo niet fijn. Ik zit al drie dagen aan de versgeperste jus - ideetje? Rust en vitamientjes.
Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...)quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:48 schreef Savvy. het volgende:
Fijne mijlpaal, Mies_Poes!
Ligt baby ook al ingedaald?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...)
Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komtquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!
Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging![]()
Wie doet er mee?
+1!quote:
Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegenquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!
Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging![]()
Wie doet er mee?
Verder goed geslapen. En een mooie koele dag om te bevallen.
+1quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:
[..]
Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt
quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:04 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen![]()
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.
Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde gelukkig niet op je kop te staan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:
[..]
Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt
Dankjewelquote:Op maandag 22 augustus 2016 09:07 schreef ikke_84 het volgende:
Mies meldplicht![]()
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic
quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?
Yeehaaquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:18 schreef Nazil het volgende:
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vkmet de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook
Dan zeg je gewoon "Goed!" Meest handige en tevens gewenste antwoordquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Mies_poes het volgende:
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al!
Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat?Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren.
Ja, nou ja, al mijn kleding heeft sowieso stretch want ik heb vrij uitgelubberd bindweefsel in mijn buik, dus dat scheelt natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Past die nog SQ?ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten
![]()
'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren
Gratis doos aangevraagd?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
mme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |