abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2016 @ 18:22:37 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164739023
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Yup! *O* Dus nog 5 weken tot verlof & tot het klussen en verhuizen klaar moet zijn. :Y)
Woah, nog 5 weken werken :o.
Ik moet mijn verlof nog aanvragen :@ :'). De brief staat al een paar dagen klaar om gepost te worden, maar ik vergeet het steeds :').
KuikenGuppy
pi_164741620
37+2 vandaag... en...we zijn wat grieperig sinds vrijdag avond. Keelpijn snotterig en dat slome gevoel van dat je ziek gaat worden.
Zoonlief heeft ook al koorts }:|
Dus heb mijzelf op de bank geparkeerd en paracetamol ingenomen hopelijk helpt dat wat!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:56:46 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164741673
5 weken is overzichtelijk :)

BBQ v vrienden afgezegd, want vooraf aan mijn pa's verjaardag zat ik al aan een tax (ofwel: hormonale bui). Wel gezellig bij familie geweest. Normaal zeg je: I've laughed my ass off, maar nu: I've laughed my belly off met een soort gezichtsvervormende appjes van mijn nichtjes :D Ik kan alleen nog bulderen van het lachen (whoe-ha-ha-ha) vanwege totale afwezigheid buikspieren.
pi_164742000
Hier verliep het ook effe iets anders. Verjaardag schoonmama waar ik naar uit keek want afleiding. Maar na 1,5 uur kon ik echt niet meer fatsoenlijk zitten op de stoel. Heb toen binnen op de bank gelegen om de boel een klein beetje te laten ontspannen ... terwijl ik mijn kindjes op de achtergrond buiten hoorde kraaien van plezier :'( ... fijn voor hen dat ze het leuk hebben gehad. Maar mijn moederhart baalt enorm. Ik ben echt blij als over een paar weken die momenten weer komen dat IK ze weer kan laten kraaien van plezier omdat IK achter ze aan kan rennen :{

Irrland durf ik donderdag om die reden ook niet aan dus dat ketsen we even af .. voor mijn eigen bestwil.
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:11:48 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164742169
OK, nu wil ik het weten: wat is Irrland?

Balen dat het zo verliep voor je.

En Eresh, hopelijk zet het niet door. Ziek zijn en hoogzwanger lijkt me zo niet fijn. Ik zit al drie dagen aan de versgeperste jus - ideetje? Rust en vitamientjes.
pi_164742591
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef Ereshkigal het volgende:
37+2 vandaag... en...we zijn wat grieperig sinds vrijdag avond. Keelpijn snotterig en dat slome gevoel van dat je ziek gaat worden.
Zoonlief heeft ook al koorts }:|
Dus heb mijzelf op de bank geparkeerd en paracetamol ingenomen hopelijk helpt dat wat!!
37+1 ben je
pi_164742815
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:26 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

37+1 ben je
Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :')

Ja gaan hier morgen ook aan de sapjes en al flink wat fruit op samen met zoonlief komt vast goed
Niet gek ook nu met dit weer...ene dag bloedheet en andere dag bloedheet....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164742869
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :') mocht de kleine blijven zitten tot de uitgerekende datum is de kleine tegelijk jarig met de peetoom ...mooi kadootje voor mijn zwager

Ja gaan hier morgen ook aan de sapjes en al flink wat fruit op samen met zoonlief komt vast goed
Niet gek ook nu met dit weer...ene dag bloedheet en andere dag bloedheet....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164743439
Eresh beterschap!

Geen idee! Nooit eerder in Irrland geweest. Maar schijnt echt supervetcoolrelax te zijn voor de kindjes en het kost werkelijk geen drol.

Maar het vooruitzicht van lekker met mijn batterij in het zwembadje van de kinders de komende week vind ik ook wel okay. Want het wordt HEET. Zul je zien dat ik er niet meer uit kom :')
vorige week moest ik even een boodschapje doen bij de Etos. Uiteraard iets wat helemaal onderin het schap stond. Dus ik op mijn hurken .. moesten dr danes van de Etos me even te hulp schieten want ik kwam echt niet meer overeind :')
pi_164743557
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Nee 37+2 zag dat mijn uitgerekende datum nog altijd op de 10e staat maar is de 9e volgens mij ben ik dat alleen vergeten hier door te geven :')

Fixed. *)
pi_164743856
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Eresh beterschap!

Geen idee! Nooit eerder in Irrland geweest. Maar schijnt echt supervetcoolrelax te zijn voor de kindjes en het kost werkelijk geen drol.

Maar het vooruitzicht van lekker met mijn batterij in het zwembadje van de kinders de komende week vind ik ook wel okay. Want het wordt HEET. Zul je zien dat ik er niet meer uit kom :')
vorige week moest ik even een boodschapje doen bij de Etos. Uiteraard iets wat helemaal onderin het schap stond. Dus ik op mijn hurken .. moesten dr danes van de Etos me even te hulp schieten want ik kwam echt niet meer overeind :')
Haha shit, dat is wel heel erg :D
pi_164755461
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Quoi het volgende:
OK, nu wil ik het weten: wat is Irrland?

Balen dat het zo verliep voor je.

En Eresh, hopelijk zet het niet door. Ziek zijn en hoogzwanger lijkt me zo niet fijn. Ik zit al drie dagen aan de versgeperste jus - ideetje? Rust en vitamientjes.
Irrland is een pretparkachtig iets, met kinderboerderij, springkussens, zwemgelegenheden, speeltuin, kleine attracties en speelvelden, maar het mooiste van alles is dat er overal bbq's staan die je gratis mag gebruiken. Je mag je eigen eten en vlees meenemen of je kunt het daar kopen.
Dus de kinderen kunnen de hele dag spelen, manlief kan bbq-en en vrouw kan in de zon zitten.
Ik meen dat de entree 5 of 6 euro is.
  maandag 22 augustus 2016 @ 06:11:07 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164755480
Dat klinkt best ok, muv die waarschijnlijk honderden duizenden (miljoenen?) kinderen die er rondhupsen :o ;)
pi_164755587
Gewoon buiten de vakanties op een doordeweekse dag gaan (zolang je zelf geen schoolgaande kinderen hebt).
pi_164756013
Vandaag 37 weken zwanger! De baby is af O+ ik ga vandaag maar de hele dag persen :+
pi_164756041
Fijne mijlpaal, Mies_Poes!
Ligt baby ook al ingedaald?
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:49:09 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164756045
Meldplicht voor Mies *O*.
KuikenGuppy
pi_164756060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:48 schreef Savvy. het volgende:
Fijne mijlpaal, Mies_Poes!
Ligt baby ook al ingedaald?
Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...) :')
pi_164756062
O, ik bedenk me net dat ik nog bloed moet laten prikken. Misschien wel fijn om dat te doen voor de termijnecho volgende week, dan kan de verloskundige me dan vertellen of het allemaal goed is.
Even kijken hoe dat ook alweer gaat.
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:52:47 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164756068
Yippie Mies!

Ik ga straks eens meedoen met Nederland in Beweging :') :D Wie doet er mee?

Verder goed geslapen. En een mooie koele dag om te bevallen.
pi_164756069
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Twee weken geleden lag ze ingedaald en vast in mijn bekken, kan me ook werkelijk niet voorstellen dat ze nog dieper kan liggen (ja, eruit, maar verder...) :')
:D
pi_164756104
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!

Ik pas, ik denk dat mijn ontbijt dan weer omhoog komt :X
pi_164756142
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:49 schreef Burdie het volgende:
Meldplicht voor Mies *O*.
+1! :Y

En verder .. veel koffie en met de gordijnen dicht en hopen dat deze dag heel snel voorbij gaat :{
pi_164756156
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:52 schreef Quoi het volgende:
Yippie Mies!

Verder goed geslapen. En een mooie koele dag om te bevallen.
Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen 8-)
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.

Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot? :(
pi_164756159
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:

[..]

+1 :D

Peuter met koort dus wij doen ook maar n bankhangdag vandaag.
S. 2014
J. 2016
pi_164756174
Mies meldplicht *O*
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic O+
pi_164756244
Mooie mijlpaal Mies!

Weekendje weg geweest zonder man en kids, geslapen op een slaapzaal, dat doe ik dus ook nooit meer }:| Geen oog dicht gedaan en ik liep al niet over van de energie. Goed, komende dagen maar een beetje bij komen.

De misselijkheid heeft hier nog niet de kop op gestoken, zou toch heel fijn zijn als dat dit keer weg zou blijven, ik duim nog even verder.
pi_164756308
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:04 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Haha! Nou beter zo bewegen dan niet bewegen 8-)
Ik ga zwemmen met de buurvrouw en haar dochter van 1.5. Lees: ik lig in het bubbelbad en zij vermaken zich wel.

Twinkle, waarom de gordijnen dicht? Ben je zo verrot? :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164756540
Pfff... ik denk dat ik mijn baby er deze week uit hoest ipv eruit pers!! Mag zo bij pieterburen gaan wonen. Mocht ik gaan bevallen kan ik wel onwijs hard gillen zonder dat iemand er last van heeft...mijn stem is ook foetsie :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 22 augustus 2016 @ 09:44:09 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164756647
Twinkle }:| Kun je misschien 1 van die dingen aanpakken, bijvoorbeeld iemand die even bijspringt qua huishouden? Kun je dat afstrepen tenminste.

Eresh, bleh dat het heeft doorgezet.

Mies, lekker zwemmen! Of bubbelen :)

quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:56 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Je hoefde gelukkig niet op je kop te staan.

Met aangepast tempo en als je de mambo-spring oefening oversloeg ( :D ) was het echt prima te doen. Maar je moet ervan houden natuurlijk. Voor de LLM'ers kan ik alleen maar zeggen: weer een uurtje voorbij en een gratis shotje endorfine ;)
pi_164757643
Twinkle :*
  maandag 22 augustus 2016 @ 10:50:57 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164757824
Twink :*.

Ik heb alweer een tijdje last van chronische hyperventilatie, heel irritant... Heb eigenlijk meer rust en slaap nodig, maar vertel dat aan mijn peuter :').
En ik denk dat we een naam hebben :o.
KuikenGuppy
pi_164757960
Oh! Een naam, ik ben benieuwd.

Kan je partner (weet even niet of je getrouwd ben, zit er nog niet helemaal in hier :)) niet je peuter overnemen 's nachts?
pi_164758215
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?

Pff Twinkle :* niet leuk.
pi_164758397
Twinkle; het is wat het is, alles één ding per keer. Het is inderdaad frustrerend dat niet alles loopt hoe je wil maar ben zeker dat je man ook weet dat je je best doet. Gewoon zeker niet stoppen met praten ^O^
pi_164758819
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:07 schreef ikke_84 het volgende:
Mies meldplicht *O*
Mooie buikfoto zag ik trouwens in het andere topic O+
Dankjewel O+ O+

Twinkle, wat rot allemaal. Snap dat je enorm baalt van de naam, maar kun je niet na de bevalling beslissen of hebben jullie ook geen namen die jullie beide wel leuk vinden?
En helpt het als je man het bedritueel van Boaz overneemt?
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:37:18 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164759775
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Weet je zelf nu wel het geslacht Burd? Of heb je 2 namen?
:Y wij weten het geslacht, dus hoeven gelukkig maar één naam te verzinnen.

@Thistle, mijn man doet idd de peuter 's nachts, maar die slaapt pas rond 21-21.30 uur dus het is steeds kiezen tussen slaap of nog wat tijd voor elkaar/mezelf.
KuikenGuppy
pi_164761648
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vk :D met de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook :6
pi_164762104
Moeilijk hoor Burdie :*
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:49:55 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164762122
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:18 schreef Nazil het volgende:
Bloeddruk nog wel hoger maar niet verder opgelopen gelukkig, kind wordt 7 pond geschat en een sticker van de vk :D met de mededeling dat ze hoopte dat ik de volgende afspraak niet haalde. Hoop ik ook :6
Yeehaa w/ Wat is het beleid vanaf 40w bij jouw vk praktijk? Ik hoop eigenlijk de volgende ook niet te halen (donderdag), maarja...

@Burdie: Fijn van de naam/namen. Heb je niet dé truc voor Twinkle qua namen bedenken? ;)
pi_164762179
Net de vk aan de telefoon. Ze hadden aanstaande woensdag al een plekje voor me. Voor termijnecho en intake samen. Mijn man heeft vanaf woensdag vakantie opgenomen dus we kunnen samen gaan. O+
pi_164762473
Wat fijn Cygne! O+

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor het SEO. 14 september alweer, gaat snel!

Verder weet ik nu zeker dat baby lekker aan het trappelen is, zo fijn die bevestiging. O+

Twinkle, het is ook niet niks met al 2 van die ukjes thuis en een lichaam dat niet zo meewerkt. :* Lekker zeiken, tanden in een stuk chocola en inderdaad nog maar even doorgaan. ;)

Fijn van de naam Burd! *O*

Mijn dreumes sliep vandaag van 10.15-11.25. :') Een slaapje van 2 uur midden op de dag zoals ze bij de GO doet zou welkom zijn, dan kan ik ook even mijn ogen dichtdoen. :z Ik merk dat mijn energieniveau wel weer rap omlaag gaat nu, beetje jammer wel. :P

Oh en hoera Mies, je baby is klaar voor oplevering! *O*
pi_164762659
"Nieuwe" zwangeren, wat lijkt het allemaal snel te gaan bij jullie: termijnecho's, SEO's! Ik vind het hier wel lang duren allemaal hoor sinds een week of 2... En ik hoef het niet eens lichamelijk te doorstaan allemaal. Maar gewoon het wachten... alles is ook al af hier, ik heb liever iets om m'n tanden in te zetten, dan gaat de tijd wat sneller.

Twinkle, wat balen allemaal! Maar probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! Je hoeft geen superwoman te zijn hč, je deelt de verantwoordelijkheid met je man. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen want jullie kiezen samen voor dit kindje. Jij doet wat je kunt en hij (hoop ik) ook. Wel balen van de naam, maar komt tijd, komt raad!

Burdie, een naam! Ben erg benieuwd, zeker na de suggesties die gegeven zijn in het namentopic. Zaten veel namen bij die ik ook leuk vind :)

Mies_poes een afgebakken baby! *O*
pi_164762748
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al! :o

Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat? :@ Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren. Of ik zeg dat het niet goed gaat (lichamelijk) en dan reageren zij niet meer :')
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:34:44 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164762782
Gewoon zeggen dat je vergeten bent ze te informeren dat de baby drie weken geleden al geboren is, oid :+

Oh ik lees nu het laatste, dat is gewoon niet tof, al kan het natuurlijk heel goed dat mensen niet weten hoe te reageren, maar dan nog voelt dat niet fijn ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:39:06 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_164762854
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Mies_poes het volgende:
Selvaria, dat is over iets meer dan drie weken al! :o

Worden jullie al gek van de mensen die vragen hoe het gaat? :@ Het is super lief allemaal, maar ik heb vaak geen idee hoe het gaat dus vind het lastig om te reageren.
Dan zeg je gewoon "Goed!" Meest handige en tevens gewenste antwoord ;) Ben je ook meteen van het onderwerp af.
Maar da's normaal denk ik. Ik krijg 'm nu al dagelijks. Hoe gaat het met je, hoe voel je je. Mensen willen gewoon graag interesse tonen :)

Leuk Selv, alweer de SEO ingepland! Gaat hard!
Ik ben vandaag de magische dertien weken gepasseerd. En heb mijn 11 centimeter hakken en waxlook skinny nog maar es aangetrokken nu het nog kan. _O-
disclaimer
pi_164762947
Past die nog SQ? :9~ ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten :')

'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren :)
pi_164763010
Godsamme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:48:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_164763011
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Past die nog SQ? :9~ ik onderdruk -as we speak- de neiging om de knoop van m'n spijkerbroek open te zetten :')

'Goed' is inderdaad het toverwoord Mies! Bij mensen met wie je wel fijn kunt praten zou ik wel uitgebreider reageren :)
Ja, nou ja, al mijn kleding heeft sowieso stretch want ik heb vrij uitgelubberd bindweefsel in mijn buik, dus dat scheelt natuurlijk :P
Riem is wel een gaatje ruimer inmiddels :+
disclaimer
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:48:26 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_164763022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef WupWup het volgende:
mme, net de Ouders van Nu aan de telefoon. "Naar welke informatie met betrekking tot de zwangerschap bent u op zoek?" Ik zat even in twijfel om te antwoorden met "In hoeverre inter-observer observatie een rol speelt in de beoordeling van postpartale perineale rupturen en welke resultaten dat geeft op het gebied van de bekkenbodemfunctie in de postmenopauzale leeftijd, weet u dat?" Maar ik heb het maar gehouden op dat het bij de derde wel redelijk bekend is allemaal...
Gratis doos aangevraagd? O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')